URMEAZA NOI DISPONIBILIZARI LA CALEA FERATA????

In ziarul ZIUA NEWS a aparut un articol unde este specificat ca aproape 10000 de CFR-isti vor fi disponibilizati…citeste aici

SHARE

64 Responses

  1. Vă repun pe tapet comentariu din data de mai jos:
    ,,puchi says:
    25/02/2013 at 10:57
    Ce așteptăm stimați colegi? Nu vedeți că se pregătește o nouă DISPONIBILIZARE ? Nu vedeți cât de INCAPABILĂ este conducerea CFR CĂLĂTOR? Ăștia sunt orice dar numai Români nu sunt -sau sunt?- Dormiți liniștiți, Dorobanțu lucrează penrtru noi.
    Așteptăm ca sindicaliști de la marfă ? mergem ca puiu la tăiere?
    Vă credeam mai deștepți și mai curajoși.
    Piratule, nu avem problema privaților. Problema noastră este să schimbăm această conducere coruptă și…..(nu pot folosii cuvinte), cu una care dorește ca CFR CĂLĂTORI să fie o firmă respectată. Parcă tu ziceai de D-l Roșianu? că a fost singurul director care a încercat și chiar a reușit pe alocuri să pună Călătorii pe piciore. Dacă-i așa haide la Minister cu demonstrații. î-mi iau concediu și stau în fața min. pînă n-o mai fii Fenechiu și Dorobanțu la conducere. NU o să stau cu mâinile în sân să mă dea ăstia afară, ca pe-o măsea stricată și asta numai să se înbogățească iei. N-am cerut de pomană și nici n-am să cer, vreau să muncesc corect(ca și până acuma) , să fiu plătit după cât muncesc, cum muncesc și mai ales după importanța funcției.
    Dacă dormim sau ne este FRICĂ, ne merităm soarta.
    Motto: „ Nu vă temeţi! ”,,
    -Se pare că acest site își face treba ptr. care a fost creat. Domnule Președinte Maxim Rodrigo, vă rog să luați în considerare toate aceste comentarii și să le puneți în fața liderilor, la următoarea ședință a CNC. Să luați decizii în funcție de părerile și propunerile noastre, scrise pe site-ul d-tră.
    PS. dacă se poate dorim să vedem comentarii de-a tuturor liderilor d-tră. Vedem că numai unii și acea-și lideri scriu. Și părerile lor ne sunt importante.

  2. Mircea referitor la comentariul de la ,,Fără cuvinte!!!!,, de pe site-ul http://www.fstf.ro , eu cred că ar trebui să ști că vremea glumelor a trecut așa cum spunea și colegul nostru Lucian care ne mai îndemna că dacă nu credem să-l întrebăm pe smart Managerul Privat-domnul Valentin Doroganțu pentru că Dînsul nu glumește deloc cu locurile de muncă de la CFR Călători și viața a mii de familii și la glumele și miștourile noastre răspunde cu decizii arogante pe care noi le vom digera foarte greu sau deloc.
    Probabil și Ministrul Transporturilor- Domnul Relu Fenechiu are date statistice tot de la smart Managerul Privat de la CFR Călători-domnul Valentin Doroganțu când afirmă că :,,Pentru prima oară înregistrăm rezultate notabile la Tarom și CFR Călători ,, …, dar nu înțelegem de ce nimeni nu-l întreabă pe domnul Ministru Relu Fenechiu și pe domnul Manager Privat de la CFR Călători de ce ni s-a micșorat salariul timp de 5 luni în anul 2013 dacă CFR Călători înregistrează rezultate notabile și de ce se vorbește că vor avea loc și concedieri colective la CFR Călători în anul 2013? …

  3. Citeam într-un ziar că ,,CFR CALATORI informeaza ca, in urmatoarea perioada, va organiza la sediul societatii mai multe proceduri de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare ce au ca obiect achizitia de piese de schimb si de servicii de reparatii/revizie corespunzatoare proceselor tehnologice la diferite tipuri de material rulant, se precizeaza intr-un comunicat de presa.,,. Să fie oare acesta scopul monitorizării și evaluărilor materialului rulant de la CFR Călători din ultimul timp?…

  4. Va fi Miting al CFR-iștilor în București finalizat prin Ş A H dat de salariații CFR Călători la Managerul lor Privat de la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu !!!…

  5. PS:Nea Costache Marin mai golanasule tu vrei sa vezi crime in direct la CNC din luna mai pentru ca, Inegalabilul: Unicul DOROBANTU VALENTIN nu considera necesar prezenta domniei sale la un CNC de oameni (anormali) care nu vor altceva decat sa munceasca. ASA ca golanasule iati adio de la aparitia lui sau a vreunuia din INTELEPTI (MAGI) care fac plecaciuni in fata lui (ATOTPUTERNICU DOROBANTU VALENTIN) mai ales acum cand are linga el si un (VAMPIR ENERGETIC). intrebati surse din fosta RTFC MUNTENIA actualmente STFC BUCURESTI.

  6. Pe 23 mai va avea loc CNC-ul,in cadrul FSTFR,va rog domnule presedinte Rodrigo sa-i faceti o invitatie oficiala, in scris,in calitate de presedinte, domnului manager general Dorobantu Gabriel sa participe la aceasta intilnire.Sa vedem eventual cit de ingrijorat este domnia sa, de situatia in care ne aflam,de concedierile care bat la usa, de cele 4 zile de cs pe luna,care desi sunt la nivel de zvon se pare ca este tot mai real.Cu aceasta ocazie se poate vedea disponibilitetea domnului manager general LA DIALOG sau procedeaza ca un *meseriaș*,taie dupa care masoara.

  7. După calculele Președintelui FSTFR am înțeles că în urma anulării trenurilor de călători din primele 5 luni ale anului 2013 de la CFR Călători, costurile CFR Călători au crescut de la 22 lei/trKm la peste 30 lei/trKm…Dacă sunt bune calculele respective ale Președintelui FSTFR-domnul Maxim Rodrigo Gabriel, atunci ne putem întreba ce gândește Managerul Privat al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu dacă prin anulările de trenuri de călători ale CFR Călători scad și veniturile lunare ale CFR Călători și mai mult de atât cresc și cheltuielile lunare ale CFR Călători? și ,, Ha, ha,ha…..mai domnule Ministru al Transporturilor- Relu Fenechiu, pe ce lume trăiesti omule ? managerul lu” matale-domnul Valentin Dorobanțu numit pe criterii de performanţă !!!! este pus pe distrus….. LA CFR Călători… ,,

  8. Sunt curios după anularea atâtor trenuri de călători de la CFR Călători prin noul Mers de Tren pentru cealaltă jumătate a anului 2013 trasat pentru 49 milioane tren kilometru ca prestație pentru a doua jumătate a anului 2013 pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA în loc de Mersul de tren din prima jumătate a anului 2013 ce a fost trasat pentru peste 58 milioane tren Kilometru ca prestație pe anul 2013 pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA., cu cât vor scade încasările lunare ale CFR Călători?…

  9. Sunt curios după anularea atâtor trenuri de călători din primele 5 luni ale anului 2013 de la CFR Călători cu cât au scăzut încasările lunare ale CFR Călători?…

  10. Salut ideea organizarii unui miting prin care putem sensibiliza factorii de decizie din guvern asupra hotiei create sub mantaua managerului privat care imi vine greu sa-i pronunt numele. Acest manager privat care de-a lungul anilor a avut fel si fel de functii in conducerea companiei impreuna cu altii, carora, la fel nu le pronunt numele…au distrus cu buna stiinta pana si simbolul transportului feroviar aruncand vina intotdeauna pe noi muncitorii, si incercand la fiecare reorganizare sa dea afara oameni cu experienta,cu suflet si dragoste pentru caile ferate romane,meserie pe care am mostenit-o din parinti si prin care am cautat sa fim mandri de activitaatea depusa.
    Nu am crezut niciodata ca situatia poate degenera in ura, rautate intre administratie si oamenii care muncesc cu adevarat in folosul bunului mers al societatii. Nu uitati domnilor sefi ca suntem pionii principali in respectarea sigurantei circulatiei ,desi din partea dumneavoastra nu primim decat amenintari.

  11. Lucian spunea în comentariul său că ,,Această conducere din Era Dorobanțu= DEZAMĂGIRE.,, și că ,,Când vom înțelege că interesul propiei persoane nu contează, ci contează interesul majorității,atunci degeaba administrația, oricare ar fi aia și Managerul Privat, oricare ar fi acesta, ne vor lua în seamă și se vor teme de-a mai lua decizii, împotriva masei de muncitori, respectiv a maselor formate din membrii noștri de sindicat. ,, .
    Eu vă spun că voi propune CNC-ului FSTFR din luna mai 2013 să organizăm un Miting în Parcul din fața Ministerului Transporturilor cât mai curând posibil la care să participle cel puțin jumătate din membrii nostrii de sindicat ( pentru că ceilalți vor fi de serviciu) și la care și-au anunțat participarea și membrii de sindicat de la spitalele CFR, dar și membrii de sindicat de la alte Federații Sindicale Feroviare și sper eu că își vor anunța participarea la organizarea acestui Miting și majoritatea Federațiilor Sindicale Feroviare…Vă precizez că dacă voi obține aprobarea organizării Mitingului despre care vă vorbeam de la CNC-ul FSTFR sunt hotărât ca FSTFR să-l organizeze chiar și în situația când nu vor mai fi și alte Federații Sindicale Feroviare doritoare de a participa la organizarea și desfășurarea Mitingului despre care vorbim…Cred că membrii nostrii de sindicat vor lua atitudine și vor fi alături de conducerea FSTFR și cred că și alți CFR-iști chiar dacă nu sunt membrii de sindicat ai FSTFR vor fi alături de acțiunea organizată de FSTFR etc. …

  12. ,, Ha,ha,ha…..mai nea Relu Fenechiu, pe ce lume traiesti omule ? managerul lu” matale numit pe criterii de performanţă !!!! este pus pe jaf la drumu mare….. LA CFR Călători… ,, pentru că gândește consider eu în defavoarea călătorilor CFR Călători „Un nou Mers de Tren pentru cealaltă jumătate a anului 2013 trasat pentru 49 milioane tren kilometru ca prestație pentru a doua jumătate a anului 2013 pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA în loc de Mersul de tren din prima jumătate a anului 2013 ce a fost trasat pentru peste 58 milioane tren Kilometru ca prestație pe anul 2013 pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA.,, …

  13. Fără cuvinte!!!! Decât Dracul cred că îl mai întelege pe Ministrul Transporturilor-domnul Relu Fenechiu , pentru că până și ,,Senatorul PSD Doina Fedorovici îi cere socoteală lui Relu Fenechiu pentru anularea a două trenuri de pe ruta Botoșani-Verești !!!
    GRUPUL PARLAMENTAR PSD

    INTREBARE

    Adresată: Domnului RELU FENECHIU
    Ministrul Transporturilor
    De către doamna Senator: Doina Elena Federovici
    Grupul parlamentar: PSD
    Şedinţa Senatului din data de: 7.05.2013

    Obiectul întrebării: CFR Călători anulează trenurile care fac legătura între judeţul Botoşani şi Timişoara,, …

  14. Fără cuvinte mai putina prestație pentru CFR Călători în a doua parte a anului 2013, posibil mai puțini angajați la CFR Călători în a doua jumătate a anului 2013 pentru că știm că în prima parte a anului 2013 când era mai multă prestație la CFR Călători, angajaților li s-a redus totuși norma lunară de lucru și în consecință și salarile lunare!!!! Mai putina prestatie si dau exemplu trenul cursă de personae 9340 de pe relația Giurgiu-București Nord ce este un tren care circulă plin cu călători și la care rămân călători mulți pe peroane datorită lipsei de automotoare, circulând în prezent cu un automotor si mai precizez că trenul respective era plin și când era format din două automotoare și nu înțeleg de ce acest tren de calatori al CFR Calatori este propus a se anula? La fel se procedează cu multe alte trenuri de călători ale CFR Călători și nu înțeleg de ce trebuie să vină un Manager Privat ca să le anuleze ? Oare nu sunt alte interese personale? Sau ale cui sunt interesele pentru ca să se anuleze atât de multe trenuri de călători ale CFR Călători? Domnule Președinte puteți să sesizați Comisia Mixtă Patronat-Sindicate la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA despre nejustificatele anulări de trenuri de călători ale CFR Călători ce duc la încălcarea art. 60.-(2) din CCM ,,Salariații definitivați se bucură de stabilitate în muncă. ,, pentru că anulând atâtea trenuri de călători ale CFR Călători se vor face până la urmă și concedieri colective nejustificate la CFR Călători…

  15. Nu ne mai salveaza nimeni, dom’le…..! Suntem condamnati pierii, atat CFR-isti, cat si ca societate…. Nici sindicate, nici puterea executiva (Guvernul) nu au nici o putere…. Personal ca membru de sindicat al FSTFR nu mai am nici o speranta :(…. Sanatate maxima!

  16. URMEAZA NOI DISPONIBILIZARI LA CFR CĂLĂTORI ???? pentru că actualul Manager Privat de la CFR Călători a dispus anularea mai multor trenuri de călători ale CFR Călători în anul 2013 și în consecință va apare „Un nou Mers de Tren pentru cealaltă jumătate a anului 2013 trasat pentru 49 milioane tren kilometru ca prestație pentru a doua jumătate a anului 2013 pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA în loc de Mersul de tren din prima jumătate a anului 2013 ce a fost trasat pentru peste 58 milioane tren Kilometru ca prestație pe anul 2013 pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA. Fără cuvinte mai patina prestație pentru CFR Călători în a doua parte a anului 2013 posibil mai puțini angajați la CFR Călători în a doua jumătate a anului 2013, pentru că știm că în prima parte a anului 2013 când era mai multă prestație la CFR Călători, angajaților li s-a redus totuși norma lunară de lucru și în consecință și salarile lunare!!!! Decât Dracul cred că îl mai întelege pe Ministrul Transporturilor-domnul Relu Fenechiu , pentru că mulți CFR-iști reacționează prin: ,, Ha,ha,ha…..mai nea Relu Fenechiu, pe ce lume traiesti omule ? managerii lu” matale numiţi pe criterii de performanţă !!!! sunt pusi pe jaf la drumu mare, hai ce dracu nu ne crede prosti… Experimentul Smart E CEL MAI ELOCVENT EXEMPLU DE JAF/ABUZURI/ILEGALITATI….. LA CFR Călători… ,,

  17. Actualul Manager Privat de la CFR Călători a dispus anularea mai multor trenuri de călători ale CFR Călători în anul 2013 și în consecință va apare „Un nou Mers de Tren pentru cealaltă jumătate a anului 2013 trasat pentru 49 milioane tren kilometru ca prestație pentru a doua jumătate a anului 2013 pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA în loc de Mersul de tren din prima jumătate a anului 2013 ce a fost trasat pentru peste 58 milioane tren Kilometru ca prestație pe anul 2013 pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA.Fără cuvinte!!!! Decât Dracul cred că îl mai întelege pe Ministrul Transporturilor-domnul Relu Fenechiu , pentru că mulți CFR-iști reacționează prin: ,, Ha,ha,ha…..mai nea Relu Fenechiu, pe ce lume traiesti omule ? managerii lu” matale numiţi pe criterii de performanţă !!!! sunt pusi pe jaf la drumu mare, hai ce dracu nu ne crede prosti… Experimentul Smart E CEL MAI ELOCVENT EXEMPLU DE JAF/ABUZURI/ILEGALITATI….. LA CFR Călători… ,,

  18. Actualul Manager Privat de la CFR Călători vrea să modifice din nou mersul trenurilor din anul 2013 și pentru că este Manager Privat crede că este bine ca în prima jumătate a anului 2013 să avem un mers de tren mai consistent și pentru a doua jumătate a anului 2013 să avem un alt mers de tren mai puțin consistent pentru că este sezon… Fără cuvinte!!!! Decât Dracul cred că îl mai întelege pe Ministrul Transporturilor-domnul Relu Fenechiu , pentru că mulți CFR-iști reacționează prin: ,, Ha,ha,ha…..mai nea Relu Fenechiu, pe ce lume traiesti omule ? managerii lu” matale numiţi pe criterii de performanţă !!!! sunt pusi pe jaf la drumu mare, hai ce dracu nu ne crede prosti… Experimentul Smart E CEL MAI ELOCVENT EXEMPLU DE JAF/ABUZURI/ILEGALITATI….. LA CFR Călători… ,, .

  19. Fără cuvinte!!!! Decât Dracul cred că îl mai întelege pe Ministrul Transporturilor-domnul Relu Fenechiu , pentru că mulți CFR-iști reacționează prin: ,, Ha,ha,ha…..mai nea Relu Fenechiu, pe ce lume traiesti omule ? managerii lu” matale numiţi pe criterii de performanţă !!!! sunt pusi pe jaf la drumu mare, hai ce dracu nu ne crede prosti… Experimentul Smart E CEL MAI ELOCVENT EXEMPLU DE JAF/ABUZURI/ILEGALITATI….. LA CFR Călători… ,, .

  20. Dracu îl mai întelege pe Ministrul Transporturilor-domnul Relu Fenechiu , pentru că mulți CFR-iști reacționează prin: ,, Ha,ha,ha…..mai nea Relu Fenechiu, pe ce lume traiesti omule ? managerii lu” matale numiţi pe criterii de performanţă !!!! sunt pusi pe jaf la drumu mare, hai ce dracu nu ne crede prosti. Experimentul Smart E CEL MAI ELOCVENT EXEMPLU DE JAF/ABUZURI/ILEGALITATI….. LA CFR Călători. ,, .

  21. ,, Ha,ha,ha…..mai nea Relu Fenechiu, pe ce lume traiesti omule ? managerii lu” matale numiţi pe criterii de performanţă !!!! sunt pusi pe jaf la drumu mare, hai ce dracu nu ne crede prosti. Experimentul smart E CEL MAI ELOCVENT EXEMPLU DE JAF/ABUZURI/ILEGALITATI….. LA CFR Călători. ,, .

  22. Vali să înțeleg că prin comentariul tău de la ,, Fără cuvinte!!!! de pe site-ul http://www.fstf.ro ,, ne spui că ,,În luna iunie 2013, Directorul General de la CFR Călători- Valentin Dorobanțu, actualul Manager Privat de la CFR Călători vrea să modifice din nou mersul trenurilor și pentru că este Manager Privat înțelege că poate să modifice Mersul de tren pentru anul 2013 în fiecare lună din primele 6 luni ale anului 2013 și pentru că este Manager Privat poate să dispună în luna iunie a anului 2013 editarea unui alt mers al trenurilor pentru jumătatea rămasă de an 2013 pentru parcurs cu trenurile de călători ale CFR Călători care rămân neanulate din bunăvoința Managerului Privat de la CFR Călători. Vali prin comentariul tău de la ,, Fără cuvinte!!!! de pe site-ul http://www.fstf.ro ,, să înțeleg că spui și că demersul dispus de Directorul General de la CFR Călători- Valentin Dorobanțu, actualul Manager Privat de la CFR Călători va duce la dispariția mai multor trenuri de călători ale CFR Călători care circulă pe rute așa-zis nerentabile pentru operatorul de transport feroviar de călători de stat, dar foarte rentabile pentru operatorii de transport feroviar de călători privați. Vali prin comentariul tău de la ,, Fără cuvinte!!!! de pe site-ul http://www.fstf.ro ,, dai și citatul „Trasat pentru 49 milioane tren kilometru, noul mers va duce la alungarea multor călători de pe rutele deservite de CFR Călători, fapt care îi va favoriza, din nou, pe operatorii privați.”.
    Vali să înțeleg că prin comentariul tău de la ,, Fără cuvinte!!!! de pe site-ul http://www.fstf.ro,, mai spui că pentru ca să „grăbească” disponibilizările la CFR Călători, Directorul General de la CFR Călători- Valentin Dorobanțu, actualul Manager Privat de la CFR Călători a dispus anularea mai multor trenuri de călători ale CFR Călători și în consecință „Un nou Mers de Tren pentru cealaltă jumătate a anului 2013 trasat pentru 49 milioane tren kilometru ca prestație pentru a doua jumătate a anului 2013 pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA în loc de Mersul de tren din prima jumătate a anului 2013 ce a fost trasat pentru peste 58 milioane tren Kilometru ca prestație pe anul 2013 pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA.
    Ar trebui să-ți precizez că Directorul General de la CFR Călători- Valentin Dorobanțu, actualul Manager Privat de la CFR Călători prin aprobarea Notei din 29.01.2013 propusă de Director General Adj. …., de Șef Oficiu Juridic…. și de Director Resurse Umane…aproba fraza,,Angajatorul CFR Călători SA consideră oportun aplicarea măsurii preventive cu impact social minim de reducere a programului de lucru cu 1 zi/lună pentru o perioadă de 5 luni între februarie 2013 și iunie 2013, cu reducerea corespunzătoare a salariului lunar, evitându-se concedierile collective de personal,,.

  23. ,, Venitul de completare prevăzut în OUG nr. 36/2013 privind aplicarea în perioada 2013-2018 a unor măsuri de protecție socială acordată persoanelor disponibilizate prin concedieri colective efectuate în baza planurilor de disponibilizare , se acordă lunar pe perioade stabilite diferențiat, în funcție de vechimea ăn muncă a persoanelor concediate în condițiile OUG nr. 36/2013 , după cum urmează:
    a) 12 luni , pentru persoanele cu o vechime în muncă cuprinsă între 3 ani și până la 10 ani;
    b) 20 de luni, pentru persoanele cu o vechime în muncă cuprinsă între 10 ani și până la 15 ani;
    c) 22 de luni , pentru persoanele cu o vechime în muncă cuprinsă între 15 ani și până la 25 ani;
    d) 24 de luni, pentru persoanele cu o vechime în muncă de cel puțin 25 ani.

  24. ,, Persoanele concediate în condițiile OUG nr. 36/2013 privind aplicarea în perioada 2013-2018 a unor măsuri de protecție socială acordată persoanelor disponibilizate prin concedieri colective efectuate în baza planurilor de disponibilizare , care nu îndeplinesc condițiile prevăzute de lege pentru stabilirea indemnizației de șomaj nu beneficiază de venit lunar de completare. ,, .

  25. ,, Persoanele concediate în condițiile OUG nr. 36/2013 privind aplicarea în perioada 2013-2018 a unor măsuri de protecție socială acordată persoanelor disponibilizate prin concedieri colective efectuate în baza planurilor de disponibilizare , beneficiază de următoarele drepturi:
    -indemnizație de somaj, stabilită conform reglementărilor în vigoare;
    -venit lunar de completare;
    plăți compensatorii acordate de către operatorii economici din BVC-urile acestora, în conformitate cu CCM sau cu CIM-uri aplicabile,respectiv încheiate la nivelul fiecărui operator economic. ,, .

  26. Pot beneficia de prevederile OUG nr. 36/2013 privind aplicarea în perioada 2013-2018 a unor măsuri de protecție socială acordată persoanelor disponibilizate prin concedieri colective efectuate în baza planurilor de disponibilizare din cadrul unor societăți naționale, regii autonome, companii naționale și societăți comerciale cu capital majoritar de stat etc. , numai persoanele care au încheiat CIM-uri pe durată nedeterminată cu operatorii economici cu cel puțin 36 de luni înainte de data concedierii.

  27. Trenul cursă de personae 9340 pe relația Giurgiu-București Nord este un tren care circulă plin cu călători și la care rămân călători mulți pe peroane datorită lipsei de automotoare, circulând în present cu un automotor, precizez că trenul era plin și când era format din două automotoare și nu înțeleg de ce acest tren este propus a se anula? La fel se procedează cu multe alte trenuri de călători ale CFR Călători și nu înțeleg de ce trebuie să vină un Manager Privat ca să le anuleze ? Oare nu sunt alte interese personale? Sau ale cui sunt interesele pentru ca să se anuleze atât de multe trenuri de călători ale CFR Călători? Domnule Președinte puteți să sesizați Comisia Mixtă Patronat-Sindicate la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA despre nejustificatele anulări de trenuri de călători ale CFR Călători ce duc la încălcarea art. 60.-(2) din CCM ,,Salariații definitivați se bucură de stabilitate în muncă. ,, pentru că anulând atâtea trenuri de călători ale CFR Călători se vor face până la urmă și concedieri colective nejustificate la CFR Călători…

  28. Domnule Președinte Maxim Rodrigo Gabriel aveți dreptate trebuie să ne unim și să fim CFR-stii de altă dată ce nu se team de nimic și dacă nu vom rezolva nimic nici după ce am sesizat Comisia Mixtă Patronat-Sindicate la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA de încălcarea mai multor articole din CCM-ul în vigoare , atunci este clar că trebuie să protestăm în fata Ministerului Transporturilor și în fața Guvernului României ,non stop, împotriva celor care nu respectă nici măcar CCM-ul la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA în vigoare și împotriva celor care încearcă să distrugă Calea Ferată Română…

  29. Vă aduc la cunoștință că s-a publicat în Monitorul Oficial nr. 251/2013 din 30 aprilie 2013, Ordonanța de Urgență a Guvernului României nr. 36/2013 (OUG nr. 36/2013) privind aplicarea în perioada 2013-2018 a unor măsuri de protective socială acordată persoanelor disponibilizate prin concedieri colective efectuate în baza planurilor de disponibilizare din cadrul unor societăți naționale, regii autonome, companii naționale și societăți comerciale cu capital majoritar de stat etc.

  30. Referitor la CFR Călători așa cum preciza și domnul mecanic de locomotivă și automotor-Bărăgău Marian s-a luat decizia ca sindicatul SDLBC să solicite deja FSTFR și AFTF să sesizeze Comisia Mixtă Patronat-Sindicate la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA de încălcarea mai multor articole din CCM-ul în vigoare…și da și eu consider ca și Domnul Molea Ion și ca și domnul Marc și ca și mulți alți cfr-iști că este timpul să luam atitudine, să ne unim și să fim CFR-stii de altă dată ce nu se team de nimic și dacă nu vom rezolva nimic nici după ce am sesizat Comisia Mixtă Patronat-Sindicate la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA de încălcarea mai multor articole din CCM-ul în vigoare , atunci este clar că trebuie să protestăm în fata Ministerului Transporturilor și în fața Guvernului României ,non stop, împotriva celor care nu respectă nici măcar CCM-ul la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA în vigoare și împotriva celor care încearcă să distrugă Calea Ferată Română…

  31. Are dreptate domnul Molea este timpul să luam atitudine, să ne unim să fim CFR-sti de altă dată ce nu se team de nimic.
    Toți salariatii CFR (membrii de sindicat) trebuie sa înțeleagă că sindicatul este o forta daca sunt uniti si să aibă curajul să facă ceva , să nu le fie teama ca iși vor pierde locul de muncă dacă iau pozitie si să se gândească că dacă nu vom face nimic tot vom rămâne fără locuri de muncă, deorece actuala conducere a ministerului și a SNTFC până acum nu au aratat decât că au ca strategie distrugerea Căi Ferate si favorizarea clara a operatorilor privati.
    Este timpul să punem în balanta aceste lucruri si să luăm o decizie

  32. La CFR Călători sindicatul SDLBC a solicitat deja FSTFR și AFTF să sesizeze Comisia Mixtă Patronat-Sindicate la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA de încălcarea mai multor articole din CCM-ul în vigoare…

    1. VA PIERDETI TIMPUL, DIRECTORUL SMART FACE CE VREA , CHIAR DACA INCALCA FLAGRANT LEGEA , EL ESTE IN LUMEA LUI.

  33. Ceferiști adevărați solicitați sindicatelor din care faceți parte să ia aprobări pentru Mitinguri și pentru diverse Pichetări și protestati în fata Ministerului Transporturilor și în fața Guvernului României ,non stop, împotriva celor care încearcă să distrugă Calea Ferată Română.
    În afara protestelor autorizate ce trebuie să aibă loc non stop împotriva celor care încearcă să distrugă Calea Ferată Română în fata Ministerului Transporturilor și în fața Guvernului României nu cred că mai este alta solutie …

  34. DOMNILOR CFR-isti cititi pe saitul CFR ce se va intimpla cu 01/06/2013 la CFR calatori sau in ziarul ADEVARUL. RO si ce vor sa faca oameni lui FENECHIU iar daca veti intelege ceva, poate ne vom pune de acord ca acestia trebuiesc inlaturati cu tot USL lor PNL+PSD=DISTRUGEREA CFR CALATORI TREZITIVA!!! SUNT COLEGI,PRIETENI, RUDE,care vor fi disponibilizati CHIAR NU NE PASA DE SEMENI NOSTRI!!!! CHIAR SUNTEM INDIFERENTI sau din cauza celor de la FNFM/C,FRSV,FMLR numai avem icredere in FSTFR ? CFR-isti UNITIVA ACUM ORI NICIODATA.

  35. Blocati trenurile, luati cu asalt Ministerul Transporturilor si protestati in fata Guvernului non stop.
    Nu este alta solutie
    ceferistii adevarati blocati calea ferata

  36. Stiti de ce au fost date(integral) drepturile castigate in instanta pentru SELC Craiova ?
    a)pentru ca au trecut la FNM/C ;
    b)pentru ca sunt in relatii foarte bune cu anumite persoane din administratie ;
    c)primele doua raspunsuri a si b ;
    d)pentru ca atunci (in era Roseanu) erau bani ;
    Sunt convins ca a-ti raspunde varianta ,,c”,dar anumite persoane sustin varianta ,,d” deci ??? atunci exista management adevarat. Ce ziceti ???
    In rest felicitari d-le Stefan .

  37. Si garantez ca nimeni nu va plati pentru jaful ce a fost si care va fi in continuare la cfr pentru ca afost facut cu acrdul fostei si actualei puteri,cei care platesc sunt muncitori [SCLAVI,IOBAGI pentru ca asta suntem in ochi clasei politice,credeti ca le pasa cand vorbesc asa frumos la tv ,nu sunt decat niste guristi in rest calca pe cadavre],pentru ca pestele de la cap se inpute dar de la coada se curata.

  38. Si asta este doar inceputul sfarsitului.Scapa cine poate,stimati SEFI pregatitiva FUNDUL pentru ca vor fi foarte multi care se va repezi la el sa-l linga,asts e caracterul romanului este un individualist asa ca nu va lupta pentru drepturile sale chiar daca sindicatul cheama la mobilizare generala marea majoritate vor sta pititi sa vada ce se intanpla si nu vor esi in strada {vezi dosarele revolutiei cati din cei care au luptat au ajuns bine si cati din cei cu certificate de revolutionar false au ajuns chiar in structurile puteri}Asa ca singura solutie inca o revolutie,daca nu fratilor o sa ne lingem ca GRIVEI????????

  39. Despre Pensia anticipata partială – conform Prevederilor legii pensiilor 263/2010:
    ,, Pensia anticipata partiala se acorda asiguratilor care au depasit stagiul complet de cotizare cu pana la 8 ani si cu reducerea cu cel mult 5 ani a varstei standard de pensionare calculata in functie de data de nastere conform anexelor 5 si 6 la legea unitara a pensiilor 263/2010.
    Anticiparea de 5 ani nu poate fi cumulata cu alte reduceri ale varstei de pensionare.
    La stabilirea stagiului de cotizare pentru acordarea pensiei anticipate partiale nu se iau in calcul perioadele asimilate prevazute pentru studii superioare, stagiu militar, perioada cand asiguratul a beneficiat de pensie de invaliditate si stagiile de cotizare lucrate in strainatate
    Calculul punctajului pentru pensia anticipata partiala se face la fel cu cel pentru pensia la limita de varsta cu urmatoarele diferente:
    • nu se iau in calcul punctajele realizate in perioadele asimilate;
    • cuantumul pensiei se diminueaza proportional cu numarul de luni pana la data in care are dreptul la pensie pentru limita de varsta (se inmulteste cu 0,75 %).
    Pe perioada de pensie anticipata partiala pensionarul nu poate cumula pensia cu venituri din o activitate profesionala pentru care este obligat sa plateasca CAS (contributie pentru pensie).
    Se poate cumula pensia anticipata partiala cu veniturile obtinute prin:
    • calitatea de consilieri locali sau judeteni
    • cadre militare trecute in rezerva sau asimilatii acestora, enumerate mai sus.
    • persoane care relizeaza venituri de natura profesionala altele decat salariile din drepturi de autor sau contracte/conventii incheiate potrivit codului civil.
    La realizarea varstei de pensionare pentru pensie la limita de varsta pensia anticipata partiala se transforma din oficiu in pensie la limita de varsta si se recalculeaza prin adaugarea punctajelor din perioadele asimilate si prin eliminarea reducerii. ,, .

  40. Managerul Privat de la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu în Nota privind reducerea temporară a activității societății pentru motive economice, tehnologice, structural sau similar preciza că ,, Angajatorul CFR Călători SA consideră oportun aplicarea măsuri preventive de reducere a programului cu 1 zi/lună pentru o perioadă de 5 luni (februarie 2013-iunie 2013) cu un impact social minim, evitându-se concedierile colective de personal. ,, .CONSIDER CĂ MANAGERUL PRIVAT de la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu a încercat redresarea CFR Călători numai prin micșorări de salarii și prin anulări repetate de trenuri de călători !…Nu cred că MANAGERUL PRIVAT de la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu s-ar putea gândi măcar să invoce că pentru redresarea CFR Călători sunt necesare și reduceri de personal…

  41. ,,Crucea Eroilor Neamului este situată în șaua masivului Caraiman, chiar pe marginea abruptului către Valea Seacă, la altitudinea de 2291 m, fiind unică în Europa atât prin altitudinea amplasării, cât și prin dimensiuni: crucea propriu-zisă are o înălțime de 28 m și două brațe de câte 7 m fiecare.

    Monumentul era cea mai înaltă construcție din lume la vremea respectivă, de acest fel, situată la o astfel de altitudine. Lățimea stâlpului vertical este de 2 m, lungimea brațelor orizontale până în axul stâlpului fiind de 7 m și latura unui ochi pătrat de zăbrea este de 2 m.

    Crucea este executată din profile de oțel, fiind montată pe un soclu din beton armat placat cu piatră, înalt de 7,5 m. În interiorul acestuia se află o încăpere care a adăpostit inițial generatorul de energie electrică ce alimenta cele 120 de becuri de 500 W de pe conturul Crucii.

    Crucea Eroilor Neamului a fost construită între anii 1926-1928, pentru a cinsti memoria eroilor ceferiști căzuți la datorie în Primul Război Mondial, în luptele împotriva armatelor Puterilor Centrale.,, .

  42. Am observat în comentarile precedente de pe site-ul http://www.fstf.ro că atât eu cât și unii dintre d-tră am urat împreună Sărbători Fericite Managerului Privat de la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu, iar domnia sa, conform unui articol din Ziarul mai sus menționat, răspunde salariaților CFR Călători cu Diponibilizări Fericite în 2013 …
    CONSIDER CĂ UN MANAGER PRIVAT ar trebui să știe că redresarea unei societăți nu se face numai prin reduceri de personal, prin micșorări de salarii și prin anulări repetate de trenuri de călători chiar și după ce a apărut mersul de tren din anul respectiv!…
    Adevărații CEFERISTI trebuie să nu uite că toți împreună au datoria să oprească pe cei ce încearcă să distrugă Calea Ferată Română!…

  43. Domnule Prim-Ministru Ponta, în această țară există RĂSPUNDERE MINISTERIALĂ ȘI RĂSPUNDERE MANAGERIALĂ? Cine achită NOTA de PLATĂ ,după această devastare al CFR-ului, în special al CFR Călători?

  44. A VENIT MOMENTUL SA FACEM DREPTATE
    IESITI DIN CASA DACA VA PASA !!!
    R U S I N E USL, ne-ati convins ca alianta cu care ati prostit POPORUL , a fost facuta in scopuri meschine ca sa JEFUITI tot ce-a mai ramas din tarisoara asta.
    ati mintit poporul !!!!
    D E M I S I A USL !!!

    Au scumpit cu 10 % curentul electric
    Au scumpit cu 8 % gazele naturale
    Au scumpit taxele locale cu min. 16 %
    A U introdus 20 de noi taxe
    Au scumpit transportul in comun cu o medie de cel putin 12 %
    S-au redus investitiile straine fata de 2011 cu cel putin 60 %
    S-au scumpit creditele bancare cu 25 %
    Au inchis mechel tirgoviste
    Au inchis mechel otelu-rosu
    Au inchis mechel cimpia turzii
    Au inchis Oltchim
    Au trimis incepind de astazi 7 mai 2013 ,14.000 de mineri acasa in concediu fortat
    …URMEAZA CFR si ce-a mai ramas de praduit

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/minciunile-din-bilantul-usl-1036132.html

  45. Daca actuala conducere considera ca prin disponibilizari se poate redresa compania se inseala amarnic. Domnilor directori generali ati urmarit la televizor, sau ati fost informati cum au circulat trenurile in perioada sarbatorilor? Nu au fost suficiente vagoane pentru cati calatori au fost. Nu prin disponibilizari redresam compania ci prin atragerea calatorilor prin diverse moduri. Daca pe ruta Bucuresti- Constanta nu ar fi intarzieri datorita problemelor pe anumite distante ( vezi Sarulesti- Lehliu; Mircea Voda- Medgidia), datorita unor inductori din cale care nu se inlocuiesc sau repara, datorita faptului ca sunt cazuri cand trenurile de marfa au intaietate si daca ar fi trenuri suficiente care sa aibe in compunere un vagon BAR care sa aibe preturi accesibile pentru calatori am castiga calatorii ceea ce ar duce la incasari. Vine sezonul la mare si nici o masina nu face doua ore si treizeci de minute pana la Constanta. Haideti sa gandim solutii care sa aduca bani companiei!

    1. NU intelegeti ca nu-I intereseazaaaaa redresarea ?????
      ii intereseaza JEFUIREA tarii !!!
      traiasca votantii usl, ca au impins Romania spre DEZASTRU

  46. Am vazut ce mici suntem : de sarbatorile de Paste CFR Calatori a anulat trenurile invitand calatori spre privatii feroviari si auto .Nu pot sa cred ca redresarea se poate face numai prin reduceri de personal .Asta aveti in plan ?????????????????
    Haideti treziti-va !!!!!!!!!!!! Nu se realizeaza regimul de munca, nu ziceti nimic ????????

  47. Doamnă Anca, un comentariu concis și la obiect. Încă 7000 ca dumneavoastră și-am să deplâng actuala administrație, în frunte cu Privatul Manager.

  48. Domnilor CFR-sti, cât timp mai putem sta fara să luăm atitudine și să îl lăsăm pe managerul privat să ,, redreseze” CFR Calători prin multe si tot mai multe anulări de trenuri si prin noi disponibilizări.
    Domnul manager (marele strateg) Valentin Dorobanțu, vrea să modifice din nou mersul trenurilor pentru a favoriza pe operatorii privați prin ,,dispariția mai multor trenuri care circulă pe rute așa-zis nerentabile pentru stat” .
    Domnule Ion Molea – cel mai mare lider de sindicat din timpurile vechi, ar trebui să dati numele acelor lideri de sindicat ( si nu să-i puneti pe toti în aceiasi oală) și să spuneți că ,,s-au aliat cu cei din conducerea companiilor şi au uitat că trebuie să reprezinte interesele ceferiştilor ” si ar trebui să recunoasteți ca acei lideri au fost creati de dumneavoastra si ca iati lasat tocmai pentru ca ati văzut că nu se mai satura de a face jocul administratiei doar pentru asi atinge scopurile lor mizerabile și restul nu mai contează și nici dacă lasă ceva în urmă .
    Domnule Molea ar trebui sa fiti alaturi acelor ceferisti ( membrii de sindicat) care doresc sa lupte in continuare pentru un loc de munca si pentru ca aceasta Cale ferata sa nu fie distrusa de niste meschini care nu vad decat interesele lor. Eu cred ca totusi mai puteti face asta, chiar daca spuneti ca sunteti un fost lider de sindicat, dar din cate stim mai sunteti in Alianta Nationala Sindicala Feroviara ca Presedinte Onorific si cred ca ar trebui sa faceti ceva și nu acum ca ati parasit corabia să va bucurati ca CFR se scufundă si cu el si acei lideri meschini si ticalosi ca cei din MC si FMLR care se duc si ei la fund (chiar daca nu isi dau seama ) , cei drept ei se duc cu buzunarele pline.
    CEFERISTI din TOATE COLTURILE TARII UNITIVĂ, lasati orgoliile la o parte si haideti sa oprim distrugerea Căii Ferate!

  49. După Decembrie 89*, toată clasa politică vrea să doboare ,,colosul,, numit CFR. Se pare că după 23 de ani, în sfârșit vor reușii. Cu ajutor, fără ajutor( referire la conținutul articolului) acest ,,colos,, va fi pus la pământ, la fel cum au pus la pământ: Învățământul, Sistemul Sanitar și Toată Economia acestei țărișoare, numită ROMÂNIA.
    Întrebare: Ce au de gând cei care se mai numesc MEMBRII DE SINDICAT? Este ultima formă de opoziție din această țară.
    PS. Domnilor, am observat în comentarile precedente că d-tră ia-ți transmis Sărbători Fericite d-lui Manager Privat, iar el va transmis Diponibilizări Fericite (bun Creștin).

Share:

Alte articole