CONCURENŢA dintre SNTFC CFR Călători SA şi operatorii privaţi de transport feroviar de călători este corectă?

Operatorii de transport feroviar de călători privaţi nu-și publică BVC-ul anual deși ar trebui să fie și ei obligați să-l publice pentru că ponderea veniturilor lor anuale din compensație (subvenție) este mai mare decât ponderea veniturilor anuale din compensație (subvenție) de la SNTFC ,,CFR Călători,, SA .
Ceferiștii observă ușor că ori trenurile de călători ale operatorilor de transport feroviar de călători privaţi nu sunt toate corect definite ca rang de tren, ori trenurile de călători ale SNTFC ,,CFR Călători,, SA nu sunt toate corect definite ca rang de tren și ne referim la un exemplu posibil prin care un tren care la SNTFC ,,CFR Călători,, SA este clasificat interegio și este cu tarif mai mare, la operatorul de transport feroviar de călători privat poate fi clasificat ca tren regio cu tarif mai mic, exemplu din care se poate reține că acel călător cu trenul alege cum este și normal trenul cu tarif mai mic și cu aceleași opriri și același timp de mers ca și trenul interegio. Oare aceasta este o concurenţă corectă atâta timp cât este admisă de Ministerul Transporturilor şi Guvernul României?

SHARE

242 Responses

  1. ,, Fals, au spus si autoritatile, care au explicat ca barbatul a fost gasit strangulat.
    Marisel Rodriguez, politia din Costa Rica: “Persoana care il insotea ne-a spus ca se aflau intr-o excursie de doua zile. Au mai intrat in Costa Rica si pe 1 februarie, au stat doua zile, dupa care s-au intors in Brazilia. Ea ne-a spus ca se aflau in vacanta prin mai multe tari din America Latina si ca apoi urma sa se intoarca in Romania.” ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCAQqQIwAA&url=http%3A%2F%2Fstirileprotv.ro%2Fstiri%2Finternational%2Fun-roman-s-a-sinucis-la-bordul-unui-avion-cu-destinatia-costa-rica-barbatul-ar-fi-fost-caraus-de-droguri.html&ei=v2zwVN28EMjzUvXWgPAE&usg=AFQjCNF_iPDbRiSiK3njvsKI0M3zXdCS6A&bvm=bv.87269000,d.bGQ

  2. ,, Procurorii au făcut, în 18 februarie, percheziţii la Ministerul Transporturilor, Compania Naţională CFR, Regionala CFR din Braşov şi mai multe firme şi susţin faptul că, în perioada decembrie 2011 – ianuarie 2012, prin intermediul lui Claudiu Dumitrescu, reprezentant al Ministerului Transporturilor în compania CFR Călători, oamenii de afaceri Comana și Ganea au acţionat constant în comisiile specializate din MT pentru menţinerea modului de calcul al subvenţiei prevăzute în contractele de servicii publice pentru transportul feroviar de călători aferente perioadei 2012 – 2015, informează mediafax.ro. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.mediafax.ro%2Fsocial%2Frelu-fenechiu-condamnat-definitiv-la-5-ani-de-inchisoare-cu-executare-el-s-a-predat-politiei-judetene-iasi-11983491&ei=2GfQVNygAoHvUJuthMAG&usg=AFQjCNHeWAcp-tH-Y6Ztd4AvJ0qu1y8ubQ&bvm=bv.85076809,d.d24

  3. Domnule Bogdan ar trebui să nu uităm că în prezent concurența este mai puternică ca oricând și pe lână faptul că unii Directori ai SNTFC,,CFR Călători,,SA au ajuns pe la DNA pentru că nu au folosit banii publici numai pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA , mai mult și Patronul celui mai mare Operator de Transport Feroviar de Călători Privat a ajuns să fie cercetat de DNA tocmai pentru concurență neloială fapt pe care Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) la semnalat la toți factorii decidenți din România, inclusiv la instant și în anul 2013 a organizat în 6 luni de zile și 3 Mitinguri de Protest în fața Ministerului Transporturilor, asta referitor la faptul că : ,,la unii le-a dat de ajung la DNA, iar la alti le scoate ochii,, și ,, Si vad ca si domnia voastra “Un cheferist” recunoasteti ca toti sunt nemultumiti de salarii, deci nu cumva sindicatul trebuie sa tina cont de nemultumirea lor?,, .
    Domnule Bogdan cred că trebuie să ști că :Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) de-a lungul timpului a semnalat concurența neloială la toți factorii decidenți din România: Președinție, Guvernul României, Senat, Camera Deputaților , Ministerul Muncii, Consiliul Concurenței, Consiliul de Supraveghere în Domeniul Feroviar, inclusiv la instantă în anul 2013 când FSTFR la Curtea de Apel București s-a judecat cu : Guvernul României, Ministerul Transporturilor, SNTFC,,CFR Călători,,SA condusă de Manager Privat domnul Valentin Dorobanțu și cu toți ceilalți operatori de transport feroviar de călători privați și tot în anul 2013 în plus a organizat în 6 luni de zile și 3 Mitinguri de Protest în fața Ministerului Transporturilor .

  4. Domnule Bogdan subliniezi în comentariul tău foarte bine că : ,,la unii le-a dat de ajung la DNA, iar la alti le scoate ochii,, și ,, Si vad ca si domnia voastra “Un cheferist” recunoasteti ca toti sunt nemultumiti de salarii, deci nu cumva sindicatul trebuie sa tina cont de nemultumirea lor?,,.
    Te asigur că sindicatele din CFR trebuie sa tina cont de nemultumirea membrilor lor de sindicat , dar nemulțumirea asupra valorii salariului lunar există și la doctori ( în sănătate) și la profesori (în învățământ ) și în toată economia pentru că puterea de cumpărare (dată de salarile din ce în ce mai aproape de salariul minim prut pe economie garantat în plată) este din ce în ce mai mica și toate sindicatele din toată economia trebuie să țină cont de nemultumirea membrilor lor de sindicat și cred că nivelul salariilor lunare la CFR a fost influențat și de faptul că la Guvernul României : ,,la unii le-a dat de ajung la DNA, iar la altii le scoate ochii,, .
    Referitor la salarile de la CFR acestea nu cresc cât ar merita salariații CFR-iști pentru că avem o problemă a încasărilor pentru că acei călători dacă se grăbesc atunci mai bine o iau pe jos decât să ajungă la destinație cu trenul de călători pentru că de la Revoluție și până în prezent nu s-a investit nimic în infrastructura feroviară de stat și în consecință degeaba avem zone superbe dacă acolo unde se poate ajunge cu trenul de călători acela se deplasează mai încet decât cu mașina mica prin oraș , iar în alte zone superbe nu putem ajunge cu trenul la ele și deci nu există mobilitatea necesară. Mai mult în ultimii 3 ani nu s-a investit nimic nici în materialul rulant .
    Bogdane ai însă dreptate pentru că CFR nu are cum să dispară , acesta are o tradiție și un viitor și în consecință și salariații CFR-iști trebuie să aibe salarile pe care le merită cu adevărat pentru a asigura viitorul CFR – ului …
    Unitățile Feroviare de Stat ar trebui să caute soluții ca să producă satisfacție și călătorilor și propriilor salariați și să nu mai dea posibilitatea ca : ,,la unii directori să le dea până ajung la DNA, iar la alti salariați să le scoată ochii cu o creștere salarială odată la 7 ani , când acea creștere salarială nu acoperă nici inflația din câțiva ani din cei 7 la care fac referire,, .

  5. Fiecare an care trece fără investiții în materialul rulant al SNTFC,,CFR Călători,,SA duce la învechirea și mai mult a parcului de material rulant ceea ce face ca acel parc să devină un mare consumator de energie / conbustibil .

  6. Fiecare an care trece fără investiții în materialul rulant al SNTFC,,CFR Călători,,SA duce la înrăutățirea condiților de muncă ale salariaților SNTFC,,CFR Călători,,SA.

  7. Nu înțeleg de ce CFR-iștii trebuie să fie umiliți mereu, când de unii din administrația societății care ulterior sunt reținuți de DNA , când de unii sindicaliști ce au fost susținuți de cei din administrația societății care ulterior au fost reținuți de DNA. Spre exemplu Sindicalistului Costache Marin care este implicat într-un accident de muncă pentru că s-a bătut în timpul serviciului cu un coleg de serviciu nu i se aplică de SNTFC,,CFR Călători,,SA sancțiunile disciplinare din Codul Etic al Personalului CFR Călători și din contra cred foarte mulți poate din cauza asta este promovat de SNTFC,,CFR Călători,,SA la propunerea Fedrației Mecanicilor de Locomotivă din România ( FMLR) ca expert relații sociale de societatea care trebuia să-l sancționeze disciplinar sau să-i suspende CIM-ul în baza Codului Muncii etc ținând cont că societatea în dosarul de cercetare al domnului Costache Marin a precizat că va înainta plângere penală împotriva acestuia.
    Citiți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.evz.ro%2Fsindicalistul-patron-de-taxi-care-baga-colegii-in-spital.html&ei=6xvqVIGJGcLjO52_gcgJ&usg=AFQjCNEfSC7nApM4bhFBGFJmIkvD3hKcOg&bvm=bv.86475890,d.ZWU

  8. .. În aceeași perioadă, în relaţia cu şefii Depourilor S.N.C.F.R. Călători S.A., pentru a-i determina pe funcţionarii publici aflaţi în subordinea companiei feroviare să încheie contracte cu societăţile comerciale pe care le controla, inculpatul Didilă George a invocat în discuţiile pe care le purta, relaţiile apropiate în care se afla cu unul dintre directorii societăţii feroviare, inculpatul Gavriş Teodor Alexandru. Acesta din urmă era, la acel moment, factorul de decizie la nivelul companiei, în ceea ce priveşte aprobarea necesarului de materiale destinate achiziţionării, cât şi pentru alocările de fonduri bugetare, aspecte cunoscute de funcţionarii cu care urmărea să încheie contractele de achiziţie publică.
    Mai mult, inculpatul Gavriş Teodor Alexandru i-a determinat pe funcționarii publici din subordinea să-și exercite în mod defectuos atribuţiile de serviciu, în sensul atribuirii, către firmele controlate de inculpatul Didilă George, prin fraudarea procedurilor de achiziţie publică, a unui contracte de furnizare produse.
    Inculpatul Didilă George a mai beneficiat și de sprijinul inculpaților Protopopu Gabriel Telu și Cosmineanu Daniel Ninel, care, în plus, i-au permis acestuia accesul la informații ce nu erau destinate publicităţii, la acel moment.
    Informaţiile reprezentau intenţia unei alte societăţi comerciale de a participa la o procedură de achiziţie cu atribuire directă, precum si ofertele financiare ale respectivei societăţii în legătură cu achiziţia publică. .. .
    Citiți mai mult pe:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.curentul.info%2Factualitate%2F8318-directorul-cfr-gavris-teodor-alexandru-a-fraudat-licitatii-publice&ei=1xrqVKe8LIjJOYvygHA&usg=AFQjCNHCLm32I5dbWJzxTFc113OjHf906w&bvm=bv.86475890,d.ZWU

  9. ,, Stefanescu este suspectata ca, in schimbul sprijinului constant acordat companiilor feroviare brasovene Regiotrans SRL si SC RC-CF Trans SRL in perioada 2010-2015, a fost recompensata material, primind diferite foloase necuvenite. Acestea au constat, printre altele, in carburant pentru autoturismul personal, servicii turistice sau telefoane mobile performante, dar si in angajarea fictiva a copiilor sai, pe perioada determinata, la o societate privata de transport feroviar.
    Stefanescu a fost arestata preventiv pentru 30 de zile, a decis vineri Tribunalul Bucuresti, decizia instantei nefiind definitiva. Inculpata fusese retinuta anterior de DNA pentru savarsirea infractiunilor de acordarea de subventii cu incalcarea legii sau neurmarirea conform legii a respectarii destinatiei subventiilor; permiterea accesului unor persoane neautorizate la informatii care nu sunt destinate publicitatii in scopul obtinerii unor foloase pentru altul, luare de mita in forma continuata; iar Ganea Iorgu – pentru dare de mita, folosirea in mod direct si indirect de informatii care nu sunt destinate publicitatii in scopul obtinerii unor foloase pentru sine sau pentru altul; utilizarea subventiilor in alte scopuri decat cele pentru care au fost acordate. ,, .
    Citiți mai mult pe:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0CC8QqQIwAw&url=http%3A%2F%2Fanticoruptie.hotnews.ro%2Fstiri-anticoruptie-19436025-stenograme-dosarul-coruptiei-din-cfr-estrella-stefanescu-sef-serviciu-urmarire-transporturi-suntem-intr-perioada-care-orice-vorbesti-orice-inregistrat-stocat.htm&ei=_A3qVKbsKcjTOrjAgdAO&usg=AFQjCNEthEPzun2X9EWQZRCq0Uti4Va7-A&bvm=bv.86475890,d.ZWU

  10. ,, Cu vagoane învechite şi o cale ferată restantă la reparaţii nu e de mirare că în România nu mai circulă nici măcar un tren Intercity. Introduse în urmă cu 20 de ani pentru a lega Bucureştiul de marile oraşe ale ţării, acestea au fost scoase la finalul anului trecut. Oricum, spun şefii companiei de stat, lipseau călătorii, pentru că trenurile mergeau la fel de încet ca restul garniturilor, dar biletul era mai scump. ,, .
    Citiți mai mult despre dispariția trenurilor intercity de pe Calea Ferată Română pe:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CDUQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.infoziare.ro%2Fstire%2F1648689%2FRom%25C3%25A2nia%2Bf%25C4%2583r%25C4%2583%2Btrenuri%2BIntercity%2Bdup%25C4%2583%2B20%2Bde%2Bani&ei=rkPoVLX0J8S-PIuPgKgH&usg=AFQjCNGozGpExrFI-rIJLEor4wiz0F3NTw&bvm=bv.86475890,d.ZWU

  11. Bravo DNA și Bravo SRI pentru că faceți dreptate și încercați să eliminati concurența neloială ce i s-a făcut și ce i se face SNTFC,,CFR Călători,,SA de către operatorii de transport feroviar de călători privati din România, concurență neloială ce a fost sesizată permanent de Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România la toți factorii decidenți din România (FSTFR) și pentru care în plus FSTFR s-a judecat la Curtea de Apel București și la Înalta Curte de Casație și Justiție cu Guvernul României, Ministerul Transporturilor , SNTFC,,CFR Călători,,SA și cu toți operatorii de transport feroviar de călători privati .
    Dar cred că DNA și SRI ar trebui să analizeze cel puțin și conținutul TEMEI puse în discuție de FSTFR, respective următorul conținut :
    ,,Ceferiștii observă ușor că ori trenurile de călători ale operatorilor de transport feroviar de călători privaţi nu sunt toate corect definite ca rang de tren, ori trenurile de călători ale SNTFC ,,CFR Călători,, SA nu sunt toate corect definite ca rang de tren și ne referim la un exemplu posibil prin care un tren care la SNTFC ,,CFR Călători,, SA este clasificat interegio și este cu tarif mai mare, la operatorul de transport feroviar de călători privat poate fi clasificat ca tren regio cu tarif mai mic, exemplu din care se poate reține că acel călător cu trenul alege cum este și normal trenul cu tarif mai mic și cu aceleași opriri și același timp de mers ca și trenul interegio. Oare aceasta este o concurenţă corectă atâta timp cât este admisă de Ministerul Transporturilor şi Guvernul României? ,, .

  12. Urmează să avem Metrou de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni, citiți:
    http://www.realitatea.net/cand-va-fi-gata-metroul-de-la-gara-de-nord-la-aeroportul-otopeni_1635504.html
    Vrem și trenuri de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA de la Gara de Nord direct la Aeroportul Otopeni și nu în jurul Aeroportului Otopeni de unde mai departe până la Aeroportul Otopeni să se continue cu autobuzul, deși Cale Ferată există direct până la Aeroportul Otopeni numai că trebuie reabilitată …Chiar nu interesează Guvernul României și de imaginea pe care o dă România pentru Europa , respectiv o imagine inexplicabilă a lipsei în capitala României, la București, a unei Căi Ferate direct până la Aeroportul Otopeni ???

  13. ,, Sindicaliştii vin cu alte explicaţii. „România este singurul stat din Europa care nu are trenuri Intercity, pentru că nu s-a investit în vagoane noi, modernizate şi, în al doilea rând, pentru trenurile Intercity nu se acordă subvenţie”, spune Rodrigo Maxim, lider de sindicat. ,, .
    ,,Iar în lipsa banilor de la stat, CFR Călători nu are niciun interes să le ţină în circulaţie. Compania de stat ar putea renunţa şi la alte trenuri, în condiţiile în care va primi anul acesta de la stat cu 25% mai puţini bani ca anul trecut, adică în jur de un miliard de lei, spun sindicaliştii. ,, .
    „Toate trenurile care sunt anulate la CFR Călători, toată prestaţia trece la operatorii privaţi, cu subvenţie. De exemplu, Bucureşti-Olteniţa: cum au luat-o operatorii privaţi, au fost 20 de trenuri pe zi în loc de 4. Cum a existat subvenţie pentru 20 dacă nu era pentru 4?”, adaugă Rodrigo Maxim.
    Modalitatea în care s-au plătit bani grei companiilor private de călători drept subvenţii face acum obiectul unei anchete DNA. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QqQIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.digi24.ro%2FStiri%2FDigi24%2FActualitate%2FSocial%2FRomania%2Bfara%2Btrenuri%2BIntercity%2Bdupa%2B20%2Bde%2Bani&ei=YI3nVI66AsuxaYG3gegL&usg=AFQjCNHSxqRfQR0lRktorRLqCJBNmN_bQg&bvm=bv.86475890,d.bGQ

  14. ,, Țara noastră are aproape 19 000 de km de cale ferată, însă Ministerul Transporturilor nu poate întreține decât 13 000 de km, iar singura variantă aleasă de Guvern este renunțarea la 30 la sută din infrastructura feroviară. Nu se știe care linii vor fi desființate, dar se presupune că pe listă vor fi liniile considerate neinteroperabile pentru care nu se reușește închirierea către operatori privați.
    Ieri, 12 februarie, CFR SA a organizat o nouă licitație, cu strigare, la Bursa Română de Mărfuri, pentru închirierea a 27 de secții neinteroperabile, în lungime de circa 900 de km. CFR SA nu a anunțat rezultatul licitației, dar vor mai apărea și alte secții pe viitor, pentru a se ajunge la nivelul dorit. Iată secțiile oferite ieri spre închiriere:
    Sucursala Regională CF Bucureşti – 5 secţii neinteroperabile
    Ploieşti Vest – Târgovişte Nord – Fieni – Pietroşiţa
    Diţeşti – Gura Palăngii
    I.L. Caragiale – Diţeşti – Moreni
    Ploieşti Nord – Măneciu
    Câmpina – Cămpiniţa – Telega
    Sucursala Regională CF Craiova – 1 secţie neinteroperabilă
    Bradu de Sus – Bradu Rafinărie – Pârvu
    Sucursala Regională CF Timişoara – 3 secţii neinteroperabile
    Caransebeş – Bouţari
    Haţeg – Subcetate
    Oraviţa – Anina
    Sucursala Regională CF Cluj – 4 secţii neinteroperabile
    Câmpia Turzii – Turda
    Ilva Mică – Rodna Veche
    Botiz – Bixad
    Baia Mare – Baia Mare Nord
    Sucursala Regională CF Braşov – 2 secţii neinteroperabile
    Chileni – Voşlobeni
    Sebeş Alba – Petreştii de Pădure
    Sucursala Regională CF Iaşi – 6 secţii neinteroperabile
    Dorneşti – Gura Putnei – Putna
    Dornişoara – Floreni
    Gura Humorului – Dărmăneşti
    Crasna – Huşi
    Zorleni – Fălciu Nord
    Piatra Neamţ – Bicaz
    Sucursala Regională CF Galaţi – 3 secţii neinteroperabile
    Făurei – Tecuci
    Mărăşeşti – Panciu
    Comăneşti – Moineşti
    Sucursala Regională CF Constanţa – 3 secţii neinteroperabile
    Slobozia Veche – Ţăndărei
    Medgidia – Tulcea Oraş
    Medgidia – Negru Vodă
    Din cauza lipsei de bani, infrastructura feroviară este una dintre cele mai proaste din Europa, cu viteza medie sub 50 de km/h. În condițiile actuale nu e de mirare că sistemul feroviar pierde călători și rute de transport marfă. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.fedafer.ro/feroviar/426-calea-ferata-amputata-de-master-planul-transport.html

  15. Intii si intii i-ti multumesc la fel pentru remarca . Si acum sa-ti spun si de ce i-ti multumesc, pentru ca in timp, toti cei care fac rost de o functioara la calea ferata capata si bubita la scufita,uita ca cei cu care i-si castiga painica, mai bine spus cei care au functii inferioare celei ca a dumitale (Mecanic Instructor la parohia lui Secu V.) Iar in a doua parte: (1)Pe un om nu-l cunosti nici dupa ce consumi un vagon de sare cu el. (2)Marele NAPOLEON a spus: Vitejia vine din sange , curajul din gandire.Curajul nu se poate simula; este o virtute care scapa ipocriziei. P.S. Nu sant cel care candva ti- a fost mec. aj. eu de mic m-am inchinat ,in primul rand CELUI INCOCNOSCIBIL si INDESCRIPTIBIL si abia dupa aceeia Sfintilor : Ochila si Urechila.

  16. Tutule,vezi ca la Peris locuiesc si eu.Paul Manolescu.Asadar dezvaluie=ti indentitatea ca am inceput sa primesc telefoane in urma postarilor tale.Sa nu fiu pus in postura de a=ti dezvalui eu indentitatea.

  17. SA NU TE MAI INDOIESTI NICI ODATA DE CEL INCOCNOSCIBIL SI INDESCRIPTIBIL !!! Cat despre Sf.DANA NU POT SA SPUN MAI NIMIC.

  18. Mancavas sufletul de ciocoi! zicea unul din ceata noastra odata ,catre aia de ereau, sant si vor fi: LIPITORI PE SARACIE . Credeti voi lipitorilor ca daca faceti avere pe spinarea noastra din cauza incompetentei voastre si a dezinformari de catre fostele conserve sovietice , actualmente nu mai spun ai cui sunt cei care au iesit din conserve si va dezinformeaza sistematic,sa va dea Dumnezeu sa faceti avere mai departe si atunci cand veti crede ca sunteti pe cai mari, VOM VENI SA NE LUAM CE-I AL NOSTRU ! Pe Motoare fratilor ca noi suntem siguri ca va veni si zilele acelea!

  19. ,, Reprezentanții REGIOTRANS, care numără în jur de 1 000 de salariați, insistă pe capitolul referitor la sancțiuni aplicate salariaților feroviari și doresc libertatea de negociere, la toate capitolele, în relațiile cu proprii angajați, fără să li se poată impune valori minime de drepturi specificate în Statutul personalului feroviar. ,, .Citiți mai mult pe :
    http://www.fedafer.ro/feroviar/425-statutul-personalului-feroviarin-chinurile-avizarii.html

  20. , Șeful de la Transporturi a făcut referire și la căile ferate și a dat asigurări că nicio rută de cale ferată care deservește o zonă cu dezvoltare economică nu va fi desființată. ,, .
    “România are cam 12.000 de kilometri de rute de cale ferată și peste 20.000 de kilometri de cale ferată. Sunt triaje, depouri unde-s multe linii. Nicio rută de cale ferată care deservește o zonă cu dezvoltare economică și cu activitate economică nu va fi desființată. Sunt două considerente luate în discuție: existența unor agenți economici ce impun existența unei căi ferate sau probleme sociale, care impun existența unei căi ferate. Și atunci, eu, care nu-s de aici, de pe Dâmbovița, asta spun. Aceste lucruri se vor întâmpla. Eu îi îndemn pe români, deopotrivă PSD-iști, liberali, PDL-iști să renunțe la atâta scandal și să se gândească și la lucruri pozitive. În realitate, avem și lucruri pozitive pe care să le facem împreună”, a îndemnat ministrul Rus.
    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.agerpres.ro%2Feconomie%2F2014%2F11%2F07%2Fioan-rus-2018-poate-fi-anul-in-care-romania-va-avea-doua-autostrazi-transcarpatice-23-30-27&ei=6G_aVMnqE4uwUczxgKAJ&usg=AFQjCNHgzQtkzxe7Io9xlVIvei56RsnLfw

  21. Interesant este de urmarit daca se va realiza (reabilita) sau mai bine zis reconstruii linia Rm.Valcea – Valcele>Ca vechi ceferisti speram ca de aceasta data nu se va ramane iarasi la stadiul de propunere realizabila dar de ne realizat.SPERANTA MOARE ULTIMA .Visand putin : oare cum ar fi sa pleci cu TRENUL din Bucuresti si in aproximativ 3 ore sa fi pe partia de la Vidra- Obarsia Lotrului ? ro.wikipedia.org/wiki/Calea_ferată_​Vâlcele–Bujoreni_Vâlcea

Share:

Alte articole