Pe Ordinea de zi din 26.09.2016 la lucrări în PLENUL SENATULUI a fost și propunerea legislativă privind statutul personalului feroviar…
Vedeți aici… http://www.senat.ro/ProgramLucruZi.aspx?Zi=2016-09-26&ComisieID=77631fed-607c-4c79-96a4-6a605f426ee6
Doamna senator Câmpeanu Mariana a luat poziție de retrimitere a propunerii legislative privind statutul personalului feroviar la Comisii pentru o săptămână, astfel că având majoritatea voturilor din plenul SENATULUI acesta a fost retrimis Comisiilor…
Vedeți aici înregistrarea video a ședinței… http://www.senat.ro/live.aspx (Urmăriți de la minutul 41′:58″ până la 46′:17″, respectiv de la minutul 1:11′:10″ până la 1:12′:15″ cele două intervenții ale doamnei senator Câmpeanu Mariana )
77 Responses
Abureala din partea ,,vietatilor politice” caci statutul este real si chiar daca este o copie ne favorizeaza pe toti.
Daca participau mai multi CFR-isti,la mitingurile de sustinere al STATUTULUI cand FSTFR striga cat putea sa ne unim fortele,poate si vietatile politice aveau cvorum la sedinte cand se dezbatea Statutul nostru.
Vreau de la breasla voastra unire in toate cele si sa apara aici pe acest sait proteste de la un regiment de mecanici de locomotiva, ce , vreti sa lucrati sub pavilion strain cum lucreaza marinarii ROMANI, LASATI VRAJEALA (manipularea) altora deoparte si aparativa locurile de munca cfr-istilor caci altfel veti ajunge cu mana intinsa la multinationale . Don Rodrigo sau ceilanti lideri nu le pot face pe toate singuri .
De 27 de ani suntem mintiti,pe toate partile si prin toate mijloacele.Credeti ca Statutul este ceva real?Pardon,este o vrajeala cu 80/00 ,ca sa nu plece cei ce se afla cu conditiile de pensie indeplinite acum.Este o MARE VRAJEALA de rahat ca si pana acum.Duceti- va acasa la nepotii vostrii ca este o mare ABUREALA STATUTUL CFR istului.Parerea mea.
De 27 de ani suntem dusi dintr-o minciuna in alta ca niste fraieri,de unii care nu au ce cauta pe meleagurile acestea si au adoptat varianta de a se schimba din an in an pentru a nu avea cine sa -i intrebe de realizarile/sau nerealizarile din timpul mandatului lor ,pentru care au fost platiti ca lumea din banii ,,Prostilor,, pe care ia pastorit.Suntem in Epoca in care se aproba Rapoarte de Necesitate pentru buna desfasurare a activitatii ,Vezi Depoul PLOIESTI ,cu aprobare de salubrizarea Scolii Personalului si a biroului PPS si nu sa facut nimic ,datorita faptului ca Directorul de regionala la Buc. nu A FOST BAGAT IN SEAMA. VA salut Paul.
PS. Stiti de ce nu a mers CFR-ul bine ?Ca nu au platit sindicatele chirie la spatiile pe care le au ca SEDIU. Sediu in care cel putin la Depoul Ploiesti de cate ori a venit CFG-ul i-a fost pus la dispozitie prin bunavointa membrilor de sindicat.Sa -i fie rusine celor care se simt implicati.
Ma fivarr starea sa va fie, ce ma in sindicatul asta santem numa noi astia da mai scriem pacilea , ce voi astialanti nu mai stiti sa scrieti , asa de tare va ramolirati. Ia puneti voi manutele si protestati pan scris acilea, caci altfel va riscati sa ramaneti ca si MARINARII ROMANI , fara obiectu munci, cum impotriva la ce? Sa zicem ca la ordinul ala de cacao 615 al cu permisul european, zic ei , ca eu nu-i cred , deoarece asta este sabotaj pe fata, mai rau ne ingreuneaza activitatea in loc treaba sa mearga snur. Io cred ca acolo unde sa cloci ordinul asta a ajuns SACHE ALU ZAPACITU mare stab . P.S. Ia sa va vada Neica parerile acilisa.
do aamna , scuze ,mamaica Campeanu M . NU VREA EA SI GATA, SA -SI VADA DE PLECAREA ACASA . Acest specimen de vietate politica , prin nesimtirea ei , continua sa ne agreseze pshicfacanduse ca este necunoscatoare a articolului 22 din constitutia ROMANIEI. Nimic nu ramane neplatit mamarico!!! Bunicul meu avea o vorba : Omul se naste maimuta , traieste om si la batrnete , dupa o anumita varstra , devine din nou ca la inceput . OARE acest sprcimen politic nu cumva a fost totdeauna ca la inceputuri. DEDICATIE MUZICALA DIN PARTEA MEA: Nebunul care te iubeste Ghe . Gheorghiu.
,, CFR SA va realiza pana in 2018 linia de 2,3 kilometri de cale ferata dintre localitatea Odaile, aflata langa Bucuresti, si aeroportul Henri Coanda, a declarat marti ministrul Transporturilor, Sorin Buse. Costul total al proiectului este de 88,88 de milioane de euro, cu tot cu TVA, a mai precizat ministrul in cadrul unei vizite cu jurnalistii pe traseul liniei ferate. Proiectul va fi realizat din fonduri proprii si co-finantat din fonduri europene in proportie de 75%. El le va permite in 2018 bucurestenilor sa parcurga drumul dintre Gara de Nord si aeroportul Henri Coanda in 18 minute, la un pret de 3,9 lei pentru un bilet. Proiectul de cale ferata va fi finalizat mai repede pentru ca vine in prelungirea tronsonului de 16,9 kilometri dintre Bucuresti si Odaile, deja existent. Calea ferata va subtraversa Drumul National 1 (DN1) si se va termina la 150 metri distanta de aeroport …,, .
Citiți :
http://www.ziare.com/stiri/cfr/calea-ferata-dintre-bucuresti-si-aeroportul-henri-coanda-gata-in-2018-de-la-tren-o-sa-mergem-cu-trotuarul-rulant-1440231
,, Potrivit documentului citat, CFR a realizat în exerciţiul finaciar 2007-2013 un procent de plăţi lucrări lucrări la rambursare de peste 80% . „Prin promovarea proiectului retrospectiv Feteşti-Constanţa procentul de execuţie bugetară pentru lucrări de infrastructură feroviară depăşeşte 100% din bugetul alocat de Comisia Europeană.
Nu există o analiză riguroasă care să fundamenteze necesitatea înfiinţării unei noi companii orientate exclusiv către investiţii privind infrastructura feroviară. (…).
Există o similitudine cu demersul de înfiinţare a Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere. Organismul similar creat recent în domeniul rutier nu a fost validat in practică este riscant să fie considerat un exemplu de bună practică”, au menţionat oficialii CFR SA. ,, .
Citiți :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwji1oGqqITQAhWGF8AKHSS1Ar4QqQIIGzAA&url=http%3A%2F%2Fwww.capital.ro%2Fexclusiv-capital-guvernul-pregateste-spargerea-cfr-ului.html&usg=AFQjCNGui4Jn20B0VfkGJAVsCS8qa7aeZA&bvm=bv.136811127,bs.1,d.d2s
,, Oficialii CFR SA resping ordonanţa
,, Oficialii CFR SA a precizat Ministerului Transporturilor au precizat că proiectul de act normativ nu justifică cu argumente coerente necesitatea înfiinţării unei noi companii, „orientate exclusiv spre realizarea investiţiilor privind infrastructura feroviară”.
„În nota de fundamentare a proiectului de ordonanţă de urgenţă sunt prezentate repetitiv o serie de afirmaţii care tratează superficial necesitatea şi oportunitatea înfiinţării unei noi companii. Nu poate fi considerată validă afirmaţia că întârzierea implementării unor proiecte de investiţii este cauzată de desfăşurarea activităţilor de pregătire şi derulare a investiţiilor în paralel cu activităţile de mentenanţă şi exploatare a infrastructurii feroviare. Aceste activităţi sunt derulate în cadrul unor departamente distincte, (…), susţinerea necesităţii şi a carecterului de urgenţă privind înfiinţarea acestei noi companii bazată pe întârzieri în accesarea fondurilor europene pentru execuţia lucrărilor feroviare este contrazisă de realitate”, au explicat oficialii CFR într-o notă transmisă conducerii Ministerului Transporturilor. ,, .
Citiți :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwji1oGqqITQAhWGF8AKHSS1Ar4QqQIIGzAA&url=http%3A%2F%2Fwww.capital.ro%2Fexclusiv-capital-guvernul-pregateste-spargerea-cfr-ului.html&usg=AFQjCNGui4Jn20B0VfkGJAVsCS8qa7aeZA&bvm=bv.136811127,bs.1,d.d2s