Operatorii de transport feroviar de călători privaţi nu-și publică BVC-ul anual deși ar trebui să fie și ei obligați să-l publice pentru că ponderea veniturilor lor anuale din compensație (subvenție) este mai mare decât ponderea veniturilor anuale din compensație (subvenție) de la SNTFC ,,CFR Călători,, SA .
Ceferiștii observă ușor că ori trenurile de călători ale operatorilor de transport feroviar de călători privaţi nu sunt toate corect definite ca rang de tren, ori trenurile de călători ale SNTFC ,,CFR Călători,, SA nu sunt toate corect definite ca rang de tren și ne referim la un exemplu posibil prin care un tren care la SNTFC ,,CFR Călători,, SA este clasificat interegio și este cu tarif mai mare, la operatorul de transport feroviar de călători privat poate fi clasificat ca tren regio cu tarif mai mic, exemplu din care se poate reține că acel călător cu trenul alege cum este și normal trenul cu tarif mai mic și cu aceleași opriri și același timp de mers ca și trenul interegio. Oare aceasta este o concurenţă corectă atâta timp cât este admisă de Ministerul Transporturilor şi Guvernul României?
SĂRBĂTORI PASCALE BINECUVÂNTATE!
Sfânta Sărbătoare a Învierii Domnului să vă aducă, armonie, linişte şi speranţă în suflet pentru un viitor mai bun!
242 Responses
,, Nou Acord colectiv de muncă la CFR Călători , 02-04-2015
Administraţia CFR Călători şi reprezentanţii federaţiilor sindicale feroviare au semnat marţi – 1 aprilie 2015, în cadrul negocierilor pentru încheierea Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate, un nou Acord colectiv de muncă.
Acordul colectiv de muncă a fost încheiat pentru perioada 1 aprilie – 30 septembrie 2015 şi nu prevede concedieri colective de personal.
În conformitate cu prevederile acestuia, angajaţii CFR Călători îşi menţin toate drepturile salariale actuale şi, suplimentar, fiecare angajat beneficiază lunar de 10 tichete de masă.
Organizaţiile sindicale semnatare sunt: Federația Națională Feroviară Mișcare Comercial (FNFMC), Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) şi Federația Sindicatelor Ramurii Vagoane (FSRV).
Federaţiile sindicale feroviare şi Administraţia CFR Călători vor continua negocierile pentru încheierea Contractului Colectiv de Muncă. ,, .
În ghilimele este Comunicatul de Presă al SNTFC,,CFR Călători,,SA. Citiți mai mult pe:
http://www.cfrcalatori.ro/presa/Nou-Acord-colectiv-de-muncă-la-CFR-Călători-56/s-1/p-1
Comunicat de Presă al SNTFC,,CFR Călători,,SA. Citiți mai mult pe:
http://www.cfrcalatori.ro/presa/Nou-Acord-colectiv-de-muncă-la-CFR-Călători-56/s-1/p-1
,, CFR Călători informează că, începând din data de 28/29 martie 2015, în activitatea de transport feroviar se va trece la ora oficială de vară, ora 03.00 devenind ora 04.00. Trecerea la ora oficială de vară nu modifică mersul trenurilor în vigoare. ,, . Citiți mai mult pe :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0CDsQqQIwBA&url=http%3A%2F%2Fwww.ziaruldeiasi.ro%2Fstiri%2Fcfr-calatori-trece-la-ora-de-vara-ce-modificari-apar-in-mersul-trenurilor–91766.html&ei=IU0VVeSgGILpaKu4gaAG&usg=AFQjCNGe_140ild5f1yUwlYUH1FHNXNj3w&bvm=bv.89381419,d.ZWU
Domnule Săvulescu vă informez că în luna martie 2015 , lună în care se negociază noul CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători SA, nu au fost invitați și reprezentanții organizațiilor sindicale reprezentative la ședințele Consiliului de Administrație ale SNTFC,,CFR Călători SA .
Cred că explicația neinvitării în lună în care se negociază noul CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători SA a reprezentanților organizațiilor sindicale reprezentative nici măcar la Ședința Consiliului de Administrație al SNTFC,,CFR Călători SA când se stabilește și aprobă Mandatul Comisiei de Negociere din partea Administrației pentru noul CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători SA pe anii 2015-2016 constă în faptul că Consiliului de Administrație ale SNTFC,,CFR Călători SA nu-i place probabil să vadă la ședințele sale nici măcar spectatori (pentru că sindicaliștii invitați sunt probabil asimiliți ca fiind spectatori ) . Dar să nu uităm că și spectatorii au rolul lor …
Domnule Președinte ANSF- Maxim Rodrigo Gabriel spuneați că în ultima hotărâre AGA a SNTFC,,CFR Călători,,SA din luna martie a anului 2015, au fost reconfirmați următorii membri ai CA: Alexandrina Corina Gătej – președinte, Dana Răchila Galben și Alexandru Petrescu. Știți dacă la CA-urile din luna Martie 2015 s-au discutat ceva și despre negocierea noului CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători SA ? Au fost invitați și reprezentanții organizațiilor sindicale representative la ședințele Consiliului de Administrație ale SNTFC,,CFR Călători SA din luna martie 2015 , lună în care se negociază noul CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători SA ???
În ultima hotărâre AGA a SNTFC,,CFR Călători,,SA din luna martie a anului 2015, au fost reconfirmați următorii membri ai CA: Alexandrina Corina Gătej – președinte, Dana Răchila Galben și Alexandru Petrescu.
Trăiască PRESA pentru că numai așa mai află și sindicatele și salariații câte ceva despre unitățile feroviare de stat în care își desfășoară activitatea, pentru că Consiliul de Administrație al SNTFC,,CFR Călători,,SA în ultimii ani nu a prea invitat reprezentanții organizațiilor sindicale la ședințele Consiliului de Administrație al SNTFC,,CFR Călători,,SA . Oare modul cum a administrat Consiliului de Administrație al SNTFC,,CFR Călători,,SA în ultimii 2 ani 2013-2014 și cum administrează în continuare SNTFC,,CFR Călători,,SA va avea ca rezultate finale apropierea de PRĂPASTIE a acestei Unități Feroviare de Stat ??? De ce le este oare frică— celor RECONFIRMAȚI— de prezența REPREZENTANȚILOR LEGALI ai SINDICATELOR la ședințele Consiliului de Administrație al SNTFC,,CFR Călători,,SA ???
Citiți mai mult pe :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CCYQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.puterea.ro%2Feconomie%2Fsefi-noi-la-cfr-sa-si-cfr-calatori-110331.html&ei=vGMUVey6AcGsU9T2g9gF&usg=AFQjCNFYBGiLYWlkXca6LYidak4OjUGfnw&bvm=bv.89217033,d.ZWU
Analizând proiectul de BVC pe anul 2015 al SNTFC,,CFR Călători,,SA înaintat în ședința de negociere a CCM din 25.03.2015 și Mandatul ANSF dat ANSF de Consiliul Național al ANSF în Ședința din 20.03.2015 de la Sibiu , a constatat că niciuna din revendicările menționate în Mandatul ANSF nu este soluționată favorabil prin proiectul de BVC al SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anul 2015, fapt menționat și în Procesul Verbal de negociere CCM din 25.03.2015.
,, La începutul lunii martie, Adunarea Generală a Acționarilor (AGA) a CFR Călători a aprobat numirea a trei noi membri în Consiliul de Administrație al companiei: Iosif Szentes, Ionela Adriana Atanasiu și Dan Iulius Plaveti. În aceeași hotărâre AGA, au fost reconfirmați următorii membri ai CA: Alexandrina Corina Gătej – președinte, Dana Răchila Galben și Alexandru Petrescu. Din componența Consiliului de Administrație al CFR SA fac parte: Dan Costescu, Raicu Șerban, Pițigoi Marius Mihuț, Jorj Mircea și Crețu Nicolae Viorel. ,, .
Citiți mai mult pe :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CCYQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.puterea.ro%2Feconomie%2Fsefi-noi-la-cfr-sa-si-cfr-calatori-110331.html&ei=vGMUVey6AcGsU9T2g9gF&usg=AFQjCNFYBGiLYWlkXca6LYidak4OjUGfnw&bvm=bv.89217033,d.ZWU
,, Iosif Szentes și Dan Costescu au fost investiți joi în funcțiile de directori generali ai CFR Călători și, respectiv, CFR SA, cu prilejul unei întâlniri pe care ministrul Transporturilor, Ioan Rus, a avut-o cu echipele de conducere ale celor două companii, informează Ministerul Transporturilor.
„Rolul și sarcina dumneavoastră este să vă concentrați pe absorbția de fonduri europene, să reușiți să atrageți cât mai mulți bani europeni pentru derularea proiectelor feroviare și să relansați transportul feroviar de călători în România”, a declarat ministrul Transporturilor, Ioan Rus. ,, .
Citiți mai mult pe :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CCYQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.puterea.ro%2Feconomie%2Fsefi-noi-la-cfr-sa-si-cfr-calatori-110331.html&ei=vGMUVey6AcGsU9T2g9gF&usg=AFQjCNFYBGiLYWlkXca6LYidak4OjUGfnw&bvm=bv.89217033,d.ZWU
Citiți:
http://stirileprotv.ro/stiri/financiar/3-milioane-de-romani-sunt-tepuiti-de-companiile-la-care-lucreaza-cum-poti-afla-daca-ti-se-plateste-pensia-privata.html
Domnule Crizaki afirmi că : ,,Nu mai scriu niciodata. Scrieti intre voi, si felicitati-va ce buni sunteti! ,, .
Nu am înțeles ce te-a supărat ???
Domnule Crizaki întrebi că : ,,Concret , ce s-a discutat la negocieri? S-a obtinut ceva si pentru noi? Un bon, o prima ceva. ,, . Păi nu spuneai că :
,,Cei de la alte federatii au obtinut ceva. ,, . Din câte știu eu , un CCM este valabil pentru toți salariații societății și dacă ,,Cei de la alte federatii au obtinut ceva. ,, atunci și noi am obținut ceva …
Domnule Crizaki afirmi că : ,, Cei de la alte federatii au obtinut ceva. La noi vad ca se bate apa in piua pe niste probleme demult ingropate sau care nu vor avea rezolvare din alete motive. ,, . Spune-ne și nouă ce ști TU și NOI nu știm ??? Ce au obținut cei de la alte Federații Sindicale și noi nu am obținut??? Pe ce probleme batem apa în piuă noi și care probleme vor avea altă rezolvare din alte motive ???
Am incercat un drept la replica , dar nu mi se ia postul. Nu mai scriu niciodata. Scrieti intre voi, si felicitati-va ce buni sunteti!
Se spune din batrani ca trebuie neaparat sa te feresti: De Grecul care face daruri . Mai crizaki, ai fost fr-o data sa discuti cu cei care tu cu raspalia aceia a ta crezi ca ne impresionezi precum ca ai face parte din nu stim care breasla. Daca te doare cu adevarat sufletul de neamul tau ROMANESC , caci odata ce te-ai nascut pe aci prin ROMANIA esti ROMAN si daca nu te comporti ca unul dintre noi nu ai nici un drept sa deschizi vorbitorul ci doar sa astepti sa fii informat la sfarsit de negocieri. La aceste negocieri , derulate pana acum , noi nu am sarit peste cal cum au facut alti, sau si ar dori stapanirea sa facem, ca dupa aceia sa tipe in gura mare ca sindicatul mecanicilor de la calatori este tare nesimtit si doreste ceva extravagant . Deci mai crizuta laso balta cu provocarile ca nu merge.
A ramas forum de discutii pentru salariati sau s-a transformat in site de link-uri?Nu mai zice nimeni nimic de negocieri. Cei de la alte federatii au obtinut ceva. La noi vad ca se bate apa in piua pe niste probleme demult ingropate sau care nu vor avea rezolvare din alete motive. Concret , ce s-a discutat la negocieri? S-a obtinut ceva si pentru noi? Un bon, o prima ceva? Ca aia cu permisele si autorizatiile a fost o fumigena pentru fraiari. Eu unul nu sunt dispus sa platesc un ban impozit , prefer sa merg cu masina ca e mai ieftin.
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.ziuanews.ro%2Fdezvaluiri-investigatii%2Fzeci-de-mii-de-vagoane-si-locomotive-cfr-disparute-cand-traian-basescu-era-ministrul-transporturilor-126912&ei=h3kMVdi8N4PkauSRgcAE&usg=AFQjCNHH6lLF18PQ6oTZ13rC35mLh4ysjg&bvm=bv.88528373,d.ZWU
Citiți:
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/subminarea-economiei-ca-i-in-dosarul-flota-traian-basescu-a-pus-bazele-devalizarii-cfr-167903
Citiți:
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/fenechiu-trage-cfr-calatori-pe-linie-moarta-96614
Citiți:
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/cfr-calatori-pagubita-de-fostii-directori-cu-peste-27-de-milioane-de-euro-98806
Citiți:
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/zeci-de-mii-de-vagoane-si-locomotive-cfr-disparute-cand-traian-basescu-era-ministrul-transporturilor-126912
Citiți:
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/ioan-rus-l-a-adus-consilier-la-ministerul-transporturilor-pe-niculae-chesnoiu-unul-dintre-cei-mai-bogati-fosti-angajati-ai-mai-128700
Citiți:
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/vedeta-de-pe-facebook-a-ministrului-transporturilor-face-valuri-chiar-daca-ioan-rus-a-tras-o-pe-linie-moarta-169972
Atrebuit sa iau si eu opauza pentru a-mi ,, incarca bateriile” o tranteala inainte , deoarece orice baterie de acumulatori umeda ,inainte de a fi supusa procesului de incarcare trebuie complectata la nivelul prescris. Si spuneam eu acolo despre ignoranti /ignorante . Problema cu ignorantele este ceva mai complicata atunci cand respectiva categorie detine hartoage de studii superioare, deoarece devin cam periculoase pentru viceversa categoriei lor pentrul faptul cavor sa impresioneze s-au sa intimideze, depinde in ce postura te afli fata de ele . Se stiu cazuri cand asemenea dame au executat ordine orbeste s-au si mai grav au luat spaga de mai tot rasul ; bonuri de benzina, cauciucuri, excursii de cacao etc.Din partea mea au noroc deoarece cele doua ispite ale marinarului sunt: Damele si …….. Alcolul . Dar sa le vedem cum se vor descurca unele din ele cand vor ajunge la calugarie in Sfanta MANASTIRE GRATIA precum alte semene ale lor.
Dupa cum v-am promis in partea de comentarii referitoare la noile modificari aduse la codul de procedura civila, am revenit si cu restul, de comentariu . Si spuneam eu acolo ca nu mi-a placut comentariul celui care a tinut discursul . Sa va explic si de ce: Cine nu a citit macar o lucrare literara a unui lucrator din NOBILA BREASLA sa nu mai faca acuzatii la adresa OAMENILOR care stau in catarea armei chiar si dupa ce sunt trecuti in rezerva din diferite motive. Si sa revenim la cele ce s-auscris mai sus de acest comentariu, oare nu se stia de manariile pe care le faceau aceia care le-au facut cu firma respectiva (Regio Trans) ? Parerea mea ( si prea putin i-mi pasa de ce cred ignoranti/ignorantele despre parerea mea) este ca a trebuit ca sa vina NOBILA BREASLA si sa ne spuna ca este mare jale ce este la noi in TARA. P.S. Marele CONFUCIUS scria: omul propune DUMNEZEU dispune.
Și șoc domnule Ștefan Marinescu referitor la suspendarea trenurilor de calatori deservite de RegioTrans cărora li s-a retras licenta de functionare etc, operatorii de transport feroviar de călători privati mai au și circa 5.000.000 trenKm pe secțiile interoperabile, adică circa 10% din prestația SNTFC,,CFR Călători,,SA pe care nu știm în ce bază au obținut-o și cum de o au cuprinsă și în pachetul minim social ?
Referitor la suspendarea trenurilor de calatori deservite de RegioTrans, prin retragerea licentei de functionare, ma intreb si ii intreb pe cei de la ASFR, cum au circulat cei de la RegioTrans cu asemenea vehicule cumparate de la casare pe CF si cine le-a dat licenta de functionare? Acum se vede clar ca toate conducerile si manegerii privati ai CFR Calatori ,,SA” impreuna cu MT si factorii de decizie au dus o politica de distrugere a operatorului feroviar de transport calatori de stat fata de operatorii privati. Operatorul privat a fost ajutat prin renuntarea a multor trase rentabile, prin subventii mai mari decat la operatorul de stat, prin acceptarea unui numar mai mare de perechi de trenuri puse in circulatie dupa licitarea unor sectii de ciculatie, prin taierea investitiilor in material rulant ( locom., vagoane, rame electrice ).
,, Cel mai mare operator de transport feroviar privat, Regiotrans nu a mai primit licență de funcționare și începând de marți, 17 martie, treburile acestora, de pe cele aproximativ 50 de rute pe care le operează nu vor mai circula pentru o perioadă nedeterminată.
În urma unui control efectuat de inspectorii de siguranță feroviară s-au descoperit probleme de ordin tehnic la 29 de automotoare, unele dintre acestea prezintă și uzuri tehnice. Ca urmare a depistării acestor probleme a fost suspendată licența de funcționare și nu mai au dreptul să circule până la rezolvarea problemelor.
Regiotrans are un parc format din 222 de locomotive, vagoane și automotoare. În prezent compania are două variante: fie cer o nou licență, scoțând automotoarele cu probleme din uz, fie să remedieze problemele si să ceară ulterior o nouă licențe. ,, .
Citiți mai mult pe:
http://m.ziuanews.ro/stiri/regiotrans-nu-mai-circula-de-marti-17-martie-172423
,,Procurorii sustin ca RegioTrans primea subventii pentru ca declara ca are multe curse si foarte multi calatori. Ca sa incurajeze transportul feroviar privat, statul suporta 70 la suta din cheltuielile companiei private pentru fiecare tren si calator, dar si pentru fiecare kilometru strabatut de acestia.,,. Citiți mai mult pe :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0CDAQFjAD&url=http%3A%2F%2Fstirileprotv.ro%2Fstiri%2Factualitate%2Fperchezitii-dna-la-cfr-si-la-sediul-unei-companii-private-de-transport-feroviar.html&ei=bisHVeOpGYb4UL3yg-gH&usg=AFQjCNEX9W0q-CNQOJWqbuRfU6iciVZNhA&bvm=bv.88198703,d.d24
,,Operatorul feroviar privat REGIOTRANS nu mai poate efectua, de marţi, 17 martie, operaţiuni de transport de călători pe căile ferate.
Autoritatea Feroviară Română i-a suspendat licenţa ca urmare a unor neconformităţi tehnice, care ar fi putut pune în pericol siguranţa pasagerilor.
La verificările efectuate asupra trenurilor operatorului privat s-a constat că datele de identificare de pe locomotive şi vagoanele automotoare nu corespund cu cele din documente, iar uzura materialului rulant depăşeşte cotele permise.
Regiotrans îşi poate redobândi licenţa după remedierea defecţiunilor şi obţinerea unui nou certificat de siguranţă. ,, .
Citiți mai mult pe:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0CC4QFjAE&url=http%3A%2F%2Fradiocluj.ro%2F2015%2F03%2F16%2Fregiotrans-a-ramas-fara-licenta%2F&ei=6CgHVYXcIonyUISDg5AD&usg=AFQjCNE_TSYuaT-BdAug5LWxv28biij6Qg&bvm=bv.88198703,d.bGQ
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0CC4QFjAE&url=http%3A%2F%2Fradiocluj.ro%2F2015%2F03%2F16%2Fregiotrans-a-ramas-fara-licenta%2F&ei=6CgHVYXcIonyUISDg5AD&usg=AFQjCNE_TSYuaT-BdAug5LWxv28biij6Qg&bvm=bv.88198703,d.bGQ
http://m.hotnews.ro/stire/19656336
http://m.ziuanews.ro/stiri/regiotrans-nu-mai-circula-de-marti-17-martie-172423
,, Regiotrans, cel mai mare operator feroviar privat, a rămas fără licenţă, astfel că trenurile acestei companii nu mai au voie să circule pe calea ferată din România.
Măsura intră în vigoare mâine. ,, .
„Vă informăm faptul că, urmare adresei nr. 2120/294/16.03.2015 emisă de A.S.F.R., REGIOTRANS SRL este obligată să întrerupă activitatea de transport feroviar de călători, începând cu data de 17.03.2015 şi până la o dată pe care o vom comunica în timp util.
Ca urmare a celor prezentate circulaţia trenurilor se modifica în data 16.03.15, astfel:
trenul 14094 anulat pe distanţa Braşov (ora pl. 16:05) – Craiova (ora sos. 22:40)
trenul 14727 anulat pe distanţa Braşov (ora pl. 23:10) – Zărneşti (ora sos. 23:50)
trenul 14111 anulat pe distanţa Caracal (ora pl. 21:12) – Corabia (ora 22:09)
trenul 14146 anulat pe distanţa Alexandria – Roşiori Nord şi circulă conform mers tren pe distanţa Zimnicea (ora pl. 19:00) – Alexandria (ora sos. 20:08)”, a comunicat compania.
Autoritatea Feroviară a descoperit mai multe probleme tehnice la garniturile acestei companii. Regiotrans şi-a pierdut certificatul de siguranţă după ce au fost descoperite probleme tehnice la 29 de automotoare. Compania are un parc rulant de 222 de automotoare, locomotive şi vagoane.
Controalele au avut loc în ultimele două săptămâni. În aceste condiţii, compania are două variante: să ceară un nou certificat de siguranţă şi să scoată automotoarele cu probleme din circulaţie sau să repare problemele şi să ceară apoi un nou certificat de siguranţă.
Numele companiei Regiotrans a apărut în scandalul de corupţie de la Ministerul Transporturilor.
Despre Regiotrans
La ora actuală, grupul de firme Regiotrans Braşov are peste 3.000 de angajaţi şi operează pe aproape 50 de linii feroviare, totalizând peste 2000 kilometri, luate în concesiune, în peste 20 de judeţe.
În proporţie de 97%, cursele Regiotrans sunt curse locale, de 30 – 100 de kilometri, restul de 3% – circa 20 de curse pe zi – fiind curse pe rute lungi, precum Braşov – Iaşi, Braşov – Timişoara, Braşov – Craiova, Braşov – Bucureşti – Constanţa, sau Braşov – Piteşti, efectuate pe liniile rămase în “parohia” CFR Călători, care are şi ea propriile trenuri pe aceste rute. ,, .
Citiți mai mult pe :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QqQIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.digi24.ro%2FStiri%2FDigi24%2FActualitate%2FStiri%2FCirculatia%2Btrenurilor%2BRegiotrans%2Ba%2Bfost%2Bsuspendata&ei=IxAHVbnABMWtU4nOgqAE&usg=AFQjCNH_VVrPLb6Er59KmRUmhlsTHO9Whw&bvm=bv.88198703,d.bGQ
,, Regiotrans, cel mai mare operator feroviar privat, a rămas fără licenţă, astfel că trenurile acestei companii nu mai au voie să circule pe calea ferată din România.
Măsura intră în vigoare mâine.
„Vă informăm faptul că, urmare adresei nr. 2120/294/16.03.2015 emisă de A.S.F.R., REGIOTRANS SRL este obligată să întrerupă activitatea de transport feroviar de călători, începând cu data de 17.03.2015 şi până la o dată pe care o vom comunica în timp util.
Ca urmare a celor prezentate circulaţia trenurilor se modifica în data 16.03.15, astfel:
trenul 14094 anulat pe distanţa Braşov (ora pl. 16:05) – Craiova (ora sos. 22:40)
trenul 14727 anulat pe distanţa Braşov (ora pl. 23:10) – Zărneşti (ora sos. 23:50)
trenul 14111 anulat pe distanţa Caracal (ora pl. 21:12) – Corabia (ora 22:09)
trenul 14146 anulat pe distanţa Alexandria – Roşiori Nord şi circulă conform mers tren pe distanţa Zimnicea (ora pl. 19:00) – Alexandria (ora sos. 20:08)”, a comunicat compania.
Autoritatea Feroviară a descoperit mai multe probleme tehnice la garniturile acestei companii. Regiotrans şi-a pierdut certificatul de siguranţă după ce au fost descoperite probleme tehnice la 29 de automotoare. Compania are un parc rulant de 222 de automotoare, locomotive şi vagoane.
Controalele au avut loc în ultimele două săptămâni. În aceste condiţii, compania are două variante: să ceară un nou certificat de siguranţă şi să scoată automotoarele cu probleme din circulaţie sau să repare problemele şi să ceară apoi un nou certificat de siguranţă.
Numele companiei Regiotrans a apărut în scandalul de corupţie de la Ministerul Transporturilor.
Despre Regiotrans
La ora actuală, grupul de firme Regiotrans Braşov are peste 3.000 de angajaţi şi operează pe aproape 50 de linii feroviare, totalizând peste 2000 kilometri, luate în concesiune, în peste 20 de judeţe.
În proporţie de 97%, cursele Regiotrans sunt curse locale, de 30 – 100 de kilometri, restul de 3% – circa 20 de curse pe zi – fiind curse pe rute lungi, precum Braşov – Iaşi, Braşov – Timişoara, Braşov – Craiova, Braşov – Bucureşti – Constanţa, sau Braşov – Piteşti, efectuate pe liniile rămase în “parohia” CFR Călători, care are şi ea propriile trenuri pe aceste rute. ,, .
Citiți mai mult
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QqQIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.digi24.ro%2FStiri%2FDigi24%2FActualitate%2FStiri%2FCirculatia%2Btrenurilor%2BRegiotrans%2Ba%2Bfost%2Bsuspendata&ei=IxAHVbnABMWtU4nOgqAE&usg=AFQjCNH_VVrPLb6Er59KmRUmhlsTHO9Whw&bvm=bv.88198703,d.bGQ
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CCYQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.bzb.ro%2Fstire%2Fanchetat-ca-a-devalizat-cfr-calatori-angajat-la-regiotrans-a74024&ei=Lt8FVcUliuVSus2A0AQ&usg=AFQjCNFqlnBJiVTw8KaBg6T_8lmQNdAvEg
,,Anchetat ca a devalizat CFR Calatori, angajat la Regiotrans
Valentin Dorobantu, seful CFR Calatori, a demisionat de la conducerea companiei nationale, urmand sa isi continue activitatea la compania brasoveana de transport pe calea ferata Regiotrans, sustin surse apropiate acestuia ,, .
Citiți:
http://www.ziare.com/brasov/stiri-business/anchetat-ca-a-devalizat-cfr-calatori-angajat-la-regiotrans-4765245
Citiți:
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/cfr-calatori-a-revenit-in-era-necolaiciuc-90364
Citiți:
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/valentin-dorobantu-a-anulat-cel-mai-rentabil-tren-al-cfr-calatori-constanta-bucuresti-oradea-106042
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CCwQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.ziare.com%2Fbrasov%2Farticole%2Fvalentin%2Bdorobantu%2Bseful%2Bcfr%2Bcalatori&ei=b9gFVcW3HcPuUtSzhLgE&usg=AFQjCNFILGForLlBohB2HW9_2L0Rw300BA&bvm=bv.88198703,d.ZWU
Citiți:
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/valentin-dorobantu-managerul-general-al-cfr-calatori-va-desfiinta-ilegal-peste-150-de-trenuri-zilnice-vezi-cati-angajati-vor-fi-trimisi-in-somaj-si-cine-are-de-castigat-din-aceasta-manevra-108674