CADOUL CONDUCERII CFR CALATORI LA SFARSIT DE AN = REDUCEREA SALARIULUI PE ULTIMELE TREI LUNI!!!

Managerul Privat/Directorul General al SNTFC CFR Călători SA – domnul Valentin Dorobanțu nu dă importanță majorității mecanicilor de locomotivă și automotor,  a multor șefi de tren , conductori de bilete, revizori tehnici de vagoane , salariați TESA etc., și credem că sunt nesemnificativi pentru dânsul și  Societate, în condițiile în care nu a consultat FSTFR, organizația sindicală care îi reprezintă!!!!! Astfel pe lunile octombrie, noiembrie si decembrie 2013,  conform actului înaintat in teritoriu, programul de lucru al salariaților se va reduce cu o zi pentru fiecare lună din intervalul 01.10.2013 – 31.12.2013 cu reducerea corespunzătoare a salariului.

SHARE

334 Responses

  1. “Ce face acum Dorobanţu la CFR Călători este jaf la drumul mare. Ce management performant este acela să creşti preţul biletelor, să anulezi trenurile rentabile şi să reduci săptămâna de lucru? Chiar nu vede nimeni că Dorobanţu vrea să distrugă compania?”, a declarat un oficial al Ministerului Transporturilor pentru ZIUAnews.
    http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/peste-150-de-trenuri-rentabile-desfiintate-de-valentin-dorobantu-si-cedate-operatorilor-privati-104280

  2. TOTUL DAR ABSOLUT TOTUL DE ACUM INCOLO DEPINDE NUMAI DE MEMBRII de SINDICAT ai ALIANȚEI NAȚIONALE SINDICALE FEROVIARE ( de ANSF ) .
    DE NOI și DE CE FACEM NOI TOȚI MEMBRII de SINDICAT ai ALIANȚEI NAȚIONALE SINDICALE FEROVIARE ( ANSF ) în continuare depind locurile noastre de muncă, salarile noastre, viitorul CFR Călători și viitorul CNCF ,,CFR ,,SA .

    1. Trebuie scoasa la suprafata toata furaciunea care s-a facut la CFR Calatori in ultimile 9 luni de zile( sute de milioane de euro aruncati pe achizitii “in totalitate legale”, angajari , promovari,drepturi banesti neacordate,drepturi din CCM anulate,contract suspendat 8 luni de zile la circa 14 000 de angajati, etc.) toata bataia de joc, abuzurile , santajul si hartuiala de zi cu zi pe care o practica DOROBANTU VALENTIN si POPESCU CARMEN fara a uita niciun moment ” gasca ” care contribuie si ea din plin cu buna stiinta, la distrugerea acestei societati de cale ferata.
      Stop , hotiei , la CFR Calatori !

  3. Faptul ca Presedintele ANSF si al FSTFR a fost și este susținut in demersul său de a nu mai fi “specialist” si de a fi răspunzător numai in fața membrilor săi de sindicat (care il plătesc) pentru ceea ce face pentru ei, este și unul din motivele pentru care ANSF poate fi ultima șansă în a lucra și în interesul celor “nespecialiști in ale socialului”, dar SPECIALISTI in ale supravietiuirii lor în traiul de zi cu zi si al slujirii meseriei alese, adică în a lucra și în interesul membrilor de sindicat!
    ANSF (condusă de liderii din conducerea ANSF) poate fi “plutonul ultimei sanse” pentru organizatiile sindicale afiliate la ANSF care pot stopa împreună declinul unităților feroviare de stat si care pot incepe împreună recîștigarea drepturilor ceferistilor, indiferent de compania la care lucrează, indiferent de meseria pe care o practică sau functia pe care o dețin.

  4. Consider și eu că are dreptate președintele FSTFR-Maxim Rodrigo Gabriel când spune că această federație este “Locomotiva mișcării sindicale” din Calea Ferată Română-CFR Călători și să nu uităm că această Federație a școlit și a dat și pe unul din primii 4 reprezentanți ai salariaților de la CFR Călători și în același timp credem noi că și pe cel mai bun reprezentant al salariaților semnatar al CCM 2012-2014 de la CFR Călători…
    Mai credem că ALIANȚA NAȚIONALĂ SINDICALĂ FEROVIARĂ ( ANSF al cărui Președinte este Maxim Rodrigo Gabriel ) este “Locomotiva mișcării sindicale” din toată Calea Ferată Română.

  5. Văzând comentariile domnului Lucian, ale lui: Podina Cristian, Tudor, Nicu,Ștefan, Gălăteanu,Mircea, Ștefan Ion, Viorel , Johnyro, Pavăl Marian, Gogu, Vio, Manolescu Paul, Mecanic (i)responsabil,Chițu Luigi, Ghica Anton, Emil, Gogu ceferistu, Tibi, Maradona, ZN, Agip’u, Liviu , Malamen Mihai, Manda Ion, Popescu, Dany,Aurelian, LG , Palade Iulian etc , pot să vă spun că sunt din ce în ce mai mulți CFR-ști care sunt nemulțumiți de faptul că Managerul Privat/Directorul General al SNTFC CFR Călători SA – domnul Valentin Dorobanțu nu dă importanță majorității mecanicilor de locomotivă și automotor, a multor șefi de tren , conductori de bilete, revizori tehnici de vagoane , salariați TESA etc și de faptul că FNFMC și AFTF nu dau importanță Alianței Naționale Sindicale Feroviare ( ANSF ) ce este la fel ca și acestea o organizație sindicală reprezentativă la nivel de Sector de activitate Terestru și Servicii conexe precum și la nivel de CFR Călători ( unde sunt cuprinși salariați din Ramurile Tracțiune, Comercial, Vagoane și TESA ) și la nivel de CNCF,,CFR,,SA ( unde sunt cuprinși salariații membrii de sindicat din Ramurile Linii, Automatizări Feroviare și Trafic etc.) .
    CRED și EU că TOTUL DAR ABSOLUT TOTUL DE ACUM INCOLO DEPINDE NUMAI DE MEMBRII de SINDICAT ai ALIANȚEI NAȚIONALE SINDICALE FEROVIARE ( de ANSF ) .
    DE NOI și DE CE FACEM NOI în continuare depind locurile noastre de muncă, salarile noastre, viitorul CFR Călători și viitorul CNCF ,,CFR ,,SA .

  6. Nu vă mai plângeți. Nu mai cereți DNA-ului sau instituților statului nimic, pentru că::”eu sunt manager privat, ştiu ce fac şi fac ce vreau şi partidul mă susţine , aşa că …nu mă interesează ce spune…”
    Nu vedeți că cei pe care i-am ales să ne conducă în Noiembrie 2012, nu le pasă de noi. Nu le pasă, că în tot ceea ce spunem ,în toate dovezile pe care le aducem(realitatea de pe teren) avem dreptate. Ne îndrumă către Justiție, dealtfel cum am făcut-o și cum o facem în continuare dar la termenele de judecată pe care le dau, ne vor da dreptate, dar după ce societatea la care lucrăm nu va mai exista.
    Numai NOI mai putem să facem ceva pentru locurile noastre de muncă, pentru salarile noastre, pentru viitorul SNTFC-ului.Vă rog să vă gândiți la asta urgent.

    1. LUCIAN, AI MARE DREPTATE , TOTUL DAR ABSOLUT TOTUL DE ACUM INCOLO DEPINDE NUMAI DE NOI .
      LA TREABA , FRATILOR…ACUM !

  7. D.na RAMONA MANESCU , MINISTRUL TRANSPORTURILOR:
    OPRITI JAFUL DE LA CFR CALATORI ?
    Numai DNA poate scoate la lumina “manariile” ce s-au facut si se fac in continuare de catre managerul “smart” si directoarea de achizitii “in totalitate legale”
    Corpul de control , indiferent al cui este, nu va face ordine la CFR Calatori, cat priveste CURTEA DE CONTURI , a mai sesizat si cu alte ocazii , nereguli, dar nu s-a luat nicio masura.

  8. Da domnule Podina Cristian ,,se fac ore suplimentare de luni de zile ( și în perioada februarie-iunie 2013 ( când s-a micșorat și atunci norma de lucru lunară și salariul lunar) si acuma se suspenda din nou contractul o zii/ lună ( se micșorează și norma de lucru lunară și salariul lunar din nou) și în perioada octombrie-decembrie 2013 și în plus sau scumpit și biletele de călătorie cu trenurile CFR Călători și se anulează și trenuri de călători ale CFR Călători . Este normal ca salariații CFR Călători să se întrebe : încotr-o ne îndreptăm ????? ,, .

  9. Una din Realizările Guvernului României din 2013 este :
    HG 495/2013 , s-a aprobat BVC pentru anul 2013 prin care s-a alocat CFR Călători o subvenție de 935,9 milioane lei, față de o compensație necesară de 1510 milioane lei, situație precizată și în actul aditional la Contractul de Servicii Publice al CFR Călători pe anul 2013 aprobat prin HG nr. 78/2013.

  10. Realizări ale CFR Călători din anul 2013:
    1) În Contractul de Servicii Publice pentru perioada 2012-2015 al SNTFC “CFR Călători” SA aprobat prin HG nr. 74/2012 pentru anul 2013, se prevedea indicatorul trenKm de 57,5 milioane. Ulterior, mai exact în martie 2013 se semnează de către Ministerul Transporturilor și SNTFC “CFR Călători SA” Actul Adițional nr. 1 pe anul 2013 la Contractul de Servicii Publice pentru perioada 2012-2015 al Societății de Transport Feroviar de Călători CFR Călători SA aprobat prin HG nr. 78/2013, act aditional prin care se modifică pentru CFR Călători volumul de trenKm la 53 milioane compus din 49,2 milioane trenKm în interiorul pachetului minim social și 4 milioane trenKm în afara pachetului minim social.
    2) Micșorarea Normei de Lucru lunară și a Salariului lunar la toți salariații CFR Călători pe perioada februarie- iunie 2013 și octombrie-decembrie 2013 !
    În concluzie Managerul Privat/Directorul General al SNTFC CFR Călători SA – domnul Valentin Dorobanțu :
    – nu dă importanță nici trenurilor de călători ale CFR Călători din care a anulat deja în prima parte a anului 2013 un număr de 150 trenuri de călători/zi deși erau prevăzute să circule în MERSUL TRENURILOR pe anul 2013 și
    – nu dă importanță nici unei mari părți a salariaților CFR Călători, respectiv : majorității mecanicilor de locomotivă și automotor, a multor șefi de tren , conductori de bilete, revizori tehnici de vagoane , salariați TESA etc., în condițiile în care nu a consultat ANSF (FSTFR) ce este organizația sindicală care trebuia să îi reprezinte legal și să fie consultată când Managerul Privat/Directorul General al SNTFC CFR Călători SA – domnul Valentin Dorobanțu a dispus micșorarea Normei de lucru lunară și a salariului lunar la toți salariații CFR Călători pe perioada octombrie-decembrie 2013 !

  11. Cred și eu că în Conducerea Privată a CFR Călători trebuie să fie foarte multă inconștiență sau prea multe interese ca să cedeze manevra din Stația București Grivita ce va crește foarte mult cheltuielile CFR Călători ce va fi obligată astfel să plătească bani mulți pentru manevrele ce se fac cu trenurile de călători ale CFR Călători la formare în stația București Grivița.
    Mă întreb și eu despre ce redresare a societății am putea să vorbim dacă în prima parte a anului 2013 s-au anulat 150 trenuri de călători ale CFR Călători și dacă se vrea cu adevărat să se continue și cu externalizarea Manevrei din Stația București Grivița ?

  12. ,, În Depoul de Locomotive București Călători continuă fabricarea de dosare pentru consum nejustificat de motorina la locomotivele de la manevră din Stația București Grivita. În fiecare zi sânt chemați la notă de relații 2-3 mecanici de locomotivă. Se caută motive pentru cedarea prestației de la manevra din Statia București Grivita către operatorul de transport feroviar privat GFR, fără personalul de locomotivă de la manevra din Statia București Grivita . Deja cei de la GFR au contactat persoane din Depoul de Locomotive București Călători pentru un post T1 ( Biroul Exploatare ). Dacă nu ne unim si nu luăm poziție față de aceste abuzuri,în scurt timp CFR Călători va dispărea de pe infrastructura feroviară, datorită numitului in funcție Smart Manager Privat -Valentin Dorobanțu ( dacă se ținea EXAMEN pica sigur) . ,, .

  13. Da, nu mai există instituții ale statului, nu mai există Minister al Transporturilor, nu mai există Guvern. Există numai Justiție. Dacă vrei drepturi, trebuie să te adresezi justiției, dacă vrei dreptate te adresezi Justiției. Dacă trebuie să ne adresăm numai justiției, de ce mai există ITM,Consiliul Concurenței,Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar? De ce statul plătește salarii unor funcționari publici, dacă la orice problemă ne trimite la Justiție. Se pare că cine-i tare în susținerea partidului face și desface, fără să aibe frică de nimic. Exemplu:
    „Când un om al Ramonei Mănescu i-a atras atenţia lui Dorbantu că este ilegală unirea celor două direcţii, managerul “smart” de la CFR Călători a spus sec:”eu sunt manager privat, ştiu ce fac şi fac ce vreau, iar pe mine m-a pus Fenechiu, nu Ramona Mănescu, şi partidul mă susţine , aşa că …nu mă interesează ce spune ministru sau vreun om de al ei”.
    Concluzia: NE VOM ADRESA JUSTIȚIEI.
    Părerea mea contează.

    1. se fac ore suplimentare de luni de zile si acuma se suspenda contractul o zii.sau scumpit biletele se anuleaza trenuri .incotr-o ne indreptam?????

    2. Da Leonidas ai dreptate că : ,, Dreptul nsortu (si al familiilor noastre) de calatorie gratuita, care a fost respectat si pe vremea lui “ceasca”, nu mai face nici cit o “ceapa degerata”. Am pierdut acest drept cum le-am pierdut si pe celelalte – sporuri, prime, coeficienti de ierarhizare , grupe de munca- (tot respectul pentru liderii mecanicilor de locomotiva de la acea vreme care au stiut sa mentina grupa pentru cele trei meserii, dar pentru cit timp ?). .Patronul” nsortu, adica statul ala “social” , prin cei care il conduc votati de noi, se gindeste cum sa ne ia acest drept recunoscut de peste 100 de ani. Bunicul si tatal meu, ceferisti, aveau doua acte de care nu se desparteau cind plecau la “oras” : buletinul si “cartea CFR” (care se viza anual si in baza careia se emitea “permisul” cu foile de drum). Eu ma obisnuisem cu buletinul (C.I.) si “Autorizatia”… acum e mai simplu, nu am decit “grija” buletinului! ,,

  14. Dacă vorbim de Valoarea Bonusului pentru Managerii Privați de la Unitățile Feroviare de Stat putem spune că : Directorul General/ Managerul Privat primește 25% din …la profit conform contract de mandat la CFR Marfă etc.
    Conform Antena 3 din emisiunea din 28.09.2013 de la ora 18.56 cu titlu : ,,Șefii CFR , Bonus din Gaură ,, se arată că la ce se întâmplă la CFR Călători, la CFR Marfă și la CNCF CFR SA trebuie să fie constatate neregulile de controalele Corpului de Control al Ministrului Transporturilor și apoi luate în considerare de parchete și de justiție, dar există teroare și Poliție Politică…
    ,,Ce fel de impresie despre Justiție transmitem publicului ? ,, și Orice este posibil … și când vezi că se fac dosare care țin de oportunitatea deciziilor politice … ,,Împărțirea în Corupții mei și Corupții altora ,, … Se extinde ulterior dreptul de a asculta Telefoanele ( de a intercepta telefoanele )… se încalcă legea… ne întrebăm ce ține cont de terorism ? Și Corupția este tot terorism ? Și ne întrebăm ce mai ține de terorism ?
    Conform Antena 3 din emisiunea din 28.09.2013 de la ora 18.56- 20.00 cu titlu : ,,Șefii CFR , Bonus din Gaură ,, și ,, Poliția Politică a lui Traian Băsescu,, etc , există un mare semn de întrebare la corectitudinea modului în care conduc Managerii Privați ai Societăților Feroviare de Stat aceste societăți și acest aspect va fi lămurit de controalele amănunțite ale Corpului de Control al Doamnei Ministru -Ramona Mănescu …

  15. Da domnule Ștefan Ion vorbind despre CFR Călători și conducerea sa ,,Trebuie sa fi foarte dobitoc sa cedezi Grivita ,, la nu știu cine care vrea să ia și CFR Marfă. De ce să o cedezi Conducere Privată a CFR Călători ? Ce interese să ai Conducere Privată a CFR Călători ? Conform Antena 3 din emisiunea din 28.09.2013 de la ora 18.56 cu titlu : ,,Șefii CFR , Bonus din Gaură ,, se arată că Operatori Privați ce au apărut… încearcă să cumpere acum CFR Marfă și ,,dacă nu ești foarte prost și foarte hoț ,, … și dacă arunci cu bonusuri în managerii privați după o lună , două de profit cum este la CFR Marfă …sau conform Purtătorului de Cuvânt al Ministerului Transporturilor-doamna Teodora Trandafir în Ministerul Transporturilor trebuie să domnească Legea și în acest moment sunt controale ale Corpului de Control al Ministrului Transporturilor – doamna Ramona Mănescu care verifică activitatea la toți cei 3 Manageri Privați de la cele 3 Societăți Feroviare : CFR Călători, CFR Marfă și CNCF CFR SA …

  16. Ne punem întrebarea de ce tolerează Inspectoratul Teritorial de Muncă București ( ITM București) munca suplimentară neplătită la CFR Călători ? Ne punem întrebarea de ce Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar tolerează concurența neloială în sistemul feroviar?

  17. Ne întrebăm de ce ITM București tolerează reducerea normei lunare cu una zi de CS nejustificat la CFR Călători și cu reducerea aferentă a salariului tuturor salariaților CFR Călători și ea tot nejustificată.
    ITM București nu vede și nu vrea să știe că că în lunile februarie-iunie 2013 în care s-a dat micșorare normă lunară de lucru la toți salariații CFR Călători s-au efectuat ore suplimentare ?
    ITM București nu vede și nu vrea să știe că că în lunile octombrie-decembrie 2013 în care se dă din nou micșorare normă lunară de lucru la toți salariații CFR Călători, nu a fost consultată și organizația sindicală Alianța Națională Sindicală Feroviară reprezentativă la CFR Călători și reprezentantul său legal Președintele ANSF Maxim Rodrigo Gabriel .
    ITM București la sesizarea Sindicatului Salariaților din Depoul de Locomotive București Călători afiliat la Alianța Națională Sindicală Feroviară reprezentativă la CFR Călători răspunde acestui sindicat că trebuie să ne adresăm instanței de judecată.Domnilor de la Inspectoratul Teritorial de Muncă București de ce tolerați munca suplimentară neplătită la CFR Călători ?

  18. Domnul Ștefan Ion spune că : ,,O găselniță a operatorilor de transport feroviar de călători privati este aceea prin care maresc numarul de bilete vândute prin emiterea mai multor bilete de călătorie cu trenul pentru o singură călătorie cu trenul (astfel dacă biletul costă 30 lei operatorii de transport feroviar de călători privati emit trei bilete de 10 lei). ,, .
    Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar nu vede și nu vrea să știe că acesta este un mod ca operatorii de transport feroviar de călători privati deși au mai puțini călători plătitori să spună că au mult mai mulți călători plătitori decât au în realitate . Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar nu vede și nu vrea să știe că există concurență neloială a operatorilor de transport feroviar de călători privati în raport cu operatorul de transport feroviar de călători de stat-SNTFC,,CFR Călători SA .
    Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar nu vede și nu vrea să știe că că acolo de unde se retrage SNTFC,,CFR Călători SA cu un nr. de trenuri de călători din pachetul minim social aprobat pentru anul respectiv de pe o secție de circulație apar operatorii de transport feroviar de călători privati cu mult mai multe trenuri de călători pe aceeași secție de circulație și în același an și toate în pachetul minim social din anul respectiv. Domnilor de la Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar de ce tolerați concurența neloială ?

  19. Ne intrebam, daca aceasta directoare , POPESCU CARMEN, face achizitii “in totalitate legale” numai in ultimele 9 luni (ianuarie -septembrie 2013) gurile rele spun ca de cand este numita pe acest post practica atribuirea dupa criterii mai putin legale chiar preferentiale , a se vedea si marile contracte de salubrizare castigate ani si ani de aceiasi unici ofertanti,care, eventual au mai schimbat denumirea firmei , dar ca persoane sunt aceiasi…
    Mai mult ,se spune ca este mana dreapta a managerului privat, care face ce vrea , cand vrea , cui vrea , pentru simplul motiv ca este sustinut de partid ?
    Halal conducatori la CFR Calatori, halal gasca !
    Sa va fie rusine, v-ati batut joc de banii statului , in timp ce salariatii de la CFR Calatori stau in continuare suspendati de contract , chipurile, ca sa faceti voi economie !

  20. Guvernul pregătește reducerea cu până la 60% a salariilor bugetare mari și cu până la 20% a celor mici !!!
    http://www.curentul.ro/2013/index.php/2013092791512/Actualitate/Guvernul-pregateste-reducerea-cu-pana-la-60-a-salariilor-bugetare-mari-si-cu-pana-la-20-a-celor-mici.html

    Sint prea batrin sa plec din tara mea,
    E prea tirziu sa imi gasesc o tara!
    Sa ies in strada este tot ce am,
    Atit mi-au mai lasat dusmanii mei de neam,
    Si voi fi linga cei mai buni romani
    Ce inteleg ca EI ne sint stapini!
    Voi sta in ploi si frig, afara,
    S-arat ca nu sint tradator de tara,
    Voi fi pe strazi pina tirziu in noapte,
    Pina la ultimul gram de libertate!
    Fiindca ASA, NU SE MAI POATE!

  21. Referitor la problemele ridicate de către FSTFR la ITM București și la Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar vom solicita o întâlnire care să aibă loc în timpul cât mai scurt posibil cu factorii decizionali ai Ministerului Transporturilor , în vederea analizării acestor chestiuni care au o importanță deosebită pentru piața transportului feroviar de călători și pentru salariații SNTFC CFR Călători SA ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR.

  22. La sesizarea Consiliului de Supraveghere din Domeniul Feroviar de către FSTFR, față de problemele sesizate de către FSTFR ni se răspunde de către Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar că este recomandabil să stabilim o întâlnire cu factorii decizionali ai Ministerului Transporturilor și cu Consiliul de Administrație al CFR Călători, în vederea analizării acestor chestiuni care au o importanță deosebită pentru piața transportului feroviar de călători.

  23. La sesizarea ITM București despre reducerea normei lunare cu una zi de CS și cu reducerea aferentă a salariului i s-a răspuns Sindicatului Salariaților din Depoul de Locomotive București Călători că trebuie să ne adresăm instanței de judecată.

  24. Domnule Stefan Ion cata dreptate ai cu privire la munca pe care o depune presedintele SDLBC si FSTFR pentru ca membrii de sindicat (actuali si viitori) sa poata visa la o viata mai buna, ba nu sa aibe o viata mai buna. Exista oameni care din timpul lor liber rup cateva ore pentru a discuta si lua decizii care sa duca la stoparea jafului de la SNTFC. Asa cum ai spus o mare parte din membrii de sindicat prefera sa vorbeasca pe la colturi, sa vina la liderii de sindicat doar atunci cand au o problema personala, dar nu raspund prezent atunci cand sunt solicitati pentru anumite actiuni pe linie de sindicat care nu fac altceva decat sa arate conducerii SNTFC ca oamenii nu mai suporta nedreptatile care se fac. Dupa atatia ani in care salariatii si-au pierdut increderea in sindicate iata ca a aparut o federatie – FSTFR – care lupta intradevar pentru oameni. Oameni buni treziti-va! Numai uniti putem sa ne recastigam demnitatea pierduta cu ani in urma. Numai uniti si avand la conducere oameni competenti care vor binele acestei societati vom reusi, impreuna salariati si conducatori, sa redresam compania si peste ani nepotii si stranepotii nostri sa se plimbe cu trenul SNTFC nu sa-l priveasca in poze.

  25. CE SE INTAMPLA LA CFR CALATORI VIS A VIS DE ACHIZITIILE PRIN NEGOCIERE CU SI FARA PUBLICARE DE SUTE DE MILIOANE DE EURO “CONTRAFACUTE” DE MANAGERUL, DOROBANTU VALENTIN SI PUPILA ACESTUIA DIRECTOAREA DE ACHIZITII , POPESCU CARMEN , NU MAI SUNT NICI PENTRU CORPUL DE CONTROL AL MINISTRULUI TRANSPORTURILOR, NICI PENTRU CEL AL PRIMULUI MINISTRU SI NICI PENTRU CURTEA DE CONTURI, SUNT DIRECT PENTRU DNA BUCURESTI.
    ASA CEVA NU S-A MAI INTALNIT IN ISTORIA CFR CALATORI , JAF LA DRUMUL MARE ?

  26. In Depoul Bucuresti Calatori continua fabricarea de dosare pentru consum nejustificat de motorina la locomotivele de la manevra din Grivita. In fiecare zi sant chemati la nota de relatii 2-3 mecanici. Se cauta motive pentru cedarea prestatiei la manevra din statia Grivita operatorului privat GFR,fara personal de locomotiva. Deja cei de la GFR au contactat persoane din depou pentru un post T1. Daca nu ne unim si nu luam pozitie fata de aceste abuzuri,in scurt timp CFR Calatori va disparea de pe infrastructura feroviara, datorita numitului in functie smart meneger privat ( daca se tinea examen pica sigur)

    1. Manager Privat care ia bani de la Stat (adică ai noștri ai tuturor) și lucrează-n interesul Firmelor Private. Fenechiu știe de ce!!!!
      19 luni(1,7 ani) trebuie să lucrez, pentru a lua salariul lui dintr-o singură lună.

  27. O gaselnita a operatorilor privati sa mareasca numarul de bilete vandute este acela de a emite mai multe bilete pentru o calatorie (daca biletul costa 30 lei emit trei bilete de 10 lei).Daca politicul nu vrea sa mearga bine C.F.R. nu o sa mearga bine cu siguranta.Vedeti toata increngatura de rubedenii,prietenii si parteneriate dintre conducerea C.F.R., politic si asa zisele sindicate majoritare.De ce un meneger isi permite sa-i vorbeasca ministrului sau in halul asta(Când un om al Ramonei Mănescu i-a atras atenţia lui Dorbantu că este ilegală unirea celor două direcţii, managerul “smart” de la CFR Călători a spus sec:”eu sunt manager privat, ştiu ce fac şi fac ce vreau, iar pe mine m-a pus Fenechiu, nu Ramona Mănescu, şi partidul mă susţine , aşa că …nu mă interesează ce spune ministru sau vreun om de al ei”.Ca dovadă că pe Dorobanţu îl doare în cot de noul ministru al Transportuilor este şi faptul că refuză să-i pună la dispoziţie ministrului contractul de mandat şi cel de management sub pretexul că ar putea afla concurenţa. La fel procedează şi managerul privat de la CFR SA , George Micu, omul de încredere şi de suflet al Ancăi Boagiu.)daca nu are sustinere politica ,iar ministrul respectiv nu are puterea de decizie in ministerul pe care-l conduce ,iar corpul de control pe care la trimes este controlat politic din alta parte.Cu datul in judecata este “lungeste-mi doamne zilele”pana castigam (daca) compania poate sa fie oale si ulcele.Daca nu ne unim cu toti intro forma de organizare care sa cuprinda tot ce inseamna C.F.R. Calatori sa facem afilieri si cu alte sindicate cum ar fi Metroul, RATB-ul ,Soferi ,nu ne mai apucam sa facem tot felul de sindicatele create la diverse ordine (si sper ca domnul coleg Costache sa treaca peste orgolii ,sa-ti recunosti practic o gresala nu e chiar asa de grav ca a continua sa gresesti in continuare) ,cand domnul presedinte Rodrigo face apel la prezenta la miting sa fie prezenti nu 300 ci 3000 de oameni pentru ca asta inseamna unitate si pana la urma lupti pentru dreptul tau , daca ne ascundem dupa deget si “Lasa frate ca daia i-am ales iar noi nu venim la sindicat decat sa vedem ce procese sau mai castigat sa ne dea sindicatul bani pentru operatii sau alte ajutoare” nu facem niciodata nimic ,orice forma de aderare la o organizatie inplica si anumite obligatii ale menbrilor ,nu pot sa spun ca presedintele nu a facut nimic pentru mine daca eu cand a fost nevoie de mine am stat acasa si am privit la televizor sau nu mi-a pasat catusi de putin,nu numai guvernanti au inteles prost democratia dar si noi pentru ca i-am lasat ,poate ca suntem chiar mai vinovati de starea actuala a societati pentru ca nu am facut nimic si ne-a placut sa fim mintiti .Daca nu ne dasteptam si sa incercam sa facem ceva viabil ,avem un presedinte de sindicat care lupta practic pentru drepturile noastre (poate ca din afara sindicatului nu se vede dar este o munca colosala sa jonglezi printre toate legile si ordinele date de guvernanti si sa reusesti sa dai castig de cauza unor amarati sau unor nimeni cum suntem priviti de clasa politica) daca noi nu-i dam concursul nu o sa reusim niciodata sa o ducem mai bine.

  28. „Şi Alexandra Gătej, preşedinte al Consiliului de Administraţie al CFR Călători, nu vede nimic în neregulă în folosirea repetată a procedurii de tip negociere, în locul celei de licitaţie deschisă. “Procedura licitaţiei cu negociere este cuprinsă în Ordonanţa de urgenţă 34/2006 (privind atribuirea contractelor de achiziţie publică n.n.)”, a declarat pentru gândul Alexandra Gătej, preşedinte al Consiliului de Administraţie al CFR Călători.”
    Noi vedem, domnule Alexandra Gătej, preşedinte al Consiliului de Administraţie al CFR Călători, noi vedem cum ni se taie salarile, prin 1 zi de CS, adică ni se reduc veniturile, iar voi cei care luați decizii cu privire la banii SNTFC-ului, bani care sunt aduși la SNTFC prin transpirația frunții noastre, a celor care muncim. Dumneavoastră aruncați cu bani în stânga și-n dreapta, fără să vă pese de cei care muncesc cu adevărat, pe niște salarii de nimic. De ce nu folosiți acești bani pentru repararea urgentă a vagoanelor, a locomotivelor, a RE, a automotoarelor. Halal consiliu de administrație.
    Cum conduceți voi, putem și noi cu 4,8,10,12, clase, nu ne trebuie studii superioare și 2-3 facultăți. Și nu ne trebuie mii de euro salariu.
    Părerea mea contează.

  29. Și nouă ne ia un amărât de 1,6 milioane de lei, prin1 zi de CS.
    http://www.gandul.info/financiar/cfr-calatori-face-licitatii-pentru-hartie-si-apa-minerala-dar-da-contracte-de-zeci-de-milioane-de-euro-prin-negociere-pentru-carburanti-si-pies
    „CFR Călători, a atribuit, în perioada 17 iulie-13 septembrie, 50 de contracte de achiziţii publice, cu o valoare finală totală de peste 36 de milioane euro (echivalentul a aproximativ 160,7 milioane lei)”.
    „Cu câteva excepţii – de exemplu pentru achiziţia de apă minerală şi hârtie de copiator – , contractele sunt încheiate fără organizarea unei licitaţii deschise, şefii companiei preferând varianta negocierii, cu sau fără publicarea unui anunţ de participare în prealabil”.
    De aceea FSTFR există.

  30. Chiar dacă FML,federație cu 1000 de oameni ,care dorește să conducă tot SNTFC-ul (adică, o minoritate să conducă o majoritate), prin Iulian Măntesc, aservitul de casă a numitului Manager Privat, a scos din Alianța AFTF, fedrația noastră (FSTFR) și nu mai suntem semnatari de CCM, trebuie să știți că federația își face treaba, contrar zvonurilor. Chiar nu contează dacă acest director general, nu ne dorește ca parteneri de dialog; noi vrem să purtăm un dialog civilizat în interesul membrilor de sindicat și a SNTFC-ului, pentru ca această Societate să redevină emblema transportului de călători pe calea ferată. Un exemplu este:
    http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/peste-150-de-trenuri-rentabile-desfiintate-de-valentin-dorobantu-si-cedate-operatorilor-privati-104280
    unde ziariști de investigații, preiau acte scrise și trimise de FSTFR, prin Președintele MAXIM RODRIGO, Consiliul de Supraveghere din Sistemul Feroviar, Ministerul Transporturilor , Guvernul României , Președintele României, Camera Deputaților , Senatul României etc.”
    Pentru că suntem ca un spin în coastele lor (fml,manager privat) și nu suntem de acord cu decizile proaste luate de administrație, împotriva SNTFC-ului(să mă exprim elegant) și a membrilor de sindicat, pentru că luptăm(așa cum spune Statutul FSTFR) pentru drepturile și locurile de muncă a membrilor noștri, pentru ca să fie și să fim salarizați corespunzător funcților pe care le avem în cadrul SNTFC-ului, aceștia nu ne vor și lanseză tot felul de zvonuri demigratoare la adresa FSTFR (că nu mai existăm ca federație, că unii trădează, etc.).Existăm și suntem aici în interesul membrilor de sindicat. Nu dezarmăm.
    Părerea mea contează.

  31. pe site-ul FML ce sa vezi,aia fac reclama la chiloti de dama !!!!!??????? ce ti-e si cu andropauza asta mantescule,vrabia malai viseaza…

  32. -smart nici nu stii, cit de mic incepi sa fii
    -apropo , sa facem un concurs , cine ghiceste in cit timp va fi schimbat smart
    -eu zic ca in 15 zile sau mai putin
    -nu se baga nimeni la pronosticuri ?

  33. johnyro, postează-le și pe site-ul FMLR. Pentru că cei de la Marfă(fml) nu au
    nicio informație. Așa-i putem informa noi.

  34. Se apropie ZIUA in care balastrul din conducerea CFR Calatori va fi basculat si aruncat la groapa de gunoi. Am o presimtire ca nu-i apuca 15 octombrie !

  35. Gogule tu ai salariul de 420 de Euro pe lună , iar Managerul Privat al CFR Călători are salariul de 420 de Euro pe zi . Și dacă Managerul Privat al CFR Călători are salariul de 420 de Euro pe zi nu poate să-și reducă ziua. Ziua de 420 Euro a Managerului Privat al CFR Călători nu este același lucru cu luna de 420 Euro ce reprezintă salariul lunar al unui salariat de la CFR Călători și deci c/s trebuie să ia doar salariații CFR Călători findcă numai ei au salariul lunar, iar Managerul Privat al CFR Călători are doar salariu zilnic…
    Cititi si articolul de pe Mediafax:
    http://www.mediafax.ro/social/ministrul-transporturilor-cauta-oameni-pe-locurile-vacante-de-la-minister-sunt-directii-in-care-dosarele-zac-pe-birou-11403061

  36. Aurele prietene sunt de acord cu tine ,dar sa vedem si cine are si curaj sa faca ce propui tu pentru data 01-10-2013 (care oameni, membri sau nemembri ai sindicatelor din FSTF ) imi pare rau Aurel .

    1. Mariane vei fi surprins de cei poate pielea mecanicului de locomotivă. Nu mai ai mult de așteptat.„Muntele începe să se miște”

  37. -smart nici nu stii, cit de mic incepi sa fii
    -apropo , sa facem un concurs , cine ghiceste in cit timp va fi schimbat smart
    -eu zic ca in 15 zile sau mai putin

  38. Cineva spunea: ,,Procedura de negociere cu publicare prealabilă asigură aceeaşi transparenţă ca şi o procedură de licitaţie deschisă”.

    Altcineva spune că : ,,Procedura de negociere cu publicare prealabilă nu asigură aceeaşi transparenţă ca şi o procedură de licitaţie deschisă. ,, și spunea că: ,,Procedura de licitatie deschisa nu va permite NEGOCIEREA PRETULUI DUPA BUNUL PLAC așa cum este în cazul procedurii de negociere cu publicare ,pentru că la procedura de licitație deschisă nu este permisă NEGOCIEREA PRETULUI DUPA BUNUL PLAC atata timp cat plicurile sunt sigilate DOMNILOR JMECHERI si nu mai puteti face manevre (vezi doamne sa tragă prețul in jos, culmea e că prețul s-a tras IN SUS ) ) prietenii stiu de ce… ,, .
    Tot Altcineva întreabă : ,,DA CU NEGOCIEREA “FARA” PUBLICARE cu tot cu “suplimentare” , cum e inteligentilor ??? tot transparentă ,nu ?????
    N-O MAI DATI DUPA CIRES CA NU ŢINE . ,, . Păi m-ați amețit și nu înțeleg cine a făcut NEGOCIERI “FĂRĂ” PUBLICARE cu tot cu “suplimentare” ? După ce s-a negociat ce ,,suplimentări,, au mai apărut?
    Dorobanțu și Popescu sunt JMECHERI !

  39. Cred ca 420 de euro pe zi sunt suficienti pentru SMART.Oare ia si el c/s ?

  40. trebuie inteles ca FSTFR si reprezentantul salariatilor Liviu Grab nu au fost consultati cu privire la ,,situatia grea prin care trece societatea” si de aici reducerea salariala aprobata(C/S) de fmnc si fmlr(pensionariI).CATA DREPTATE AVEA UN PERSONAJ POLITIC ,,DRAGOMOR SI LIDERI DE SINDICAT SUNT VEJNICI”. Cu privire la moralitatea reprezentatului salariatilor Liviu Grab cei care aduc acuzati nici macar nu ar trebui sa-i treaca prin fata >DUMNEZEU NE VA JUDFCA PE TOTI ,MUNCITORI SAU MAMAGER PRIVAT TOT ESTE EGAL in fata LUI .

Share:

Alte articole