URMEAZA NOI DISPONIBILIZARI LA CALEA FERATA????

In ziarul ZIUA NEWS a aparut un articol unde este specificat ca aproape 10000 de CFR-isti vor fi disponibilizati…citeste aici

SHARE

64 Responses

  1. Am arătat că FSTFR a organizat un MITING în 31.05.2013 și ce a cerut pe parcusul protestului. Vom arăta ce a înțeles Managerul Privat al CFR Călători -domnul Valentin Dorobanțu din Mitingul din 31.05.2013 și punctul său de vedere în acest sens exprimat în ședința din 18.06.2013. Vom solicita apoi întâlnirea cu Ministrul Transporturilor așa cum de altfel s-a stabilit anterior Mitingului din 31.05.2013 organizat de FSTFR și în funcție de situațiile în care ne vom afla după aceste etape parcurse în speranța că s-a activat Dialogul Social și la Nivel de unitate SNTFC,,CFR Călători,,SA, ne vom declara mulțumiți de rezultatele MITINGULUI din 31.05.2013 și vom opri protestele pentru că am constatat că s-a revenit la un Dialog Social real și la Nivel de unitate SNTFC,,CFR Călători,,SA menit să rezolve multiplele probleme ale CFR Călători din care multe apărute odată cu înscăunarea ca Director General a domnului Valentin Dorobanțu sau vom trece la organizarea altui MITING , la Pichetări și la alte forme de protest, inclusiv la cele de executare silită și chiar și la efectuarea de plângeri penale dacă se vor impune , până când membrii de sindicat ai FSTFR, Sindicatele afiliate la FSTFR și conducerea FSTFR , îi vom opri pe toți cei pe care noi salariații CFR Călători îi considerăm TERMINATORII din interiorul CFR Călători ai SNTFC,,CFR Călători,,SA… Avertizăm pe cei pe care îi considerăm Terminatorii din interiorul CFR Călători că dacă își mai forțează norocul , s-ar putea să devină Istorie și să fie dați exemplu pentru istoria întunecată a CFR Călători…

  2. Beti petru toate astea eu zic ca trebuie sa multumiti liderilor de sindicat (bolos ,mantescu si mai stiu eu cine va reprezinta) ,conduceri societatii si de ce nu a sucursalei timisoara care este complet izolata de restul tarii ,de ce ? eu o stiu foarte bine . Ati auzit de FEDERATIA SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI DIN ROMANIA si de cea ce face presedintele ei MAXIM RODRIGO GABRIEL pentru oameni ?Ati stiut ca in data de 31-05-2013 aceasta federatie (fstfr) a organizat un miting in fata ministerului transporturilor ? voi ce faceti fratilor oare voi nu aveti aceleasi probleme si nevoi ca si noi ? daca stam ascunsi dupa perdea si ne tremura budigaii nu am facut nimic si dam frau liber conducerii si mult stimatului manager sa faca ce vrea cu noi (soarta este dupa cum si-o mai face si omul). Daca doresti sa ma contactezi sa povestim mai multe exprima-ti dorinta pe acest site ,si vom lua legatura .

    1. Pentru Aurelian!Din 13 oameni care faceau scandal in urma cu o saptamana,am ramas doar 3.Ceilalti au fost convinsi de conducere(inclusiv a sindicatului reparatorilor)ca e mai bine sa vina la Timisoara ,daca mai vor loc de munca.Toate problemele au inceput cand am refuzat semnarea esalonarilor pentru banii(primele din 2004-2009} castigati in instanta.Eu m-am saturat de toate viclesugurile societatii care, in cardasie cu sindicatul nostru, ne-a luat grupa 1-a de munca,bonurile,primele,banii de concediu si,ce a culminat,autorizatiile de calatorie.M-am angajat in 1987 si primul drept au fost acele file din permisul de calatorie gratuita!Astia n-au mai tinut cont de drepturile castigate cu multi ani in urma,au taiat tot.In schimb,Regiotrans-ul prospera din an in an si noua ne spun ca rutele nu sunt rentabile pentru trenurile CFR.Mi-e sila de cate amenintari am auzit!In ultimii ani lucram afara,deoarece cele doua hale au fost inchise printr-o simpla hartie, care zicea ca prezinta pericol de prabusire.Sper sa pot pleca, in aceasta luna, la o firma privata si sa nu mai intorc privirea!La coruptia care exista in CFR oricum nu avem nici un viitor!

  3. Activitatea de reparatii de la Puntul de Lucru Lugoj, al Sectiei SCRL Timisoara, s-a desfiintat de la 1.iunie.Culmea e, ca activitatea de exploatare, a locomotivelor, continua fara nici un fel de modificare!Ma intreb de ce 13 oameni sunt pusi sa faca naveta la Timisoara,cand locomotivele remizeaza la SELC Lugoj?Si, ca sa fie paharul plin,abonamentele pentru naveta contin numai 15 calatorii,pentru restul zilelor lucratoare ar trebui sa ne platim singuri transportul!Dupa 26 de ani in CFR m-am saturat de incompetenta managerilor si voi pleca cu un gust amar.Rusine tuturor celor care au distrus a doua armata a tarii!

  4. Mă alătur și eu Secretarului General al FSTFR domnul Ștefan Marinescu și mulțumesc participanților la MITINGUL organizat astazi 31.05.2013 de FSTFR si felicitari pentru toți participanții ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA veniți din toată țara pentru a protesta chiar și în condiții de ploaie pe toată perioada protestului și felicitări pentru modul civilizat pe care l-au avut participanții la MITING pe toată perioada protestului din 31.05.2013 . Mulțumesc și invitaților ce au participat la MITINGUL organizat astazi 31.05.2013 de FSTFR și în special domnului Colonel Dogaru Mircea , doamnei Denisa Popovici de la Spitalele CFR și domnului journalist Miron Manega. Mulțumesc Televiziunilor, Radiorilor și Presei prezente la Miting. Mulțumesc Primarului General al Capitalei, Jandarmeriei , Pompierilor, Poliției și celorlalte organe ale Statului Român care ne-au fost alături în organizarea și desfășurarea acestui MITING. Mulțumesc și domnului Ministru Relu Fenechiu care în data de 30 mai 2013 la sediul Ministerului Transporturilor s-a întâlnit cu Președintele FSTFR și pentru că în urma întâlnirii s-a încheiat o minută semnată de cei doi și prin care Ministrul Transporturilor -domnul RELU FENECHIU l-a asigurat pe Președintele FSTFR că va solicita conducerii CFR CĂLĂTORI analizele financiare la zi , precum și măsurile luate în calcul pentru eficientizarea activității societății CFR CĂLĂTORI în anul 2013 și în viitor, situații care vor fi prezentate partenerilor sociali etc. Mulțumesc și Doamnei Ministru Delegat pentru Dialog Social- ADRIANA DOINA PANĂ pentru întâlnirea de la Ministerul Muncii , mulțumesc și domnului PRIM-MINISTRU VICTOR-VIOREL PONTA, precum și tuturor reprezentanților Ministerului Transporturilor cu care reprezentanții FSTFR s-au întâlnit în perioada anterioară MITINGULUI din 31.05.2013, precum și domnului Ministru Secretar de Stat -domnul NICU BUICĂ cu care reprezentanții FSTFR s-au întâlnit și în ziua MITINGULUI.

  5. Vă faceam cunoscut ca in data de 24.05.2013 la Primăria Municipiului Bucuresti s-a înregistrat o Adresă a FSTFR cu intenția de organizare a unui Miting de către F.S.T.F.R. in data de 31.05.2013 intre orele 10:30 – 13:30, in Bucuresti, in locatia din parcul din fata Ministerului Transporturilor. Scopul manifestării este ca SINDICALIȘTII de la FSTFR să facă cunoscut opiniei publice ce se întâmplă în sistemul de transport feroviar de călători din România și pentru ca SINDICALIȘTII de la FSTFR să dovedească că nu sunt nici ,,ORBI,, și nici ,,MUȚI,, față de ce se întâmplă în sistemul de transport feroviar de călători din România și pentru ca SINDICALIȘTII de la FSTFR să dovedească că nu sunt nici sclavii Managerului Privat de la CFR Călători-domnul VALENTIN DOROBANȚU , iar exprimarea protestului se face în principal fata de:
    – faptul că ne aflăm pe Direcția ce are sensul greșit , respectiv cel al falimentării sistemului feroviar de calatori de stat datorita strategiei neadecvate a Consiliului de Administratie al SNTFC CFR Călători SA si a Managerului Privat al Societatii Nationale de Transport Feroviar CFR Călători SA , strategie care se bazează în special pe anulări de trenuri de călători ale CFR Călători pentru ca acestea să ajungă ulterior la privați cu tot cu subvenție(cu tot cu compensație), strategie care se bazează și pe desființări de dormitoare pentru ca acestea să ajungă ulterior la privați, strategie care se bazează pe desființări de Puncte de lucru de Tracțiune și pe desființări Puncte de Lucru de Vagoane pentru ca spațiile respective să ajungă ulterior la privați, pe micșorări permanente ale slariului lunar al angajaților CFR Călători (reducere normă lunară, sancțiuni disciplinare pentru orice , anularea sau suspendarea rînd pe rând a tuturor drepturilor salariale, precum și a autorizațiilor de călătorie etc.) , pe o atmosferă în care amenințările vin de la toate nivelurile administrației SNTFC CFR Călători SA și pe crearea unei imagini negative ce se prezintă opiniei publice despre salariații ce aduc veniturile la CFR Călători, respectiv pentru mecanicii de locomotivă și automotor și pentru șefii de tren și conductorii de bilete e tocmai pentru a se spune că CFR Călători și din această cauză nu este profitabilă și pe degradarea continuă a condițiilor de muncă ale angajaților CFR Călători pentru ca să-i determine pe aceștia să ajungă și ei la privați , precum si datorita lipsei surselor de finantare datorate în principal susținerii de către Ministerul Transporturilor și de către Guvernul României a managementului defectuos din calea ferata prin acceptarea fără nici o justificare reală a mutării prestației pe bucăți de la CFR Călători la societățile private cu tot cu subvenție (compensație) aferentă și subfinanțarea permanentă a societății statului ,,CFR CĂLĂTORI,, ( prin acordarea în ultimii ani a unei compensații mult mai mici decât cea necesară pentru prestația efectuată, respectiv de 43% din total venituri ale CFR Călători) pentru a putea muta finanțarea la societățile de transport feroviar de călători privați( prin acordarea în ultimii ani a unei compensații cel puțin egală cu compensația necesară pentru prestația efectuată, respectiv de circa 85% din totalul veniturilor societăților de transport feroviar de călători privați);
    – nesiguranta locurilor de munca chiar și în anul 2013 datorată anularilor nejustificate a peste 150 de trenuri de calatori/zi din cele 1400 trenuri de calatori/zi ale S.N.T.F.C. ,, CFR Călători” SA ce conduce la posibilitatea pierderii de locuri de muncă, etc…

  6. FEDERATIA SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI DIN ROMANIA vă face cunoscut ca in data de 24.05.2013 la Primăria Municipiului Bucuresti s-a înregistrat Adresă cu intenția de organizare a unui Miting de către F.S.T.F.R. in data de 31.05.2013 intre orele 10:30 – 13:30, in Bucuresti, in locatia din parcul din fata Ministerului Transporturilor.
    La aceasta manifestare vor participa circa 1000 de persoane.
    Scopul manifestarii il constituie exprimarea protestului fata de:
    – falimentarea sistemului feroviar de calatori datorita strategiei neadecvate a Consiliului de Administratie al SNTFC CFR Călători SA si a Managerului Privat al Societatii Nationale de Transport Feroviar CFR Călători SA, precum si datorita lipsei surselor de finantare datorate în principal managementului defectuos din calea ferata;
    – nesiguranta locurilor de munca datorată anularilor nejustificate a peste 150 de trenuri de calatori/zi din cele 1400 trenuri de calatori/zi ale S.N.T.F.C. ,, CFR Călători” SA ce conduce la posibilitatea pierderii de locuri de muncă, etc..;
    – diminuarea salariului lunar al angajatilor SNTFC CFR Calatori SA timp de 5 luni în anul 2013;
    – Degradarea conditiilor de munca si de odihnă prin desfiintarea unor dormitoare si prin desfiintarea unor puncte de lucru, etc..;
    – anularea si suspendarea drepturilor salariatilor CFR-sti cum ar fi autorizatiile de calatorie si majoritatea permiselor de calatorie ale membrilor de familie, etc.
    – impunererea de către administrația SNTFC CFR Călători SA ca unii din membrii de sindicat să renunțe la calitatea de membru de sindicat ;
    – impunererea de către administrația SNTFC CFR Călători SA de a da declații de confidențialitate chiar și la președinții de federații, sindicate, etc.. ;
    – amenințările de orice fel asupra membrilor de sindicat ai FSTFR, etc. ;
    – nerespectarea cadrului general stabilit a cerintelor minime ale dreptului la informare si consultare a angajatilor si a reprezentantilor sindicatelor în care angajatii SNTFC ,, CFR Calatori” SA sunt membri de sindicat;
    – nerespectarea unor prevederi din C.C.M .2012- 2014 la nivel de SNTFC ,,CFR Calatori” SA privind drepturile angajatilor etc..
    – si alte probleme care vor fi expuse de invitatii delegati la Miting și de către ceilalții participanți la Miting.
    Precizam ca întrunirea grupului de manifestanti se va face in Piata Garii de Nord între ora 09:30 si ora 10:30.
    Manifestanti se vor grupa in zona parcului din fata Ministerului Transportului incepand cu ora 10:00 si vor manifesta de la ora 10.30 pana la ora 13:30. Comunicarea cu grupul de manifestanti se va asigura cu un autovehicol dotat cu mijloace de sonorizare.
    Dupa incheierea manifestarilor din zona parcului din fata Ministerului Transportului, grupul de manifestanti se va dispersa catre Calea Grivitei, B-dul I. Gh. Duca si B-dul Dinicu Golescu si în Gara de Nord la trenuri pentru a se deplasa spre casa.
    Precizăm că alături de acest anunț este anexată informarea asupra măsurilor ce privesc buna desfășurare a Adunării publice organizată de FSTFR în data de 31.05.2013 intre orele 10:30 – 13:30, in locatia din parcul din fata Ministerului Transporturilor.
    Presedinte F.S.T.F.R.

  7. Zece strategii de manipulare a poporului nostru
    1. ’’A distrage în permanenta atentia publicului, departe de adevaratele probleme sociale, captivata de subiecte fara importanta adevarata. A tine mereu publicul ocupat, ocupat, ocupat, fara nici’un timp pentru gândire” scrie Chomsky.
    2. A cauza probleme si apoi, a oferi solutii.
    Aceasta metoda se mai numeste si ’’ problema – reactie – solutie”. La început, se creeaza problema, sau „situatia”, prevazuta pentru a suscita o anume reactie a publicului, pentru ca tocmai acesta sa ceara masurile mai dinainte stabilite pentru a fi acceptate. De exemplu: dezvoltarea intentionata a violentei urbane sau organizarea de atentate sângeroase, pretinse antisemite, pentru ca publicul sa ceara legi represive, în detrimentrul libertatii.

    3. Strategia „în degradeu”.
    Pentru ca publicul sa accepte o masura inacceptabila, este de ajuns sa fie aplicata în mod progresiv, în ’’degradeu”, pe o durata de zece ani. În acest fel, au fost impuse conditii sociale si economice absolut noi au fost impuse din 1980 pâna în 1990. Somaj masiv, imigratie – invazie, precaritate, flexibilitate, delocalizari, salarii care nu mai asigura un venit decent, iata schimbarile care ar fi provocat o revolutie daca ar fi fost aplicate în mod brutal.
    4. Strategia actiunii cu date diferite.
    O alta maniera de a obliga publicul sa accepte o hotarâre nepopulara este de a o prezenta ca “dureroasa, dar necesara’’, obtinând acordul publicului în prezent, pentru aplicarea în viitor. Este mult mai usoara acceptarea unui sacrificiu viitor decât al unuia apropiat. În primul rând, pentru ca efortul nu trebuie facut imediat, apoi, pentru ca publicul are mereu tendinta de a nadajdui ’’totul va merge mai bine mâine” si ca sacrificiul cerut va putea fi evitat. În fine, aceasta maniera lasa publicului timp pentru a se obisnui cu ideea schimbarii, pe care o va accepta cu resemnare la momentul venit. Exemplu recent: trecerea la Euro si pierderea suveranitatii monetare si economice, acceptate de tarile europene între 1992 – 1995 si aplicate în 2002.
    5. A se adresa publicului ca unor copii mici.
    Cea mai mare parte a publicitatilor destinate marelui public folosesc discursuri, argumente, personaje si un ton absolut copilaresti, aproape debile, ca si cum spectatorul ar fi un copil mic sau un handicapat mental. De ce oare ? ’’de 12 ani.”Daca ne adresam unei persoane ca si cum ar avea 12 ani, atunci aceasta, prin sugestibilitate si cu o oarecare probabilitate, va avea un raspuns sau o reactie tot atât de lipsita de simt critic ca al unui copil de 12 ani” analizeaza Chomsky.
    6. A face apel mai mult la partea emotionala decât la gândire.
    Este o tehnica clasica pentru a opri analiza rationala si, deci, simtul critic al oamenilor. Ïn plus, folosirea emotionalului deschide accesul la subconstient, pentru implantarea unor anumite idei, dorinte, spaime, pulsiuni sau comportamente.
    7. Mentinerea poporului în nestiinta si prostie.
    A face în asa fel ca poporul sa nu înteleaga tehnologiile si metodele folosite pentru controlarea si robirea lui. Calitatea educatiei data claselor inferioare trebuie sa fie cât mai slaba, încât prapastia de nestiinta, care separa clasele de jos de cele de sus sa fie si sa ramâna de neînteles de cele dintâi.
    8. A încuraja publicul sa se complaca în mediocritate.
    A încuraja publicul sa creada ca e ”bine” de a fi prost, vulgar si incult. A-l îndopa cu seriale americane si emisiuni de tele-realitate, niste dobitocenii monstruoase.
    9. A înlocui revolta cu învinovatirea.
    A face omul sa creada ca numai el singur este vinovat de propria’i nenorocire, din cauza unei inteligente insuficiente, sau a capacitatilor si eforturilor necorespunzatoare. Astfel, în loc sa se ridice împotriva sistemului, individul se sub-estimeaza si se învinovateste, ceea ce creaza o stare depresiva, având ca efect abtinerea de la actiune. Si, fara actiune, nu exista revolutie !
    10. Si, ultimul punct, a cunoaste oamenii mai bine decât se cunosc ei însisi.
    Ïn ultimii 50 de ani, progresele fulgeratoare ale stiintei au sapat o prapastie crescânda între cunostintele publicului si acelea detinute si folosite de elitele conducatoare. Multumita biologiei, neurobiologiei si psihologiei aplicate, ”sistemul” a ajuns la cunoasterea avansata a fapturii omenesti, fizic si psihic. Sistemul cunoaste individul mediu mai bine decât el însusi. Aceasta înseamna ca, în majoritea cazurilor, sistemul detine un control mai mare si o putere mai importanta asupra oamenilor decât ei însisi.
    sursa: cugiralba.wordpress.com

  8. Un motiv ca să facem Miting în Parcul din fața Ministerului Transporturilor ar fi acela că ar trebui să le reamintim Ministrului Transporturilor și Managerilor Privați de la Unitățile Feroviare că a existat, există și va exista FAMILIA CEFERISTĂ !!!! Voi cere aprobarea conducerii FSTFR pentru ca FSTFR să organizeze în cel mai scurt timp posibil un Miting cu scopul să arătăm Ministrului Transporturilor și Managerilor Privați de la Unitățile Feroviare la Mitingul cel va organiza FSTFR în Parcul din fața Ministerului Transporturilor că CFR-iștii sunt uniți și că CFR-iștii au luptat, luptă și vor lupta împreună pentru ca CFR să existe și pentru ca și Unitățile Feroviare de Stat să existe …Să arătăm că Unitățile de Transport Feroviar de Călători Private nu sunt mai profitabile decât CFR Călători și că dacă Statul Român nu ar mai acorda compensația la nici una din Unitățile de Transport Feroviar de Călători de Stat și Private, atunci toate aceste Unități Feroviare ar intra în Faliment și deci că Unitățile de Transport Feroviar de Călători Private sunt mai profitabile decât dacă sunt favorizate în continuare de către Guvernul României și de către Ministerul Transporturilor în sensul că Guvernul României și Ministerul Transporturilor încurajează în continuare mutarea nejustificată cu tot cu compensație a prestației CFR Călători la Operatorii de Transport Feroviar de Călători Privați…, respective încurajează ca CFR Călători să-și anuleze în anul 2013 câteva sute de trenuri de călători/zi, iar în etapa următore să vedem că deși de la 1756 trenuri de călători /zi CFR Călători a ajuns la 1400 trenuri de călători/zi și tinde spre 1100 trenuri de călători/zi pentru că așa au vrut foștii Directori Generali de la CFR Călători și pentru că așa vrea acum și Managerul Privat de la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu încurajați toți de către Guvernul României și de către Ministerul Transporturilor în sensul că Guvernul României și Ministerul Transporturilor încurajează în continuare mutarea nejustificată cu tot cu compensație a prestației CFR Călători la Operatorii de Transport Feroviar de Călători Privați…De ce se încurajează distrugerea CFR Călători probabil în timp vom afla împreună?…

  9. Aducețivă aminte ce spunea Puchi în data de 25.02.2013 ,,Dacă-i așa haide la Ministerul Transporturilor cu demonstrații. Î-mi iau concediu și stau în fața Ministerului Transporturilor pînă n-o mai fii Ministru Transporturilor-domnul Relu Fenechiu și Manager Privat la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu . NU o să stau cu mâinile în sân să mă dea ăstia afară, ca pe-o măsea stricată și asta numai să se înbogățească iei. N-am cerut de pomană și nici n-am să cer, vreau să muncesc correct (ca și până acuma) , să fiu plătit după cât muncesc, cum muncesc și mai ales după importanța funcției mele. ,, …

Share:

Alte articole

COMUNICAT DE PRESĂ

Comunicat de Presă VINERI, 24 IANUARIE 2025, INTRE ORELE 10:00 -16.00, NICI UN POLITICIAN NU POATE, LEGAL, PATRUNDE IN PIATA VICTORIEI ! Miting de Protest sindical

Read More »