COMUNICAT DE PRESA

Vezi aici  Comunicat de presa al FSTFR…

SHARE

109 Responses

  1. Vreau să vă aduc la cunoștință că în data de 19.08.2013 Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România a făcut Plângere la Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar pentru de la intrarea în vigoare, la 9 decembrie 2013, a noului mers al trenurilor şi până în prezent, SNTFC ,,CFR Călători, SA, prin reprezentantul legal Managerul Privat- domnul Valentin Dorobanţu, a desfiinţat un număr de 150 trenuri de călători (număr de care avem noi cunoștință )…

  2. Vreau să vă aduc la cunoștință că în data de 19.08.2013 Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România a făcut Plângere la Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar pentru că Guvernul României și Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători,,CFR Călători,,SA intenţionează şi pentru anul viitor printr-un nou Proiect de Ordonanță, adică și în anul 2014, limitarea gratuităţilor la transportul feroviar de călători pentru angajaţii SNTFC,,CFR Călători,,SA, deși acordarea autorizațiilor gratuite de călătorie propriilor angajați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA nu ar aduce costuri suplimentare companiei, iar pentru ceilalți angajați ai Unităților Feroviare ar aduce chiar venituri suplimentare pentru companie . Federaţia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România roagă Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar să analizeze dacă această măsură este sau nu este abuzivă şi dacă se perturbă astfel activitatea personalului feroviar, ținând cont că foarte mulți CFR-iști fac naveta între serviciu și domiciliu sau se deplasează în interes de serviciu pentru activitățile pe care le desfășoară în cadrul serviciului.

  3. Voi fi și eu la MITINGUL organizat de FSTFR în data de 26.07.2013 și-l aștept si pe dl. Mantescu Iulian pe care a promis Silviu Mec că-l aduce la MITING pentru că trebuie să vadă cu ochii lui și să audă în direct ce cred mecanicii de locomotivă de călători de la CFR Călători, ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR, despre el …Să nu se supere când i se va striga spărgătorul mișcării sindicale din Ramura Tracțiune de la CFR Călători și că ANSF este peste AFTF… ANSF cuprinde majoritatea mecanicilor de locomotivă de la CFR Călători, mulți șefi tren , conductori , casiere de la CFR Călători, salariați din ramura Vagoane de la CFR Călători, dar și impegați de mișcare și mulți alți salariați de la CNCF,,CFR,,SA și este în continua creștere și are un Președinte Maxim Rodrigo invidiat și de partea sindicală ce nu este la ANSF, dar și de conducerile Unităților Feroviare pentru că luptă cu adevărat pentru memrii de sindicat ai ANSF…

  4. Sunt liber în programul de lucru lunar și voi veni la Mitingul organizat de FSTFR în data de 26.07.2013 între 11.00-13.00 .

  5. Voi veni din concediu de odihnă la Mitingul organizat de FSTFR în data de 26.07.2013 între 11.00-13.00 .

  6. Voi participa cu toată familia la Mitingul organizat de FSTFR în data de 26.07.2013 între 11.00-13.00 .

  7. Primarul General al Municipiului București -domnul Profesor Dr. Sorin Mircea Oprescu a aprobat Protocolul privind organizarea și desfășurarea Adunării Publice solicitată de Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România pentru data de 26 iulie 2013 , între orele 11.00-13.00, în scopul protestării față de falimentarea sistemului feroviar, la Ministerul Transporturilor, în Parcul Gării de Nord, aleea central, latura dinspre Ministerul Transporturilor, în spatial delimitat de forțele de ordine.
    Membrii de sindicat ai FSTFR și invitații vor folosi bannere,fluiere, portavoce și alte mijloace de sonorizare. Se va protesta pentru că nu există făcută public o strategie pe termen scurt a CFR Călători, pentru că nu există făcut public Mandatul Managerului Privat de la CFR Călători și nu există făcut public angajamentul Managerului Privat al CFR Călători că va realiza pe timpul mandatului eficientizarea CFR Călători și pentru că nu este precizat în mandat că nu va mai exista pierderi anuale la CFR Călători pe perioada mandatului,pentru că nu există un angajament al Managerului Privat că nu va mai anula trenurile de călători ale CFR Călători,pentru că nu se fac investiții în automotoare noi, rame electrice noi și vagoane noi la CFR Călători și pentru că nu se fac demersuri ca banii de la accize pentru motorină să fie folosiți și ei în investiții de automotoare noi, rame electrice noi și vagoane noi la CFR Călători , pentru că nu mai vrem concedieri colective nejustificate, pentru ca să nu se mai reducă salariile prin reducerea nejustificată a normei lunare, pentru ca să se acorde din nou autorizațiile salariațiilor CFR Călători și permisele pentru membrii de familie ai salariaților,pentru ca Managerul Privat de la CFR Călători să nu se mai ocupe de FSTFR chiar dacă nu-i place când FSTFR îl critică pentru că nu se vede nici o schimbare în bine de când avem Manager Privat și pentru ca să ne asigurăm că Managerul Privat de la CFR Călători se va ocupa de CFR Călători și nu de FSTFR pentru că numai așa CFR Călători nu va mai fi pe pierdere pe timpul cât are Manager Privat bine plătit lunar în timp ce tot lunar salariații au salariul diminuat. Membrii de sindicat ai FSTFR vor protesta pentru neasigurarea de către Guvernul României a compensațiilor reale de transport la CFR Călători ceea ce duc de fapt la pierderile anuale ale CFR Călători, pierderi care sunt deci fabricate și nu sunt reale, pentru că nu sunt allocate resursele necesare reabilitării și modernizării infrastructurii feroviare prin alocații de la bugetul statului pentru a putea crește astfel viteza de circulație a trenurilor de călători, pentru că nu s-au plătit cei 150 milioane lei pentru prestațiile CFR Călători către categoriile de călători beneficiare de reduceri de tarife ținând cont că în prima jumătate a anului 2013 CFR Călători este pe pierdere chiar cu 150 milioane lei și dacă s-ar fi plătit aceste prestații CFR Călători nu ar mai fi fost pe pierdere . Membrii de sindicat ai FSTFR vor protesta și pentru că se încearcă de către Managerul Privat al CFR Călători și de către FMLR din cadrul AFTF și de către FNFMC să minimalizeze importanța pe care o au la CFR Călători mecanicii de Locomotivă și Automotor de la CFR Călători ce sunt în majoritate la Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România , etc.

  8. Peste 5.000 de ceferiști din toată țara , protesteaza la Ministerul Transporturilor.
    Oamenii sunt nemulțumiți de faptul că nu au fost alocate fondurile necesare întreținerii, reparării , modernizării infrastructurii feroviare si modernizarii parcului de material rulant , subvenția alocată către CFR Călători înregistrând o diminuare continuă, concomitent cu reducerea numărului de trenuri. Managerul “performant” Dorobantu Valentin de la CFR Calatori , stie cine a redus numarul de trenuri ? Daca nu stie el, stim noi .

  9. Voi participa la mitingul din 26.07.2013 ,organizat de FSTF .

  10. Cotidianul BUNA ZIUA IASI prezinta mai jos toate scandalurile financiare si dosarele penale care au fost deschise pe numele lui Fenechiu, dar care pana la afacerea Transformatorul, au fost ascunse…

    Ce urmeaza?
    S-ar parea totusi ca lucrurile nu se opresc aici. In scurta perioada in care a condus Ministerul Transporturilor, Fenechiu nu a stat linistit. A facut bani. Dar unele institutii ale statului au monitorizat totul. Unul dintre scandalurile care vor izbucni in urmatoarea perioada se refera la achizitia unor masini de catre Ministerul Transporturilor, in perioada mandatului lui Fenechiu. Potrivit unor surse, valoarea contractului este de 15 milioane de euro, iar in realitate, valoarea masinilor achizitionate nu depaseste 6 milioane de euro.
    Dl Maxim , spuneati ca nu sunt bani la Transporturi , sunt, dar vedeti la ce se folosesc.
    Sa vedem noi acum, la CFR Calatori unde s-au folosit banii !!!
    Nu cumva la CFR Calatori , hotul striga hotii ?

  11. Mantescu Iulian este în aceeași barcă cu Frățică Gheorghe și cu Valentin Dorobanțu si fac chiar fac ce vor ,sunt stat in stat și cred că legile le fac ei…
    Explic pentru negocierea CCM de la CFR Călători după ce a apărut Legea nr. 62/2011 nu a existat nici un sindicat din CFR Călători care să se încadreze în Legea nr. 62/2011 pentru a fi reprezentativ și pentru că Legea nr. 62/2011 permitea să se vină cu o Federație care obține reprezentativitate la nivel de sector de activitate, atunci s-a încercat să se meargă la negociere cu ANSF, dar FNFMC și-a obținut ulterior reprezentativitate separată și a solicitat să negociaze separat sub forma de FNFMC și ANSF a trebuit să-și ia altă reprezentativitate și până a ieșit noua reprezentativitate s-a negociat în anul 2012 de AFTF și FNFMC fără ANSF, dar în cadrul AFTF era și FSTFR, în anul 2013 în iulie AFTF prin Președinte Măntescu Iulian vrând să negocieze act additional fără FSTFR trimite o hârtie precum că AFTF a exclus FSTFR din această alianță unde pe CFR Călători a rămas doar FMLR din cadrul AFTF cu 9 scoateri din producție plătite de CFR Călători și cu 8 mașini din care 6 cu cotă și toate astea pentru a putea să-și reprezinte cei 1000 de salariați de la CFR Călători ce sunt membrii lui de sindicat. AFTF și FMLR din cadrul AFTF nu s-au mulțumit că a spart o alianță sindicală și nu s-a mulțumit FMLR din cadrul AFTF nici cu facilitățile obținute de la Managerul Privat al CFR Călători pentru că a exclus FSTFR din AFTF și FMLR din cadrul AFTF împreună cu FNFMC disperate încearcă chipurile să negocieze un act additional în iulie 2013 în care să fie numai ei semnatari și chiar dacă nu adduce nimic în plus prin negociere pentru salariați, actul aditional va aduce bani în plus pentru FNFMC și FMLR din cadrul AFTF , bani furați practic din cotizațiile membrilor de sindicat ai FSTFR printr-o clauză din CCM care prevede contrar legilor și voinței salariaților să se vireze o cotă parte din cotizațiile reținute Federațiilor semnatare de CCM și Acte Adiționale…

  12. Voi participa la Mitingul organizat de FSTFR pe 26.07.2013 între 11.00-13.00 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor.

  13. Voi participa la Mitingul organizat de FSTFR pe 26.07.2013 între 11.00-13.00 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor.

  14. Voi participa la Mitingul organizat de FSTFR pe 26.07.2013 între 11.00-13.00 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor.

  15. Nu voi recunoaste nici eu si nu voi semna nici un act adițional la Contractul Individual de Muncă care nu are precizat că parte din cotizația mea de 1% ce imi este reținută se virează în proporție de 20% la FSTFR și în proporție de 80% la SDLBC, adică la organizațiile sindicale care consider eu că îmi apără interesele. Voi participa la Mitingul organizat de FSTFR pe 26.07.2013 între 11.00-13.00 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor.

  16. Nu voi recunoaste si nu voi semna nici un act adițional la Contractul Individual de Muncă care nu are precizat că parte din cotizația ce imi este reținută se transfera la FSTFR și nu voi fi de acord ]n nici un fel ca parte din cotizația mea să fie virată la federațiile sindicale feroviare profesionale semnatare ale Contractului colectiv de munca, respectiv FNFMC sau AFTF după caz, dupa cum vor stabili Consiliile de Conducere ale acestora. Voi veni la muncă dar nu plec cu trenul până nu mi se face un act additional în care se precizează că cotizația mea de 1% este în proporție de 20% la FSTFR și în proporție de 80% la SDLBC, adică la organizațiile sindicale care consider eu că îmi apără interesele. Voi participa la Mitingul organizat de FSTFR pe 26.07.2013 între 11.00-13.00 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor.

  17. Tot nu explica nimeni la negocieri de ccm FSTFR NU poate participa nici cun reprezentant al salariatiilor,Mantescu si clica fac chiar ce vor ,sunt stat in stat,nu inteleg cum sunt legile astea.

  18. Si eu vin la miting, dar spre deosebire de voi, eu am sa-l aduc si pe dl. Mantescu. Ce spuneti?

  19. Cum este firesc voi fi și eu la Mitingul organizat de FSTFR pe 26.07.2013 între 11.00-13.00 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor.

  20. Membrii de sindicat ai FSTFR susțin că nu vor recunoaste si nu vor semna nici un act adițional la Contractele Individuale de Muncă care nu are precizat că parte din cotizația ce ii este reținută se transfera la FSTFR și nu la federațiile sindicale feroviare profesionale semnatare ale Contractului colectiv de munca, respectiv FNFMC sau AFTF după caz, dupa cum vor stabili Consiliile de Conducere ale acestora.

  21. Vin sigur la Mitingul organizat de FSTFR pe 26.07.2013 între 11.00-13.00 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor.

  22. Vin la Mitingul organizat de FSTFR pe 26.07.2013 între 11.00-13.00 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor…

  23. Ai dreptate ALEXANDRU subscriu DOROBANTULE DA-TI DEMISIA!
    Mantescule dacă nu ai fost în stare să ai grijă de SNTFM crezi că esti in stare să aperi SNTFC CFR Călători? ( asta daca ai vrut vreodată să faci asta și nu ai avut ca scop interesele tale ) Cine crezi că te crede!

  24. Tin sa-l felicit pe Croitoru Tiberiu, pentru interviu. Sunt alaturi de el.

  25. Liviu nu este singur, este sustinut si incurajat de 3600 membrii de sindicat, toti din FSTFR. Dale la cap.

  26. Da Liviu dar esti singur intre sacalii aia flamanzi de bani si putere ,cum crezi ca le poti face fata ?

  27. Sa inteleg ca presedintele FSTFR nu poate participa la negocieri ale CCM nici macar ca ” REPREZENTANT AL SALARIATIILOR” daca nu DE CE care este cauza.

    1. Stai linistit Ioane… Eu inca nu am tradat pe nimeni si nici nu am sa tradez.

  28. CA SA NU UITE SAPTAMANA ASTA :
    DOROBANTULE, FI BARBAT, DA-TI DEMISIA !

  29. Așa cum se poate observa FNFMC și FMLR din cadrul AFTF, respectiv colegii noștri de mișcare sindicală de la SNTFC,,CFR Călători,,SA au plănuit de mai mult timp cum să scoată FSTFR din semnatară de contract colectiv de muncă, respectiv au demonstrat că nu vor în realitate unirea mișcării sindicale din CFR Călători și astfel Alianța Federaților Tehnice Feroviare a dat deja o hârtie prin care spune clar că nu dorește unirea mișcării sindicale , fapt demonstrat de hârtia menționată prin care se afirmă că Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România a fost exclusă din Alianța Federaților Tehnice Feroviare . Așa cum se poate observa FNFMC și FMLR din cadrul AFTF, respectiv colegii noștri de mișcare sindicală de la SNTFC,,CFR Călători,,SA prin semnarea unui nou Act Adițional la CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2012-2014, nu ne vor decât banii din cotizațiile membrilor de sindicat ai Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România .

  30. Așa cum se poate observa FNFMC și FMLR din cadrul AFTF, respectiv colegii noștri de mișcare sindicală de la SNTFC,,CFR Călători,,SA prin semnarea unui Act Adițional la CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2012-2014, nu ne vor decât banii din cotizațiile membrilor de sindicat ai Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România .

  31. Unul din Scopurile MITINGULUI organizat de FSTFR în 26.07.2013 îl constituie exprimarea protestului fata de faptul că nu se respectă de către conducerea CFR Călători art.136.-(1) din Legea nr.62/2011 ,,Contractele Colective de Muncă și Actelor Adiționale la acesta, încheiate la orice nivel, nu pot fi semnate decât de reprezentanții mandatați în acest sens ai părților care au negociat .” , coroborat cu nerespectarea de către conducerea CFR Călători a art.146.-(1) c) din Legea nr.62/2011 ,,reprezentantul oricărei părți care a participat la negocieri, nu a fost de acord cu oricare dintre clauzele contractului și acest fapt a fost consemnat în procesul verbal de negociere.”. Menționez că reprezentantul salariaților domnul Liviu Grab a precizat mecanicilor de locomotivă și automotor de călători de la CFR Călători că nu este de acord cu forma actuală a Art. 93.-(1); Art. 94.-(2) și (3) și Art. 101 din CCM la nivel de SNTFC CFR Călători SA pe anii 2012-2014, respectiv că va cere și va consemna în Procesul Verbal al primei ședințe de negociere a unui Act Adițional la CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA ca CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2012-2014 să se modifice la Art. 93.-(1) prin eliminarea cuvântului ,,mandatare”; la Art. 94.-(2) și (3) eliminarea cuvintelor ,,federațiilor sindicale feroviare profesionale semnatare a CCM” și înlocuirea cu ,,federațiilor sindicale feroviare din care fac parte ca membrii de sindicat” și la Art. 101 să se completeze astfel ” Reprezentanți salariaților și organizațiile sindicale reprezentative…………………….” .

  32. Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) ce are în componență majoritatea mecanicilor de locomotivă și automotor, precum și șefi tren, conductori de bilete,casieri ,salariați din ramura vagoane și salariați TESA de la SNTFC,,CFR Călători,,SA a fost avizată în data de 16.07.2013 la ora 14.30 prin actul SNTFC,,CFR Călători,,SA nr. A12/3/601/07/2013 că în cazul negocieri și încheierii unui Act Adițional la Contractul Colectiv de Muncă la nivel de unitate S.N.T.F.C. ,, CFR Călători” S.A. pe anii 2012- 2014, acesta va fi semnat de părțile semnatare ale contractului, respectiv . reprezentanții administrației, reprezentanții împuterniciți ai federațiilor sindicale reprezentative la nivelul sectorului de activitate ,, Transporturi terestre și servicii conexe”, Federația Națională Feroviară Mișcare Comercial și Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (fără FSTFR) și de cei patru reprezentanți ai salariaților: domnul Istrate Viorel, domnul Buhac Constantin, domnul Boloș Ioan și domnul Liviu Grab.

  33. Lucian si eu ma alatur tie si refuz categoric sa virez banii mei si ai colegilor mei in conturile (buzunarele) altei federatii care nu ma reprezinta , si nu vreau sa ma reprezinte ,obtiunea mea si a colegilor mei a fost facuta si ramane FSTFR. In concluzie scopul final al domnilor Mantescu si Fratica este sa puna mana pe bani pentru ca restul este si va fi cancan. RUSINE Mantescule, RUSINE Fratica . La capitolul reprezentarea intereselor membrilor de sindicat am vazut cu totii ce a facut Mantescu cu marfa si ce a facut Fratica cu infra ,alta dovada nu cred ca mai trebe au demonstrat ce si cat pot face ei pentru oameni lor ,da au facut dovada unor mari luptatori dar , numai pedtru drepturile lor personale .

  34. Domnule Lucian să ști că și eu consider că altă federaţie decât ceea la care ai aderat liber, NU TE REPREZINTĂ şi nu-ți reprezintă interesul și în consecință și tu și ceilalți membrii de sindicat ai FSTFR nu semnați nici un act adițional la CCM care nu are precizat că cotă parte din cotizația reținută se dă la FSTFR și la solicitarea scrisă a oricărui membru de sindicat al FSTFR îl vom reprezenta în Instanță….

  35. Domnule Preşedinte,vă anunţ oficial pe acest site, că doresc să fiu asistat de dumneavoastră, în calitate de avocat, în cazul în care mă va obliga administraţia să semnez un nou act adiţional la CCM, în care se va menţiona că sunt obligat ca din cotizația sindicală care mi se reţine lunar, se va vira o cotă în contul altei federații, decât cea din care fac parte, ca membru de sindicat. Federaţii care de altfel fac un simulacru de Act adiţional. Consider că această cotă parte trebuie să fie liber consimţită. Consider că altă federaţie, decât ceea la care am aderat liber, NU MĂ REPREZINTĂ şi nu-mi reprezintă interesul.

  36. Citeam că există un Comunicat de presă al CFR Călători prin care se afirmă că CFR Călători respectă prevederile legale în vigoare și nu își propune și nu poate interveni în organizarea internă a sindicatelor. Dacă este așa atunci este o problemă cu salariatul din Depoul de Locomotive București Călători ce susține nejustificat și care spune tot nejustificat la toți salariații din Depoul de Locomotive București Călători că este susținut de Directorul General al CFR Călători -domnul Valentin Dorobanțu să-i spargă sindicatul lui Rodrigo și șă-și facă alt sindicat în Depoul de Locomotive București Călători care să adere la FMLR … Timpul va demonstra cine minte pe salariații CFR Călători…Timpul va demonstra care declarații sunt false, care declarații sunt calomnioase și care declarații sunt de natură să aducă prejudicii activității sindicale a FSTFR și a activității sindicale a SDLBC…

  37. Deci,Mecanic Locomotivă din FSTFR, din ce inteleg eu ,,fratele,, nostru master Mantescu nu ne vrea decat banii?

  38. Un alt Scop al MITINGULUI organizat de FSTFR în 26.07.2013 il constituie exprimarea protestului fata de faptul că conducerea CFR Călători și conducerile AFTF și FNFMC vor să oblige printr-un Act Adițional la CCM ca salariații CFR Călători ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR să semneze Actele Adiționale la CIM (conform Art. 94.-(2) și (3) și anexelor nr.7 și nr.8 la CCM semnat și de reprezentanții FSTFR) prin care să se oblige că din cotizația sindicală a lor se va vira lunar o cotă în contul altei federații decât cea din care fac parte ca membrii de sindicat.

  39. Unul din Scopurile MITINGULUI organizat de FSTFR în 26.07.2013 il constituie exprimarea protestului fata de faptul că nu se respectă de către conducerea CFR Călători art.136.-(1) din Legea nr.62/2011 ,,Contractele Colective de Muncă și Actelor Adiționale la acesta, încheiate la orice nivel, nu pot fi semnate decât de reprezentanții mandatați în acest sens ai părților care au negociat .” ,coroborat cu nerespectarea de catre conducerea CFR Călători a art.146.-(1) c) din Legea nr.62/2011 ,, reprezentantul oricărei părți care a participat la negocieri, nu a fost de accord cu oricare dintre clauzele contractului și acest fapt a fost consemnat în procesul verbal de negociere.”. Menționăm că reprezentantul salariaților domnul Liviu Grab a precizat mecanicilor de locomotivă și automotor de călători de la CFR Călători că nu este de acord cu forma actuală a Art. 93.-(1); Art. 94.-(2) și (3) și Art. 101 din CCM la nivel de SNTFC CFR Călători SA pe anii 2012-2014, respectiv că va cere la Art. 93.-(1) eliminarea cuvantului ,, mandatare”; la Art. 94.-(2) și (3) eliminarea cuvintelor ,,federatiilor sindicale feroviare profesionale semnatare a CCM” și înlocuirea cu ,,federațiilor sindicale feroviare din care fac parte ca membrii de sindicat” și la Art. 101 să se completeze astfel ” Reprezentanți salariaților și organizatiile sindicale reprezentative…………………….” .

  40. domnilor cititori si scritori pe acest site, au reusit oameni care servesc conduceri FNFM/C FMLR si alti mincatori de prajituri sa ne invajbreasca ,daca o tinem tot asa o sa fie bine pentru mincatori de prajituri .totusi va transmite un mesaj unul care este semnatar de contract 2012/2014 din partea FSTFR, ca acesti aserviti lui DOROBANTU VALENTIN sunt lideri de sindicat si presedinti de federati care pentru bunastarea lor nu sau dat la oparte de la nimic, pentru ca dupa tot ce au facut numai in folosul lor ,veti constata cu stupoare ca tot voi menbri de sindicat care criticati FSTFR le faceti jocul lui MANTESCU /FRATICA si alti mancatori de tort iar daca jocul le va reusi si vor incheia un act aditional fara reprezentanti FSTFR aceasta se datoreaza voua celor care le faceti jocul. NOI CEI DE LA FSTF NU NE PARE RAU DUPA CE AM AVUT de la ADMISTRATIE ne va parea rau dupa ce vom primi de la ADMINISTRATI in cazul in care FNFM/C .FMLR FSRV vor negocia actul aditional la CCM 2012/2014 SI ATUNCI SA VA VAD COMENTARIILE.

  41. D-le Gelu, inainte de executor judecatoresc, exista posibilitatea unor procese penale, impotriva celui care nu pune in executare o sentinta definitiva si irevocabila.Sfatul meu, deschideti (fiecare individual) 1,2,3,….300 de procese penale si urmariti rezultatul. Pariez ca dupa numai 2-3 procese, ve-ti vedea un rezultat la care sigur nu va ganditi. Avocatii d-tra trebuia sa va aduca la cunostinta si aceasta posibilitate. Veti vedea un ordinator de credite, semanand izbitor cu cu un fost investitor in fotbal(cu faptele…), acum participant la concursuri de table.