NOI MODIFICARI LA CODUL DE PROCEDURA CIVILA

Art. 187
Încălcarea obligaţiilor privind desfăşurarea procesului. Sancţiuni
(1) Dacă legea nu prevede altfel, instanţa, potrivit dispoziţiilor prezentului articol, va putea sancţiona următoarele fapte săvârşite în legătură cu procesul, astfel:
1. cu amendă judiciară de la 100 lei la 1.000 lei:
a) introducerea, cu rea-credinţă, a unor cereri principale, accesorii, adiţionale sau incidentale, precum şi pentru exercitarea unei căi de atac, vădit netemeinice;
b) formularea, cu rea-credinţă, a unei cereri de recuzare sau de strămutare;
c) obţinerea, cu rea-credinţă, a citării prin publicitate a oricărei părţi;
d) obţinerea, cu rea-credinţă, de către reclamantul căruia i s-a respins cererea a unor măsuri asigurătorii prin care pârâtul a fost păgubit;
e) contestarea, cu rea-credinţă, de către autorul ei a scrierii sau semnăturii unui înscris ori a autenticităţii unei înregistrări audio sau video;
f) refuzul părţii de a se prezenta la şedinţa de informare cu privire la avantajele medierii, în situaţiile în care a acceptat, potrivit legii;
2. cu amendă judiciară de la 50 lei la 700 lei:
a) neprezentarea martorului legal citat sau refuzul acestuia de a depune mărturie când este prezent în instanţă, în afară de cazul în care acesta este minor;
b) neaducerea, la termenul fixat de instanţă, a martorului încuviinţat, de către partea care, din motive imputabile, nu şi-a îndeplinit această obligaţie;
c) neprezentarea avocatului, care nu şi-a asigurat substituirea sa de către un alt avocat, a reprezentantului sau a celui care asistă partea ori nerespectarea de către aceştia a îndatoririlor stabilite de lege sau de către instanţă, dacă în acest mod s-a cauzat amânarea judecării procesului;
d) refuzul expertului de a primi lucrarea sau nedepunerea lucrării în mod nejustificat la termenul fixat ori refuzul de a da lămuririle cerute;
e) neluarea de către conducătorul unităţii în cadrul căreia urmează a se efectua o expertiză a măsurilor necesare pentru efectuarea acesteia sau pentru efectuarea la timp a expertizei, precum şi împiedicarea de către orice persoană a efectuării expertizei în condiţiile legii;
f) neprezentarea unui înscris sau a unui bun de către cel care îl deţine, la termenul fixat în acest scop de instanţă;
g) refuzul sau omisiunea unei autorităţi ori a altei persoane de a comunica, din motive imputabile ei, la cererea instanţei şi la termenul fixat în acest scop, datele care rezultă din actele şi evidenţele ei;
h) cauzarea amânării judecării sau executării silite de către cel însărcinat cu îndeplinirea actelor de procedură;
i) împiedicarea în orice mod a exercitării, în legătură cu procesul, a atribuţiilor ce revin judecătorilor, experţilor desemnaţi de instanţă în condiţiile legii, agenţilor procedurali, precum şi altor salariaţi ai instanţei.
(2) Amenda nu se va aplica persoanelor la care se referă alin. (1) pct. 2, dacă motive temeinice le-au împiedicat să aducă la îndeplinire obligaţiile ce le revin. ,, .

 

 

SHARE

98 Responses

  1. CURTEA de APEL BUCUREȘTI a dat din nou dreptate FEDERAȚIEI SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI din ROMÂNIA ( FSTFR) reprezentată legal de PREȘEDINTE MAXIM RODRIGO GABRIEL și a respins APELUL ALIANȚEI FEDRAȚIILOR TEHNICE FEROVIARE reprezentată legal de PREȘEDINTE MĂNTESCU IULICĂ ca NEFONDAT. DEFINITIVĂ. ÎN CONSECINȚĂ A MENȚINUT
    CA FIIND TEMEINICĂ și LEGALĂ Hotarârea 44/2014 20.01.2014. Citiți:
    ,, Portal Instanțe -Tribunalul București
    Nr. unic dosar (nr. format 24813/3/2013)
    Data inregistrarii 15.07.2013
    Sectie: Secţia a-IV-a Civilă
    Tip solutie: Admis fond
    Solutia pe scurt: Respinge ca neîntemeiată excepţia lipsei de interes a FSTFR, invocată de pârâtă. Admite acţiunea. Dispune anularea hotărârii adoptate de Consiliul Alianţei Federaţiilor Tehnice Feroviare în şedinţa din data de 26.06.2013, privind excluderea reclamantei FSTFR din Alianţa Federaţiilor Tehnice Feroviare. Dispune repunerea părţilor în situaţia anterioară emiterii hotărârii Consiliului Alianţei din data de 26.06.2013 şi obligă pârâta să redea reclamantei toate drepturile de care aceasta beneficia anterior excluderii din A.F.T.F. … Pronunţată în şedinţă publică, azi, 20.01.2014. Document: Hotarâre 44/2014 20.01.2014 ,, .

  2. ,, CFR Călători informează că, începând din data de 28/29 martie 2015, în activitatea de transport feroviar se va trece la ora oficială de vară, ora 03.00 devenind ora 04.00. Trecerea la ora oficială de vară nu modifică mersul trenurilor în vigoare. ,, . Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0CDsQqQIwBA&url=http%3A%2F%2Fwww.ziaruldeiasi.ro%2Fstiri%2Fcfr-calatori-trece-la-ora-de-vara-ce-modificari-apar-in-mersul-trenurilor–91766.html&ei=IU0VVeSgGILpaKu4gaAG&usg=AFQjCNGe_140ild5f1yUwlYUH1FHNXNj3w&bvm=bv.89381419,d.ZWU

  3. Analizând proiectul de BVC pe anul 2015 al SNTFC,,CFR Călători,,SA înaintat în ședința de negociere a CCM din 25.03.2015 și Mandatul ANSF dat ANSF de Consiliul Național al ANSF în Ședința din 20.03.2015 de la Sibiu , a constatat că niciuna din revendicările menționate în Mandatul ANSF nu este soluționată favorabil prin proiectul de BVC al SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anul 2015, fapt menționat și în Procesul Verbal de negociere CCM din 25.03.2015 .

  4. Mandatul Alianței Naționale Sindicale Feroviare (ANSF) la negocierea noului CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA conține și solicitarea de înbunătățire a condițiilor de muncă .

  5. Mandatul ANSF la negocierea noului CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA conține solicitarea de revenire la drepturile salariale ce trebuiau să crească corespunzător creșterii salariului minim de bază pe economie și solicitarea de revenire la drepturile salariale suspendate anterior , precum și solicitarea de acordare de clase acolo unde salariații se încadrează a primi clase de salarizare și pentru a se face unele modificări și pe Anexa nr.2 etc.

  6. La negocierile noului CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2015-2016 în ședința din 26.03.2015 față de solicitările înaintate de comisiile de negociere a organizațiilor sindicale privind creșteri salariale , răspunsul administrației este acela că prin restricțiile impuse de art. 49 din Legea Bugetului de Stat nr. 186/2015 pentru anul 2015 , nu se pot acorda creșteri salariale și suplimentar față de anul 2014 s-a introdus în BVC pe anul 2015 câte degete la o mână sunt atâta tichete de masă/lună/salariat să fie .

  7. La negocierile noului CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2015-2016 în ședința din 26.03.2015 pentru solicitările înaintate de comisia de negociere aCCM va informam….
    ,,referitor la solicitările Alianței Naționale Sindicale Feroviare(ANSF) din actul nr. 17/24.03.2015 consemnate în Procesul Verbal din 24.03.2015 și actul nr. 20/26.03.2015 răspunsul administrației a fost următorul:
    -Solicitările care vizează creșteri de clase salariale sunt suplimentare față de calculele prezentate în răspunsurile administrației din Procesele Verbale din 24 și din 25.03.2015 și prevederile legale nu permit introducerea acestor sume în BVC 2015 așa cum s-a consemnat în procesele verbale anterioare.
    -Celelalte solicitări s-au regăsit și în adresa nr. 15 din 19.03.2015, iar administrația a răspuns așa cum s-a consemnat în Procesele Verbale din datele de 24 și 23.03.2015,,.

  8. Toate tunurile de pe corabiile piratilor si toate flintele haiducilor , SALVE PENTRU DON RODRIGO!!! Inca o batalie castigata!

  9. Sa-l auda Dumnezeu pe domnul Chirita,usa SUS Calatori este daschisa pentru toti CFR-isti si sper sa iasa cat mai curand la pensie .

  10. La negocierile noului CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2015-2017 Vicepreședintele FMLR- domnul Chiriță Gheorghe mi-a solicitat și eu i-am promis acestuia că voi transmite membrilor de sindicat ai FSTFR mesajul său și anume următorul: ,, Voi ieși la PENSIE numai după ce voi UNI TRACȚIUNEA ,,.
    Îl înțeleg pe domnul Chiriță Gheorghe pentru că în ultimul timp toți LIDERII SINDICALI vor unirea MIȘCĂRII SINDICALE.
    Tot din dorința unirii SINDICALE s-a constituit în cadrul SNTFC,,CFR Călători,,SA și Sindicatul pentru Unitatea Salariaților CFR Călători ( SUS CFR Călători ) și pentru că tot este constituit îl invităm în acest sindicat ce are peste 2000 membrii de sindicat ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA și pe domnul Chiriță Gheorghe și poate va contribui și dânsul astfel la unirea tuturor Ramurilor din SNTFC,,CFR Călători,,SA…, adică chiar mai mult decât își dorește dânsul să realizeze…

  11. O pincipală revendicare din Mandatul ANSF este revenirea la drepturile salariale avute cu câțiva ani în urmă , drepturi salariale ce trebuiau să crească corespunzător creșterii salariului minim de bază pe economie prevăzut prin HG-uri . O altă principală revendicare din Mandatul ANSF este revenirea la drepturile salariale suspendate în anii anteriori .

  12. FEDERATIA NATIONALA SINDICALA din INFRASTRUCTURA FEROVIARA este afiliată la AlianțaNațională Sindicală Feroviară (ANSF) .
    FEDERAȚIA SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI din ROMÂNIA este afiliată la AlianțaNațională Sindicală Feroviară (ANSF) .
    Sindicatele din CN CF ,,CFR,,SA afiliate la AlianțaNațională Sindicală Feroviară cu membrii de sindicat ce sunt salariați ai CN CF ,,CFR,,SA și membrii de sindicat ai ANSF ce sunt salariați ai CN CF ,,CFR,,SA au mandatat ANSF pentru negocierea CCM 2015-2016 la nivel de CN CF ,,CFR,,SA cu revendicari specifice ale personalului din infrastructura feroviară de stat . Sindicatele din SNTFC,,CFR Călători,,SA afiliate la AlianțaNațională Sindicală Feroviară cu membrii de sindicat ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA și membrii de sindicat ai ANSF ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA au mandatat ANSF pentru negocierea CCM 2015-2016 la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA cu revendicari specifice ale personalului operatorului de transport feroviar de călători de stat .

  13. Dupa mintea administratiei trebuesc reinventate celebrele “circuri ale foamei ” fiecare cetatean sa fie dotat cu doua randuri de costume transportul sa fie gratuit si uite cum administratia nu mai este nevoita sa dea 4 sau 5 lei la salariu pentru ca acesta nu mai exista. Lasand gluma la o parte persoanele ce compun administratia sunt prea hoti sau se prefac !! La negocieri trebuiesc discutate doua puncte ; 1 valoarea furturilor de la calea ferata de catre ministri , directori , si alti baieti dastepti din minister si administratie. 2 guvernul vrea in ” IEUROPA” atunci vrem salarii europene si pentru plebe . Am gasit de unde se pot mari salariile , luam bani inapoi de la cei care i-au furat marim salariile si ramane si pentru investitii. Administratia sa nu spuna ca nu are bani ( nu pricep, de furat sunt bani !!! ) sa prevada in buget bani furati sau dumnealor nu le miroase gura, in consiliu sunt cam aceleas persoane si cred ca trebuie sa faca si dansi o vizita la stomatolog.

  14. Spuneam candva ca nu mi-a placut ceea ce aspus acel vorbitor la mitingul din fata min . de finante (referitor la NOBILA BREASLA). Acum ,zic eu, ca asosit momentul ca sa va fac sa cititi ceva de care marea majoritate cam,, da sas cu strigoii”cand aude . Luati si cititi din Lucrarea Fereastra servicilor secrete , Romania in jocul strategiilor globale de Aurel I Rogojan , de la pagina 9 la 12 se intituleaza Dialog imaginar. P.S. Bravo DON RODRIGO si pe viitor ceva mai multa incredere in amicul meu Husein cel inca viu.

  15. ,,Reprezentanții administrației CN CF CFR SA au început prin a menționa că Bugetul de Venituri și Cheltuieli pe anul 2015 al companiei a fost aprobat de către Consiliul de Administrație și AGA, drept urmare nu se pot acorda decât 10 tichete de masă pe lună pentru fiecare salariat, începând cu luna mai 2015 și până la sfârșitul anului… ,, . Citiți mai mult pe :
    http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/ultima-ora/vesti-de-la-negocierea-noului-contract-colectiv-de-munca

  16. Dorel a început să vorbească despre negocierile de la CN CF ,,CFR,,SA și precizează că : ,, Negocierile sunt in plina desfasurare. La “Infra” in sedinta din 19.03.2015 administratia s-a “scotocit” si a mai gasit cite ceva: vreo 2 bonuri de masa pe linga cele 8 promise iar la salariu cite un “mizilic” de 2 – 4 lei la majoritatea si la unii (foarte putini) de 10-12 lei. ,, .
    La SNTFC,,CFR Călători,,SA se negociază și acolo, dar unii (sindicaliștii) cer drepturi salariale și alții (administrația) negociază drepturi nesalariale. Mai mult din informațiile pe care le am Consiliul de Administrație al SNTFC,,CFR Călători,,SA s-a ținut și în 24.03.2015 și încă odată în martie 2015 dar și atunci și acum nu s-au invitat și reprezentanții organizaților sindicale reprezentative să participe la ȘEDINȚA Consiliului de Administrație al SNTFC,,CFR Călători,,SA deși se discutau probleme legate de Mandatul SNTFC,,CFR Călători,,SA la negocierea noului CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA … Și să nu uite Consiliul de Administrație al SNTFC,,CFR Călători,,SA că în ultimii ani nu prea s-a consultat cu reprezentanții organizaților sindicale reprezentative și asta se vede în degradarea continua si acelerata a locomotivelor LE, LDE, EGM, LDH ramelor electrice Z 6100, automotoarelor Desiro, ADH, a vagoanelor din parcul de locomotive și parcul de vagoane al SNTFC,,CFR Călători,,SA și prin degradarea condițiilor de muncă și odihnă continua și accelerată a salariaților SNTFC,,CFR Călători,,SA …Cred că Consiliul de Administrație al SNTFC,,CFR Călători,,SA din ultimii ani nu prea au cum să justifice ce au căutat pe la conducerea SNTFC,,CFR Călători,,SA …

  17. Negocierile sunt in plina desfasurare. La “Infra” in sedinta din 19.03.2015 administratia s-a “scotocit” si a mai gasit cite ceva: vreo 2 bonuri de masa pe linga cele 8 promise iar la salariu cite un “mizilic” de 2 – 4 lei la majoritatea si la unii (foarte putini) de 10-12 lei.
    ANSF in sedinta Consiliului National a adoptat in unanimitate un MANDAT cu 7 revendicari majore. Primele trei cu reflectare directa asupra nivelului salariului fiecarui feroviar. In primul rind stopare declin (sa nu ajungem din ce in ce mai multi sa fim platiti ca un necalificat) si apoi sa incepem sa revenim la normalitate.
    Suntem cu 20% mai saraci decit in februarie 2010!
    Ne place sau nu, asta e realitatea si cauzele sunt cunoscute aproape de toti, cu toate astea cei mai multi se lasa manipulati si inselati in continuare>
    Pina cind?

  18. Am sa incepcu o rugaminte adresata lui admin : SCUZELE DE RIGOARE! Este foarte posibil sa fi incurcat sursele de inspiratie si in loc de tranteala sa fi nimerit sursa de fermentatie de orzoaica ca prea erea amara si apa cu ochelari . Azi am fost la un miting in fata ministerului de finante, am scris cu semenea caractere caci portareii nu merita numele cooperativei lor decat asa ,mi-a placut totul inclusiv sonorizarea, care lasa de dorit,dar nu mi-a placut partea de discurs cand cel care tinea discursul afacu marea greseala sa aduca acuze,, Manastiri Ochiul si Timpanul” . RESTUL ALTA DATA.

    1. Domnu “Fost Pirat N.R. acum HAIDUC C.F.R.”, scuzele sunt acceptate. Dupa cum vezi, stiu sa-mi asum si criticile…Dupa cum am aratat, doar postarile care au o decenta si un limbaj adecvat vor fi postate.

  19. AM INCERCAT IN ACEASTA SEARA SA VA POVESTESC CATE CEVA DESPRE IDENTITATEA MEA OFICIALA . DAR UN TIP CARE CREDE EL CA ESTE ,,BAIET DESTEPT ” SI PLUS DE ASTA IA-M FOST ARATAT DE O PERSOANA ANUME MI A TAIAT SCRIEREA . EU STIU DE CE VOI MULTIMEA DE MEMBRI STITI DE CE? EU SANT D.C zis HUSEIN . AMICE DE LA SERVAR ESTI TARE FRICOS . DACA CREZI CA MA PROTEJEZI TE INSELI EU AM SI ALTE METODE DE A-MI FACE CUNOSCUTA OPINIA SI NU VREAU SA FIU FORTAT SA LE FOLOSESC ! HUSEIN.

    1. Domnule Husein, nu ti-a taiat nimeni nicio postare. De fapt nu ai scris nimic… Tot ce ai scris pana acum daca au fost decente fara injurii sau atac la persoana au fost postate. Cine stie ce ai incercat sa faci si ti-ai sters singur postarile? Eu cred ca ai PC-ul plin de virusi si datorita ferestrelor care ti se deschid, l-ai sters din greseala!

  20. ,, Reprezentanţii Grampet transmit că apreciază că adevăratele motive ale slabei performanţe a CFR Marfă ţin de activităţile de transport care sunt desfăşurate cu bună-ştiinţă sub costuri şi de efectuarea de cheltuieli, achiziţii şi investiţii, la preţuri de 5-6 ori mai mari faţă de preţurile pieţei.
    În acest context, în care se reiau alegaţii mai vechi referitoare la Rolling Stock Company (RSCO), care, “din păcate, au fost insuficient documentate, şi în contextul în care acuzaţiile care sunt aduse Grup Feroviar Român sunt bazate pe speculaţii şi nu pe dovezi”, reprezentanţii vin cu mai multe precizări:
    “1. Rolling Stock Company a făcut obiectul investigaţiilor în două dosare penale începute în anul 2009, unul al Parchetului de pe lângă Judecătoria Sectorului 1 şi unul al Direcţiei Naţionale Anticorupţie, iar în ambele cazuri, în 2014, s-a constatat că nu există fapte penale. Investigaţia Parchetului de pe lângă Judecătoria Sectorului 1 a urmărit potenţiale infracţiuni pe linia evaziunii fiscale şi spălării banilor, cu consecinţa prejudicierii bugetului de stat şi cel al Ministerului Transporturilor şi s-a constatat că nu există fapta.
    Investigaţia DNA a vizat săvârşirea potenţialelor infracţiuni de abuz în serviciu în formă calificată şi de complicitate la abuz în serviciu în formă calificată cu privire la prejudicierea CFR Marfă prin modalitatea de înfiinţare şi funcţionare a Rolling Stock Company în perioada 2007-2009 cu referire la preluarea pachetului majoritar de acţiuni de către GFR şi subevaluarea aportului adus de CFR Marfă prin înlocuirea vagoanelor aduse iniţial ca aport cu unele mai performante.
    Cercetările procurorilor DNA arată că “în cauză nefiind constatate indicii rezonabile privind existenţa unui prejudiciu sau privind existenţa unei intenţii infracţionale de prejudiciere a societăţii de stat şi astfel infracţiunea de abuz în serviciu nu există”. Ordonanţa DNA din data de 6 mai 2014 a dispus clasarea cauzei. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.bursa.ro/grampet-group-gfr-este-supus-unei-intimidari-mediatice-263314&s=companii_afaceri&articol=263314.html

  21. Dragii Mosului asa cum se spunea despre amicul meu Printul Pirat cu nume de arab ca ar fi fost lucrator la cooperativa Ochiul si Timpanul, tot asa va pot spune si eu cape undeva prin parohia Rem.Automotoare ar zace niscai videoclipuri cum se punea un lichid in rezervoarele unor autoturisme , ale unora care inca se cred ,,Baieti Destepti” , iar tot in aceleasi turisme vase din plastic de diferite capacitati pina se umplea portbagajul. la momentul potrivit veti vedea si numerele de inmatriculare ale turismelor respective + niste personaje foarte cunoscute voua , cum faceau inspectie prin parohia Automotoare. P.S. Oare de ce personajele respective va fac pe toti hoti?

  22. Domnul Ștefan Ion spune și dânsul ceea ce îmi spun foarte mulți Ceferiști , respectiv că : ,, Am inteles noi ceferiștii că trebuie să strângem cureaua ,dar nu in halul ăsta și dacă Guvernul României a vrut ca România să fie în Europa (în UE), vrem și noi angajații din România salarii ca-n Europa (nu complexul Europa ), vrem să trăim ca-n Europa, sa muncim ca-n Europa și nu se mai poate merge la compromis cu administratia CFR Călători în defavoarea salariaților CFR Călători, iar pentru asta trebuie să strângem rândurile in jurul sindicatului national SUS CFR Călători ce are deja peste 2000 de membrii de sindicat ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru că cu cât suntem mai multi în Sindicatul pentru Unitatea Salariaților CFR Călători cu atat avem mai multi sorti de izbândă. ,, .
    Felicitări pentru această gândire sănătoasă domnului Ștefan Ion și la toți ceilalți Ceferiști ce gândesc la fel ca domnul Ștefan Ion …

  23. Bogdane , în concluzie, deși cred la fel ca și tine, trebuie să recunosc că eu mai cred în plus că fostul Manager Privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA -domnul Valentin Dorobanțu a reușit prin promovarea acțiunilor domnului Costache Marin, referitor la mecanicii de manevră ai Depoului București Călători din Stația București Grivița, prin măsurile inteligente pe care le-a luat să-i facă pe cei mai mulți din mecanicii de manevră din Depoul de Locomotive București Călători, ce făceau serviciu de manevră în Stația București Grivița, să se retragă din SDLBC și să își facă cereri de renunțare la judecată sau să nu mai facă cereri de acțiune în instantă și mai mult , chiar să devină membrii de sindicat a noului sindicat SPRT din Depoul București Călători ce îl au ca Președinte pe domnul Costache Marin.
    În această nouă situație în care majoritatea mecanicilor de locomotivă de manevră din stația București Grivița sunt la noul SPRT cred că m-a determinat ca momentan să aștept să văd ce se poate face mai bine de SPRT când au rămas 7 locomotive de manevră/zi în Stația Grivița ,decât când toți mecanicii de manevră din Stația Grivița erau membrii de sindicat ai SDLBC perioadă când erau 13 locomotive de manevră/zi în stația Grivița. Între timp SDLBC a răspuns la ATACUL contra existenței sale și s-a unit cu alte 13 sindicate și a constituit Sindicatul pentru Unitatea Salariaților CFR Călători ( S.U.S. CFR Călători) ce are peste 2000 de membrii de sindicat ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA .

  24. Bogdane cred și eu că : ,,Raspunsul Conducerii Depoului de Locomotive București Călători (din ultima perioadă 2013-2015) a fost că nu-i intereseaza consumul exagerat de motorină datorat stării tehnice a locomotivelor si ca multumirea vine de la faptul ca anul trecut au fost chemați de 3 ori cei de la Softronic la DHC 414 si ca acum după atâta timp s-au redus diferentele intre index si litrometru. Deci consumul de motorină exagerat din vina stării tehnice a locomotivelor nu e important, așa cum nu conteaza nici ca s-au facut dosare de cercetare disciplinară mecanicilor de locomotivă pe baza unei instalatii ICL la care s-a intervenit de cel putin 3 ori ca sa fie adusa la funcționare normală. Tot la fel conducerea Depoului de Locomotive București Călători (din ultima perioadă 2013-2015) acceptă ca locomotivele sa consume sute de litri lunar in plus pentru că preferă să nu înlocuiască bateriile și preferă astfel să meargă mai bine fără oprire, decat sa cumpere baterii. Si uite unde sunt bani de investitii si de salarii. ,, …

  25. Bogdane să ști că și eu ca Președinte al FSTFR mi-am pus și îmi pun aceeași întrebare referitoare la : ,,Apropo de ce spune colegul Stefan Ion, legea spune ca unitatea acopera pagubele, dar unitatea păgubită este obligata sa recupereze prejudicial, ce constituie pagubele, de la cei vinovati și dacă nici acum în 2015 nu este recuperate prejudicial inventat, respective nu sunt recuperate nici măcar cîteva tone din cele peste 30 de tone sesizate de Serviciul SC al SRTFC București ca fiind supraconsum în perioada septembrie 2012-decembrie 2012 , sesizare făcută de supracontrolul efectuat de Serviciul SC al SRTFC București la începutul anului 2013 când la Manager Privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA era domnul Valentin Dorobanțu și eu cred că numai DNA poate să cerceteze, dacă a fost sau nu abuz în funcție și care a fost scopul, atât pe fostul Manager Privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA – domnul Valentin Dorobanțu cât și pe cei din Serviciul SC al SRTFC București de la începutul anului 2013 care au făcut un supracontrol care în toți anii din urmă nu s-a mai făcut și când s-a făcut ridică multe semne de întrebare și mai mult așa cum spune Bogdan se pune în special întrebarea cum este posibil ca: ,, în timp ce oamenii care “se descurcă” (pădure fără vreascuri nu se poate ) să îsi vadă de treabă în continuare și să nu fie prea mult deranjați de cei de la Serviciul de Siguranța Circulației din SRTFC București sau de la Revizoratul de Siguranța Circulației din SNTFC,,CFR Călători,,SA, ba mai mult dacă sunt prinsi imediat să fie acoperiti… ,,

  26. Bogdane să ști că și eu ca Președinte al FSTFR mi-am pus și îmi pun aceeași întrebare referitoare la : ,,Apropo de ce spune colegul Stefan Ion, legea spune ca unitatea acopera pagubele dar unitatea păgubită este obligata sa recupereze prejudicial ce constituie pagubele de la cei vinovati. Poate ne spune si nouă Revizoratul de Siguranța Circulației al SNTFC,,CFR Călători,,SA daca si cati bani au fost recuperati de la inventatele supraconsumuri de motorină (și spun asta pentru că numai SC București a văzut unele supraconsumuri, în timp ce instanta nu le-a văzut și a hotărât că SNTFC,,CFR Călători,,SA nu are ce prejudiciu să recupereze) la locomotivele de manevră din stația București Grivița din perioada septembrie-decembrie 2012 ??? ,, .
    Referitor la afirmația ta, de mai jos, Bogdane, îmi permit să o reformulez puțin și te rog să-mi răspunzi dacă am înțeles bine, pentru că dacă am înțeles bine, sper să dea de gândit și celor din Revizoratul SC al SNTFC,,CFR Călători,,SA , dar sper ca în situația respectivă să se autosesizeze și DNA pentru că ar fi foarte grav ca: ,, Serviciul de Siguranța Circulației din SRTFC București să fi fost interesat doar de tălpași, pentru că în timp ce Mecanicii de locomotivă și automotor din Depoul de Locomotive București Călători au fost acuzați ca fiind toți hoti de Serviciul de Siguranța Circulației din SRTFC București ( Serviciu SC al SRTFC București al cărui Șef Serviciu este cel care în prezent este Revizor General de Siguranța Circulației) pentru perioada septembrie-decembrie 2012 la locomotivele de manevră din stația București Grivița , în acelasi timp umblă vorba că organele superioare ar avea “cotizanti” și e posibil sa fie adevărat având în vedere că mereu ne spun la toți mecanicii de locomotivă și automotor din Depoul de Locomotive București Călători că “Stim noi ca se fură” , în timp ce oamenii care “se descurcă” (pădure fără vreascuri nu se poate ) îsi văd de treabă în continuare și nu sunt prea mult deranjați de cei de la Serviciul de Siguranța Circulației din SRTFC București sau de la Revizoratul de Siguranța Circulației din SNTFC,,CFR Călători,,SA, ba mai mult dacă sunt prinsi imediat sunt acoperiti… ,, .

  27. Bogdane să ști că referitor la afirmația ta că : ,,Direct legat de negocieri eu cred ca cel putin negocierea salariului ar trebui sa inceapa macar plecand de la cel din decembrie 2011 care este consfintit prin hotărâri judecatorești definitive și irevocabile si nu mai poate fi negat pentru cei 3000 ce au câștigat în instantă din totalul de 14000 de salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA. ,, ar fi fost adevărată în întregime dacă salariul din Iulie 2009-Decembrie 2011 câștigat în instanțe de majoritatea salariaților SNTFC,,CFR Călători,,SA ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR ar fi fost castigate prin hotărâri judecatorești definitive și irevocabile de toți cei 14000 salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA , respectiv dacă ar fi fost castigat prin hotărâri judecatorești definitive și irevocabile de toți cei 14000 salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA salariul lunar ce are la clasa 1 de salarizare valoarea de 700 lei și la care se aplică coeficientul K de ierarhizare corespunzător fiecărei funcții existente la SNTFC,,CFR Călători,,SA …
    De ce nu au acționat în instanțe toți salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru obligarea pentru perioada Iulie 2009-Decembrie 2011 la plată a salariului lunar ce are la clasa 1 de salarizare valoarea de 700 lei prevăzută în CCM la Nivel de Ramură Transporturi valabil pentru perioada Iulie 2009-Decembrie 2011 și la care se aplică coeficientul K de ierarhizare corespunzător fiecărei funcții existente la SNTFC,,CFR Călători,,SA , te-ai întrebat vreodată Bogdane ?
    De ce nu au fost alături de FSTFR toate Federațiile Sindicale și toți salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA atunci când FSTFR în anul 2013 a solicitat întrunirea Comisiei Mixte Sindicate – Patronat la SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru că Managerul Privat de la aceea data nu a negociat salariul prevăzut a se negocia din Anexa nr. 1 la CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA până la sfârșitul lunii martie 2013 așa cum era prevăzut în CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2012-2014, te-ai întrebat vreodată Bogdane ?
    Încerc Bogdane să îți spun că FSTFR ( Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România ) în permanentă a încercat să fie alături de membrii ei de sindicat și a făcut tot ce îi stă în putere și a reușit parțial, dar reușita totală va fi când conducerea Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România , conducerile sindicatelor afiliate la Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România și toți membrii de sindicat ai Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România vor fi hotărâți ca să lupte împreună chiar și cu finalizare prin Grevă Generală și chiar și fără a avea alături ceilalți salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA , deși sincer să fiu mi-aș dori să se găsească, prin negocierea CCM din martie 2015 , o soluție care să mulțumescă și salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA și administrația SNTFC,,CFR Călători,,SA …

  28. Bogdane să ști că și eu văd ca și tine că : ,,Despre multi dintre șefii de la CFR s-au spus în media sau mai mult chiar au fost și cercetati pentru diferite fapte de corupție ce a dat CFR mult înapoi în timp, iar noi am fost și suntem acuzați de indisciplină și sancționați disciplinar sau chiar sfatuiti tocmai de cei ce ulterior au fost cercetați de DNA sa intelegem ca unitățile CFR de Stat nu au bani pentru mărirea salarilor în funcție de cum se mărește salariul minim brut pe economie stabilit annual prin Hotărâri de Guvern și că nu există bani pentru înbunătățirea condițiilor de muncă . Și majoritatea gândesc în consecință că noi cei ce nu avem treabă cu DNA poate ar trebui sa aducem bani de acasă să sprijinim Calea Ferată Română și chiar am aduce bani de acasă dacă am avea și ști foarte bine Bogdane că foarte mulți mecanici de locomotivă și automotor au adus bani de acasă înainte vremuri pentru locomotivele pe care făceau servici ca titulari atunci când salariile erau mai mari. ,, .

  29. Apropo de ce spune colegul Stefan Ion, legea spune ca unitate acopera pagubele dar este obligata sa recupereze prejudiciul de la cei vinovati.
    Poate ne spun si noua daca si cati bani au fost recuperati.
    Apropo de bani care se pierd degeaba. Cu putin timp in urma discutam cu seful de la prestati, despre locomotiva 414 ca are un consum ridicat de motorina (200-260 litri pe tura, comparativ c u restul 120-170). Raspunsul a fost ca pe el nu il intereseaza consumul si ca este multumit ca anul trecut i-a chemat de 3 ori pe cei de la softronic la dhc 414 si ca acum s-au redus diferentele intre index si litrometru. Deci consumul nu e important cum nu conteaza nici ca s-au facut dosare pe baza unei instalati la care s-a intervenit de cel putin 3 ori ca sa fie adusa la normal.
    Tot la fel conducerea accepta ca locomotivele sa consume sute de litri lunar in plus mergand fara oprire, decat sa cumpere baterii.
    Si uite unde sunt bani de investiti si de salarii.

  30. Crezi ca pe doctori ii intereseaza ce salarii avem noi?
    Sau celor de la metrou crezi ca le pare rau ca salariu mecanicului cfr este mai mic decat al ajutorului de la metrou.
    Oare sunt putini calatori care ne injura prin gari ca noi luam bani cu sacul.
    Fata mea are salariul de baza si netul mai mare ca al meu si nu are cine stie ce functie.
    Ce negociator e acela care isi face griji in legatura cu problemele parti opuse.
    Administratia crede cineva ca se gandeste ca noi traim de azi pe maine?
    Incep negocierile deja se intetesc controalele in Grivita. Ultima gaselnita scurgerea apei. nu conteaza ca umiditatea in aer este 100% sau aproape. Acum sefii de tura impart foile de parcurs dupa fara un sfert la cererea organelor SC. Dar SC de ce nu a cerut ca seful de tura sa puna conform instructiei prezentarea la fara un sfert? Daca acum avem si prezentare si remizare in Depou de ce nu inchide seful de tura foaia la ora sosiri in Depou. Sunt obligatii de servici si ar trebui remunerate. Daca prezenterea este la 07:00 iar colegul inchide foaia la 07:00 unde sunt cele 15 minute reglementate pentru efectuarea primiri/ predari serviciului. Ma intreb daca ar verifica cineva parcul de locomotive, cate ar fi dupa carte apte sa faca servici? Dar SC e interesat doar de talpasi. Mecanici sunt facuti hoti. In acelasi timp umbla vorva ca organele superioare ar avea “cotizanti”. E posibil sa fie adevarat avand in vedere ca mereu ne spun “Stim noi ca se fura”. In plus oameni oameni care “se descurca” (padure fara vreascuri nu sepoate ) isi vad de treaba in continuare, ba mai mult daca sunt prinsi imediat sunt acoperiti.
    Nu am vrut sa vorbesc despre toate astea, dar am vrut sa subliniez ca al cfr se aplica perfect vorba romanesca “si batut si ….. si cu bani luati”.
    Despre multi dintre sefi de la cfr s-a spus, sau chiar au fost cercetati pentru diferite fapte iar eu sunt sfatuit sa inteleg ca cfr nu are bani. Poate ar trebui sa aducem de acasa sa sprijinim calea ferata.
    Direct legat de negocieri eu cred ca cel putin negocierea salariului ar trebui sa inceapa macar plecand de la cel din decembrie 2011 care este consfintit prin hotarare judecatoreasca definitiva si nu mai poate fi negat.

  31. Asa cum semnala domnul presedinte Maxim Rodrigo Gabriel,taraganarea investitiilor in materialul rulant existent,cum ar fi si automotoarele Desiro,de exemplu,duce la degradarea acestuia,costurile de intretinere si reparatiii fiind din ce in ce mai ridicate datorita neefectuarii la timp a reviziilor tip R7 si R8,acest tip de revizii find vital pentru viitorul acestor automotoare.

  32. Domnilor ce nu inteleg eu este ca au fost bani pentru firmele private gen Regiotrans ,averea de top 200 milionari ( in euro ) locul 186, a fost facuta din bani CFR-ului ,firmele de marfa cate trenuri au dus fara sa plateasca CFR-ului, spagile grase luate de cei din conducerea CFR , toate matrapazlacurile facute chiar si cu SCRL , toti mari bosi din conducerea CFR au plecat la firme private sau si-au facut firma de transport pe CFR ministri se bateau cu pumnul in piept ca nu sunt bani de salarii de investitii in material rulant ,infrastructura iar ei furau pe rupte cu doua maini, ce sa cred eu acum ca nu meritam o marire de cel putin 50% ca nu sunt bani la CF sa ia de la cei care i-au furat si sa -i bage in fondul de salarii. Rog pe domnul presedinte Maxim Rodrigo ca inainte de inceperea negocierilor pe contractul colectiv de munca sa prezinte administratiei valoarea furtisagurilor create chiar de administratie si daca dansi sunt abilitati sa bage mana pana la cot in visteria CFR dupa bunul plac. Am inteles sa strangrm cureaua dar nu in halul asta,au vrut Europa vrem salarii ca-n Europa (nu complexul europa ) vrem sa traim ca-n Europa sa muncim ca-n Europa nu se mai poate merge la compromis cu administratia iar pentru asta trebuie sa strangem randurile in jurul sindicatului national SUScfr cu cat suntem mai multi cu atat avem mai multi sorti de izbanda.

  33. Fiecare an care trece fără investiții în materialul rulant al SNTFC,,CFR Călători,,SA duce la învechirea și mai mult a parcului de material rulant ceea ce face ca acel parc să devină un mare consumator de energie / conbustibil .

  34. Domnule Bogdan subliniezi în comentariul tău foarte bine că : ,,la unii le-a dat de ajung la DNA, iar la alti le scoate ochii,, și ,, Si vad ca si domnia voastra “Un cheferist” recunoasteti ca toti sunt nemultumiti de salarii, deci nu cumva sindicatul trebuie sa tina cont de nemultumirea lor?,,.
    Te asigur că sindicatele din CFR trebuie sa tina cont de nemultumirea membrilor lor de sindicat , dar nemulțumirea asupra valorii salariului lunar există și la doctori ( în sănătate) și la profesori (în învățământ ) și în toată economia pentru că puterea de cumpărare (dată de salarile din ce în ce mai aproape de salariul minim prut pe economie garantat în plată) este din ce în ce mai mica și toate sindicatele din toată economia trebuie să țină cont de nemultumirea membrilor lor de sindicat și cred că nivelul salariilor lunare la CFR a fost influențat și de faptul că la Guvernul României : ,,la unii le-a dat de ajung la DNA, iar la altii le scoate ochii,, .
    Referitor la salarile de la CFR acestea nu cresc cât ar merita salariații CFR-iști pentru că avem o problemă a încasărilor pentru că acei călători dacă se grăbesc atunci mai bine o iau pe jos decât să ajungă la destinație cu trenul de călători pentru că de la Revoluție și până în prezent nu s-a investit nimic în infrastructura feroviară de stat și în consecință degeaba avem zone superbe dacă acolo unde se poate ajunge cu trenul de călători acela se deplasează mai încet decât cu mașina mica prin oraș , iar în alte zone superbe nu putem ajunge cu trenul la ele și deci nu există mobilitatea necesară. Mai mult în ultimii 3 ani nu s-a investit nimic nici în materialul rulant .
    Bogdane ai însă dreptate pentru că CFR nu are cum să dispară , acesta are o tradiție și un viitor și în consecință și salariații CFR-iști trebuie să aibe salarile pe care le merită cu adevărat pentru a asigura viitorul CFR – ului …
    Unitățile Feroviare de Stat ar trebui să caute soluții ca să producă satisfacție și călătorilor și propriilor salariați și să nu mai dea posibilitatea ca : ,,la unii directori să le dea până ajung la DNA, iar la alti salariați să le scoată ochii cu o creștere salarială odată la 7 ani , când acea creștere salarială nu acoperă nici inflația din câțiva ani din cei 7 la care fac referire,, .

Share:

Alte articole