Pe site-ul www.fml.ro apare o stire de “ultima ora”…“Federația Sindicatelor Transportatorilor din România (FSTFR) a inițiat o serie de procese în justiție împotriva Alianței Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF), organizație din care FSTFR a făcut parte pînă în vara anului trecut. Procesul prin care FSTFR solicita instituirea unei ordonanțe președințiale prin care să fie repus în drepturile pierdute o dată cu excluderea din AFTF a fost soluționat definitiv de Curtea de Apel București în defavoarea FSTFR.”… Aici aveti hotararea de pe site-ul Curtii de apel Bucuresti… www.portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000309815&id_inst=2
Trageti singuri concluzii. Ce este Ordonanta presedintiala?…
Definitie: In domeniul procedurii civile, instanta va putea sa ordone masuri vremelnice in cazuri grabnice, pentru pastrarea unui drept care s-ar pagubi prin intarziere, pentru prevenirea unei pagube iminente si care nu s-ar putea repara, precum si pentru inlaturarea piedicilor ce s-ar ivi cu prilejul unei executari. Cererea de ordonanta presedintiala se va introduce la instanta competenta sa se pronunte asupra fondului dreptului. Ordonanta va putea fi data si fara citarea partilor si chiar atunci cand exista judecata asupra fondului. Judecata se face de urgenta si cu precadere. Pronuntarea se poate amana cu cel mult 24 de ore, iar motivarea ordonantei se face in cel mult 48 de ore de la pronuntare. Ordonanta este vremelnica si executorie. Instanta va putea hotari ca executarea sa se faca fara somatie sau fara trecerea unui termen.
De curiozitate mai cititi si aici… www.portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000543865&id_inst=3 , respectiv aici www.portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000549557&id_inst=3 …
Initial nu ne face placere sa spalam rufele in public, dar pentru o informare corecta a membrilor de sindicat, respectiv a salariatilor CFR-isti in general, am fost nevoiti a veni cu dreptul la replica.
312 Responses
,, Gasiti alta explicatie pentru lupta acerba dusa de liderii specialisti de la FMC si FML prin excluderi si contestari de reprezentativitate la adresa liderilor FSTFR si ANSF?
Daca nepasarea, frica sau interesele meschine ale celor care ar trebui sa fie “clasa de mijloc” sunt mai presus decit propria existenta, atunci “anihilarea clasei de mijloc” este indreptatita. ,, .
,, Articolul, depre sindicatele care ar trebui sa fie unul din motoarele clasei de mijloc , din ziua news , descrie exact situatia aplicata la CFR la toate unitatile feroviare de stat si pe toate palierele.
Este de notorietate cointeresarea liderilor de sindicat prin functii, afaceri, bonusuri, locuinte si alte avantaje oferite de cei care reprezinta angajatorul la CFR pentru ca acesti obedienti sa faca totul ca “nimeni să nu se revolte din cauza veniturilor mici, indirect proporționale cu volumul de muncă sau cu pregătirea salariaților”.
“Iar în momentul în care sindicatele se revoltă, liderii sunt înlocuiți cu persoane obediente conducerii”, ESTE TOCMAI CE SE INCEARCA ACUM, la inceput de negocieri de CCM cu liderii FSTFR si ANSF. ,, .
,,nepasarea, frica sau interesele meschine ale celor care ar trebui sa fie “clasa de mijloc” sunt mai presus decit propria existenta, atunci “anihilarea clasei de mijloc” este indreptatita.,, .
,,Asta este crudul adevar cu mentiunea “Sclavul caruia ii place viata sa de sclav este cu adevarat sclav ” spunea William Shakespeare,, .
,, ceea ce vor salariații CFR Călători la noua negociere de CCM , este justificat, dar acele drepturi sindicale pe care le tot solicită în ultimii ani, le vor obține doar dacă solicit ca la negocieri să fie și ANSF, respectiv toate părțile îndreptățite să negocieze din partea sindicatelor: ANSF,FNFMC și AFTF și numai dacă sunt alături de liderii de sindicate care îi reprezintă la toate formele legale la care se apelează, inclusiv la Greva Generală.,, .
Ar trebui să ne gândim mai mult la concluzia că se urmărește: ,,subminarea sindicatelor sau înlocuirea acestora cu grupuri de presiune care militează pentru interesul patronilor. ,, . Noi cei mulți și care suntem salariați ai CFR Călători ce ne adresăm sindicatelor certându-i pentru că suntem foarte nemulțumiți de salariul pe care îl avem negociat în ultimii ani și noi cei care solicităm sindicatelor să ne negocieze la noul CCM foarte multe drepturi salariale, trebuie să ne uităm atenți dacă cei la care le facem solicitarea nu sunt ,, grupuri de presiune care militează pentru interesul patronilor ,, și trebuie să-i sprijinim și să fim alături de sindicatele care sunt subminate de acțiunile patronilor prin care se dorește înlocuirea acestora cu ,,grupurile de presiune care militează pentru interesul patronilor. ,, .
Fiți alături de Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România și de Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF ) și nu permiteți celor care nu vor să aibe la negociere pe ANSF să le interzică dreptul legal pe care îl are Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF ) să negocieze și această organizație sindicală noul CCM și nu permiteți să se negocieze un Act Adițional prin care să se scoată de la negociere ANSF pentru că nu este parte semnatară a CCM 2012-2014 la nivel de CFR Călători.
Pentru toți salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA trebuie reținut că revendicările solicitate de ALIANȚA NAȚIONALĂ SINDICALĂ FEROVIARĂ (A.N.S.F.) și de sindicatele afiliate la Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR ) și FSTFR sunt revendicări solicitate pentru a fi cuprinse la negocierea noului CCM la nivel de CFR Călători pentru toți salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA și nu sunt numai pentru mecanicii de locomotivă și automotor de călători, ci și pentru șefi de tren, conductori de bilete, casieri, revizori tehnici de vagoane , TESA ,etc.
Din revendicările solicitate de ANSF și FSTFR precizăm următoarele :
– Negocierea de nou C.C.M. la nivel de S.N.T.F.C. ,, CFR Călători” S.A.;
– Aplicarea salariului minim pe economie de 850 lei pe Grila de salarizare din Anexa 1, respectiv la salariul minim pe economie de 850 lei aplicarea coeficientului de ierarhizare din Anexa 1 ;
– Revenirea la drepturile salariale suspendate anterior, etc;
– Eliminarea discriminării referitoare la sediile sindicatelor și la cotizație din Capitolul IX- Dreptul sindical;
– Revenirea la autorizațiile de călătorie, etc..
Buna seara
Citesc și pe măsură ce citesc , mă gândesc mai mult la Alianța Națională Sindicală Feroviară(ANSF), la Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România ( FSTFR) și la sindicatele afiliate la FSTFR . Citiți și dumneavoastră:
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/clasa-de-mijloc-din-romania-va-disparea-de-cinci-ori-mai-repede-decat-cea-din-sua-115175
respectiv :
,,O altă cauză care a dus la dispariția clasei de mijloc reprezintă subminarea sindicatelor sau înlocuirea acestora cu grupuri de presiune care militează pentru interesul patronilor. În România, este cunoscut faptul că majoritatea liderilor de sindicate sunt apropiați ai managerilor, directorilor generali sau patronilor, derulând afaceri cu aceștia. Astfel, nu mai sunt apărate drepturile salariale ale angajaților, ci se militează pentru ca nimeni să nu se revolte din cauza veniturilor mici, indirect proporționale cu volumul de muncă sau cu pregătirea salariaților. Iar în momentul în care sindicatele se revoltă, liderii sunt înlocuiți cu persoane obediente conducerii.” .
Pentru toți salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA trebuie reținut că revendicările solicitate de ALIANȚA NAȚIONALĂ SINDICALĂ FEROVIARĂ (A.N.S.F.) și de sindicatele afiliate la Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR ) și FSTFR sunt revendicări solicitate pentru a fi cuprinse la negocierea noului CCM la nivel de CFR Călători pentru toți salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA și nu sunt numai pentru mecanicii de locomotivă și automotor de călători, ci și pentru șefi de tren, conductori de bilete, casieri, revizori tehnici de vagoane , TESA ,etc.
Din revendicările solicitate de ANSF și FSTFR precizăm următoarele :
– Negocierea de nou C.C.M. la nivel de S.N.T.F.C. ,, CFR Călători” S.A.;
– Aplicarea salariului minim pe economie de 850 lei pe Grila de salarizare din Anexa 1, respectiv la salariul minim pe economie de 850 lei aplicarea coeficientului de ierarhizare din Anexa 1 ;
– Revenirea la drepturile salariale suspendate anterior, etc;
– Eliminarea discriminării referitoare la sediile sindicatelor și la cotizație din Capitolul IX- Dreptul sindical;
– Revenirea la autorizațiile de călătorie, etc..
Pentru salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA care vor mai mult decât revendicările solicitate de ALIANȚA NAȚIONALĂ SINDICALĂ FEROVIARĂ (A.N.S.F.) și de sindicatele afiliate la Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR ) , ANSF, FSTFR și sindicate cu membrii de sindicat salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA, pentru a fi negociate la noul CCM de la CFR Călători, vă informăm că revendicările solicitate de sindicatele afiliate la Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR ) , ANSF, FSTFR conțin și următoarele :
– Negocierea de nou C.C.M. la nivel de S.N.T.F.C. ,, CFR Călători” S.A.;
– Aplicarea salariului minim pe economie de 850 lei pe Grila de salarizare din Anexa 1, respectiv la salariul minim pe economie de 850 lei aplicarea coeficientului de ierarhizare din Anexa 1 ;
– Revenirea la drepturile salariale suspendate anterior, etc;
– Eliminarea discriminării referitoare la sediile sindicatelor și la cotizație din Capitolul IX- Dreptul sindical;
– Revenirea la autorizațiile de călătorie, etc..
Pentru salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA trebuie reținut că aceste revendicări sunt pentru toți salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA și nu numai pentru mecanicii de locomotive și automotor de călători, ci și pentru șefi de tren, conductor de bilete, casieri, revizori tehnici de vagoane , TESA ,etc.
Ascultam foarte mulți salariați ai CFR Călători când se aresau sindicatelor că sunt foarte nemulțumiți de salariul pe care îl au și că solicită sindicatelor să le negocieze la noul CCM foarte multe drepturi salariale. Le transmit că ceea ce vor ei este justificat dar acele drepturi sindicale pe care le tot solicit le vor obține doar dacă sunt alături de liderii de sindicate care îi reprezintă la toate formele legale la care se apelează, inclusiv la Greva Generală.
Citiți :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CC0QqQIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.hotnews.ro%2Fstiri-international-16654157-baie-sange-ucraina-incearca-impuna-compromis-sua-ameninta.htm&ei=2dcIU-2ROaWJzAPvk4D4Aw&usg=AFQjCNGGehu6PTc2JUEJ1BjGC0H_V32qqQ&bvm=bv.61725948,d.Yms
La Kiev a fost învins sistemul ???
Dacă vrei , poți !!!
Articolul, depre sindicatele care ar trebui sa fie unul “din motoarele clasei de mijloc..”, din ziua news , descrie exact situatia aplicata la CFR la toate unitatile feroviare de stat si pe toate palierele.
Este de notorietate cointeresarea liderilor de sindicat prin functii, afaceri, bonusuri, locuinte si alte avantaje oferite de cei care reprezinta angajatorul la CFR pentru ca acesti obedienti sa faca totul ca “nimeni să nu se revolte din cauza veniturilor mici, indirect proporționale cu volumul de muncă sau cu pregătirea salariaților”.
“Iar în momentul în care sindicatele se revoltă, liderii sunt înlocuiți cu persoane obediente conducerii”, ESTE TOCMAI CE SE INCEARCA ACUM, la inceput de negocieri de CCM cu liderii FSTFR si ANSF.
INACCEPTABIL este faptul ca INLOCUIREA, pusa la cale de reprezentantii angajatorului, PENTRU LIDERII FSTFR +ANSF SE FACE CU PARTICIPAREA LIDERILOR de sindicat CARE SUNT DEJA OBEDIENTI!
Gasiti alta explicatie pentru lupta acerba dusa de liderii specialisti de la FMC si FML prin excluderi si contestari de reprezentativitate la adresa liderilor FSTFR si ANSF?
Daca nepasarea, frica sau interesele meschine ale celor care ar trebui sa fie “clasa de mijloc” sunt mai presus decit propria existenta, atunci “anihilarea clasei de mijloc” este indreptatita.
Daca ACUM AVEM de la clasa 1 la 7 salariul minim pe economie, atunci IN URMATOARII 5 ANI “clasa de mijloc” a feroviarilor va avea DE LA CLASA 1 LA 35 = cit salariul minim pe economie DIN ACEA PERIOADA!
Daca asta ne dorim, asta vom avea!
,,Comisia Europeană își exprimă îngrijorarea cu privire la echilibrul financiar al principalului administrator al infrastructurii din România în anii următori și atrage atenția că tarifele aplicate trenurilor de marfă sunt printre cele mai mari din Europa. ,, și
“Reţeaua feroviară a fost afectată de deficite semnificative, tot mai mari de la un an la altul, în timp ce tronsoane mari ale reţelei nu au fost menţinute în stare bună. În acelaşi timp, administratorul infrastructurii nu este stimulat să reducă costurile şi tarifele, se arată într-un comunicat al CE, citat de Mediafax. ,, .
Citiți :
http://www.b1.ro/stiri/economic/comisia-europeana-solicita-romaniei-sa-acorde-stimulente-cfr-pentru-reducerea-tarifelor-76345.html
Comisia Europeană solicită României ca la CFR să se găsească soluții să se reducă tarifele pentru ca operatorii de transport feroviar de călători să aibă călători și să fie eficienți. Citiți :
http://www.b1.ro/stiri/economic/comisia-europeana-solicita-romaniei-sa-acorde-stimulente-cfr-pentru-reducerea-tarifelor-76345.html
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCkQFjAA&url=http%3A%2F%2Fstiri-financiare.publicare.ro%2Fsearch.html%3Fq%3DCFR%26page%3D0&ei=ydIIU-rJDsWBywP_noBY&usg=AFQjCNEHdx08yEsWLZMcNoc8t6U4wbPmgw&bvm=bv.61725948,d.Yms
Românii consumă din ce în ce mai multe medicamente pentru că săracii devin și mai săraci și mai bolnavi.
Citiți :
http://www.puterea.ro/economie/romanii-au-luat-anul-trecut-medicamente-de-aproape-12-miliarde-lei-86854.html
,, Sindicatele, motoarele clasei de mijloc – anihilate
O altă cauză care a dus la dispariția clasei de mijloc reprezintă subminarea sindicatelor sau înlocuirea acestora cu grupuri de presiune care militează pentru interesul patronilor. În România, este cunoscut faptul că majoritatea liderilor de sindicate sunt apropiați ai managerilor, directorilor generali sau patronilor, derulând afaceri cu aceștia. Astfel, nu mai sunt apărate drepturile salariale ale angajaților, ci se militează pentru ca nimeni să nu se revolte din cauza veniturilor mici, indirect proporționale cu volumul de muncă sau cu pregătirea salariaților. Iar în momentul în care sindicatele se revoltă, liderii sunt înlocuiți cu persoane obediente conducerii. ,, .
Citește mai mult pe :
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/clasa-de-mijloc-din-romania-va-disparea-de-cinci-ori-mai-repede-decat-cea-din-sua-115175
,, Un fenomen al dispariției clasei de mijloc îl reprezintă divizarea societății prin procedeul : bogații devin mai bogați, săracii devin mai săraci. Un bun exemplu în acest sens constă în creșterea salariilor celor din conducerea unei companii, comparativ cu profitul și cu veniturile angajațiilor – aceia care într-adevăr generează venitul unei societăți. ,, .
Citește mai mult pe :
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/clasa-de-mijloc-din-romania-va-disparea-de-cinci-ori-mai-repede-decat-cea-din-sua-115175
Dupa cum se vede nu s-a inventat “coada la pruna” la CFR.
Reteta “incalecarii sindicatelor” prin diverse metode e veche si a fost aplicata de altii.
Insa trebuie avut in vedere ca reteta reuseste numai daca salariatii membrii de sindicat sunt fricosi, nehotariti, adormiti, manipulati/manipulabili, neinformati, au interese individuale nelegate de locul de munca, au slabiciuni in meserie, sunt cointeresati cu diverse avantaje materiale oferite de catre liderii incalecati sau acolitii lor din administratie.
Daca membrii de sindicat care au atributele de mai sus sunt mai multi decit cei care nu vor sa se lase definiti de asemenea atribute, atunci incalecarea sindicatelor in general are loc cu succes!
Odata incalecat sindicatul “in corpore” liderilor incalecati le sunt recunoscute “meritele” cu functii de specialisti bine retribuite, cu functii inalte (cu derogari rapide de la conditiile minime obligatorii), cu diverse “inlesniri” patrimoniale/locuinte cfr sau pentru chiosculete prin gari, cu diverse bonusuri in masinute sau telefoane.
Nu in ultimul rind se recunosc meritele acestor lideri incalecati prin sprijinul activ oferit de cei care i-a incalecat prin sanctionarea si “nimicirea” celor care nu accepta seaua si zabala!
Atentie insa ca seaua si zabala e pentru cei multi, alesii zburda la liber!
Asta este crudul adevar cu mentiunea “Sclavul caruia ii place viata sa de sclav este cu adevarat sclav ” spunea William Shakespeare
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/clasa-de-mijloc-din-romania-va-disparea-de-cinci-ori-mai-repede-decat-cea-din-sua-115175
Pătura de mijloc se subțiază din ce în ce mai rapid • Polarizarea societății a atins cote maxime: mai puțin de 1% din bogații României dețin o avere mai mare decât toți ceilalți români • În același timp, doar o cotă sub 8% din populația țării noastre mai face parte din clasa de mijloc, coloana vertebrală a unei societăți, atât din punct de vedere economic, cât și social • În acest ritm, specialiștii avertizează că se va ajunge ca într-un joc de Monopoly: un singur grup puțin numeros va concentra toți banii, iar astfel falimentul este inevitabil
„„Sindicatele, motoarele clasei de mijloc – anihilate
O altă cauză care a dus la dispariția clasei de mijloc reprezintă subminarea sindicatelor sau înlocuirea acestora cu grupuri de presiune care militează pentru interesul patronilor. În România, este cunoscut faptul că majoritatea liderilor de sindicate sunt apropiați ai managerilor, directorilor generali sau patronilor, derulând afaceri cu aceștia. Astfel, nu mai sunt apărate drepturile salariale ale angajaților, ci se militează pentru ca nimeni să nu se revolte din cauza veniturilor mici, indirect proporționale cu volumul de muncă sau cu pregătirea salariaților. Iar în momentul în care sindicatele se revoltă, liderii sunt înlocuiți cu persoane obediente conducerii.””
Comentați voi, că eu nu mai am puterea.
Părerea mea contează.
,,Comisia Europeană cere României să acorde stimulente CFR ,,
Citiți mai mult pe :
http://www.puterea.ro/economie/ce-cere-romaniei-sa-acorde-stimulente-cfr-86817.html
Referitor la începerea negocierilor noului CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA în data de 19.02.2014 vă comunicăm următoarele:
În ședința din 19.02.2014 au prezentat reprezentativitatea, mandatele și alte înscrisuri în ordine FNFMC și AFTF, înscrisuri necesare pentru a face dovada că pot devein părți de negociere ale noului CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA.
Trebuie precizat că Federația Mecanicilor de Locomotivă din România FMLR nu îndeplinește însă condiția de reprezentativitate de a avea cel puțin jumătate plus unu din cei 13741 salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA și nici condiția de reprezentativitate de a avea 7% din salariații Sectorului de activitate Terestru și Servicii Conexe și în aceste condiții sindicatele din FMLR au mandatat pentru negocierea noului CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA sau pentru Act Adițional la actualul CCM pe Alianța Federaților Tehnice Feroviare (AFTF) reprezentată legal de Președinte Măntescu Iulică.
A fost invitată și FSTFR la prima ședință de începere a negocierilor noului CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA ce a avut loc în data de 19.02.2014 . FSTFR nu îndeplinește nici aceasta condiția de reprezentativitate de a avea cel puțin jumătate plus unu din cei 13741 salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA și nici condiția de reprezentativitate de a avea 7% din salariații Sectorului de activitate Terestru și Servicii Conexe, pentru că FSTFR are majoritar membrii de sindicat la SNTFC,,CFR Călători,,SA și doar un număr de 3107 membrii de sindicat ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA. În aceste condiții sindicatele din FSTFR au mandatat pentru negocierea noului CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF) reprezentată legal prin Președinte Maxim Rodrigo Gabriel.
Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF) reprezentată legal prin Președinte Maxim Rodrigo Gabriel a prezentat reprezentativitatea, mandatele și alte înscrisuri necesare pentru a face dovada că poate deveni parte la negocierea noului CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA.
Tot la prima ședință de începere a negocierilor noului CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA ce a avut loc în data de 19.02.2014, reprezentantul salariaților domnul Liviu Grab a depus documentația care a rezultat în urma alegerilor reprezentanților salariaților valabilă din data de 21.03.2014 pentru doi ani de zile pentru cei doi reprezentanți ai salariaților: d-l Liviu Grab și d-l Croitoru Tiberiu.
În Procesul Verbal al ședinței din 19.02.2014 s-a precizat însă că până în data de 20.03.2014 au mandat de reprezentanți ai salariaților cei 4 reprezentanți semnatari ai CCM 2012-2014 printre care și Domnul Liviu Grab, iar cei doi reprezentanți ai salariaților: d-l Liviu Grab și d-l Croitoru Tiberiu nu pot fi considerați ca reprezentanți ai salariaților deoarece nu au fost votați de cel puțin jumătate +1 din numărul total al salariaților SNTFC,,CFR Călători,,SA.
Următoarea data de negociere a fost stabilită pentru data de 26.02.2014, când se va stabili care sunt părțile care rămân la negociere.
http://www.puterea.ro/economie/exclusiv-seful-regionalei-cfr-craiova-a-fost-destituit-86617.html
ATI INCEPUT UN PROCES DE SCHIMBARE , DE INSANATOSIRE LA CFR DAR V-ATI OPRIT .
NU STIM CARE ESTE CAUZA , DAR NOI SALARIATII DE LA CFR CALATORI VOM LUPTA PANA LA CAPAT SI VOM FOLOSI TOATE “ARMELE” PERMISE DE LEGE CA SA VA DETERMINAM SA CURATATI PUTREGAIUL ADICA CONDUCEREA DE LA CFR CALATORI.
NU POTI SA FI PLATIT DIN BANI PUBLICI CU PESTE 9000 DE EURO LUNAR + BONUSURI SI SA RAPORTEZI PIERDERI DE PESTE 400 MILIOANE DE LEI LA FINELE ANULUI 2013 , SA DEVALIZEZI SOCIETATEA INTR-UN RITM AMETITOR DE RAPID DUPA BUNUL TAU PLAC MAI MULT SA DAI DOVADA DE AROGANTA MAXIMA COMBINATA CU O FRUSTRARE NATIVA , DAUNATOARE UNUI MANAGER LA O SOCIETATE DE STAT.
DA, DOAMNA RAMONA MANESCU , ATI GHICIT , ESTE VORBA DE MANAGERUL “SMART” DOROBANTU VALENTIN , CARE NU MAI NECESITA ABSOLUT NICIO DESCRIERE.
“Întâmplător sau nu, directorul de cabinet al Ministrului Transporturilor, Manuel Avramescu, este chiar finul demnitarului liberal din fruntea acestui minister – Ramona Mănescu. Ca urmare a acestei conjuncturi, acesta a început să dirijeze tot ce mişcă în jurul Ramonei Mănescu, chiar și fără știrea naşei, şi totodată să-i ameninţe pe cei care nu-i girează ilegalităţile şi aranjamentele sale.”
http://www.ziuanews.ro/stiri/finul-ramonei-manescu-asul-aranjamentelor-din-ministerul-transporturilor-115064
felicitari doamna ministru, numai oameni competenti si corecti…
http://www.puterea.ro/economie/statul-renunta-la-738-km-de-cale-ferata-care-vor-fi-inchiriati-privatilor-86758.html
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/valentin-doroban-u-managerul-cfr-calatori-a-incredintat-ilegal-contracte-de-20-milioane-de-euro-unei-firme-controlate-de-gruia-stoica-114905
” De cate ori apare un om inteligent, il recunosti dupa faptul ca toti tampitii se aliaza inpotriva lui .” JONATHAN SWIFT. P.S. Sa vedeti aliante pentru scoaterea ANSF de la negocieri
A se citi : instrument de motivare; Textul proiectului; anexe ; :
http://feedproxy.google.com/~r/Noutati-Feroviare/~3/X-an-G0eO4k/proiect-aprobarea-actului-aditional-pe-anul-2014-la-contractul-de-activitate-a-cfr-sa-pentru-perioada-2012-2015.html
http://www.ziuanews.ro/stiri/managerul-cfr-calatori-valentin-dorobantu-se-plimba-in-china-iar-ceferistii-intra-in-greva-foamei-114799
…….
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/ramona-manescu-a-schimbat-conducerea-societatii-electrificare-cfr-instaland-un-board-administrativ-cu-antecedente-penale-114627
no comment…
“Locotenentul lui Fenechiu circulă cu limuzina Ministerului Transporturilor
Cristian Ghibu, fost secretar de stat adus de către Relu Fenechiu în Ministerul Transporturilor, continuă să facă ce vrea în instituţia condusă acum de către liberala Ramona Mănescu.Când Ghibu nu circulă cu maşină ministerului, limuzina este la dispoziţia fostului director adjunct de la CFR Marfă- Victoraş Bucureanu, care acum este angajat al unei firme private de transport feroviar de marfă. ”
multumim doamna ministru ati facut “CURAT ” la CFR…
http://www.ziuanews.ro/stiri/locotenentul-lui-fenechiu-circula-cu-limuzina-ministerului-transporturilor-114785
http://www.ziuanews.ro/stiri/locotenentul-lui-fenechiu-circula-cu-limuzina-ministerului-transporturilor-114785
Concluzile le aștept în scris pe http://www.fstf.ro.
Art. 9
(1) În anul 2014, munca suplimentară efectuată peste durata normală a timpului de lucru de către personalul din
sectorul bugetar încadrat în funcţii de execuţie sau de conducere, precum şi munca prestată în zilele de repaus
săptămânal, de sărbători legale şi în celelalte zile în care, în conformitate cu reglementările în vigoare, nu se
lucrează, în cadrul schimbului normal de lucru, se vor compensa numai cu timp liber corespunzător.
http://www.slipc.ro/date/salarizare/OUG_103-2013__Salarizarea_personalului_bugetar_n_anul_2014_i_alte_msuri_privind_cheltuielile_publice.pdf
Conluzia mea: ce ne-au promis politicienii dacă-i alegem și i-am ales; ce ne dau de fapt, se poate citii în ordonanța de urgență.
GREVĂ,GREVĂ,GREVĂ,GREVĂ,GREVĂ.
Părerea mea contează.
,,Ordonanta de urgenta care prevede ca in 2014 salariile bugetarilor vor fi mentinute la acelasi nivel cu cele din decembrie 2013, cu exceptia cadrelor didactice cu o vechime de pana la 6 ani, ale caror salarii sunt majorate cu 10%, fara a depasi salariul de baza, a fost adoptata tacit de Senat. ,, .
Citiți mai mult pe :
http://www.dailybusiness.ro/stiri-cariere/oug-care-prevede-ca-salariile-bugetarilor-se-mentin-la-nivelul-din-decembrie-2013-adoptata-tacit-98439/
http://www.dailybusiness.ro/stiri-cariere/oug-care-prevede-ca-salariile-bugetarilor-se-mentin-la-nivelul-din-decembrie-2013-adoptata-tacit-98439/
Vere, iara scrisa la jurnal despre managerul de prin zona noastra. Asa cum scrie si deapre ai mari de la Capitala, numa’ ca’i o diferenta intre ei: ai din provincie se schimba mai usor, ai de laCapitala se lasa mai greu schimbati!
Da’ o sti Doamna Ministru ce face si cu al de la calatori, ca ala e al mai tantos.
Da’ vorba lui nea’ Stefan: depinde si pe cine pune in loc. Daca sunt inlocuiti de unii cu aceleasi naravuri, nu facuram nimic. Da’ sa vedem ce’o mai fi! Cititi si va minunati.
http://www.puterea.ro/economie/exclusiv-ilegalitatile-si-nepotismul-infloresc-la-regionala-cfr-craiova-86540.html
Crede cineva ca in secolul asta politicul va face dreptate celor multi si va demite un manager privat Smart performant cu un manager privat superperformant eu unu nu mai cred in zana Maseluta, daca doamna ministru avea oute il revoca pe tovarasu dadea drumu la un concurs pe bune pentru ocuparea postului de manager .Cei de la marfa au cazut datorita faptului ca a murit omul ala dar daca saracu cadea la pace cu Gruia Stancu eram bine mersi.Chiar daca doamna ministru il demite pe tov. manager o sa aduca in loc unu identic, adica o sa-l doara in cot de CFR calatori , o sa faca tot jocul privatilor, va face contracte cu prieteni politicieni,va avea acelas salariu de zeci de mii de euro poate chiar mai mare, adica sinplificand tot dracu ne ia, ati observat ce sa intanplat cu bietul manager de la marfa care a incercat sa faca treaba.Eu unu nu vad alta solutie decat un sindicat puternic condus de un lider dedicat oamenilor nu oameni gen Fratica sau Mantescu,crede cineva ca acestia din urma nu stiau ce se intanpla la marfa (sa i-o spuna lui mutu?? ) dar nu l-ea pasat de soarta oamenilor , au cazut la pace au facut si ei acolo nitica gargara pe cu totul alte probleme sa nu supere politicu dar nici privati sa dea bine in ochi oamenilor.Numai cu un sindicat unit si dedicat oamenilor reusim sa ucidem caracatita asta care sa instalat la varful companiilor CFR. Sa reusim sa punem un om ales de sindicate in consiliul de administratie care oricum este numit politic , sindicatele sa aiba un om ales iar in cazul cand acestia considera ca nu le mai apara interesele sa-l poata schimba. Numai asa cred ca reusim sa facem ceva pentru locurile noastre de munca,nu mai cred in manageri gen Fat-Frumos care creste intr-un an cati alti in zece,daca nu luam atitudine si nu eliminam acei lideri vanduti ,nu devenim o singura voce sa ne aparam drepturile si spunem ca mie nu mi se intampla, o sa vedeti ca se intampla si atunci va fi prea tarziu.Sa reusim sa facem un sindicat profesional al mecanicilor de locomotiva la nivel national la care sa se afilieze alte organisme sindicale din CFR al carui lider sa poata fi demis prin vot cand se demonstreaza ca acesta nu mai apara interesele celor care l-au ales.
ASA O FI ?????
Ramona Manescu ancheteaza situatia exploziva de la TAROM:
Continua curatenia generala de la Ministerul Transporturilor.
Campania declansata in urma cu ceva timp de catre Ramona Manescu pentru a scapa de managementul defectuos de care au avut parte companiile de stat pe mandatul lui Relu Fenechiu pare o adevarata munca de Sisif.
Totusi, in ciuda faptului ca se poate vorbi de un adevarat jaf general care se petrecea, de atata amar de vreme, la nivelul conducerii mai multor structuri subordonate Ministerului Transporturilor, primele rezultate nu au intarziat sa apara. Iar dupa ce Corpul de control al ministrului a reusit sa sparga „buboiul” de la caile ferate, dandu-i pe maharii de acolo pe mana procurorilor anticoruptie, pana acum doar Dorobantu Valentin este in asteptare cu circa 400 000 000 lei pierderi in 2013 , a venit acum momentul sa se lamureasca si situatia incerta in care se zbate compania TAROM.
Datoria Rompetrol e transferată către cetățenii României !
“Români dragi, voi faceți ce vreți! Eu unul mă declar în totală contradicție cu cei care ne conduc și voi acționa, mă voi ruga și mă voi manifesta ca atare. Sistemul mafiot din România este ilegal! Faptul că a fost legitimat prin vot e neconcludent, atâta timp cât acțiunile celor votați sunt împotriva cetățenilor și ca atare-i delegitimează. Nici nu mai contează cu cine ai votat, pentru că votul tău l-ai dat să fie bine în țară nu să fim jefuiți ziua în amiaza mare! Am 41 de ani și știu povestea integrală a demolării României. In dec 1989 eram pe strazile Sibiului ferindu-mă de gloanțe, de atunci și până azi sunt tot în bătaia puștii la fel ca și tine, la fel ca și orice roman care și-a păstrat în suflet mireasma busuiocului românesc și cântecul unic al ciocârliei.”
http://inforor.com/datoria-rompetrol-e-transferata-catre-cetatenii-romaniei/?fb_action_ids=804535389560415&fb_action_types=og.likes&fb_source=other_multiline&action_object_map=%5B644918562235379%5D&action_type_map=%5B%22og.likes%22%5D&action_ref_map=%5B%5D
desteapta-te romane in al 12-lea ceas
Asa zisa “victorie” afisata de AFTF – FML si obtinuta in instanta impotriva FSTFR demonstreaza practic adevaratele interese a unor lideri sindicali la cel mai inalt nivel sindical.
Stim cu totii ca excluderea FSTFR-ului din AFTF a fost executata la ordinul managerial de a elimina tocmai pe cei care se opuneau pierderii coeficientului de ierarhizare si a altor dreptruri din CCM-ul de la SNTFC.
A prezenta ca pe o victorie anularea unei masuri de aparare luata de FSTFR, fara a aminti nimic de problema de fond adica legalitatea excluderii din AFTF care s-a transat de prima instanta IN FAVOAREA FSTFR, reprezinta de fapt o grosolana manipulare si continuarea unor actiuni din partea liderilor AFTF-FML la ordinul managerial si impotriva intereselor salariatilor ceferisti pe care ar trebui sa-i reprezinte.
FMC sare in “ajutorul” FML si incearca sa faca acelasi lucru impotriva ANSF-FSTFR tocmai in pragul negocierilor.
AU MANDAT LIDERII ACESTOR ORGANIZATII (Mantescu, Bolos, Fratica, Catila. s.a.) de la membrii lor de sindicat sa faca aceste actiuni?
CUI FOLOSESTE ACEASTA ACTIVITATE declansata de acesti lideri?
ESTE IN INTERESUL membrilor de sindicat sau in interesul ANGAJATORULUI, tocmai in perioada declansarii negocierilor CCM ? ANGAJATORUL RASPLATESTE cumva aceasta activitate prin specialitati si bonusuri ?
LA CE SA NE ASTEPTAM DE LA ASTFEL DE LIDERI?
CUM VA DECURGE NEGOCIEREA FACUTA DE LIDERII CARE demonstreaza ca sunt in stare sa ELIMINE ORICE “factor de stres” pentru ei si angajator ?
O “victorie” prezentata de liderii FML care reprezinta pentru membrii de sindicat in fapt o infringere prin valoarea ei ce DEMONSTREAZA ADEVARATA ALIANTA DINTRE ANGAJATOR SI ACESTI LIDERI!
Infringerea membrilor de sindicat prin demonstrarea “aliantei” tocmai de cei care sunt alesi sa-i apere este mai dureroasa si mai periculoasa decit o infringere administrata de angajator la negocierile ce urmeaza!
De ce este asa? Pentru ca ESTE CLAR ca ACEEASI “ALIANTA” (intre acesti lideri si angajator) va functiona si la aceste negocieri de CCM!
A nu face nimic sa fie darimata aceasta “alianta” inseamna a accepta de pe acum infringerea de la negocieri, iar pasivitatea celor tradati va justifica o alta “victorie” in palmaresul “victoriosilor” de mai sus, “reprezentativi” pentru interesele lor!
CFR Călători este una dintre companiile de stat cu cele mai mari pierderi.
În 2013, acestea au fost de 400 de milioane de lei.
Compania are 13.880 de angajaţi.
Cum se explica faptul ca Dorobantu Valentin, mai este in functie si este platit cu 9000 de euro lunar de Ministrul Transporturilor , Ramona Manescu pentru o asemenea contraperformanta iar Consiliul de Administratie este bine merci ?
Un lucru s-a facut “bine” la CFR Calatori, au fost luate toate drepturile salariatilor , mai aveti sa le luati aerul si uite doar asa vin economiile la societate in 2014.
“Senatorul PNL Cristian Bodea a declarat pentru STIRIPESURSE.RO ca liberalii trebuie sa iasa din Guvern. “Daca stam catei cuminti, PSD ne calca in picioare!”, spune acesta. Senatorul liberal mentioneaza ca desi este nevoie de bani in judete, intrebarea e “Cat de mult ne prostituam pentru asta?”. ASCULTATI : click in josul paginii pe sageata verde
http://www.stiripesurse.ro/audio-mesaj-transant-din-pnl-e-o-crima-sa-ramanem-in-guvern/
un post regional de televiziune cu doi colegi mecanici de locomotiva spun adevaruri cutremuratoare despre CFR
http://www.youtube.com/watch?v=fFoNpi0OdFI
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/ramona-manescu-a-schimbat-conducerea-societatii-electrificare-cfr-instaland-un-board-administrativ-cu-antecedente-penale-114627
Va vine sa credeti ?
“Ministrul Transporturilor, Ramona Mănescu, a schimbat săptămâna trecută conducerea societăţii Electrificare CFR SA, instalând un board administrativ cu antecedente penale. Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Manuel Donescu, a fost mandatat, pe 6 februarie 2014, de către ministrul Transporturilor, Ramona Mănescu, să schimbe conducerea societăţii Electrificare CFR SA. Donescu l-a înlocuit pe directorul general Ionel Truică cu directorul de exploatare al societăţii – Ioan Gavrilă, cel care a mai condus Electrificare CFR SA în perioada 2004-2009.
Totodată, Ramona Mănescu a fost de acord cu impunerea în fruntea Consiliului de Administraţie de la Electrificare CFR SA, a controversatului liberal Gheorghe Huţanu. Acesta, împreună cu câţiva liberali apropiați de Gruia Stoica au vrut, la sfârşitul anului 2012, să transfere gratuit de la CFR Marfă către Grup Feroviar Român, nici mai mult, nici mai puţin, decât 1.025 de vagoane.”
CE A-M AVUT SI CE AM PIERDUT. SE DEMONSTREAZA CA FSTFR PRIN REPREZENTANTII EI NU AU NEVOIE DE AVANTAJE PENTRU LIDERI CI AU NEVOIE DE DREPTURI PENTRU TOTI MEMBRII SAI SI NU NUMAI CI SI PENTRU TOTI SALARIATII.
DECI MAI USOR CU LAUDELE LASATI PE CEI TINERI SA SE AFIRME RENUNTATI LA ,,MAMUTI” LASATI LUPII TINERI ,POATE AVETI SI OAMENI CAPABILI SI BINE INTENTIONATI CARE LASA INTERESUL PERSONAL SI VOR BINELE MEMBRILORLOR.
CAUTATI SA FACETI DIFERENTA INTRE ,,ORDONANTA PREZIDENTIALA SI ACTIUNEA IN SINE”
CINE VA RADE LA URMA SIGUR VA FI MAI CASTIGAT.
PRIETENII STIU DE CE.