FMI observând sistemul feroviar din Romania a dispus ca la CNCF,,CFR ,,SA, SNTFM,,CFR Marfa,,SA si SNTFC,,CFR Calatori,,SA sa se aduca manageri privati.
Astfel la CNCF,,CFR ,,SA si la SNTFM,,CFR Marfa,,SA s-au pus deja manageri privati.
La SNTFC,,CFR Calatori,,SA nu s-a pus inca manager privat si se merge inca pe varianta Directorului General Valentin Dorobantu , varianta ce a uimit societatea romaneasca pentru ca a reusit intr-o luna cit altii in mai multi ani, respectiv a reusit:
– sa scada salarile la toti salariatii societatii pe care o conduce pe timp de 5 luni;
-sa inventeze modul prin care sa fie schimbata fosta conducere a societatii pe care o conduce si sa-l aplice in acelasi timp, astfel incit Directorul General sa nu-si asume raspunderea schimbarilor efectuate pe motivul ca acestea au rezultat in urma demisiilor impuse salariatilor fostei conduceri a centralului CFR Calatori etc. ;
– sa scada masiv numarul trenurilor de calatori/zi ale CFR Calatori pe care le anuleaza pe diverse motive;
-sa emita noi organigrame pentru cele 8 STFC-uri valabile incepind cu data de 25.02.2012 etc.
Interesant este ca exista o organigrama mare pentru Centralul SNTFC,,CFR Calatori,,SA si acum vor fi alte 8 organigrame mari pentru cele 8 STFC-uri ale SNTFC,,CFR Calatori,,SA si ne intrebam cum se poate explica dezvoltarea organigramelor cu TESA altfel decit prin angajarile ce s-au facut, ce se fac si ce urmeaza probabil a se face la CFR Calatori intrun moment in care se reduc salarile tuturor salariatilor SNTFC ,,CFR Calatori,, SA pe timp de 5 luni pe motivul pentru a nu se face concedieri colective in anul 2013.
Cele 8 noi organigrame ale celor 8 STFC-uri contin fiecare in plus:
-consilier director STFC;
-Serviciul Tehnic;
-Serviciul Control Trenuri;
-Birou Patrimoniu-Achizitii;
-Serviciul Mers Tren si
-Serviciul Juridic(in loc de Birou Juridic).
Cei 8 directori de STFC-uri au aflat oficial de noile organigrame, astfel: vineri 22.02.2013- 4 directori si simbata 23.02.2012 alti 4 directori de STFC-uri.
Precizam ca nu am scos in evidenta toate reusitele variantei autohtone a CFR Calatori prin care se explica FMI ca La SNTFC,,CFR Calatori,,SA nu s-a pus inca manager privat mergandu-se inca pe varianta Directorului General Valentin Dorobantu pentru ca si pe aceasta varianta se pot lua masuri nepopulare .
FSTFR precizeaza ca masurile nepopulare daca nu sunt urmate si de rezultate de eficientizare a societatii CFR Calatori astfel incit aceasta sa redevina un simbol national, pot sa conduca la dezordine si haos in CFR Calatori si ca FMI a dispus ca si SNTFC,,CFR Calatori,,SA sa-si aduca manager privat pentru a nu se ajunge la dezordine si haos in CFR Calatori care sa conduca obligatoriu spre nejustificata insolventa, sau spre netemeinica privatizare a CFR Calatori. FMI, probabil a dispus ca SNTFM,,CFR Marfa,,SA sa-si aduca manager privat, repetam probabil pentru ca aceasta sa nu se vinda pe ,,un leu,, la unii, care apoi s-o dea la fier vechi si care sa incaseze astfel bani frumosi pe ,,fierul vechi,,…
FMI a dispus ca si SNTFC,,CFR Calatori,,SA sa-si aduca manager privat pentru a nu se ajunge si cu aceasta la ,, fier vechi,,…
121 Responses
de cand este ministru dl. fenechiu se ocupa de ” drumuri” desi nu mai sunt la el, calea ferata e vanduta , nu-l mai intereseaza !
“Fenechiu: FMI a impus privatizarea CFR Marfă
Acasă » Actualitate
Valoarea de piaţă a CFR Marfă va fi stabilită în cadrul procesului de evaluare care se va finaliza la sfârşitul lunii martie, a declarat, miercuri seară, ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, la Realitatea TV.
“La ora actuală există un grup de companii ce va face evaluarea societăţii, care va fi gata în jur de sfârşitul lui martie şi care va stabili care este valoarea de piaţă. Va fi stabilită de o companie puternică, care de asta se ocupă”, a precizat Fenechiu.
Acesta a susţinut, din nou, că este unul dintre susţinătorii ideii ca România să aibă o companie de stat de transport marfă în condiţiile în care toate statele puternice din Europa au o asemenea societate de stat. Fenechiu a precizat, însă, că trebuie să facă această privatizare, în condiţiile în care vânzarea companiei a fost impusă de Fondul Monetar Internaţional, care nu mai are încredere că România ar mai putea revigora o companie de stat.
“Nu mă aşteptam să fiu eu cel care vinde CFR Marfă. Este o companie cu active de 1,3 miliarde de lei şi cu datorii de 2 miliarde de lei.(…) FMI a zis că privatizarea este obligatorie pentru că în România de prea multe ori au fost minţiţi că va fi revigorată o companie. Şi poziţia mea este astăzi că n-avem altă soluţie decât să privatizăm”, a subliniat Relu Fenechiu.
Ministrul Transporturilor a arătat că instituţia financiară internaţională dorea iniţial o privatizare totală în cazul CFR Marfă, însă s-a ajuns la varianta unei privatizări majoritare.
“Ni se cerea iniţial să facem o privatizare totală. Eu m-am gândit să vând cât mai puţin peste 50% pentru ca statul să aibă un pachet de control în companie şi pentru ca, dacă la un moment dat vindem acest pachet, să luăm o sumă frumoasă pe el.Angajamentul este pentru privatizare majoritară”, a precizat ministrul de resort.
Fenechiu a mai spus că datoriile societăţii vor fi anulate în cadrul procesului de privatizare iar în acest context investitorul care o va cumpăra va dezvolta transportul de marfă.
“Vrem să o vindem curată pentru ca investitorul să dezvolte transportul de marfă. Nu vindem infrastructura. din pachet vor fi scoase elementele de infrastructură. Vindem vagoane şi o piaţă, nu vindem infrastructura, nu vindem danele din portul Constanţa, nu vindem cântarele”, a asigurat ministrul Transporturilor, care a menţionat că CFR Marfă nu va fi vândută “pe nimic”
SA-L MAI CREDEM ??? VRAJEALA , FRATILOR.
TOT LA FMI SI-A LUAT ANGAJAMENTUL, DL. FENECHIU, CA NUMESTE MANAGER PRIVAT LA CFR CALATORI PANA LA 1 MARTIE 2013, OARE DE CE NU L-A NUMIT ?
INTERESANT , NU ?
Doamnelor, domnilor, sper că a-ți urmărit emisiunea ,,Jocuri de putere,, eu spun dornici de putere, de pe Realitatea TV, seara aceasta.
Spuneam puțin mai sus, ce cred eu de ieftinirea biletelor la tr. Intersity. Nu au trecut nici 12 ore și domnul Ministru Relu Fenechiu, în această emisiune, mi-a dat dreptate mai repede decât aș fi vrut eu.
După cum am văzut domnul Ministru Fene, îi și ne face ,,POPULIȘTI,, pe toți Românii care se împotrivesc PRIVATIZĂRII, pe nimica , a CFR Marfă, CFR Călători. Da, a-ți auzit bine, Privatizarea CFR Călători. Am mai auzit de externalizarea unor sectoare de activitate neprofitabile. Așa le-au externalizat, până n-am mai auzit de ele sau le-au dat degeaba. A-ți auzit cum laudă Relu Fenechiu operatorii privați de călători, spunând că ei umblă (nu pot spune circulă) cu automotoare performante, de până la 6 ori mai economice decât ale CFR Călători. Siguur acest ministru care,, vine din privat,, cum îi place lui să se laude, nu a citit actele FSTFR, și nici site-ul FSTF.ro; site pe care dumneavoastră arătați contrariu a tot ce declară acest ministru. Noi știm și spunem care aste adevărul, dar se pare că nu suntem auziți, iar dacă suntem auziți atunci nu suntem băgați în seamă. Întrebarea firească vine de la sine, CE FACEM DOAMNELOR și DOMNILOR ?
Deci, avem dovada clară că acest Dorobanțu, nu face nimic de capul lui( chiar dacă este un om capabil), ba din contră face totul la ordin.
Nu vreau să repet cea ce am afirmat azi de dimineață, de acea vă întreb și ne întrebăm, CE FACEM?/?/?/?
gogu
“ce tare…faceti plingere la lup ca va pazesc lupii stina! pai Fenechiu din cite stim e la limita cu dosarele penale si noroc ca au luat alegerile tovarassii de partid de i se mai scalda dosaru.Astia daca nu au dosar nu ne “conduc”.Sfinta naivitate combinata cu eterna prostie.Daca cineva are impresia ca avem vreo perspectiva in viata asta cu escrocii si coruptii care ne conduc atunci sigur e din partidul homosexualilor si si-o trage singur:))” INTERESANT, NU ?
“Fenechiu minte sau nu stie pe ce lume este! Nu FMI-ul a impus ,ci este un angajament al sau din MEMORANDUMUL Guvernului din care face parte pe care se bazează acordul cu FMI .Pentru el programul de guvernare USL 2013- 2016, aprobat in parlament a ramas un petec de hartie, pe care n-a fost în stare sa-l sustina în negocierile cu FMI-ul . Conducerile puse pentru administrarea de catre ministrii transporturilor ( provenind din Clientela de partid și transpartinică formata pana acum , acceptata / tolerata) au distrus CFR-ul și nu numai), fara sa fie trasi legal la raspundere de ministrii care i-au pus. Fenechiu cu dosare penale pe seama averii statului nu-si permite sa aplice proceduri sau sa impuna legal proceduri pentru buna admistrare și protejare a averii publice. De asemene aplicarea regulii ca el decide dar nu raspunde de rezultatele deciziilor și cetatenii suporta, este criminala și trebuie stopata. În numele normalitatii și corectitudinii si a cresterii credibilitatii guvernului ar trebui sa-si dea demisia ! Dacă nu, ar trebui urgent remaniat! Acelasi lucru este valabil si pentru protejatul , nasului Costel, cine altul decat praduitorul, DOROBANTU”
stiti dece nu vor sa ne faca 750lei deoarece guvernul numai are bani pentru subventia de 85% pentru privat. TREZITI-VA !!! Stimati CFR-isti si hai sa punem in miscare F.S.T.F.R.-ul , singura federatie de la calatori care mai lupta pentru CFR-isti .
da
(daca esti barbat dati demisia ) acesta este lozinca lui DOROBANTU il intreb pe buna dreptate el dece nu isi da DEMISIA poate mai are o sansa de a nu fi LINSAT de cei care mai au singe de CFR -ist in ……… si nu are frica de un INTERLOP numit DOROBANTU
DOROBANTU APROBA ANGAJARE PE POST DE INGINER IN DEPOUL ARAD ABSOLVENT AL FACULTATII DE AGRONOMIE .
parerea mea e ca dorobantu nu are zile sa plateasca cite ilegalitati si abuzuri a facut intr-o luna de cind JEFUIESTE/ANGAJEAZA/SANTAJEAZA/AMENINTA LA CFR CALATORI. cel mai “smart” GOLAN din sistem. da cu facultatea de constructii merge ?
probabil pentru araturi pe[ sau la] cf
Ce ne mai pregătește Domnul director Dorobanțu?
Ieftinește biletele la trenurile Intersity pe distanțe scurte. Dacă am trăii într-o țară normală n-aș comenta, ba din contră m-aș bucura. Dar ptr. că Bucureștiul este buricul pământului și toată economia României s-a concentrat acolo, este normal să se facă naveta de la distanțe 50-100 Km , chiar și cu tr. Intersity. Până aici toate bune. Dar ce a-ți spune d-tră( este părerea mea și-o susțin, timpul î-mi va da dreptate sau nu) ca următorul pas pe care îl v-a face Dorobanțu directorul, ar fii (eu sunt sigur) cedarea trenurilor Regio la Operatorii(ul, Nașului Comana) Privați . Această ieftinire este un paravan ptr. directorul Dorobanțu, să arate FSTFR-ului că de fapt depune toate eforturile ptr. redresarea SNTFC-ului.
Vedeți și câte secții de circulație se cedează(comentase cineva mai sus). Trebuie să vedem în perspectivă.
Dacă vrem să mai existăm ca Societate CFR Călători, eu subscriu îndemnului D-lui Puchi. Sunteți cu toții de acord??????
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, SUNTEM DE ACORD, DAR VREM DEMITEREA LUI DOROBANTU , NU SE MAI POATE ASA !
Doamnelor, domnilor, din toate comentarile d-tră înțeleg un singur lucru. Anume dacă nu ne unim URGENT, ÎN DECURSUL UNEI SINGURE LUNI, în Federatia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din Romania, nu cred că vom mai avea vreo șansă. După cum pot observa, este singura federație care dorește binele SNTFC-ului și inplicit al nostru, al muncitorilor de la CFR Călători.
Părerea mea sinceră, mai avem o șansă, haideți să nu o pierdem. Trebuie să lăsăm frica de-o parte și să ne unim într-un singur sindicat(toți de la călători). Atunci vom avea și legea de partea noastră (vezi legea 62/2011). Deabea atunci avem un cuvânt mare de spus, iar administrația nu va mai putea lua decizi care să ne influențeze viața negativ.
Lăsați frica (de ce ți-e frică nu scapi) și haideți s-o facem.
PS. Face-ți bine și unițivă în jurul Domnului Maxim. Șefu dă cu iei de pământ.
ce a uitat ministrul transporturilor, RELU FENECHIU ?
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, si-a asumat faţă de reprezentanţii FMI conform Hotărârii de Guvern privind funcţionarea instituţiei pe care o conduce pentru finalizarea selecţiei managerilor privaţi la companiile din subordinea ministerului, informează Mediafax.
“Intenţionez ca în cel mai scurt timp să avem manageri privaţi la CFR Marfă şi CFR Călători, şi îmi voi asuma faţă de FMI , pentru a avea management privat la toate companiile”, a declarat ministrul, pentru agenţia Mediafax.
DRAGI COLEGI, OARE DE CE NU SE TINE DE CUVANT DL. FENECHIU ?
Ce mai cauta dorobantu , directorul smecher, la cfr calatori in acest moment ?
MIȘCARE COMERCIAL dacă aveți acte doveditoare cu ștampilă și semnătură, la tot ce a-ți semnalat mai sus, vă rog face-ți cumva să fie postat chiar pe acest site (asta până nu lor închide,organele abilitate ale statului). Presa trebuie să le vadă neaparat. Și pintre ziariști sunt oameni cinstiți, care doresc un stat de drept și mai ales corect.
Domnilor de la DNA, să vă vedem în acțiune.
MOTTO ,, Nu vă fie frică,,
Asi vrea sa vad si pozitia Timisoarei……………… Hei colegi parca BANATUL ERA FRUNCEA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
probabil ca e ocupata cu buricul acu… 🙂
banatul era fruncea dar nu cu lingaul de BLAGAILA SI ALTII DE PE ACOLO.
Felicitari MISCARE COMERCIAL se pare ca stiti foarte multe .De ce vreti sa ramaneti anonomi pana se stinge lumina si la CFR Calatori ? Informatiile pe care ni-le dati sunt foarte convingatoare asupra la cceace se intampla in sistemul feroviar Romanesc .
Va dati seama ce BUM IMOBILIAR va fi din patrimonoul CFR ?
Ai dreptate Valinina si este o idee foarte buna aceea de a incepe sa spunem din gura in gura si astfel sa transmitem la toti CFR-istii ca exista si site-ul salariatilor CFR Calatori, respectiv http://WWW.fstf.ro , pe care isi pot exprima opiniile toti CFR-istii.
Este de ajuns a se introduce la adresa browser-ului (internet explorer, google crom, mozila firefox, safari, etc) http://www.fstf.ro si se intra direct in site.
(Nu in motorul de cautare http://www.google.ro, care apoi te redirectioneaza aleatoriu unde vrea el ).
Domnule Președinte Rodrigo Gabriel Maxim, vă mulțumesc că sunteti alaturi de noi, dar mă doare să văd cum NUMAI pe o parte din salariatii CFR Calatori îi interesază soarta lor, soarta SNTFC CFR CĂLĂTORI SA, respectiv locul lor de muncă sau poate nu stiu de acest site al FSTFR… Vom spune din gura in gura si astfel vom transmite la toti ca exista si site-ul salariatilor CFR Calatori, respectiv http://WWW.fstf.ro .
Pe membrii de sindicat de la Craiova si pe cei de la Piatra Olt ii intelege, garanteaza Matei…
LA CRAIOVA DIRECTORUL ACTUAL SI-A ANGAJAT TOATE RUDELE LA SNTFC DE CAND A VENIT DOROBANTU .
Directorul General Valentin Dorobantu striga ca proprii salariati sunt hoti.Atentie! Este un proverb,,Hotul striga Hotii,,.
DIRECTORUL “SMECHER” DOROBANTU VALENTIN ARE NASUL SI MAI SMECHER, PATRONUL UNOR FIRME FANTOMA CARE TRAIESC NUMAI DIN BANII STATULUI MAI BINE SPUS DIN SUBVENTIILE DE SUTE DE MILIOANE DE EURO DE LA MINISTERUL TRANSPORTURILOR.
Într-o perioadă în care suntem ameninţaţi cu şomajul, în care ni se diminuează salariile şi Dumnezeu mai ştie cum să supravieţuim, unii prosperă
prin punerea pe butuci şi prăduirea a ceea ce a mai rămas din bunul public, în cazul nostru CFR – ul, una dintre companiile naţionale pe care legea încă le consideră ca fiind de interes strategic.
Despre ce este vorba?
Aceeaşi caracatiţă, acelaşi sistem de însuşire a patrimoniului public de către indivizi obscuri pe care parcă-i cunoaştem de pe undeva.
Guvernul a decis că instituţiile, regiile, companiile statului trebuie să-şi
rentabilizeze activitatea, fapt ce presupune întradevăr, în anumite situaţii chiar reducerea de activitate. Nici noi, CFR – ul, nu facem excepţie, ceea ce, până la un preţ, putem înţelege.
Băieţii isteţi au sesizat imediat că în discuţie sunt terenuri şi clădiri care sub masca restrângerii de activitate pot fi prăduite în interes personal.
Aici intră in scenă oneştii oamenii de afaceri braşoveni , PRINTRE CARE SI COMANA COSTEL (am văzut că unele ziare centrale au tot scris despre cum reuşesc aceştia prin firmele REGIOTRANS SRL şi RC CF TRANS SRL să trăiască pe banii noştrii – de la buget – fără sr facă nimic)
COMANA COSTEL este patronul REGIOTRANS SRL şi RC CF TRANS SRL din Braşov, care efectuează transporturi feroviare de călători .
Chipurile aceste transporturi constituie SERVICIU SOCIAL în accepţiunea statului, chestiune care ar putea fi valabilă dacă trenurile lor nu ar circula permanent goale şi dacă singura lor preocupare nu ar fi aceea de a se substitui companiei feroviare naţionale şi de a o aduce in stare de faliment pentru a putea ulterior domina piaţa.
Este deja de notorietate, presa a semnalat repetat acest lucru, atât practica REGIOTRANS SRL de a suge fonduri consistente de la Guvern, sub masca aşa zisei subvenţii încasate pentru transportul de călători – care de fapt înseamnă bani de la buget pentru trenuri goale – ca şi faptul că aceste două firme particulare au acaparat toate rutele profitabile şi se substituie practic CFR – ului, care este trimis astfel spre faliment. Dar acesta este un alt subiect.
Mai nou, deşi cu toţii suferim ca urmare a restrângerilor de activitate şi cu toate că urmează a fi realizat Coridorul IV – Pan European (ceea ce ar trebui să aducă mulţi bani în CFR), COMANA a ajuns la concluzia cd CFR – ul nu mai are nevoie nici de triaj şi nici de sediul administrativ din Braşov.
Aflăm cu stupoare că un anume STINGHE NECULAE (deşi până la final acesta pare să fie doar un pion) a descoperit că sediul central al RCF Braşov, situat “din întâmplare” în centrul istoric al oraşului, nu-şi mai are rostul (dacă tot ne restrângem activitatea) mai mult, că este în stare avansată de degradare, stare de fapt pe care “salvatorul” STINGHE NECULAE o poate însă rezolva.
Cum? Printr-un schimb de imobile (evident cel oferit la schimb fiind într-o zonă mult periferică) sau asocierea cu CFR – ul in vederea administrării clădirii.
Să fie oare întâmplător că firma lui STINGHE NECULAE funcţionează în sediul deţinut de COMANA COSTEL în str. Oltului nr.2 din Braşov?
Să fie întâmplător că cei cei doi au o pensiune în Poiana Braşov (DENISA) unde se organizează des chiolhanuri la care participă mulţi ministeriabili din Bucureşti şi primarul nostru ? .
Afacerile merg prost pe criză.
S-au gândit că CFR – ul nu mai are nevoie nici de triaj în Brasov (că doar terenul are o ridicată valoare).
Zis şi făcut. Domnul director a şi comandat un studiu prin care triajul ar fi mult mai util la vreo 20km, undeva prin localitatea Bod. Ce ar trebui să se întâmple cu terenul? Să fie preluat de Primăria Braşov care imediat s-ar asocia cu COMANA COSTEL, probabil şi cu STINGHE NICOLAE.
La începutul anului Curtea de Conturi a realizat auditul public la Regionala Braşov găsind o mulţime de ilegalităţi la contractele comerciale încheiate de Regionala Căi Ferate Brasov cu terţi care au indus un prejudiciu financiar Companiei Nationale Căi Ferate CFR SA Bucureşti de mai multe sutre de milioane de lei. Pagube mari au adus contractele cu societăţile REGIOTRANS SRL Brasov, RC CF TRANS SRL Brasov, ANALIT SRL Brasov, DISTRIB IZO SRL Săcele, EGOMET SRL Brasov si D F PALETA SYSTEM SRL Săcele care au avut /au ca obiect închirierea de terenuri şi spaţii din municipiul Braşov aflate în patrimoniul administraţiei feroviare.
Când au verificat documentele auditorii s-au îngrozit: lipseau documente care să evidenţieze plata serviciilor de închiriere, erau diferenţe mari între situaţia scriptică şi cea faptică (chiriaşii foloseau terenuri mult mai mari decât cele contractate), nu existau acte adiţionale la contractele de închiriere, preţul chiriei era extrem de mult sub preţul pieţei şi multe, multe, altele.
Firmele ANALIT SRL Brasov, DISTRIB IZO SRL Săcele, EGOMET SRL Brasov şi D F PALETA SYSTEM SRL Săcele nici nu au avut documente contractuale, acestea fiind încheiate în timpul controlului. Mai mult, societăţile menţionate nu au plătit chiria pentru spaţiile folosite de aproape 4 ani.
La contractele încheiate cu REGIOTRANS SRL şi RC CF TRANS SRL chiriile pentru terenuri sunt fixate în bătaie de joc. Aceste două firme au închiriat terenuri în: Depoul CFR Brasov (Staţia Braşov Triaj, grupele de linii, magazia de mărfuri CE “Elena”), strada Automotoarelor Braşov (8 ha care a apartinut Sectiei Ll Brasov) şi pe locaţia SC SERE si PEPINIERE CFR SA Brasov (suprafaţă de 96,727 mp), aici pentru o perioadă de 20 ani cu 70.000 lei/lună adicei 0,9 lei/mp.
Afacere pe banii statutului, iar CFR – ul plânge că nu e rentabil şi ne dă afară.
Comana foloseste infrastructura CFR – ului pe 2 bani (iar CFR – ul bagă bani grei s-o întreţină ca să prospere cei doi domni), plimbă trenuri goale şi statul îi mai şi plăteşte pentru deranj, ba mai mult, le cedează cele mai profitabile trase sub motivul că pentru CFR nu sunt rentabile.
Şeful Curţii de Conturi , le-a cerut controlorilor să schimbe concluziile controlului, care în prima etapă au fost recunoscute şi semnate de domnul director al Regionalei.
Şefii mari au scăpat si acuma plătesc oalele sparte tot felul de necăjiţi de pe la Serviciul contracte-comercial din Divizia Patrimoniu a Regionalei Căi Ferate Brasov care urmează să suporte şi recuperarea prejudiciului – ca şi cum ar fi făcut toate cele de capul lor.
Şi nimeni nu vede şi nu face nimic. Nici Societatea Naţională, nici Poliţia, nici Garda Financiară, nici SRI – ul, nici Procuratura şi nici Ministrul.
Nimeni nu se întreabă: de ce dacă activitatea feroviară nu mai e rentabilă ca pe vremea comuniştilor, particularii prosperă şi CFR – ul intră in faliment?
Din controlul făcut de Curtea de Conturi nu s-a ales nimic. S-au făcut documente false şi s-a acoperit totul.
Vorbim de Europa şi de transport modern.
Venţi in Gară şi o să vedeţi ce rable de trenuri adunate de pe la fier vechi pune Regiotrans in circulaţie: hârburi vechi, vopsite pe ascuns ca să pară fiţoase – pe care nici Ceausescu nu le mai folosea de prin anii 70.
Trenurile noastre vechi sunt oricum mai bune şi mai sigure. Verificaţi câte accidente s-au produs în care sunt implicate vechiturile de la Regiotrans şi RC CF Trans.
Uitati-vă cum sunt planificate şi pleaca trenurile lui Comana cu câteva minute înaintea trenurilor CFR – ului, pe aceleaşi trasee, cu aprobarea lui Nicolau, ca să fure călătorii de la CFR şi o sa intelegeţi de ce intră- CFR – ul în faliment, că Regiotrans şi RC CF Trans au acoperit “x” regionale.
Cui î-i pasă?
Semneaza
Mai mulţi dintre cei care probabil vom stinge lumina la CFR Brasov si care – cat mai avem o pâine – va rugăm să ne înţelegeţi şi să ne acceptaţi dorinţa de a rămâne anonimi.
Regionala braşoveană a CFR SA a vrut să înlesnească demersurile RC CF Trans SRL pentru construcţia unui parc de distracţii pe 10 ha aflate în proprietatea statului
CNCF CFR SA a solicitat Primăriei Braşov, pentru compania privată RC CF Trans SRL, aprobarea unui studiu de oportunitate în vederea realizării unui parc de distracţii şi a unei baze hipice, pe un amplasament de 10 ha ce aparţin statului român, la ieşirea din municipiu. „Da’ care-i problema?”, ne-a întrebat iritată şefa serviciului de autorizări din Primărie. „Este scenariul clasic, prin care firma privată va avea prioritate la cumpărarea acelui teren de la stat, mai târziu”, au răspuns pentru noi sindicaliştii firmei de stat, care spun că au mai văzut astfel de lucruri la Braşov.
Primăria Braşov a analizat, la mijlocul săptămânii trecute, solicitarea firmei CFR SA INFRASTRUCTURA, aflată în subordinea Ministerului Transporturilor şi proprietară a unui teren de 10 ha, de aprobare a unui studiu de oportunitate pentru elaborarea Planului Urbanistic Zonal (PUZ). Pe terenul statului ar urma să fie construite un parc de distracţii şi o bază hipică. CFR a depus documentaţia pentru RC CF Trans SRL, firmă controlată Costel Comana, ultimul dintre aceştia fost şef al CFR Braşov . Cei doi au reuşit în timp să pornească o afacere profitabilă, prin crearea primului concurent privat al CFR Călători SA. Au cumpărat trenuri şi au închiriat sectoare de cale ferată, punând pe picioare două firme: RC CF Trans, care se ocupă de administrarea infrastructurii, şi Regiotrans, responsabilă de operarea trenurilor.
Doamnă Petruța, am să vă spun că chiar (nu e cacafonie) nu mă interesează a cui este Electoputere Craiova, atâtă timp cât se repară locomotive. Dar numai să se repare mai repede, mai bine -așa cum se reparau odată la Craiova- și mai ales la un preț corect(nu ca asfaltul din România). Chiar mă bucură faptul că a fost cumpărată de ,,un milionar,, Român, pentru că am văzut, văd și sper să nu mai văd, cum întraga economie, sistem bancar etc. este dat pe nimic străinilor( nu ne vindem țara, o dăm pe degeaba) asta ptr. că așa dispune FMI și mai ales aleșii neamului, pe interese mărunte (vezi la DNA). Nu sunt membru PRM. Sper, să mai văd iar( din nou) locomotive fiabile, bine lucrate dar să nu semene cu ,,ELODILE,, cu,, SIEMAENS,, hibride made în România, sau cu locom. ieșite din RR și nici ca vagoanele recondiționate la Brașov. Să vedem calitate, deoarece se poate și în România. Domnule Maxim rezolvă, să merg eu la recepția locomotivelor și dacă nu ți-o place…. .
Domnule Președinte Rodrigo Gabriel Maxim, vă mulțumesc că va-ți făcut timp să-mi răspundeți, dar mă doare să văd cum NUMAI pe o mână de oameni îi interesază soarta lor, soarta SNTFC CFR CĂLĂTORI SA, locul lor de muncă. Cu un buchețel de ghiocei(că tot vine primăvara) NU se face primăvară, domnule Președinte. Unde vă sunt Liderii de Sindicat din țară? De ce le este teamă? Să nu-și piardă privilegile. Care privilegii? mă întreb retoric. Am citit toate comentarile de pe acest blog și constat( deoarece este o constatare) că tot aceiași ceferiști (foarte puțini în raport cu numărul de agajați la Călători) au curajul răspunderii și curajul de a-și exprima liber opinile.Sunt puțini da RĂI. Unii dintre ei chiar vin cu propuneri concrete dar sunt prea puțini. Eu mă ascund după o poreclă(dar asta este adresa mea, de când am adresă de email) dar vreau să văd alte 5000(de porecle) de comentatori pe blog , atunci voi fii satisfăcut și promit să-mi dau numele(na, mi-e frică).
Citesc și alte bloguri asemănătoare, dar acolo comentează doar ,,liderii,, acelor federații. Sindicaliști de rând sunt numai informați de decizile pe care le iau ei înpreună cu administrația, în numele lor, dealtfel foarte proaste după părerea mea modestă. De acea î-mi pare nespus de bine când spuneți :,,sunt de acord cu el în condițiile în care aceeași solicitare o vor face și alți membrii de sindicat ai FSTFR pe site-ul FSTFR și în condiția în care și sindicatele afiliate la FSTFR vor susține ca FSTFR să organizeze mitinguri de protest în fața Ministerului Transporturilor în vederea susținerii faptului că CFR Călători…. ,,. Asta dă notă că vă pasă de opinile noastre, de propunerile noastre și supărarea, pe care o ghicesc în tonul d-tră, pe colaboratori, pe liderii care îi îndrumați și conduceți.
Mulțumiri și țineți-o tot așa. Rezultatele vor venii o dată și-o dată.
Ma sunat mecanicul Trenului 1655/1656 din data de 26 02 2013 sa-mi spuna ca la dormitorul pentru :Odihna inafara domiciliului a mecanicilor de locomotiva si automotor de la PL Bacau ,este o mizerie de neimaginat si invita pe cei care au dat afara lucratorul ce se ocupa de igienizarea acestor spatii,sa doarma si domniile lor pe asternuturile jegoase ,pline de par din diferite zone ale corpului,sa nu mai infiinteze Servicii FANTOMA LA STFC-URI si sa lase personalul care pe un salariu minim se ocupa de curatenie,de schimbarea asternuturilor la capetele de sectie,ca ne mananca toate lighioanele si ne umple bubele,sau chiar asta vreti.SAva fie rusine ca nu aveti nici un pic de respect fata de cei de jos care muncesc efectiv ca voi sa luati salariile alea pe care le declarati in declaratiile de avere ,salarii grase ca Banul statului nu paraste .
poate ne rezolva directoarea de achizitii sa avem si noi curatenie in dormitoare, dar cred ca nu are interes, valoarea contractului e prea mica, probabil.
LICITATII “TRUCATE” LA CFR CALATORI
PENTRU PROSTI NU SUNT BANI , DAR PENTRU DESTEPTI SE GASESC DIN GREU.
Numar documentatie: 78118
Denumire contract: Invertoare pentru lampi fluorescente utilizate pe vagoanele de calatori
Data acceptare: 04.02.2013
SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT:
SNTFC “CFR CALATORI” S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: RO-010867 , Romania , Punct(e)
Cumparare
Locul principal de livrare: franco Depozitul Brasov, str. Fundatura Harmanului nr. 3, Brasov
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 140,390 si 479,750 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecv.si val. contr.ce vor fi atribuite: Primul contr. subsecv. se va incheia cu term.de valab. de 6 luni,urmand ca, contr.subs.sa se inch. la un int estim:mar.2013; sep.2013;mar.2014;sep.2014. Primul contr. subsecv.are val.estim. min. de 140.390lei fara TVA si val. est. max.252.500 lei fara TVA. Cant. min. estim. a prim. contr. subsecv.:lot1- 820, lot2- 570 si max lot1- 1500, lot2- 1000.
Invertoare pentru lampi fluorescente utilizate pe vagoanele de calatori
Lotul 1:Invertoare pentru lampi fluorescente utilizate pe vagoanele de calatori, model B24
Lotul 2:Invertoare pentru lampi fluorescente utilizate pe vagoanele de calatori, model A110
Valoarea estimata fara TVA: intre 140,390 si 479,750 RON
TUN DUPA TUN , VORBA CUIVA DE MAI SUS !
minunile directorului dorobantu valentin si ale directoarei popescu carmen , PENTRU EI NU EXISTA LEGE, O FENTEAZA ELEGANT, SPUN EI.
Denumire contract: Servicii de reparatii planificate tip RTG, inlocuire osii ax uzate complet sau defecte la osiile montate, inlocuire discuri frana uzate complet sau defecte la osiile montate, la vagoane de calatori din parcul SNTFC CFR Calatori SA – seriile 1980, 2180
Data acceptare: 25.02.2013
I.1) DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT:
SNTFC “CFR CALATORI” S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: RO-010867 , Romania
Servicii de reparatii planificate tip RTG, inlocuire osii ax uzate complet sau defecte la osiile montate, inlocuire discuri frana uzate complet sau defecte la osiile montate, la vagoane de calatori din parcul SNTFC CFR Calatori SA – seriile 1980, 2180
1 – Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul societatii prestatoare
Valoarea estimata fara TVA: intre 833,970 si 19,821,200 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia pe o perioada de 6 luni, iar celelalte contracte subsecvente vor fi incheiate la un interval estimativ de 6 luni. Valoarea estimata minima a primului contract subsecvent este de 833.970 lei fara TVA, iar valoarea estimata maxima a primului contract subsecvent este de 4.247.400 lei fara TVA
DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
NU AVEM LOCOMOTIVE, NU AVEM VAGOANE, NU AVEM AUTOMOTOARE DAR AVEM CONTRACTE DE REPARATII !
Dragilor,voi cei care va indurati sa uzati din propria viata si va postati nemultumirile justificate,satui de manevrele de tip UITE POPA NU IE POPA la CFR CALATORI ,cand pur si simplu nu mai stiti cate Ordine,Reglementari,Dispozitii,si alte modificari la acestea au fost emise in ultimii ani ,parca toate cu un scop ,acela de a Distruge ,de a tine in Nebuloasa pe cei care prin activitatea lor sunt nevoiti sa respecte si sa aplice astfel de aberatii cosmetizate dupa bunul plac si conform intereselor de grup.Singura solutie este aceea de a nu mai accepta,umilinta,di partea celor care se cred Imparati la CFR CALATORI.Nu inteleg de ce?se suplimenteaza serviciile la STFC 1-8 ,ATATA timp cand noua ni se reduce norma lunara cu 1 zi timp de 5 luni,chiar nu aveti bun simt cat despre respect ce sa mai vorbim.Credeti ca rentabilizati CFR prin infintarea unor servicii ,a-ti mai aburito asa si uite unde ne aflam ,in POM SI POMUL IN AER.Pana nu scuturati Pomul nu faceti nimic decat va prelungiti agonia care sigur va avea un final sumbru,dar domnilor din VIRF mai aveti o sansa CARATIVA CU FACULTATILE VOASTRE CU TOT ,ca in anii 70 la Conducerea CFR au fost si cu studii medii dar au avut Vocatie nu Intrrese si inca ceva aveau un dar acela de a lucra cu omul.
sti de ce ? ca sa-si mai infiltreze NISTE CORUPTI INCOMPETENTI smart-ul dorobantu prin toata Romania sa detina controlul spagilor si al hotiilor. sfarsitul lui se apropie….dar va fi sumbru.
INCA O BUCURIE , MARCA DOROBANTU:
Se organizează în ziua de 01.03.2013, la Bursa Română de Mărfuri (BRM), prima etapă din acest an de licitaţie publică cu strigare pentru închirierea unor secţii de cale ferată care aparţin infrastructurii feroviare neinteroperabile.
Va fi o licitație deschisă, urmată de strigare liberă a prețului.
Durata de valabilitate a contractului de închiriere este de 4 ani, iar criteriul de atribuire va fi preţul cel mai mare.
Documentația procedurii se poate ridica de la sediul B.R.M. contra sumei de 200 lei/caiet secție, la care se adaugă TVA. Oferta și documentele care însoțesc oferta se vor depune la sediul BRM până la data de 01.03.2013 ora 09:00.
Tariful de acces Ia procedură este de 300 lei, la care se adaugă TVA și poate fi achitat la casieria B.R.M.
Ofertele se pot depune pentru una sau mai multe din cele 15 secţii de circulaţie, aflate pe raza următoarelor centre regionale feroviare:
Secţii neinteroperabile aflate pe raza sucursalei teritoriale CREIR Bucureşti:
Ploieşti Vest – Târgovişte Nord – Fieni – Pietroşiţa;
Diţeşti – Gura Palăngii;
I.L. Caragiale – Diţeşti – Moreni;
Ploieşti Nord – Măneciu.
Secții neinteroperabile aflate pe raza sucursalei regionale CREIR Craiova:
Costești – Roșiori Nord
Secţii neinteroperabile aflate pe raza sucursalei teritoriale CREIR Timişoara:
Caransebeș – Bouțari;
Hațeg – Subcetate;
Oraviţa – Anina
Secţii neinteroperabile aflate pe raza sucursalei teritoriale CREIR Cluj:
Câmpia Turzii – Turda;
Baia Mare – Baia Mare Nord.
Secţii neinteroperabile aflate pe raza sucursalei teritoriale CREIR Braşov:
Sebeş Alba – Petreştii de Pădure
Secţii neinteroperabile aflate pe raza sucursalei teritoriale CREIR Iaşi:
Dorneşti – Gura Putnei – Putna;
Gura Humorului – Dărmăneşti;
Dornişoara – Floreni;
Crasna – Huşi.
CNCF “CFR” SA are posibilitatea să ofere în regim de închiriere – prin licitaţii publice la Bursa Română de Mărfuri – secţiile de circulaţie aparţinând infrastructurii feroviare neinteroperabile către operatori economici, conform prevederilor HG 643/2011. Operatorii economici, desemnaţi câştigători, sunt obligaţi să preia şi personalul CFR existent sau care îşi desfăşoară activitatea pe secţia sau grupul de secţii aferent necesar pentru asigurarea pachetului minim social existent la momentul închirierii, în conformitate cu prevederile legislative. Închirierea unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă reprezintă unul din angajamentele incluse în programul de eficientizare a sistemului feroviar, care vizează reducerea cheltuielilor şi a activităţilor neprofitabile.
SE FURA PESTE TOT :
Exclusiv: Beșciu, deraiat de Fenechiu
Noii baroni ai construcţiilor, fraţii Alexandru şi Traian Horpos, vor executa lucrările de reabilitare la tronsonul de cale ferată Vințu de Jos – Simeria, estimate la peste 330.000.000 de euro •
Lucrările de reabilitare la tronsonul de cale ferată Vinţu de Jos – Simeria, întârziate cu aproape un an şi jumătate, din cauza contestaţiilor repetate depuse de firmele asociate implicate în adjudecarea licitaţiei, sunt la un pas de a fi adjudecate. Săptămâna trecută, Direcţia Relaţii Contractuale din cadrul Companiei Naţionale de Căi Ferate „CFR” SA a reanalizat ofertele şi a decis că lucrările pentru acest tronson vor fi executate de asocierea FCC Construcción SA, din Barcelona – Alpine – Azvi – Straco Grup București.
Valoarea totală estimată a lucrărilor finanţate din fonduri europene, pentru acest sector feroviar, unde trenurile vor circula cu viteza maximă de 160 km/h, se ridică la 1.418.495.298 lei, fără TVA, adică peste 330.000.000 de euro. Iniţial, la acestă licitaţie, demarată pe 2 iulie 2011, şi-au depus ofertele patru asocieri de firme, iar după analizarea acestora, au rămas în cursă doar două consorțiuri – Swietellsky Baugesellschaft GmbH (Linz, Austria) – Strabag – Alstom – Arcada Company Galați – Euro Construct Trading ‘98 București – Transferoviar Grup Cluj-Napoca, respectiv, asocierea FCC Construcción SA, din Barcelona – Alpine – Azvi – Straco Grup București.
Tergiversarea atribuirii lucrărilor de reabilitare a tronsonului Vinţu de Jos – Simeria, parte a obiectivului de cale ferată Braşov-Simeria, componentă a Coridorului IV paneuropean, a avut drept cauză războiul dintre cele două asocieri de firme, arbitrat de instanţe judecătoreşti şi de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, condus de preşedintele Bogdan-Lorand Lehel. După analizarea ofertelor, Comisia de evaluare – desemnată de CFR SA – a constatat, pe 7 noiembrie 2011, că oferta financiară a consorţiului Swietellsky – Alstom – Strabag – Arcada – Euro Construct Trading ‘98 – Transferoviar Grup este de 1.350.523.773,99 lei, fără TVA, iar oferta asocierii FCC Construcción SA – Alpine – Azvi – Straco s-a ridicat la 1.255.756.000 lei. Ca atare, oferta spaniolilor de la FCC Construcción SA a fost cu 94.767.773,99 de lei (circa 22 de milioane de euro) mai mică decât cea înaintată de austriecii de la Swietellsky, iar ambele consorţii s-au angajat că vor efectua lucrările în 30 de luni de la încredinţare. Cu toate acestea, Comisia de evaluare de la SN CFR SA a decis că lucrările vor fi executate de consorţiul Swietellsky – Alstom – Strabag – Arcada – Euro Construct Trading ‘98 – Transferoviar Grup. Prin această decizie de atribuire, s-a declanşat războiul contestaţiilor arbitrat de instanţele judecătoreşti şi Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor. În acest sens, în asociere cu Swietellsky Baugesellschaft GmbH se regăsesc Euro Construct Trading ‘98 București, deţinută de Dan Beșciu şi Sorin Vulpescu – și Transferoviar Grup Cluj-Napoca, controlată de omul de afaceri – Călin Mitică. În cealaltă asociere se află firma bucureşteană Straco Grup, aparţinând fraţilor Alexandru şi Traian Horpos, au devenit unii dintre cei mai influenţi drumari.
„Graficul susţine fără dubii perioada de execuţie de 30 de luni”
Propunerea Direcţiei Relaţii Contractuale de atribuire a lucrărilor la tronsonul de cale ferată Vinţu de Jos – Simeria către consorţiul FCC Construcción SA – Alpine – Azvi – Straco Grup București a fost deja înaintată către SN CFR SA şi urmează ca în zilele următoare, noul director general al companiei, grecul Dimitris Sophocleous, să o aprobe și, totodată, să anunțe câștigătorul licitației. În luarea acestei decizii s-a ţinut cont de reevaluările unor indicatori tehnico-economici – cum ar fi graficul lucrărilor GANTT şi „agrementul AFER pentru produsul şină” -, incluşi în oferta asocierii FCC Construcción SA – Alpine – Azvi – Straco Grup București, dar contestaţi de consorţiul Swietellsky – Alstom – Strabag – Arcada – Euro Construct Trading ‘98 – Transferoviar Grup.
Astfel, comisia a constatat că „graficul GANTT întocmit şi prezentat de ofertant conform solicitărilor din documentaţia de atribuire susţine fără dubii perioada de execuţie de 30 de luni, respectiv de 912 zile”, iar acesta „nu prezintă niciun element de natură a încălca HG 1.405/ 2010 pentru aprobarea utilizării unor condiţii contractuale ale Federaţiei Internaţionale a Inginerilor Consultanţi în Domeniul Construcţiilor (FIDIC) pentru obiective de investiţii din domeniul infrastructurii de transport de interes naţional, finanţate din fonduri publice”. „Având în vedere considerentele enunţate de CNSC în Decizia nr. 4.641/ 5130/ 17.12.2012, Comisia precizează că graficul GANTT care susţine durata de execuţie şi stă la baza stabilirii punctajului tehnic de către Comisie este graficul prezentat în urma solicitării de clarificări nr. 18/ 1/ 965 din 21 mai 2012. Din punct de vedere al îndeplinirii cerinţelor privind realizarea scopului lucrărilor şi al îndeplinirii cerinţelor privind durata de execuţie a acestora, graficul la care facem referire corespunde cu graficul prezentat iniţial în ofertă. Elementele suplimentare solicitărilor autorităţii şi translatarea acestora nu produc efecte asupra derulării lucrărilor şi nici asupra duratei de execuţie asumate”, se menţionează în raportul de reevaluare al comisiei. Mai mult, comisia mai precizează că „în ceea ce priveşte prezentarea de către ofertant a două grafice de execuţie GANTT diferite, se poate observa că în fapt este vorba de un grafic ce cuprinde toate activităţile necesare şi recorelate”, iar „în contexul dat, corelarea nu poate fi asimilată ca abatere de la prevederile legale”.
„Agrementul AFER respectă prevederile legale”
Referitor la contestarea agrementului Autorităţii Feroviare Române (AFER), pentru produsul şină pentru un terţ, de către consorţiul Swietellsky – Alstom – Strabag – Arcada – Euro Construct Trading ‘98 – Transferoviar Grup, comisia a constatat că „agrementul AFER depus respectă întrutotul prevederile OMT 290/ 2000, ce guvernează activităţile feroviare, şi nu există nicio altă prevedere legală contrară care să impună respingerea acestui agrement”. Ca atare, comisia a acceptat documentul depus de ofertant, prin care „Arcelor Mittal Poland, având calitatea de terţ în ofertă, fiind producător şi furnizor de şină în cadrul UE, nu era obligat să deţină agrement AFER în stadiul licitaţiei pentru proiectul în discuţie”.
Totodată, Comisia tehnică constituită la nivelul Direcţiei Relaţii Contractuale din cadrul SN CFR SA pentru acest proiect a mai constatat că „propunerea tehnică privind tehnologia de lucru pentru lucrările de sprijinire între două fire de circulaţie este corespunzătoare”.
Oferta câştigătoare a fraților Horpos
În raportul proceduri de atribuire a licitaţiei, Comisia de evaluare (prezidată de Sorin Trandafirescu) a hotărât, la sfârşitul săptămânii trecute, că „oferta declarată câştigătoare a contractului de achiziţie publică având ca obiect „Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii (exclusiv ERTMS, GSM-R, Centralizare electronică) Secţiunea 3: Coșlariu-Simeria, tronsonul Vințu de Jos-Simeria”, aferente obiectivului „Reabilitare a liniei de cale ferată Braşov-Simeria, componentă a Coridorului IV paneuropean, pentru circulaţia trenurilor cu viteză maximă de 160 km/h”, este cea depusă de ofertantul format din Asocierea FCC Construcción SA – Alpine – Azvi – Straco Grup București”. Propunerea financiară a ofertantului câştigător a fost de 1.255.756.000 de lei, fără TVA, cu un termen de execuţie a lucrării de 30 de luni calendaristice.
Jokerul lui Fenechiu
Din informaţiile deţinute , un rol important în adjudecarea acestei licitaţii l-a jucat omul de încredere al ministrului Relu Fenechiu, actualul secretar de stat de la Ministerul Transporturilor, Cristian Ghibu. Înainte a ocupa această funcție, Ghibu a fost numit director general al CFR SA de Ovidiu Silaghi, fost ministru al Transporturilor.
Întâmplător sau nu, la începutul lunii noiembrie 2012, ministrul Transporturilor de atunci, Ovidiu Silaghi, şi liderul PNL Crin Antonescu, au efectuat o vizită de lucru în Spania, țara de proveniență a colosului în construcții FCC Construcción SA.
Două din patru sunt câştigătoare
Trebuie precizat că după publicarea anunţului de licitaţie într-un Supliment la Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, în 5 iulie 2011, până la dată limită de participare, 11 august 2011, au depus oferte patru asocieri de firme:
1. Swietellsky Baugesellschaft GmbH (lider în cadrul asocierii) – Alstom – Strabag Wien – Arcada Company Galați – Euro Construct Trading ‘98 București – Transferoviar Grup Cluj-Napoca;
2. OHL-OHL ZS (lider), din Brno, Cehia – Confort Timişoara;
3. Porr Bau GmbH (lider) – Hochtief Solution Essen – Wiebe GmbH & Co. KG;
4. FCC Construcción SA (lider) – Alpine – Azvi – Straco.
Două dintre aceste oferte au fost respinse pe perioada procesului de evaluare, din cauza unor neconcordanțe privind indicatorii menţionaţi în caietul de sarcini, şi, astfel, au rămas în cursa pentru adjudecare doar doi ofertanţi – consorțiul având ca lider de asociere firma austriacă Swietellsky şi asocierea condusă de societatea spaniolă FCC Construcción SA. Ofertele financiare ale celor două consorţii ieşite din cursă au fost de 1,27 miliarde de lei, la OHL-OHL ZS, Brno, şi de 1,57 miliarde de lei, la Porr Bau GmbH, Austria.
IA UITATI AICI NUMAI 1 TUN DE-A LUI DOROBANTU , DE VREO 6O DE MILIARDE !!!!! SI NU SUNT BANI PENTRU SALARII ????? DA-I INAINTE DOROBANTULE CU ANGAJARILE SI JAFU, CA O SA AJUNGI LA MITITICA.
Servicii de reparatii planificate tip RTG, inlocuire osii ax uzate complet sau defecte la osiile montate , inlocuire discuri frana uzate complet sau defecte la osiile montate, la vagoane de calatori din parcul SNTFC CFR Calatori SA – seriile 2176, 2186, 2087, 2187, 8987, 8487
Durata : 4 ANI
Valoarea estimata fara TVA: intre 885,970 si 60,473,360 RON
Primul contract subsecvent se va incheia pe o perioada de 6 luni, iar celelalte contracte subsecvente vor fi incheiate la un interval estimativ de 6 luni. Valoarea estimata minima a primului contract subsecvent este de 885.970 lei fara TVA, iar valoarea estimata maxima a primului contract subsecvent este de 16.145.800 lei fara TVA
Puchi spunea ,,Așteptăm ca sindicaliști de la marfă ? mergem ca puiu la tăiere?
Vă credeam mai deștepți și mai curajoși.,, si ,, Parcă tu ziceai de D-l Roșianu? că a fost singurul director care a încercat și chiar a reușit pe alocuri să pună Călătorii pe piciore. Dacă-i așa haide la Minister cu demonstrații. î-mi iau concediu și stau în fața ministerului pînă no mai fii Fenechiu și Dorobanțu la conducere. NU o să stau cu mâinile în sân să mă dea ăstia afară, ca pe-o măsea stricată și asta numai să se înbogățească iei. N-am cerut de pomană și nici n-am să cer, vreau să muncesc corect(ca și până acuma) , să fiu plătit după cât muncesc, cum muncesc și mai ales după importanța funcției. Dacă dormim sau ne este FRICĂ, ne merităm soarta.,,. ,, PS. Domnule Rodrigo Maxim aștept un răspuns.,, .
Răspunsul Președintelui FSTFR este următorul: Am reținut îndemnul,,haide la Ministerul Transporturilor cu demonstrații,, si sunt de acord cu el în condițiile în care aceeași solicitare o vor face și alți membrii de sindicat ai FSTFR pe site-ul FSTFR și în condiția în care și sindicatele afiliate la FSTFR vor susține ca FSTFR să organizeze mitinguri de protest în fața Ministerului Transporturilor în vederea susținerii faptului că CFR Călători dacă nu este considerată un simbol național, acest fapt se datorează celor care o conduc, precum și Ministerului Transporturilor care sprijină operatorii de transport feroviar de călători privați în timp ce defavorizează CFR Călători prin diverse propuneri de Hotărâri de Guvern din anul 2012 și din anul 2013.
A venit momentul sa stopam hotiile lui dorobantu, miu , popescu carmen, protopopu , ei trebuie sa plece acum , DNA si celelalte institutii competente ale statului sariti pe ei, aveti material cat cuprinde . Astia nu au bani de salarii la cfr calatori ,nu au bani pentru materiale igienico-sanitare, echipament de lucru , etc, dar baga sute de miliarde in licitatii trucate si fac angajari pe banda rulanta fara a se respecta absolut nicio lege din Romania, chiar asa este !
“La doar trei saptamani dupa ce a cumparat Reloc SA Craiova, milionarul Gruia Stoica a si semnat un contract banos cu statul. El va incasa 1,2 milioane de euro pentru a repara cateva dintre locomotivele companiei CFR Calatori.
Gruia Stoica agerpres 6488184 300×220 CFR Calatori repara locomotivele la „Regele vagoanelor”
Gruia Stoica a pus mana pe Reloc SA si Electroputere Craiova
Aflata in moarte clinica de ceva timp, firma Reloc SA Craiova a inceput sa prinda viata dupa ce a ajuns pe mainile milionarului Gruia Stoica. Considerat unul din cei mai bogati oameni de afaceri din Romania, proprietarul Grampet Grup, cea mai mare companie privata de transporturi feroviare marfa, a achizitionat Reloc SA la inceputul acestei luni. Si, brusc, firma a inceput sa prinda contracte cu statul. Primul contract al firmei Reloc dupa ce aceasta a ajuns in portofoliul lui Gruia Stoica a fost oferit de compania CFR Calatori SA, care a decis zilele trecute sa-si repare cateva locomotive, in schimbul sumei de 1,2 milioane de euro.
A cumparat si Electroputere Craiova
Gruia Stoica ar putea deveni in curand nu doar mesterul-sef care repara vagoanele si locomotivele CFR, ci si producator. Asta deoarece, odata cu Reloc SA, afaceristul originar din Galati a preluat si productia de locomotive a Electroputere Craiova.
cfr gruia 300×203 CFR Calatori repara locomotivele la „Regele vagoanelor”
CFR Călători s-a grăbit să-și repare câteva locomotive la firma lui Gruia
Negocierile pentru preluarea Electroputere au durat peste sase luni, iar suma pentru care s-a efectuat tranzactia a ramas confidentiala. Singura fabrica de locomotive a fost ravnita de-a lungul timpului si de General Motors, si de Skoda, insa Gruia Stoica a fost mai descurcaret decat gigantii de peste hotare.”
Ce se spune aici este adevarat , deci la TREABA.
17.01.2013 inlocuire de Dir.Gen. la SNTFC Venea cu surle si trambite ,,SMART ” asteptari multe realizari >>>>nerealizate <<<<<<<<<<
multe asteptari de la singurul Director General Smart al Ministrului Relu Fenechiu si realizari ……. IOC !
E frumos sa stai in umbra si sa privesti cum o singura Federatie se zbate sa tina in viata SNTFC CFR Calatori SA .
Haideti fratilor macar vorbiti , suneti-va pasul ,comentati lucrurile ce vi se intampla nu va fie frica .
Daca tot se doreste sa ,,murim” macar sa ,,murim ”cu fruntea sus .
Trebuie sa se inteleaga stimabilii nostrii conducatori ca SNTFC CFR Calatori SA nu este proprietatea privata a nimanui .
Ceferisti Adevarati Treziti-va !!!!
Domnilor , ma intreb si eu cite zile mai sta nenorocitu asta de Dorobantu? De ce nu se pune mai repede manager privat Roseanu Stefan.
Stati linistiti, ca nu mor caii cand vor cainii… Dorobantu mai are cateva guri de aer, dupa care este aruncat la gunoi. Pacat de el ca s-a nascut talent, dar o sa moara speranta. El prost nu este, are ceva in cap, dar ce are foloseste in mod malefic simtindu-se frustrat. Pacat de taica-su, el a mai facut ceva pentru CFR, dar NO NAME – le asta a facut de rusine tot neamu. Sorry ca spun, dar se stie din popor ca olteanul cand ajunge in armata vrea caporal…multe grade, iar el cum nu le-a avut pana acu, tot “baietii destepti” au spus, hai sa-l punem caporal pe DOBI STRATEGUL si sa ne facem treaba prin distrugerea CFR Calatori.
Domnule Director General Valentin Dorobanțu, de cand activati in cadrul acestei societati CFR Calatori nu ati demostrat decit ca va pricepeti cel mai bine la distrus.
Atentie salariati ai CFR Calatori, vi se pregateste o concediere colectiva si in 2013, care va fi cu atit mai mare cu cit se angajeaza in prezent de Directorul General Valentin Dorobantu pe functiile din noile servicii ce apar in noile organigrame ale STFC-urilor din data de 25.02.2013 si din functiile serviciilor din centralul CFR Calatori de pe care au plecat fortat multi demisionari.
In concluzie , nu uzati concediile de odihna pentru ca Directorul General Valentin Dorobantu daca mai da multe trenuri de calatori va va trimite cu concedire la vara la plaja .
Domnilor , cite zile mai sta nenorocitu asta de dorobantu? asta intr-o saptamana FACE JAF LA CALATORI, a intors pe dos toata Romania, da cine se crede golanu asta ? LUATI MASURI URGENTE DOMNILOR SINDICALISTI DACA VRETI SA MAI EXISTATI LA CFR ! ABUZURILE si ILEGALITATILE LUI dorobantu impreuna cu ACOLITII intrec orice inchipuire, science fiction. Domnu Fenechiu, mai sunteti ministru la MT ? si daca da, cum permiteti si mai tineti in functie asemenea PENAL ca dorobantu. D E M I S I A DE URGENTA .
Domnule Director General Valentin Dorobanțu, de cand activati in cadrul acestei companii,nu ati demostrat… nimic.Sunteti numit politic si veti sfarsi destituit tot politic. In speranța că nu ne luați de PROȘTI, Domnule Dorobantu respectos va rugam luati-va concediu ……si calatoriti pe mare.Va dorim vant la pupa !
PS. Domnule Rodrigo Maxim aștept un răspuns.
Ce așteptăm stimați colegi? Nu vedeți că se pregătește o nouă DISPONIBILIZARE ? Nu vedeți cât de INCAPABILĂ este conducerea CFR CĂLĂTOR?. Ăștia sunt orice dar numai Români nu sunt -sau sunt?- Dormiți liniștiți, Dorobanțu lucrează penrtru noi.
Așteptăm ca sindicaliști de la marfă ? mergem ca puiu la tăiere?
Vă credeam mai deștepți și mai curajoși.
Piratule, nu avem problema privaților. Problema noastră este să schimbăm această conducere coruptă și…..(nu pot folosii cuvinte), cu una care dorește ca CFR CĂLĂTORI să fie o firmă respectată. Parcă tu ziceai de D-l Roșianu? că a fost singurul director care a încercat și chiar a reușit pe alocuri să pună Călătorii pe piciore. Dacă-i așa haide la Minister cu demonstrații. î-mi iau concediu și stau în fața min. pînă no mai fii Fenechiu și Dorobanțu la conducere. NU o să stau cu mâinile în sân să mă dea ăstia afară, ca pe-o măsea stricată și asta numai să se înbogățească iei. N-am cerut de pomană și nici n-am să cer, vreau să muncesc corect(ca și până acuma) , să fiu plătit după cât muncesc, cum muncesc și mai ales după importanța funcției.
Dacă dormim sau ne este FRICĂ, ne merităm soarta.
Motto: „ Nu vă temeţi! ”
domnilor care conduc destinele tarii noastre si implicit a SNTFC CFR CALATORI BVC ROMANIEI este alcatuit din taxe si impozite ale contribuabililor dece sa acordam subventie firmelor private de transport de calatori ca sa o duca bine cei care conduc MTI si SNTFC CFR CALATORI si sa nu creada DOROBANTU VALENTIN ca suntem ingusti la minte si o sa plecam capul la magariile lui
fratilor daca stiti ce doreste valentin DOROBANTU hai sa apelam la justitie ca sa oprim distrugerea CFR calatori
GEANINA si VALENTIN ii spun lui DOROBANTU despre MANAGERUL PRIVAT si ASTA MOARE DE CIUDA CAND AUDE DE ROSEANU STEFAN ca MANAGER PRIVAT . Roseanu a luat examenul de manager privat la CFR Calatori, Dorobantu o sti macar ce inseamna sa fi manager privat la CFR Calatori?
el stie DOAR SA FURE, SA FURE SI IAR SA FURE CU MIU ,POPESCU CARMEN,MARCELA NAE,Pescarasu, niste pupincuristi spagari ( scuzati cuvintul niste).si mai stie ceva foarte bine, sa ameninte,santajeze si sa faca abuz de functie. nu-l vad bine pe dorobantu, la cite a facut intr-o luna… pe muschii cui isi permite acest intrus , sa face asemenea ABUZURI ? sa fie nasu Costel ? DEMISIA DOROBANTULE, ESTI PE DUCA… SI MAI MULT. nu sunt bani de salarii si trimiti oamenii in somaj, da bani de achizitii publice (negocieri) pe banda rulanta de miliarde ,SUNT , ASA-I ? s-au facut intr-o luna cit pentru 5 ani. nu ne credeti prosti, ca stim TOT CE MISCATI, penalilor.
Domnule Director General Valentin Dorobanțu, în speranța că nu ne luați de PROȘTI, vă aducem la cunoștință cu respect, că nici un lucrător de la CFR Călători nu are mai puțin de studii medii. Oricât va-ți strădui d-tră, să ne demonstrați că suntem mai puțin pregătiți decât d-tră și actuala conducere pe care o păstoriți pentru o scurtă perioadă(s-a demonstrat în ultimi 4 ani că nici o conducere nu a rezistat mai mult de 10-11 luni) nu ve-ți reuși. Despre piramidă se învață în școala generală. Oricât vă străduiți să ne arătați că piramida se construiește cu vârful în jos, nu ve-ți reuși. Mai exact, pentru fiecare mecanic de locom. disponibilizat(ptr. diferite dosare) angajați în central și STFC-uri ,3 tesa.
Întradevăr, pentru Directorii pe care i-ați adus (numit),sunt de acord să le numiți și 1-2 consilieri, care să-i sfătuiască cum să devenim și mai repede ,, rentabili,, ca și CFR Marfă. Nu ajungea cu d-tră.
Cu aducerea(angajarea) a și mai multor juriști, iară sunt de acord. Oricum pierd toate procesele aflate pe rol, cu terți. Sunt buni și pentru a da o formă legală, cedării trenurilor, traselor, operatorilor Privați.
Sunteți un bun samaritean; aduceți de la CFR Marfă toată tesa, să înțeleg? Acolo și-au făcut treaba.
La control trenuri, sfatul meu este să angajați cetățeni germani, nu de alta dar poate nu v-a ajunge compensația pentru toată tesa și aveți nevoie de fonduri suplimentare ptr.plata salarilor. Înțeleg că trenurile care mai rămân dacă mai rămân, vor fii conduse de controlori, deoarece pe mecanici îi vânați ca pe …. . Cum se spune: ,,Locomotiva economiei….,, sau ,,Locomotiva Europei….,, în curând în România se va spune:,, Controlorii economiei…..,, sau ,,Controlorii Europei… .Care locomotivă? Care mecanici de locomotivă? după concepția d-tră.
Domnule Valentin Dorobanțu, vă rog NU ne credeți proști. Încă un sfat. Nu vă jucați cu nervii noștri.
Si la SNTFC,,CFR Calatori,,SA va fi manager privat si se va merge probabil pe varianta corecta-Stefan Roseanu. Cred ca Ministrul Transporturilor-domnul Relu Fenechiu va alege pentru manager privat probabil pe varianta corecta-Stefan Roseanu.
Cred ca Stefan Roseanu a aratat si ca Director General al CFR Calatori si va arata si ca manager privat ca CFR Calatori este o societate de stat ce poate concura in orice moment cu oricare operator privat de calatori daca va exista o concurenta loiala intre acestia.
VALENTIN NU-L MAI UMILI PE DOROBANTU CU MANAGERUL PRIVAT CA ASTA MOARE DE CIUDA CAND AUDE DE ROSEANU, DOROBANTU NU AGREEAZA OAMENII INTELIGENTI EL LUCREAZA DOAR CU CEI CE STIU SA FURE. AVEM LISTA CEVA MAI SUS .
la cfr marfa , alti HOTI ! E DREPT PE DOROBANTU VALENTIN NU-L DEPASESTE NIMENI .
“S-a anunţat vânzarea companiei CFR Marfă. Toată lumea dă ca sigură achiziţionarea falimentarei societăţi de transport feroviar de către Stoica Gruia, Regele vagoanelor ! Pentru cei ce nu ştiu, Stoica Gruia este acţionarul în acte al companiei Grup Feroviar Român, societate care are aceeaşi activitate ca şi CFR Marfă. Curios, Gruia este acţionar la GRF prin intermediul firmei GRAMPET cu 50,45% şi are ca partener familia Adriana şi Vasile Didilă, prin persone fizice, şi prin SC TURNOPREST. Dacă GRAMPET este o societate pe acţiuni cu doi acţionari – Adriana Didilă şi Stoica Gruia – şi o cifră de afaceri de 22 de milioane de euro, TURNOPREST este un SRL cu un singur acţionar – Vasile Didilă – şi încasări de… 9.000 de euro. O altă mare curiozitate pur românească: Gruia şi Didilăii sunt născuţi în comuna Brăhăneşti din Galaţi, în care TURNOPREST are sediul, iar în aceestă localitate aproape toţi sătenii au firme, în timp ce primarul şi viceprimarul sunt arestaţi pentru corupţie! În fine, în SC TRANSBORDARE VAGOANE MARFA – SA, acţionari sunt Grup Feroviar Român, Stoica Gruia, Vasile Didilă şi… CFR Marfă. În 2011, SC TRANSBORDARE a avut pierderi de 1,3 milioane de euro.”
Doamnelor, domnilor colegi, după cum bine a-ți observat site-ul fstf.ro, dă posibilitatea tuturor mebrilor de sindicat, indiferent la ce federație sunt afiliați, să-și exprime liber comentariile, observațile, părerile și cel mai important PROPUNERILE. Propuneri care de altfel -după câte cunosc eu- au fost luate în seamă și analizate foarte atent de Comitetul Director al FSTFR. Tocmai de aceea a fost creat în acest format site-ul(trebuie să-i mulțumim d-lui Liviu), pentru ca informația să circule rapid iar membrii de sindicat să-și poată spune punctele de vedere. Numai așa se poate ține o legătură strânsă și rapidă cu membrii de sindicat. Am văzut și vedem cum administrația se mișcă repede de tot în decizile lor, iar noi trebuie să ne mișcăm la fel de repede în a combate acele decizii care ne fac viața tot mai grea.
Nu pot să nu observ,comentarile dumneavoastră au fost pertinente și mai ales de bun simț. Am început să mă mândresc din nou cu calitatea de ceferist, văzând comentarile.
După cum bine am văzut și Președintele FSTFR ,Rodrigo Maxim a intrat la comentarii. Părerea mea, acest fapt este un gest de normalitate. Dorința mea, este să văd și alți Lideri marcanți, al altor federații să facă acela-și lucru, aici sau pe site-ul propriei federații.
Închei prin a vă ruga să nu vă opriți, continuați să vă scrieți comentarile, propunerile și of-urile. Nu cred ca cineva să fie cenzurat.
După cum spuneam, fstfr ne dă informația, chiar înainte să se întâmple.
Ce să mai spun? Noi pălmași luăm câte o zi liberă neplătită, contractul individual de muncă suspendat, iar Directorul General Dorobanțu î-și face calcule; cu 1,7 milioane de lei, cu câți angajați tesa se poate mării organigramele Centralului, Regionalelor(stfc-uri).
AM O PROPUNERE : -să oprim lucrul toți angajații din producție-mecanici, partizi de tren, casierițe, vagonari-pentru 10-15 zile în luna Martie. Dacă la o zi pe lună se face o economie din fondul de salarii de 1,7 mil.- în 5 luni, se face o economie de 8,5 mil. La 10-15 zile(din luna Martie) se face o economie de 17-25,5 mil. Așa putem să-i dăm o mână de ajutor Directorului dorobanțu, pentru a putea angaja la SNTFC toate neamurile lui, a Ministrului Fene și probabil și a unor parlamentari. Iar pentru cei care vor opri lucrul, Dorobanțu ne dă afară (un picior în fund, un pas înainte), ne mai dă câteva secții de circulație la privat, la fel câteva sute de trenuri și uite așa rămâne dorobanțu numai cu subvenția(compensația) și cu tesa. Sunt sarcastic, da. Am rămas fără cuvinte!!!!
SE STIA DE MULT CINE ESTE DOROBANTU , ACUM DOAR A ARATAT CE INSEAMNA SA-I DAI ” PROSTULUI PUTEREA DEPLINA !
LA CFR CALATORI MAMALIGA A EXPLODAT, ORI PLEACA DOROBANTU ORI DOMNULE FENECHIU SE INTAMPLA CEVA SI NU E DE BINE !
alooooo domnu Fenechiu , ne mai auziti ? DEMITETI-L DE URGENTA PE INTERLOPUL/GOLANU dorobantu. trimite oamenii in somaj si angajeaza peste tot ,pile,relatii, afaceri,etc. SA TINA MINTE DOROBANTU CA NU-I MOSIA LUI SI A LU NASU COSTEL !!!! nenorocitilor o sa ajungeti la puscarie cu toata gasca voastra penala.
Domnu Ministru Fenechiu, va dam o mana de ajutor cu o PARTE DIN CEI MAI CORUPTI DIN CFR CALATORI : Director interlop-Dorobantu/prezent,Director General Adjunct CU DEDICATII Economic-elena miu/prezent,Director General Adjunct Mentenanta -protopopu de la cluj/prezent, Director Revizii Vagoane -MARELE SMENAR CU LOCOMOTIVE, LIVIU PESCARASU/prezent, Directoarea BUNICA-comercial-CINTIA CRISTINA CHINDE/prezent SI NU IN ULTIMUL RIND DirectoAREA negocierilor achizitiilor interne si internationale-popescu carmen/prezent,directoarea ilegalitatilor RUO -marcela nae/prezent si MARIA SA ZAHARIA -corp control al GOLANULUI/INTERLOP .
DEMISIA IN BLOC PENALILOR !!!!!! DNA, VA RUGAM SA VA AUTOSESIZATI IN CAZUL CELOR DE MAI SUS !!!!
AVETI RABDARE, O SA VEDETI SAPTAMANA VIITOARE TOT ADEVARUL DESPRE CEI DE MAI SUS CU DOROBANTU IN FRUNTE , BINEINTELES, AJUNGE, ERA MOMENTUL SA SPUNEM ADEVARUL SI SA-I STIE SI ORGANELE ABILITATE ALE STATULUI , REPETAM, RABDARE…AU SARIT “CALUL”
de luni , o sa aflati multe despre hotii de la cfr calatori, condusi de valentin dorobantu, cu ei am ajuns aici, vor plati , nu-i mai scapa nimeni, garantat.
Ne intreaba Puchi ,,Cînd oprim lucru? ,, si spunea ,,Sînt sătul de incertitudine, de amenințări, de sancțiuni și mai ales de lacheii lu Dorobanțu.,,. Si Fanica spunea,,am citit ce ati scris si vreau sa va spun ca acest director dorobantu nu tine cont de nimeni, el distruge ca asa trebuie , lui sa-i fie bine . domnule ministru trebuie sa ne ajutati ca nu se mai poate asa cum vrea dorobantu, ajunge.,,. Georgeta spunea si ea ,,acest dorobantu a produs numai haos si ura in sntfc , anuleaza trenuri ca sa le preia privatii care circula cu trenurile goale dar circula,, si ca ,,Dorobantu nea taiat din salarii ca sa angajeze birocrati si se spune ca nimic nu e pe degeaba, putem dovedi.,,.Anita intreba,,DL. FENECHIU NE AUZITI SI PE NOI ?,, si ca ,,SINGURUL CARE TREBUIE SA FIE DEMIS URGENT ESTE DIRECTORUL GENERAL AL SNTFC BUCURESTI, DOROBANTU VALENTIN,,.Este adevarat ca sunt prea multi nemultumiti care au scris pe site-ul fstf in citeva ore si in realitate sunt mult mai multi nemultumiti de ce se intimpla in ultima luna la CFR Calatori si ar fi bine sa se termine cu ,,incertitudinea, amenințările, sancțiunile și mai ales cu abuzurile lacheilor lui Dorobanțu.,, .
asa se explica de ce a fost schimbat directorul de la corpul de control al directorului general , nu executa intocmai comenzile lui dorobantu , acum in noua formula a corpului de control,coapta, de dorobantu isi cheama prietenii la cercetare si cel din corpul de control dicteaza ce sa scrie sa iasa dosarul bine, repet numai unde vrea directorul “smecher de smecher ” dorobantu. tot ce va spun este real si in orice moment va trimit dovezile.
am citit ce ati scris si vreau sa va spun ca acest director dorobantu nu tine cont de nimeni, el distruge ca asa trebuie , lui sa-i fie bine . domnule ministru trebuie sa ne ajutati ca nu se mai poate asa cum vrea dorobantu, ajunge.
acest dorobantu a produs numai haos si ura in sntfc , anuleaza trenuri ca sa le preia privatii care circula cu trenurile goale dar circula, la noi la timisoara toti colegii mei se roaga la Dumnezeu sa vina director privat repede ca sa nu ne inchidem pe mana unui borfas care ne conduce acum si am auzut si lucruri murdare despre dorobantu , cam pune botu la , stiti ce vreau sa zic . Dorobantu nea taiat din salarii ca sa angajeze birocrati si se spune ca nimic nu e pe degeaba, putem dovedi.
Vineri si simbata(22 si 23.02.2013) s-a stabilit de domnul Director General Valentin Dorobantu cu ce director se incepe demisia din functia de Director de STFC si au fost avertizati altii. Directorului General Valentin Dorobantu i s-a spus initial de FSTFR ca este strategul SNTFC,,CFR Calatori,,SA in politica existentei trenurilor de calatori ale CFR Calatori, acum FSTFR vede ca strategia strategului s-a completat si tine cont si de asa zisele demisii ale membrilor conducerii centralului SNTFC,,CFR Calatori,,SA si a Directorilor de STFC-uri ale SNTFC,,CFR Calatori,,SA . FSTFR doreste sa nu aiba un Director General care sa aduca si demisia SNTFC,,CFR Calatori,,SA si in consecinta va sustine ca sindicatele trebuie sa fie unite si ca membrii de sindicat ce sunt salariati ai SNTFC,,CFR Calatori,,SA trebuie sa fie alaturi de sindicate si ca impreuna trebuie sa-i arate strategului ca CFR Calatori trebuie sa fie si in viitor un simbol pentru Romani.
DEMISIA DE URGENTA A DIRECTORULUI ,
DOROBANTU VALENTIN SI NUMIREA MANAGERULUI PRIVAT , AJUNGE CU JAFUL LA CFR CALATORI !
URMEAZA DEZVALUIRI INCENDIARE DESPRE DOROBANTU VALENTIN.
SINGURUL CARE TREBUIE SA FIE DEMIS URGENT ESTE DIRECTORUL GENERAL AL SNTFC BUCURESTI, DOROBANTU VALENTIN(finul unui operator privat de la calea ferata) ,CARE IN DECURS DE O LUNA SI CATEVA ZILE A REUSIT “PERFORMANTA” DE A NU PERFORMA CU ABSOLUT NIMIC.
SI TOTUSI CEVA A REUSIT , SA AFUNDE SNTFC BUCURESTI IN PRAPASTIE PENTRU A “FAVORIZA” FARA ECHIVOC TRANSPORTATORUL PRIVAT DE CALATORI CARE ORICUM PRIMESTE , CULMEA CULMILOR , SUBVENTIE DE LA STATUL ROMAN(PENTRU EI AVETI BANI STIMATI GUVERNANTI ???) .
DL. FENECHIU NE AUZITI SI PE NOI ?