MITINGUL DE PROTEST A FOST APROBAT

Primăria Municipiului București a aprobat desfășurarea Mitingului de protest din data de 22.04.2016 organizat de către ALIANȚA NAȚIONALĂ SINDICALĂ FEROVIARĂ la Bucuresti, în Parcul Gării de Nord, aleea centrală, latura dinspre Ministerul Transporturilor, în spațiul delimitat de forțele de ordine …vedeți aici aprobarea pentru miting

SHARE

26 Responses

  1. Trebuie sa mergem la Miting pentru a spune un nu hotarat pentru Exploatarea prin munca si pentru a solicita sa avem Munca decenta ce presupune: ,, protectie sociala in caz de boala , accident de munca, sarcina si pentru orice alta problema cu care se confrunta salariatul de-a lungul vietii . ,, si trebuie sa fim la miting : ,,Pentru a arata cu degetul si a striga RUSINE catre aceasta conducere a CFR Calatori SA care pune cu buna stiinta in pericol siguranta calatorilor pe calea ferata prin noua metoda simpla dar eficace, aceea de a obosi fizic si psihic MECANICUL DE LOCOMOTIVA. ,, prin locomotive ce sunt sicrie ambulante si nimeni nu se ocupa de repararea lor si
    ,, Mecanicii de locomotiva sint obligati sa iasa la drum cu locomtotive ce necesita foarte multe reparatii si le fac impropii efectuarii de serviu pe calea ferata, astfel enumeram unele probleme de care nu se ocupa cele doua conduceri ( a reparatorilor de locomotive si a CFR Calatori ) :
    – Etanseitatea posturilor de conducere – aveti foarte multi mecanici ce acuza dureri in diferite parti ale corpului datorita frigului pe care il indura pe timp cu temperature scazuta
    – Geamurile de pe partea mecanicului defecte – aveti deja doua cazuri de mecanici ce si-au rupt miinile incercind sa inchida aceste geamuri. Cite cazuri doriti sa se mai intimple pentru a se cumpara acele nenorocite de cabluri ce asigura functionarea corecta a geamurilor?
    – Adevarate lacuri de ulei in dreptul compresoarelor – cu podelele de cauciu desprinse si alunecoase, un pericol real pentru mecanici cind schimba posturile de conducere.
    Mai sint si alte neajunsuri ce concura indirect la siguranta circulatiei prin cresterea pericolului pe calea ferata si carora mecanicul de locomotiva trebuie sa le faca fata.
    Poate rindurile de mai jos va pune pe ginduri Domnule Nicolae Petrisor si va spune cui ar trebui sa aplicati amenzi pentru pericitarea sigurantei circulatiei.
    – Lipsa becurilor la aparatele de masura si control de pe pupitrul de comanda din postul de conducere – in timpul mersului pe timpul noptii, in loc ca mecanicul sa fie atent la semnale si la ce se intimpla pe calea ferata el, trebuie sa aprida becul in cabina de conducere pentru a fi atent la valorile indicate de manometrele neiluminate pentru a nu “praji” motoarele de tractiune si altele.
    – Iluminarea proasta a caii de rulare datorita farului si becurilor coltare care ilumieaza la o aruncatura de bat, in cel mai fericit caz, la foarte multe locomotive. Stergatoarele geamurilor frontale – practic exista, functioneaza dar, sint fara de nici un folos. Incepind cu viteze ceva mai mari, vezi cum lamele de stergator se indeparteaza de geam si atunci mai sterge ce? Sau nu sterge nimic asa cum se intimpla la majoritatea locomotivelor si la fel ca si mai sus mecanicul circula orbeste fara sa stie ce-l asteapta in fata.
    – Lipsa oglinzilor care-I permit mecanicului sa observe pericolele ce apar de-a lungul trenului si eventualele semnale date de agentii ce participa la defilarea trenului
    – Si poate si altele pe care momentan nu mi le amintesc dar mai sint cu siguranta. ,, .

  2. Mecanicul Somnoros dupa reducerea odihnei la cap de sectie arata ca trebuie sa fim la miting : ,,Pentru a arata cu degetul si a striga RUSINE catre aceasta conducere a CFR Calatori SA care pune cu buna stiinta in pericol siguranta calatorilor pe calea ferata prin noua metoda simpla dar eficace, aceea de a obosi fizic si psihic MECANICUL DE LOCOMOTIVA. ,, .
    Mecanicul Somnoros pentru ca este privat de odihna de catre prezenta conducere actuala a CFR Calatori care nu tine cont ca : ,, In primul rind mecanicii de locomotiva fac serviciu pe sicrie ambulante. Sint obligati sa iasa la drum cu locomtotive ce necesita foarte multe reparatii si le fac impropii efectuarii de serviu pe calea ferata . ,, .
    Mecanicul Somnoros spune in comentariul sau ca nu trebuia privat de odihna la cap sectie pentru ca astfel cand se urca pe locomotiva trenului care este plin[ de lipsuri ;i care necesita foarte multe reparatii ce nu sunt facute de reparatorii de locomotiva ce sunt nejustificat in insolventa si toate astea ca se permite de Ministerul Transporturilor sa existe doua conduceri : una pentru reparatorii de locomotiva si alta pentru mecanicii de locomotiva care sa isi paseze responsabilitatile fara a face nimic nici macar atunci cand exista bani, in loc ca Ministerul Transporturilor sa intervina si sa spuna : ori fuziune prin absorbtie a SCRL Brasov SA la SNTFC,,CFR Calatori,,SA pentru a avea o singura conducere atat mecanicii de locomotiva cat si reparatorii de locomotiva, ori sa se treaca o parte din reparatori ca angajati ai SNTFC,,CFR Calatori,,SA pentru reparatiile curente si cealalta parte sa ramana in insolventa pe care si-o doreste si sa sfirseasca cum isi doreste …In concluzie conducerea actuala a CFR Calatori si a Ministerului Transporturilor trebuia sa nu se micsoreze odihna la cap sectie decat acolo unde era pra mare (si asta din cauza ca s-au anulat trenuri de calatori ce nu pot fi imperecheate astfel incit sa se asigure 6 sau 7 ore de odihna la cap de sectie, din care o parte din timp este folosita pentru deplasare la dormitor, pentru masa etc ) ci pentru eficientizare trebuia redusa TESA din SCRL BRASOV SA si in special cea care ia introdus in insolventa si care ii mentine in insolventa si ntrebuia o singura conducere macar pentru reparatorii de la intretinerea zilnica a locomotivelor si pentru mecanici de locomotiva si asta ar fi insemnat eficientizarea activitatii si nu obtinerea de cat mai multi mecanici somnorosi …

  3. Scrisoare deschisa catre Directorii conduceri CFR Calatori SA si celor de la siguranta circultiei de la un Mecanic somnoros
    De ce trebuie sa fim la miting?
    Pentru a arata cu degetul si a striga RUSINE catre aceasta conducere a CFR Calatori SA care pune cu buna stiinta in pericol siguranta calatorilor pe calea ferata prin noua metoda simpla dar eficace, aceea de a obosi fizic si psihic MECANICUL DE LOCOMOTIVA.
    Acesta a fost raspunsul conducerii domnule director Nita Robert Pastorel la sesizarea facuta de catre un mecanic de locomotiva in luna februarie ca nu are unde se odihni atunci cind ajunge si remizeaza locomotive in Depoul BC?… sau faptul ca dupa marirea de salarii ( care, la calea ferata din cite stiu nu s-a mai facut de foarte multa vreme) mecanici de locomotiva luau ceva mai mult la salariu decit multi ingineri?
    Ei bine Domnule director, banii cistigati de mecanici de locomotiva sint meritati cu virf si indesat.
    In primul rind mecanicii de locomotiva fac serviciu pe sicrie ambulante. Sint obligati sa iasa la drum cu locomtotive ce necesita foarte multe reparatii si le fac impropii efectuarii de serviu pe calea ferata, astfel:
    – Etanseitatea posturilor de conducere – aveti foarte multi mecanici ce acuza dureri in diferite parti ale corpului datorita frigului pe care il indura pe timp cu temperature scazuta
    – Geamurile de pe partea mecanicului defecte – aveti deja doua cazuri de mecanici ce si-au rupt miinile incercind sa inchida aceste geamuri. Cite cazuri doriti sa se mai intimple pentru a se cumpara acele nenorocite de cabluri ce asigura functionarea corecta a geamurilor?
    – Adevarate lacuri de ulei in dreptul compresoarelor – cu podelele de cauciu desprinse si alunecoase, un pericol real pentru mecanici cind schimba posturile de conducere.
    Mai sint si alte neajunsuri ce concura indirect la siguranta circulatiei prin cresterea pericolului pe calea ferata si carora mecanicul de locomotiva trebuie sa le faca fata.
    Poate rindurile de mai jos va pune pe ginduri Domnule Nicolae Petrisor si va spune cui ar trebui sa aplicati amenzi pentru pericitarea sigurantei circulatiei.
    – Lipsa becurilor la aparatele de masura si control de pe pupitrul de comanda din postul de conducere – in timpul mersului pe timpul noptii, in loc ca mecanicul sa fie atent la semnale si la ce se intimpla pe calea ferata el, trebuie sa aprida becul in cabina de conducere pentru a fi atent la valorile indicate de manometrele neiluminate pentru a nu “praji” motoarele de tractiune si altele.
    – Iluminarea proasta a caii de rulare datorita farului si becurilor coltare care ilumieaza la o aruncatura de bat, in cel mai fericit caz, la foarte multe locomotive. Stergatoarele geamurilor frontale – practic exista, functioneaza dar, sint fara de nici un folos. Incepind cu viteze ceva mai mari, vezi cum lamele de stergator se indeparteaza de geam si atunci mai sterge ce? Sau nu sterge nimic asa cum se intimpla la majoritatea locomotivelor si la fel ca si mai sus mecanicul circula orbeste fara sa stie ce-l asteapta in fata.
    – Lipsa oglinzilor care-I permit mecanicului sa observe pericolele ce apar de-a lungul trenului si eventualele semnale date de agentii ce participa la defilarea trenului
    – Si poate si altele pe care momentan nu mi le amintesc dar mai sint cu siguranta.
    Si nu in ultimul rind Domnilor Directori si Domnule Petrisor un lucru extrem de important in ceea ce priveste siguranta circulatiei pe calea ferata, SIGURANTA TRANSPORTULUI CALATORILOR, acei calatori platitori de bilete ce va tin scunele sub funduri, este ODIHNA MECANICULUI DE LOCOMOTIVA.
    Daca ar fi dupa Dumneavoastra, ideal ar fi ca mecanicul de locomotiva sa lucreze fara intrerupere.
    V-ati documentat domnilor despre cercetarile facute asupra privarii organismului de somn?
    Stiti ca datorita lipsei odihnei, corpul uman e supus mult mai mult imbolnaviri fizice?
    Stiti ca datorita lipsei odihnei, creierul uman se imbolnaveste mult mai repede psihic?
    Stiti ca datorita lipsei odihnei, mintea face cu mult mai greu fata stresului? Stres la care mecanicul de locomotiva e oricum supus prin tot ceace e obigat si indatorat sa faca din cauza deciziilor si ordinelor interioare aberante care se dau ori de cite ori ramine cite un loc de munca vacant si neavind cine le face – le v-a face mecanicul de locomotiva ?
    Daca teoretic (pe foaie) mecanicul are 3 ore de somn ( sa zicem jumatate din serviciul prestart anterior), asta inseamna si practic ca tot atitea ore doarme?
    Se schimba transit in statie, deci teoretic el se afla acum in progam de odihna, nu?
    Remizeaza locomotiva in depou, da foaia sefului de tura care pune ora terminarii serviciului si deci teoretic incepe perioada de odihna, nu?
    Dar, drumul de la locomotiva de la schimbul in statie pina la operator (sau de la seful de tura) si apoi la dormitory dar, timpul pe care mecanicul il consuma pentru a minca (poate i-o fi si lui foame), dar timpul pe care il consuma pentru igiena corporala inainte de culcare ( sau dumneavoastra nu faceti asa ceva?), dar timpul de dupa trezire cind are nevoie de efecturea necesitatilor fiziologie?
    Toate astea nu consuma timp domnilor? Si atunci mecanicul mai doarme acele ore de odihna care se gasesc pe foaie?
    Nu-mi doresc 12 ore sau mai mult de stat la cap de sectie (doar costa bani, nu?) dar, eu ca mecanic de locomotiva (si cred ca sint de acord restul mecanicilor de locomotiva) imi doresc 5 ore de odihna EFECTIVA (practic nu teoretic) pentru a-mi desfasura serviciul odihnit si a fi apt la siguranta circulatiei din toate punctele de vedere.
    ACESTA ESTE UN ALT MOTIV DOMNILOR MECANICI DE LOCOMOTIVA PENTRU CARE TREBUIE SA PARTICIPAM LA MITINGUL DIN 22 04 2016.
    Faceti-va auziti domnilor colegi. Doar asa ve-ti avea un serviciu mai decent
    Doar participind la miting, cotinuind lupta inaintasilor nostril inceputa prin greva muncitorilor feroviari care a avut loc la Atelierele Grivița din București, la 16februarie 1933 putem contribui la crearea unui loc de munca cu conditii mai bune munca, la o circulatie mai sigura pe calea ferata, la o viata mai buna dupa iesirea la pensie.

  4. Vorbind despre alegerile conducerii FSTFR ce au avut loc în cadrul Ședinței Adunării Generale din 02.03.2016 s-a arătat că jumătate din conducerea FSTFR ( respectiv din membrii Comitetului Director) , s-a schimbat și în plus conducerea organizației sindicale FSTFR s-a descentralizat prin transferarea unei serii de competențe către conducerile Comitetelor Agențiilor Zonale ale FSTFR.
    ,, Aproximativ jumatate din Comitetul Director este format acum din noi lideri. Conducerea organizatiei se descentralizeaza, iar o serie de competente vor fi transferate catre cele patru Agenții Zonale ale FSTFR , fiecare agenție zonală acoperind cate 2 regionale CFR. Trebuie reținut că FSTFR are in componenta cel mai mare sindicat din cadrul CFR Calatori: “Sindicatul pentru Unitatea Salariatilor CFR Calatori” – 2350 membri de sindicat, din cei 13 000 de salariati ai CFR Calatori. ,, .
    Citiți :
    http://www.csnmeridian.ro/articol/ro/1464/

  5. ,,Presedintele CSN MERIDIAN a informat colegii cu privire la faptul ca un numar important de lideri sindicali din cadrul FSTFR vor reprezenta CSN MERIDIAN in cadrul diverselor organisme tripartite de la nivel judetean, motiv pentru care, este nevoie de o mai buna cordonare si informare reciproca.
    Cativa lideri de sindicat au ridicat problema conditiilor insalubre de lucru care afecteaza sanatatea lucratorilor, lipsa spatiilor de odihna si pentru pauzele de masa, nerespectarea unor prevederi din contractul colectiv de munca.
    Actiunile viitoare ale FSTFR vor viza:
    •Statutul feroviarului
    •Cresterea numarului de membrii de sindicat
    •Manifestari si actiuni sindicale cu ocazia Zilei Feroviarului
    •Campanii de advocacy pentru asigurarea serviciului public de interes general pentru transportul feroviar de pasageri si pentru asigurarea investițiilor în materialul rulant etc. ,, .
    Citiți :
    http://www.csnmeridian.ro/articol/ro/1464/

  6. Sindicaliştii din CFR protestează pentru a nu se reduce Reţeaua de Cale Ferată Română says:

    ,, Protestăm pentru a nu se reduce Reţeaua de Cale Ferată Română, prevăzută de Master Plan. Protestăm pentru faptul că nu a venit subvenţia pentru Calea Ferată din decembrie 2015 până acum, lucru care îi pune în imposibilitate pe operatori să îşi mai plătească furnizorii, adică motorina şi energia electrică. Protestăm pentru că avem ateliere de reparaţii locomotive în insolvenţă, deşi, dacă salariaţii acestora ar lucra 10 ani neîntrerupt, nu ar putea termina de reparat toate locomotivele care au nevoie de intervenţie”, ne-a spus Maxim Rodrigo Gabriel, preşedintele ANSF. ,, .
    ,, Soluție. Trebuie mărită viteza de circulație. Profesorul Ioan Sebeșan crede că transportul feroviar trebuie să devină prioritate națională prin aplicarea următoarelor măsuri: investiții în infrastructura și materialul rulant; o strategie reală de dezvoltare a transportului feroviar;
    reînnoirea parcului de vehicule; dezvoltarea transportului intermodal.
    Astfel s-ar degaja șoselele prin transportarea camioanelor pe calea ferată. Fără mărirea vitezelor, calea ferată nu poate concura cu transportul auto. Trebuie asigurat și un flux de circulație. Trenuri mai dese fac să crească interesul călătorilor pentru a circula cu trenul.
    Legat de competență, se impune o analiză atentă la nivel național a resurselor umane în întreg sistemul feroviar și ulterior o reorganizare pentru a se obține performanțe. Pachetul 4 feroviar și cartea albă a transportului feroviar, elaborate la nivel european, conțin reglementări privind calitatea transportului feroviar.
    Eroare. UE vrea să-şi mărească reţeua de căi ferate, noi o scurtăm
    Contextul internaţional în care ţara noastră renunţă la jumătate din căile sale ferate este unul în care transportul ieftin pe trenuri se dezvoltă din ce în ce mai mult. Conform programului „Transporturi 2050”, Uniunea Europeană îşi propune, pe termen lung, realizarea unei rețele feroviare europene de mare viteză și, pe termen mediu (până în 2030), triplarea lungimii rețelei de mare viteză și menținerea unei rețele feroviare dense în toate statele membre – inclusiv România. De asemenea, se preconizează că, în 2050, cea mai mare parte a transportului de pasageri pe distanțe medii se va realiza cu trenul. Master Planul românesc este în totală disonanţă cu aceste proiecte continentale. ,, .

    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwis-vrbiv3LAhXDJZoKHVq_Bp8QFghKMAc&url=http%3A%2F%2Fwww.romanialibera.ro%2Fspecial%2Fdezvaluiri%2Fcaile-ferate–casate-pentru-a-circula-ca-acum-70-de-ani-412540&usg=AFQjCNEIiDf7RXemhY0wAOr0Ffi_QFs7CA&bvm=bv.118817766,d.bGs

  7. ,, Tronsonul Brasov-Sighisoara urmeaza sa fie scos la licitatie, iar despre Predeal-Brasov nu se stie nimic. Totusi, autoritatile spun ca totul va fi gata in 2020, cand durata unei calatorii cu trenul de la Constanta pana la granita cu Ungaria va scadea de la 13 ore si jumatate in prezent, la doar 9 ore si jumatate. Toate aceste lucrari sunt finantate in proportie de 85% de Uniunea Europeana. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/lina-de-cale-ferata-care-ar-scurta-o-calatorie-cu-trenul-de-la-13-ore-la-9-ore-lucrarea-va-mai-dura-cativa-ani.html

  8. ,, Bucurestenii care folosesc transportul in comun sunt in pericol,este avertismentul sindicalistiilor RATB.
    Ei acuza ca jumatate dintre autobuzele din oras circula cu piese defecte. Soferii se plang si ca muncesc prea mult, iar din cauza oboselii isi pierd concentrarea la volan. Cei din conducerea Regiei neaga toate aceste lucruri.
    Protestul sindicatului RATB a inceput pe ritmuri de hip-hop. Participantii sustin ca sunt dezgustati de neregulile de la Regia de Transport Bucuresti. Lasand insa muzica la o parte, au formulat si acuzatii foarte grave. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiH24OZhv3LAhUBLZoKHbNQCwcQFgg0MAQ&url=http%3A%2F%2Fstirileprotv.ro%2Fstiri%2Factualitate%2Fsute-de-angajati-ratb-au-protestat-in-ritm-de-hip-hop-in-fata-parlamentului-care-sunt-nemultumirile-lor.html&usg=AFQjCNHcUeSxjmdbEvUbtC7xoPC0b4WNLw&bvm=bv.118817766,d.bGs

  9. Sindicaliştii din sănătate pichetează sediul Ministerului Sănătăţii says:

    ,,Sindicaliştii din sănătate pichetează sediul Ministerului Sănătăţii ,,
    ,, “Membrii de sindicat din Federaţia Sindicală Hipocrat, Sindicatul Promedica şi Camera Federativă a Sindicatelor Medicilor din România sunt indignaţi de lipsa de predictibilitate a reformei din Sănătate şi de ignorarea aspectelor privind drepturile salariaţilor, prin încălcarea prevederilor Codului Muncii în ceea ce priveşte timpul de muncă şi timpul de odihnă, ce duce la scaderea alarmantă a calităţii actului medical” se arată în comunicat. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://livenews.romaniatv.net/sindicalistii-din-sanatate-picheteaza-sediul-ministerului-sanatatii_41881.html

  10. Scopul Mitingului de Protest din 22 aprilie 2016 îl constituie exprimarea protestului fata de existența nejustificată a reparatorilor de locomotive, automotoare și rame electrice separat de mecanicii de locomotivă și automotor la SNTFC,,CFR Călători,,SA, ceea ce permite să existe două conduceri care își pasează responsabilitățile în timp ce mecanicii de locomotivă, locomotivele, automotoarele și ramele SNTFC,,CFR Călători,,SA se distrug pe zi ce trece.

  11. Scopul Mitingului de Protest din 22 aprilie 2016 îl constituie exprimarea protestului fata d e Impozitarea permiselor CFR pentru membrii de familie a salariaților CFR-iști și față de micșorarea Rețelei Feroviare Române în anii următori și în consecință față de micșorarea trenurilor de călători ale SNTFC-CFR Călători SA în anii următori ca efect al punerii în aplicare a MASTERPLANULUI și ca efect :
    – a Lipsei investițiilor în ultimii ani în Infrastructura Feroviară de Stat (CNCF – CFR SA), ceea ce face să scadă permanent viteza comercială a trenurilor de călători si marfă, fapt ce conduce la îndepărtarea călătorilor care circulă cu trenurile de călători (mulți călători se reorientează, din această cauză, spre transportul rutier de călători) etc.
    -a Închiderii de linii în anii următori ca efect al aplicării MASTERPLANULUI .
    – a Lipsei achiziților de material rulant nou : automotoare, rame electrice și vagoane noi pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA .
    – a Plății cu întârziere sau în etape a salarilor angajaților Unităților Feroviare de Stat : SNTFC,,CFR Călători,,SA și CN CF ,,CFR,,SA ; a încheierii cu întârziere a Contractelor de Prestări Servicii ale operatorilor de transport feroviar de călători, a apariției cu întârziere a BVC-urilor anuale ale Unităților Feroviare de Stat aprobate prin Hotărâri de Guvern a României .

  12. Scopul Mitingului de Protest din 22 aprilie 2016 îl constituie exprimarea protestului fata de tergiversarea aprobării LEGII privind STATUTUL PERSONALULUI FEROVIAR , respectiv față de lipsa de interes a guvernantilor si amânarea revizuirii legislaţiei privind sistemul de salarizare feroviar, față de lipsa de interes a guvernantilor si amânarea revizuirii legislaţiei privind sistemul de pensii, asitenta sociala, juridică si medicala – specifice pentru transportul feroviar.

  13. Scopul Mitingului de Protest din 22 aprilie 2016 îl constituie exprimarea protestului fata de falimentarea sistemului feroviar, datorată diverselor strategii care au fost aplicate Unităților Feroviare de Stat, neadecvate necesităților de transport ale călătorilor și mărfurilor si in contradictie cu ceea ce se intimpla in acest sector in tarile U.E.

  14. Având în vedere că în data de 23 aprilie 2016 este ZIUA FEROVIARULUI, ALIANŢA NAŢIONALA SINDICALĂ FEROVIARA (A.N.S.F.) organizație sindicală reprezentativă la nivel de sector de activitate ,,Transporturi terestre și servicii conexe” întâmpină în 22.04.2016 ZIUA FEROVIARULUI și organizează un MITING de PROTEST între orele 10.00 -13.00, in Bucureşti, Piaţa Gării de Nord, nr.1-3, sector 1, în Parcul din fața Ministerului Transporturilor.
    ALIANȚA NAȚIONALĂ SINDICALĂ FEROVIARĂ (ANSF) ROAGĂ CEFERIȘTII CE VOR PARTICIPA la MITINGUL de PROTEST din data de 22 aprilie 2016 de la Bucureşti, Piaţa Gării de Nord, nr.1-3, sector 1, din Parcul din fața Ministerului Transporturilor între orele 10.00 -13.00 SĂ VINĂ ÎMBRĂCAȚI ÎN COSTUMELE DE CEFERIȘTI . VĂ MULȚUMIM PENTRU ÎNȚELEGERE .

  15. Trebuie oare ca CFR Călători să angajeze la TESA unde nu sunt vacanțe, de exemplu la CFR Central pe navetistul de la CFR Marfă -Galați, respectiv pe Domnul Miron Adrian ? Poate nu-mi dau eu seama , dar tot vreau să fiu informat de conducerea CFR Călători este nevoie de mai mulți la CFG Central sau este nevoie de mecanici locomotivă și de șefi de tren etc și care este politica de personal ???

  16. De ce să protestăm în 22 aprilie 2016 ?
    Pentru că atunci când cerem să se angajeze mecanici locomotive și șefi tren ni se spune să mai așteptăm . Totuși cât așteptăm noi se angajează la CFR Călători la CFG Central un navetist ca economist 1 de CFR Marfă Galați ?
    Păi se spune de conducere că nu mai avem Ingineri care să fie Șefi Depou deși există Șefi de Depouri, iar acum observăm că nu mai avem nici economiști pentru CFG Central și trebuie să aducem navetiști de la CFR Marfă -Galați ? Conduceri de la CFR Călători oprițivă cu angajarile unde nu trebuie la TESA și dați clasele de salarizare salariaților Ceferiști care muncesc din greu ca să vină să ne conducă alții de la societăți care se privatizează sau care sunt în insolvență !!! …

  17. De ce să protestăm în 22 aprilie 2016 ?
    Vom protesta împotriva falimentării sistemului feroviar datorată diverselor strategii ale Guvernului României, Ministerului Transporturilor și Directorilor Generali ai Unităților Feroviare de Stat ce sunt neadecvate necesităților de transport ale călătorilor și mărfurilor,strategii neadecvate care au fost aplicate Unităților Feroviare de Stat si care mai mult sunt in contradictie cu ceea ce se intimpla in acest sector in tarile U.E.;
    Prin protestul din 22 aprilie 2016 vrem șă atragem atentia asupra dezinteresului guvernantilor fata de transportul feroviar de stat —și nu numai— exprimată prin lipsa alocării de resurse financiare certe pentru lucrări de reabilitare/modernizare infrastructură feroviară de stat şi pentru materialul rulant al operatorilor de transport feroviar de stat.

  18. De ce să protestăm în 22 aprilie 2016 ?
    Pentru că SNTFC,,CFR Călători,,SA nu are suficiente vagoane modernizate în parcul de material rulant în timp ce aceia care lucrează cu SNTFC,,CFR Călători,,SA , de exemplu Atelierele Grivița nu modernizează suficiente vagoane sau nu sunt plătiți la timp pentru prestația efectuată, fapt pentru care azi , mâine și poimâine sunt în Concedii Fără Plată și în anul 2015 au avut câte 5 săptămâni Concedii Fără Plată etc. Și dacă SNTFC,,CFR Călători,,SA nu va avea parc suficient de vagoane la trenurile de călători SNTFC,,CFR Călători,,SA nu va face suficiente încasări și vor rămâne călători pe jos și va ajunge și SNTFC,,CFR Călători,,SA în situații de dificultate tehnică și de dificultate financiară ca și Atelierele Grivița …

  19. Mecanicul (i)iresponsabil arată în comentariul său că trebuie sa fim prezenti la mitingul din 22 aprilie 2016 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor in numar cat mai mare și să protestăm , ,,sa aratam si sa strigam cat ne ajung plamanii pe noi ceferiștii, ca in aceasta tara nu trebuie să existe numai autostrăzi și că chiar dacă după atenția care s-a dat transportului rutier ar trebui să existe deja autostrazi totuși de 26 de ani se tot fac dar în realitate nu exista și suntem de rasul Europei si sa strigam cat ne ajung plamanii pe noi ceferiștii ca Ministerul Transporturilor nu se numeste Ministerul Drumurilor si Autostrazilor, ci Ministerul Transporturilor, deci și al Căii Ferate Române și că nu trebuie să reducem Rețeaua Feroviară Română ci trebuie să o modernizăm pentru a crește viteza comercială pe aceasta și să o dotăm cu material rulant nou pentru a crește confortul călătorilor și pentru a înbunătăți condițiile de muncă ale cefriștilor… . ,, .

  20. Mecanicul (i)iresponsabil arată în comentariul său că trebuie sa fim prezeti la mitingul din 22 aprilie 2016 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor in numar cat mai mare și să protestăm față de nemulțumirile feroviarilor. Referitor la întrebarea care se pune
    „Miting… ei si ce se rezolva cu asta ? ,,- și răspunde tot mecanicul (i)responsabil că : ,, nu pot sa nu le spun acestora că alții au rezolvat prin miting aprobarea construirii de autostrăzi pentru infrastructura rutieră și alții au rezolvat prin miting mărirea pensiilor și în acest sens vin cu întrebările: Oare ce au rezolvat cei de la Dacia? Au reusit sa-si impuna punctul de vedere si sa la faca autostrada (deocamdata pe hartie ),care uiteo si nui… Ce au rezolvat militarii in rezerva, cu mitingurile lor? S-a dat o lege a pensilor militarilor, nu s-a pus în aplicare initial, dar după mitingurile de protest ale acestora s-a pus în aplicare legea pensilor militarilor, dar nu li s-a mai recalculat pensile așa cum doreau militarii în rezervă și aceștia au anunțat că vor face din nou noi mitinguri …,, .

  21. Mecanicul (i)iresponsabil arată în comentariul său că trebuie sa fim prezeti la mitingul din 22 aprilie 2016 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor in numar cat mai mare și să protestăm față de :
    ,,-fata de conditile de munca si odihna a personalului de tren, a tuturor salariatilor CF, care sunt deplorabile, chiar inumane si care se degradeaza pe zi ce trece tot mai mult.
    -lipsa de personal, la toate companiile de stat ( infra, calatori si marfa); lipsa pieselor de schimb la locomotive, vagoane, etc.
    – nu in ultimul rand, salarizarea sau ,mai bine spus, in primul rand salarizarea de mizerie, in conditile in care suntem numiti a-2-a armata a tari si lucram in conditii grele de munca(se gasesc unii sa ne-o faca si mai grea, stiti la ce ma refer). ,, .

  22. Mecanicul (i)iresponsabil arată în comentariul său că trebuie sa fim prezeti la mitingul din 22 aprilie 2016 in numar cat mai mare și să protestăm față de : ,, starea precară a infrastructurii de la calea ferată română, care permite doar o viteză comercială a trenurilor de marfa si mai ales de calatori, ca a unei biciclete . ,, .

  23. Mecanicul (i)iresponsabil arată în comentariul său că trebuie sa fim prezeti la miting in numar cat mai mare, deoarece: ,, Trebuie sa aratam tuturor ca ne pasa de ceea ce se intampla la calea ferata. ,, .
    Da prin Mitingul de protest organizat de Alianța Națională Sindicală Feroviară ( ANSF ) trebuie să arătăm tuturor că CFR-ului îi trebuie urgent Legea privind Statutul Personalului Feroviar și că României îi trebuie o strategie pe termen lung care să conțină modernizarea căii ferate române existente (care să conțină modernizarea infrastructurii feroviare române ) și achiziționarea de material rulant nou care să-l înlocuiască pe cel existent la SNTFC,,CFR Călători,,SA .

  24. De ce trebuie sa fim prezeti la miting in numar cat mai mare?
    1. Trebuie sa aratam tuturor ca ne pasa de ceea ce se intampla la calea ferata.
    2. Trebuie sa ne spunem cu voce tare toate nemultumirile:
    – fata de infrastructura cai ferate, care este la limita utilizari; viteza comerciala la trenurile de marfa si mai ales de calatori, ca a unei biciclete bune.
    – fata de calitatea si curatenia materialului rulant existent, care este sub orice critica. Calatorii pe care-i transportam, nici macar nu se mai obosesc sa ne reclame la OPC.
    -fata de conditile de munca si odihna a personalului de tren, a tuturor salariatilor CF, care sunt deplorabile, chiar inumane si care se degradeaza pe zi ce trece tot mai mult.
    -lipsa de personal, la toate companiile de stat ( infra, calatori si marfa); lipsa pieselor de schimb la locomotive, vagoane, etc.
    – nu in ultimul rand, salarizarea sau ,mai bine spus, in primul rand salarizarea de mizerie, in conditile in care suntem numiti a-2-a armata a tari si lucram in conditii grele de munca(se gasesc unii sa ne-o faca si mai grea, stiti la ce ma refer).
    -LIPSA GRUPEI DE MUNCA, pentru majoritatea ceferistilor; exceptand mecanicul de locomotiva, pentru toti ceilalti , politicienii nostrii s-au gandit sa ne incadreze cu femeia de serviciu din casa poporului.
    3. Trebuie sa aratam politicienilor, guvernului tehnocrat si oricarui guvern care va venii, importanta cai ferate, nu ca nu ar sti, ca trebui sa investeasca urgent in infrastructura si ca nu exista doar culoarul PanEuropean. Trebuie sa le aratam ca acel Masterplan este o prostie si ca inaintasi nostri au facut o retea de cale ferata care sa atinga toate localitatile (chiar cele mai indepartate, si care acest masterplan le lasa pe dinafara, rupte de civilizatie).
    4. Sa aratam tuturor ca ceferisti sunt uniti, indiferent de la ce companie provin.
    5. Sa aratam tuturor ca nu ne-am pierdut forta si unitatea, chiar daca parlamentarii ne-au dat legi si ordine de ministru care sa ne dezbine.
    6. Sa artam tuturor ca avem nevoie de profesionisti care sa conduca companiile, unitatile CFR si nu in ultimul rand ministerul. Sa nu se mai numeasca manegeri, conducatori de unitati pe criterii politice.
    7. Sa arata si sa strigam cat ne ajung plamanii, ca in aceasta tara nu exista numai autostrazi ( care de 26 de ani se tot fac dar nu exista, suntem de rasul europei) si ca ministerul nu se numeste ministerul drumurilor si autostrazilor, ci Ministerul Transporturilor.
    8. Etc.
    Sunt voci care spun ” miting, ei… si ce se rezolva,,?Acestora le spun, ca aceasta este o forma de protest si daca crede cineva ca este usor sa organizezi asa ceva il invit sa incerce, eu unul voi venii si nechemat. “Miting.. ei si ce se rezolva,,- nu pot sa nu le spun acestora, oare ce au rezolvat cei de la Dacia? Au reusit sa-si impuna punctul de vedere si sa la faca autostrada (deocamdata pe hartie ),care uiteo si nui. Ce au rezolvat militarii in rezerva, cu mitingul lor? Nu le-au mai recalculat pensile. Ce au rezolvat cei cu credite in CHF ? Legea darii in plata a fost votata. Ei au reusit deoarece au fost uniti si mai ales i-a unit cineva. Pe ceferisti incearca si in mare parte reuseste FSTFR/ANSF prin Presedintele nostru. Parerea mea, este ca trebuie sa incercam sa credem in ceva, sa credem in cineva, sa nu mai fim asa de pesimisti, sa vedem in orice, , un interes al cuiva, pentru ceva.
    Daca vrem sa reusim, trebuie sa fim uniti, trebuie sa fim multi, trebuie fim vocali si sa ne auzim pana in inima europei.
    Ne intalnim la mitig.