Mitingul a fost aprobat

Scopul manifestarii îl constituie exprimarea protestului fata decititi aici Articol despre MITINGUL din 28.11.2013

SHARE

159 Responses

  1. În 28.11.2013 am fost la MITINGUL organizat de Alianța Națională Sindicală Feroviară ( ANSF) unde au participat circa 400 Ceferiști.
    Multumesc colegilor care au participat la MITING. Am fost și eu foarte multumit de cum s-a desfăsurat acest MITING, deoarece cei care au participat, s-a observat că au dorit să participe la MITING pentru a-și spune nemultumirile care în ultimul timp s-au adunat prea multe ,pentru ca nu mai pot să suporte nemultumirile care în ultimul timp s-au adunat prea multe .

  2. Toate nemulțumirile pentru care s-a protestat la MITINGUL organizat de Alianța Națională Sindicală Feroviară ( ANSF) în 28.11.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor între orele 11.00-13.00 unde au participat circa 400 Ceferiști salariați ai CFR Călători, ai CNCF,,CFR,,SA , ai CFR Marfă, ai Spitalelor CFR , precum și Pensionari CFR au fost rediscutate între orele 13.00-15.00 de reprezentanții ANSF împreună cu reprezentanții Ministerului Transporturilor și cu Conducerile Private ale Unităților Feroviare de Stat. S-a subliniat faptul că scăderea numărului de călători plătitori la CFR Călători se datorează în primul rând degradării continue a infrastructurii feroviare de stat ce este permanent subfinanțată și datorită lipsei de investiții în Automotoare noi pentru CFR Călători, în Rame Electrice noi pentru CFR Călători, în Locomotive noi pentru CFR Călători și în vagoane noi pentru CFR Călători și în aceste condiții membrii de sindicat ai ANSF ce reprezintă majoritatea mecanicilor de locomotive de călători de la CFR Călători (și majoritatea Traficului de pe CREÎR Timișoara și CREÎR Craiova, personal de automatizări feroviare, de la linii, salariați de la Revizii de vagoane, conductori și șefi tren etc.) după ce au organizat 3 Mitinguri de protest în o jumătate de an 2013 urmează să intre în Grevă Tehnică , respectiv se va ieși din Depourile de Locomotive numai cu Locomotivele, Automotoarele și Ramele Electrice ce sunt Apte de Drum conform Instrucțiunilor în vigoare până vor începe să se vadă investițile în Automotoare noi pentru CFR Călători, în Rame Electrice noi pentru CFR Călători, în Locomotive noi pentru CFR Călători și în vagoane noi pentru CFR Călători.

  3. Azi 28.11.2013 am fost la MITINGUL organizat de Alianței Naționale Sindicale Feroviare ( ANSF) unde au participat circa 400 Ceferiști.
    Multumesc colegilor care au participat la acest MITING. Am fost foarte multumit de cum s-a desfăsurat acest MITING, deoarece cei care au participat, s-a observat că au dorit să participe la MITING pentru a-și spune nemultumirile care în ultimul timp s-au adunat prea multe ,pentru ca să mai poată să le suporte.
    Cred că, dacă se făcea un sondaj cu cei care doreau să participe la acest MITING ( fără să suporte cineva vreo consecintă) în proportie de 90% din salariati CFR erau prezenti acolo.
    Din păcate la cei din ANSF nu se putea aproba un convocator (de administratia CFR Călători) ca la cei de la FMLR (când au organizat miting), pentru a participa linistiti la acest miting.
    Dar, la mitingul FMLR nu s-au strigat nemultumiri ,,cu voce tare” pentru a nu deranja.
    Dar să revenim la MITINGUL nostru , am fost multumit de ce am văzut acolo, de felul cum s-a protestat în numele multor salariati nemultumiti de la Calea Ferată (care nu au putut fi liber sau în concediu, pentru a fi alături de noi). Ramâne să vedem și rezultatele (care după părerea mea acest miting va rezolva mai multe din nemultumirile noastre).

  4. Azi 28.11.2013 circa 400 Ceferiști membrii de sindicat ai Alianței Naționale Sindicale Feroviare ( ANSF ) au protestat între 11.00-13.00 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor contra falimentării nejustificate a sistemului feroviar de stat. Protestatarii au arătat că toate Unitățile Feroviare de Stat au de suferit că după Revoluție nu s-a mai investit în infrastructura feroviară de stat și în consecință aceasta se degradează continuu apărând din ce în ce mai multe restricții de viteză și limitari de viteză ce scad permanent viteza comercială a trenurilor de călători ceea ce are ca efect adevărate călătorii în timp pentru a parcurge o distanță mai mare cu trenurile de călători și care determină călătorii să se mute pe transportul rutier. Faptul că nu se investește și în automotoare noi, rame electrice noi și vagoane noi la CFR Călători de asemenea determină călătorii să se mute pe transportul rutier. S-a discutat foarte mult pe tema autorizațiilor de călătorie și a permiselor ceferiștilor și pensionarilor CFR, precum și despre declinul veniturilor salariale ale personalului feroviar din ultimii 5 ani, precum și despre nejustificatele anulări ale trenurilor de călători ale CFR Călători etc. Toate aceste subiecte au fost rediscutate între 13.00-15.00 cu reprezentanții Ministerului Transporturilor și cu Conducerile Private ale Unităților Feroviare de Stat.

  5. CFR-iștii ce sunt liberi în programul de lucru sau care sunt în Concediul de Odihnă vor fi la Miting în 28.11.2013 între 10.30-13.00 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor, alături de domnul Maxim Rodrigo Gabriel și vor protesta în numele ANSF, a FEDERATIILOR SINDICALE afiliate la ANSF , a sindicatelor afiliate la ANSF, a tuturor membrilor de sindicat afiliați la ANSF.

  6. Voi fi la Miting în 28.11.2013 între 10.30-13.00 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor, alături de domnul Maxim Rodrigo Gabriel și vom protesta în numele ANSF, a FEDERATIILOR SINDICALE afiliate la ANSF , a sindicatelor afiliate la ANSF, a tuturor membrilor de sindicat afiliați la ANSF.
    Vom protesta pentru că ne pasă de viitorul CĂI FERATE ROMÂNE , protestăm și pentru păstrarea locurilor de muncă, împotriva degradării continue a conditiilor de munca, vom protesta contra desființărilor unor puncte de lucru, SELC-uri și/sau Depouri de Locomotive ce duc la navetă neplătită , dar si contra degradării condițiilor de odihnă în dormitoarele existente, vom protesta pentru că nu se fac investiții în Automotoare noi, Rame Electrice noi și vagoane noi pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA, vom protesta pentru că nu suntem de acord cu anulările de trenuri de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA din 2013 și din 2014 etc.

  7. Activitatea administratiei SNTFC CFR CALATORI nu cred ca consta in informarea salariatilor despre activitatea sindicatelor, cred ca aceasta trebuie sa aiba in vedere rezolvarea obiectivelor enumerate de domnul Nicu mecanicul. Este timpul ca sa mergem la miting pentru a reaminti administratiei CFR Calatori care ii sunt obligatiile.

  8. În comentarile mele anterioare făceam referire la contopirea, unirea, alianța-cum vreți dumneavoastră s-o spuneți-a tuturor forțelor(răului) împotriva singurei federații sindicale care mei apără drepturile membrului de sindicat-FSTFR- iar acum și ANSF(semne bune).
    Deci, se poate observa cum cele două federații-FML și FNFMC- s-au aliat cu SNTFC-ul, împotriva membrilor de sindicat pe care mai spun ei că-i reprezintă. Așa înteleg cei „aleși” de membrii lor de sindicat, să le apere drepturile. Îmi pare rău că și de data asta am avut dreptate, speram din tot sufletul să mă înșel, dar… . Îmi pare rău că văd și simt, cum cei pentru care sunt înfințate sindicatele, pentru apărarea drepturilor(care sunt tot mai puține, cu fiecare CCM semnat de aceștia, pentru și în numele nostru), sunt vânduți de proprii lor aleși. Și pentru ce? Pentru ca ei și numai ei(aleșii!!!), s-o ducă bine, să aibe avantaje numai de ei știute(specialiști…) și managerii privați.
    PENTRU ca RĂUL să TRIUMFE, OAMENI BUNI TREBUIE să NU FACĂ NIMIC. Deci, nu faccccceți. Stați și lăsați-vă călcați în picioare, de cei care ne vor numai plătitori de impozite, sclavi pe plantațile lor, niște roboți fără creier care sunt conduși printr-un fir nevăzut dar simțit.
    Acesta este crudul adevăr http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000546653&id_inst=3
    Pentru ce mai plătim cotizația sindicală, dacă…. . Vă las pe d-tră să continuați.
    Părerea mea contează. A dumneavoastră?

  9. Cred că Compartimentul de Informare al FSTFR ar trebui să-i transmită compartimentului de informare al SNTFC CFR Călători SA că există o strofă din Peneș Curcanul de Vasile Alexandri la care noi ne gândim de fiecare data când primim sau auzim de comunicate și informări ale compartimentului de informare al SNTFC CFR Călători SA de genul că Tribunalul București și Curtea de Apel București au respins ca NEÎNTEMEIATĂ acțiunea formulate de către FSTFR împotriva CFR Călători și a FNFMC precum și a AFTF fără a preciza că în instantă FNFMC nu a formulat înscrisuri contra FSTFR, iar AFTF a invocat excepția calității procesuale a acestuia în acel proces, excepție care s-a admis fapt pentru care AFTF nu mai face parte din acel proces , dar că totuși la Curtea de Apel București fără a face Apel a solicitat nejustificat 500 lei cheltuieli de judecată și fără a preciza că în instantă CFR Călători a solicitat instanței să retină că nu a emis nici un act referitor la sediul FSTFR sau la cotizația acestora și că în consecință nu se impune Ordonanța Prezidențială și fără a reveni asupra informării incomplete pentru a preciza că FSTFR a introdus la Curtea de Apel București Contestație în anulare a Sentinței Civile nr. 7350 din 22.08.2013 menținută prin Decizia Civilă nr. 105 din 31.10.2013 pe motivul că la dosar nu s-a mai găsit ,,Apelul,, făcut de FSTFR deși acesta are înregistrare în prima zi de la pronunțare atât la Tribunalul București , cât și la Curtea de Apel București pe Portal Instanțe, respectiv că în situații de genul celei prezentate mai sus ne gândim la următoarea strofă :
    ,,Toţi dorobanţi, toţi căciulari,
    Români de viţă veche,
    Purtând opinci, suman, iţari
    Şi cuşma pe-o ureche.
    Ne dase nume de Curcani
    Un hâtru bun de glume,
    Noi am schimbat lângă Balcani
    Porecla în renume! ,, .

  10. Rugăm COMPARTIMENTUL DE INFORMARE al SNTFC CFR Călători SA ca pe viitor când vor să înformeze salariatii CFR despre activitatea FSTFR să vină cu date corecte.
    COMPARTIMENTUL DE INFORMARE al SNTFC CFR Călători SA ar trebui să dea spre informarea salariatilor si despre faptul că FSTFR a fost singura federatie care a solicitat SNTFC CFR Călători SA întrunirea Comisiei Mixte Patronat Sindicate pentru nerespectarea obligațiilor stabilite prin CCM la nivel de SNTFC CFR Călători SA și anume discutarea unor articole din CCM care prevedeau :
    – la sfârșitul trimestrului I al anului 2013 părțile se vor întâlni în vederea negocierii drepturilor salariale (salariului pe anul 2013) și a clauzelor referitoare la condițiile de muncă;
    – salariatii vor beneficia de ajutorul material pentru recuperarea forței de muncă…;
    – Salariatii definitivați se vor bucura de stabilitate în muncă;
    – materiale igienico-sanitare se acordă, obligatoriu și gratuit , conform Anexei 4, persoanelor care își desfășoară activitate în locuri de muncă al căror specific impune o igienă personală deosebită;
    – Patronatul se va abține de la orice formă de condiționare , constrângere sau limitare a exercitării funcțiilor membrilor de conducere ale sindicatelor;
    Dacă administratia SNTFC CFR Călători SA tot vrea să comunice cu salariati CFR astfel, să le răspundă salariatilor CFR Călători de ce nu a dispus întrunirea Comisiei Mixtă Patronat Sindicate?
    În concluzie ADMINISTRATIA SNTFC CFR Călători SA consider că ar trebui să se ocupe de eficientizarea serviciului de transport feroviar de călători, de reducerea pierderilor societății și de îmbunătățirea nivelului de venituri ale societății și al salariaților .
    HAIDETI LA MITING să îi aducem aminte administratiei SNTFC CFR Călători SA care ar trebui să fie principalele obligatii ale domnului manager privat.

  11. Citind comentariul lui Penees Curcanu prin care se întreba cu ,, ce se ocupă compartimentul de informare al SNTFC CFR Călători SA??? ,, . Îmi aduc aminte de o strofă din Peneș Curcanul de Vasile Alexandri :
    ,,Toţi dorobanţi, toţi căciulari,
    Români de viţă veche,
    Purtând opinci, suman, iţari
    Şi cuşma pe-o ureche.
    Ne dase nume de Curcani
    Un hâtru bun de glume,
    Noi am schimbat lângă Balcani
    Porecla în renume! ,, .

  12. Oare la comanda cui a transmis compartimentul de informare al SNTFC CFR Călători SA asemenea informații ( incomplete) ȘI CU CE INTERES? Oare administrația CFR Călători este străină de acest comunicat? Oare conducerea SNTFC CFR Călători SA are ca principal scop urmărirea activității FSTFR și de a dezinforma salariații CFR prin comunicate de acest gen? Cu ce scop? Oare conducerii SNTFC CFR Călători SA îi este teamă de FSTFR , dacă recurge la astfel de DEZINFORMĂRI?
    FITI ,, BĂRBATI” domnilor din conducerea SNTFC !
    FSTFR nu este învinsă și nu va fi învinsă!

  13. De ce se ocupă compartimentul de informare al SNTFC CFR Călători SA??? Au trecut la informarea tuturor celor din rețeaua RENTRAND printr-un mail în care, chipurile au caștigat un proces împotriva FSTFR…. De fapt un fâsss de proces pe ordonanța prezidențială la care nu se știe cum au disparut acte din dosar…practic pe acest motiv s-a respins ORDONANȚA PREZIDENȚIALĂ. Vedeți aici… http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000546653&id_inst=3 … data când s-a pronunțat la tribunal sentința (22 aug 2013) si data la care a fost înregistrat APELUL (calea de atac, recurs… 23 aug 2013). La apelul din 31 oct 2013…SURPRIZĂ – a disparut din dosar APELUL … Dovada faptului că actele respective au fost depuse la dosar de FSTFR se face prin contestația în anulare introdusă de către aceasta, după care vom mai vedea dacă mai au chef de a face informări prin COMPARTIMENTUL DE INFORMARE al SNTFC CFR Călători SA. Sincer, nu mă așteptam să spună despre dosarele fără număr câștigate de FSTFR și sindicatele afiliate la FSTFR pentru care acum impun diverse eșalonări și reeșalonări ordonate prin amenințări, dar cel puțin credeam că pot fi corecți în a informa ( tot prein vestitul compartiment) că au pierdut la CURTEA DE APEL BUCUREȘTI în recursul introdus pentru anularea reprezentativității ANSF (la care FSTFR este afiliată)…. IREVOCABIL!!!! (vedeți aici… http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000462327&id_inst=2 )

  14. Vom fi la Miting în 28.11.2013 alături de domnul Maxim Rodrigo Gabriel , vom protesta în numele ANSF, a FEDERATIILOR SINDICALE afiliate la ANSF , a membrilor de sindicat afiliați la ANSF.
    Vom protesta pentru că ne pasă de viitorul CĂI FERATE ROMÂNE , protestăm și pentru păstrarea locurilor de muncă, pentru degradare conditiilor de munca, pentru desființarea unor puncte de lucru ce duc la navetă neplătită , dar si pentru degradarea condițiilor de odihnă în dormitoarele existente etc.
    Protestăm împotriva presiunilor de tot felul pe care administratia o face asupra salariatilor si asupra liderilor de sindicat ce nu sunt de acord cu abuzurile din calea ferata .
    Protestăm si împotriva acestor ,,Managerii Privaţi numiţi la Căile Ferate Române pare că lucrează mai degrabă pentru companiile competitoare,, așa cum reiese și din afirmațiile făcute de Ministrul Transporturilor – doamna Ramona Mănescu ( așteptăm ca Ministrul al Transporturilor să ia măsuri în acest sens ) .
    Protestăm și pentru Mersul de Tren aprobat pentru anul 2014 ce va conduce, inevitabil, la pierderi de locuri de muncă, ținând cont că și pentru anul 2014 sunt prevăzute noi anulări de trenuri de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA etc

  15. Trebuie sa venim la miting sa-i aratam d-lui manager privat Dorobantu ca nu represaliile luate in potriva noastra ne scot in strada ci proastele decizii in care persista in ceea ce priveste CFR-ul de stat in favoarea celui privat. Sa-i reamintim D-lui Dorobantu ca o sectie micuta cum e Buc. – Oltenita care a fost dusa in paragina in mod voit si pe care mai circula doar un tren ziua si unul noaptea acum este o sectie foarte rentabila cu OPT perechi de trenuri? Ne santajeaza pe propii nostri bani care ne-au fost opriti ani de-a rindul, in mod abuziv, facindu-ne iresponsabili ca n-ii recuperam cu ajutorul executorilor cind de fapt noi am fi fost de acord sa-i luam in 12 rate si nu pe toti odata si asta tocmai pentru ca noi cei iresponsabili ne-am gindit la povara grea a CFR-ului?

  16. Voi fi acolo in 28.11.2013, mi-am luat c.o. si imi folosesc si ultimele foi din permis (din alea sase pentru care am platit impozit 240 de lei) ca atit a mai ramas din dreptul meu de ceferist.
    Bine ar fi sa vina cit mai multi, dar mari lideri “specialisti” de la celelalte federatii reprezentative (zic ei, dar pe cine mai reprezinta de fapt?) au ales calea unui “Comunicat” ca forma de protest, spunind in teritoriu ca ce-or sa faca 200-300 de “zbanghi” .
    Poate asa o fi, dar “zbanghii astia” vor striga si pentru ceilalti nemultumiti (care nu vor sa-si dea seama sau sunt tinuti amortiti) adevarurile care trebuiesc spuse!
    Ne inselam singuri (cu voia sau fara voia noastra) daca mai credem ca problemele noastre le vor rezolva altii fara ca noi sa miscam ceva!
    DACA SUNTEM CONVINSI CA TREBUIE SA NE IMPLICAM SA FIM ALATURI DE LIDERII ALESI DE NOI SI SA SUTINEM ACUM SI IN CONTINUARE, CU PERSEVERNTA, APARAREA DREPTURILOR NOASTRE , VOM GASI SOLUTII DE REDRESARE!
    Eu si inca un coleg am hotarit sa venim la miting, ceilalti colegi care nu vor putea participa datorita serviciului VOR PURTA O BANDEROLA ALBA IN SEMN DE SUSTINERE SI SOLIDARITATE, ca inca o dovada ca NEMULTUMIRILE SUNT ALE NOASTRE, ALE TUTUROR!

  17. NU-L LĂSĂM SINGUR . VOM FI LA MITING în 28.11.2013. SA ARATAM CA NE PASA DE VIITORUL CFR ,AL NOSTRU PANA LA URMA. NU-L LĂSĂM SINGUR CA SĂ ARATĂM CĂ NE PASĂ de viitorul CFR CĂLĂTORI.

  18. Avem totul european in romania preturi,economie,gandire,numai trai si venituri europene nu avem ,este timpul sa esim din casa pentru ca daca stam si privim numai cum se bate Rodrigo cu administratia si spunem ca nu face nimic pentru noi o sa fie vai de noi ciar o sa ajungem in lumea a treia.NU-L LASATI SINGUR DOMNILOR COLEGI SA ARATAM CA NE PASA DE VIITORUL CFR ,AL NOSTRU PANA LA URMA. NU-L LASATI SINGUR ESITI DIN CASA SA ARATAM CA NE PASA.

  19. Vom protesta impotriva clasei politice, impotriva politicienilor, impotriva guvernului, impotriva ministerului transporturilor, impotriva menegerului privat de la sntfc. Impotriva celor care in loc sa numeasca ,,meseriasi,, la conducere, numesc tot felul de politruci(politizeaza) pe functii. Toti acestia ne vor sclavii lor, ne vor niste roboti fara creier, ne vor numai platitori de taxe si impozite, ne vor tot salariul cistigat cu sudoare, nervi.
    Vom protesta impotriva tuturor lipsurilor de tot felul, incepind de la banala matura si terminind cu drepturile cistigate in instanteaaa[ la care menegerul privat se preteaza la santaj, la presiuni de tot felul, etc].
    Parerea mea conteaza.

  20. Protestăm în data de 28.11.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că constatăm că nu mai există dialog social și pentru că observăm că în schimbul dialogului social există foarte multă dezinformare și deformare a realităților.

    1. Dezinformare si deformarea realitatii , doar atat ?
      Cum ramane cu abuzurile , hartuirea , calomnia, amenintarile de tot felul si bataia de joc la adresa salariatilor CFR Calatori , practicate de conducerea societatii.

  21. Protestăm în data de 28.11.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că constatăm că nu mai există dialog social și pentru că nu suntem de acord ca pentru orice avansare la care se tine concurs de ocupare a respectivului loc de muncă să se pună ca principală condiție semnarea eșalonării drepturilor salariale neplătite pentru drepturi salariale castigate în instantă , dar și pentru drepturi salariale viitoare ce se vor câștiga în instanțe, pentru că nu suntem de accord cu amenințări de desființări de Depouri de Locomotive, de SELC-uri sau Puncte de Lucru dacă salariații nu semnează eșalonarea drepturilor salariale neplătite pentru drepturi salariale castigate în instantă , dar și pentru drepturi salariale viitoare ce se vor câștiga în instanțe etc.

  22. Protestăm în data de 28.11.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că nu suntem de acord cu reducerile de normă lunară când de fapt se depășea norma lunară și nu suntem de accord cu reducerea corespunzătoare a salariului lunar : 8 luni din 12 luni din anul 2013 la toți salariații SNTFC,,CFR Călători,, SA.

  23. Protestăm în data de 28.11.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că vrem ca Reprezentanţii Statului Român să înţeleagă că Romania si românii au nevoie de transportul feroviar, respectiv că promovarea transportului feroviar este o obligaţie a statului și la fel și susținerea transportului pe calea ferată este tot o obligație a Statului Român, aşa cum se întâmplă peste tot în lume.

  24. Protestăm în data de 28.11.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că trebuie stopat declinul, pentru că noi salariații Unităților Feroviare de Stat reprezentăm Calea Ferată de care România şi românii au nevoie.
    Protestăm în data de 28.11.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru ca să arătăm că sistemul de transport feroviar trebuie să se dezvolte pentru că:
    – este cel mai sigur şi mai puţin poluant;
    – a rezistat şi rezistă în situaţii critice de climă, fenomene naturale sau război;
    – reabilitarea şi modernizarea căii ferate şi a materialului rulant vor crea locuri de muncă;
    – suntem europeni şi peste tot in jurul nostru se construiesc şi se modernizează căile ferate.

  25. Protestăm în data de 28.11.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor contra Dispretului cu care sunt tratați ceferistii, care sunt sancționați de multe ori fără un motiv real și cu exces de zel, mai ales daca incearca sa atraga atentia factorilor de decizie din administratie asupra unor probleme obiective (lipsa de materiale, depasire de program
    de lucru, conditii de munca improprii, ore suplimentare sau dacă obligă prin instanțe la plată Unitățile Feroviare de Stat către proprii salariați a drepturilor salariale neplătite salariaților , etc.).

  26. Protestăm în data de 28.11.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru lipsa negocierii la SNTFC ,,CFR Călători,, SA a salariului pe anul 2013 (nu s-a negociat Anexa nr. 1 la CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,, SA, așa cum prevedea CCM-ul SNTFC,,CFR Călători,, SA pe anii 2012-2014, până la sfârșitul lunii martie 2013).

  27. Protestăm în data de 28.11.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că Mersul de Tren valabil pe anul 2014 este redus din nou , față de anii anteriori,pentru SNTFC,,CFR Călători,, SA, fapt ce sporește nesiguranța locurilor de muncă, întrucât prestația S.N.T.F.C,,CFR Călători,, SA continuă să scadă și în anul 2014.

  28. Protestăm în data de 28.11.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor contra degradării conditiilor de munca, prin desființarea unor puncte de lucru fără consultarea organizațiilor sindicale din care fac parte salariații din punctele de lucru ce se desființează , ce duc la navetă neplătită , dar si pentru degradarea condițiilor de odihnă în dormitoarele
    existente etc.

  29. Protestăm în data de 28.11.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor contra concedierilor collective din Unitățile Feroviare de Stat ce reprezintă singura alternativă identificată si aplicată in mod repetat de către managerii din Unitățile Feroviare de Stat pentru „eficientizare”(singura constantă a programelor de reorganizari, restructare si eficientizare).
    Solicitam ca aceste „planuri de eficientizare” prin concedieri sa fie stopate cel putin pina la finalizarea programelor de investitii, retehnologizare si refacere a infrastructurii feroviare si a materialului rulant (calatori si marfa) al operatorilor de transport feroviar de stat.

  30. Protestăm în data de 28.11.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor contra închiderilor de noi linii și contra închirierii altor linii, prevăzute pentru anul 2014, prin acordul Guvernului României cu FMI.

  31. Protestăm în data de 28.11.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru lipsa investițiilor în ultimii ani în Infrastructura Feroviară de Stat (CNCF – CFR SA), ceea ce face să scadă permanent viteza comercială a trenurilor de călători , fapt ce conduce la îndepărtarea călătorilor care circulă cu trenurile de călători (mulți călători se reorientează, din această cauză, spre transportul rutier de călători) etc.

  32. Protestăm în data de 28.11.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru nesiguranta locurilor de munca datorată anularilor nejustificate, în anul 2013, a peste 150 de trenuri de calatori/zi din cele 1.400 trenuri de calatori/zi ale S.N.T.F.C.-CFR Călători SA din
    Mersul de Tren aprobat pentru anul 2013 de toți factorii decidenți , anulări de trenuri de călători ce vor conduce, inevitabil, la pierderi de locuri de muncă, ținând cont că și pentru anul 2014 sunt prevăzute noi anulări de trenuri de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA etc.

  33. Protestăm în data de 28.11.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că nu suntem de accord cu anularea trenurilor de călători ale SNTFC ,,CFR Călători,, SA din anul 2013 fără a se tine cont că
    prin HG nr. 74/2012, se prevedea, pentru anii 2012, 2013, 2014 și 2015, aceeași prestație anuală, respectiv același număr de trenuri de călători/ zi timp de 4 ani. În realitate, în anul 2013, s-au anulat peste 150 trenuri de călători zilnice, din cele 1.400 trenuri de călători zilnice ale SNTFC,,CFR Călători,, SA și nu înțelegem de ce managerii privati de la operatorii de transport feroviar de călători consideră că aceste trenuri de călători anulate de SNTFC,,CFR Călători,,SA sunt foarte rentabile pentru ei și de ce pentru managerul privat de la SNTFC,,CFR Călători,,SA nu sunt rentabile.
    De altfel și Ministrul Transporturilor – doamna Ramona Mănescu a afirmat că : ,,Managerii Privaţi numiţi la Căile Ferate Române pare că lucrează mai degrabă pentru companiile competitoare,,.

  34. Protestăm în data de 28.11.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor și solicităm stoparea dispretului fată de ceferisti manifestat prin anularea sau diminuarea facilitatilor de călătorie pe calea ferată. Motivatiile economice sustinute de catre guvernanti in mentinerea acestei stări de fapt sunt demontabile si nu-i diferentiază de cei pe care i-au inlocuit la putere si pe care i-au blamat la timpul respectiv pentru măsurile impuse.

  35. Protestăm în data de 28.11.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor contra declinului veniturilor salariale ale personalului feroviar din ultimii 5 ani, impus si realizat de angajatori sub pretextul crizei economice sau redresarii financiare a unităților feroviare de stat, pret platit fără rost numai de marea masă a salariatilor, prin suspendarea multor drepturi salariale și/sau prin reduceri de normă lunară și corespunzător prin reducerea salariului lunar, – ultimul exemplu : 8 luni din 12 luni la toți salariații SNTFC,,CFR Călători,, SA .

  36. Protestăm în data de 28.11.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor contra falimentării sistemului feroviar ce se datorează diverselor strategii care au fost și sunt aplicate Unităților Feroviare de Stat, neadecvate necesităților de transport ale călătorilor și mărfurilor si care sunt în contradictie cu ceea ce se întâmplă în acest sector in țările din Uniunea Europeană .

  37. Ministrul Transporturilor – doamna Ramona Mănescu a afirmat că : ,,Managerii Privaţi numiţi la Căile Ferate Române pare că lucrează mai degrabă pentru companiile competitoare,,.
    Totuși trebuie să reținem că solicitarilor care vor fi facute la mitingul organizat de ALIANȚA NAȚIONALĂ SINDICALĂ FEROVIARĂ (ANSF) în data de 28.11.2013 între orele 11.00-13.00 în Parcul din fața Ministerului transporturilor, nu s-a răspuns decât partial de Ministrul Transporturilor – doamna Ramona Mănescu prin declarațiile date pe care le puteți citi pe :
    http://www.realitatea.net/ministrul-transporturilor-ramona-manescu-nemultumiri-fata-de-managerii-privati_1324068.html#ixzz2ldMV6XYI

    1. Pana si Ministru Transporturilor- doamna Ramona Mănescu prin declarațiile date a afirmat că : ,,Managerii Privaţi numiţi la Căile Ferate Române pare că lucrează mai degrabă pentru companiile competitoare,,,ramane doar sa ia masuri pe care nu se grabeste sa le ia,de exemplu fostul Director General actual Manager Privat Domnul Valentin Dorobantu,nu a facut nimic pentru redresarea CFR Calatorii dar in schimb a devenit Manager Privat pe un salariu mult, mult (imens) si face jocurile operatorilor privati,lasand fara servici mii de ceferisti , au revenit la SNTFC CFR Calatori toate filialele ce nu aduc o contributie majora pt SNTFC Calatori SA, in schimb SC CFR SCRL Brasov SA care consider ca era cea mai importanta dintre toate cele revenite inapoi a fost lasata la voia intamplari , acolo unde o parte din salariati lucreaza pt SNTFC Calatori iar cealanta parte lucreaza pentru concurenta SNTFC Calatori adica operatorii privati dar salariile le sunt platite de SNTFC Calatori,oare asta sa fie motivul domnului Manager Privat sa dea trenuri si sa repare la operatorul privat?Parerea mea este ca atata timp cat a fost Director General nu avea cum aceiasi persoana sa ajunga Manager Privat, nu ii vad rostul ,decat un salariu enorm mai mare .
      Domnul Manager Privat in loc sa se ocupe sa rezolve bunul mers a SNTFC CFr Calatorii SA se ocupa sa informeze salariatii de actiunii a FSTFR,dar de ce nu informeaza salariatii despre ce face domnia sa pentru acestia,stie ca domnul Presedinte Maxim Rodrigo este un ghimpe in coasta care lupta petru toti salariatii, nu numai pentru cei pe care ii reprezinta si pentru toti, si ca nu poate face intelegeri ca cu ceilanti,asa ca domnule Manager Privat daca sunteti barbat ,dati-va demisia .

    2. Activitatea unui Manager Privat- Dorobantu Valentin
      -desfiintarea de trenuri si cedarea acestora catre firmele private in mod permanent
      -trimiterea in somaj a mii de salariati
      -diminuarea salariului prin zile fara plata
      -incearca esternalizarii prestatiei de manevra pentru a o ceda tot operatorului privat
      -neplata la timp a deciziilor definitive si irevocabile castigate in instanta etc,o adevarata activitate care face compania profitabila , dar poate pentru buzunarul domniei sale.