INFORMARE 15.09.2015

Astăzi 15 septembrie 2015 în urma întâlnirii conducerilor organizațiilor sindicale reprezentative din domeniul feroviar cu reprezentanții celor trei companii feroviare la sediul Ministerului Transporturilor, s-a emis un comunicat de presă solicitând totodată și o întâlnire de urgență cu ministrul transporturilor… citește aici_COMUNICAT DE PRESA – 15.09.2015  ADRESA MINISTRU – 15.09.2015

SHARE

26 Responses

  1. Referitor la poziția FSTFR și la poziția ANSF începând de la Greva Japoneză la Greva de Avertisment și ulterior la Greva Generală pentru că la Negocierile noului CCM/ noului Acord la nivel de Unități Feroviare de Stat nu se tine cont de Mandatul Minimal dat de Adunarea Generală a FSTFR din 02.09.2015 și de Mandatul Minimal dat de Consiliul Național al ANSF din 06.08.2015 s-au dat declarații pe B1 TV și pe Antena 3.
    Vizionați de la minutul 22.48 declarațiile pe înregistrarea de mai jos :
    http://inregistrari.b1.ro/view-Știri_ora_15-44.html

  2. Cristi comentează : ,,Bai tembelule da sunt de vină mecanicii si controlorii si restu amaratilor ca au furat de s-au saturat si au capusat CFR-ul aia de sus.Mama ta stie cat esti de prost? ,, .
    Citiți comentariul lui Cristi de la comentarile articolului de mai jos :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CCwQFjACahUKEwjY3uunm4vIAhXM1xQKHbJ8DnM&url=http%3A%2F%2Fwww.mediafax.ro%2Fsocial%2Fgreva-japoneza-la-cfr-angajatii-nemultumiti-ca-nu-le-au-fost-majorate-salariile-14734791&usg=AFQjCNGXoV7IvwcA7_Xn3wEkITTKQgnQBg&bvm=bv.103073922,d.d24

  3. Salarile ce sunt ajunse din urmă de salariul minim brut pe economie la aproape jumătate din clasele de salarizare din Grila de salarizare de la Unitățile Feroviare de Stat , lipsa condițiilor de munca corespunzătoare și a condițiilor de odihna la personalul de drum și de tren înseamnă acum greva japoneza și în viitorul apropiat greva de avertisment și în final greva generala.
    Citiți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0CDwQFjAGahUKEwid1ZabiovIAhXEQBQKHYv4DWs&url=http%3A%2F%2Fwww.realitatea.net%2Fsindicalistii-cfr-in-greva-japoneza-cum-vor-fi-afecta-i-calatorii_1794815.html&usg=AFQjCNGRxttBicszFSHzw4qrI6Ph6HZdYQ&bvm=bv.103388427,bs.2,d.bGQ

  4. Domnule BACTERU referitor la faptul că în acordul semnat de: Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR), Federația Națională Feroviară Mișcare Comercial (FNFMC) , Federația Sindicatelor Ramurii Vagoane, precum și în Acordul semnat separat de Federația Mecanicilor de Locomotivă (FMLR ) la art 27 alin 2 se precizează că : ,, pt realizarea obiectivelor din programul de activitate , conducerea societății poate efectua premierea personalului angajat. Metodologia de punere în aplicare va fi elaborată în termen de 10 zile de la înregistrarea acordului , de către semnatarii acestuia ,, și referitor la întrebarea adresată : ,, Dacă puteți să îmi da-ți această metodologie ? ,, vă precizez că trebuie să-mi mai dați și adresa de Email sau să-mi spuneți cui și cum să ajungă la dumneavoastră…

    1. poi ce este secretă ? punețio aici pe site și o copiază cine vrea

  5. Bacteru spune că : ,, nu trebuie grevă doar aplicarea legii în cazul d-v ,, .
    Bacteru te rog dezvoltă ideea pe care te bazezi când afirmi că la CFR Călători consideri că se poate rezolva revendicările salariaților CFR Călători fără grevă și numai prin respectarea legii ???
    Citiți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QqQIwAGoVChMIsOzEi4WLyAIVQVwUCh1Xjw5o&url=http%3A%2F%2Fwww.antena3.ro%2Factualitate%2Fangajatii-cfr-intra-de-azi-in-greva-japoneza-si-ameninta-cu-proteste-spontane-314097.html&usg=AFQjCNEoax2JD9i09U_UJp8Sm2xVbbRVag&bvm=bv.103388427,bs.2,d.bGQ

    1. poi mă refer că nici o locomotivă nu ar trebui să iasă din depou pt că nu sunt în regulă ,

  6. d-nule Maxim Rodrigo conf acordului semnat de d-v art 27 alin 2 pt realizarea obiectivelor din programul de activitate , conducerea societății poate efectua premierea personalului angajat,,, metodologia trebuia stabilită în termen de 10 zile de la semnarea acordului ,puteți să îmi da-ți această metodologie ?

  7. Da domnule Mecanic Palade : ,,Ne punem întrebarea dacă SNTFC,,CFR Călători,,SA știa că strategia din 2011 era achiziționarea a 80 buc automotoare și rame electrice în 2012, a 80 buc automotoare și rame electrice în 2013 și a 80 buc automotoare și rame electrice în 2014 și nu s-a achiziționat nici o bucată. Acum urmează să se facă demersuri pentru achiziționarea a 80 buc automotoare și rame electrice în 2016, a 80 buc automotoare și rame electrice în 2017 și a 80 buc automotoare și rame electrice în 2018 ??? Ne mai păcăliți mult ??? ,, .
    Și da : ,, Din actul Ministerului Finanțelor Publice adresat Alianței Naționale Sindicale Feroviare- Președinte Maxim Rodrigo Gabriel cu nr. 529053/2015 se arată că în ceea ce privește achiziția de material rulant nou, potrivit soluțiilor propuse de Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF) și de Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) , Ministerul Finanțelor Publice consideră că SNTFC,,CFR Călători,,SA împreună cu Ministerul Transporturilor trebuie să întreprindă toate măsurile necesare pentru parcurgerea tuturor procedurilor , întrucât SNTFC,,CFR Călători,,SA acționează pe o piață liberă, alături de alți operatori de transport feroviar. ,, .
    Și da Ministerul Transporturilor trebuie să întreprindă toate măsurile necesare pentru ca SNTFC,,CFR Călători,,SA să poată achiziționa material rulant nou cât mai repede posibil . Se pune întrebarea: dacă Ministerul Transporturilor va întreprinde cu adevărat toate măsurile necesare pentru ca SNTFC,,CFR Călători,,SA să poată achiziționa material rulant nou cât mai repede posibil ???

  8. Da domnule Mecanic Palade ați înțeles bine că astăzi 21.09.2015 Consiliul de Administrație al SNTFC,,CFR Călători,,SA a dat un mandat de negociere Directorului General al SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru noul CCM/noul Acord și că din nou la ȘEDINȚA Consiliul de Administrație al SNTFC,,CFR Călători,,SA nu s-au invitat și reprezentanții Federaților Sindicale rezultând astfel un dialog social doar pe hârtie ceea ce va conduce salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA într-o singură directie, respectiv spre GREVĂ .

  9. Din actul Ministerului Finanțelor Publice adresat Alianței Naționale Sindicale Feroviare- Președinte Maxim Rodrigo Gabriel cu nr. 529053/2015 se arată că în ceea ce privește achiziția de material rulant nou, potrivit soluțiilor propuse de Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF) și de Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) , Ministerul Finanțelor Publice consideră că SNTFC,,CFR Călători,,SA împreună cu Ministerul Transporturilor trebuie să întreprindă toate măsurile necesare pentru parcurgerea tuturor procedurilor , întrucât SNTFC,,CFR Călători,,SA acționează pe o piață liberă, alături de alți operatori de transport feroviar.
    Ne punem întrebarea dacă SNTFC,,CFR Călători,,SA știa că strategia din 2011 era achiziționarea a 80 buc automotoare și rame electrice în 2012, a 80 buc automotoare și rame electrice în 2013 și a 80 buc automotoare și rame electrice în 2014 și nu s-a achiziționat nici o bucată. Acum urmează să se facă demersuri pentru achiziționarea a 80 buc automotoare și rame electrice în 2016, a 80 buc automotoare și rame electrice în 2017 și a 80 buc automotoare și rame electrice în 2018 ???
    Ne mai păcăliți mult ???

  10. Din actul Ministerului Finanțelor Publice adresat Alianței Naționale Sindicale Feroviare- Președinte Maxim Rodrigo Gabriel cu nr. 529053/2015 se arată că s-au alocat sume suplimentare Ministerului Transporturilor cu ocazia rectificării bugetare din august 2015 pentru compensarea serviciului public de transport feroviar de călători și pentru facilitatile de călătorie și că a fost completat art. 49 din Legea nr 186/2014 și potrivit art. 90 din Ordonanța Guvernului nr. 20/2015 , operatorii economici care aplică prevederile Ordonanței Guvernului nr. 26/2013 pot prevedea în BVC pe anul 2015 majorarea cheltuielilor cu salarile peste limitele prevăzutela art. 49 alin (1) și (2) din Legea nr. 186/2014 .
    Ne întrebăm dacă Ministerul Transporturilor are banii pe care îi datorează SNTFC,,CFR Călători,,SA privind compensația pentru prestația suplimentară preluată de la operatorii privati de transport feroviar de călători și pentru facilitățile de călătorie, de ce Consiliul de Administrație al SNTFC,,CFR Călători,,SA nu face demersurile necesare să-și obțină drepturile bănești de la Ministerul Transporturilor și de ce Ministerul Transporturilor nu dă banii datorați SNTFC,,CFR Călători,,SA ? Iar vom avea datorii fabricate pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA ? Din nou vom avea pregătiri de iarnă la locomotive doar pe hârtie ? …

  11. Am înțeles că astăzi 21.09.2015 Consiliul de Administrație al SNTFC,,CFR Călători,,SA a dat un mandat de negociere restricționat pentru noul CCM/Acord astfel încât să nu se acorde o creștere de salariu de cel puțin 10% și câte un tichet de masă pe fiecare zi lucrătoare din 01.10.2015 , precum și 6 vouchere de vacanță începând cu 01.01.2016 chiar dacă s-au alocat sume suplimentare Ministerului Transporturilor cu ocazia rectificării bugetare din august 2015 pentru compensarea serviciului public de transport feroviar de călători și pentru facilitatile de călătorie și chiar dacă a fost completat art. 49 din Legea nr 186/2014 și potrivit art. 90 din Ordonanța Guvernului nr. 20/2015 , operatorii economici care aplică prevederile Ordonanței Guvernului nr. 26/2013 pot prevedea în BVC pe anul 2015 majorarea cheltuielilor cu salarile peste limitele prevăzutela art. 49 alin (1) și (2) din Legea nr. 186/2014 .

  12. Salarile mici , lipsa condițiilor de munca și a condițiilor de odihna la personalul de drum și de tren înseamnă greva japoneza, apoi greva de avertisment și în final greva generala.

  13. Mecanicii de locomotiva de la cfr calatori vor ca pana la întâi octombrie 2015 sa aibă scaunele de pe locomotive reparate sau înlocuite cu altele nou , vor ca fiecare locomotiva sa aibă 4 oglinzi retrovizoare și 4 ștergătoare parbriz noi , pentru ca altfel vor face greva…

  14. Mecanicii de locomotiva de călători vor salarii care
    sa le reflecte prestația pe care o fac pentru călătorii cu trenurile. Vor condiții de munca și odihna corespunzătoare asigurării siguranței circulației.

  15. Mecanicii de locomotiva merg pe locomotive cu scaune improvizate și iau odihna la capete de secție la dormitoare
    În care nu este asigurata odihna corespunzătoare pentru ca sunt băgați la gramada în câte o camera a dormitoarelor etc. Vrem adevărate condiții de munca și de odihna pentru mecanicii de locomotiva ce sunt ceferiști care participa la Siguranța circulației. Altfel vrem greva.

  16. Mecanicul de locomotiva este la siguranța circulației.
    Pe locomotive trebuie sa fie scaune mecanic locomotiva
    Care sa poată asigura siguranță circulației pe calea ferata.
    Altfel mecanicii de locomotiva vor intra în greva…