SCRL BRAȘOV SA A HOTĂRÂT SĂ RĂMÂNĂ SPECTATOR

În data de 07.08.2014 Societatea Comercială de Reparații Locomotive CFR- SCRL Brașov SA prin Reprezentat legal Boca Ioan a înaintat la Tribunalul Brașov- Secția a II-a Civilă, de Contencios Administrativ și Fiscal , Dosarul nr. 4249/62/2014 în Materie: FALIMENT, având ca Obiect: PROCEDURA INSOLVENȚEI …
SĂ SPERĂM CĂ FEDERAȚIA REPARATORILOR de LOCOMOTIVĂ din ROMÂNIA ( FRLR) VA ÎNDREPTA SITUAȚIA !!!… FRLR A VRUT SĂ FIE UNICA FEDERAȚIE SINDICALĂ a REPARATORILOR de LOCOMOTIVĂ de CĂLĂTORI și acum trebuie să demonstreze salariaților Societății Comerciale de Reparații Locomotive CFR- SCRL Brașov SA de ce câte sunt în stare să facă !!!… FRLR îți dorim multe realizări de bine !!!…

SHARE

23 Responses

  1. NOTA:
    Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, jigniri, trivialitati, injurii aduse cititorilor care au scris unul sau mai multe comentarii sau altor persoane, se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau în funcție de conținut se va sancționa prin stergerea integrală a comentariului . Vă comunicăm că site-ul http://www.fstf.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii și că responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului (comentarilor).

  2. În data de 07.08.2014 Societatea Comercială de Reparații Locomotive CFR- SCRL Brașov SA prin Reprezentat legal Boca Ioan a înaintat la Tribunalul Brașov- Secția a II-a Civilă, de Contencios Administrativ și Fiscal , Dosarul nr. 4249/62/2014 în Materie: FALIMENT, având ca Obiect: PROCEDURA INSOLVENȚEI …În data de 28.08.2014 de la ora 12.00 este primul termen de judecatăla la Tribunalul Brașov- Secția a II-a Civilă, de Contencios Administrativ și Fiscal , în Dosarul nr. 4249/62/2014 , Materie: FALIMENT, având ca Obiect: PROCEDURA INSOLVENȚEI …

  3. Cititi:
    http://stirileprotv.ro/stiri/financiar/prabusirea-unui-colos-cum-s-a-risipit-cfr-a-doua-armata-a-tarii-in-epoca-vitezei-trenurile-noastre-merg-cu-45-km-ora.html
    Leonidas arată în comentariul său că ceferiștii ar trebui să înțeleagă că prețul dezastrului de la Calea Ferată Română a fost platit si va fi si in continuare platit numai de catre ei și că în niciu-un caz prețul dezastrului de la Calea Ferată Română nu va fi plătit de catre expertii relații sociale/specialist relații sociale, directori sau guvernanți!
    Ca exemplu la cele afirmate de Leonidas se poate da cazul SCRL Brașov SA ce a fost introdusă în 7.08.2014 în procedura de insolvență și pentru care nici Conducerea de la Federația Reparatorilor de Locomotive din România (FRLR) și nici TESA din conducerea SCRL Brașov SA nu vor plăti prețul acestui dezastru și să sperăm că nu se vor gândi să sară primii din vaporul care se scufundă pentru că ei ar trebui să rămână și să redreseze situația vaporului SCRL Brașov SA sau să se scufunde cu acest vapor pentru care nu au făcut ce trebuia ca să nu se scufunde…
    Ar fi culmea tupeului ca să încerce să devină angajații SNTFC,,CFR Călători,,SA cei din Conducerea de la Federația Reparatorilor de Locomotive din România (cei din conducerea FRLR) și TESA din conducerea SCRL Brașov SA , în timp ce salariații ce sunt încadrați ca muncitori la SCRL Brașov SA să fie tot ei cei care plătesc o parte din prețul dezastrului de la Calea Ferată Română , respectiv de dezastrul de la SCRL Brașov SA ce a fost gestionat acum în ultimul timp de cei din Conducerea de la Federația Reparatorilor de Locomotive din România (cei din conducerea FRLR) și TESA din conducerea SCRL Brașov SA …

  4. Ce vina au membrii de sindicat daca nu li se da informatia? sau ce vina au daca aceasta informatie este trunchiata? ce vina au daca informatia nu le vine?
    De aceea si-au ales lideri (daca iau ales si nu s-au pus) sa-i conduca si sa vada de interesele lor, de drepturile si obligatile lor.
    Vicentiule in parte ai dreptate, daca au vrut sa fie singuri(unde-i unul nu-i putere, unde-s doi…), sa-si hotarasca singuri soarta, acum sa o faca, numai sa o faca mai repede ,pentru ca ne afecteaza si pe noi mecanicii.
    Speranta mea, este sa-si deschida ochii mai repede membrii de la FRLR si sa vina langa noi meccanicii, langa FSTFR.
    Parerea mea conteaza si va rog spuneti-o si pe a dumneavoastra.

  5. Doua articole noi. Doua articole de interes diferit. Unul sindical, unul general (dar important, daca se si materializeaza vom vedea un alt CFR Calatori). Singura mea problema este aceea ca intr-un comentariu anterior, un coleg spunea,, vorbim numai pe la colturi“ si nu avem curaj sa o spunem pe fata si in fata (acest site sau altele). Domnule coleg iti dau dreptate, deoarece vad un interes mare prin citirea acestor articole,comenarii putine si da, NU STIM DECAT SA VORBIM PE LA COLTURI si mai grav:sa nu ne auda seful.
    Au trecut 25 de ani si tot frica ne este.
    Da Leonidas, parerea mea mai conteaza si ar trebui sa si-o spuna si altii. Buna, rea dar sa o spuna, pentru ca cei care mai fac lupta sindicala cu adevarat(FSTFR si ANSF) sa stie pe cine se poate baza.
    Parerea mea conteaza.

  6. Atât conducerea SCRL cât și conducere FRLR și a sindicatelor componente să rămână la societetea SCRL, ce a declarat procedura de faliment, și cu orice preț să aducă SCRL-ul la linia de plutire dacă asta își doresc. Să o vedem și pe asta că până acum mi s-a scârbit de cele făcute de aceștia. Dacă își doresc revenirea SCRL-ului să stea și ei fără salariu și să muncească fără se ceară nimic în schimb.

  7. Ca președinte al Uniuni Naționale a Sindicatelor Reparatorilor de Locomotive și Automotoare din cadrul FSTFR am solicitat încă din 2008 revenire la vechea organizare a unui depou, unde secorul de reparații și sectorul de exploatare locomotive se afla sub o singură conducere. Aceasta nu s-a dorit și în consecință s-a înființat cu aportul conducerii SCRL noua federatie FRLR care să susțină cu orice preț existența SCRL-ului. Acum să îi vedem câtă demnitate au și să își asume tote cele pe care le susțin.

  8. FEDERAȚIA REPARATORILOR de LOCOMOTIVĂ din ROMÂNIA ( FRLR) A VRUT SĂ FIE UNICA FEDERAȚIE SINDICALĂ a REPARATORILOR de LOCOMOTIVĂ de CĂLĂTORI și a vrut ca SCRL BRAȘOV SĂ FIE FILIALĂ a SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA SUSȚINÂND TOT TIMPUL CĂ NU DOREȘTE FUZIUNEA PRIN ABSORBȚIE ÎNAPOI LA SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA ȘI CRED CĂ CONDUCEREA FRLR TREBUIE (ACUM CÂND LA SCRL BRAȘOV SA S-A DECLARAT CĂ ESTE ÎN PROCEDURA DE INSOLVENȚĂ) SĂ DEA EXEMPLU CĂPITANULUI DE VAS AL VASULUI CARE SE SCUFUNDĂ ȘI SĂ RĂMÂNĂ ÎN SCRL BRAȘOV CARE INTRĂ ÎN INSOLVENȚĂ ȘI SĂ LASE SALARIAȚII (MESERIAȘII) SĂ REVINĂ CA ANGAJAȚI AI SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA PENTRU CĂ MESERIAȘII ( SALARIAȚII CE SUNT ÎNCADRAȚI CA MUNCITORI CALIFICAȚI) DIN SCRL BRAȘOV SA NU AU NICI O VINĂ DE CUM A FOST CONDUSĂ PÂNĂ ACUM SCRL BRAȘOV SA ȘI FINDCĂ DE MESERIAȘI, SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA ARE NEVOIE…

  9. La multi ani, Maria! Ingerii sa-ti calauzeasca pasii si Sfanta Fecioara sa-ti lumineze drumul in viata!

  10. FRLR A VRUT SĂ FIE UNICA FEDERAȚIE SINDICALĂ a REPARATORILOR de LOCOMOTIVĂ de CĂLĂTORI și acum trebuie să demonstreze salariaților Societății Comerciale de Reparații Locomotive CFR- SCRL Brașov SA de ce câte sunt în stare să facă !!!… FRLR îți dorim multe realizări de bine !!!…FSTFR consideră însă că lipsesc deocamdată faptele FRLR care să ne convingă că FRLR a ales bine când a susținut ca SCRL Brașov să rămână Filială a SNTFC,,CFR Călători,,SA și nu a susținut și această Federație Sindicală ca SCRL Brașov SA să fuzioneze prin absorbție așa cum au fuzionat și celelalte 3 Filiale ale SNTFC,,CFR Călători,,SA cu SNTFC,,CFR Călători ,, SA…

  11. FSTFR vă asigură că va susține ca cei din conducerea sindicatelor cu membrii de sindicat salariați ai societății de reparații locomotive de călători SCRL Brașov SA, precum și cei din conducerea FRLR care au vrut să rămână SCRL Brașov SA separat de SNTFC,,CFR Călători,,SA ca Filială a SCRL Brașov SA, să nu revină ca salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA și să rămână și ei salariați la Filiala SCRL Brașov ce a declarat în 07.08.2014 la Tribunalul Brașov- Secția a II-a Civilă, de Contencios Administrativ și Fiscal , în Dosarul nr. 4249/62/2014 că vrea să se afle în procedura de insolvență …SĂ SPERĂM CĂ FEDERAȚIA REPARATORILOR de LOCOMOTIVĂ din ROMÂNIA ( FRLR) VA ÎNDREPTA SITUAȚIA !!!… FRLR A VRUT SĂ FIE UNICA FEDERAȚIE SINDICALĂ a REPARATORILOR de LOCOMOTIVĂ de CĂLĂTORI și acum trebuie să demonstreze salariaților Societății Comerciale de Reparații Locomotive CFR- SCRL Brașov SA de ce câte sunt în stare să facă !!!… FRLR îți dorim multe realizări de bine !!!…

  12. Corect ar fi dacă SCRL Brașov intră în insolvență și o parte din salariații SCRL Brașov revin la SNTFC,,CFR Călători,,SA , cei care ar trebui să rămână la societatea în insolvență să fie cei din conducerea ( din TESA) care au dus-o la insolvență și cei din conducerea sindicatelor cu membrii de sindicat salariați ai societății de reparații locomotive de călători, precum și cei din conducerea FRLR care au vrut să rămână separat de SNTFC,,CFR Călători,,SA ca Filială a SCRL Brașov SA…

  13. FEDERAȚIA SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI DIN ROMÂNIA (FSTFR ) a vrut ca SNTFC,,CFR Călători,,SA să fuzioneze prin absorbție și să fie o singură societate ca și înainte să se spargă în societate și filială a societății.
    FEDERAȚIA REPARATORILOR de LOCOMOTIVĂ din ROMÂNIA ( FRLR) a dorit să rămână SCRL Brașov separat de SNTFC,,CFR Călători,,SA și a vrut să rămână singura Federație Sindicală negociatoare de CCM la nivel de SCRL Brașov SA .
    FEDERAȚIA REPARATORILOR de LOCOMOTIVĂ din ROMÂNIA ( FRLR) crede că a reușit să mențină SCRL Brașov separat de SNTFC,,CFR Călători,,SA ,dar în realitate va fi o reușită dacă va realiza și SINGURUL LUCRU IMPORTANT ,respectiv să SALVEZE ACEASTĂ SOCIETATE de la FALIMENT/INSOLVENȚĂ …

  14. SĂ SPERĂM CĂ FEDERAȚIA REPARATORILOR de LOCOMOTIVĂ din ROMÂNIA ( FRLR) VA ÎNDREPTA SITUAȚIA ȘI VA ÎNCHEIA ȘI ACEASTA O MINUTĂ CU MINISTRUL TRANSPORTURILOR ÎN VEDEREA SALVĂRII ACESTEI SOCIETĂȚI. SĂ NU UITĂM CĂ ÎN ANUL 2013 FEDERAȚIA SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI DIN ROMÂNIA ÎNCHEIA O MINUTĂ CU MINISTRUL TRANSPORTURILOR( de la acel moment)-DOMNUL RELU FENECHIU. CITIȚI MINUTA :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=11&cad=rja&uact=8&ved=0CBwQFjAAOAo&url=http%3A%2F%2Fwww.fstf.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F06%2FMINUTA.pdf&ei=2pntU8e2D8K80QXrnIGICw&usg=AFQjCNHq_d7kfI55KpbOteCY6ggM8aaH4Q