F.S.T.F.R. TRAGE UN NOU SEMNAL DE ALARMA!

Deși CFR Călători a fost sesizată de SUS CFR Călători și de FSTFR despre condițiile inumane de la dormitoarele la capete de secție fapt ce se poate observa din Actul Comun Administrație SRTFC Brașov-FSTFR de constatare a stării jalnice a dormitoarelor de pe raza SRTFC Brașov, deși CFR Călători a fost sesizată de starea jalnică a scaunelor din posturile de conducere a locomotivelor, deși CFR Călători a fost sesizată de FSTFR de necesitatea schimbării uniformelor salariaților din Ramura Comercial: șefi tren, conductor tren, casieri etc cu uniforme mai frumoase și de bună calitate etc și deși s-a promis de Administrație că se vor lua măsuri de remediere a situaților sesizate, nu s-a luat încă nicio măsură în acest sens.
În articolul din Ziuanews din 18.05.2015 se face referire la actul FSTFR nr. 109/15.05.2015 arătându-se mai nou că CFR Călători a început să dispună ca mecanicul de locomotivă II să facă din atribuțiile mecanicului de locomotivă automotor I, iar mecanicii de locomotive automotor I să facă din atribuțiile revizorilor de locomotivă și a șefilor de tură, iar Șefii de Tură din Depourile de Locomotive să facă din atribuțile Șefilor de Depou și FSTFR informează pe  SNTFC,,CFR Călători,,SA – domnul Director General Iosif Szenteș și pe Ministerul Transporturilor – domnul Ministru Ioan Rus, că în spiritual gândirii arătate mai sus ar trebui să fie suficient un Șef Serviciu Exploatare Locomotive și Vagoane care să facă atribuțiile Directorului Exploatare de la SNTFC,,CFR Călători,,SA, ținând cont că și așa în viitorul apropiat nu vom mai avea nici locomotive suficiente și nici vagoane suficiente, nici automotoare, nici rame electrice suficiente, nu vom mai avea nici revizori de locomotive suficienți și nici șefi de tură suficienți, din care cauză vom anula trenuri de călători. Să nu uităm că pentru a completa posturile vacante de șefi depou și șefi depou adjunct societatea se chinuie să completeze locurile vacante de circa 2 luni.
Mai mult FSTFR în actul menționat sesizează că până și la subunități feroviare din București ale CFR Călători, de exemplu până și la Depoul Automotoare București sunt perioade când nu există firme de salubizare și vidanjări și perioade când deși există contract pe 3 luni cu firmă de salubrizare aceasta susține că nu are în caietul de sarcini și în contractual încheiat cu societatea și operația de vidanjare și salariați pentru vidanjare și din această cauză automotoarele Depoului de Automotoare București chiar dacă sunt salubrizate bine –PUT– ceea ce alungă călătorii de la CFR Călători.
Citiți:
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/ioan-rus-accelereaza-distrugerea-companiei-cfr-calatori-217585

Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.evz.ro%2Fsindicalistul-patron-de-taxi-care-baga-colegii-in-spital.html&ei=WdFaVaqYMYLaU_SbgOgB&usg=AFQjCNEfSC7nApM4bhFBGFJmIkvD3hKcOg&bvm=bv.93564037,d.bGg

SHARE

68 Responses

  1. Citiți Proiectul de “Ordin pentru aprobarea Metodologiei de calcul al tarifelor maximale pentru deservire generală în transportul feroviar public de călători.” și transmiteți la MINISTERUL TRANSPORTURILOR sau la FSTFR propunerile și comentariile dumneavoastră în timp util …
    Observație . TARIFE FIXE este o noțiune diferită de noțiunea de TARIFE MAXIMALE …

  2. Citiți : Proiectul de Hotarare a Guvernului pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. … aprobarea Metodologiei de calcul al tarifelor maximale din Tariful intern de … și Ordinul nr. / /2015 privind modificarea și completarea Ordinului Ministrului Transporturilor și Ministrului Economiei și Finanțelor nr. 695/2935/2008 pentru aprobarea Metodologiei de calcul al tarifelor maximale din Tariful intern de călători pe calea ferată – deservire generală

  3. Referitor la investiții în material rulant nou, nu am observat ce modificări propune doamna Cristina Militaru de la Direcția Feroviară din Ministerul Transporturilor ? Cel mai grav este că CFR Călători nu este lăsată de factorii decidenți în ultimii ani să mai facă investiții în material rulant, românii rămânând în continuare condamnați să circule cu trenuri vechi și neexplicabil este și faptul că în ultimii 5-6 ani la CFR Călători deși au existat fonduri aprobate în BVC-urile anuale pentru reparațile mari ale materialului rulant de tracțiune și de la vagoane, totuși acestea nu s-au folosit în întregime…

  4. Referitor la investiții în material rulant nou, nu am observat ce modificări propune înlocuitoarea domnului Claudiu Dumitrescu la Direcția Feroviară din Ministerul Transporturilor , doamna Cristina Militaru ? Oare doamna Cristina Militaru face și dânsa pe plac ca și domnul Claudiu Dumitrescu tot numai firmelor de transport feroviar private sau nu s-a gândit că prin ceea ce este în prezent și prin modificările propuse a se face, românii rămân în continuare condamnați să circule cu trenuri vechi și că astfel se face loc pe piața numai pentru operatorii de transport feroviar de călători privati ? …

  5. Direcția Feroviară din Ministerul Transporturilor mai are o idee care deși la prima vedere pare foarte bună, la a doua vedere se va observa că va fi greu de realizat în condițiile actuale primirea compensației și de la bugetele locale. Direcția Feroviară din Ministerul Transporturilor propune deci ca compensația să fie acordată de la bugetul de stat și completată cu: sau de la bugetele locale, după caz, pe baza contractelor de servicii publice, şi constituie plata serviciilor publice sociale pentru transportul feroviar public de călători .
    ,,11. Alineatul (2) al art. 15 se modifică și va avea următorul cuprins: ,,
    ”Art.15 – (2) Diferenţele dintre valoarea totală a veniturilor înregistrate de operatorii de transport din activitatea de transport feroviar public de călători şi costurile reale de transport, la care se adaugă o cotă de profit de 3%, se primesc de către operatorii de transport feroviar public de călători de la bugetul de stat sau de la bugetele locale, după caz, pe baza contractelor de servicii publice, şi constituie plata serviciilor publice sociale pentru transportul feroviar public de călători.”

  6. Direcția Feroviară din Ministerul Transporturilor mai are o idee ce va legaliza încă o favorizare, respectiv posibilitatea ca operatorii de transport feroviar de călători privați să aibă prețul biletelor de călătorie mult mai mic decât cel al SNTFC,,CFR Călători,,SA la trenurile de călători și propune modificarea legislației ce cuprinde în prezent tarife fixe și propune modificări ce prevăd apariția tarifelor maximale la biletele de călătorie pe Calea Ferată Română :
    ,, Direcția Feroviară din Ministerul Transporturilor,
    4. Articolul 7 se modifică ,, și va avea următorul cuprins:
    ”Art.7- Tarifele maximale pentru deservire generală în transportul feroviar public de călători aprobate prin ordin al ministrului transporturilor se pot ajusta prin aplicarea la tarifele iniţiale a modificării parametrului de ajustare, respectiv indicele preţurilor de consum comunicat de Institutul Naţional de Statistică.”

  7. Se pare că din nou se va legaliza o favorizare, respectiv posibilitatea ca operatorii de transport feroviar de călători privați să aibă prețul biletelor de călătorie mult mai mic decât cel al SNTFC,,CFR Călători,,SA la trenurile de călători, diferența din nou numai pentu operatorii de transport feroviar de călători privati se pare că se va acoperi cu compensație cât va fi nevoie pentru a avea profitul de 3 % și pentru a avea și majoritatea călătorilor de la SNTFC,,CFR Călători,,SA . Direcția Feroviară din Ministerul Transporturilor mai are astfel o idee în acest sens și propune modificări ce prevăd apariția tarifelor maximale la biletele de călătorie pe Calea Ferată Română :
    ,, Direcția Feroviară din Ministerul Transporturilor,
    3. Articolul 6 se modifică ,, și va avea următorul cuprins:
    ” Art.6- La propunerea operatorilor de transport feroviar public de călători, tarifele maximale pentru deservire generală în transportul feroviar public de călători se pot stabili/ajusta prin ordin al ministrului transportului în conformitate cu prevederile art.II din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/ 2011.”

  8. SNTFC,,CFR Călători,,SA ar trebui să spună propriilor salariați care a fost motivul promovării lui C în octombrie 2014 ca expert relații sociale clasa 43 după ce în septembrie 2014 fusese sancționat disciplinar cu înlocuirea din funcție și cu scăderea salariului de la clasa 35 la clasa 21 ? Este obligatoriu ca SNTFC,,CFR Călători,,SA să spună propriilor salariați de ce a spus la foarte mulți salariați că motivul neacordării unei clase de salarizare la care se încadrau a fost acela că au avut sancțiuni disciplinare în anul 2014 și de ce pentru C nu a contat că a avut sancțiune disciplinară când i s-au dublat clasele de salarizare, fapt ce i-au triplat salariul lui C ?
    Și da, C nu contează pentru noi , dar este interesant ce este lăsat în ultimii doi ani de administrația SNTFC,,CFR Călători,,SA să facă C și cum pe C îl promovează în anul 2014 deși are sancțiune disciplinară , în timp ce pe mulți alți salariați nu i-a promovat pe motiv că au sancțiuni disciplinare .
    Citiți:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.evz.ro%2Fsindicalistul-patron-de-taxi-care-baga-colegii-in-spital.html&ei=WdFaVaqYMYLaU_SbgOgB&usg=AFQjCNEfSC7nApM4bhFBGFJmIkvD3hKcOg&bvm=bv.93564037,d.bGg

  9. Sindicatul pentru Unitatea Salariaților CFR Călători ( S.U.S. CFR Călători) trage un nou semnal de alarmă și arată că în realitate chiar dacă C nu contează pentru S.U.S. CFR Călători , este interesant ce este lăsat în ultimii doi ani de administrația SNTFC,,CFR Călători,,SA să facă C , respectiv de Directorul General/ Managerul Privat din 2013, de Directoratul din 2014 și de Directorul General din 2015 .
    Citiți:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.evz.ro%2Fsindicalistul-patron-de-taxi-care-baga-colegii-in-spital.html&ei=WdFaVaqYMYLaU_SbgOgB&usg=AFQjCNEfSC7nApM4bhFBGFJmIkvD3hKcOg&bvm=bv.93564037,d.bGg

  10. Nu suntem naivi și înțelegem că R domină funcția în timp ce C este dominat de funcție …
    Știm că în realitate C nu contează pentru S.U.S. CFR Călători , dar este interesant ce este lăsat în ultimii doi ani de administrația SNTFC,,CFR Călători,,SA să facă C .
    Citiți:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.evz.ro%2Fsindicalistul-patron-de-taxi-care-baga-colegii-in-spital.html&ei=WdFaVaqYMYLaU_SbgOgB&usg=AFQjCNEfSC7nApM4bhFBGFJmIkvD3hKcOg&bvm=bv.93564037,d.bGg

  11. Nu suntem naivi și înțelegem că un sindicalist salariat al unității feroviare de stat SNTFC,,CFR Călători,,SA este protejat de administrație chiar dacă a fost sancționat disciplinar chiar de administrație cu retrogradarea din funcție și cum acel asalariat este promovat în octombrie 2014 tot de administrație de la clasa 21 la clasa 43 la doar 2-3 săptămâni după ce a fost retrogradat în septembrie 2014 de la clasa 35 la clasa 21 de salarizare .
    SNTFC,,CFR Călători,,SA ar trebui să răspundă propriilor salariați de ce SNTFC,,CFR Călători,,SA nu a acordat o clasă de salarizare și salariaților care au fost sancționați disciplinar în anul 2014 cu sancțiuni disciplinare mult mai blânde decât cea a lui C căruia de la clasa de salarizare 21 i-a dat încă 22 clase de salarizare la promovare și SNTFC,,CFR Călători,,SA ar trebui să spună propriilor salariați care a fost motivul promovării lui C în octombrie 2014 ca expert relații sociale , are oare legătură cu faptul că știe să bată bine ?
    Și da, C nu contează pentru noi , dar este interesant ce este lăsat în ultimii doi ani de administrația SNTFC,,CFR Călători,,SA să facă C și cum pe C îl promovează în anul 2014 deși are sancțiune disciplinară , în timp ce pe mulți alți salariați nu i-a promovat pe motiv că au sancțiuni disciplinare .
    Citiți:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.evz.ro%2Fsindicalistul-patron-de-taxi-care-baga-colegii-in-spital.html&ei=WdFaVaqYMYLaU_SbgOgB&usg=AFQjCNEfSC7nApM4bhFBGFJmIkvD3hKcOg&bvm=bv.93564037,d.bGg

  12. Nu suntem naivi și înțelegem că un sindicalișt salariaț al unei unități feroviare de stat este protejat și promovat de administrație tocmai pentru că aceasta crede probabil că C poate fi compromis și tocmai pentru că astfel crede probabil administrația că se poate folosi de C împotriva lui R . Raportul de forte între C și R este însă mare, un exemplu al raportului de forte este dat de comparația de 130 membrii de sindicat pentru sindicatul unde Președinte este C față de 2130 membrii de sindicat pentru sindicatul unde Președinte este R .
    Ne supărăm că se întâmplă așa și că C este protejat și promovat de administrație tocmai pentru că aceasta crede probabil că C poate fi compromis și tocmai pentru că astfel crede probabil administrația că se poate folosi de C împotriva lui R și suntem supărați atunci când aflăm că se întâmplă așa , dar nu facem nimic .
    Nu facem nimic pentru că știm că în realitate C nu contează pentru noi , dar este interesant ce este lăsat în ultimii doi ani de administrația Unității Feroviare de Stat să facă C .
    Citiți:
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.evz.ro%2Fsindicalistul-patron-de-taxi-care-baga-colegii-in-spital.html&ei=WdFaVaqYMYLaU_SbgOgB&usg=AFQjCNEfSC7nApM4bhFBGFJmIkvD3hKcOg&bvm=bv.93564037,d.bGg

  13. Doamna Denisa Popovici este un lider de sindicat model și pentru mulți alți lideri de sindicate și pentru multe alte sindicate etc. Felicitări doamnei Denisa Popovici pentru realegerea în funcția de Președinte a Uniunii Sindicatelor din Spitalele CFR în cadrul celei de-a III-a Conferințe a Uniunii Sindicatelor din Spitalele CFR din 29.05.2015 .
    Citiți :
    http://www.sursazilei.ro/spitalele-cfr-s-au-intors-definitiv-la-ministerul-transporturilor/

  14. Dorel spune într-un comentariu al său că : ,,Daca membrii de sindicat, salariatii care duc greul, nu inteleg ca experti de genul lui Costache sunt cei care pun umarul la sustinerea falimentarii societății si in final la pierderea locurilor de munca, atunci putinii lideri care mai au curajul sa spuna lucrurilor pe nume vor fi invinsi de aceasta gasca politico-sindicala. ,, .
    Cred că membrii de sindicat, respectiv salariatii care duc greul din SNTFC,,CFR Călători,,SA știu că Sindicatul Salariaților din Depoul București Călători (SDLBC) în anul 2013 pe timpul cât la SNTFC,,CFR Călători,,SA era Director General -domnul Valentin Dorobanțu, s-a despărțit întâmplător în două sindicate, din care unul mai mic de circa 130 membrii de sindicat sub numele de Sindicatul din Ramura Tracțiune unde Președinte este domnul Costache Marin și unul mai mare care în anul 2014 s-a unit cu alte 15 sindicate și au format Sindicatul pentru Unitatea Salariaților CFR Călători ( S.U.S. CFR Călători ) ce are circa 2130 membrii de sindicat unde Președinte este dl Maxim Rodrigo Gabriel, sindicat afiliat la FSTFR, adică SUS CFR Călători are de două ori mai mulți membrii de sindicat ce sunt salariați ai CFR Călători decât membrii de sindicat ce sunt salariați ai CFR Călători pe care îi are FMLR ca federație unde este afiliat și Sindicatul din Ramura Tracțiune unde Președinte ce îl are ca Președinte pe domnul Costache Marin…

  15. Acordarea celor 15 tichete de masă pe salariat la SNTFC,,CFR Călători,,SA pe luna iunie 2015 a început să se facă așa cum prevede legea în decada a III-a lunii mai 2015 .

  16. ,,Cand vei constata ca, in scopul de a produce, trebuie sa obtii aprobarea de la acei care nu produc nimc, cand vei observa cum banii se scurg spre cei care nu activeaza in bunuri, ci in favoruri, cand vei intelege ca o multime de oameni se imbogatesc prin luare de mita si influenta lor e mai eficace decat munca lor, ca legile nu te protejaza contra lor, ci dimpottriva, ei sunt cei protejati impotriva ta, cand vei descoperii ca este rasplatita coruptia iar onestitatea devine un sacrificiu de sine, atunci vei putea spune fara teama de a gresi, ca soarta societatii in care traiesti, este condamnata.” Ayn Rand(1950)

  17. Domnule mecanic locomotivă și automotor Căpităneanu Nicu referitor la faptul că : ,,De altfel în toată țara nu sunt camere suficiente pentru odihna mecanicilor de locomotive de la SNTFC,,CFR Călători,,SA .
    Mai mult pe locomotive nu sunt scaune pentru mecanicii de locomotive de la SNTFC,,CFR Călători,,SA și deci este lipsă confort pentru mecanicii de locomotive de la SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru buna desfășurare a activității de Siguranța Circulației … ,, vă aduc la cunoștință că s-a sesizat SNTFC,,CFR Călători,,SA despre această situație ce există deja și momentan așteptăm răspunsul și rezolvările societății , dar atragem atenția că se tot trag semnale de alarmă și să nu uităm că dacă se va ajunge să se tragă și toate semnalele de alarmă de la toate trenurile de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA atunci probabil și toate trenurile de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA vor sta probabil din cauza condiților de muncă necorespunzătoare și din cauza condițiilor de odihnă la cap secție necorespunzătoare , precum și datorită împerecherilor trenurilor de călători din programul de lucru lunar al mecanicilor de locomotivă care supun mulți din mecanicii de locomotivă la un stres suplimentar nejustificat…

  18. La dormitorul de la SELC Bacău nu sunt camere suficiente pentru odihna mecanicilor de locomotive de la SNTFC,,CFR Călători,,SA . Nici la dormitorul de la Constanța nu sunt camere suficiente pentru odihna mecanicilor de locomotive de la SNTFC,,CFR Călători,,SA .Am înțeles de la Liderul de sindicat de la Depoul Brașov că nici în Depoul București Călători nu sunt camere suficiente pentru odihna mecanicilor de locomotive de la SNTFC,,CFR Călători,,SA . De altfel în toată țara nu sunt camere suficiente pentru odihna mecanicilor de locomotive de la SNTFC,,CFR Călători,,SA .
    Mai mult pe locomotive nu sunt scaune pentru mecanicii de locomotive de la SNTFC,,CFR Călători,,SA și deci este lipsă confort pentru mecanicii de locomotive de la SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru buna desfășurare a activității de Siguranța Circulației …

  19. În data de 25.05.2015 după ce în sfârșit s-a aprobat Bugetul de Venituri și Cheltuieli al SNTFC,,CFR Călători,,SA prin HG nr. 323/2015 în vederea respectării Acordului în sensul acordării 90 tichete de masă în anul 2015, din care 60 tichete de masă în perioada aprilie-septembrie 2015 și pentru a se evita acționarea în instantă a SNTFC,,CFR Călători,,SA de către salariații acestei societăți sau de către organizațiile sindicale, pentru neacordarea tichetelor de masă începând cu luna aprilie 2015 , s-a ajuns la un alt Acord nr. 1/3479/25.05.2015 prin care s-a stabilit acordarea a 15 tichete de masă pe salariat în lunile iunie, iulie, august și septembrie care să totalizeze tot 60 tichete de masă până la data de 30 septembrie 2015, rămânând încă 30 tichete de masă pentru lunile octombrie, noiembrie și decembrie 2015 ce sunt prevăzute a se acorda în BVC-ul pe 2015 , conform prevederilor legale.

  20. După cum am fost informați despre situația acordării tichetelor de masă la salariații SNTFC CFR Călători, în ziua de luni 25.05.2015 semnatarii acordului (administrația și sindicatele semnatare) se vor întâlni la sediul SNTFC CFR Călători pentru semnarea unui protocol. Se intenționează acordarea a 15 tichete de masă pe lună (iunie, iulie, august, septembrie), față de 10/lună începând cu luna aprilie 2015 cum este specificat în Acordul semnat pe data de 31.03.2015. Ulterior vă vom aduce la cunoștință mai multe noutăți.

  21. Referindu-se la CFR Călători se afirmă că :
    ,,În viitorul apropiat nu vom mai avea nici locomotive suficiente și nici vagoane suficiente, nici automotoare, nici rame electrice suficiente, nu vom mai avea nici revizori de locomotive suficienți și nici șefi de tură suficienți, din care cauză vom anula trenuri de călători. Să nu uităm că pentru a completa posturile vacante de șefi depou și șefi depou adjunct societatea se chinuie să completeze locurile vacante de circa 2 luni și nu reușește. ,,
    ,,Lasand gluma la oparte … ne ia dracu !!! trebuie sa avem oute si sange in vene sa facem ce au facut nemtii si englejii !!! ,, și ce este cel mai grav este afirmația :
    ,,Fratilor….Ultimul sa stinga lumina….!!! ,, .
    Semnalul de alarmă este tras din nou și de FSTFR și de cititorii site-ul http://www.fstf.ro

  22. Lasand gluma la oparte … ne ia dracu !!! trebuie sa avem oute si sange in vene sa facem ce au facut nemti si engleji , nu ma indoiesc de bunele intentii ale domnului director Szentes dar cred ca problemele noastre vin mai de sus… din guvern . Problema autorizatiilor cred ca este pur administrativa ( ne ieftinim la malai si ne scumpim la tarate ) CFR calatori a trecut si proba de noapte in rangul trenului de calatori ca sa nu plateasca autorizatii de directe de marfa autorizatiile de convoaie daca nu ma insel au disparut pentru ca nu mai exista trenuri convoaie. Un mecanic la drum de la functia lui in jos poate sa faca orice, este autorizat cunoaste sectia, tara are nevoie de el la manevra, care este impedimentul, mai greu este invers nu ne scarpinam cunva cu mana stanga la urechea dreapta.

  23. Conducerea CFR Călători spune că: ,,După obținerea autorizației pentru conducerea trenurilor de călători în sistem sinplificat, mecanicii de locomotivă II nu vor mai fi comandați la drum și nu vor mai efectua recunoșterea sectiilor de remorcare, aceștia prestând doar activitățile de manevră. ,, .
    Păi de ce se dispune ca mecanicii II să facă 520 ore plătite ( 480 ore + 40 ore) , respectiv 4 luni plătite și de ce nu sunt lăsați ca până acum că ne costa mai puțin să facem cu mecanici locomotive I la manevra de convoaie, pentru că puteam să facem cu mec clasa 33 ( ce este clasă comună pentru mec I și pentru mec II ) trenurile convoie și nu mai plăteam 5 mecanici locomotivă II câte 4 luni degeaba ca să nu folosească apoi autorizațiile pe care le obțin…
    Domnilor Directori ai SNTFC,,CFR Călători,,SA gândiți pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA și nu mai gândiți pentru domnul Costache Marin aruncând banii societății aiurea, deoarece așa cum spuneam sunt pe o perioadă de 4 luni plătiți degeaba cinci mecanici locomotive II pentru că așa vrea domnul Costache Marin. Chiar doriți să vă bateți joc tot timpul de societatea pe care o conduceți ??? Chiar nu vă întreabă nimeni cum puteți da tot felul de dispoziții de genul celui mai prost act pe care l-am văzut vreodată de când sunt la Calea Ferată Română și care este semnat de Director Exploatare al CFR Călători- domnul Robert Niță ??? Domnule Director General Iosif Szenteș să știți că acte de genul celui menționat vă ,, descalifică ,, …

  24. Conducerea CFR Călători spune că: ,,După obținerea autorizației pentru conducerea trenurilor de călători în sistem sinplificat, mecanicii de locomotivă II nu vor mai fi comandați la drum și nu vor mai efectua recunoșterea sectiilor de remorcare, aceștia prestând doar activitățile de manevră. ,, .
    Domnul Manolescu Paul ce este un foarte bun tracționist ne spune însă că ar trebui: ,, Sa nu mai discutam de Gogoritele cum ca Garniturile Goale de Călători nu pot fi manevrate decat de mecanicii autorizati la trenurile de calatori. Ce aveti Dlor. care semnati asemenea Banalitati? Parerea mea este ca ne-am pierdut in Proceduri. ,, .
    Eu spun că Conducerea CFR Călători a dat un ordin de serviciu pentru a-i face pe plac domnului Costache Marin, probabil că le este frică ca acesta să nu fie implicat din nou în alt accident de muncă? Cine știe se gândesc poate cei care au semnat actul că pot lua bătaie și ei de la domnul Costache Marin? Sau se gândesc că dacă vor lua bătaie și ei de la domnul Costache Marin pentru că nu îi sar în ajutor acestuia cu un ordin care să-l mulțumească, vor fi întrebați cei din Conducerea CFR Călători de mulți salariați ai CFR Călători :
    Ce l-a recomandat pe domnul Costache Marin pentru a fi promovat ca expert relații sociale ?

  25. Apropo,nu il incalzeste pe mecanicul de locomotive cu nimic ca sunt varuiti pomii prin depouri domnilor sefi,eu au nevoie de conditii optime de munca si pomii sii varuiesc fiecare la ei acasa daca doresc.Generatia x nu a fost capabila decat sa stea capra de frica ca le fuge scaunul de sub sezut.

  26. Dupa multi ani de asteptare zadarnica sa vad o miscare in directia buna a CFR spun CFR pentru simplul fapt ca in urma cu mai bine de 30 de ani a fost prima dragoste a mea. Da, poate va amuza dar cand unora le placea la discoteca eu spalam la locomotive in Depoul B.C.,vreau sa aduc la cunostinta tuturor din Administratie ca:La Depolul Ploiesti in urmatorii 2 ani vor iesii la pensie 20 mecanici de locomotive ,iar peste 4 ani vor iesii la pensie alti 26 mecanici de locomotive.Intrebare?De ce nu dati drumul la angajari,scolarizari?Oare se mai doreste sa mai existe CFR. Calatori? Mai nou acum unii Sefi se bucura ca a reusit sa taie iarba prin Depou cu forte propri.Trist ,inainte inginerii aduceau imbunatatiri,editau carti tehnice,veneau concret cu idei constructive.Acum constat ca s-au transformat in Ecologisti.Sa nu mai discutam de Gogoritele cum ca GG – urile nu pot fi manevrate decat de mecanicii autorizati la trenurile de calatori. Ce aveti Dlor. care semnati asemenea Banalitati? Parerea mea este ca ne-am pierdut in Proceduri.

  27. FSTFR sesizează pe Ministrul Transporturilor-domnul Ioan Rus că SNTFC,,CFR Călători,,SA trebuia să primesacă și în anul 2015 ca și în anul 2014 aceeași valoare totală a compensației pentru prestația pe care o efectuează și practic îl întreabă pe reprezentantul legal al Ministerului Transporturilor : ,,cine credeți dumneavoastră domnule Ministru Ioan Rus că se face oare vinovat de această situație in care CFR Calatori in anul 2015 la aceeași prestație ca în anul 2014 primește mai putina compensatie? ,, .

  28. FSTFR sesizează pe Ministrul Transporturilor-domnul Ioan Rus că în viitorul apropiat SNTFC,,CFR Călători,,SA nu va mai avea nici locomotive suficiente și nici vagoane suficiente, nici automotoare, nici rame electrice suficiente și nu vom mai avea nici mecanici de locomotive suficienți, nici revizori de locomotive suficienți și nici șefi de tură suficienți, din care cauză vom anula trenuri de călători.
    Cine se face oare vinovat de această situație domnule Ministru Ioan Rus puteți să le spuneți călătorilor pe care îi pierde din această cauză CFR Călători ?

  29. FSTFR sesizează pe Ministrul Transporturilor-domnul Ioan Rus că până și la subunități feroviare din București ale CFR Călători, de exemplu până și la Depoul Automotoare București sunt perioade când nu există firme de salubizare și vidanjări și perioade când deși există contract pe 3 luni cu firmă de salubrizare totuși aceasta susține că nu are în caietul de sarcini și în contractual încheiat cu societatea și operația de vidanjare și salariați pentru vidanjare și din această cauză automotoarele Depoului de Automotoare București chiar dacă sunt salubrizate bine –PUT– ceea ce alungă călătorii de la CFR Călători. Cine se face oare vinovat de această situație domnule Ministru Ioan Rus puteți să le spuneți călătorilor pe care îi pierde CFR Călători ?

  30. De ce dacă un salariat, fie acesta chiar și domnul Costache Marin, este implicat într-un accident de muncă din anul 2013, pentru acesta nu s-a luat încă nici o măsură disciplinară de către CFR Călători? Ne întrebăm acum pentru cine a elaborat și implementat CFR Călători un Cod Etic al CFR Călători ? Cumva Codul Etic al CFR Călători se aplică preferential ? …

  31. În spiritual gândirii arătate de SNTFC,,CFR Călători,,SA în ultimul timp ar trebui să fie și în conducerea societății suficient un Șef Serviciu Exploatare Locomotive și Vagoane care să facă atribuțiile Directorului Exploatare de la SNTFC,,CFR Călători,,SA, ținând cont că am început să nu mai avem nici locomotive suficiente și nici vagoane suficiente, nici automotoare, nici rame electrice suficiente și am început să nu mai aveam nici acari, nici revizori de locomotive suficienți și nici șefi de tură suficienți,nici conductori tren suficienți și nici șefi de tren suficienți etc din care cauză vom anula trenuri de călători .
    Cine se face oare vinovat de această situație domnule Ministru Ioan Rus ?
    De ce nu luați măsuri disciplinare așa cum le-ați trecut în Codul Etic al CFR Călători și asupra salariaților CFR Călători de genul domnului Costache Marin ?

    1. Referitor la schimbarile facute la nivel central sau regional ,gen uite Directorul ,nu e Directorul sau sef depou ,sef servici,instructorul de scoala,etc.asta este sport national in Romania cat se mai poate spune Romania.

  32. E de admirat tenacitatea si vehementa unui lider de sindicat care incearca sa se spuna lucrurilor pe nume.
    E de neinteles de ce nu e urmat de citi mai multi alti lideri de sindicat sau de membrii de sindicat care ar trebui sa ia singuri masuri sa nu mai aiba lideri de sindicat gen Costache Marin.
    Daca membrii de sindicat, salariatii care duc greul, nu inteleg ca experti de genul lui Costache sunt cei care pun umarul la sustinerea falimentarii companiei si in final la pierderea locurilor de munca, atunci putinii lideri care mai au curajul sa spuna lucrurilor pe nume vor fi invinsi de aceasta gasca politico-sindicala.
    NU DIRECTORUL TREBUIE SA IA MASURI IN PRIMUL RIND, CI MAI ALES MEMBRII DE SINDICAT DIN ORGANIZATIA SINDICALA CARE L-A PROPULSAT PE ACEST INDIVID!
    Daca nu fac nimic, tac si asteapta ca altii sa le stearga rusinea…atunci ceea ce PUTE in garniturile de calatori va mirosi si la locurile lor de munca!

  33. Domn’Maxim degeaba zici matale de nasoleala din trenuri, locomotive sau dormitoare, ca pe bastani ai doare la basca si fara rusinica.
    Nu vezi cum ai roteste taica Rus pe la conducere, iar aia rotiti au nevoie de liniste, iar linistea le e data numai de specialisti gen Costache Caftangiul care n-are pic de rusinica!
    Cum sa se zbata el pentru lucruri serioase ca matale?Sa-i deranjeze pe bastani…ca-i rusinica? Ca daca o face… se enerveza bastanii si in loc de clasa 43 il trimite la saiba …mai jos de 21, la dosarele care le are si cum ar trebui de fapt si de drept.
    Matale o dai inainte cu adevarul si dreptatea si iti pui inimioara in pioneze sa nu dea Fabrica faliment, iar bastanii fac bezele lui Smart si ai mai dau pe sub masa cite o trasa, ca daca tot nu-i rusinica si nu sunt mecanici sau locomotive…macar Smart s-o duca bine!
    Pai cum sa fie mecanici…de unde angajari la palmasii care produc…la cite angajari de plimbatori de hirtii sau de sefime, cite s-or face fara stiinta matale, nu mai e malai si pentru palmasi!
    Apropo…am ramas masca cit e salariul mediu de baza brut, adica la 2900 de lei…
    Pai ar trebui nitica rusinica ca la calcul ai baga si pe sefii si specialistii toti, de iese atitia! Ia sa faca un calcul mediu numa pina la clasa 35-38..cit e maximul la palmasi…sa vedem cit o iesi media?
    Sa-i dea deoparte pe cei de la 41 in sus si pe cei cu sporuri de conducere de 25-45 la % si pe ai cu diurne si bonusuri sau indemnizatii de sedinta si salarii de manageri sau experti…sa vedem cit iese media!
    Nu de alta Domn’ Maxim…da zice lumea ca mecanicul care-i al mai de soi palmas ar trebui sa fie peste medie…si atunci are salariu baban si nu are de ce mai face galagie….Ca din banii astia ar pute sa-si cumpere singur scaun sau sa doarma si la hotel…sau sa vina si cu becuri de acasa pentru locomotiova…Ca daca iese media asa babana….de aia nu are profit Fabrica…
    Oare cit o mai avea salariul Smart…tot cit la avut la fabrica? Cred ca il are mai mic…ca trebuie sa mai lase ceva si alor de-i arunca trase pe sub masa!
    Nu mai fi suparat Domn’ Maxim, ca o sa fie luna viitoare alegeri la MC si noii lideri or sa fie alaturi de matale si atunci Costache Caftangiul de rusinica lor o sa se duca la nea Mantel Iulica, sa-l pupe peste tot si sa-i dea si lui un post de specialist din alea 6 care le are cadou pentru mia de salariati pe care cica ai mai reprezinta…ca de, … matale n-ai decit 3-4 mii de membrii si nu ai fata de specialist…pardon expert!
    De unde atita rusinica!

  34. Domnule Mecanic (i)responsabil făcând referire la domnul Costache Marin spuneai că îți pui intrebarea : ,, cum să ne meargă mai bine cand se promoveaza astfel de oameni (de la clasa 21 la clasa 43) ? … ( ne trebuie o Codruta Kovesi?),, . Se pune întrebarea care este totuși explicația unei astfel de promovări de la clasa 21 de salarizare la clasa 43 de salarizare ?

  35. Personal, cred ca mecanicii instructori din ramura tractiune sunt bine pregatiti profeșional. Binenteles exista si exceptii. Exceptii care intaresc regula. Una din exceptii este si acest mecanic instructor din BC ( si lider de sindicat, vezi articol din ziuanews), care de altfel a si fost retrogadat din mecanic instructor, in tehnician. Oarecum s-a facut dreptate de conducerea SNTFC, spun oarecum, deoarece tot aceeasi conducere SNTFC, il promoveaza in functia de expert relatii sociale ( cl. ….), la solicitarea unei federatii sindicale. Se poate? Se poate ptr. ca traim in Romania.
    Imi pun intrebarea: cum sa ne mearga mai bine? cand se promoveaza astfel de oameni.
    Referitor la conditile de munca, de odihna, de salarizare, observ ca se investigheaza, se studiaza, se analizeaza( de fapt inseamna acelasi lucru), dupa care nu se face nimic de catre SNTFC. Tot ce putem simtii, este ca mergem de cativa ani incoace din rau in mai rau. Pana unde?
    Toti, de la calatori pana la angajatii SNTFC, dorim conditii civilizate de transport pe calea ferata, oare cand se va putea realiza? ( ne trebuie o Codruta Kovesi?)
    Parerea mea conteaza.

  36. Care este totuși explicația de nu se angajează mecanici de locomotivă pe posturile vacante de la CFR Călători ?

  37. Să nu neglijăm sub nici o formă condițiile de muncă pe locomotive ale mecanicilor de locomotive și automotor de la CFR Călători referitor la starea jalnică a scaunelor din posturile de conducere a locomotivelor pe care suntem obligați prin natura muncii să stăm ore întregi și suportăm disconfortul creat de scaunele deteriorate.

  38. Semnalul de alarmă este următorul : Sunt condiții inumane la aproape toate dormitoarele CFR Călători nu numai la cele de pe raza SRTFC Brașov.

Share:

Alte articole