Mitingul organizat în data de 26.07.2013 între orele 11.00-13.00 de Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România a fost aprobat de Primarul General al Municipiului București -domnul Profesor Dr. Sorin Mircea Oprescu, la Ministerul Transporturilor, în Parcul Gării de Nord, aleea central, latura dinspre Ministerul Transporturilor, în spatial delimitat de forțele de ordine. Membrii de sindicat ai FSTFR și invitații vor folosi bannere, fluiere, portavoce și alte mijloace de sonorizare..
Se va protesta pentru că:
– nu vrem să se ajungă la falimentarea sistemului feroviar;
– nu există făcută publică o strategie pe termen scurt a CFR Călători, pentru că nu există făcut public Mandatul Managerului Privat de la CFR Călători și nu există făcut public angajamentul Managerului Privat al CFR Călători că va realiza pe timpul mandatului eficientizarea CFR Călători și pentru că nu este precizat în mandat că nu va mai exista pierderi anuale la CFR Călători pe perioada mandatului;
– nu există un angajament al Managerului Privat că nu se vor mai anula trenurile de călători ale CFR Călători;
– nu se fac investiții în automotoare noi, rame electrice noi și vagoane noi la CFR Călători și pentru că nu se fac demersuri ca banii de la accize pentru motorină să fie folosiți și ei în investiții de automotoare noi, rame electrice noi și vagoane noi la CFR Călători ;
– nu mai vrem concedieri colective nejustificate și pentru ca să nu se mai reducă salariile prin reducerea nejustificată a normei lunare;
– să se acorde din nou autorizațiile salariațiilor CFR Călători și permisele pentru membrii de familie ai salariaților;
– pentru ca Managerul Privat de la CFR Călători să se ocupe de eficientizarea CFR Călători și să nu se mai ocupe de activătățile sindicale ale FSTFR;
– membrii de sindicat ai FSTFR vor protesta pentru neasigurarea de către Guvernul României a compensațiilor reale de transport la CFR Călători ceea ce duce de fapt la pierderile anuale ale CFR Călători, pierderi care sunt deci fabricate și nu sunt reale și pentru că nu sunt alocate resursele necesare reabilitării și modernizării infrastructurii feroviare prin alocații de la bugetul statului pentru a putea crește astfel viteza de circulație a trenurilor de călători;
– nu s-au plătit cei 150 milioane lei pentru prestațiile CFR Călători către categoriile de călători beneficiare de reduceri de tarife ținând cont că în prima jumătate a anului 2013 CFR Călători este pe pierdere chiar cu 150 milioane lei și dacă s-ar fi plătit aceste prestații CFR Călători nu ar mai fi fost pe pierdere ;
– membrii de sindicat ai FSTFR vor protesta și pentru că se încearcă de către Managerul Privat al CFR Călători și de către FMLR din cadrul AFTF și de către FNFMC să minimalizeze importanța pe care o au la CFR Călători mecanicii de locomotivă și automotor de la CFR Călători ce sunt în majoritate la Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România , etc.
108 Responses
Vreau să vă aduc la cunoștință că în data de 19.08.2013 Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România a făcut Plângere la Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar prin care solicita să analizeze dacă modul de alocare al subvenţiilor (compensațiilor) acordate operatorilor privaţi de transport feroviar de călători de Ministerul Transporturilor respectă prevederile Uniunii Europene privind subvenţionarea transportului feroviar de călători.
Vreau să vă aduc la cunoștință că în data de 19.08.2013 Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România a făcut Plângere la Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar pentru de la intrarea în vigoare, la 9 decembrie 2013, a noului mers al trenurilor şi până în prezent, SNTFC ,,CFR Călători, SA, prin reprezentantul legal Managerul Privat- domnul Valentin Dorobanţu, a desfiinţat un număr de 150 trenuri de călători (număr de care avem noi cunoștință )…
Vreau să vă aduc la cunoștință că în data de 19.08.2013 Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România a făcut Plângere la Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar pentru că Guvernul României și Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători,,CFR Călători,,SA intenţionează şi pentru anul viitor printr-un nou Proiect de Ordonanță, adică și în anul 2014, limitarea gratuităţilor la transportul feroviar de călători pentru angajaţii SNTFC,,CFR Călători,,SA, deși acordarea autorizațiilor gratuite de călătorie propriilor angajați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA nu ar aduce costuri suplimentare companiei, iar pentru ceilalți angajați ai Unităților Feroviare ar aduce chiar venituri suplimentare pentru companie . Federaţia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România roagă Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar să analizeze dacă această măsură este sau nu este abuzivă şi dacă se perturbă astfel activitatea personalului feroviar, ținând cont că foarte mulți CFR-iști fac naveta între serviciu și domiciliu sau se deplasează în interes de serviciu pentru activitățile pe care le desfășoară în cadrul serviciului.
În două luni ale sezonului de vară al anului 2013 , membrii de sindicat ai Federației Sindicatalor Transportatorilor Feroviari din România au protestat în Parcul din fața Clădirii Ministerului Transporturilor și împotriva anularii si suspendării drepturilor salariatilor CFR-sti cum ar fi autorizatiile de calatorie si majoritatea permiselor de calatorie ale membrilor de familie, etc.
Referitor la faptul că Guvernul României,potrivit MEDIAFAX și conform unui Proiect de Ordonanţă, va limita în continuare şi în anul viitor gratuităţile la transportul feroviar de călători, ce considerați că ar trebui să facă CFR-iștii și ce măsuri considerați că ar trebui să ia FSTFR ?????????
Liviule constatai că :,, nimeni nu vrea sa citească nimic (mă refer la CCM, legi, ) apropo de ultimele tabele!!!! ,, . Este foarte grav dacă nu se vrea să se citească măcar înscrisurile afișate de Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România și dacă nici ultimile Tabele Nominale nu le-au stârnit interesul…Să începem cu un eveniment din anul 2013 la care ai participat și tu Liviule și care a însemnat foarte mult pentru mecanicii de locomotivă atât de la CFR Călători, cât și de la CFR Marfă, unde reprezentantul desemnat de Confederația Sindicală Națională Meridian, de Alianța Națională Sindicală Feroviară și de Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România- MAXIM RODRIGO GABRIEL, împreună cu alt reprezentant al Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România- LIVIU GRAB au făcut demersurile necesare și legale pentru:
– a înlocui sintagma ,, TIMPUL de MUNCĂ INACTIV,, aprobat inițial la Comisia de Dialog Social de ceilalți reprezentanți ai Confederațiilor Sindicale și Patronale și de reprezentanții Ministerului Transporturilor cu SINTAGMA ,,TIMP de STAȚIONARE pe LOCOMOTIVA de REMORCARE a TRENULUI,, termen considerat inițial corespunzător situației în care se află mecanicul de locomotivă doar de către Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România;
-modificările art. 3.(1), 3.(2) și art. 6, respectiv au reușit să micșoreze serviciul continuu maxim admis pe locomotivă al personalului ce conduce și/sau deservește locomotiva de la 12 ore la 9 ore, din care timpul de conducere efectivă a locomotivei nu va depăși: 7 ore pentru trenurile de călători și mixte (și 8 ore pentru trenurile de marfă în loc de 10 ore)….
Liviule și cred că poți și trebuia să dezvolți până acum acest subiect pentru că ai participat la el și nu înțeleg de ce cel puțin toată zona de est a FSTFR care te-a desemnat și din partea căreia ești și vicepreședinte FSTFR și de ce nu toți mecanicii de locomotivă nu au fost încă informați până acum de liderii sindicatelor afiliate la FSTFR și de contribuția esențială a Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România la Ordinul de Ministru al Transporturilor pentru aprobarea Normelor privind serviciul maxim admis pe locomotivă efectuat de personalul care conduce și/sau deservește locomotive în sistemul feroviar din România.
Apropo de ultimile Tabele Nominale să știi că peste tot în întreaga țară unde Liderii sindicatelor afiliate la FSTFR și-au informat corect membrii de sindicat, Tabelele Nominale au fost completate în întregime în câteva zile pentru că membrii de sindicat au venit să le semneze și din libere și din Concediu de Odihnă pentru că ei doresc ca cotizația lor să meargă la sindicatele din care fac parte și la Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România la care sunt afiliate sindicatele respective, pentru ca astfel cotizația lor să ajungă la cei care vor membrii de sindicat să-i reprezinte conform statutelor sindicatelor din care fac parte și la Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România la care sunt afiliate sindicatele respective etc.
Daca tov. Mantescu nu era aservit puteri nu era asa de guraliv impotriva fstfr,care este scopul tov. Mantescu sa desfiinteze fstfr si sa anexeze mecanici care fac parte din fstfr la fml ,marfa se vinde cum ne cum iar tov.Mantescu ramane fara obiectul muncii, de aceea cu ajutorul conduceri incearca aceasta diversiune.Daca era un adevarat lider ne respecta opiniile si nu scotea fstfr din alianta pentru ca si ei si noi suntem mecanici de locomotiva dar tov. Mantescu vrea putere pentru el nu vrea bine pentru mecanicul de locomotiva,in schimb fstfr se lupta pentru toti membri sai de sindicat cea ce nu convine politici companiei care impreuna cu sluga sa credincioasa Mantescu incearca desfiintarea fstfr si afilierea membrilor acestuia la FML . RUSINE ,RUSINE ,RUSINE Domnule Mantescu NU ma reprezinti si nici nu ma vei reprezenta niciodata.
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/gruia-stoica-recunoaste-dezvaluirile-ziuanews-este-cercetat-de-diicot-99319
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/paradox-la-ministerul-transporturilor-musat-si-asociatii-recompensati-pentru-esec-90921
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/culisele-numirii-lui-ovidiu-silaghi-la-ministerul-transporturilor-99167
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/lucian-mursez-paznicul-de-serviciu-al-ministerului-transporturilor-99364
Vom protesta în 26.07.2013, între orele 11.00-13.00 , în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că Managerul Privat de la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu blochează dialogul social cu Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) și cu Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF) prin demersurile pe care le întreprinde contra acestor organizații sindicale care încearcă prin lupta sindicală să păstreze CFR Călători ca un bun al Statului Român …
Vom protesta în 26.07.2013, între orele 11.00-13.00 , în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că vrem să se elimine indiferența și lipsa de strategie economico-financiară a Guvernului României fata de sistemul feroviar din România, arătată în mod fățiș prin : neasigurarea compensațiilor reale de transport la S.N.T.F.C. ,,CFR Călători” S.A., fapt care duce la pierderi anuale, nejustificate și nereale, ale acestei companii și din cauza lipsei resurselor necesare reabilitării și modernizării infrastructurii feroviare din alocații de la bugetul statului pentru a putea crește astfel viteza de circulație a trenurilor de călători.
Conform Anexei nr.5 la Actul adițional nr.1/2013 la Contractul de prestări servicii publice al CFR Calatori (anexăm în copie Anexa nr. 7 la Contractul de prestări servicii publice al CFR Calatori pentru perioada 2012-2015), rezultă o subfinanțare prin faptul că se acordă în anul 2013 o compensație de 935.929 mii lei in situația în care compensația anuală necesară este de 1.510.000 mii lei.
Vom protesta și pentru nealocarea sumelor bugetate in valoare de 850 milioane lei necesare activităților de mentenanța a infrastructurii publice feroviare pentru asigurarea siguranței circulației, fără a se mai reduce vitezele de circulație.
Vom protesta în 26.07.2013, între orele 11.00-13.00 , în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că vrem să se elimine subfinanțarea permanentă a sistemului feroviar de stat , situație ce conduce la falimentarea acestuia și în special al S.N.T.F.C. ,,CFR Călători” S.A. .
Ne vom referi la starea actuală a infrastructurii feroviare de stat la care sunt în creștere permanentă restricțiile de viteză și limitările de viteză pentru a putea asigura Siguranța Circulației (exemple sunt B.A.R.-urile) și toate acestea datorită subfinanțării permanente a infrastructurii feroviare de stat și ne vom referi la parcul de vagoane, automotoare și rame electrice de la CFR Călători ce este insuficient asigurării trenurilor de călători datorită lipsei investiților în materialul rulant de la CFR Călători.
Vom protesta în 26.07.2013, între orele 11.00-13.00 , în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că vrem să se acorde din nou autorizațiile de călătorie salariațiilor CFR Călători și permisele pentru membrii de familie ai salariaților. Vom arăta că pentru salariații CFR Călători autorizațiile de călătorie pentru salariații CFR Călători și permisele pentru membrii de familie ai salariaților nu reprezintă un cost suplimentar pentru CFR Călători. De ce nu luptați domnule Manager Privat al CFR Călători-Valentin Dorobanțu să faceți ceva și pentru salariații CFR Călători ???????……
Vom protesta în 26.07.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că vrem să existe un angajament al Managerului Privat de la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu că nu se vor mai anula trenurile de călători ale CFR Călători din Mersul de Tren pe 2013 în vigoare aprobat și de Ministerul Transporturilor și de Guvernul României.
REȚINEȚI că trenurile de călători ale CFR Călători nu sunt o pierdere pentru CFR Călători și nu le mai anulați pentru că în realitate nu aveți suficiente vagoane , suficiente automotoare și suficiente rame electrice…
Vom protesta în 26.07.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că nu vrem să asistăm la falimentarea CFR Călători pentru că Managerul Privat de la CFR Călători se concentrează în anul 2013 mai mult pe eliminarea vocilor critice la adresa conducerii CFR Călători, decât pe eliminarea pierderilor CFR Călători . Atenție! Trenurile de călători ale CFR Călători nu sunt o pierdere și nu le mai anulați nejustificat și spunem nejustificat pentru că managerii de la operatorii privati le consideră rentabile și le preiau și le și înmulțesc după ce CFR Călători renunță la ele pentru că sunt nerentabile. Să înțelegem că managerii de la operatorii de transport feroviar de călători privati sunt singurii care înțeleg că trenurile de călători anulate de CFR Călători sunt totuși rentabile…
Felicitări domnule Puchi că bine i-ai spus-o lui Măntescu care se îmbată cu apă chioară dacă crede că mecanicii de locomotivă de la călători se vor întoarce vreodată la FMLR, federație din care au plecat tocmai pentru faptul că nu se simțeau reprezentați și unde nu exista transparență ci doar politica pumnului în gură, unde conducerea federației își vedea doar propriile interese, fără a ține cont nici măcar de doleanțele celor de la marfă, ajungându-se acum la disponibilizarea masivă a celor pe care până de curând ,,cu cinste” i-au ,,reprezentat”. Cu siguranță, văzând cum li se diminuează veniturile acum trag cu ochiul la banii sindicatelor de la FSTFR, dar acestea vor fi o nucă pe care ei n-o vor putea digera.
Am uitat. Tov-ule Măntescu, mecanicii de marfă te roagă să dai exemplu și să te treci pe faimoasele liste OG 36/2013, că tot ai cerut insistent protecție socială în fața Ministerului Finanțelor, prin pichetarea acestuia cu câțiva creduli, probabil -spun ei-pe care i-ai avut la mână sau șantajat.
Au spus, că dacă tot ești de pensie, ai putea să-i lași și să te treci primul pe listă.
http://ancheteonline.ro2013/05/abuzurile -intimidarile-si-santajul-conducerii-cfr-calatori/
ACESTA CONTINUĂ!
MAFIA DE LA CFR CALATORI ?
Restructurarea CFR naste o sumedenie de abuzuri.
Graba pentru asa zisa reorganizare a Cailor Ferate de dragul reducerii pierderilor de 23 de ani, dar si interese meschine, determina conducerea companiei sa calce pe cadavre.
Altfel nu putem explica unele masuri abuzive luate, de la inceputul anului, de managementul CFR Calatori la adresa salariatilor, fapt care poate duce la o explozie de procese in civil.
Toate aceste directive – promovate de acelasi director general obscur, Valentin Dorobantu, promovat peste noapte, manager privat, de ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu.
Se zvonește că tov-ul Măntescu va termina cu FSRFR-ul. Într-o lună, două nu se va mai vorbii de FSTFR, decât la trecut. Tov-ule vei avea o mare dezamăgire, banii noștri din cotizația sindicală vor merge numai la sindicatele la care am aderat liberi.
Tov-ule Măntescu, te anunț pe acest site că mecanicii de locomotivă(cu care te lauzi tu atât, pe la toate televiziunile și din care-i mai ai numai pe cei de la marfă) de călători, au plecat din Federația Mecanicilor de Locomotivă din România , federație care numai cu numele mai reprezintă mecanici de locomotivă, tocmai prin modul în care ne tratai. Adică, cu indiferență și mai ales ca pe iobagii de pe plantația ta, ca pe niște proști, ca pe niște animale fără stăpân.Ții s-a mai spus și-ți mai repet și eu: mecanicii de locomotivă de la călători sunt o clasă socio-profesională aparte, prin ceea ce avem de făcut în cadrul oricărei companii de stat sau private, adică să conducem locomotiva, implicit trenul și pentru asta suntem obligați să învățăm tot timpul, să citim(adică suntem oameni citiți). Nu am fost și nu suntem iobagii nimănui, nici a lui Dorobanțu, nici ai federaților sindicale, indiferent cum se numesc, FML sau FSTFR.
Ne-am desprins din FML, tocmai pentru că nu ne mai reprezentați interesele, ci numai pe a voastre personale. Degeaba te tot lauzi prin cercurile prin care te învârți, că mecanicii de la Călători vor fi iar la FML. Din punctul nostru de vedere-vorbesc în numele mecanicilor de la călători dar și o mare parte de la marfă, pentru că și aceștia sau săturat- așa cum ai făcut la marfă, de-a ajuns să fie vândută, ne-am fost săturat de câte înțelegeri ai făcut cu administrațile, fie călători, fie marfă, pentru a ne vinde drepturile câștigate de înaitașii noștri. Din 2000 în coace, mecanicul de locomotivă cu FML la conducere, prin Sala sau Măntescu, am tot pierdut din drepturi, iar acum mai grav, urmează să ne pierdem locurile de muncă. Și pentru ce toate astea? Numai ca cei ca tine s-o ducă bine și să-i doară la „banană” de cei pe care chipurile îi reprezintă?
Tov-ule Măntescu, te anunț că mecanicii de locomotivă nu se mai lasă amăgiți de jocurile murdare în care ne-ai tot târât. Te anunț că FSTFR-ul va rămâne și ne va reprezenta interesele ori de câte ori va fi nevoie. . Tov-ule vei avea o mare dezamăgire, banii noștri din cotizația sindicală vor merge numai la sindicatele la care am aderat liberi. Nu se va mai folosii nimeni de ei(bani) în alte scopuri, decât pentru ceea ce au și sunt destinați.
Tov-ule tu nu ai nevoie de noi, tu ai nevoie de numărul nostru și mai ales de banii noștri. Ce spui ne-am deșteptat?
PS. Și pentru că după cum se aude sunteți foarte interesat de acest site, vă comunic prin intermediul acestuia, că acest site a fost creat pentru a auzi glasul membrilor de sindicat, arătăm că facem altceva față de celelalte federații.Faceți bine și intrați pe rețelele de socializare, pe comentarile din ziarele electronice și vă veți îngrozii de ceea ce veți citi. NOi (acest site este moderat în exprimare) acceptăm și păreri pro și contra. Numai așa vom putea progresa.
Comform datelor financiare puplicate recent pe site-ul Ministerului de Finanțe, CFR Călători este cea mai mare companie pe piața de transport persoane pe calea ferata cu o cifră de afaceri de 1,67 miliarde lei dar și cu pierderi totale de 992,2 mil.lei. În anii 2011 și 2012 cu o cifră de afaceri în stagnare si a unui buget aprobat la începutul anului 2012 subdimensionat comparativ cu nevoile reale ale companiei și a activitații de transport feroviar de călători, compania a raportat o pierdere contabilă de 992,2 milioane lei.
Așa după cum se poate vedea din aceste cifre, SNTFC CFR Călători nu stă deloc pe „roze”. Se pare că și anul acesta vom înregistra pierderi destul de substanțiale, cu toate că avem un Menegment așa zis Privat. După cum putem observa și fără să fim economiști sau analiști financiari, pierderile vor fi masive și în acest an.
Vinovați vor fi și de această dată, angajații CFR Călători (pentru că nu s-a dat decât 1 zi neplătită)? FSTFR-ul pentru că s-a opus în permanență anulărilor de trenuri? Vinovații principali sunt Mecanicii de Locomotivă, pentru că nu aduc venituri la CFR Călători și pentru că nu acceptă să li se mai ia din drepturi? Toate pierderile majore la calea ferată, sunt făcute și aduse de mecanicul de locomotivă (da, sunt sarcastic)?
Domnule Manager Privat, am rugămintea de a lăsa sindicatul, sindicatele în pace și apucați-vă de treaba pentru care sunteți plătit cu atâția EURO.Lăsați FSTFR-ul să-și facă treaba pentru care este destinat. Ocupațivă de cei care iau banii de pomană , de cei care nu au nici-o trebă pe la SNTFC. Această alianță pe care ați făcut-o cu cei de la FNFMC și FML, nu va duce la nimic bun, nu va duce la redresarea SNTFC-ului; nu va duce la un transport civilizat pentru cetățenii acestei țări; nu va duce la venituri mai mari la SNTFC; nu va aduce automotoare și rame noi, performante; nu va aduce disciplină( ba dimpotrivă) și nu în ultimul rând o imagine bună SNTFC-ului, imagine care se degradează pe zi ce trece.
PE SURSE SE SPUNE CA PROTESTUL SINDICATULUI NATIONAL MISCARE COMERCIAL DIN 25.07.2013 ESTE UNUL ” DE OCHII LUMII”
SPERANTA UNOR REVENDICARI ADEVARATE PENTRU CEI DE LA CFR CALATORI, RAMANE IN PROTESTUL SINDICATULUI TRANSPORTATORILOR DIN 26.07.2013.
PUTEM CREDE CA ARE DREPTATE DL. MOLEA CAND SPUNE :
“Mai ceferistilor, voi nu vedeti ca nu e mai e loc de glume. Trebuie blocata calea ferata pana nu reuseste golanul de Fenechiu impreuna cu Micu, Dorobantu si Ghibu sa vanda si traversele…”
ASA O FI ?
UN LUCRU ESTE SIGUR, SUNT BANI PENTRU SALARIILE DE MII SI MII DE EURO ALE CELOR ENUMERATI MAI SUS , DAR , DIN PACATE , PERFORMANTELE LOR MANAGERIALE SUNT ZERO.
DL. PONTA , IN CALITATE DE PRIM MINISTRU AL GUVERNULUI ROMANIEI SI DE INTERIMAR LA TRANSPORTURI, CU RESPECT VA RUGAM SA LUATI MASURI URGENTE , AJUNGE CU MINCIUNA , JAFUL SI AROGANTA DE LA CALEA FERATA !
o parte din meseriasi de la Depoul Bucuresti Calatori au sustinut memoriu lui Tudor Sandu , observam ca la SCRL Brasov nu se ia nici o masura ,totul merge in rau, e bine ca avem o federatie cum e FRLR care lupta numai pt binele conduceri si a lor,acolo dragi mei colegi sau marit salariile, pe cand noi suportam maririle lor de salarii stand acasa in ZL.
Se poate observa ca parcul de locomotive este pus pe butuci de cei ce se ocupa sa conduca reparatiile la BC,ca cei care sunt prinsi bauti, sunt aroganti si fac serviciul de tura incontinuare pt ca au fost dati exemplu de baieti buni, si nu li sa facut mai nimic, observam ca la automotoare se aduc maistri si ingineri in loc de meseriasi,vorba umbla ca unul dintre ei a fost prins cu motorina si probabil asta e sactiunea ,la automotoare cu el la sursa mai buna,ca cel ce tine locul Sefului de Sectie in acest moment nu face alt ceva decat sa continuie sa se bage peste meseriasi, acolo unde e mai multa munca iar ceilanti sunt lasati in pace, continua ceea ce facea seful de sectie si nu e de mirare pentru ca au facut-o impreuna, solicitarile din memoriu cu siguranta au fost dovedite ca erau adevarate,dar nimeni nu ia nici o masura, de ce oare??? , pentru ca se scoate unul pe altul,se spala mana pe mana.
noi asteptam raspuns la memoriu si nu stiu de ce nu ma mira ca desi a fost instiintat si Directorul SNTFC Calatori ,nici nu il intereseaza,pe cand FSTFR in doua miscari a fost lucrata ca sa fie scoasa de la CCM,pe atat se sustine un CCM la nivel de SCRL Brasov ,semnat de o Federatie care nu avea nici un drept sa semneze acel CCM si asta o stie si fostul Director si actualul Director a SCRL Brasov si Manegeru privat,ne intrebam oare de ce???
Morala ,puteti fura ,puteti bea ca nu se intampla nimic.
Asa cum ne intrebam de ce cea mai importanta filiala a SNTFC Calatori nu a facut fuziunea si au facuto toate celelalte filiale.
Parerea mea e ca pentru ca se doreste distrugerea SNTFC Calatori.
Va intreb pe toti ce a adus bun pentru noi cei care muncim , manegerul privat .
Veniti oameni buni la miting, asta e momentul in care va puteti manifesta nemultumirea , nu stati in case si vorbiti pe la colturi, ca vine ziua in care veti spune am fost dat afara ,macar sa luptam si vom vedea ce iese.
Interesant ce spune doaman Cristina ,, La SNTFC CFR Călători SA, veniturile totale estimate a se realiza în 2013 se ridică la 2.005.758 mii lei, iar cheltuielile totale – la 2.405.793 mii lei. AGERPRES/(AS – autor: Victoria Vioară, editor: Antonia Niţă) ,, .
Performant Dorobantu , deci minius aproximativ 400 000 000 lei.
Merita salariu de 9-10 000 euro. De necrezut ! ”
Chiar ca este ceva ce nu poti crede ca se intampla?
“Două lucruri sunt demne de menţionat: 1. Nu USL hotărăşte cât de cinstit e domnul Fenechiu, ci justiţia. 2. Domnul Fenechiu nu e condamnat definitiv, are dreptul la recurs, iar cei care cred că e cinstit pot s-o facă în continuare. Dar nu despre cinstea lui Relu Fenechiu voiam să vorbesc astăzi, ci despre activitatea lui ireproşabilă de ministru al transporturilor. Da, domnul Fenechiu a fost ireproşabil ca ministru pentru că aşa sunt în general oamenii care nu fac nimic. Ce să-i reproşezi unuia care n-a mutat un pai de colo până colo ? Cine nu munceşte, nu greşeşte, nu-i aşa ?
Cât a fost ministru, Relu Fenechiu s-a făcut că lucrează. Şi merită dată drept exemplu aici marea operaţiune de instalare a unor manageri privaţi la CFR . Unde, de fapt, nu s-a întâmplat nimic. Tot ministerul le coordonează. Ar mai fi şi privatizarea CFR Marfă, neîncheiată nici până în ziua de azi. Alte „realizări majore”, domnul Fenechiu nu prea are”
Un lucru este clar, nimic nu merge , managerii CFR incasand in continuare salarii de nababi.
Iata ca pentru ei sunt bani.
La SNTFC CFR Călători SA, veniturile totale estimate a se realiza în 2013 se ridică la 2.005.758 mii lei, iar cheltuielile totale – la 2.405.793 mii lei. AGERPRES/(AS – autor: Victoria Vioară, editor: Antonia Niţă) ,, .
Performant Dorobantu , deci minius aproximativ 400 000 000 lei.
Merita salariu de 9-10 000 euro. De necrezut !
Toate indiciile arată, în acest moment, că CFR Călători va fi privatizată după modelul aplicat la CFR Marfă, pentru care Relu Fenechiu a primit multe felicitări, inclusiv de la premierul Ponta. Primii paşi s-au făcut deja: CFR Călători a renunţat la rutele aşa-zis neprofitabile, pe care le-a închiriat unor operatori privaţi, care, ce să vezi, s-au priceput să le facă avantajoase. Şi care „mănâncă”, astfel, o felie groasă din subvenţia acordată de stat pentru acest serviciu cu caracter social.
Compania va continua să renunţe la secţiile care aduc pierderi, nu se exclude o asociere a CFR Călători cu o firmă privată, dacă nu se vor găsi bani pentru achiziţia de noi garnituri de tren. Şi cum operatorii feroviari privaţi din România pot fi număraţi pe degetele de la o mână, se poate anticipa uşor cu cine se va bate palma.
Aș fi venit la MITING dar lucrez. Vroiam să spun că motoarele Diesel ale Locomotivelor merg nonstop pentru că nu sunt baterii ca să poți opri motorul Diesel și pentru a îl reporni în funcție de situație. Aici sunt pierderile CFR Călători etc.
DOROBANTULE, FI BARBAT, DA-TI DEMISIA !
“Profitând de faptul că premierul Victor Ponta este plecat din ţară, fostul ministru al Transporturilor, Relu Fenechiu, a aterizat astăzi, la orele prânzului, în Palatul CFR, instalându-se confortabil în biroul pe care l-a ocupat timp de şapte luni.
Imediat după ce a ajuns la minister, Relu Fenechiu a început să dea dispoziţii, ordine şi sarcini de serviciu către anumiţi directori şi chiar secretari de stat. Practic, timp de vreo trei ore, Relu Fenechiu a trasat directive în minister ca şi cum ar fi încă în funcţie. Printre cei chemați la ordin de Relu Fenechiu s-a aflat și directorul general al Romatsa SA, Aleodor Frâncu.”
cat tupeu mon cher, cat tupeu…mai domle ponta la ministerul debandadei faceti prin rotatie cu voicu,becali,nastase,spoitoru ,nutu camataru si toata elita…romania uslamista
http://www.ziuanews.ro/stiri/fenechiu-continua-sa-dea-ordine-la-ministerul-transporturilor-99227
Sa inteleg ca in 6 luni de cand managerul Dorobantu conduce CFR Calatori s-au anulat 200 de trenuri ?
Asta da performanta in a devaliza societatea,si toate astea pe un salariu de cateva mii de euro.
Cine a avut de castigat , ca nici trenurile astea nu s-au anulat intamplator ?
Traiasca si infloreasca Statul Roman !
Dl. Ponta , sunteti interimar la Transporturi, ce masuri luati ?
Mai ceferistilor, voi nu vedeti ca nu e mai e loc de glume. Trebuie blocata calea ferata pana nu reuseste golanul de Fenechiu impreuna cu Micu, Dorobantu si Ghibu sa vanda si traversele. Ce dracu sa caute derbedeul de Roseanu la CFR cand se stie ca el si Dorobantu sunt oamenii lui Gruia Stoica si nu urmaresc decat sa devalizeze si CFR Calatori. Treziti-va pana nu va fi prea tarziu
STIRE DE ULTIMA ORA!!
ROSEANU PROPUS MINISTRU LA TRANSPORTURI
DOROBANTULE, FI BARBAT, DA-TI DEMISIA !
Vezi ca se poate intampla…
Basescu pune si el ,,cireasa pe tort”…
Băsescu: Câştigătorul CFR Marfă nu are bani să cumpere compania. Caută bani pe la bănci
“Cel care a câştigat la CFR Marfă caută cu disperare bani la bănci pentru a plăti valoarea la care s-a negociat. Marea mea problemă este că ştiind despre câştigător că are credite pe propria companie, ştiind că trebuie să împrumute 200 de milioane, ce va face cu investiţiile? Dacă acum investitorul împrumută bani ca să poată plăti compania, şi nu îi găseşte, de unde o să ia bani să investească în modernizarea companiei. E nevoie de locomotive moderne, depouri modernizate. Cheia ramane daca acel castigator va putea sa o modernizeze si daca nu cumva ca sa isi achite datoriile va taia zeci de mii de vagoane. S-ar putea ca eu sa gresesc dar fiind vorb de o copmpanie atat de mare as vrea s fiu prudent si entuziasm”, a spus Băsescu.
ha,ha,ha,ha,ha,ha….performantii usl
Boss-ul de la Grup Feroviar Român, Gruia Stoica, cel care încearcă să achiziționeze CFR Marfă, este cercetat de DIICOT Iași pentru evaziune fiscală și privatizarea frauduloasă a companiei TVM (Transbordare Vagoane Marfă) și implicare în activități de crimă organizată. Considerat investitor strategic, Gruia Stoica urmează să fie chemat la DIICOT pentru a le da explicații procurorilor în legătură cu modul în care a privatizat compania TVM.
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/gruia-stoica-de-la-gfr-cercetat-de-diicot-pentru-activitati-de-crima-organizata-99230
Citat din Finanțiștii : ,,Ponta despre concedierile din transportul feroviar: Nu vor fi mii de disponibilizari la CFR, dar sunt zone unde personalul nu se mai justifica.
17 Iulie 2013 13:19 Finantistii.ro
Ponta despre concedierile din transportul feroviar: Nu vor fi mii de disponibilizari la CFR, dar sunt zone unde personalul nu se mai justifica Ponta despre concedierile din transportul feroviar: Nu vor fi mii de disponibilizari la CFR, dar sunt zone unde personalul nu se mai justifica
Premierul Victor Ponta a declarat miercuri ca nu vor fi disponibilizate mii de persoane la CFR Calatori sau CFR Marfa, dar exista totusi zone in care personalul nu se mai justifica. ,, .
“Vreau sa imi exprim intelegerea, solidaritatea cu cei care, eventual, se simt in pericol ca nu mai ramane toata lumea la CFR Calatori sau la CFR Marfa. Nu vor fi, din cate stiu eu, mii de disponibilizari, cum se anunta pe la vreo televiziune, insa intr-adevar vor fi zone in care personalul nu-si mai justifica – in special din zona auxiliara… De fapt eu am tot vazut ca se doreste o subventie mai mare. Subventia vine tot din banii oamenilor. Sa nu creada cineva ca subventia vine din curtea Guvernului. Vine tot din banii oamenilor, adica trebuie sa decidem. Luam bani de la oameni si dam mai multa subventie la CFR sau incercam sa avem pierderi mai mici. Profit, din cate stiu, nu are nimeni la Calatori”, a precizat premierul Victor Ponta, transmite Agerpres.
El a spus ca pe agenda sedintei figureaza bugetele mai multor societati de transport feroviar si ca se vor cauta solutii pentru diminuarea unor pierderi istorice, in special la CFR Calatori. “Cautam solutii pentru a mai rezolva din pierderile istorice, in special de la Calatori, unde trebuie facut ceva. Infrastructura are pierderi din cauza neincasarii datoriilor si, la randul ei, Infrastructura are datorii la furnizori. Deci o sa va rog in perioada aceasta, pana pe 30, impreuna cu ministrul Bugetului, sa gasiti solutiile pentru ca societatile sa functioneze in continuare, cat se poate de bine”, a transmis primul-ministru.
Citat din AGERPRES : ,, Prin semnarea contractului de privatizare a CFR Marfă SA nu este prevăzută nicio înţelegere oficială referitoare la disponibilizarea salariaţilor, iar restructurările de personal de la CFR SA, CFR Călători şi CFR Marfă se vor face prin disponibilizări voluntare, precizează un comunicat al Ministerului Transporturilor /MT/ remis luni AGERPRES.
Potrivit MT, angajaţii acestor companiilor vor beneficia de prevederile OUG nr. 36/2013, privind aplicarea în perioada 2013-2018 a unor măsuri de protecţie socială acordată persoanelor disponibilizate prin concedieri colective efectuate în baza planurilor de disponibilizare.
‘Menţionăm că la ultima întâlnire pe care conducerea Ministerului Transporturilor a avut-o cu partenerii sociali din sistemul feroviar, aceştia au primit asigurări că se vor întreprinde toate demersurile necesare astfel încât salariaţii care vor fi disponibilizaţi să beneficieze de protecţie socială, prin acordarea de salarii compensatorii, conform actului normativ menţionat’, se mai spune în comunicat.AGERPRES/(AS – editor: Ady Ivaşcu). ,, .
,,Bugetul de venituri şi cheltuieli al Companiei Naţionale de Căi Ferate “CFR” – SA şi cel al Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Călători “CFR – Călători” – SA au fost aprobate miercuri în şedinţa de guvern.
Astfel, în cazul CNCF CFR SA, veniturile totale estimate a se realiza în cursul acestui an se ridică la 4.422.069 mii de lei, iar cheltuielile totale – la 4.422.069 mii de lei, detaliază Biroul de presă al Executivului.
În ceea ce priveşte SNTFC CFR Călători SA, veniturile totale estimate a se realiza în 2013 se ridică la 2.005.758 mii lei, iar cheltuielile totale – la 2.405.793 mii lei. AGERPRES/(AS – autor: Victoria Vioară, editor: Antonia Niţă) ,, .
Domnule Johnyro nu mai incerca să denigrezi pe domnul Roșeanu pentru că indiferent de ce se scrie in ziare multi salariati a văzut că acesta a fost un director cum nu a mai avut demult CFR Calatori , un director care a dorit sa redreseze calea ferata , ce asculta problemele salariatilor, care discuta cu sefi de depuuri, directori de regională în concluzie COMUNICA cu toată lumea , nu dădea dispozitii ca Dorobantu si care s-a impus decat prin demisii impuse si care a instaurat teroarea in calea ferata . NU ASA SE CONDUCE domnule manager ca un TERORIST , ca să vezi ce nu merge intr-o societate trebuie să si asculți care sunt problemele ….. dar DOROBANTU nu vrea decât să distrugă calea ferata să spună că nu se poate redresa si să o dea pe nimic…. RUSINE!
,, Liderul PNL Crin Antonescu a declarat, sâmbătă-seara, că preşedintele Traian Băsescu i-a spus că îl lasă pe premierul Victor Ponta interimar 45 de zile la Ministerul Transporturilor, pentru a finaliza privatizarea CFR Marfă. Tot sâmbătă-seara premierul Ponta a afirmat că îi va transmite preşedintelui Traian Băsescu propunerea de numire a lui Ovidiu Silaghi în funcţia de ministru şi că va aştepta un răspuns. ,, .
Premierul Victor Ponta a anunţat că a semnat propunerea de numire a lui Ovidiu Silaghi în funcţia de ministru al transporturilor şi a precizat că documentul va fi transmis luni de dimineaţă preşedintelui Traian Băsescu.
Membrii de sindicat ai FSTFR la Mitingul din 26.07.2013 organizat de FSTFR vor protesta pentru că nu vor să se ajungă la falimentarea sistemului feroviar de stat și pentru că după nici 6 luni de când CFR Călători este condusă de Domnul Valentin Dorobanțu în plin sezon avem la CFR Călători doar 1200 trenuri de călători/zi din cele 1400 trenuri de călători/zi ce se regăsesc în Mersul de Tren pe 2013 în vigoare, aprobat și de CFR Călători , de Ministerul Transporturilor și de Guvernul României…
Băsescu îl vrea pe Ponta interimar 45 de zile la Ministerul Transporturilor.
Băsescu îl vrea pe Ponta interimar 45 de zile la Ministerul Transporturilor | ponta: “În primul rând, Ministerul Transporturilor e condus de domnul secretar de stat Ghibu. Sigur că eu semnez, dar nu am timp numai de Ministerul Transporturilor ???????????? Eu oricum îmi asumam privatizarea CFR Marfă”
ghibu,fenechiu tot una,insa eşecul privatizării CFR Marfă (căci va fi un eşec!!) il va gasi pe domnul premier in fruntea ministerului. poate ne lămurim de ce a fost Fenechiu aşa un ministru “excepţional” pentru că a privatizat CFR marfă cum n-a văzut Parisu’ în viaţa lui!
http://www.evz.ro/detalii/stiri/antonescu-mentinem-propunerea-silaghi-la-transporturi-1048547.html
Membrii de sindicat ai FSTFR la Mitingul din 26.07.2013 organizat de FSTFR vor protesta și pentru că se încearcă de către Managerul Privat al CFR Călători și de către FMLR din cadrul AFTF și de către FNFMC să minimalizeze importanța pe care o au la CFR Călători mecanicii de locomotivă și automotor de la CFR Călători ce sunt în majoritate la Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România .
Membrii de sindicat la Miting vor cere demisia managerului “performant” Dorobantu .
Membrii de sindicat ai FSTFR la Mitingul din 26.07.2013 organizat de FSTFR vor protesta și pentru neasigurarea de către Guvernul României a autorizațiilor de călătorie ale salariațiilor CFR Călători și a permiselor pentru membrii de familie ai salariaților CFR Călători pentru trenurile de călători ale CFR Călători.
Membrii de sindicat ai FSTFR la Mitingul din 26.07.2013 organizat de FSTFR vor protesta și pentru neasigurarea de către Guvernul României a compensațiilor reale de transport la CFR Călători ceea ce duce de fapt la pierderile anuale ale CFR Călători, pierderi care sunt deci fabricate și nu sunt reale și pentru că nu sunt alocate resursele necesare reabilitării și modernizării infrastructurii feroviare prin alocații de la bugetul statului pentru a putea crește astfel viteza de circulație a trenurilor de călători…