MINUTA DIN 30.05.2013 si PV din 18.06.2013

Minuta în urma întalnirii dintre reprezentantii MT si reprezentantul FSTFR din 31 mai 2013… vezi aici

SHARE

70 Responses

  1. Un prieten ne supune atenției DECIZIA CENAFER nr. 86/19.06.2013 ce intră în vigoare cu 01.07.2013 referitoare la condițiile și duratele minime de instruire practică și de stagiu în vederea autorizării care va presupune schimbarea tuturor permiselor, dispoziție care va înmulți și numărul permiselor respective vor fi permise pe fiecare tip de locomotivă, prietenul numărând 16 premise pentru 16 tipuri de LDH etc. …

  2. Deci, se poate și altfel.
    Sursa : site CFR Călători.
    Reduceri mai mari la cumpărarea cu anticipaţie a biletelor de tren
    21-06-2013
    Începând din data de 25 iunie 2013, pasagerii pot beneficia de o REDUCERE mai mare la cumpărarea cu anticipaţie a biletelor de tren, astfel:

    25% reducere la cumpărarea biletului cu 21 – 30 zile înainte de data efectuării călătoriei;
    18% reducere la cumpărarea biletului cu 11 – 20 de zile înainte de data efectuării călătoriei;
    10% reducere la cumpărarea biletului cu 6 – 10 zile înainte de data efectuării călătoriei.

    Procentul de reducere se acordă la biletele cu preţ întreg şi cele pentru copiii până la 10 ani, în funcţie de perioada de anticipaţie. Tariful de rezervare a locului şi tariful de supliment de pat/cuşetă se achită integral.

    Prin serviciul Cumpără Bilete CFR online, la această reducere se adaugă şi un discount de 5%.
    Ne-am plâns de prețul mare al biletului de tren,o cauza pentru care nu avem călători. Să vedem rezultatul acestei măsuri manageriale. Sper să urmeze și alte măsuri de redresare.
    Una ar fi, reintroducerea trenurilor de navetă, anulate fără discernământ, din ultima perioadă. Sper să se facă o analiză corespunzătoare.

  3. Sigur FSTFR își va crește numărul membrilor de sindicat ce sunt salariați ai CFR Călători astfel încât și numeric să fie majoritară și atunci ne va prinde și sfârșitul de an 2013 și pe noi și pe CFR Călători, iar tineretul din CFR Călători va avea alte șanse față de cele din prezent, Sindicatele afiliate la FSTFR și conducerea FSTFR și-au reprezentat și își vor reprezenta foarte bine membrii lor de sindicat și în mod sigur îi vor reprezenta foarte bine și pe toți salariații CFR Călători pentru că FSTFR vrea o CFR Călători care să fie exemplu pozitiv pentru societățile din România…

  4. DL. MAXIM ,E BINE SA STIM CUM SE LUCREAZA LA TRANSPORTURI, ESTI BUN TREBUIE SA PLECI.

    Ultima lovitură a lui Fenechiu: executarea şefului Tarom

    Ultimul manager privat rămas la conducerea unei companii publice de transport pleacă în noiembrie, pretextul fiind lipsa de eficiență
    Christian Heinzmann este al doilea manager privat care nu convine Ministerului Transporturilor
    Deşi a redus la jumătate pierderile companiei în doar şase luni, belgianul Christian Heinzmann, actualul CEO Tarom, nu a avut o „viziune comună” cu Consiliul de Administraţie şi cu Ministerul Transporturilor. A fost deci forţat să semneze zilele trecute terminarea mandatului în noiembrie, mai devreme cu trei ani.

  5. Domnule Bobby, răspunsurile la întrebările dumneavoastră, sunt la îndemâna angajaților și membrii de sindicat din SNTFC.
    Nu trebuie decât să ne alegem sindicatul și Liderii, care considerăm că ne reprezintă. Legea în țara asta ne dă posibilitatea, frica NU.

  6. Bobby spuneai că : ,,Credeti ca ne mai apuca finele anului 2013, domnule Maxim Rodrigo, ca SNTFC CFR Calatori SA…. Pe langa EPAVELE, FOSILELE care trebuie sa iasa la pensie, noi nu avem scapare (tineret)???? ….. Asa ne “ajuta” sindicatul????? Suntem sortiti pieirii…. Realizati lucrul asta…. ,, . Eu răspund: Dacă FSTFR își va crește numărul membrilor de sindicat ce sunt salariați ai CFR Călători astfel încât și numeric să fie majoritară, atunci ne va prinde și sfârșitul de an 2013, tineretul va avea alte șanse, Sindicatele affiliate la FSTFR și FSTFR își vor reprezenta foarte bine membrii lor de sindicat și în mod sigur pe toți salariații CFR Călători astfel încât să nu mai fie necesară întrebarea și concluzia din final ,,Asa ne “ajuta” sindicatul????? Suntem sortiti pieirii…. Realizati lucrul asta…. ,, …

  7. Știți ca remarul 16feb Cluj a blocat conturile sntfc? Dacă dorobantu rezolva, este tare!

    1. NU VREA, DOROBANTU, SA REZOLVE REMARUL 16 FEB. ARE ALTE “PRIORITATI” CE NU ATI INTELES ?

    1. Cum i-a jucat Relu Fenechiu pe degete pe cei de la FMI în problema managerilor privaţi
      Iubitorii de management autohton i-au scurtat mandatul directorului belgian de la Tarom de la patru la un an.
      Aceiasi situatie la CFR, iar cand vine vorba de Dorobantu de la CFR Calatori , toata lumea se intreba ce a facut cu banii si de ce au crescut exagerat datoriile ?
      Raspunsul o sa-l aflati peste cateva zile…

  8. Credeti ca ne mai apuca finele anului 2013, domnule Maxim Rodrigo, ca SNTFC CFR Calatori SA…. Pe langa EPAVELE, FOSILELE care trebuie sa iasa la pensie, noi nu avem scapare (tineret)???? ….. Asa ne “ajuta” sindicatul????? Suntem sortiti pieirii…. Realizati lucrul asta…. va rog….. Cu stima, si respect!!!

  9. CFR Călători și FSTFR pot fi combinația succesului acestei societăți.
    Directorul General al CFR Călători- Valentin Dorobanțu și Președintele FSTFR-Maxim Rodrigo pot fi combinația reprezentanților succesului acestei societăți CFR Călători…și dacă CFR Călători va reintroduce toate trenurile de călători anulate în anul 2013 din Mersul de Tren pe 2013…atunci salarații CFR Călători vor avea din nou încredere în CFR Călători și drepturile salariale neplătite din anii anteriori și cele din prezent vor putea fi eșalonate și pe perioade mai mari de un an , pentru că în prezent salariaților CFR Călători le este neclară situația CFR Călători în viitorul apropriat tocmai datorită trenurilor de călători ale CFR Călători anulate în anul 2013 din Mersul de Tren pe 2013…

  10. Președintele FSTFR-Maxim Rodrigo pot fi combinația reprezentanților succesului acestei societăți CFR Călători…Trebuie doar să se renunțe la anularea trenurilor de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe 2013 și la acordarea compensației necesare și reale în 2013 și la CFR Călători, la fel ca și la operatorii de transport feroviar de călători privati , respectiv trebuie acordată la CFR Călători cel puțin compensația din 2011, dar și CFR Călători trebuie să reintroducă toate trenurile de călători anulate în anul 2013 din Mersul de Tren pe 2013…

  11. CFR Călători și FSTFR pot fi combinația succesului acestei societăți.
    Directorul General al CFR Călători- Valentin Dorobanțu și Președintele FSTFR-Maxim Rodrigo pot fi combinația reprezentanților succesului acestei societăți CFR Călători…În prezent se încearcă de ambele părți, sper eu, reluarea dialogului social… și de ce nu obținerea situației în care CFR Călători și FSTFR să devină combinația succesului acestei societăți …

  12. Conturile CFR Călători blocate la solicitarea unui operator privat ?
    Piederi, datorii, blocaje. Nu-i simplu să fii primul operator de călători pe calea ferată, aflat în ograda statului. Iar când nu-ți poți achita datoriile, lucrurile devin și mai complicate.
    Dar toate astea depind de manager, cum ordoneaza banii si mai ales catre cine !
    Altfel, CFR Călători a estimat pierderi de 427 milioane de lei în 2013, potrivit proiectului de buget publicat pe site-ul Ministerului Transporturilor.
    Unde este managementul performant platit cu mii si mii de euro ?????

  13. Domnule Paul, nu trebuie să luați cuvânt cu cuvânt comentariul, trebuie să luăm și să ia ideea în sine. Asta a fost propunerea respectivului. Vreau să arătăm administrației, că ne pricepem și la managment dacă trebuie. La câți citesc și scriu pe site, cred că vom face treabă bună, dacă fiecare vine cu o propunere. Arătăm că știm și altceva, înafară de a critica.

  14. Referitor la postul de Mecanic Instructor ,scos la concurs in locul lui Gheorghe ,haide sa propunem un profesionist in mecanicie nu o nulitate .Sper ca ,comisia de examinare sa fie corecta.Cu toate ca Administratia SNTFC nu a aprobat derogare pentru Ilie CATALIN SI a aprobat derogare unei Nulitati propusa de Gheorghe.

  15. Mai copii,nu becurile lipsa,nu lipsa scaunelor ia determinat si ai determina pe mecabnici sa fie nemultumiti,ci nesiguranta zilei de maine ,pentru familiile lor.Pentru simplu apt ca acum 30 de ani mecanicul de locomotiva era Domn.Credeti ca cine a ramas la CFR indiferent de functie,,Ramura,,a rama de nevoie,nu,de placerea de a fi CFR-ist,placere mostenita ca si mine de la bunicii nostri,etc.

  16. io zic ca si caii (locomotiva)trebuie tesalati. urgent trebe curatate, spălate, schinbate scaunele mecaniclui,becuri pentru pupitre sala masini, si asa mai deperte. Deci si locom. trebe sa arate bine, cu bani putini se poate. prioritatea este locomotivele.

  17. De unde confort , de unde calitate daca :
    “In timp ce se înglodează în datorii la bănci, CFR Călători încheie, pe bandă rulantă, contracte colosale din bani publici pentru curăţenie. Doar în acest an, compania a cheltuit câteva milioane de lei pentru salubrizarea vagoanelor, afacere din care cel mai mult au avut de câştigat firme ale unor foşti ceferişti sau ale apropiaţilor acestora.

    Este absolut normal ca, atunci când merg cu trenul, călătorii să nu fie nevoiţi să stea în vagoane murdare. Drept urmare, salubrizarea garniturilor este esenţială pentru CFR Călători, care a încheiat, în acest sens, contracte de peste 11 milioane de lei doar în acest an. O cercetare mai amănunţită scoate la iveală faptul că o bună parte din firmele care s-au ridicat la nivelul aşteptărilor companiei de căi ferate sunt fie fondate de foşti ceferişti, fie aparţin unor apropiaţi ai celor care au lucrat în sistemul feroviar, precum şi unele care au probleme serioase cu Fiscul.

    11 Frangers SRL: 3,3 milioane de lei

    Înfiinţată în 2011, firma 11 Frangers SRL a câştigat, anul acesta, contracte de salubrizare de aproximativ 3,3 milioane de lei. Societatea aleasă de CFR Călători este deţinută de Francisc Ungureanu…in colaborare cu Turc Rita,Radulescu Gh. etc.

    Euro Construct SA: 2,5 milioane de lei

    Pe lista firmelor care au obţinut, anul acesta, contracte pentru salubrizarea vagoanelor CFR Călători se numără şi Euro Construct SA, din Constanţa. În aprilie, aceasta a pus mâna pe un contract de aproximativ 2,5 milioane de lei. Acţionar majoritar este Vlad Tudor care, potrivit presei locale, a fost, în perioada 2005-2006, şef al CFR Călători, iar în 2007 a fost numit de ministrul transporturilor din acea perioadă, democrat-liberalul Radu Berceanu, preşedinte al Autorităţii Feroviare Române. De asemenea, printre fondatorii firmei se numără un alt ceferist, Constantin Străinu. Acţionar la Euro Construct SA a fost şi ex-consilierul PP-DD al municipiului Medgidia, Vasile Ivanof, după cum se arată în declaraţia sa de interese completată în iulie 2012.

    Ghenuta SRL: 2,1 milioane de lei

    O altă firmă care a bătut palma cu CFR Călători pentru a curăţa garniturile este Ghenuta SRL, din Iaşi. Valoarea celor două contracte atribuite în martie 2013 se ridică la aproximativ 2,1 milioane de lei. Potrivit datelor Fiscului actualizate până pe 31 martie, în cazul firmei a fost demarată procedura de executare silită pentru datorii la buget de peste 172.000 de lei. Pe aceeaşi listă de datornici se află şi o altă firmă căreia compania de căi ferate i-a atribuit, tot pentru curăţarea garniturilor de călători, contracte de aproximativ 400.000 de lei. Este vorba despre ESC Servicii Curăţenie SRL, din Bucureşti, faţă de care s-a început procedura de executare silită pentru 49.462 de lei.

    Împrumuturi uriaşe

    Doar anul acesta, CFR Călători a încheiat cu băncile contracte pentru “servicii financiare de acordare credit bancar” şi “servicii de acordare a unei facilităţi pentru capitalul de lucru” de peste 21 de milioane de lei. În 2012, compania obţinuse credite de aproximativ 28 de milioane de lei.

    856 de mii de lei reprezintă valoarea contractului încheiat pentru salubrizarea vagoanelor cu Unifast SRL, la care asociat este un consilier judeţean din Alba, Petru Cristea.

    4 credite, în valoare de aproximativ 21 de milioane de lei, a contractat CFR Călători anul acesta.”

    1. Ministrul transporturilor, Relu Fenechiu, intenționează să demisioneze din funcția de ministru și din cea de parlamentar, potrivit jurnaliștilor de Evenimentul Zilei. Aceștia susțin că, prin renunțarea la funcții, Fenechiu vrea să urmeze modelul lui Dan Voiculescu. Jurnaliștii spun că Relu Fenechiul va demisiona până în 4 iulie.
      Potrivit acestora, Relu Fenechiu urmărește ca dosarul “Transformatorul”, în care este acuzat de corupție, să ajungă la Tribunalul București, de la Înalta Curte de Casație și Justiție, care va judeca ultimul termen în 4 iulie.

  18. Domnule Luci, intru si eu in jocul dumneavoastra.
    Pentru ca Cenusareasa-CFR Calatori-,,trebuie spalata si ii trebuie si lenjerie intima,, propunerea mea este ca vagoanele de Calatori sa fie dezinfectante, tapiteriile curatate, iar tot ce tine de interior, reparate(usi,scaune,,mochete lipite,WC-urile salubrizare,instalatile sanitare,etc.),pentru comfortul calatorilor si navetistilor.

  19. Am fost acuzat, că noi sindicaliști nu știm decât să criticăm pe acest site. De aceea am rugămintea, ca toți cei care scriu pe acest site, să vină cu propuneri pentru redresarea CFR Călători.
    Pentru că această Societate, arată acum ca o femeie frumoasă, dar care este murdară, prost îmbrăcată, arată ca ,,Cenușăreasa”(din poveștile copilăriei noastre), propun să o transformăm în regina, care a devenit la urma poveștii.
    Vă rog să veniți cu propuneri, să arătăm că știm să facem și altceva, înafară să criticăm.

  20. Domnule președinte Maxim Rodrigo, cei de la FMLR și FNMC simt că scapă din mână controlul propriilor membrii și încearcă acum să ,, DREAGĂ BUSUIOCUL” dar din câte se pare membrii lor de sindicat au început să vadă că viitorul este FSTFR, care luptă pentru menținerea locurilor de muncă și nu pentru interese personale, de aceea tot mai mulți angajați de la calea ferată vor să adere la FSTFR, singura federație în care mai au încredere și unde așa cum ați arătat pot comenta LIBER toate problemele lor.

  21. Gogu spune ,,Cei de la Remiza Automotoare impreuna cu mecanicii de locomotiovă și automotor ce deserves Automotoarele Desiro pot fi considerati adevarati eroi pentru modul in care reusesc să întrețină și să deservească acest material rulant .A devenit o adevarată aventură să conduci și să deservești aceste automotoare .Asa ca ma bine s-ar verifica cum de se reușeste mentinerea lor in circulație și poate că mai bine i-am premia decât să-i penalizăm …,, .
    Puchi spune :,,Stati si dormiti, cind o sa va treziti no sa mai avem nimic. Somn usor.,,.
    Consilier spune: ,,Sindicaliştii FSTFR de la CFR i-au reclamat ministrului Transporturilor, de curând, managementul dezastruos practicat de Valentin Dorobanţu, susţinând că „recentele măsuri adoptate de conducerea CFR Călători SA, cu privire la anularea unor trenuri de călători pe anumite relaţii de circulaţie, au produs şi produc în continuare nemulţumiri majore în rândul călătorilor şi a personalului feroviar, care, prin natura serviciului, sunt dependenţi de naveta cu trenul la şi de la locul de muncă”.,,.
    Apetrei spune: ,,
    NU ASTEPTATI AJUTORUL LIDERILOR DE LA CELELALTE SINDICATE ,CIRCULA UN ZVON CA SUNT “CUMPARATI”
    VOR VENI MASIV IN URMATOAREA PERIOADA MEMBRII DE SINDICAT LA FSTFR , S-AU SATURAT SA MAI FIE MINTITI SI MAI ALES TRADATI. ,, .
    Bărăgău Marian spune: ,,FSTFR va contesta orice conducere a CFR Călători care anulează nejustificat permanent din trenurile de călători ale CFR Călători…,, .
    Malamen Mihai spune: ,,Asta este hotărârea membrilor de sindicat ai FSTFR ca ,,FSTFR să conteste orice conducere a CFR Călători care anulează nejustificat permanent din trenurile de călători ale CFR Călători…,, .
    Chivu Vasile spune: ,,Despre ce management vorbim oare la CFR Călători???? Cine răspunde de distrugerea CFR Călători????…,, .
    Buru spune: ,,Scriu in aceasta seara in numele si cred,asentimentul,colegilor mei din Remiza Automotoare despre ancheta referitoare la cantitatea de 4 tone antigel consumata de Remiza Automotoare in perioada de iarna pentru intretinerea in conditii optime a automotoarelor tip Desiro,cantitate considerata exagerat de mare de catre Directorul General -Valentin Dorobanțu. Ancheta se desfasoara in cel mai pur stil neprofesionist,incepand cu numararea butoaielor goale in care a fost livrata intreaga cantitate de antigel si continuand cu tot felul de intrebari tendentioase in privinta modului in care a fost folosit acest antigel,cine a supravegheat introducerea lui in automotoare,la ce ore din zi si din noapte,de ce,retineti,nu se’pupa’ doua bonuri de consum de 5-6kg cu comanda de lucru?, s.a.m.d. Ceea ce vreau sa subliniez este faptul ca se incearca dovedirea, probabil ‘comandata’, ca acest antigel s-a furat ceea ce face sa planeze o umbra de indoiala asupra profesionalismului celor care repara si exploateaza automotoarele Desiro. Nu avem de gand sa ne lasam matrasiti de aceste porniri paranoide ale celor ce ne conduc,sa caute domniile lor conditiile tehnice in care erau automotoarele la data livrarii antigelului,retineti ,decembrie 2012,desi rapoartele de necesitate pentru pregatiri de iarna care includeau furtune,garnituri,tevi si bineanteles ‘celebrul’ antigel,au fost facute in vara lui 2012,si onorate cu taraita din lipsa de fonduri,ni se spunea,si culminand cu livrarea antigelului in luna decembrie 2012. ,, .
    Manolescu Paul spune: ,,Din pacate,inca o data administratia CFR Călători a aratat ca nu joaca corect cu toti salariatii si arata ca nu da doi bani pe profesionalism si corectitudine,creând posturi pentru cei care nici nu stiu sa dialogheze decât pentru ei și în defavoarea CFR Călători ,ce sa mai zicem că pentru cei pe care îi promovează și pentru care înființează post de mecanic instructor deși nu era nevoie nu sunt corespunzători pentru instruirea mecanicului de locomotive și se poate vedea clar că li se dă și derogare și li se interzice celorlalți posibili concurenți să susțină și ei examenul pentru a ocupa postul de mechanic instructor în Depoul Ploiești. Rusine celor care si acum cand aproape sa ales praful de SNTFC promoveaza NULITATI. ,, .
    Leonidas spune: ,,“Cazul Ploiesti” este doar o picatura din “oceanul” de aranjamente pe care administratia le face cu “liderii reprezentativi, în cazul de față consider eu că cu cei de la FMLR” pentru ca acestia sa semneze cu obedienta orice intelegere pe placul administratiei si in defavoarea celor care se lasa fraieriti crezind in cei care i-au ales tocmai pentru a nu fi fraieriti! ,, .
    Cam așa se comentează pe site-ul http://www.fstf.ro...

  22. Domnule Popa spuneai ,,Victorie USL urmeaza SNTFC CFR Calatori S.A ????????????????,, .Eu îți spun că noi cei din FSTFR l-am convins pe domnul Ministru Relu Fenechiu că CFR Călători începând din 2014 să fie pe profit și mă bucur să aflu că la câteva săptămâni distanță după întâlnirea FSTFR cu Domnul Ministru Relu Fenechiu și FMLR și FNFMC la întâlnirea lor cu Domnul Ministru Relu Fenechiu au susținut la domnul Ministru Relu Fenechiu că trebuie să se dea compensația reală la CFR Călători în anul 2013 , respectiv măcar la nivelul anului 2011 etc și am înțeles că se fac în prezent și înscrisuri în acest sens atât de FSTFR, cât și de FMLR și de FNFMC etc. la toate ministerele ce sunt implicate în decizia de a analiza și acorda în consecință compensația reală la CFR Călători în anul 2013 , respectiv măcar la nivelul anului 2011 etc . Acum FSTFR vine și spune de ce se opune aulărilor de trenuri de călători ale CFR Călători pentru că vor exista întrebări de genul : putem avea aceeași compensație în 2013 ca în 2011 dacă se tot anulează din trenurile de călători ale CFR Călători????? , respectiv vor exista întrebări ca ,, dacă CFR își tot anulează trenurile de călători din Mersul de Tren pe 2013 atunci de ce să primească compensația cel puțin ca cea din 2011????,, ….

  23. Cine este membru de sindicat al FSTFR știe că Hotărârea principală a membrilor de sindicat ai FSTFR este în sensul ca FSTFR să conteste orice conducere a CFR Călători care anulează permanent din trenurile de călători ale CFR Călători și poate din această cauză actuala Conducere a CFR Călători consideră că singura OPOZIȚIE în anularea trenurilor de călători ale CFR Călători este FSTFR și în consecință actuala Conducere a CFR Călători blochează Dialogul Social cu conducerea FSTFR prin diverse forme și prin diverse metode și chiar și prin intermediul altor Organizații Sindicale sau altfel spus și cu sprijinul sindical al altor Organizații Sindicale care pierd membrii de sindicat în ultimul timp , membrii de sindicat ce trec la FSTFR…Trebuie spus că dacă acele Organizații Sindicale care pierd membrii de sindicat în ultimul timp , membrii de sindicat ce trec la FSTFR, în continuare nu fac și ele tot posibilul să se oprească anulările trenurilor de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe 2013 atunci cât mai mulți membrii de sindicat de la acele Organizații Sindicale vor deveni membrii de sindicat ai FSTFR…

    1. DL. MAXIM SI FSTFR SUNTETI SINGURI IMPOTRIVA TUTUROR ADICA A ABUZURILOR CARE SE FAC DE CEI CARE CONDUC SOCIETATEA CFR CALATORI.
      NU ASTEPTATI AJUTORUL LIDERILOR DE LA CELELALTE SINDICATE ,CIRCULA UN ZVON CA SUNT “CUMPARATI”
      VOR VENI MASIV IN URMATOAREA PERIOADA MEMBRII DE SINDICAT LA FSTFR , S-AU SATURAT SA MAI FIE MINTITI SI MAI ALES TRADATI.
      IN TIMP CE DATORIILE CFR CALATORI CRESC SUBSTANTIAL PE ZI CE TRECE , MANAGERUL “PERFORMANT” ARE SALARIU DE APROXIMATIV 10 000 EURO.

      1. Sindicaliştii FSTFR de la CFR i-au reclamat ministrului Transporturilor, de curând, managementul dezastruos practicat de Valentin Dorobanţu, susţinând că „recentele măsuri adoptate de conducerea CFR Călători SA, cu privire la anularea unor trenuri de călători pe anumite relaţii de circulaţie, au produs şi produc în continuare nemulţumiri majore în rândul călătorilor şi a personalului feroviar, care, prin natura serviciului, sunt dependenţi de naveta cu trenul la şi de la locul de muncă”.
        „Anularea trenurilor de călători, unele dintre acestea având grade de ocupare relativ bune, fără a avea la origine o minimă informare cu privire la analizele care s-au făcut şi care au condus la măsurile adoptate, sunt de natură a crea tensiuni sociale şi de a alimenta speculaţiile referitoare la cedarea de prestaţii către operatorii privaţi”, se menţionează în protestul sindicaliştilor adresat lui Relu Fenenchiu.

  24. Cine este membru de sindicat al FSTFR știe că Hotărârea principală a membrilor de sindicat ai FSTFR este în sensul ca ,,FSTFR să conteste orice conducere a CFR Călători care anulează permanent din trenurile de călători ale CFR Călători și știu că tot în acest sens membrii de sindicat ai FSTFR îl împuternicesc permanent și pe Președintele FSTFR să îi reprezinte în instanțe, la Președintele României, Guvernul României, Parlament, Ministerul Transporturilor, CFR Călători etc, precum și pentru a face demersuri pentru toate formele de PROTEST existente pentru a opri anulările trenurilor de călători ale CFR Călători…,,

  25. Asta este hotărârea membrilor de sindicat ai FSTFR ca ,,FSTFR să conteste orice conducere a CFR Călători care anulează nejustificat permanent din trenurile de călători ale CFR Călători…,, .

  26. FSTFR va contesta orice conducere a CFR Călători care anulează nejustificat permanent din trenurile de călători ale CFR Călători…

  27. FSTFR va contesta orice conducere a CFR Călători care anulează permanent din trenurile de călători ale CFR Călători…

  28. Trenurile de călători ale CFR Călători anulate de pe Secția :Fetești-Țăndărei-Slobozia Veche , ce au făcut să se închidă și secția Fetești-Țăndărei-Slobozia Veche și să se rupă astfel legătura pe Calea Ferată Română dintre Capitala de Județ Slobozia Veche și localitățile învecinate, precum și cu municipiul Fetești spre Litoral (spre mare) , erau trenuri de călători cu grad maxim de ocupare din punct de vedere al călătorilor, iar dacă nu toți erau călători plătitori atunci CFR Călători trebuia să ia alte măsuri pentru a crește încasările și nu măsura de anulare a trenurilor ce scade practice încasările CFR Călători…Despre ce management vorbim oare la CFR Călători???? Cine răspunde de distrugerea CFR Călători????…

  29. Din data de 21.06.2013 s-au anulat și ultimele trenuri de călători ale CFR Călători de pe Secția :Fetești-Țăndărei-Slobozia Veche și astfel s-a închis și secția Fetești-Țăndărei-Slobozia Veche și astfel s-a rupt legătura pe Calea Ferată Română dintre Capitala de Județ Slobozia Veche și localitățile învecinate, precum și cu municipiul Fetești spre Litoral (spre mare)…
    Ne întrebăm încă odată ce interese sunt și din partea cui???? Din nou operatorii de transport feroviar de călători privati vor primi cadou trenurile de călători din pachetul minim social al CFR Călători și călătorii CFR Călători…. Incredibil dar adevărat… Domnule Ministru -Relu Fenechiu la Mitingul din 31.05.2013 FSTFR vă solicita să interveniți pentru a nu se mai anula nejustificat trenurile de călători ale CFR Călători și pentru reintroducerea în circulație a trenurilor de călători ale CFR Călători din Mersul de tren pe 2013 în vigoare, trenuri anulate și ele nejustificat și constatăm că nu ați făcut încă nimic nici măcar pentru a opri dezastrul produs de anulările repetate și total haotice ale trenurilor de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe anul 2013, Mers de Tren ce a fost gândit chiar de actualul Manager Privat de la CFR Călători, Manager care singur nu-și mai recunoaște gândirea , gândire care totuși a fost aprobată anterior tipăririi și publicării chiar de Ministerul Transporturilor și confirmată și de Guvernul României…

  30. Cei de la Remiza Automotoare impreuna cu mecanici ce deservesc Desiro pot fi considerati adevarati eroi pentru modul in care reusesc sa intetina si sa deserveasca acest material rulant .A devenit o adevarata aventura sa conduci si sa deservesti aceste automotoare .Asa ca ma bine s-ar verifica cum de se reuseste mentinerea lor in circulatie si poate ca mai bine i-am premia decat sa-i penalizam .

  31. Scriu in aceasta seara in numele si cred,asentimentul,colegilor mei din Remiza Automotoare despre urmatoarele fapte:zilele acestea a fost demarata o ancheta ordonata de domnul manager privat Valentin Dorobantu si coordonata de doi domni din corpul de control al D.G.,ancheta referitoare la cantitatea de 4 tone antigel consumata de Remiza Automotoare in perioada de iarna pentru intretinerea in conditii optime a automotoarelor tip Desiro,cantitate considerata exagerat de mare de catre domnia sa. Ancheta se desfasoara in cel mai pur stil neprofesionist,incepand cu numararea butoaielor goale in care a fost livrata intreaga cantitate de antigel si continuand cu tot felul de intrebari tendentioase in privinta modului in care a fost folosit acest antigel,cine a supravegheat introducerea lui in automotoare,la ce ore din zi si din noapte,de ce,retineti,nu se’pupa’ doua bonuri de consum de 5-6kg cu comanda de lucru?, s.a.m.d. Ceea ce vreau sa subliniez este faptul ca se incearca dovedirea, probabil ‘comandata’, ca acest antigel s-a furat ceea ce face sa planeze o umbra de indoiala asupra profesionalismului celor care repara si exploateaza automotoarele Desiro. Nu avem de gand sa ne lasam matrasiti de aceste porniri paranoide ale celor ce ne conduc,sa caute domniile lor conditiile tehnice in care erau automotoarele la data livrarii antigelului,retineti ,decembrie 2012,desi rapoartele de necesitate pentru pregatiri de iarna care includeau furtune,garnituri,tevi si bineanteles ‘celebrul’ antigel,au fost facute in vara lui 2012,si onorate cu taraita din lipsa de fonduri,ni se spunea,si culminand cu livrarea antigelului in luna decembrie 2012.Ii spun ‘celebru’ antigelului livrat in 2012 pentru ca s-a ajuns, culmea bataii de joc,de la antigel marca ADINOL,agreeat de producatorul german,la un antigel sordid facut de o firma din Rm. Valcea,livrat cu o singura specificatie pe eticheta ANTIGEL-GLYCOXOL,concentratie 100% si atat,nu tu specificatie tehnica detaliata,nu tu daca e compatibil cu instalatia automotoarelor Desiro,nici daca contine ceva inhibitori de rugina,asta dupa ce in anul 2011, onor conducerea de la acea vreme ne-a trimis antigel de calorifere in niste bidoane de plastic cumparate din mall. Ma opresc aici in aceasta seara,doresc sa transmit doua,trei vorbe domnului manager privat:,,cine ridica primul piatra,de piatra va pieri”, ,,ASTA E RASPLATA NOASTRA CA AM TINUT IN VIATA ACESTE AUTOMOTOARE ?”,acum veniti si ne faceti hoti si cautati pe toate caile sa desavarsiti distrugerea CFR Calatori,motivele pentru care vi se pare ca platiti mult pentru intretinerea acestor automotoare,acum,sunt in carca celor care au condus in mod neprofesionist CFR Calatori,nicidecum la Remiza Automotoare.

  32. “Cazul Ploiesti” este doar o picatura din “oceanul” de aranjamente pe care administratia le face cu “liderii reprezentativi” pentru ca acestia sa semneze cu obedienta orice intelegere pe placul administratiei si in defavoarea celor care se lasa fraieriti crezind in cei care i-au ales tocmai pentru a nu fi fraieriti! Cazurile sunt multe si peste tot, la toate cele trei companii de stat, unde “liderii reprezentativi” pentru a-si securiza posturile si pentru a continua sa tina sub control “fraierii”, au promovat nulitati numai pe criterii sindicalo-politice!
    Pina cind “fraierii” nu vor intelege ca detronarea unor astfel de lideri sau plecarea din organizatiile sindicale conduse de asemenea specimene sunt SINGURELE VARIANTE de a scapa de specialistii sindicali si a stopa aranjamentele de promovare a nulitatilor, situatia va continua in acelasi mod! Vinzarea CFR Marfa cu dedicatie, dupa “pieptanarea” de bunuri vandabile si generatoare (mai tirziu) de profit pentru anumiti reprezentanti politico-sindical, este un alt caz in desfasurare, anemia (regizata) protestelor liderilor reprezentativi nefiind decit inca o consecinta a aranjamentelor gen Ploiesti. SNTFC-ul se indreapta in aceeasi directie inlesnita chiar de staful managerial. Poate numai atitudinea FSTFR-ului si a altor “fraieri” ce se vor trezi din amortirea (intretinuta de liderii reprezentativi de la FNFMC sau FML) mai poate face ceva in sensul schimbarii directiei. Reluarea discutiilor pe tema “reorganizarilor” cu disponibilizarile aferente pe asa zise criterii economice nu va fi decit inca un aranjament care genereaza contopirea a doua obiective intr-un singur comun…. o pseudo-eficientizare a cheltuielilor cu personalul prin aruncarea oamenilor (fraierilor) in strada si o ocazie din partea specialistilor sindicali de a se scapa de “fraierii” treziti din amortire prin trecerea pe listele “norocosilor” beneficiari ai OUG 36/2013….ATENTIE LA INFRA NU E NIMIC PREVAZUT IN CCM despre salarii compensatorii (spre deosebire de Marfa si Calatori…!). La cite disponibilizari s-au facut ar fi trebuit sa “duduie” companiile…dupa cea din vara asta precis vor “dudui” de o sa se darime “sandramaua”….ca cea de la CFR Marfa! Poate in cel de-al 12 lea ceas profesionistii adevarati (cam rari) ai administratiei si liderii onesti ai sindicatelor (sustinuti de membrii de sindicat) vor intelege ca directia e gresita si aranjamentele nu-si mai gasesc locul…OARE E POSIBIL?

  33. Acum 1 minut ministrul Fenechiu a anuntat ca : SNTFM CFR MARFA S.A. a fost vandut …sau …cedat la GFR . Victorie USL urmeaza SNTFC CFR Calatori S.A ????????????????

  34. SMECHERII :
    1.Care a fost valoarea datoriilor şterse la CFR Marfă? Creanţele statului asupra companiei erau în luna februarie de circa 900 de milioane de lei, valoarea totală a datoriilor CFR Marfă fiind de 1,8 miliarde de lei.

    Potrivit unor surse consultate de EVZ, statul ar fi şters nu doar creanţele pe care le avea la compania de stat ci şi alte creanţe, preluate de CFR marfă de la CFR SA, în contul unor datorii mai vechi ale CFR Marfă. Sursele au precizat că valoarea acestor datorii, preluate de la CFR SA este de circa 600 de milioane de lei.

    Chiar dacă, tehnic şi legal, această ultimă operaţiune a fost corectă, ea a creat un avantaj net celor care s-au înscris în cursa pentru CFR Marfă, în defavoarea celor care poate ar fi dorit să participe la privatizare, dar s-au abţinut din cauza situaţiei financiare a companiei.

    2. Care sunt activele CFR Marfă din prezent? Potrivit unor surse ale ZiuaNews, în plin proces de privatizare, CFR Marfă ar fi cedat active de mai multe sute de milioane de euro către CFR SA şi Societatea de Administrare Active Feroviare SA (SAAF).

    Publicaţia menţionează că actionarii CFR Marfă au decis pe data de 28 mai 2013, să transfere către cele două societăţi 356 de active şi 28 de hectare de teren, a căror valoare de inventar este de 11,4 milioane de euro, aflate, la ora actuală, sub sechestru. De asemenea, au fost scoase din patrimoniul CFR Marfă încă 291 de active şi 10 hectare de teren, evaluate la 2,8 milioane de euro.
    În aceste condiţii care este valoarea din prezent a activelor CFR Marfă?
    Dacă ambele demersuri erau făcute printr-o procedură transparentă înainte de demararea privatizării, CFR Marfă ar fi putut prezenta interes pentru mai mulți investitori.

  35. Cata “vrajeala ” in acest Minister al Transporturilor !
    Potrivit unui anunt facut in urma cu cateva minute, Ministerul Transporturilor a anuntat finalizarea ultimei etape de vanzare a CFR Marfa. Astazi ar fi trebuit anuntat numele unui ofertant pentru CFR Marfa, insa procedura a fost amanata. Astfel, continua negocierile cu Grupul Feroviar Roman (GFR).
    Anuntul a fost facut de ministrul Relu Fenechiu, acesta precizand ca procedura va fi continuata daca GFR renunta la conditii. Trebuie mentionat faptul ca GFR ofera 180 peste de milioane de euro pentru privatizarea CFR Marfa, insa impune anumite conditii.

    Neintelegerile asupra ofertei de privatizare CFR Marfa sunt generate de oferta financiara, care presupune anumite conditii, anume plata sumei de 180 de milioane esalonat, pe durata a trei ani. GFR doreste ca la preluarea CFR Marfa sa depuna doar garantia de 10 milioane si un avans de 18 milioane de euro. Oferta tehnica este considerata corecta, fiind declarata eligibila. Trebuie precizat faptul ca in ceea ce priveste privatizarea CFR Marfa exista un acord semnat cu Fondul Monetar International (FMI), potrivit caruia, pana astazi, ar fi trebuit desemnat un castigator care sa preia compania.

  36. Din pacate,inca o data administratia a aratat ca nu joaca corect cu toti salariatii si arata ca nu da doi bani pe profesionalism si corectitudine,creand posturi pentru cei care nici nu stiu sa dialogheze ,ce sa mai zicem instruirea mecanicului de locomotiva.Rusine celor care si acum cand aproape sa ales praful de SNTFC promoveaza NULITATI.

  37. In cazul ,,PLOIESTI” respectate ordinele in vigoare,respectiv ocuparea postului prin ,,CONCURS ” ,pentru ca sunt mai multi solicitanti .Vedeti experienta Craiova stiti la ce fac referire .Deci sprijiniti si membrul nostru de sindicat sa aiba acelesi drepturi cu ale ,,partenerilor nosti FML-risti”.

  38. Mi se reproșa telefonic ieri 19.05.2013 de către Președintele de sindicat Manolescu Paul că deși una din revendicările Mitingului din 31.05.2013 organizat de FSTFR a fost efectuarea verbală și scrisă din partea Ministrului Transporturilor-domnul Relu Fenechiu a unei solicitari adresată către Managerul Privat de la SNTFC,,CFR Călători,,SA -domnul Valentin Dorobanțu de renunțare în a mai promova tot felul de acțiuni care să facă diferențe între membrii de sindicat ai diferitelor Federații Sindicale , membrii de sindicat ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA și care au avut și au efectul blocării Dialogului Social cu FSTFR la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA , domnul Ministru al Transporturilor nu a luat nici o măsură și în data de 20.05.2013 în urma altor înțelegeri în spatele ușilor închise între reprezentanți ai Federației Mecanicilor de Locomotivă din România ce are la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA doar circa 15% din mecanicii de locomotive și automotor și reprezentantul SNTFC,,CFR Călători,,SA -Managerul Privat de la SNTFC,,CFR Călători,,SA -domnul Valentin Dorobanțu , înțelegeri ce elimină competiția , exemplu fiind și cazul înființării încă a unui Post de Mecanic Instructor la Depoul de Locomotive Ploiești Călători ținând cont că erau 3 mecanici instructori la 80 mecanici de locomotivă și automotor și acum vor fi 4 mecanici instructori la 80 mecanici de locomotivă și automotor și dacă facem o comparative cu Depoul de locomotive București Călători unde sunt 5 mecanici instructori la circa 220 mecanici de locomotivă și automotor , am putea spune că al 4-lea mecanic instructor la Depoul de Locomotive Ploiești Călători nu se justifică decât de dorința FMLR de a mai avea un mecanic instructor ce este membrul lor de sindicat în Depoul de Locomotive Ploiești Călători , pentru că după cum bine se cunoaște pentru ca să poată da examen de unul singur acestuia i s-a aprobat derogare de către CFR Călători la Nota data de CENAFER, în timp ce altui mecanic de locomotivă și automotor de la Sindicatul Mecanicilor de Locomotivă unde este Președinte domnul Manolescu Paul nu i s-a aprobat derogarea cerută, deși acesta face parte din FSTFR ce are peste 80% din mecanicii de locomotivă și automotor de la CFR Călători, fapt ce l-a determinat pe Domnul Manolescu Paul să considere că pe Postul ce nu era necesar, dar care s-a fabricat pe diverse înțelegeri este deja numit un salariat care oricum nu avea condițiile de pregătire profesională , dar există derogări în cazul înțelegerilor în spatele ușilor închise și să considere că astfel s-a făcut o nouă discriminare între salariați pe baza unor înțelegeri în spatele ușilor închise…Ce mă sfătuiți să fac în cazul de față ?…

    1. ASTA ESTE STILUL LUI DOROBANTU SA TE LUCREZE PE LA “SPATE” SI MEREU EL SA CADA IN PICIOARE, CEL PUTIN ASA CREDE.
      PAREREA LUI ESTE CA TOTI ANGAJATII CFR CALATORI SUNT FRAIERI NUMAI EL ESTE SMART , ASA SE EXPLICA CA A TAIAT SALARIILE LA 14 000 DE OAMENI SI DOAR SALARIUL LUI SI L-A CRESCUT APROAPE DE 10 000 EURO.
      DL. MAXIM , TREBUIE SA VA MENTINETI VERTICALITATEA SI SA NU CEDATI IN FATA UNUI MANAGER PE CARE LUMEA IL CARACTERIZEAZA CA FIIND, PARANOID.

  39. halucinant
    “Ponta îşi asumă public, în Guvern, responsabilitatea privatizării CFR Marfă
    Procedura de privatizare de la CFR Marfă, evident coordonată de către ministrul Transporturilor, este o procedură pe care nu doar eu, ci toate structurile guvernamentale am cunoscut-o, o ştim, s-a făcut în condiţiile legii, s-a făcut mereu în consultare cu partenerii noştri internaţionali”
    http://www.mediafax.ro/economic/ponta-isi-asuma-public-in-guvern-responsabilitatea-privatizarii-cfr-marfa-10984961

    rusine USL, SUNTETI CEA MAI MARE MINCIUNA/ADUNATURA DE PE FATA PAMANTULUI ! cum de va mai rabda ???!!! INCREDIBIL IN CE TARA TRAIM !!!!
    romania uslamista !

  40. CONDUCEREA CFR CALATORI NU RESPECTA PROCESUL VERBAL DAR ESTE UN INCEPUT…

Share:

Alte articole