Raport de activitate al Președintelui FSTFR

,, Am făcut informarea membrilor nostri de sindicat că CFR Călători solicită acestora să-și eșaloneze pe 3 ani drepturile salariale neplătite castigate în instanțe definitiv și irevocabil. Reamintim că salariații CFR Călători ce sunt membrii noștri de sindicat au convenții de eșalonare în derulare pentru Hotărârile definitive și irevocabile ce există în acest moment…,, .

SHARE

132 Responses

  1. Da domnilor colegi, în perioada minivacanței de paște, când lumea are timp să circule, d-l manager privat eficientizeză societatea anulând trenuri de călători la greu. Sigur domnia sa nu circulă cu trenul, pentru că dacă ar circula cu trenul, în momentul în care ajunge la casa de bilete și ar afla că trenul este anulat s-ar înjura singur.

  2. Întrun cuvant ,,CFR Călători,, este viata mea așa cum spunea și Ștefan Ion, viață ce a fost petrecută la calea ferata cu colegii mei si de asta îmi pasă de ce se întâmplă cu Calea Ferată Română, domnule Manager Privat Valentin Dorobanțu ,pentru că dacă era o mai mare parte și din viața dumneavoastră la cât sunteți de ambițios ,erați acum, credem noi, alături de noi de idealurile de la FSTFR… Totuși sperăm să vă alăturați idealurilor FSTFR…

    1. Da MARIAN,bine ai zis ne-am mancat sanatatea,tineretea,ne-am frustrat familiile pentru CFR ,DE CE NE UMILESC??? PAUL.

  3. Băi nea Costache, nu te mai plânge ca muierile,, ce vină avem noi angajații, ce vină avem noi angajații,, Te plângi mai rău ca babele. Avem ce-a mai mare vină. Avem vina că nu suntem în stare să ne unim într-un singur sindicat, avem vina că umplem bidoanele cu …., avem vina că încasările nu le vărsăm la caserii, avem vina că nu suntem în stare să învățăm instrucțile și mai ales să le aplicăm, avem vina că sutem niște LAȘI, avem vina că suntem vânduți șefilor, că-i pupăm în…(nu mi-i se permite să vorbesc murdar), avem vina că nu ne știm alege Liderii, arată-mi câți scriu aici. Arată-mi ce fac Liderii. Suntem plini de vină; terog să stai să și să chibzuiești, înainte să te-a puci să mă înjuri. Întrebăți Liderul, unde sunt colegii lui din federație? Sunt prea ocupați să ne câștige drepturile? Se ascund, ăsta-i adevărul meu.

  4. Intr-o privinta suntem cu toti de acorad domnule Dorobantu ,SNTFC CFR Calatori SA nu are bani ,dar domnule manager credeti ca un mecanic de locomotiva munceste intr-un fel cind societatea are bani si altfel cind societatea este in colaps financiar?NU domnule manager general,un mecanic de locomotiva si sint convins ca stiti acest lucru isi face datoria pe ploaie pe ninsoare pe caldura pe frig simbata, duminica de Paste si de Craciun in conditii de siguranta circulatiei si fiind plecati de acasa si peste 25-30 de ore.Multi domnule manager general nu mai au familii din cauza acestei meseri mor pe strada ori la serviciu iar de pensie unii o” apuca ”1 an 2.Si atunci mecanicu de locomotiva isi merita aceste drepturi cistigate in instanta?DE CE a trebuit sa mergem in instanta?cind aceste drepturi au fost prevazute in contractul pe ramura.?.Nu s-a respectat contractul si ca intodeauna acarul Paun este de vina!!!!Tot la fel de adevarat este si faptul ca multi mecanici au fost( uni vinovati alti mai putin )in anchetele cu motorina, sa plateasca dar asta nu inseamna ca toti au avut aceste preocupari.In consecinta domnule manager Dorobantu, pentru ca stiu ca urmariti aceste comentarii va rog sa gasiti o solutie, alta decit esalonarea pe 3 ani.Si pentru ca fac parte din comitetul de conducere al SDLBC va informez ca membri nostri de sindicat nu au fost de acord cu esalonarea pe 3 ani, mai mult decit atit au solicitat executor judecatoresc pentru drepturile cistigate,ramin la convingera ca impreuna ne vom aseza la masa negocierilor si vom gasi o alta solutie.

    1. asta se si doreste domnilor colegi ” cfr butuci srl” credeti ca administratiei cfr ii pasa catusi de putin de noi ,daca ii pasa, nu lasa marfa sa falimenteze , si credeti ca nu s-au facut jocurile cu cfr marfa,ce auzim sau vedem este praf in ochi ca la oltchim nu mai am nici o speranta din partea actualei conduceri , daca ma tai nici macar nu mai curge sange.Ce-mi pare rau este ca mi-am mancat tineretea la calea ferata de la varsta de 16 ani am am intrat pe poarta depoului BC nu a contat ca este zi lucratoare sau sarbatoare sau facut ani de nopti ne dormite ,saptamani de craciunuri, paste si revelioane sau zile de nastere intrun cuvant este viata mea petrecuta la calea ferata cu colegi mei buni sau rai ,si de asta imi pasa de ce se intanpla cu calea ferata domnule manager ,daca era o parte din viata dumneavoastra mureati pentru ea ,nu o vindeati ca pe o prostituata la coltul strazi,

    2. Da MARIN Costache ,DISP.18 FACE RAVAGII SI LA DEP.Ploiesti hc 370 circula cu inst ICL defecta .De ce ????

  5. Care este vina angajatilor SNTFC CFR Calatori SA?ca de-alungul timpului cei care ne-au condus au facut-o in defavoarea societati, dar in avantajul lor si am sa va dau domnule manager general Dorobantu citeva exemple;au fost cumparate ramele electrice asa zise Z.eta,la preturi astronomice fabricate in 1963,ineficiente s-au cumparat locomotive de 7000 cai putere si circula cu 2 vagoane dupa ele,s-a renuntat la sectia Oltenita ca nerentabila la privat, super rentabila,s-a facut refractie pe Constanta si din cauze bine cunoscute de dumneavoastra se parcurgea acesta distanta in 6 ore, bineinteles ne-am pierdut calatori.Si inca un exemplu domnule manager in loc sa marim numarul trenurilor le-am micsorat,si revin care este vina nostra? noi am lucrat cu ce ne-ti pus la dispozitie(cu materialul clientului),ACESTA ESTE VINA NOASTRA CA AM LUCRAT IN ORICE CONDITI,pentru ca toti angajati sa-si poata primi salariul, inclusiv dumneavoastra domnule Dorobantu!

  6. Da domnule Marian Paval ai dreptate sunt alte anulări de trenuri de călători pe motivul datoriilor înregistrate în contul Taxei de utilizare a infrastructurii. Managerul Privat de la CFR Infrastructură a închis secții de circulație pe motivul datoriei la TUI…Trebuie spus însă că CN CF CFR SA a transmis o somație tuturor operatorilor de transport feroviar de călători de Stat și Privați să plătească până pe 09.04.2013, datoriile înregistrate în contul TUI …

  7. Managerul Privat de la CFR Călători anulează trenuri de călători ale CFR Călători în perioada sărbătorilor de Paște…să înțelegem oare că măsura face parte din planul de creștere a veniturilor proprii ale CFR Călători? …

  8. Managerul Privat de la CFR Infrastructură închide secții de circulație pe motivul datoriei la TUI dând de înțeles că măsura face parte din planul de creștere a veniturilor proprii ale Companiei de Infrastructură Feroviară…

  9. Da domnule Marian Paval ai dreptate sunt alte anulări de trenuri de călători pe motivul datoriilor înregistrate în contul Taxei de utilizare a infrastructurii:
    – pe Secția Medgidia Negru Vodă : tr. 8673/8674 din 10.04.2013 și tr. 8671/8672 din 11.04.2013;
    -pe secția Giurgiu Nord-Grădiștea : tr. 9325/9326 din 10.01.2013 și tr. 9321/9324/9323 din 11.04.2013.
    Sunt anulate trenuri de călători ale CFR Călători pe motiv că nu s-a plătit Taxa de Utilizare Infrastructură!… Se precizează că așa vor crește veniturile proprii ale CFR Infrastructură …Dacă nu se circulă de unde să se platească Taxa de Utilizare Infrastructură?…Dacă nu se circulă cum să crescă veniturile CNCF CFR SA? ….

  10. Da domnule Marian Paval ai dreptate sunt alte anulări de trenuri de călători și alte motive:
    – pe Secția Medgidia Negru Vodă : tr. 8673/8674 din 10.04.2013 și tr. 8671/8672 din 11.04.2013;
    -pe secția Giurgiu Nord-Grădiștea : tr. 9325/9326 din 10.01.2013 și tr. 9321/9324/9323 din 11.04.2013.
    Atenție sunt anulate trenuri de călători ale CFR Călători pe motiv că nu s-a plătit Taxa de Utilizare Infrastructură!… Dacă nu se circulă de unde să se platească Taxa de Utilizare Infrastructură?…
    Și pentru perioada Sărbătorilor de Paște se anulează trenuri de călători:
    – 04/05.05.2013 , tr. 531 se anulează în relația Cluj Napoca- Oradea și circulă conform Livret Teiuș-Cluj Napoca;
    -05.05.2013, tr. 532, se anulează în nrelația Oradea-Cluj Napoca și circulă conform Livret Cluj Napoca – Teiuș- București NordȘ
    -în zilele de 01,02,03
    și 06 mai 2013 trenurile 572 și 573, se anulează în relația Galați-București Nord și retur etc.
    Atenție pe perioada Sărbătorilor de Paște din 2013 sunt anulate mult mai multe trenuri de călători ale CFR Călători decât cele menționate mai sus ! …
    Curios este că se anulează trenuri de călători în perioada Sărbătorilor de Paște din 2013 când fiind sărbători ar trebui să se circule cu trenurile de călători ale CFR Călători și să crească încasările CFR Călători… Oare dacă trenurile de călători ale CFR Călători nu circulă în perioada Sărbătorilor de Paște din 2013 atunci nu scad și veniturile CFR Călători fiind mai puține încasări și mai patina compensație? …

  11. Domnule Director General, dacă tot aveți un angajat în central care citește acest site și vă aduce la cunoștință cele relatate de noi, vă aduc la cunoștință că aveți o creanță și arierate față de SMLC Tg. Mureș și Sighișoara. Avem rugămintea de-a le onora.

  12. Referitor la întrebările puse pe site-ul http://www.fstf.ro de Andreea, Bărăgău Marian , Perpelea Dorel , dar și telefonic sau direct puse de Calistru Sebastian,Pîrvulescu Mihail,Albu Doru, Ciocănel Nicolae,Vlad Iulian Gabi, Lădaru Aurel, Stănescu Șerban și mulți alți membrii ai nostri de sindicat, le-am promis că voi aduce la cunoștință domnului Director General Valentin Dorobanțu despre eșalonările neplătite la toți salariații(s-au plătit însă la o mare parte din ei rata de eșalonare din aprilie 2013) ce sunt membrii de sindicat ai SDLBC sau despre apostilele de pe acte cu lunile în care se vor plăti eșalonat în trei rate pentru drepturi salariale din 2009 ce sunt încă neonorate de CFR Călători și despre orele suplimentare din anul 2010 apostilate că se vor plăti în decembrie 2012 sau ianuarie 2013 și pe care domnul Director General Valentin Dorobanțu a promis că le va plăti și personal cred că în acest sens domnul Director General Valentin Dorobanțu, după ce va fi înștiințat din nou , se va tine de promisiune…

  13. Și eu am întrebat pe Președintele SDLBC de ce membrii de sindicat ai SDLBC ce sunt salariați în Depoul de Locomotive București Călători ce trebuiau să primească banii pe orele suplimentare castigate definitiv și irevocabil în instantă nu au primit banii conform apostilei Directorului General nici în decembrie 2012 sau ianuarie 2013 și nici măcar în primele zile ale lui aprilie 2013 cum se promisese ulterior, ținând cont că nu era vorba de o sumă prea mare… Președintele SDLBC mi-a spus și mie că probabil este o greșeală ce se va remedia pentru că domnul Director General Valentin Dorobanțu a promis că va plăti aceste ore suplimentare în aprilie 2013 …

  14. Și eu am întrebat pe Președintele SDLBC de ce nu toți membrii de sindicat ai SDLBC au primit rata din eșalonare pe luna aprilie 2013 , precizând că mă refer la salariații din STFC București și acesta mi-a spus și mie că probabil este o greșeală ce se va remedia pentru că domnul Director General Valentin Dorobanțu a promis că va respecta eșalonările făcute și că le va plăti conform convenții…

  15. Poate să-mi spună și mie cineva dacă s-a plătitrata din eșalonare către membrii de sindicat ai SDLBC ce sunt salariați ai SELC Basarab-Depoul Ploiești și ai Depoului București Călători și ai Remizei Automotoare , de ce nu s-a plătit rata de eșalonare la toți membrii de sindicat ai SDLBC, respectiv și pentru cei ce sunt salariați în STFC București (operatori RCT etc.)…Am întrebat și pe Președintele SDLBC și acesta mi-a spus că probabil este o greșeală ce se va remedia pentru că domnul Director General Valentin Dorobanțu a promis că va respecta eșalonările făcute și că le va plăti conform convenții…

  16. eu unu nu vreau sa ma repet ,cat sa furat de la calea ferata de catre fosta conducere ,toate contractele semnate de fosti sefi care au generat pierderi serioase cf,toti bani devalizati de domnul Necolaiciuc,toate afacerile cf gestionate foarte prost de fosta conducere, si sunt in proportie de99% le-au facut prost in detrimentul cf in schimbul comisioanelor ,posturi la firme private de profil extrem de bine platite [vezi cfr MARFA ] SI NU CA ACESTI OAMENI AR FI NISTE AGEAMI ,sa fim seriosi marea majoritate sunt foarte bine pregatiti ,din aceasta cauza ne-a dus pe toti de nas ,si cu ajutorul unor lideri de sindicat corupti care au supervizat aceste faradelegi in scopul unor foloase presonale .NU CREDETI STIMATI COLEGII CA A VENIT TIMPUL SA NU NE MAI LASAM MANIPULATI DE ACTUALA CONDUCERE ,SA NU CEDAM LA PRESIUNILE FACUTE DE ACESTIA .FITI BARBATI CE NAIBA ,SI CU PUTIN SANGE IN VENE. Nu am devalizat noi cf ,neam facut datoria si pot sa spun ca am incercat sa o facem cat mai bine cu toate conditile deficitare si grele pe care le-am intanpinat iar dumnealor conducerea ar trebui sa ne multumeasca ,si nu trebuie sa ne spuna “Bine ca aveti un loc de munca” pentru ca a trecut vremea munci voluntare si venitul la srviciu fara a fi platit. Au vrut uniune europeana sa nu cerem si salariu de uniune europeana ca preturi avem legi avem tot timpul ne raportam la europa dace nu si cu salariile daca avem menegeri privati care sunt platiti in euro si au salarii europene .CONSIDER CA SUPT PUSI ACOLO PENTRU A ADUCE PROSPERITATE MUNCITORILOR CA SI POLITICIENI SA GANDEASCA SI SA MUNCEASCA PENTRU CETATENI CARE I-AU ALES.ASA CA DOMNUL MENEGER SA FACA BINE SA PUNA OSUL LA TREABA , DACA NU SE PRICEPE SA ACCEPTE SI SFATURILE CELOR DE JOS CARE CHIAR AU INTERESUL CA CF SA MEARGA BINE [Nu cerem bani pentru cinsiliere numai sa ne asculte ideile,sfaturile,parerile pentru ca si un om sinplu poate avea viziune nu numai dumnealor sunt dumnezei ]

  17. DOMNULE PRESEDINTE si stimati colegi astazi 10/04/2013 sa mai inchis o sectie de remorcare MEDGIDIA-NEGRU VODA datorita menegmentului si stretegiei de distrugere a CFR CALATORI ,va intreb si totodata ma intreb ce va mai urma ,ce surprize ne va mai astepta, datorita suspendari activitati pe aceasta sectie multi colegi vor face serviciu unde ? acolo unde a vrut stralucita administratie sa treaca in fisa postului la mec loc ,la PAZA IN DEPOU . PE ACEASTA CALE MULTUMIM CELOR CARE NE POARTA DE GRIJA “””si sa le dea bunul DUMNEZEU UN PASTE FERICIT .

  18. CFR S.A. are de încasat de la companiile surori CFR Marfă şi CFR Călători de aproape două miliarde de lei în total. Compania care transportă zilnic 150.000 de călători nu a achitat până acum nimic din datoria uriaşă. În consecinţă, de astazi, trenurile ar putea rămâne în depouri.

    „Măsurile sunt de popriri de conturi și blocarea accesului pe calea ferată”, spune Lucian Isar, preşedintele Consiliului de Administrație al CFR S.A.

    Cu CFR Marfă, statul a reuşit să evite această situaţie delicată. Datoriile se mută dintr-o parte într-alta. CFR Marfă va prelua datorii în valoare de 725 de milioane de lei de la CFR SA.

    „Datoria către stat se va stinge. E un mare avantaj. N-o să mai avem popriri de conturi din ANAF”, explică Dimitrios Sophocleous, directorul general al CFR S.A.

    Apoi, toate datoriile din contul CFR Marfă vor fi transformate în acţiuni pentru a fi privatizată. Acest lucru va scadea valoarea acestor titluri, dar va usura gasirea unui cumparator pentru aceasta societate, care trebuie privatizată.

    Şi operatorii privaţi au datorii faţă de CFR S.A., peste 130 de milioane de lei în prezent. În ultimele zile, CFR S.A. a recuperat aproximativ 20 de milioane de lei de la companiile private. Şi aşteaptă până la sfarsitul zilei încă 65. Dar îşi asumă şi pierderi însemnate, de 65 de milioane de lei, de la firme care sunt în insolvenţă.

    Pe de altă parte, şi CFR S.A. are şi ea datorii de plătit. Este vorba despre un miliard şase sute de milioane de lei, către bugetul statului şi furnizori.

  19. Domnilor colegi nu știu dacă ați văzut modelul de convenție de eșalonare făcut de administrație, este o bătaie de joc la adresa noastră prin faptul că semnând această eșalonare ne condamnăm singuri. Vor să eșalonăm sumele pe trei ani dar nu ne garantează primirea acestora într-o singură tranșă în anul respectiv astfel încât ne pot duce cu zăhărelul până în luna decembrie fără să primim nimic iar la art. 4 din convenție scrie că putem executa silit după 30 de zile numai suma datorată din anul respectiv, așa că administrația mai câștigă încă o perioadă de timp până când facem demersul pentru executare silită.

  20. Referitor la Zona de Vest a FSTFR aceasta are reprezentanți precum Popa Constantin, Proca Aurelian și Daniel Mincă care sunt o speranță pentru viitorul acestei zone și care comunică și ei foarte bine între ei și cu membrii lor de sindicat și ale căror puncte de vedere le-am văzut și pe ele la comentarii pe site-ul http://www.fstf.ro

  21. Referitor la Zona de Est a FSTFR, știu că membrii de sindicat ai sindicatelor de pe această zonă au deschis acțiuni în instantă înaintea celorlalți membrii de sindicat ai sindicatelor din FSTFR (pe drepturile de diferențe de salarii și de spor de condiții speciale etc.) și aici cred că la modul de acționare prin acțiuni în instanță s-au luat după membrii Sindicatului de la SELC Craiova , sindicat afiliat la FNFM/C, deci dacă ne gândim Zona de Est a FSTFR a fost mai rapidă pe acțiunile în instantă și dacă și-au luat banii toți odată pentru că au urmat pașii celor de la SELC Craiova ce sunt într-un sindicat afiliat la FNFM/C și or fi pus Executor Judecătoresc și ei…, atunci sunt în FSTFR, 3 Zone care și-au reeșalonat drepturile salariale câștigate în instanță definitiv și irevocabil până acum și Zona de Est care a urmat modelul Executării folosit de mecanicii de locomotivă de la SELC Craiova ce fac parte dintr-un sindicat afiliat la FNFM/C…

  22. Zona de Nord a FSTFR este în prezent aproximativ egală numeric ca Zona de Sud a FSTFR, dar va trebui să adopte tactica Zonei de Sud a FSTFR și să comunice mai mult între membrii săi de sindicat și între membrii și liderii lor de sindicat…

  23. Zona de Sud a FSTFR este încă cea mai numeroasă din FSTFR și comunică foarte bine membrii săi de sindicat între ei și cu liderii lor de sindicat și dacă adoptă și tactica Zonei de Nord a FSTFR pe STFC București ,atunci numai pe STFC București Zona de Sud a FSTFR poate ajunge la numărul de membrii de sindicat pe care îi are FSTFR în prezent, dacă se unesc pe STFC București în cadrul FSTFR : Ramura TESA, Ramura Tracțiune, Ramura Vagoane și Ramura Comercial…

  24. Domnule Matache Gabriel consider că aveți dreptate referitor la sancțiunea disciplinară care vi s-a aplicat, pentru că și eu cred că este prea aspră și cred că aveți dreptate ca împotriva deciziei de sancționare pe care ați primit-o să faceți contestație la Tribunalul București , în termen de 30 zile calendaristice de la comunicarea ei …

    1. una din metodele de reducere a salariului este tocmai sanctionarea acestuia conform directivelor trasate de conducerea administratiei [de partid si de stat]asa ca Gabi si eu spun sa faci contestatie la tribunal si sa duci si fisa postului pentru revizor de locomotiva intrucat in realitate nu se poate realiza tot ce este scris acolo si o consider o forma de exploatare a personalului care poate fi sanctionat la orice ora .Trebuie luat in discutie fisa postului pentru revizorul de locomotiva intrucat stie toata lumea ca este supra incarcata si acum in plus ai in atributii si paza unitati [propun trimiterea celor care fac functia de revizor la cursuri de autoaparare la cursuri de tragere cu arma si dotarea revizorilor cu pistoale si veste antiglont pentru a face fata hotilor ] sa intre in fisa postului atributii care pot fi executate de un singur om in spatiul si timpul cat acesta face serviciu.

  25. Am fost sancționat cu 10% /una lună , deși nu am mai avut nici o sancțiune disciplinară în ultimile 12 luni, pentru că nu era completat registrul de predare-primire locomotive cu datele necesare de către revizorul de locomotivă, pentru că eu ca mecanic de locomotivă nu am predat sub semnătură cantitatea de motorină cu care a fost remizată locomotiva… Am greșit odată, dar tot nu înțeleg de ce sancțiunea disciplinară nu putea fi avertisment scris în cazul meu…

  26. Paul Manolescu spunea ,,UNDE SUNT COMENTARIILE LIDERILOR DE SINDICAT? PENTRU CARE SAU CHELTUIT BANI SA FIE DOTATI CU TEHNICA DE COMUNICARE? SAU ASCUNS SI DACA SAU ASCUNS ,CE ASTEAPTA?SA TREACA VALUL?HAI SA NU NE BATEM JOC DE NOI SI DE CEI CARE NE-AU GIRAT.TREZITI-VA,DACA NU …….,, . Paule te referi la Liderii de sindicat de pe Zona de Est a FSTFR?…Trebuie să-ți precizez că cei de pe Zonele de Sud și Vest comentează pe acest site http://www.fstf.ro, cei de pe Zona de Nord comentează și acolo mare parte din ei, iar ceilalți se preocupă să facă unirea celor patru Ramuri: Tracțiune, Comercial, Vagoane și TESA în cadrul aceleiași Zone din FSTFR, nu am recunoscut liderul de la Brașov și pe cel de la Ciceu, dar poate comentează și ei…Din această cauză te-am întrebat Paule te referi la Liderii de sindicat de pe Zona de Est a FSTFR?…Referitor la Zona de Est a FSTFR, știu că acestea au deschis acțiuni în instantă înaintea celorlalte sindicate din FSTFR(pe drepturile de diferențe de salarii și de spor de condiții speciale etc.) , deci dacă ne gândim Zona de Est a FSTFR a fost mai rapidă pe acțiunile în instant și nu am cunoștință dacă și-au luat banii toți odată sau eșalonat… După cum se poate vedea sindicatele de pe fiecare Zonă a FSTFR au avut strategii diferite în ultima perioadă de timp și asta pentru că au comunicat la interval destul de mari de timp în cadrul ședințelor de sindicat…

    1. Domnule G.M. nu am facut referire la o anumita zona a FSTFR,ieu m-am referit la Lideri din toate zonele.Unde sunt?de ce tac?ce asteapta?cine trebuie sa iasa in fata ?numai Rodrigo, Paul,PROCA ETC. ,UNDE SUNTETI CEILALTI?????????

  27. Președintele FSTFR și Liderii mecanicilor de locomotivă și automotor de pe Zona de Sud a FSTFR: Maxim Rodrigo Gabriel, Costache Marin(BC),Chițu Luigi(SELC Basarab),Ciobanu Costel (Remiza Automotoare) ,Paul Manolescu (Depoul Ploiești),Pavăl Marian(Depoul Medgidia-Constanța), precum și mulți alți membrii de sindicat ce sunt salariați în Depoul de Locomotive București Călători, SELC Basarab și Remiza Automotoare a Depoului București Călători, au înțeles rolul acestui site http://www.fstf.ro și și-au dat în clar numele și prenumele când au făcut comentarii și mai mult de atât comentariile lor sunt în sensul de a comunica și a socializa în cadrul Zonei de Sud a FSTFR și se observă dorința lor de a folosi un vocabular cât mai adecvat pentru ca acest site www,fstf.ro să devină un site al CFR-iștilor și al tuturor celor care vor să știe cum trăiesc CFR-iștii… Am constatat că membrii de sindicat ai Zonei de Nord a FSTFR au scris mai puțin pe acest site http://www.fstf.ro fiind preocupați să crească numeric și astfel membrii de sindicat ai FSTFR de pe Zona de Nord a FSTFR s-au dublat reușind prima Unire a două Ramuri de la CFR Călători:Ramura Tracțiune și Ramura Comercial, în cadrul FSTFR pe Zona de Nord a acesteia…

    1. Va felicit valorosi membri din zona de Nord a FSTFR ,indiferent de ramura CFR-istul este la fel(frate)

  28. Domnule Costache, despre ce manageriat defectuos vorbesti ?,cind dupa ,ACTIUNEA MOTORINA, s-a facut o economie lunar de 200 000 euro , unde sint acesti bani?s-au dat afara mai mult de 29 de angajati .Serviciul SPAGA SI CORUPTIE s-a umplut de GLORIE ,iar DOROBANTU a trecut de la director la manager.HALAL serviciu SC HALAL MANAGER.Bai fratilor stiti care este politica lui DOROBANTU? sa distruga calea ferata, sa dea oamenii afara si intr-un final sa-si vada visul cu ochi sa ajunga presedinte de companie privata daca se poate pe la Piatra-Olt.Apropo de drepturile banesti, daca locuiam cu toti in judetul Dolj??…..

  29. UNDE SUNT COMENTARIILE LIDERILOR DE SINDICAT? PENTRU CARE SAU CHELTUIT BANI SA FIE DOTATI CU TEHNICA DE COMUNICARE? SAU ASCUNS SI DACA SAU ASCUNS ,CE ASTEAPTA?SA TREACA VALUL?HAI SA NU NE BATEM JOC DE NOI SI DE CEI CARE NE-AU GIRAT.TREZITI-VA,DACA NU …….

  30. AS DORI IMPOSIBILUL SA MAI AM O DATA 17 ANI CA NU AS OPTA NICI CUM SA FAC O CARIERA LA CFR.CONCLUZIE DUPA 30 ANI VECHIME. CINE ESTE DE VINA?NOI?

  31. TREBUIE SA INTELEGETI ODATA CA DIRECTORII SUNT 1+8ȘI VOI ,NOI ,SUNTEM MULTI,CE AVETI?SUNTETI SETATI PE PROGRAMUL IMPUS? AM MULT MAI MULTE ASTEPTARI DE LA CFR-ISTII ADEVARATI.

  32. Dupa ce s-a mers in instanta si ne-am cistigat drepturile ( unele definitiv si irevocabil )suntem intr-o situatie’ delicata”si datorita manageriatului defectuos si a lipsei bugetului pe 2013 sa nu putem sa ne luam aceste drepturi banesti.Mai mult decit atit domnul manager general Dorobantu Valentin,desi provine din rindurile noastre ,a intrat intr-o disputa cu angajati SNTFC CFR Calatori SA,si a trecut de la amenintari cu judecata(pentru jigniri)pina la concedieri, bineiteles dupa lege 29 angajati pe luna.Dar aceasi lege chiar daca nu-i convune domniei sale spune ca trebuie sa ne plateasca drepturile cistigate.Fara sa jignesc pe cineva dar din anul 2000 pina in prezent domnul Dorobantu este cel mai ” nepopular” director, respectiv manager pe care l-a avut SNTFC CFR Calatori SA.si asta datorita masurilor gresite pe care le-a luat impotriva salariatilor.Ori s-a vazut cu saci in caruta cum spunea anterior un coleg ,ori mai exista un proverb rominesc “cind ajunge tiganul imparat”…!!

  33. Avem si noi o intrebare adecvata vremurilor care le traim noi ceferistii,cand s-a luat decizia de catre domnul ministru Relu Fenechiu ca sa puna in fruntea CFR Calatori manager privat, respectiv pe domnul Valentin Dorobantu,acesta a venit cu un program de redresare al CFR Calatori,ca si ceilalti aspiranti la postul de manager,adecvat si adevarat acest program trebuia prezentat de domniile lor pe un post de televiziune la ora de maxima audienta ca sa vada tot omu’ transparenta de care tot vorbea si vorbeste USL-ul,ori acest lucru nu s-a intamplat,intrebarea este:ce aveti de gand cu noi,ce aveti de ascuns,de ce nu veniti printre ceferistul de rand sa vedeti ce-l doare? P.S. De la instalarea dv.ca manager printre noi au fost “catelusii” trimisi sa ameninte oamenii prin gari,depouri,piata de manevra,de aici si starea de nemultumire crescanda a oamenilor deci se presupune ca sunteti dator sa ne tratati cu respectul pe care cereti din partea noastra, domnule manager privat.

  34. Domnule Ștefan Ion cfr-istu, te asigur eu că nu va fi manipulare din partea FSTFR în a determina membrii de sindicat să-și schimbe voința și că fiecare membru de sindicat ce este salariat al CFR Călători , hotărăște numai în numele lui dacă semnează eșalonarea drepturilor sale salariale câstigate în instantă definitiv și irevocabil, pentru că este dreptul fiecărui salariat în parte, pentru că sunt banii lui pentru care singur hotărăște forma cum să-i primească: eșalonat pe 3 ani sau toți odată prin Executor Judecătoresc… Vezi că am ânțeles că FSTFR nu va mai posta pe site-ul http://www.fstf.ro decât comentariile care conțin un vocabular adecvat, motivul fiind că FSTFR dorește ca site-ul http://WWW.fstf.ro să fie un site model în care toți cititorii să poată comenta și în care nici un cititor să nu fie deranjat de vocabularul neadecvat al unora dintre cei care comentează…

  35. Domnule Ștefan Ion cfr-istu , așa cum mă ști am acționat totdeauna pentru a apăra drepturile membrilor de sindicat ai FSTFR, dar te rog încă odată să folosești un vocabular adecvat și nu îți ascund că un alt coleg de-al nostru domnul Pavăl Marian mi-a zis ieri 08.04.2013 că Directorul General -domnul Valentin Dorobanțu i-a spus că dacă pe site-ul http://www.fstf.ro nu se folosește un vocabular adecvat va acționa în instantă site-ul și pe cei ce scriu pe el…

  36. Domnule CFR-ist, azi FSTFR mai sărbătorește o victorie: a câștigat definitiv și irevocabil toate acțiunile în instantă referitoare la concedierile colective din anul 2011, cu precizarea că numai o singură decizie(de la Brașov) a fost partial castigată (fiind repuși în funcția avută anterior concedierii doar 3 din cei 5 contestatari) sau altfel spus din toți cei concediați în anul 2011, toate acțiunile în instant ale FSTFR au fost castigate în instanțe definitive și irevocabil și din toți salariații CFR Călători ce sunt membrii nostrii de sindicat și care au fost concediați în anul 2011, aproape toți (mai puțin cu 2 ) au fost reintegrati în funcțiile avute anterior concedierii din anul 2011 și la toți li s-au dat salarile care li se cuveneau din momentul concedierii și până la reintegrarea efectivă…

  37. Dupa cum va cunosc domnule presedinte nici nu cred ca veti actiona in alt mod,si pentru asta aveti tot sprijinul meu.

  38. Domnule CFR-ist poți fi sigur că Președintele FSTFR va actiona in conformitate cu vionta menbrilor de sindicat ai FSTFR si că nu va duce muncă de manipulare a acestora in favoarea administratiei, dar să ști că salariații CFR Călători ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR sunt și vor fi bine informați despre toate informările făcute de administrație către sindicate și pe care le solicită societatea ca să le facă sindicatele mai departe membrilor săi de sindicat în momentul când vor decide ce vor face pe viitor în raport cu celelalte drepturi salariale neplătite ce le vor câștiga în instantă…

    1. ce-i care nu am semnat esalonarea ce facem ramanem fara bani?ce-i care au semnat esalonarea au renuntat la toate drepturile de reprezentare de catre terti dar se pare ca de ei sindicatul poarta grija restu treaba lor sau cum???????????????/

    2. vreau sa stiti ca am trecut de curand la acest sindicat de la libertatea unde informarea a lasat de dorit .as vrea sa cred ca nu degeaba

  39. Domnule manager privat, aștept cu nerăbdare clipa când vă ve-ți hotărî să ne dați în judecată ptr. calomnie, comform afirmaților și amenințărilor d-tră.
    Dacă credeți că, calomnie înseamnă a spune adevărul, înseamnă a arăta realitățile de zi cu zi, înseamnă să simți pe pielea ta decizile proaste pe care le luați și care ne influențează negativ munca și viața, atunci sunt în asentimentul d-tră. Nu credeți că este cazul să treceți de la vorbe, la fapte?
    Am rugămintea de-a coborî din ,,Palatul d-tră de Cleștar,, la supușii d-tră din depouri. Coborâți și ve-ți vedea REALITATEA cu ochișorii d-tră. Sunt sigur că vă va pierii cheful de glume, de amenințări cu judecata. Nu credeți că am stat prea mult prin tribunale, curți de apel, pentru a le și a ne câștiga drepturile salariale pe care cei ca d-tră n-au binevoit să le acorde? Drepturi dealtfel muncite de mecanicul de locomotivă(care vă câștigă și d-tră salariul de manager),personalul de tren și caserițe( am uitat pe cineva?). NU MIȘCĂ ROATA, NU VINE BANU, ăstai purul adevăr,oricât a-ți dorii d-tră să demonstrați contrariu. Acum, că a venit vremea scadenței (trebuie să plătiți aroganța și amenințările), plătiți reaua credință, înțelegerile care lea-ți și faceți cu celelalte Federații (fnfmc, fml) angajații și membrii de sindicat de la FSTFR nu mai au încredere în d-tră și vor executarea sentințelor.,, Pentru unii sunteți mumă iar pentru alții ciumă?,,
    Nu dau sfaturi, dar vă rog fi-ți foarte atent la ce se petrece în aceste zile în țară și politică.

  40. Puchii referitor la CFR Călători, pot spune că și eu cred că s-a dorit, se dorește și se va dorii falimentarea lui. Tindem să credem că aproape toți Directorii Generali care sau perindat pe la conducerea CFR Călători din 2006 încoace, respectiv din momentul în care au început să apară operatorii de transport feroviar de călători privati, au avut ca singură sarcină(politică), falimentul CFR Călători. Dar în afară de falimentul societății se dorește să se dea vina pe salariații societății pentru că trebuie să se găsească acarul Păun de vină, pentru că dacă se știa că este acrul Păun , ce a mai căutat să-și opțină dreptatea și drepturile salariale în instanțe ,definitiv și irevocabil și pe EXECUTORII JUDECĂTOREȘTI puși de salariați să execute silit societatea, întrucât procesele câștigate sunt irevocabile și foarte multe, pentru că și nedreptățile făcute de administrație salariaților au fost foarte multe.

  41. Se spune că poporul român are un nivel de toleranță foarte ridicat și o memorie colectivă foarte scurtă. Se mai spune că cel mai prost administrator este statul.
    Pot să afirm cu tărie că cel mai prost administrator este statul, cel puțin în cea ce constă CFR Călători. În sprijinul afirmației vine și Directorul General sau Manager Privat, cu toate măsurile de falimentare a societății la care este angajat. Spun angajat și nu patron cum vrea să ne-arate. Ministrul Transporturilor, mi-a dat dreptate, prin numirea a celui mai în măsură să ocupe acest post , dintre toți cei care aveau concursul luat(menger). Deci dacă statul este cel mai prost administrator… cum se spune manegerului? Aceste concluzi sunt trase de oameni mult mai pregătiți ca mine(vezi articole din ziare). Dar ca mine se întreabă și ei : de ce vrea statul să se falimenteze singur? Răspunsul pe care îl dau eu, este că Politicienii noștri sunt incapabili să ne conducă. Toți, fără excepție vor numai să se căpătuiască, să adune cât mai mult într-un mandat, restul sunt ,,proștii,,care sunt o masă de manevră și de manevrat. USL-ul din primăvara lui 2012 de când a luat puterea(și cu ajutorul nostru) nu au făcut decât să-și împartă funcțile și banii. Ei bine, după ce au împărțit ce-a mai rămas de împărțit sau trezit acum că nu mai sunt bani de pensi, salarii și mai important repornirea economiei .Vedem ce-a ce se face cu Oltchim, Poșta Română, CFR Marfă, CFR Călători, Hidroelectrica, etc. Știți cum se spune,,am căzut din lac, în puț,, am scăpat de PDL-iști și-am dat de USL-iști, tot o apă ți-un pământ. Toți l-am așteptat pe ,,justițiarul,, Ponta. Ei, cu ce ne-am ales? Ei cu banii, noi cu speranțe. Acum întreb: cât vom mai suporta UMILINȚA?
    Revenind la CFR Călători, pot spune cu certitudine că s-a dorit, se dorește și se va dorii falimentarea lui. În-afară de o singură excepție-Roșeanu- toți Dir. Gen. care sau perindat pe la conducerea CFR Călători din 2008 încoace, au avut ca singură sarcină(politică), falimentul CFR Călători. Dacă numai asta se dorește, propunerea mea este să le dăm o mână de ajutor, prin a pune EXECUTORUL JUDECĂTORESC, să execute silit societatea, întrucât procesele câștigate sunt irevocabile și foarte multe.

  42. Întreb și eu la prima mica abatere se dă direct sancțiune cu 10%/lună?…Va trebui să fac acțiune în instantă pentru anularea sancțiunii disciplinare. Sper să nu veniți să eșalonez pe urmă pe 3 ani și suma pe care va trebui să mi-o returnați!!!

  43. domnule Rodrigo urmatoarele drepturi salariale care sunt sau vor fi castigate in instanta nu cred ca veti fi de acord cu faimoasa esalonare de 3 ani si eu inclin sa cred ca veti actiona in conformitate cu vionta menbrilor de sindicat si nu veti duce munca de manipulare a acestora in favoarea administratiei.Domnul manager sa doneze salariul sau lunar in favoarea drepturilor salariale castigate de catre menbri de sindicat si eu promit ca voi sta cuminte la coada ,asta este singura concesie pe care o fac ,si dl. Manager dovedeste ca vrea binele salariatiilor si nu se gandeste numai la sine {ca un adevarat comandant din linia intai alearga primul in lupta cu inamicul da dovada de vitejie si exemplu penteu soldati sai}.Eu unul ma consider furat ,ca cf. este in declin financiar nu e vina mea ,de buni ce au fost si de buni ce sunt merge bine cf.

  44. Și eu sunt tot mecanic de locomotivă și automotor ca cei de la SELC Craiova, dar din Depoul de Locomotive București Călători și vreau și eu toți banii odată ca și cei de la SELC Craiova…

  45. Da ai dreptate Buru ,,CFR Calatori trebuie sa fie un bun al statului roman,un simbol,or noi asistam la distrugerea lui de atatia ani fara ca nimeni din clasa politica trecuta sau actuala sa stopeze acest declin.,, Salariații Depoului de Locomotive București Călători au înțeles și și-au luat drepturile salariale eșalonat până acum, dar mecanicii de locomotive și automotor de la SELC Craiova au luat toți banii odată prin executare .La ei de ce se poate și la Salariații Depoului de Locomotive București Călători de ce nu se poate lua toți banii odată…

  46. Un protest scris catre clasa politica aflata la putere ,care dupa ce s-a vazut cu sacii in caruta, ca sa zic asa pe intelesul domniilor lor,au uitat ca miile de ceferisti din toata tara i-au votat,acum ne trateaza cu o ignoranta si amnezie totala,deci un protest scris urmat de un miting de protest in fata acestui guvern uituc,avem intelegere fata de societate ca se afla intr-o situatie grea,sa inteleaga si guvernantii ca nu suntem vinovati noi ca”managerii de stat”din anii trecuti au adus-o in starea asta,mai ales ca o parte din cei vinovati se regasesc inca in structurile societatii conduse de managerul privat Valentin Dorobantu.CFR Calatori trebuie sa fie un bun al statului roman,un simbol,or noi asistam la distrugerea lui de atatia ani fara ca nimeni din clasa politica trecuta sau actuala sa stopeze acest declin.

  47. Conceptarea membrilor in cauzele avute pe rolul instantelor pentru drepturile salariale neplatite face imposibila luarea unei hotarari din partea oricui altcuiva . Asa ca fiecare membru de sindicat sa hotarasca .
    Am informat lideri zonei si membrii de sindicat că ,, CFR Călători solicită acestora să-și eșaloneze pe 3 ani drepturile salariale neplătite castigate în instanțe definitiv și irevocabil ,, – cu precizarea situatiei financiare dificile cauzata de blocarea conturilor de executori .

  48. Este adevărat că drepturile salariale neplătite castigate în instanțe, definitiv și irevocabil, sunt drepturile salariaților asupra cărora nu poate dispune sindicatele sau federațiile, iar salariații CFR Călători ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR sunt și vor fi bine informați despre toate informările făcute de administrație către sindicate și pe care le solicită societatea ca să le facă sindicatele mai departe membrilor săi de sindicat în momentul când vor decide ce vor face pe viitor în raport cu celelalte drepturi salariale neplătite ce le vor câștiga în instantă…

  49. Este adevărat că drepturile salariale neplătite castigate în instanțe, definitiv și irevocabil, sunt drepturile salariaților asupra cărora nu poate dispune sindicatele sau federațiile, dar reamintim că salariații CFR Călători ce sunt membrii nostri de sindicat au convenții de eșalonare în derulare pentru Hotărârile definitive și irevocabile ce există în acest moment… Precizez acest fapt tocmai pentru a arăta că membrii nostri de sindicat au înțeles că situația financiară a SNTFC,,CFR Călători,,SA nu permite plata acestora într-o singură tranșă…