CADOUL CONDUCERII CFR CALATORI LA SFARSIT DE AN = REDUCEREA SALARIULUI PE ULTIMELE TREI LUNI!!!

Managerul Privat/Directorul General al SNTFC CFR Călători SA – domnul Valentin Dorobanțu nu dă importanță majorității mecanicilor de locomotivă și automotor,  a multor șefi de tren , conductori de bilete, revizori tehnici de vagoane , salariați TESA etc., și credem că sunt nesemnificativi pentru dânsul și  Societate, în condițiile în care nu a consultat FSTFR, organizația sindicală care îi reprezintă!!!!! Astfel pe lunile octombrie, noiembrie si decembrie 2013,  conform actului înaintat in teritoriu, programul de lucru al salariaților se va reduce cu o zi pentru fiecare lună din intervalul 01.10.2013 – 31.12.2013 cu reducerea corespunzătoare a salariului.

SHARE

334 Responses

  1. La ZILELE FEROVIARE în 09.10.2013 s-au efectuat mai multe ,, Prezentări ale situației actuale a transportului feroviar de călători din diverse țări , dar și la general și s-au purtat discuții despre viitorul transportului feroviar de călători.

  2. La ZILELE FEROVIARE în 08.10.2013 s-a punctat că trebuie o Infrastructură feroviară de stat care să permită competiția cu infrastructura rutieră și care să fie folosită în comun de competitorii feroviari.
    Și pentru că operatorii de transport feroviar pierd în ultimul timp cote de piață în favoarea transportului rutier și pentru că subvențiile sunt din ce în ce mai mici , s-a vorbit și despre LIBERALIZAREA PIEȚELOR CĂILOR FERATE…

  3. La ZILELE FEROVIARE în 08.10.2013 s-a punctat că unii operatori de transport feroviar de călători se descurcă mai bine decât alții pentru că țin cont de realitatea Pieței și că transportul feroviar raportat la transportul rutier din punct de vedere al banilor alocați este în dezavantaj atâta timp cât transportul rutier primește 95% din total sume de bani alocate transportului terestru , în timp ce transportul feroviar primește 5% din total sume de bani alocate transportului terestru și că , de asemenea ,Taxa de Acces pe infrastructura feroviară este incomparabil de mare în comparative cu Taxa de Acces pe infrastructura rutieră etc.

    1. Domnu Rodrigo, ar fi fost bine ca la acest eveniment “Zilele Feroviare” sa fi fost invitati sau sa fi venit si o parte din personalul mecanicilor de locomotiva si nu numai, care cunosc realitatea eventual au si o diploma sau licenta universitara. Din ce stiu sunt destui acei mecanici care au o facultate absolvita. Sunt mecanici care au fost prin afara tarii din ce am auzit si au vazut cum se lucreaza si care este situatia acolo.

  4. Astăzi 08.10.2013 (și mâine 09.10.2013) FSTFR prin reprezentanții săi: Președinte FSTFR-Maxim Rodrigo Gabriel și Secretar General Marinescu Ștefan au participat la ZILELE FEROVIARE organizate de CLUB FEROVIAR .

  5. Am ajuns de râs noi mecanicii de locomotive de la CFR Călători, atâta timp cât se întâmplă situații de genul celei care mi s-a întâmplat mie când în data de 06.10.2013 mă întorceam de la înmormântarea tatălui meu cu trenul și pentru că nu am mai avut timp să-mi cumpăr bilet supracontrolul prin Revizor SC-domnul Cucu Dumitru după ce am plătit biletul de călătorie vroia să-mi ia și cartea de călătorie și în plus a avizat și Serviciul Teritorial SC București să mă cheme la Notă de Relații în data de 08.10.2013 pentru că m-am urcat în tren fără bilet și pentru că nu i-am lăsat cartea de călătorie. Mă întreb și vă întreb de ce supracontroalele pe trenuri nu procedează la fel de vigilent și cu călătorii neplătitori ce nu sunt CFR-iști ?

    1. Serviciul SC, este o entitate care se ocupa de: calatorii fara bilet, sa ia banii de la salariati din orice motiv numai de SIGURANTA CIRCULATIEI nu se mai ocupa, ca este greu sa faca note asupra starii foarte proaste a infrastructurii, halti si puncte de oprire nesemnalizate sau neiluminate, balize de restrictie si limitare viteza necorespunzatoare instructional, echipe de lucru al unor firme private care nu sunt semnalizate instructional. Este neinspirat sa se dea la ” gioale” unul altuia, in echipa SS condusa de D-nul Obersturmbannführer Petrisor si restul serviciului Siguranta Circulatiei sau SS .

  6. Da, grupul mecanicilor de locomotiva si nu numai din Depoul BC este pe facebook. Acolo putem discuta intre noi multe probleme si putem posta imagini cu locurile noastre. Momentan grupul, este unul inchis, unde pot primi accept cine vrea sa intre in grup, dupa solicitare dar si un profil sau poza adecvata din care sa reiasa ca este salariat al CFR CALATORI, INDIFERENT DE DEPOUL DE CARE APARTINE ( SAU UNITATE ) !
    https://www.facebook.com/groups/545042835514985/

    Grupul va fi unul deschis la un moment oportun, cand va fi nevoie ca publicul sa afle drama cfr-istilor si greutatile prin care trecem noi .

  7. Mai mulți mecanici de locomotive și automotor din Depoul de Locomotive București Călători au cont și Grup pe FacebooK ce se numește Grupul Depoul B C și așteptăm și pe ceilalți mecanici de locomotive din țară să-și facă cont pe FacebooK și să vorbim între noi și pe Facebook și pe site-ul http://www.fstf.ro .

  8. Managerul Privat/Directorul General al SNTFC CFR Călători SA – domnul Valentin Dorobanțu nu dă importanță majorității mecanicilor de locomotivă și automotor, a multor șefi de tren , conductori de bilete, revizori tehnici de vagoane , salariați TESA etc.ce sunt membrii de sindicat ai Alianței Naționale Sindicale Feroviare ( ANSF ) și credem că sunt nesemnificativi pentru dânsul și Societate, în condițiile în care nu a consultat ANSF (FSTFR) — organizația sindicală care îi reprezintă— atunci când a ajuns la concluzia că trebuie să reducă salariile lunare ale tuturor salariaților CFR Călători în perioada ce cuprinde sărbătoarea de Crăciun și astfel după ce a reușit să elimine MIELUL din casele și de pe mesele salariaților CFR Călători în perioada sărbătorilor de PAȘTE , reușește să eliminate acum și PORCUL din casele și de pe mesele salariaților CFR Călători în perioada sărbătorilor de CRĂCIUN !!!!!

    1. DL. RODRIGO “PORCUL” SI “SCROAFA” TREBUIE SA-I ELIMINE CEI
      14 000 DE SALARIATI DE LA CFR CALATORI , PANA LA SARBATORILE DE CRACIUN !

  9. Pe retelele de socializare se anunta, duminica, la ora 17.00 miting in fata DNA, iar dupa ora 18.00 in Piata Universitatii din Bucuresti.
    Scopurile protestelor : protejarea independetei procurorilor si denuntarea inlaturarii fara temei a procurorilor Lucian Papici si Mariana Alexandru din functiile de sef Sectia I a anticoruptie DNA, respectiv de adjunct la aceasta sectie, de catre procurorul general Tiberiu Nitu. Sub coordonarea lui Papici s-au facut dosare si rechizitorii in baza carora au fost condamnati pentru coruptie ministri, parlamentari, secretari de stat, magistrati, primari, inalti functionari publici.

    http://www.nasul.tv/2013/10/05/duminica-sunt-anuntate-proteste-pentru-sustinerea-procurorilor-papici-si-alexandru-in-fata-sediului-dna/

  10. Managerul Privat/Directorul General al SNTFC CFR Călători SA – domnul Valentin Dorobanțu nu știe că la reducerea normei lunare și a salariului lunar pe perioada februarie 2013-iunie 2013 efectul pentru salariații CFR Călători a fost că au spus ADIO MIEL în anul 2013 și nu știe că la reducerea normei lunare și a salariului lunar pe perioada octombrie-decembrie 2013 vor spune ADIO PORC în anul 2013 .
    Da Managere Privat/Director General al SNTFC CFR Călători SA – domnule Valentin Dorobanțu nu va ajuns că ați suspendat salariaților CFR Călători și Prima de Paște și Prima de Crăciun și ați ajuns la concluzia că trebuie să reduceți și salariile lunare ale tuturor salariaților CFR Călători în perioada ce cuprinde sărbătoarea de Paște și în perioada ce cuprinde sărbătoarea de Crăciun și astfel ați reușit să eliminați și MIELUL și PORCUL din casele și de pe mesele salariaților CFR Călători în perioada sărbătorilor de PAȘTE și de CRĂCIUN …

  11. Managerul Privat/Directorul General al SNTFC CFR Călători SA – domnul Valentin Dorobanțu crede probabil că dacă societatea CFR CĂLĂTORI este pe pierdere în 2013 în sistemul ei există o problemă , respectiv salariații CFR Călători și probabil din această cauză le-a dat obligatoriu reducerea normei lunare și a salariului lunar pe perioada februarie 2013-iunie 2013 și reducerea normei lunare și a salariului lunar pe perioada octombrie-decembrie 2013 etc.

  12. Atunci când o societate este pe pierdere ceva nu merge în sistemul ei.
    În cazul CFR Călători salariații CFR Călători cred că de vină este Ministerul Transporturilor și Guvernul României care acordă o compensație mult mai mică decât cea necesară. Mai mult salariații ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR au arătat că de vină pentru faptul că CFR Călători este pe pierdere în 2013 este Managerul Privat al CFR Călători care a luat cele mai dezavantajoase decizii în anul 2013, respectiv anularea a 150 trenuri de călători/zi din cele 1400 trenuri de călători/zi ale CFR Călători și reducerea normei lunare și a salariului lunar pe perioada februarie 2013-iunie 2013 și reducerea normei lunare și a salariului lunar pe perioada octombrie-decembrie 2013.

  13. Domnul Ștefan Ion se referea cred eu la declarația dată prin intermediul telefonului mobil la România TV la emisiunea de la ora 16.20-16.40 de vineri 04.10.2013 de către Presedintele Confederatiei Sindicale Naționale Meridian la care este afiliată și Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România-Domnul Popescu Ion ce recunoastea că CFR Călători a fost devalizat de Conducerea pusă politic . Să nu uităm că tot prin intermediul telefonului mobil și tot la la România TV la emisiunea de la ora 16.20-16.40 de vineri 04.10.2013 Presedintele Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România-Maxim Rodrigo Gabriel declara că reducerea normei lunare și a salariului lunar pe perioada octombrie-decembrie 2013 este ilegală pentru că Alianța Națională Sindicală Feroviară ( ANSF ) ce este o organizație sindicală reprezentativă și la nivel de Sector de Activitate Terestru și Servicii Conexe , dar și la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA , nu a fost consultată așa cum prevede Codul Muncii când s-a luat decizia reducerii normei lunare și a salariului lunar pe perioada octombrie-decembrie 2013 la toți salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA și în consecință s-a demonstrat încă odată că Managerul Privat/Directorul General al SNTFC CFR Călători SA – domnul Valentin Dorobanțu nu dă importanță majorității mecanicilor de locomotivă și automotor de călători, a multor șefi de tren , conductori de bilete, revizori tehnici de vagoane , salariați TESA etc., considerându-i probabil nesemnificativi pentru dânsul și pentru Societatea CFR Călători și în concluzie majoritatea mecanicilor de locomotivă și automotor de călători, a multor șefi de tren , conductori de bilete, revizori tehnici de vagoane , salariați TESA etc ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR și ai ANSF au hotărât să acționeze în instanță SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru acordarea ilegală a reducerii normei lunare și a salariului lunar pe perioada octombrie-decembrie 2013 la toți salariații CFR Călători și tot mai mulți din ei se gândesc acum să oprească spontan lucrul luând exemplul Managerului Privat-domnul Valentin Dorobanțu care nu respectă nici măcar prevederile Codului Muncii în vigoare.

  14. Un salariat al SNTFC,,CFR Călători,,SA-domnul Ștefan Ion spune: ,,Atunci care este solutia de eficientizare a CFR Călători daca si Presedintele Confederatiei Sindicale Naționale Meridian la care este afiliată și Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România-Domnul Popescu Ion recunoaste că CFR Călători a fost devalizat de Conducerea pusa politic, deci suntem inconjurati de hoti si incapabili care nu urmaresc decat propriul interes si urcarea pe trepte sociale nemeritate . ,, .
    Doamna Alexandra Gătej -Președinta Consiliului de Administrație al SNTFC,,CFR Călători,,SA conform “CAPITAL” vorbind despre Managerii Privați de la Unitățile Feroviare de Stat declară că : ”Dacă cel ales la conducerea unei companii de stat nu a condus în mod efectiv organizaţii corporative mari, atunci aceste instrumente îi sunt străine şi nu poate da rezultatele scontate. De aici, după părerea mea, şi eşecurile de până acum”.
    Comparați părerile unui salariat al CFR Călători , a Președintei Consiliului de Administrație al SNTFC,,CFR Călători,,SA și a Presedintelui Confederatiei Sindicale Naționale Meridian la care este afiliată și Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România-Domnul Popescu Ion și vedeți ce concluzii rezultă …

  15. Atunci care este solutia daca si presedintele confederatiei Meridian recunoaste ca c.f.r. a fost devalizat de conducerea pusa politic, suntem inconjurati de hoti si incapabili care nu urmaresc decat propriul interes si urcarea pe trepte sociale ne meritate,in concluzie sunt niste jafuri de jigodii si nu merita altceva decat funie fara sapun.

    1. SOLUTIA ESTE UNA SINGURA :
      DNA SA FACA ORDINE LA CFR CALATORI , SA IA LA BANI MARUNTI TOT CE S-A “PRADUIT” IN ULTIMELE 9 LUNI DE ZILE , DIN IANUARIE PANA IN SEPTEMBRIE 2013 !

  16. IATA CUM VORBESTE Dna.GATEJ , PRESEDINTA CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE DE LA CFR CALATORI DESPRE DEZASTRUL CARE L-A PRODUS ,MANAGERUL DOROBANTU VALENTIN AJUTAT DE DIRECTOAREA DE ACHIZITII POPESCU CARMEN ?
    http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/gatej-presedinte-ca-al-cfr-calatori-daca-cel-ales-la-conducerea-unei-companii-de-stat-nu-a-co.html
    CONCLUZIA ?
    CONSILIUL DE ADMINISTRATIE CONDUS DE Dna. GATEJ IN CELE 9 LUNI ALE ANULUI DE LA NUMIREA LUI DOROBANTU CA MANAGER PRIVAT LA CFR CALATORI (IANUARIE -SEPTEMBRIE 2013) NICI USTUROI NU A MANCAT NICI GURA NU-I MIROASE …

    P.S. CITITI SI COMENTARIILE!!

  17. “Ministrul Transporturilor, Ramona Mănescu, vrea cât mai repede să scape de oamenii fostului ministru Relu Fenechiu. După ce secretarul de stat, Cristian Ghibu, a fost lăsat, de vreo săptămână, fără atributi de serviciu de Ramona Mănescu, şi celălalt secretar de stat pus de Relu Fenechiu, Bogdan Găurean, este pe picior de plecare”

  18. Act adițional nr.2, 2013
    Principalii indicatori cantitativi şi calitativi ai activităţii de transport feroviar de călători Indicatorul 2013 Interregio Regio Total
    INTERREGIO REGIO TOTAL
    Tren.km 21.583.148, 27.629.215 , 49.212.364.6
    Călători.km (mii) 1.155.000 1.440.600 2.595.600
    Indicatorul 2013 Interregio Regio Total
    Act adițional nr.1, 2013
    INTERREGIO REGIO TOTAL
    Tren-km (mii) 18.044,059 31.168,278 49.212,337
    Călători-km (mii) 1.100.000 780.000 1.880.000
    Adică spune Direcorul General, că în anul 2013 nr. de călăori transportați a crescut, chiar dacă nr. de trenuri a scăzu cu cca.150 trenuri pe zi.
    SolomonXXI: Adevărat, (sau) Fals?

  19. Chici, la cine se înregistrează scăderi semnificative pentru indicatorul călători-km și la cine o uşoară creştere pentru indicatorul tren-km?

  20. Domnule Director General-Valentin Dorobanțu, nu credeți că ați arătat destul că nu ați făcut nimic bun pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA ?
    Dumneavoastră nu faceți nimic să eficientizați societatea și noi mecanicii de locomotive de la SNTFC,,CFR Călători,,SA vom sata toți odată în aceeași zi de REDUCERE NORMĂ LUNARĂ și vă propunem să fiți dumneavoastră mecanic de locomotivă pe toate trenurile zilnice ale SNTFC,,CFR Călători,,SA și așa puteți să demonstrati și câtă economie la combustibil puteți face dumneavoastră la trenurile de călători pe care veți face serviciu etc.
    Rețineți aceasta este părerea majorității mecanicilor de locomotive și automotor ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA .

  21. Doamnelor, domnilor, se pare că directorul general ne vrea în „ilegalitate”. Să aibe grijă, că ce-și dorește s-ar putea să primească. Ultimele decizii pe care le-a luat(anularea în continuare a trenurilor;1632/1631 și scoaterea manevrelor ) chiar ne face să intrăm în ilegalitate, adică încetarea voluntară a lucrului. Face ce face și dă în Tracțiune(adică în FSTFR) atât cât îl țin puterile.
    Domnule Director General, nu crezi că ți-ai arătat destul mușchii? „ ştiu ce fac şi fac ce vreau” cuvinte care v-au făcut celebru printre membrii de sindicat a FSTFR. Cât de curând, ve-ți primii aceleași cuvinte cu care ați devenit celebru. Cât aveți de gând să mai prigoniți această categorie socio-profesională? Chiar credeți că fără mecanicul de locomotivă,trenurile mai merg? Sau este noua dumneavoastră strategie de falimentare a SNTFC-ului? Ce v-au făcut angajații SNTFC de loviți așa crunt în ei?

  22. Doamna Ministru Ramona Mănescu în emisiunea de la România TV de la ora 21.40 din data de 01.10.2013 spune că nu-și dorește nici conflictele sociale și nici convulsii sociale, că și reprezentanții Ministerului Transporturilor vor fi prezenți la întâlnirile solicitate de sindicatele ce au salariați din unitățile ce aparțin Ministerului Transporturilor.
    FSTFR îi transmite pe această cale doamnei Ministru Ramona Mănescu că este adevărat că reprezentanții Ministerului Transporturilor au fost prezenți la întâlnirile solicitate de sindicatele ce au salariați din unitățile feroviare ce aparțin Ministerului Transporturilor, dar trebuie mai mult de atât pentru a nu exista conflicte sociale și nici convulsii sociale , respectiv trebuie în plus ca reprezentanții Ministerului Transporturilor să și rezolve din nemulțumirile salariaților din unitățile feroviare de stat ce sunt sesizate de sindicate la întâlnirile cu reprezentanții Ministerului Transporturilor .

  23. Si sa continuam domnule presedinte ; a patra – primele ; a cincea – bonurile ;a sasea -….,a saptea …….si cea mai importanta revendicare este DEMISIA DICTATORULUI DOROBANTU .

    1. V-am spus ca demisia nu mai este suficienta nici pentru Dorobantu Valentin nici pentru Carmen Popescu, acum trebuie sa raspunda in fata legii si sa plateasca tot “raul” care l-au facut impreuna celor 14 000 angajati ?
      Ei dau sute de milioane de euro pe achizitii si nu numai iar “prostimea” trebuie sa plateasca , ajunge, acum vor plati ei.

  24. Se pare că-n această ţară aproape toată lumea fuge de răspundere altfel nu înţeleg de ce Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale, după ce a fost sesizat de FSTFR prin preşedintele ei domnul Maxim Rodrigo, că la CFR Călători se dau zile de CS, cu toate că se fac ore suplimentare, acest minister deşi ne dă dreptate, în loc să facă presiuni asupra administraţiei companiei să intre în legalitate, ne trimite să ne căutăm dreptatea în justiţie. Cred că fac acest lucru pentru că este mult mai comod să să-i laşi pe alţii să-ţi facă treaba şi totodată nu superi pe nimeni care la un moment dat se poate întoarce împotriva ta. Din păcate pentru noi aproape de fiecare dată a trebuit să ne căutăm dreptatea în justiţie iar această instituţie ne-a făcut dreptate. Se pare că în această ţară justiţia este printre puţinele instituţii care-şi mai fac treaba fără să se teamă de politic. DE CE OARE???????

  25. Altă revendicare este solicitarea FSTFR de a se renunța la ziua de micșorare normă și salariu corespunzător pentru perioada octombrie-decembrie 2013 la toți salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru că această decizie considerăm noi că este ilegală, la fel ca și decizia pentru micșorare normă și salariu corespunzător pentru perioada februarie-iunie 2013 la toți salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA , pentru că altfel ne vedem nevoiți să dăm curs solicitărilor membrilor noștri de sindicat ai FSTFR și să introducem noi acțiuni în instanță, dar la care vă aducem la cunoștință că nu vom mai accepta eșalonări ca până acum după ce le vom câștiga definitiv și irevocabil în instanță.

  26. O altă revendicare ridicată de membrii de sindicat ai FEDERATIEI SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI DIN ROMANIA vizează Conducerea Privată a SNTFC,, CFR Călători,,SA și se referă la nerespectarea unor prevederi din C.C.M. 2012- 2014 la nivel de SNTFC ,,CFR Calatori” SA privind drepturile angajaților etc sesizate la solicitarea de către FSTFR a Comisiei Mixte Patonat-Sindicate la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA.

  27. Altă revendicare ridicată de membrii de sindicat ai FEDERATIEI SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI DIN ROMANIA este cea care vizează Conducerea CFR Călători și se referă la eșalonarea Drepturilor Salariale neplătite și câștigate în instanțe definitiv și irevocabil ce duc la nemulțumiri ce se amplifică și datorită eșalonărilor drepturilor salariale definitive si irevocabile care se impun de către managerul privat domnul Valentin Dorobanțu și de către conducerea privată a SNTFC CFR Călători SA.

  28. A patra revendicare a membrilor de sindicat ai FSTFR este cea prin care se solicit să se iamăsurile care se impun ca să se înceteze imediat cu încercările Managerului Privat al CFR Călători – domnul Valentin Dorobanțu de a limita drepturile sindicale ale liderilor Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România și solicităm să se înceteze imediat limitarea drepturilor organizațiilor sindicale afiliate la FSTFR.

  29. A treia revendicare a membrilor de sindicat ai FSTFR este cea prin care se solicită să se revină la autorizațiile de călătorie pentru salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA și la permisele de călătorie cu 24 file pentru membrii de familie ai salariaților SNTFC,,CFR Călători,,SA, pentru că acestea nu reprezintă un cost suplimentar pentru CFR Călători.

  30. A doua revendicare a membrilor de sindicat ai FSTFR este cea prin care se solicită să se ia măsurile care se impun astfel încât să se renunțe la desființări de subunități feroviare de Tracțiune și la desființări de dormitoare fără consultarea FSTFR și prin care se solicită găsirea soluțiilor de îmbunătățire a condițiilor de lucru și odihnă după caz .

  31. Prima mare revendicare ridicată de membrii de sindicat ai FSTFR (de membrii de sindicat ai FEDERATIEI SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI DIN ROMANIA) pentru a fi prezentată Ministrului Transporturilor-doamna Ramona Mănescu este cea legată de reintroducerea în circulație a trenurilor de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA anulate în anul 2013 și aducem la cunoștință conducerii Ministerului Transporturilor că au fost anulate numeroase trenuri de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA după apariția Mersului de Tren pe anul 2013, trenuri care aveau un grad ridicat de utilizare conform sesizărilor membrilor noștri de sindicat , respectiv: trenuri de navetă pentru elevi, studenți, diferite categorii de salariați; trenuri sociale pe rute unde nu sunt drumuri auto directe; trenuri care au circulat dintotdeauna între diferite zone ale țării; trenuri Regio care fac legătura cu trenurile de rang superior ce circulă pe magistralele principale și am adresat din nou solicitarea de a fi reintroduse în circulație conform Mersului de Tren pe anul 2013 aprobat , tipărit și publicat.

  32. În baza Invitației nr. 41890/16.09.2013 a Ministrului Transporturilor reprezentanți ai FSTFR- Președintele FSTFR- Maxim Rodrigo Gabriel și Vicepreședintele FSTFR – Grab Liviu și Lider Regional Pădureț Lucian au înaintat o listă a revendicărilor membrilor de sindicat ai FSTFR .

  33. ACUM NU-I MAI CEREM DEMISIA LUI DOROBANTU , ACUM CEREM DNA SA-I AJUTE SA MEARGA IMPREUNA CU POPESCU CARMEN DIRECT LA RAHOVA ?
    MERITA …

  34. Citiți :
    http://stiri.astazi.ro/stire-cum-poti-sa-faci-profit-pe-linii-abandonate-de-cfr-calatori-255409955.html
    ,,Grupul a fost înfiinţat de inginerii Costel Comăna, fost şef de divizie în Regionala Braşov, şi Iorgu Ganea, specialist în domeniul întreţinerii şi reparaţiei materialului rulant de cale ferată. În 2002, au înfiinţat RCCF Trans SRL, prima firmă privată românească de transport feroviar de persoane, iar în septembrie 2004, cu 14 angajaţi şi trei automotoare second-hand achiziţionate din Franţa, firma a concesionat linia Braşov – Zărneşti, de 27 de kilometri, abandonată ca nerentabilă de CFR Călători şi care urma să fie închisă.,, …

Share:

Alte articole