Directorul General (MANAGERUL PRIVAT) al SNTFC CFR Calatori face presiuni asupra Organizatiilor Sindicale…

Directorul General ( manager privat) al SNTFC CFR Calatori Valentin Dorobantu, face presiuni asupra Organizatiilor Sindicale fortand membrii de sindicat care au functii de conducere (sefi birou, sefi servicii, etc) in structura SNTFC CFR Calatori, sa se retraga (mai nou declaratie de renuntare la calitatea de membru de sindicat!!!!!) din organizatiile sindicale din care fac parte, astfel se incalca grav legile nationale si internationale privitor la Organizatiile Sindicale (Constitutia Romaniei, Legea Dialogului Social 62/2011, Convenţia Organizatiei Internationale a Muncii nr. 87/1948 privind libertatea sindicală şi apărarea dreptului sindical, CARTA DREPTURILOR FUNDAMENTALE A UNIUNII EUROPENE, etc.)

 

SHARE

225 Responses

  1. LG, mai trebuie 14000 de membrii de sindicat ca tine și atunci sindicatul devine o forță, de care administrația se va teme.

  2. pentru ca RAUL sa triumfe,este de-ajuns ca BINELE sa nu faca nimic

  3. Se vede ca suntem pe ultimul drum…Cati-va lideri de sindicat si ceva sindicalissti care mai scriu pe aici nu pot sa tina piept la aceste atacuri demonice asupra a ceea ce a fost odata CFR(indiferent, SNTFC, SNTFM, SNCF). Toti asteapta de la acestia sa faca ceva. Ce sa faca o mana de oameni impotriva acestor atacuri?… Majoritatea se complac sa stea pe la colturi si sa barfeasca, sindicatul nu face nimic, nu se implica, etc… Cine este sindicatul???? Liderul de sindicat de fapt trebuie sa faca auzita opinia majoritatii membrilor de sindicat catre patronat, guvern, etc… majoritate care trebuie sa-l sustina, majoritate care sa participe la actiunile organizate pentru a transmite mesajul bine definit. Liderul de sindicat daca nu are o solicitare ferma sustinuta de membrii sai de sindicat, nu poate sa se prezinte inaintea autoritatilor cu opinia lui sau a unui grup restrans. Autoritatile vor spune ca “asta e parerea ta si a unui grup manipulat de tine, nu prezinta opinia majoritatii”. Deci dragi colegi CFR-isti… Daca nu actionati, nu are rost sa mai barfiti pe la colturi. Ceea ce spun pot sustine cu acte doveditoare, astfel la o organizare de miting a Confederatiei Meridian impreuna cu FSTFR din anii trecuti, din 102 membrii de sindicat la care le-am pus tabel pentru a semna ca vor participa, doar 2 membrii de sindicat au semnat!!!!!Restul…………pauza. Basca au mai manjit tabelele cu pixul, cafea etc. Asadar despre ce sa vorbim? Cred ca ne meritam soarta…si administratia stie cu cine are de-a face. Zicea cineva de 1907, 1933… vise!!!!!

  4. EXCLUSIV: Planul refuzat de FENECHIU la CFR SA a fost aprobat de BERD! Banca penalizează usturător STATUL!
    Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, care a finanţat compania de stat CFR Infrastructură cu un credit de 175 de milioane de euro, a fost de acord şi chiar a aprobat planul de management propus de fosta echipă de manageri privaţi ai companiei, condusă de Dimitris Sophocleous, director general, şi de Lucian Isar, din poziţia de preşedinte al Consiliului de Administraţie, potrivit unor surse consultate de EVZ.
    “Urmare a nerespectării de către Ministerul Transporturilor a acordului de împrumut, BERD a uzat de dreptul său contractual de a impune creşterea dobânzii cu 3,1%”, ceea ce reprezintă un cost suplimentar foarte mare pentru Guvern.

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/exclusiv-planul-refuzat-de-fenechiu-la-cfr-sa-a-fost-aprobat-de-berd-banca-penalizeaza-u-1035349.html

  5. Gogule, sunt dezamăgit. Credeam că m-am făcut înțeles. Dacă numai atât ai înțeles, am să mă las păgubaș și mă fac Popă.
    Dacă tu mecanic n-ai înțeles, ce să-i cer lui Dorobanțu să înțeleagă?

  6. Deci se anulează începand cu data de 15/05/2013 și următoarele trenuri de călători ale CFR Călători tr 8572,8573,8574,8575 pe relatia FETESTI-SLOBOZIA VECHE si retur si tr 8580,8581,8586 ,8587 pe relatia CIULNITA -SLOBOZIA VECHE si retur ?
    Vorbiți serios? Ce se întâmplă de se anulează permanent trenurile de călători din mersul de tren pe 2013?…

  7. Se anulează începand cu data de 15/05/2013 și următoarele trenuri de călători ale CFR Călători tr 8572,8573,8574,8575 pe relatia FETESTI-SLOBOZIA VECHE si retur si tr 8580,8581,8586 ,8587 pe relatia CIULNITA -SLOBOZIA VECHE si retur…

  8. Gogule, sunt dezamăgit. Credeam că m-am făcut înțeles. Dacă numai atât ai înțeles, am să mă las păgubaș și mă fac Popă.
    N-am să-i mai cer nimic lui Dorobanțu.

  9. Fii smart MANAGERULE PRIVAT, halal managment. Așa mINISTRU așa mANAGER, s-a dus dracu* șandramaua :
    Trenuri anulate pe întreaga rută:

    -în data de 26 aprilie trenul IR 12863-2/12863 Iaşi – Galaţi.
    -în zilele de 01, 02 şi 06 mai, trenurile IC 572 şi IC 573 Galaţi – Bucureşti Nord şi retur.
    -în zilele de 01, 02 şi 06 mai, trenurile IC 553 Bucureşti Nord – Mărăreşeşti – Suceava şiIC 563 (ramuara de la trenul 553) Mărăşeşti – Iaşi.
    -în zilele de 01, 02 şi 06 mai, trenurile IR 10552 Suceava – Mărăreşeşti – Bucureşti Nord şiIR 10562 (ramuara pentru tren 10552) Iaşi – Mărăşeşti.
    -în zilele de 01, 02 şi 03 mai, trenurile IR 554 Suceava – Mărăreşeşti – Bucureşti Nord şiIR 564 (ramuara pentru trenul 554) Iaşi – Mărăşeşti.
    -în zilele de 01, 02 şi 03 mai, trenurile IR 10551 Bucureşti Nord – Mărăreşeşti – Suceava şiIR 10561 (ramuara de la trenul 551) Mărăşeşti – Iaşi.
    -în zilele 01, 02 şi 03 mai, trenul IC 593 Bucureşti Nord – Timişoara Nord.
    -în zilele de 01, 02 şi 05 mai, trenul IR 1553 Bucureşti Nord – Ploieşti Sud.
    -în zilele de 02, 03 şi 06 mai, trenul IR 1552 Ploieşti Sud – Bucureşti Nord.
    -în zilele de 01, 02, 03 şi 05 mai, trenul IR 1551 Bucureşti Nord – Buzău.
    -în zilele de 02, 03, 04 şi 06 mai, trenul IR 1550 Buzău – Bucureşti Nord.
    -în zilele de 01, 02, 03 si 05 mai, trenul IR 1657 Bucureşti Nord – Bicaz.
    -în zilele de 02, 03, 04 şi 06 mai, trenul IR 1658 Bicaz – Bucureşti Nord.
    -în zilele de 01, 02, 03 şi 05 mai, trenurile IR 1785 şi IR 1792 Bucureşti Nord – Titu – Piteşti şi retur. La data de 04 mai, trenul IR 1792, se anulează pe distanţa Titu – Bucureşti Nord.
    -în zilele de 04 şi 05 mai, trenurile IR 1881 (ramura de la trenul 1891) şi IR 1884 (ramura pentru trenul 1891) Titu – Pietroşiţa şi retur.
    -în zilele de 01, 02, 03, 04 şi 05 mai, trenurile IR 1885 (ramura de la trenul 1895) şi IR 1888 (ramura pentru trenul 1792) Titu – Pietroşiţa şi retur.
    -în zilele de 01, 02 şi 03 mai, trenurile IR 1594 şi IR 1595 Craiova – BucureştiNord şi retur.
    -în zilele de 04 şi 05 mai, trenurile IR 1596 şi IR 1597 Craiova – Bucureşti Nord şi retur.
    -în zilele de 02, 03, 04 şi 05 mai, trenurile IR 1592 şi IR 1593 Roşiori Nord – Bucureşti Nord şi retur.
    -la data de 05 mai, trenul IR 1599 (ramura de la tren 1591) FilIaşi – Târgu Jiu.
    -la data de 05 mai, trenul IR 1722 (ramura pentru tren 1520) Sibiu – Râmnicu Vâlcea.
    -la data de 05 mai, trenurile IR 1827 (ramura de la tren 1520) şi IR 1828 Caracal – Petroşani şi retur.
    -la data de 05 mai, trenul IR 1723 Caracal – Sibiu.
    -la data de 05 mai, trenul IR 1520 Râmnicu Vâlcea – Bucureşti Nord.
    -în zilele de 04 şi 05 mai, trenul IR 1523 Bucureşti Nord – Râmnicu Vâlcea.
    -în zilele de 01, 02, 03, 04 şi 05 mai, trenul IR 1525 Bucureşti Nord – Râmnicu Vâlcea.
    -în zilele de 01 şi 05 mai, trenurile IR 1826 şi IR 1825 Târgu Jiu – Bucureşti Nord şi retur.
    -în ziua de 05 mai, trenurile IR 1787 şi IR 1788 Bucureşti Nord – Piteşti şi retur.
    -în ziua de 05 mai, trenurile IR 1893 şi IR 1898 Bucureşti Nord – Craiova şi retur.
    -în zilele de 01, 02 şi 05 mai, trenulIR 1793 Bucureşti Nord – Piteşti.
    -în zilele de 01, 02, 03 şi 05 mai, trenulIR 1789 Bucureşti Nord – Piteşti.
    -în zilele de 02, 03, 04 şi 06 mai, trenulIR 1780 Piteşti – Bucureşti Nord.
    -la data de 05 mai, trenurile IR 1891, IR 1890 şi IR 1894 Bucureşti Nord – Craiova şi retur.
    -în zilele de 01, 04, 05 şi 06 mai, trenurile 1698/-1 şi 1699/-2 Reşiţa Nord – Timişoara Nord şi retur.
    -în zilele de 04 şi 05 mai, trenulIR 1743 Timişoara Nord – Baia Mare.
    -în zilele de 05 şi 06 mai, trenulIR 1744 Baia Mare – Timişoara Nord.
    -în zilele de 01, 02, 03, 04, 05 şi 06 mai, trenurileIR 1811/-2 şi IR 1812/-1 Sibiu – Timişoara Nord şi retur.
    -în zilele de 01, 02, 03, 04, 05 şi 06 mai, trenurileIR 1813 şi IR 1814 Sibiu – Vinţu de Jos şi retur.
    -în zilele de 01/02, 02/03, 03/04, 04/05 şi 05/06 mai, trenulIR 1819/-2 Târgu Mureş – Timişoara Nord.
    -în zilele de 01, 02, 03, 04 şi 05 mai,trenulIR 1820/-1 Timişoara Nord – Târgu Mureş.
    -la data de 05 mai, trenulIR 1836/-1 Cluj Napoca – Deva.
    -la data de 06 mai, trenulIR 1835/-2 Deva – Cluj Napoca.
    -în zilele de 02/03, 03/04 şi 05/06 mai, trenurileIR 12843/-2 şi IR 12844/-1 Timişoara Nord – Beclean pe Someş şi retur.
    -în zilele de 04 şi 05 mai, trenurileIR 1736 şi IR 1737 Cluj Napoca – Râmnicu Vâlcea şi retur.
    -în zilele de 01 şi 05 mai, trenurileIR 1720/-1 şi IR 1721/-2 Sibiu – Craiova şi retur.
    -la data de 06 mai, trenul IR 1863/-2 Iaşi – Galaţi.
    -la data de 05 mai, trenul IR 1866/-1 Galaţi – Iaşi.
    -în zilele de 04 şi 05 mai, trenurileIR 1865/-2 şi IR 1864/-1 Iaşi – Galaţi şi retur.
    -în zilele de 03 şi 05 mai, trenurileIR 1573 şi IR 1574 Bucureşti Nord – Galaţi şi retur.
    -la data de 04/05 mai, trenurile IR 1741 şi IR 1742 Bucureşti Nord – Satu Mare şi retur.
    -la data de 04/05 mai, trenurile IR 1695 şi IR 1696 Bucureşti Nord – Timişoara Nord şi retur.
    -la data de 04/05 mai, trenurile IR 1755 şi IR 1754 Bucureşti Nord – Suceava şi retur.
    -la data de 04/05 mai, trenurile 1837/-2 si IR 1838/-1 Iaşi – Timişoara Nord şi retur.
    -la data de 04/05 mai, trenurile IRIR 12765/-2 şi 12766/-1 Iaşi – Timişoara Nord şi retur.
    -la data de 04/05 mai, trenurile IR 1862/-1 Iaşi – Mărăşeşti – Constanţa şi IR 1856 (ramura pentru trenul 1862/-1) Suceava Nord – Mărăşeşti.
    -la data de 04 mai, trenurile IR 1861/-2 Constanţa – Mărăşeşti – Iaşi şi IR 1857 (ramura de la trenul 1861/-2) Mărăşeşti – Suceava Nord.
    Domnilor mecanici, am rugămintea de-a da o mână de ajutor acestui manager și ne luăm toți liber din 01-06. 05.2013. Se pare că-i este foarte greu să anuleze trenuri.Vedem cât se chinuie, să-i curmăm suferința.

  10. HAI .. CE FACETI A-TI TRECUT LA STRIGAT ,,VIVA MECANICII DE LOCOMOTIVA DE LA CFR CALATORI ” CA SI LUCIAN …?

  11. CE SESIZARI DE NERSPECTARI ALE CCM LA NIVEL DE SNTFC CFR CALATORI SA PE 2012 – 2014 MAI AVETI DE SOLICITAT A SE PUNE IN DISCUTIE LA COMISIA MIXTA PATRONAT-SINDICATE PRIN ACTUL FSTFR CE SE VA INAINTA IN ACEST IN PERIOADA 07-10 MAI 2013 ?

  12. Domnule presedinte va mai aduc inca odata aminte trenurile care se anuleaza incepand cu data de15/05/2013 tr 8572,8573,8574,8575 pe relatia FETESTI-SLOBOZIA VECHE si retur si tr 8580,8581,8586 ,8587 pe relatia CIULNITA -SLOBOZIA VECHE si retur rog pe aceasta cale urgentare luari unei masuri, prin intrunirea CD +BP al FSTF si formarea unui punct de vedere comun, printr-un act pe care il vom inainta organelor statului, abilitate sa formuleze un raspuns .Pentru ca daca nu vom lua cat de curind o pozitie ferma inpotriva deciziilor abuzive luate de MANAGER acesta va desfinta CFR CALATORI

  13. Se zvoneste ca la Craiova din cei 100 si ceva mecanici de locomotiva 50 ar indeplini conditiile de pensionare .O fi adevarat ??????????? Stie cineva ??????????

  14. Domnule Președinte Maxim Rodrigo, aș vrea cu ardoare să fiu de acord cu d-tră, dar nu pot. Vă aduc la cunoștință, că toți dar toți mecanicii de locomotivă de la SNTFC CFR CĂLĂTORI fac servici instrucțional. Dacă nu și-ar face serviciul instrucțional, nici un tren n-ar mai ajunge la destinație. Fără falsă modestie, dacă SNTFC-ul mai există, asta se datorează numai mecanicului de locomotivă. Nu vreau să ridic în slăvi această funcție, dar datorită politicii de subestimare, blamare, cum vreți să-i spuneți, s-a ajuns să se creadă de restul ramurilor, că ei(șefi tren, casierițe, etc) sunt ,,farul central al căi ferate,, că trenul se împinge nu se trage. Administrația actuală, trebuie să înțeleagă că un tren nu poate fii pus în mișcare, decât de o locomotivă, iar această locomotivă trebuie condusă de cineva. Chiar dacă nu se vrea sau dorește, aceasta este condusă de către mecanicul de locomotivă. Acel mecanic, care de foarte multe ori venea cu bani de-acasă, ptr. întreținerea curățeniei pe mașină și-n exteriorul ei. Era o mândrie și-o laudă, care mașină (LOCOMOTIVĂ) arăta mai bine și era mai curată. Era o luptă chiar între Depouri.
    Spun că venea, deoarece am prins niște timpuri, în care mecanicii pensionari RÂD de noi, de noi foștii mecanici ajutori, actuali mecanici în era Dorobanțu. Ce moștenire ne-au lăsat ei și ce moștenire vom lăsa noi? Este un adevăr și mă doare.
    De ce nu amintiți și de cei 2 mecanici morți la TG.MUREȘ. De ce nu amintiți și de mecanicul de la SELC TEIUȘ. Aceștia sunt trei, numai în ultima lună. Oare care sunt cauzele deceselor, acestor mecanici? Numai STRESUL?
    Este un cumul de factori( și nu sunt psiholog) interiori și exteriori, din punct de vedere al SNTFC-ului vorbesc :
    1.- Programul, turnusul. Vă las pe d-tră să dezvoltați.
    2.- Zgomotul.
    3.- Dotările locomotivelor sau mai bine spus nedotările.
    4.-Defectări de locomotive cu depanarea necesară( în loc să ne vedem de S.C. trebuie să fim atenți la comportarea locom.)
    5.-Diferitele pericole, întâmpinate într-o tură( animale, oameni, autovehicole).
    6.- Vitezele de circulație- de la viteze mari, la la viteze foarte mici și invers.
    7.-Conflicte verbale și neprincipiale cu cei care intrăm în contact (IDM, șefi tren, etc).Știți ce vreau să spun.
    8.-Înjurăturile ce ne sunt adresate de călători- de cele mai multe ori pe nedrept-datorită îtârzierilor de trenuri.
    ÎNTR-UN CUVÂNT, NERVI.
    Factorii externi : Cei mai mulți din partea SNTFC-ului, a conducerii. Restul din parte politicului acestei țări.
    -Din partea SNTFC-ului : -Anulării masive de trenuri.
    -Neonorarea promisiunilor.
    -Nerespectării și interpretării CCM-ului.
    -Nerespectării și interpretării Legilor în viguare.
    -Salarii și venituri tot mai mici.
    -Nesiguranța zilei de mâine.
    -Abuzurilor de tot felul.
    -Amenințărilor de tot felul.
    -ETC.
    Politic :
    – Politici guvernamentale numai în beneficiul privaților( catastrofale).
    -Minciuni care ne sunt implementate ca adevăruri.
    -ETC.
    Toți acești factori, ne influențează negativ munca și mai ales sănătatea mecanicului de locomotivă. Acestea sunt condițile în care muncește și trăiește mecanicul de locomotivă. Din aceste cauze, cât de curând Depourile vor avea și o secție SMURD. Sancțiuni sau dat, se dau și se vor mai da, dar VIAȚA MECANICULUI DE LOCOMOTIVĂ, CINE IO MAI DĂ ÎNAPOI ?

  15. Cei care se războiesc să aducă pace, cei care se urăsc să ştie să iubească, iar cei bogaţi să înveţe să dăruiască. Paste Fericit !

  16. Una din directivele domnului director este” reducerea fondului de salarii,se poate realiza prin sanctionarea personalului”este destul de evident ca nu poti sanctiona personal ce nu are activitate.Personal si eu am fost sanctionat cu 10%pentru o vina ce nu-mi apartine,si multumesc pe aceasta cale domnului presedinte FSTF Maxim Rodrigo pentru sprijinul oferit,dar nu am avut timp sa aduc actele la sediul federatiei programul fiind foarte incarcat.Nu vad o redresare in bine a cfr calatori cu actuala conducere, sfideaza orice lege a economiei de piata,se pot numi mai degraba sinucigasi pentru ca se autoelimina singuri , decat redresare economica a societati.Nu vad cum putem lupta cu niste sinucigasi,sau cu cineva care nu are nimic de pierdut????

  17. Se pare ca dorobantu a dat prime la toți mecanicii de la trenurile suplimentare de constanta. Tare!

  18. Am asistat astăzi 29.04.2013 un mecanic de locomotivă la Nota de Relații , mecanicul de locomotivă s-a supărat pentru că considera el că se încerca să fie sancționat disciplinar pentru că cineva și-a adus aminte că în urmă cu o tură de serviciu l-ar fi observant că nu a efectuat serviciul instructional, iar mecanicul de locomotivă era sigur că și-a făcut serviciul instructional deși nu înțelegea de ce nu a fost sesizat de efectuarea serviciului neinstrucțional în ziua când a fost depistat. Poate avea dreptate Serviciul SC sau poate avea dreptate mecanicul de locomotivă, cert este faptul că mecanicul de locomotivă respectiv s-a supărat atât de tare încât a fost nevoie de intervenția SMURD-ului…Vreau să vă spun că și eu m-am speriat foarte tare când am văzut unde poate duce supărarea și stresul pentru un mecanic de locomotivă de călători de la CFR Călători…Am să fac apel la toți mecanicii de locomotivă și automotor să caute să lucreze cât mai instructional posibil pentru a evita astfel de situații și să-și respecte toți Șefii ierarhici și am să fac apel la toți Șefii ierarhici ai mecanicilor de locomotivă și automotor să fie mai înțelegători cu mecanicii de locomotivă și automotor de la CFR Călători pentru că majoritatea lor încearcă pe Locomotivele, așa cum sunt ele, să-și execute cât mai instructional serviciul și ,de asemenea, am să fac apel la toți Șefii ierarhici ai mecanicilor de locomotivă și automotor să respecte și ei pe toți mecanicii de locomotivă și automotor de la CFR Călători…Trebuie să înțelegem cu toții că nu poate să creadă nimeni că majoritatea mecanicilor de locomotivă și automotor de la CFR Călători fac abateri disciplinare așa masiv începând cu anul 2013…Eu cel puțin cred în mecanicii de locomotivă și automotor de la CFR Călători…și cred și în profeșioniștii de la Serviciile SC ale CFR Călători…Credeți că împreună în viitor vom elimina apariția supărarii și stresului unor mecanici de locomotivă și automotor de călători de la CFR Călători? Credeți că împreună pe viitor vom face pe cei de la Serviciile SC ale CFR Călători să fie mândrii de toți mecanicii de locomotivă și automotor de călători de la CFR Călători? Eu cred și vă propun să încercăm…

  19. Sancțiuni disciplinare se dau cu dedicație doar mecanicilor de locomotivă și în special pentru cei care sunt membrii în sindicate afiliate la FSTFR, federație pe care managerul privat nu o poate accepta, cred că din cauza faptului că domnul Director General Roșeanu colabora foarte bine cu această federație.

  20. Concluzia lui Puchii înbunătățită de Gaby este că : ,, Directorul General Ștefan Roșeanu investea în materiale și salariați , iar Managerul Privat Dorobanțu Valentin reduce numărul trenurilor de călători și reduce și numărul punctelor de lucru de la Ramura Tracțiune (PAE Bistrița, PAE Tulcea, PAE Slobozia Veche,PAE Botoșeni și este vizat și Depoul Medgidia) și reduce salariile angajaților CFR Călători prin micșorarea cu o zi a normei lunare timp de 5 luni și prin dispoziții ce impun sancțiuni disciplinare cât mai multe pentru salariații CFR Călători.,, …
    MOTTO: Nu ne vindem SNTFC-ul, îl dăm pe degeaba Privaților. ,, …

  21. Domnule Viorel, BUNUL DUMNEZEU nu are nimic de-a face cu interesele bunului și măruntului manager privat și interesele lui mărunte. Pentru el nu contează pe ce ,,calcă,, trece,etc. nu primează decât interesele de grup ale privaților (așazișilor) și-a USL-ului ( o dezamăgire totală).
    Ministrul Transporturilor, micul (se crede buricul pământului) Relu Fenechiu și-a trasat ca sarcină primordială, DESFINȚAREA CFR-ULUI de stat, prin orice mijloace. el(cu ,,e,,mic) desfințând cea ce a mai rămas din (pe mare) Naval,(în aer) Aero și (terestru), șosele, CFR Marfă, Spitale CFR și Infrastructura CFR. Iar ptr. CFR Călători ia trasat sarcină lui Dorobanțu( dacă tot n-a putut să-l privatizeze) să cedeze tot SNTFC-ul pe gratis, așazișilor privați. d-l Dorobanțu, lacheul de serviciu al lui Fenechiu, face totul întocmai și la timp.
    Nu credeți ca venit timpul să ne ridicăm împotriva acestor impostori -( Persoană care înșală pe alții, profitând de naivitatea sau de încrederea lor) ?
    1933.

  22. Am citit comentariile mecanicilor de locomotivă din Cluj , Dej și Bistrița ai Sindicatul Cluj și a șefului de tren Trifan Viorel de la Oradea și tot de la Sindicatul Cluj , comentarii de pe site-ul http://www.fstf.ro și azi Luni 29.04.2013 sunt la București și încerc să rezolv o parte din problemele ridicate…

  23. -VENÍT, -Ă, (1) venituri,- Sumă de bani care revine unei persoane sau firme dintr-o activitate prestată sau din proprietatea deținută, într-o perioadă de timp; câștig, beneficiu.
    -CHELTUIÁLĂ ~iéli f. 1) Consum de bani, de bunuri materiale, de muncă etc. pentru satisfacerea necesităților de producție sau individuale.
    -BENEFÍCIU, beneficii,- Câștig, profit sau folos pe care-l are cineva din ceva; profit financiar al unei întreprinderi, reprezentând diferența dintre veniturile realizate și cheltuielile ocazionate de acestea.
    VENIT+CHELTUIELI=BENEFICIU sau se mai numește și Buget de Venituri și Cheltuieli. Din suma acestor 3 cuvinte d-ul manager privat, folosește numai 1(unul) singur la SNTFC : CHELTUIELI. Celelalte 2(două)-Venituri și Beneficiu-le cedează OPERATORILOR PRIVAȚI. Ca argumente : cedări de trenuri, de trase, de secții de circulație, vânzarea de locomotive și vagoane, limitări de trenuri pe zile și luni. anulări de trenuri în zilele de sărbători,când tot Românul poate circula și culmea, tot cele care sunt mai utilizate, etc.(spuneți-mi voi pe cealtceva mai dă banii, din compensație)- îtr-un cuvânt: Venituri.
    DOMNULE MANAGER PRIVAT, plătit din banii contribuabililor cu 9000 Euro pe lună, plus alte beneficii, așa înțelegeți redresarea SNTFC-ului ? Am rugămintea de-a face cea ce ia-ți pus pe alții să facă la ,,înscăunarea,, d-tră, adică dațivă DEMISIA și lăsați locul D-lui ROȘEANU. Singurul Director General Post-Decembrist care a dorit și-a și reușit pe alocuri, să facă din SNTFC o firmă respectată. Dar ce-a mai mare realizare a d-lui Roșeanu a fost ca reușit să se facă iubit de angajați iar productivitatea a crescut, precum și disciplina.
    Concluzia mea: Roșeanu, investea(în materiale și oameni) Dorobanțu, reduce, taie(vinde materiale ,reduce personalul).
    MOTTO: Nu ne vindem SNTFC-ul, îl dăm pe degeaba Privaților.

  24. Domnule Presedinte al FSTFR Maxim Rodrigo Gabriel,
    Sunt şef de tren , Trifan Viorel, şi vă scriu în numele colegilor din Comanda Personalului Oradea care sunt de-a dreptul stupefiaţi de anularea trenului IC 531/532 începând din data de 15/16.05.2013 în relația Cluj Napoca-Oradea și Oradea-Cluj Napoca.
    Trenul a fost anulat „din pix” în urma actului Nr.OP28a/d/27/22.04.2012 a Serviciului Mers de Tren „pentru utilizarea judicioasă a parcului de material rulant precum și asigurarea reviziilor tehnice ale vagoanelor”.
    Acest tren este, și a fost, de-a lungul multor zeci de ani un tren de referință atât pentru noi, ca personal de tren, cât și pentru municipiul Oradea, fiind singurul tren direct pe timp de zi care leagă direct Oradea de capitala țării.
    Cu acest tren sosesc sau pleacă din stația Oradea toți călătorii care vin la tratament în stațiunea Băile Felix, oameni de afaceri, sportivi, artiști etc, deci nu pot fi invocate motive economice.
    Spunem că suntem STUPEFIAȚI și pentru că, de-a lungul anilor, deservind acest tren, prestațiile noastre ca personal de tren au fost apreciate în egală măsură atât de către călători, cât și de către cei din conducerea SNTFC, știu fiind faptul că personalul de tren este interfață între SNTFC și publicul călător. Iar dacă motivele economice nu stau la baza anulării acestui tren în relația Cluj Napoca-Oradea și retur, motivele tehnice nu pot fi invocate nicidecum, având în vedere că Oradea are Revizie de Vagoane cu angajați pregătiți foarte bine din punct de vedere profesional.
    Și pentru că am intrat în SĂPTĂMÂNA PATIMILOR, îl rugăm pe Bunul Dumnezeu să-i lumineze pe cei în măsură să revină asupra deciziei de anulare a trenului, iar tuturor colegilor să le dăruiască atât lor, cât și familiilor, sănătate și SĂRBĂTORI FERICITE alături de cei dragi! PAŞTE FERICIT!

  25. La nivelul Guvernului vor avea loc, în perioada următoare, câteva câteva schimburi de ministere între PSD şi PNL. Din informaţiile deţinute de ZIUAnews, prima rocadă la nivelul USL vizează două ministere cu probleme.

    Astfel, liberali vor renunţa la Ministerul Transporturilor, iar la schimb vor primi Ministerul Mediului și Schimbărilor Climatice. Ca atare, Relu Fenechiu va fi debarcat de la șefia Ministerului Transporturilor, unde va fi instalat ministru un om al PSD agreat şi garantat de Liviu Dragnea, iar Rovana Plumb va părăsi Ministerul Mediului şi locul său va fi luat de actualul ministru-delegat Lucia Varga.

  26. Domnule Chirică, î-mi pare foarte rău că liderul d-tră de sindicat, nu va informat (sau nu doriți să fiți informat) de cea ce se face sau nu se face la FSTFR. Nu știu dacă faceți parte dintr-un sindicat afiliat la FSTFR. Oricum vă felicit ptr. curajul d-tră de a adresa întrebări președintelui FSTFR și încurajez orice membru de sindicat, din cadrul FSTFR sau nu, să facă același lucru. Site-ul acesta de acea a fost creat în formatul acesta (cu posibilitatea de-a comenta). Nu așteptăm numai laude, acceptăm și reproșuri, critici, dar vă rog critici constructive. Dacă criticăm numai de dragul de a critica, fără a venii și cu propuneri, n-am făcut nimic, nu ne-am atins scopul. Scopul acestui site, este ptr. o mai bună informare și comunicare între Lideri și membrii de sindicat.
    Vă rog să continuați.

  27. Domnule Paval Marian daca nu ma contactezi urgent in problema noastra ,o voi face publica pe acest site

  28. Atenție! ,,Orice persoană are dreptul la libertatea de întrunire şi de asociere paşnică.

    Nimeni nu poate fi obligat să facă parte dintr‑o asociaţie.

    Orice persoană are dreptul la muncă, la libera alegere a muncii, la condiţii echitabile şi satisfăcătoare de muncă, precum şi la ocrotire împotriva şomajului.

    Toţi oamenii au dreptul, fără nici o discriminare, la salariu egal pentru muncă egală.

    Orice om care munceşte are dreptul la o remuneraţie echitabilă şi satisfăcătoare care să‑i asigure lui precum şi familiei sale o existenţă conformă cu demnitatea umană şi completată, dacă este cazul, cu alte mijloace de protecţie socială.

    Orice persoană are dreptul să întemeieze cu alte persoane sindicate şi de a se afilia la sindicate pentru apărarea intereselor sale. ,, .

  29. Atenție! ,,Drepturile sindicale reprezinta ansamblul tuturor drepturilor si libertatilor indispensabile existentei si bunei functionari a sindicatelor democratice capabile sa apere si sa promoveze interesele muncitorilor. O miscare sindicala veritabil democratica nu se poate dezvolta decat daca drepturile fundamentale ale omului sunt pe deplin respectate. ,, .

  30. PS : si daca tot se doreste a se face EFICENTIZAREA CFR CALATORI il rugam pe Domnul MANAGER DOROBANTU VALENTIN sa mai reduca din plimbatori de harti si sa ceara a se face turnusuri ale personalului de locom eficient fara anulari de trenuri de dragul de a anula.

  31. Domnule Presedinte , rog ase pune pe ordinea de zi si pe actul pe care il veti trimite catre directorul general actual MANAGER si urmatoarele:De -ce desfiinteaza singurul Depou de pe raza STFC CONSTANTA(Depoul Medgidia) si Punctele de lucru SLOBOZIA si TULCEA .( 2) De ce anuleaza trenuri si cel mai inportant lucru de ce pastreaza atitea Revizii de vagoane in contextul in care pana la sfirsitul anului parcul de vagoane va scade (800|400)( 3)) care este gandirea si proiectul de viitor al MANAGERUL DOROBANTU VALENTIN pentru CFR CALATORI si daca exista sa v-arate la intilnirea comisiei mixte PATRONAT -SINDICATE( 4) Dece doreste cu atita ardoare sa isi bata joc de meseria de MECANIC DE LOCOMOTIVA SI AUTOMOTOR .acestea sunt 0,5% din dece-uri . Acestea sunt doar cateva din noianul de intrebari din partea SMLC PALAS-CONSTANTA cu toate ca nu vom primi un raspuns care sa ne ajute sa intelegem dece are aceasta atitudine fata de lucratori CFR si in special fata de FSTF va multumim anticipat .

  32. TRENURI DE CĂLĂTORI ale CFR Călători care începând cu data de 29.04.2013 , respectiv tr. 4098/4098-1 şi 4099-2/4099 în relaţia Cluj Napoca – Baia Mare şi retur SE ANULEAZĂ.

  33. Noi propuneri de TRENURI DE CĂLĂTORI ale CFR Călători pentru a fi ANULATE pe anumite porţiuni din parcurs:
    1. 3637 limitat la staţia Aghireş, AM de sosire va fi ataşat la tren 1536;
    2. 4702 circulă combinat cu tren 4376 pe distanţa Dej Călători – Beclean pe Someş şi va circula pe distanţa Beclean pe Someş – Ilva Mică conform livret
    3. 4652 şi 4131 limitate la staţia Leordina – modificarea trasei trenului 4131 între Leordina şi Sighetu Marmaţiei.

  34. Noi propuneri de TRENURI DE CĂLĂTORI ale CFR Călători pentru a fi ANULATE ÎN PERIOADA VACANŢEI DE VARĂ A ELEVILOR:
    1. 4305 (Dej Călători 14.30–Cluj Napoca 15.57) şi 4308 ( Cluj Napoca 17.21–Dej Călători 18.59);
    2. 4322 (Apa – Satu Mare) şi 4323 (Satu Mare – Apa)
    3. 4424 (Jibou – Dej Călători) şi 4425 (Dej Călători – Jibou)

  35. Noi propuneri de TRENURI DE CĂLĂTORI ale CFR Călători pentru a fi ANULATE ÎN ZILELE NELUCRĂTOARE:
    4107 (Bistriţa Nord 5.05 – Dej Călători 6.13) şi 4108 (Dej Călători 17.11 – Bistriţa Nord 18.21) – anulate în zilele de sâmbătă, duminică şi sărbători legale.

  36. Noi Trenuri de călători ale CFR Călători, propuse a se anula:
    Nr. Crt Nr. Tren Statie plecare Statie sosire
    1 1937 Cluj Napoca Oradea
    2 4653 Vişeu de Jos Sighetu Marm
    3 3642 Bratca Huedin
    4 3643 Huedin Bratca
    5 3644 Oradea Bratca
    6 3645 Bratca Oradea
    7 4362 Jibou Satu Mare
    8 4363 Satu Mare Jibou
    9 4335 Valea lui Mihai Satu Mare
    10 4315 Satu Mare Baia Mare
    11 4314 Baia Mare Satu Mare
    12 4383 Jibou Baia Mare
    13 4490 Beclean/Somes Ilva Mica
    14 4703 Ilva Mica Cluj Napoca

  37. Toata lumea pune intrebari ,toti se intreaba ? oare pana unde poate sa ajunga batjocora Domnului DOROBANTU VALENTIN ?,va spune un pirat mai pirat decat BASE pana cand il suportam noi CFR-sti ,pana cand nu vom pune piciorul in usa ,deci Domnilor CFR-sti raspunsul il veti gasi in cronicile istoriei (1907,1933) acolo sunt toate suferintele si umilintele suferite de catre noi MUNCITORI(PALMASI) toate acestea se pot schimba numai daca vrem cu adevarat, sa ne unim cu toti si sa cerem ca cei doi (TRANSFORMER si DISTRUGATORUL) sa plece sa se duca unde a ancorat nava PIRATUL BARBA ALBASTRA si CORSARUL NEGRU si sa se intoarca cand o canta regretatul DAN SPATARU melodia (MAGISTRALA ALBASTRA – CULOARUL 4-PAN EUROPEAN) numai asa vom reusi si nu vom mai pune intrebari ,la care vom primi raspunsuri pe masura. Acum de 1MAI si de SARBATORILE PASCALE vom fi cu toti fericiti si cei care muncesc si cei care petrec dar cand ne vom trezi din bucuria ce a trecut ne vom da seama ca tot cei doi vor dirija orchestra care va canta ADIO DOAMNE!!!

  38. Daca era alaturi de noi in sala de judecata poate stia raspunsul D-l Chirica .Sau daca ar fi fost alaturi de noi la manifestatia impotriva modificarilor aduse Codului Muncii sigur stia cel mai bine .E usor sa pui intrebari. Intrebam ce a facut Maxim Rodrigo Gabriel …. dar ..noi fiecare am facut ceva sa ne fie mai bine sa putem fi sigur ca maine vom avea unde sa mergem la munca(pentru un salariu decent) noi si copiii nostri .

  39. STABILITATEA A FOST MENTINUTA PRIN ANGAJARI DE PERSONAL TESA (SA NU MAI VORBIM DE PROMOVARILE PE BANDA RULANTA FACUTE DUPA BUNUL PLAC)FARA RESPECTAREA CODULUI MUNCII , A CONTRACTULUI COLECTIV DE MUNCA, A DISPOZITIILOR SI REGLEMENTARILOR IN VIGOARE, TOATA LEGISLATIA A FOST CALCATA IN PICIOARE…DE LA A LA Z.
    TRAI PE VATRAI LA CFR CALATORI, PENTRU UNII , BINEINTELES !

  40. Chirica se întreabă ,,Pentru stabilitate si mentinerea locurilor de munca ce ati facut dnul Maxim Rodrigo?,,…Domnule Chirica pentru stabilitate si mentinerea locurilor de munca lba CFR Călători în anul 2012 , FSTFR s-a judecat în anul 2012 cu Guvernul României , Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, cu SNTFC,,CFR Călători,,SA și cu toți Operatorii de Transport Feroviar de Călători Privați pe HG nr. 74/2012…și în final ca și FSTFR și Curtea de Conturi a sesizat că există articolul ce nu trebuia să existe și a cerut eliminarea lui și s-a eliminat…și astfel în anul 2012 am avut stabilitate și s-au menținut locurile de muncă …S-a început anul 2012 cu 14.000 salariați la CFR Călători și s-a încheiat anul 2012 tot cu 14.000 salariați…

  41. Chirica se întreabă ,,Care prestatie ati oprito dnule Maxim Rodrigo???? minus 10%?…,,. Dacă vorbiți de cea din anul 2011 este vorba de reducerea de la 59.000.000 trKm la 54.000.000 trKm ce nu s-a mai făcut , rămânând tot 59.000.000 tr.Km…

  42. Chirica se întreabă ,,Ce masina conduci dnle Maxim Rodrigo?,, .Mai sunt și alții care spun prin teritoriu că am apartamente și vile și multe altele… Vă asigur că tot ce am se regăsește în Declarația de avere ce o puteți vizualiza pe site-ul lui ANI…Am o mașină proprietate personală și un apartament cu 3 camere proprietate personală și atât și nimic mai mult…

  43. La nivelul Guvernului vor avea loc, în perioada următoare, câteva câteva schimburi de ministere între PSD şi PNL. Din informaţiile deţinute de ZIUAnews, prima rocadă la nivelul USL vizează două ministere cu probleme.

    Astfel, liberali vor renunţa la Ministerul Transporturilor, iar la schimb vor primi Ministerul Mediului și Schimbărilor Climatice. Ca atare, Relu Fenechiu va fi debarcat de la șefia Ministerului Transporturilor, unde va fi instalat ministru un om al PSD agreat şi garantat de Liviu Dragnea, iar Rovana Plumb va părăsi Ministerul Mediului şi locul său va fi luat de actualul ministru-delegat Lucia Varga…

  44. Domnule presedinte Maxim Rodrigo in numele FSTFR si pentru membrii de sindicat va rugam sa solicitati cat mai urgent atata cat depinde de dumneavoastra convocarea Comisiei Mixte Patronat Sindicate unde sa aratati toate abuzurile pe care managerul privat le face asupra angajatilor CFR CALTORI , une sa aratati toate realizarile acestui manager , toate in detrimentul societatii si angajatilor sai .Trebuie sa le aduceti la cunostinta pericolul izbucnirii unor miscari sociale de amploare pe care nici dumneavoastra nu le veti mai putea controla , am ajuns la limita suportabilului . Managerul sa inceteze cu anularile de trenuri , sa inceteze cu desfiintarea punctelor de lucru (are stofa de securist ), mai simplu sa se duca ……..si sa ne lase . Trebuie sa le aratati (desi ma indoiesc ca ei nu stiu)despre incalcarea CCM despre incalcarea legilor statului Roman de acest manager privat. Aratati faptul ca abuziv ne-a fost taiata o zi de munca , aratati faptul ca desi invoca reducerea activitatii societatii managerul privat face angajari in functii si nici decum de exploatare , (ce om cu scaun la cap si intentii bune ar face asa ceva ?), de la realizarea de ore suplimentare mecanicul a ajuns(fortat) sa faca uz de concediul de odihna pentru realizarea normei , lucru inerzis de CCM. Aratati faptul ca pe sectia 202( care urmeaza sa fie facuta si ea cadou privatilor) a anulat jumatate din trenurile aflate in circulatie , trenuri de navetisti trenuri deloc de neglijat dar care probabil lasa loc liber operatorului privat ,aratati faptul ca se anuleaza trenul 1823/1824 care in istoria cfr a facut legatura intre capitala si Cluj si care de la mersul de tren 2012-2013 a fost limitat la Deva ,iar acum domnul manager isi permite sa-si bata joc pur si simplu de publicul calator si implicit de angajati , isi permite sa schimbe regulile in timpul jocului ,adica dupa elaborare mersului de tren .Cine se crede , ce indicatii precise are si de la cine , unde doreste sa aduca aceasta societate , are cineva numai 2 lei si vrea sa cumpere cu ei si nu mai mult CFR CALATORI ????? De ce nu se consulta cu sindicatele despre deciziile importane ce privesc societatea se crede sau nu de fapt arata ca este DICTATOR si nu-si permite sa invite la discutii decat pe cei care-i aplauda proastele decizii si il perie pe haina spunand domnule manager maine veti avea o scama aici pe haina . Si daca nici asa nu va intelege va rugam sa faceti plangere catre toate forurile superioare statului Roman si internationale , de ce nu sesizati si aceste abuzuri si la CEDO. Va multumim si vom fi mereu alaturi de FSTFR.

  45. Pentru stabilitate si mentinerea locurilor de munca ce ati facut dnul Maxim Rodrgo?