Pe site-ul CENAFER http://www.cenafer.ro/ au fost publicate Noile prevederi privind condiţiile şi duratele minime de instruire şi de stagiu în vederea autorizării personalului cu responsabilităţi în siguranţa circulaţiei … vezi aici DECIZIA_86
INFORMARE CA URMARE A PROTESTULUI DIN 25.10.2024 ÎN FAȚA GUVERNULUI ROMÂNIEI
În data de 25 octombrie 2024 a avut loc Miting de protest în fața sediului Guvernului României, între orele 13.00-16.00. Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din
117 Responses
Dupa cite se vede, se pare ca la toate cele trei surori plecate (gonite de Basescu) de la mama de acasa (a se citi CFR -ul de dinainte) le merge la fel de “bine”! Care mai de care s-a “maritat” cu cite un manager mai “nastrusnic”. Cea cu numele de Calatori dupa mai multe maritisuri si divorturi s-a procopsit cu un TERMINATOR. Cea cu numele de Marfa dupa la fel de multe “succesuri” isi incearca norocul printr-o “agentie matrimoniala” (a se citi privatizare) sa-si faca de cap cu un “Printisor de la Dunarea de Jos”, iar cea de a treia cu numele de Infrastructura se dragosteste tare cu proaspatul divortat de cea cu numele de Marfa. Cel din urma, pentru a demonstra cit de “serios priveste mariajul” impune reguli clare de …”coabitare in familie” printr-un COD DE ETICA ! Sunt tare curios cind veti vedea si la celelate doua surori asemnea coduri …dar mai sunt nitele probleme cu “etica”.Uitasem sa va amintesc ca Nasul Mare la toate cele trei surori (cel din capul mesei …de la minister) le-a mai certat nitel si a mai si micsorat si din zestre. Renta celei cu numele de Calatori a fost impartita pe la niste verisoare “private”. Din averea celei cu numele de Marfa s-a pus la adapost ceva “imobiliar” (pentru vremuri mai bune) inainte de semnarea contractului prenuptial cu “Printisorul”. Celei de a treia cu numele de Infrastructura i-a pus in vedere sa se ingrijeasca de niste “consultanti” …iar la toate trei le-a zis sa nu mai fie asa miloase cu “iobagii de pe mosiile lor” (a se citi salariati) si nici zgircite cu “garderoba” (a se citi achizitiile)…ca nu vrea sa se dea cu ele de rusine in lumea buna!
Povestea va continua se pare ….dar finalul nu prea pare sa fie “Hapy”.
Mai nasol e de “bietii iobagi” care nu vor a invata ce este aia ETICA!
Normal că se vrea atribuire directă a contractelor, deoarece în vechea formulă(ordonanță) timpul de intrare-n în posesie a contractelor-a se vedea a banilor- era prea lung. Pentru că se făceau contestații, peste contestații, timpul era prea lung și trecea guvernarea prietenilor politici. Acum nu se mai așteaptă decât 1-2 luni și iacătă BANIIIIIII.
GM-ule,speră, că speri de pomană. Tu chiar nu vezi ce face, ce decizii ia acest manager privat(plătit regește de USL)? „Totul spre binele SNTFC-ulu și-a angajaților sntfc”.
Ne trage „Curentu”, când spui: „ un grup de parlamentari de la PSD, PNL și minoritățile naționale au depus un amendament nevinovat la ordonanța adoptată de guvern la sfârșitul anului trecut privind modificarea sistemului de achiziții publice reglementat de Ordonanța de Urgență 34/2006. Amendamentul cu pricina prevede scoaterea regiilor autonome și a companiilor naționale la care statul este acționar absolut sau majoritar din categoria structurilor obligate să atribuite contracte prin licitații.”
Poate nu știi că acești USL-iști „sunt cei mai cinstiți politicieni de la rivuluție încoace”!!!!! Hiii Hiii Hi.
Serios, da proști ne mai cred.
Premierul Victor Ponta declară că nu exclude să preia ca interimar conducerea Ministerului Transporturilor în cazul în care Relu Fenechiu va fi condamnat de instanţă, la termenul de pronunţare programat pentru 4 iulie.
Eu cred că domnul Dorobanțu Valentin atât ca Director General, cât și ca Manager Privat trebuie să prezinte atât domnului Ministru cât și salariaților CFR Călători, un raport real al activității sale bazat pe situații statistice și situații financiare reale ce au la bază toată perioada din 17.01.2013 și până în prezent și unul la plecare ce va cuprinde perioada 17.01.2013 până la ultima zi din funcția de Director General/Manager Privat al CFR Călători și dorim din tot sufletul să sperăm că din situațiile statistice și situațiile financiare reale menționate mai sus nu va rezulta că s-a produs devalizarea SNTFC,,CFR Călători,,SA chiar sub ochii nostril . Mai precizez că speram de la un Manager Privat să vină cu ceva nou de eficientizarea activității ce nu s-a mai făcut în ultimul timp și ,de exemplu, să dispună o normare de personal la CFR Călători pentru că din câte știu eu nu s-a mai făcut acest lucru dinnainte de REVOLUȚIE și până în prezent și consider că dacă vrem o Unitate Feroviară CFR Călători de viitor trebuie să avem și o normare legală, actuală și reală și în CFR Călători , pentru că nu trebuie să se mai concedieze Haotic de la CFR Călători și nu trebuie să se mai anuleze nejustificat spun eu trenuri de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe 2013 în vigoare și pentru că real consider eu că de fapt trebuie reintroduse în circulație trenurile de călători anulate ale CFR Călători din Mersul de Tren pe 2013 în vigoare…etc.
Domnul Lucian spune însă corect în comentariul său că până face domnul Dorobanțu Valentin și ca Director Geberal și ca Manager Privat al CFR , Raportul său de activitate noi o să ,, plătim cu locurile noastre de muncă. Vedeți câte trenuri de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe 2013, a anulat. Dar Primul care plătește este cetățeanul român care nu mai are cu ce trenuri de călători ale CFR Călători să se deplaseze la muncă și de la locul de muncă, în concedii, la părinți, prieteni etc. Apoi, vom plăti noi cei ce suntem angajații de rând din SNTFC,,CFR Călători,,SA cu locurile noastre de muncă etc. ,,.
PS. Până plătește el, plătim noi cu locurile de muncă. Vedeți câte trenuri a anulat. Primul care plătește, este cetățeanul român ne-mai având cu ce se deplasa la muncă și de la locul de muncă. Apoi, noi, angajații de rând din SNTFC-u.
De acord cu dumneavoastră, doamnă Mihaela, dar… oare sunt de acord și alții cu noi?
Si totusi și eu cred că domnul Dorobanțu Valentin și ca Director Geberal și ca Manager Privat trebuie să dea un raport real bazat pe situații statistice și situații financiare reale ce au la bază toată perioada din 17.01.2013 și până în present și până la ultima zi din funcția de Director General/Manager Privat al CFR Călători și dorim să sperăm că din situațiile statistice și situațiile financiare reale menționate mai sus nu va rezulta că s-a produs devalizarea SNTFC,,CFR Călători,,SA chiar sub ochii nostri. Speram ca un Manager Privat să dispună o normare de personal la CFR Călători pentru că din câte știu eu nu s-a mai făcut acest lucru dinnainte de REVOLUȚIE și până în prezent și dacă vrem ceva de viitor trebuie să avem și o normare legală și reală și în CFR Călători și nu trebuie să se mai concedieze Haotic și nu trebuie să se mai anuleze nejustificat spun eu trenuri de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe 2013 în vigoare și trebuie reintroduse în circulație trenurile de călători anulate ale CFR Călători din Mersul de Tren pe 2013 în vigoare…etc.
Ei și ce? Doamnă Mihaela, care este reacția-reacțile-membrilor de sindicat din CFR?
La CFR mai este ÎNCĂ sindicat. Să vedeți când nu va mai fi.
Sngurul lucru care-l mai fac acești membrii, este să vorbească pe la „colțuri”. Când voi vedea cel puțin 5000 de comentari pe acest site (singurul de gen, în care pot să-și exprime punctele de vedere, la vedere), atunci mai este o speranță (mai văd o speranță) pentru CFR și cfr-iști.
Părerea mea.
Si totusi dl.Lucian , Dorobantu trebuie sa plateasca pentru tot ce a facut din 17.01.2013 si pana in prezent, nu se mai poate , asta reiese si din cifrele care le avem acum, adica devalizarea SNTFC, sub ochii nostri.
“USL își alimentează clientela politică: achiziții fără licitații la regiile și companiile de stat
Mai țineți minte vremurile când CFR-ul condus de Necolaiciuc plătea 4 milioane de lei vechi pe un întrerupător, 5,8 milioane de lei pe o priză și un milion de lei pentru o banală pereche de cizme de cauciuc? Sunt mari șanse ca vremurile acelea minunate pentru anumiți băieți deștepți, care s-au îmbogățit în urma unor țepe de acest gen date statului, să se întoarcă, mulțumită USL. În timp ce Crin se face că se ceartă cu Voiculescu, iar Ponta coabitează din plin cu Băsescu, un grup de parlamentari de la PSD, PNL și minoritățile naționale au depus un amendament nevinovat la ordonanța adoptată de guvern la sfârșitul anului trecut privind modificarea sistemului de achiziții publice reglementat de Ordonanța de Urgență 34/2006. Amendamentul cu pricina prevede scoaterea regiilor autonome și a companiilor naționale la care statul este acționar absolut sau majoritar din categoria structurilor obligate să atribuite contracte prin licitații.”
SNTFC BUCURESTI, ATENTIE SPORITA …
SESIZATI AUTORITATILE STATULUI PENTRU ABUZURI/ILEGALITATI, nu conducerea corupta, care prin tot felul de pupinc**** executa orbeste comenzile fanatice ale unui “autostivuitor”…
“Functia de Imparat nu o detine nici un muritor orice nume ar avea , avere sau bogatie … Acest “imparat” este evident ca il desemneaza pe diavol, care se vrea puternic, in pofida starii de cadere ireversibila, in care a ajuns…”
BATAIE DE JOC LA CFR !!!! HOTII STRIGA HOTII…
SA LE FIE RUSINE SI ASTA NU ESTE TOT .
“În schimb, ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, disperat să pozeze în Făt Frumos în faţa FMI, renunţă la specialiştii în recurtare şi numeşte, cu de la sine putere, manageri privaţi şi membrii CA la cele trei companii CFR. Astfel, din pixul lui Fenechiu a ajuns turcul Mustafa Aysun, preşedinte al Consiliului de Administraţie de la CFR Marfă , grecul Dimitris Sophocleous- director general al CFR SA, iar la CFR Călători a aterizat Valentin Dorobanţu, cel care ţesuse, la finele lui 2012, mersul trenurile pentru interesele operatorilor privaţi. Mustafa Aysun şi Dimitris Sophocleous au demisionat după câteva luni, iar locul lor este luat de doi oameni de încredere ai lui Fenechiu- Liviu Radu şi George Micu. Numirea lui Micu şi Dorobanţu a generat uimire şi iritare în rândul ceferiştilor, mai ales că doi sunt cunoscuţi ca oamenii fără coloană vertebrală, care se înclină în funcţie de interese, dar în aşa fel încât să le meargă bine doar lor. Oare, aşa a înţeles Relu Fenechiu că managementul superior la CFR înseamnă ca directorul de azi, să devină peste noapte – manager privat, adică să treacă de la un salariu lunar de 6-7.000 de lei la o remunerație de 9-10.000 de euro?
Cu asemenea strategie ca a lui Relu Fenechiu, nu trebuie să ne mai mire că se lichidează calea ferată. E greu domnule Fenechiu să te întreci cu vulturii, când zbori cu curcani!”
pai ar fi timpul ca oamenii sa lase frica,domnule maradona,sa ni se alature,sa-si puna semnatura fara frica pe sesizarile facute de sindicat,sprijinit neconditionat de FSTFR si de liderii federatiei,altfel, cu 10-12 oameni care semneaza aceste acte,mereu aceiasi,va fi foarte greu, e timpul sa facem cu totii ceva pentru sindicat nu sa stam sa ne intrebam,retoric,ce face sindicatul pentru noi,sa luam cu totii atitudine in fata acestor abuzuri,traim vremuri in care oamenii simpli ca noi se revolta din cauza salariilor mici,a conditiilor de munca inumane si a nedreptatilor care se comit impotriva noastra si am o vorba pentru toti colegii mei:,,foamea, vine si trece dar demnitatea odata pierduta,nu se mai intoarce niciodata”
Iata alte noi abuzuri facute de conducerea SC CFR SCRL Brasov SA,noua conducere din centralul de la Brasov si Conducerea sectiei de reparati din Depoul BC.
Dupa mai bine de 1 an de zile se vine sa semnam un act aditional la contractul individual de munca, cu modificari,si cu pauze unde se pot trece orisice dupa ce este semnat,un act aditional in urma unui contract de munca incheiat nelegal de catre o Federatie ce nu are nici un fel de reprezentativitate la nici un nivel,si spun acest lucru pe acte, adica pe decizii civile si hotarari judecatoresti ,de care societatea nu a tinut cont, desi a fost informata de acest fapt si au negociat nelegal dar in favoarea lor si a liderilor de sindicat ai FRLR care nu pot intelega cum, cand in perioada de criza asa cum se spune de societate li s-a marit procentul de la 50 % la 75% pentru cei care sunt scosi din productie”Personalul mentionat la alin.(1) si (2) beneficiaza pe perioada respectiva de urmatoarele drepturi salariale:
– salariul de bază;
– un spor de 75% aplicat la salariul de bază, care face parte din acesta;
– sporul de vechime în muncă;
– sporul pentru condiţii de muncă feroviară”, iar de exemplu la sefi de sectie cu reparatii care aveau doar treapta 39,odata cu noul contract nelegal incheiat au de la 39 la 42, ma refeream la decizia Curtii de Apel Ploiesti care prin Decizia nr.1569 respinge ca neintemeiata cererea FRLR de constatare a reprezentativitati la nivel de unitate SCRL, admitind recursu SRLDBC si sentinta Tribunalului Bucuresti care ia anulat înregistrarea Contractului Colectiv de Munca cu nr.14/1120/12586 din data de 26.04.2012 prin sedinta civila pronuntata in data de 29.10.2012,tot de SRLDBC deci practic acest CCM este inlegal si atunci despre ce acte aditionale vorbim ,sunt lucruri care trec limita oricarei margini , de netrecut cu vederea,si asta spun pentru ca in Actele Aditionale respective trimise la semnat, majoritatea membrilor nostrii de Sindicat apar cu doar 24 zile CO in loc de 29 de zile de CO, sau sunt inregistrati ca membri cotizanti la alte sindicate , fara voia lor, deasemenea lipsa unui al doilea act adițional la CIM-ul fiecărui salariat care trebuie să rămână în posesia angajatului, lipsa fisei postului angajatului și mă refer la cea menționată în actul adițional la CIM, lipsa Regulamentului Intern care nu este nici afișat și nici nu are o copie anexată la actul adițional la CIM-ul care o menționează,un exemplar dupa CIM, precum si obiectivele de performanta profesionala stabilite la nivelul angajatorului si criteriile de evaluare, înscrisuri care trebuiau atasate la actele aditionale la CIM-urile în care se fac referire la aceste înscrisuri,si locuri libere unde nu sunt trase bari,putandu-se complete orice in urma, asta denotă amatorism si rea vointă din partea celor care ne conduc, o lipsă de respect fără margini , o discriminare făcută între salariați pe apartenență sindicală .Exeple de sindicate unde au fost trecuti membri ai FSTFR:sind Mecanici cont la Banca Fictiva asindicatului Mecanici,sindicat reparatori Ploiesti,CFR SCRL2 BVSA,sindicatul Iasi etc.
Deasemenea noua conducere nu respecta Procesul Verbal cu nr.106/237/2013 si actul nr..100/469/08.03.2013 al SC CFR SCRL Brasov SA, si anume, pentru anul 2013 se va achita transa de 34% aferenta anului 2012, respective 33% pentru anu 2013 acestea urmand sa fie achitate in functie de posibilitati in cursul anului 2013.
Conform Procesului Verbal cu nr.106/529/2013 acestea ar trebui sa fie achitate dupa cum urmeaza,incepand cu chenzina a doua a lunii mai 2013, in opt rate lunare egale in limita unei sume brute lunare de 300 lei pana la epuizarea sumei aferente pentru ani 2012 si 2013 in cazul sentintei civile nr.4036/2.05.2012.
Ma intreb de ce oare este lasata aceasta societate in voia sorti,de ce oare nu sa facut absortia filialei la societatea mama, sau facut altele dar cea mai importanta nu.
SI S.C.R.L. CARE ESTE TOT IN SUBORDINEA LUI DOROBANTU ,A CONTRIBUIT SI CONTRIBUIE LA DEVALIZAREA CFR CALATORI .
D N A TREBUIE SA SE AUTOSESIZEZE !
Conducere noua la SC CFR SCRL Brasov SA, la nivelul societatii insa putem spune ca a inceput cu noi abuzuri asupra membrilor de sindicat afiliati la FST din Romania.
In primul rand vreau sa subliniez ca la Sectia de Reparatii Bucuresti Calatori , domnul Tudor Sandu a facut o sesizare catre conducerea noua a societatii si a dat-o stiinta si catre Directorul General a SNTFC CFR Calatori ,au inceput investigarea sesizari foarte repede, dar spre surprinderea noastra in loc sa inceapa investigarea cu cei despre care era vorba, au inceput cu membri de sindicat,cu tot felul de intrebari tetentioase,si chiar cu nota de relatii pt. domnul Tudor Sandu, care a fost lider regional in FRLR si in prezent membru FSTFR.
In sesizarea facuta se facea referire la un caz de consum de bautura alcolica ,in unitate in programul de tura acolo unde fac tura numai mambrii FRLR care sunt agreati de domnul Coman Nicolae sef sectie reparatii sectia BC,desi au fost prinsi de domnul inginer Petrisor si domnul inginer Bobolocu si au recunoscut in prima lor declaratie ca au baut, domnul sef sectie Coman Nicolae, ni ia dat exemplu bun de urmat si dupa ce au fost adusi la zi, au stat in medical, in CO si un pic la zi dupa care au intrat din nou la serviciul de tura.
La sectorul LE, si numai la sectorul LE in depoul BC , domnul Director, seful de sectie etc, vin si fac textul de alcolemie in urma careia domnul Mircea Petrica este dus la IML si este gasit cu 0.00 alccol in sange.
Deasemenea a fost semnalata starea jalnica in care se afla parcul de locomotive LE si a fost data exemplu hala 22 unde cheia a stat tot timpul la conducere, si acele locomotive au ajuns doar simple cutii goale. Domnul sef de sectie Coman Nicolae stie doar sa ameninte ca suntem pusi pe lista si vom fi dati afara si va aduce oameni de la Ploiesti,ca domnia s-a face legea in depoul BC si spune ca nimeni nu schimba nimeni nimic aici, sunt foarte multi meseriasi nemultumiti dar le este frica sa vorbeasca, iar mai nou tot numai la atelierul LE vine si face prezenta la sfarsit de program si pentru 20 min ,care pleaca mai devreme cu stirea maistrului pentru a putea face legatura la trenuri, a inceput sa ia note de relatii la maistru , sef de echipa si meseriasi de la sectorul LE ,sector unde este cea mai mare prestatie din Depoul BC,desi cu stirea domniei sale la celelante ateliere se procedeaza la fel.
S-a mai facut referire la serviciul de tura acolo unde altii salariati decat cei agreati de domnul sef de sectie Coman Nicolae nu pot face serviciu de tura.
si sunt multe de spus doar ca nu se iau masuri,si se lasa SCRL-ul la voia intamplari.
Ministrul transporturilor, Relu Fenechiu, a semnat o minută cu preşedintele Federaţiei Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR), Rodrigo Gabriel Maxim, în care sunt menţionate solicitările federaţiei pentru un dialog social constructiv în relaţia cu administraţia SNTFC CFR Călători, precum şi măsurile pe care ministerul le va lua în perioada imediat următoare.
Prin încheierea acestui act, ministrul l-a asigurat pe preşedintele federaţiei că va solicita conducerii CFR Călători analizele financiare la zi, precum şi măsurile luate în calcul pentru eficientizarea activităţii societăţii, situaţii care vor fi prezentate partenerilor sociali.
Oare cand putem sa vedem analizele financiare la zi , ma refer la cele reale ?
Cat despre masuri de eficientizare a activitatii societatii , astea le stim, dorobantu “si-a dat” salariu de “nabab” adica mii de euro/luna ,restul nu mai conteaza. Sau conteaza ?
Sa nu va mirati , din cifrele reale puse cap la cap , miroase oare a devalizare…nu iese fum fara foc.
Vreau sa fac o rectificare referitoare la data la care trebuie sa intre in vigoare repectivul act aditional dat la semnat,este greseala mea,deci o sa va citez intreaga fraza:”Prezentul act aditional la contractul individual de munca s-a incheiat in doua exemplare,cate unul pentru fiecare parte si intra in vigoare de la data de 01.05.2012.,,…si urmeaza sa fie semnat in iulie 2013…
Domnule buru, ceea ce s-a întâmplat la CFR Călători, se va sau se întâmplă și la SCRL. Adică, presiuni, șantaj și amenințări( acesta este numai începutul). Dacă la CFR Călători, s-au făcut toate acestea numai pentru că membrii FSTFR, și-au cerut drepturile câștigate în instanță, la SCRL se fac acum pentru a vă determina să semnați un nou CIM, în condițile arătate de dumneavoastră.
Aceste presiuni, șantaje și amenințări sunt posibile, numai datorită faptului că suntem dezbinați din punct de vedere profesional și sindical (mă refer la CFR Călători și filialele acestuia).
Conducerea FSTFR, vă este alături și va lupta pentru drepturile
dumneavoastră.
Domnule președinte Maxim Rodrigo aveți perfectă dreptate în ceea ce spuneți, prin faptul că luați atitudine și luptați împotriva abuzurilor făcute de administrație, precum și a încercărilor acesteia de a distruge societatea ,spre deosebire de ceilalți conducători de federații (FNFMC ,FMLR) care se înțeleg foarte bine cu administrația, angajații societății care sunt membrii ai sindicatelor afiliate la FSTFR sunt tot mai des nedreptățiți în comparație cu ceilalți angajați prin diferite metode. În cazul angajaților SCRL care sunt membrii ai FSTFR prin faptul că au fost nedreptățiți datorită acestui fapt ar trebui să-i ajutăm să deschidă acțiuni în instanță împotriva administrației pentru DISCRIMINARE, pentru care să ceară daune morale. Se pare că anularea trenurilor de călători continuă fără nici o jenă din partea domnului Dorobanțu, probabil are ca obiectiv DISTRUGEREA societății și nu redresarea ei.
Aveti perfecta dreptate domnule presedinte prin tot ceea ce ati adaugat,in plus, va mai informez de inca un aspect:in urma sesizarii noastre scrise catre conducerea SCRL BRASOV,referitor la abuzurile care se comit impotriva membrilor nostri de sindicat,organele S.C. trimise sa investigheze sesizarea in loc sa-i cerceteze pe cei care comit aceste abuzuri au incercat sa ne intimideze verbal de parca noi suntem cei vinovati punandu-ne tot felul de intrebari tendentioase;in ce relatii suntem cu seful ?, cand s-a semnat sesizarea?,daca ceilalti colegi ai nostri erau la munca cand sa semnat sesizarea?etc…
Eu am înțeles că Buru ne transmitea pe site-ul http://www.fstf.ro că se fac : ,,Noi abuzuri la SCRL BRASOV SA ce este Filiala SNTFC,,CFR Călători,,SA, respectiv că doar ce a fost numit și instalat noul Director al SCRL Brașov SA-domnul Boca Ioan , probabil de către Managerul Privat al CFR Călători SA, vorbind despre SCRL Brașov SA și pentru că nu cred că putem vorbi de conducerea SCRL Brașov SA ce este formată din angajați ai SCRL Brașov SA, ci pentru că eu cred că vorbim de fapt de o conducere formată din angajatii domniei sale ce păstoresc in continuare SCRL-ul după bunul plac al noii conduceri de la CFR Călători și de la SCRL Brașov. Recent și Șeful de Secție Reparații București Călători-domnul inginer Coman Nicolae sub comanda noului Director ,dar cu semnătura fostului Director Călin ,trimite spre semnare actele adiționale la contractele individuale de muncă ale salariaților din Remiza Automotoare din București, acte adiționale la contractele Individuale de muncă ale salariaților din Remiza Automotoare din Bucuerești valabile începând de la data de 01.05.2013, rețineți să le semnăm la sfârșitul lunii iunie 2013 și asta nu ar fi fost nimic, dar citind actele aditionale la un CCM la nivel de SC RL Brașov SA căruia i- a fost anulată înregistrarea în instanță și care practic nu mai există și surpriză!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Angajații ce sunt membrii de sindicat din sindicatul S.R.L.D.B.C. afiliat la FSTFR sau din Sindicatul Mecanicilor de Locomotivă și Automotor din Depoul de Locomotive București Călători afiliat și el la F.S.T.F.R. inregistrau in actele adiționale la ilegalul act adițional la ilegalul CCM la nivel de SCRL Brașov SA semnat de o Federație a Reparatorilor de Locomotivă din România ce nu are nici un fel de reprezentativitate la nivel de unitate sau de Ramură Transporturi pentru că reprezentativitatea la nivel de unitate i-a fost anulată de Curtea de Apel Ploiești înainte de terminarea negocierilor CCM-ului ilegal fără reprezentanții FSTFR din ANSF și AFTF care aveau reprezentativitate și care trebuiau defapt să negocieze CCM-ul la nivel de SCRL Brașov SA și bătaia de joc fata de proprii angajati nu s-a oprit aici nici atunci când fără precedent s-a aprobat pentru ilegalii semnatari ai CCM din partea FRLR scoateri din producție cu spor de conducere de 75% pe funcția pe care o dețineau la momentul când au fost trecuți să se ocupe numai de FRLR și cu plata delegaților pentru toate deplasările făcute pe întreaga lună și pe întreg anul pentru și în interesul FRLR și cu plata transportului cu trenurile CFR Călători în interesul FRLR de la Filiala SCRL Brașov și bătaia de joc față de angașații ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR nu s-a oprit aici nici când a venit noul Manager Privat de la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu și nici când a venit noul Director al SCRL Brașov –domnul Boca Ioan și astfel la o sesizare că atunci când din sindicatul celălalt de la FRLR au fost găsiți de către Serviciul de Siguranța Circulației din SNTFC,,CFR Călători,,SA , salariați ai SCRL Brașov SA-Secția București Călători în timpul serviciului consumând băuturi alcolice , da în timpul turei de serviciu aceștia după o scurtă perioadă au revenit la serviciul de tură pentru că acela este mai bine plătit și în consecință acolo pot face serviciu numai cei de la FRLR chiar dacă consumă băuturi alcolice în timpul serviciului, dar totuși s-a luat o măsură sunt verificați permanent cei de la FSTFR și sunt duși la probe de sânge etc și nu sunt găsiți cu nici un fel de băutură în sânge și se motivează că acest lucru este posibil numai pentru că Președintele FSTFR există… și mai sunt și alte aspecte de netrecut cu vederea , respectiv cele ce rezultă din lipsa unui al doilea act adițional la CIM-ul fiecărui salariat care trebuie să rămână în posesia angajatului,lipsa fisei postului angajatului și mă refer la cea menționată în actul adițional la CIM,lipsa Regulamentului Intern care nu este nici afișat și nici nu are o copie anexată la actul adițional la CIM-ul care o menționează,înscrisuri care trebuiau atasate la actele aditionale la CIM-urile în care se fac referire la aceste înscrisuri și asta denotă amatorism si rea vointă din partea celor care ne conduc,o lipsă de respect fără margini , o discriminare făcută între salariați pe apartenență sindicală în favoarea celor care nu se opun conducerii SCRL Brașov SA și care nu se opun conducerii CFR Călători la anularea considerăm noi nejustificată a trenurilor de călători din Mersul de Tren pe 2013 în vigoare ce a fost gândit de cel care acum dispune anularea trenurilor de călători , anulări dintr-un Mers de Tren pe 2013 aprobat de Ministerul Transporturilor și de Guvernul României și apoi publicat și o discriminare făcută față de membrii de sindicat ai FSTFR ce se opun credem noi celor care pun pe butuci unele locomotive remizate la un canal sau pe diverse linii până se casează, se vând la fier vechi sau sunt trimise la modernizare și care se opun anulărilor de trenuri de călători ale CFR Călători din Mersul de tren pe 2013 în vigoare etc… ,, .
Ca în fiecare an, din 2008 încoace, după fiecare tăiere, anulare de trenuri de la SNTFC CFR Călători SA, am observat că a urmat disponibilizările. Nu cred că anul acesta va face excepție. Și ca-n fiecare an toți angajații tac. „Tăcerea e de aur” zice o zicală românească, dar nu întotdeauna dă și rezultate. Cel puțin nu în cazul SNTFC-ului.
Doamnelor, domnilor, ce este de făcut? Se exceptează disperarea.
Nea sezatoarea .din guvern, inlocuitorul de maine va fi Dorobantu, ca el se stie cu actele. O scos o gramada de trenuri pe un singur act si tot pe unul o sa ne dea afara.Ha.
OARE DE CE FACE DOROBANTU CRIZE DE NERVI ?
CRED CA SI-A DAT SEAMA CA DEGEABA AI PUTERE DACA NU AI MINTE .
“O minte bolnavă, roasă de obsesii, nu se poate salva decât prin suspendarea temporară a gândirii, printr-o cură de idioţie”.
Puchi , nu ar fi mai bine sa plece dorobantu si sa lase 14 000 de angajati sa lucreze pentru binele acestei tari ?
Oricum la CFR Calatori ne indreptam, acum, cu pasi repezi catre anarhie.
Noi abuzuri la SCRL BRASOV SA :doar ce a fost instalat domnul Director Boca Ioan,angajatii domniei sale pastoresc in continuare SCRL-ul dupa bunul plac,recent domnul sef de sectie reparatii Bucuresti Calatori,domnul inginer Coman Nicolae,trimite spre semnare act aditional la contractul individual de munca valabil de la 01.05.2013,retineti,sa-l semnam la sfarsitul lunii iunie 2013.Asta nu ar fi nimic,citim actul aditional si surpriza!,angajati din sindicatul S.R.L.D.B.C. sau din sindicatul mecanicilor din depoul B.C.,afiliate la F.S.T.F.R. inregistrau in actul respectiv 24 zile CO,ceilalti angajati afilati la alte sindicate ale altor federatii,29 zile CO,s-a mers pana acolo incat o parte din angajati erau inregistrati la alte sindicate decat cele pentru care au consimtit sa-i reprezinte,asta, fara acordul lor.Bataia de joc fata de proprii angajati nu s-a oprit aici,alte aspecte de netrecut cu vederea sunt :lipsa unui al doilea act care trebuie sa ramana in posesia angajatului,lipsa fisei postului,a regulamentului intern,acte care trebuiau atasate la actul aditional,asta denota amatorism si rea vointa din partea celor care ne conduc,o lipsa de respect fara margini.Asta in conditiile in care suntem anchetati ca nu scriem bonuri de consum,ulei antigel,piese de schimb,la timp,intarzieri justificate de volumul mare de lucrari si de nr,mare de acte care trebuiesc facute zi de zi pentru a justifica fiecare leut pe care stapanirea ni-l pune la dispozitie,noi avem obligatii,dar obligatiile lor cand si le respecta???
La TAROM se folosesc practici mafiote împotriva managerului privat belgian. USL trebuie să se oprească( daca nu putem schimba judecatorii si procurorii profesionisti, onesti si curajosi, schimbam legile dupa care lucreaza: noi infrangem justitia pentru ca putem schimba legile ca sa ne scapam. De ce ? Pentru ca putem , spun cei de la putere)
Cazul de la TAROM nu este deloc singular. Presedintele Consiliului de Administratiei al CFR Marfa, Mustafa Aysun, si-a dat demisia in 10 aprilie, inainte de a incepe procedura de privatizare, tocmai pentru a nu fi partas la acest jaf national. La fel s-a intamplat si cu grecul Dimitris Sophocleous, managerul privat al CFR SA, cu mentiunea ca acesta din urma a acuzat lipsa de credibilitate a Guvernului.
ASTA INSEAMNA CA NU SE STIE CE E LA CFR CALATORI SI CE FACE DOROBANTU…TAROM ESTE MIC PUI, CUM SE MAI SPUNE.
HA,HA,HA,HA,HA,HA. d.le Ponta ai aflat cam tarziu ca ŞMENARISTII PROMOVATI/SUSTINUTI AU “treburi” MAI importante, in fisa postului lor sunt “ATRIBUTII” BINE STABILITE….
habarnişti la munca…. SPECIALIŞTI IN JAF. astea sunt criteriile de promovare.
“Ca atare, primul ministru i-a dat dispoziţie secretarului general al Guvernului- Ioan Moraru, că de acum înainte Cristian Ghibu nu mai are ce caută la nicio şedinţa a Executivului pentru simplu fapt că vine total nepregătit şi nu are habar de modul cum se elaborează actele normative. Totodată, premierul i-a transmis demnitarului de la Transporturi că la şedinţele de Guvern nu se vine că la şezătoare, unde vine fiecare când vrea şi cum vrea.”
http://www.ziuanews.ro/stiri/secretar-de-stat-de-la-transporturi-interzis-la-guvern-96790
Referitor la DISP. DIR. GEN. A SNTFC NR. 60\2013 ce face referire la instruirea periodica in domeniul ,,Situatiilor de urgenta;propun sa se tina cont de ORDINUL 712\2005 Art 26 al 4 sectiunea a3a unde se face referire ca perioada la care se face instruirea la unele categorii de salariati printre care si cei de la transporturi este intre 3 si 6 luni.Pai daca SNTFC vrea sa reduca cheltuielile de ce promulga astfel de disp .gen 60\2013?care prevede instruirea la 30 zile,nu va ganditi cate fise SU se folosesc intr=un an,cine si cum aloca si plateste timpul de 2 ore prevazut pentru instruire ?Rog conducerea FSTFR sa se autosesizeze in acest caz,pentru ca de la nivel deSTFC serv SU nu am fost lamurit .
Dupa cum v-am informat pe 20 06 2013 la Depoul Ploiesti s-a tinut examen ptr.ocuparea unui post de mecanic instructor,post ,,creat,, prin bunavointa cu totul nejustificata,dar comisia de examinare ,a dat dovada de corectitudine si a corectat corect lucrarea celui care tot prin bunavointa celor de sus a primit derogare de nota la VPP.Dar ce credeti????AZI28 06 2013 am fost invederat de un omolog din FMLR ca cel care nu a promovat examenul de Mec.instr. s-a laudat ca se va mai organiza un concurs sau poate mai multe pana ce va promova.Ce sa inteleg ca nu este musai sa urc Carpatii cu trenul din prima ,ca mai pot incerca????Sau acum se poate orice?????
Dle.DINU sunt unul din Lideri ai FSTFR si tin sa va informez ca nu o data am fost intrebat de membrii altor federatii de ce nu au castigat si ce mai au de castigat.Acest lucru dovedeste ca liderii lor tin secret ce actiuni au ,lucru ce la FSTFR nu se intampla,asadar nu mai va luati dupa zvonurile aruncate de cei care simt ca pierd obiectul muncii odata cu privatizarea CFR MARFA.
Se pare că nu vor mai fi întârzieri la plata avansului pe luna iunie 2013 la salariații CFR Călători. Verificați cardurile…În această situație considerăm că s-a intrat în normalitate și că Directorul General al CFR Călători -domnul Valentin Dorobanțu a înțeles că salariații CFR Călători sunt ,, în imposibilitatea funcționării normale,, dacă nu-și primesc salarile la timp…
Pai nu degeaba avem manager “number one”. Presupun ca pe viitor vom ajunge ca cei de la DB!! 😉
http://mobil.stern.de/wirtschaft/job/peinlicher-azubi-song-der-bahn-nicht-immer-ganz-verlaesslich-trotzdem-unersetzlich-2030979.html?mobil=1
Io propun sa incetam lucru, ca sal schimbe pe directorul de la infra, ca la 17.01.13 . Ha.
Bilanţul lui Fenechiu: licitaţii dubioase şi contracte contestate.
Fonduri europene de sute de milioane de euro ar putea fi ratate din cauza managementului defectuos al lui Relu Fenechiu.
Bani pentru cumetrii
O categorie aparte o constituie contractele pe care instituţiile din subordinea ministrului liberal le-au atribuit firmelor sale „de casă”.
Recent a fost semnat contractul de proiectare şi construcţie al unei piste a aeroportului din Iaşi. Câştigătorul a fost un consorţiu din care face parte compania Vega ’93, apropiată ministrului Transporturilor.
Alături de Vega 93 şi Fene Grup, firmă în care acţionar este chiar ministrul transporturilor, a obţinut o suplimentare de contract şi fonduri (662.000 lei) pentru construirea unui centru de afaceri în Iaşi, oraşul de baştină al ministrului. Proiectul este finanţat din fonduri UE.
În plus, în cadrul procesului de vânzare a CFR Marfa, Ministerul Transporturilor a şters cea mai mare parte a datoriilor companiei de stat, asigurându-i acesteia un avantaj competitiv în faţa celorlalţi operatori de profil. Deşi Comisia Europeană se pare că şi-a dat acordul de principiu asupra acestei măsuri, nu înseamnă că nu pot apărea probleme. Dacă procedura va fi contestată la Comisia Europeană, iar aceasta va da câştig de cauză contestatarilor, procedura de privatizare a CFR Marfă va trebui reluată…
Si vrem salarii la timp , automotoare si rame electrice noi, cu ce fratilor ca banii de la CFR Calatori se duc pe “licitatii in totalitate legale” si pe alte “obligatii” cum spune managerul Dorobantu ?!
Nimic nu se petrece fara stirea mai marilor de la Transporturi.
Ar trebui să vă aduc la cunoștință că salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA în data de 28.06.2013 sunt informați de Directorul General -domnul Valentin Dorobanțu că sunt posibile întârzieri la plata avansului pe luna iunie 2013 până luni 01 iulie 2013 și în consecință îi atenționez pe salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA să nu intre până pe 01 iulie 2013 prin magazinele alimentare și să umple coșurile cu mâncare pentru că atunci când vor ajunge la casă să plătească să nu aibe surprise…Ce părere aveți ? Ce ar trebui să facem ca să-i explicăm domnului Director General al CFR Călători -domnul Valentin Dorobanțu astfel încât să-l facem să înțeleagă că salariaților CFR Călători le este din ce în ce mai greu să trăiască cu salarile micșorate pentru ziua de reducere normă lunară și mai mult și cu ele întârziate și să nu uităm cu multe alte drepturi salariale suspendate sau anulate și cu altele castigate în instanțe definitiv și irevocabil dar eșalonate înt-un mod impus de CFR Călători și care mai observă că nu se pot gândi măcar la un viitor mai bun deoarece acolo unde lucrează la CFR Călători s-a anulat deja în prima parte a anului 2013, o parte însemnată din trenurile de călători ale CFR Călători din Mersul de tren pe 2013 în vigoare, pe motivul adevărat că la CFR Călători nu se dă compensația reală pentru anul 2013 etc.???? și pentru alt motiv adevărat respectiv cel că la CFR Călători nu se investește nici în anul 2013 în achiziționarea de Automotoare și Rame Electrice noi care ar crește confortul călătorilor și ar scade costurile societății???? …. Ne întrebăm ce trebuie să facem să-i explicăm domnului Director General al CFR Călători -domnul Valentin Dorobanțu astfel încât să-l facem să înțeleagă că nu salariații CFR Călători sunt de vină pentru managementul societății care credem noi anulează nejustificat multe trenuri de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren existent pe anul 2013 din cauza căruia credem noi că se pierd multe venituri , etc. ?????…..
Ne întrebăm ce trebuie să facem să-i explicăm domnului Director General al CFR Călători -domnul Valentin Dorobanțu astfel încât să-l facem să înțeleagă că nu salariații CFR Călători sunt de vină pentru că nu li s-au dat drepturile salariale și că au trebuit să le câștige în instanțe și că nici acum nu se vrea să se dea aceste drepturi salariale castigate definitiv și irevocabil în instanțe decât în anumite moduri impuse de CFR Călători , moduri care împart salariații în ,,salariați de bună credință,, și alți salariați care consideră că CFR Călători ar trebui în noua situație să nu-i mai amenințe cu măsuri de restructurare masive, măsuri care de altfel nu fac parte din viziunea conducerii societății, dar că blocarea conturilor CFR Călători de către salariații care nu au înțeles să răspundă favorabil propunerilor făcute de administrație privind eșalonarea sumelor castigate în instanțe, conduce la imposibilitatea funcționării normale a societății ????….Ar trebui să știe domnul Director General-Valentin Dorobanțu că drepturile salariale castigate în instante definitiv și irevocabil obligă managementul la plata lor fără să aplice măsuri de restructurare masive și nu așa cum susține domnia sa ,,cu măsuri de restructurare masive,,????….Să înțelegem că anularea trenurilor de călători de la CFR Călători din Mersul de Tren pe 2013 se datorează faptului că aceste puteau fi cât timp salariații încasau salarii micșorate nejustificat de CFR Călători ????….Păi cine nu a lăsat Managementul CFR Călători să achiziționeze Automotoare noi și Rame Electrice noi dacă știau că pe fiecare tren de călători sunt în medie 89 de călători plătitori deoarece este drept suntem încă în criză și sunt călători plătitori mai puțini , dar nu prin anularea trenului de călători al CFR Călători cu 89 de călători plătitori este soluția , ci folosirea unui automotor sau a unei Rame Electrice pentru cei 89 de călători plătitori etc….
Dragilor tocmai am primit actul cu nr. 1/376/28.06.2013 ora 09.30 semat de managerul privat prin care ne anunţă că sunt posibile întârzieri la plata avansului pe luna iunie din cauza faptului că a avut conturile blocate, aşa că domnia sa îşi mai ia un răgaz în plata eşalonărilor care trebuiau să intre la avansul din luna iunie. BRAVOOOO !!!!!!!!!!!
Ar trebui să vă aduc la cunoștință că la Ședința din 27 iunie 2013 de la Ministerul Transporturilor au fost discuții și despre protecția salariaților SNTFM,,CFR Marfă,,SA după privatizarea din anul 2013.
Ar trebui să vă aduc la cunoștință că la Ședința din 27 iunie 2013 de la Ministerul Transporturilor au fost discuții prin care s-au solicitat să se renunțe la subfinanțarea Infrastructurii Feroviare și să se acorde SNTFC,,CFR Călători,,SA compensația reală pentru prestația efectuată în anul 2013 , compensație care să fie cel puțin la nivelul celei din anul 2011.
Ar trebui să vă aduc la cunoștință că la Ședința din 27 iunie 2013 de la Ministerul Transporturilor au fost discuții pe comunicarea defectuoasă dintre Consiliile de Administrație ale Unităților Feroviare și Organizațiile Sindicale Feroviare și pe măsurile ce trebuiesc luate pentru a exista un dialog social și între Consiliile de Administrație ale Unităților Feroviare și Organizațiile Sindicale Feroviare, respectiv în vederea invitării reprezentanților Federațiilor Sindicale Feroviare la Ședințele Consiliilor de Administrație ale Unităților Feroviare .
Ar trebui să vă aduc la cunoștință că la Ședința din 27 iunie 2013 de la Ministerul Transporturilor , domnul Manager Privat al SNTFM,,CFR Marfă,,SA a arătat că cei care au executat SNTFM,,CFR Marfă,,SA, au omorât vaca și acum plâng că nu mai au lapte…
Ar trebui să vă aduc la cunoștință că la Ședința din 27 iunie 2013 de la Ministerul Transporturilor , domnul Manager Privat al CNCF,,CFR,,SA -domnul Micu George a spus că existenta unui Program de concediere pe anul 2013 la CNCF,,CFR,,SA este determinată și depinde și de executările pe care le fac proprii salariați .
Domnule johnyro, prin acest articol : http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/fenechiu-trage-cfr-calatori-pe-linie-moarta-96614, ziaristul nu face decât să aducă încă o dată în fața opiniei publice, ceea ce face FSTFR și Președintele Maxim Rodrigo din anul 2010 încoace. Adică, să arate și să arătăm cum SNTFC-ul este privat de compensație, în beneficiul Operatorilor privați de transport pe calea ferată. În timp ce „Băieții Deștepți” se îmbogățesc de pe urma STATULUI, din această compensație, SNTFC-ul (totodată și noi angajații) sărăcește „văzând cu ochii” unde se diminuază compensația, în detrimentul cetățeanului Român, a călătorului… .
FOARTE TARE , MANARIE LA NIVELUL CEL MAI INALT ?
În timp ce toată atenţia a fost îndreptată către privatizarea CFR Marfă, ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a promovat o hotărâre de guvern prin care, practic, trage pe linie moartă compania CFR Călători, dar, în schimb, umflă conturile operatorilor privaţi de transport persoane. Astfel, prin Hotărârea Guvernului nr. 78/ 2013, pentru aprobarea actelor adiţionale nr. 1 pe anul 2013 la contractele de servicii publice în transportul feroviar de călători pentru perioada 2012-2015, Fenechiu a pecetluit opera de punere pe butuci a CFR Călători.
Domnilor LG și Gogu CFR-istu ”cine se simte făr de păcat, să arunce primul cu piatra” (dar nu cred că este cazul).
Domnule Dinu, te felicit pentru că ți-ai luat „inima-n dinți„ și-ai început să-ți spui păsurile sau părerile. Cum am mai spus, nu contează gramatica( după cum ai scris, ai terminat școala înainte de *89), contează ideea în sine, părerea dumneavoastră. După cum ai putut observa și singur, Președintele FSTFR răspunde tuturor celor care-i adresează întrebări. Mai comode sau incomode. Te rog, nu te oprii aici și fă comentarii ori de câte ori simți nevoia; nevoia de informații suplimentare. Întodeauna va fi cineva să-ți răspundă.
Domnule Dinu gresesti enorm de mult aducand astfel de acuze Domnului Maxim ,haideti sa nu ne mai luam dupa cele auzite ”pe la colturi” mai bine sunati la federatie si sigur veti fi informati corect . Nu mai aruncati cu noroi in singurul presedinte de federatie care pune suflet in cea ce face si a reprezentat in instanta pe toti cei care au solicitat acest lucru si asta in mod GRATUIT .Domnule Dinu presedintele Maxim nu a tradat si sunt convins ca nu va trada, si nu-si va vinde membrii de sindicat asa cum au facut alti presedinti de federatie.Peste noapte nu poate face nici el minuni si sunt lucruri care nu depind numai de Maxim ,acordatii credit , timp si de ce nu si ajutor si veti vedea ca nu este asa cum se vorbeste ”pe la colturi ”Ozi buna domnule Dinu si ai incredere in domnul MaximRodrigo !.
Si noi asteptam sa se faca dreptate, cine sa faca ???
“Oamenii lui Fenechiu controlează instituţiile cheie ale statului.
Venit la conducerea Ministerului Transporturilor în decembrie 2012,
Relu Fenechiu a „curăţat” majoritatea companiilor din subordine.
Fenechiu și-a extins influența prin oameni cheie care controlează contracte bănoase
Ministrul a înlocuit pe criterii politice şefi de companii de stat şi pe aproape toţi managerii privaţi. Oamenii săi au acum control aproape discreţionar asupra unor contracte de milioane de euro.”
Apropo domnule Dinu, vezi că domnul Gogu CFR-istul în comentariul său a arătat cum vă puteți informa și singuri despre starea dosarelor din care sunteți parte dacă îtradevăr vă interesează :,,Pe site-ul Ministerului de Justiţie … http://portal.just.ro/SitePages/acasa.aspx … orice doritor, sau mai bine zis parte vătămată, poate să-şi afle soarta dosarului în care este parte civilă.,, . Observ că domnul Gogu CFR-istul este un membru de sindicat al FSTFR informat, care își urmărește singur termenele și evoluția proceselor în care este parte civilă. Observ că Președintele de sindicat din care face parte domnul Gogu CFR-istul a știut cum să-și informeze corect membrii de sindicat pe care îi reprezintă. Precizez că și modul de informare sugerat de domnul Gogu CFR-istul este unul din modurile de informare, dar în plus este cel mai rapid, cel mai eficient și care este în totalitate conform pronunțării instanțelor de judecată și în consecință și acest mod îl recomand tuturor Președinților de sindicate afiliate la FSTFR pentru a îl aduce la cunoștința membrilor de sindicat ca mod de informare cel mai corect, cel mai rapid și cel mai eficient, respectiv ,,Pe site-ul Ministerului de Justiţie găsiți modul de informare … http://portal.just.ro/SitePages/acasa.aspx … absolut orice doritor, sau mai bine zis orice parte vătămată, poate să-şi afle termenele și soarta dosarului în care este parte civilă,,.
Domnule Dinu solicitați în comentariul dumneavoastră de la ,,INFORMARE,, ca: ,,Domnul Rodrigo să publice pe site-ul http://www.fstf.ro si să ne informeze asupra tuturor dosarelor cu drepturile salariale castigate definitiv și irevocabil în instanțe și să ne informeze asupra tuturor dosarelor cu drepturile salariale castigate doar definitiv (respectiv numai la Tribunal) și cu cele care mai sunt încă la diferite termene în Tribunale, cit mai repede ptr ca salariații să ia atitudine. ,, . Vă comunic că din motive de confidențialitate și pentru că nu sunt în posesia unei împuterniciri scrise de la reclamanții din dosarele la care faceți referire nu pot publica pe site-ul http://www.fstf.ro, informațile la care faceți referire , informații care rezultă că le solicitați citind comentariul următor :,,SALUT TUTUROR COLEGILOR,cred ca Rodrigo ar face mai bine să informeze si să fie mai transparent in legatura cu drepturile salariale cistigate de mecanicii de locomotivă și automotor în instante și aș propune să,afișeze pe seit-ul http://www.fstf.ro , pe toti cei care au cistigat drepturile ,iar cei ce mai au termene sa afiseze numele si nr de dosar,făcând lucrul acesta capătă increderea oamenilor. ,,. Am reținut însă solicitarea dumneavoastră și o voi transmite către toți Președinții Sindicatelor afiliate la FSTFR cu recomandarea ca aceștia împreună cu membrii comitetelor de conducere ale sindicatelor afiliate la FSTFR să aducă la cunoștința tuturor membrilor lor de sindicat ,în regim de urgență la solicitarea scrisă către sindicat, nominal de fiecare salariat care dorește în timp cât mai scurt informații, prin mijloacele legale de care dispun fiecare,respectiv prin răspuns scris către fiecare membru de sindicat și cu prioritate către cei care au solicitat în scris răspunsul și în termenul legal , situațiile solicitate de dumneavoastră și voi recomanda comitetelor de conducere ale sindicatelor afiliate la FSTFR să înceapă să întocmească câte o adresă către fiecare salariat semnată de reprezentanții sindicatului desemnați în acest scop de către comitetele de conducere ale sindicatelor afiliate la FSTFR, adresă care să conțină nominal către fiecare salariat situațiile solicitate de dumneavoastră , însă cu date nominale referitoare doar la salariatul căruia i se înmânează sub semnătura adresa respectivă, ținând cont că întocmirea acestor adrese în dublu exemplar, din care unul va avea confirmarea de primire necesită timp de redactare și de înmânare cu confirmare de primire…
Cât privește afirmația domnului Dinu că: ,, deja se aude pe la colturi că domnul Rodrigo are dosarele cu cei care au cistigat si le tine sub tejghea ptr a trece termenele si oamenii să piardă aceste drepturi salariale câstigate în instanțe. ,, vă comunic că este o afirmație tendențioasă, falsă și jignitoare față de efortul pe care Președintele FSTFR-Maxim Rodrigo l-a depus în întocmirea dosarelor , în urmărirea acestora și a termenelor de judecată și în înaintarea către instanțe a tuturor înscrisurilor solicitate la termenele de judecată de pârâte și de instanțele de judecată, precum și în avizarea sindicatelor și administrației CFR Călători despre câștigarea acestora și în înaintarea Notificărilor de a pune în aplicare Sentințele civile și Deciziile redactate și legalizate etc. Mai mult președinții sindicatelor afiliate la FSTFR în Ședința C.N.C. al FSTFR din 23.05.2013 a luat o Hotărâre comună pentru toate sindicatele affiliate la FSTFR referitoare la solicitarea cu privire la drepturile salariale castigate în instanțe, solicitare care s-a făcut și în scris către CFR Călători și prin care s-a notificat CFR Călători că sindicatele afiliate la FSTFR vor fi unite și nu vor admite decât plata într-o singură tranșă sau decât convenții conform celor prevăzute în Ședința C.N.C. al FSTFR din 23.05.2013 unde s-a luat o Hotărâre comună pentru toate sindicatele afiliate la FSTFR referitoare la solicitarea cu privire la drepturile salariale castigate în instanțe . Precizez că în Ședința C.N.C. al FSTFR din 23.05.2013 s-a luat o Hotărâre comună pentru toate sindicatele afiliate la FSTFR referitoare la solicitarea cu privire la drepturile salariale castigate în instanțe, dar s-a și prevăzut ca pentru membrii de sindicat care doresc alt mod de rezolvare a intrării în posesie a drepturilor salariale neplătite la timp și câstigate în instanțe, aceștia rămân răspunzători de deciziile lor, pentru că fiecare salariat odată ce și-a câștigat definitiv și irevocabil drepturile salariale neplătite la timp de CFR Călători, poate întreprinde și singur toate formele prevăzute de lege de a intra în posesia acestor drepturi salariale ale sale și în această situație Sindicatul și Federația din care face parte nu mai are dreptul la nici o implicare referitoare la modul de obținere al drepturilor salariale ale celui care a hotărât să-și facă demersurile singur pentru obținerea drepturilor sale salariale câștigate în instanță.
“Rămânând tot în domeniul transporturi, CFR Călători, sub conducerea lui Valentin Dorobanţu, continuă să piardă cotă de piaţă în faţa operatorilor privaţi, cedând rute profitabile şi practicând preţuri exagerate. Întâmplare sau strategie ministerială? ”
http://www.evz.ro/detalii/stiri/oamenii-lui-fenechiu-controleaza-institutiile-cheie-ale-statului-1044576.html
Fenechiu trage CFR Calatori pe linie moarta.
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a umflat conturile „baietilor destepti” de la calea ferata prin subventii foarte mari, in timp ce compensatiile pentru CFR Calatori sunt modeste in raport cu numarul calatorilor Pentru aproape doua miliarde de calatori estimati pentru 2013, CFR Calatori primeste compensatii de circa 200 de milioane de euro, in timp ce „baietii destepti” incaseaza 56 de milioane euro pentru aproximativ 280 de milioane de persoane transportate. In timp ce toata atentia a fost indreptata catre privatizarea CFR Marfa, ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a promovat o hotarare de guvern prin care, practic, trage pe linie moarta compania CFR Calatori, dar, in schimb, umfla conturile operatorilor privati de transport persoane.
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/fenechiu-trage-cfr-calatori-pe-linie-moarta-96614
FSTFR va contesta orice conducere a CENAFER şi AFER care obligă CFR Călători să-i plătească nejustificat cât mai multe permise de conducere la mecanicii de locomotivă și automotor de călători şi cât mai multe autorizaţii pe tipuri de instalaţii în cazul IDM …
Dany să ști că ai dreptate că ,,DECIZIA CENAFER nr. 86/19.06.2013 ce intră în vigoare cu 01.07.2013 referitoare la condiţiile și duratele minime de instruire practică și de stagiu în vederea autorizării, v-a aduce foarte mulţi bani în conturile CENAFER şi AFER, prin înmulţirea numărului de permise de conducere pe care trebuie să le deţină un mecanic de locomotive şi prin numărul de autorizaţii pe tipuri de instalaţii în cazul IDM. ,, .