MITINGUL A FOST APROBAT

Azi 28.05.2013 Primăria Municipiului Bucureşti a aprobat Mitingul organizat de FSTFR pentru  data de 31.05.2013 între orele 10:30 – 13:30,  manifestare care se va desfăşura în Bucuresti cu locaţia în parcul din faţa Ministerului Transporturilor. La această manifestare vor participa circa 1000 de persoane… vezi aici PROTOCOL

SHARE

210 Responses

  1. Ministrul Transporturilor “l-a înțepat” pe premierul Victor Ponta, susținând că trebuie să se renunţe la populisme, “în sensul să le dăm acestor oameni 3.000 de lei pe lună, că un medic are doar 2.000”.
    Cel care a comparat salariile directorilor din companiile de stat cu cele ale medicilor și profesorilor a fost premierul Victor Ponta.
    Relu Fenechiu: “Consider că salariul de 9.000 de euro al directorului CFR Marfă este corect”

  2. STIMATI COLEGI NU VA MAI IMBATATI CU APA RECE CA PE CINEVA II DOREA IN COT DE PROBLEME NOASTRE , ASA CUM VA SPUNEAM LA MICROFON ,POPORUL ARE NEVOIE DE CIRC SI PAINE SI PROBLEMELE CARE LE ARATA ESTE CE FACE OANA CE FACE BHAMU SI NU STIU CE MANELISTI NU PROBLEMELE ADEVARATE ALE SOCIETATI ! SINGURA SOLUTIE E UNITATEA ASA CUM AU FOST IN 1933. LA LUPTA CU ADEVARAT [nu povesti de tate pe la colturi] !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Da unul din scopurile Mitingului organizat de FSTFR in 31.05.2013 a fost ca sa atragem atentia asa cum spunea si domnul Constantinescu Gheorghe ca: ,,Redresarea CFR Calatori se poate face numai prin punerea trenurilor de calatori ale CFR Calatori la legaturi si cu pretul biletelor la acelasi nivel cu cel de la trenurile de calatori ale privatilor feroviari si/sau privatilor rutieri si prin renuntarea anularii altor trenuri de calatori ale CFR Calatori din Mersul de tren pe 2013 … ,, .

  4. Redresarea CFR Calatori se poate face numai prin punerea trenurilor de calatori ale CFR Calatori la legaturi si cu pretul biletelor la acelasi nivel cu cel de la trenurile de calatori ale privatilor feroviari si/sau privatilor rutieri si prin renuntarea anularii altor trenuri de calatori ale CFR Calatori din Mersul de tren pe 2013 …

  5. Doresc sa multumesc si eu tuturor participantilor la miting si in mod special celor care au facut efortul de a venii de la sute de km insa nu ma pot abtine sa nu le bat obrazul celor care puteau sa participe dar au ales sa ramana acasa . Toti cei prezenti au ales sa-l infrunte in primul rand pe Dorobantu, ploaia a contat mai putin . Pe viitor toci cei care doresc sa sprijine FSTFR sa incerce sa o faca fizic nu numai telefonic ,pentru ca interesul este al nostru al tuturor salariatilor de la cfr .Domnule Presedinte Maxim va rog ca la intanlirea cu administratia sa luati in discutie si actul nr.1/3186 din 30-05-2013 ,inca o bataie de joc din partea managerului privat prin care se pare ca si 3 ani sunt prea putini pentru a ne putea recupera drepturile. Daca trebuie sa ne scrificam pentru cfr calatori propun sa ne dea exemplu mult iubitul nostru conducator Dorobantu cum isi esaloneaza salariul de mii de euro si pe ce perioada .

  6. Federația Națională Drum de Fier prin Președintele Dobrescu Florin mi-a comunicat telefonic că la MITINGUL organizat de FSTFR, nu a venit cu participanti deoarece Președintele FSTFR a anunțat că vor fi prezenți 400 de participanti și că sunt peste 250 mecanici de locomotive și automotor din țară care au ținut să fie prezenți la miting și mai sunt încă aproximativ 150 mecanici de locomotivă de la Depoul București Călători, Remiza Automotoare și SELC Basarab care au ținut și ei să participe la Mitingul organizat de FSTFR în 31.05.2013 și că mai sunt circa 50 de salariați de la Ramura Comercial și circa 50 de salariați de la Vagoane care au ținut și ei să participe la Mitingul organizat de FSTFR în 31.05.2013 . În concluzie Federația Națională Drum de Fier prin Președintele Dobrescu Florin mi-a comunicat telefonic căcă sprijină FSTFR în revendicările sale și că nici această Federație nu a înțeles care a fost scopul anulării multor trenuri de călători ale CFR Călători care erau de navetă și care în consecință aduceau venituri CFR Călători și a căror anulare a nemulțumit majoritatea CFR-iștilor care făceau naveta cu aceste trenuri de călători…

  7. Domnilor colegi, la aceasta ora la care v-a scriu sa va multumesc pentru participarea la mitingul din 31.05.2013. La Constanta, ploua la fel ca in ziua mitingului. Am demonstrat inca o data, daca este nevoie ca nici ploaia , nici vantul nu ne pot opri pe cei de la F.S.T.F.
    Suportam orice intemperie dar nu putem suporta dictatura domnului Dorobantu Valentin si mojicia care il caracterizeaza. Inca o data multumesc celor care au participat la miting !

  8. Membrii de sindicat ai FSTFR sunt din ce în ce mai uniți în jurul Președintelui FSTFR-domnul Maxim Rodrigo Gabriel și ce este cel mai important ni se alătură din ce în ce mai mulți salariați ai CFR Călători și în FSTFR sunt acum membrii de sindicat ce sunt salariați ai CFR Călători din toate Ramurile: Tracțiune, Comercial, Vagoane și TESA…

  9. Felicitări tuturor participanților la mitingul organizat de FSTFR în data de 31.05.2013 care au suportat ploaia pentru a-și apăra drepturile și locurile de muncă.

  10. Aveți dreptate domnule Bărăgău ,,Ploaia nu a putut opri desfășurarea MITINGULUI organizat de FSTFR în data de 31.05.2013” dimpotrivă ne-a unit și ne-a făcut mai dârji în lupta cu managerul SMART care se pare că nu se dezice și face totul contra salariaților de bună credință care au fost să-și eșaloneze sumele câștigate în instanțe, cerându-le acestora să facă alte eșalonări, cum vrea domnia sa, respectiv nu mai mult de 300 lei lunar exceptând lunile decembrie 2013, februarie, mai și decembrie 2014. Se pare că prin toate aceste manevre managerul SMART vrea să ne amâne la infinit cu plățile drepturilor câștigate în instanțe și toate acestea numai pentru membrii de sindicatelor afiliate la FSTFR, această federație fiind singura care se luptă cu acesta.

  11. Ploaia nu a putut opri desfășurarea MITINGULUI organizat de FSTFR în data de 31.05.2013. Ne vom apăra tot timpul cu demnitate de orice amenințare !!!!

  12. Liderii sindicatelor afiliate la FSTFR îmi solicită să-i vorbesc domnului Director General al CFR Călători (domnului Manager Privat) Valentin Dorobanțu și despre condițiile de muncă și de condițiile de odihnă la cap de secție, respectiv de faptul că mecanicii instructori aflați la însoțire trebuie să stea în picioare de multe ori pe toată durata însoțirii pe care o fac pentru că multe din locomotive nu mai au scaunul mecanicului ajutor( s-a redus mecanicul ajutor, dar scaunul trebuia să rămână pe fiecare locomotivă pentru cei care fac însoțiri…) , respectiv că Liderii sindicatelor afiliate la FSTFR îmi solicită și să-i vorbesc domnului Director General al CFR Călători (domnului Manager Privat) Valentin Dorobanțu și de condițiile necorespunzătoare în care este asigurată odihna mecanicilor de locomotivă și automotor ai CFR Călători la cap de secție…

  13. Ar trebui reținut și faptul că și în săptămâna aceasta s-a păstrat media de aproximativ 900 vizualizări zilnice a site-ului http://www.fstf.ro și astăzi 2 iunie 2013 în jurul orei 10.30 site-ul http://www.fstf.ro are 55000 vizualizări…

  14. Gabi am reținut propunerea ta menită să ,, demonstrăm că toți membrii de sindicat ai FSTFR suntem nemulțumiți de atitudinea față de FSTFR a domnului Director General (Manager privat) Valentin Dorobanțu și că între memebrii de sindicat ai FSTFR există solidaritate și că practic toți membrii de sindicat ai FSTFR sunt o FAMILIE unită și puternică ce se va apăra de amenințările domnului Director General (Manager privat) Valentin Dorobanțu cu demnitate …,, . Îți promit că voi discuta această propunere cu toți liderii de sindicate din FSTFR și vom dispune în consecința Hotărârii pe care o vom lua împreună…

  15. Ne vom apăra de amenințările domnului Director General (Manager privat) Valentin Dorobanțu cu demnitate și acest fapt pentru a îl demonstra pe cale pașnică, respectiv pe calea Dialogului Social, propun ca în perioada imediat următoare toți membrii de sindicat ai FSTFR să dea câte o declaratie de Fidelitate (fiecare membru de sindicat să dea o declaratie de Fidelitate ) față de FSTFR în lupta sindicală a FSTFR contra amenințărilor domnului Director General (Manager privat) Valentin Dorobanțu …Prin declarația de Fidelitate a membrilor de sindicat față de FSTFR în lupta sindicală a FSTFR contra amenințărilor domnului Director General (Manager privat) Valentin Dorobanțu vom demonstra că toți suntem nemulțumiți de atitudinea față de FSTFR a domnului Director General (Manager privat) Valentin Dorobanțu și că între memebrii de sindicat ai FSTFR există solidaritate și că practice toți membrii de sindicat ai FSTFR sunt o FAMILIE unită și puternică…

  16. Ne vom apara cu demnitate .Nu vom trada ca si Craiova sau Piatra Olt .

  17. Așa este domnule Puchii, ai dreptate și să ști că sunt mulți care cred la fel ca tine , respectiv că ,,Domnul Valentin Dorobanțu este cel mai slab Director General de la CFR din 1990 în coace. Este și părerea mea si asta nu mi-o poate lua nici mie Directorul General-domnul Valentin Dorobanțu . Ăsta-i singurul drept care ne-a mai rămas, PĂREREA sau OPINIA, cum vreti sa-i spuneti.,, . Cred că din cauza asta vrea să ne bage ,,pumnul în gură,, pentru ca să ne forțeze să tăcem și în consecință să nu arătăm noi cât de slab și cât de mic este în realitate…

  18. Ce a facut directorul general din 17.01.2013? de cand a fost numit de Ministrul Relu Fenechiu. Singurul lucru notabil, este ca duce o lupta continua cu FSTFR, singura Federatie din cadrul SNTFC-ului care nu este aservita lui, lui ca Manager Privat. Singuara Federatie care se opune din rasputeri, acestui Director General, inca din timpul cand lua decizii ca Director Tractiune, Director General Adjuct. Acum ocupand funtia de Director General sau Manager Privat, toata energia dansului este indreptata spre aceasta lupta, in care nu va exista invingator. Doreste sa-si plateasca ,,politele,, mai vechi din aceasta lupta. Facand o recapitulare a tot ce ar fi insemnand, decizile fostului Director Tractiune, actual Director General, imi dau seama ca de mult nu ar mai fi existat CFR Calatori sau nu in forma actuala,ci mult diminuata, probabil numai cu unele trase de lung parcurs, cu muncitori mult mai putini dar cu acelasi numar de Tesa in Minister si regionale, daca n-ar fi existat FSTFR si Maxim Rodrigo.
    Singurul lucru pe care vrea sa-l demonstreze-si asta-i ocupa tot timpul-, este ca nu cedeaza asa ziselor presiuni ale FSTFR si ca este un Director General, care practica un managment de tip DICTATORIAL si ca nimeni si nimic nu sta in fata decizilor aberante pe care le ia si pune-n practica cu orice pret.
    Dupa ce a platit celorlante Federatii ,aproape toate sentintele judecatoresti, acum vine cu pretentia esalonarii a tuturor sumelor,drepturilor salariale castigate in instante, pe motiv ca altfel se produce un blocaj in SNTFC. FSTFR a facut-o si pe asta, a acceptat esalonarea. O esalonare accteptabila ptr,toti, angajati si administratie. Pun pariu cu oricine, ca nu este suficient si Directorul General nu va fi multumit. Va vrea cu orice pret sa renuntam la esalonari si sa faca numai cum vrea dansul. Adica sa nu puna in practica decizile Curtii sau sa esalonam asa cum vrea el pe 3-5 ani(nu mai exista negocire, ci numai dictatura) fara a conta pretul.
    Asa cum am spus la inceput, Director General nu a facut si nu face(sau nu stie) altceva decat sa se razboiasca cu FSTFR, de cand a fost numit si pana azi. Vai si-a mar de SNTFC. Este cel mai slab Director General din 1990 in coace. Este parerea mea si asta nu mi-o poate lua Director General. Asta-i singurul care mea mai ramas, PAREREA sau OPINIA, cum vreti sa-i spuneti.

    1. PLEACA DOROBANTULE, AJUNGE CAT NE-AI BATJOCORIT SI “FITILIT”
      CFR-UL NU TE MAI VREA .

  19. Cineva ne-a spus nouă liderilor sindicatelor afiliate la FSTFR că și după Mitingul organizat de FSTFR din 31.05.2013 s-a continuat de către Administrația CFR Călători cu dezinformarea pe postul de Televiziune Realitatea TV în jurul orei 24.00 din 31.05.2013…

  20. Gogule, aceasta este realitatea pe care man.priv. Dorobantu, minis. trans. Relu Fenechiu, guv. Romaniei, politicienii, nu vor s-o vada. Nu conteaza decat ce baga iei in buzunar. Iar noi stam acasa-n fata tv. Ne meritam soarta.

  21. PS. De astazi, am sa ma uit numai la canale TV de filme. Este protestul meu fata de TV-ile de stiri.

    1. puchi, dar tu nu stii ca toate sunt cumparate si arata numai ce vor ele? Vrei sa strice imaginea iubitilor nostri conducatori? Eu unul am stat in ploaie la miting!

  22. Vineri 31.05.2013, ora 09.30, participanti la miting se strang in fata Garii de Nord. O zi mohorata, ploioasa. La fel ca vremea, toti participantii la miting sunt mohorati, plouati si mai ales suparati. Participanti in majoritatea lor, mecanici de locomotiva. Mecanici, care au inteles, la indemnul liderilor fiecarei organizatii sindicale, rolul acestei manifestatii, acestui miting.
    Ora 09.55. Manifestantii se deplaseaza in parcul CFR-din fata Ministerului Transporturilor. Aici, toate televiziunile de stiri, erau deja pregatite. Toate doresc sa ia interviu in direct Presedintelui FSTFR, Maxim Rodrigo. Atmosfera este intretinuta de un mecanic de locomotiva, de la Depoul Simeria(am inteles , de la marfa), cat Presedintele Maxim Rodrigo da interviuri, unde arata motivele reale ale acestui Miting, motive cunoscute de toti CFR-isti.
    Ora 10.25. Presedintele FSTFR, Maxim Rodrigo preia microfonul si tine un discurs, prin care arata motivele Mitingului, problemele cu care se confrunta CFR Calatori. Toate acestea au fost mediatizate, nu revin la ele. Televiziunile, reporterii, iau interviuri participantilor la miting.
    Fiind curios ce se transmite,am sunat colegii care erau in fata televizorului si am avut surpriza(oare?) sa constat ca de fapt se transmitea foarte putin si doar franturi de interviu.Va spun sigur, ca toti cei care au vorbit, na-u spus nimic de bine de actuala administratie sau politicienii nostri. Toti la unison, au spus si si-au spus nemultumirile, ale lor si ale noastre. Asta imi intareste inca o data convingerea, daca mai era nevoie, ca televiziunea,presa in general, ca si a-4-a putere in stat, este prea putin interesata de problemele noastre, de ce semnale tragem noi despre calea ferata, de CFR Calatori, de problemele sociale, de economie in general. Mai mult de atat, ajungand la domiciliu, am cautat pe toate canalele de stiri, sa vad ce se mai transmite de mitingul nostru, al CFR-istilor. NIMIC. A fost o stire si atat. In schimb am vazut, crime, scandaluri,DNA, santaje, vedete bete, etc. Ce nu face raiting, nu se transmite, decat ca o stire. Oare in ce tara traim? Oare noi ca oameni simpli, chiar nu mai contam? Suntem oare numai votanti?
    Ora 10.45. Vorbeste un domn Manega, despre spitalele CFR.
    Ora 10.55. Ne vorbeste, iarasi Presedintele FSTFR, Maxim Rodrigo, despre intalnirea care a avut loc ieri si astazi 30-31.05.2013, intre reprezentantii FSTFR si Ministrul Relu Fenechiu.
    Ora 11.20. Ploua, ploua si iar ploua, suntem uzi pana la piele. Rezistam cu darzenie. Ne vorbeste d-na Profesor Conf. Doctor Popovici Denisa, liderul de sindicat din spitalele CFR. Ne arata cum a oprit o OU. a guvenului Ponta de desfintare a spitalelor CFR, si problemele pe care le cunoasteti, a spitalelor CFR.
    Ora 11.45. Un pesionar CFR, pensionat de mai multi ani, isi arata nemultumirea in ceea ce priveste sistemul de pensii. Ne arata clar,ce are sa ne astepte in viitor, daca nu luam atitudine inca de pe acum si vom astepta iesirea la pensie. Atat era de nemultumit, sa nu spun altfel, incat imi era teama sa nu faca infart sau comotie.
    Ora 12.05. Datorita conditilor admosferice, Presedintele Maxim Rodrigo, i se face mila de manifestantii ramasi, uzi pana la piele, inghetati si declara mitingul incheiat.
    Acesta este filmul mitingului, vazut de un mecanic de locomotiva participant. Concluzile le astept in scris pe acest site.

  23. Sper ca domnul director Dorobantu glumeste cu nota pusa in condica de ordine vizavi de cei 300 lei pe luna pentru esalonare,sper ca nu este un efect al mitingului, in cea ce ma priveste ma simpt jignit grav de aceasta sai spunem oferta a conduceri companiei .Sau este tot o forma de manipulare a fraerilor,ori cum eu ii doresc domnului Dorobantu cace ne doreste el noua sa stea cu salariul sau amarat de 9000 de euro sa aiba parte de el si sa-l manance sanatos {fara boli profesionale} cu familia si prieteni.

  24. nota afisata in condica de ordine data de tovarasul director cu 300 lei lunar din drepturile castigate sper ca nu este un rezultat al mitingului de ieri si consider propunerea tovarasului director o enorma jignire si dispret la adresa angajatilor din cfr calatori . MULTUMESC PE ACEASTA CALE TOVARASULUI DIRECTOR PENTRU GRIJA NE TARUMRITA PE CARE NE-O POARTA ,SLAVA CONDUCATORULUI IUBIT PENTRU CA A DUS CFR CALATORI PE CULMELE GLORIEI SI PROSPERITATI.PENTRU CA TOTI CFR-ISTI TRAESC EXTREM DE BINE SI NU AU CE FACE CU SALARIILE SI BONUSURILE PRIMITE SOLICITAM REDUCEREA SALARIULUI CU 90% VOM FACE MUNCA VOLUNTARA TOATA VIATA PENTRU CA NU MAI VREM PENSII DE LA CFR. SLAVA CONDUCATORULUI IUBIT TOVARASUL DOROBANTU CARE SE SACRIFICA PENTRU NOI CU UN AMARAT DE SALARIU DE 9000 euro+bonusuri nesemnificative. MULTUMIM DIN INIMA PARTIDULUI SI COALITIEI CARE I-AU PROPULSAT SI LE DORIM DIN TOATA INIMA CELE MAI CALDUROASE URARI DE :BINE:SA TRAIASCA SI SA INFLOREASCA CA METROUL ,SA SE LEGENE NUMAI LA HOPURI SAI VEDEM CU VATA IN NAS INBIBATA NUMAI CU WHISKY VECHI DE 23 ANI TOATE URARILE DE; BINE :LA FAMILIE ,PENTRU CA A REUSIT INTR-UN TIMP FOARTE SCURT SA ADUCA CFR CALATORI PE CULMELE PROGRESULUI SI CIVILIZATIEI EXTREME SI Eu unu am trecut la VOODOO

  25. Mulțumesc Mariana pentru comentariul tău: ,, FELICITARI DV. SI TUTUROR PERTICIPANTILOR LA MITING.,, și referitor la partea din comentariul tău, respective referitor la : ,,DL. MAXIM SUNTETI UN ADEVARAT LIDER DE FEDERATIE,, vă precizez că ar trebui completat cu ,,Aveți alături de dumneavoastră mulți alți LIDERI ADEVĂRAȚI de SINDICATE,,. Vreau să știți că am fost deja avizat de unii din Liderii sindicatelor affiliate la FSTFR că după MITING , liderii de sindicat ce au fost prezenți la MITINGUL organizat de FSTFR în 31.05.2013 au fost deja verificați dacă au fost liberi în programul de lucru sau dacă au avut Concediu de Odihnă și că în continuare au controale în timpul când își desfășoară activitatea efectiv etc. Aș vrea să asigur administrația că inclusiv eu am avut Concediu de Odihnă în ziua de 31.05.2013 în care a fost organizat MITINGUL de către FSTFR și că participanții la MITING în majoritate MECANICI de LOCOMOTIVĂ și AUTOMOTOR de CĂLĂTORI au fost LIBERI în Programul de lucru lunar sau au fost în Concediul de Odihnă . Aș vrea să asigur Administrația SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA că dacă nu își va schimba atitudinea față de MECANICII de LOCOMOTIVĂ și AUTOMOTOR de CĂLĂTORI ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR și față de ceilalți membrii de sindicat ai FSTFR ce sunt salariați din Ramura Comercial și din Ramura Vagoane de la SNTFC,,CFR Călători,,SA , precum și față de cei din Ramura TESA, atunci FSTFR va organiza un MITING la care să participe mult mai mulți participanți și să nu uităm că la MITINGUL din 31.05.2013 deși vremea nu a ținut cu participanții la protest, totuși aceștia au înfruntat ploaia și sunt hotărâți să înfrunte pe orcine și pe orice ce nu îi respectă la MITING și în INSTANȚELE de JUDECATĂ, pe toți cei ce îi amenință nefondat la MITING și în INSTANȚELE de JUDECATĂ și pe cei care nu le respectă nici măcar drepturile legal obținute la MITING și în INSTANȚELE de JUDECATĂ…

  26. Mă alătur și eu Secretarului General al FSTFR domnul Ștefan Marinescu și mulțumesc participanților la MITINGUL organizat astazi 31.05.2013 de FSTFR si felicitari pentru toți participanții ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA veniți din toată țara pentru a protesta chiar și în condiții de ploaie pe toată perioada protestului și felicitări pentru modul civilizat pe care l-au avut participanții la MITING pe toată perioada protestului din 31.05.2013 . Mulțumesc și invitaților ce au participat la MITINGUL organizat astazi 31.05.2013 de FSTFR și în special domnului Colonel Dogaru Mircea , doamnei Denisa Popovici de la Spitalele CFR și domnului journalist Miron Manega. Mulțumesc Televiziunilor, Radiorilor și Presei prezente la Miting. Mulțumesc Primarului General al Capitalei, Jandarmeriei , Pompierilor, Poliției și celorlalte organe ale Statului Român care ne-au fost alături în organizarea și desfășurarea acestui MITING. Mulțumesc și domnului Ministru Relu Fenechiu care în data de 30 mai 2013 la sediul Ministerului Transporturilor s-a întâlnit cu Președintele FSTFR și pentru că în urma întâlnirii s-a încheiat o minută semnată de cei doi și prin care Ministrul Transporturilor -domnul RELU FENECHIU l-a asigurat pe Președintele FSTFR că va solicita conducerii CFR CĂLĂTORI analizele financiare la zi , precum și măsurile luate în calcul pentru eficientizarea activității societății CFR CĂLĂTORI în anul 2013 și în viitor, situații care vor fi prezentate partenerilor sociali etc. Mulțumesc și Doamnei Ministru Delegat pentru Dialog Social- ADRIANA DOINA PANĂ pentru întâlnirea de la Ministerul Muncii , mulțumesc și domnului PRIM-MINISTRU VICTOR-VIOREL PONTA, precum și tuturor reprezentanților Ministerului Transporturilor cu care reprezentanții FSTFR s-au întâlnit în perioada anterioară MITINGULUI din 31.05.2013, precum și domnului Ministru Secretar de Stat -domnul NICU BUICĂ cu care reprezentanții FSTFR s-au întâlnit și în ziua MITINGULUI.

    1. DL. MAXIM SUNTETI UN ADEVARAT LIDER DE FEDERATIE , FELICITARI DV. SI TUTUROR PERTICIPANTILOR LA MITING.

  27. multumiri celor care au participat la mitingul organizat astazi de FSTFR si felicitari pentru modul civilizat cum a decurs actiunea. Inca odata ceferistii au dat dovada ca sant oameni cu coloana vertebrala,oameni adevarati,hotarati care vor sa munceasca demn intr-o societate curata. Scopul mitingului a fost atins, iar mesajul a ajuns la cei care hotarasc soarta a mii de ceferisti. Inca odata FELICIT

    http://www.b1.ro/video/sindicali-tii-feroviari-protesteaza-la-ministerul-transporturilor-31796.html

  28. “În ciuda ploii și a temperaturilor scăzute pentru această perioadă, angajații CFR protestează, vineri dimineața, în fața Ministerului Transporturilor. Ceferiștii sunt nemulțumiți de măsurile pe care vrea să le ia conducerea CFR călători pentru eficientizarea companiei.

    Peste 500 de angajați ai CFR Călători, membrii ai Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România, au protestat în fața Ministerului, chiar dacă, joi, Relu Fenechiu a discutat cu liderul de sindicat. Ministrul a promis că va solicita conducerii CFR Călători analize financiare la zi precum și măsurile pe care aceștia doresc să le ia pentru eficientizarea companiei.”

  29. IN TIMP CE MISCARE -COMERCIAL SE RECREEAZA LA MAREA NEAGRA , SINDICATUL TRANSPORTATORILOR FEROVIARI SE LUPTA PENTRU DREPTURILE ANGAJATILOR DE LA CFR CALATORI , FELICITARI , SUNTETI ADEVARATI LIDERI DE SINDICAT.

  30. Nu d-le LG. mecanici de locomotivă nu știu ,,cât de cât,, ordinele și disciplina. Mecanicii de locomotivă chiar sunt disciplinați și cunosc ordinele în totalitatea lor și mai întâi ne gândim la călătorii pe care-i transportăm, să ajungă la destinație în siguranță.
    Așa cum sunt la serviciu, tot așa vom fi și la miting, adică disciplinați. Veți vedea că mecanici de locomotivă sunt o categorie socială aparte. Nu vom dezamăgii.

  31. “Prin management performant, Relu Fenechiu înțelege transformarea leului în euro • La CFR Călători, Valentin Dorobanţu avea un salariu lunar de circa 6.000 de lei, ca director general, iar acum, ca manager privat, încasează 6.000 de euro – de trei ori mai mult decât indemnizația primită de membrii C.A. • Peste 40 de trenuri ale CFR Călători, care acoperă 15 rute naționale, au fost anulate recent de Valentin Dorobanţu, pentru ca, ulterior, traseele să fie cedate operatorilor privaţi

    După 20 martie 2013, pe adresa Ministerului Transporturilor, la sediul CFR Călători şi la direcţiile regionale au sosit zilnic, atât de la călători, cât şi de la ceferişti, sute de reclamaţii, fără ca cineva să țină cont de aceste sesizări. În plus, zeci de trenuri sunt anulate, fără nicio justificare economică, de Valentin Dorobanţu – directorul impus politic și transformat în manager privat de Relu Fenechiu, la data mai sus-amintită.

    Salariu 6.000 de euro, indemnizaţie – 2.000 de euro

    Consiliul de Administraţie de la CFR Călători, format din cinci membri – Corina Alexandrina Gătej (preşedinte), Valentin Dorobanţu (manager general), Claudiu Dumitrescu, Dana Răchilă Galbeni şi George Micu -, funcţionează ilegal. Potrivit OUG 190/ 2011 – privind guvernarea corporatistă a întreprinderilor cu capital de stat, acest organism nu are în componenţă un reprezentant desemnat de Ministerul de Finanţe. Chiar dacă CFR Călători înregistrează pierderi, iar patrimoniul se diminuează de la o săptămână la alta, noua conducere privată a companiei de stat este foarte bine remunerată. Din informaţiile deţinute de ZIUAnews, managerul general Valentin Dorobanţu încasează 6.000 de euro/ lună, iar ceilalți patru membri ai Consiliului de Administraţie primesc indemnizații lunare de 2.000 de euro, fiecare.

    Director la stat, peste noapte – manager privat

    Numit manager privat de ministrul Fenechiu, Valentin Dorobanţu este de fapt fostul director general adjunct şi apoi director general al CFR Călători. A ocupat această din urmă funcție încă din ianuarie 2013, când l-a înlocuit pe Ştefan Roşeanu. Sindicaliştii de la calea ferată susţin că Dorobanţu este finul omului de afaceri Costel Comana, cel care controlează operatorul privat de transport feroviar de persoane Regiotrans Braşov. Dorobanțu a fost demis din funcția de director adjunct în decembrie 2012, în timpul mandatului lui Ovidiu Silaghi, după o serie de controverse legate de promovarea intereselor operatorilor feroviari privaţi de transport persoane în detrimentul companiei de stat. Când era director general al CFR Călători, Valentin Dorobanțu încasa lunar în jur de 1.500 de euro.

    Florina lui Băsescu și Micu lui Fenechiu

    Faptul că Relu Fenechiu a numit în Consiliul de Administraţie al CFR Călători numai oameni garantaţi de PDL nu mai este nicio noutate. Ministrul Transporturilor a instalat-o în fruntea Consiliului de Administraţie pe Alexandrina Gătej – fostă consilieră a lui Băsescu, recrutată de Securitate, în septembrie 1989, sub numele conspirativ „Florina”. Un alt membru al Consiliului de Administrație al CFR Călători, George Micu, a fost numit manager privat la CFR SA, unde mai încasează vreo 6.000 de euro. În plus, este şi director adjunct la CFR Marfă.

    „Cedarea de prestaţii către operatorii privaţi”

    Sindicaliştii de la CFR i-au reclamat ministrului Transporturilor, de curând, managementul dezastruos practicat de Valentin Dorobanţu, susţinând că „recentele măsuri adoptate de conducerea CFR Călători SA, cu privire la anularea unor trenuri de călători pe anumite relaţii de circulaţie, au produs şi produc în continuare nemulţumiri majore în rândul călătorilor şi a personalului feroviar, care, prin natura serviciului, sunt dependenţi de naveta cu trenul la şi de la locul de muncă”.

    Prin decizia lui Valentin Dorobanţu au fost anulate, recent, peste 40 de trenuri, pe următoarele relaţii: Târgovişte – Petroşiţa, Roşiori Nord – Craiova, Râmnicu Vâlcea – Turnu Roşu, Drobeta Turnu Severin – Orșova, Simeria – Deva, Simeria – Arad, Timişoara Nord – Stamora, Beclean – Bistriţa, Sighetul Marmaţiei – Beclean, Beclean – Timişoara Nord, Orăştie – Alba Iulia, Negru Vodă – Medgidia, Slobozia Veche – Ţăndărei, Buzău – Galați şi Ghimeş – Comăneşti. „Anularea trenurilor de călători, unele dintre acestea având grade de ocupare relativ bune, fără a avea la origine o minimă informare cu privire la analizele care s-au făcut şi care au condus la măsurile adoptate, sunt de natură a crea tensiuni sociale şi de a alimenta speculaţiile referitoare la cedarea de prestaţii către operatorii privaţi”, se menţionează în protestul sindicaliştilor adresat lui Relu Fenenchiu.”

      1. Cunoastem… Zic eu cat de cat ca mecanicii de locomotiva stiu ceva de ordine si disciplina… si vom fi prudenti(facem recunoasterea sectiei 🙂 ). Vrem nu vrem, trebuie sa-ti faci meseria cat mai corect pentru ca sa fii tu in siguranta si calatorii din tren. Acolo s-ar putea sa fie parintii, fratii, etc.

  32. Doamnelor, domnilor, mâine este ,,ziua adevărului,,. FSTFR și liderul ei Maxim Rodrigo, au dat semnalul pe care toți sindicaliști, de la mare la mic, îl așteptau. Toți liderii acestei federații, fără excepție, sunt mai uniți ca nici-o dată. Toți au fost de acord că primul pas pe care trebuie să-l facem, este MITINGUL. S-a hotărât, se făce, 31.05.2013.
    A venit timpul să nu mai vorbim pe la ,,colțuri,,-cum zicea un comentator în alt comentariu- și dacă vrem întradevăr ca SNTFC-ul să mai existe, dacă vrem un SNTFC cu care să ne mândrim, dacă vrem să ne păstrăm locurile de muncă, dacă vrem ca aceast politic și administrație să ne ia în serios, trebuie să fim îtr-un număr cât mai mare la acest miting. Să le arătăm celorlante federații sindicale, aservite d-lui Manager Privat Valentin Dorobanțu că noi nu, citez:. “Noi o să vedem ce decidem aici, că s-ar putea să ne hotărâm să facem grevă”, a mai spus Gheorghe Frăţică.,, noi nu vrem grevă, noi vrem să muncim, vrem să fim respectați, vrem salarii după munca pe care o prestăm, vrem respectarea angajamentelor pe care Managerul Privat și le-a asumat prin CCM, vrem respectarea Legilor și nu interpretarea lor, etc. Vom vedea și sperăm ca acest miting să-si arate roadele. După primele semnale, mitingul deja își face efectul și încă n-a avut loc. Personal, sunt sigur că cest miting, își va arăta roadele.
    După cum scrie într-un articol din ZiuaNews(vezi mai sus) Federația MC, își ține ședința CNC la Mare, pe o perioadă de 3 zile, pe când în CCM, scrie clar că se poate întinde pe maxim 2-uă zile. Domnule Manager Privat, cum le-ați aprobat pe trei zile?Și oare de ce? MC-ul pregătește oare o nouă disponibilizare? sau este o răsplată pentru că au semnat ptr. 1 zi CS angajaților de la SNTFC?

  33. Începând de ieri, timp de trei zile, adică între 29 şi 31 mai 2013, peste 70 de lideri sindicali membrii ai Federaţiei Naţionale Mişcare/Comercial, condusă de către Gheorghe Frăţică, se află la luxosul hotelul Dorna din Mamaia pentru “o informare cu privire la evoluţia socio-profesională şi economico-financiare a unităţilor de la calea ferată pe primele patru luni ale anului 2013″…. vezi ziarul ZiuaNEWS http://www.ziuanews.ro/stiri/sejur-sindical-pe-litoral-decontat-de-companiile-cfr-94580

    1. GUNOAIE PUTIN SPUS , TARA ARDE SI BABA SE PIAPTANA !
      PRECIS , MARE GRIGORE LIDERUL MISCARE COMERCIAL DE LA CLUJ S-A DEPLASAT LA MAMAIA CU MASINA DE SERVICIU LUATA CU JAPCA DE DOROBANTU, DIRECTORULUI DE LA CFR CALATORI BRASOV, MAI MULT CA SIGUR
      ARE DOROBANTU BANI SA DECONTEZE TOT, IN SCHIMB , NU ARE BANI PENTRU ANGAJATI.

  34. “Sejur sindical pe Litoral decontat de companiile CFR !!!
    Decontul vacantei sindicale este confirmat în scris de către ministrului Relu Fenechiu, directorul general al CFR SA, George Micu, care este şi membru în Consiliul de Administraţie de CFR Călători, şi totodată director-adjunct la CFR Marfă. Astfel, o zi de cazare într-o cameră dublă, cu trei mese zilnice, costă la hotelul Dorna, 300 de lei. Ca atare, pentru trei zile, companiile CFR vor deconta pentru confortul fiecărui boss sindical, câte 900 de lei, ceea ce înseamnă că sejurul de trei zile al celor 70 de lideri sindicali, va costa în jur de 63.000 de lei, adică vreo 15.000 de euro.”
    http://www.ziuanews.ro/stiri/sejur-sindical-pe-litoral-decontat-de-companiile-cfr-94580

    NISTE GUNOAIE !!!

  35. Domnilor colegi C.F.R.isti fac apel la toti colegii liberi de serviciu sa venim cu toti la acest miting acum sau niciodata vom avea ocazia sa aratam cartonasul rosu administratiei .Ce se intampla acum la C.F.R Calatori nu e nimic intamplator asta o stim cu totii dar ma intreb daca nu ne meritam soarta .Asteptam ca intotdeauna sa ne bage cineva in traista dar cei mai multi dintre noi nu luam atitudine la cea ce se intampla. Am fost pacaliti, umiliti, batjocoriti de mult timp ne-au fost luate pe rand bonuri de masa, prime de Paste si Craciun si ultimul dreptul de a calatori pe C.F.R fara ca noi sa luam atitudine. Asteptam ca cei de la sindicat sa ne apere dar noi nu sustinem cu nimic sindicatul. Acum mai mult ca niciodata e nevoie de sustinerea noastra prin iesirea masiv la acest miting. ACUM ORI NICIODATA!

  36. Conform stirilor de pe Antena 3 salariul managerului performant, Valentin Dorobantu cum a fost numit de ministrul Relu Fenechiu este de 9.150 euro. Ce parere aveti domnulor ceferisti, in timp ce noua ni se taie o zi pe luna?!

  37. Conform stirilor de pe Antena3 salariul nesmtit al menegerului performant (cum a fost numit de ministru) cu 9150 euro ce parere aveti domnilor C.F.R.isti

  38. Daca ati urmarit stirile de la ora 19.00 de la PROTV sa anuntat oficial ca salariul directorului general de la CFR CALATORI este de peste 9000 euro. Este un salariu pentru stresul de la birou!!!!! Oare salariatii care duc greul nu sunt stresati! La noi stresul este mai mic. Un mecanic raspunde numai de cateva sute de oameni pe cand directorul general de 14.000 de suflete. Asa o fi si pe lumea cealalta!

    1. Asta este motivul pentru care ne priveste pe toti de sus, cu asemenea salariu si la frustrarile lui, se explica intregul comportament.
      Jos Dorobantu !

  39. noua ne-a desfacut contractul de munca o zi pe luna,trebuia sa semnam o modificare a contractului colectiv de munca,j……i si-au facut salarii de zeci de mii de euro ,am avut dreptate cand i-am facut paraziti,noi muncim ca fraeri pentru ei sa faca p…a mare j……..i.

  40. salariu nesimtit al domnului tovaras meneger privat 9150 euro ,afisat la antena 3 .cfr marfa 9500 euro cfr infrastructura 14500 euro .la miting sa faceti pancarde cu aceste salarii

  41. Paranoidul dorobantu (boala, are la baza structuri psihice fragile, cu deficit de maturizare a encefalului ) , nu mai poate conduce responsabil CFR Calatori.
    Pacat ca nu am aflat mai demult !

    1. LG, SE CONFIRMA CELE ARATATE DE NOI IN COMENTARII, AICI TREBUIE ADAUGATE ANGAJARILE, PROMOVARILE, LICITATIILE, NUMIRILE IN FUNCTII, PLATILE CU DEDICATIE, ABUZURILE CORPULUI DE CONTROL ,HARTUIREA, DISCRIMINAREA, ETC.
      TOATE INCEPAND CU DATA DE 17.01.2013 SI PANA IN PREZENT.

  42. Prima armata + a doua armata a Tarii !!!!!!!!!!!!! TOADEAUNA IMPREUNA PENTRU O CAUZA MAI BUNA

    1. CU DOROBANTU NU PUTEM SA AVEM O CAUZA MAI BUNA , ESTE PLIN DE VENIN , DE CAND S-A INFIINTAT CFR CALATORI NU A FOST CE ESTE ACUM IN ACEASTA SOCIETATE SI IN PRIMUL RAND TREBUIE SPUS CA SI-A BATUT JOC DE ANGAJATI CUM A VRUT SI CAND A VRUT.
      OARE CINE SE CREDE SI DE UNDE ATATA FRUSTRARE LA ACEST MANAGER “PERFORMANT” ?

  43. Veniti la miting domnilor CFR-ști, este timpul să dăm dovada că suntem uniți.
    Sper că nu credeți în vorbele frumoase ce le-a spus managerul privat în ultimul act, sunt vorbe goale ( praf în ochi), ne minte așa cum ne-a mințit că vine la ședința CNC a FSTFR, nu a avut curaj să vină. Oare ne punem întrebarea în 31.05.2013 va fi în Palatul CFR? sau se va ascunde la …………….Constanța!
    Stiți că după aceste vorbe frumoase ce ne mai pregătește managerul privat? un nou Regulament de Ordine Interioară care ne va băga pumnul în gură și nu vom mai putea avea puterea de a face nici o miscare,cu el ne va putea da afară la orice vorbă, vom fi mai ceva decât sclavi și mai rău decât pe vremea lui Ceaușescu, macar atunci aveam siguranta zilei de mâine, un loc de muncă? Halal manager, ,,mare stateg”……ce ne mai asteaptă, oare dacă mai ne conduce mult? Haideti la Miting este timpul să facem ceva, să îi arătăm că suntem uniți!

  44. Domnilor haideti la miting, acum vom vedea cine este cu adevarat ceferist. Nu va lasati impresionati de vorbele de multumire ale managerului privat, care de la amenintari a trecut brusc la multumiri si la promisiuni desarte, sper că nu credeti in ele, este un proverb ,, Lupul își schimbă părul, dar năravul ba”. Oare domnul Dorobantul presimte că ca va fi schimbat? Sper că ne aude cineva acolo sus! NE VEDEM LA MITING, nu trebuie să vina armata, deoarece sunt sigura ca adevărati ceferisti vor fi acolo si vor demonstra că CFR-ul este încă a doua armată a tării! CFR-ști fiți uniți !

Share:

Alte articole