MITING DE PROTEST DE ZIUA CEFERISTULUI

In acest an de ziua ceferistului in 23 aprilie 2016 ne vom intalni circa 600 persoane membri de sindicat ai FSTFR si ai ANSF care pe langa actiunea dedicata sarbatoririi Zilei Ceferistului din data de 23 aprilie 2016 isi vor exprima si nemultumirile print-un protest ce va avea loc intre orele 10.00-13.00 in fata Ministerului Transporturilor, in parcul Garii de Nord, aleea centrala, latura dinspre Ministerul Transporturilor, in spatiul delimitat de fortele de ordine.
Actiunea de protest ce este determinata de:
– Nemultumirea ca nici acum dupa 26 ani de la revolutie nu avem aprobata LEGEA privind statutul personalului feroviar;
• nemulțumiri din cauza subfinanțării permanente a sistemului feroviar de stat;
• neasigurarea de către Guvernul României a compensațiilor reale de transport la CFR Călători;
• lipsa cronică a investițiilor pentru achiziționarea de vagoane, automotoare și rame electrice noi;
• impozitarea permislor pentru membrii familiilor personalului feroviar. 

SHARE

19 Responses

  1. Domnule Marius aș vrea să reții că la Mitingul din 22 aprilie 2016 este invitat să participle și sindicatul drum de fier și ceilalți feroviari ( Celelalte Federații Sindicale Feroviare , celelalte sindicate ferovire, ceilalți salariați feroviari etc ), cu rugămintea că dacă vor dori să vină în număr foarte mare să mă anunțe să modificăm cererea referitoare la aprobarea a circa 1000 de feroviari la Mitingul de Protest din 22.04.2016 la un număr mai mare de participanti și pentru a lua aprobarea pentru un număr mai mare de participanti .

  2. ALIANȚA NAȚIONALĂ SINDICALĂ FEROVIARĂ, vă face cunoscut că în data de 22.04.2016 întâmpină Ziua Feroviarului , între orele 10.00-13.00, in Bucuresti, în Parcul Gării de Nord, aleea central, latura dinspre Ministerul Transporturilor, în spațiul delimitat de forțele de ordine, se va desfasura o manifestare publica unde vor participa circa 1000 feroviari.

  3. La manifestarea de protest feroviar din 22 aprilie 2016 de la București între orele 10.00-13 .00 vor participa majoritatea membrilor de sindicat ai FSTFR care sunt liberi în program în data de 22.04.2016 ( FSTFR fiind o organizație sindicală ce are în componența sa circa 85% din totalul mecanicilor de locomotivă și automotor de la S.N.T.F.C. ,,CFR Călători” S.A., dar și alți membrii de sindicat ai FSTFR ce sunt salariați din Ramura Tracțiune, Ramura Comercial, Ramura Vagoane și de la TESA de la S.N.T.F.C. ,,CFR Călători” S.A.), precum și salariați de la CNCF,,CFR,,SA ce sunt membrii de sindicat ai FNSIF și ai ANSF și salariați de la Spitalele CFR ce sunt membrii de sindicat ai Uniunii Sindicatelor din Spitalele CFR și ai ANSF , precum și invitați de la celelalte Federații Sindicale Feroviare și de la CSN Meridian.

  4. Despre Mitingul ANSF din 28 noiembrie 2013
    ,, Mâine, 28 noiembrie 2013, are loc demonstrația ceferiștilor în fața Ministerului Transporturilor. Cauzele acestui miting sunt majore și profunde și au dus, în cele din urmă, la transformarea sistemului feroviar într-un morman de fier vechi, vândut la kilogram de misiți dubioși de genul lui Gruia Stoica. Este de mirare că structura profesională cu cel mai ridicat prestigiu istoric (lucrătorii din CFR) a avut, în ultimii 10 ani, cea mai anemică prestație sindicală în spațiul public. În orice caz, mult, foarte mult sub nivelul cerut de amploarea dezastrului din sistemul feroviar.

    Explicația este, bineînțeles, „coabitarea” majorității liderilor sindicali cu„vânzătorii de CFR”, alias directorii care s-au succedat de-a lungul și de-a latul mandatelor politice. Nu toți liderii au pus„botul” la coabitare, dar au fost „sufocați” de ceilalți. Printre cei rămași în picioare se numără Rodrigo Gabriel Maxim, președintele FSTFR (Federația Sindicală a Transportatorilor Feroviari din România). El este unul dintre liderii care conduc astăzi, începând de la ora 11,00, mitingul sindicaliștilor din Alianța Națională Sindicală Feroviară din România (ANSFR).

    Revendicările lor au fost déjà publicate pe CERTITUDINEA, de aceea nu le mai reiau. Voi republica, în schimb, o compilație după ultimele materiale publicistice apărute pe site-ul ”România Liberă”. Măcar de dragul unei binefăcătoare indignări civice. (Miron Manega) ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwij0eeC68rLAhUE1hQKHSS4BrsQFggkMAI&url=http%3A%2F%2Fwww.certitudinea.ro%2Farticole%2Fsocietate%2Fview%2Fcfr-ul-vandut-la-kilogram-alianta-nationala-sindicala-feroviara-protesteaza&usg=AFQjCNHqFqQiDW-0QeVPmQRmIHNbtlbkhw&bvm=bv.117218890,d.bGs

  5. Despre Protestul FSTFR din 31 mai 2013 când ,,Măsurile lui Fenechiu înfurie sindicaliștii feroviari ,, când aproximativ 500 de membri ai Federatiei Sindicatelor Transportatorilor Feroviari (FSTFR) au protestat :
    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjnlu3G3srLAhWHUBQKHZTpAh4QFgg9MAc&url=http%3A%2F%2Fwww.bzi.ro%2Fmasurile-lui-fenechiu-infurie-sindicalistii-feroviari-500-de-persoane-protesteaza-368245&usg=AFQjCNGi2JRnTAxAjQQjD6Oe0-56fHF0qA&bvm=bv.117218890,d.bGs

  6. Ceferiștii se uită revoltați și deznădăjduiți cum se distruge SNTFC,,CFR Călători,,SA din punct de vedere al Resursei Umane din interior de cei care conduc acest sistem . Dăm exemplul din luna martie 2016 când s-a luat hotărârea ca :
    -Acum mecanicii de locomotivă trebuie să plece tot în echipă completă ca și înainte, numai că de data asta : unul în tren și altul pe locomotivă și la întoarcere vine în tren celălalt mecanic de locomotivă și pe locomotivă mecanicul de locomotivă ce a venit călător în vagonul de călători al trenului …
    – Acum la mecanicii de locomotivă care nu pleacă în echipă completă trebuie ca un mecanic de locomotivă și automotor să plece cu un automotor și să se întoarcă cu un GM și invers sau se împarte trenul format din un automotor și un mecanic de locomotivă și automotor în trenul format din un automotor și doi mecanici de locomotivă și automotor , unul de un Depou și celălalt de alt Depou și o distanță se face acum cu doi mecanici de locomotivă și automotor pentru a se chema probabil în fiecare zi mecanicul de locomotivă și automotor la muncă, pentru că în loc de un mechanic pentru 12 ore de serviciu vor fi doi mecanici pentru aceleași 12 ore de serviciu în aceeași zi , când în loc de un mecanic de locomotivă care să aibă 12 ore lucrate se folosesc doi mecanici de locomotivă fiecare cu 6 ore lucrate și automat pentru a-și face norma lunară cei doi mecanici lucrează în noua variantă în fiecare zi , dar fără a mai avea asigurat repausul prevăzut de Codul Muncii…

  7. Ceferiștii revoltați și deznădăjduiți vor să protesteze de ziua Ceferistului. Acțiunea de protest este determinată de:
    – Nemulțumirea că nici acum după 26 ani de la revoluție nu sunt asigurate de către Guvernul României și Ministerul Transporturilor permise gratuite și neimpozitate pentru membrii de familie ai salariaților CFR Călători pentru trenurile de călători ale CFR Călători etc.
    -De alte probleme și nemulțumiri care vor fi expuse de cei circa 1000 de participanti dintre care sunt și mulți invitati la Ziua Feroviarului și la Miting din pensionarii ceferiști și de la celelalte Federații Sindicale și de către ceilalții participanți din partea ANSF la Miting.

  8. Ceferiștii revoltați și deznădăjduiți vor să protesteze de ziua Ceferistului. Acțiunea de protest este determinată de:
    – Nemulțumirea că nici acum după 26 ani de la revoluție Ministerul Transporturilor și Guvernul României nu fac investiții în automotoare noi, rame electrice noi și vagoane noi la S.N.T.F.C. ,,CFR Călători” S.A.;
    – Nemulțumirea că nici acum după 26 ani de la revoluție nu se fac demersuri ca banii de la accize pentru motorină să fie folosiți și ei în investiții de automotoare noi, rame electrice noi și vagoane noi pentru CFR Călători și pentru călătorii lui CFR Călători etc.

  9. Ceferiștii revoltați și deznădăjduiți vor să protesteze de ziua Ceferistului. Acțiunea de protest ce este determinată de:
    -Nemulțumirea că nici acum după 26 ani de la revoluție nu se fac investiții în Infrastructura Feroviară de Stat ( la CNCF ,,CFR,,SA ) ceea ce face să scadă permanent viteza comercială a trenurilor de călători , fapt ce conduce la îndepărtarea călătorilor care circulă cu trenurile de călători pentru că mulți călători se reorientează din această cauză spre transportul rutier de călători etc.
    -Nemulțumirea că după 26 ani de la revoluție avem în prezent salariați reparatori de locomotive de călători în insolvență când dacă aceștia ar repara continuu la locomotivele existente le-ar trebui cel puțin 10 ani pentru repararea lor, cu precizarea că cel puțin 10 ani sunt absolut necesari reparatorilor de locomotive de călători pentru a repara la locomotive , perioadă în care ar putea dacă s-ar vrea să se schimbă parcul de locomotive, automotoare și de rame al SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru că parcul de locomotive existent deja mai mult de jumătate stă imobilizat din cauza lipsei reparaților necesare etc…

  10. Ceferiștii revoltați și deznădăjduiți vor să protesteze de ziua Ceferistului. Acțiunea de protest ce este determinată de:
    – Nemulțumirea că și acum după 26 ani de la revoluție ne îndreptăm tot spre falimentarea sistemului feroviar datorată lipsei strategiilor pe termen lung și a strategiilor pe termen scurt a Unităților Feroviare de Stat neadecvate la necesitățile de transport ale călătorilor și mărfurilor;
    – Nemulțumirea că nici acum după 26 ani de la revoluție nu avem aprobată LEGEA privind statutul personalului feroviar etc.

  11. Ceferiștii se uită revoltați și deznădăjduiți cum se distruge sistemul feroviar din România din interior de cei care conduc acest sistem . De exemplu la Ramura tracțiune din CFR Călători fiecare eficientizare a distrus ceva . Întâi s-a renunțat la mecanicul ajutor și s-a trecut la simplificat viața mecanicului de locomotivă și automotor, apoi s-a renunțat la reparatorul de locomotive și a apărut SCRL Brașov SA dar au început să fie imobilizate cât mai multe din locomotivele apte drum , acum se reduc orele de la cap secție și se accelerează micșorarea numărului mecanicilor de locomotivă din România etc.
    Mă întreb însă de ce un mecanic de locomotivă și automotor trebuie să plece cu un automotor și să se întoarcă cu un GM? Este oare o nouă eficientizare și ce va distruge această nouă eficientizare de la Ramura Tracțiune? Păi eu cred că mecanicul de locomotivă și automotor trebuie să plece cu automotorul și să se întoarcă cum este normal tot cu automotorul și să mă lase pe mine GM în pace … Și mai eficientizați și alte Ramuri din CFR Călători că Ramura Tracțiune de atâta eficientizare se sugrumă…

  12. Rodrigo are prieteni pe toți ceferiștii și foarte mulți vor fi alături de el în Parcul din fața Ministerului Transporturilor de ziua ceferistului în 23 aprilie 2016 între orele 10.00-13.00 pentru a sărbători Ziua Ceferistului dar și pentru a protesta pentru că se tergiversează aprobarea STATUTULUI PERSONALULUI FEROVIAR etc.
    Ceferiștii vor fi cu ANSF până la capat și ANSF promite că va juca meciul până la capăt și că va face tot ce poate ca Statutul Personalului Feroviar să se aprobe cât mai repede . La câte au cei din ANSF , norocul nare cum să-i ocolească și Statutul Personalului Feroviar va intra săptămâna următoare în discuție în Parlament …

Share:

Alte articole