SHARE

35 Responses

  1. În legătură cu managementul dezastruos al conducerii Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Călători „CFR Călători”, FSTFR sesiza organele decidente ale Statului Român din anul 2013.
    ,, Federaţia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) a sesizat, pe 19 august 2013, Consiliul de supraveghere din domeniul feroviar, din cadrul Consiliului Concurenţei, în legătură cu managementul dezastruos al conducerii Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Călători „CFR Călători”, în frunte cu managerul privat Valentin Dorobanţu. După mai bine de o lună, preşedintele Consiliului de supraveghere din domeniul feroviar, Otilian Neagoe, a dat un răspuns de complezenţă şi a pasat responsabilitatea soluţionării celor sesizate de sindicalişti către Ministerul Transporturilor.
    Preşedintele FSTFR, Gabriel Maxim Rodrigo, a solicitat Consiliului Concurenţei să verifice dacă CFR Călători „respectă prevederile legale ale Contractului de prestări servicii publice în transportul feroviar de călători pentru perioada 2012-2015″. Reprezentantul sindicaliştilor a cerut să se verifice modul prin care managerul privat Valentin Dorobanţu a desfiinţat, de la începutul anului 2013 şi până acum, „un număr de 150 de trenuri de călători rentabile din punct de vedere financiar pentru companie, trasee care, ulterior, în bună parte, au fost preluate de către operatorii privaţi de transport feroviar de călători”.,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjv4rvv5L3KAhUG3iwKHR_RBtAQFggsMAM&url=http%3A%2F%2Fwww.ziuanews.ro%2Fdezvaluiri-investigatii%2Fconsiliul-concurentei-gireaza-jaful-de-la-cfr-calatori-104920&usg=AFQjCNFuy6dapYWR35XHq28AaY3YORXT9w&bvm=bv.112454388,d.bGg

  2. ,, Oana Manolescu, deputat: Una este să îi dai un claxon scurt şi alta este să claxonezi până îl scoţi pe cel din faţă din sărite.
    Reporter: Poliţiştii spun că e o problemă. Ei nu au cum să dovedească dacă a claxonat scurt sau să îl depisteze într-o intersecţie. Nu se poate dovedi fapta.
    Oana Manolescu: Mda.
    Deşi iniţiatorii acestei propuneri legislative susţin că toate ideile lor vor duce la dispariţia şoferilor agresivi, senatorii nu au cerut până acum opinia Ministerului de Interne sau a Poliţiei Române.
    „Un poliţist nu poate demonstra că ce a auzit este claxonul meu şi nu claxonul celui din dreapta sau stânga. Claxonul nu a fost inventat la maşină ca un gadget. Inclusiv acest claxonat este util întrucât dacă nu ne defulăm o să luăm parul ca să spargem parbrizul celui din faţă”, spune Ana Bulai, psiholog. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Proiect+de+lege+Soferii+care+abuzeaza+de+claxon+pot+ramane+fara+?ref=yfp

  3. ,, Ziua de 24 ianuarie a rămas în istoria românilor ca data la care s-a înfăptuit Unirea Principatelor Române, în anul 1859, la foarte scurt timp după numirea lui Alexandru Ioan Cuza ca domn al Moldovei și Țării Românești. ,, .
    ,, Unirea Principatelor Române, cunoscută ca Mica Unire (Marea Unire fiind cea de la 1 Decembrie 1918, de la Alba Iulia), reprezintă unificarea vechilor principate, Moldova și Țara Românească, într-un Principat unit. ,, .
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&uact=8&sqi=2&ved=0ahUKEwjY2uPR1bvKAhWJQBoKHeiLDjsQFgg4MAc&url=http%3A%2F%2Falba24.ro%2Fpe-24-ianuarie-romanii-sarbatoresc-mica-unire-primul-pas-spre-romania-afla-prin-cate-peripetii-au-trecut-stramosii-nostri-pentru-tara-161497.html&usg=AFQjCNF3prCI-W3UbnYAWDSaaei-YvZLzg&bvm=bv.112064104,d.bGg

  4. ,,În timp ce, în Japonia, un tren cu șapte vagoane plutește deasupra șinei de cale ferată cu o viteză de peste 500 km pe oră, în România, s-a ajuns la „performanţa“ ca 100 de kilometri să fie parcurşi în două ore. Viteza medie s-a redus cu 20 kilometri pe oră faţă de acum 25 de ani. În acest ritm, există riscul ca, într-o jumătate de secol, trenurile de călători nici să nu mai plece din staţie – dacă, nu cumva, compania falimentează între timp. Situaţia s-a degradat de la an la an, chiar dacă, la sfârşitul lui 2014, societatea obţinea un profit contabil. Starea parcului rulant, calitatea serviciilor de întreţinere şi planurile de achiziţii nu prea dau speranţe de redresare. ,, .
    Citiți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiq34fIzrvKAhWHGCwKHXDYC80QFgg2MAY&url=http%3A%2F%2Fwww.capital.ro%2Fdaca-o-tin-tot-asa-in-50-de-ani-trenurile-cfr-calatori-nici-nu-vor-mai-pleca-din-statie.html&usg=AFQjCNGe81IgSMqZirL0ItZ4kx55iFsZlA

  5. Cine ar putea să-mi răspundă cum de Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România nu se implică astfel încât să-și aducă din nou în rândurile sale membrii de sindicat ce sunt salariați ai SCRL Brașov SA și împreună cu aceștia să facă demersurile necesare pentru a scoate din ireala insolvență pe salariații ce sunt reparatori de locomotive și automotoare și care dacă ar lucra continuu 10 ani de zile tot nu ar finaliza reparațiile la materialul rulant al CFR Călători . Și da se pune întrebarea : Dacă SCRL Brașov SA reprezintă numai salariați reparatori de locomotive și automotoare ale CFR Călători, atunci ce reprezintă insolvența SCRL Brașov SA ?
    Când Sindicatul Reparatorilor din Depoul București Călători reprezentat legal de Președinte Maxim Lucian Mihail , sindicat afiliat la FSTFR, a anulat în 2013 în instantă înregistrarea CCM 2012-2014 la nivel de SCRL Brașov SA, poate să-mi spună cineva cine din conducerea SCRL Brașov SA și cine din conducerea Federației Reparatorilor de Locomotive din România (FRLR) semnatare ale CCM 2012-2014 la nivel de SCRL Brașov SA au fost făcuti răspunzători de negocierea ilegală a unui CCM pe care instanta la desființat prin anularea după un an de funcționare ilegală a înregistrării la ITM Brașov a CCM 2012-2014 la nivel de SCRL Brașov SA ? Cine a plătit pentru funcționarea ilegală timp de un an a SCRL Brașov SA ? Cine plătește că s-a continuat în același stil și a urmat așa zisa inevitabila intrare în insolvență a SCRL Brașov SA ?
    Nu știm decât că ulterior au fost și sunt promovați odată cu angajarea la CFR Călători mulți din salariații ce au făcut parte din ultimele conduceri ale SCRL Brașov SA …
    Ne întrebăm dacă își vor permite unii din conducerea SCRL Brașov și/sau unii din conducerea FRLR etc să facă presiuni asupra salariaților SCRL Brașov care vor să devină din nou membrii de sindicat ai FSTFR ?
    Ne întrebăm : Autoritățile Statului Român ce spun ? DNA ce spune ?

  6. Cine ar putea să-mi răspundă cum de SCRL Brașov SA ce este formată doar din salariați a fost supusă unei proceduri colective de insolvență și care sunt adevăratele motive ?

  7. CFR Călători dacă va achiziționa în următorii 6 ani 30 vagoane noi și circa 30 automotoare noi și 85 Rame Electrice noi nu are cum să mai fie o întreprindere în dificultate .
    În concluzie ceea ce trebuie făcut cât mai urgent de către CFR Călători este ca să achiziționeze cât mai repede materialul rulant pe care și l-a propus să-l achiziționeze și între timp să-și repare materialul rulant pe care îl are.

  8. Unul din Obiectivele CFR Călători se pare că va fi în următorii 6 ani achiziționarea a circa 30 automotoare noi și 85 Rame Electrice noi .

  9. ,, CFR Călători va investi în anul 2016, din surse proprii, în modernizarea unui număr de 30 de vagoane. ,, .
    Alte investiții despre care se vorbește la CFR Călători în următorii 6 ani se pare că vor fi în circa 30 automotoare noi și 85 Rame Electrice noi .

  10. Iarna lui 2016 pune și aceasta în dificultate SNTFC,,CFR Călători,,SA , care în lipsa utilajelor de dezăpezire ale CN CF ,,CFR,,SA ce trebuiau să fie pe infrastructura feroviară ca să o dezăpezească și care nu au fost la dezăpezire, a fost nevoită să anuleze zeci de trenuri de călători în zilele cu zăpadă și viscol etc.
    Spun că în lipsa utilajelor de dezăpezire ale CN CF ,,CFR,,SA ce trebuiau să fie pe infrastructura feroviară ca să o dezăpezească și spunem așa pentru că de exemplu pe Regionala de Infrastructură București, Remiza Specială Mogoșoaia are doar 4 PZH -uri ( 4 FREZE cu turbine în față : 01,05,10 și 11 ) care practic dezăpezesc de la 20 cm în sus pentru că altfel la înălțime mai mică se plimbă degeaba pe Calea Ferată Română, nu există totuși la Remiza Specială Mogoșoaia și pluguri de zăpadă, adică acele pluguri de zăpadă care dezăpezesc calea ferată la zăpezi de sub 20 centrimetrii și chiar și între 20 și 50 cm înălțime, pluguri de zăpadă care se atașează în fața Locomotivelor Disel. Astfel că lipsa plugurilor de zăpadă la care am făcut referire mai sus cu care trebuia să fie dotată CNCF CFR SA a dus la ruperea plugurilor locomotivelor CFR Călători(pluguri ce prin denumirea lor sunt pluguri de animale și nu de dezăpezire)a dus la anularea multor trenuri de călători, precum și la întârzierea celor aflate în circulație, respectiv reținerea pentru reparație a locomotivelor avariate.

  11. Iarna lui 2016 pune și aceasta în dificultate SNTFC,,CFR Călători,,SA , care în lipsa utilajelor de dezăpezire ale CN CF ,,CFR,,SA ce trebuiau să fie pe infrastructura feroviară ca să o dezăpezească și care nu au fost la dezăpezire, a fost nevoită să anuleze zeci de trenuri de călători în zilele cu zăpadă și viscol etc.
    ,, CFR Calatori a anulat zeci de trenuri spre groaza celor care aveau bilet. Alte sute de oameni au inghetat bocna prin gari asteptand garnituri care au ajuns la destinatie si cu 3 ore intarziere. ,, .
    ,, Este iarna, iarna… pare sa fie eterna explicatie a celor de la CFR Calatori. Statui sa isi astepte pachetele trimise de acasa, cativa tineri au izbucnit in aplauze in clipa in care locomotiva a tras la peron. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiUpYHzz7fKAhVF8ywKHffaDaEQqQIIGzAA&url=http%3A%2F%2Fstirileprotv.ro%2Fstiri%2Factualitate%2Ftrenuri-anulate-si-calatori-tinuti-in-frig-explicatia-cfr-din-cauza-conditiilor-meteo-m-ati-inteles.html&usg=AFQjCNHg35Wtwac2Ba_5y3NoI48ibAYt0w&bvm=bv.112064104,d.bGg

  12. ,, Costescu: CNADNR, CFR si Metrorex vor intra imediat intr-un proces de restructurare
    Ministrul Transporturilor Dan Costescu a anuntat miercuri ca vor intra in restructurare companiile CNADNR, CFR si Metrorex, aflate in subordinea ministerului.
    “Principalele companii care investesc sub tutela Ministerului Transporturilor vor intra cu data imediata intr-un proces de restructurare. Este vorba de CNADNR, este vorba de CFR si de Metrorex. Acolo au inceput deja niste schimbari. (…) Bineinteles ca aceste schimbari au un unic scop, acela de utilizare eficienta a fondurilor pe care le-am putut asigura de la bugetul de stat sau din fonduri europene”, a explicat ministrul intr-o conferinta de presa la Palatul Victoria. ,, .
    Citiți :
    http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/cnadnr-cfr-si-metrorex-vor-intra-imediat-intr-un-proces-de-restructurare-cand-incep-lucrarile-la-autostrada-pitesti-sibiu.html

  13. FSTFR consideră că Statul Român până reușește să reînoiască parcul de material rulant al SNTFC,,CFR Călători,,SA , ar trebui să se oblige SCRL Brașov SA să repare locomotivele SNTFC,,CFR Călători,,SA astfel încât să se asigure cetățenilor români un transport prin operatorul de stat cu un confort ridicat. În acest sens Statul Român ar trebui să prevadă bani suficienți în BVC-ul annual al CFR Călători pentru reparații la locomotive, rame electrice și automotoare astfel încât acestea să nu mai rămână imobilizate din lipsă piese pentru reparații …

  14. Din cele circa 30 Automotoare noi ce se vrea a se achiziționa de SNTFC,,CFR Călători,,SA în următorii 6 ani spe ca jumătate să vina la Depoul Automotoare findcă este singurul Depou de Automotoare din România și pentru că în present trebuie deja luat în calcul înoirea parcului acestui Depou de Automotoare cu circa 15 sau 16 automotoare pentru asigurarea și în viitor a prestației zilnice , ținând cont față de evoluția din present că la automotoarele existente, în următorii 6 ani vor exista imobilizări de cel puțin 15 automotoare din cele existente din cauza osiilor etc.

  15. Am văzut pe PRO TV pe președintele FSTFR care arăta că infrastructura feroviară CN CF CFR SA nu are unitati de deszapezire așa cum este dotată infrastructura rutieră și că în consecință nu trebuie să fie acuzată SNTFC,,CFR Călători ,,SA pentru că CN CF CFR SA nu a asigurat dezăpezirea căii ferate române cu utilaje de dezăpezire aferente .
    Pun și eu aceleași întrebări ca și mecanicul Enciu Dumitru :
    ,, De ce nu se fac de către Statul Român dotări cu utilaje de dezăpezire și la CN CF ,,CFR,, SA ca să nu se mai rupă plugurile de la locomotivele SNTFC,,CFR Călători,,SA ? ,, .
    De ce este de vină SNTFC,,CFR Călători ,,SA pentru că infrastructura feroviară ,,CN CF CFR SA nu are utilaje de dezăpezire a căii ferate ? ,, .

  16. FSTFR consideră că Statul Român ar trebui să se oblige să asigure cetățenilor români un transport social prin operatorul de stat asigurând automotoare noi, rame electrice noi, locomotive noi și vagoane noi cu un confort ridicat și acordând compensație pentru acest transport considerat social. Prin apariția operatorilor de transport feroviar de călători privati Statul Român ar trebui să beneficieze de micșorarea compensației acordate de la Bugetul de Stat pentru că din 2006 și până în 2015 trenurile zilnice ale CFR Călători au scăzut și trebuia să scadă corespunzător și compensația pentru că Statul Român trebuia să încurajeje operatorii de transport feroviar de călători privati care nu solicită compensație pentru că numai astfel se justifică scăderea trenurilor de călători de la CFR Călători de la 1750 trenuri de călători zilnice în 2006 la circa 1400 trenuri de călători zilnice în 2015 pentru CFR Călători . În realitate cele 350 trenuri de călători zilnice care au scăzut la CFR Călători se regăsesc la operatorii de transport feroviar de călători privati cu toate că nu a scăzut compensația aferentă celor 350 trenuri de călători zilnice anulate de CFR Călători în perioada 2006-2015 și atunci despre ce concurență vorbim ? Despre ce eficiență a operatorilor de transport feroviar de călători privati vorbim că este mai bună decât a CFR Călători , care să necesite scăderea numărului trenurilor de călători zilnice de la CFR Călători și transferarea lor la operatorii de transport feroviar de călători privati?

  17. Este adevărat că România în loc să facă majorare de capital în anul 2013 la CFR Călători pentru a reînoi parcul de material rulant al CFR Călători , a efectuat o majorare de capital de 400 milioane RON în anul 2013 în favoarea CFR Călători pentru ca CFR Călători să poată plăti la CN CF ,,CFR,,SA tariful de utilizare infrastructură pentru că în acel an era prima data când se punea la CFR Călători conducere prin Manager Privat la așa zisa cerere a Uniunii Europene și pentru că în realitate trebuia sprijinit Managerul Privat domnul Valentin Dorobanțu să demonstreze că managementul privat este o soluție a revigorării SNTFC,,CFR Călători,,SA și mai ales că acesta în anul 2013 mai lua o măsură de anulare a circa 150 trenuri de călători din cele 1400 trenuri zilnice de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA, măsură de reducere a trenurilor de călători ale CFR Călători ce era probabil pe placul celor din Uniunea Europeană, dar măsură pe care FSTFR a considerat-o ca fiind începutul sfârșitului CFR Călători și în consecință pe care a contestat-o prin 3 Mitinguri de protest organizate în fața Ministerului Transporturilor într-o perioadă de 6 luni a anului 2013.
    În realitate prin capitalizarea CFR Călători din anul 2013 Statul Român a ținut cont pentru prima data că CFR Călători într-un an , în cazul de față în anul 2013, trebuia să plătească TUI pentru o infrastructură ca în EUROPA deși aceasta a fost subfinanțată permanent și ca urmare a faptului că Statul Român a neglijat permanent infrastructura feroviară română ,din cauza deteriorării permanente a acesteia s-a micșorat permanent viteza comercială a trenurilor de călători ale CFR Călători ceea ce a produs cheltuieli suplimentare SNTFC,,CFR Călători,,SA cu imobilizarea suplimentară a personalului și cu imobilizarea suplimentară a locomotivelor și a vagoanelor pentru că pentru aceeași distanță în loc să se plătească un mecanic, un șef tren, un conductor, a trebuit să se plătească 2 mecanici, 2 șefi tren , 2 conductor etc și la fel și cu materialul rulant care a fosr reținut pe o distanță a infrastructurii feroviare mult mai mult decât era necesar la o infrastructură ce permitea o viteză comercială corespunzătoare și astfel s-a găsit solutie pentru sprijinirea conducerii CFR Călători din anul 2013 ce era asigurată de Manager Privat .
    Vreau să spun că Statul Român în realitate ar fi trebuit să găsească soluții pentru sprijinirea tuturor conducerilor CFR Călători, respective și a celei din 2013, dar și în anii următori și în continuare pentru a îndrepta nedreptățile pe care le-au făcut de-a lungul timpului operatorului de transport feroviar de călători de stat CFR Călători prin subfinanțare permanentă ce s-a făcut prin acordarea de către Ministerul Transporturilor către CFR Călători a unei compensații anuale mult mai mici decât compensația necesară anuală …

  18. Da domnule mecanic locomotivă Enciu Dumitru , autoritățile române ar trebui să țină cont că reînnoirea parcului de material rulant al operatorului economic SNTFC,,CFR Călători,,SA duce la profitabilitatea pe termen lung a acestui operator economic și la asigurarea confortului călătorilor cu trenurile de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA ce își doresc de mai mulți ani să se facă cât mai urgent reînnoirea materialului rulant la SNTFC,,CFR Călători,,SA și să circule cu operatorul de transport feroviar de călători de stat în condiții de confort așa cum circulă de altfel toți călătorii europeni în celelalte țări din EUROPA …

  19. Da domnule mecanic locomotivă Enciu Dumitru toți călătorii SNTFC,,CFR Călători,,SA își doresc de mai mulți ani să se facă cât mai urgent reînnoirea materialului rulant la SNTFC,,CFR Călători,,SA și să circule cu operatorul de transport feroviar de călători de stat în condiții de confort așa cum circulă de altfel toți călătorii europeni în celelalte țări din EUROPA …Consider că autoritățile române ar trebui să înțeleagă că operatorul de transport feroviar de călători de stat SNTFC,,CFR Călători,,SA acționează într-o economie de piață , în care operatorii de transport feroviar de călători privati ar trebui să demonstreze că sunt mai buni decât operatorul de transport feroviar de călători de stat SNTFC,,CFR Călători,,SA și că nu solicită de la Statul Român subvenție/compensație pe secțiile interoperabile și că nu solicită de la Statul Român material rulant nou , pentru că consider că existența concurenței este foarte necesară în România prin apariția și dezvoltarea operatorilor de transport feroviar de călători privati în România, dar nu prin favorizarea de către Statul Român a apariției și dezvoltării operatorilor de transport feroviar de călători privati în România pe banii Statului Român…

  20. Da domnule mecanic locomotivă Enciu Dumitru și dumneavoastră și eu și toți mecanicii de locomotivă de călători din România, dar și toți călătorii SNTFC,,CFR Călători,,SA își doresc să se facă cât mai urgent reînnoirea materialului rulant la SNTFC,,CFR Călători,,SA …Totuși acum câțiva ani se putea face reînnoirea materialului rulant în 3 ani și nu s-a făcut, iar în prezent trebuie cel puțin 6 ani pentru ca să se poată face reînnoirea care nu s-a făcut în urmă cu câțiva ani …

  21. Cu câțiva ani în urmă se dorea să se achiziționeze pentru CFR Călători SA în 3 ani consecutiv (2011, 2012 și 2013 ) un număr de 150 automotoare noi și rame noi și nu s-au achiziționat , acum în 2016 se dorește să se achiziționeze în 6 ani consecutiv mai puțin decât anterior în 3 ani consecutiv (2011, 2012 și 2013 ), respectiv 110 automotoare și rame noi pentru CFR Călători SA (în 2016, 2017,2018,2019,2020 și 2021 ) …

  22. ,,Neavand aceste unitati de deszapezire la CN CF CFR SA,, și la infrastructura feroviară așa cum este în infrastructura rutieră nu înțeleg de ce se pune pe seama SNTFC,,CFR Călători ,,SA toate problemele sistemului feroviar ? De ce nu se fac dotări cu utilaje de dezăpezire și la CN CF ,,CFR,, SA ca să nu se mai rupă plugurile de la locomotivele SNTFC,,CFR Călători,,SA din cauză că infrastructura feroviară nu are utilaje de dezăpezire a căii ferate ?

  23. Un salariat al CFR Călători întreabă : ,, de ce nu se promovează din TESA de la SNTFC ,,CFR Călători ,, SA în funcțiile de Directori la SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru a permite astfel să se poată angaja mecanici de locomotivă și automotor astfel încât să se acopere necesarul de mecanici de locomotivă și automotor peste tot unde sunt ființă mai puțin decât necesar dacă tot s-a dat voie la angajări la SNTFC,,CFR Călători,,SA acolo unde au ieșit la pensie circa 10% din câți sunt, respectiv la mecanicii de locomotivă și automotor unde în ultima perioadă au ieșit la pensie circa 10% din totalul lor ? ,, .
    Este adevărat că și la Depoul de Locomotive București Călători este nevoie de angajări la mecanici locomotivă și revizori locomotivă și deși este Depou de Grad Special totuși la angajări este neglijat …

  24. CN CF,,CFR,,SA trebuia să aibă utilaje de dezăpezire spune sindicalistul.
    ,, Maxim Rodrigo, sindicalist: Neavand aceste unitati de deszapezire,la care se adaugă materialul rulant vechi si neavand garnituri, vagoane, automotoare, rame care sa faca fata pe vreme rea se intampla astfel de situatii pe calea ferata.” ,, .
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiKlOi4tLXKAhWBORoKHcPSDXkQFggjMAM&url=http%3A%2F%2Fstirileprotv.ro%2Fvideo%2Fpasagerii-din-trenul-arad-constanta-au-mers-12-ore-in-vagoane-plina-de-zapada-explicatia-data-de-cfr-calatori%2F61764137&usg=AFQjCNHPMgqMD7rrvO37hv8E2bogveKFeg&bvm=bv.112064104,d.d2s

  25. ,, Iarna pe calea ferata este o pedeapsa, pentru romani. ”Platim biletul, degeaba! ” au strigat si luni o multime de calatori care au stat cu orele prin trenuri, dupa ce plugurile locomotivelor s-au stricat din cauza zapezii de pe sine. ,, .
    ,, Liderii de sindicat din CFR sustin ca de peste 25 de ani nu s-a facut nici o investitie, iar infrastructura veche si lipsurile genereaza situatii nepermise. ,, .
    ,, Totul se intampla din cauza situatiei dezastruoase din CFR Calatori, sustin sindicalistii care povestesc ca trenurile sunt vechi iar modernizari nu s-au mai facut de 25 de ani. ,, .
    ,, Maxim Rodrigo, sindicalist: “Neavand aceste unitati de deszapezire, materialul rulant vechi si neavand garnituri, vagoane, automotoare, rame care sa faca fata pe vreme rea se intampla astfel de situatii pe calea ferata.” ,, .

    Urmăriți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiKlOi4tLXKAhWBORoKHcPSDXkQqQIIGzAA&url=http%3A%2F%2Fstirileprotv.ro%2Fstiri%2Factualitate%2Fpasagerii-din-trenul-arad-constanta-au-mers-12-ore-in-vagoane-plina-de-zapada-explicatia-data-de-cfr-calatori.html&usg=AFQjCNFQZ4yKnYpJfm8PI-k5kJS55Fe0Xg&bvm=bv.112064104,d.d2s

  26. Bine ați venit Director la SRTFC Brașov domnule Coconașu Dorel . Pentru cine nu știe noul Director la SRTFC Brașov este domnul Coconașu Dorel , fost Director SCRL Brașov SA și fost Director Exploatare Marub SA Brașov . Constatăm în ultimul timp că tot se angajează din afara societății directori și se pune întrebarea de ce nu se promovează din TESA de la SNTFC ,,CFR Călători ,, SA în funcțiile de Directori ? Sau altfel spus se pune întrebarea: de ce nu se promovează din TESA de la SNTFC ,,CFR Călători ,, SA în funcțiile de Directori la SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru a permite astfel să se poată angaja mecanici de locomotivă și automotor astfel încât să se acopere necesarul de mecanici de locomotivă și automotor peste tot unde sunt ființă mai puțin decât necesar dacă tot s-a dat voie la angajări la SNTFC,,CFR Călători,,SA acolo unde au ieșit la pensie circa 10% din câți sunt, respectiv la mecanicii de locomotivă și automotor unde în ultima perioadă au ieșit la pensie circa 10% din totalul lor ?
    Citiți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiUzLPVqrXKAhWBchQKHZasBt8QFggaMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.marub.ro%2Fro%2Fcontact%2Freparatii-material-rulant-marub-sa-brasov%2Fcoconasu-cristian-dorel&usg=AFQjCNFxXYz0_S–qEqq_td5XQYXorX33w&bvm=bv.112064104,d.bGg

  27. Vremea se schimbă provocând o nouă încercare pentru materialul rulant al CFR Călători :
    ,, Vremea se schimbă radical în următoarele ore, iar Administraţia Naţională de Meteorologie(ANM) a emis o avertizare valabilă, vineri, pentru toată ţara. Iarna revine în forţă: ninsori abundente, lapoviţă şi viscol. De sâmbătă, ninsorile vor cuprinde toate regiunile, iar viscolul va troieni multe zone din ţară.,,
    Citiți :
    http://adevarul.ro/locale/calarasi/iarna-dezlantuie-weekend-cosmar-viscol-ger-zapada-troienita-vor-zonele-cele-mai-afectate-ninsori-1_56979a6437115986c67c69b2/index.html?ref=yfp

  28. ,, Premierul rus Dmitri Medvedev a avertizat, joi, la o sedinta de guvern că situația economică actuală amenință să crească riscul arieratelor in zona salariilor ,, .
    Și la Unitățile feroviare de stat : CFR Călători și CN CF ,,CFR,, SA pot fi probleme în zona salarilor la sfârșitul lunii ianuarie 2016 pentru că nu există Act Adițional la Contractul de Prestări Servicii al CFR Călători pe anul 2016 …Trebuie să avem grijă cum cheltuim banii pe care îi primim la lichidarea lunii decembrie 2016 …

    ,, Premierul rus Dmitri Medvedev a avertizat, joi, la o sedinta de guvern că situația economică actuală amenință să crească riscul arieratelor in zona salariilor, transmite agentia TASS.
    „Arieratele salariale totale rămân substanțiale si avand in vedere starea de lucruri din economie, acest proces ar putea sa se accelereze, sa creasca „, – a spus Medvedev. „Banii, desigur, trebuie să fie plătiti la timp si în întregime”, – a spus el.
    La sfârșitul sedintei, Medvedev a cerut membrilor Guvernului să rămână la partea a doua a intalnirii, „în psatele ușilor închise”, pentru a vorbi despre cum să rezolve problemele bugetare si ale economiei”. ,, .
    Citiți :
    http://www.timpul.md/articol/%28stabilitate-ruseasca%29-medvedev-a-anuntat-ca-se-intrevad-probleme-cu-salariile-86178.html
    ,,Avem aprobarea pentru desfasurarea unei adunari populare, cu invitati din intreaga societate civila organizata, pentru duminica, 24 ianuarie, intre orele 11.00-18.00, cu inchiderea Soselei Kiseleff si rezervarea spatiilor de parcare in cele doua alveole din zona Monumentului Infanteriei.
    Va transmit rugamintea de a ne comunica, in situatia in care veniti cu autocare sau microbuze, numerele de inmatriculare ale acestora, pana la 21.01.2016. In plus, acestea vor avea in parbriz un afis cu mentiunea “Miting 24 ianuarie”. ,, .
    ,, 24 Ianuarie 2016
    ,,Unitate şi solidaritate! Onoare, demnitate şi respect!”
    Ziua Unitatii si Solidaritatii personalului din Sistemul Naţional de Apărare al României, activi si rezervişti! Zi de luptă pentru respectarea Constituției României, pentru respectarea și aplicarea legilor țării! Zi de luptă împotriva vânzătorilor și trădătorilor de neam și țară! Zi de luptă a cetatenilor loiali României, pentru unitatea, integritatea și independenta tarii! ,, .

    Citiți :
    ,, http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwia16_bk6vKAhWCPBoKHVWCCDcQFggaMAA&url=http%3A%2F%2Fsindicatulcmd.blogspot.com%2F&usg=AFQjCNFGBy99iU727DVzevHtoP5032ds4g ,,

  29. ,, Cât mai suportați?
    „Mi-e silă, mi-e greață de oamenii gri, corupți până în (…..) de mamă hoți
    Dar înainte de toate, ÎI SALUT PE TOȚI” ,, .
    ,, Basarabenii se descurcă, indiferent de orice situație. Totuși, se pune problema: CÂT TIMP? O săptămână, o lună, un an, doi ani, șase ani (de la 2009), 25 de ani (de la independența față de URSS), cât? Un banc, luat drept realitate de unii inconștienți, spune: Ce face un moldovean când nu mai are bani? Schimbă 100 de euro! ,, .
    Citiți :
    http://www.timpul.md/articol/cat-mai-suportai–86182.html

  30. ,, Majoritatea economiştilor de la marile bănci din România consideră că 2016 va fi un an bun pentru economia românească, cu o creştere a PIB în jurul a 4%, similară cu cea estimată de Guvern în proiectul de buget.
    Prognozele economiştilor variază între o creştere economică de 3,8% şi 5,1% din PIB.
    „Ne aşteptăm la o creştere economică de 4% în 2016, motorul principal fiind probabil consumul, alimentat de reducerile agresive de TVA (cota medie de TVA pe coşul de consum al populaţiei scade conform noului Cod Fiscal cu peste 8 pp, de la circa 22% la sub 14%. Însă, dat fiind nivelul foarte scăzut al investiţiilor din ultimii ani, o creştere economică de peste 4% pare puţin plauzibil să poată fie susţinută pe un orizont mai lung de timp. Prin urmare, anticipăm o reducere a creşterii economice în 2017 la 3,6%”, a declarat pentru WALL-STREET.RO Ionuţ Dumitru, economistul şef al Raiffesien Bank. ,, .
    Citiți :
    http://www.timpul.md/articol/prognozele-economitilor-romania-va-inregistra-o-cretere-economica-in-2016-85605.html

  31. ,, Planuri mari, cu investiţii pe măsură pentru CFR Călători România. 2016 pare să stea sub semnul înnoirii la această sucursală, spre bucuria pasagerilor care nu de puţine ori, atunci când urcă în tren, au impresia că fac o călătorie în timp, la cât de vechi sunt unele garnituri.
    Pe hârtie, cel puţin, lucrurile încep să se schimbe din acest an. Compania CFR Călători din România planifică să achiziționeze cinci locomotive inter-regionale pentru a le pune pe rutele renovate dintre București, Brașov, Craiova și Constanța.
    100 milioane de lei au fost investite de Ministerul Transportului. Licitația va avea loc în a doua parte a anului 2016. CFR va primi de asemenea 126 milioane de lei (27,7 milioane de euro) de la Programul Operațional și Infrastructură al Uniunii Europene (LIOP) și alte surse pentru a face investiții în parcul de vagoane. ,, .
    Citiți mai mult :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjFnti29KnKAhVDdCwKHTSMB8gQFgg8MAY&url=http%3A%2F%2Fwww.oradestiri.ro%2Fajunge-si-cfr-calatori-in-secolul-21-se-promit-investitii-majore&usg=AFQjCNFqwz2TVAFH468D3jf-EQS8GuosUQ&bvm=bv.111677986,d.bGg

  32. ,, CFR Călători va investi în acest an peste 44 milioane lei, din surse proprii, în modernizarea a 30 de vagoane, şi a bugetat, tot în acest an, 100 de milioane de lei pentru achiziţia de rame electrice.
    “Contractul pentru modernizarea celor 30 de vagoane este de peste 44 milioane lei şi a fost încheiat în urmă cu doi-trei ani. Un singur vagon a fost modernizat, dar nu a fost pus încă în circulaţie”, au declarat vineri, pentru Mediafax, reprezentanţii companiei.
    Primul vagon a fost furnizat la finalul anului 2015 şi va intra în circulaţie în perioada următoare. ,, .
    Citiți mai mult :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwi0ptTD86nKAhUKDSwKHSrMC2MQFggrMAM&url=http%3A%2F%2Fwww.antena3.ro%2Factualitate%2Finvestitii-cfr-2016-334147.html&usg=AFQjCNF39wQjgX1JI5OfqpY5rram3XGkvA&bvm=bv.111677986,d.bGg

  33. ,, Investiții la CFR Calatori
    08-01-2016
    CFR Călători va investi în anul 2016, din surse proprii, în modernizarea unui număr de 30 de vagoane.
    Primul vagon a fost furnizat la finalul lui 2015 și va intra în circulație în perioada următoare.
    Vagoanele pot circula cu viteza maximă de 160 km/h, îndeplinesc cerințele de operabilitate și dispun de
    sisteme de climatizare, de informare, oferind călătorilor condiții sporite de confort.
    Tot în 2016, este prevazută de la Bugetul de stat, prin Ministerul Transporturilor, suma de 100 de milioane de lei pentru achiziția de rame electrice. Acestea vor fi destinate transportului feroviar de pasageri
    pe distanţe medii, în special pe sectoarele reabilitate București – Constanța, București – Brașov, dar și pe București – Craiova.
    „E important să cumpărăm pentru CFR Călători și pentru România, materialul rulant de care avem nevoie, care să corespundă și să facă față condițiilor din țara noastră. Incepând din acest an sunt șanse
    reale de a începe reînnoirea parcului activ al CFR Călatori. Sunt investiții absolut necesare pentru îmbunătățirea serviciilor companiei, astfel încât să putem oferi pasagerilor noștri condiții decente de călătorie”, a afirmat Iosif Szentes Directorul General al CFR Călători.
    De asemenea, CFR Călători dispune de alte 126 de milioane de lei pentru asigurarea cofinanțării proiectelor de achiziție material rulant din fonduri prin Programul Operaţional Infrastructura Mare 2014-2020 sau prin
    alte scheme de finanțare.
    Despre CFR Călători:
    Societatea de Transport Feroviar de Călători CFR Călători S.A. este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată. CFR Călători contribuie la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, în condiții ecologice și de siguranță.
    Politica pe care managementul companiei o promovează este de a furniza servicii de transport feroviar de pasageri de calitate, cu un angajament față
    de societate în sensul garantării accesibilității pentru toate categoriile de cetăţeni,,. ,, .
    Citiți mai mult :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjyrvrZ8KnKAhUF3iwKHUj6AG4QFgg5MAQ&url=http%3A%2F%2Fwww.cfrcalatori.ro%2Fpresa&usg=AFQjCNHvavoiSV3JzSgdS-zL988uIzWcIw

Share:

Alte articole