Reactii ale Directorilor din Centralul CFR Calatori in urma schimbarii Directorului General la CFR Calatori

La aflarea stirii ca s-a schimbat Directorul General de la SNTFC CFR Calatori, mai multi directori din centralul SNTFC CFR Calatori isi dau “demisia”.Oare vor exista si cereri de “demisie” si la trenurile de calatori? …

SHARE

One Response

  1. Felicitări pentru atitudine și reacție. Mai sunt și sindicaliști care spun lucrurilor pe nume. Dar vorbim mai multe de concluzii și fapte ,,postmortem,,.
    Interesant.
    Am fost în ultimele zile martorii, poate la cea mai mare ,,lucrătură,, și combinație de factori canalizați împotriva unui conducător de la calea ferată, de după Revoluție. Au fost angrenați: presă, sindicate, structuri mafiote feroviare și rutiere, influențe politice, campanii de dezinformare, cumpărarea unor opinii politice prin bani (proveniți tot din fraudă) etc. Toate au mers ,,impecabil,,.
    Dacă măcar timp de un an de zile s-ar depune asemenea eforturi și pentru a construi și reabilita activitatea feroviară, CFR Călători ar deveni poate o companie puternică și demnă de respect. Dar… cum e tipic românilor, este mai facil și avantajos să ne tăiem cu toții craca de sub picioare și apoi să ne jelim pe după colțuri de cât de greu este. Din păcate, la un moment dat, va cădea și copacul…
    Și mai este ceva: ACUM, după război, după ce am pierdut bătălia, mulți viteji se arată…
    Este păcat de ce se întâmplă. CFR Călători ar mai fi avut o șansă… Lipsa unei coerențe și a unei continuități (mă refer în general) în actul managerial, nu poate genera decât incertitudini și instabilități.
    Important este că, cei mulți care l-au atacat pe Stefan ROȘEANU, au ,,lucrat,, coerent și au fost uniți, iar putinii care l-au apărat (sau care puțin nu i-au dorit răul) au fost dezbinați și incoerenți.
    Într-o altă ordine de idei, s-au făcut și greșeli tactice în ultima perioadă la CFR Călători. Unii oameni nu au avut încredere în alții, iar în cei care nu trebuia, s-a avut încredere mult prea mare.
    Păcat că Mafia și Hoția din CFR Călători a învins. Va fi mai rău de acum înainte, mai ales pentru bieții oameni de rând (pătura de jos a companiei – pentru că, de altfel ca în orice sisteme tehnice mari, există o ,,elită,, sau pătură de personal care indiferent de schimbări și direcții în care se îndreaptă compania, ei nu vor fi afectați în niciun caz).
    Niciodată în istoria modernă a României, ceferiștii și calea ferată din România în general, nu au fost mai umiliți, marginalizați și jigniți ca în ultimii doi ani de zile. Drepturi și facilități câștigate de peste un secol prin sânge și jertfe dureroase (la ceferiada s-au bătut ceferiștii cu armata și s-a tras cu tunurile în ei – puțini știu asta), au fost pierdute ,,la masa verde,, fără a zice nimeni nimic, fără o reacție coerentă și suficient de puternică. Este foarte posibil ca legat de aceste drepturi să nu mai auzim niciodată… vor deveni istorie. Odată de s-a văzut și s-a constatat ,,că se poate și fără,, ,,că merge și așa,, și astfel este creat deja un precedent, urmează în curând a fi ridicate ,,reabilitate,, și alte drepturi (desigur ,,în numele crizei,, – păcat că este doar criza unora).