Despre rolul site-ului F.S.T.F.R.

Credem că accesând site-ul https://www.fstf.ro, trebuie să găsim în comentariile de pe acest site, răspunsurile cele mai adecvate la problemele feroviare apărute în practică urmărind să înțelegem ce se întâmplă cu noi în realitate.
Mai credem că accesând site-ul https://www.fstf.ro trebuie să ne informăm reciproc, sau altfel spus să existe o varietate a informațiilor oferite, precum și posibilitatea de verificare a informațiilor prin confirmarea lor și de către alți cititori ai site-ului ce cunosc mai mult despre informațiile, ce nu sunt cu caracter secret, confidential etc., care se aduc prin comentarile de pe site-ul https://www.fstf.ro .

Precizăm că site-ul www.fstf.ro nu a fost gândit ca un mod de comunicare agresiv cu atac la persoană, fapt pentru care comentariile sau frazele din comentarii care conțin “atac la persoană” nu se vor publica.

SHARE

133 Responses

  1. ,, Reprezentanții FMI pun condiții dure, pentru un deficit de 0.9%, Guvernul insistând pentru un deficit de cel puțin 1,4%. Discuțiile vor continua și în zilele următoare, în cel mai rău caz, acordul urmând să nu fie încheiat. Negocierile dintre FMI și Guvern au eșuat. ,, . Citiți mai mult pe :
    http://www.b1.ro/stiri/politica/reprezentan-ii-guvernului-i-ai-fmi-nu-au-ajuns-la-nicio-in-elegere-privind-noul-acord-premierul-vrea-un-deficit-de-cel-pu-in-1-4-97605.html

  2. Interesant este faptul că într-unul din articolele de pe site-ul Sindicatului Trafic 2009 ce este un site pe care personal îl citesc la fel de mult ca pe cel al FSTFR ce este o federație sindicală al cărui Președinte este Maxim Rodrigo Gabriel și care este o federație sindicală feroviară care are ca principal atu că grupează circa 85% din mecanicii de locomotivă și automotor de la SNTFC,,CFR Călători,,SA, dar și un procent ce nu este de neglijat din conductori tren, șefi tren , revizori tehnici de vagoane etc. , adică personalul cu implicații directe în circulația trenurilor de călători din România , se spune că :
    ,, Principalul atu al organizației sindicale FNFMC este că grupează circa 90% din impiegații de mișcare, șefii de stație și operatorii de circulație de pe rețea, adică personalul cu pârghii de acțiune directă în circulația trenurilor, în caz de conflict de muncă. Din păcate, aceasta pârghie nu a fost folosită corespunzător în ultimii 5 ani, cât despre rezultate… nu știu cum să le calificăm. Această organizație, al cărei pion principal l-a constituit o bună bucată de timp Ioan Molea (cu cele bune, dar și cu mai multe rele) a avut o perioadă de stagnare sub conducerea lui Gheorghe Popa (care, pentru marile realizări în folosul oamenilor, a ajuns secretar de stat la transporturi…), după care a ajuns sub conducerea actualei găști, în frunte cu Gheorghe Frățică.”

  3. Foarte interesant este faptul că într-unul din articolele de pe site-ul Sindicatului Trafic 2009 ce este un site pe care personal îl citesc la fel de mult ca pe cel al FSTFR, se spune : ,,Cred că este necesar să mai știți și faptul că FNFMC reprezentată legal prin Președinte Frățică Gheorghe și AFTF reprezentată legal prin Președinte Iulică Măntescu le-au contestat celor de la ANSF în acest an reprezentativitatea obținută în instanță, tocmai pentru a nu fi primiți și aceștia la negocieri… Pentru a înțelege de ce au vrut găștile penale să îi scoată de la negocieri pe cei de la ANSF reprezentată legal prin Președinte Maxim Rodrigo Gabriel, să vedem ce au susținut la negocieri (cerințe minimale) cei de la ANSF și anume: reintroducerea coeficienților de ierarhizare a funcțiilor – orice majorare salarială negociată să fie transpusă în fapt prin aplicarea coeficienților la clasa 1; 24 de salarii compensatorii în caz de disponibilizare; aplicarea unui program eșalonat de recâștigare a drepturilor pierdute din 2010 și până în prezent; articol clar în CCM pentru recâștigarea drepturilor de călătorie cel mai târziu la 01.01.2015; acordarea de clase de salarizare unor funcții nedreptățite pe anexa 2. Vă spune acest lucru ceva?? Între ceea ce au obținut găștile penale în acest an și ceea ce au susținut acești oameni se pare că există o mare diferență…
    Ca și concluzie stimați colegi feroviari, cred că exista o alternativă la mafia sindicală feroviara și anume, să le dăm votul și respectul nostru la acești oameni și să încercăm să facem aici măcar o structură care sa reprezinte cu adevărat pe cei care fac ”să se învârtă roata” la calea ferata. ,, .

  4. Luni 08.12.2014 se negociază din nou la CNCF,,CFR,,SA . Le solicităm negociatorilor să se gîndeasca în primul rînd la salariații ceferiști care muncesc cu adevărat la Calea Ferată Română și care pe bani puțini fac ”să se învîrtă roata” pentru alții ce lucrează pe bani mulți …

  5. cineva crede ca i-mi cunoaste profilul psihologic dar se inseala eu i-mi iubesc tara si neamul mai mult decat pe mine .colegi mei sint ROMANI si caatare este valabil ce am scris mai inainte.Degeaba i-mi opriti voi comentarile caci eu voi continua sa fac propaganda de la OM la OM . LA LUPTA MAI FEROVIARILOR Numai e de asteptat si nici de negociat!!!

  6. Ma fratilor am tot citit ce comentati voi aci da – parca sa zic io nu ie cum ar trebuii sa fie . De ce spun asta? Deoarece asa cum spunea moldoveanul de Turbinca noi Romanii avem un mare defect: Traim asa cum sintem. Io l-as corecta si as spune ca traim asa cum gandim deoarece un tip care a fost mare strateg spunea:Vitejia vine din sange , curajul din gandire.Curajul nu se poate simula;este o virtute care scapa ipocriziei . ,,Prietenii” sant printre noi si ne fac sa ne mancam intre noi. Restul alta data. P.S Reflectati bine la ce va scriu.

  7. Doresc ,multa sanatate si un sincer La multi ani celor care sarbatores ziua numelui de Mos Nicolae.Multa sanatate tuturor salariatilor CFR.

  8. Comentam s i comentam de pomana deoarece asta este romanul si traieste asa cum este.

  9. FSTFR și ANSF în anul 2013 au organizat 3 MITINGURI , iar în anul 2014 au început să îndemne salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA la unirea într-un singur sindicat. Când se va concretiza formarea unui singur sindicat pe SNTFC,,CFR Călători,,SA ? Am auzit că există deja la SNTFC,,CFR Călători,,SA cel mai mare sindicat din Calea Ferată Română ce are peste 1500 de membrii de sindicat… Acel sindicat se întreabă cât mai mulți salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA dacă este chiar Sindicatul pentru Unitatea Salariaților CFR Călători ( S.U.S. CFR Călători ) ?

  10. ,, Protestatrii spun că „dialogul social până acum a fost mimat de către angajator, s-au facut diverse jocuri de culise iar unii lideri sindicali au o viaţă bună însuşindu-si acţiunile iniţiate de către noi.”. Citiți mai mult pe:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CCoQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.evz.ro%2Fklaus-iohanis-a-fost-invitat-la-protestul-politistilor-impotriva-jocurilor-de-culise.html&ei=BOt-VN_oCMPpaKnIgugI&usg=AFQjCNEWTppx9V-vrt7PTBcW6E7QF3maeA&bvm=bv.80642063,d.bGQ

  11. ,, Oamenii au ieșit în stradă pentru a-și recupera drepturile salariale pierdute în ultimii ani. Este vorba despre cel de-al 13-lea salariu și de primele de vacanță. Pe parcursul mitingului am depus un memoriu cu revendicările noastre la registratura Ministerului Finanțelor. De asemenea, ne-am întâlnit și cu domnul vicepremier Gabriel Oprea, care a spus că este alături de polițiști și ne-a invitat la o întâlnire care va avea loc în cursul zilei de mâine. ,, . Citiți mai mult pe :
    http://www.agerpres.ro/social/2014/12/03/aproximativ-500-de-politisti-protesteaza-miercuri-in-fata-sediului-ministerului-finantelor-11-03-41

  12. Prietenul meu Ștefan Ion dădea într-un comentariu următorul citat : ” De cate ori apare un om inteligent, il recunosti dupa faptul ca toti tampitii se aliaza inpotriva lui .” JONATHAN SWIFT. P.S.
    Tot prietenul meu Ștefan Ion spunea într-un comentariu al său că :
    ,, Să vedeti aliante pentru scoaterea ANSF de la negocieri … ,, .

  13. Unirea Sindicatelor din Calea Ferată Română în jurul Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) și a Federaților Sindicale din Calea Ferată Română în jurul Alianței Naționale Sindicale Feroviare (ANSF ) trebuie realizată și în prezent la Calea Ferată Română pentru ca CFR să progreseze …

  14. Unirea Românilor trebuie realizată și în present la orice nivel și în orice formă legală de organizare este posibilă pentru ca România să progreseze și , în plus , este necesar ca lăcomia și risipa să fie eliminate de Români.

  15. LA MULTI ANI ROMANIE, LA MULTI ANI ROMANI de 1 Decembrie.

  16. Cu ocazia zilei nationale a Romaniei, urez tuturor locuitorilor acestei minunate tari; un sincer LA multi ani.

  17. De Ziua Națională a României trebuie să ne aducem aminte că prin sacrificile întregii națiuni s-a realizat unitatea românilor …și nu a fost deloc ușor dar întreaga națiune s-a mobilizat în efortul ce s-a făcut atunci …Actul de la 1 decembrie 1918 demonstrează încă odată că Românii sunt capabili să fie uniți…DE ZIUA NAȚIONALĂ A ROMÂNIEI UREZ DIN SUFLET : LA MULȚI ANI , ROMÂNIA ! LA MULȚI ANI TUTUROR ROMÂNILOR !

  18. Ziua Națională a României se desfășoară în aproape toată țara , sub cod galben de vreme rea , anunțându-se ninsori ce vor cuprinde aproape toată țara.

Share:

Alte articole