Așteptam ca Domnul Ministru Dan Marian Costescu să ia măsurile care se impun cu directorii de la CFR care își bat joc de subunitățile de tracțiune de călători de care răspund

CFR Călători suferă acut din cauza lipsei de mecanici de locomotivă și automotor, dar de exemplu domnul Director Bourceanu își bate joc și de cei pe care îi mai are…Mai mult domnul Director Bourceanu a dispus eliminarea custodiei de motorină de la Depoul Tecuci acum când vine iarna, iar dacă locomotivele diesel vor rămâne fără motorină în zona Tecuci sau dacă va fi nevoie de tracțiune diesel din cauza timpului nefavorabil și al înzăpezirilor, trenurile de călători vor sta  în linie curentă pentru că Directorul Bourceanu (despre tracționiștii cred că este paralel cu Calea Ferată) dorește acest lucru și probabil vrea să mute transportul feroviar de călători pe transportul pe rutier …
Aflăm și ne minunăm că SRTFC Galați din dispoziția domnului Director Bourceanu trece din 25/26.11.2015 de la remorcarea trenurilor cu tracțiune diesel la remorcarea cu tracțiune electrică după 2 ani de când păstorește această regională. Păi de ce au trebuit să treacă 2 ani de când sunteți Director domnule Bourceanu pentru ca să înțelegeți că pe sub firul de contact trebuie să se circule cu locomotive cu tracțiune electrică  și să nu folosiți nejustificat tracțiunea diesel pe sub firul de contact? Păi unde ai fost domnule Director Bourceanu timp de 2 ani de zile cât ați condus Ramura Tracțiune atât de prost pe SRTFC Galați ? Păi domnule Director Bourceanu ce faceți cu cei de 20 mecanici de locomotivă și automotor din Depoul Tecuci ce sunt autorizați numai la Locomotive Diesel și nu sunt autorizați la locomotive LE și pentru care nu mai este prestație pe LDE ? Păi de ce nu i-ați autorizat la LE înainte să luați măsura de a trece la remorcarea trenurilor de călători cu locomotive LE și vagoane în loc de automotoare ? Păi domnule Director Bourceanu cât mai aveți de gând să vă bați joc de cei de la Tracțiune ? Nu vă este rușine că nu știți nimic despre Ramura Tracțiune și că în situația asta totuși vă bați joc de cei din Ramura Tracțiune prin dispozițile cu întârziere pe care le dați și că ați prejudiciat 2 ani de zile CFR Călători pentru că nu ați luat măsura asta de acum 2 ani dacă dumneavoastră o considerați o măsură atât de bună?
Domnule Ministru Dan Costescu vă solicităm să ne comunicați ce măsură luați cu domnul Director Bourceanu? Dacă mai rămâne Director pe SRTFC Galați în aceste condiții domnul Bourceanu, atunci vom ajunge la concluzia că domnul Silviu Mănăstrie avea dreptat când spunea că după un „dezastru din guvernarea Ponta, ne așteptam ca Dacian Cioloș să vină cu un ministru tehnocrat ireproșabil la Transporturi, un om care în zece luni să dea drumul la lucrări, să facă licitații, să pună pe șine sistemul feroviar”. Dacă vreți să puneți pe sine trenurile CFR Călători, puneți și la SRTFC Galați un Director capabil și nu lăsați în continuare un Director care își bate de joc de Ramura Tracțiune și care mai mult duce spre dezastru total TRACȚIUNEA de pe SRTFC Galați …
„Silviu Mănăstrie a vorbit luni, la „Dosar de politician” despre bătaia de joc de la ministerul Transporturilor.
Din anul 2012, s-au schimbat nu mai puțin de șase miniștri politici. Ei sunt Silaghi, Fenchiu, Ramona Mănescu, Șova, Rus, Matache. Toți au lăsat dezastru, nimeni nu a terminat nimic, miniștrii au schimbat șefii din ministere și companiile de stat, companiile CFR și Tarom sunt în faliment tehnic. Peste 3.000 de oameni mor anual în accidente pe șoselele din România, iar tinerii frumoși nu au ieșit în stradă pentru că de la Bucurelti la Baia Mare se fac 14 ore cu mașina. După acest dezastru din guvernarea Ponta, ne așteptam ca Dacian Cioloș să vină cu un ministru tehnocrat ireproșabil la Transporturi, un om care în zece luni să dea drumul la lucrări, să facă licitații, să pună pe șine sistemul feroviar, să scape de la faliment compania Tarom și CFR-ul, să rezolve criza de la Romatsa, să vadă ce se întâmplă cu autostrada scufundată dintre Orăștie și Sibiu”.

SHARE

71 Responses

  1. Am luat la cunostinta sesizarea Sindicatului Mecanicilor de Locomotiva din Depoul Galati ( SML Galati ) precum ca :
    ,,Pregatirile de iarna reprezinta un subiect strain pentru foarte multe persoane din Conducere , pe hartie acestea existand ,dar faptic NU exista si ca in special in cabinele de conducere ale locomotivelor pregatirile de iarna nu s-au facut , cabinele de conducere ale locomotivelor unde mecanicul de locomotiva isi desfasoara activitatea , conditiile de munca fiind in multe din cazuri DEZASTRUOASE . Lasa de dorit etansarea acestora impotriva curentului si a zgomotului , in mod deosebit la ramele electrice , precum si dotarea locomotivelor cu aparate de masura si control in posturile de conducere pentru o desfasurare a activitatii in conditii de siguranta a circulatiei si evitarea producerii de incidente nedorite in circulatia trenurilor de calatori . ,, .
    Mai mult am luat la cunostinta si de sesizarea Sindicatului Mecanicilor de Locomotiva din Depoul Galati ( SML Galati ) precum ca :
    ,, despre conditiile de cazare de la Depoul CF Marfa Buzau , locatie unde se odihnesc la cap de sectie mecanicii de locomotiva apartinand Depoului de Locomotive Galati se poate spune : mizerie , prezenta soarecilor si a puricilor in interiorul dormitorului si a camerelor , lipsa apei si defectarea grupurilor sanitare , lipsa lenjeriei si degradarea obiectelor de mobilier , lipsa iluminatului din camere , etc. , aceast spatiu fiind un adevarat focar de infectie , iar Conducerea nu ia nici o masura de rezolvare a acestei situatii , in conditiile in care SRTFC Galati -Depoul CF Calatori Galati , plateste pentru aceste conditii o suma destul de consistenta . ,, .
    Sunt de parere ca Liderul Zonei de Vest a FSTFR- Domnul Proca Aurelian are mare dreptate cand spune ca : ,,Daca altii nu vor sa vada haideti sa le aratam noi dar ….cu surle si trambite ca altfel nu ne vor baga in seama si isi vor bate joc in continuare de noi considerandu-ne sclavi acesti Boierii aflati pe pamanturile si banii Statului . In cazul acestui director cred ca trebuie sesizat si DNA poate are si interese ascunse ……au mai fost cazuri si la case mai mari din cate cunoastem ……penalii veneau cu codul etic ,declaratii de interese etc. ,, .

  2. Liderul Zonei de Vest a FSTFR- Domnul Proca Aurelian referindu-se la alti Directori din centralul SNTFC,,CFR Calatori,,SA ce au avut si inca probleme cu DNA se gindeste ca fenomenul s-ar fi putut raspindi si la SRTFC Galati si spune ca : ,,Daca altii nu vor sa vada haideti sa le aratam noi dar ….cu surle si trambite ca altfel nu ne vor baga in seama si isi vor bate joc in continuare de noi considerati sclavi de Boierii aflati pe pamanturile si banii Statului . In cazul acestui director cred ca trebuie sesizat si DNA poate are si interese ascunse ……au mai fost cazuri si la case mai mari din cate cunoastem ……penalii veneau cu codul etic ,declaratii de interese etc. ,, .
    Domnule Lider Zonal sa sti ca ar trebui ca cei afectati de decizile Directorului Bourceanu sa se adreseze si la DNA si ar trebui puse de catre FSTFR si de catre ANSF intrebari de genul : cine plateste din cadrul SRTFC Galati banii cheltuiti in plus in ultimii 2 ani de zile cind s-a circulat cu costuri suplimentare pe sub firul de contact cu automotoare ? Cine plateste de pe SRTFC Galati ca desi au fost banii necesari in anul 2015 pentru inbunatatirea conditilor de munca pe SRTFC Galati si pentru inbunatatirea conditilor de odihna la capete de sectie pe SRTFC Galati aceste fapte nu s-au facut pentru ca Directorului Bourceanu ii trebuie cite doi ani pentru fiecare decizie pe care o ia ? … Cine plateste de pe SRTFC Galati la CENAFER pentru cei 20 mecanici ce nu au fost autorizati la locomotivele electrice in cei 2 ultimi ani fara bani pina la aparitia intirziatului OMT 615/2015 care si acesta dupa ce ca a fost intirziat este si nesatisfacator pentru operatorii de transport feroviar ? Cine plateste pentru ca OMT nr 615/2015 nu a fost OMT 615/2009 pentru ca in modul nesatisfacator cum a fost formulat nu trebuiau sa existe 6 ani de intirziere ?
    In continuare sunt de parere ca o Scrisoare Deschisa catre toti factorii decidenti din Romania este absolut necesara pentru si in vederea atragerii atentiei populatiei Romaniei cum dupa revolutie si dupa aparitia CFR Calatori ca societate se incearca permanent de catre unii sa se distruga Operatorul de Transport Feroviar de Calatori de Stat fara nici o explicatie logica …

  3. Vicepresedintele FSTFR/ANSF -Domnul Popa Constantin spune ca :
    ,,Suntem alaturi de membrii nostri de sindicat si vom urmarii modul in care le este respectat dreptul la munca conform pregatirii si competentei lor . ,, .
    Federatia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din Romania (FSTFR ) prin subsemnatul in calitate de Presedinte FSTFR anunta ca intentioneaza daca nu se va aproba BVC-ul rectificat al SNTFC,,CFR Calatori,,SA la Sedinta din 02.12.2015 sa faca o Scrisoare Deschisa catre toti factorii decidenti din Romania pentru si in vederea atragerii atentiei populatiei Romaniei cum in anul 2015 desi CFR Calatori a avut bani sa-si repare materialul rulant existent, acest fapt nu s-a intimplat in cea mai mare parte din vina Ministerului Transporturilor care a avut banii datorati de MT catre CFR Calatori inca din data de 28 iulie 2015 dar care inexplicabil nu a vrut sa-i dea CFR Calatori pina la aceasta data si in cealalta parte datorita conducerilor SRTFC-urilor ( un exemplu in acest sens poate fi Directorul SRTFC Galati – Domnul Bourceanu care ia decizii cu 2 ani intirziere , ceea ce inseamna ca va lua decizia de reparare a materialului rulant de pe SRTFC Galati peste 2 ani de zile daca va mai fi Director al SRTFC Galati si daca vor mai fi bani la CFR Calatori pentru repararea materialului rulant al SRTFC Galati etc ) …

    1. Guvernul a aprobat, la propunerea Ministerului Transporturilor, bugetele de venituri și cheltuieli rectificate pe anul 2015 ale C.N.C.F CFR – S.A și SNTFR CFR-Călători. În acest sens, Executivul a adoptat două Hotărâri de Guvern.

      Rectificarea bugetelor de venituri și cheltuieli ale celor doi operatori din domeniul transporturilor feroviare vine ca urmare a modificărilor alocațiilor de la bugetul de stat conform Ordonanței de Urgență a Guvernului privind rectificarea bugetului de stat pe anul 2015 și unele măsuri bugetare. Prin OUG 47/2015 privind rectificarea bugetului de stat pentru 2015 s-a alocat suma de 597,3 milioane lei pentru capitalizarea C.N.C.F. CFR – S.A. pentru plata restanțelor către minister, reprezentând TVA dedus și nevirat la bugetul de stat la termenele stabilite în normele de închidere a exercițiului bugetar. Această alocare bugetară se regăsește în bugetul de venituri și cheltuieli rectificat al C.N.C.F CFR –S.A.

      De asemenea, bugetele rectificate ale celor doi operatori economici includ modificările determinate de majorarea cheltuielilor de natură salarială și a numărului de personal ca urmare a punerii în aplicare a art.66 din OUG 47/2015. Potrivit acestui articol, de la bugetul de stat se asigură sumele necesare reîntregirii cheltuielilor cu salariile pentru întregul an 2015, sume determinate ca urmare a acordării unor creşteri salariale în anul 2014, pentru o fracţiune de an. Pentru a putea fi pusă în aplicare această prevedere, potrivit bugetului de venituri și cheltuieli rectificat al C.N.C.F CFR S.A pentru 2015, cheltuielile de natură salarială sunt majorate de la 678,620 milioane de lei (sumă aprobată inițial în bugetul de venituri și cheltuieli prin HG 224/2015) la 711,739 milioane de lei. De asemenea, potrivit aceluiași act normativ, numărul de personal prognozat la finele anului pentru C.N.C.F CFR S.A va crește de la 22.455 (prognozat prin HG 224/2015) la 23.060 de angajați.

  4. BACTERU spune ca : ,,noi avem Experți în relații sociale … care negociază pt noi , dar nu avem acum CCM-uri . ,, .
    Azi de Ziua Nationala a Romaniei sarbatorim aceasta mareata zi si uram la multi ani Romaniei si la toti Romanii !
    Miine cand este Sedinta de Guvern ar trebui sa treaca si BVC-urile rectificate pe anul 2015 ale CFR Calatori si CN CF ,,CFR,,SA aprobate a se modifica de Consiliile de Administratie si de Adunarile Generale ale Actionarilor ale celor doua unitati feroviare conform rectificarilor bugetare aprobate prin HG-uri in iulie 2015 si in octombrie 2015 . Dupa aprobarea prin HG-uri a BVC-urilor rectificate pe anul 2015 pentru CFR Calatori si CN CF ,,CFR,,SA vom avea si CCM-uri negociate si semnate la cele 2 unitati feroviare pina in data de 03.12.2015 de catre expertii relatii sociale/specialistii relatii sociale si de catre comisiile de negociere ale administratilor CFR Calatori si CN CF ,,CFR,,SA …
    Altfel ne gindim la ce a vrut sa spuna BACTERU cind afirma ca : ,,da mergem la lucru ,noi suntem civilizați ,să vedem după ședința de Guvern din 02. 12 . 2015 . ,, .
    Cititi :
    http://stirileprotv.ro/stiri/international/un-mecanic-de-locomotiva-si-a-dat-demisia-in-mijlocul-cursei.html

  5. Aniversarea zilei naționale a Romaniei se face acum în 2015 în Piata Constituției ! Observam cu plăcere că România și-a inbunatatit Tehnica Militara… A doua armată a tării , respectiv CFR-ul , când își va inbunatatii Materialul Rulant prin schimbarea lui cu altul nou ???

  6. La mulți ani Români ! La mulți ani CEFERISTI ! La mulți ani ani ROMÂNIE !

  7. La mulți ani Românie ! La mulți ani Români !

  8. La mulți ani la toți ceferiștiî de ziua României !

  9. La mulți ani la toți RomâniI de ziua României !

  10. A doua armată a Romaniei de 1 Decembrie dă și aceasta onorul României alaturi de prima armată a României….

  11. Pare surprinzator ce n-i se aduce la cunostinta referitor la problema privind remorcarea trenurilor cu locomotive electrice pe relatia Galati-Liesti-Tecuci. Este in fisa postului a fiecaruia dintre angajati sa contribuie la cresterea calitatii transportului pe calea ferata( pentru cei ce inca mai calatoresc cu acest mijloc de transport cat si pentru personalul de locomotiva si de tren ce deserveste aceste trenuri) pana aici totul BINE …dar …intarzierea cu 2 ani a aplicarii acesteia nu este corecta.
    In alta ordine de idei trebuie avuta in vedere si resursa umana impactul care il are asupra angajatilor aceasta masura.Trebuia tinut cont si in consecinta mecanicii acestui DEPOU sa aiba permis pentru LE si alte mijloace de remorcare ale RTFC-ului; obtinerea permisului acum, pe 615 va dura, ce prestatie vor face acesti salariati ? …. Greu de spus sau poate ..usor …probabil ca liberele acestea vor aduce ..multa intelepciune si rezolvari ale problemelor .
    Suntem alaturi de membrii nostri de sindicat si vom urmarii modul in care le este respectat dreptul la munca conform pregatirii si competentei lor

  12. Domnilor citesc aici si vad ca toata lumea zice “Domnul Bourceanu” dar de fapt acest director este supranumit “Boierul” sau eu asi mai zice “Dictatorul” la modul de lucru pe care il practica ,in situatia in care nu vrea sa ia in calcul si parerile altora nu il putem numii altfel .Domnilor colegi mecanici din depoul Tecuci ce va retine sa-i faceti o plangere penala Boierului,sesizari peste sesizari la ministru,si de ce nu……. sa opriti pur si simplu lucrul intr-o buna zi la prima ora ,sa chemati cateva televiziuni si sa va spuneti proplemele public daca altfel nu se poate ,atunci sigur cineva se va sesiza si isi vor da seama ca acest director Boier trebuie sa raspunda pentru cea ce face sau nu a facut la timp ,si poate cu ocazia asta ies la iveala si alte nereguli . Domnilor colegi mecanici nu va trebuie decat putin curaj ,sustinerea federatiei si a colegilor din tara o aveti .Daca altii nu vor sa vada haideti sa le aratam noi dar ….cu surle si trambite ca altfel nu ne vor baga in seama si isi vor bate joc in continuare de noi considerati sclavi pe pamanturile Boierilor . In cazul acestui director cred ca trebuie sesizat si DNA poate are si interese ascunse ……au mai fost cazuri si la case mai mari din cate cunoastem ……penalii veneau cu codul etic ,declaratii de interese .

  13. DOMNULE DIRECTOR BOURCEANU VROIAM DE LA DUMNEAVOASTRĂ SA GĂSIȚI SOLUȚII PENTRU UN MATERIAL RULANT NOU PE SRTFC GALAȚI, DAR DUMNEAVOASTRĂ NU AȚI FOST ÎN STARE SA ÎNTREȚINEȚI PE CEL EXISTENT DEȘI ÎN ANUL 2015 AȚI AVUT BANI CÂT ERA NEVOIE CA SA FACEȚI macar CEVA PE LA PREGĂTIRILE DE IARNĂ LA LOCOMOTIVE ȘI VAGOANE …

  14. Nu sunt prezicătoar dar dacă mergem pe strategia Guvernului Tehnocrat pe SRTFC Galați domnului DIRECTOR Bourceanu i s-a cam terminat motorina și trebuie să se treacă la alta tracțiune pe electrificat cu alt Director al SRTFC Galați …

  15. Stefan Ion îi spune tovarăș Directorului Bourceanu , dar cred ca greșește foarte mult pentru ca tovarășii acordau mare atenție căii ferate române și puneau pe funcții de conducere numai tovarășii bine pregăti profesional, adică un tovarăș DIRECTOR de SRTFC era foarte bine pregătit profesional pe timpul tovarășilor…

  16. Cu toate că mecanicii de locomotiva iubesc mult calea ferata și locomotivele nu mai vin cu drag la serviciu din cauza unora din conducerea cfr călători Cum este de exemplu domnul director Bourceanu. Apropo domnul director BOUrceanu poate fi liniștit ca treaba merge pentru ca mecanicii de locomotiva fac parte din a doua armata a tarii și sunt disciplinați …

  17. Domnilor mecanici, sper sa nu va dau idei cu acest articol.
    Dar, asa cum spune articolul si noi cei de la SNTFC CFR Calatori SA, suntem cu nervii intinsi la maxim. Dupa toate neajunsurile pe care le suportam- salarii mici, dormitoare insalubre si neincalzite, ture de servici tot mai lugi, datorita lipsei de mecanici, revizori, sefi tura( acestia din urma se promoveaza tot din mecanici),defectarilor de locomotive-rame-automotoare ( vezi SRTFC Brasov), lipsa pieselor de scimb la locom. RE, automotoare, conditilor de munca tot mai precare, pot spune chiar dezastroase(dezvoltati d-tra), etc, etc, mai vin factori de decizie de pe toate SRTFC-urile,nu numai de pe Galati,cu tot felul de ordine, decizi, etc. care ne ingreuneaza si mai mult munca de mecanic de locomotiva.
    In loc sa ne multumeasca ca, ducem trenurile (asta insemnand BANI ptr. societate) din punctul A in Punctul B la timp si in conditii de siguranta, dumnealor ne pun bete-n roate, ori de cate ori au ocazia ( de un timp, o fac tot mai des prin toate decizile pe care le iau sau aproape).
    Domnilor mecanici, toata sefimea, de la sef tura si pana la directori de srtfc-uri dau vina pe mecanic si pe sindicate ptr. cum arata locomotivele. Termin cu o intrebare: oare este adevarat?
    PS. Nu astept raspuns ptr. ca…

  18. Un mecanic de locomotiva si-a dat demisia in mijlocul cursei!
    ,,Barbatul a oprit trenul in prima gara si a plecat pur si simplu din cabina. Asta, in conditiile in care garnitura pe care o manevra era singura care mai circula pe ruta respectiva.
    Autoritatile au avut nevoie de sase ore ca sa gaseasca mijloace alternative de transport pentru sutele de pasageri lasati balta.
    Demisia neobisnuita vine in plin conflict de munca intre patronat si sindicatele feroviare, nemultumite de programul incarcat, salariile mizere si nesiguranta cailor ferate.Un mecanic de locomotiva si-a dat demisia in mijlocul cursei!,,
    http://stirileprotv.ro/stiri/international/un-mecanic-de-locomotiva-si-a-dat-demisia-in-mijlocul-cursei.html

    1. noi avem Experți în relații sociale cu cls 45 , 46 care negociază pt noi ,nu avem C I M ,da mergem la lucru ,noi suntem civilizați ,să vedem după ședința din 02 12 2015

  19. Pregatirile de iarna , un subiect strain pentru foarte multe persoane din Conducere , pe hartie acestea existand dar faptic NU , in special in cabinele de conducere ale locomotivelor , unde mecanicul de locomotiva isi desfasoara activitatea , conditiile de munca sunt in multe din cazuri DEZASTRUOASE .
    Etansarea acestora impotriva curentului si a zgomotului , in mod deosebit la ramele electrice , precum si dotarea locomotivelor cu aparate de masura si control in posturile de conducere pentru o desfasurare a activitatii in conditii de siguranta a circulatiei si evitarea producerii de incidente nedorite in circulatia trenurilor .

  20. De mai bine de trei saptamani se sesizeaza prin rapoarte de eveniment de catre mecanicii de locomotiva apartinand Depoului CF Calatori -Galati , despre conditiile de cazare de la Depoul CF Marfa Buzau , locatie unde se odihnesc la cap de sectie : mizerie , prezenta soarecilor si a puricilor in interiorul dormitorului si a camerelor , lipsa apei si defectarea grupurilor sanitare , lipsa lenjeriei si degradarea obiectelor de mobilier , lipsa iluminatului din camere , etc. , aceast spatiu fiind un adevarat focar de infectie , iar Conducerea nu ia nici o masura de rezolvare a acestei situatii , in conditiile in care Depoul CF Calatori-Galati , plateste pentru aceste conditii o suma destul de consistenta . Inclusiv Serviciul SC consideram ca ar trebui sa aiba o alta atitudine fata de problemele noastre ………………. a se vedea celelalte comentarii .

  21. – Referitor la problema actuala privind remorcarea trenurilor cu locomotive electrice pe relatia Galati-Liesti-Tecuci , consideram ca este un pas important in asigurarea calitatii transportului pe calea ferata pentru cei ce calatoresc cu acest mijloc de transport cat si pentru personalul de locomotiva si de tren ce deserveste aceste trenuri DAR s-a facut aceasta trecere intr-un mod HAOTIC , doar din birou , fara a se tine cont de posibilitatile de remorcare din punct de vedere al locomotivelor si a vagoanelor existente in parcul Depoului CF Calatori Galati precum si a Reviziei de Vagoane Galati , dar si din punct de vedere al personalului de locomotiva .
    – Chiar daca se spune ca se respecta Ordinul nr. 256/29.03.2013 privind privind Serviciul Continuu Maxim Admis pe Locomotivă , fapt care s-a demonstrat in numeroase randuri ca nu s-a respectat , acest personal de locomotiva este supus la eforturi fizice si psihice datorita programului foarte incarcat , prezentari foarte dese , conditii de munca si odihna la cap sectie din ce in ce mai dezastruoase , fara ca cineva sa ia masuri concrete de eliminare sau macar de diminuare a acestor conditii .
    – Aceste conditii de munca si de odihna cap de sectie sunt aceleasi de multa vreme si sesizate de catre noi in nenumarate randuri prin rapoarte de eveniment si prin acte intocmite de catre Sindicatul Mecanicilor de Locomotiva , fara a primi raspuns la sesizarile noastre , dar in prezent s-au degradat si peste asta a aparut in contul personalului de locomotiva din Depoul CF Calatori – Galati aceasta prestatie pe relatia Galati-Liesti-Tecuci , prestatie ce incarca la maxim programul mecanicilor de locomotiva .
    – Aducem la cunostinta si modul total gresit in care au fost facute imperecherile de trenuri pe relatia mai sus mentionata , si nu numai , tinandu-se cont doar de economia facuta la bugetul societatii prin folosirea personalului de locomotiva la maxim , fara sa se tina cont si de conditiile de munca ale acestui personal , incadrarea la limita maxima a serviciului continuu admis pe locomotiva , fara sa se faca intreruperi pentru efectuarea odihnei la cap de sectie , lucru ce duce la degradarea starii fizice si psihice a personalului de locomotiva .

  22. Ce fel de CFR-ist poate fi dl. Boureanu (director la SRTFC Galați) dacă tocmai acum când OMT 615/2015 a blocat tot sistemul de autorizare a mecanicilor de locomotivă, domnia sa a hotărât trecerea de la sistemul de tracțiune diesel la cel electric fără ca în prealabil să-și pregătească mecanici autorizați la LE ( nu a avut timp 2 ani de când linia a fost electrificată). Cred că această situație este un sabotaj creat cu bună știință de către dl. director pentru că altfel nu înțeleg cum un CFR-ist își poate tăia singur craca de sub picioare (se pune singur în imposibilitatea de asigura mecanici de locomotivă pentru tracțiunea LE), blocând astfel tot sistemul. Poate domnia sa are interesul de a aduce prejudicii companiei de călători de stat în favoarea celor privați, cine știe, la fel cum au făcut managerul privat Dorobanțu sau directorul tracțiune Gavriș (acum cercetat de DNA). Sperăm totuși ca vântul schimbării să-l ajungă și pe dl Bourceanu, dl ministru Marian Costescu (cunoscător al sistemului) să schimbe directorii care nu vor să-și facă treaba.

  23. Un astfel de abuz comis de domnul Bourceanu este acela ca i-a interzis sefului de divizie sa mai dea dispoziții sau ordine fara aprobarea lui.Ori daca dumnealui e in stare sa faca acest lucru de ce îi este frica?de ce nu lasa oameni care au experienta si sunt competenti sa se ocupe de bunul mers al acestei regionale?

  24. Stau si ma minunez… Un director ce a distrus Sucursala de Marfa la Galati si s-a ales cu un dosar penal, a venit sa distruga si Sucursala de Calatori pe aceeasi Regionala. Cum se face ca toti cei cu dosare penale, ajung la Compania de Calatori directori, revizori regionali SC, experti relatii sociale? Acesta este criteriul de performanta la SNTFC CFR Calatori? Domnule presedinte Klaus Iohanis, aceasta sa fie oare disciplina nemteasca? Mai are nevoie tara aceasta de un transport feroviar de calatori de stat decent?… Dupa cum vad eu, SNTFC CFR Calatori SA a ajuns operator pentru particulari, iar asa zisii operatori feroviari privati sunt de stat. De ce zic asta?…pai ei primesc compensatii de la statul roman peste 80 %, in timp ce SNTFC CFR Calatori doar 43 %… Mda…acum inteleg de ce avem ministru secretar de stat preot(popa)…sa puna crucea si sa cante prohodul acestei companii.

  25. Domnilor Colegi din toate ramurile de activitate ale CFR-ului : Din toate ce se intimpla acum cu SRTFC-urile pe parte de tractiune ,reparatii,etc este o ampla activitate a celor care ne-a guvernat si datorita faptului ca de-a lungul timpului am avut la conducerea MTI ,SNTFC CFR CALATORI ,SNTFM si CN CFR INFRASTRUCTURA numai MINISTRI si DIRECTORI foarte capabili care nu au avut alt scop decat DISTRUGEREA CFR-ului si PRIVATIZARE acesteia nu ne mai mira absolut nimic de ceia ce vor sa faca unii DIRECTORII . Aceasta (soarta )// ne-o meritam pentru ca nu am vrut sa ne unim intrun singur SINDICAT. Pentru ca am fost nepasatori si pentru ca nu am luat atitudine fata de toate abuzurile facute de organle SC pentru toate acestea ne meritam SOARTA!!! Datorita abuzurilor avem MECANIC INSTRUCTOR RETROGRADATI avem MECANICI sanctionati SI APOI MA INTREB CE MAI ASTEPTAM domnilor colegi ”’ SA SE FACA MIINE ”’ NU-MI DORESC SA SUPAR pe cineva ,dar asta este CRUNTUL ADEVAR VA UREZ NUMAI BINE si SANATATE.

  26. Se spune ca domnul Director Bourceanu afirma ca stringe latul fara sa stie ca subalternii sai iau medicamente ca pe bomboane pentru ca sunt prea stresati de Directorul SRTFC Galati- Domnul Bourceanu ce spune ca el afirma ca dinsul conduce indiferent ca este bine sau nu cum conduce …

  27. Imi pare rau sa aud ce face Domnul Director Bourceanu pe SRTFC Galati si imi dau seama ca acel SRTFC este terminat din punct de vedere social de cind la conducerea SRTFC Galati se afla Director -domnul Bourceanu …

  28. Prim-Ministru Dacian Ciolos declara ca: .. cine nu este bun la Stat PEACA ,, CONFORM POSTULUI RTV de la ORA 15.07 din 28.12.2015 .Tot pe acelasi Post RTV domnul Hader spune ca : ,,sunt locuri in unitatile de stat inpaiate de clasa politica si care precizeaza ca si daca sunt doi profesori conferentiari acestia nu trebuie platiti la fel si Guvernul are dreptate ca trebuie platiti in functie de performanta. ,, . Domnul Popescu Ion -Presedintele CSN Meridian spune ca: ,, se pune acum pret pe competenta , dar este foarte important cine se pricepe la aprecierea competentei?
    Domule Ministru Dan Costescu credem ca sunteti singurul care puteti aprecia competenta Directorului Bourceanu pentru functia de Director al SRTFC Galati …Din aceasta cauza Domnule Ministru Costescu Marian Dan vrem sa analizati activitatea si sesizarile asupra activitatii directorului SRTFC Galati -domnul Bourceanu si speram sa faceti in sfirsit dreptate si sa ne scapati de toti Directorii care sunt pe linga sau paraleli cu Calea Ferata Romana …

  29. Daca DL prim.ministru technocratDacian Ciolos si DLDan Marian Costescu.ministrru al Transporturilor vor sa resusciteze transportul de calatori pe calea ferata Romana,vor trimite de urgenta la SRTFC GALATI corpul de control si vor trage la raspundere pe cei responsabili pentru faptul ca nu au fost autorizati mecanicii de locomotive din depoul Tecuci la conducerea trenurilor de calatori cu LE.Consider ca nu trebuie sa mai fie tolerat nici un director care se face raspunzator de ne colaborare cu cei din subordine fapt ce poate duce la blocarea CFR Calatori SA prin lipsa mijloacelor de remorcare sau din lipsa personalului de locomotive autorizat din timp la felul de prestatie sau tipul de material rulant motor de care subunitatile de tractiune dispun .De exemplu:Conducerea DEP. Ploiesti a propus ca in luna Ianuarie 2016 sa indentifice si sa autorizeze mecanici pentru remorcarea trenurilor de calatori pe sectia Cimpina-Brasov si retur pentru a nu intra in inposibilitate de a efectua aceasta prestatie din cauza pensionarilor care vor venii in urmatorii 2-3 ani.

  30. Este foarte bine ca s-a hotarat remorcarea trenurilor pe sectia Galati -Tecuci cu tractiune electrica. Problema este ca domnul director a luat aceasta decizie peste noapte, in conditiile in care electrificarea s-a terminat acum 2 ani si fara a se consulta cu seful de depou de la Galati despre starea parcului de locomotive. O decizie spun eu lipsita de profesionalism. Nu ca ar fi prima decizie de acest gen. Acest director isi terorizeaza angajatii pe care ii considera sclavi pe plantatie. Nu degeaba se plang toti cei din regionala de modul abuziv in care conduce. De altfel pune serviciul SC, care si aia sunt niste lingai, sa stea la panda prin boscheti si sa urmareasca tot felul de bazaconii mai putin siguranta circulatiei. Urmaresc cum se face manevra din boscheti dar nu vad ca la locomotive le cad rotile. Domnule ministru faceti o analiza pe regionala Galati sa vedeti ce abuzuri se fac, ce constatari face serviciul SC, la ordinul domnului director. Oamenii fac serviciu intr-un stres enorm, concediile medicale s-au inmultit.

  31. Domnule ministru luati atitudine si verificati modul in care acest director isi face treaba. Pur si simplu isi terorizeaza angajatii. Are boala pe toti mecanicii de locomotiva. In timp ce acestia fac eforturi pt a duce trenul la cap de sectie in conditii de siguranta, cu locomotive vai mama lor,cu tot felul de improvizatii, acesta trimite serviciul SC sa stea la panda si sa urmareasca tot felul de bazaconii mai putin siguranta circulatiei pt care sunt numiti. Analizati notele de relatie de pe regionala Galati si o sa va cruciti ce constatari au.

  32. Este un lucru foarte bun ca s-a decis remorcarea trenurilor cu tractiune electrica pe sectia Galati-Tecuci. Se naste insa un mare semn de intrebare: de ce tocmai acum , la 2 ani de la terminarea electrificarii. O alta intrebare este cum a luat aceasta decizie, peste noapte,domnul director, fara a se consulta cu seful de depou de la Galati, fara sa analizeze parcul de locomotive existent si de ce asa deodata, pt ca probleme la automotoare au fost tot timpul. Probabil stim cu totii raspunsul: dumnealui este bosul iar noi suntem sclavi pe plantatie. E bine sau rau ceea ce zice asa tb sa se faca. Nu degeaba se plang toti cei din regionala de felul in care conduce. Ba mai mult se aud vorbe ca ii da tot felul de ordine sefului de depou de la Galati la care acesta tb sa raspunda promt, chiar de este rau.

  33. In condițiile in care un automotor circula la semnalul unui tren acel automotor circula ca vagon,drept urmare pe distanța Tecuci-Galati el circula cu motorul diesel in functie pentru asigurarea iluminatului si încălzirea călătorilor.In concluzie un astfel de tren consuma si curent electric si motorină plus doi mecanici de locomotiva.Depoul Tecuci fiind un depou de automotoare care a asigurat remorcarea trenurilor numai cu automotoare făcând economii la combustil,la întreținerea acestor automotoare datorită personalului de atelier care au fost solicitați in toate depourile care au automotoare datorită profesionalismului lor.Dorim sa stim care este viitorul acestor automotoare si care este viitorul depoului Tecuci si a personalului de tracțiune cat si reparație din acest depou.

  34. Domnilor cred ca tovarasul director vorbeste de sectia Tecuci-Galati da a fost electrificata dar doar atat ca nu putea circula pe aceasta sectie decat ramele electrice (zeta) locomotivele electrice deconectau substatiile de tensiune . Ori daca ai o linie electrificata si nu poti baga o locomotiva electrica pe ia despre ce linii electrificate vorbim. acum sa luam gara Tecuci nod de cale ferata , Faurei-Tecuci ne electrificata (daca nu ma insel este concesionata de particulari ) , Tecuci- iasi ne electrificata, Tecuci-Marasesti electrificata. Depoul Tecuci nu are in parc locomotive electrice. Cred ca tovarasul director trebuie sa studieze mai bine sectia Bucuresti-Urziceni-Faurei-Tecuci -Iasi sa vada avantajele electrificati si construiri celui de al doilea fir de circulatie inceputa de domnul Ceausescu si lasat in paragina si de tovarasul director . Cred ca asta este menirea tuturor tovarasi directori din CFR nu cu toate prostiile. Nu am vazut nici un director demisionand din functie ca au facut un proiect si au obtinut fonduri europene si guvernul nu a aprobat, cu astfel de lucruri trebuie sa se ocupe tov director bineinteles daca il duce capul ? ca de vorbe suntem satui.

  35. cunoscut fiind faptul ca in urma cu doua luni de zile in Depoul de Locomotive Tecuci a aparut o comisie de la Firma Privata D.B. care au verificat conditiile in care ar putea repara locomotive in Depoul de Locomotive Tecuci,sa fie oare aceasta explicatia reala de ce se scot automotoarele de Domnul Director Bourceanu ?
    Respectiv se pune intrebarea sa fie oare explicatia reala a scoaterii automotoarelor din Depoul Tecuci, ca CFR Calatori -SRTFC Galati ar putea sa vrea sa renunte la existenta Depoului Tecuci pentru ca sa vina privatul reparator de locomotive care poate s-a gindit la faptul ca SCRL Brasov este in insolventa bagata de unii tot la fel de dubios cum altii ar putea sa vrea sa renunte la un Depou de Locomotive cum este Depoul de Locomotive Tecuci ???

  36. Urmare ultimei dispozitii a Directorului Bourceanu privind remorcarea cu locomotive electrice a trenurilor asigurate de Depoul de Locomotive Tecuci , in prezent (azi ) se iese cu automotor la urma trenului (la semnal ) si ajunge la Galati trenul pe distanta Tecuci -Liesti-Galati, de unde se intoarce doar ca automotor pentru ca nu au locomotive si vagoane suficiente si automotoarele circula inca pe sub firul de contact pe distanta Galati-Liesti-Tecuci.
    Exploziv. Se spune ca se poate circula pe noua sectie de remorcare electrificata de 2 ani de zile, respectiv pe Tecuci-Liesti-Galati si retur, doar cu locomotiva electrica tip Bo-Bo si cu vagoane pentru ca substatia nu face fata la remorcarea cu locomotive electrice tip Co-Co …

  37. Federatia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din Romania (FSTFR ) intentioneaza daca nu se va aproba BVC-ul rectificat al SNTFC,,CFR Calatori,,SA la Sedinta din 02.12.2015 sa faca o Scrisoare Deschisa catre toti factorii decidenti din Romania pentru si in vederea salvarii infrastructurii feroviare de stat si a transportului feroviar de calatori pe Cale Ferata Romana.
    FSTFR va avea in vedere si sesizarile membrilor sai de sindicat ce sunt salariati ai CFR Calatori si ai CN CF ,,CFR,,SA .
    Asteptam in acest sens si alte propuneri si sesizari ale membrilor nostri de sindicat ce sunt salariati ai CFR Calatori si ai CN CF ,,CFR,,SA .

  38. Credeti ca poate fi un exemplu de devalizare a Statului faptul ca: ,,De 2 ani de zile de cind s-a electrificat sectia de remorcare nu s-a treacut de la remorcarea trenurilor cu tracțiune DIESEL la remorcarea cu tracțiune electrică, pentru ca Directorului SRTFC Galati- Domnul Bourceanu i-au trebuit probabil 2 ani de zile sa înțeleaga că pe sub firul de contact trebuie să se circule cu locomotive cu tracțiune electrică ???…

  39. Sa ne aducem aminte ca nu degeaba FSTFR s-a opus la aparitia Ordinului nr. 615/2015 in forma actuala aratind inclusiv pe chestionarele ASFR ca acest OMT nr 615/2015 este nesatisfacator la toate capitolele,desi au fost necesari ASFR-ului si FMLR circa 6 ani de zile pentru a intocmi nesatisfacatorul OMT nr. 615/2015 si asta se vede si din faptul ca de 2 luni de zile si in continuare alte citeva luni de zile mecanicii de locomotiva pentru cele 40 ore cursuri la Centrele de Formare autorizate de ASFR conform Ordin nr. 615/2015 vor fi fortati sa le faca la CENAFER …
    Unde ai fost domnule Director Bourceanu cind s-a dat OMT 615/2015 si de ce nu ai propus sa intre in vigoare OMT nr. 615/2015 dupa ce autorizezi la locomotive electrice pe cei 20 mecanici de locomotiva de la Depoul de Locomotive Tecuci ?
    Domnule Ministru Dan Marian Costescu ce parere aveti de domnul Director Bourceanu care din punctul de vedere al multor salariati pe care ii conduce ca si cum ar fi un boier cu slugile, diferenta fiind ca este boier pe banii statului ???

  40. Pe timpul conducerii SRTFC Galati de Domnul Director Bourceanu din cite ne aducem aminte nu prea au fost bani alocati pentru intretinerea materialului rulant din Ramura Tractiune, nici macar in anul 2015 cind au fost bani si pentru anii din urma , dar nu s-au inlocuit nici macar toate scaunele defecte din cabinele de conducere a locomotivelor, ramelor si automotoarelor, nu s-au pus becuri in posturile de conducere a locomotivelor si nici becuri pentru coltare (pentru semnalizarea locomotivelor etc), s-a circulat cu geamuri laterale crapate sau sparte si inlocuite cu cartoane si placaje si s-a circulat cu locomotive insuficiente asigurarii trenurilor de calatori fapt pentru care s-a afectat bunul mers al activitatii intregii Ramuri a Tractiunii de Calatori etc .
    OARE S-A RENUNTAT la AUTOMOTOARELE de la DEPOUL DE LOCOMOTIVE TECUCI nu pentru ca ERA NORMAL SA SE RENUNTE DUPA ELECTRIFICAREA SECTIEI DE REMORCARE ci doar ca sa se scape de problemele tehnice pe care le creau acele Automotoare domnului Director Bourceanu ? Sa nu uitam ca prin disparitia acelor automotoare din remorcarea trenurilor de calatori sunt si mai multe probleme in asigurarea necesarului de locomotive si vagoane necesare remorcarii trenurilor de calatori…De ce nu vrea oare Domnul Director Bourceanu sa mai asculte si de Seful de Divizie de pe SRTFC Galati- Domnul Isac ce este unul din cei mai buni tractionisti din tara ? Cine va permite si tine va sustine Domnule Director Bourceanu sa conduceti SRTFC Galati spre prapastie ???

  41. De 2 ani de zile de cind s-a electrificat sectia de remorcare nu s-a gasit timp sa se autorizeze fara costuri suplimentare pentru SNTFC,,CFR Calatori,,SA-SRTFC Galati cei 20 mecanici de automotor din Depoul de Locomotive Tecuci si la Locomotivele Electrice ?
    De ce va trebui acum cind nu sunt in cadrul CFR Calatori Centre de Formare autorizate de ASFR cobform OMT 615/2015 si cind formarea prin cele 40 ore de curs/salariat ce va fi autorizat la LE trebuie facuta decat la CENAFER contracost … Platiti dumneavoastra domnule Director Bourceanu prestatia CENAFER urmare nepriceperii dumneavoastra in Ramura Tractiune sau o plateste tot SNTFC,,CFR Calatori,,SA ca pedeapsa ca va pus Director al SRTFC Galati si nu a verificat inainte pe cine pune sa conduca un SRTFC ?…

  42. De 2 ani de zile de cind s-a electrificat sectia de remorcare trebuia sa se treaca de la remorcarea trenurilor cu tracțiune DIESEL la remorcarea cu tracțiune electrică, dar Domnului Director Bourceanu i-au trebuit probabil 2 ani de zile sa înțeleaga că pe sub firul de contact trebuie să se circule cu locomotive cu tracțiune electrică și să nu folosiți nejustificat tracțiunea diesel pe sub firul de contact? Păi chiar asa este buna intrebarea; ,, unde ai fost domnule Director Bourceanu timp de 2 ani de zile cit sectia de remorcare a fost electrificata si cit a trebuit să se circule cu locomotive cu tracțiune electrică și cit s-a folosit nejustificat tracțiunea diesel pe sub firul de contact … Domnule Director Bourceanu de ce credeti ca factura pentru cheltuielile facute cu risipa pe timpul conducerii dumneavoastra a trebuit sa le plateasca SNTFC,,CFR Calatori,,SA ?

  43. P.A.E. MARASESTI s-a desfiintat tot pe timpul conducerii Domnului Director Bourceanu.
    Desfiintarea P.A.E. MARASESTI a insemnat locomotive remizate imprastiat in toata Gara Marasesti, fara supraveghere adecvata in fiecare noapte la circa 10 locomotive /si pe timp de zi inca circa 5 locomotive, etc…

  44. Citi bani a alocat domnul Director Bourceanu pe SRTFC Galati pentru pregatirile de iarna a locomotivelor in 2015/2016 ?
    Trebuie retinut ca in 2015 au fost bani pentru toate pregatirile de iarna la toate locomotivele si nu s-a facut nimic in acest sens pentru ca locomotivele Depoului de Locomotive Galati sunt la limita inferiora din punct de vedere tehnic …si pentru ca de automotoare domnul Director Bourceanu a scapat recent …

  45. De ce Directorul SRTFC Galati – Domnul Bourceanu nu tine cont in hotaririle pe care le va lua si de propunerile subalternilor sai ?…

  46. Pentru a se autoriza acum cei 20 mecanici de locomotiva si automotor (la Locomotive Electrice) de la Depoul de Locomotive Tecuci autorizati doar la Locomotivele Diesel trebuie efectuata practica si 40 ore cursuri la Centrele de Formare autorizate de ASFR conform Ordin nr. 615/2015 si cum acum este autorizat de ASFR doar CENAFER trebuie sa se plateasca acum cele 40 ore pentru fiecare din cei 20 mecanici de locomotiva si automotor din Depoul de Locomotive Tecuci de catre Directorul SRTFC Galati – Domnul Bourceanu pentru ca acesta nu a dispus anterior autorizarea celor 20 mecanici de locomotiva atunci cind cele 40 ore se efectuau in Depoul de Locomotive si nu la CENAFER …

  47. Am ramas cu un gust amar, pe bugetari nu i-a uitat nimeni . Imi este o foarte mare scarba si de actuala guvernare, restul este fara cuvinte numai degetul mijlociu ridicat .

Share:

Alte articole