În urma articolului CFR Călători a revenit în „era Necolaiciuc” din ziarul ZIUANEWS, SNTFC „CFR Călători” S.A. solicită dreptul la replică – vezi aici…
SĂRBĂTORI PASCALE BINECUVÂNTATE!
Sfânta Sărbătoare a Învierii Domnului să vă aducă, armonie, linişte şi speranţă în suflet pentru un viitor mai bun!
432 Responses
Dragi colegi din pacate incep sa-si faca efectele stresul provocat de nesiguranta serviciului multumita si actiunilor domnului director general Valentin Dorobantu. Incepand din data de 23.03.2013, din pacate colegul nostru Ducu (mecanic de locomotiva) nu-si va mai exprima parerea pe acest site, la numai 35 de ani ne-a parasit. Dumnezeu sa-l odihneasca!
Si eu promit ca in cel mai scurt timp, sa conving si sa aduc in randurile sindicatului pe care il reprezint si in FSTFR , înca 10 noi membrii de sindicat ce sunt salariați de la toate ramurile din cadrul SNTFC CFR Călători SA si sa conving inca un sindicat sa se afilieze la FSTFR . Fac apel la toți colegii mei din comitetul de conducere să facă acelasi lucru ca și mine.
PS: pentru domnul Puchi si Anonimus daca tot aruncati cu noroi in lideri de sindicat aveti curajul sa le scrieti numele si sa va asumati si raspunderea pentru o eventuala interpelare si totusi daca nu va este frica scrieti-va si dumneavoastra numele si sidicatul din care faceti parte sau daca faceti parte??? CU DEOSEBIT RESPECT PAVAL MARIAN MECANIC LOCOMOTIVA si ATOMOTOR si lider de sindicat cat o sa mai fiu
da DOMNULE PRESEDINTE cred cu siguranta ca este novoie de spijinul menbrilor de sindicat mai ales cand pe umeri tai ca reprezentant la negocieri este si va fi o presiune foarte mare, iar atunci cand una se scrie in prosele verbale si alta se scrie in forma finala a actului constati cu stupoare ca (DIVERGENTELE ) se discuta la cafea sanbata sau duminica de catre cei care ar trebui sa apere interesele membrilor de sindicat de acea am spus ca avem nevoie de spijin pentru a putea intr-adevar sa negociem si sa strigam AM CASTIGAT!!!! dar lucru acesta nu se va realiza decat daca vor fi alaturi de noi FSTFR-UL
Pavăl Marian spunea ,,cred că dacă va fi nevoie de sprijinul membrilor de sindicat pentru a protesta întrun anume fel împotriva deciziilor abuzive care pot fi luate la CFR Călători … sigur veți sta la marcă… ,,. Eu cred că prin dialogul de pe acest site http://www.fstf.ro ne vom uni forțele și obiectivele și vom avea în final un scop comun, respectiv să avem grijă ca CFR Călători să existe și să se dezvolte pentru ca locurile noastre de muncă să existe și pentru ca munca noastră să fie bine plătită etc.
Am să-l felicit și pe Manolescu Paul pentru îndemnul pe care l-a transmis și pentru precizarea pe care a făcut-o, respectiv pentru când: ,,face apel către Liderii sindicatelor afiliate la FSTFR să fie alături de membrii lor de sindicat și să nu le piardă încrederea . În același timp face apel și către membrii de sindicat ce trebuie să înțeleagă că nu există un drept al lor ce este ușor de obținut, totul necesită muncă și de cele mai multe ori trebuie muncă de echipă,timp, devotament si respect pentru cei care ne-au ales și precizează și că LIDERII au si ei nevoie de sustinerea membrilor lor de sindicat,pentru că este greu să schimbi ce altii au greșit,dar alaturi de noi cei cărora nu ne este frică să ne dezvăluim indentitatea nu este imposibil,îndemnul meu este sa va alăturați FSTFR si să ne recâștigăm drepturile și respectul pentru profesia pe care o avem la SNTFC,,CFR Călători,,SA…,, .
Trebuie să felicit pentru atitudine și pe domnul Proca Aurelian care spune că ,, de vorbe si de viteji si eu sunt satul, toti vorbiti(la colturi , la birt sau in alte parti numai unde trebuie nu vorbiți) fără să știți ce se întamplă cu adevarat in cadrul acestei federații FSTFR, unde fiecare poate să se exprime ,dar de câte ori ai fost Puchii la liderul tău să-l întrebi dacă are nevoie de ajutor sau de câte ori l-ai sprijinit cu ceva sau l-ai încurajat cand a facut ceva pentru voi ? conteaza mult să fi aproape de liderul de sindicat ,să știi , pentru că dacă il căutăm numai când trebuie să ne dea prima de Crăciun , prima de Paște sau când facem vreo ieșire la fotbal, îi bai, bai mare, pentru că la fotbal , politică ,comentarii și să criticăm pe altii tot românu-i bun ,, și ,,Spune cine este liderul tău și de ce esti nemultumit de activitatea lui. Nu uita că voi l-ati ales să vă reprezinte, voi(nu federatia) îl dati jos dacă nu va mai reprezintă interesele (fără să exageram, ce sta în puterea lui sau a federatiei).Tu personal de cate ori ai fost cu liderul tău de sindicat la mitinguri în anii trecuti ?(asta asa de curios ce sunt )…,, .
Țin să felicit pentru atitudine și pe domnul Costache Marin din conducerea Sindicatului Salariaților din Depoul de Locomotive București Călători care este primul care a răspuns la asumarea unui angajament ca membru în comitetul de conducere al unuia din sindicatele afiliate la FSTFR și îl felicit și pentru că și mai mult si-a îndemnat și colegii din Comitetul de Conducere al sindicatuli SDLBC să facă același lucru ca și el spunând : ,, iar eu Costache Marin, consilierul presedintelui, promit ca in cel mai scurt timp, sa aduc in randurile sindicatului SDLBC, înca 100 de noi membrii de sindicat,ce sunt salariați de la toate ramurile din cadrul SNTFC CFR Călători SA. Fac apel la toți colegii mei din comitetul de conducere să facă acelați lucru ca și mine. ,, .
Țin să felicit pe Puchii și pe Pădureț pentru atitudine. În plus pe mecanicul de locomotivă și automotor -Puchii , la felicitat deja alt mecanic de locomotivă și automotor -Pădureț Lucian ce i-a și urat ,,Domnule Puchi, văd c-ai inflamat spiritele pe acest site. Dă-i înainte, ptr.că avem nevoie de astfel de critici, pentru a rămâne cu ,,picioarele pe pământ,, ptr. a nu pierde legătura cu membri de sindicat.,, . În plus pe mecanicul de locomotivă și automotor- Pădureț Lucian îl felicită prin prezenta Președintele FSTFR-Maxim Rodrigo Gabriel, pentru că a înțeles corect și a precizat că ,,Mă văd însă obligat Puchii, să-ți aduc la cunoștință, că datorită Legii 62/2011, dacă nu ai membrii de sindicat( mă refer ca sindicat) 50%+ 1 din salariații societății(unității), nu ai ce să cauți la negocierile CCM-ului, decît dacă Federațiile Sindicale din care faci parte ca membru de sindicat au reprezentativitate la nivel de sector de activitate. Noi ca Sindicate, membri simpli, ne-am săturat să negocieze CCM-ul la nivel de SNTFC, alții decât cei care muncesc la această Societate. Îl doare undeva…pe cel de la Infra(FNFM/C), de la Marfă(FMLR), de mine și tocmai de acea a făcut Rodrigo acest apel sau solicitare pentru angajament al fiecărui membru de sindicat al FSTFR, cum vrei s-o iei, însă important este că dacă ai membrii de sindicat( mă refer ca sindicat) 50%+ 1 din salariații societății(unității) atunci sindicatul respectiv este singura organizație sindicală care are dreptul să negocieze CCM la nivel de CFR Călători.,, . Închei prin a felicita încă odată pentru atitudine salariații de la Ramura Tracțiune și în mod special pe mecanicii de locomotivă și automotor de călători:Puchii și Pădureț Lucian…și prin îndemnul și către ceilalți membrii de sindicat ai FSTFR din Ramura Comercial și din Ramura Vagoane de a-și face și ei cunoscute punctele de vedere pe site-ul http://www.fstf.ro …
Domnilor, după ce a-ți criticat Ministrul Transporturilor Relu Fenechiu, SNTFC-ul, Directorul General Valentin Dorobanțu, actual Meneger Privat (privat, un cuvânt care nu este pe placul Ministrului), inevitabil a-ți ajuns și la Liderii de Sindicat, la Federație( FSTFR), la Președintele Maxim Rodrigo Gabriel.
Unde ve-ți mai găsii un astfel de site ? Chiar dacă a-ți supărat puțin Liderii, eu spun că este un lucru foarte bun, adică benefic pentru Lideri. Asta da democrație.
Domnule Rodrigo, domnule Paul se pare că site-ul fstf.ro, s-a transformat în cea ce s-a dorit. Adică într-un site pentru toți membri de sindicat al Sindicatelor afiliate la FSTFR și nu numai, un site unde pot să-și spună , să-și strige nemulțumirile, mulțumirile (dacă este cazul), unde pot spune ce și cum gândesc.
Domnule Puchi, văd c-ai inflamat spiritele pe acest site. Dă-i înainte, ptr.că avem nevoie de astfel de critici, pentru a rămâne cu ,,picioarele pe pământ,, ptr. a nu pierde legătura cu membri de sindicat. Dar, ptr. că există și un DAR, părerea mea este că nu ai în totalitate dreptate, în ce-a ce privește mesajul Președintelui FSTFR. Dacă n-ai înțeles era un mesaj și totodată o provocare pentru toți membri de sindicat din Federație. Va și ne-a arătat că fiecare membru de sindicat în parte, este important pentru el și mai ales toți trebuie să conlucreze, pentru a ne fii mai bine, nouă celor care muncim la SNTFC,, CFR Călători,, SA.
Mă văd obligat, să-ți aduc la cunoștință, că datorită Legii 62/2011, dacă nu ai( mă refer ca sindicat) 50%+ 1 din membri de sindicat, nu ai ce să cauți la negocierile CCM-ului. Noi ca Sindicate, membri simpli, ne-am săturat să negocieze CCM-ul la nivel de SNTFC, alții decât cei care muncesc la această Societate. Îl doare undeva…pe cel de la Infra(FNFM/C), de la Marfă(FML), de mine și tocmai de acea a făcut Rodrigo acest apel sau angajament, cum vrei s-o iei.
Deci, dacă vrem să ne fie mai bine trebuie să fim toți cei de la SNTFC, într-un singur Sindicat.
Sper ca aceste rânduri să nu-ți taie apetitul de-a mai scrie pe site.
Domnule Presedinte cu ce ne garanteaza vechiul si noul manager ca va face ca cfr calatori sa mearga ,cine si in ce mod va raspunde in fata oamenilor daca dupa acest mandat va fi dezastru total, managerul ? ministrul ?.Ce garantie ne ofera ca nu mai suntem COBAII lor ,sau daca nu le reuseste se duc pe alta functie tot calduta si noi (D-zeu cu mila).Cine ii trage la raspundere pentru un eventual esec ?Sa nu se inteleaga ca eu sunt Gica contra dar nu mai am incredere in acesti oameni si vreau sa fie trasi la raspundere in cazul in care accentueaza raul deja facut ,asa cum si mecanicul plateste cea mai mica gresala asa sa plateasca si ei dar in functie si direct proportional cu gravitatea faptei. Puchi spre deosebire de tine eu sunt lider(fara nici o indemnizatie) si mecanic deci stiu foarte bine cu ce ne confruntam cu totii, eu unul ma simt jignit de felul cum ne judeci tu si Piratu pe toti (gen BALACEANCA …………..) ,de vorbe si de viteji si eu sunt satul toti vorbiti(la colturi la birt sau in alte parti numa unde trebe nu) fara sa stiti ce se intampla cu adevarat in cadrul acestei federatii ,de cate ori ai fost la liderul tau sa-l intrebi daca are nevoie de ajutor sau de cate ori l-ai sprijinit cu ceva sau incurajat cand a facut ceva pentru voi ? conteaza mult sa stii ,daca il cautam numa cand trebe sa ne dea prima de craciun ,paste sau vreo iesire la fotbal ii bai, bai mare la fotbal ,politica ,comentarii si sa criticam pe altii tot romanu-i bun .1 .Daca esti asa curajos dezvaluieti indentitatea .2.Spune cine este liderul tau si de ce esti nemultumit de activitatea lui.3.Voi ati ales sa va reprezinte, voi(nu federatia) il dati jos daca nu va mai reprezinta interesele (fara sa exageram, ce sta in puterea lui sau a federatiei).Tu personal de cate ori ai fost cu liderul tau la mitinguri ani trecuti ?(asta asa de curios ce sunt )
Domnule Aurelian,nu i-mi sta in obisnuinta sa perii pe nimeni ,dar va felicit pentru faptul ca a-ti adus la cunostinta Dlui.Puchi ca nu aveti salar de la sindicat,asa si eu de 5 ani fac voluntariat asta pentru ca ma bazez pe pregatirea mea profesionala si de aceea mi-am dezvaluit si indentitatea si spre linistea celor care cred ca la sindicate e numai o veselie sa afle de la mine ca la FSTFR nu este asa,poate si noi avem aceleasi drepturi si familii,dar ne-am luat un angajament sa reprezentam Oamenii,dar si ei trebuie sa stie ca sindicatul nu inseamna Bonus dePASTE,cRACIUN siALTE EVENIMENTE PREVAZUTE IN STATUTUL ORGANIZATIEI.Dragi membrii Liderii au nevoie de sprijinul vostru ,nici Mihai VIteazu nu a plecat la lupta singur ca a fost ales capetenie de ostire.Fiti alaturi de lider si de FSTFR.
De la acesta noua conducere, noi CFR-istii, nu ne asteptam la nimic bun ( Conditii de munca normale, locomotive performante, trenuri curate ). Pentru ca aceste asteptari sa se concretizeze, tot sindicatul trebuie sa se implice, prin marirea numarului membrilor de sindicat SDLBC unde presedinte este Maxim Rodrigo, care are o echipa capabila sa realizeze aceste lucruri. Mai avem nevoie doar de reprezentativitate iar eu Costache Marin, consilierul presedintelui, promit ca in cel mai scurt timp, sa aduc in randurile noastre inca 100 de noi membrii de sindicat, de la toare ramurile din cadrul SNTFC CFR Calatori SA. Fac apel la toti colegii mei din comitetul de conducere sa faca acelasi lucru.
Domnul Manager Dorobantu probabil ca este un Dinamovist infocat, pentru ca si-a asmutit cateii ( serviciul SC) sa-i faca treaba murdara si sub orice pretext,chiar si pentru vina de a mirosii a motorina, CFR-istii sa fie dati afara!!! Nefiind toti Rapidisti!!! Toata admiratia pentru domnul ministru Fenechiu si pentru lupta pe care o da cu Basescu, dar nu a fost in cunostinta de cauza cand a numit manager pe domnul Dorobantu,de-a lungul carierei sale acesta dovedind ca are inclinatii spre domeniul privat, pe care l-a favorizat tot timpul in defavoarea SNTFC CFR Calatori SA.
Domnilor, după ce a-ți criticat Ministrul Transporturilor Relu Fenechiu, SNTFC-ul, Directorul General Valentin Dorobanțu, actual Meneger Privat (privat, un cuvânt care nu este pe placul Ministrului), inevitabil a-ți ajuns și la Liderii de Sindicat, la Federație( FSTFR), la Președintele Maxim Rodrigo Gabriel.
Unde ve-ți mai găsii un astfel de site ? Chiar dacă a-ți supărat puțin Liderii, eu spun că este un lucru foarte bun, adică benefic pentru Lideri. Asta da democrație.
Domnule Rodrigo, domnule Paul se pare că site-ul fstf.ro, s-a transformat în cea ce s-a dorit. Adică într-un site pentru toți membri de sindicat al Sindicatelor afiliate la FSTFR și nu numai, un site unde pot să-și spună , să-și strige nemulțumirile, mulțumirile ( dacă este cazul), unde pot spune ce și cum gândesc.
Domnule Puchi, văd c-ai inflamat spiritele pe acest site. Dă-i înainte, ptr.că avem nevoie de astfel de critici, pentru a rămâne cu ,,picioarele pe pământ,, ptr. a nu pierde legătura cu membri de sindicat. Dar, ptr. că există și un DAR, părerea mea este că nu ai în totalitate dreptate, în ce-a ce privește mesajul Președintelui FSTFR. Dacă n-ai înțeles era un mesaj și totodată o provocare pentru toți membri de sindicat din Federație. Va și ne-a arătat că fiecare membru de sindicat în parte, este important pentru el și mai ales toți trebuie să conlucreze, pentru a ne fii mai bine, nouă celor care muncim la SNTFC,, CFR Călători,, SA.
Mă văd obligat, să-ți aduc la cunoștință, că datorită Legii 62/2011, dacă nu ai( mă refer ca sindicat) 50%+ 1 din membri de sindicat, nu ai ce să cauți la negocierile CCM-ului. Noi ca Sindicate, membri simpli, ne-am săturat să negocieze CCM-ul la nivel de SNTFC, alții decât cei care muncesc la această Societate. Îl doare undeva…pe cel de la Infra(FNFM/C), de la Marfă(FML), de mine și tocmai de acea a făcut Rodrigo acest apel sau angajament, cum vrei s-o iei.
Deci, dacă vrem să ne fie mai bine trebuie să fim toți cei de la SNTFC, într-un singur Sindicat.
Sper ca aceste rânduri să nu-ți taie apetitul de-a mai scrie pe site.
Ca si Dl. Rodrigo fac apel catre Lideri afiliati la FSTF sa fie alaturi de membri de sindicat si sa nu le piarda increderea ,pentru ca de acea au fost alesi.Membri de sindicat trebuie sa inteleaga ca nimic nu este usor de obtinut,necesita munca,munca de echipa,timp, devotament si respect pentru cei care ne-au ales si LIDERI au si ei nevoie de sustinerea membrilor lor de sindicat,este greu sa schimbi ce altii au gresit,dar alaturi de noi cei carora nu ne este frica sa ne dezvaluim indentitatea nu este imposibil,indemnul meu este sa va alaturati FSTF si sa ne recastigam drepturile sirespectul pentru profesia pe care o avem la SNTFC.Succes Paul.
DOMNULE PRESEDINTE FSTF am o propunere : se poate cere la negocierea actului aditional ca serviciile SC sa se numeasca SERVICIUL DE PAZA SI PROTECTI A BUNURILOR FIXE ,MOBILE SI PRODUSE FLUIDE ca dupa toata activitatea din ultima decata nu ia mai interesat SIGURANTA CIRCULATIEI(stare parcului de locomotive si automotoare, circulatia pe culoarul 4 PAN EUROPEAN)iara faptul ca disp. 18 isi face efectul se vede cu ochiul liber (mecanic trimis la examen psihologic peste rind ,mecanic acuzat ca este bara-bara extraterestri, revizor SC CENTRAL ce il intereseaza schimbarile in programul mecanicului (turnus)
PAULE cind o sa vezi tu sau ai sa constati ca ADMINISTRATIA si/sau cei care fac parte din ia ca va respecta CCM si regulamentele in vigoare asta inseamna ca(SA TIMPIT LUPU DE TOT )sau a venit sau numit un MENEGER GERMAN la conducerea CFR CALATORI care cu siguranta va aprecia pe cei care muncesc nu cei ce cara cana de cafea /ceai pe casa scarii la instituti PRIVATE CU CAPITAL MAJORITAR DE STAT
PS;POPICA frate, PAUL nu va fi niciodata singur te asigur eu ‘; PS DOMNULE Puchi cred ca daca va fi nevoie de sprijinul menbrilor de sindicat pentru a protesta intrun anume fel in-potriva deciziilor abuzive care sigur vor fi luate de catre (MENEGERUL) DOROBANTU VALENTIN sigur veti sta la marca ; eu sunt patit si am simtit-o pe pielea mea, pentru ca eu sunt unul din semnatarii CCM 2012-2014 si am avut ocazi sa vad si sa simnt presiunile unei astefel de negocieri ,sper ca acum la negociere actului ADITIONAL 2013-2014 colegi de la cealalta FEDERATIE /FNFMC/FNRV sa ne fie alaturi. IAR DACA NE SUNTETI ALATURI vom reusi, si mai va spun un lucru ;;;LUPUL ISI SCHIMBA PARUL DAR NARAVUL BA (MENEGERUL PRIVAT) asa domnule Puchi nu amestecati” ciorba cu ciocolata pe post de salata de sezon ”iar daca doriti sa mai comentam da-tim un telefon fara suparare.
Pochii nu trebuie să fi LIDER de sindicat al FSTFR pentru a contribui la creșterea numărului membrilor de sindicat a sindicatelor din care facem parte și care sunt afiliate la FSTFR. Una din soluțiile FSTFR pentru a avea numai fapte și nu doar vorbe și mai puține fapte , este angajamentul pe care fiecare membru de sindicat al FSTFR și-l poate lua față de sindicatul afiliat la FSTFR din care face parte membrul de sindicat în sensul că fiecare membru de sindicat va convinge alți 10 salariați de la CFR Călători să se afilieze la unul din sindicatele afiliate la FSTFR și angajamentul fiecărui Lider de sindicat din sindicatele afiliate la FSTFR că vor da exemple personale și va convinge cel puțin un sindicat din sindicatele existente la CFR Călători să se afilieze la FSTFR pentru ca în final FSTFR să aibă mai mult de jumătate din numărul salariaților CFR Călători ca membrii ai săi de sindicat și astfel numărul membrilor de sindicat ai FSTFR ce va conține majoritatea salariaților CFR Călători va impune conducerii FSTFR să schimbe situația financiară (prin impunerea unei adevărate eficientizări a activității etc) a CFR Călători și a salariaților CFR Călători …Și repet sunt omul care se bazează pe membrii de sindicat ai FSTFR și care speră ca fiecare membru de sindicat al FSTFR să se bazeze pe Președintele FSTFR și pe întreaga conducere a FSTFR , pentru că Conducerea FSTFR împreună cu membrii de sindicat ai FSTFR trebuie să găsească soluții la toate problemele CFR Călători și odată identificate aceste soluții , ele trebuie să devină obligatorii pentru toți membrii de sindicat ai FSTFR, inclusiv pentru Conducerea FSTFR…
D-le Presedinte, eu nu sunt LIDER ptr. a convinge pe cineva de ceva. Eu conving, numai prin fapte. De vorbe sunt satul si la fel ca mine, multi altii.
D-tra, prin faptele d-tra trebuie sa convingeti. Asa ca punetiva toti liderii la treba, ptr. ca unii fac iar altii stau si se uita(degeaba).
D-le Popa ne crezi prosti?
Paule ai înțeles foarte bine că FSTFR nu va acepta niciodată ca salariații CFR Călători să fie umiliți…, dar este adevărat că FSTFR nu poate accepta niciodată ca decât membrii de sindicat ai FSTFR să nu fie umiliți de conducerea CFR Călători sau de conducerea Ministerului Transporturilor…și asta pentru că legea îi permite FSTFR să-și reprezinte decât membrii săi de sindicat…și da Paule FSTFR va merge mai departe pentru copii noștrii și pentru cei care ne vor urma și vor deveni membrii noștri de sindicat…
Puchii hai să facem cunoscut site-ul http://www.fstf.ro la toți salariații societății CFR Călători și să le solicităm să facă comentarii pentru a putea cunoaște permanent toate nevoile salariaților CFR Călători și pentru a putea spune că facem și ceva propun să ne luăm angajamentul că fiecare membru de sindicat al FSTFR va convinge alți 10 salariați de la CFR Călători să se afilieze la unul din sindicatele afiliate la FSTFR pentru ca în final FSTFR să aibă mai mult de jumătate din numărul salariaților membrii săi de sindicat și conform legii să fie astfel singura organizație sindicală tip federativ care se transformă în sindicat național în urma votării unui nou statut și în urma unor alegeri ale noului Organ de Conducere pentru noul Sindicat Național creat prin unirea majorității salariaților din SNTFC,,CFR Călători,,SA care să aibă ca Obiectiv Principal eficientizarea adevărată a SNTFC,,CFR Călători,,SA și negocierea unor salarii care să permită salariaților SNTFC,,CFR Călători,,SA să aibă salarii în prezent și în viitor comparabile cu puterea financiară pe care au avut-o salarile CFR-iștilor în trecut …
Dupa cum vedeti laFSTFR ne dezvaluim indentitatea, lucru care dovedeste ca nu suntem Vanduti,alaturativa noua si vom merge mai departe ,pentru copii nostrii,pentru cei care vor veni dupa noi .PAUL MANOLESCU.
Sunt omul care se bazează pe membrii săi de sindicat și care vrea ca fiecare membru de sindicat al FSTFR să se bazeze pe Președintele FSTFR. Conducerea FSTFR împreună cu membrii de sindicat ai FSTFR trebuie să găsească soluții la toate problemele CFR Călători și odată identificate aceste soluții , ele trebuie să devină obligatorii pentru toți membrii de sindicat ai FSTFR, inclusiv pentru Președintele FSTFR. Una din condiții pentru a găsii soluții este aceea ca membrii de sindicat ai FSTFR , de la ultimul membru de sindicat afiliat până la Președintele FSTFR ,să dea dovadă de disciplină ,să stabilească împreună angajamente și obiective și să și le asume… și repet să stabilească împreună (de la ultimul membru de sindicat afiliat până la Președintele FSTFR) angajamente și obiective și să și le asume împreună…Una din soluții este ca FSTFR să adune câți mai mulți membrii de sindicat din toate Ramurile de la SNTFC,,CFR Călători,,SA, adică să-și atragă de partea sa câți mai mulți salariați de la CFR Călători…etc.
Prin comentariul acesta Dle. Rodrigo ,a-ti transmis mesajul mult asteptat,ca toti membrii de sindicat sa -si indeplineasca atributiile din fisa postului si sa nu se mai ascunda dupa fusta unui sef sau eventual a sindicatului din care face parte.Felicitari.Dar si ADMINISTRATIA sa respecte CCM ,STATUTUL FEROVIARILOR si REGULAMENTELE .
Presupun ca la vechimea d-stra d-le Puchi ati avut acazia sa nu iesiti cu utilajul sau sa nu -i miscati roata pe vremea grevelor adevarate . Pot sa va spun ca in afara de comentarii , personal nu am miscat roata atunci cand eram amenintati cu, cartile de munca pe masa parca prin 1993 . Si nedeclinarea adevaratei identitati este tot un soi de tacere .
În lumea francofonă echivalentul pentru CEO este PDG (de la Président – Directeur Général).
Președintele consiliului de administrație poate fi directorul general sau directorul societății, desemnat în condițiile stabilite prin actul constitutiv sau ales de membri consiliului de administrație. Ca președinte aceste îndrumă activitatea consiliului de administrație, iar ca director general pregătește lucrările consiliului, îndeplinește hotărârile luate, angajează personalul societății. Președintele consiliului de administrație are și conducerea AGA (Adunarea Generală a Asociaților/Acționarilor).
În Uniunea Europeană există condiția ca șeful executiv și președintele administrativ să fie funcții separate. Acest lucru asigură o distincție între conducere și management și permite delimitarea clară a autorității. Scopul este acela de a preveni un eventual conflict de interese și concentrarea puterii în mâinile unei singure persoane.
dl. fenechiu a spus tot ce-a avut de spus , in 21 martie 2013. restul e cancan…
Mulţumim FSTF că sunteţi atât de dedicaţi angajaţilor cfr călători şi vă felicităm pentru că sunteţi alături de noul manager privat (CEO). Ce a făcut însă dl. director general în toată această perioadă, nu mai contează…. important este că noul manager privat va avea un salariu mai mare (3 în 1).
Fostul director general începând din 21 martie 2013 va fi un manager privat cu alt caracter ? un manager privat orientat spre binele companiei ? care respectă angajamentele şi salariatii ???….
Dl. manager privat a auzit de criteriul COMPETENŢEI şi AL PERFORMANŢEI ?,atât de invocate de ministrul Fenechiu….. că după “promovările” impuse de dânsul, aceste CRITERII LIPSESC CU DASĂVÂRŞIRE DIN PROGRAMUL ZILNIC al d.lui dorobanţu – despre abuzuri, ilegalităţi şi angajări “ciudate” aţi auzit ??? astea vor continua direct proporţional cu salariul ”3 în 1”,nu ? dl.manager privat şi-a pierdut de mult increderea şi respectul in faţa oamenilor.
succes….dar fără mulţi dintre noi.
“Cetăţenii României, membri în marea familie europeană, au aceleaşi drepturi şi obligaţii ca şi cetăţenii celorlalte state membre ale Uniunii Europene, se bucură de beneficiile pe care le asigură politicile Uniunii şi împărtăşesc valorile care stau la baza acesteia: respectarea demnităţii umane, libertăţii, democraţiei, egalităţii, statului de drept si drepturilor omului”
ARTICOLUL 30 din Constituţia României
(1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile.
“CU DEOSEBIT RESPECT ”
Domnilor Lideri, pentru că înțeleg că sunteți lideri pe la diverse sindicate la Federație
(fstf), eu nu aștept de la d-tră comentarii. Aștept să văd decizii luate împotriva acestor Șacali, a acestor impostori, care în momentul de față conduc MTI și CFR Călători, ca noi ceilalți, simpli membri de sindicat să vă urmăm. Membri (dumneavoastră) de sindicat sau săturat să fie manipulați de lideri (vezi unele greve și ultima încetare de lucru).
Sunt obligat să recunosc( chiar dacă nu vreau), că deschiderea acestui site, este un pas înainte și pentru asta felicit (dacă are vre-o importanță) pe cei cu inițiativa. Numai așa am posibilitatea de a-mi exprima punctul de vedere, asupra a tot ce face și nu face FSTF. Dar observ că nu vă place să fi-ți criticați. Vă spun, că eu numai asta am să fac; așa că mai bine să nu -mi dați motive să mai scriu pe site.
Nu, d-le Popa, nu, Președintele nu are dreptate. Cum crezi tu, că un Director Interimar care a afost croit numai pe distrus SNTFC-ul, peste noapte ca și Meneger Privat(ce denumire pompoasă,auzi MENEGER PRIVAT) va face ceva ptr. CFR Călători ? Înafară de a ceda trenuri privaților, de a face disponibilizări , de a tăia salarii ce altceva ai mai văzut la acest fost Dir. Gen.? Voi dați-vă dreptate acolo unde vă strângeți (ședințe), nu pe site, pentru că aud și văd că sunteți împărțiți, ca și politicieni noștri mult ,,iubiți,, în ,,putere și opoziție,, iar după umila mea părere nu ie bine (d-l Chestor nu ie bine, d-l chestor). Aici(site) comentați doar câți-va, unde sunt comentarile celorlanți Lideri ? Nu vor să se pună rău cu administrația? Scuze, aștia-lalți TAC și FAC, nu !?
D-le Paul, din comentariul meu n-ai înțeles decât că am vechime la calea furată. Î-mi pare rău. Eu am vrut să scot în evidență lipsurile cu care ne confruntăm zi de zi și nimic mai mult. Eu, singurul lucru care pot să-l fac, și-l fac, este să nu ies cu ,,utilajul,, din Depou, dacă nu corespunde comf. 201. Restul ce-am spus, este de competența altcuiva. A administrației și sindicatelor.
DOMNULE Puchi cu respectul pe care il am pentru toti CFR-ISTII indiferent de ramura unde I-SI DESFASOARA activitatea,mi-am dezvaluit indentitatea,dovada ca nu sunt Vindut, cine va obliga sa iesiti la tren cu locomotivele sau automotoarele necorespunzatoare ,asa cum cer ordinele 310/1/441/1993,ord 17rl/1/1988,disp 18/2013?Asteptati sa iasa Paul sau cei care sunt ca el in fata?Va rog punetiva pretul adevarat,dar si sa va faceti treaba.
Domnule Puchi la 47 de ani am 2 copii fete si cred ca am si eu cheltiueli si alte obligatii,ca altfel sa stiti,draga Dle nu i-mi iroseam timpul cu acest site,si am inteles totdeauna lipsurile colegilor mei si sa stiti ca nu am nici un beneficiu din activitatea sindicala pe care o duc si mi rapeste o mare parte din timpul meu ,timp care este la fel de pretios ca si al dumneavoastra si ca al celorlanti membrii de sindicat.Cu respect.
Presedintele are dreptate poate domnul dir.gen din noua postura (COE) va privii obiectiv situatia fara a face ,,o politica de ramura ” si fara a lua situatiile din SNTFC in mod personal .Haide sa vedem ce planuri are dl.dir.gen .
P.S.
Serpii ies din luna Aprilie sa nu crezi Piratule ca atat timp cat comentezi corect cu afirmatii palpabile si usor de demonstrat , esti sustinut .Poti sa si taci si sa faci .Paul niciodata nu vei fi singur .
Puchii să ști că la Antena 3 m-a sunat si pe mine cineva sa ma uit … Sa sti ca referitor la cazul Roșeanu imi dă de gândit si mie si cred ca si voua si imi dau seama ca Antena 3 dintr-un om corect face un vinovat daca vorbim de cazul Roseanu…Acum ca avem la SNTFC,,CFR Calatori,,SA un Manager Privat pe Domnul Valentin Dorobantu trebuie macar la inceputul mandatului sa speram si noi si domnul Manager Privat Valentin Dorobantu ca putem impreuna sa ducem SNTFC,,CFR Calatori,,SA pe profit…
Alo,alo, domnilor mecanici mai citiți site-ul ăsta ? Ce-ați tăcut așa dintr-o dată?
Acum că avem Menger Privat vă merge cumva mai bine ?
Da-ți de știre lui Dorobanțu, că nu vă e teamă de el. Sau vă e ?
D-le Maxim, încă na-ți învățat că ăștia ne mint cu televizoru ? Antena 3, vă mai spune ceva ,după episodul Roșianu ? Văd că nu învățați nimic din politica USL-isto-Voiculistă.
A-ți văut de ce-i înstare Antena 3. Cazul Roșianu, cazul Năstase, nu vă dă nimic de gândit ? Ăștia dint-un om corect fac un hoț și invers, precum este interesul Patronului Antenei 3.Așa că lăsați-o baltă.
Domnule Puchi ,dupa 28 de ani de cale ferata ,am ajuns la concluzia ca fiecare zi de lucru este un chin atunci cand esti inconjurat de indivizi creati in timp de incompetentii cu functii si care fac front comun impotriva ta ,asta la depoul Ploiesti,unde daca nu esti cu ei nu esti bun.Cu toate ca ,conducerea la PLOIESTI ar dori sa mearga treaba,gruparea creata de cei din naintea mea fac tot posibilul sa ma alunge din Depoul lor si sa intretina obiceiurile care mie nu-mi plac .
, Domnul Ministru-Relu Fenechiu spune la Antena 3 că ,,Ministrul Transporturilor-Relu Fenechiu și Președintele României -Traian Băsescu sunt caractere diferite .,,…
Ministrul Transporturilor-Relu Fenechiu spunea la Antena 3, azi 22.03.2013 între orele 22.00 și 23.00 , că vedem des la Televizor că se spune că cineva a furat, dar ar trebui ca mai înainte să spunem că cineva a furat, să verificăm acest lucru și apoi să spunem că cineva a furat dacă este adevărat că a furat… Poate învață ceva de la Ministrul Transporturilor-domnul Relu Fenechiu și cei de la Serviciile Teritoriale de Siguranța Circulației de la SNTFC,,CFR Călători,,SA…
Urmăriți pe Ministrul Transporturilor pe Antena 3 azi 22.03.2013, între orele 22.00 și 23.00 și discutăm pe urmă…
Paul spuneai că ai făcut o postare si ai tras un semnal de alarmă și este foarte bine. În situația când faci postări și tragi semnale de alarmă , ori avertizezi că se poate întâmpla ceva , ori se oprește trenul de călători pentru că ai tras semnalul de alarmă și deci nu ai cum să fi ținut la marcă și sigur vei fi băgat în seamă de cineva…
Domnule Presedinte ,cu speranta ca stiti ce masuri trebuiesc luate ,sa terminam odata cu cei care ne baga profesia in noroi,noroi in care numai ei si necuvantatoarele pe care le sacrificam in DECEMBRIE se simt bine.Hai sa numim pe functii,numai pe cei competenti si cu respect pentru cei pe care sunt platiti de SNTFC sai instruiasca sau reprezinte.Numai atunci vom fi apreciati la adevarata valoare ,nu piardem mai nimic daca renuntam la cei fara respect,demnitate si la cei care cocotati pe cate o functie cred ca pot calca in picioare pe cine vor si cand vor ,pe cei care ameninta mecanici ca nu se stie data viitoare.
Puchii să ști că și eu am peste 20 de ani la calea ferată actuală și sunt de accord cu tine că așa mari neajunsuri ca acum nu am suportat niciodată, atât pe plan material (financiar), cât și pe plan profesional, dar și pe plan al dotărilor și să nu uităm că și despre curățenia și confortul din trenuri și de pe locomotive vorbesc călătorii și consider și eu că primul Manager Privat trebuie să demonstreze că Managerul Privat de la SNTFC,,CFR Călători,,SA eficientizează în cele 6 luni de mandat societatea, că ia măsuri care vor elimina rapid neajunsurile salariaților care le fac acestora viața grea și că astfel va aproba mărirea salarilor, va sprijini perfecționarea salariaților, va dispune dotarea și modernizarea corespunzătoare a Depourilor de Locomotive, dormitoarelor , locomotivelor, automotoarelor , ramelor electrice și a vagoanelor , va găsi soluții ca să fie curățenie și confort în trenuri și locomotive etc. Să ști Puchii că atâta timp cât FSTFR nu reprezintă mai mult de jumătate din salariații CFR Călători, FSTFR nu va putea să schimbe situația decât partial…
Domnule Maxim Rodrigo, vă mulțumesc petru aprecieri dar nu mă încălzește cu nimic, aceste aprecieri ale dumneavoastră, știind că am de plătit rate la bancă,de ținut copii la școală, de hrănit 4 guri-și astea mari- de plătit facturi. Facturi care de altfel sunt tot mai mari, în funcție de cursul Euro, Euro care se scumpește pe zi ce trece; eu ca și alți CFR-iști, ca și întreaga națiune Română, suntem plătiți în LEI. Lei care sunt tot mai greu de găsit, de-și muncesc-spun eu- corect și cu dragoste pentru meseria-funcția de- Mecanic de Locomotivă. Am peste 20 de ani la calea (furată) ferată și mai mari neajunsuri ca acum nu am suportat niciodată. În primul rând pe plan material (financiar). În al 2-lea rând pe plan profesional, unde ne confruntăm cu tot felul de lipsuri; de la banalele becuri ptr. semnalizarea trenului și până la piese de schimb la locomotive, Rame Electrice, ADH-uri, Deziro etc.
De curățenia în trenuri și locomotive nu vorbește nimeni, este cumva un subiect TABU. Ne înbolnăvim pe aceste locomotive ale lui Dorobanțu -cu tot respectul pe care v-il datorez, dar eu nu-l pot numii Domn încă, trebuie să câștige această denumire sau formulă de respect, cum doriți- murdare, put(urât mirositoare), fără dotările necesare în posturile de conducere; iarna înghețăm iar vara ne,, topim,, de cald, dar cred că cunoașteți toate astea. Ce avem de gând în acest sens? În CCM sunt cuprinse condițile de muncă, de ce nu obligăm această proastă administrație să respecte CCM-u;, eu știu că este lege( legea părților). Dacă vor Procese, dațile procese, dați de lucru la armata de juriști din central și regionale, că oricum taie frunză la câini.
Domnule Paul, am citit comentariul dumneavoastră. Părerea mea este că așa au, am fost învățați tot de către funcția -pe care cu cinste o reprezentați- dumneavoastră. Aș spune mai multe aici dar nu vreau să lovesc în toți mecanici. Să știți că sunt mai mulți mecanici pregătiți, decât cei nepregătiți. Dar cum la noi minoritatea, bate majoritatea, mă opresc aici.
Î-mi pare bine că există acest site, care-mi dă posibilitatea să-mi mai vărs din … .
Domnule Puchi sunt mecanic instructor Atestat AFER de 10 ani din care 4 ani la GFR am lucrat cu cateva sute de mecanici de locomotiva dintre care unii erau beneficiari de drept a protectiei sociale(pensie),altii ca noi si nu am gasit nici un mecanic prost pregatit,dar am intalnit unii cu personalitate ,altii cu mai putin bulan .Cu respect.Manolescu Paul Dep.CFR Ploiesti
Marian,nu se ascunde niciodata Paul,dar cand observ ca sunt tinut la MARCA ma gandesc ca m-am uzat cam mult in 5 ani si nu ma bagat mai nimeni in seama.Daca ai observat am facut o postare si am tras un semnal de alarma ,in ce priveste unele Obiceiuri neortodoxe ale unor personaje OBSCURE care fac abuz dupa abuz badjocorind si umilind salariatii si stiu mai multi de aceste NULITATI dar totusi sunt acceptati,asadar nu uita Paul nu este nebun si nici nu se regaseste printre astfel de indivizi .
PAULE si ceilalti care fac parte din FSTF ROMANIA ( CD+BP) vati internat la BALACEANCA/SPITALU nr9 nu va vad comentarile sau vati ascuns ca sarpii FRATILOR HAI SA NE PUNEM UMARUL SI SA NU INGENUNCHEM IN FATA LOR
PS; PENTRU SERVICILE SC a CFR CALATORI nu mai fiti PITBULI de alta tara fiti CAMELEONI DE ROMANIA ”” CU DEOSEBIT RESPECT””
DOMNULE PRESEDINTE MAXIM RODRIGO GABRIEL am convingerea ca acum find in postura de MENEGER A CFR CALATORI, DOMNUL VALENTIN DOROBANTU va dori sa aplice HG 23/2013 la clasa 1 de salarizare cu respectarea coeficentilor K in toate cazurile in care salariati sunt si majoritatea sa speram ca va fi mutumita cu aplicarea a 750 ron pe grila de salarzare pina la data de 01-07-2013 iar cu data de 01-07-2013 cu 800 ron va creste si randamentul salariatilor sper ca DOMNUL VALENTIN DOROBANTU sa poata sa bucure sufletul a sute de CFR-sti
DOMNULE PRESEDINTE MAXIM RODRIGO GABRIEL va multumesc pentru incurajarile de bine***** pe care mi-leati adresat in vederea negocieri unui act aditional la CCM 2012-2014 singurul lucru care ma bucura la momentul respectiv este ca voi putea sa il privesc in fata pe singurul MENEGER [[[ PRIVATA]]]””” A CFR CALATORI asta in cazul in care va putea sa tina fruntea sus si sa,si participe la sedinta totusi dupa cite il cunoastem pe domnul MENEGER va fi prezent in spatele usilor deschise pentru a putea savura noua lui postura de MENEGER [[[PRIVATA]]]””” A CELEI CE A FOST CINDVA ;;; SNTFC CFR CALATORI SA,,,,CU DEOSEBIT RESPECT””
Interesant este că după ce ați aflat că și la SNTFC,,CFR Călători,,SA s-a pus manager privat din data de 21.03.2013 nu s-a mai făcut nici un comentariu și deși au fost mai mult de 300 de cititori ai site-ului http://www.fstf.ro, unde la comentariile de la,,Dreptul la Replică,, Președintele FSTFR vă asigura că împreună FSTFR și Sindicatele afiliate la FSTFR , respectiv majoritatea membrilor de sindicat ai FSTFR vom face ceva…până SNTFC,,CFR Călători,,SA nu o să ajungă în COLAPS TOTAL și poate că totuși și domnul Valentin Dorobanțu ca manager privat va vrea și dânsul să facă SNTFC,,CFR Călători,,SA o societate rentabilă…pentru că un manager privat este mult mai bine plătit decât un Director General și în toate cazurile în care ești mult mai bine plătit muncești și mai bine …și pentru că domnul Valentin Dorobanțu poate să facă ceva pentru ca SNTFC,,CFR Călători,,SA să fie o societate rentabilă , dar asta numai dacă vrea… Vă promitem că FSTFR va urmări evoluția SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru a se transforma din o societate rentabilă într-un operator national de transport feroviar de călători de stat al poporului roman și pentru poporul roman care să fie protejat de poporul roman pentru că este unul dintre puținele bunuri pe care le mai are acest popor român și pentru că acest bun trebuie să rămână al poporului roman care trebuie să-i ceară Managerului Privat de la SNTFC,,CFR Călători,,SA-domnului Valentin Dorobanțu să nu mai anuleze nici un tren de călători și din contră să se lupte să introducă cât mai multe trenuri de călători pe zi pentru a satisfice toate cerințele de călătorie a poporului roman, să se lupte pentru ca trenurile de călători să ofere confortul necesar poporului roman pentru a se deplasa cu trenurile de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA, să facă ca salariații SNTFC,,CFR Călători ,,SA să fie mândrii că sunt salariații acestei societăți și să fie și ei bine plătiți pentru că așa cum arătam dacă domnul Valentin Dorobanțu va fi mai bine plătit, adică dacă va putea câștiga acum într-o lună cât câștiga înainte în câteva luni, poate și salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA vor putea acum să câștige la salariu ca în sfârșit pe clasa 1 de salarizare să fie salariul minim de bază brut conform HG nr. 23/2013 cu respecterea coeficientului K de ierarhizare …pentru că în toate cazurile în care salariații sunt mult mai bine plătiți aceștia munceșc mult mai bine …
SLMC PETROSANI – AURELIAN PROCA spuneai că ,,Si transmite-i din partea mea sa nu mai dea trenurile la solicitarea lui Bolos telefonic sau prin alt mod .Bolos trebuia sa mearga la Directori sa nu privatizeze majoritatea sectiilor de pe regionala Timisoara nu sa sune pe (prietenul lui Vali )Directorul General sa ceara trenurile altora ,chiar daca pentru remorcarea lor se fac ore regie in plus .,, . SĂ ȘTI că sunt de accord cu tine că Boloș trebuia să meargă la Directori să nu privatizeze majoritatea sectiilor de pe regional(sucursala) Timisoara și sunt de accord că măcar FSTFR trebuie să meargă la Directori să nu privatizeze majoritatea secțiilor de pe regionale (sucursale) , iar referitor la întâlnirea la care Domnul Director General Valentin Dorobanțu a invitat 2 reprezentanți ai FSTFR în 21.03.2013 la ora 13.00 la sediul CFR Călători pentru discuții privind orele suplimentare la funcțiile de mecanic locomotivă și automotor și la funcția de mecanic ajutor de locomotivă și automotor,vă pot spune că întâlnirea a fost nu cu Domnul Director General Valentin Dorobanțu , ci cu câte 2 reprezentanți de la fiecare din federațiile: FSTFR, FMLR,FNFM/C și FSRV și cu Directorul General Adjunct Protopopu Gabriel , doamna Directoare Marcela Nae etc. , iar discuțiile privind orele suplimentare la funcțiile de mecanic locomotivă și automotor și la funcția de mecanic ajutor de locomotivă și automotor au fost în sensul că trebuie să se plătească orele suplimentare castigate în instanță definitive și irevocabil de FSTFR pentru membrii de sindicat ai SDLBC și care conform eșalonării trebuiau plătite în decembrie 2012 sau ianuarie 2013 , precum și toate orele suplimentare care au deposit 60 zile și nu au fost compensate sau plătite. De asemenea s-au purtat discuții pe găsirea soluților pentru efectuarea a cât mai puține ore suplimentare pe viitor la funcțiile de mecanic locomotivă și automotor și la funcția de mecanic ajutor de locomotivă și automotor , precizându-se că se va muta temporar prestații de la un Depou la altul astfel încât toți mecanicii de locomotive și automotor să-și facă norma și astfel încât să se efectueze cât mai puține ore suplimentare pe viitor. De asemenea reprezentanții FSTFR au solicitat respectarea eșalonărilor făcute anterior pentru drepturile salariale castigate, de FSTFR și/sau de sindicatele afiliate la FSTFR, în instanță definitiv și irevocabil . Reprezentanții FSTFR au solicitat și respectarea prevederilor Actului Adițional existent la CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2012-2014 etc.
Dany spuneai că ,,Înaintea alegerilor, USL (Ponta), promitea că CFR-iștii vor beneficia din nou de —autorizații de călătorie gratuite în interes de serviciu și în interes personal pe calea ferată—, dar se pare că nu mai are nevoie de voturile noastre….,,.Eu încă mai cred că se vor tine de promisiunile făcute anterior…Cred că acum când există manageri privați la : CNCF,,CFR ,,SA, SNTFM,,CFR Marfă,,SA și SNTFC,,CFR Călători,,SA, că aceștia nu-și vor dezamăgii proprii salariați și că în consecință CFR-iștii vor beneficia din nou de autorizații gratuite de călătorie în interes de serviciu și în interes personal pe calea ferată începînd cu luna aprilie 2013, după ce în 29 martie 2013 se va aproba BVC-ul pe anul 2013 la SNTFM,,CFR Marfă,,SA etc. și da Eu încă mai cred …
Domnule Pavăl Marian ești în postura de a face parte din comisia de negociere care va semna un act aditional la CCM împreună cu primul Manager Privat la SNTFC,,CFR Călători,,SA , domnul Valentin Dorobanțu.Vă doresc din suflet la toți semnatarii ca după ce semnați Actul Adițional la CCM la Nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2012-2014, acesta să cuprindă măriri de salarii, încetarea suspendării altor drepturi salariale, acordarea Primei de Paște etc și în consecință vă doresc să fiți primii care dați semnalul că situația la SNTFC,,CFR Călători,,SA se schimbă în bine…
Domnule Pavăl Marian poate că din postura de Manager Privat la SNTFC,,CFR Călători,,SA , domnul Valentin Dorobanțu și Serviciile Teritoriale SC vor ajunge la concluzia că MECANICUL de LOCOMOTIVA si AUTOMOTOR trebuie RESPECTAT CU DEOSEBIT RESPECT!!!!
Jimmy ai dreptate că domnul Ministru al Transporturilor ne-a “ascultat” dorintele si l-a (re)numit in functia de CEO (manager privat) pe domnul Valentin Dorobantu. Mai mult pot să spun că în momentul numirii ca manager privat a domnului Valentin Dorobanțu mă aflam în biroul acestuia discutând despre situația CFR Călători și încercam prin dialog social să rezolvăm mai multe probleme ale membrilor de sindicat ai FSTFR . Așa că am intrat în Biroul domnului Valentin Dorobanțu când era în ultimile clipe de Director General și am ieșit din Biroul acestuia când devenise Manager Privat la SNTFC,,CFR Călători,,SA, dânsul știa asta , eu însă, deși aflasem că se va întâmpla acest lucru în viitorul apropiat, nu am știut în acel moment că voi fi doar eu și dânsul,față în față, Maxim Rodrigo Gabriel cu domnul Valentin Dorobanțu în ultimile clipe de Director General și în primele clipe ale acestuia de Manager Privat la SNTFC,,CFR Călători,,SA…Jimmy aș vrea să-ți spun că am reținut solicitarea ta prin care ,,Ca membru de sindicat al FSTFR îi ceri domnului Președinte Maxim Rodrigo Gabriel, sa faca ceva….. pană nu o sa ajungem in COLAPS TOTAL!,, și te asigur că împreună vom face ceva…până SNTFC,,CFR Călători,,SA nu o să ajungă în COLAPS TOTAL și poate că totuși și domnul Valentin Dorobanțu ca manager privat va vrea și dânsul să facă SNTFC,,CFR Călători,,SA o societate rentabilă…pentru că un manager privat este mult mai bine plătit decât un Director General și în toate cazurile în care ești mult mai bine plătit muncești și mai bine …
Uitati-va cum Domnul Ministru al Transporturilor ne-a “ascultat” dorintele si l-a (re)numit in functia de CEO (manager privat) pe “minunatul” domn Valentin Dorobantu….. La fel a facut nea’ Fenechiu si cu C.A si A.G.A ai SNTFC “CFR Calatori” …… i-a schimbat pe toti: Doamna Galben Dana fosta consiliera prezidentiala, hopa si ea a ajuns Presedintele Consiliului de Administratie al SNTFC. Domnul Micu Gheorghe care era, ce era pe la SNTFM “CFR Marfa”, si el in A.G.A al SNTFC…….. Domnul Fenechiu a declarat ca numai domnul Dorobantu era cel mai compatibil pentru functia de CEO la SNTFC….. Se pot intelege amandoi….. Domnilor si doamnelor salariati ai SNTFC “CFR Calatori” S.A si membri de sindicat ai FSTFR, incepand de azi 21.03.2013 ve-ti asista la PRABUSIREA colosului majoritar de stat SNTFC….. Cred ca astia 2: Dorobantu si Fenechiu sunt indestructibili….. Chiar nu se poate sesiza nimeni sa faca ceva pentru noi….. Suntem chiar cei mai mari paria ai Romaniei??? Ca membru de sindicat al FSTFR ii cer domnului Presdinte Maxim Rodrigo, sa faca ceva….. pana nu o sa ajungem in COLAPS TOTAL!
IN ATENTI DOMNULUI DIRECTOR GENERAL VALENTIN DOROBANTU toti cei care au semnat si parafat un CCM sau un act aditional la CCM au fost DEMISI . LIVIU PESCARASU; IOAN DORIN MAIER credeti ca aveti vreo sansa sa scrieti cea mai neagra perioada a CFR -ului dupa revolutia din 89 CU DEOSEIT RESPECT!!!!!
pentru toti MECANICI DE LOCOMOTIVA si AUTOMOTOR domnilor propunerea mea este sa il urcam in postul de conducere a unei locomotive pe (DOMNUL ) DOROBANTU cind afara sunt 40 de grade celsius si sa il lasam acolo fara a avea posibilitatea de a se hidrata timpul cit vroia sa faca serviciul maxim pe locomotiva si poate atunci va intelege ca MECANICUL de LOCOMOTIVA si AUTOMOTOR trebuie RESPECTAT CU DEOSEBIT RESPECT!!!!
DOMNULE PRESEDINTE legea audio-vizualului pedepseste posturile tv care nu avertizeaza aspra unor imagini care ne afecteaza emotional DAR pe cei care vor sa distruga CFR -ul cine se va sesiza sa le ceare o explicatie pentru tot ce au facut si vor sa faca cu CFR-ul dumneavostra ne cereti sa avem respect si decenta in tot ce scriem iar eu va intreb pentru cine sa avem respect CU DEOSEBIT RESPECT !!!! PS: pentru LUCIAN dumnezeu iti da nu i-ti baga in sin ai dreptate DAR (ASTIA )care conduc MTI ce ne-a dat casa fie respectati de noi CFR-sti CU DEOSEBIT RESPECT !!!