Vezi aici COMUNICAT DE PRESA al FSTFR referitor la mitingul din 26 iulie 2013.
SĂRBĂTORI PASCALE BINECUVÂNTATE!
Sfânta Sărbătoare a Învierii Domnului să vă aducă, armonie, linişte şi speranţă în suflet pentru un viitor mai bun! Cu deosebită considerație, FEDERAȚIA SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR
180 Responses
Cand ajungi peste noapte director de resurse umane la CFR Calatori, numita cu japca de Dorobantu(nu ar fi prima numire de pomina) asta trebuie sa va spuna ceva .
Mai mult , la capitolul experienta in acest domeniu , este zero barat sau mai bine zis cum e turcul si pistolul , cum este Managerul este si Cati , de unde tragem concluzia ca se justifica pe deplin ” situatia foarte proasta ” (cum spunea un fost ministru al Transporturilor) de la CFR Calatori , cu asemenea sefi , asemenea situatie, ca sa nu spunem si altele , acum , aici .
Dorobantule , fi barbat, da-ti demisia si cand pleci sa iei cu tine si “laturile” care te inconjoara , te servesc cu atata stoicism si mai ales ati dus impreuna CFR Calatori in aceasta situatie de neconceput la acesta data , v-ati batut joc de 14 000 de salariati ca sa va fie bine, numai voua .
Felicitări tuturor participanților la mitingul de protest organizat de FSTFR în data de 26.07.2013 pentru atitudinea de care au dat dovadă și pentru faptul că și-au făcut timp să participe la acesta. Să sperăm că nu a fost în zadar iar cei puși la conducerea societății să-și facă meseria pentru care sunt plătiți (bine) și anume să facă societatea profitabilă, nu să o ducă la faliment pentru a fi cumpărată de privați cât mai ieftin.
Astept o lamurire din partea domnului presedinte in ce priveste personalul tesa din depouri,a celor 4 zile de suspendare a contractului de munca din luna septembrie. Personalul tesa sa li se dea 4 zile suspendare a contractului de munca ce mai vorbim sunt prea multi. cine ma injura nu sunt mecanici de locomotiva sau mecanici ajutori care muncesc in aceasta functie din anul 1990 si ne-am saturat sa vedem ca tesa ingroasa rindurile si noi suntem din ce in ce mai putin si vinati incontinu de asa zis organe sc care nu alta treaba decit vinarea mecanicilor si a sefilor de tren . Sa se duca pe teren sa vada ca pe anumite secti de remorcare nu se vad limitari de viteza permanente din cauza vegetatiei crescute linga calea ferata.Nu mai vorbesc de semnale prevestitoare lisa pe tern sau halti neiluminate si nesemnalizate. Intrebarea de baza :Ai facut raport: Sunt sute de rapoarte.Le-a citit cineva?
Apropo nu poti sa il numesti depou de locomotive ( medgidia ,faurei etc. ) care au TREi rame si doua locomotive ,acolo esste personal tesa cit depoul bc
Apropo cele 4 zile pe luna de suspendare a contractului de munca din luna Septembrie pina in Decembrie eu ca Mecanic de locomotiva cu ore suplimentare efectuate cu 1 zi suspendare a contractului de munca asta ce inseamna decit o aparare a personalului TESA? Sa umplut DEPOUL si REMIZA AUTOMOTOARE de ingineri. Locomotiva si ingineru. A luat federatia o pozitie pe tema aceasta? NU.
La remiza automotoare mai mult de jumatate din rame nu le functioneaza instalatia de climatizare decit jumate din automotor din lipsa de piese de schimb si Dorobantu vine cu un ordin sa ne cerem zcuze noi Mecanici de Locomotiva fata de incompetenta menegeriala a POLITRUCILOR pusi in functie pe baza care cotizeaza mai mult la partid.PCR era mic copil pe linga jaful care este acum. Apropo tov. instructor cit cotizeaza la PSD.Am vazut cumva vre-o declarati de avere.
Vi de la drum fa bord la locom. pe care oricu m nu se uita nimeni .MAi nou la Remiza automotoare se cere nota de pre dare, alte hirti aiurea . Sunt bani aruncati in vint. In loc sa aloce bani pe hirti mai bine ar da bani de piese de schimb.
Aduti aminte Domnule presedinte in Anul 1989 la personal era doar sa zic cam 20 de persoane . Ce prestatie avea depoul BC in ani aia. Mult mai multa ca acum . NU mai vorbesc acum suntem plini de calculatoare si tot cu hirti lucram.
Chiar la miting Domnul Marinescu vorbea desppre 4 zile pe luna suspendarea contractului de munca din luna Septembrie. Ei bine eu nu accept asa ceva . Unde este sindicatul ,de ce aceste zile sunt prea multi la tesa? Eu nu vorbesc numai de depouri care sunt supra saturate de personal Tesa ci si de Regionale si CHIAR de minister
Gaby ai fost tare tradatoru este MARELE instructor C……. M…. sluga USL
Fii sigur domnule Măntescu Iulian –președintele AFTF ce reprezintați circa 1000 de salariați de la CFR Călători și în nici un caz majoritatea mecanicilor de locomotivă și automotor de la CFR Călători că domnul LIVIU reprezentantul salariaților recunoscut ca REPREZENTNT al MECANICILOR de LOCOMOTIVĂ și AUTOMOTOR de la CFR Călători va apara interesele tuturor salariatilor, nu numai unei(unor) categorii de salariati. Ca intr-o familie, fiecare angajat la calea ferata are importanta si locul lui pentru buna functionare a societatii in care este salariat…
Să strângem rândurile şi să-i acordăm tot sprijinul domnului Maxim Rodrigo ca Președinte FSTFR care este singurul lider de federaţie și reprezentantului salariaților CFR Călători care reuşesc să-i ţină piept managerului privat de la CFR Călători -domnul Valentin Dorobanțu care ţine cu tot dinadinsul să anuleze repetat cât mai multe trenuri de călători ale CFR Călători…
Mă întreb oare ce le-a promis administratia de la CFR Călători domnului Măntescu Iulian –președintele AFTF ce reprezintă circa 1000 de salariați de la CFR Călători și în nici un caz majoritatea mecanicilor de locomotivă și automotor de la CFR Călători ce este și va fi reprezentată de Maxim Rodigo Gabriel- președintele FSTFR , repectiv FSTFR ce are în componenta ei circa 3500 salariați de la CFR Călători printre care și majoritatea mecanicilor mecanicilor de locomotivă și automotor de la CFR Călători ,de domnul Măntescu Iulian –președintele AFTF ce reprezintă circa 350 mecanici de locomotivă și automotor de la CFR Călători, nu mai poate dormi noaptea de grija mecanicului de locomotiva,pentru că toți am observat cat de bine o duc mecanicii de locomotivă de la CFR Marfă unde domnul MĂNTESCU IULIAN a stat cu pieptul dezgolit in fata administratiei CFR MARFĂ si a reusit sa piardă toate drepturile castigate cu sange.PROPUN ȘI EU CA PENTRU MERITE DEOSEBITE IN LUPTA SINDICALA SA-I RIDICAM ÎN FIECARE din DEPOURILE de LOCOMOTIVE de la CFR MARFĂ câte O STATUIE pentru ca toată lumea să-l recunoască pe cel care a reușit fiind reprezentantul MECANICILOR de LOCOMOTIVĂ de la CFR MARFĂ sa piardă toate drepturile castigate cu sange la CFR MARFĂ și nu a reușit să se opună la privatizarea CFR Marfă
Ieri, 26.07.2013, după terminarea mitingului, o comisie din partea FSTFR condusă de d-l Maxim Rodrigo Gabriel, s-a deplasat la sediul Ministerului Transporturilor, unde a avut loc o discuție informală cu Direcor Resurse Umane d-na Pricopie Ecaerina și Secretarul de Stat Buică Gabriel.
Aici s-au expus toate problemele, absolut toate problemele arătate la miting de către FSTFR și mai ales de membrii de sindicat care au avu curajul să ia cuvântul.
Răspunsul la solicitările noastre, va fi tranzmis în scris FSTFR-ului.
ecaterina pricope ????? ha,ha,ha o sa primiti un raspuns scris de o rideti/plingeti …. voi stiti ca exista unu la palatul Victoria care este si interimar , mergeti peste el IN FIECARE ZI, pin s-o SATURA , faceti scrisori catre toata UE,catre institutiile abilitate ale statului si aratati-le situatia dezastruoasa de la calatori si toate abuzurile/ilegalitatile dorobantului. n-ati inteles inca ca astia in fanatismul ce-i caracterizeaza sunt lipiti de scaune pe viata ??? si numai justitia ii mai ascunde…
http://www.evz.ro/detalii/stiri/revocatul-relu-fenechiu-conduce-ministerul-transporturilor-1049030.html
http://www.evz.ro/detalii/stiri/fenechiu-a-plecat-din-minister-dar-vrea-sa-il-conduca-din-umbra-1047927.html
Cand ajungi peste noapte director de resurse umane la CFR Calatori, numita cu japca de Dorobantu(nu ar fi prima numire de pomina) asta trebuie sa va spuna ceva .
Mai mult , la capitolul experienta in acest domeniu , este zero barat sau mai bine zis cum e turcul si pistolul , cum este Managerul este si Cati , de unde tragem concluzia ca se justifica pe deplin ” situatia foarte proasta ” (cum spunea un fost ministru al Transporturilor) de la CFR Calatori , cu asemenea sefi , asemenea situatie, ca sa nu spunem si altele , acum , aici .
Dorobantule , fi barbat, da-ti demisia si cand pleci sa iei cu tine si “laturile” care te inconjoara , te servesc cu atata stoicism si mai ales ati dus impreuna CFR Calatori in aceasta situatie de neconceput la acesta data , v-ati batut joc de 14 000 de salariati ca sa va fie bine, numai voua .
Respect si apreciere pentru toti participantii la mitingul organizat de FSTF in data de 26.07.2013 ,in special pentru cei care au venit de la sute de km .Maria nu trebuie sa ceri scuze nimanui ,din pacate este adevarul ,ar trebui sa mai facem curat si la noi .Sunt de acord cu o singura forta sindicala ,peste 7001 membrii cu lideri cinstiti si corecti , care sa nu alerge doar dupa functii si beneficii ,dar prima data trebuie convinsi oamenii din teritoriu ca mai exista asa ceva .Asteptam toti feroviarii in acest sindicat , numai uniti mai putem salva ceva ,fara a face jocurile politice nimanui .
Domnilor colegi sa incercam unirea a cat mai multe sindicate si crearea unei aliante sindicale nationala la nivel de cfr calatori , daca ramanem faramitati si dezbinati nu facem altceva decat sa facem jocul unora ca Mantescu si Fratica care nu mai pot de grija celor de la calatori .Nu stie cum sa ne ia bani,sporurile ,simulacrul asta de negociere cu salariile si coeficientul “K ” .Ma intreb oare ce le-a promis administratia de sunt asa de guralivi,si nu mai pot dormi noaptea de grija mecanicului de locomotiva,am observat cat de bine o duc mecanici de la marfa unde domnul Mantescu a stat cu pieptul dezgolit in fata administratiei si a reusit sa piarda toate drepturile castigate cu sange.PROPUN CA PENTRU MERITE DEOSEBITE IN LUPTA SINDICALA SA-I RIDICAM O STATUIE ,SA SE CACE PASARILE PE IA CA NOUA NE ESTE JENA.
Ne-am învățat să protestăm prin Miting ,iar în anul 2013 prin Mitingurile organizate de FSTFR am protestat deja în 31.05.2013 și în 26.07.2013 și următorul sper să fie cel târziu la sfârșitul lui august sau septembrie 2013, dar foarte ușor se poate face și orice altă formă de protest legală…
Profitorii de la CFR Călători iubesc trădarea dar nu iubesc trădătorii ,respectiv nici pe Marin cel vândut de la Depoul BC la altă Federație, pe care toți îl știu,, …
,,Prostie mai mare ca in 2013 la Transporturi nu ati mai vazut dl.Ponta, iar la CFR Calatori aveti culmea prostiei…,,.
Începând cu anul 2006 când au apărut operatorii de transport feroviar de călători privați, mulți din cei care s-au aflat la conducerea SNTFC „CFR Călători” SA nu au făcut altceva decât să scoată societatea de stat cu datorii şi, în același timp prin anularea repetată a trenurilor de călători ale CFR Călători ca fiind nerentabile, să umfle conturile operatorilor de transport feroviari privaţi de călători ce au preluat ca fiind foarte rentabile trenurile de călători anulate de CFR Călători. Apogeul ineficienței manageriale privind transportul feroviar de călători a fost atins în timpul Ministrului Transportului-domnul Relu Fenechiu, care a pus în fruntea SNTFC „CFR Călători” SA pe domnul Valentin Dorobanțu ca Manager Privat care nu înțelege că trenurile de călători ale CFR Călători nu sunt o pierdere și pe care le anulează nejustificat și spunem nejustificat pentru că managerii de la operatorii privati le consideră rentabile și le preiau și le și înmulțesc după ce CFR Călători renunță la ele pentru că sunt nerentabile. Să înțelegem că managerii de la operatorii de transport feroviar de călători privati sunt singurii care înțeleg că trenurile de călători anulate de CFR Călători sunt foarte rentabile…
Membrii de sindicat ai FSTFR au susținut la MITINGULdin 26.07.2013 organizat de Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România , că nu vor recunoaste si nu vor semna nici un act adițional la Contractele Individuale de Muncă în care nu este precizat că din cotizația de 1 % din salariu reținută pe ștatul de plată, partea de 80% merge către sindicatul din care este membru de sindicat și partea de 20% din cotizația ce îi este reținută se virează la federația din care face parte, respectiv la FSTFR . Membrii de sindicat ai FSTFR susțin că nu vor semna Actul Adițional la Contractul lor Individual de Muncă în care se menționează că cotă parte din cotizația lor de membru de sindicat se va reține și se va vira nu la FSTFR din care fac parte ci la alte federații sindicale feroviare profesionale semnatare ale Contractului colectiv de munca, respectiv FNFMC sau AFTF după caz, dupa cum vor stabili Consiliile de Conducere ale acestora.
Domnule Liviu Grab aș vrea să negociați și semnați Act Aditional la CCM la nivel de CFR Călători numai dacă Art. 93.-(1) ,Art. 94.-(2) și (3) și cu Art. 101 să se modifice astfel:
la Art. 93.-(1) prin eliminarea cuvântului ,,mandatare”; la Art. 94.-(2) și (3) eliminarea cuvintelor ,,federațiilor sindicale feroviare profesionale semnatare a CCM” și înlocuirea cu ,,federațiilor sindicale feroviare din care fac parte ca membrii de sindicat” și la Art. 101 să se completeze astfel ” Reprezentanți salariaților și organizațiile sindicale reprezentative…………” .
În plus domnule Liviu Grab aș vrea să negociați și să semnați Act Aditional la CCM la nivel de CFR Călători numai dacă nu se modifică formula de calcul și coeficientul K ce se regăsește în formula de calcul din Anexa 1 la CCM la nivel de CFR Călători pe 2012-2014 și numai dacă pe grila de salarizare se pune la clasa 1 de salarizare valoarea de 800 lei la care se aplică înmulțirea cu coeficientul K ce se regăsește în formula de calcul din Anexa 1 la CCM la nivel de CFR Călători pe 2012-2014 și cu condiția să nu ni se mai umble la sporurile care ne-au mai rămas…
Un alt salariat al CFR Călători spunea că : ,,reprezentantul salariaților domnul Liviu Grab a precizat mecanicilor de locomotivă și automotor de călători de la CFR Călători că nu este de acord cu forma actuală a Art. 93.-(1); Art. 94.-(2) și (3) și Art. 101 din CCM la nivel de SNTFC CFR Călători SA pe anii 2012-2014, respectiv că va cere și va consemna în Procesul Verbal al primei ședințe de negociere a unui Act Adițional la CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA ca CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2012-2014 ca Art. 93.-(1) ,Art. 94.-(2) și (3) și cu Art. 101 să se modifice astfel: la Art. 93.-(1) prin eliminarea cuvântului ,,mandatare”; la Art. 94.-(2) și (3) eliminarea cuvintelor ,,federațiilor sindicale feroviare profesionale semnatare a CCM” și înlocuirea cu ,,federațiilor sindicale feroviare din care fac parte ca membrii de sindicat” și la Art. 101 să se completeze astfel ” Reprezentanți salariaților și organizațiile sindicale reprezentative…………………….” .
Domnule Liviu Grab trebuie să ști că salariații CFR Călători suntem alături de tine…
Domnule Liviu Grab aș vrea să știți că speranța noastră de mai bine sunteți dumneavoastră domnule LIVIU GRAB și este domnul MAXIM RODRIGO ȘI FSTFR…Să nu cedați domnule Liviu Grab în calitatea pe care o aveți de reprezentant al salariaților CFR Călători, fără dumneavoastră nu se poate negocia și semna Act Aditional la CCM la nivel de CFR Călători și fără Alianța Națională Sindicală Feroviară ( ANSF) unde Președinte este Maxim Rodrigo, nu se poate negocia și semna alt CCM la nivel de CFR Călători…
Doresc pe această cale să mulțumesc tuturor participanților la MITINGURILE organizate de Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România în datele de 31.05.2013 și 26.07.2013, dar și membrilor nostril de sindicat care au participat și la pichetările și Mitingurile organizate de celelalte Federații Sindicale în perioada dintre cele două MITINGURI organizate de Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România în datele de 31.05.2013 și 26.07.2013. Doresc în primul rând să mulțumesc și de modul civilizat în care s-au comportat, la aceste forme de protest cfr-ist, toți participanții și doresc să mulțumesc tuturor participanților pentru prezență și pentru că au demonstrat că cfr-iștii doresc ca Unitățile Feroviare de Stat să existe în continuare și ca acestea să devină exemple pozitive pentru economia națională…
Domnule Altruistu referitor la comentariul dumneavoastră : ,,DE ce mi se cenzureaza unele comentarii. ,, vă pot spune că cei din conducerea FSTFR au solicitat și solicită tuturor celor care comentează pe site-ul http://www.fstf.ro să nu adreseze în comentariile pe care le fac cuvinte jignitoare sau de amenințare la adresa altor persone…și în mod sigur s-au dat toate comentariile celor care își scriu numele și prenumele și care confirmă telefonic administratorilor site-ului http://www.fstf.ro, că ei sunt cei care au comentat și-și asumă cele commentate…
Domnule Altruistu referitor la comentariul dumneavoastră : ,, Eu cind m-am inscrins in sindicat m-am inscris in Sindicatul Mecanicilor de Locomotiva nicidecum în Sindicatul TESA care este acum. Vin la miting pe 26.07.2013 pentru ca inca am incredere in tine frate Rodrigo. ,, îți mulțumesc pentru încrederea acordată și cred că totuși ști că Sindicatul din care faci parte se numește în continuare Sindicatul Mecanicilor de Locomotiva și are în componentă mecanicii de locomotivă și automotor de călători , dar are acum în plus și salariații TESA , justificarea reală este Legea nr. 62/2011 , art 51.-(1) C. care prevede că ,,Reprezentativitatea organizațiilor sindicale la nivel de unitate SNTFC CFR Călători SA ce dă dreptul la negocierea CCM la nivel de unitate SNTFC,,CFR Călători,,SA se obține de organizațiile sindicale care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții:
a) au statut legal de sindicat;
b)au independent organizatorică și patrimonială;
c)numărul de membrii ai sindicatului reprezintă cel puțin jumătate plus unu din numărul de 14.000 de angajați ai unității SNTFC CFR Călători,,SA,,.
Aș vrea să ști că dacă vrem cu adevărat să fim puternici va trebui să ne unim toate sindicatele de mecanici de locomotivă și automotor de la CFR Călători într-un singur sindicat national și tot nu avem 7001 de membrii de sindicat pentru că toată Ramura Tracțiune cu TESA cu tot are 3000 de salariații de la CFR Călători și până la 7001 membrii de sindicat dacă vrem să fim reprezentativi și semnatari de CCM la nivel de CFR Călători ar trebui în sindicatul national despre care vorbeam să adere și salariați de la Ramura Comercial și de la Ramura Vagoane până măcar la numărul de 7001 membrii de sindicat… Ce mă sfătuiești să rămânem 2000 de membrii de sindicat pentru a avea numai mecanicii de locomotivă și automotor de la CFR Călători, dar vor negocia CCM-ul la nivel de CFR Călători numai alte Federații care au membrii de sindicat și la Infrastructura Feroviară de Stat și la CFR Marfă și la CFR Călători și care le permite astfel prin numărul de oameni să aibă reprezentativitate la Sector de Activitate și astfel să aibă dreptul să negocieze CCM la nivel de CFR Călători , sau mă sfătuiești să acceptăm aderarea și a salariaților TESA și a salariaților de la Ramura Comercial și de la Ramura Vagoane pentru a ajunge la cel puțin 7001 membrii de sindicat al unui singur sindicat national de cel puțin 7001 membrii de sindicat ce sunt salariați ai CFR Călători și astfel să putem să negociem CCM-ul la nivel de CFR Călători și noi cei de la Sindicatele Mecanicilor de Locomotivă și Automotor de la CFR Călători împreună cu salariații TESA și cu salariații de la Ramura Comercial și cu salariații de la Ramura Vagoane ce au aderat la sindicatul national despre care îți vorbeam ????? Vreau să știi că în situația în care se va hotărâ să mergem pe varianta de cel puțin 7001 membrii de sindicat atunci vor exista alegeri pentru noul sindicat și este bine să analizați foarte atent pe cine alegeți ca Președinte și pe cine alegeți în Comitetul de Conducere al Sindicatului Național și alegerea trebuie să fie decât cea hotărâtă de toți membrii de sindicat ai Sindicatului Național despre care vorbeam mai sus și trebuie să poată fi orice membru de sindicat atât în Comitetul de Conducere cât și în funcția de Președinte , membrii de sindicat care vă inspiră încredere și care dorește întradevăr să ne reprezinte…
Domnule presedinte a-ti gresit cind a_ti aparat tesa . Sunt prea multi plimbatori de hirti . Eu cind m-am inscrins in sindicat m-am inscris insindicatul Mecanicilor de locomotiva nicidecum in sindicatul tesa care este acum. Vin la miting pe 26,07,2013 pentru ca inca am incredere in tine frate rodrigo.
GABY SPUNEI NUMELE
DE ce mi se cenzureaza unele comentari
Noi cei de la FSTFR nu ne temem să spunem adevărul nici ,,de cel vândut de la Depoul BC la altă Federație, pe care toți îl știu,, și ,,nu ne temem să spunem adevărul că managerul privat nu a făcut altceva decât să anuleze trenuri, nu a îmbunătațit conditiile de muncă, a instituit teama în rândul salariatilor, face presiuni în randul membrilor de sindicat, a diminuat salariile , nu prezintă salariaților strategia de redresare a CFR Călători(dacă are asa ceva), etc…. ,, .
Și mai mult MITINGUL organizat de FSTFR în data de 26.07.2013 va fi cu efect pentru CFR Călători și este unul din formele de protest legale. Vom protesta până vom fi respectați și până vom fi consultați și nu uitați fără libertatea de exprimare a tuturor organizațiilor sindicale nu există democrație… Fără dialog social al administrației CFR Călători cu toate Federațiile Sindicale de la CFR Călători , tot timpul vor fi acțiuni în instantă pentru toate drepturile salariale calcate în picioare de actuala conducere a CFR Călători și vor fi permanent acțiuni diverse de protest ale Federației Sindicale căreia îi este refuzat prin orice formă dialogul social împotriva conducerii CFR Călători care blochează dialogul social…
Toti vorbesc dar le frica sa puna punctu pe .I.
Nimeni nu vorbeste de cel vindut de la bc la alt sindicat dar toti il stiu
Facem Mitinguri De Geaba
Nu se mai poate Greva generala
Adevarat, protestatarii de astazi au facut miting în special privitor la privatizarea CFR Marfă si la concedierile de la CFR Marfa si nu s-a pus problema societății CFR Călători. Oare FMLR și FNFMC nu au membrii si la CFR Calatori sau considera că toate sunt bune si frumoase la CFR Calatori? Poate li s-a interzis să discute despre asta ? să pară că la CFR Călători totul merge bine, că managerul privat își face treaba! să fim serioși !
Noi nu ne temem să spunem adevărul, că managerul privat nu a făcut decât să anuleze trenuri, nu a îmbunătațit conditiile de muncă, a instituit teama în rândul salariatilor, face presiuni în randul membrilor de sindicat, a diminuat salariile , nu prezintă salariaților strategia de redresare a CFR Călători(dacă are asa ceva), etc….
Tăcere. Pentru ce? FNFMC și FML-ul și-au făcut treaba.
Acum e rândul FSTFR, a adevăraților mecanici de locomotivă. Nouă nu ne va fi frică să ne luăm de piept cu administrația.
Dacă ei s-au ocupat de tot sistemul feroviar în ansamblu lui( că doar se laudă că au 90%), noi ne vom ocupa punctual, dar numai de SNTFC, ptr. că nu am auzit prea des cuvântul ,,călători,,în toate intervențile lor televizate.
Acum este timpul nostru.
http://www.gandul.info/politica/privatizarea-cfr-marfa-la-un-pas-de-esec-planul-b-pe-care-fenechiu-l-a-pus-pe-masa-guvernului-11151543
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/cfr-marfa-angaja-ii-vor-lucra-cinci-zile-pe-saptamana-dar-vor-fi-plati-i-pentru-patru-99462
SPERANTA UNOR REVENDICARI ADEVARATE PENTRU CEI DE LA CFR CALATORI, RAMANE IN PROTESTUL SINDICATULUI TRANSPORTATORILOR DIN 26.07.2013.
PUTEM CREDE CA ARE DREPTATE DL. MOLEA CAND SPUNE :
“Mai ceferistilor, voi nu vedeti ca nu e mai e loc de glume. Trebuie blocata calea ferata pana nu reuseste golanul de Fenechiu impreuna cu Micu, Dorobantu si Ghibu sa vanda si traversele…”
ASA O FI ?
UN LUCRU ESTE SIGUR, SUNT BANI PENTRU SALARIILE DE MII SI MII DE EURO ALE CELOR ENUMERATI MAI SUS , DAR , DIN PACATE , PERFORMANTELE LOR MANAGERIALE SUNT ZERO.
DL. PONTA , IN CALITATE DE PRIM MINISTRU AL GUVERNULUI ROMANIEI SI DE INTERIMAR LA TRANSPORTURI, VA RUGAM SA LUATI MASURI URGENTE , AJUNGE CU MINCIUNA , JAFUL SI AROGANTA DE LA CALEA FERATA !
SA NE AJUTE BUNUL DUMNEZEU SA SCHIMBAM CEVA IN BINE .
Doamnă Maria, ați pus punctul pe„I”.Acesta-i adevărul pe care Managerul Privat nu vrea să-l vadă sau mai grav, îl ascunde. Și pentru ce? Pentru ca să aibe alături aceea federație care îi reprezintă și care ne vinde pe toți numai să nu li se taie drepturile lor. Aveți dreptate, sunt foarte mulți de la comercial, oameni cinstiți și care își câstigă salariul cinstit și onest. Dar… .
Ne vedem mâine, să punem degetul pe rană și punctul pe„I”.
stiu ca nu e bine sa lasi garda jos si nici nu-mi sta in fire acest lucru,dar,cu toata parerea de rau ,mie ,toata lupta care se duce acum e din start pierduta…atata timp cat inamicul nr 1 al caii ferate a ajuns mecanicul de locomotiva,care e anchetat si paraanchetat si pentru ce face si pentru ce nu face,cand sant mentinute case de bilete in care nu se vand 2 bilete pe zi ,cand un conductor de tren isi barfeste colegul ca taie prea multe bilete in tren si,,ce-o sa zica sefii,in loc sa le dam lor …,, paradoxal este faptul ca trenurile se scot pentru ca nu sant incasari ,in schimb circula pline….stiu ca supar multa lume,ii rog sa ma scuze pe cei pe care poate i-am jignit ,dar asta este marele adevar ,banii intra mai mult in buzunare decat in casierii
Ne vedem în 26.07.2013, în parcul CFR (facem o baie de mulțime, că tot este la modă) sustin ce a spus domnul Puchi vom spune acolo toate nemultumirile si în primul rand nemultumirea că Managerul Privat de la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu anuleaza trenurile de calatori si pe care le dă operatorilor privati, nu a facut nimic să îmbunătățească conditiile de muncă( în unele dormitoare aleargă șobolani, etc…) pentru că blochează dialogul social cu Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) și cu Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF) prin demersurile pe care le întreprinde contra acestor organizații sindicale care încearcă prin lupta sindicală să păstreze CFR Călători ca un bun al Statului Român …
Vom protesta in data de 25 iulie 2013 in fata Ministerului Transporturilor si vom avea curajul să spunem adevarul (chiar dacă vom fi acuzati de calomie) domnului manager privat că nu se vede nimic bun realizat de el pe această perioada de cand conduce CFR Calatori, să citească si dumnealui ziarele care tot îi critică activitatea, nu se văd investitii, nu se vede nicăieri nici o îmbunătățire a conditiilor de muncă, oamenii sunt peste tot îngrijorati, nimeni nu are nici o multumire, nici o apreciere la adresa managerului….. si asi putea continua tot asa …… managerul acesta chiar nu vede că nu este apreciat de nimeni, ,, toti vor sa plece, să vina oricine nu mai el nu ….” Pentru ce si de unde este platit cu atatia bani ?…………. daca CFR Calatori este pe minus de unde sunt bani pentru acest salariu………….. nesimtit? S-au redus salariile pentru ca nu erau bani, oare s-a redus si salariul domnului manager macar cu o zi? Oare nu vede nimeni la minister, la guvern, acest manager se spune ca a fost pus să reducă cheltuielile cu 60% ….. Cum să platesti un om cu multi bani să reducă cheltuielile? este înstare cineva să să răspundă?
Un comunicat de presă scurt și la obiect. Toate nemulțumirile noastre sunt cuprinse în acest comunicat. Vom detalia la miting.
Voi fi acolo cu siguranță, indiferent de vreme. Tuturor celor care le pasă de CFR Călători și locurile lor-noastre- de muncă sunt invitați să ni se alăture(dacă au curaj). Ne vedem în 26.07.2013, în parcul CFR(facem o baie de mulțime, că tot este la modă).
Vom protesta în 26.07.2013, între orele 11.00-13.00 , în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că Managerul Privat de la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu blochează dialogul social cu Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) și cu Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF) prin demersurile pe care le întreprinde contra acestor organizații sindicale care încearcă prin lupta sindicală să păstreze CFR Călători ca un bun al Statului Român …
Vom protesta în 26.07.2013, între orele 11.00-13.00 , în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că vrem să se elimine indiferența și lipsa de strategie economico-financiară a Guvernului României fata de sistemul feroviar din România, arătată în mod fățiș prin : neasigurarea compensațiilor reale de transport la S.N.T.F.C. ,,CFR Călători” S.A., fapt care duce la pierderi anuale, nejustificate și nereale, ale acestei companii și din cauza lipsei resurselor necesare reabilitării și modernizării infrastructurii feroviare din alocații de la bugetul statului pentru a putea crește astfel viteza de circulație a trenurilor de călători.
Conform Anexei nr.5 la Actul adițional nr.1/2013 la Contractul de prestări servicii publice al CFR Calatori (anexăm în copie Anexa nr. 7 la Contractul de prestări servicii publice al CFR Calatori pentru perioada 2012-2015), rezultă o subfinanțare prin faptul că se acordă în anul 2013 o compensație de 935.929 mii lei in situația în care compensația anuală necesară este de 1.510.000 mii lei.
Vom protesta și pentru nealocarea sumelor bugetate in valoare de 850 milioane lei necesare activităților de mentenanța a infrastructurii publice feroviare pentru asigurarea siguranței circulației, fără a se mai reduce vitezele de circulație.
Vom protesta în 26.07.2013, între orele 11.00-13.00 , în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că vrem să se elimine subfinanțarea permanentă a sistemului feroviar de stat , situație ce conduce la falimentarea acestuia și în special al S.N.T.F.C. ,,CFR Călători” S.A. .
Ne vom referi la starea actuală a infrastructurii feroviare de stat la care sunt în creștere permanentă restricțiile de viteză și limitările de viteză pentru a putea asigura Siguranța Circulației (exemple sunt B.A.R.-urile) și toate acestea datorită subfinanțării permanente a infrastructurii feroviare de stat și ne vom referi la parcul de vagoane, automotoare și rame electrice de la CFR Călători ce este insuficient asigurării trenurilor de călători datorită lipsei investiților în materialul rulant de la CFR Călători.
Vom protesta în 26.07.2013, între orele 11.00-13.00 , în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că vrem să se acorde din nou autorizațiile de călătorie salariațiilor CFR Călători și permisele pentru membrii de familie ai salariaților. Vom arăta că pentru salariații CFR Călători autorizațiile de călătorie pentru salariații CFR Călători și permisele pentru membrii de familie ai salariaților nu reprezintă un cost suplimentar pentru CFR Călători. De ce nu luptați domnule Manager Privat al CFR Călători-Valentin Dorobanțu să faceți ceva și pentru salariații CFR Călători ???????……
Vom protesta în 26.07.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că vrem să existe un angajament al Managerului Privat de la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu că nu se vor mai anula trenurile de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe 2013 în vigoare aprobat și de Ministerul Transporturilor și de Guvernul României.
REȚINEȚI că trenurile de călători ale CFR Călători nu sunt o pierdere pentru CFR Călători și nu le mai anulați pentru că în realitate nu aveți suficiente vagoane , suficiente automotoare și suficiente rame electrice…
Vom protesta în 26.07.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că nu vrem să asistăm la falimentarea CFR Călători pentru că Managerul Privat de la CFR Călători se concentrează în anul 2013 mai mult pe eliminarea vocilor critice la adresa conducerii CFR Călători, decât pe eliminarea pierderilor CFR Călători . Managerul Privat de la CFR Călători se concentrează în anul 2013 și pe anularea multor trenuri de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe 2013 în vigoare aprobat și de Ministerul Transporturilor și de Guvernul României. Atenție! Trenurile de călători ale CFR Călători nu sunt o pierdere și nu le mai anulați nejustificat și spunem nejustificat pentru că managerii de la operatorii privati le consideră rentabile și le preiau și le și înmulțesc după ce CFR Călători renunță la ele pentru că sunt nerentabile. Să înțelegem că managerii de la operatorii de transport feroviar de călători privati sunt singurii care înțeleg că trenurile de călători anulate de CFR Călători sunt totuși rentabile…