Ceferiștii trebuie să rețină că din actul SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA din 01.07.2014, rezultă că până la data de 31 iunie 2014 NU EXISTĂ la nivel de SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA NICIUN SINDICAT de la COMERCIAL, VAGOANE , TRACȚIUNE sau TESA și nici combinat din toate ramurile de la SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA, care să DEȚINĂ UN DOCUMENT de REPREZENTATIVITATE la nivel de unitate SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA și să fi depus la sediul SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA pentru a se începe negocierea numai cu acel sindicat, ce ar avea jumătate plus unu din salariații SNTFC,,CFR CĂLĂTORI,,SA ca membrii ai săi de sindicat !!!
SĂRBĂTORI PASCALE BINECUVÂNTATE!
Sfânta Sărbătoare a Învierii Domnului să vă aducă, armonie, linişte şi speranţă în suflet pentru un viitor mai bun!
312 Responses
OARE trebuie sesizat iar ITM Bucuresti?
În cazul ,,specialistilor relatii sociale” a inventat Societatea Naționala de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. Călători” – S.A functia de EXPERT RELATII SOCIALE ……………
In cazul acestei dispozitii dată de domnul director Gavris, oare ITMB ce va spune???!!!!!!!
Oare, la Societatea Naționala de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. Călători” – S.A este o practica de a incalca legile????!!!! Se trec pe functia de ,, SPECIALIST RELATII SOCIALE” presoane care nu au studii necesare, se intocmesc acte care încalcă Codul Muncii sau Legea Sindicatelor (exemplu dispozitia domnului Director Gavris care îngrădeste drepturile
mecanicii instructori de instruire profesională teoretică să mai dețină funcție în aparatul administrativ al sindicatului, dacă mai vor să rămână mecanicii instructori de instruire profesională teoretică ).
Din câte stiu Societatea Naționala de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. Călători” – S.A a avut si are în continuare OFICIU JURIDIC. Când se fac astfel de acte, dispozitii, nu trebuia consultat?
La rectificarea bugetară din iulie/august 2014 avem că:
,, Ministerul Transporturilor: +361,2 milioane lei. Din bugetul Ministerului Transporturilor se asigură restituirea de către Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. Călători” – S.A. a împrumutului, acordat în temeiul art. XXII din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.8/2014 pentru modificarea unor acte normative și alte măsuri fiscal-bugetare, în sumă de 543.000 mii lei. Din această sumă 215.701 mii lei se asigură de la capitolul 68.01 „Asigurări și asistență socială” titlul 57 „Asistență socială” și 327.299 mii lei reprezintă majorarea capitalului social al Societății Naționale de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. Călători” – S.A. ,, .
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0CCwQFjAD&url=http%3A%2F%2Festnews.ro%2F2014%2F07%2F31%2Frectificarea-bugetara-veniturile-din-taxele-pe-proprietate-se-majoreza-cu-1-miliard-de-lei-schimb-scad-cu-18-miliarde-lei-la-tva-cheltuielile-de-personal-cresc-cu-108-milioane-de-lei-iar-cele%2F&ei=I2LiU9b0LcXMyAPOvYDQBg&usg=AFQjCNF1eCoKlpclvdsOAK-uKLz3SRgpNQ&bvm=bv.72197243,d.bGQ
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0CD8QFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.avocatnet.ro%2Fcontent%2Farticles%2Fid_38057%2FMai-multe-ministere-primesc-bani-in-plus-la-rectificarea-bugetara-Finantele-au-publicat-proiectele.html&ei=L1riU92eIMbqyQP26oD4CQ&usg=AFQjCNFbxliMepjQfwf3UsfG29FgqUaT5w&bvm=bv.72197243,d.bGQ
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QqQIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.romaniatv.net%2Fguvernul-a-aprobat-rectificarea-bugetului-de-stat-si-a-bugetului-asigurarilor-sociale-vezi-cine-a-primit-bani_161853.html&ei=UFniU5meJ4aaygOBiIDIBQ&usg=AFQjCNHxVioHkHGMxK1e7jwWUIoPPMJWFA&bvm=bv.72197243,d.bGQ
Dle PRESEDINTE F S T F R – MAXIM RODRIGO, va propun urmatoarele:1.analizarea eficientei la functia MECANIC INSTRUCTOR REGIONAL LA CFR CALATORI
2. eficienta INSTRUCTORULUI CENTRAL TRACTIUNE LA CFR CALATORI stiind faptul ca la operatorii Privati astfel de functii nu exista, fiind preluate de mecanicul instructor pentru instruirea profesionala teoretica.
Unde va-ti ascuns Dle. Instructor central tractiune Nitu Adrian de la CFR Calatori cand s-a emis actul cu inlocuirea mecanicilor instructori de la IPT care detin functii in conducerea sindicatelor la IPS incepand cu data de 01 august 2014????
Dle DIR TRACTIUNE ,daca instructorul de scoala Lider ,sau vice lider sau secretar nu pot face fata volumului mare de munca in instruirea teoretica a personalului de locomotive si automotor, atunci cum poate un instructor IPS sa inlocuiasca trei instructori IPT ada cum este cazul mecanicului instructor din depoul BC RUS TEODOR?????
Acum cand scriu aceste randuri,am fost contactat ce conducerea unei firme Private transportatoare feroviara si intrebat cum de si-a permis Directorul Tractiune sa inlocuiasca la jumatatea anului nejustificat mecanicii intructori de IPT ce au functii in conducerea sindicatelor??? De ce instructorul central T nu a luat pozitie si nu i-a explicat directorului T ca mecanicii instructori IPT pot fi si in conducetea sindicatelor daca nu amesteca IPT-ul cu activitatea sindicala???
Da MOISE,ai dreptate nu stie nimeni in ce mizerie de birouri lucram,nu stie nimeni in ce conditii ne-am desfasurat instruirea teoretica a personalului de locomotive si automotor,nu stie nimeni ca nu a bagat nimeni din conducerea CFR CALATORI in seama ca lucram in mizerie si du mari lipsuri in dotarea locomotivelor si mai vrem PERFORMANTA la CFR CALATORI???????de unde servicii de calitate pentru utilizatorii serviciilorCFR calatori cand UNORA nu le pasa.
Desi mi-am impus sa nu mai postez, acest articol merita sa fie citit si apreciat.
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/nu-trageti-in-ceferisti-ei-fac-tot-ce-pot-avand-in-vedere-conditiile-de-care-dispun.html
Bogdane tata, de ce te-ai suparat?
Ba scrie cat mai mult, spre oftica dujmanilor.In loc sa te bucuri ca esti citit si se tine seama de parerea ta, tu te superi?
Parerea ta conteaza.
http://redirect.disqus.com/url?url=http%3A%2F%2Fwww.feroviarul.ro%2Fultima-ora%2Fdin-nou-despre-oripilarea-in-urma-acordurilor-semnate-de-sindicate-cu-administratiile-cfr-sa-si-cfr-calatori.html%3A7M0aFv8UugOCvulMypgwNmK64cc&imp=69f6da03jot539&prev_imp=69f578o15fnluf&forum_id=2989093&forum=portalferoviar&thread_id=2876669167&major_version=metadata&thread=2685574401&zone=internal_discovery
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/lider-fnfmc-brasov-arestat-pentru-mita.html Inca o dovada cum conducerea sindicatului condus de domnul Fratica se lupta cu conducerea CFR care sa fure mai mult.
Inca o dovada ca domnii Fratica si Mantescu nu lupta pentru cei care muncesc cu adevarat la calea ferata. ?????????
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/liderii-sindicali-feroviari-au-negociat-intens-acordul-cfr-sa-sindicate-a-fost-prelungit-pana-pe-septembrie-2014.html
Citiți:
http://hsrd.yahoo.com/_ylt=A7x9UOh209dTmVcAh28ULfZ_;_ylu=X3oDMTNtNjFlYmoxBGJwb3MDMQRjcG9zAzE3BGN0AzEEZwM0YjVhNDg2Ny1jM2RmLTMwMzQtYmE2MC03OWI3N2YwNzExZWIEaW50bANybwRwa2d0AzQEcG9zAzEEcmVsY3QDMwRzZWMDdGQtc3RybQRzbGsDdGl0bGUEdGVzdAM5MjM-/RV=1/RE=1407862903/RH=aHNyZC55YWhvby5jb20-/RO=2/RU=aHR0cDovL3JvLnN0aXJpLnlhaG9vLmNvbS9wb250YS1zZS1sYW5zZWF6JUM0JTgzLWFzdCVDNCU4M3ppLWNhLXByZXppZGVuJUM1JUEzaWFiaWwtMDQzODI2NTE1Lmh0bWw-/RS=%5EADATHm_xMSlBuS30wRffUXOhlPyj6E-
Sa inceapa JIHADUL
Despre Constituția Cetățenilor pe :
http://www.certitudinea.ro/articole/emisiuni-tv/view/a-doua-armata-a-tarii-la-trezeste-te-gheorghe-trezeste-te-ioane
Ce sa mai ne ascundem dupa cires,astazi am fost sunat de catre colegul meu de la Depoul Ploiesti sa-mi ceara sfaturi ca nu stie sa faca un pontaj la SC si mi-a spus cum la sunat Liderul lui SPECIALISTUL IN RELATII sa nu cumva sa refuse sa fie numit mechanic instructor cu SP la DEP.PL.,bineinteles ca a refuzat pe motiv ca este caciula prea mare pt.el.asadar dl.LIder FML nu este strain de situatie.Haos sa vrut asta va urma.
Manolescu Paul în comentariul său cred că vrea să spună că fără motiv s-a dispus de Directorul Tracțiune din SNTFC,,CFR Călători,,SA-domnul Gavriș Teodor înlocuirea tuturor mecanicilor instructori de instruire profesională teoretică care dețin funcții în aparatele administrative ale sindicatelor la care au aderat începând cu 01.08.2014. Domnul Manolescu Paul dă exemplu Depoul de Locomotive București Călători unde la 2 școli ale personalului de locomotive sunt 2 mecanici instructori de instruire profesională teoretică care dețin funcții în aparatul administrativ al Sindicatului Depoului de Locomotive București Călători (SDLBC) și la Depoul Ploiești și Depoul Ploiești-SELC Basarab sunt 2 școli ale personalului de locomotivă unde sunt 2 mecanici instructori de instruire profesională teoretică : unul la SELC Basarab și unul la Depoul Ploiești care dețin funcții în aparatul administrativ al Sindicatului Depoului de Locomotive București Călători (SDLBC). De fapt domnul Manolescu Paul vrea să arate că Ordinul Directorului Tracțiune din SNTFC,,CFR Călători,,SA-domnul Gavriș Teodor prin care practice se dispune înlocuirea tuturor mecanicilor instructori de instruire profesională teoretică care dețin funcții în aparatele administrative ale sindicatelor la care au aderat începând cu 01.08.2014 afectează doar 3 membrii ai conducerii Sindicatului Depoului de Locomotive București Călători (SDLBC) și 1 membru al conducerii Sindicatului Mecanicilor de Locomotivă de Călători din Depoul Ploiești pentru că li se limitează la cei 4 mecanici instructori de școala personalului de pe STFC București exercitarea funcțiilor lor sindicale , respectiv trebuie să aleagă dacă să-și exercite funcția administrativă de mecanic instructor de instruire profesională teoretică sau dacă rămâne în conducerea sindicatului, în orice caz amândouă nu… Așa cum s-a putut observa în cadrul comentarilor de pe site-ul http://www.fatf.ro în afară de cele 2 sindicate de pe STFC București, majoritatea sindicatelor afiliate la FSTFR nu au în conducerea sindicatelor mecanici instructori de instruire profesională teoretică…
Cred însă că Ordinul Directorului Tracțiune din SNTFC,,CFR Călători,,SA-domnul Gavriș Teodor înlocuirea tuturor mecanicilor instructori de instruire profesională teoretică care dețin funcții în aparatele administrative ale sindicatelor la care au aderat începând cu 01.08.2014 , este dat ca să acopere faptul că a fost sancționat disciplinar (respective că s-a dispus înlocuirea din funcție în urma aprobării Directoratului din 17.07.2014 a) mecanicului instructor de instruire profesională teoretică din Depoul București Călători- domnul Costache Marin care deține și funcția de Președinte în aparatul administrativ al sindicatului ce este afiliat la Federația Mecanicilor de Locomotivă (FML) …
Cu alte cuvinte Manolescu Paul în comentariul său cred că vrea să spună că dacă pentru domnul mecanic instructor Costache Marin există motive de înlocuire din funcție de circa 1 an de zile în urmă și abia după un an s-au luat măsuri administrative, totuși fără motiv real Directorul Tracțiune din SNTFC,,CFR Călători,,SA-domnul Gavriș Teodor a dispus și înlocuirea celorlați mecanici instructori de instruire profesională teoretică care dețin funcții în aparatele administrative ale sindicatelor la care au aderat începând cu 01.08.2014 și care afectează practic tot salariații din Depoul de Locomotive București Călători și din Depoul de Locomotive Ploiești și din SELC Basarab… Ne întrebăm oare domnul Director Tracțiune -Gavriș Teodor a uitat că a fost și Șef Depou la Depoul de Locomotive București Călători și Directorul STFC București și că a avut cât a fost Șef Depou la Depoul de Locomotive București Călători și Director STFC București mecanici instructori de instruire profesională teoretică care dețin funcții în aparatele administrative ale sindicatelor la care au aderat …
ASA SE DORESTE??Acum doi ani la controalele effectuate la scoala de la manevra dep.BCs-au constatat niste deficient si s-au luat masuri,acum cel ce acum doi ani nu-si facea treaba a primit RECOMPENSA de merit sa faca scoala la
;dep.B.C, Automotoare,Man.Domnule Inst.regional,sa intamplat o minune cu acest mechanic instructor si peste noapte ia crescut coeficientul de inteligenta?de-i atribuiti atatea?Va doresc success sau succesuri????
Manolescu Paul în comentariul său cred că vrea să spună că există UNII care nu stiu de ce iau salariu la CFR Călători și mai și fac HAOS GENERAL în Ramura Tracțiune…
Că există Unii în anul 2014 care sunt în administrația CFR Călători și că au existat alții în anul 2013 care au fost în administrația CFR Călători și se /s-au ocupă/ ocupat de organizarea sindicatelor din Ramura Tracțiune și mai puțin administrativ de Ramura Tracțiune îi face pe mulți să spună că: ,, sunt UNII care nu stiu de ce iau salariu la CFR Călători și mai și fac HAOS GENERAL în Ramura Tracțiune… ,, …
Tot inainte spre HAOS GENERAL,scoala personalului la tractiune nu este o vrajala cum spun UNII care nu stiu de ce iau salariu la CFR calatori,este principalul mod de a transmite informatii utile si de a dezbate problemele aparute sau intalnite de catre mecanicii de locomotive in remorcarea trenurilor.La ora la care scriu aceste randuri sunt inC.O. dar cu parere de rau va fac cunoscut ca azi 28 07 2014 la depoul Ploiesti inca nu era afisata tematica din planul Specific de instruire teoretica pentru luna August.DE CE?/din cauza ca nu-I pasa nimanui,dam ordine ca sa dam si atat.stati linistiti ca mi-am facut pomana si am afisat-o eu,dar de luna viitoare poate vine Regionalul sau poate de ce nu CENTRALUL ca tot nu au nici o reactive in urma Adresei DLUI.DIR. TRACTIUNE.va doresc multa sanatate tuturor.NEPASAREA SI INCOMPETENTA FAC CASA BUNA DUPA CUM SE OBSERVA cel putin la Ploiesti.
Cavaleri și Domnițe în Cetatea Sighișoara- cel de-al 22-lea festival medieval din România în perioada 25-27 iulie 2014…
Rectificare Bugetară negativă de 2,5 miliarde lei conform B1 TV din 27.07.2014 ora 18.23 .
Sondaj : 85% din economie merge prost, conform B1 TV din 27.07.2014 ora 18.24 .
,,Acţiunile greviste din iarna anului 1933 au invadat, în primul rând, manualele şcolare şi mediile de informare în masă, fiind pretextul punerii în scenă a unui spectacol politic şi cultural care suplinea carenţele de legitimitate ale regimului3. În acest sens, grevele succesive ale muncitorilor de la Atelierele CFR “Griviţa” au fost folosite de puterea comunistă pentru cointeresarea corpului social în proiectul politic propus, formarea unei conştiinţe istorice naţional-comuniste şi “edificarea societăţii socialiste multilateral dezvoltate şi înaintarea României spre comunism” conform discursului oficial, program lansat de Ceauşescu începând cu Congresul al XI-lea al PCR din 1974. Care au fost efectele acestei cointeresări a cetăţenilor în proiectul politic privind memoria culturală a trecutului comunist şi cunoaşterea generală a trecutului istoric de către aceştia se poate deduce urmărind insistenţa cu care se păstrează clişeele legate de “Griviţa ’33” în interiorul conştiinţei colective româneşti. Recursul actual la istoria acestui caz trezeşte în opinia publică o memorie culturală cu serioase rădăcini în ceauşismul istoriografic, fapt paradoxal, întrucât receptivitatea opiniei publice româneşti la “cântecul de sirenă” istoriografic oficial părea să fie destul de redusă, grevele ceferiste fiind îndeobşte considerate drept un mijloc de glorificare a regimului4. ,, . Citiți mai mult pe:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CCoQFjAC&url=http%3A%2F%2Finstitutulxenopol.tripod.com%2Fxenopoliana%2Fpagini%2F14.htm&ei=SBbVU968KsfQ4QSQvICgBA&usg=AFQjCNFIrStyu-KHIvLCiarQ3Lo8tsbs4A&bvm=bv.71778758,d.bGQ
Citiți
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CCoQFjAC&url=http%3A%2F%2Finstitutulxenopol.tripod.com%2Fxenopoliana%2Fpagini%2F14.htm&ei=SBbVU968KsfQ4QSQvICgBA&usg=AFQjCNFIrStyu-KHIvLCiarQ3Lo8tsbs4A&bvm=bv.71778758,d.bGQ
,, Noi, poporul român,
Conştienţi de răspunderea noastră în faţa lui Dumnezeu şi a oamenilor, mulţumind strămoşilor pentru că au creat pentru noi România şi civilizaţia românească, dorind să asigurăm libertatea, bunăstarea şi fericirea noastră şi a urmaşilor noştri, să construim un stat al nostru, naţional, suveran şi independent, unitar, indivizibil şi democratic, clădit pe temelia valorilor civilizaţiei româneşti, slujitor competent şi responsabil al drepturilor şi intereselor noastre, capabil să se integreze cu demnitate în familia statelor suverane ale Uniunii Europene . ,, .
Citiți mai mult pe:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.variantacojocaru.ro%2F&ei=qXzSU9bNLMKvOZOCgagP&usg=AFQjCNEheeQXFZky06Dn8FHI1L6uoSdoYA&bvm=bv.71892024,bs.1,d.bGQ
Citiți:
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/ioan-rus-privatizarea-cfr-marfa-ramane-in-obligatia-autoritatilor-romane-fata-de-fmi.html
Citiți:
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/inceputul-sfarsitului-pentru-cfr-marfa-2-500-de-oameni-vor-pleca-pana-la-sfarsitul-lunii-iulie.html
,,Transportatorii privaţi iau faţa CFR Călători cu oferte mai bune
Un bilet de tren pe ruta Predeal – Bucureşti costă 19 lei la Regiotrans, iar la CFR Călători costă 41 de lei.
În timp ce transportatorul de stat CFR Călători pierde pasageri şi cotă de piaţă din cauza ofertelor care nu ţin cont de con¬cu¬renţă, companiile private care au curse pe aceleaşi rute îşi cresc bu¬sinessurile şi reuşesc să facă profit. De ce nu atra¬ge CFR Călători mai mulţi pa¬sa¬geri? ,, . Citiți mai mult pe:
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/ziarul-financiar-opriti-dezastrul-de-la-calea-ferata.html
Citiți:
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/guvernul-ponta-intentioneaza-sa-scape-de-jumatate-din-reteaua-feroviara-actuala.html
Citiți:
http://hsrd.yahoo.com/_ylt=A7x9UMUFDtVTdUgAtN8ULfZ_;_ylu=X3oDMTNsZzEwNTQ0BGJwb3MDMQRjcG9zAzIEY3QDMQRnAzk4ODBlMjkwLTM3OWMtMzY5MS1iOTJmLTg0YzRkMDI4ODQxNARpbnRsA3JvBHBrZ3QDNARwb3MDMQRyZWxjdAMzBHNlYwN0ZC1zdHJtBHNsawN0aXRsZQR0ZXN0AzkyMw–/RV=1/RE=1407681285/RH=aHNyZC55YWhvby5jb20-/RO=2/RU=aHR0cDovL3JvLnN0aXJpLnlhaG9vLmNvbS9yZXBvcnRhai1jdW0tbXVyaXQtcGRsLXppdWEtbHVpLXZhc2lsZS1ibGFnYS0xMzI1NTM3NTguaHRtbA–/RS=%5EADAyiJnTlYPmvAbbHvF2Dt5fM7x.8U-
,,Înţelegând că numai deţinând puterea economică, poporul român va deţine şi puterea politică, va controla şi statul său şi îşi va impune şi propriile sale valori morale: credinţa; demnitatea; libertatea; dreptatea; adevărul; cinstea; onoarea; curajul; munca; spiritul de iniţiativă şi de întreprindere; omenia; ospitalitatea; toleranţa; dragostea pentru semeni, pentru familie, pentru popor şi pentru ţară; neagresiunea şi neamestecul în treburile altor popoare. Am hotărât, prin referendum, să adoptăm prezenta Constituţie a României, CONSTITUŢIA CETĂŢENILOR! ,, . Citiți mai mult pe:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.variantacojocaru.ro%2F&ei=qXzSU9bNLMKvOZOCgagP&usg=AFQjCNEheeQXFZky06Dn8FHI1L6uoSdoYA&bvm=bv.71892024,bs.1,d.bGQ
Te felicit domnule mecanic de locomotivă pentru atitudine și probabil iresponsabil pentru că vorbești de MASTERPLAN… Citiți:
http://www.ampost.ro/pagini/master-plan-general-de-transport-la-data-de-15-04-2014
,, Cu litere albastre ve-ți găsii tot ceea ce ține de Master Plan. ,, …
Urmăriți emisiunea : ,, Ce ne arde ? ,, de pe Național TV , de azi 27.07.2014 de la ora 18.30 …
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QqQIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.hotnews.ro%2Fstiri-politic-17749279-pnl-pdl-reunesc-sambata-congres-comun-pentru-fuziune.htm&ei=uQjVU7CAGYn_ygO8s4LQDA&usg=AFQjCNFz27DoyfsBURSz_BK2tZ-aBbRf7g&bvm=bv.71778758,d.bGQ
Citiți:
http://fedafer.ro/social/396-sindicatele-accepta-prelungirea-acordului-pana-la-30-septembrie.html
,,Adresa CFR nr. 11/3a/125 din 07/02/2014 precizează că, de la înființarea CFR SA, nu au fost asigurate niciodată sumele necesare pentru întreținerea și reparațiile infrastructurii feroviare. ,, . Citiți mai mult pe:
http://91.200.120.239/feroviar/394-cfr-a-adjudecat-3-sectii-cale-ferata-neinteroperabile-.html
Citiți:
http://91.200.120.239/feroviar/394-cfr-a-adjudecat-3-sectii-cale-ferata-neinteroperabile-.html
Citiți:
http://www.fedafer.ro/feroviar/397-cfr-modernizat-inca-sase-gari-primul-semestru.html
,,A doua rectificare bugetara din acest an va fi negativa deoarece incasarile prevazute sunt mai mici cu aproximativ 3,8 miliarde lei, astfel ca resursele tuturor ministerelor vor fi mai putine pana la sfarsitul anului, a afirmat premierul Victor Ponta.,, .
Citeste mai mult: http://www.wall-street.ro/tag/rectificare-bugetara.html#ixzz38eyf2r4x
Follow us: @WallStreetRo on Twitter | WallStreetRo on Facebook
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&sqi=2&ved=0CCgQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.agerpres.ro%2Feconomie%2F2014%2F05%2F19%2Fprima-rectificare-bugetara-din-acest-an-va-fi-efectuata-la-sfarsitul-lunii-iulie-inceputul-lunii-august-19-48-27&ei=FsbUU8nzHov_ygOB14DoBQ&usg=AFQjCNHd7FbPdLFoTLHm6uEtxILneFFpWA&bvm=bv.71778758,d.bGQ
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0CDgQFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.wall-street.ro%2Ftag%2Frectificare-bugetara.html&ei=bcXUU-3hDKr_ygOq54HwDQ&usg=AFQjCNFFHt0ZKjdsMlf0oISP2lm5AwBKMg&bvm=bv.71778758,d.bGQ
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.ziare.com%2Farticole%2Fcandidat%2Bdreapta%2Bunita&ei=R8TUU9iBH4bMygOh9IK4AQ&usg=AFQjCNFEyX_tWzy0PLvhq5hGZhfC9zs7OA&bvm=bv.71778758,d.bGQ
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB0QFjAA&url=http%3A%2F%2Foctavpelin.wordpress.com%2F2014%2F07%2F27%2Fpremierul-victor-ponta-pd-l-e-un-fel-de-pcr-se-doreste-un-al-treilea-mandat-pentru-basescu-dar-fara-basescu%2F&ei=VMPUU-nAF-foywP404HQDg&usg=AFQjCNFO2YrnFwADIhtYYOsA6-IRIZl1mQ&bvm=bv.71778758,d.bGQ
Pe Realitatea TV azi 27.07.2014 de la ora 11.00 la 12.00 este emisiunea : Perspectiva: ,,Trădarea ca manevră politică ,, …
Urmăriți Emisiunea: ,, Ce ne arde ? ,, de pe Național TV , de azi 27.07.2014 de la ora 18.30 pentru a vedea că pentru a traversa țara cu trenul de călători ne trebuie o zi și o noapte de călătorie cu trenul…pentru că de mai bine de 24 de ani nu se mai investește de Guvernul României în infrastructura feroviară românească…
http://www.ampost.ro/pagini/master-plan-general-de-transport-la-data-de-15-04-2014
Cu litere albastre ve-ți găsii tot ceea ce ține de Master Plan.
Așa cum am spus mai sus, vin cu propunerea de a participa activ din partea sindicaliștilor și cititorilor acestui site, la găsirea soluților problemelor căi ferate, din acest Master Plan.
Trebuie spus că din partea federaților sindicale, din partea sindicatelor nu a fost nimeni interesat de acest Master Plan, EXCEPȚIE făcând FSTFR care și-a trimis un om, în persoana d-lui Liviu Grab ca reprezentant al sindicatelor.
Deci :vă așteptîm cu propuneri(ptr. CFR Călători și SNCF Infra).
Părerea d-tră contează. Exprimați-o.