Organizaţiile sindicale de la SNTFC CFR Călători au încheiat în data de 30.09.2014 un ACORD cu conducerea acestei societăţi, ACORD care este valabil pe o perioadă de şase luni începând cu 01.10.2014. Obiectivul primordial avut în vedere la această negociere a fost revenirea la drepturile de călătorie ale salariaţilor, membrilor de familie ai acestora şi pensionarilor, drepturi care au fost obţinute de peste 100 de ani de înaintaşii noştri, neîndrăznind chiar nici regimul dictatorial să se atingă de ele.
LA MULȚI ANI, FEROVIARILOR!
Să nu uităm astăzi de 16 februarie 1933 și de ce s-a întâmplat la Atelierele CFR Grivița, respectiv să nu uităm despre greva muncitorilor feroviari
103 Responses
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/director-transporturi-anisoara-cornila-directoare-cornila-poze-sexy-ministerul-transporturilor-135113
Da ,un articol foarte interesant.Poate va face Klaus ordine.
https://www.facebook.com/video.php?v=313836925440706&fref=nf ASTAZI LA ROMANI ASA SE MUNCESTE
La noi se fura mai mult decat se munceste, cand o sa muncim si noi in aceleas conditii ?
https://www.facebook.com/video.php?v=10152787016582652&fref=nf
https://www.facebook.com/video.php?v=794023183979073&fref=nf
Tara lui Fratzica!!!…
http://www.youtube.com/watch?v=Iu_ixu2s60A&list=PL8YoNHKjWTYA0PvglTn9OqpQiuyIrIrDq
Paul Manolescu în comentariul său ne îndeamnă astfel : ,,Hai să ne alegem un viitor demn alături de FSTFR, hai să colaboram si să gasim calea dialogului intre oameni(colegi) și angajatorii din transportul feroviar.Eu tot nu cred ca oamenii corecti nu vor venii alaturi de FSTFR.,, .
Paul Manolescu ai dreptate să îndemni salariații CFR Călători astfel, pentru că FSTFR a devenit deja o mare familie din CFR Călători și pe măsură ce crește ca număr… va avea un viitor al nostru …
Dupa 30 de ani de munca am ajuns ca azi 13 xi 2014 sa insotesc Tr.5058 cu EC 100 DEP. Galati fara scaun ,deci in picioare .Multumesc celor care stau ascunsi si pandesc si celor care spun ca CFR UL o sa infloreasca.,si ca se preocupa de salariati,conditii de munca ,etc.
http://www.historia.ro/exclusiv_web/general/articol/cand-ce-calatoresc-romanii-nasul
http://www.feroviarul.ro/nu-trageti-in-ceferisti-ei-fac-tot-ce-pot-avand-in-vedere-conditiile-de-care-dispun
http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/corespondenta-din-nou-despre-acorduri-lideri-sindicali-si-palmasi
Pacat de investitia facuta de FSTFR pentru dotarea <>cu Laptop ca nu vad nici o comunicare pt. bunul mers al lucrurilor la CFR .PACAT.
Mai stimabile coleg,oare ?suntem cu totii tembeli?Mai omule ,dupa cum vei nu I-mi este teama sa-mi dezvalui indentitatea,ce tot pui intrebari despre vechii “Lideri.? cine ai protejeaza?etc.nu o sa ai niciodata un raspuns ,pentru ca in timp au promovat minciuna ,incompetenta si au favorizat zicala :: cine poate oase roade ‘”fraierii muncesc.Nu vezi ca cei care au fost educati asa si nu sunt putini ,tot pe ei ai sustin.?in cardasie cu unii din Administratie.
‘
Domnilor colegi desi este un gest urat din partea liderilor de sindicat FML,exista o diferenta totusi intre Costache Marin care am impresia ca a fost facut mare vedeta fara voia lui ,a fost propulsat de altii si acum nu-si mai incape in piele si Bolos Ioan care face acelasi lucru dar prin forta dictatura si teroarea pe care a instaurat-o asupra intregi administratii si mecanici din STFC Timisoara ,domnilor daca stie cineva ,cine este acest Bolos Ioan cu ce ii are la mana si cine ii tine spatele acestui individ ,de nu sulfa nimeni in fata lui ?? ,va rog faceti public sau plangeri penale ,si lui si tuturor celor care procedeaza in acest fel . Membri de sindicat se pastreaza prin cea ce faci pentru ei si felul in care ii reprezinti ,acum au ajuns baietii la disperare pierd teren ,raman fara obiectul muncii prin privatizarea societatii de Marfa ,asta este domnilor acum culeg rodul muncii lor ,si sunt disperati.vor umbla cu tot felul de lucruri mizerabile sa muste din FSTFR si nu numai .
Sitiu ca nu mai aveti mare incredere in general,dar haide-ti faceti un ultim sacrificiu major si alaturati-va FSTFR .Hai sa vedem adevarul impreuna.Hai sa ne alegem un viitor demn, hai sa colaboram si sa gasim calea dialogului intre oameni(colegi),si angajatorii din transportul feroviar.Eu tot nu cred ca oamenii corecti nu vor venii alaturi de FSTFR.
http://www.ziuanews.ro/stiri/oferta-electorala-sindicala-permise-cfr-pentru-sustinerea-lui-ponta-134666
FSTFR în anul 2013 a participat la 3 Mitinguri: în 31.05.2013, în 26.07.2013 și în 28.11.2013 .
Să mizăm împreună pe trecutul , pe prezentul și pe viitorul FSTFR…
În 28.05.2013 Primăria Municipiului Bucureşti a aprobat Mitingul organizat de FSTFR în data de 31.05.2013 între orele 10:30 – 13:30, manifestare ce s-a desfăşurat în Bucuresti în parcul din faţa Ministerului Transporturilor. Vezi PROTOCOLUL pe:
https://www.fstf.ro/wp-content/uploads/2013/05/APROBARE.pdf
Citiți:
https://www.fstf.ro/wp-content/uploads/2013/07/COMUNICAT-DE-PRESA.pdf
Să mizăm împreună pe trecutul , pe prezentul și pe viitorul FSTFR…
Citiți:
https://www.fstf.ro/wp-content/uploads/2013/11/Articol-despre-MITINGUL-din-28.11.2013.pdf
Domnul Paul Manolescu în comentariul său arată că: ,,constat că liderii sindicatelor afiliate la Federația Mecanicilor de Locomotivă ( FML) si care nu au facut nimic bun pentru membrii de sindicat ai Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România ce are în component sa și majoritatea mecanicilor de locomotive de călători umbla pe la mecanicii de locomotivă de la Constanta si prin alte părți pentru a dezinforma și le solicit membrilor de sindicat ai FSTFR, dar și celorlalți salariați ai CFR Călători măcar pe ultima sută de metrii a Sindicatului la care Președinte este domnul Costache Marin, nu vă lasați amăgiți sau șantajați și veniți alături de SUS CFR CALATORI ( și de FSTFR ) ,, .
Să mizăm împreună pe trecutul , pe prezentul și pe viitorul FSTFR…
Alianța Națională Sindicală Feroviară ( ANSF ) este cu sete de victorie în mișcarea sindicală. Președintele ANSF este Maxim Rodrigo Gabriel ce și el are sete de victorie în mișcarea sindicală. Și toate pentru a restaura FRUMOASA CALE FERATĂ ROMÂNĂ …
S.U.S. CFR Călători = salvează SNTFC,,CFR Călători,,SA
Sindicatul pentru Unitatea Salariaților CFR Călători = S.U.S. CFR Călători
S.U.S. CFR Călători este afiliat la FSTFR și are 1300 membrii de sindicat ce sunt salariați ai SNFC,,CFR Călători,,SA
Să mizăm pe trecutul FSTFR, dar și pe prezentul și viitorul FSTFR…
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=13&cad=rja&uact=8&ved=0CF4QFjAM&url=http%3A%2F%2Fwww.ziuacargo.ro%2Fstiri%2Ffocus-stiri%2Fferoviarii-ameninta-cu-proteste-fenechiu-a-incheiat-o-minuta-cu-fstfr&ei=k3ZfVMbFHNTlaqTMgaAB&v6u=https%3A%2F%2Fs-v6exp1-ds.metric.gstatic.com%2Fgen_204%3Fip%3D2a02%3A2f0b%3A4010%3A7500%3A81fe%3A2e9f%3A2deb%3Ab8f3%26ts%3D1415542419958696%26auth%3Dmj5xa6vhub4ct5h62m3bh3visvzmjoba%26rndm%3D0.26251457974394393&v6s=2&v6t=60676&usg=AFQjCNGgU7x5fEBcSGJsXP1Bhyvn9KDVqQ&bvm=bv.79189006,d.d2s
Am citit toate postarile Dlui. Gabi si constat ca lidrrii care apartin FML si care nu au facut nimic bun pentru membriii de sindicat umbla pe la Constanta si prin alte parti pentru a deinforma,macar pe ultima suta de metrii ,nu va lasati amagiti sau santajati ,veniti alaturi de SUS CFR CALATORI(FSTFR)
La ultimul Acord încheiat în urma negocierilor dintre organizațiile sindicale și adminstrația SNTFC,,CFR Călători,,SA președintele unui sindicat afiliat la Federația Mecanicilor de Locomotivă (afiliat la FML)-domnul Costache Marin și-a negociat o promovare care de altfel ia și triplat salariul față de ultima funcție avută .
La Constanța UNDE NU ARE MEMBRII DE SINDICAT, DOMNUL EXPERT RELAȚII SOCIALE-COSTACHE MARIN în vizita sa de lucru din 05.11.2014 pe parte sindicală la membrii de sindicat ai Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) —Federație care are ca membrii de sindicat MAJORITATEA MECANICILOR DE LOCOMOTIVĂ DE CĂLĂTORI în comparatie cu Federația Mecanicilor de Locomotivă la care este afiliat sindicatul la care Președinte este domnul Costache Marin și care la SNTFC,,CFR Călători,,SA CRED CĂ are MAJORITAR DOAR NUMELE —a vorbit oare domnul Costache Marin de cum și-a triplat salariul său în urma ultimului Acord în comparatie cu ce a negociat la acel ultim Acord și pentru mecanicii de locomotive de călători la care s-a dus în vizită sindicală de lucru ?
S-a scris într-un ziar că: ,,Una din faptele (domnului Costache Marin) ce a ajuns să fie anchetată de poliție a avut loc pe 6 septembrie 2013, când a intrat în conflict cu un coleg de serviciu. Acesta i-a atras atenția că taxiurile (aparținând unei firme partenere) pe care Marin le parcase în Depoul București Călători împiedicau accesul în incintă. Reacția lui Marin a fost cât se poate de „promptă”: „m-a înjurat și a venit spre mine, lovindu-mă cu capul și cu pumnii în față. Pentru că m-a luat prin surprindere și pentru că avea în mână cheile de la școala personalului, efectul loviturii primite de mine a fost puternic. Astfel, am constatat că îmi sângera fața”, scrie colegul vătămat, tehnician în cadrul Depoului București Călători, într- o declaratie… ,, .
Deși cazul de mai sus în anul 2014 este constatat de Inspectoratul Teritorial de Muncă București ca fiind accident de muncă în cadrul societății și deși domnul Costache Marin este cercetat de poliție pentru cazul de mai sus , totuși domnul Costache Marin a fost promovat în octombrie 2014 de societate la propunerea Federației Mecanicilor de Locomotivă ( la propunerea FML) ca expert relații sociale II. Oare această promovare care de altfel ia și triplat salariul față de ultima funcție avută se datorează faptului că domnul Costache Marin știe să se bată bine ?
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCEQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.evz.ro%2Fsindicalistul-patron-de-taxi-care-baga-colegii-in-spital.html&ei=NS5fVN_kKe2R7AakyYDIDQ&usg=AFQjCNEfSC7nApM4bhFBGFJmIkvD3hKcOg&bvm=bv.79189006,d.d2s
În atenția ceferiștilor este și insistența SCRL Brașov SA reprezentată de domnul Director Boca Ioan în a deschide procedura insolvenţei prevăzută de Lg 85/2014 și zvonurile că acesta ar reveni la SNTFC,,CFR Călători,,SA.
Pe MARE , CĂPITANUL unui VAPOR care se scufundă nu părăsește VAPORUL RESPECTIV. CRED că ar fi de neimaginat SĂ SE ÎNTÂMPLE ca domnul Director Boca Ioan ,,DE LA CALEA FERATĂ ROMÂNĂ,, SĂ PĂRĂSEASCĂ societatea de reparații locomotive căreia i-a dat o traiectorie de deraiere, pentru că în acele condiții CALEA FERATĂ ROMÂNĂ și CEFERIȘTII s-ar face de rușine și față de MARINARI…
În atenția ceferiștilor este și insistența SCRL Brașov SA reprezentată de domnul Director Boca Ioan în a deschide procedura insolvenţei prevăzută de Lg 85/2014 și precizez că instanța Curții de Apel Brașov a admis ,, apelul declarat de debitoara Societatea Comercială de Reparaţii Locomotive CFR-SCRL Braşov SA împotriva sentinţei civile nr. 2305/sind/28.08.2014 a Tribunalului Braşov, Secţia a II-a civilă, contencios administrativ şi Fiscal, pe care o anulează şi trimite cauza instanţei de fond în vederea deschiderii procedurii insolvenţei prevăzută de Lg 85/2014. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică azi 21.10.2014.Document: Hotarâre 716/2014 21.10.2014 ,, .
„Şi-au propus o reducere a cheltuielilor de personal de 29%. Şi îmi pun un semn de întrebare dacă nu cumva ne aşteaptă o nouă disponibilizare de personal”, spune Iulian Măntescu.
Citiți mai mult pe:
http://www.feroviarul.ro/sindicalistul-iulian-mantescu-vorbeste-de-o-noua-disponibilizare-la-cfr-marfa
,, Odată cu reducerea căilor ferate se va opera şi o nouă reducerea a personalului CFR Marfă. ,, .
„Şi-au propus o reducere a cheltuielilor de personal de 29%. Şi îmi pun un semn de întrebare dacă nu cumva ne aşteaptă o nouă disponibilizare de personal”, spune Iulian Măntescu.
,,Bilanţul de astăzi al companiei de stat numără 6.376 de persoane, o datorie de peste 690 de milioane de lei şi o pierdere de aproape 24 de milioane de lei. ,, .
Citiți mai mult pe:
http://www.feroviarul.ro/sindicalistul-iulian-mantescu-vorbeste-de-o-noua-disponibilizare-la-cfr-marfa
,,Reducerea reţelei de cale ferată nu vine decât să pună sare pe rana CFR Marfă. Compania de stat este aproape de a pierde unul dintre cele mai importante contracte: cel pentru transportul cărbunelui din bazinul Olteniei, unde oferta companiei de stat a fost cu un milion de lei peste cea oferită de GFR-ul lui Gruia Stoica. Procurorii DNA se interesează şi de cum au ajuns la Transferoviarul lui Călin Mitică mai multe contracte pentru transportul de sare.,, .
Citiți mai mult pe:
http://www.feroviarul.ro/sindicalistul-iulian-mantescu-vorbeste-de-o-noua-disponibilizare-la-cfr-marfa
..Sindicaliştii îi acuză pe şefii de la Transporturi că au introdus pe lista neagră linii de cale ferată vitale pentru compania de stat, precum Motru – Strehaia sau Turceni – Isalniţa, Titu -Târgovişte, Bucureşti – Olteniţa sau Medgidia -Tulcea, pe unde circulă trenuri pline cu cărbune, metale, îngrăşăminte sau ciment.Afectate ar fi numeroase combinate şi fabrici.,, .
„Aproape toate combinatele de ciment sunt pe aceste secții. Combinatul de aluminiu de la Tulcea care aprovizionează Alro Slatina probabil că nu va mai putea lucra pentru că nu are cum să facă distribuţia de marfă”, a spus Ion Garoseanu, preşedintele Asociaţiei Transportatorilor Feroviari.
Şefii de la Transporturi se apără:
„Am ieșit cu 13.000 de kilometri, că atâta putem noi astăzi ca să asigurăm ca buget de întreținere și mentenanță”, a spus Marcel Boloş, directorul Autorității de Management POS-Transporturi.
Citiți mai mult pe:
http://www.feroviarul.ro/sindicalistul-iulian-mantescu-vorbeste-de-o-noua-disponibilizare-la-cfr-marfa
,, Sindicalistul Iulian Măntescu vorbeşte de o nouă disponibilizare la CFR Marfă ,, .
Citiți mai mult pe:
http://www.feroviarul.ro/sindicalistul-iulian-mantescu-vorbeste-de-o-noua-disponibilizare-la-cfr-marfa
,,Compania de stat CFR Marfă e în pericol. Și la fel sunt și cele 6.000 de locuri de muncă. Avertismentul vine din partea sindicatelor care îi acuză pe şefii de la Transporturi că vor să închidă rute de care depinde în cea mai mare măsură activitatea companiei de stat, scrie DIGI24.Reprezentanţii ministerului se apără: nu sunt bani ca să se menţină toţi cei 19.000 de kilometri de cale ferată, dar promit ca nu se vor închide liniile de importanţă economică.Pentru că nu au bani să-i repare, şefii de la Transporturi vor să renunţe la 6.000 din cei 19.000 de kilometri de cale ferată. Adica la un kilometru dintre trei, ceea ce pentru CFR Marfă echivalează cu un dezastru. ,, .
„CFR Marfă ar însemna să-şi restrângă activitatea şi să piardă 65,8% din volumul de transport pe care îl efectuează pe calea ferată la ora actuală”, spune liderul sindical Iulian Măntescu.
Citiți mai mult pe:
http://www.feroviarul.ro/sindicalistul-iulian-mantescu-vorbeste-de-o-noua-disponibilizare-la-cfr-marfa
„SNTFC CFR Călători SA a încetat operarea trenurilor de călători pe cele 5 secții de circulație în perioada anului 2013, aceasta și în vederea realizării unui buget de venituri și cheltuieli echilibrat, precum și pentru ducerea la îndeplinire a angajamentelor în relația cu Fondul Monetar Internațional, ce revin din Memorandumul Tehnic de Înțelegere referitor la realizarea unei analize a viabilității rutelor utilizate și elaborarea unui plan de suspendare a serviciilor de transport feroviar de călători pe secțiile cu cel mai mare cost pe pasager kilometru”, explică ministrul Transporturilor, Ioan Rus, la cererea unui deputat. ,,Situația este, însă, mai gravă decât ce pare la prima vedere. Master Planul General de Transport, elaborat de compania Aecom Ingenieria SRL deţinută de compania spaniolă de inginerie Inocsa, parte a grupului american AECOM, vizează „concentrarea pe o reţea feroviară mai restrânsă”. ,, .
Citiți mai mult pe:
http://www.feroviarul.ro/money-ro-a-inceput-distrugerea-oficiala-a-caii-ferate
,, Numai pe parcursul anului trecut au fost scoase de pe harta circulației feroviare cinci secții de cale ferată. Doar pe una dintre acestea a fost reluată circulația. Astfel, CFR Călători a suspendat traficul de călători pe următoarele secții de circulație:
•pe secția Târgoviște-Fieni-Pietroșița, trenurile de călători au fost anulate începând cu data de 15 mai 2013. În prezent, acolo nu operează niciun operator de transport feroviar.
•pe secția Zorleni-Fălciu Nord, trenurile de călători au fost anulate începând cu data de 30 ianuarie 2013. În prezent, acolo nu operează niciun operator de transport feroviar.
•pe secția Slobozia Veche-Țăndărei, din data de 21 iunie 2013, au fost anulate trenurile de călători. Începând cu data de 13 octombrie 2014, au fost introduse în circulație două perechi de trenuri ale CFR Călători.
•pe secția Medgidia-Negru Vodă, au fost anulate trenurile de călători începând cu data de 15 aprilie 2013. În acest moment, acolo nu operează niciun operator de transport feroviar.
•pe secția Giurgiu-Grădiștea nu operează, la ora actuală, niciun operator de transport feroviar, trenurile de călători fiind anulate din luna aprilie 2013. ,, .
Citiți mai mult pe:
http://www.feroviarul.ro/money-ro-a-inceput-distrugerea-oficiala-a-caii-ferate
,, MONEY.RO: A început distrugerea oficială a căii ferate ,,
Citiți mai mult pe:
http://www.feroviarul.ro/money-ro-a-inceput-distrugerea-oficiala-a-caii-ferate
,,Tot mai multe porțiuni de cale ferată sunt închise circulației, fiind considerate nerentabile. Așa începe dispariția unei jumătăți din calea ferată a României, la cererea finanțatorilor externi.,, .
Citiți mai mult pe:
http://www.feroviarul.ro/money-ro-a-inceput-distrugerea-oficiala-a-caii-ferate
,,presupune reducerea rețelei de cale ferată de la 20.000 km de linie desfășurată până la 10.000 km.Această solicitare a venit din partea instituțiilor financiare internaționale. Reprezentanții Ministerului Transporturilor au afirmat că recomandarea a venit din partea Comisiei Europene. ,, . Iar premierul Victor Ponta declara că „e o strategie mai veche negociată cu FMI de reducere a pierderilor privind societăţile de cale ferată şi, în acest sens, ştiţi, săptămâna viitoare avem discuţia cu cei de la FMI. Da, e strategia mai veche de a păstra pentru CFR liniile care sunt profitabile, pentru CFR Călători de a deschide piaţa pentru operatorii privaţi, iar dacă sunt linii care nu mai sunt folosite e evident că acestea trebuie închise, pentru că produc pierderi”.
Citiți mai mult pe:
http://www.feroviarul.ro/money-ro-a-inceput-distrugerea-oficiala-a-caii-ferate
Noi muncim nu gandim _magarii de noi (Pana cand ???? )
http://www.feroviarul.ro/money-ro-a-inceput-distrugerea-oficiala-a-caii-ferate
http://www.feroviarul.ro/sindicalistul-iulian-mantescu-vorbeste-de-o-noua-disponibilizare-la-cfr-marfa
Tuturor celor care sunt strigati Maihai sau Gabriel le urez : LA MULTI ANI!
In special pentru singurul lider care nu este expert, desi ar putea fi ca presedinte al FSTFR si al celui mai mare sindicat feroviar din tara, cu aceeasi ocazie speciala : sanatate si puterea de a ramine acelasi OM!
Interesante chestiuni se dezbat pe aici. Cam singurul loc ramas.
Pe alte site-uri sindicale feroviare liniste totala sau abureala. Parca ne-ar merge asa de bine incit nu mai avem ce sa zicem.
Am si eu o intrebare: daca tot au negociat o clasa pentru toata lumea si bastanii din administratie au fost de acord (inseamna ca lovelele exista pe undeva…) de ce nu s-a indexat cu mai mult salariul…in loc de 3% la ultimul acord sa fi fost 5-6% ?
Sau sunt lovele numai pentru clase…nu si pentru indexare?
Sau adevarul e ca sefimea, tesa si plimbaretii de hirti numiti mai ales politic nu se puteau multumii cu 5%…altceva e o clasa de 25%…una e 50-100 de lei si alta e 400-500 de lei!
Care ar mai fi diferenta intre fraierimea muncitoare fata de sefimea cu rezultate deosebite in munca (politica sau sindicala)?
Specialistii si expertii negociatori sa nu stie nimic de chestia asta…?
Sa fie chiar nevinovati….sau e una dintre intelegerile lor pe sub masa cu cei care dau (conducerea administratiei)….pentru sprijin si protectie in continuare din partea a cit mai multi sefi din administratie?
Vorba aia… corb la corb nu-si scoate ochii si o mina spala pe alta…!
Daca le iese pasenta si acum pe praful asta, dar cind vor juca in Liga Expertilor vor fi si mai buni…!
COTIZANTI DORMITI LINISTITI, LIGA VEGHEAZA!
,,În Germania a început cea mai lungă grevă a angajaţilor căilor ferate din istoria ţării. Mecanicii de locomotivă ai Deutsche Bahn au declanşat mişcarea de protest la ora locală două şi o vor încheia abia luni, la ora locală 4.00. … Greviştii cer majorarea salariilor şi scăderea timpului de muncă săptămânal cu două ore….Greva, care este a şasea acţiune de protest a feroviarilor germani din septembrie şi până acum, ar putea afecta serios planurile de călătorie. ,, . Citiți mai mult pe:
https://ro.stiri.yahoo.com/germania-%C3%AEnceput-cea-mai-lung%C4%83-grev%C4%83-angaja%C5%A3ilor-c%C4%83ilor-095153950.html
Stefane, de acord cu tine. Mai sunt ca tine?
Gogule, comenteaza tata, comenteaza. Vrem conditi de munca ca a lor, salarii ca a lor, pensi si conditi de pensionare ca a lor dar sa o facem romaneste, adica fa tu ca eu stau deoparte sau mai rau stau si rad.