Ceferiștii trebuie să rețină că din actul SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA din 01.07.2014, rezultă că până la data de 31 iunie 2014 NU EXISTĂ la nivel de SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA NICIUN SINDICAT de la COMERCIAL, VAGOANE , TRACȚIUNE sau TESA și nici combinat din toate ramurile de la SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA, care să DEȚINĂ UN DOCUMENT de REPREZENTATIVITATE la nivel de unitate SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA și să fi depus la sediul SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA pentru a se începe negocierea numai cu acel sindicat, ce ar avea jumătate plus unu din salariații SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA ca membrii ai săi de sindicat !!!
ÎNTÂLNIRE LA PALATUL COTROCENI DINTRE PREȘEDINTELE ROMÂNIEI NICUȘOR DAN ȘI REPREZENTANȚII CONFEDERAȚIILOR SINDICALE
Astăzi 16 iunie 2025, președintele României dl. Nicușor Dan a invitat la Palatul Cotroceni, pe reprezentanții sindicatelor pentru a avea un schimb deschis de idei
312 Responses
SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA a hotărât să nu fie SPECTATOR pentru că : ,,CFR Călători intenţionează să lanseze o licitaţie pentru achiziţia a 60-120 de trenuri electrice sau hibrid, anul viitor, vehicule destinate transportului Inter Regio. ,, .
Felicitări Directoratului SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru primul pas spre construirea unui viitor al acestui operator de transport feroviar de stat !!!…
În atenția Ceferiștilor !
În data de 07.08.2014 Societatea Comercială de Reparații Locomotive CFR- SCRL Brașov SA prin Reprezentat legal Boca Ioan a înaintat la Tribunalul Brașov- Secția a II-a Civilă, de Contencios Administrativ și Fiscal , Dosarul nr. 4249/62/2014 în Materie: FALIMENT, având ca Obiect: PROCEDURA INSOLVENȚEI …
SĂ SPERĂM CĂ FEDERAȚIA REPARATORILOR de LOCOMOTIVĂ din ROMÂNIA ( FRLR) VA ÎNDREPTA SITUAȚIA !!!… FRLR A VRUT SĂ FIE UNICA FEDERAȚIE SINDICALĂ a REPARATORILOR de LOCOMOTIVĂ de CĂLĂTORI și acum trebuie să demonstreze salariaților Societății Comerciale de Reparații Locomotive CFR- SCRL Brașov SA de ce câte sunt în stare să facă !!!… FRLR îți dorim multe realizări de bine !!!…
Felicitări SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru noul început și sper să continuați tot așa astfel încât să ne faceți să fim din nou mândrii că suntem ceferiști !
SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA a hotărât să nu fie SPECTATOR !
Felicitări SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru noul început !
Ceferiștii cred acum că SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA a analizat titlul articolului nostru ce are peste 300 de comentarii: ,,A fi sau a nu fi SPECTATOR! ,, și a hotărât să nu fie SPECTATOR , ci să achiziţioneze 60-120 de trenuri electrice sau hybrid începând cu anul 2015 pentru confortul călătorilor și pentru îmbunătățirea condiților de muncă ale salariaților ceferiști !!!…Felicitări SNTFC,,CFR Călători,,SA !!!…
Citeam că : ,,Contractul accord pentru achiziţia a 60-120 de trenuri electrice sau hybrid vizează livrarea a 60 de vehicule până în decembrie 2015 şi a următoarelor 60 de trenuri, în perioada 2016-2018. ,, .
Felicitări Directoratului SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru vestea bună pe care o așteptam de mai mulți ani de zile atât salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA cât și călătorii !!!…
Citeam că : ,,Pentru elaborarea documentaţiilor de licitaţie pentru achiziţia a 60-120 de trenuri electrice sau hybrid în anul viitor, vehicule destinate transportului Inter Regio, operatorul invită companiile în august 2014 la sediul CFR Călători în scopul prezentării produselor. ,, .
Felicitări Directoratului SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru primul pas spre construirea unui viitor al acestui operator de transport feroviar de stat !!!…
Citeam că : ,,CFR Călători intenţionează să lanseze o licitaţie pentru achiziţia a 60-120 de trenuri electrice sau hibrid, anul viitor, vehicule destinate transportului Inter Regio. ,, . Să fie oare acum în anul 2014 un nou început spre prosperitatea SNTFC,,CFR Călători,,SA ??? …
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.railwayinsider.eu%2Fwp%2Farchives%2F67148%3Flang%3Dro&ei=JO_sU5ndJKrmyQO-64DQBQ&usg=AFQjCNGIXTBN-4WOQFn7LGIaLibcLg5QIQ&bvm=bv.73231344,d.bGQ
,,CFR Călători intenţionează să lanseze o licitaţie pentru achiziţia a 60-120 de trenuri electrice sau hibrid, anul viitor, vehicule destinate transportului Inter Regio. Trenurile vor fi puse în circulaţie pe liniile modernizate şi secţiuni neelectrificate (Constanţa-Mangalia, Craiova-Calafat, Braşov-Sibiu, Sibiu-Vinţu de Jos). Pentru elaborarea documentaţiilor de licitaţie, operatorul invită companiile în august 2014 la sediul CFR Călători în scopul prezentării produselor.
Vor fi invitaţi cei mai importaţi furnizori de material rulant din Europa, dar şi reprezentanţi ai delegaţiei UE şi JASPERS. Principalele solicitări vizează trenuri capabile să circule cu viteze de 120-200 km/h, ERTMS / ETCS nivel 2, trenurile trebuie să fie compuse din 4 vagoane pe 5 boghiuri cu două axe, să fie dotate cu sistem de control al vitezei cu memorie permanentă, sistem de înregistrare a consumului, motoare cu tracţiune asincron, etc.
Practic, trennurile trebuie să aibă o eficienţă operaţională foarte bună, să aibă un nivel ridicat de disponibilitate, fiabilitate, interoperabilitate (pe reţeaua europeană). Contractul acord vizează livrarea a 60 de vehicule până în decembrie 2015 şi a următoarelor 60 de trenuri, în perioada 2016-2018. ,, .
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.railwayinsider.eu%2Fwp%2Farchives%2F67148%3Flang%3Dro&ei=JO_sU5ndJKrmyQO-64DQBQ&usg=AFQjCNGIXTBN-4WOQFn7LGIaLibcLg5QIQ&bvm=bv.73231344,d.bGQ
Se vorbește că : ,,CFR Calatori, operatorul national de transport feroviar de calatori din Romania, intentioneaza lansarea in anul urmator a unei licitatii internationale pentru achizitia a 120 de garnituri de tren hibrid sau electrice, pentru traficul national InterRegio, pe reteaua nationala modernizata si sectii neelectrificate (Constanta – Mangalia, Craiova – Calafat, Brasov – Sibiu and Sibiu – Vintu de Jos).
Contractual total va fi pentru 120 de garnituri de tren pentru perioada 01.06.2015 – 31.12.2018, cu primul termen limita pentru 50 – 60 de garnituri de tren pentru 31.12.2015. ,, .
Oare de ce?
http://puterea.ro/social/romaniala-coada-clasamentului-in-europa-in-privinta-calatoriilor-cu-trenul-elvetia-ocupa-primul-loc-98098.html
Altfel spus, Ministerul Transporturilor a acordat subvenţii mari operatorilor privaţi, mai exact cât au dorit aceştia, în timp ce operatorul de stat – CFR “Călători – s-a mulţumit cu ce-a rămas, adică o subvenţie înjumătăţită față de cât au beneficiat transportatorii feroviari privați. Altfel spus, Ministerul Transporturilor a acordat subvenţii mari operatorilor privaţi, mai exact cât au dorit aceştia, în timp ce operatorul de stat – CFR Călători – s-a mulţumit cu ce-a rămas, adică o subvenţie înjumătăţită față de cât au beneficiat transportatorii feroviari privați.“
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=10&cad=rja&uact=8&ved=0CF4QqQIwCQ&url=http%3A%2F%2Fwww.romaniatv.net%2Fcfr-calatori-va-introduce-suplimentar-doua-trenuri-catre-litoral_164336.html&ei=8UDsU5e7FoPnyQPM-4KwBQ&usg=AFQjCNHNbxe5jekeowujp2AX4YkpvIjmBg&bvm=bv.73231344,d.bGQ
Citiți:
http://www.fedafer.ro/extern/407-tren-de-calatori-deraiat-in-elvetia-din-cauza-ploilor-.html
Liderii FSFR si ANSF au prezentat in repetate rinduri aceasta situatie, cine a avut urechi sa auda sau ochi sa vada?
Ceilalti de la FMC si AFTF (gasca lui Fratica si Mantescu) nu au zis nimic, erau ocupati cu protejarea “avantajelor speciale” ale specialistilor sau cu procese de reprezentativitate. SUCCES TOTAL = 2500 de oameni concediati la MARFA! La Calatori dupa “reteta” devalizarii urmeaza aceeasi reteta de redresare ca la Marfa! Nici la Infra nu e departe momentul…Master Planul e acelasi tip de reteta!
Ceferistii cotizanti tac si incurajeaza specialistii sa devina experti…poate se schimba retetele!
Citiţi:
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/curtea-de-conturi-a-descoperit-nereguli-in-compania-cfr-calatori-condusa-de-valentin-dorobantu-113981
DE CE O DUCEM BINE?
OARE MASTER PLANUL VA “FUCTIONA” LA FEL ?
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii
Exclusiv: Ministerul Transporturilor subvenționează ILEGAL operatorii feroviari privați de transport călători.
Citiţi ceea ce FSTFR şi ANSF a observat şi a contestat în ultimii ani şi pe:
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/ministerul-transporturilor-subventioneaza-ilegal-operatorii-feroviari-privati-de-transport-calatori-129688
Toate persoanele fizice sau juridice interesate pot transmite propuneri/opinii/sugestii cu privire la proiectul de act normative până în data de 21.08.2014 inclusiv, prin poșta electronică la adresa:
consultare.publica@mt.ro
precum și prin depunerea lor la Registratura Ministerului Transporturilor – Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Bucureşti, Poarta G .
Citiți pe site-ul Ministerului Transporturilor pe Transparență decizională ,,Proiectul de Ordin al Ministrului Transporturilor ,, ce are
Data publicării: 11.08.2014 și Data limită pentru primirea de propuneri/observaţii: 22.08.2014.
Citiți : ,,Proiectul de Ordin al ministrului transporturilor pentru modificarea Regulamentului de exploatare tehnică feroviară nr.002, Regulamentului de semnalizare nr.004, Regulamentului pentru circulaţia trenurilor şi manevra vehiculelor feroviare nr. 005, Regulamentului de remorcare şi frânare nr. 006, , Instrucţiunilor privind revizia tehnică şi întreţinerea vagoanelor în exploatare nr.250, precum şi pentru modificarea Instrucţiunilor pentru activitatea personalului de locomotivă în transportul feroviar nr. 201, ,, .
Nu vad comentariile decat alor ,catorva Lideri FSTFR ,restul sunt vara la umbra ,si iarna la soba.De ce taceti ????De ce nu sunteti demni????Ce asteptati? sa vina ?Ce?Cine?Cand?
”avand in vedere angajamentele asumate de Guvernul Romaniei prin Scrisoarea de intentie transmisa Fondului Monetar International, conform carora vor fi luate masuri pentru diminuarea arieratelor din economie, luand in considerare angajamentel e asumate de Guvernul Romaniei fata de Fondul Monetar International – Comisia Europeana – Banca Mondiala privind masurile de reducere a arieratelor si a obligatiilor restante ale SNTFC „CFR Calatori” – S.A. catre Compania Nationala de Cai Ferate „C.F.R.” – S.A., tintelor anuale de profit operational, tinand cont de faptul ca penalitatile si majorarile calculate pentru ne plata datoriilor istorice influenteaza negativ rezultatul exercitiului financiar lunar si anual prin crestere zilnica. Avand in veder e lipsa fondurilor necesare platii, exista posibilitatea perturbarii desfasurarii activitatii companiei de transport public de calatori,”
http://www.avocatnet.ro/content/articles/id_36376/OUG-nr-8-2014-modificarea-si-completarea-unor-acte-normative-si-alte-masuri-fiscal-bugetare.html
„1. La articolul 8, dupa alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu urmatorul cuprins:
„(4) Operatorii economici care in termen de 45 de zile de la implinirea termenului stabilit la art. 6. alin. (1) si (2), dupa caz, nu au aprobat bugetul de venituri si cheltuieli in conformitate cu art. 4 pot angaja si efectua cheltuieli lunar in cuantum de 90% din limita prevazuta la alin. (1) si (2), dupa caz, incepand cu luna urmatoare implinirii acestui termen si pana la data aprobarii.”
2. La articolul 9, alineatul (2) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„(2) In situatia in care gradul de realizare a veniturilor totale aprobate in bugetele de venituri si cheltuieli, in fiecare dintre ultimii 2 ani, a fost mai mic de 90%, fundamentarea veniturilor totale pentru anul curent este cel mult la nivelul realizarilor din anul precedent. Veniturile rezultate ca urmare a sumelor primite de la bugetul de stat nu se iau in calcul la determinarea gradului de realizare a veniturilor totale.”
Art. XI. – Prin derogare de la prevederile art. 1 alin. (7) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 113/2006 privind infiintarea Fondului national de dezvoltare, aprobata prin Legea nr. 186/2008, in situatia in care in anul 2014 si anul 2015 Ministerul Transporturilor nu incaseaza venituri din vanzarea actiunilor societatilor comerciale, societatilor nationale si companiilor nationale aflate sub autoritatea sa sau sumele incasate din vanzarea actiunilor sunt insuficiente, poate retine suma prevazuta la art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 148/2002 pentru asigurarea conditiilor de finantare a organizarii si desfasurarii activitatilor legate de procesul de privatizare derulate prin Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei, aprobata cu modificari prin Legea nr. 57/2003, cu modificarile ulterioare, din dividendele incasate de la societatile comerciale, societatile nationale si companiile nationale la care exercita calitatea de actionar in numele statului.”
Mă întreb de ce dacă pentru domnul mecanic instructor Costache Marin existau motive de înlocuire din funcția de mecanic instructor de instruire teoretică profesională de circa 1 an de zile în urmă și abia după un an s-au luat măsuri administrative ce nu s-au finalizat încă prin înlocuirea domnului Costache Marin din funția de mecanic instructor în funcția de technician II așa cum a aprobat Directoratul SNTFC în data de 17.07.2014, totuși fără motiv real Directorul Tracțiune din SNTFC,,CFR Călători,,SA-domnul Gavriș Teodor a dispus și înlocuirea începând cu 01.08.2014 a celorlați mecanici instructori de instruire profesională teoretică care dețin funcții în aparatele administrative ale sindicatelor la care au aderat și care afectează practic tot pe salariații din Depoul de Locomotive București Călători și din Depoul de Locomotive Ploiești și din SELC Basarab ???… Ne întrebăm oare domnul Director Tracțiune -Gavriș Teodor a uitat că a fost și Șef Depou la Depoul de Locomotive București Călători și Directorul STFC București și că a avut cât a fost Șef Depou la Depoul de Locomotive București Călători și Director STFC București mecanici instructori de instruire profesională teoretică care dețin funcții în aparatele administrative ale sindicatelor la care au aderat ??? …
Citiți:
http://www.ziare.com/stiri/cfr/pleci-la-mare-cum-poti-ajunge-cu-mai-putin-de-20-de-lei-1315246
Președintele FSTFR dă interviu în Gara de Nord și apare la Știrile B1TV de sâmbătă 09.08.2014 de la ora 9.35 .
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB0QFjAA&url=http%3A%2F%2Finregistrari.b1.ro%2Fview-%25C8%2598tiri_ora_9-91.html&ei=WiznU9DeJKX5yQPNsICgAw&usg=AFQjCNFJBnJnUuIEW2SWEmjA8rW1h-5sCw&bvm=bv.72676100,d.bGQ
Președintele FSTFR dă interviu în Gara de Nord și apare la Știrile B1TV de sâmbătă 09.08.2014 de la ora 9.35 și de duminică 10.08.2014 de la ora 10.40 . Președintele FSTFR -Maxim Rodrigo Gabriel arată că concurența este bună, dar trebuie precizat că operatorii de transport feroviar de călători privati pentru că primesc subvenție(compensație) și pe secțiile interoperabile cum este cazul București-Constanța și retur,fapt care permite aceștora ca au în unele situații să aibă tarife mai mici decât la SNTFC CFR Călători SA , dar nu trebuie să uităm că tarifele la care face referire B1 TV sunt tarife de vitrină ale SNTFC,,CFR Călători,,SA , respectiv prețul maxim ce se ia pe o distanță, dar în realitate SNTFC CFR Călători SA are multe oferte comerciale ce reduc tarifele de vitrină de la 5% la 50% și să nu uităm de ofertele comerciale de 19,9 lei pentru București-Constanța ceea ce de departe sunt cele mai ieftine tarife, respectiv aceste tarife ale SNTFC,,CFR Călători,,SA sunt chiar mai ieftine și decât cele ale SOFTRANS de 40 lei și ale REGIOTRANS de 45 lei și să nu uităm că SNTFC,,CFR Călători,,SA pe aceeași distanță București-Constanța mai are și prețuri de vitrină de 34,5 lei , nu numai prețul de vitrină de 60 lei.
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0CC4QFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.evz.ro%2Ftrenuri-private-vand-bilete-mai-ieftine-cfr-calatori-face-fata-cu-greu-concurentei-in-sezonul-estival.html&ei=PSTnU8TMJoTXyQOF8YGYCw&usg=AFQjCNFPAQcYeQFe7LTfhBcA8vYdSTZPxg&bvm=bv.72676100,d.bGQ
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0CEsQFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.cfrcalatori.ro%2F655&ei=CLHkU_y8Fsmi4gTd1IG4Dw&usg=AFQjCNF-crQcYujpmBNI3p2Y6YOcbdy5tA&bvm=bv.72676100,d.bGQ
https://ro.stiri.yahoo.com/cfr-pl%C4%83te%C5%9Fte-pentru-%C3%AEnt%C3%A2rzieri-desp%C4%83gubiri-m%C3%A2ncare-%C5%9Fi-b%C4%83uturi-174813339.html
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB4QqQIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.zf.ro%2Fcompanii%2Finfografic-trenurile-cfr-si-private-care-pleaca-spre-constanta-din-bucuresti-si-retur-orar-preturi-si-durata-calatoriei-13035972&ei=b3jkU8eQKYrmyQPFpIGIAw&usg=AFQjCNHDw1Zg6Bsbv1LgukB1B1BoXl0Ulw&bvm=bv.72676100,d.bGQ
Citiți:
http://www.ampost.ro/fisiere/pagini_fisiere/ordin_MPGT_nr._237_din_21.03.2014.pdf
Citiți cu atenție lista Comitetului Consultativ pentru Transport și veți găsi și pe Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR):
http://www.ampost.ro/pagini/lista-autoritatilor-publice-institutiilor-si-organismelor-reprezentate-in-comitetul-consultativ-pentru-transport
Citiți:
http://www.ampost.ro/pagini/master-plan-general-de-transport-la-data-de-15-04-2014
Mă întreb de ce Directorului Tracțiune din CFR Călători-domnul Teodor Gavriș i-a trebuit atâtea zile (circa 3 săptămâni de zile) pentru a pune în aplicare o aprobare a Directoratului SNTFC,,CFR Călători,,SA referitoare la sancționarea disciplinară a domnului Costache Marin, ținând cont că pe alți mecanici instructori care nu au fost cercetați pentru nici o abatere disciplinară ci doar pe inventatul motiv că erau în conducerea unui sindicat sau a altui sindicat i-a schimbat încălcând chiar și legile în vigoare imediat de la sine putere cu data de 01.08.2014, din mecanici instructori cu ITP în mecanici instructori cu IPS ????? Nu cunoaște domnul Director Tracțiune -Gavriș Teodor că mecanicii instructori cu ITP pot fi și mecanici instructori cu ITP și pot fi și în conducerea sindicatelor atâta timp cât respectivii nu exercită în același timp atât activitatea sindicală cât și activitatea de instruire profesională teoretică ?????……………………………
Citiți :
http://www.dcnews.ro/orban-na-iunea-ungara-nu-se-opre-te-la-grani-ele-geografice-ale-arii_449714.html
Citiți:
http://www.dcnews.ro/viktor-orban-rabufne-te-impotriva-liderilor-romani_449710.html
Citiți:
http://www.dcnews.ro/washington-post-avertizeaza-ue-ochii-pe-viktor-orban_450571.html
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&sqi=2&ved=0CCgQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.dcnews.ro%2Ftrenurile-soarelui-bilete-de-19-9-lei-pana-la-constan-a-la-cfr_450564.html&ei=oa_jU9ObNIH5yQOSl4Jw&usg=AFQjCNHujVMkqHF5NmpPvQphUFsP7lC2RQ&bvm=bv.72676100,d.bGQ
Moise are dreptate că ,, trebuie sa ne mobilizam sa combatem : nedreptatea,promovarea si sustinerea incompetentei la SNTFC CFR CALATORI SA. Nu mai putem tolera astfel de practici .Indiferent cum il cheama pe cel ce se va dovedi ca sustine si promoveaza incompetenta la CFR CALATORI SA , FSTFR il va chema in fata legilor Statului,fara ezitare. ,, .
,,Tarife începând cu 19,9 lei de la Bucureşti la mare, cu Trenurile Soarelui.,,.
Citiți mai mult pe:
http://puterea.ro/social/tarife-incepand-cu-199-lei-de-la-bucuresti-la-mare-cu-trenurile-soarelui-97767.html
Depinde de salariatul ceferist/respectiv de membrul de sindicat ce este salariat din SNTFC,,CFR Călători,,SA sau salariat din CNCF,,CFR,,SA cum și cât dorește schimbarea mișcării sindicale feroviare…
Salariatul ceferist/respectiv membrul de sindicat ce este salariat din SNTFC,,CFR Călători,,SA sau ce este salariat din CNCF,,CFR,,SA cred că trebuie să lupte sindical alături de sindicatul din care face parte atât când totul merge bine cât și atunci când este mai greu, cu cei care îi amenință ca să îi determine să devină membrii de sindicat ai unui sindicat anume/sau a unei Federații Sindicale anume sau care îi amenință ca să îi determine să-și dea demisia dintr-un sindicat anume/sau dintr-o Federație Sindicală anume și ,,care au trecut de-a lungul timpului la o formă de luptă sindicală neortodoxă,, …
Țin să precizez că Sindicatul Salariaților din Depoul de Locomotive București Călători (SDLBC) a luat, ia și va lua poziție tot timpul asupra abuzurilor ce se fac atât de administrație cât și de alte organizații sindicale sau de oricare alt membru de sindicat din alte organizații sindicale ce nu sunt afiliate la FSTFR sau ANSF asupra oricărui membru al său de sindicat din SDLBC…
Din câte știu Sindicatul Salariaților din Depoul de Locomotive București Călători (SDLBC) a sesizat în scris Directoratul SNTFC,,CFR Călători,,SA și pe Ministrul Transporturilor-domnul Ministru Ioan Rus că domnul Director Tracțiune -Gavriș Teodor cu bună știință încalcă legile în vigoare ( Codul Muncii, Acordul etc.) prin înlocuirea abuzivă a unor mecanici instructori cu ITP pe care i-a trecut mecanici instructori cu IPS începând cu 01.08.2014 pentru că în realitate mecanicii instructori cu ITP pot fi și mecanici instructori cu ITP și pot fi și în conducerea sindicatelor atâta timp cât respectivii nu exercită în același timp atât activitatea sindicală cât și activitatea de instruire profesională teoretică ?????……………………………
Citiți:
http://puterea.ro/social/panica-in-gara-de-nord-toate-trenurile-blocate-din-cauza-unei-probleme-la-reteaua-electrica-97448.html
Minunea se repetă pentru mecanicul instructor Costache Marin:
-în anul 2013 pentru implicarea într-un accident de muncă scapă de sancțiunea disciplinară de retrogradare în funcția de revizor locomotivă pe o perioadă de 60 zile, prin prescrierea acesteia;
-în anul 2014 pentru nereguli în activitatea de instruire profesională teoretică din perioada ianuarie-aprilie 2014 i se aprobă de către Directoratul CFR Călători încă din data de 17.07.2014 înlocuirea din funcția de mecanic instructor de instruire profesională teoretică a domnului Costache Marin într-o altă funcție , Decizia de Sancționare cu înlocuirea din funcția de mecanic instructor clasa de salarizare 35 în funcția de tehnician II clasa de salarizare 21 se dă însă abia peste circa 3 săptămâni de zile în data de 06.08.2014 și domnul Costache Marin nu poate primi sancțiunea disciplinară decât prin Poștă pentru că după însoțirea trenurilor din 03/04.08.2014 începând cu data de 05.08.2014 avea aprobat 4 ZLP și 9 zile de CO până în data de 22.08.2014 inclusiv…-
Mă întreb de ce domnului Director Tracțiune Teodor Gavriș i-a trebuit atâtea zile (circa 3 săptămâni de zile) pentru a pune în aplicare o aprobare a Directoratului SNTFC,,CFR Călători,,SA, ținând cont că pe alți mecanici instructori care nu au fost cercetați pentru nici o abatere disciplinară ci doar pe inventatul motiv că erau în conducerea unui sindicat sau a altui sindicat i-a schimbat încălcând chiar și legile în vigoare imediat de la sine putere cu data de 01.08.2014, din mecanici instructori cu ITP în mecanici instructori cu IPS ????? Nu cunoaște domnul Director Tracțiune -Gavriș Teodor că mecanicii instructori cu ITP pot fi și mecanici instructori cu ITP și pot fi și în conducerea sindicatelor atâta timp cât respectivii nu exercită în același timp atât activitatea sindicală cât și activitatea de instruire profesională teoretică ?????……………………………
,,CFR Călători recomandă tuturor pasagerilor ca, atunci când își planifică deplasarea cu trenul către o destinație de vacanță de pe litoralul românesc, să aleagă cel mai avantajos tarif din oferta comercială a companiei. ,, . Citiți mai mult pe :
http://puterea.ro/social/tarife-incepand-cu-199-lei-de-la-bucuresti-la-mare-cu-trenurile-soarelui-97767.html
Citiți :
http://puterea.ro/social/tarife-incepand-cu-199-lei-de-la-bucuresti-la-mare-cu-trenurile-soarelui-97767.html
Trebuie sa ne mobilizam sa combatem :nedreptatea,promovarea si sustinerea incompetentei la CFR CALATORI SA.Nu mai putem tolera astfel de practici .Indiferent cum il cheama pe cel ce se va dovedi ca sustine si promoveaza incompetenta la CFR CALATORI SA ,FSTFR il va chema in fata legilor Statului,fara ezitare.
http://puterea.ro/economie/amenzi-pentru-transportatorii-feroviari-care-isi-bat-joc-de-calatori-97693.html