Directorul General ( manager privat) al SNTFC CFR Calatori Valentin Dorobantu, face presiuni asupra Organizatiilor Sindicale fortand membrii de sindicat care au functii de conducere (sefi birou, sefi servicii, etc) in structura SNTFC CFR Calatori, sa se retraga (mai nou declaratie de renuntare la calitatea de membru de sindicat!!!!!) din organizatiile sindicale din care fac parte, astfel se incalca grav legile nationale si internationale privitor la Organizatiile Sindicale (Constitutia Romaniei, Legea Dialogului Social 62/2011, Convenţia Organizatiei Internationale a Muncii nr. 87/1948 privind libertatea sindicală şi apărarea dreptului sindical, CARTA DREPTURILOR FUNDAMENTALE A UNIUNII EUROPENE, etc.)
225 Responses
Reparatorii de Locomotive de la SCRL Brașov SA ce sunt membrii de sindicat ai Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România vă spun ,,Hristos a înviat! și vă urează,,Paște fericit alături de cei dragi! ,,…
Mecanicii de locomotivă și automotor de la SNTFC ,,CFR Călători,, SA ce sunt membrii de sindicat ai Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România vă spun ,,Hristos a înviat! și vă urează,,Paște fericit alături de cei dragi! ,,…
Conductorii, Șefii de Tren , Casierii , Revizorii Tehnici de Vagoane etc.(salariații de la Ramura Comercial și de la Ramura Vagoane de la CFR Călători) ce sunt membrii de sindicat ai Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România vă spun ,,Hristos a înviat! și vă urează,,Paște fericit alături de cei dragi! ,,…
Paște fericit alături de cei dragi!
Un Paște fericit și multă bucurie!
Pentru toti ,cititori si scritori acestui sait, pentru toti CFR-sti ,pentru prieteni si dusmani si nu in ultimu rand pentru toti colegii din FSTF ROMANIA+ SEFA va urez “”.HRISTO A INVIAT”” un”” PASTE FERICIT “”si plin de BUCURI si INTELEPCIUNE si sa nu uitam ( IUBESTETI APROAPELE si DINTR-UN APRIG DUSMAN FAL CEL MAI BUN PRIETEN ) .PS: AUREL eu te consider in continuare fratele meu ,iar pentru problema mea o sa gasesc o rezolvare dar nu pot mai devreme de luna lui AUGUST (promit )HRISTOS A INVIAT !!! si nu fi manios toate au o rezolvare .(AUREL iar daca nu te-am apelat nu am vrut sa te superi mai rau decat esti)
Un Paște fericit și multă bucurie. Toate dorințele să vi se împlinească!
Sfintele Sărbători să vă aducă: sănătate, bucurie și liniște sufletească.Paște Fericit!
Acum când sosește clipa mult așteptată când o să putem spune ,,Hristos a înviat! ,, și acum când putem ura un ,,Paște fericit alături de cei dragi,, sosește și momentul împăcării, bucuriei și binecuvântării sufletelor! Să eliminăm ceea ce ne desparte pentru că sosește și momentul împăcării, bucuriei și binecuvântării noastre și să mulțumim DOMNULUI pentru tot ce ne dăruiește! ,,Hristos a înviat! și ,,Paște fericit alături de cei dragi,, la tot Poporul Român!…
Gaby ce ști la Ședința Consiliului de Conducere al SDLBC afiliat la FSTFR din 07.05.2013 se vor discuta propunerile SDLBC pentru sesizarea Comisiei Mixte Patronat -Sindicate de la nivel de SNTFC CFR Călători SA de către FSTFR afiliată la AFTF ce este semnatară a CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2012-2014? …În concluzie SDLBC va solicita FSTFR în data de 07.05.2013 și FSTFR în 23.05.2013 va solicita AFTF și FNFMC, precum și SNTFC,,CFR Călători,,SA ce sunt semnatare a CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2012-2014 pentru sesizarea Comisiei Mixte Patronat -Sindicate de la nivel de SNTFC CFR Călători SA ca urmare a faptului că deși trebuia negociat salariul salariaților CFR CĂLĂTORI până la sfârșitul lunii martie 2013, acest fapt nu s-a realizat până acum și astfel salariații CFR Călători -cred membrii de sindicat ai FSTFR- mai pierd lunar începând cu luna aprilie 2013 pe lângă banii din micșorarea salariului timp de 5 luni consecutive și ați bani pe care i-ar fi obținut prin negocierea salariului la timp, respectiv dacă s-ar fi respectat data limită de negociere a Actului Adițional la CCM așa cum este prevăzut în CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe 2012-2014…?
Și FNFMC are un sindicat de tracționiști în cadrul MC, respectiv pe Sindicatul Mecanicilor de Locomotivă din SELC Craiova al cărui Președinte este Matei Ion…care nu poate să facă ceva esential pentru mecanicii de locomotivă și automotor de călători. Totuși acest sindicat încunoștiințează faptul că Sindicatului SELC Craiova i-a fost admisă acțiunea din dosarul nr. 46/109/2012 de către Tribunalul Argeș prin Sentința nr. 1465/2012 pentru salariați ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR, dar totuși Sindicatul SELC Craiova consideră că deși legal nu avea voie să reprezinte membrii de sindicat ai altor organizații sindicale și totuși pentru că i-a reprezentat ilegal în instantă neavând calitate procesuală activă , totuși Sindicatul SELC Craiova prin Lider Matei Ion solicit STFC Craiova-domnului Director Stana Dan , prin actul său cu nr. 40/10.08.2012 să le fie calculate drepturile bănești ce le revin membrilor de sindicat reclamanți în dosarul nr. 46/109/2012 și 1 % din această sumă să fie virată în contul Sindicatului SELC Craiova , sindicat care deși Legea nr. 62/2011 nu-I permitea, totuși le-a obținut illegal aceste drepturi, așa cum rezultă din Hotărârea judecătorească… Domnule Matei Ion spuneai că ai făcut și tu Facultatea de Drept…Ce crezi că ar putea face FSTFR dacă ar vrea să se pună la mintea ta?…
Luciane să ști că la conducerea FNFMC sunt foști conductori și șefi de tren ca: Frățică Gheorghe, Istrate Viorel și Mare Grigore etc. …
Să ști că și în componența FSTFR sunt în Comitetul Director al FSTFR și în Consiliul Național de Conducere al FSTFR, deci și la conducerea FSTFR sunt actuali șefi de tren și conductor de bilete, precum și în Uniunea Expres Călători din cadrul FSTFR…
Dar Luciane la FSTFR mai este ceva în plus decât la FNFMC, FMLR și FSRV, respectiv în conducerea FSTFR , pe lângă șefi tren și conductor de bilete ,sunt și mecanici de locomotive și automotor și reprezentanți de la Vagoane și reprezentanți de la TESA…
D-nă Maria, nu fiți atât de pesimistă, există și alte forme ptr. al determina pe Managerul Privat la un Dialog Social adevătat.
Cât de curând FSTFR va avea 50%+1 din membrii de sindicat, angajați la CFR Călători și atunci Managerul Privat va înțelege rostul Dialogului Social.
Maria JOCURILE SUNT FACUTE LA CFR CALATORI fără acordul FSTFR , Și da DIN PACATE…CHIAR N-AI INTELES , FSTFR va menține CFR Călători la locul 1 în Calea Ferată Română indiferent de alte interese…
PS. Să nu fiu înțeles greșit:chiar dacă sunt reprezentanți lor, adică a mecanicilor de locomotivă de Marfă.
Pe călători este FSTFR.
Referitor la Serviciul Maxim Admis pe Locomotivă (OMT nr. 256), d-le Președinte Maxim Rodrigo trebuia să spuneți, de propunerile FML și FMC. După ei trebuia să stăm în servici și 46 ore. Ptr. ei nu conta mecanicul de locomotivă, chiar dacă sunt reprezentanți lor, adică a mecanicilor de locomotivă.
Cele două Federații în loc să reprezinte interesele membrilor lor de sindicat, reprezintă interesele Privaților. Privați care doresc mecanicul de locomotivă, un sclav ,,pe plantațile lor,,
FSTFR a câștigat o bătălie; până la câștigarea ,,războiului,, este cale lungă dar la care trebuie să participe toți membrii de sindicat din FSTFR, în frunte cu liderii lor.
Spuneam că în Monitorul Oficial nr. 198/ 8.04.2013 a apărut Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 256 pentru aprobarea Normelor privind Serviciul Continuu Maxim Admis pe Locomotivă, efectuat de personalul care conduce și/sau deservește locomotive în sistemul feroviar din România, Ordin de Ministru care se aplică de la 07 iunie 2013 .
Vorbeam de Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 256 , pentru că am vrut să dau și un exemplu în care în anul 2013 a avut loc un Dialog SOCIAL la nivelul Ministerului Transporturilor și a rezultat dintr-un proiect .
În final după mai multe dezbateri între FSTFR și factorii de decizie din Ministerul Transporturilor a rezultat dintr-un Proiect aberant de Ordin de Ministru al Transporturilor pentru aprobarea Normelor privind Serviciul Continuu Maxim Admis pe Locomotivă, efectuat de personalul care conduce și/sau deservește locomotive în sistemul feroviar din România un fundamentat Ordin al Ministrului Transporturilor nr. 256 pentru aprobarea Normelor privind Serviciul Continuu Maxim Admis pe Locomotivă, efectuat de personalul care conduce și/sau deservește locomotive în sistemul feroviar din România …
Mă gândesc totuși că până la urmă va exista un adevărat dialog social și la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA și că nu va mai fi nevoie de sesizarea Comisiei Mixte Patronat -Sindicate de la nivel de SNTFC CFR Călători SA de către FSTFR…
VA GANDITI DEGEABA DL.RODRIGO CA VA EXISTA UN ADEVARAT DIALOG SOCIAL , JOCURILE SUNT FACUTE LA CFR CALATORI , DIN PACATE…CHIAR N-ATI INTELES ?
În Monitorul Oficial nr. 198/ 8.04.2013 a apărut Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 256 pentru aprobarea Normelor privind Serviciul Continuu Maxim Admis pe Locomotivă, efectuat de personalul care conduce și/sau deservește locomotive în sistemul feroviar din România, Ordin de Ministru care se aplică de la 07 iunie 2013 .
Precizez că FSTFR a contribuit essential la forma finală pe care o are Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 256 pentru aprobarea Normelor privind Serviciul Continuu Maxim Admis pe Locomotivă, efectuat de personalul care conduce și/sau deservește locomotive în sistemul feroviar din România. Președintele FSTFR -Maxim Rodrigo Gabriel s-a întâlnit cu Președintele CSN Meridian-domnul Popescu Ion și a discutat Proiectul de Ordin al Ministrului Transporturilor nr. 256 …Președintele FSTFR -Maxim Rodrigo Gabriel s-a întâlnit cu Ministrul Transporturilor-domnul Relu Fenechiu și au discutat împreună propunerile FSTFR la Proiectul de Ordin al Ministrului Transporturilor nr. 256 …Președintele FSTFR -Maxim Rodrigo Gabriel s-a întâlnit cu Ministrul Secretar de Stat din Ministerul Transporturilor-domnul Cristian Ghibu și au discutat împreună propunerile FSTFR la Proiectul de Ordin al Ministrului Transporturilor nr. 256 …Președintele FSTFR -Maxim Rodrigo Gabriel și Vicepreședintele FSTFR -Liviu Grab s-au întâlnit cu reprezentanții AFER în cadrul Comisiei de Dialog Social din Ministerul Transporturilor și au discutat împreună propunerile FSTFR la Proiectul de Ordin al Ministrului Transporturilor nr. 256 …Președintele FSTFR -Maxim Rodrigo Gabriel și Vicepreședintele FSTFR -Liviu Grab s-au întâlnit și cu reprezentanții FMLR în cadrul Comisiei de Dialog Social din Ministerul Transporturilor și au discutat împreună propunerile FSTFR și propunerile FMLR la Proiectul de Ordin al Ministrului Transporturilor nr. 256 …
În final după mai multe dezbateri între FSTFR și factorii de decizie din Ministerul Transporturilor a rezultat dintr-un Proiect aberant de Ordin de Ministru al Transporturilor pentru aprobarea Normelor privind Serviciul Continuu Maxim Admis pe Locomotivă, efectuat de personalul care conduce și/sau deservește locomotive în sistemul feroviar din România un fundamentat Ordin al Ministrului Transporturilor nr. 256 pentru aprobarea Normelor privind Serviciul Continuu Maxim Admis pe Locomotivă, efectuat de personalul care conduce și/sau deservește locomotive în sistemul feroviar din România …
Gaby ce ști la Ședința CNC al FSTFR din 23.05.2013 se vor discuta propunerile pentru sesizarea Comisiei Mixte Patronat -Sindicate de la nivel de SNTFC CFR Călători SA de către FSTFR? …
Gaby ce ști la Ședința CNC al FSTFR din 23.05.2013 se vor discuta propunerile pentru sesizarea Comisiei Mixte Patronat -Sindicate de la nivel de SNTFC CFR Călători SA de către FSTFR? Să înțelegem că propunerile pentru sesizarea Comisiei Mixte Patronat -Sindicate de la nivel de SNTFC CFR Călători SA de către FSTFR sunt ca urmare a faptului că deși trebuia negociat salariul salariaților CFR CĂLĂTORI până la sfârșitul lunii martie 2013, acest fapt nu s-a realizat până acum și astfel salariații CFR Călători -cred membrii de sindicat ai FSTFR- mai pierd lunar începând cu luna aprilie 2013 și ați bani pe care i-ar fi obținut prin negocierea salariului la timp, respectiv dacă s-ar fi respectat data limită de negociere a Actului Adițional la CCM așa cum este prevăzut în CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe 2012-2014…
Sunt zile cand trebuie să ne reamintim să fim mai buni, mai plini de dragoste, cu inima caldă şi mai deschisă, când lumina sfântă coboară în casele şi în inimile noastre. Paşte Fericit!
Aurelian și Pavăl sper să folosiți numai pentru alții strofa următoare:
,,Azi prostia e in forma mare
O gasesti pe drum la întamplare
Este la tot pasul si oriunde nu te-astepti
Incotro privirea o îndrepti.,,…
Sper să dovediți înțelepciune și sper ca Pavăl să-și respecte promisiunea, iar Aurelian să revină la sentimentele de Pace și Prietenie față de Pavăl și reciproc Pavăl să revină la sentimentele de Pace și Prietenie față de Aurelian… Pavăl respectă-ți promisiunea făcută lui Aurelian pentru că așa este corect…Aurelian și Pavăl să nu uitați că cel care va micșorat salarile timp de 5 luni în anul 2013 este Manager Privat și să nu credeți că dacă Acel Manager Privat va lăsat fără bani să puteți sărbători 1Mai și sărbătoarea de Paște trebuie să vă certați voi între voi…Neajunsurile datorate lipsurilor provocate de decizia de micșorare a salariilor angajaților CFR Călători , pentru toți angajații CFR Călători,luată de Directorul General/Managerul Privat al CFR Călători au afectat pe toți salariații CFR Călători și inclusiv pe cei doi importanți lideri de sindicat de la FSTFR din Comitetul Director al FSTFR…Domnule Director General/Manager Privat al CFR Călători-Valentin Dorobanțu să știți că atât membrii de sindicat ai FSTFR cât și Liderii de sindicat de la sindicatele afiliate la FSTFR, precum și membrii Comitetului Director al FSTFR , precum și membrii Consiliului Național de Conducere al FSTFR în frunte cu Președintele FSTFR sunt angajați ai CFR Călători care trăiesc din salariul de la CFR Călători care în ultimii ani de criză s-a tot micșorat culminând cu perioada din anul 2013 de până acum…și dacă acum se ceartă între ei din cauza lipsurilor în viitor s-ar putea uni atât membrii de sindicat ai FSTFR cât și Liderii de sindicat de la sindicatele afiliate la FSTFR, precum și membrii Comitetului Director al FSTFR , precum și membrii Consiliului Național de Conducere al FSTFR în frunte cu Președintele FSTFR și toți contra celor ce le produc nejustificat micșorări de salarii … Acum se analizează propunerile pentru sesizarea Comisiei Mixte Patronat -Sindicate de la nivel de SNTFC CFR Călători SA de către FSTFR pentru că deși trebuia negociat salariul salariaților CFR CĂLĂTORI până la sfârșitul lunii martie 2013, acest fapt nu s-a realizat până acum și astfel salariații CFR Călători -cred membrii de sindicat ai FSTFR- mai pierd lunar ați bani pe care i-ar fi obținut prin negocierea salariului la timp, respectiv dacă s-ar fi respectat data limită de negociere a Actului Adițional la CCM așa cum este prevăzut în CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe 2012-2014…
Cred că această strofă spune multe:
,,Studii, functii, chiar daca le ai
De esti prost, cu bata-n balta dai
Si de crezi ca banii de prostie te-or scapa
Asta este doar parerea ta,,…
PAVAL MARIAN sa-ti dea Dumnezeu un Paste fericit dar dupa promit sa ma tin de cuvant ,ai depasit orice limita. (ultimul termen 20 mai).
SA VINA ROSEANU ! SA VINA ROSEANU ! SA VINA ROSEANU !…
Dl. Ministru Relu Fenechiu se aude ???…
“Tica Lumanare – Balada prostului !
Azi prostia e in forma mare
O gasesti pe drum la intamplare
Este la tot pasul si oriunde nu te-astepti
Incotro privirea o indrepti.
De e rau sau bine daca e
Prostul oricum rade din orice
E cel ce casca gura si ca la un circ se-aduna
Si apoi barfeste-o saptamana
PROSTU-I PROST DAR NU-I DESTUL
PANA NU E SI FUDUL
SI CU EL SA NU TE PUI
CACI MINTEA I-A PLECAT HAI-HUI
PROSTU-I PROST DAR NU-I DESTUL
PANA NU E SI FUDUL
EL MEREU O FACE FRIPTA
C-ARE MINTEA ODIHNITA
Nu ajunge daca pe sosea
Prostul intra in masina ta
Ca ajungi la job si ai un sef batut in cap
Si-uite-asa ai ziua de rahat
Studii, functii, chiar daca le ai
De esti prost, cu bata-n balta dai
Si de crezi ca banii de prostie te-or scapa
Asta este doar parerea ta
PROSTU-I PROST DAR NU-I DESTUL
PANA NU E SI FUDUL
SI CU EL SA NU TE PUI
CACI MINTEA I-A PLECAT HAI-HUI
PROSTU-I PROST DAR NU-I DESTUL
PANA NU E SI FUDUL
EL MEREU O FACE FRIPTA
C-ARE MINTEA ODIHNITA
Apara-ma Doamne, tu iti spui
Chiar si de credinta prostului
Of, taicuta doamne, mare e gradina ta
Si prea multi au sarit gardul din ea
Nu cumva sa uiti povata mea
Langa prost ai viata foarte grea
Nefericit vei fi caci i s-a dus in lume buhul
Fericiti sunt cei saraci cu duhul
PROSTU-I PROST DAR NU-I DESTUL
PANA NU E SI FUDUL
SI CU EL SA NU TE PUI
CACI MINTEA I-A PLECAT HAI-HUI
PROSTU-I PROST DAR NU-I DESTUL
PANA NU E SI FUDUL
EL MEREU O FACE FRIPTA
C-ARE MINTEA ODIHNITA ”
VA LAS PE VOI SA HOTARATI CUI O DEDICATI(balada), NU ESTE GREU SA GHICESC !
SE POATE ASCULTA SI MUZICA PE YouTube .
Lucian spunea că ,,Dacă-mi cereți mie părerea, D-l Ștefan Roșeanu nu va mai revenii ca Director General la SNTFC CFR Călători SA.,, . Luciane nu ne-ai spus dacă după părerea ta D-l Ștefan Roșeanu va revenii ca Manager Privat laSNTFC CFR Călători SA?…
Felicitări domnule Pădureț Lucian-Primvicepreședinte al Alianței Naționale Sindicale Feroviare, pentru următorul comentariu:
,,Pentru o mai bună înțelegere a celor precizare în comentariul anterior, am să sintesizez :
1- Pierdem fiecare salariat, lunar din salariu datorită diferenței de 600 lei actual la clasa 1 de salarizare, la 800 lei dacă se semna actul adițional la CCM. Deci o pierdere de 200 lei lunar, fără K-urile aferente fiecărei clase de salarizare, iar cu K-urile mult mai mult. Deja o lună a trecut-Aprilie.
Salariile de bază corespunzătoare fiecărei clase de salarizare se stabilesc în funcţie de coeficienţii de ierarhizare şi de formula de calcul din Anexa nr.1.
2.- Pentru cei care au dreptul la clase de salarizare superioare celor avute anterior. Comform CCM actual, se dau clase și la acte adiționale la CCM. În anii trecuți nu era această prevedere. Acestea sunt alte drepturi salariale pierdute, datorită nesemnării la timp a actului adițional la CCM.
3.-Se pierde și prima de vacanță (concediu).
Nu numai că nu se negociază actul adițional la CCM, chiar avem parte lunar de 1 zi tăiată din norma de lucru, sancțiuni peste sancțiuni, toate însemnând REDUCERI SALARIALE. Nu mai spun de nerespectarea și interpretarea Legilor României și a CCM-ului. ,, .
Pentru o mai bună înțelegere a celor precizare în comentariul anterior, am să sintesizez :
1- Pierdem fiecare salariat, lunar din salariu datorită diferenței de 600 lei actual la clasa 1 de salarizare, la 800 lei dacă se semna actul adițional la CCM. Deci o pierdere de 200 lei lunar, fără K-urile aferente fiecărei clase de salarizare, iar cu K-urile mult mai mult. Deja o lună a trecut-Aprilie.
Salariile de bază corespunzătoare fiecărei clase de salarizare se stabilesc în funcţie de coeficienţii de ierarhizare şi de formula de calcul din Anexa nr.1.
2.- Pentru cei care au dreptul la clase de salarizare superioare celor avute anterior. Comform CCM actual, se dau clase și la acte adiționale la CCM. În anii trecuți nu era această prevedere. Acestea sunt alte drepturi salariale pierdute, datorită nesemnării la timp a actului adițional la CCM.
3.-Se pierde și prima de vacanță (concediu).
Nu numai că nu se negociază actul adițional la CCM, chiar avem parte lunar de 1 zi tăiată din norma de lucru, sancțiuni peste sancțiuni, toate însemnând REDUCERI SALARIALE. Nu mai spun de nerespectarea și interpretarea Legilor României și a CCM-ului.
Domnule Președinte Maxim Rodrigo, ne luăm cu vorba și uităm de comisia mixtă Patronat-Sindicate. În CCM, CAPITOLUL X la:
Art.103-(5) Comisiile au atribuţii de a analiza sesizările sindicatelor şi salariaţilor SNTFC în legătură cu executarea contractului colectiv de muncă.
Incălcarea prevederilor sau neîndeplinirea obligaţiilor stabilite prin contractul colectiv de muncă se constată de comisiile mixte patronat-sindicate, care vor propune cercetarea celor vinovaţi, iar rezultatele cercetării vor fi prezentate la termenul convenit.
-Capitolul XI la:
Art. 104. Prevederile mai jos menţionate se aplică începând cu 27 martie 2014 în funcţie de aprobarea sumelor necesare cu această destinaţie prin bugetul de venituri şi cheltuieli şi prin încheierea unui act adiţional la contractul colectiv de muncă.
Domnule Președinte, domnilor colegi, am făcut această introducere ptr. a se vedea și mai ales înțelege cât pierdem în fiecare lună la salariu. Întrebările mele pertinente sunt:
– De ce se tergiversează semnarea actului adițional la CCM ?
– Cine are interesul ptr. a nu se semna actul adițional la CCM ?
– Pentru ce, nu se semnează actul adițional la CCM ?
Sunt întrebări pe care vă rog să le adresați Comisiei Patronat-Sindicate. După câte cunosc eu, demersurile ptr. actul adițional la CCM s-au făcut din patrea Sindicatelor semnatare al CCM.
Domnilor colegi, dacă veți citii cu atenție Capitolul XI din CCM, veți observa câți bani pierdem din aceste drepturi salariale. Vă reamintesc doar câteva:
– Un salariu suplimentar.
-50 % din contravaloarea unui bilet de tratament şi odihnă, familist sau individual, dar nu mai mult de 800 lei.
– De Paşti şi de Crăciun se va acorda salariaţilor un ajutor material.
– Pentru “Ziua ceferiştilor” se va acorda o premiere.
– Acordarea a câte un tichet de masă pe zi pe angajat.
Da, doamnelor și domnilor, să vină cine-o venii numai să scoată CFR Călători la liman. Dacă-mi cereți mie părerea, D-l Roșeanu nu va mai venii. După ce vinde și dă de pomană la operatorii privați d-l Dorobanțu, ce ar mai putea face d-l Roșeanu? Treziți-vă, până nu-i prea târziu.
SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!
dl. Ministru Relu Fenechiu se aude ??????????????????
dl Ponta Victor Viorel la DVS. la PALAT se MAI aude ??????????????????
NU VA FACETI PROBLEME , ATATA TIMP CAT DL. FENECHIU SI-A PUS MANAGERII “SMART” TOTUL MERGE CA PE ROATE , CONTURI BLOCATE, MILIOANE DE EURO BAGATE IN LICITATII”TRUCATE” CARE NU ADUC NIMIC BUN PENTRU CALEA FERATA, ANGAJARI SI PROMOVARI DUPA BUNUL LOR PLAC, DIRECTORI GENERALI, NEPERFORMANTI, TRANSFORMATI IN MANAGERI PRIVATI LA FEL DE NEPERFORMANTI , SALARII TAIATE(LA CFR CALATORI) , SOCIETATILE DE CALE FERATA EXECUTATE SILIT, URMEAZA DRUMUL DREPT SI SIGUR CATRE INSOLVENTA. BATAIE DE JOC…
SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!
dl. Ministru Relu Fenechiu se aude ??????????????????
“Ridică-te, popor român! Partidul Poporului protestează împotriva noii crime pe care guvernanţii României sunt pe cale să o săvârşească împotriva poporului român. Astăzi, 5 aprilie 2013, a fost dat publicităţii anunţul Ministerului Transporturilor, prin care sunt scoase la vânzare 51% din acţiunile deţinute de statul român în capitalul Societăţii Comerciale „CFR Marfă”. Preţul de pornire cerut de vânzătorul de ţară Relu Fenechiu este de 797 milioane lei, respectiv, 180 milioane de euro. Numai cele 900 de locomotive, plus cele peste 42.000 de vagoane, aflate, în acest moment, în patrimoniul „CFR Marfă”, valorează peste 2 MILIARDE DE EURO. Lăsăm, de o parte terenurile şi celelalte active incluse în capitalul societăţii. Ne aflăm în faţa unei noi hoţii, de ordinul miliardelor de euro, ca şi cele anterioare, care, adunate, depăşesc cifra ameţitoare de peste 2.000 de miliarde de euro, furate de statul român de la proprii săi cetăţeni, prin aşa-zisa privatizare. Până când mai rabzi, popor român? Ce trebuie să se întâmple ca să te ridici, să ieşi în stradă, şi să spui: GATA, nu se mai „privatizează”, adică nu se mai vinde nimic. Capitalul este al nostru, al poporului român. Vom adopta şi aplica legea prin care acest capital va intra în proprietatea noastră, a celor care l-am creat. Dacă voi politicienii, care ne-aţi furat capitalul, nu sunteţi în stare să-l administraţi, atunci plecaţi, daţi-vă demisia. Lăsaţi pe alţii, care se angajează să administreze capitalul în condiţii de eficienţă, până la trecerea lui în proprietatea noastră privată. Când te vei ridica, popor român? Când nu vei mai avea ţară? Constantin Cojocaru. Preşedinte, Partidul Poporului Partidul Poporului (Legea Cojocaru) este…”
Urmeaza CFR Calatori.
SA VINA ROSEANU ! SA VINA ROSEANU ! SA VINA ROSEANU !
dl. Ministru Relu Fenechiu se aude ??
SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!SA VINA ROSEANU !!!!!!!!!!!
dl. Ministru Relu Fenechiu se aude ??????????????????
Citeam într-un ziar că„Fraierii de ceferişti înghit orice”și că „Prin încheierea actului additional de la CN CF CFR SA din această lună, părţile au negociat numai anumite prevederi stabilite de comun acord, cum ar fi, de exemplu, salariul minim pe economie şi coeficienţii de ierarhizare, dar se trece sub tăcere acordarea de salarii compensatorii, pierderea coeficientului de ierarhizare şi care este numărul celor disponibilizaţi. În schimb, rămân în vigoare drepturile şi bonusurile specialiştilor în relaţii sociale pentru liderii de sindicat. Practic, liderii de sindicat de la compania de infrastructură feroviară de stat au căzut la pace cu cei din conducerea companiei de infrastructură feroviară de stat, ca aceste bonusuri să nu fie discutate, dar menţinute. S-a negociat pe principiul: ce este al boşilor de la sindicat să nu fie atins, că oricum fraierii de ceferişti înghit orice”, a precizat, pentru ZIUAnews, un lider sindical care a refuzat să semneze actul adiţional.
Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF) al cărui Președinte este Maxim Rodrigo Gabriel și care era reprezentativă la toate nivelurile nu a fost primită la negocierea CCM de la CFR Infrastructură și pentru ca acest lucru să fie posibil s-a cerut de către organizațiile sindicale negocierea de Act Adițional la fostul CCM și s-a refuzat de acestea negocierea de CCM la nivel de CN CF CFR SA și astfel cred eu că s-a negociat de către organizațiile sindicale de la CFR Infrastructură cel mai slab Act Adițional la fostul CCM la nivel de CN CF CFR SA din toate timpurile…
Da d-le Maxim Rodrigo, Ceaușescu a apreciat CFR și la dezvoltat an de an … iar ,,democrații,, de după 89* l-au vândut sau dat degeaba, tot an de an. Mulți sunt cei care ar venii către FSTFR, dar le este FRICĂ de liderii lor actuali, care le sunt și șefi direcți.
Vor avea curaj numai după ce nu vor mai fi angajați CFR Călători. Are grijă d-l Dorobanțu.
Cum rămâne cu propunerile ptr. CCM?
Să nu exagerăm, vedeam într-un ziar că există Bonusuri salariale conservate pentru că mai-marii sindicatelor au avut grijă să-şi conserve locurile de muncă, introducând în contractul colectiv și următoarea mențiune: „Pe perioada în care persoana din organul de conducere este salarizată de sindicate, aceasta îşi păstrează funcţia şi locul de muncă avute anterior, precum şi vechimea în muncă. Pe postul acesteia poate fi încadrată o altă persoană numai cu contract de muncă pe durată determinată”.
Mi se pare o exagerare ca să vi să spui că după ce nu va mai fi ales lider de sindicat de membrii de sindicat și în consecință acesta nu va mai fi plătit de sindicatul din care făcea parte , liderul respectiv de sindicat nu poate reveni ca salariat în funcția avută anterior salarizării de către sindicat…Dacă cineva crede că un lider de sindicat trebuie să fie și corect și să-i reprezinte cu orice risc și pe bani puțini doar de la sindicat și în situația când după câțiva ani nu mai este ales și trebuie să-ți câștigi existența în altă parte decât ca salariat al Societății unde ca Lider de sindicat a reprezentat membrii de sindicat ce sunt salariați ai Societății respective, atunci ori acel cineva se înșeală ori nu vom mai avea nici un salariat al Societății respective care vrea să fie lider de sindicat și dacă nu vom mai avea Sindicate și Lideri de Sindicate atunci chiar nu vom mai avea cine să apere pe salariați…
Domnule Johnyro propuneți să facem Grevă și spuneți că nu vedeți pe nimeni să se gândească la Grevă. FSTFR poate să influențeze direct situația doar la SNTFC,,CFR Călători,,SA unde are membrii de sindicat pe majoritatea mecanicilor de locomotive și automotor, dar și o parte importantă din șefi de tren, conductor de bilete , casiere și din Revizia de Vagoane București Grivița circa 250 salariați, precum și o parte însemnată din TESA de la Tracțiune etc. Domnule Johnyro să știți că președintele FSTFR-Maxim Rodrigo Gabriel se gândește la Grevă din partea sindicaliștilor de la SNTFC,,CFR Călători,,SA și așteaptă în acest sens solicitările scrise ale acestora, DAR are nevoie și de mărirea numărului de membrii de sindicat de la 3600 la 7100 pentru a avea membrii de sindicat ca număr mai mult de jumătate plus unu din numărul salariaților SNTFC,,CFR Călători,,SA…Cred însă că este posibil ca FSTFR să-și mărească numărul de membrii de sindicat de la 3600 la 7100 din salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA deoarece consider eu că sunt din ce în ce mai mulți salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA ce sunt nemulțumiți că la SNTFC,,CFR Călători,,SA s-a instaurat o atmosferă de genul celui din timpul Dictatorului Ceaușescu…, o atmosferă în care nici un salariat al CFR Călători nu mai vorbește de Cale Ferată Română de față cu alt salariat al CFR Călători …Atenție! Să nu fiu înțeles greșit și pentru asta precizez că Ceaușescu a apreciat CFR și la dezvoltat an de an …
Johnyro…Citeste Codul Muncii si Legea 62/2011. Acolo este specificat totul, vechime, plata etc.
Poate stiu colegii nostri de la celelalte federatii mai multe!!!
Johnyro…Ceea ce scrie acolo partial e adevarat. Actul aditional este de la CNCF CFR SA(mai pe intelesul tuturor Compania de Infrastructura) Nu are nici o legatura cu SNTFC CFR Calatori. Liderii de sindicat nu au nici macar cele 3 zile care le aveau pana acu. Intradevar sunt cativa care is mai speciali… De asta acu stau pititi si nu iau nici o atitudine. Cei de la FSTFR nu au negociat, ci doar au primit ce au negociat altii…Si ce mai scrie acolo de spor de 50%…vrajeala(spor de munca feroviara il ia orice CFR-ist si e de 7%), in CCM la SNTFC CFR Calatori nu scrie asa ceva. Conform aceluiasi CCM al SNTFC CFR Calatori pe anii 2012-2014 trebuia pana la sfarsitul trim I din 2013 sa se negocieze Anexa I(grila de salarizare), dar nu s-a facut asa ceva pana acu. De aceea in urmatoarele zile se va vere comisia mixta patronat sindiocate intrucat nu s-a respectat CCM, motiv de deschidere conflict de munca. O greva conform legislatiei noastre care a fost trecuta in parlament prin asumarea raspunderii, nu se poate face atat timp cat ai CCM valabil.
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/ceferistii-tradati-de-liderii-sindicali-93117
D-le GM :
– Să se prezinte de Managerul Privat, contractul de manegeriat-sau cum s-o numii el- încheiat între dumnealui și Ministrul Transporturilor Relu Fenechiu; sper să nu fie secret.
– Dacă Bugetul de Venituri și Cheltuieli este același ca și anul trecut, cu același nr. de salariați, cu aceleași salarii, DE CE s-a redus norma de lucru cu 1 zi ? și unde s-au dus acei bani din tăierea(amputarea) salarilor?
– Să se aducă la cunoștința FSTFR, contractele de investiții, până la momentul actual și care sunt următoarele investiții preconizate de Manager.
– De ce nu s-a început negocierea actului adițional la CCM, 2012-2013 așa cum e stipulat în CCM art.2(2).
Propuneri: -Salriul la clasa 1 de salarizre 800 lei, comform ordonanței Guvernului, privind salariul minim pe economie, cu K-urile aferente fiecărăi clase de salarizare(anexa 1).
-propun sa facem greva
-nu vad pe nimeni sa se gindeasca la asta
-ce ziceti d-le Rodrigo ?
Vedeți pentru nerespectarea prevederi pentru încheierea unui Act Adițional la CCM 2012-2014 numai pentru negocierea salariului din anul 2013 pentru salariații CFR Călători, prevedere de negociere a salariului salariaților CFR Călători pentru anul 2013 până cel târziu la 31 martie 2013 este un motiv de sesizare a Comisiei Mixte Patronat -Sindicate de la CFR Călători … Ar trebui să ne scieți în comentarii și ce salarii doriți să vi se negocieze… Puteți să solicitați lămuriri și asupra reducerii cu o zi a normei lunare timp de 5 luni și respectiv și asupra reducerii salariului timp de 5 luni la salariații CFR Călători… Puteți să solicitați lămuriri de ce se reduce salariul salariațiilor CFR Călători prin înmulțirea sancțiunilor disciplinare etc…
Pe scurt întrebăm până cel târziu în data de 6.05.2013 pe CFR-iștii, ce nerespectări vor să apară sesizate la CFR Călători prin Adresa cu sesizările FSTFR asupra nerespectărilor prevederilor din CCM-ul CFR Călători pe 2012-2014 ?…
Maria spunea ,,Pentru ca RĂUL să triumfe,este de-ajuns ca BINELE sa nu facă nimic de 1 Mai respective nici un Miting etc, iar când nu se încheie act aditional la CCM numai pe Anexa nr. 1 din CCM-ul CFR Călători pe 2012-2014 până cel tîrziu 31 martie 2013 cum era prevăzut în CCM-ul menționat, deci când nu se încheie Act Adițional numai pentru negocierea salariului din anul 2013 pentru salariații CFR Călători și vedeți pentru nerespectarea acestei prevederi de negociere a salariului salariaților CFR Călători pentru anul 2013 până cel târziu la 31 martie 2013 , precum și pentru nerespectarea altor prevederi din CCM-ul CFR Călători pe 2012-2014 ,Rodrigo- Președintele FSTFR, propunea să se solicite CFR Călători o Ședință a Comisiei Mixte Patronat -Sindicate și pentru această ședință solicita CFR-iștilor ce citesc site-ul http://www.fstf.ro să propună prin comentarile pe care le fac pe site-ul http://www.fstf.ro ce nerespectări din prevederile CCM-ului CFR Călători pe 2012-2014 vor să fie trecute a se discuta în Ședința Comisiei Mixte Patronat -Sindicate de la CFR Călători, nerespectări ce vor să apară sesizate la CFR Călători prin Adresa cu sesizările FSTFR asupra nerespectărilor prevederilor din CCM-ul CFR Călători pe 2012-2014 …
Puchi concluziona foarte clar pentru toți Românii ,,Trenuri de călători ale CFR Călători anulate în întreaga țară. Halal management la CFR Călători… Așa mINISTRU al Transporturilor așa mANAGER al CFR Călători…, se duce la Dracu* șandramaua din cauza lor…,,.
LG spunea și el ,,Majoritatea sindicalistilor din tările vecine chiar daca e 1 MAI, au actiuni ample de protest fata de condițiile de muncă,față de salarile mai mici decat media din UE, etc. La noi la CFR-iști pentru că salarile s-au micșorat în ultimul timp și numărul trenurilor de călători/zi ale CFR Călători scad masiv în anul 2013, chiar și după apariția Mersului de tren pe anul 2013 și nu mai sunt nici bani la salariații CFR Călători pentru Sfintele Sărbători de Paște, stăm de 1 MAI 2013 și ne gândim …la gratarele de altădată,la mici, manele și la trai pe vatrai…,, .
Ar trebui să știți că cei câtiva lideri de sindicat si ceva sindicaliști care mai scriu pe site-ul http://www.fstf.ro au tinut piept până acum la atacurile demonice asupra a ceea ce a fost odata CFR ,respectiv la ceea ce este acum CFR-ul: SNTFC,,CFR Călători,,SA, SNTFM,,CFR Marfă,,SA, CN CF,,CFR,, SA etc. și ar trebui să știți că cei câtiva lideri de sindicat si ceva sindicaliști care mai scriu pe site-ul http://www.fstf.ro așteaptă majoritatea CFR-iștilor să comenteze pe site-ul http://www.fstf.ro și împreună prin intermediul acestui site http://www.fstf.ro să stabilească Mitinguri și tot felul de acțiuni legale de protest ale CFR-iștilor pentru a opri pe terminatorii CFR-ului din acțiunile lor distrugătoare … pentru a opri anulările de trenuri de călători ale CFR Călători și pentru a opri alte închirieri de secții de circulație de la CN CF CFR SA …
LG, te înțeleg dar cei 7001 nu sunt de ajuns. Cu o floare nu se face primăvară. Atâta timp cât glasul tău nu s-a făcut auzit, ce folos cei 7001. Atâta timp cât Frățică și Măntescu, hotărăsc soarta a 14000 de angajați, votul tău nu contează. Votul tău va conta, numai în condițile în care cei 14000 sau cum spui tu 7001 membrii de sindicat, înțeleg că trebuie să fie înt-un SINGUR SINDICAT și numai atunci administrația-oricare ar fi ea- va fi obligată să ne ia în seamă.
Până atunci,,LA MULȚI ANI,, și PAȘTE FERICIT.
Majoritatea sindicalistilor din tarile vecine chiar daca e 1 MAI, au actiuni ample de protest fata de conditiile de munca, salarii mai mici decat media din UE, etc. La noi…gratare, mici, manele, trai pe vatrai. De fapt, a dat coltul ierbii si s-a “scumpit chelea de golan”(pana la iarna mai este timp!!! 😉 )
Puchi…sunt îndeajuns si 7001, daca ma-nţelegi!!! (daca stau bine si ma gandesc am fost votat de 7001 salariati) 🙂