INFORMARE

În data de 18 iunie 2013, conducerea SNTFC CFR Călători a invitat reprezentanții federațiilor sindicale semnatare a CCM 2012-2014 pentru discuții pe diferite teme, printre care: situația realizării eșalonărilor la plată a drepturilor câștigate în instanță potrivit celor convenite la întâlnirea din data de 16 mai 2013, analiza cu privire la măsurile adoptate în legătură cu anularea unor trenuri de călători, respectiv analiza în vedera demarării procedurii legale de negociere și încheiere a actului adițional la CCM 2012-2014. Ulterior acestei întâlniri, conducerea FSTFR va avea o întrevedere și cu ministrul transporturilor dl Relu Fenechiu.

SHARE

105 Responses

  1. “Compania americană, OmniTrax a contestat, vineri, licitația de privatizare a CFR Marfă, reclamând că li s-au cerut peste 10.000 de documente într-o perioadă foarte scurtă de timp. Americanii îl critică și pe ministrul Relu Fenechiu care nu le-a oferit posibilitatea de a accesa toate documentele pe care le-au cerut.”
    de unde sa stie firma americana cum se castiga la cfr licitatiile “in totalitate legale ” ???
    http://www.ziuanews.ro/stiri/licita-ia-cfr-marfa-contestata-de-americanii-de-la-omnitrax-95754

  2. INCET, INCET IES LA IVEALA TOATE “MANARIILE” DESPRE CARE SE VORBESTE AICI .

    MUTARE-ȘOC în privatizarea CFR MARFĂ! FENECHIU pus la zid de americani.
    Americanii de la Omnitrax au contestat vineri licitația pentru privatizarea CFR Marfă și cere suspendarea procesului de privatizare până la soluționarea contestației. Ministerul condus de Relu Fenechiu este acuzat de lipsă de transparență.
    Relu Fenechiu, ministrul Transporturilor, este marele absent al acestui proces. Strategia apărătorului său, de a tergiversa procesul peste vară, a eşuat
    Ministerul Transporturilor a anunțat că Omnitrax a fost eliminată din cursa pentru preluarea CFR Marfă deoarece din plicul depus la ultima etapă a licitației nu conținea toate documentele impuse prin caietul de sarcini.

  3. “Restructurarea CFR naste o sumedenie de abuzuri. Graba pentru asa zisa
    reorganizare a Cailor Ferate de dragul reducerii pierderilor de 23 de
    ani, dar si interese meschine, determina conducerea companiei sa calce
    pe cadavre. Altfel nu putem explica unele masuri abuzive luate, de la
    inceputul anului, de managementul CFR Calatori la adresa salariatilor,
    fapt care poate duce la o explozie de procese in civil. Toate aceste
    directive – promovate de acelasi director general obscur, Valentin
    Dorobantu, promovat peste noapte, manager privat, de ministrul
    Transporturilor, Relu Fenechiu.

    In primul rand, toti ceferistii au fost obligati sa accepte reducerea
    programului de lucru cu o zi in fiecare luna, ceea ce a dus la
    diminuarea, pe usa din dos, a salariului. “Avand in vedere situatia
    financiara a CFR Calatori, conducerea societatii a aprobat prin Nota nr.
    A12/519/29.01.2013, reducerea temporara a activitatii societatii”, se
    arata intr-o decizie a conducerii CFR. Pentru a da o forma legala
    hotararii luate, in aceasta nota se spune ca “pentru ziua respectiva,
    contractul individual de munca se suspenda”. Insa, potrivit Codului
    Muncii, fiecare salariat in parte si in fiecare luna, ar trebui sa
    semneze un act aditional prin care sa declare ca accepta reducerea cu o
    zi a activitatii, perioada in care nu se aplica contractul individual de
    munca. Acest fapt nu este mentionat in decizia luata de conducerea
    companiei, ceea ce ar putea duce la un val de procese intentate de
    salariati.”

    1. Trenurile la CFR Calatori sunt anulate pe banda rulanta de managerul “performant” si date mai departe , se stie unde .
      Distrugerea CFR Calatori este iminenta,bataia de joc este la ea acasa .
      Aceiasi situatie este in toate societatile de cale ferata ,”jaf” la drumul mare.
      Nimeni nu aude , nimeni nu vede , nimeni nu se autosesizeaza, oare ce sa fie ?
      Domnule prim ministru Ponta , ajutati-ne !

    2. LA 14 000 DE ANGAJATI LE-A REDUS SALARIUL, IAR LUI, MANAGERULUI DOROBANTU I-A CRESCUT SALARIUL IN ACEIASI PERIOADA LA APROXIMATIV 10 000 EURO SI VORBIM DOAR DE SALARIU…DACA INTRAM SI PE “ALTELE” E JALE MARE.

  4. Domnilor colegi care ati scris mai devreme trebuie sa stiti ca orce minte DIABOLICA a avut personaje imaginare .acum nu stim ce personaj si-a ales DOROBANTU ( SCUFITA ROSIE ,VANATORUL ,BUNICUTA sau/ si nu in ultimul rand LUPUL sau URSUL PACALIT in orcare sa rencarnat sunt doar personaje de DESENE ANIMATE asa ca domnilor este ceva normal sa fie HOTI IMAGINARI,, dar totusi vedeti ca dosarele de cercetare si sanctiunile sunt reale, PS: Domnule Ciobanu Costel daca il mai intrebi mult pe DOROANTU ce are de spus vizavi de remiza AUTOMOTOARE sar putea sa ai o mare surpriza (ai grija ce-ti doresti) asa ca frati mei a inceput SEZONU asa ca aveti mare grija ca a reusit sa iasa rasa de caine COPOIUL DOBROGEAN un foarte bun si loial caine de vanatoare .

  5. Domnilor cititori ,scritori pe acest site constat cu stupoare ca din toti colegi mei din FSTF care mai scriau a mai ramas doar 2-3, restul ati intrat in …pauza ,oricum nu va cert prea tare pentru ca si eu am luat o mica pauza in problema DOROBANTU (TERMINATOR 1) nu ca mi-ar fi frica ,teama sau ceva de genul , dar am obosit sa-l tot blestem pe acest DISTRUGATOR am tot sperat ca autoritatile statului isi vor face datoria atit pentru TRANSFORMER cat si pentru TERMINETOR dar nu sa intimplat nici o minune, asa ca ori ne luam de gat cu ei ori ne meritam soarta PS: pentru Doamna DOINA de la M/C va multumesc ca ne mai treziti si ca ne amintiti ca n-am fost alesi sa dormim ca cei alesi de noi si instalati in fotolii de lux. Oricum eu va multumesc personal pentru ca multi dintre dumnevoastra mai aveti o raza de speranta . PENTRU TOTI CITITORI SI SCRITORI PE ACEST SITE VA UREZ MULTA SANATATE .IARA PENTRU TOTI MECANICI DE LOCOMOTIVA (TATICULE ACASA TE ASTEPTA FAMILIA SI RODUL IUBIRI) .ATENTIE !!! DUSMANUL NU DOARME !!!! VEGHEAZA .

  6. Ce ne poate spune domnul Manager Privat al CFR Călători-Valentin Dorobanțu despre Remiza Automotoare????? Vrea să distrugă și acest simbol al CFR Călători????….

    1. NU ATI INTELES CA EL FACE CE VREA, CA E “SUSTINUT” SI NU DA SOCOTEALA NIMANUI.
      LA MAI MULTE TRENURI ANULATE DL. DOROBANTU !!!!!

  7. Și eu consider ca și colegii mei: Drăghici Ionel, Gabi și ca și celălalt coleg Gaby și ca și alți mecanici de locomotive și automotor că: ,,Managerul Privat al CFR Călători -domnul Valentin Dorobanțu este și un Manager Neperformant pentru că el vede de obicei numai HOȚI IMAGINARI,, dar oare cum se numește cel care în 2013 a anulat (a dat) circa un sfert de trenuri de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe 2013 în vigoare numai în prima jumătate a anului 2013 ?????…..

  8. Și eu consider ca și colegul meu Gabi și ca și celălalt coleg Gaby și ca și alți mecanici de locomotive și automotor că: ,,Managerul Privat al CFR Călători -domnul Valentin Dorobanțu este și un Manager Neperformant pentru că el vede de obicei numai HOȚI IMAGINARI din cauza cărora este crescut consumul de motorină și din cauza sunt scăzute încasările și este NEPERFORMANT pentru că a avut ca timp -ani buni în urmă- cât a fost pe funcții de conducere la CFR Călători și în plus a mai avut încă 6 luni de Director General/Manager Privat și nu s-a întâmplat nimic spectaculos în prinderea tuturor Hoților pentru ca astfel să nu mai vadă atâția HOȚI IMAGINARI și atâtea sticle cu miros de motorină în timp ce activitatea de Siguranța Circulației a Serviciilor SC, a rămas consider eu, cu miros de Siguranța Circulației , restul fiind activitate de Pază pe salarii lunare fantastice pentru activitatea de pază în care majoritar se găsesc sticle cu miros de motorină sau se constată la citirile ICL niște supraconsumuri imaginare ce rezultă din comparația între o imagine precisă și altă imagine imprecisă.,,.
    Și DA ,,Nu tine cont nimeni că efectuăm serviciu la Siguranța Circulației și nu putem efectua în condiții de SC serviciul când toți mecanicii de locomotivă și automotor sunt considerați Hoți…și li se fabrică nejustificat dosare de cercetare pe lipsuri imaginare…,,. În aceste condiții în care suntem acuzați pe nedrept solicităm să fim însoțiți permanent de cei care ne fabrică dosarele pentru lipsurile imaginare de motorină din Rezervoarele Principale ale Locomotivelor Diesel : LD și LDH de la manevră în stația Grivița și să-și facă singuri dosare după ce au trecut turele de serviciu ale mecanicilor de locomotive și automotor însoțiți de fabricanții de dosare pentru lipsuri de motorină imaginară…

  9. Și eu consider ca și colegul meu Gabi și ca și alți mecanici de locomotive și automotor că: ,,Managerul Privat al CFR Călători -domnul Valentin Dorobanțu este și un Manager Neperformant pentru că el vede de obicei numai HOȚI IMAGINARI din cauza cărora este crescut consumul de motorină și din cauza sunt scăzute încasările și este NEPERFORMANT pentru că a avut ca timp -ani buni în urmă- cât a fost pe funcții de conducere la CFR Călători și în plus a mai avut încă 6 luni de Director General/Manager Privat și nu s-a întâmplat nimic spectaculos în prinderea tuturor Hoților pentru ca astfel să nu mai vadă atâția HOȚI IMAGINARI și atâtea sticle cu miros de motorină în timp ce activitatea de Siguranța Circulației a Serviciilor SC, a rămas consider eu, cu miros de Siguranța Circulației , restul fiind activitate de Pază pe salarii lunare fantastice pentru activitatea de pază în care majoritar se găsesc sticle cu miros de motorină sau se constată la citirile ICL niște supraconsumuri imaginare ce rezultă din comparația între o imagine precisă și altă imagine imprecisă.,,.
    Nu tine cont nimeni că efectuăm serviciu la Siguranța Circulației și nu putem efectua în condiții de SC serviciul când toți mecanicii de locomotivă și automotor sunt considerați Hoți…și li se fabrică nejustificat dosare de cercetare pe lipsuri imaginare…

  10. Domnul Director Exploatare -Robert Niță spune în actele pe care le trimite către STFC-urile 1-8 că până la data de 16.05.2013 trebuia reduși 10% din trKm și s-au redus, dar acu trebuie până la 10.06.2013 redus încă 10% din trKm ai SNTFC,,CFR Călători,,SA și pentru că până la data de 10.06.2013 nu s-au încadrat în procentul de trKm convenit pentru reducere le tot solicită propuneri concrete înaintate la serviciul Mers de Tren…Halal Manager Privat și acoliți ai lui care numai în jumătate de an au redus prestația CFR Călători cu un sfert, respective au anulat circa un sfert din trenurile de călători ale CFR Călători pe 2013 din Mersul de Tren pe 2013 în vigoare…

  11. Aș vrea să știu și eu cum arată Managerul Privat de la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu…Majoritatea Mecanicilor de Locomotivă și automotor de călători ar vrea să știe și ei cum arată Managerul Privat de la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu…Nu are nici măcar poza pe site-ul CFR Călători, pe INTERNET etc, nu l-am văzut la televizor sau în realitate, deși mi-aș dori să-l întreb care este interesul lui de tot anulează trenurile de călători ale CFR Călători…

  12. Nimănui nu-i place Haosul, dar ce se petrece acum la CFR Călători numai așa se poate numii, HAOS. Istoria se repetă și nimănui nu-i pasă, sau dacă vă pasă, oricum vă este frică să luați atitudine. Ceea ce s-a petrecut la CFR Marfă, de 4-5 ani încoace, se petrece la CFR Călători, acum. Dacă la Marfă se dădeau contractele la GFR, la noi, managerul privat anulează trenurile de călători pe bandă rulantă. În scurt timp, ve-ți vedea circulând în locul și trasele trenurilor CFR Călători, trenurile Regiotrans, operator privat.
    Așa că domnilor membrii de sindicat, dacă ve-ți lăsa numai liderii dumneavoastră să ia atitudine și nu ne vom strânge toți în jurul lor, să-i arătăm managerului privat că suntem strânși uniți și mulți, vom avea soarta CFR Marfă, adică vom rămâne fără obiectul muncii, TRENURILE. Dacă dumneavostră o să stați la tv. sau o să discutați în continuare pe la colțuri și nu vom strânge rândurile, împotriva acestei conduceri a SNTFC-ului, care după cum bine observați, ne badjocorește, ne umilește, ne tratează ca pe niște sclavi, vom ajunge în situația de-a ne căuta de lucru în altă parte. Dacă credeți că„ mie nu mii se va întâmpla” vă înșelați amarnic. Oricui i se poate întâmpla, de la director și până la ultimul măturător.
    Concluzia: după CFR Marfă (asta cel puțin se vinde), urmează CFR Călători (asta se dă de pomană alora).

  13. mai oameni buni, sa fie f.f.f.f clar: ce-o mai dam atata la intors, ca managerul a zis ca face dupa miting, ca ministrul a zis ca drege inainte de miting. 1+1 fac doi, ORI NOI , ORI EI . CE NU-I CLAR ???? despre ce dialog tot vorbiti, nu vedeti ca-i MONOLOG de atata timp ???? il doare fix in c** pe dorobantu de TOTI si de TOATE. VRETI SA MAI SALVATI /SCHIMBATI CEVA ??? INCHIDETI PORTILE PALATULUI PENTRU TOTI TERMINATORII !!!
    ASTIA SUNT C A N C E R U L R O M A N I E I !!!!!!!

  14. Ca sa nu ne mai plictisim ,fac apel catre FSTFR sa ia atitudine si rog Administratia SNTFC CFR SA sa nu se joace in a atribuii functii cheie unora care nu stiu cu ce se mananca instructoria mai ales la Depoul PLOIESTI unde conducerea este tanara si dornica ,ca sa mearga treaba si daca instructorul este doar cu numele ca este SUS tinut nu facem ,nu faceti,nimic si daca tot acordati derogare de medie,de tip de locom.macar sa acordati tuturor care merita.

  15. DOROBANTULE , PUTEREA FARA MINTE ESTE ZERO !!!!!
    NUMAI CU AROGANTA SI MULTA FRUSTRARE NU MAI POTI CONDUCE CFR CALATORI, LA REVEDERE .

  16. ,,Prostie mai mare ca in 2013 la Transporturi nu ati mai vazut dl.Ponta, iar la CFR Calatori aveti culmea prostiei…,,.

  17. Era sa uit,acum 29 de ani Mecanicii instructori erau,,profesori;la subunitatile de tractiune.Acum ce facem punem la depoul Ploiesti instructor????De ce nu puneti 84 de instructori ca tot atatia mecanici aveti ??????Nu credeti ca ar fi mai bine sa fie numai instructori la Ploiesti?????ca se face mare caz pe epoleti in Prahova.Dle.

  18. Bomba,la Dep.PLOIESTI ,s-a scos la concurs postul vacant de Mecanic instructor.post ocupat anterior de Gheorghe care oricum nu sa ocupat cu asa ceva.dar sa nu mai lungim vorba,cum facem cu derogarile la media de laVPP ca nu se pupa conform reglementarilor in vigoare,poate numai DL.DIR. GEN.al SNTFC care sunt convins ca o sa vrea un om capabil care sa impartaseasca si altora di n cunostintele sale,pentru bunul mers al SNTFC CFR CALATORI SA.

  19. Situatia anularii trenurilor de calatori de catre conducerea CFR Calatori pe considerente asazis economice afecteaza pe linga publicul calator si pe toti ceferistii, indiferent de companie (Marfa, Infra sau Calatori) sau de federatia sindicala la care sunt membri. Indraznesc sa fac o sugestie conducerii FSTFR de a solicita in scris un punct de vedere conducerii celorlalte federatii sindicale fata de aceasta problema. Atit solicitarea cit si raspunsurile sa fie facute publice pe acest site (si pe altele) pentru a intelege si a afla daca aceasta problema este a tuturor sau numai a unora. Sa vedem daca si conducerile celorlate federatii au intreprins ceva, daca au facut-o ce rezultate au avut sau daca sunt hotarite de a face ceva in viitor. Membrii de sindicat se pot convinge astfel daca liderii de sindicat sunt preocupati de aceleasi probleme si daca sunt solutii viabile si oameni hotariti (lideri) de a le pune in practica. Daca raspunsurile celorlalti sunt “gargara” sau lipsesc atunci ceferistii (membri de sindicat) pot trage concluziile si pot actiona in consecinta. Pina acum se pare ca problematica de la CFR calatori e discutata numai de cei de aici…restul se fac ca au alte probleme mai “importante”… de genul convingerii salariatilor (prin orice mijloace) sa semneze conventiile de esalonare…!

  20. Pentru ce a trebuit să dea declarații de confidențialitate, de păstrare a secretului de servici? toți cei din FSTFR, cu scoatere din producție?
    Pentru ca acest manager privat să poată face tot ceea ce vrea, fără ca liderii noștri să poată mediatiza ordinenele aberante ale acestui manager. Un ordin a fost acela ca în trei zile să se reducă cu 10% din trenuri, pe întreaga rețea SNTFC. Când s-a cerut actul prin care să ni se dea acest ordin scris, cuvântul de ordine a fost „confidențialitate”. Telegramele s-au dat prin intermediul EMAIL-urilor, cu circuit închis din SNTFC. Am cerut acest ordin scris. Răspunsul a fost: Confidențial. Nu interesează sindicatele, în special FSTFR. Este atributul conducerii Societății. Multe din aceste trenuri, sunt cu grad de ocupare destul de mare și mai grav este că sunt trenuri din Act adiţional nr. 1 pe anul 2013 la Contractul de servicii publice pentru perioada 2012-2015 al Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Călători “C.F.R. Călători” S.A. Contractul de prestări servicii 2012-2015. Nu știu ce să mai cred despre această conducere, când ei nu mai au nici-un DUMNEZEU, în ceea ce fac și desfac. Nu se mai respectă absolut nici-o regulă, nici-o lege (53,62,CCM,etc.).
    Mersul de tren, a fost conceput de fostul Director Tracțiune d-l Valentin Dorobanțu la ordinul fostului Director General Ștefan Roșeanu, ca trenuri comerciale(trenuri care-și scoteau cheltuielile) și trenuri compensate. Aică 49 milioane tren/km compensate iar restul până la 58 milioane tr/km rentabile 100%(rest 8-9 mil. tr/km).
    Acum ce face fostul Director Tracțiune, actual Manager Privat? Nu mai recunoaște că există trenuri comerciale și le scoate (anulează), de la 58 mil tr/km până la un număr de 49 mil. tr/km. dealtfel așa cum este scris în Act adiţional nr. 1 pe anul 2013 la Contractul de servicii publice pentru perioada 2012-2015 al Societăţii. Dar aici comentez, că multe trenuri anulate se regăsesc în acest Contract. Vă rog să vă uitați.
    Din punctul meu de vedere, să nu-ți mai recunoști munca, numai ca să nu ai bătăi de cap cu manageriatul înseamnă …. .

  21. GM ne întrebăm ce Manager Privat este acela care nu înțelege că : ,,reducerea cantității de motorină lunară consumată de CFR Călători în remorcarea trenurilor de călători a scăzut ca urmare a micșorării numărului trenurilor de călători zilnice ale CFR Călători remorcate cu tracțiune DIESEL și , de asemenea, încasările în trenurile de călători rămase în urma repetatelor anulări, au crescut tot ca urmare a micșorării numărului trenurilor de călători zilnice ale CFR Călători pentru că o parte din călătorii de la trenurile de călători anulate în anul 2013 ale CFR Călători au circulat cu următoarele trenurile de călători ale CFR Călători rămase încă în circulațe în 2013…,, ????? . Consider că dacă Managerul Neperformant de la conducerea CFR Călători, manager care a gândit și elaborat Mersul de tren pe anul 2013 pentru CFR Călători și care tot el a anulat deja aproape un sfert din trenurile de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe anul 2013 este și un Manager Neperformant pentru că el vede de obicei numai HOȚI IMAGINARI din cauza cărora este crescut consumul de motorină și din cauza sunt scăzute încasările și este NEPERFORMANT pentru că a avut ca timp -ani buni în urmă- cât a fost pe funcții de conducere la CFR Călători și în plus a mai avut încă 6 luni de Director General/Manager Privat și nu s-a întâmplat nimic spectaculos în prinderea tuturor Hoților pentru ca astfel să nu mai vadă atâția HOȚI IMAGINARI și atâtea sticle cu miros de motorină în timp ce activitatea de Siguranța Circulației a Serviciilor SC, a rămas consider eu, cu miros de Siguranța Circulației , restul fiind activitate de Pază pe salarii lunare fantastice pentru activitatea de pază în care majoritar se găsesc sticle cu miros de motorină sau se constată la citirile ICL niște supraconsumuri imaginare ce rezultă din comparația între o imagine precisă și altă imagine imprecisă…Managerul Privat al CFR Călători -domnul Valentin Dorobanțu consider că este NEPERFORMANT pentru că a avut ca timp -ani buni în urmă- cât a fost pe funcții de conducere la CFR Călători și în plus a mai avut încă 6 luni de Director General/Manager Privat să poată găsi soluții pentru situațiile de genul : Secția București-Oltenița unde se făceau săptămânal supracontroale în trenurile de călători ale CFR Călători până să ajungă la PRIVAȚI și când se constatau și se afișa pe site-ul CFR Călători că trenurile respective erau pline cu călători, având sute de călători neplătitori în ele și soluția neperformantă a CFR Călători a fost să se retragă de pe această secție de circulație pe care acum PRIVAȚII fac profit și am aflat de la un salariat de la Comercial suspendat în prezent , că el făcuse în scris propunerea pe care de altfel a fost apostilată de D.G. de la acea vreme, propunere pe care o folosesc acum PRIVAȚII către Conducerea CFR Călători înainte de a se da prestația la PRIVAȚI, dar de la ECONOMIC i s-a comunicat că nu sunt bani pentru a face un contract cu firma de pază recomandată și cu care Privații au facut acum contract cu firma de pază recomandată și sunt profitabili pe această secție …

  22. Doamna Doina, vă mulțumesc pentru apreciere și încurajare. Cu modestie vă spun că scriu pe acest site, numai și numai ceea ce simt și gândesc la momentul respectiv. La fel ca mine, aș dorii să se exprime toți aceea ce citesc acest site. Nu suntem profesori de limba română să scriem corect, important este ceea ce sriem, mesajul pe care dorim să-l transmitem. De aceea vă felicit pentru curajul dumneavoastră. Aștept să mai citesc comentarii de la d-tră, chiar și de reproșuri sau critici(cum vreți să le spuneți). Avem un Lider de federație deschis la minte, deschis la nou, la critici, etc. După părerea mea un lider modern, ceea ce doresc și dorim și care este foarte atent la tot ceea ce se scrie. Părerea d-tră, chiar contează.
    Încă o dată, vă încurajez să mai scrieți, deoarece după cum văd femeile sunt mult curajoase ca bărbații. Cu propunerea d-tră rămâne să discutăm, după ce ne vom cunoaște.
    Domnule Leonidas, comentariul d-tră îmi dă speranțe, în ceea ce privește liderii de federații. Speranțe, că oamenii buni se vor strânge și vor face numai ce este bine pentru calea ferată, pentru membrii de sindicat. Membrii care trebuie să înțeleagă, că ceea ce s-a pierdut în 10-15 ani, nu se va putea recâștiga în 2-3 luni. Așa cum spunea-ți:„Ceea ce se intimpla la FSTFR e un INCEPUT BUN de a elimina ruptura! Liderii FSTFR pot fi deschizatori de drum…” și „ E un inceput de drum si pentru colegii de la ELCATEL care au un NOU LIDER, care spre cinstea si onoarea lui, in primul meci (negocierea Protocolului de esalonare) a punctat cu plus, refuzind sa semneze inca o intelegere rusinoasa pentru care nu era mandatat!” Mi-am permis să vă citez, tocmai pentru ca noi, membrii de sindicat, să înțelegem că este un nou început în lupta sindicală, cu oameni noi, tineri, cu alte percepții și pot spune cinstiți (pâna la proba contrară).
    Sunt întru totul de acord cu dumneavoastră și liderii actuali de la cele 2 federații, de la toate nivelurile, trebuie să comunice mult mai mult cu membrii dumnealor. Pe membrii, să-i convingem, să se implice în toate decizile care se iau, în numele lor și pentru ei. Fiecare membru de sindicat, trebuie să înțeleagă că propunerea lui contează. Mai multe propuneri, mai multe idei, mai bine pentru noi toți.
    Acest site este primul pas, unde membrii de sindicat se pot și trebuie să se implice. Vă rog s-o faceți. Cu respect.

  23. FSTFR a organizat un MITING în 31.05.2013 .Au fost făcute revendicări la protestul din 31.05.2013 și s-a arătat că la CFR Călători a fost pus un Manager Neperformant, manager care a gândit și elaborat Mersul de tren pe anul 2013 pentru CFR Călători și care tot el a anulat deja aproape un sfert din ele. Ce a înțeles Managerul Privat al CFR Călători -domnul Valentin Dorobanțu din Mitingul din 31.05.2013 și punctul său de vedere în acest sens va fi exprimat în ședința din 18.06.2013, deocamdată constatăm că Managerul Privat al CFR Călători -domnul Valentin Dorobanțu din Mitingul din 31.05.2013 nu a înțeles nimic și a continuat să anuleze trenuri de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe anul 2013, precizând că până în Mitingul din 31.05.2013 erau anulate circa 10% din trenurile de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe anul 2013, iar după Mitingul din 31.05.2013 a mai anulat deja 10% din trenurile de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe anul 2013 . Vom solicita apoi întâlnirea cu Ministrul Transporturilor așa cum de altfel s-a stabilit anterior Mitingului din 31.05.2013 organizat de FSTFR ,iar după aceste etape parcurse în speranța activarii Dialogul Social și la Nivel de unitate SNTFC,,CFR Călători,,SA, vom trece la alte forme de Protest, respectiv vom reîncepe cu un Miting unde vom decide și cum vom protesta în continuare…pentru că prezența Managerului Privat al CFR Călători -domnul Valentin Dorobanțu la conducerea SNTFC,,CFR Călători,,SA constatăm că se transpune doar în micșorarea permanentă a prestației SNTFC,,CFR Călători,,SA (respectiv prin anulări permanente de trenuri de călători ale CFR Călători) și mai constatăm că prezența Managerului Privat al CFR Călători -domnul Valentin Dorobanțu la conducerea SNTFC,,CFR Călători,,SA se mai transpune și în micșorarea salarilor lunare ale salariaților CFR Călători prin micșorarea normei lunare de lucru lunare cu o zi, micșorare a salariului lunar care s-a făcut prin micșorare normă lunară de lucru cu ore suplimentare neplătite și acumulate de mecanicii de locomotivă și automotor de călători , în denigrarea permanentă a salariaților reprezentativi pentru CFR Călători, respectiv a mecanicilor de locomotivă și automotor de călători și a șefilor de tren, conductori de bilete etc. Să nu uităm și de ADRESELE domnului Valentin Dorobanțu către toți salariații prin care le aduce la cunoștință mecanicilor de locomotivă și automotor de călători și a șefilor de tren, conductori de bilete etc. că în urma reducerii cu o zi a normei de lucru lunare în prima jumătate a anului 2013, atunci când mecanicii de locomotivă și automotor de călători au fost Liberi ca urmare a zilei de CS s-au făcut economii lunare la motorină de 500 tone lunar și atunci când șefii de tren, conductori de bilete etc au fost Liberi ca urmare a zilei de CS au crescut încasările în trenurile de călători ale CFR Călători … Referitor la ADRESELE domnului Valentin Dorobanțu către toți salariații consider că ar trebui ca FSTFR să-i dea un răspuns la întâlnirea din 18.06.2013 și să-i precizeze că reducerea cantității de motorină lunară consumată de CFR Călători în remorcarea trenurilor de călători a scăzut ca urmare a micșorării numărului trenurilor de călători zilnice ale CFR Călători remorcate cu tracțiune DIESEL și , de asemenea, încasările în trenurile de călători rămase în urma repetatelor anulări, au crescut tot ca urmare a micșorării numărului trenurilor de călători zilnice ale CFR Călători pentru că o parte din călătorii de la trenurile de călători anulate în anul 2013 ale CFR Călători au circulat cu următoarele trenurile de călători ale CFR Călători rămase încă în circulațe în 2013…

  24. Situatia in care ne aflam, pierderea drepturilor, batjocorirea oamenilor care slujesc sistemul feroviar incercind sa-si faca cit mai bine meseria (cu gindul la nesiguranta locului de munca si a salariului ce devine tot mai de mizerie) se datoreaza conlucrarii dintre “specialistii” politici pusi in functii de conducere administrativa alaturi de “specialistii”sindicali poveniti din lideri de sindicat care s-au “rupt”de membri de sindicat. Ruptura dintre lideri si membri de sindicat (pe care trebuie sa-i reprezinte si sa le apere drepturile) se datoreaza unei tot mai mari neincrederi a membrilor in acestia. Pierderea increderii se datoreaza liderilor de sindicat care au uitat rostul pentru care au hotarit sa candideze si sa fie alesi (daca s-au facut alegeri!?). Uitarea rostului se datoreaza administratiei care a stiut sa fructifice slabiciunea omeneasca a liderilor ce au “gustat” din avantajele oferite de administratie tocmai pentru ai rupe de cei care le-au acordat increderea prin votul lor. Cei care mai asteapta si mai spera ca liderii sa-i reprezinte si sa le apere drepturile, sa se gindeasca daca nu ar trebui inceput cu distrugerea raului de la radacina, adica angajamentul clar al liderilor (atunci cind doresc sa candideze si sa fie alesi) de a respinge orice forma de avantaj oferita de administratie. Ceea ce se intimpla la FSTFR e un INCEPUT BUN de a elimina ruptura! Liderii FSTFR pot fi deschizatori de drum si pot reaseza intr-o stare de normalitate activitatea sindicala. Liderii de la FNFMC, FML si Drum de Fier au uitat ca a gusta din avantaje nu e totuna cu a te satura de avantaje, iar pofta lor a crescut odata cu timpul si cu negocierile de CCM sau Protocoale! E un inceput de drum si pentru colegii de la ELCATEL care au un NOU LIDER, care spre cinstea si onoarea lui, in primul meci (negocierea Protocolului de esalonare) a punctat cu plus, refuzind sa semneze inca o intelegere rusinoasa pentru care nu era mandatat!
    Ceilalti au semnat cu iuteala pentru a nu-si supara stapinii care le ofera salarii de “specialisti” si alte avantaje (ce conta mandatarea sau faptul ca tot ei au semnat pierderea drepturilor care au trebuit recistigate in instanta). Daca mai sunt lideri ca cei de la FSTFR si ca cel de la ELCATEL trebuie sa luati legatura si conlucrati, incercind sa dovediti prin exemplul faptelor ca se poate elimina ruptura dintre lideri si membri de sindicat. Astfel in loc de 500-600 de oameni la un miting sa fie de zece ori mai multi in viitor, iar cei de la FNFMC sau ceilalti nu vor mai putea sa se recreeze la malul Marii sau la Munte pe banii celor care platesc zi de zi pretul traiului greu de ceferist. Toata consideratia si tot respectul pentru colegii de la FSTFR si pentru LIDERII lor!

  25. Domnul Valentin Dorobanţu poate să ţină în mâna sa destinele CFR Călători, dar membrii de sindicat ai FSTFR cred că a fost pus ,,LUPUL paznic la OI,, …şi în consecinţă nu sunt în relaţii foarte bune cu ,,LUPUL,, …şi vor lupta să menţină în viaţă CFR Călători chiar şi contra ,, LUPULUI,, …

  26. Vorbind unul cu altul, eu şi prietenul meu Rodrigo, mi-a confirmat că mecanicii de locomotivă sunt foarte nemulţumiţi de Directorul General-Valentin Dorobanţu şi că s-au hotărât ca în timpul cel mai scurt posibil dacă nu se rezolvă problemele lor să-i arate Directorului General-Valentin Dorobanţu ce importanţă are la CFR Călători mecanicul de locomotivă şi automotor şi în consecinţă mecanicii de locomotiva si automotor sunt hotariti sa opreasca circulatia trenurilor de calatori ale CFR Calatori si sa-l lase pe domnul Valentin Dorobantu si pe Serviciile de Siguranta Circulatiei sa vada cit de ipotenti sunt…

  27. Să ştiţi că Rodrigo mi-a spus că nu vrea să influenţeze comentariile voastre , dar că le urmăreşte cu multă atenţie şi după întâlnirea din 18.06.2013 cu Directorul General-domnul Valentin Dorobanţu va comenta această întâlnire şi vă va răspunde la toate întrebările dumneavoastră…Trebuie să ştiţi că Rodrigo a spus tot timpul că este în opoziţie cu orice Director General/Manager Privat care anulează prestaţia -trenurile de călători- de la CFR Călători şi deci este foaete clar pentru toată lumea că nu este în aceeaşi barcă cu domnul Valentin Dorobanţu…

  28. Site-ul http://www.fstf.ro vă va da din ce în ce mai multe informaţii despre calea ferată română. În prezent a început cu comentariile cititorilor pentru a afla ce doresc în realitate aceştia.
    Pe parcurs se va adapta în funcţie de solicitările cititorilor site-ului http://www.fstf.ro prin comentarile pe care le fac aceştia…

  29. CFR Călători are o şansă de supravieţuire ,dacă această şansă va fi folosită în anul 2013 şi aceasta este FSTFR,adică şansa este ca salariaţii CFR Călători să devină în anul 2013 în majoritate membrii de sindicat ai FSTFR…

  30. Va citesc de cateva saptamani, iar azi m-am hotarat sa scriu cateva randuri dar nu de bine. Sunt membru m/c, iar cea ce citesc imi place si nu.
    Domnule Maxim, as vrea sa citesc si sa am mai multe informatii. Ai nostri nu comunica nimica. Se pare ca la m/c totul este secret. Bine ca sunteti voi.
    Am observat,sper ca bine, inaite scriau si cativa lideri de-ai vostri. Care este cauza pentru ca nu mai scriu. Nu se mai pot cobori la nivelul membrului de sindicat? sau au fost amenintati? Sindicate vad ca sunt multe dar lideri putini. Ma intereseaza si parerea lor.
    Luciane imi place ce si cum scri. Continua nu te lasa intimidat. As vrea sa vin la tine in sindicat.

    1. Doina, tot aia care scriau, scriu si mai departe. Multi din ei sunt sub acoperire. Noi intre noi ne cunoastem! 😉

  31. La intalnirea din 18.06.2013 FSTFR trbuie sa-i reaminteasca domnului director general ca personalul de locomotiva munceste la fel ca inainte de 1989, diferenta fata de acei ani fiind ca acum presiunea pusa de administratie este mult mai mare cu toate ca in proportie foarte mare se lucreaza in sistem simplificat. Domnule director general nu va ganditi ca mecanicul de locomotiva are o raspundere imensa, raspunde de vietile oamenilor pe care ii transporta – viata unui om nu poate fi inlocuita cu nimic- si in cazul in care el nu este linistit din punct de vedere psihic se pot intampla evenimente nedorite de nimeni? Nu va ganditi ca atunci cand mecanicul de locomotiva pleaca la munca si acasa familia nu are ce pune pe masa sau el nu are ce manca la serviciu din punct de vedere al stresului acesta este mare? Ganditi-va ca in orice moment puteti fi raspunzator in cazul in care se intampla un eveniment!

  32. La intalnirea din 18.06.2013 FSTFR trebuie sa solicite ca sporul de 25% pentru conditii speciale pentru personalul de locomotiva si mecanicii instructori sa fie cuprins in Anexa nr.1 a CCM pentru anul2013, ca salariul minim pe grila sa fie de 800 lei (clasa 1) si sa se respecte K- uri actuali ( nu cum a fost negocierea la infra si la marfa), sa inceteze anularile de trenuri, drepturile care au fost suspendate pana in data de 01.01.2013 sa le primim.

  33. Și eu ca și Malamen Mihai ,, îi solicit FSTFR ca la negocierea Anexei nr. 1 la CCM la nivel de CFR Călători pe 2012-2014, respectiv la negocierea salariului pe 2013, pentru mecanicii de locomotivă și automotor , mecanicii ajutori de locomotivă și automotor și mecanicii instructori ai personalului de locomotivă și automotor , să solicite să avem cuprins în CCM la nivel de CFR Călători pe 2012-2014, din anul 2013 și dreptul salarial pentru condiții speciale de 25% câștigat definitiv și irevocabil în instanțe pentru anii 2008-2010 pentru că dacă l-am avut anterior și dacă avem în continuare și în prezent, condițiile speciale consider că trebuie să avem în CCM la nivel de CFR Călători pe 2012-2014 cuprins și dreptul salarial pentru condiții speciale de 25% câștigat definitiv și irevocabil în instanțe pentru anii 2008-2010 pentru mecanicii de locomotivă și automotor , mecanicii ajutori de locomotivă și automotor și mecanicii instructori ai personalului de locomotivă și automotor … ,, .

  34. Și eu îi solicit FSTFR ca la negocierea Anexei nr. 1 la CCM la nivel de CFR Călători pe 2012-2014, respectiv la negocierea salariului pe 2013, pentru mecanicii de locomotivă și automotor , mecanicii ajutori de locomotivă și automotor și mecanicii instructori ai personalului de locomotivă și automotor trebuie să avem cuprins dreptul salarial pentru condiții speciale de 25% câștigat definitiv și irevocabil în instanțe pentru anii 2008-2010 și deci dacă l-am avut anterior și dacă avem condițiile speciale și în prezent consider că trebuie să avem în CCM la nivel de CFR Călători pe 2012-2014 cuprins și dreptul salarial pentru condiții speciale de 25% câștigat definitiv și irevocabil în instanțe pentru anii 2008-2010 pentru mecanicii de locomotivă și automotor , mecanicii ajutori de locomotivă și automotor și mecanicii instructori ai personalului de locomotivă și automotor …

  35. SDLBC afiliat la FSTFR dorește ca dreptul salarial pentru condiții speciale de 25% câștigat definitiv și irevocabil în instanțe pentru anii 2008-2010 pentru mecanicii de locomotivă și automotor , mecanicii ajutori de locomotivă și automotor și mecanicii instructori ai personalului de locomotivă și automotor , trebuie să-l avem și în continuare și trebuie să apară și în CCM la nivel de CFR Călători pe anii 2012-2014 atâta timp cât mecanicii de locomotivă și automotor , mecanicii ajutori de locomotivă și automotor și mecanicii instructori ai personalului de locomotivă și automotor sunt încadrați la condiții speciale…

  36. Sporul de 25% din salariul de încadrare pentru munca prestrată în condiții speciale de muncă este conferit mecanicilor de locomotivă și automotor , mecanicilor ajutori de locomotivă și automotor și mecanicilor instructori pentru personalul de locomotivă și automotor de art. 42 alin. 1 din Contractul Colectiv de Muncă Unic la Nivel de Ramură Transporturi nr. 722 pe anii 2008-2010 conform căruia ,,Sporurile minime ce se acordă în condițiile prezentului contract la salariul de bază al msalariaților sut pentru condiții speciale de 25%,, . L-am obținut în instanțe pentru anii 2008-2010 pentru mecanicii de locomotivă și automotor , mecanicilor ajutori de locomotivă și automotor și mecanicii instructori pentru personalul de locomotivă și automotor și vă solicităm ca la actul adițional ce-l veți încheia pe Anexa 1 la CCM la nivel de CFR Călători pe 2012-2014, respectiv pe salarizarea din 2013 să solicitați și acest spor pentru condiții speciale de 25% pentru mecanicii de locomotivă și automotor , mecanicilor ajutori de locomotivă și automotor și mecanicii instructori pentru personalul de locomotivă și automotor și dacă nu vi se aprobă vă rugăm pe reprezentanții FSTFR să nu semnați actul adițional la CCM la nivel de CFR Călători pe 2012-2014…Vrem să avem posibilitatea măcar în instanță să ne obținem acest drept salarial avut anterior ,câștigat definitiv și irevocabil în instanțe, pe care trebuie să-l avem și în continuare atâta timp cât suntem încadrați la condiții speciale…

  37. VOM ÎNȚELEGE CURÂND CĂ NU MAI TREBUIE SĂ AȘTEPTĂM SĂ SE REPORNEASCĂ DIALOGUL SOCIAL CU DOMNUL VALENTIN DOROBANȚU… PENTRU CĂ VOM CONSTATA CĂ ORICE VOM FACE CU ACEST DIRECTOR GENERAL, DIALOGUL SOCIAL = 0.
    Vom constata că sunt în conducerea CFR Călători ,,oameni fără cuvânt, fără caracter, im(pusi) sa devalizeze si până nu termină TOT, nu se lasă. ,, .
    ,,Vom trece la organizarea altui MITING , la Pichetări și la alte forme de protest, inclusiv la cele de executare silită și chiar și la efectuarea de plângeri penale dacă se vor impune , până când membrii de sindicat ai FSTFR, Sindicatele afiliate la FSTFR și conducerea FSTFR , îi vom opri pe toți cei pe care noi salariații CFR Călători îi considerăm TERMINATORII din interiorul CFR Călători ai SNTFC,,CFR Călători,,SA… Avertizăm pe cei pe care îi considerăm Terminatorii din interiorul CFR Călători că dacă își mai forțează norocul , s-ar putea să devină Istorie și să fie dați exemplu pentru istoria întunecată a CFR Călători…,, .

  38. Dacă vor mai exista Proteste ale FSTFR în anul 2013 sau dacă nu vor mai exista Proteste ale FSTFR în anul 2013 , depinde foarte mult de întâlnirea reprezentanților FSTFR cu Managerul Privat al CFR Călători -domnul Valentin Dorobanțu din 18.06.2013 și de viitoarea întâlnire a reprezentanților FSTFR cu Ministrul Transporturilor -domnul Relu Fenechiu stabilită , la o întâlnire anterioară dintre Ministrul Transporturilor-domnul Relu Fenechiu și Președintele FSTFR-domnul Maxim Rodrigo, a avea loc după Mitingul din 31.05.2013 organizat de FSTFR, pentru a discuta pe situații concrete situația reală a SNTFC,,CFR Călători,,SA în funcție de ce s-a solicitat la Protestul din 31.05.2013 și în funcție de câte din probleme solicitate s-au rezolvat imediat după Mitingul din 31.05.2013 și până în 18.06.2013 ,când are loc prima întâlnire, după Mitingul din 31.05.2013, cu Managerul Privat al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu …

  39. Am arătat că FSTFR a organizat un MITING în 31.05.2013 și ce a cerut pe parcusul protestului. Vom arăta ce a înțeles Managerul Privat al CFR Călători -domnul Valentin Dorobanțu din Mitingul din 31.05.2013 și punctul său de vedere în acest sens exprimat în ședința din 18.06.2013. Vom solicita apoi întâlnirea cu Ministrul Transporturilor așa cum de altfel s-a stabilit anterior Mitingului din 31.05.2013 organizat de FSTFR și în funcție de situațiile în care ne vom afla după aceste etape parcurse în speranța că s-a activat Dialogul Social și la Nivel de unitate SNTFC,,CFR Călători,,SA, ne vom declara mulțumiți de rezultatele MITINGULUI din 31.05.2013 și vom opri protestele pentru că am constatat că s-a revenit la un Dialog Social real și la Nivel de unitate SNTFC,,CFR Călători,,SA menit să rezolve multiplele probleme ale CFR Călători din care multe apărute odată cu înscăunarea ca Director General a domnului Valentin Dorobanțu sau vom trece la organizarea altui MITING , la Pichetări și la alte forme de protest, inclusiv la cele de executare silită și chiar și la efectuarea de plângeri penale dacă se vor impune , până când membrii de sindicat ai FSTFR, Sindicatele afiliate la FSTFR și conducerea FSTFR , îi vom opri pe toți cei pe care noi salariații CFR Călători îi considerăm TERMINATORII din interiorul CFR Călători ai SNTFC,,CFR Călători,,SA… Avertizăm pe cei pe care îi considerăm Terminatorii din interiorul CFR Călători că dacă își mai forțează norocul , s-ar putea să devină Istorie și să fie dați exemplu pentru istoria întunecată a CFR Călători…

  40. FSTFR a organizat un MITING și a cerut:
    -să se pună în Conractul de Mandat condiții minime necesare unui Manager Privt pentru a deveni Manager Privat și pentru a rămâne Manager Privat la CFR Călători, respectiv: să i se impună să dea declarații de :confidențialitate, de secret de serviciu și de fidelitate față de SNTFC,,CFR Călători,,SA, iar contractelele de mandat obligatoriu să fie pe perioadă determinată de cel mult un an (cu cel puțin 6 luni de probă , perioadă în care dacă scade numărul trenurilor de călători ale CFR Călători să fie trimis să se plimbe în altă parte findcă suntem sătui de toți cei care s-au plimbat pe la conducerea CFR Călători și nimeni nu i-a întrebat nimic după ce și-au făcut plinul și au plecat…) cu posibilitate de prelungire dacă pe perioada mandatului anterior a crescut numărul trenurilor de călători ale CFR Călători ;
    -să i se impună domnului Manager Privat al CFR Călători-Valentin Dorobanțu să înceteze să folosească politica ,,pumnului în gură la salariații CFR Călători și la liderii de sindicat din sindicatele afiliate la FSTFR și la conducerea FSTFR prin care vrea să impună eșalonări până la 20 de ani s-au pe periode și mai lungi după ce se vor câștiga în instanțe și drepturile salariale neplătite pe perioada conducerii domnului Valentin Dorobanțu ,, prin care își pune în aplicare domnul Valentin Dorobanțu abuzul fără precedent prin ignorarea legilor în vigoare pe care considerăm noi că îl face în funcția de Manager Privat al CFR Călători , respectiv cel de a nu da așa cum prevede legea la cel mult 15 zile de la notificarea făcută către SNTFC,,CFR Călători,,SA , a drepturilor salariale neplătite dar câștigate definitiv și irevocabil în instanțe și mai mult de atât pe lângă abuzul precizat există și provocarea salariaților CFR Călători ca urmare a refuzului variantei de eșalonare pe cel mult un an de zile propusă de Consiliul Național de Conducere al FSTFR din data de 23.05.2013 de către Managerul Privat al CFR Călători domnul Valentin Dorobanțu , ținând cont că vor urma alte multe acțiuni în instanțe pentru drepturile salariale neplătite de către Directorul General/ Managerul Privat -domnul Valentin Dorobanțu care vor fi și ele câștigate în instanțe … ;
    – să i se impună domnului Manager Privat al CFR Călători-Valentin Dorobanțu să înceteze să anuleze trenuri de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe anul 2013 ce este pus în aplicare fără a i se cere o explicație de genul cum își permite domnul Valentin Dorobanțu să anuleze masiv trenuri de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe anul 2013 ce a fost gândit chiar de domnul Valentin Dorobanțu , cu atât mai mult cu cât același domn Valentin Dorobanțu în 16 mai 2013 în ședința comună Administrație CFR Călători- Organizații Sindicale din CFR Călători a spus și s-a precizat în Procesul Verbal de Ședință că s-a oprit deja din anulări ale trenurilor de călători ale CFR Călători și ne întrebăm dacă nu respectă nici angajamentul scris în acest sens precizat în Procesul Verbal de Ședință din 16.05.2013 , atunci cum ar respecta niște Convenții de eșalonare pe foarte mulți ani ???? , dar poate asta este Politica sa să nu respecte nici aceste eșalonări pentru că dacă CFR Călători ar dispare într-un an cel mult doi prin cedarea treptată și masivă a prestației CFR Călători până nu mai rămâne nimic, cine ar mai plăti eșalonările ????;
    – să i se impună domnului Manager Privat al CFR Călători-Valentin Dorobanțu să respecte prevederile CCM 2012-2014 ale CFR Călători și în acest sens ne întrebăm și vă solicit să-l întrebați de ce nu a respectat CCM-ul în vigoare astfel ca din luna aprilie 2013 să avem salariul mărit în urma prevedrii din CCM care obliga ca la sfârșitul lunii Martie 2013 să se negocieze Anexa nr. 1 care nu s-a făcut nici până în prezent??? etc.

  41. CE MAI ASTEPTATI ? NU INTELEGETI CA TOTUL E IN ZADAR ?dialogul = 0.
    oameni fara cuvant, fara caracter, im(pusi) sa devalizeze si pana nu termina TOT, nu se lasa. nu va mai imbatati cu apa rece.
    acest kamikaze dorobantu a atins APOGEUL TIRANIEI !!! si nimeni nu vede/aude ??????
    RUSINE SA VA FIE CA VA PERMITETI ASEMENEA ABUZURI INTR-O TARA UE. Istoria ne-a demonstrat de atatea ori ca mijloacele democratice sunt ineficiente impotriva unui regim rau intentionat si totalitar.
    romania uslamista !

  42. Această invitație s-a făcut la insistențele FSTFR, a Președintelui FSTFR Maxim Rodrigo și în urma mitingului organizat de aceeași federație. Dar după cum ne-a obișnuit menegerul privat, și-a chemat la discuții prietenii, lachei obișnuiți, semnatarii CCM-ului, adică FNFMC,FML. Oameni obișnuiți să spună și să facă tot ceea ce le ordonă managerul privat.Și pentru ce? Ce le va mai da oare?
    De ce, numai semnatarii de CCM? Oare se „negociază” alt contract colectiv? Domnul manager privat, de ce nu a chemat toate federațile sindicale, care reprezintă interesele tuturor angajaților? Sunt mai mult ca sigur, că această invitație s-a făcut numai pentru a le aduce la cunoștință manegerul privat, câte realizări are dânsul de la preluarea funcției și până în prezent, după cum am putut vedea și semna în condica de ordine. Adică, câtă economie la motorină a făcut după anulările de trenuri(multe cu tracține pe motorină, normal că s-a făcut economie),creșterea încasărilor de la călători(care călători, dacă s-au anulat trenuri cu grad mare de ocupare și multe abonamente dar noi suntem proști și nu avem „vedere de ansamblu”),eșalonarea drepturilor câștigate în instanțe(eșalonări care s-au făcut la presiuni extraordinare, s-au folosit metode Stalinite, la care noi am cedat),etc.
    Asta este părerea mea despre această invitație. A dumneavoastră care este?

  43. VĂ SOLICIT ca la discuțiile pe temele: situația realizării eșalonărilor la plată a drepturilor câștigate în instanță potrivit celor convenite la întâlnirea din data de 16 mai 2013, analiza cu privire la măsurile adoptate în legătură cu anularea unor trenuri de călători, respectiv analiza în vedera demarării procedurii legale de negociere și încheiere a actului adițional la CCM 2012-2014 , SĂ-I PRECIZAȚI domnului Manager Privat al CFR Călători-Valentin Dorobanțu că în toate cele trei teme se propune cu politica ,,pumnului în gură,, discutarea abuzurilor Managerului Privat al CFR Călători-Valentin Dorobanțu de a nu da așa cum prevede legea la cel mult 15 zile de la notificare drepturile salariale neplătite dar câștigate definitiv și irevocabil în instanțe, anularea unor trenuri de călători dim Mersul de Tren pe anul 2013 deși chiar de domnul Valentin Dorobanțu a fost gândit și deși în ședința din 16 mai 2013 a spus că s-a oprit dein anulări de trenuri de călători ale CFR Călători și ne întrebăm dacă nu respectă nici angajamentul scris în acest sens, atunci cum ar respecta niște Convenții de eșalonare pe foarte mulți ani ???? , dar poate asta este Politica sa să nu respecte nici aceste eșalonări pentru că dacă CFR Călători ar dispare în t-un an-doi cine ar mai plăti eșalonările ????, ne întrebăm și vă solicit să-l întrebați de ce nu a respectat CCM-ul în vigoare astfel ca din luna aprilie 2013 să avem salariul mărit???

  44. Doamnelor ,domnilor, evenimentele negative, înștințările negative care vin din partea acestei conduceri a SNTFC, se succed cu repeziciune. Este o bătaie de joc fără precedent a acestei conduceri SNTFC, a Ministerului Transporturilor(care transporturi?) asupra cetățenilor acestei tări, călătorilor pe care îi transportăm (i-am transportat), angajaților SNTFC.
    În urma ultimelor anulări de trenuri, SNTFC-ul se va numii cât de curând RNTFC, adică Regionala Națională de Transport Feroviar de Călător (ați citit bine). După ce au anulat în ultimele 3 luni o grămadă de trenuri(nu le mai știu numărul), în 2 zile au venit direct cu 10% din trenuri, de pe o Regională. Majoritatea, trenuri de navetă pentru cetățeni și angajați ai CFR. Sunt curios să văd în următoarele 3 luni, câți navetiști CFR-iști vor mai rămâne la CFR. După cum văd ,acest lucru se urmărește, nu vă dăm afară, o să plecați singuri. De ce să le mai dăm și salarii compensatorii? La salarile mizerabile pe care le primim(muncite), prețurile de tot felul-gaz,energie electrică,apă, alimente,etc-, în continuă creștere, a apărut și abonamentul la transportatorii auto (că doar trebuie să se dezvolte și ei săracii).
    Nu ajunge că ne pierdem obiectul muncii, adică trenurile, actula conducere, condusă de managerul privat, mai vine și cu Ordinul 74. Ordin la care un coleg de breazlă bine-a obsevat, că este copiat (copy-paste) în totalitate din instucțiuninea 201, la mecanici. Întrebarea mea pertinentă este: de ce nu s-a copiat, la Abateri foarte grave și ieșirea cu locomotivele din depouri comform Art.40(echipamente lipsă sau defecte) din 201???? Mecanicii știu despre ce vorbesc.
    Doamnelor, domnilor, angajați ai SNTFC, membrii de sindicat, indiferent de Federația la care sunteți afiliați, întrebare : Cât mai aveți răbdare, cât o să mai suportați/suportăm?
    PS. Pentru cei care se înteabă ce și cât am să mai scriu pe acest SITE? le răspund că am primit laptop, pentru al folosii. Și spre deosebire de cei care l-au primit și l-au dat spre folosință altora, eu îl folosesc în scopul pentru care a fost destinat.
    Încă un răspuns : da, școală am puțină (mai multă vacanță) dar câtă am, o folosesc. Cu respect (încă).

  45. Fratilor treceti urgent la FSTF findca liderii de la FNFMC si-au incast cascavalul si v-au VANDUT. Problema e ca sunt semnatari de CCM iar daca nu-i RADIATI vor continua in acelsi mod, adica buzunarele lor sa fie pline iar prostimea sa plateasca cotizatia. NISTE TRADATORI !!! Dar sunt curios daca Dorobantu cu sleata lui continua tot asa ( cu anulari de trenuri, inchideri de sectii , deci nu va mai fi nevie de personal= concedieri ) de unde vor mai incasa cotizatia . Nu sunt constienti ca la nimic nu trebuiesc conducatori.

    1. Stati linistiti ca ei au totul aranjat, important e sa dea tot ce este de dat de la CFR Calatori , restul e rezolvat !

    2. Nu uitati de ziua de JOI 20.06.2013 , e o zii plina de surprize pentru angajatii CFR MARFA
      Vor primii in plic sigilat una din cele 2 variante :
      1 ) preavizul de concediere de 20 zile
      2 ) actul aditional la Contractul Colectiv de Munca , prin care RAMAN ANGAJATI mai departe pe perioada DETERMINATA sau NEDETERMINATA , de la caz la caz

    1. SA NU UITAM…
      ADICA , DE MAINE !
      “Începând cu 15 iunie, circa 100 de angajaţi din sectorul feroviar vor picheta, mai multe zile la rând, sediul Ministerului Transporturilor.
      Protestul va debuta pe 15 iunie, a declarat președintele Federaţiei Mecanicilor de Locomotivă, Iulian Măntescu. Feroviarii sunt supăraţi că actuala conducere a Ministerului Transporturilor nu este deschisă sugestiilor făcute de sindicaliștii din domeniu și refuză dialogul social, a precizat liderul sindical.
      În plus, sindicaliștii din sectorul feroviar iau în calcul și posibile concedieri colective, în a doua jumătate a anului, după cum ne-a declarat Viorel Istrate, secretarul general al Uniunii Sindicatelor Feroviare Mișcare Comercial.”

Share:

Alte articole