În urma articolului CFR Călători a revenit în „era Necolaiciuc” din ziarul ZIUANEWS, SNTFC „CFR Călători” S.A. solicită dreptul la replică – vezi aici…
INFORMARE CA URMARE A MITINGULUI DE PROTEST DIN 29 NOIEMBRIE 2024
Informarea Președintelui FSTFR -Maxim Rodrigo Gabriel referitoare la Mitingul de protest din 29.11.2024 și referitoare la întâlnirea din ziua Mitingului de Protest dintre Președinte FSTFR/
432 Responses
Puchi îmi place cum scri și deși nu știu cine ești , am observant că ai intervenții corecte,argumentate și interesante și cel mai important este că trăiești momentul și contribui la viitorul societății ,,CFR Călători,,. Aș vrea să înțelegi că și domnul Director General Valentin Dorobanțu deși probabil ,,nu mă are la sufletul său,, ,totuși în majoritatea actelor pe care le adresează FSTFR , precizează ,, Cu deosebit respect,, și în consecință vă solicitam să ne exprimăm pe site-ul https://www.fstf.ro, în scris ,cu respectul care se cuvine față de cei la care facem referire și față de cei care scriu pe site-ul https://www.fstf.ro … și să nu lăsăm nemulțumirile să se exprime în locul nostru…
Domnule Maxim ,, respectul se câștigă nu se impune,, spune un coleg de al nostru, iar eu sunt de acord cu el.
Sunt de acord și cu dumneavoastră că trebuie să avem un limbaj civilizat. Dar civilizat te porți cu oamenii civilizați.V-i se pare că actuala conducere, este civilizată ? Ce înțelege-ți prin civilizat și respect ?
Când vom vedea respect din partea lui (fără domnul) Dorobanțu, atunci va fi și din partea noastră, întrucât ne este dator cu respect. Nu suntem sclavii lui. Suntem cetățeni Europeni și avem drepturi (și obligații) și înainte de asta, OAMENI.
Vă mulțumesc ptr. … .
Ca Președinte al FSTFR am să rog toți cititorii și toți cei ce scriu pe site-ul https://www.fstf.ro prin ceea ce scriem , chiar dacă suntem foarte nemulțumiți de ceea ce se întâmplă în unitățile feroviare de stat și tocmai pentru că observ că nemulțumirile sunt foarte mari, începând cu data imediată vă rog să dăm dovadă toți care scriem pe site-ul https://www.fstf.ro , că suntem civilizați, că ne spunem și că scriem absolut tot ceea ce gândim, dar că ne exprimăm cu respectul care se cuvine ,chiar și atunci când nu există Dialog, sau când o partea a administrației face unele abuzuri. Deci vă solicit să ne exprimăm în scris cu respectul care se cuvine față de cei la care facem referire și față de cei care scriu pe site-ul https://www.fstf.ro … și să nu lăsăm nemulțumirile să se exprime în locul nostru…
Din păcate am ajuns să fiu pesimist în ceea ce privește autorizațiile de călătorie. Înaintea alegerilor, USL (Ponta), promitea că CFR-iștii vor beneficia din nou de autorizații de călătorie gratuită pe calea ferată, dar se pare că nu mai are nevoie de voturile noastre….
Cred că USL vrea să depășească PDL la vânzarea către ,,privați” a CFR-ului….
Mariane, DUNEZEU te-ajuta, da nu-ti baga in traista.
Concluzia te las s-o tragi singur.
Rodrigo avem destule obligatii si raspunderi cu drepturile am ramas mult in urma adu-i aminte asta directorului .Mare atentie la aceasta intanlire ,fara compromisuri noi am fost prea indulgenti am renuntat la prea multe acum este randul lor noi nu mai avem la ce renunta, eventual sa recastigam ce am pierdut.Domnul Director simte cumva freamatul si nelinistea din randul oamenilor si incearca sa o dea la pace ?.Cu ce pret ?Propune-i sa reintroduca toate trenurile pe care a binevoit sa le anuleze si eventual si pe cele facute cadou privatilor cele care la stat nu erau rentabile iar la privat sunt dar cu subventie cu tot.Si transmite-i din partea mea sa nu mai dea trenurile la solicitarea lui Bolos telefonic sau prin alt mod .Bolos trebuia sa mearga la Directori sa nu privatizeze majoritatea sectiilor de pe regionala Timisoara nu sa sune pe (prietenul lui Vali )Directorul General sa ceara trenurile altora ,chiar daca pentru remorcarea lor se fac ore regie in plus .Bolos sa se ia de mana cu ceilalti 16 sau 17 mecanici care au conditii de pensionare si sa se duuuuca din depoul Timisoara si…… SURPRIZA ceilalti vor putea sa-si faca norma fara sa mai ia trenuri de la altii.
DOMNULE PRESEDINTE speranta moare ultima asa ca daca vrem un STATUT si autorizati de calatorie gratuite trebuie sa le aratam ca in tara asta este si va fi o federatie numita FSTF ROMANIA care va lupta pina la capat si traesc cu speranta ca vom reusi sa aducem speranta si increderea in sufletu la mai multiCFR-sti DOAMNE AJUTA !!!
Mariane pot să-ți spun că în anii ce au urmat după Revoluție se tot încearcă să se facă și un Statut al personalului feroviar … Crezi că vom reuși să-l facem acum când sunt mai multe interese pe Calea Ferată Română?…
Mariane să ști că ni s-a promis că se va face și un proiect de … pentru revenirea la Autorizațiile de călătorie gratuită în interes de serviciu și în interes personal pentru CFR-iști… Crezi că se va reveni până la urmă la Autorizațiile de călătorie gratuită în interes de serviciu și în interes personal pentru CFR-iști?
În concluzie trăim cu speranța că atât Ministerul Transporturilor cât și SNTFC,,CFR Călători,,SA își vor îndrepta atenția și spre CFR-iști…
dupa cum a sesizat si ADRIAN si LUCIAN fratilor statutul personalului feroviar este facut tot de colegi de partid ai lui PNL+PSD =USL care au considerat ca trebue sa opreasca si sa distruga ce a mai ramas din munca sindicala pentru a putea sa faca tot ce doresc cu toata CALEA FERATA DIN ROMANIA ce a mai ramas din ia iar daca nu au numit inca meneger se datoreaza faptului ca mai au de lucru la distrugerea CFR-lui
DOMNULE PRESEDINTE RODRIGO aveti grija sarpele nu musca decit o data a doua oara iti intra la sin si se hraneste precum larvele asa ca foarte mare atentie in data de 21-03-2013 asta vo spune un mecanic de locomotiva care a crezut in cuvintul a 3 directori generali asa ca va spun DOAMNE AJUTA
Domnul Director General Valentin Dorobanțu se pare că a revenit la solicitările mecanicilor de locomotivă și automotor de călători de la CFR Călători și a invitat 2 reprezentanți ai FSTFR în 21.03.2013 la ora 13.00 la sediul CFR Călători pentru discuții privind orele suplimentare la funcțiile de mecanic locomotivă și automotor și la funcția de mecanic ajutor de locomotivă și automotor. Domnul Director General Valentin Dorobanțu a început oare să fie și un Director General care în sfârșit are ochi și pentru Ramura Tracțiune…Consider că acesta poate fi un pas spre o mai bună colaborare între Directorul General Valentin Dorobanțu și între mecanicii de locomotivă și automotor, mecanicii ajutori și mecanicii instructori… FSTFR va face și ea mai mulți pași spre Dialog și spre o bună colaborare, dacă domnul Director General Valentin Dorobanțu va dori și dânsul acest lucru și dacă va trata salariații astfel încât să le și ceară și să-i oblige, dar să le și dea drepturile ce li se cuvin …
Da Adriane, da am studiat noul proiect de Statut. Ai observat bine, dar mai este ceva de observat, despre care nu vorbește nimeni. Ce vreau să-ți arăt, citește atent : Art. 13. – Personalul din cadrul sistemului feroviar se încadrează în cinci categorii, cu respectarea coeficienţilor minimi de ierarhizare din Contractul Colectiv de Muncă la nivel naţional, definite în raport cu nivelul studiilor necesare pentru fiecare din aceste categorii:
Categoria A – studii universitare de lungă durată, încheiate, după caz, cu examen de licenţă sau examen de diplomă;
Categoria B – studii universitare de scurtă durată încheiate cu examen de absolvire;
Categoria C – studii medii liceale sau post liceale, absolvite cu diplomă;
Categoria D – studii la nivel de şcoală profesională sau ucenicie;
Categoria E – studii gimnaziale.
Spune-mi ce crezi de acest Art. 13 ? Aștept răspuns urgent, după care-ți spun părerea mea.
Fratilor ati studiat noul proiect de statut? E jale !lLa art 34 sa strecurat un punct b pe langa legea 53 unde spune ca pot sa-ti suspende contractul de munca pe o perioada de 10 zile…. La art 36 pct 2 lit h. iti baga pumnul in gura si te dau afara daca faci politica , e mai rau ca pe timpul lui Zelea Codreanu. OARE CAT MAI PUTEM RABDA????
Doamnelor, domnilor, după cum știți și știm, ISTORIA SE REPETĂ. Nu credeam că această c…… de istorie , se repetă atât de repede.
La ce mă refer ? ve-ți pune întrebarea. Toți cei care sunteți de vârsta mea, știți în Epoca Ceaușescu ce am pătimit. Nu cred că va fi nevoie să vă reamintesc. Ceaușescu, avea Securitatea, ca instrument de represiune. Dorobanțu, cu toate partidele care îl susțin, are ca instrument de represiune, BANUL. Am ajuns ca după 23 de ani, de democrație Dîmbovițiană, în acela-și loc de unde am plecat, a-și spune chiar mai rău. Pe timpurile acelea – de mult apuse, spun ziariști noștri – dacă erai destul de ,,prost,, să-ți exprimi sentimenele, să spui cea ce gândești, verbal sau în scris, erai ,,săltat,, de poliția politică a lui Ceaușescu. Eu spun că n-au apus deloc acele timpuri, ba din contră, sau perpetuat în timp. Spre exemplu și cred că va fi elocvent, vă relatez observația mea din ultima lună de Conducere Dorobanțu.
Prin toate Stațile și Depourile pe unde am fost, mai stau de vorbă maxim(și nu Rodrigo) 2 angajați SNTFC Călători și discută de bani, de salarii tăiate, de liste de disponibilizări, de condițile tot mai proaste de muncă, de sindicat, etc. Cum apare un al-3-lea angajat, gata ,gajca se sparge, nu mai vorbesc de toate ce v-am relatat. Se trece la politică, la fotbal, la agricultură, la cu totul alceva dar numai la condițile de muncă și trai, NU. CONCLUZIA pe care am tras-o, este că FRICA și-a făcut iară-și loc în sufletele noastre. Frica pentru ziua de mâine, frica de pierderea locului de muncă și implicit a acelui venit de nimic, în comparație cu prețurile din economia( care economie?) Românească. Ca o paranteză – UE a spus, UE ne impune, recomandarea UE este.. – așa si-au ascuns și se ascund guvernanții noștri de incompetență sau mai rău, de prăduirea voită a acestei ȚĂRIȘOARE. Închid paranteza. O FRICĂ ,care crește exponențial cu îngâmfarea Directorului General de AZI , Dorobanțu Valentin. Se spune ,,Frica naște monștri,,subscriu și spun că-l avem pe al nostru.
De ce vă spun de frică ? Vedeți cifrele din josul paginii. Sunt uimit de câte accesări are acest site și uimit de cât de puțini î-și exprimă liber gândurile.
Eu am ales să nu-mi mai fie frică (dacă spun curaj, poate săriți la mine).
La bună vedere.
Despre Ministrul Transporturilor-Relu Fenechiu spun salariații CFR Călători că ar fi surdo-mut pentru că nu aude și nu vede ce Director General a numit la CFR Călători. In lunile aprilie,mai și iunie 2013 propun la toti membrii de sindicat si toate sindicatele afiliate FSTFR sa-si ia “ZIUA DREPTATII” in aceiasi zi , ca semn de protest impotriva terorii/abuzurilor si nedreptatilor ce se fac la CFR Călători de când a fost numit Director General-domnul Valentin Dorobanțu. Sper ca toți liderii de sindicat și toți membrii de sindicat ai FSTFR să se mobilizeze . Sindicatul Salariaților Depoului de Locomotive București Călători și toți membrii săi de sindicat se salută deja spunând ,,TOTI PENTRU UNUL și UNUL PENTRU TOTI !!!! ,, și toți sunt foarte hotărâți să aibă reducerea normei lunare în aceeași zi pentru că nu se poate ca ei să aibă salarile micșorate și Valentin Dorobanțu să angajaze diverși , pentru că nu se poate să se dea afară pe diverse motive nereale pentru ca angajările pe care le face Valentin Dorobanțu să nu se observe pentru că nu crește numărul angajaților CFR Călători dacă se dau afară permanent din proprii angajați…
trenurile ….smart
http://www.youtube.com/watch?v=e_x8DdesAPU
“Prezenţa miniştrilor Relu Fenechiu şi Liviu Dragnea în cabinetul Ponta este pusă sub semnul întrebării,, şi şti de ce, pentru că poporul român şi în special toţi cfr-iştii nu pot să creadă că Relu Fenechiu şi Liviu Dragnea l-ar sprijini pe Valentin Dorobanţu şi dacă USL îl sprijină pe Valentin Dorobanţu atunci USL ne-a trădat. Atenţie! USL a spus că dacă ei mai găsesc calea ferată română când vor veni la putere atunci Calea Ferată Română va avea o dezvoltare fără precedent…Dacă Liviu Dragnea îl sprijină pe Valentin Dorobanţu nu vom mai vota PSD niciodată… Dacă Relu Fenchiu îl sprijină pe Valentin Dorobanţu atunci nu vom mai vota PNL niciodată…
De acord , dar pana sa votam peste 4 ani , acest paranoic NE OMOARA DE VII si zau ca omul cand ajunge la disperare nu mai conteaza ce se intampla… Dorobantu nu mai are voie sa stea in fruntea companiei NICIO ZI, daramite luni de zile. Acest caracter infect/corupt/mizerabil/arogant nu se va opri din executii/amenintari/abuzuri. NOI TREBUIE SA-L OPRIM URGENT, DACA VREM SA MAI AVEM TRAI. Ministru Fenechiu e surdo-mut. In luna aprilie propun ca toti membrii de sindicat si toate sindicatele afiliate FSTFR sa-si ia “ZIUA DREPTATII” in aceiasi zi , ca semn de protest impotriva terorii/abuzurilor si nedreptatilor acestui GUNOI dorobantu. mobilizati toti liderii . TOTI PENTRU UNUL ,UNUL PENTRU TOTI !!!! jos cu clica dorobantu !!!!!!!!!!!!!!!!
A sosit ziua dreptatii
Ziua sfant-a libertatii
Tot romanul veseleste
Romania-ntinereste.
Moldoveanul si munteanul
Sunt frati buni cu ardeleanul.
Trei romani plini de putere
Ca romanu-n veci nu piere.
Noi suntem romani, noi suntem romani
Noi suntem pe veci aici stapani.
CATRE TOTI CFR-stii: nu mai stati si numarati zilele pina vine vreo BANCA sa ne ia munca de o viata din cauza arogantului de DOROBANTU VALENTIN, care si dupa luna lui iunie va mai gasi o metoda sa ne-o traga pe sub coaste, pentru ca el este obisnuit cu mirsavii de-astea. ESTI BARBAT. DATI DEMISIA DOROBANTULE !!!!!!!
Varvara spunea ,,Dorobantule de banii pe care îi iei de la fiecare salariat cinstit sa-ti cumperi lumanari si coroane, javră împuţită.,,.Rodrigo îţi spune Dorobanţule nu te mai juca cu focul şi nu mai micşora lunar salarile salariaţilor şi nu mai încerca să opreşti pe cei ce conduc sindicatele de la FSTFR să se întâlnească pentru că le vor spune membrilor de sindicat ce faci şi atunci se vor întâlni toţi membrii de sindicat în aceeaşi zi pe care Dorobanţule tu le-o dai ca reducere a normei de lucru lunară şi a salariului şi deci în luna mai vom avea toţi salariaţii aceeaşi zi în care nu vom munci pentru că tu ne iei din bani ca să arăţi că eşti şmecher şi noi îţi vom arăta ce înseamnă să oprim lucrul toţi în aceeaşi zi, pentru că ajunge să ne pui câte o zi în care noi nu lucrăm , dar în realitate lucrăm şi în acea zi şi lucrăm lunar ore suplimentare fără a fi pontaţi şi în realitate noi lucrăm şi voi ne pontaţi reducere de program lunar cu reducere corespunzătoare a salariului şi tu Dorobanţule angajezi pe finul, pe agronomul, pe constructorul etc. şi nouă ne reduci lunar salariul…CFR-işti astept propuneri pentru ziua din luna mai pe care să o cerem toţi să nu o lucrăm aşa cum nejustificat vrea Dorobanţu ca să ne reducă salariul timp de 5 luni… Aştept ca toţi salariaţii CFR Călători să nu admită decât aceeaşi zi de reducere a normei lunii Mai 2013 şi a salariului lunii Mai 2013 şi să vedem dacă în acea zi lucrează doar Dorobanţu şi ai săi , domnul Ministru Relu Fenechiu va înţelege că nu este de glumit cu salariaţii CFR Călători…şi dacă nu va înţelege vom începe cu celelalte proteste până îl vom face să înţeleagă că nu poate să ţină la CFR Călători un Director General pe care nici salariaţii nu-l recunosc şi nu-l doresc ca Director General pentru că acesta este arogant şi-şi bate joc de ei… şi astfel în luna iunie în aceeaşi zi pe care o vom stabili împreună pentru zi de Miting, zi în care vom fi în reducere normă lunară şi salariu lunar şi să vedem dacă domnul Ministru Relu Fenechiu va înţelege că nu este de glumit cu salariaţii CFR Călători…
domnul tovaras meneger privat ne poate expune si dumnealui opiniile sale infloritoare ,marete,extraordinare pe acest siti-u . Poate sa-l convinga si pe dn-l Fenechiu sa-si expuna si dumnealui ideile marete despre cum vadviitorul C.F. { si ce a mai ramas din } R. ca sa putem avea subiecte serioase de comentat.P.S. Poate sa-l convinga si pe dn-l Basescu intrucat nici el nu e strain de soarta cf
Domnului Director General Valentin Dorobantu îi comunicăm că Director General a fost şi Ştefan Roşeanu la CFR Căştori şi nu am auzit ca acum salariaţii CFR Călători să-şi dorească până şi manager străin numai să scape de ,,era Dorobanţu,, , ,, să ieșim în stradă și ne luăm destinul în proprile mâini,, aşa cum ne îndeamnă Puchii şi ,, 1. ieşim din casă dacă ne pasă! şi 2. să se spânzure ei. ,, aşa cum ne recomandă Jenică şi ,,vei putea să asiști cât de curând la NOTA DE PLATĂ a arogantului (deocamdată)dir. gen.,, aşa cum concluziona un mecanic de locomotivă şi automotor care dă dovadă de demnitate şi îşi dă şi numele întreg Pădureţ Lucian. Da Luciane , tu şi eu şi sper că în curând toţi salariaţii CFR Călători şi copii lor ce scriu pe site-ul http://www.fstf.ro să-şi scrie întreg numele şi atunci vom fi fi pregătiţi în totalitate şi pentru Mitinguri şi pentru orice formă de protest şi atunci putem spune că am trecut in noua fază de luptă propriu-zisă până la ridicarea CFR-ului pe înălţimile societăţii româneşti…
1. ieşim din casă dacă ne pasă! şi 2. să se spânzure ei.
,,Cunoscuta afirmatie ca statul este un prost administrator al companiilor aflate in portofoliul sau este desueta, pentru ca alegatia apartine tocmai celor care fac parte din executiv, adica oamenilor politici, acestia razboindu-se intre ei pentru a-si numi « orataniile de curte » in posturi de administrare a ceea ce a constituit avutia nationala. Noi ceilalti, raspandacii, am purtat din gura-n gura ceea ce ni s-a parut a fi emanatie a unei gandiri docte!”-citat din ZIUAnews de Mugur Preda.
-ALEGÁȚIE, alegații, s. f. (Jur.) Faptul de a alega2; invocare a unei teorii, a unei păreri în sprijinul unei afirmații făcute sau pentru a justifica ceva.
Luciane, spune-ai de încrederea în justiție. Citește tot articolul și spune-mi ce-ai înțeles.
Eu nu văd decât 3 soluții : -ieșim în stradă și ne luăm destinul în proprile mâini.
-emigrăm.
-,, ne spânzurăm,,
Astea sunt cele 3 soluții pe care le mai întrevăd. Alegeți una din ele sau dați-mi alte soluții. Aștept răspunsuri.
Cred ca e cam dura chestia cu ,,ne spanzuram”. Totusi nu cred ca daca iesim in strada rezolvam ceva. Intradevar, conditiile din tara nu sunt cele mai bune , dar cine ar alege solutia de a emigra? Cine o sa vrea sa isi lase aici familia, prietenii si tot ce au ? Puchi vorbind serios acum, nu conteaza cine este la conducere pentru ca tot aceasi soarta o sa o avem ! Daca de la bun inceput stiau sa se imobilizeze nu ar mai fi fost acum probleme. In fine , scuza-mi interventia dar spanzurarea, emigrarea sau iesitul in strada sunt solutii ? Eu zic ca nu. Puchi cineva a spus intr-un comentariu ca de ce nu ne punem numele adevarat ! Eu nu imi permit sa imi pun numele adevarat, dar tu? Daca esti CFR-ist cu ce poate agrava situatia, daca nu esti la fel . Doar nu o sa te caute Relu Fenechiu sau Maxim Rodrigo si o sa te bata pentru comentarii . Sa fim seriosi ! [data viitoare cand scrii un comentariu, gandeste-te la niste variante normale , nu la absurditati !! ]
Sunt MECANIC DE LOCOMOTIVĂ și mă mândresc cu asta. Am o funcție, pe care mulți oameni nu o pot practica datorită… . Sunt mândru și această mândrie nu mi-o poate lua nici chiar Domnul (deocamdată) Director General Dorobanțu Valentin- care vremelnic este numit în această funcție- indiferent de cea ce mai inventează pentru a ne defăima, demigra și mai ales înjosii.
Domnului Dorobanțu, îi aduc la cunoștință (dar cred că știe) că sunt ales-și nu numit-Lider Regional al FSTFR. Îi și vă aduc la cunoștință, că am încredere în justiția Română, justiție care nu se lasă intimidată de Politic. Așa cum se laudă în cercurile prin care se învârte, noi cei de la FSTFR, AȘTEPTĂM (sau nu?) ziua în care directorul general ne v-a da în judecată, pentru munca sindicală pe care o desfășurăm. Acum vedem de ce are nevoie dir. gen. de birouri juridice și nu de jurist, în central și regionale.
Valentine, te asigur că dir. gen ne amenință cu Procese, numai pentru că suntem singura Federație Sindicală care nu face înțelegeri cu administrația(dir. Dorobanțu), încearcă să mai salveze cea ce se poate din SNTFC,, CFR Călători,,SA, să salveze locurile de muncă angajaților și membrii de sindicat al FSTFR (și nu numai), să nu mai găsească acest Director și alte tertipuri ptr. a ne tăia salarile etc.
Valentine, vei putea să asiști cât de curând la NOTA DE PLATĂ a arogantului (deocamdată)dir. gen.
Să auzim numai de bine.
MOTTO: nu vă fie teamă.
Salariatii CFR Calatori ajung acum cind Dorobantu le reduce timp de 5 luni salariile sa nu aiba ce pune pe masa ptr copii sau ptr pachet la serviciu . Noi copii salariatilor CFR Calatori va dorim sa aveti pe masa de Paste ce vom avea si noi si va dorim sa ajungeti la puscarie pentru tot ceea ce faceti…Parinti desteptati-va si scapati de impostori…
Anonym intreba pe Maxim Rodrigo Gabriel ,,de ce nu faceti nimic cu sindicatele feroviare in fruntea carora va aflati, ati uitat ca aveti puterea angajatilor dvs, sau nu ii mai reprezentati?,, .Anonym ai sa-ti spun ca FSTFR se misca si protejeaza CFR Calatori si la fel si ANSF se misca si protejeaza CFR Calatori si CFR Infrastructura. De Luni 18.03.2013 Alianta Nationala Sindicala Feroviara (ANSF) al carui Presedinte este acum Maxim Rodrigo Gabriel va participa si la negocierea CCM 2013-2014 si la nivel de CFR Infrastructura.Anonym ai incredere ca Maxim Rodrigo Gabriel cu sindicatele feroviare in fruntea carora se afla,atit la CFR Calatori cit si la CFR Infrastructura feroviara, va avea grija ca atit CFR Calatori cit si CFR Infrastructura sa redevina simboluri nationale si poti fi sigur ca daca va fi nevoie o sa se ajunga ca toti cfr-istii sa opreasca lucrul si semnalul poti fi sigur ca va fi dat de Maxim Rodrigo Gabriel cu sindicatele feroviare in fruntea carora se afla…Din informatiile pe care le am se pregatesc acum foarte multe actiuni in instanta pentru si contra lui Valentin Dorobantu, se pregateste un miting, se pregatesc diverse intilniri cu factorii de decizie pentru a le arata ca ,,era Nicolaeciuc,, este continuata de ,,era Dorobantu,, . Sa sti Anonym ca ANSF si FSTFR il vor opri pe Valentin Dorobantu din abuzurile pe care le face si daca acesta impiedica sindicatele din FSTFR si din ANSF sa-si desfasoare activitatea sindicala, atunci Valentin Dorobantu va trebui sa-i explice Ministrului Transporturilor si Guvernului Romaniei de ce va sta Calea Ferata Romana si va sta pina cind impostorii vor disparea din conducerea ce angajeaza tot felul de pile , in timp ce la proprii salariati le da in prima faza in schimb salarii micsorate jumatate de an, pentru ca toti salariatii CFR Calatori vor sa stie de ce se angajeaza toti ciudatii de care nu este nevoie si de ce se taie salarile la toti salariatii CFR Calatori si nu uita Dorobantule ca noi nu vom uita nici o clipa cum ti-ai batut joc de CFR Calatori si cum iti bati joc de salariatii lui CFR Calatori. Hai sa ne scriem toti numele intreg si functia de la CFR Calatori si Hai sa ii transmitem prin acest seit http://www.fstf.ro, toti salariatii CFR Calatori lui Dorobantu sa-si ia valiza si sa se duca, pina nu intervine poporul…, pentru ca atunci va fi prea tirziu…
mai intereseaza pe cineva soarta salariatilor de la calatori ? intreb si eu… se pare ca au disparut cu totii, chiar si cei in care mai pusesem ceva sperante……concluzia:spre abuzuri/amenintari/santaj/ilegalitati /disponibilizari vs angajari /ale paranoicului smart, INAINTE MARS. o sa stingem si lumina…
“Prezenţa miniştrilor Relu Fenechiu şi Liviu Dragnea în cabinetul Ponta este pusă sub semnul întrebării după ce, luni, Consiliul Afaceri Generale (CAG) a adoptat concluziile privind Mecanismul de Cooperare şi Verificare, iar minstrul român de Externe Titus Corlăţean a semnat documentul. MCV vorbeşte tocmai despre schimbarea miniştrilor penali şi despre numirile de la DNA şi Parchetul General. Ma mult, Victor Ponta a declarat joi seara, că este de acord cu ideea înfiinţării unui nou mecanism european care să monitorizeze respectarea statului de drept. Premierul a explicat necesitatea acestui mecanism prin faptul că este în interesul României să aibă un set de reguli şi de standarde foarte clare, în condiţiile în care, după criza de anul trecut, doreşte să dovedească faptul că Guvernul de la Bucureşti respectă toate standardele europene.”
Problema e, ce ne facem cu dorobantu ? El strica imaginea ministrului peste tot.
se pare ca Fene isi pune pielea in bat pentru dorobantu. sfantu valentin il demite pe relu fenechiu :)))
prietenii stiu de ce…..
Chiliman: ii cere DEMISIA LUI FENECHIU !!!
Chiliman: numirea lui Fenechiu,greseala lu Crin !!!
http://www.ziare.com/relu-fenechiu/ministrul-transporturilor/chiliman-fenechiu-ar-trebui-sa-fie-inlocuit-din-guvern-1224313
DEMISIA PENALILOR !
“România, te iubesc!” – Jaful de la CFR Marfă
Reportaj-anchetă de mare impact la PRO TV. Nici o reacţie însă de la guvern, de la DNA şi de la DIICOT. ”
Acelasi lucru este si la cfr calatori, dorobantu duce societatea spre dezastru.
“Românii dau note: Ministerul Transporturilor este corijent
INSCOP le-a cerut cetăţenilor intervievaţi să acorde o notă pentru activitatea unor ministere nominalizate, unde nota 1 este cea mai mică şi 10 – nota cea mai mare.
Cazul ministerelor de nota 4 este relevant: Ministerul Fondurilor Europene, Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale şi Ministerul Transporturilor.
INSCOP arată şi de ce pe ultimul loc al clasamentului este plasat Ministerul Transporturilor: insatisfacţia românilor faţă de starea infrastructurii, incapacitatea autorităţilor de a gestiona eficient fondurile alocate acestui domeniu, imaginea negativă a ministrului Relu Fenechiu.”
Si ne mai miram ca dorobantu inca mai conduce cfr calatori, oamenii care au votat NU SUNT PROSTI.
Revenim:
TAROM ARE MANAGER PRIVAT,CFR INFRASTRUCTURA ARE MANAGER PRIVAT, CFR MARFA ARE MANAGER PRIVAT, LA CFR CALATORI SE CONTINUA JAFUL, DE CE DL. FENECHIU ?
la cfr calatori , ce plan de redresare a sociatatii avem , domnule dorobantu ? ZERO .
ZERO CUM E SI DOROBANTU.
DEBANDADA IN TOT MINISTERUL TRANSPORTURILOR .
DACA LA CFR CALATORI SE MERGE SPRE “DEZASTRU” CU DIRECTORUL DOROBANTU, IATA CA SI LA TAROM E LA FEL ,SA NU MAI VORBIM DE CFR MARFA SI CFR INFRASTRUCTURA SAU DE METROREX.
DL. FENECHIU DE CE NU ATI NUMIT MANAGER PRIVAT LA CFR CALATORI ?
“Preşedintele Consiliului de Administraţie al TAROM, Dan Pascariu , vrea să externalizeze serviciile de mentenanţă ale companiei către „băieţii deştepţi” din domeniul aeronautic • Măsura va duce la disponibilizarea celor 700 de anagajați ai Direcției Tehnice • De mai bine de patru luni, noua conducere a TAROM nu a fost în stare să elaboreze planul de management pentru redresarea companiei • Dan Pascariu a înfiinţat un post de director de dezvoltare, special pentru omul lui Relu Fenechiu.
Post special pentru omul lui Fenechiu
ZIUAnews a semnalat, în urmă cu câteva săptămâni, că ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, vrea să-și impună omul, pe Sorin Georgescu, pe postul de director comercial al TAROM, funcţie ocupată acum de Rodica Cazanciuc, soţia actualului secretar general al MAE, Robert Cazanciuc. Noua conducere a TAROM a înfiinţat o funcţie specială pentru omul lui Fenechiu, aceea de director al Direcţiei Dezvoltare, care se va ocupa şi cu achiziţionarea de avioane.
d-nule maxim rodrigo de ce nu faceti nimic cu sindicatele feroviare in fruntea carora va aflati, ati uitat ca aveti puterea angajatilor dvs, sau nu ii mai reprezentati?
buna intrebare….
Dorobantu prin Compartimentul Comunicare al CFR Călători SA” declara ca nu are legaturi de rudenie cu nici un patron de firma privata de transport, are dreptate regiotransul lui comana parca a fost preluat de deutsche bahn
dorobantule de banii pe care ii iei de la fiecare salariat cinstit sa-ti cumperi lumanari si coroane, javra imputita.
Fratilor, noi credem ca la CFR CALATORI sunt mari probleme cu
directorul general actual si nu intelegem de ce a fost schimbat Roseanu.Domnule Director General Valentin Dorobantu de ce nu luati masuri ca SNTFC,,CFR Calatori,,sa fie un simbol national pentru societatea romaneasca? Va place sa se spuna ca Societatea pe care o conduceti este nerentabila?
il doare pe dorobantu fix in c** de societate :))) si de angajatii de la cfr calatori. lui sa-i iasa manevrele cu privatii, ce dracu ca doar nu suntem prosti. SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!
Un coleg spunea intr-un comentariu de al articolul anterior ca,,fugeau repede cu trenurile de marfa ptr. ca clienți CFR marfă să fie mulțumiți. În schimb, călătorii de la CFR Călători înjurau de mama focului, foarte nemulțumiți ca stateau pe loc si trenul de calatori a acumulat intirzieri de 62 minute.,,
Părerea mea este, că vor să demonsteze că si CFR Călătorii este nerentabilă. Domnule Director General Valentin Dorobantu de ce nu luati masuri ? Va place sa se spuna ca Societatea pe care o conduceti este nerentabila?
Acum cind mergem acasa cu salariile micsorate, Dorobantule iti uram sa ai parte si tu de aceleasi probleme pe care le au salariatii CFR Calatori si de Paste să fi la fel de fericit cum sunt salariatii CFR Calatori cind nu vor avea ce sa puna pe masa ca sa arate si la ei a sarbatoare…
Paraschiva cred ca ar trebui ca CFR-ul si Metroul sa se uneasca in actiunile sindicale ce urmeaza a avea loc…
Fratilor, credeati ca numai la CFR CALATORI sunt mari probleme cu
directorul general , dorobantu, iata ca si la metrou se merge pe aceiasi regula, bataia de joc.
Nimeni nu aude si nu vede, Dl. Fenechiu , mai sunteti ?
Angajații Metrorex au aflat din EVZ că șeful lor, Aurel Radu, milionarul în euro care se relaxează în Alpi, nu are dreptul să ocupe această poziție Mai mult, fostul ministru al Transporturi nu-și asumă numirea lui și dă vina pe Fenechiu
frumos, hai ca se poate ORICE LA MINISTERUL SURDO-MUT ! se pare ca ministrul Fenechiu l-a lasat pe dorobantu & gasca sa faca ce vrea muschii lui , pe spatele nostru. ok. nu va fii de bine…sa nu ziceti ca n-ati stiut.
COMPARTIMENTUL DE COMUNICARE AL ANGAJATILOR DE BUN SIMT.
E tarziu, dorobantu nu mai are ce sa demonstreze, a taiat salariile,a anulat trenuri unde au vrut muschii lui(motivand costurile de exploatare) , a angajat personal tesa in toata tara “in conditiile legii”,a cheltuit banii societatii pe licitatii in totalitate “legale”, “SMENURI” PE LA SCRL si SCAD”legale” si astea, raportul venituri si cheltuieli este ca la carte “respectat” ,ce sa spun suntem “fruntasii” Europei…si multe , multe altele ,asemenea “performante” nu puteam sa nu le aducem la cunostinta Parlamentului European . AJUNGE CU BATAIA DE JOC !
Întradevăr, D-l Dorobanțu face numai ce trebuie dar numai ptr. a le merge bine Operatorilor Privați.
Interviu din Ziarul de Investigații.
Tren privat, cu naş şi mecanic angajaţi la stat. CFR Călători vrea să închirieze automotoare
February 28, 2013
Scris de Adrian Bărbulescu
Publicat în Administrație
Cum nu are bani să le cumpere, conducerea CFR Călători a decis să închirieze automotoare de la firmele private. „Am deja aprobarea Comitetului Tehnico-Economic şi a Consiliului de Administraţie pentru a dezvolta un business-plan privitor la închirierea de automotoare pentru înlocuirea trenurilor cu compunere clasică, locomotivă plus unul sau două vagoane”, a declarat pentru Ziarul de Investigaţii Valentin Dorobanţu, directorul general al CFR Călători. Licitaţia va viza închirierea a patru loturi a câte maximum zece automotoare, care vor fi utilizate pe distanţe mici, la trenuri clasificate ca Regio (fostele personale). Conducerea operatorului feroviar de stat speră ca astfel să reducă semnificativ cheltuielile cu consumul de carburant. Un automotor consumă de zece ori mai puţină motorină decât o locomotivă clasică, folosirea acestora din urmă nefiind eficientă decât atunci când tractează un număr mai mare de vagoane şi trenul parcurge o distanţă mai mare. Cei care vor închiria automotoare către CFR Călători vor fi obligaţi să asigure şi piesele de schimb şi mentenanţa. „Noi vom veni doar cu mecanicii, controlorii şi motorina. Restul va reveni în sarcina proprietarului automotorului respectiv”, a mai spus Valentin Dorobanţu. Cu alte cuvinte, trenul va fi privat, dar naşii şi mecanicii vor lucra la stat. În structura actuală a parcului de material rulant, CFR Călători deţine 274 de automotoare. Dintre acestea, 120 sunt de tip Siemens Desiro (cunoscute sub numele de „Săgeata Albastră”), care au o vechime medie de şase ani şi jumătate. Celelalte 154 de automotoare Diesel au respectabila vârstă medie de 62 de ani, doar 52 dintre ele fiind modernizate. În numărul din luna martie al revistei Jurnal de Investigaţii puteţi citi un amplu interviu cu noul director general al CFR Călători, Valentin Dorobanţu.
Am citit dreptul d-voasta la replica si precizez ca una din solutiile alese de dumneavoastra ptr eficientizarea CFR CALATORI , respectiv cea de dininuare a salarilor tuturor cfr-istilor de la societatea pe care o conduceti timp de 5 luni, respectiv inainte de Paste,de Paste si dupa Paste ,din punctul meu de vedere este cea mai proasta solutie care exista,ea nu va eficientiza societatea in 2013, dar pe foarte multi salariati ai CFR Calatori ii va lasa sa faca din nou alte sarbatori fara frumusetea sarbatorilor si cu problema existentei,, a putea trai sau a nu putea trai cu salariul de la CFR Calatori…,, si uite asa uita Poporul Roman de sarbatori si de traditie…Si uite asa ajunge in ochii cfr-istilor ,,ERA Dorobantu,, mai rea ca ,,ERA Nicolaeciuc,,…, dar atentie pe Nicolaeciuc cfr-istii nu l-au urât, dar pe Dorobantu cfr-istii îl urăsc și doar după o lună după ce a devenit Director General la CFR Călători…
SA SPUNA DOROBANTU CINE L-A “RECOMANDAT ” MINISTRULUI FENECHIU .
CUM A AJUNS EL DIRECTOR GENERAL DIN CONSILIER LA STFC BUCURESTI ?
SA NU VA MAI MIRATI CA TRENURILE PRIVATILOR ZBURDA UNDE VOR SI LA CE ORE LE CONVIN.
RUSINE DOROBANTULE, ESTI CA DE OBICEI LA MANA …
CUI CEREM DEMISIA LUI DOROBANTU din fruntea cfr calatori ???
ACESTA ESTE MINISTRUL TRANSPORTURILOR, DL. RELU FENECHIU CARE PARCA NICI NU EXISTA , DAR TOTUSI UITATI CA EXISTA…
Autor: Horia Tabacu
Evenimentul Zilei
“Este incredibil câtă energie se cheltuieşte pentru ca aceşti doi oameni(fenechiu si voiculescu)să scape de închisoare. Chiar dacă sunt mai puţin cunoscute de publicul larg faptele comise de ei sunt de domeniul evidenţelor. La fel de evidente sunt şi eforturile uriaşe pentru ca aceste două dosare să nu ajungă la faza dezbaterii lor, în instanţe de judecată.
Fenechiu este mai la începutul drumului. El a lipsit de la şedinţa de judecată pentru că avea întâlnire cu reprezentanţii F.M.I. Aceştia ştiau bine cu cine poartă negocieri, cine, cu alte cuvinte, este cel din faţa lor. Mai ales că acesta nu se potoleşte nici în prezent. El, fratele lui şi o întreagă gaşcă vor tot, ce mişcă prin Iaşi şi prin împrejurimi. Altfel Fenechiu poate sta liniştit.
Când procesul lui va avansa, pentru că instanţa de judecată doreşte acest lucru, el o să demisioneze din Parlament după „metoda Voiculescu”. Se pare că şi Fenechiu traieste doar pentru a scăpa de pedeapsă.
Fenechiu şi-a consolidat un veritabil imperiu financiar în Moldova. A reuşit să ocupe o poziţie strategică pe lângă Crin Antonescu, să ajungă la conducerea, probabil, a acelui mai bănos minister şi să-l umple cu oamenii lui. De pe această poziţie Fenechiu a reuşit să pună în fruntea justiţiei un ministru care-i este prieten. Şi tot de pe această poziţie este evident că face totul pentru a-i intimida pe magistraţi.
Ei toţi dau impresia că ne putem certa cu toată lumea, putea renunţa la toate privilegiile câştigate cu greu, pentru aceşti doi oameni. Eu cred că este imposibil! “
Am citit dreptul d-voasta la replica si precizez ca una din solutiile alese de d_voastra ptr eficientizarea CFR CALATORI noi consideram ca nu este o solutie pentru eficientizarea CFR CALATORI,ci pentru determinarea salariatilor CFR CALATORI sa plece de la aceasta societate ptr ca timp de 5 luni consecutiv uni dintre ei ajung sa aibe salariile mai mici decat o femeie de serviciu ajungand sa nu aiba ce pune pe masa ptr copii sau ptr pachet la serviciu . Noi va ” multumim ” si va dorim sa aveti pe masa de paste ce vom avea si noi .
“Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, si-a asumat faţă de reprezentanţii FMI conform Hotărârii de Guvern privind funcţionarea instituţiei pe care o conduce pentru finalizarea selecţiei managerilor privaţi la companiile din subordinea ministerului( cel mai tarziu sfarsitul lunii februarie-2013).
“Intenţionez ca în cel mai scurt timp să avem manageri privaţi la CFR Marfă şi CFR Călători, şi îmi voi asuma angajamentul faţă de FMI , pentru a avea management privat la toate companiile”, a declarat ministrul.”
TAROM ARE MANAGER PRIVAT,CFR INFRASTRUCTURA ARE MANAGER PRIVAT, CFR MARFA ARE MANAGER PRIVAT, LA CFR CALATORI SE CONTINUA JAFUL, DE CE DL. FENECHIU ?
“Evenimentul Zilei
Perspectiva germana asupra cazului Fenechiu
11 mart 2013, Autor: Mircea Marian
Am avut un gol in stomac, duminica dimineata, cand aristocratul von Mettenheim, trimisul Germaniei pe pamant romanesc a afirmat: „Este o diferenta de cultura politica”. Von Mettenheim vorbea despre politicienii germani care isi depun mandatul sau renunta la functie imediat ce sunt acuzati de fapte de coruptie. Nu i-a pronuntat numele lui Fenechiu. Nu a spus ca asa ar trebui sa faca si politicienii romani. Eu am vazut destui nesimtiti in politica romaneasca, prea multi chiar, si, ca mai toti ziaristii, am ajuns sa fiu cinic si indiferent la personaje precum Fenechiu. Dar, duminica dimineata, m-am gandit: aici nu este vorba doar de Schengen, in fond pot sa trec frontiera prezentand buletinul, ci de obrazul meu, ca roman. Am fost crescut intre germani si maghiari, nu fac mare caz de nationalitatea mea. Dar fraza lui von Mettenheim – „este o diferenta de cultura” – m-a durut, pentru ca ne privea pe toti, ca natiune. Avem un obiectiv national, pe care – caz rar si l-au asumat toate partidele. Nu-l putem atinge din cauza unui banal baronet din Iasi, un ins insipid pe care, intr-o lume normala, nu l-ai vedea dincolo de postul de sef de vanzari la fabrica de covoare. Imi dau seama cum priveste istoria asta un german: interesul lui Fenechiu bate, la scor, interesul national. Si nu te poti detasa, spunand: de vina este doar Antonescu. Sau USL. Nu, Fenechiu are in spate un vot masiv, iar opinia publica nu pare a fi prea scandalizata de faptele sale. Daca ar fi fost altfel, iar liderii USL si-ar fi vazut popularitatea afectata, probabil ca l-ar fi debarcat pe Fenechiu. Nu se intampla asta, sincer indignati sunt doar o mana de oengisti si ziaristi. Aparent, diplomatii americani sunt cei care joaca dur si ne spun in fata ce avem de facut. Insa, daca te uiti atent la cuvintele aristocratului german, ceea ce ni s-a transmis este ca, dupa 22 de ani de la schimbarea regimului si la sase ani de la primirea UE, am ramas departe de valorile lumii occidentale. „Este o punte care trebuie construita”, a spus, la un moment dat, von Mettenheim. Din aceasta perspectiva, cred ca plecarea lui Fenechiu nu mai este o problema doar pentru Antonescu sau nomenklatura USL. Este un test pentru intreaga natiune: poate, doreste, sau nu, sa impuna politicienilor niste standarde etice? Si, in functie de raspunsul la aceasta intrebare, avem si un raspuns simbolic la dorinta noastra de a muta granita UE pe Prut.”
Directorul Metrorex, Aurel Radu, își ține CV-ul la secret. Nu are experiența necesară pentru funcția pe care o ocupă, iar numirea sa a fost ilegală. A fost șef peste cantinele săracilor, a devenit milionar în euro și se relaxează în Alpii francezi.
Noi credeam ca numai la cfr calatori e jaf , mai e si prin alte parti .
DL. FENECHIU CHIAR NU AVETI NICIO REACTIE LA TOT CE SE SCRIE PESTE TOT, TOATA PRESA , TOATE TELEVIZIUNILE SPUN CATE CEVA SI CAM DE MULTISOR.
LA CFR CALATORI CAND NUMITI MANAGERUL PRIVAT, CAND NU MAI POATE SA FACA NIMIC, ASA CA LA CFR MARFA ???
“Christian Heinzmann, CEO-ul privat al companiei aeriene de stat Tarom, a renegociat în primele două luni ale anului 12 contracte cu diverşi furnizori ai companiei, obţinând la fiecare contract discount-uri de 5% până la 10%, potrivit oficialilor comapniei.
Oficialii Tarom au transmis că prin renegocierea celor 12 contracte au fost economisite costuri de peste un milion de dolari anual şi că în total se vor renegocia 40 de contracte.”
ATI AUZIT LA CFR CALATORI DE ASA CEVA, NICI NU O SA AUZITI ?!
LA CFR CALATORI, CA LA NIMENI , NUMAI “CINSTE SI CORECTITUDINE” REZULTA DIN DREPTUL LA REPLICA .
NU NE LUATI DE PROSTI !
Dedicatie directorului Dorobantu !
“Adrian Paunescu – Suntem aroganti
Suntem rai si aroganti,
I-ncurcam pe guvernanti,
Vrem mâncare si copii
Si ne place sa fim vii,
Mama noastra de zbanghii!
Degeaba va mirati mereu
Ca nu e-n ceruri nici un sfânt,
Nu poate fi lumina sus,
Când nu-i dreptate pe pamânt.
Ce fel de lume ni s-a dat,
S-o tot falsificam, stângaci,
Cu milioane de bogati
Si miliarde de saraci!?
………………………………….
Deocamdata n-am aflat
Un singur sef sa fi venit,
Sa faca bine pe pamânt
De dragul omului cinstit.
E totul numai interes
Si tot asa va fi mereu,
O lume fara sens moral,
Ce l-a ucis pe Dumnezeu.”
“Pentru o corectă informare, ZIUAnews readuce în atenţie câteva clarificări pe care directorul general al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, le-a ignorat sau uitat, vis a vis de activitatea companiei din ultima perioadă de timp:
– Elaborarea noului mers al trenurilor, intrat în vigoare la 9 decembrie 2012, a fost girată direct de către Valentin Dorobanţu, în calitatea sa , de atunci, de director general adjunct al CFR Călători SA, şi dacă ar fi prezentat cu adevărat interesele „statului român”, nu ar fi redus numărul de vagoane la trenurile pe rute scurte- până la 100 km , folosite de navetişti, care circulă la orele cu trafic ridicat,în special, între orele 06.00-08.00 şi 16.00-18.00. În plus, în noul mers se observă că la orele de vârf, cu 10-20 de minute înainte de plecarea trenurile de la CFR Călători , pe aceleaşi rute, pleacă trenurile operatorilor privaţi de transport feroviar de călători.
– CFR Călători susţine că „a organizat şi finalizat de la începutul anului, o serie de proceduri de achiziţie publică având că obiect aprovizionarea cu diverse cantităţi de motorină”, dar nu precizează nimic de faptul că s-a achiziţionat motorină de la o singură firmă, că a fost doar o singură ofertă, iar cantitatea achiziţionată este necunoscută, pentru că în anunţul de atribuire se menţionează doar suma pentru care s-a cumpărat carburantul.
– Modificările organigramei de la CFR Călători , trebuiau să ţină cont de prevederile Ordonanţei de Urgenţă nr.109.2011, privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, iar afirmaţia că „organigramă de la nivel central a fost restrânsă” demonstrează că organigramă a fost stufoasă, dar această organigramă stufoasă a fost elaborată şi pusă în practică, în a doua jumătate a anului trecut, tocmai în perioada când Valentin Dorobanţu era director general adjunct la CFR Călători SA”