Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF) este formată din trei Federații Sindicale :FMLR, ELCATEL și FSTFR. După ce FMLR și ELCATEL au încercat în 26.06.2013 excluderea Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) din Alianța Federaților Tehnice Feroviare (AFTF), în data de 25.10.2013 Instanța a dispus suspendarea înregistării modificărilor actelor constitutive ale persoanei juridice Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF) fără Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) până la soluționarea definitivă a dosarului în care se va hotărâ dacă Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) a fost exclusă ilegal din Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF). Până la soluționarea dosarului menționat mai sus Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) face în continuare parte din Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF) și are în continuare reprezentanții săi semnatari de CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe 2012-2014.
INFORMARE CA URMARE A MITINGULUI DE PROTEST DIN 29 NOIEMBRIE 2024
Informarea Președintelui FSTFR -Maxim Rodrigo Gabriel referitoare la Mitingul de protest din 29.11.2024 și referitoare la întâlnirea din ziua Mitingului de Protest dintre Președinte FSTFR/
337 Responses
Vă propun tuturor celor care dețineți dovezi ale presiunilor nejustificate,netemeinice și nefondate de tot felul ale Conducerii CFR Călători pe mecanicul de locomotivă și automotor de călători să luați legătura cu Președintele ANSF- Maxim Rodrigo Gabriel și să i le înaintați și fiți siguri că situațile respective de anormalitate va reveni la normal pentru că nici FSTFR și nici ANSF nu vor sta să privească și vor sesiza toți factorii de decizie din Ministerul Transporturilor despre presiunile menționate și acolo unde va fi cazul vor introduce acțiuni în instant și plângeri penale.
Mecanicii de locomotivă și automotor de călători își pun acum tot felul de întrebări la care nu au încă răspunsuri clare : De ce se pune de către Conducerea CFR Călători presiuni de tot felul pe mecanicul de locomotivă și automotor de călători? Aceste presiuni de tot felul pe mecanicul de locomotivă și automotor de călători au legătură oare cu faptul că majoritatea acestora sunt membrii de sindicat ai FSTFR ? Și cu acordul tacit al cui se pun tot felul de presiuni pe mecanicul de locomotivă și automotor de călători ?
De un lucru suntem însă siguri că FSTFR și ANSF se opun categoric presiunilor nejustificate,netemeinice și nefondate de tot felul ale Conducerii CFR Călători pe mecanicul de locomotivă și automotor de călători și în prezent strânge dovezile presiunilor nejustificate,netemeinice și nefondate de tot felul ale Conducerii CFR Călători pe mecanicul de locomotivă și automotor de călători .
Domnule Mantescu nu putem decat sa ne bucuram ca ne respectati asa sa si faceti pentru ca aveti pe cine sa respectati,ne bucuram ca timid, timid ati inceput sa comunicati cu noi poate ne facem si ”pretini ” binenteles in scopul membrilor de sindicat .Bunul Dumnezeu la care faceti referire sa va dea ganduri bune si macar acum in al 12 ceas sa incercam sa salvam cea ce a mai ramas de salvat din CFR. Daca federatia pe care o reprezentati a castigat drepturi de care beneficiem cu totii a facut-o inainte sa fiti dumneavoastra la conducerea federatiei, poate ne spuneti ce drepturi ati castigat dumneavoastra de cand sunteti in fruntea acestei federatii, de ce nu ati fost de acord cu intrunirea Comisiei Mixte Patronat Sindicate, de ce ati fost de acord cu ordinul privind serviciul maxim propus de administratie, ce demersuri ati intreprins impotriva zilelor de CS si va rugam sa ne relatati dar cu lux de amanunte adevaratul motiv pentru care ati solicitat (miseleste) excluderea FSTFR din AFTF ????????
Domnule Nicu mecanic referitor la comentariul dumneavoastră este foarte adevărat că în privința drepturilor salariale neplătite și câștigate în instantă definitiv și irevocabil prin care instanta a obligat CFR Călători la plata acestora nu poate hotărâ în ceea ce privește modul și perioada în care intră în posesia lor salariații CFR Călători, nici o organizație sindicală și nici conducerea SNTFC CFR Călători SA și nici eu ca președinte și acest aspect l-am susținut și la întâlnirea cu Managerul Privat al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu , dar eram obligat să vă aduc la cunoștință și punctul de vedere al Managerului Privat al CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu . Vă precizez , de asemenea , că FSTFR și ANSF va fi alături de membrii săi de sindicat și este de acord cu punctul de vedere al fiecărui membru de sindicat al său în ceea ce privește modul și perioada în care intră în posesia lor salariații CFR Călători.
Domnule Mantescu o intrebare (ca observ ca vreti sa comunicati cu noi) de ce ati exclus FSTFR si nu vreti sa fiti uniti in lupta sindicala ? Spuneti ca sunteti vechi in activitatea sindicala, cu experienta dumneavoastra chiar nu ati gasit o solutie ca miscarea sindicala sa fie unita? De ce nu ati sustinut FSTFR cand a solicitat Comisia Mixta Patronat Sindicate? Sau chiar acest lucru a impus excluderea FSTFR? Prin dezbinarea miscari sindicale pe care FMLR a produs-o prin solicitarea de excludere a FSTFR din AFTF , Domnule Mantescu au de pierdut toti membri de sindicat si de castigat doar administratia.
D-nă Violeta, ați uitat o întrebare. De ce se pune presiune(-ni de tot felul) pe mecanicul de locomotivă de călători? știind faptul că majoritatea sunt la FSTFR. Și cu acordul tacit a cui?
Domnule Maxim Rodrigo Gabriel la întâlnirea dumneavoastră cu domnul Manager Privat Domnul Valentin Dorobanțu din data de 29.10.2013 ați discuta referitor la drepturile salariale câștigate în instanță. Aș dori să rețineți că odată câștigate în instanță drepturile salariale sunt ale salariaților care au câștigate în instanță aceste drepturi salariale și ei sunt singurii care hotărăsc cum intră în posesia lor, respectiv toți bani odată sau eșalonat.
Consider că în această privință nu poate hotărâ nici o organizație sindicală și nici conducerea SNTFC CFR Călători SA și nici dumneavoastră ca președinte.
Acest lucru din cate am înteles l-ați susținut și dumneavoastră la această întâlnire cu Managerul Privat și i-ați precizat că FSTFR a hotărât în sedinta CNC să susțină eșalonarea drepturilor salariale ca să se dovedească că există și înțelegere din partea salariaților ca aceste drepturi să fie plătite eșalonat în maxim un an de zile.
Domnul Manager Privat ar trebui să analizeze și să se gândească că aceste nemultumiri ale salariaților legate de esalonari vin de la faptul că pe STFC Craiova salariați se laudă că ei au luat toți bani odată ( și chiar așa a fost și însuși directorul STFC a luat bani pe diferenta de salariu) și ei se întreabă de ce pentru acei salariați au fost bani și pentru ei nu? …………. Și exemplele pot continua cu discriminări de celor prezentate mai sus .
Atunci ce înțelegere se poate aștepta de la salariați discriminați , cred că propunerea FSTFR arată destulă înțelegere, deși totuși decizia finală aparține fiecărui salariat pentru că este singurul care poate decide pentru dreptul său salarial câștigat în instanță.
D-le Președimte Maxim Rodrigo, vă rog să-i faceți o invitație d-lui Măntescu la viitoarea ședință a FSTFR.
Mă bucur să aud de la domnul Președinte Iulică Măntescu că este de acord să comenteze și să raspundă la toate intrebarile si comentariile dumneavoastra pe site-ul http://www.fstf.ro conditionat de faptul ca sa îi permitem să comenteze. Ca Președinte FSTFR îl asigur pe domnul Președinte Iulică Măntescu că în mod sigur i se va permite să facă orice comentariu dorește și să-l posteze pe site-ul http://www.fstf.ro, singura condiție este ca pentru cazurile când în unele comentarii pe care le face aduce jigniri, amenințări etc. îi solicit să mă sune și să-mi confirme că este comentariul său, această condiție fiind o protectie pusă de FSTFR pentru a nu scrie altcineva în numele său lucruri pe care nu le spune dânsul.
Domnule Președinte Iulică Măntescu referitor la partea din comentariul dumneavoastră precum că : ,,Apropo aveti vro dovada ca noi (FML) am fost de acord cu deciziile conduceri CFR Calatori de reducere a programului de lucru concomitent cu reducerea drepturilor salariale, daca da, va rog facetile publice, daca nu ar trebui sa va abtineti de la comentarii, de genul ca noi suntem vinovati, voi oare ce a-ti facut sa nu se intample astfel de anomalii?..,, cred că ar trebui să reformulați comentariul dumneavoastră pentru că de exemplu pentru reducerea normei lunare și a salariului lunar în perioada octombrie-decembrie 2013 nici FSTFR și nici ANSF nu au fost consultate de conducerea CFR Călători, dar totuși sindicatele din ANSF și ANSF au sesizat ITM București pentru verificări de legalitate și au început să facă demersurile pentru a acționa și în instantă. Nu este corect să spuneți ca noi să dovedim ce am făcut iar dumneavoastră să trebuiască să dovediți doar că nu ați fost de acord prin mențiuni în acest sens într-un proces verbal care de altfel face dovada că ați fost consultat ca reprezentant AFTF de către conducerea CFR Călători .
Domnule Președinte Iulică Măntescu referitor la partea din comentariul dumneavoastră precum că: ..Va respect punctul de vedere la toti cei care faceti tot felul de comentarii, deasemenea va respect si pe cei care ma atacati jignind, si pe cei care ma amenintati va respect ,, ar trebui să rețineți că și noi vă respectăm punctul dumneavoastră de vedere când faceți tot felul de comentarii și nu vă atacăm jignind și nici nu v-am amenințat, dar câteodată ne jigniți dumneavoastră în comentarile pe care le faceți poate fără să vreți și prin ceea ce faceți practic dați dovadă că nu doriți unitatea FMLR și FSTFR într-o singură ALIANȚĂ (de exemplu AFTF unde sunteți Președinte și prin faptul că sunteți Președinte AFTF ar fi trebuit să țineți cont și de poziția FSTFR exprimată în Consiliul Național de Conducere al FSTFR din 23 Mai 2013 în urma căruia FSTFR a solicitat CFR Călători constituirea Comisiei Mixte Patronat Sindicate la nivel de CFR Călători și întrunirea acesteia pentru analizarea tuturor prevederilor CCM la nivel de CFR Călători referitoare la drepturi salariale nerespectate de conducerea CFR Călători și la alte drepturi ale salariaților nerespectate de conducerea CFR Călători).
Felicitari , Domnule Măntescu îmi place ati început să comunicați, este bine. Ar trebui să o faceți mai des și ar fi bine dacă ați sta față în față cu cei pe care i-ați exclus și să discutați bărbătește toate problemele ce au generat această situație, pentru că din ce ați spus ( dar trebuie să și faceți) ,, FML a fost formata in anul 1990,si in permanenta a luptat, lupta si se va lupta pentru drepturile feroviarilor si pentru dezvoltarea cai ferate” și acest scop este aceleași cu cel al FSTFR care a demonstrat nu numai odată că nu dorește decât păstrarea locurilor de muncă, un salariu pentru munca prestată și condiţii de muncă mai bune, prosperitatea membrilor lor de sindicat și pentru un SNTFC,,CFR Călători,,SA. ,, performant , deci cu alte cuvinte ,,drepturile feroviarilor si dezvoltarea cai ferate ”. Am totuși o nelămurire, în acest sens vă solicit să ne spuneți când FSTFR afiliată la AFTF unde sunteți președinte, a solicitat administratiei CFR Călători să se întrunească Comisia Mixtă Patronat Sindicat la nivel de CFR Călători pentru trecuse luna martie și nu se negociase nici atunci și nici până acum salariul pe anul 2013, care a fost pozitia dumneavoastră ?????
Care a fost răspunsul în scris către CFR Călători la solictarea acestora dacă tot AFTF solictă această comisie?
Eu știu că această comisie trebuia să analizeze de ce nu s-a respectat prevederile CCM la nivel de CFR Călători pe ani 2012-2014 referitoare la drepturile salariale și alte drepturi ale salariaților. Ce măsuri ați întreprins dumneavoastră pentru a fi alături de FSTFR când aceasta a solicitat comisia mixtă patronat sindicat? Ce demersuri ați făcut pentru oprirea acordării zile de CS? Vrem și noi dovezi că ați făcut ceva !!!!!!!!!!!!!!!
Va respect punctul de vedere la toti cei care faceti tot felul de comentarii , deasemenea va respect si pe cei care ma atacati jignid,si pe cei care ma amenintati va respect dar ar trebui sa nu uitati ca federatia pe care o reprezint a obtinut multe drepturi de care acum beneficiati si voi, nu uitati de faptul ca FML a fost formata in anul 1990,si in permanenta a luptat, lupta si se va lupta pentru drepturile feroviarilor si pentru dezvoltarea cai ferate. Apropo aveti vro dovada ca noi (FML) am fost de acord cu deciziile conduceri CFR Calatori de reducere a programului de lucru concomitent cu reducerea drepturilor salariale, daca da, va rog facetile publice, daca nu ar trebui sa va abtineti de la comentarii, de genul ca noi suntem vinovati, voi oare ce a-ti facut sa nu se intample astfel de anomalii?..Daca doriti sa comentam conditionat de faptul ca sa-mi permiteti eu cred ca va pot raspunde la toate intrebarile si comentariile dumneavoastra. Bunul Dumnezeu de care nu imi este nici frica si nici teama pentru ce am facut de cand sunt in activitatea sindicala sa va ocroteasca si sa va calauzeasca pasi.
Dle. Mantescu ne lasi? ……………………..
Ce vrei sa ne spui dle., ca nici usturoi n-ai mincat ?
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/liderul-sindical-al-mecanicilor-de-locomotiva-bani-din-afaceri-cu-cfr-95152
” ar trebui sa nu uitati ca federatia pe care o reprezint a obtinut multe drepturi de care acum beneficiati si voi, ” !!
Domnule Mantescu, va rugam sa enumerati care sunt drepturile ? Dreptul la 1 zi de suspendare a contractului de munca, dreptul la 3 calatorii duble/permis fata de 12 cat aveam inainte de autorizatii. Dreptul de a tacea ? De 5 ani nu cred sa se mai fi dat o crestere salariala prostilor din capul trenului, care-si risca viata zi de zi /ceas de ceas . Prin fisa postului respnsabilitatile au crescut progresiv an de an si va multumim pentru acest drept. Cata mecanicie aveti la activ Domnule Mantescu, cate evenimente au trecut prin fata dumneavoastra. Va respect ca om dar,…doar atat !
Domnule cu frica de Dumnezeu,ma uit in spate si vad acolo unde a-ti reprezentat salariati ,stiti cum arata, va spun eu ,arata ca circul pe care la-ti facut la alegerile AFTF, asa ca lasati-ne in pace la calatori, nu vrem sa avem soarta colegilor de la marfa, ducetiva si reprezentati pe cine vreti, vanzandule gogosi celor care nu isi dau seama decat in momentul in care raman fara serviciu cat de mult ati luptat si luptati pt. ei.
Daca tot aveti frica de Dumnezeu spuneti-ne si noua aici , ce realizari ati facut pentru calea ferata ?
Care este motivul de ati exclus FSTFR din AFTF, bineinteles nelegal, asa cum va place dumneavoastra , va era frica ca Maxim Rodrigo va incurca intelegerile cu administratia ,haideti dati un singur motiv plauzibil si explicatil putin sa intelegem si noi , macar unul, sa vedem cat de barbat sunteti si cata frica de Dumnezeu aveti, va astept Domnule Mantescu .
Domnule Mantescu nu aveti de dat replici, pt ca sunteti doar o sluga a conduceri, singurul om care lupta cu adevarat pentru aceasta societate este Maxim Rodrigo Gabriel, care nu este corupt si care lucreaza pt. oameni, in rest toti sunteti niste lasi care incercati sa pacaliti lumea, dar in final veti fi pacaliti de Dumnezeu.
Domnule Mantescu trebuie sa retineti ceva, acest site nu este cenzurat, daca aveti curaju, explicati la cei care ia-ti lasat in somaj aici motivul adevarat,adica mai bine zis mie sa imi fie bine, deci domnule Mantescu alianta cu FSTFR a fost facuta in interes propiu si as fi curios dumneavoastra stimabile domn va cunoastesti macar statutul …….
Ce mai aveti de spus domnule Măntescu , cred că ce s-a scris astăzi pe site-ul FSTFR va lăsat mut pentru multă vreme. Poate v-ați lămurit acum cine este Maxim Rodrigo Gabriel și ce lideri de sindicat are lângă el și că această organizație sindicală FSTFR luptă pentru interesele membrilor săi de sindicat care iau mandatat să îi reprezinte pentru păstrarea locurilor de muncă, pentru un salariu decent pentru munca prestată și pentru condiţii de muncă mai bune .
Se pune întrebarea domnule Măntescu pentru toate nedreptatile pe care le-ați făcut membrilor de sindicat ai FSTFR, vă veți asuma răspunderea?
Azi 29.10.2013 a avut loc o întâlnire ( ce a ținut o oră și jumătate ) între Managerul Privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA -domnul Valentin Dorobanțu și Președintele Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR)- Maxim Rodrigo Gabriel. S-a încercat din ambele părți repornirea dialogului social între SNTFC,,CFR Călători,,SA și Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR). Managerul Privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA -domnul Valentin Dorobanțu a ținut să-l asigure pe Președintele Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR)- Maxim Rodrigo Gabriel că nu a dorit concedieri colective la SNTFC,,CFR Călători,,SA nici în anul 2013 și că nu dorește concedieri colective la SNTFC,,CFR Călători,,SA nici în anul 2014, singura condiție ca să nu apară concedieri colective la SNTFC,,CFR Călători,,SA nici în anul 2014 fiind aceea ca pentru drepturile salariale castigate în instantă definitiv și irevocabil de salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA să nu se facă executări silite de către salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA . Managerul Privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA -domnul Valentin Dorobanțu a ținut să-i precizeze Președintelui Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR)- Maxim Rodrigo Gabriel că pe salariații care nu acceptă eșalonările propuse de SNTFC,,CFR Călători,,SA și care vor executa silit SNTFC,,CFR Călători,,SA, pentru drepturile salariale neplătite dar castigate în instantă definitiv și irevocabil, vor fi trecuți de conducerea SNTFC,,CFR Călători,,SA la serviciul de zi (la serviciul de 8 ore zilnic de luni până vineri) .
Președintele Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR)- Maxim Rodrigo Gabriel i-a comunicat Managerului Privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA -domnul Valentin Dorobanțu că în data de 23 mai 2013 în Ședința Consiliului Național de Conducere al FSTFR s-a solicitat de către membrii Consiliului Național de Conducere al FSTFR să se facă demersurile necesare de către FSTFR atât către salariații reclamanți de a le solicita să facă eșalonări pe un an de zile , cît și către pârâta SNTFC,,CFR Călători,,SA de a accepta eșalonările drepturilor salariale neplătite dar castigate în instantă definitiv și irevocabil pe o durată de un an de zile , dar din informațiile pe care le deține până acum părțile: salariații reclamanți membrii de sindicat ai FSTFR și pârâta SNTFC,,CFR Călători,,SA au fost de accord cu aceste eșalonări pentru sumele de până în 5000 lei .
Managerul Privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA -domnul Valentin Dorobanțu i-a comunicat Președintelui Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR)- Maxim Rodrigo Gabriel că sunt foarte mulți membrii de sindicat ai FSTFR care au acceptat deja eșalonări în forma dorită de SNTFC,,CFR Călători,,SA și pentru sume mai mari de 5000 lei.
Dle Maxim nu ne mai intereseaza ce vrea si ce nu vrea acest ……….., a aratat de ce e in stare. NE-AM SATURAT ! # uniti salvam #
D E M I S I A !!!D E M I S I A !!!D E M I S I A !!!D E M I S I A !!!
Domnule Președinte, eșalonările drepturilor salariale neplătite dar castigate în instantă, definitiv și irevocabil, trebuie să fie plătite comform deciziei unanime luate și consemnate în Procesul Verbal în ședința din 23 mai 2013, de către Consiliului Național de Conducere al FSTFR.
Că vor unii sau nu vor alții AFTF este fomată din FSTFR, FMLR și ELCATEL, după cum încă o dată ne dă dreptate justiția, chiar și provizoriu, cu toate că nu mă îndoiesc că și soluția finală va fi că FSTFR este membră cu drepturi depline a AFTF. Domnule Măntescu nu vă cunosc personal dar după cum s-a semnat actul adițional în acest an la CFR Marfă (fără K), îmi dau seama că sunteți dispus la înțelegeri cu admnistrația în detrimentul oamenilor cărora ar trebui să le apărați drepturile și în asta constă diferența dintre dumneavoastră și domnul Maxim Rodrigo, DOMN pe care-l cunosc personal și vă pot spune cu siguranță că este un specialist în drept (a cîștigat pentru noi toate procesele) și este un om devotat care face totul pentru a-și apăra membrii.Domnule Măntescu eu vă sfătuiesc să nu mergeți în instanță cu domnul Rodrigo pentru că o să pierdeți cu siguranță Nu ar fi mai bine și mai frumos să cădeți la pace și să lucrați în folosul membrilor cotizanți?????
Ca Primvicepreședinte FSTFR și semnatar de CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2012-2014 vă spun că părerea mea este că Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF) este formată în continuare din cele trei Federații Sindicale :FMLR, ELCATEL și FSTFR conform Sentință Civilă definitivă și irevocabilă ce există în prezent. Altă modificare la Sentința existentă este suspendată de instantă.
În consecință Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) face în continuare parte din Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF) și are în continuare reprezentanții săi semnatari de CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe 2012-2014.
Și eu susțin că trebuie să nu uităm că : ,, salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA așteaptă ca FMLR și FSTFR să fie unite măcar în aceeași ALIANȚĂ și că salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA așteaptă ca FMLR și FSTFR împreună în aceeași ALIANȚĂ să găsească soluții comune pentru prosperitatea membrilor lor de sindicat și pentru un SNTFC,,CFR Călători,,SA. ,, . performant. ,, .
mantesculeeeeeeeeee, NU NE MAI DERANJA CU GANDIREA UNUI MEDIOCRU OBSCUR. du-te la palat si spune-i imparatului verde ca nu cadem la invoiala, SI NICIODATA SA NU TE MAI INTORCI. nu esti demn pentru locul asta . aici sunt oameni CINSTITI ,ONESTI SI LIBERI care-si apara românii ,nu interesele personale, si cum tu nu faci parte din categoria celor onesti, NU NE MAI MURDARI SPATIUL VIRTUAL.
Trădători cu sufletul de slugă,
Ce-au ajuns la viaţa boierească,
Au venit la sânul tău să sugă –
Sfântă laşitate românească !
De-ar veni şi-aici un pic de bine,
Dictaturi să nu ne mai umbrească,
Poate-atuncea vom scăpa de tine –
Sfântă laşitate românească !
Sunt mihnit dar cu semne de speranta. Sunt mihnit cind vad ca un lider al unei importante organizatii sindicale atrage atentia (si pare ca o face cu mindrie si bucurie) asupra eliminarii (cel putin dubioase) a unei alte organizatii sindicale dintr-o alinata in care pina nu demult cele doua (alaturi de o atreia) ereau partenere. S-a exclus o organizatie sindicala dintr-o alianta. Vorbesc de ORGANIZATII SINDICALE (federatii) nu de lideri. Care a fost vina organizatiei sindicale de a fost eliminata? Care este parerea celei de-a treia organizatii fondatoare a aliantei respective? Cum s-a facut si de ce?S-a vrut excluderea unui lider incomod ?Pentru ca acesta era sustinut de membrii sai s-a eliminat organizatia cu totul? A fost ceruta de “prietenii din administratie”? Ce s-a cistigat (sau ce s-a pierdut- dar cine sa analizeze cind la mijloc par a fi numai orgolii si interese) prin aceasta excludere pentru membrii de sindicat? Cel exlus sau organizatia exclusa (in corpore) tradase interesele si drepturile membrilor de sindicat ai aliantei respective? Sunt multe intrebari pe care unii cred ca nu ni le punem. A-ti exprima hotarit, ca LIDER ,valabilitatea unui gest de excludere a unei ORGANIZATII FEDERATIVE sindicale intr-o asemenea maniera, care pune atitea intrebari pe fondul a ce se intimpla la calea ferata, in acest caz pentru mine mai e o singura intrebare : cine este lider de sindicat cu adevarat?…. Cel exclus (alaturi de membrii de sindicat pe care ai reprezinta) care nu a indraznit sa depaseasca limita compromisului in pierderea drepturilor si si-a asumat alaturi de colegii lui repercursiunile din partea unor “cozi de topor manageriale”…sau cel care a ales calea “reprezentativitatii si a specialistilor”? Cine a cisitigat din aceasta schisma? AU PIERDUT TOTI = unii onoarea si capitalul moral, altii linistea, timpul si nervii mincati de tracasari si cercetari, cei multi si simpli au pierdut la drepturi si salarii…A CISTIGAT numai ADMINISTRATIA si mai ales “MANAGERII”. …De asta sunt mihnit!
Sunt semne de speranta cind vad ca cei exclusi “in corpore” sunt alaturi de liderul lor, ca impreuna (ca o ORGANIZATIE SINDICALA ADEVARATA) vor sa recladeasca o alta ALIANTA cu alte organizatii sindicale asemeni cu a lor, ca lupta si cauta solutii pentru a merge mai departe, pentru a stopa prabusirea demnitatii si a traiului tot mai greu al ceferistilor care nu sunt “specialisti sau politicieni”!
Liderii “exclusi” dintr-un “club exclusivist, reprezentativ si prafuit” demonstreaza “prafuiala morala” si “reprezentativitatea” care numai reprezinta pe nimeni, merg mai departe pentru a face un “club” curat si cu intrare libera pentru toti membrii de sindicat (neexclusivist si care e reprezentativ pentru ei)… si rezistent la “buldozerele administratiei” chemate in ajutor de “exclusivistii specialisti prafuiti”!
Dragi CFR-ISTI,ma bucur ca dati dovada de solidaritate si sustineti FSTFR ,va spune un Lider caruia nu o data i sa propus sa renunte la FSTFR si la a fi alaturi de Maxim Rodrigo,ca voi fi pus pe nustiu ce functi sau o sa am masina de serviciu……..nu prefer sa stau alaturi unui om Sarac ,, material vorbind ,dar sunt alaturi unui adevaratOM care pune pe prim plan interesele colegilor si aleSNTFC, va spun toate acestea pentru ca Maxim Rodrigo este Liderul nostru si fara Toiota si fara telefon de servici.Dar nu uitati este cu adevarat un OM de care sa fim mandri si sa-i urmam exemplu.
Domnule Măntescu, asta este ceea ce numesc eu, federație unită(FSTFR). După cum puteți observa, majoritatea liderilor și CD al FSTFR, au venit cu un comentariu la comentariul d-tră. Și cu această ocazie, membrii noștri de sindicat, au putut observa încă odată cât sunt de uniți (nu sunt vorbe goale) liderii din FSTFR. FMLR poate lua exemplu.
Domnule Mantescu referitor la ce ați spus ,, dar se pare ca m-am inselat, cu toate ca multi m-au sfatuit in 2012 sa nu fac nici o intelegere cu tine , asta e sunt momente in viata cand mai si gresesti.” nu știu cine de cine a avut nevoie mai mult de ajutor pentru a merge la negocieri, la aceea vreme FSTFR avea reprezentantii salariatilor și tot ce a vrut FSTFR a fost ca la negociere să participe toate federatiile, întrucât fiecare federatie are dreptul să-și reprezinte membrii săi de sindicat . Ati uitat domnule Măntescu că în 2012 când au început negocierile nu mai aveati membrii de sindicat necesari pentru ca să participati la negociere și că aveați reprezentativitatea contestată în instanță și nici măcar definitivă și irevocabilă , când ați mers la negocieri? Le-ați uitat pentru că acum vă credeți pe cai mari și aveți tot felul de înțelegeri și faceți jocul administrației?!
Domnule Mantescu intradevar nu stiu daca sa ne bucuram ca vati facut curaj si ne-ati scris, pentru ca daca suntem in situatia de fata este pentru ca nu ati vrut sa comunicati cu noi, ne-ati EXCLUS fara nici un cuvant. Acum analizand ce s-a scris pe site-ul FSTFR cred ca are dreptate domnul mecanic (i)responsabil ,, daca taceai filozof ramaneai, nene”, si daca tot nu ati vrut sa comunicati pana acum, mai bine…………..
Domnule director Dorobantu de ce va supara ,,publicitatea” din ziuanews, dar cand faceati afirmatii nefondate despre FSTFR ca apara hoti de motorina, ca FSTFR duce prin activitatea ei la mari pierderi la SNTFC, va placea. Ce lege va permite sa ingraditi dreptul la informare. Nu mai exista dreptul la replica???
Trebuie sa recunoastem ca intreaga miscare sindicala de la calea ferata sufera, nu-si regaseste cadenta obisnuita a anilor din urma. Aceasta se datoreaza, pe o parte deoarece CFR Calatori nu s-a tinut de promisiuni, in sensul ca sistemul de salarizare trebuia negociat la luna martie 2013 fara a mai diminua alte clauze din CCM/2012-2014 (a fost negociat odata acest contract iar negociatorii se uita dupa luna, “nu au de spus nimic” pana in prezent).
Pe de alta parte miscarea sindicala trebuie sa promoveze interesul membrilor de sindicat (salariatilor). Rivalitatea intre sefii de la sindicat a fost inteleasa gresit. Isi dau lovituri pe la spate. Unii incaseaza mai multe altii mai putine, pentru ca gasesc sprijinul unor “binevoitori”.
Scopul miscarii sindicale respectiv al FML si FSTFR este de a se aseza la masa dialogului, de a lupta impreuna pentru aceeasi cauza comuna : salarii si conditii de munca mai bune, dar se merge pe deviza “dezbina si cucereste”.
Domnule Mantescu, te-ai angajat sa reprezinti o alianta! In mod iresponsabil nu tii cont de prevederile legale! Cine tradeaza mai devreme sau mai tarziu va plati. Consider ca fac parte din AFTF desi ca primvicepresedinte a AFTF nu am fost invitat la nicio sedinta, respectiv nici la masa dialogului. Nu se poate sa nu avem respect unii fata de altii asa cum se vrea sa se procedeze in continuare.
P.s: Cu multa nemultumire fata de tot ceea ce se intampla!
ia zi mai nea zabava cu cit ai platit avocatul pentru procesele mecanicilor pe care ii reprezinti?
Da ,exista aceasta hotarare,definitiva si irevocabila de care am luat cunostinta pentru ca este usor sa intri pe portalul instsntelor si sa vezi hotararile.Referitor la incercarea disperata a unor colegi dinAFTF de a inlatura FSTFRdin alianta este un gest josnic care dovedeste faptul ca nu se doreste un dialog corect bazat pe sinceritate fapt ce ar duce la redresarea situatiei SNTFC CFR CALATORI SA lucru mult asteptat de marea majoritate a salariatilor.Deci este cazul sa lasam orgoliile si sa stam la masa verde sas cum am promis odinioara membrilor nostrii de sindicat.
Există o hotărâre de instantă definitivă și irevocabilă care precizează că Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF) este formată din trei Federații Sindicale :FMLR, ELCATEL și FSTFR, iar eu în calitatea de Primvicepreședinte FSTFR consider ca și membrii de sindicat ai Zonei de Nord a FSTFR din care fac parte și ca și Președintele Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) -Maxim Rodrigo Gabriel că : ,,nu face bine dezbinarea mișcării sindicale din Calea Ferată Română prin excluderea Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) din Alianța Federaților Tehnice Feroviare (AFTF) votată de reprezentanții FMLR și de reprezentanții ELCATEL în ședința din 26.06.2013 a Consiliului Alianței de către delegații Consiliului Alianței din partea FMLR și ELCATEL pentru că se dezbină din nou o grupare sindicală de data aceasta chiar prin hotărârea a două organizații sindicale. ,, .
ha,ha,ha ,asta e tot ce mai poate un frustrat :)))))))))))))))
dorobantuleeeeee,avem telefoane “smart”.te oftici ?
http://www.ziuanews.ro/stiri/scandalos-valentin-dorobantu-a-interzis-angajatilor-de-la-cfr-calatori-sa-acceseze-site-ul-ziuanews-106522
“ZIUAnews a dezvăluit că Valentin Dorobanţu a fost impus director general al CFR Călători de către fostul ministru al Transporturilor, Relu Fenechiu, care, ulterior, l-a pus manager privat la această companie. Ca director general la CFR Călători, Valentin Dorobanţu avea un salariu lunar de circa 6.000 de lei, iar acum, ca manager privat, încasează în jur 10.000 de euro. Totodată, ZIUAnews a semnalat că Valentin Dorobanțu a desfiinţat anul acesta peste 150 de rute rentabile deservite de CFR Călători, pentru ca ulterior aceste trasee să fie cedate către operatorii privaţi. Contactată de ZIUAnews, Alexandrina Gătej, preşedintele Consiliului de Administraţie al CFR Călători SA, unitate aflată sub Ministerului Transporturilor condus de către Ramona Mănescu, a refuzat să comenteze despre interzicerea accesului la site-ul ZIUANews”
În prezent există o hotărâre de instantă definitivă și irevocabilă care precizează că Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF) este formată din trei Federații Sindicale :FMLR, ELCATEL și FSTFR.
Consider și eu ca și membrii de sindicat ai Zonei de Nord a FSTFR și ca și Președintele Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) -Maxim Rodrigo Gabriel că nu face bine dezbinarea mișcării sindicale din Calea Ferată Română prin excluderea Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) din Alianța Federaților Tehnice Feroviare (AFTF) votată de reprezentanții FMLR și de reprezentanții ELCATEL în ședința din 26.06.2013 a Consiliului Alianței de către delegații Consiliului Alianței din partea FMLR și ELCATEL pentru că se dezbină din nou o grupare sindicală de data aceasta chiar prin hotărârea a două organizații sindicale și nu trebuie să uităm că : ,, salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA așteaptă ca FMLR și FSTFR să fie unite măcar în aceeași ALIANȚĂ și că salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA așteaptă ca FMLR și FSTFR împreună în aceeași ALIANȚĂ să găsească soluții comune pentru prosperitatea membrilor lor de sindicat și pentru un SNTFC,,CFR Călători,,SA performant. ,, .
Domnule Mantescu noi am facut cunostinta in 2007 cand inca nu erati ”mare lider” la hotel Astoria si cu Bolos ,atunci incercati sa ma convingeti sa aduc sindicatul pe care il reprezint in cadrul FML,si astazi ma bucur ca am ales FSTFR . Da aveti dreptate natura meseriei ar fi trebuit sa va apropie dar …. vedeti cum este, interesele au fost diferite.Maxim Rodrigo a ales sa reprezinte interesele membrilor de sindicat spre deosebire de alti ”mari lideri ” si daca este laudat ,este meritul lui si rodul munci in slujba sindicatului. Va convine sau nu pana la pronuntarea instantei ,FSTFR este in continuare memmbra a AFTF ,in ciuda marsaviei pe care ati facuto in sedinta din 26 iunie 2013. Timpul le vindeca pe toate domnule Mantescu oamenii vor alege in continuare pe cine urmeaza ,pe cine gireaza sa le reprezinte interesele ,se pare ca ati piedut startul ,dar dumneavoastra si Bolos nu stiti sa pierdeti cu demnitate si atunci apelati la tot felul de tertipuri josnice .
Ca Vicepreședinte al Alianței Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF), consider și eu ca și Președintele Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) – Maxim Rodrigo Gabriel că nu era normal să se producă excluderea Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) din Alianța Federaților Tehnice Feroviare (AFTF), deoarece eu totdeauna am fost pentru unirea mișcării sindicale, astfel că salariații SNTFC “CFR Călători”SA așteaptă ca cele două federații(FMLR și FSTFR) să fie unite în aceeași ALIANȚĂ. Totodată salariații SNTFC “CFR Călători”SA așteaptă ca FMLR împreună cu FSTFR în aceeași ALIANȚĂ, să găsească soluții comune pentru un trai decent al membrilor săi de sindicat pe care-i reprezintă, respectiv pentru un SNTFC “CFR Călători”SA performant.
m ai dezamagit
Nene Măntescu, dar te ,,iubesc,, oamenii nu glumă. Dacă tăceai filozof rămâneai, nene.
Ținem în viață sncfr-ul.
http://www1.agerpres.ro/economie/2013/10/28/ministerul-transporturilor-majoreaza-cu-400-milioane-lei-capitalul-social-al-cfr-calatori-pentru-stingerea-de-arierate-19-26-23
Nea Iulica nici nu sti cat de mic incepi sa fi !!!!!!!!!!! Semneaza Liga Liderilor de Sindicat Pensionabili
Domnule Mantescu,nu va cunosc si nu ma cunoasteti,sa stiti ca sunt ceferist de 25 de ani,ca si alti colegi ai mei,suntem alaturi de Maxim Rodrigo Gabriel si sustinem ideea ca CFR Calatori sa nu moara,sa ramana un simbol national. Multi dintre colegii nostri,nu mai au curaj sa-si spuna opinia din cauza prigoanei care se duce de cateva luni bune impotriva membrilor FSTFR,pentru simplul motiv ca dorim sa muncim in conditii decente sa fim platiti cu salarii decente,si pentru ca tinem cu dorim sa ne pastram locurile de munca,poate dumneata ai alternative dar noi,ca simpli oameni,unde sa mergem?Dumneavoastra nu intelegeti ca minciunile pe care le spuneti oamenilor se vor intoarce odata si odata impotriva dumneavoastra?Eu personal am fost momit de 3-4 luni bune de diversi indivizi sa plec din FSTFR cu oamenii mei,ne spuneau,ca Rodrigo ne minte,ca asa si pe dincolo,dar nu am cedat in fata acestora,sa merg cu oamenii mei unde?,la unii care au reprezentativitate,care sunt aserviti celor ce conduc aceasta societate,si care permit sa fie calcate in picioare drepturile oamenilor,si care incearca sa-si racoleze noi membrii prin minciuna,santaj si alte mijloace?Ne credeti prosti domnule Mantescu,si aici gresiti foarte mult. Tot ce am scris mai sus, nu mi-a fost comandat de nimeni domnule Mantescu,cum insinuati mai sus,nici nu sunt partizan al vremurilor trecute,dinainte de ’89.Vorba cuiva,fiti BARBAT,domnule Mantescu,va erijati in mare lider sindical,dar ati permis sa ne fie micsorata norma de ore pe trei luni,membrii dumneavoastra de sindicat, va respecta pentru asta? Eu, personal,NU!
No comment!… Ce pot sa spun mai mult… NIMENI nu e mai presus de LEGE!
Prin soluția data de Tribunalul București în data de 25.10.2013 s-a menținut practice Hotărârea de Instanță existentă în prezent ce precizează că :FMLR, ELCATEL și FSTFR sunt federațiile componente ale Alianței Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF) și s-a suspendat modificarea acesteia până ce o altă Instanță va hotărâ dacă se va admite că FSTFR a fost exclusă din AFTF și ulterior după caz se vor face sau nu se vor face modificări la Hotărârea de Instanță existentă în prezent ce precizează că :FMLR, ELCATEL și FSTFR sunt federațiile componente ale Alianței Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF) . Consider că este adevărat că avem în continuare reprezentativitate prin AFTF la nivel de SNTFC CFR Călători SA pe 2012-2014 și avem semnatarii de CCM la nivel de SNTFC CFR Călători SA pe 2012-2014 din Comisia de Negociere a AFTF a CCM la nivel de SNTFC CFR Călători SA pe 2012-2014 .
Chiar daca nu va convine Hotararea unei instante nu poate fi comentata suntem un stat de drept si nu se poate altfel. Deci consider ca FSTFR este membra a AFTF pana o alta instanta va hotari altfel.Cat despre sedinta din 26.06.2013 consider ca nu a fost statutara ..unde au fost membrii Comitetelor Directoare ale celor 3 Federatii componente ale AFTF ??????? Ar fi bine sa dam dovada de mai multa intelepciune si sa lasam orgoliile personale; haideti sa incercam sa facem ceva pentru societatea ai carei angajati suntem si de unde ne luam salariile.
Domnule Mantescu va spun asa ca nu va pot spune sau scrie cuvintul (PRESEDINTE ),stiam de la inceputul procesului de excludere a FSTF ca este o continuare la balada si inegalabila MIORITA nu numai ca va-ti nascut pentru a fi un lider de necontestat, dar aveti darul si de a critica ceace nu va convine. Cred cu toata convingerea ca cea ce a scris domnul MOLEA va caracterizeaza. Totusi mai presus de convingerea dumnevoatra ca FSTF este exclusa din AFTF este legea pe care trebuie sa o respectam cu toti inclusiv cei pe care le-ati facut ce scrie Domnul Molea. Convingerea mea este ca ce sa intamplat in MIORITA nu se compara cu realitatea si ar trebui propus pentru un scenariu de film cu titlu (DISTRUGEREA NEMURITORILOR) va salut pe toti scritori si cititori acestui site .
Întradevăr ne bucurăm că site-ul FSTFR este citit de multi salariati ai CFR. Domnule Măntescu poate nu ați observat dar domnul MAXIM RODRIGO GABRIEL are alături destul de mulți lideri care luptă pentru aceleași interese pe care membrii de sindicat iau mandatat să îi reprezinte (păstrarea locurilor de muncă, salariu decent pentru munca prestată, condiţii de muncă mai bune, respect din partea conducerii societăţilor). Ne bucurăm că citiți site-ul FSTFR, pentru că astfel veți vedea ce părare au salariaţii, cei care duc greul acestor societăţii și eu sunt convins că au puterea să discearnă cine îi reprezintă mai bine și pe cine se poate sprijinii în aceste timpuri grele. Domnule Măntescu ați fost din câte am înțeles de tânăr CFR- ist, în al 12-lea ceas chiar nu puteți să lăsați orgoliile la o parte și să doriți binele membrilor de sindicat pe care îi reprezentați?
Domnule Mantescu va trebuie mai mult curaj ca sa recunoasteti ca ati gresit. Domnul Molea un mare lider a avut dreptate ca nu va comparati cu Maxim Rodrigo. Domnul Molea a vazut calitatile domnului Maxim Rodrigo si l-a tinut aproape, l-a sprijinit pentru ca a vazut ca este un adevarat LIDER ce doreste (nu pentru el) ca CFR sa mai existe.
Aceleasi lucru, daca va aduceti aminte a fost sustinut si de Doamna Ministru Anca Boagiu cand a spus ca Maxim Rodrigo este un adevarat Lider de sindicat.
Domnule Măntescu, mă bucur că aţi postat pe site-ul FSTFR acel comentariu, asta face dovada că toţi salariaţii CFR pot să spună opinia şi să comenteze ( dar în limite decente) la orice acţiune sau la activitatea ce se desfăşoară la cele trei companii (CFR Călători SA, CFR Marfă SA şi CNCF ) şi nu se cenzurează opiniile.
Nu uit că am fost colegi la şcoala de mecanici locomotivă, nu uit că suntem colegi în activităţii sindicale, eu cu un an mai puţini, nu uit că interesele pe care membrii noştri de sindicat ne-au mandatat să îi reprezentăm sunt aceleaşi( păstrarea locurilor de muncă, salariu decent pentru munca prestată, condiţii de muncă mai bune, respect din partea organelor de conducere ai societăţilor), numai că principiile pe care le aplicăm pentru îndeplinirea acestor lucruri DIFERĂ, ne trimit în tabere opuse.
Rămâne ca simpli salariaţi membrii de sindicat, cei care duc greul acestor societăţii să discearnă şi prin glasul lor cine i-a reprezentat mai bine.
Cu toate că nu am studii juridice, am mai citit, am întrebat şi cert este că indiferent ce funcţii avem trebuie să respectăm LEGEA. O hotărâre de tribunal se respectă nu se interpretează, de aceea eu consider că FSTFR este membră cu drepturi depline a AFTF şi în continuare semnatară a CCM 2012-2014 până la decizia tribunalului dacă excluderea FSTFR din AFTF a fost legală sau nu. Prin excluderea FSTFR din AFTF, domnule Măntescu ai aplicat scenariul din balada MIORITA!!!!!! . Domnule Măntescu dacă organele judecătoreşti constată că a fost ilegală excluderea FSTFR din AFTF îţi asumi răspunderea pentru acest lucru şi toate hotărârile pe care le-ai luat ca preşedinte AFTF devin nule şi fără obiect şi eşti dispus să fi sancţionat pentru aceasta? Cu consideraţie.
Domnule, presedinte’” Măntescu Iulică,, ar trebui să ști deja că și eu ,,intodeauna am crezut ca specificul meseriei ne va apropia, dar se pare că la rândul meu m-am înșelat. ,,. Consider că ar trebui să lasați orgoliile deoparte și să vă gândiți că salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA așteaptă ca FMLR și FSTFR să fie unite măcar în aceeași ALIANȚĂ și că salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA așteaptă ca FMLR și FSTFR împreună în aceeași ALIANȚĂ să găsească soluții comune pentru prosperitatea membrilor lor de sindicat și pentru un SNTFC,,CFR Călători,,SA performant.
domnule Rodrigo, domnul Mantescu ar trebui sa vada ce a facut pentru CEFERISTI DE LA MARFA ,se vede cat a tras pentru ceferisti de acolo , asta este diferenta dintre calatotori si marfa, Rodrigo la calatori, Mantescu la marfa , marfa nu mai e si acum se incearca cu ajutoru domnului Mantescu si calatorii,dar domnule mantescu spre ghinionul dumneavoastra exista Maxim Rodrigo care lupta cu adevarat pentru ceferisti,si sa stiti un lucru cineva e sus si vede tot, si va veni timpul…
Domnule Măntescu se vede treaba că cel care nu cunoaste legea esti dumneata și legea trebuie să o respecte toți , ceea ce ati demonstrat prin aceasta EXCLUDERE ABUZIVĂ este că nu respectati legea. Că vă place, că nu ne place, până când INSTANTA va hotarâ, EXISTĂ o hotârâre judecatorească prin care FSTFR este membră cu drepturi depline a AFTF.
Are mare dreptate domnul Molea când zice că nu te poti compara cu Maxim Rodrigo, cum nici AFTF nu se poate compara cu ANSF.
Si nu te mai necaji domnule Mantescu dacă Maxim Rodrigo este lăudat… este pentru că a făcut numai bine, luptă și va lupta mereu pentru ca cfr-istii să aibă un loc de muncă și ca CFR-ul să mai existe.
Mai Iulica, diferenta dintre tine si Rodrigo este ca de la cer la pamant. Tu ai furat pe rupte de la calea ferata si ai pupat in fund pe toti ministrii si directorii, iar Rodrigo moare sarac, dar e impacat ca s-a batut pentru oamenii sai. Acum te bati cu pumnul in piept ca nu mai dormi de grija ceferistilor, dar de fapt nu vrei decat sa mai papi niste salarii compensatorii de parca nu ti-a fost de ajuns tot ce ai luat prin capusarea CFR-ului. De ce nu spui ce birou de ministru ti-a tras George Micu, fostul tau coleg de scoala. Cu banii bagati in biroul tau poti sa dai prime la toti membrii tai de sindicat.
Domnule, presedinte'” Maxim Rodrigo Gabriel,,degeaba te lauzi ca esti marele specialist in drept, nu ai inteles ca judecarea cu privire la solicitarea Aliantei AFTF de modificare a statutului si a organelor de conducere a fost suspendata pana la judecarea procesului de excludere a FSTFR din AFTF, proces ce nu are legatura cu excluderea. Ar trebui sa stii ca pana se solutioneaza procesul respectiv, decizia de suspendare luta in sedinta din 26.iunie ramane valabila adica sunteti exclusi din Alianta AFTF, deci folositiva de cealalta Alianta la care sunteti presedinte. Sunt curios sa vad daca ai curaj sa postezi mesajul, pentru ca tu esti obisnuit sa postezi numai mesajele care te slavesc si te lauda mai ceva ca pe domnul (fost) presedinte impuscat de niste ticalosi la revolutia din 1989. Nu am dat si nu doresc sa dau replici cum obisnuiesti tu, intodeauna am crezut ca specificul meseriei ne va apropia, dar se pare ca m-am inselat, cu toate ca multi m-au sfatuit in 2012 sa nu fac nici o intelegere cu tine , asta e sunt momente in viata cand mai si gresesti.
Eu sa fiu in locul “marilor” lideri de sindicat de la miscare comercial si mecanicilor de locomotiva de la marfa , care fie vorba intre noi, au batut palma cu managerul “performant” Dorobantu “dezinteresat” si stim asta, a-si baga capul in nisip ca strutul.
E o chestie de bun simt, cum le place lor , doar, sa spuna.
Dar, de unde nu este, nici Dumnezeu nu cere…
Ma intreb , oare pe cine mai reprezentati ?
Domnule Măntescu (mă adresez cu d-le, pentru că educația dată de părinți nu mă lasă altfel), toți dar absolut toți membrii de sindicat cu care vorbesc și vorbesc cu foarte mulți, întrucât eu sunt în producție, adică pe locomotivă, mă întrebă: DE CE FEDERAȚILE SINDICALE NU SE UNESC ÎNTR-O SINGURĂ FEDERAȚIE SAU ALIANȚĂ?
Acum datorită „curajului” d-tră de a scrie( sau comentariu, cum vreți să-i spuneți) pe site-ul nostru și care dă posibilitatea tuturor membrilor de sindicat, să se exprime liber,AU ȘI RĂSPUNSUL unui Președinte de Federație(FMLR). Nu se poate face această unire, datorită oamenilor ca dumneavoastră și a d-lui F(X)………., care credeți că numărul de oameni vă dă „puterea”. Cealaltă alianță(ANSF), și al cărei Președinte este Maxim Rodrigo, la care faceți referire cu atâta dispreț, a fost gândită ca un proiect de lungă durată și care dorește unificarea tuturor sindicaliștilor din calea ferată, indiferent de locul de muncă unde-și deșfășoară activitatea(infra, călători, marfă, LC,etc.). După ce oamenii vor înțelege și vor înțelege mai devreme sau mai târziu, după ce vor și vom fi toți o„apă și-un pământ”, se vor face alegeri libere dar libere nu ca la Federațile dumneavoastră, unde se va alege comitetul de conducere, pe care-l vor dorii oamenii și care-i va reprezenta cu onoare și respect(nu cum se întâmplă acum).
În ceea ce privește ,,degeaba te lauzi ca esti marele specialist in drept”, vă pot comfirma că chiar este specialist, întrucât toate procesele deschise pentru drepturi salariale, au fost și sunt câștigate de Specialistul în Drept și nu ca d-tră Specialist Resurse Umane(pe banii CFR Călători). Fie vorba între noi, tot datorită oamenilor ca d-tră au trebuit deschise, pentru că la timpul respectiv ne-ați mințit ca pe copii de grădiniță și am pierdut o grămadă de bani din ceea ce însemna derularea CCM-ului, iar acum administrația nu știe pe unde să scoată „cămașa”. Dar tot cu voi face înțelegeri această administrație, în detrimentul membrului de sindicat pe care spuneți că-l reprezentați, tot cu voi se înțelege pentru tăieri salariale(CS,festive peste normă neplătite, ore peste normă neplătite, K-uri scoase din CCM, etc) și mai grav disponibilizări.
Dumneavoastră spuneți cu dispreț: Maxim Rodrigo Gabriel. Sindicaliști spun cu dispreț: Măntescu Iulian, F(X)……….
„ Sunt curios sa vad daca ai curaj sa postezi mesajul, pentru ca tu esti obisnuit sa postezi numai mesajele care te slavesc si te lauda mai ceva ca pe domnul (fost) presedinte impuscat de niste ticalosi la revolutia din 1989.” Vă anunț, că toate comentarile dar absolut toate comentarile sunt postate pe site-ul nostru,indiferent că sunt laudative sau critice(și vă spune unul care urmărește zilnic site-ul) dar fiecare citește doar ceea ce-l interesează(gen d-tră). Știu că acest site deranjează, dar este vocea liberă a fiecărui membru de sindicat de care administrația și d-tră vă temeți și ar trebui să țineți cont(ceea ce nu se întâmplă).Spre dezamăgirea d-tră și a noastă, acest site este urmărit și citit de mai mulți membrii de sindicat de la Federațile pe care spuneți că le reprezentați d-tră, decât de cei pentru care a fost creat, adică pentru membrii de sindicat ai FSTFR. Concluzia o trageți singur. Apropo, aș vrea ca și pe site-ul dumneavoastră să-mi pot spune of-urile, părerile,propunerile, etc. Dar nu se poate, pentru că oameni ca d-tră, care le știți pe toate, nu acceptați propuneri de la „prostime”.
Dumneavoastră nu dați REPLICI, d-tră faceți ÎNȚELEGERI și asta vă spune unul din sistem(comisie mers tren 2011-2012).
Domnule Mantescu, Din cate am inteles, sunteti printre semnatarii acordului de suspendare a contractului de munca pe 1 zi la mecanicii de la CFR Calatori si nu numai. Va rog sa specificti daca este adevarat acest zvon, si daca da, cum va permiteti sa semnati in numele alariatilor de la CFR CALATORI , fara sa ne intrebati fara si sa ne consultati ca din cate se vede am ajuns masa de manipulare si prostii unora care stau bine in scaune calde ! Sunt foarte indignat de cele ce se intampla si mai ales ca suntem luati drept prosti.
Domnul Iulian, de ce nu aveti curajul sa va spuneti numele?
Domnule Mantescu,greseala sunteti dumneavoastra,ma intreb oare cand ati negociat CCM-ul aveati dumneavoastra vreo reprezentativitate,hai sa fim seriosi,era pe drum…
Ce functie ocupati acum ,stiti oare ca acea functie necesita sa aveti studii superioare ,da o stiti prea bine, dar oare cum ati reusit sa fiti pe aceasta functie oare de ce nu le spuneti aceste lucruri la cei ce ii reprezentati,a am uitat asa de odata domnul cu frica de Dumnezeu s-a apucat sa faca studi superioare, haideti domnule Mantescu veniti si scrieti, raspundeti, cum poti sa te aliezi ,cu cinevaasa ca dumneavoastra care te lucreaza pe la spate si din pacate nu in folosul salariatilor , domnule Mantescu orice in viata se plateste ,cineva e sus acolo si vede tot, toate la timpul lor,oare de ce toate astea domnule ,unde oare sa ne duca gandul.
Succes la examene ca mai e putin si vine sesiunea.
Domnilor de la FNFMC, se vede clar cum CFR Călători este singura Societate de cale ferată, care menține în viață SNCFR-ul. Singura Societate de cale ferată care-și plătește TUI-ul și tot pe noi ne „șuntați”. Trasele cele mai bune le dați privaților(care nu plătesc deloc CFR Infrastructură;TUI);privaților le garați trenurile numai la linile 1; privaților le dați drumul înaintea trenurilor SNTFC-ului(pentru a prelua călătorii în aintea noastră);operatorilor de trafic le dați ordin să țină trenurile SNTFC-ului prin stații, pentru a nu mai ajunge călătorii la trenurile de legătură și a avea întârzieri cât mai mari;tasele istorice ale SNTFC-ului le dați privaților; etc. Citiți:
http://www1.agerpres.ro/economie/2013/10/28/ministerul-transporturilor-majoreaza-cu-400-milioane-lei-capitalul-social-al-cfr-calatori
Domnule Mecanic (i)responsabil este adevărat că avem în continuare reprezentativitate prin AFTF la nivel de SNTFC CFR Călători SA pe 2012-2014 și avem semnatarii de CCM la nivel de SNTFC CFR Călători SA pe 2012-2014 din Comisia de Negociere a AFTF a CCM la nivel de SNTFC CFR Călători SA pe 2012-2014. Urmează să-i aducem la cunoștință în scris și Managerului Privat de la SNTFC CFR Călători SA -domnului Valentin Dorobanțu.
D-le Rodrigo, să înțeleg că avem în continuare reprezentativitate, adică avem semnatari de CCM?
Ia-ți adus la cunoștință și menegerului privat?