Fostul director general al CFR Călători Valentin Dorobanţu a demisionat din Directorat

SHARE

228 Responses

  1. Citiți:
    http://www.capital.ro/de-la-glasul-rotilor-de-tren-la-urletul-incompetentei.html
    ALEXANDRU NĂZARE, deputat și fost Ministru al Transporturilor spune că: ,,Problemele sistemului feroviar le știm cu toții: investițiile insuficiente care au dus la degradarea rețelei și scăderea vitezei de deplasare, concurența neloială atât din partea companiilor feroviare private, cât mai ales din partea transportului rutier, corupția și furturile din sistem. Soluțiile miraculoase propuse prin memorandum de tipul tăiem jumătate din rețea și înființăm o instituție nouă cu denumire pompoasă: Autoritatea pentru Reformă Feroviară nu rezolvă nimic însă. Sistemul feroviar are nevoie de management profesionist, capabil să atragă finanțări pentru investiții, nu de decizii politice unde „țapul ispășitor“ este Comisia Europeană, Banca Mondială sau alți factori externi.,, .

  2. AGERPRES/(A — autor: Doroteea Purcărea, editor: Mihai Simionescu)
    “Nu sindicatele conduc Poșta Română, noi conducem Poșta Română, dar e important să existe dialog social”, a spus Ponta în debutul ședinței de Guvern.
    Ponta a adăugat că o situație similară este și la metroul bucureștean.
    “La fel la metrou, domnul ministru (Dan Șova-n.r.), sindicatele au condus metroul în ultimii 10 ani și au fost tot pe pierdere. Acum, domnul Rădoi (lider sindical — n.r) zice că iar trimite niște oameni în față și îl lăsăm să conducă în continuare metroul. Nu se va întâmpla acest lucru. Vreau dialog social și la metrou până va trece la Primăria Capitalei, dar vreau să facem dialog social, protecția oamenilor și în același timp să reducem pierderile. Și când o să fie domnul Rădoi proprietarul metroului, atunci decide dânsul. Deocamdată, el e proprietar de facto de ani de zile și cum mai tăiem niște zone, ne mai trimite niște oameni să protesteze. Eu cred că oamenii au dreptate să aibă din partea noastră siguranța locului de muncă și a beneficiilor normale și corecte însă de fiecare dată să vedem de unde plătim, că de fapt plătim de la toți cetățenii acestei țări pierderile care pot fi îndreptate de la metroul din București”, a arătat prim ministrul.
    AGERPRES/(A — autor: Doroteea Purcărea, editor: Mihai Simionescu).

  3. Oltenasu se întreabă : ,,Mi-a zis cineva , fraiere vino la servici la CNCF CFR SA , sâmbăta și duminica, că te plătesc ca în timpul săptămînii?,, .
    Malamen Mihai spunea că a citit că la SNTFC,,CFR Călători,,SA nu s-a negociat salariul lunar din anul 2013 deși exista obligație în acest sens prin CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2012-2014 …

  4. Dorel se întreabă și își spune în comentariul său că : ,,Când se pot declanșa acțiuni revendicative și conflicte colective de muncă cu respectarea cadrului legal? Numai când nu avem CCM! De ce vor unii să se semneze CCM-uri indiferent de pierderi ca până acum ? Pentru ca odată semnate CCM (sau introduse prevederi smechere in acorduri) … angajatorul își asigură linistea mult dorită!Liniște ce îi este necesară pentru a mai desfinta niste km de cale ferată si pentru a mai arunca pe drumuri niște ceferisti, prostiți ani de-a rândul ! Și asta pentru scuza … că…trebuie semnat CCM…că ramân oamenii fără salarii…! Scuză înghițită pe nedumicate de plătitorii de cotizatie de azi…șomerii de mâine! ,,.
    Domnule Dorel să înțeleg din comentariul dumneavoastră că ați tras un semnal de alarmă asupra faptului că organizațiile sindicale feroviare semnează CCM-urile pentru liniștea administrațiilor feroviare de stat și că ați tras un semnal de alarmă pentru că membrii de sindicat ce sunt plătitorii de cotizatie de azi…pot fi șomerii de mâine . Cred că în comentariul dumneavoastră ați vrut să atrageți și atenția sindicatelor că este foarte clar că singurele care pot schimba în bine viitorul Căilor Ferate Române sunt Organizațile sindicale feroviare , dar asta numai dacă sunt unite și numai dacă nu mai semnează CCM-urile indiferent de pierderi ca pâna acum …
    Aștept să-mi răspundeți dacă am înțeles bine comentariul dumneavoastră…

  5. Citiți cum s-ar putea ca 40% din calea ferată să dispară și la fel și aproximativ 10.000 de angajați CFR ce ar putea fi disponibilizați, în Puterea:
    http://www.puterea.ro/economie/10000-de-angajati-cfr-risca-sa-isi-piarda-locurile-de-munca-94026.html
    Conform Puterea : ,,Guvernul a anunțat că va închide anumite linii de cale ferată. Aproximativ 40% din calea ferată ar putea să dispară, iar aproximativ 10.000 de angajați CFR ar putea fi disponibilizați.
    Tocmai pentru că funcționa foarte bine înainte de 1990, calea ferată nu a fost văzută ca o prioritate timp de aproape 25 de ani. Nu s-au făcut investiții importante și nici nu s-au luat în calcul proiecte care să mute România în rândul țărilor europene cu o infrastructură feroviară modernă.
    Se pune problema ca circa 40% din calea ferată să dispară. În termeni oficiali, este vorba despre un memorandum privind „măsuri pentru eficientizarea sectorului de transport feroviar al României”.

  6. Nu credeti ca just ar fi ca sa i se impute pagubele aduse SNTFC,,CFR Călători,,SA , demisionarului Valentin Dorobanțu,si operatorului de transport favorizat sa-i fie ridicata licenta de functionare , de catre organele abilitate . Acum o duce bine mersi la firma nasului, caci de , doar a muncit cu mult zel sa duca de rapa SNTFC,,CFR Călători,,SA.

  7. Nu credeti ca just ar fi ca sa i se impute pagubele aduse SNTFC,,CFR Călători,,SA , de catre demisionarul Valentin Dorobanțu,si operatorului de transport favorizat sa-i fie ridicata licenta de functionare , de catre organele abilitate . Acum o duce bine mersi la firma nasului, caci de , doar a muncit cu mult zel sa duca de rapa SNTFC,,CFR Călători,,SA.

  8. Una din diferentele dintre acordurile de la Calatori si Infra este cu schepsis:
    Acordul de la Infra – Dispozitii generale – art.2 punct.6 – “…INITIAZA procedura de mediere …”, diferit fata de Acordul de la Calatori unde nu este nici-o prevedere in acest sens.
    REZULTAT: la Infra specialistii semnatari au avut grija sa fie cit mai obedienti fata de angajator si sa-i asigure liniste deplina pe durata acordului!
    Obedienta specialistilor merge mai departe sustinind angajatorul in necompletarea corecta a CIM sau actelor aditionale, lipsurile mascate de obedienti pentru a crea premise de santaj pentru angajator: “…nu semnati CCM sau Acord nu va luati banii….ca am avut noi grija sa nu trecem tot ce reprezinta salariu in actele individuale!”
    Parsivenia obedientilor negociatori este mentinuta de ei tocmai pentru a-si aduce circumstante atenuante cind semneaza pierderile salariale, cu scuze de genul: …”a trebuit sa semnam, ca altfel nu va luati salariile intregi…” fara sa spuna nimic despre faptul ca tocmai ei sunt cei care sustin necompletarea CIM-urilor sau actelor aditionale cu tot ce reprezinta salariul!
    Dupa ce analizati prima dovada a obedientei specialistilor (din cazul proaspatului acord de la Infra) si a doua dovada a obedientei (din cazul lipsurilor la CIM pentru toti ceferistii) , puteti trage singuri concluzia despre interesele comune si adevarate ale marilor specialisti negociatori platiti de administratie tocmai pentru aceasta obedienta cu salarii babane, masinute, invirteli si bonusuri!
    Cind se pot declansa actiuni revendicative, conflicte colective de munca cu respectarea cadrului legal? Cind nu avem CCM! De ce vor obedientii sa semneze CCM-uri indiferent de pierderi ca pina acum ? Pentru ca odata semnate CCM (sau introduse prevederi smechere in acorduri) specialistii semnatari se achita de favorurile facute de angajator asigurindu-i acestuia linistea mult dorita!
    Liniste pentru a mai desfinta niste km de cale ferata si a mai arunca pe drumuri niste ceferisti, prostiti ani de-a rindul de aceiasi specialisti lideri de sindicat! Si asta pentru scuza acestora: “…trebuie semnat CCM…ca ramin oamenii fara salarii…”! Scuza inghitita pe nedumicate de platitorii de cotizatie de azi…somerii de maine!
    Aceiasi indivizi halitori de cotizatii si bonusuri sunt desemnati sa va apere interesele in fata FMI … alaturi de cei care le platesc obedienta!
    ACELEASI LUCRURI SE INTIMPLA SI LA CALATORI SI LA INFRA>>>PINA CIND?
    SUSTINEREA COTIZANTILOR, BUCURIA SPECIALISTILOR obedienti!

  9. Citeam că salariul lunar din anul 2013 a fost micșorat 8 luni din 12 luni de zile, deși exista obligație prin CCM de negociere a salariului lunar din anul 2013, negociere prin care salariul lunar trebuia să crească practic în anul 2013 și nu să se micșoreze 8 luni din 12 luni de zile ale anului 2013 …
    Uite așa mai aflăm și noi câte ceva…

  10. Citeam că BVC al CFR Călători pe anul 2014 a fost fundamentat sub conducerea Managerului Privat-domnul Valentin Dorobanțu și că acum tocmai acel BVC nu permite acordarea clasei maxime din grila de salarizare la nici un salariat al CFR Călători …
    Uite așa mai aflăm și noi câte ceva…

  11. Citeam că în anul 2013 sub conducerea Managerului Privat-domnul Valentin Dorobanțu nu s-a negociat salariul lunar din anul 2013 deși exista obligație în acest sens prin CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA…
    Uite așa mai aflăm și noi câte ceva…

  12. Organizațile sindicale feroviare dacă sunt unite pot schimba în bine viitorul Căilor Ferate Române !
    Trebuie ca Organizațile sindicale feroviare să fie unite pentru a lupta să elimine dezechilibrul mare ce există în prezent între transportul rutier de călători și transportul feroviar de călători și Organizațile sindicale feroviare dacă sunt unite trebuie să lupte pentru a exista în viitor o finanțare echilibrată a sistemului feroviar cu sistemul rutier, pentru a restabili echilibrul competitiv între cele două transporturi.

  13. Oltenasul se vede că-i supărat pentru că comentează astfel: ,,Mi-a zis cineva , fraiere vino la servici sâmbăta și duminica că te plătesc ca în timpul săptămînii?,, și ,, Legea zice clar că în Contractul Individual de Muncă al meu trebuie Administrația CNCF,,CFR,,SA să-mi treacă tot ce-i in legatura cu salariul și deși am cerut asta și în scris , văd că nu-i interesează legea… ,,.

  14. Vere, vazui ca facurati pagina, ca fu in lucru…si mi-era dor sa mai vad daca mai traiti… ca astia ai lu’Fratila (adicalea corceala dintre Fratica si pupila lui, Catila) striga sus si tare ca ANSf-ul se dusa de suflet, ca-si pierdu reprezentativitatea si alte chestii. Erau bucurosi si de asta si de cartela de ne-o dadura la acord. Semnara si ai de la ANSF… ca ramasera de izbeliste si putini…iar boierii de la capitala pe mina cu Fratila o coceau pe sub masa ca acu cind vad ca-si cam bat joc de munca noastra din 26 si 27.04.2014, de parca ar fi mosia lor. Am inteles ca se fofilesc sa dea bani intregi pe munca mea de sambata spre duminica, ca n-am avut acord. Pai cind m-a bagat de serviciu mi-a cerut cineva, cumva acordul meu? Mi-a zis cineva , fraiere vino la servici sambata ca te platesc ca in timpul saptaminii? Ca daca imi zicea careva, poate il pofteam sa faca el seviciu in locul meu! Acu specialistii lu’peste vorbesc pe din dos ca vina e alor de la ANSF ca n-au semnat…iute ca si ei, in bataia de joc a celor 20000 si sa nu-si piarda masinutele!
    Legea zice clar ca in cimul meu trebuie sa-mi treca tot ce-i in legatura cu salariul, am cerut asta si in scris , dar vad ca se sterg la c..r cu legea. Specialistii lu’peste tac milc ca sunt pe felie cu boierii…iar fraierii ai pupa unde se sterg cu legea! Da usor nenicule, ca nu-i departe vremea cind vor da socoteala si unii si altii! Poate s-or mai destepta si alti fraieri! Eu unul, dupa mintea mea, o sa scriu peste tot si la presa, televiziune si la ai de trebuie sa vegheze la respectarea legii …si daca o fac mai multi poate o fi careva sa zica stop. Domn Ministru daca citesti pe acilea, iti scriu si dumitale ca poate nu sti ca astia, specialistii luFratila, se pupara vreo 10 ani si cu pedelistii marinarului cu care zici ca ta bati matale ca un zmeu..si acu se pupa si cu matale. Pai daca e pe pupici… in noiembrie caftesc pe oricare din neamul meu care voteaza vre-unul din partea pupin…lor astora!

  15. Să nu uităm însă că în anul 2013 sub conducerea Managerului Privat-domnul Valentin Dorobanțu nu s-a negociat salariul lunar din anul 2013 deși exista obligație în acest sens prin CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA…
    Să nu uităm că tot în anul 2013 sub conducerea Managerului Privat-domnul Valentin Dorobanțu salariul lunar din anul 2013 a fost micșorat 8 luni din 12 luni de zile, deși exista obligație prin CCM de negociere a salariului lunar din anul 2013, negociere prin care salariul lunar trebuia să crească practic în anul 2013 și nu să se micșoreze 8 luni din 12 luni de zile ale anului 2013 …
    Domnul Valentin Dorobanțu a demisionat, poate din a doua parte a anului 2014 va fi mai bine și pentru salariații CFR Călători. Citiți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCkQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.ziuanews.ro%2Fdezvaluiri-investigatii%2Fdirectorul-general-valentin-dorobantu-a-demisionat-de-la-cfr-calatori-123583&ei=S_iVU6-gF4avygOYoYHoAw&usg=AFQjCNGiTD_QrCWYyDkpo3E8-z9HrXFi5g&bvm=bv.68445247,d.bGQ

  16. Acordul din anul 2014 pe 4 luni a avut și părți bune, dar a adus și foarte multe nemulțumiri salariaților ceferiști, cum ar fi cele date :
    -De dispariția Autorizațiilor de călătorie și despre permisele limitate și ,,plătite,, chiar dacă nu consume filele de premise ;
    -De disparitia coeficientului de ierarhizare K ;
    -De neacordare clasă maximă din grila de salarizare la nici un salariat al CFR Călători etc.
    Să nu uităm însă că în anul 2013 sub conducerea Managerului Privat-domnul Valentin Dorobanțu nu s-a negociat salariul lunar din anul 2013 deși exista obligație în acest sens prin CCM…
    Să nu uităm că tot în anul 2013 sub conducerea Managerului Privat-domnul Valentin Dorobanțu salariul lunar din anul 2013 a fost micșorat 8 luni din 12 luni de zile, deși exista obligație prin CCM de negociere a salariului lunar din anul 2013, negociere prin care salariul lunar trebuia să crească practice din anul 2013…
    Să nu uităm nici că BVC al CFR Călători pe anul 2014 a fost fundamentat sub conducerea Managerului Privat-domnul Valentin Dorobanțu și acum tocmai acel BVC nu permite acordarea clasei maxime din grila de salarizare la nici un salariat al CFR Călători .
    Să nu uităm nici că sub conducerea Managerului Privat-domnul Valentin Dorobanțu s-a negociat în anul 2014 și să nu uităm că Managerul Privat-domnul Valentin Dorobanțu a solicitat disparitia coeficientului de ierarhizare K , condiționând semnarea unui Acord numai dacă dispare coeficientul de ierarhizare K și formula de calcul din Anexa nr. 1 din CCM…

  17. Anul 2013 când la SNTFC,,CFR Călători,,SA afost la conducere Manager Privat-domnul Valentin Dorobanțu cu un salariu de Manager Privat, salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA au avut 8 luni din 12 luni salariul lunar micșorat, deși în Legea Părților (CCM) era prevăzută negociere a salariului lunar din anul 2013…
    Acum în a doua parte a anului 2014 domnul Valentin Dorobanțu -membru Directorat și-a dat DEMISIA. Citiți:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCYQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.evz.ro%2Fvalentin-dorobantu-seful-cfr-calatori-a-demisionat.html&ei=0O6VU9HGNIe0ywOfgYLwBw&usg=AFQjCNHwnlTqxnZv8n-mG250yE4GOZzIkA

  18. Și da, poate acum în anul 2014 când domnul membru Directorat-Valentin Dorobanțu și-a dat DEMISIA vom afla mai multe referitor la întrebarea : De ce FNFMC (+ FSRV) și AFTF ( FMLR ) în anul 2013 au dat mâna cu Managerul Privat-domnul Valentin Dorobanțu și spun asta pentru că întâi SNTFC,,CFR Călători,,SA a atacat reprezentativitatea ANSF(FSTFR) la Curtea de Apel București pentru ca ANSF(FSTFR) să nu participle la negocieri de CCM și apoi au atacat în instant reprezentativitatea ANSF(FSTFR) și celelalte două semnatare de CCM, respectiv FNFMC (+ FSRV) și AFTF ( FMLR ) tot în anul 2013, an 2013 în care FNFMC (+ FSRV) și AFTF ( FMLR ) nu au făcut nimic din ceea ce trebuia să facă pentru creșterea salariului lunar ( mai mult au acționat în instantă o altă organizație sindicală ca aceasta să nu mai poată negocia în loc să acționeze în instantă pe SNTFC,,CFR Călători,,SA că nu și-a respectat obligația din CCM pentru negocierea salariului din anul 2013) pentru ca salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA să aibă salariul mărit încă din anul 2013 prin negocierea prevăzută de Legea Părților ( CCM) ?

  19. În anul 2013 când FSTFR a solicitat SNTFC,,CFR Călători,,SA condusă de Manager Privat -domnul Valentin Dorobanțu, negocierea salariului pe 2013 și când arăta că această negociere trebuia făcută până la sfârșitul lunii martie 2013 așa cum era prevăzut în CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA, salariații CFR Călători nu au sărit în sprijinul FSTFR pentru a susține că negocierea salariului pe 2013 trebuia făcută până la sfârșitul lunii martie 2013 și pentru a obține încă din anul 2013 măcar ce s-a obținut acum în anul 2014 în prima ETAPĂ numită ACORD pe 4 luni de zile și nici celelalte organizații sindicale semnatare de CCM 2012-2014 la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA nu au sărit în sprijinul FSTFR și nu au solicitat și ele întrunirea Comisiei Mixte Patronat-Sindicate pentru că nu s-a respectat prevederea de negociere a salariului pe 2013 până la sfârșitul lunii martie 2013 .
    În concluzie salariații CFR Călători nu au sărit în sprijinul FSTFR și nici celelalte organizații sindicale semnatare de CCM 2012-2014 la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA nu au sărit în sprijinul FSTFR pentru a solicita și ele întrunirea Comisiei Mixte Patronat-Sindicate pentru că nu s-a respectat de către Administrația SNTFC,,CFR Călători,,SA condusă de Manager Privat/Director General-domnul Valentin Dorobanțu prevederea din CCM de negociere a salariului pe 2013 până la sfârșitul lunii martie 2013 salariații CFR Călători și în consecință în 2013 în afara FSTFR și ANSF nu a comentat nimeni că salariul din anul 2013 nu s-a mărit în nici un fel deși se putea mări prin negociere conform prevedere CCM în vigoare la acel moment și nimeni în afara FSTFR și ANSF nu a comentat în 2013 că salariul din 2013 în loc să se mărească s-a micșorat timp de 8 luni din 12 luni ale anului 2013 …
    Poate acum în anul 2014 când domnul membru Directorat-Valentin Dorobanțu și-a dat DEMISIA vom afla mai multe referitor la întrebarea : De ce FNFMC (+ FSRV) și AFTF ( FMLR ) în anul 2013 nu au făcut nimic din ceea ce trebuia să facă pentru ca salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA să aibă salariul mărit încă din anul 2013 prin negocierea prevăzută de Legea Părților ( CCM) ? …Să nu uităm că în loc de salariul mărit încă din anul 2013 salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA au avut 8 luni din 12 luni salariul micșorat… Citiți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&cad=rja&uact=8&ved=0CGIQqQIwCA&url=http%3A%2F%2Feconomie.hotnews.ro%2Fstiri-companii-17419128-directorul-cfr-calatori-valentin-dorobantu-demisionat.htm&ei=quGVU4jGJcH9ygPa5oD4Dg&usg=AFQjCNGWbxJ9lyFwrfxFQ7QNboZJOlyywA

  20. FSTFR este o organizație sindicală feroviară care a reușit ! Sindicatele Feroviare afiliate la FSTFR au reușit !Președintele FSTFR-Maxim Rodrigo Gabriel se pare că a câștigat confruntarea directă cu Directorul General -Valentin Dorobanțu ! Președintele FSTFR-Maxim Rodrigo Gabriel se pare că a câștigat și confruntarea directă cu domnul Costache Marin ce se spune și se vorbește că a fost și este omul fostului Director General -Valentin Dorobanțu ! Cred că domnul Director Exploatare Teodor Gavriș din SNTFC,,CFR Călători,,SA trebuie să-și definească poziția: este un mare Director Exploatare din SNTFC,,CFR Călători,,SA sau se va vorbi despre un alt Director al FOSTULUI care și-a dat DEMISIA !

  21. FSTFR este o organizație sindicală feroviară care a reușit ! Sindicatele Feroviare afiliate la FSTFR au reușit ! Aceste organizații sindicale feroviare vor fi viitorul Căii Ferate Române ! Ele vor fi primele organizații sindicale feroviare care fac pasul unirii mișcării sindicale feroviare române și vor demonstra că vor fi primele organizații sindicale feroviare ce au lideri sindicali care vor renunța dacă va fi nevoie pentru binele mișcării sindicale la funcțiile pe care le au…

  22. ,,Domnul Ministru al Transporturilor Relu Fenechiu a plecat și domnul Valentin Dorobanțu a demisionat !,, și ,,Președintele FSTFR-Maxim Rodrigo Gabriel se pare că a câștigat confruntarea directă ce a ținut timp de un an și jumătate ( 17.01.2013-05.06.2014 ) cu Directorul General -Valentin Dorobanțu . ,, . Se pare că și FSTFR a câștigat confruntarea directă ce a ținut timp de un an și jumătate ( 17.01.2013-05.06.2014 ) cu Directorul General -Valentin Dorobanțu .

  23. Domnul Ministru al Transporturilor Relu Fenechiu a plecat și domnul Valentin Dorobanțu a demisionat ! Să nu uităm că Președintele FSTFR-Maxim Rodrigo Gabriel l-a întrebat pe Domnul Ministru al Transporturilor Relu Fenechiu la o întâlnire între cei doi ,dacă își asumă responsabilitatea de Ministru al Transporturilor pentru numirea pe care a făcut-o în fruntea SNTFC,,CFR Călători,,SA , respectiv asupra numirii ca Manager Privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA a domnului Valentin Dorobanțu ? …

  24. Domnul Valentin Dorobanțu a fost pus Manager Privat la SNTFC,,CFR Călători,,SA pe timpul cât Ministru al Transporturilor a fost domnul Ministru Relu Fenechiu. Domnul Ministru al Transporturilor Relu Fenechiu a plecat și domnul Valentin Dorobanțu a demisionat ! Citiți:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0CDQQFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.evz.ro%2Fvalentin-dorobantu-seful-cfr-calatori-a-demisionat.html&ei=DI2UU8-ILojW7QbK-YDQAQ&usg=AFQjCNHwnlTqxnZv8n-mG250yE4GOZzIkA&bvm=bv.68445247,d.bGQ

  25. Electronul liber în comentariul său spune că : ,,Eu unul prefer sa ramina aceleasi structuri sindicale, numai indivizii sa fie schimbati, iar cei noi alesi dupa ce resping orice mita din partea angajatorului, sa fie sustinuti de noi nu numai prin vorbe ci mai ales prin fapte! Acolo unde indivizii nu se lasa schimbati, sa plece membrii si astfel de la sine se va cerne griul de neghina, raminind numai organizatii conduse de lideri adevarati! ,, .
    Domnule ,,Electron liber,, este bine de știut că FSTFR din anul 2010 și până în prezent a rămas aceeași luptătoare pentru drepturile membrilor săi de sindicat și în FSTFR au rămas din 2010 și până acum aceleasi structuri organizatorice sindicale și majoritatea liderilor lor sau schimbat, începând de la Președintele de Federație și până la mai mult de jumătate din președinții de sindicate și aceștia au fost și sunt sustinuti de noi membrii de sindicat ai FSTFR și nu numai prin vorbe ci mai ales prin fapte, ținând cont că FSTFR și Președintele ei au fost în opoziție totală cu Managerul Privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA-domnul Valentin Dorobanțu pe toată perioada 17 ianuarie 2013-05.06.2014. Și da trebuie să ramână numai organizatii conduse de lideri adevarati! Dar trebuie să fie și reprezentative conform Legii nr. 62/2011 acele organizatii conduse de lideri adevarati pentru a putea face ceva pentru membrii lor de sindicat și pentru asta trebuie câți mai mulți salariați ceferiști să treacă ca membrii de sindicat ai acelor lideri adevărați pe care ei însăși îi cred și îi văd că sunt lideri adevărați pentru a putea ca acei lideri adevărați să fie liderii unor organizații reprezentative recunoscute de instanțe în baza Legii nr. 62/2011!

  26. ,,Unificări, fuziuni și absorbții, așa se va întâmpla și pe partea sindicală feroviară. ,, . Cât timp organizațiile sindicale feroviare nu au fost în aceeași luptă sindicală pentru membrii lor de sindicat, FMI a cerut și cere micșorarea rețelei feroviare Române la jumătate din cât este și ceea ce nu reușește un război se reușește acum pe timp de pace și de democrație, adică treptat , treptat Calea Ferată Română se micșorează nejustificat…
    ,,Timpul va dovedi dacă este oportună în viitor sau nu și pe partea sindicală de o unificare sau de o fuziune a organizațiilor sindicale feroviare … ,, .

  27. O fi bine sa fie fuziune nu zic nu, unde’s multi puterea creste, dar daca cele rezultate din fuziuni vor fi conduse de aceiasi indivizi platiti de zeci de ani de administratie cu functii, bonusuri si invirteli patrimoniale, atunci vom avea acelasi fis!
    Fisul condus de aceiasi indivizi nu-i va ajuta pe cei care platesc de fiecare data, adica pe membrii simpli, angajatii ajunsi la limita saraciei, din contra fisul va fi de ajutor acelorasi specialisti pensionabili sau mai tineri care s-au dedulcit deja la avantaje, invirteli si putere.
    Daca nu vrem sa fie un fis, atunci trebuie stipulat clar ca cei care au condus dezastruos pina acum nu au ce mai cauta in conducerea noilor structuri, iar cei nou alesi sa-si asume public respingerea oricarui avantaj oferit de administratie lor, ca persoane ce ocupa functii sindicale!
    Avantajele oferite de angajator si acceptate chiar si de o noua conducere sindicala, vor obliga noii lideri sa fie obedienti si sa-si uite rostul la fel ca cei de dinainte!
    Eu unul prefer sa ramina aceleasi structuri sindicale, numai indivizii sa fie schimbati, iar cei noi alesi dupa ce resping orice mita din partea angajatorului, sa fie sustinuti de noi nu numai prin vorbe ci mai ales prin fapte! Acolo unde indivizii nu se lasa schimbati, sa plece membrii si astfel de la sine se va cerne griul de neghina, raminind numai organizatii conduse de lideri adevarati!

  28. Așa cum pe stânga politică și pe dreapta politică s-au produs unificări, fuziuni și absorbții, așa se va întâmpla și pe partea sindicală feroviară. Timpul va dovedi dacă este oportună în viitor sau nu și pe partea sindicală de o unificare sau de o fuziune…Să nu uităm că pe partea sindicală feroviară se tot vorbește că ar fi existat o tentativă de fuziune prin absorbție după anul 2011 și până în prezent de genul FNFMC pe FSRV și pe FRLR, FNDF pe FAF și FMLR pe FSTFR și se vorbește acum din nou că și în prezent se încearcă și alte astfel de Fuziuni ca cele de mai sus dar și cu alte părți sindicale ale fuziunilor la nivel de Federații Sindicale Feroviare…

  29. Președintele FSTFR în anul 2011 când a apărut Legea nr. 62/2011 propunea Fuziunea organizațiilor sindicale feroviare și avertiza că dacă aceasta nu va avea loc în câteva luni de zile imediat după apariția Legii nr. 62/2011, în viitor vor fi necesari poate ani de zile pentru a se realiza o adevărată unificare care să aibă efectele unei uniri adevărate și la care să participe cât mai mulți membrii de sindicat, unire într-o singură Federație Sindicală Feroviară , Federație care să nu aibă numele nici unei Federații Sindicale Feroviare existente și care să aibă o conducere nouă formată din membrii de sindicat tineri și conducere care să aibă lângă ea și un sfat al bătrânilor format din membrii de sindicat mai în vârstă cu mare experiență sindicală.
    Referitor la Fuziunea dintre Partidele Politice acum în anul 2014, Sebastian Lăzăroiu avertizează că o fuziune între PNL şi PDL nu va aduce automat mai multe procente viitorului partid de dreapta: “Consecinţa firească a unei fuziuni făcute în pripă este că 15 plus 13 nu va face 28, aşa cum speră cele două partide, ci s-ar putea să facă undeva în jur de 20”. Citiți:
    Sebastian Lăzăroiu avertizează că o fuziune între PNL şi PDL nu va aduce automat mai multe procente viitorului partid de dreapta: “Consecinţa firească a unei fuziuni făcute în pripă este că 15 plus 13 nu va face 28, aşa cum speră cele două partide, ci s-ar putea să facă undeva în jur de 20”.
    Citiți:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0CEEQFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.rfi.ro%2Fstiri-politica-50288-lazaroiu-o-fuziune-pnl-pdl-acum-e-o-greseala-era-suficienta-o-alianta-mai-larga&ei=8xSUU8yiEYOb0AX7r4DgCw&usg=AFQjCNG_K13LD4ES6OykmHQVGT0JQAnrWw

  30. Membrii de sindicat feroviari, Sindicatele feroviare și Federațiile Sindicale Feroviare în ultimii doi ani de zile se gândesc și ele la ,,reorganizări,, și în present urmăresc cu atenție și Partidele Politice cum se gândesc și ele la Fuziuni și cum membrii de partid din diferite Partide Politice sunt de păreri diferite referitor la Fuziuni. Citiți una din păreri pe:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0CEEQFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.rfi.ro%2Fstiri-politica-50288-lazaroiu-o-fuziune-pnl-pdl-acum-e-o-greseala-era-suficienta-o-alianta-mai-larga&ei=8xSUU8yiEYOb0AX7r4DgCw&usg=AFQjCNG_K13LD4ES6OykmHQVGT0JQAnrWw

  31. Membrii de sindicat, Sindicate și Federațiile Sindicale se gândesc și ele la ,,reorganizări,, și urmăresc cu atenție și Partidele Politice cum se gândesc și ele la Fuziuni și cum membrii de partid din diferite Partide Politice sunt de păreri diferite referitoare la unirea mai multor Partide , una din aceste păreri fiind că prin Fuziunea mai multor Partide nu trebuie să se facă înghițirea( absorbția) unui Partid de către alt Partid etc. Citiți despre Fuziunea dintre Partide Politice pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&uact=8&ved=0CDwQFjAF&url=http%3A%2F%2Fwww.mediafax.ro%2Fpolitic%2Fboc-fuziune-prin-absorbtie-intre-pdl-si-pnl-nu-e-cea-mai-buna-solutie-una-prin-comasare-de-preferat-12691199&ei=RhKUU-PmCOiw0QXz14Eo&usg=AFQjCNEyTMRtJ9J9UVJ62LCI3Zqv8_uPCA&bvm=bv.68445247,d.bGQ

  32. Rămân surprins că în anul 2013 când FSTFR a solicitat întrunirea Comisiei Mixte Patronat-Sindicate pentru că nu s-a respectat prevederea de negociere a salariului pe 2013 până la sfârșitul lunii martie 2013 salariații CFR Călători nu au sărit în sprijinul FSTFR și nici celelalte organizații sindicale semnatare de CCM 2012-2014 la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA nu au sărit în sprijinul FSTFR pentru a solicita și ele întrunirea Comisiei Mixte Patronat-Sindicate pentru că nu s-a respectat de către Administrația SNTFC,,CFR Călători,,SA condusă de Manager Privat/Director General-domnul Valentin Dorobanțu prevederea din CCM de negociere a salariului pe 2013 până la sfârșitul lunii martie 2013 salariații CFR Călători și în consecință în 2013 în afara FSTFR nu a comentat nimeni că salariul din anul 2013 nu s-a mărit în nici un fel deși se putea mări prin negociere conform prevedere CCM în vigoare la acel moment și nimeni în afara FSTFR și ANSF nu a comentat în 2013 că salariul din 2013 în loc să se mărească s-a micșorat timp de 8 luni din 12 luni ale anului 2013 …
    Acum când pentru 4 luni prin Negocierea Acordului pe 4 luni în 2014 până la negocierea unui nou CCM în 2014 s-a obținut totuși o mică creștere salarială care după 4 luni prin negociere mai poate aduce o altă creștere salarială tot în anul 2014, totuși acest Acord pe 4 luni a adus foarte multe nemulțumiri salariaților ceferiști, cum ar fi cele date de :
    -De dispariția Autorizațiilor de călătorie și despre permisele limitate și ,,plătite,, chiar dacă nu consume filele de permise.
    -De disparitia K .
    -De neacordare clasă maxima din grila de salarizare la nici un salariat al CFR Călători etc.
    Salariații ceferiști membrii de sindicat ai FSTFR iau la rost acum sindicatele din FSTFR despre Acordul pe care l-au semnat pe 4 luni, iar sindicatele din FSTFR în consecință le vor înainta Tabelele Nominale de Grevă dacă la noua negociere nu vor putea readuce altfel Autorizațiile de călătorie și permisele avute înainte de a fi limitate , dacă nu se va reuși prin negociere eliminarea ,,plătii lor chiar dacă nu folosești filele de călătorie în anul respectiv ,, dacă în continuare nu se va acorda clasa maxima de salarizare nici după negocierea noului CCM și dacă K nu va fi reintrodus în formula de calcul a Grilei de salarizare etc.
    Dacă FSTFR nu va reuși prin negociere la noul CCM să satisfacă solicitările membrilor lor de sindicat ,sunt curios să văd dacă toți membrii de sindicat ai FSTFR sunt adevărați luptători pentru drepturile lor salariale la Greva Generală…

  33. Poate mai intai ar fi trebuit sa se discute despre acordul semnat.
    Despre disparitia K.
    Despre faptul ca in urma castigari de procese salariul la 31.12.2011 este 1722 la clasa 31 iar acum poate o sa fie 1604 sau 1653 dar asta cu clasa in plus si cu 7% din spor.
    Sau poate nici acum nu aveti voie sa spuneti despre “negocieri”.

  34. Conform http://www.evz.ro/cum-se-preface-sova-ca-asculta-de-fmi.html :
    ,, Din 2012, de când s-a instituit management privat la companiile din Transporturi, prea puține lucruri s-au îmbunătățit. Șefii Delegației FMI în România au reproșat autorităților… ,, .
    ,,Valentin Dorobanțu, numit la conducerea companiei de Relu Fenechiu și decăzut apoi în poziția de membru în directorat (după ce s-a introdus un sistem de conducere dualist), și-a depus recent demisia. Două nume sunt vehiculate acum pentru acest post, ambele cu state vechi în companie. Este vorba de Iosif Szentes, actualmente director în cadrul SNTCFR și Constantin Axinia, director al regionalei Iași și director general al CFR SA, în 2006 –2007, au declarat surse pentru EVZ. ,,
    „Din 2006, de când au pătruns pe piață operatorii privați, compania a tot cedat rute către aceștia. Dacă în 2012 CFR opera 1.400 de trenuri de călători pe zi, în prezent numărul a scăzut la 1.200, ne-au descris reprezentanți sindicali parcursul companiei în ultimii doi ani.,, .

  35. Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) și-a exprimat interesul pentru Master Planul General de Transport și propune și pe această cale a site-ului http://www.fstf.ro punerea în discuție publică a variantei finale a Master Planului General de Transport astfel încât și ceferiștii să poată sprijini autoritățiile române în identificarea și evaluarea corectă a proiectelor de infrastructură feroviară și de dezvoltare a parcului de automotoare noi și rame electrice noi și a parcului de vagoane ale SNTFC,,CFR Călători,,SA.

  36. Refertor la comparația între transportul rutier de călători cu transportul feroviar de călători , din punct de vedere al siguranței circulației raportul de accidente pe transportul feroviar față de transportul rutier este de 1 la 27,5.

  37. La acest moment există un dezechilibru mare între transportul rutier de călători și transportul feroviar de călători, care se poate rezolva printro finanțare echilibrată, pentru a restabili echilibrul competitiv între cele două transporturi. Mai mult este neexplicabilă operarea paralelă a transportului rutier de călători cu transportul feroviar de călători ținând cont de impactul poluării asupra mediului înconjurător și tragem un semnal de alarmă prin care vrem să subliniem că nivelul de poluare rezultat din transportul auto individual este de 45 ori mai mare decât cel rezultat din transportul pe calea ferată.

  38. La acest moment când FOSTUL MANAGER PRIVAT/FOSTUL DIRECTOR GENERAL-Domnul Valentin Dorobanțu și-a dat demisia , alături de trenurile de călători de lung parcurs ale operatorului national de transport feroviar de călători -SNTFC,,CFR Călători,,SA, operatorii de transport feroviar de călători privati deservesc și primesc compensație pentru trenuri de călători pe rute de mediu și lung parcurs precum Brașov-București-Constanța și retur, Brașov-București-Craiova și retur, Brașov-Arad și retur, Cluj Napoca-Oradea și retur,Buzău-București și retur etc.

  39. În anul 2013 a scăzut volumul de trafic feroviar de călători pe fondul lipsei lucrărilor de întreținere a infrastructurii feroviare care a condus la reducerea vitezelor comerciale și ale punctualității, dar și pe fondul scăderii numărului trenurilor de călători/zi ale SNTFC,,CFR Călători,,SA raportat la anul 2012, deși prin Hotărârea de Guvern din 2012 pentru contractele de prestări servicii pe 4 ani era prevăzut ca numărul trenurilor de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA să rămână constant toți 4 ani, respectiv toată perioada 2012-2013-2014-2015.