A fi sau a nu fi SPECTATOR!

Ceferiștii trebuie să rețină că din actul SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA din 01.07.2014, rezultă că până la data de 31 iunie 2014 NU EXISTĂ la nivel de SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA NICIUN SINDICAT de la COMERCIAL, VAGOANE , TRACȚIUNE sau TESA și nici combinat din toate ramurile de la SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA, care să DEȚINĂ UN DOCUMENT de REPREZENTATIVITATE la nivel de unitate SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA și să fi depus la sediul SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA pentru a se începe negocierea numai cu acel sindicat, ce ar avea jumătate plus unu din salariații SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA ca membrii ai săi de sindicat !!!

SHARE

312 Responses

  1. Referitor la actul SNTFC,,CFR Călători,,SA-Serviciul Exploatare Tracțiune semnat de Director Tracțiune Gavriș Teodor referitor la prevederea că:
    ,,începând cu data de 01.08.2014, mecanicii instructori cu atribuții de IPT care dețin funcții în aparatul administrativ al sindicatului la care au aderat, vor efectua instruire practică de serviciu, urmând a fi înlocuiți cu alți mecanici instructor care nu au astfel de implicații ,, acest act este dat cu scopul de a acoperi retrogradarea domnului Costache ????
    Domnule Gavris sunteti, oare asa cum s-a tot lăudat domnul Costache peste tot, sustinatorul lui si cel care îl ajutati la formarea sindicatului ????
    Personal nu cred, eu vă stiu un adevarat profesionist si care a ajutat la dezvoltarea Depoului BC si care in continuare îsi doreste asta și nu cred că sunteti cel care l-ati ajutat pe domnul Costache să creeze atâta stres si atâtea neplaceri salariatilor din depoul BC.
    Domnul Costache se foloseste de numele dumneavoastra pentru a atrage membrii de sindicat la fel cum s-a folosit de numele domnului Director Valentin Dorobantu.

  2. Domnule Mantescu cand il veti sustine pe domnul Costache la administratia SNTFC CFR Calatori nu uitati să precizati si faptul că domnul Costache trebuie neapărat desemnat pe această functie deoarece trebuie salavat întrucât si în prezent este cercetat pentru altă abatere disciplinară si nu se stie cum va fi sanctionat.
    Administratia CFR Calatori oare pentru faptele pe care la comis domnul Costache (si pentru care până în prezent nu reiese cum este sanctionat) va proceda oare la AVANSAREA domnului Costache pe o functie mai bine platită ca de exemplu Specialist relatii sociale – că doar nu s-a lăudat în Depoul BC degeaba!!!!!!!!!!!!!!

  3. In urma multor cercetari în sfârsit s-au luat masuri asupra acestui instructor – Costache Marin din depoul BC. Dumnealui s-a lăudat peste tot că începând cu luna viitoare avansează! Oare spera ca va fi scos din productie de domnul Mantescu pe functia de specialist relatii sociale? Din câte se stie pe aceasta functie ar trebui trecute persoane cu studii superioare, aceste persoane ar trebui să aibă urmatoarele ATRIBUTI conform CCM la nivel de SNTFC CFR Calatori
    ,, Art.101 Organizaţiile sindicale reprezentative, semnatare ale contractului colectiv de muncă, desemnează reprezentanţi care deţin funcţii eligibile în organizaţiile sindicale constituite la nivelul SNTFC, pentru a fi încadraţi în funcţia de specialist relaţii sociale (cu gradele profesionale II şi I). Numărul celor desemnaţi pentru a fi încadraţi în funcţia de specialist relaţii sociale va fi stabilit prin acord încheiat în temeiul art.153 din Legea nr.62/2011.
    Aceştia vor urmări în principal realizarea următoarelor obiective: a) informarea salariaţilor asupra implicaţiilor tehnice, economice, juridice şi sociale ale programului de restructurare şi reformă al SNTFC; b) participarea, în cadrul SNTFC, la dezbateri cu privire la probleme de drept al muncii şi drept sindical; c) informarea salariaţilor asupra cazurilor de sustrageri din patrimoniul SNTFC în scopul eliminării acestora; d) identificarea acelor clauze din contractul colectiv de muncă ce au creat dificultăţi în interpretare şi aplicare şi propuneri în sensul clarificării şi îmbunătăţirii conţinutului acestora; e) propuneri concrete în scopul optimizării organizării muncii, îmbunătăţirii condiţiilor de muncă şi respectării normelor de protecţie a muncii.
    Credeti ca Domnul Costache Marin fiind retrogradat începând cu 21.07.2014 ,, retrogradare pentru 60 zile .Prin alt Dosar de Cercetare pentru acesta s-a dispus să se retina drepturile salariale primite în mod nejustificat pentru cele două zile din septembrie 2013 și i s-a propus sancționarea cu înlocuirea din funcție și trecerea într-o funcție corespunzătoare pregătirii profesionale ..” deci nu mai poate face functie de instruire OARE va putea face functia de specialist relatii sociale?!!!!
    Domnul Mantescu crede oare ca administratia SNTFC CFR Calatori va accepta desemnarea domnului Costache Marin pentru aceasta functie de specialist relatii sociale, functie la care domnul Costache visează demult si pentru care a facut atatea……..?!!!!

  4. La dosarul în care s-au cercetat faptele din septembrie 2013 în urma cărora s-a spus de mass-media că și la CFR a apărut un ,,Rambo,, s-a dispus sancționarea disciplinară a lui ,,Rambo,, cu retrogradare pentru 60 zile .Prin alt Dosar de Cercetare pentru acesta s-a dispus să se retina drepturile salariale primite în mod nejustificat pentru cele două zile din septembrie 2013 și i s-a propus sancționarea cu înlocuirea din funcție și trecerea într-o funcție corespunzătoare pregătirii profesionale pentru viitorul său până probabil la apropiata sa pensie. Din nou în iulie 2014, nu și-a respectat programul de lucru lunar și nu există pentru această nerespectare ,,respectiv pentru încă două zile ,, cererea de anulare sau decalare a programului de lucru lunar. Măsuri: urmează să fie din nou cercetat disciplinar .

  5. Referitor la actul SNTFC,,CFR Călători,,SA-Serviciul Exploatare Tracțiune semnat de Director Tracțiune Gavriș Teodor referitor la prevederea că:
    ,,începând cu data de 01.08.2014, mecanicii instructori cu atribuții de IPT care dețin funcții în aparatul administrativ al sindicatului la care au aderat, vor efectua instruire practică de serviciu, urmând a fi înlocuiți cu alți mecanici instructor care nu au astfel de implicații ,, pot să le spun celor ce sunt mecanicii instructori cu atribuții de IPT și care dețin și funcții în aparatul administrativ al sindicatului la care au aderat că înlocuirea lor începând cu data de 01.08.2014 de către SNTFC,,CFR Călători,,SA cu alți mecanici instructori care nu au astfel de implicații, încalcă prevederile Codului Muncii de la articolul 218.-(2) și de la articolul 220.-(1).

  6. ,,Analiza sectorului feroviar este şi parte a elaborării Master Planului de Transport, care nu este încă definitivat, termenele fiind “decalate”.
    “Termenul pe care noi îl urmărim este ca la 31 iulie, deci la finalul acestei luni, să avem raportul final al Master Planului, dar fără procedura de evaluare strategică de mediu finalizată” .
    ,,Ministerul Transporturilor anunţase anterior că definitivarea celui de-al doilea draft al Master Planului şi propunerea pentru aprobare în Guvern avea ca termen data de 30 iunie. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&cad=rja&uact=8&ved=0CEYQFjAI&url=http%3A%2F%2Fwww.mediafax.ro%2Feconomic%2Fconferinta-mediafax-cfr-marfa-reducerea-retelei-trebuie-regandita-ministerul-transporturilor-foarte-putine-linii-feroviare-sunt-profitabile-12908488&ei=Ap_OU8yoMsuO4gTksYGQAw&usg=AFQjCNFjNwxwcvA_D12R7dbEjvRPm9MQxg&bvm=bv.71198958,d.bGE

  7. ,,Licitaţiile sunt programate pentru 22 iulie 2014, la sediile celor 8 regionale de cale ferată, şi vizează vânzarea 1.072 de spaţii cu o suprafaţă totală de 42.060 mp şi terenuri totalizând 347.358 mp, către agenţi economici care doresc să-şi extindă activităţile comerciale, administrative sau de prestări servicii la nivel local, regional sau naţional. ,, .
    “Spaţiile comerciale sunt situate în gări, sau în proximitatea acestora, şi pot fi închiriate şi de micii întreprinzători care analizează intrarea şi dezvoltarea unei activităţi comerciale pe piaţa locală (…). Dezvoltatorii şi reprezentanţii marilor branduri care doresc să intre şi pe piaţa de retailer locală sunt aşteptaţi să participe la cele 8 licitaţii, marţi 22 iulie, începând cu ora 9:00 (…)”, se arată într-un comunicat al CFR.
    Citiți mai mult pe:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=12&cad=rja&uact=8&ved=0CFgQFjAL&url=http%3A%2F%2Fwww.mediafax.ro%2Feconomic%2Fcfr-scoate-la-licitatie-pentru-inchiriere-peste-1-000-de-spatii-comerciale-si-terenuri-12940068&ei=K57OU7ybO4Or0QWfxIHoAQ&usg=AFQjCNGtwONLdTRHlqTyEcaI7raTCSKqrw&bvm=bv.71198958,d.bGE

  8. ,, Sindicatele, motoarele clasei de mijloc – anihilate
    O altă cauză care a dus la dispariția clasei de mijloc reprezintă subminarea sindicatelor sau înlocuirea acestora cu grupuri de presiune care militează pentru interesul patronilor. În România, este cunoscut faptul că majoritatea liderilor de sindicate sunt apropiați ai managerilor, directorilor generali sau patronilor, derulând afaceri cu aceștia. Astfel, nu mai sunt apărate drepturile salariale ale angajaților, ci se militează pentru ca nimeni să nu se revolte din cauza veniturilor mici, indirect proporționale cu volumul de muncă sau cu pregătirea salariaților. Iar în momentul în care sindicatele se revoltă, liderii sunt înlocuiți cu persoane obediente conducerii. ,, .
    Citește mai mult pe :
    http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/clasa-de-mijloc-din-romania-va-disparea-de-cinci-ori-mai-repede-decat-cea-din-sua-115175

  9. Sindicatele sunt subțiate din ce în ce mai mult prin concedieri ale membrilor de sindicat, prin ieșiri la pensie, prin diverse recomandări ale administrației și revin la o situație prezentată într-un articol despre ,,Pătura de mijloc ce se subțiază din ce în ce mai rapid. ,, .Să aibă o legătură subțierea sindicatelor cu subțierea păturii de mijloc ?????
    Citiți:
    http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/clasa-de-mijloc-din-romania-va-disparea-de-cinci-ori-mai-repede-decat-cea-din-sua-115175

  10. Mare dreptate mai are Alin și când spune în comentariul său că : ,,mai existăm și NOI cei multi, care avem dreptul garantat de mai toate legile patriei la libera exprimare. Și mai trebuie să priceapă conducerile unităților feroviare de stat că acest drept la libera exprimare nu ni-l pot lua sau …suspenda. ,, …

  11. Mare dreptate are Alin când spune în comentariul său că : ,, Din păcate, se folosesc pentru salariați aceleași scheme clasice de către companiile de stat (unitățile feroviare de stat) , respectiv aceleași măsuri draconice împotriva oricărei forme de opozitie. ,, …

  12. din pacate, aceleasi scheme clasice in ceea ce priveste companiile de stat.
    masuri draconice impotriva oricarei forme de opozitie.
    Daca am vorbi intr-adevar de oameni care, chiar se gandesc la binele societatii…..Manageri pe care ii recomanda rezultatele deosebite, experienta uriasa intr-un domeniu sau existenta unui stoc insemnat de actiuni …poate ca da as intelege masurile radicale luate cu orice forma “neprietenoasa” de salariat…… dar cand marea masa a conducerii companiilor de stat (din care cele feroviare nu fac exceptie) se ascunde in spatele unui carnet de partid si are ca durata a mandatului cam cat dureaza aliantele politice …NU, nu pot sa pricep
    Acesti indivizi ar trebui sa inteleaga ca pe langa specia de specialist semnatar de meserie, sindicalist agreat si remunerat pe masura mai existam si NOI cei multi, care avem dreptul garantat de mai toate legile patriei la libera exprimare. Si mai trebuie sa priceapa ca acest drept nu ni-l pot lua sau …suspenda.

  13. Și da ,,mulți ceferiști bănuiesc deja că aceste schimbări ce s-au datorat Managerului Privat domnul Valentin Dorobanțu în anul 2013 și partial în anul 2014 și care se datorează Directorului Tracțiune Teodor Gavriș în anul 2014 sunt făcute să afecteze mai mult SDLBC , Depoul de Locomotive București Călători și Depoul de Locomotive Ploiești Călători și mai puțin în restul Țării…,, .

  14. Și membrii de sindicat ai FSTFR observă că CFR Călători nu dă RANDAMENT conform POTENȚIALULUI pe care îl are.
    Și membrii de sindicat ai FSTFR doresc ca CFR Călători să fie UN MODEL pentru cum ar trebui să fie gestionată O SOCIETATE de STAT.
    Și membrii de sindicat ai FSTFR au constatat lipsa de interes a GUVERNANȚILOR față de CALEA FERATĂ ROMÂNĂ ÎN CARE DE MAI MULȚI ANI NU SE MAI INVESTEȘTE cum ar trebui să se investească și care din ce în ce are mai multe probleme existențiale, multe dintre aceste probleme pornind și de la modul cum au fost administrate unitățile feroviare de stat , alte probleme fiind datorate și unor sindicaliști… Citiți :
    http://www.evz.ro/sindicalistul-patron-de-taxi-care-baga-colegii-in-spital.html

  15. Foarte Important ! Citiți Legea 77/2014 ce a intrat în vigoare din 29.06.2014
    și care prevede că : „în cursul cercetării disciplinare prealabile salariatul are dreptul de a fi asistat, la cererea sa, de către un avocat sau de către un reprezentant al sindicatului al cărui membru este”.

  16. Directorul Tracțiune de la CFR Călători-domnul Teodor Gavriș poate oricând fi și Director RATB și orice Director la SNTFC,,CFR Călători,,SA sau eu cred că poate oricând fi Șef și la sindicate etc. Citiți:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.evz.ro%2Fbatalie-politica-pe-sefia-ratb-ului-fost-director-cfr-un-om-apropiat-lui-daniel-constant-1072770.html&ei=9xfMU7D7LOS8ygO9zYK4BA&usg=AFQjCNGJ8zkbA92oSnoaTl4w4jd_Uo_Tgg&bvm=bv.71198958,d.bGQ

  17. Depinde de salariatul ceferist/respectiv de membrul de sindicat din SNTFC,,CFR Călători,,SA și CNCF,,CFR,,SA cum și cât dorește schimbarea mișcării sindicale feroviare. Salariatul ceferist/respectiv membrul de sindicat din SNTFC,,CFR Călători,,SA și CNCF,,CFR,,SA trebuie să nu uite niciodată pe cei care îi amenință ca să îi determine să devină membrii de sindicat ai unui sindicat/unei Federații Sindicale anume și ,,care au trecut de-a lungul timpului la o formă de luptă sindicală neortodoxă,, .

  18. Cu siguranță domnul Gavriș dorește distrugerea sindicatelor din FSTFR (în majoritate de tracțiune) altfel cum se explică faptul că măsura dispusă de înlocuire a mecanicilor instructori cu atribuții de instruire profesională teoretică care fac parte și din conducerea sindicatelor nu se aplică și în celelalte ramuri de la CFR Călători. Probabil au ajuns la concluzia că sindicatele de pe ramura tracțiune sunt cele mai incomode pentru administrație, acestea nefiind dispuse să facă înțelegeri cu administrația în defavoarea membrilor lor de sindicat.

  19. Ce nu înțelege Domnul Director Tracțiune Gavriș Teodor este faptul că sindicatele nu sunt deranjate de faptul că administrația face tot felul de presiuni pe sindicate ( de felul celui al Domnului Director Tracțiune Gavriș Teodor ) și nu sunt deranjate de schimbările și înlocuirile ce s-au recomandat acum între mecanicii instructori de școala personalului și mecanicii instructori de teren și oricum mulți bănuiesc deja că aceste schimbări sunt făcute să afecteze mai mult SDLBC , Depoul de Locomotive București Călători și Depoul de Locomotive Ploiești Călători și mai puțin în restul Țării…

  20. Cum dintr-o dată Domnul Director Tracțiune Gavriș Teodor consideră că mecanicii instructori de instruire profesională teoretică ce dețin funcții în aparatul administrativ al sindicatului nu mai pot face față nivelului de muncă ???? Sau se dorește acum în anul 2014 îndepărtarea lor din sindicate la fel cum s-a procedat în anul 2013 și cu șefii de depouri , cu șefii adjuncți de depouri și cu contabilii șefi din depouri ????…De ce nu vedem încă nici o schimbare administrativă în bine la CFR Călători care să producă efecte de înbunătățire condiții de muncă și efecte de mărire a salariilor ceferiștilor care sunt acum în 2014 la fel ca și în anul 2013, respective din ce în ce mai mici ca putere de cumpărare, adică așa cum n-au fost niciodată la ceferiști ????

  21. Mă întreb ce s-a întâmplat în anul 2013 și în anul 2014 în Depoul de Locomotive București Călători ? Era doar Sindicatul Salariaților din Depoul de Locomotive București Călători și Conducerea CFR Călători pe rând a recomandat verbal în 2013 să renunțe la calitatea de membru de sindicat : Șeful de Depou, Șeful de Depou Adjunct și Contabilul Șef și a urmat recomandarea data în scris în anul 2014 ca mecanicii instructor de școala personalului să fie înlocuiți de mecanici instructor de teren, au fost mutate în toată a doua parte a anului 2013 de pe o tură de serviciu pe alta mecanicii de locomotive de manevră, apoi au început să tot fie schimbați din programul de turnus(chiar și din cel afișat) mecanicii de turnus și tot la unii mecanicii de turnus s-a schimbat locul prezentării de câteva ori, s-au schimbat în anul 2014 șefii de tură ce au fost trecuți cei de la Depoul B.C. la Remiza Automotoare și invers cei de la Remiza Automotoare la Depoul B.C. etc. Ce părere aveți ?????

  22. Recomandarea scrisă din Adresa semnată de Domnul Director Tracțiune Gavriș Teodor referitoare la mecanicii instructori de instruire profesională teoretică ce dețin funcții în aparatul administrativ al sindicatului , este exact pentru salariații din Ramura Tracțiune de la CFR Călători unde se regăsesc și majoritatea sindicatelor din FEDERAȚIA SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI din ROMÂNIA(FSTFR) reprezentată legal de Președinte Maxim Rodrigo Gabriel cu efecte mai mari asupra sindicatelor afiliate la FSTFR din București și Ploiești și cu efecte mici la sindicatele din FSTFR de la nivelul întregului teritoriu feroviar al României în afară de cel menționat : București și Ploiești , dar să nu uităm că se pare că Adresa semnată de Domnul Director Tracțiune Gavriș Teodor referitoare la mecanicii instructori de instruire profesională teoretică ce dețin funcții în aparatul administrativ al sindicatului , are efecte mari și la sindicatele de tracțiune din CFR Călători ce sunt afiliate la celelalte Federații sindicale : FML și FNFM/C ce au salariați din Ramura Tracțiune de la CFR Călători ce sunt membrii de sindicat la sindicate afiliate la Federațile sindicale : FML și FNFM/C …

  23. Constat că la SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA prin Adresa semnată de Domnul Director Tracțiune Gavriș Teodor referitoare la mecanicii instructori de instruire profesională teoretică ce dețin funcții în aparatul administrativ al sindicatului la care au aderat pentru care recomandă în scris înlocuirea lor, se poate înțelege astfel de către mulți ceferiști că se continuă și în prezent politica domnului DIRECTOR GENERAL/MANAGER PRIVAT/MEMBRU DIRECTORAT-VALENTIN DOROBANȚU ( politica de pe partea sindicală) , care a dispus verbal, prin alții și printre altele , ca șefii de depou, șefii de depou adjuncți și contabili șefi din Depourile de Locomotive să nu mai fie membrii de sindicat și să se retragă din sindicatele din Ramura Tracțiune, ceea ce s-a și întâmplat… Sau poate și idea ,,ca șefii de depou, șefii de depou adjuncți și contabili șefi din Depourile de Locomotive să nu mai fie membrii de sindicat și să se retragă din sindicatele din Ramura Tracțiune,, a fost tot a Domnului Gavriș Teodor fiind dispusă însă verbal, prin alții și printre altele , de Domnul Manager Privat/Director General Valentin Dorobanțu ??????????…Să înțelegem că și în anul 2013 și în anul 2014 conducerea administrației SNTFC,,CFR Călători,,SA se pricepe foarte mult și la activitatea sindicală și la organizarea și structura sindicatelor din Ramura Tracțiune și din această cauză ia, în continuare și în anul 2014, pentru salariații din Ramura Tracțiune, ce sunt organizați în sindicate , diverse măsuri administrative asupra salariaților săi, ce au fost până la recomandarea verbal, majoritatea membrii de sindicat ai sindicatelor afiliate la FSTFR ( în cazul șefilor) și în cazul salariaților săi ce sunt în conducerea sindicatelor (în cazul mecanicilor instructori pentru care acum se face de conducerea administrativă a CFR Călători o recomandare scrisă) , adică recomandarea verbal este urmată acum de o recomandare scrisă , exact în Ramura Tracțiune de la CFR Călători unde se regăsesc și majoritatea sindicatelor din FEDERAȚIA SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI din ROMÂNIA reprezentată legal de Președinte Maxim Rodrigo Gabriel …

  24. Sunt tare curios să aflu ce speră să obțină domnul Gavriș cu acel act prin care cere schimbarea mecanicilor instructori cu atribuții de instruire profesională teoretică, care fac parte din aparatul administrativ al sindicatelor deoarece acei oameni au fost aleși în conducerea sindicatelor pentru faptul că dețin anumite calități care-i recomandau, la fel cum au fost numiți de către administrație în funcția de mecanic instructor cu atribuții de instruire profesională teoretică. Mă întreb dacă până acum aceștia au reușit să facă față cu brio atât în procesul de instruire cât și în conducerea sindicatelor fără să facă rabat de la calitate, cum dintr-o dată se consideră că aceștia nu mai pot face față nivelului de muncă sau se dorește îndepărtarea lor din sindicate……

  25. Bravo domnilor ca spuneti lucrurilor pe nume. Acestia sunt adevarati lideri sindicali care au curajul să ia atitudine când sunt le sunt încălcate drepturile.
    Domnule Director Gavris Teodor cred că trebuia să consultați un jurist când ați întocmit acel act. FSTFR are la conducere un presedinte care a studiat DREPTUL si presedinti ai sindicatelor care cunosc bine legile.

  26. Eu nu raportez Domnului Presedinte Maxim Rodrigo ,eu doresc sa ma adresez prin intermediul acestui site Domnului Director Gavris Teodor . Domnule Director pe baza carui articol din Codul Muncii sau din Legea Sindicatelor ati pus baza si temeiul legal atunci cand ati elaborat aceasta adresa ???,cu ce drept ne ingraditi dreptul sindical ,sau cine va da dreptul sa puneti conditii ,cine sa fie sau nu lider de sindicat ,oare nu incalcati niste legi ??? oare nu va asteptati la valuri de procese in instanta in urma acestei adrese ???………nu stiu va intreb si eu !!!!. (Liderii de sindicat sunt alesi de membrii sub nici o forma nu sunt impusi de administratie ,……..cel putin nu la FSTFR.)

  27. Aș dori și eu să aflu totuși de la Domnul Director Tracțiune Gavriș Teodor care este incompatibilitatea funcției de mecanic instructor de instruire profesională teoretică cu cea de Președinte de Sindicat sau cu oricare altă funcție de conducere dintr-un sindicat ?????? De ce când am fost recomandat de AFER teritorial de a fi pus pe funcție de mecanic instructor de instruire profesională teoretică și de ce când am fost pus pe funcția de mecanic instructor de instruire profesională teoretică la Depoul Ploiești nu a avut nici o importanță faptul că eram Președintele Sindicatului Mecanicilor de Locomotivă din Depoul Ploiești și cum am putut timp de aproape cinci ani de zile să fiu și Președintele Sindicatului Mecanicilor de Locomotivă din Depoul Ploiești și mecanic instructor de instruire profesională teoretică la Depoul Ploiești și deși nu am avut nici o abatere disciplinară în această perioadă și deși nu am avut nici abateri ale personalului de locomotivă pe care l-am instruit professional teoretic , de ce se dispune acum înlocuirea mea de către un alt mecanic instructor care nu are Cursul de Formare a Formatorilor din Transportul Feroviar, curs pe care eu l-am absolvit cu nota 10 la CENAFER București ??????????

  28. Aș dori și eu ca toți ceilalți mecanici instructor să aflu în scris de la Domnul Director Tracțiune Gavriș Teodor în ce constă incompatibilitatea funcției de mecanic instructor de instruire profesională teoretică cu cea de Președinte de Sindicat sau cu oricare altă funcție de conducere dintr-un sindicat ??????
    Colegul Suciu Valentin are dreptate când spune că: ,,De 24 de ani nu s-a pus această problemă și de altfel de când există Calea Ferată Română nu s-a pomenit așa ceva și nimeni din conducerea administrativă a Unităților Feroviare de Stat nu a înlocuit niciodată mecanicii instructori de instruire profesională teoretică ce dețin funcții în aparatul administrativ al sindicatului la care au aderat și nu a existat niciodată un motiv real pentru a se proceda astfel…,, .

  29. Referitor la Adresa semnată de Domnul Director Tracțiune Gavriș Teodor ar trebui să precizăm că Mecanicul instructor de instruire profesională teoretică are alte atribuții și sarcini de serviciu decât Mecanicul instructor de instruire practică de serviciu și trecerea din Mecanicul instructor de instruire profesională teoretică în Mecanicul instructor de instruire practică de serviciu este simplă, dar invers bulversează activitatea de instruire profesională teoretică. Mecanicul instructor de instruire practică de serviciu este obligat conform Deciziei 16 să fie prezent două zile la instruirea profesională teoretică și deci Adresa semnată de Domnul Director Tracțiune Gavriș Teodor referitoare la mecanicii instructori de instruire profesională teoretică ce dețin funcții în aparatul administrativ al sindicatului la care au aderat nu are nici o justificare logică…

  30. Precizez că Adresa semnată de Domnul Director Tracțiune Gavriș Teodor referitoare la mecanicii instructori de instruire profesională teoretică ce dețin funcții în aparatul administrativ al sindicatului la care au aderat nu mă afectează nici pe mine ca Președinte de Sindicat și nici un alt membru al Comitetului de Conducere al Sindicatului Mecanicilor de Locomotivă Călători Sighișoara afiliat la FSTFR , dar voi reveni asupra acestei Adrese și cu alte comentarii în zilele următoare…

  31. Eu sunt Președintele Sindicatului Mecanicilor de Locomotivă Călători Sighișoara afiliat la FSTFR și sunt mecanic de locomotivă și nu sunt mecanic instructor de teren sau mecanic instructor de școala personalului și astfel nu mă afectează Adresa semnată de Domnul Director Tracțiune Gavriș Teodor referitoare la mecanicii instructori de instruire profesională teoretică ce dețin funcții în aparatul administrativ al sindicatului la care au aderat…

  32. Eu sunt Președintele Sindicatului Locomotiva Bacău afiliat la FSTFR și sunt mecanic de locomotivă . Adresa semnată de Domnul Director Tracțiune Gavriș Teodor referitoare la mecanicii instructori de instruire profesională teoretică ce dețin funcții în aparatul administrativ al sindicatului la care au aderat, nu mă afectează nici pe mine ca Președinte de Sindicat și nici un alt membru al Comitetului de Conducere al Sindicatului Locomotiva Bacău afiliat la FSTFR, dar voi reveni asupra acestei Adrese și cu alte comentarii în zilele următoare…
    Aș dori și eu să aflu ca și ceilalți colegi ai mei sindicaliști și ei chiar în scris de la Domnul Director Tracțiune Gavriș Teodor care este incompatibilitatea funcției de mecanic instructor de instruire profesională teoretică cu cea de Președinte de Sindicat sau cu oricare altă funcție de conducere dintr-un sindicat ??????

  33. Mai vreau să arat că pe timpuri erau și președinți ai organizaților de Partid teritoriale care erau mecanici instructori de instruire profesională teoretică și tot nu s-au luat decizii de înlocuire de la școala personalului de locomotivă a acestora…

  34. Aș dori și eu ca și ceilalți colegi din conducerea sindicatelor afiliate la FSTFR să aflu de la Domnul Director Tracțiune Gavriș Teodor care este incompatibilitatea funcției de mecanic instructor de instruire profesională teoretică cu cea de Președinte de Sindicat sau cu oricare altă funcție de conducere dintr-un sindicat ?????? De 24 de ani nu s-a pus această problemă și de altfel de când există Calea Ferată Română nu s-a pomenit așa ceva și nimeni din conducerea administrativă a Unităților Feroviare de Stat nu a înlocuit niciodată mecanicii instructori de instruire profesională teoretică ce dețin funcții în aparatul administrativ al sindicatului la care au aderat și nu a existat niciodată un motiv real pentru a se proceda astfel…

  35. Eu sunt Președintele Sindicatului Mecanicilor de Locomotivă din Depoul Iași afiliat la FSTFR și sunt mecanic de locomotivă . Adresa semnată de Domnul Director Tracțiune Gavriș Teodor referitoare la mecanicii instructori de instruire profesională teoretică ce dețin funcții în aparatul administrativ al sindicatului la care au aderat, nu mă afectează nici pe mine ca Președinte de Sindicat și nici un alt membru al Comitetului de Conducere al Sindicatului Mecanicilor de Locomotivă din Depoul Iași afiliat la FSTFR, dar voi reveni asupra acestei Adrese și cu alte comentarii în zilele următoare…

  36. Eu sunt Președintele Sindicatului Mecanicilor de Locomotivă Călători Suceava afiliat la FSTFR și sunt mecanic de locomotivă . Precizez că nici eu și nici unul din membrii Comitetului de Conducere al Sindicatului Mecanicilor de Locomotivă Călători Suceava afiliat la FSTFR nu suntem mecanici instructori de instruire practică de serviciu sau mecanici instructori de instruire profesională teoretică și astfel nu ne afectează Adresa semnată de Domnul Director Tracțiune Gavriș Teodor referitoare la mecanicii instructori de instruire profesională teoretică ce dețin funcții în aparatul administrativ al sindicatului la care au aderat, dar voi reveni asupra acestei Adrese și cu alte comentarii în zilele următoare… Precizez că nici un Președinte de Sindicat al sindicatelor afiliate la FSTFR de pe STFC Iași nu au funcția de mecanic instructor , toți fiind mecanici de locomotivă și automotor… Aș dori să aflu totuși de la Domnul Director Tracțiune Gavriș Teodor care este incompatibilitatea funcției de mecanic instructor de instruire profesională teoretică cu cea de Președinte de Sindicat sau cu oricare altă funcție de conducere dintr-un sindicat ??????

  37. Eu nu raportez Presedintelui Maxim Rodrigo ,eu ma adresez direct Domnului Director Gavris Teodor ,……Domnule Director va rog sa ne spuneti si noua pe baza caror articole din Codul Muncii sau Legea Sindicatelor ati pus baza si temei legal atunci cand ati dat o astfel de dispozitie ,si cine va da dreptul sa ne ingraditi drepturile ,cine va da dreptul sa interveniti in organizarea sindicala .De ce ramura tractiune este iarasi discriminata fata de alte ramuri . Sa fie abuz de functie ??,sa urmeze un val de procese pe baza acestei dispozitii ???,nu stiu………….poate ne lamuriti dumneavoastra .