INFORMARE

În data de 18 iunie 2013, conducerea SNTFC CFR Călători a invitat reprezentanții federațiilor sindicale semnatare a CCM 2012-2014 pentru discuții pe diferite teme, printre care: situația realizării eșalonărilor la plată a drepturilor câștigate în instanță potrivit celor convenite la întâlnirea din data de 16 mai 2013, analiza cu privire la măsurile adoptate în legătură cu anularea unor trenuri de călători, respectiv analiza în vedera demarării procedurii legale de negociere și încheiere a actului adițional la CCM 2012-2014. Ulterior acestei întâlniri, conducerea FSTFR va avea o întrevedere și cu ministrul transporturilor dl Relu Fenechiu.

SHARE

105 Responses

  1. Vreau să vă aduc la cunoștință că în data de 19.08.2013 Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România a făcut Plângere la Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar prin care solicita să analizeze dacă modul de alocare al subvenţiilor (compensațiilor) acordate operatorilor privaţi de transport feroviar de călători de Ministerul Transporturilor respectă prevederile Uniunii Europene privind subvenţionarea transportului feroviar de călători.

  2. Vreau să vă aduc la cunoștință că în data de 19.08.2013 Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România a făcut Plângere la Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar pentru de la intrarea în vigoare, la 9 decembrie 2013, a noului mers al trenurilor şi până în prezent, SNTFC ,,CFR Călători, SA, prin reprezentantul legal Managerul Privat- domnul Valentin Dorobanţu, a desfiinţat un număr de 150 trenuri de călători (număr de care avem noi cunoștință )…

  3. Vreau să vă aduc la cunoștință că în data de 19.08.2013 Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România a făcut Plângere la Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar pentru că Guvernul României și Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători,,CFR Călători,,SA intenţionează şi pentru anul viitor printr-un nou Proiect de Ordonanță, adică și în anul 2014, limitarea gratuităţilor la transportul feroviar de călători pentru angajaţii SNTFC,,CFR Călători,,SA, deși acordarea autorizațiilor gratuite de călătorie propriilor angajați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA nu ar aduce costuri suplimentare companiei, iar pentru ceilalți angajați ai Unităților Feroviare ar aduce chiar venituri suplimentare pentru companie . Federaţia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România roagă Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar să analizeze dacă această măsură este sau nu este abuzivă şi dacă se perturbă astfel activitatea personalului feroviar, ținând cont că foarte mulți CFR-iști fac naveta între serviciu și domiciliu sau se deplasează în interes de serviciu pentru activitățile pe care le desfășoară în cadrul serviciului.

  4. În două luni ale sezonului de vară al anului 2013 , membrii de sindicat ai Federației Sindicatalor Transportatorilor Feroviari din România au protestat în Parcul din fața Clădirii Ministerului Transporturilor și împotriva anularii si suspendării drepturilor salariatilor CFR-sti cum ar fi autorizatiile de calatorie si majoritatea permiselor de calatorie ale membrilor de familie, etc.
    Referitor la faptul că Guvernul României,potrivit MEDIAFAX și conform unui Proiect de Ordonanţă, va limita în continuare şi în anul viitor gratuităţile la transportul feroviar de călători, ce considerați că ar trebui să facă CFR-iștii și ce măsuri considerați că ar trebui să ia FSTFR ?????????

  5. Domnule Rodrigo trebuie să fim conștienți că acum, când unii au pierdut un ciolan de ros de la CFR Marfă , vor mai fi sindicaliști sau câte un sindicat de la FSTFR care vor ceda promisiunilor făcute de FMLR și de alte Federații Sindicale cu membrii de sindicat de la CFR Marfă, pentru a trece de partea lor, dar ar fi bine de știut că sunt și mai mulți sindicaliști și mai multe sindicate de la FMLR și de la celelalte Federații Sindicale care au membrii de sindicat la CFR Marfă care vor să se afilieze la FSTFR pentru că cei de la FSTFR nu promit ,dar fac…Este știut că FSTFR a permis tuturor salariaților CFR Călători să se afilieze la FSTFR pentru a face o federație sindicală puternică pe CFR Călători care să poată să le reprezinte interesele correct…
    Este bine de știut că Federația Sindicală Feroviară care va primi unii membrii de sindicat de la FSTFR sau chiar și un sindicat , s-ar putea să-i doară capul, pentru că ei pleacă de la FSTFR de prea multă democrație și numai pentru diverse promisiuni financiare și pentru diverse funcții de conducere care le dă dreptul cred ei la multe benificii pe care nu le au la FSTFR, pentru că membrii de conducere ai FSTFR nu au în același timp și salarii de la FSTFR și de la CFR Călători sau și de la altă unitate feroviară…
    Priviți în urmă la Sindicatul Mecanicilor de Locomotivă de la Craiova care a plecat de la FSTFR și s-a afiliat la FNFM/C și gândițivă ce a obținut prin această mutare Sindicatul Mecanicilor de Locomotivă de la Craiova care a plecat de la FSTFR și s-a afiliat la FNFM/C ????? Pe Matei Ion și pe Lăcraru C. cine îi bagă în seamă și cine sunt aceia care pentru măsurile pe care le iau ei le aplică la CFR Călători pentru mecanicii de locomotive de călători ????? Spun ei că au obținut 7 ore /zi pentru norma lunară și că FNFM/C va rezolva acest lucru și-l va trece în CCM, aș vrea să o vedem și pe asta și atenție fără să se implice FSTFR ????? Nu uitați că FSTFR cu o zi înainte de aprobare a intervenit legal și a solicitat modificarea Proiectului de Ordin de Ministru pentru serviciul maxim admis pe locomotive și a obținut prin Dialog Social constructiv un ordin de Ministru al Transporturilor semnat de domnul Ministru Relu Fenechiu care să poată fi aplicat la toți operatorii de transport feroviari de călători de stat și privati, primul de acest fel la Calea Ferată Română… Deci FSTFR tace ,dar face, în timp ce FMLR latră, dar nu are cu ce să muște… și s-ar putea să rămână cu lătratul și fără membrii de sindicat care mulți am văzut că nu mai au încredere în conducerea lor…

  6. Eu cred că domnul Dorobanțu Valentin atât ca Director General, cât și ca Manager Privat trebuie să prezinte atât domnului Ministru cât și salariaților CFR Călători, un raport real al activității sale bazat pe situații statistice și situații financiare reale ce au la bază toată perioada din 17.01.2013 și până în prezent și unul la plecare ce va cuprinde perioada 17.01.2013 până la ultima zi din funcția de Director General/Manager Privat al CFR Călători și dorim din tot sufletul să sperăm că din situațiile statistice și situațiile financiare reale menționate mai sus nu va rezulta că s-a produs devalizarea SNTFC,,CFR Călători,,SA chiar sub ochii nostril . Mai precizez că speram de la un Manager Privat să vină cu ceva nou de eficientizarea activității ce nu s-a mai făcut în ultimul timp și ,de exemplu, să dispună o normare de personal la CFR Călători pentru că din câte știu eu nu s-a mai făcut acest lucru dinnainte de REVOLUȚIE și până în prezent și consider că dacă vrem o Unitate Feroviară CFR Călători de viitor trebuie să avem și o normare legală, actuală și reală și în CFR Călători , pentru că nu trebuie să se mai concedieze Haotic de la CFR Călători și nu trebuie să se mai anuleze nejustificat spun eu trenuri de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe 2013 în vigoare și pentru că real consider eu că de fapt trebuie reintroduse în circulație trenurile de călători anulate ale CFR Călători din Mersul de Tren pe 2013 în vigoare…etc.

  7. PS. Domnule stefan ion, dacă am înțeles greșit, îmi cer scuze.

  8. Domnule stefan ion, dacă te referi la FSTFR(la sindicate), te anunț că NU. După cum vezi pe acest site, fiecare își exprimă liber părerea , fără constrângeri. Sunt afișate toate comentarile și mai ales se răspunde la fiecare întrebare exprimată. Acum și răspunsurile sunt de mai multe feluri,de aceea nu trebuie să ne supărăm. „Este Democrație”.

  9. Domnilor Dinu, Gogu CFR-istu, am rugămintea de-a termina cu acest dialog, care nu poate duce decât la… .
    Domnule Dinu, încă o dată, scrie cum dorești, ce dorești și cum ai învățat. Ai dreptate, nu suntem profesori. Trebuie să vedem esențialul din orice comentariu.
    Acum sunt dator cu o explicație. Întrucât aceste procese au fost deschise de fiecare sindicat în parte, Liderul dumitale știe cel mai bine, cum și în ce stadiu se află fiecare dosar. În ceea ce privește afișarea pe site, am rugămintea de-a înțelege ,că la aceste dosare, în marea lor majoritate a lucrat Președintele FSTFR Maxim Rodrigo (toate câștigate) sau la altele, avocați angajați de fiecae sindicat în parte, în funcție de puterea financiară a ficărui sindicat. După cum știi, ficare federație sindicală are procese pe rol și nu vrem, nu este indicat, ca alte federații să se folosească de munca Președintelui FSTFR și-a avocaților angajați, pe banii membrilor noștri de sindicat.
    Sper că m-am făcut înțeles. Încă o dată, întreabă-ți liderul și sunt sigur că-ți va da relațile necesare.

  10. Auzi colegu, aveam pretentii de la tine. Mai spui ca esti si mecanic de locomotiva. Din experienta mea de mecanic de locomotiva, stiu ca am trecut printr-un liceu , scoala de mec. aj si mec. locom., scoala personalului in fiecare luna, VPP-uri anuale, etc. Macar sa scriu ROMANESTE(asta inca din anii 1974) am invatat… Nu stiu ce bani ai dat tu, dar la noi nimeni nu a dat bani ptr. reprezentare in instante. Doar daca ai avut avocat si atunci s-au dat bani din fondul sindicatului, fond care nu este pentru cadouri, ci pentru a ajuta membrii de sindicat, respectiv pentru situatii similare. Nu de alta dar prin limbajul folosit faci de rusine mecanicul de locomotiva. Sa fii iubit!! 😉

  11. Ne reantoarcem la feudalism,unde saraci cei napastuiti vor fi eliminati fara drept de apel ???????

    1. Ioane, cred ca nu avem tupeul sa ne ridicam noi ca natie. Astia pun pe noi biruri si taxe, iar noi le acceptam linistiti. Ce trebuie de facut pentru a sensibiliza opinia publica???? Ca majoritatea suntem la limita subzistentei. Nici nu mai stii ce sa-ti pui in geanta cand mergi la serviciu, iar aici esti vanat ca un posibil infractor!!!… nu tratat ca un om care concura la SC si are in spate vieti omenesti!!

  12. bai gogule ceferistule dece nu te-ai facut ma profesor de limba romina sa inveti tu poporul romin sa scrie gramatical faceti niste comentarii de te doare capul,daca sinteti asa destepti si pe deasupra si membrii de sindicat,informati oamenii . oamenii au dat niste bani ptr a fi reprezentati in instante si au dreptul sa fie informati,nu avem cum sa ne unim unii cu altii daca nu comunicam,daca nu ne apropiem unii de altii ,si mai lasati comentariile astea prostesti la o parte.de exemplu ptr a cauta dosarul trebuie sa sti nr de dosar/cntinut /titlu/parti,nu este asa ,ei bine multi nu le stiu,nu ar fi mai bine sa fie informati cu privire la aceste lucruri ptr a elimina discutiile si susotelile,ca multi nu au curajul sa-ti vb in fata si vb pe colo si pe colo ,si apropo domnule rodrigo ceea ce am scris nu am scris cu scopul de a va jigni sau a va denigra departe gindul am relatat ce se vb prin curti,eu nu cred ce se vb si tocmai de aceea am scris ce am scris .

  13. Apropo domnule Dinu , vezi că domnul Gogu CFR-istul în comentariul său a arătat cum vă puteți informa și singuri despre starea dosarelor din care sunteți parte dacă îtradevăr vă interesează :,,Pe site-ul Ministerului de Justiţie … http://portal.just.ro/SitePages/acasa.aspx … orice doritor, sau mai bine zis parte vătămată, poate să-şi afle soarta dosarului în care este parte civilă.,, . Observ că domnul Gogu CFR-istul este un membru de sindicat al FSTFR informat, care își urmărește singur termenele și evoluția proceselor în care este parte civilă. Observ că Președintele de sindicat din care face parte domnul Gogu CFR-istul a știut cum să-și informeze corect membrii de sindicat pe care îi reprezintă. Precizez că și modul de informare sugerat de domnul Gogu CFR-istul este unul din modurile de informare, dar în plus este cel mai rapid, cel mai eficient și care este în totalitate conform pronunțării instanțelor de judecată și în consecință și acest mod îl recomand tuturor Președinților de sindicate afiliate la FSTFR pentru a îl aduce la cunoștința membrilor de sindicat ca mod de informare cel mai corect, cel mai rapid și cel mai eficient, respectiv ,,Pe site-ul Ministerului de Justiţie găsiți modul de informare … http://portal.just.ro/SitePages/acasa.aspx … absolut orice doritor, sau mai bine zis orice parte vătămată, poate să-şi afle termenele și soarta dosarului în care este parte civilă,,.

  14. Domnule Dinu solicitați în comentariul dumneavoastră ca: ,,Domnul Rodrigo să publice pe site-ul http://www.fstf.ro si să ne informeze asupra tuturor dosarelor cu drepturile salariale castigate definitiv și irevocabil în instanțe și să ne informeze asupra tuturor dosarelor cu drepturile salariale castigate doar definitiv (respectiv numai la Tribunal) și cu cele care mai sunt încă la diferite termene în Tribunale, cit mai repede ptr ca salariații să ia atitudine. ,, . Vă comunic că din motive de confidențialitate și pentru că nu sunt în posesia unei împuterniciri scrise de la reclamanții din dosarele la care faceți referire nu pot publica pe site-ul http://www.fstf.ro, informațile la care faceți referire , informații care rezultă că le solicitați citind comentariul următor :,,SALUT TUTUROR COLEGILOR,cred ca Rodrigo ar face mai bine să informeze si să fie mai transparent in legatura cu drepturile salariale cistigate de mecanicii de locomotivă și automotor în instante și aș propune să,afișeze pe seit-ul http://www.fstf.ro , pe toti cei care au cistigat drepturile ,iar cei ce mai au termene sa afiseze numele si nr de dosar,făcând lucrul acesta capătă increderea oamenilor. ,,. Am reținut însă solicitarea dumneavoastră și o voi transmite către toți Președinții Sindicatelor afiliate la FSTFR cu recomandarea ca aceștia împreună cu membrii comitetelor de conducere ale sindicatelor afiliate la FSTFR să aducă la cunoștința tuturor membrilor lor de sindicat ,în regim de urgență la solicitarea scrisă către sindicat, nominal de fiecare salariat care dorește în timp cât mai scurt informații, prin mijloacele legale de care dispun fiecare,respectiv prin răspuns scris către fiecare membru de sindicat și cu prioritate către cei care au solicitat în scris răspunsul și în termenul legal , situațiile solicitate de dumneavoastră și voi recomanda comitetelor de conducere ale sindicatelor afiliate la FSTFR să înceapă să întocmească câte o adresă către fiecare salariat semnată de reprezentanții sindicatului desemnați în acest scop de către comitetele de conducere ale sindicatelor afiliate la FSTFR, adresă care să conțină nominal către fiecare salariat situațiile solicitate de dumneavoastră , însă cu date nominale referitoare doar la salariatul căruia i se înmânează sub semnătura adresa respectivă, ținând cont că întocmirea acestor adrese în dublu exemplar, din care unul va avea confirmarea de primire necesită timp de redactare și de înmânare cu confirmare de primire…
    Cât privește afirmația domnului Dinu că: ,, deja se aude pe la colturi că domnul Rodrigo are dosarele cu cei care au cistigat si le tine sub tejghea ptr a trece termenele si oamenii să piardă aceste drepturi salariale câstigate în instanțe. ,, vă comunic că este o afirmație tendențioasă, falsă și jignitoare față de efortul pe care Președintele FSTFR-Maxim Rodrigo l-a depus în întocmirea dosarelor , în urmărirea acestora și a termenelor de judecată și în înaintarea către instanțe a tuturor înscrisurilor solicitate la termenele de judecată de pârâte și de instanțele de judecată, precum și în avizarea sindicatelor și administrației CFR Călători despre câștigarea acestora și în înaintarea Notificărilor de a pune în aplicare Sentințele civile și Deciziile redactate și legalizate etc. Mai mult președinții sindicatelor afiliate la FSTFR în Ședința C.N.C. al FSTFR din 23.05.2013 a luat o Hotărâre comună pentru toate sindicatele affiliate la FSTFR referitoare la solicitarea cu privire la drepturile salariale castigate în instanțe, solicitare care s-a făcut și în scris către CFR Călători și prin care s-a notificat CFR Călători că sindicatele afiliate la FSTFR vor fi unite și nu vor admite decât plata într-o singură tranșă sau decât convenții conform celor prevăzute în Ședința C.N.C. al FSTFR din 23.05.2013 unde s-a luat o Hotărâre comună pentru toate sindicatele afiliate la FSTFR referitoare la solicitarea cu privire la drepturile salariale castigate în instanțe . Precizez că în Ședința C.N.C. al FSTFR din 23.05.2013 s-a luat o Hotărâre comună pentru toate sindicatele afiliate la FSTFR referitoare la solicitarea cu privire la drepturile salariale castigate în instanțe, dar s-a și prevăzut ca pentru membrii de sindicat care doresc alt mod de rezolvare a intrării în posesie a drepturilor salariale neplătite la timp și câstigate în instanțe, aceștia rămân răspunzători de deciziile lor, pentru că fiecare salariat odată ce și-a câștigat definitiv și irevocabil drepturile salariale neplătite la timp de CFR Călători, poate întreprinde și singur toate formele prevăzute de lege de a intra în posesia acestor drepturi salariale ale sale și în această situație Sindicatul și Federația din care face parte nu mai are dreptul la nici o implicare referitoare la modul de obținere al drepturilor salariale ale celui care a hotărât să-și facă demersurile singur pentru obținerea drepturilor sale salariale câștigate în instanță.

  15. informind salariatii veti avea din ce in ce un sprijin cit mai mare,eliminatii din sindicat pe cei ce umbla cu sopirlica si alegeti oameni din rindurile noastre(mec de locomotiva)care sa ne reprezinte cu capul sus ptr drepturile noastre,si nu in ultimul rind ptr conditiile de lucru,si starea precara a locomotivelor care nu mai corespund la SC,si apropo de economia de combustibil,sint locomotive care fac serviciu pe piata de manevra care functoneaza non stop(motivul-nu au baterii)aceasta este economie DOMNULE DIRECTOR-EU MAI CRED CA VOR VENI VREMURI GRELE ATIT PTR NOI SALARIATII DAR CIT SI PTR CEI DIN CONDUCEREA CFR,SA NU UITE CEI DE SUS CA DACA NOI NU MAI SINTE NICI EI NU VOR MAI FI,si ca slariile lor depin de cei de jos,va salut pe toti si trebuie sa fim fermi pe poz care le vom lua,haideti sa ne unim si sa fcem un sindicat puternic si necorupt

    1. Bai nea Dinu. Pai nu din randul mecanicilor de locomotiva au foast alesi sa ne reprezinte pana acu? NU cu ei in frunte am pierdut drepturile din 2009 si cu tot cu unul din ei s-a pierdut si CFR Marfa? Dupa cum vad eu, cred ca esti un mec. de locom. care nu prea stii sa faci ECONOMIE( deci nu arata cu degetul spre altii). Cred ca acu ai realizat ca trebuie sa mai iei si salariu cand ti s-au inchis toate oportunitatile. Reflecteaza la ce ti-am zis!!!! Pentru ordinele si dispozitiile care intereseaza direct mecanicul de locomotiva si serviciul pe care il presteaza vad ca nu prea se implica nimeni, dar pentru drepturi(care drepturi??? licoarea ???)….

  16. SALUT TUTUROR COLEGILOR,cred ca rodrigo ar face mai bine sa informeze si sa fie mai transparent in legatura cu drepturile salariale cistigate de mec de loc in instanta si as propune sa,afiseze pe seite pe toti cei care au cistigat drepturile ,iar cei ce mai au termene sa afiseze numele si nr de dosar,facind lucrul acesta capata increderea oamenilor,deja se aude pe la colturi ca are dosarele cu cei care au cistigat si le tine sub tejghea ptr a trece termenele,si oamenii sa piarda aceste drepturi,va rog domnilor lideri de sindicat si in special pe domnul rodrigo sa publice si sa ne informeze asupra acestor dosare cit mai repede ptr ca salariatii sa ia atitudine

    1. Gogule… De când nu ai mai învăţat sa scrii româneşte? vezi ca în interiorul cuvintelor se foloseşte â… Apoi se scrie site, nu seite. Apropo, tu nu stii ca procesele care au fost puse pe rol au fost iniţiate de Rodrigo?… Nu ca-i ţin partea, dar pe vremea celui dinaintea lui…câte procese s-au facut sau câştigat? Câţi oameni au revenit în sistem după ce au fost concediaţi?… Pe site-ul Ministerului de Justiţie … http://portal.just.ro/SitePages/acasa.aspx … orice doritor, sau mai bine zis parte vătămată, poate să-şi afle soarta dosarului în care este parte civilă. Deci cine ţi-a băgat în cap gogomăniile pe care le-ai luat de bune, dute şi cere-i banii înapoi. Aşa că nu confunda Sindicatul din care faci parte cu Federaţia. Măcar când ai completat tabelul şi datele tale pentru procesele de care spui tu, ştii ce drepturi salariale s-au invocat? Rodrigo nu poate ţine sub tejghea nici un dosar, toate sunt la vedere pe site-ul mai sus menţionat. Doar îţi scrii numele, sindicatul sau ce vrei tu şi dai click pe …căutare…, apoi vezi nr. dosar, starea în care se află, etc. După cum văd eu, pentru tine şi B.A.R. – ul e greu de citit… 🙂 !!!! Sau vrei mură-n gură, eventual să-ţi bage cineva cardul în bancomat şi tu să iei numai banii!!!!. Trezeştete gogule… Dl. Rodrigo, sorry dacă am scris ceva nepotrivit, dar prea multe mofturi văd că sunt din partea unora, fără ca ei să mişte un deget. Apropo!!! Dacă aveţi dosare definitive şi irevocabile de la Curtea de Apel de oriunde s-ar afla acestea, puneţi-le la dispoziţia acestor nemulţumiţi, ca ei să ia atitudine!!!! Sindicatul nu are nici o obligaţie în punerea în aplicare a acestor sentinţe. Cel care este parte vătămată dispune cum vrea el. Sindicatul, eventual dacă este împuternicit acordă sprijin juridic, dar nu impune nimic. Cel puţin eu observ că Federaţia şi-a făcut treaba până acu prin deschiderea acestor procese cu suport juridic, materiale puse la dispoziţia liderilor, cereri de chemare în judecată, Note scrise, Întâmpinări, Concluzii scrise, etc. Aşa că gogule,cât te-ai implicat în aceste procese şi la câte ai participat?… că doar era obligaţia ta ca parte vătămată să fii prezent în sală la şedinţa de judecată !!! Informează-te întâi, apoi acuză… Nu că aş ţine partea cuiva. Să fii iubit… 😉

  17. La sedinta din 18.o6.2013, voalat s-a mai sugerat de Domnul Mnager General ca daca nu ne convine sanctiunile primite in urma citirilor de ICL. unde au fost retrogradati mecanici de locomotiva,nu este nici o problema,rezolvarea este la domnul Mantescu, ne aduce dumnealui mecanici de la marfa.In fata unui astfel de argument nu ai ce sa mai spui, ramai mut de uimire,in coditiile in care eu personal l-am rugat pe Domnul Manager General sa gasim o modalitate de a controla verdicitatea acestor ICL.uri.Pe de alta parte si mecanici trebuie sa inteleaga ca daca gresesc platesc,altfel nu se mai poate.SDLBC se dezice de aceste nereguli, iar cei care eventual vor fi gasiti vinovati vor fi sanctionati,si tot acelasi lucru ar trebui sa se intimple intr-o societate normala si cu cei care dintr-un motiv sau altul,au gasit repede un tap ispasitor ,mecanicul de locomotiva.De la aceasta sedinta am inteles un lucru important, toate ramurile sunt egale si toti vor fi tratati cu aceeasi unitate de masura, toate functiile au importanta lor la calea ferata.

  18. Domnul Director General Valentin Dorobanțu la Ședința din 18.06.2013 dintre Administrația SNTFC,,CFR Călători,,SA și Organizațiile Sindicale reprezentative la nivel de Unitate SNTFC,,CFR Călători,,SA, în majoritatea discuților avute în cadrul Ședinței Comune a demonstrat că și-a schimbat partial atitudinea și a permis și un Dialog Social partial, însă nu am putut fi de accord cu dânsul când a arătat că pot exista situații în care CFR Călători are angajați cum sunt mecanicii de locomotivă și automotor de la SELC Craiova din Sindicatul afiliat la Federația Sindicală Națională Mișcare Comercial care deși li s-a propus eșalonarea drepturilor salariale câstigate în instante ce sunt definitive și irevocabil cu 300 lei/lună , au înțeles situația economică a SNTFC,,CFR Călători,,SA și au refuzat eșalonarea cu cu 300 lei/lună solicitinând în schimb o eșalonare a drepturilor salariale câstigate în instante ce sunt definitive și irevocabile de 100 lei/lună și în consecință Domnul Director General Valentin Dorobanțu le-a mulțumit din nou pentru că dau dovadă de adevărați CFR-iști . Probabil în gândirea Domnului Director General Valentin Dorobanțu există noțiunea de adevărați CFR-iști doar pentru cei ce fac parte din singurul Sindicat de Mecanici de Locomotivă și Automotor de la CFR Călători afiliat la Federația Sindicală Națională Mișcare Comercial care au fost atât de fără caracter încât după ce au făcut executări silite și și-au luat fiecare salariat într-o singură TRANȘĂ circa 300-400 milioane lei ROL, să vină să dea exemplu că la un alt drept pentru care au acționat în Instanță și l-au câștigat în valoare totală de 500 lei ei sunt de accord cu eșalonarea lunară de 100 lei/lună și asta ca să permit domnului Director General Valentin Dorobanțu să-i dea exemplu la membrii de sindicat ai FSTFR și în special la mecanicii de locomotivă și automotor de călători de la FSTFR ce sunt majoritari- numeric vorbind- din această funcție, care au și ei de luat cele 300-400 milioane lei ROL, dar care nu au pus executare silită și în consecință nu și-au lut încă banii ca cei de la SELC Craiova…
    Pentru ca să dea dovadă de adevărați CFR-iști și mecanicii de locomotivă și automotor de călători de la FSTFR ce sunt majoritari- numeric vorbind- din această funcție, vă promitem domnule Director General Valentin Dorobanțu că vom continua și noi cu acțiunile în instanțe pentru drepturile salariale pe care le introduce în instantă cei de la SELC Craiova și că dacă vă convine varianta celor de la SELC Craiova atunci această variant o vom putea accepta și noi și putem face aceleași eșalonări ca și ei , dar numai după ce ne dați și nouă dintr-o singură TRANȘĂ cei 300-400 milioane lei ROL pe care îi are de luat fiecare mecanic de locomotivă și automotor ce este membru de sindicat al FSTFR…Sincer vă spun că FSTFR credea că pe membrii de sindicat ai FSTFR îi veți felicita că nu au făcut la fel ca cei de la SELC Craiova să pună executări silite pentru cei cei 300-400 milioane lei ROL pe care îi are de luat fiecare mecanic de locomotivă și automotor și că în schimb mecanicii de locomotivă și automotor ce sunt membrii de sindicat afiliați la FSTFR au acceptat eșalonarea propusă de CNC-ul FSTFR din 23.05.2013 pentru cei cei 300-400 milioane lei ROL pe care îi are de luat fiecare mecanic de locomotivă și automotor …

  19. Citat din Editorialul scris de Petre Nițeanu:
    „Of, minciuna! Minciuna și frica, acești doi bolovani care ne-au spulberat istoric demnitatea națională ne copleșesc și astăzi din familie și până în sala de tribunal. Dar suntem divizați nu prin minciuni sau prin frici, ci prin sacrificiul intelectual și sufletesc de a le accepta, ca unic mijloc de supraviețuire. Minciuni și frici deprinse de la părinți și din copilării private de înțelegerea responsabilității ne transformă în adulți bezmetici, într-un somn al națiunii pe care doar poetic avem curaj să-l urlăm.

    Ce vom face când nu vom mai avea nici ce vinde, nici ce fura, nici ce tăia? Abia atunci ne vom trezi? Pentru că asta a fost mereu mintea românului. Cea de pe urmă!”

    Petre Nițeanu
    Citiți mai departe :http://www.ziuanews.ro/editorial/sa-vindem-zic-95784, că bine le mai spune.

  20. Avem ”Minută” poftiți uitațivă, minunațivă, doamnelor, domnilor angajați ai SNTFC CFR Călători, membrii de sindicat și numai cotizanți de la alte federații, altele decât FSTFR. Cât de bine vă reprezintă cei de la m/c și fml (lit. mici, ca și ei). Se duc, vorbesc și fac minute cu Ministrul Fenechiu, dar despre CFR Călători nicio vorbă. Parcă nici n-ar exista. Sau mai ști, au ei alte informații cum că CFR Călători nu mai există. M/C nu mai au membrii la Călători? Revoltător ceea ce se întâmplă. Oare pe cine mai reprezintă acești lideri marcanți?!?! Părerea mea: numai interesele lor(nu este atac la persoană, ci o constatare a mea).
    Concluzia mea este: acești lideri au știut, știu și sunt mână-n mână cu D.G.(director general), în anularea trenurilor, falimentarea CFR Călători, cum spuneam într-un comentariu precedent, CU BUNĂ ȘTIINȚĂ. Ca argument la concluzie, vin cu punctul 4 al Procesului Verbal din 18.06.2013.
    Propunere pentru D.G.
    Domnule D.G ca să nu mai aveți bătaie de cap cu TUI-iu, motorina, energia electrică, salarile „nesimțite” ale angajaților, scoate domnule toate trenurile din circulație. Stai dumneata acolo cu salariul de 9-10000 euro și ia notițe de la un manager adevărat. Vinde d-le locomotivele, dă afară angajații, după care laudăte Ministrului, cum ai reușit stoparea pierderilor la CFR Călători și relansarea mersului pe jos.
    Cum „Mama lui Proces Verbal” să nu te enervezi când vezi ce enormități poate să scrie într-un Proces Verbal, un Director General.
    Negocază d-le TUI-iul cu infra, în funcție de viteza de circulație( nu mai plătii pentru 100-120 Km/oră și tu circuli cu viteza comercială de 35 Km/oră), negociază motorina, la prețul pieței și contracteazo pe toată odată, când euro este cotat la cel mai mic nivel din lună sau an. Și pentru că nu circulăm pe șosea, cumpăro fără accize. Trasele trenurilor de navetă să coincidă, cu intrarea/ieșirea navetiștilor în/din intreprinderi; legături între trenurile Regio și cele de rang superior; plecări/sosiri la ore când călătorul are nevoie(între orașele mari); cei care întârzie trenurile să fie trași la răspundere ( să nu mai circule doar pe hârtie regulate) și să plătească. Încasările să se facă de la toți călătorii( să nu se mai taie 1 bilet la 10 călători,„ lasăi că sunt Rr…. noștri”), tratarea cu exigență a tuturor călătorilor fără bilet. Ca să atragem călătorii trebuie să avem cofort, curățenie, nr. de locuri suficiente, ptr. ca acest călător, fie el și navetist să nu stea în piciore, etc. Mai spun?

  21. Domnul Director General Valentin Dorobanțu la Ședința din 18.06.2013 dintre Administrația SNTFC,,CFR Călători,,SA și Organizațiile Sindicale reprezentative la nivel de Unitate SNTFC,,CFR Călători,,SA a arătat că pot exista situații în care CFR Călători are angajați care doresc să plece cu OUG nr. 36/2013. Maxim Rodrigo -Președintele FSTFR a arătat că FSTFR este de acord numai cu reducerea voluntară de personal în anul 2013, respectiv numai pentru salariații CFR Călători care se încadrează în OUG nr. 36/2013 și doresc să plece voluntar din sistemul feroviar al CFR Călători pentru că sunt nemulțumiți de salariul lunar pe care îl au la CFR Călători, pentru că sunt nemulțumiți de cum sunt tratați de conducerea administrativă a CFR Călători etc și pentru că mai au până în doi ani până la Pensie și nu pot să mai suporte să vadă cum se anulează trenurile de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe 2013 și cum se tot micșorează nejustificat CFR Călători etc. Domnul Director General-Valentin Dorobanțu a arătat că va lua în calcul o reducere de personal în anul 2013, dar numai cea voluntară și dacă aceasta totuși va fi în anul 2013, atunci aceasta se va face în baza unui program de restructurare ce va fi pus în aplicare conform prevederilor OUG nr. 36/2013.

    1. “a arătat că măsura de reducere a unor trenuri de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe 2013 s-a datorat cheltuielilor mari rezultate cu Taxa de Utilizare Infrastructură, pentru cheltuielile cu motorina și energia electrică, pentru alte cheltuieli cu reparațiile , pentru plata salariilor pentru personalul societății CFR Călători etc. , comparativ cu încasările din vânzarea biletelor , care sunt sub cheltuielile efectuate…”

      serios ??? dar pentru negocieri “in totalitate legale” de miliarde si miliarde de lei date firmelor “AGREATE ” ,SUNT BANI ??????
      ………………………..
      http://www.ziarulring.ro/stiri/eveniment/213614/CFR-Calatori-contracte-de-milioane-cu-fosti-angajati
      http://www.replicaonline.ro/cfr-are-pierderi-uriase-dar-capusele-sale-prospera-contract-de-miliarde-pentru-feroviarii-destepti-ai-constantei-116646/

  22. Dany cei de la sindicatul SELC Craiova (Tigaie SRL) au de luat cate 500(cinci sute de lei) lei deci, de aceea au acceptat esalonarea avand in vedere ca aproximativ 50 persoane au varsta de pensionare si din septembrie aproape sigur vor pleca si vor primii toti bani .

  23. Explicatia ce ar trebui data de asa zisul ,,Management privat ” este : cum privatul reuseste sa sustina trenurile cedate de SNTFC de pe liniile asa zise neiteroperabile si chiar sa le dubleze ?

  24. Nu pot înțelege cum un manager SMART se miră că au scăzut încasările, cînd este un fapt demonstrat că anulările de trenuri au tocmai astfel de consecințe. Dar el știe ce face!!!!!!!!

  25. Domnule președinte Maxim Rodrigo nici eu nu sunt mulțumit de răspunsurile date de Domnul Director General Valentin Dorobanțu la Ședința din 18.06.2013 dintre Administrația SNTFC,,CFR Călători,,SA și Organizațiile Sindicale reprezentative la nivel de Unitate SNTFC,,CFR Călători,,SA și mă întreb (și îl întreb pe Domnul Director General Valentin Dorobanțu), cum rămâne cu ,,marile” economii făcute prin acordarea unei zile de CS/lună, mecanicilor de locomotive și partizilor de tren.

  26. Astăzi când am ajuns la serviciu am avut parte de o adevărată surpriză, sub privirile mele a ajuns un act semnat de marele manager privat, care ridica în slăvi sindicatul mecanicilor din Craiova (vândut de TIGAIE, FNFMC-ului), care cică ar fi acceptat eșalonarea drepturilor câștigate (lunar suma de 100 lei, deci mult sub valoarea propusă de administrație, adică 300lei) și mă întreb eu așa ca fraierul care o fi șmecheria, pentru că eu, la toate drepturile pe care le-am câștigat am făcut numai eșalonări și eșalonări la eșalonări, astfel că până la momentul de față nu m-am ales decât cu foarte puțin, în timp ce domnii de la sindicatul mai sus menționat și-au luat grosul banilor prin executare silită, executare pe care managerul SMART (small) o trece sub tăcere. Oare aceasta o fi fost înțelegerea lor să le dea grosul de bani toți odată iar nouă fraierilor să ne scoată ochii cu bunăvoința celor de la Craiova care acceptă eșalonări sub valoarea celor propuse de administrație. RUȘINE SĂ LE FIE……

  27. Domnul Director General Valentin Dorobanțu la Ședința din 18.06.2013 dintre Administrația SNTFC,,CFR Călători,,SA și Organizațiile Sindicale representative la nivel de Unitate SNTFC,,CFR Călători,,SA a arătat că măsura de reducere a unor trenuri de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe 2013 s-a datorat cheltuielilor mari rezultate cu Taxa de Utilizare Infrastructură, pentru cheltuielile cu motorina și energia electrică, pentru alte cheltuieli cu reparațiile , pentru plata salariilor pentru personalul societății CFR Călători etc. , comparativ cu încasările din vânzarea biletelor , care sunt sub cheltuielile efectuate…
    Personal am solictat să se consemneze în Procesul Verbal de Ședință că Dl. Maxim Rodrigo nu este de acord cu explicația data, considerând că la CFR Călători trebuiau menținute în circulație trenurile de călători din Mersul de Tren pe 2013, dar trebuia luptat pentru a obține o compensație anuală în anul 2013 cel puțin la nivelul celei acordate în anul 2011 și de asemenea trebuie șterse datoriile istorice de la CFR Călători și trebuia luptat pentru revenirea la autorizațiile de călătorie și la permisele pentru familiile salariaților CFR-iști care ar fi crescut și ele veniturile CFR Călători, trebuia luptat pentru eliminarea accizei la motorina folosită la Locomotivele Diesel ale CFR Călători și s-ar fi scăzut astfel costurile motorinei etc.

  28. Ceferisti adevarati ar trebui sa blocheze calea ferata ca Dorobantu va abureste ca sa-i mearga bine. El ia 10000 de euro pe luna, are masini la dispozitie mai ceva ca premierul, vila de mama (apropo stie cineva unde este?) si da din greu subventii la privati. Daca sunteti sindicat cu sange in instalati sesizati Comisia Europeana si apoi sa vedeti cat de tare e Dorobantu, Ghibu si Fenechiu.

  29. Domnilor colegi, sa stiti ca exista in cadrul FSTF si membri de sindicat care au functii si meserii din domeniul M/C, membri care au fost candva in sindicate ce apartineau de FNFMC.
    Acesti membri au vazut cu multi ani in urma ca ,,liderii,, care ii reprezentau nu au decat interese personale, folosesc membrii de sindicat ca moneda de schimb in fata administratiei pentru a-si duce la bun sfarsit interesele lor personale.
    Acesti membri au facut acest pas catre FSTF pentru ca au vazut, asa cum vad si altii astazi, o unda de speranta pentru viitorul lor si a familiilor lor.
    Cu aceasta ocazie as dori sa transmit acestor membri sa comunice si ei problemele cu care se confrunta(sigur nu sunt putine) pentru ca la nivelul Uniunii Nationale Sindicale Feroviare ,,Expres Calatori” (UNSFEC) din cadrul FSTF sa putem demara discutii cu factorii de decizie pentru rezolvarea acestor probleme.
    Mentionez ca aceasta Uniune se ocupa de problemele membrilor de sindicat care fac parte din FSTF si reprezinta functii si meserii cu specific M/C si Vagoane din cadrul SNTFC CFR CALATORI SA., are statut propriu si personalitate juridica.
    La acest moment UNSFEC din cadrul FSTF are membri de sindicat din regionalele Cluj, Iasi, Brasov, Galati, Bucuresti, Craiova si suntem contactati si din celelalte trei regionale pentru a se afilia la UNSFEC.
    Stimati colegi va rog sa va uitati in jurul vostru pentru a observa ca nimeni nu mai face nimic pentru a opri distrugerea CFR Calatori, de catre acesti oameni care au fost pusi sa o administreze, sa o faca mai rentabila decat pe alte vremuri, sa ne asigure stabilitatea locului de munca si o retributie corecta pentru munca depusa. Eu consider ca daca nu ne vom trezi nici in al 12-lea ceas sa ne unim fortele impotriva acestor oameni, fie ca sunt din rindul sindicatelor fie ca fac parte din conducerea societatii, CFR Calatori va deveni istorie, ce au facut cu Marfa vor face si cu Calatorii.
    Uitativa cum au fraternizat toti impotriva oamenilor si a celor care incearca sa mai apere interesele oamenilor(FSTFR), daca nu te asociezi cu ei esti considerat un dusman nu un partener de dialog, cand noi protestam in fata Ministerului unele sindicate se relaxau la mare sau la munte(pe banii societatii ca doar au fost deacord cu esalonarea) iar noi eram catalogati de conducerea societatii drept aparatorii hotilor pentru ca am incercat sa va aparam impotriva abuzurilor de tip stalinist la care sunteti supusi in fiecare zi.
    Asteptam punctele de vedere si problemele dumneavoastra in legatura cu ,,viata de cfr-ist” si nu uitati ca numai uniti intr-un singur sindicat la CFR Calatori vom putea rezolva problemele noastre.

  30. Cei care prin fişa postului ar tebui sa vegheze asupra sigurantei circulatiei, adica serviciul SC. prin actiunile intreprinse de domniile lor ,nu fac altceva decit sa saboteze acest serviciu, meseria si ceea ce priveste siguranta circulatiei la urmă,paza însă pe primul loc.Unde mai spui ca îl si lauda ManagerulPrivat-Directorul General al CFR Călători ,numai ca Managerul nu stie că a pus lupul paznic la oi sau poate asta vrea. Petrisor poate sa facă orice ,numai ce trebuie nu face, adică tocmai Siguranta Circulatiei nu face şi asta numai ca să treacă de la Clio la Toyota şi numai pe baza fanteziilor lui,iar când domnul Director General Valentin Dorobanţu nu va mai fi Director General atunci Petrişor nu-i va mai răspunde nici la telefon pentru că scopul scuză mijloacele şi la fizicul lui … de sef de servicu nu mai avea loc in Renault.Ce pîine bună si albă mănâncă unii la CFR Călători în timp ce alţii sunt lăsaţi să moară de foame…şi nu mai arunca cu pietre la întâmplare pentru că domnule Petrisor te-ai ingrasat si nu e bine ce faci….!

  31. Domnilor şi doamnelor care scrieţi pe acest site, reţineţi că nu mecanicii de locomotivă şi automotor de călători sau personalul de tren sunt HOŢI, cum subtil sugerează Managerul Privat de la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanţu, ci mulţi mecanicii de locomotivă şi automotor şi mulţi din personalul de tren consideră că cel mai mare HOŢ este VALENTIN DOROBANŢU care şi-a făcut un scop din a ne fura fără nici o ruşine obiectul muncii noastre şi ne fură obiectul muncii prin renunţare la muncă , fapt ce se realizează prin anulările de trenuri de călători ale CFR Călători , anulări care continuă, cu toate că ni s-a promis că acest lucru a încetat în 16.05.2013, astfel că domnul Director General VALENTIN DOROBANŢU a ajuns cel mai MARE MINCINOS (şi considerăm că ar trebui să aibă nasul cât al lui Pinochio, care era mic copil pe lângă marele Manager Privat), astfel că nu mai putem avea încredere în ceea ce spune acesta… Peste toate acestea constatăm că este şi LAŞ deoarece nu are curajul să stea faţă în faţă cu ,,pălmaşii” şi îşi trimite lacheii…Urmează un Miting şi ultima soluţie este încetarea spontană a lucrului pentru drepturile salariale neacordate în ultimii ani şi în preyent , drepturi salariale individuale câştigate definitiv şi irevocabil în instanţe şi pe care vrea să le eşaloneye în 15-20 ani şi pentru toate nedreptăţile pe care ni le face, poate astfel se va sesiza şi Ministrul Transporturilor -domnul Relu Fenechiu şi-şi va da seama ce Manager Privat neperformant a numit la CFR Călători în anul 2013 şi poate domnul Prim-Ministru Victor Viorel Ponta îi va cere socoteală şi Ministrului Transporturilor -domnul Relu Fenechiu pentru rezultatele Managerului Privat neperformant ce a fost numit la CFR Călători în anul 2013 care tot anulează nejustificat trenurile de călători ale CFR Călători şi în special trenurile de navetă, trenurile cu abonamente şi trenurile de legătură din Mersul de Tren pe anul 2013 în vigoare, Mers de tren pe 2013 aprobat de Ministerul Transporturilor şi de Guvernul României şi apoi tipărit şi pus în vânzare la călători…

  32. Ce se va intampla cu Remiza Automotoare ?, intreba domnul Ciobanu Costel,simplu,se va desfiinta,automotoarele care indeplinesc criteriile tehnice vor fi repartizate in tara,Brasov respectiv Galati,iar mecanicii de automotor si cei de la reparatii jumatate vor fi disponibilizati,jumatate vor lua calea Depoului BC,informatia este confirmata de mai multe persoane din conducerea CFR Calatori,motivul,aceste automotoare au nevoie de reparatii capitale urgente,au devenit mari consumatoare de antigel,ulei si motorina din cauza uzurii,adevarul,la ritmul in care au fost exploatate in acesti zece ani pentru intretinerea lor s-a alocat prea putin si niciodata la timp iar acum li se par colosale sumele pentru tinerea lor in viata asa ca mai bine le ingroapa undeva prin tara,in doua,maxim trei luni vor fi toate pe butuci…deci, actuala conducere isi poate trece de pe acum in portofoliu ingroparea proiectului ‘SAGEATA ALBASTRA’

  33. Am auzit vorbindu-se că Domnul Valentin Dorobanțu-Managerul Privat de la CFR Călători vrea Auto-Privatizarea Managerului Privat de la CFR Călători …Ce să mai însemne Managerul Privat de la CFR Călători vrea Auto-Privatizarea Managerului Privat de la CFR Călători ????Să fie oare adevărat ce se vorbește????….

  34. Mariane spuneai că ,,Domnilor colegi care ati scris mai devreme pe site-ul http://www.fstf.ro trebuie sa stiti ca orce minte DIABOLICA a avut personaje imaginare . ,,. Crezi că și domnul Valentin Dorobanțu are o minte diabolică și de aceea vede tot timpul HOȚI IMAGINARI în rândul salariaților societății pe care o conduce și probabil tot din cauza asta anulează în prima jumătate a anului 2013 circa un sfert din trenurile de călători din Mersul de Tren pe 2013, pentru că probabil el consideră că Mersul de tren al CFR Călători pe 2013 trebuie să fie format din trenurile din pachetul minim social al CFR Călători și din trenurile de călători IMAGINARE ale CFR Călători ce sunt formate din trenurile de călători ale CFR Călători anulate de-a lungul perioadei de când domnul Valentin Dorobanțu se ocupa de MERS TREN și până în prezent când domnul Valentin Dorobanțu este Manager Privat la CFR Călători…

  35. Trenurile la CFR Calatori sunt anulate pe banda rulanta de managerul “neperformant” -domnul Valentin Dorobanțu …
    Distrugerea CFR Calatori este iminenta și bataia de joc este la ea acasă în CFR Călători cu managerul “neperformant”-domnul Valentin Dorobanțu … .
    Este ”jaf” la drumul mare…
    Și nimeni nu aude . Și nimeni nu vede . Și nimeni nu se autosesizeaza. Oare cine îi asigură necondiționat Postul managerului “neperformant” de la CFR Călători -domnul Valentin Dorobanțu ?
    Domnule Prim-ministru Ponta , ajutati-ne să se facă dreptate la CFR Călători și să scăpăm de managementul defectuos de la CFR Călători !

  36. Ca urmare a abuzurilor savirsite impotriva mecanicului de locomotiva in special de serviciul SC.care a vazut ca; da bine; daca iese in fata cu economia de motorina care in-tradevar exista, dar nu de la citeva cazuri individuale de sustrageri de care ne dezicem si care au fost concrete.De aici pina a generaliza, si a considera toti mecanici hoti de motorina este cale lunga chiar penala,si cineva va raspunde pentru acest lucru.Economia de motorina este de la trenurile anulate si de la micsorarea nr. de vagoane in circulatie , in loc sa marim nr. trenurilor si nr vagoanelor ,pe o parte ne cirpim si pe cealalta parte mai rau ne rupem iata Domnule manager general eficientizare la calea ferata.La sedinta SDLBC s-a mentionat in procesul verbal dupa ordinea de zi, ca solicitam o comisie formata dintr-un reprezentant de la Minister si un altul de la SNTFC. care sa insoteasca locomotivele de manevra in aceleasi conditii mai multe ture de serviciu, pentru a elimina aceasta imagine creata de serviciul SC. impotriva mecanicul de locomotiva.Astfel vom vedea daca mecanici sunt vinovati,daca cei care citesc aceste inregistrari sunt incompetenti,sau daca instalatia functioneaza defectuos.Sa vedem daca primin ajutorul in rezolvarea acestei probleme si daca se vrea acest lucru,noi suntem dispusi si deschisi la orice forma corecta de a se afla adevarul si de a nu mai denigra in mod incorect mecanicul de locomotiva.

  37. Așa înțelege Ministrul Transporturilor și Managerul Privat(smart) redresarea și relansarea transportului de Marfă și Călători pe calea ferată.
    -https://ziaruldeinvestigatii.ro/blog/posts/trenuri-trase-pe-linie-moarta-de-joi-cfr-anuleaza-circula-ia-pe-13-rute-considerate-neprofitabile
    -https://ziaruldeinvestigatii.ro/blog/posts/americanii-de-la-omnitrax-solicita-suspendarea-vanzarii-cfr-marfa-compania-contesta-procesul-de-privatizare-a-operatorului-ferovi

  38. Sa fie oare intimplator faptul, ca mecanicilor de manevra din statia Buc.Grivita le-au fost intocmite dosare pentru consum nejustificat, si au fost retrogradati 30 respectiv 60 de zile in functia de mec. ajutor?.Urmeaza si alte dosare cu acelasi continut, supraconsum, care nu se regaseste in consumul total pe depou,iar cei anchetati efectueaza serviciul la siguranta circulatiei.Nu stiu daca cei care fabrica dosare pe banda rulanda impotriva mecanicului de locomotiva, constientizeaza riscurile la care se expun in momentul in care doamne fereste se intimpla o catrastofa,ori poate asta isi doresc, ca sa puna pe butuci manevra respectiv serviciul tractiune.

Share:

Alte articole