REPLICA FSTFR…

Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF) este formată din trei Federații Sindicale :FMLR, ELCATEL și FSTFR.  După ce FMLR și ELCATEL au încercat în 26.06.2013 excluderea  Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) din Alianța Federaților Tehnice Feroviare (AFTF), în data de 25.10.2013 Instanța a dispus suspendarea înregistării modificărilor actelor constitutive ale persoanei juridice Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF) fără  Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) până la soluționarea definitivă a dosarului în care se va hotărâ dacă Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) a fost exclusă ilegal din Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF). Până la soluționarea dosarului menționat mai sus Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) face în continuare parte din Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF) și are în continuare reprezentanții săi semnatari de CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe 2012-2014.

SHARE

337 Responses

  1. Domnule STEFAN ION spuneai într-un comentariu că : ,, să dea Dumnezeu să iasă ceva din mitingul asta din 28,11.2013 ,dar că după cum văd toată conducerea este surdă la toate doleantele noastre dar este foarte vocală în sanctiuni ,esalonari,controale, etc . ,, .
    Cred că deja Ministrul Transporturilor – doamna Ramona Mănescu a răspuns partial prin declarațiile sale pe care le puteți citi pe :
    http://www.realitatea.net/ministrul-transporturilor-ramona-manescu-nemultumiri-fata-de-managerii-privati_1324068.html#ixzz2ldMV6XYI

    1. Anchetatorii spun că Fenechiu este vinovat de 46 de infracţiuni de complicitate la abuz în serviciu. Față de Relu Fenechiu au fost reținute 37 de capete de acuzare, petru care a primit pedeapsa principală de 5 ani de închisoare cu executare.

      Șeful de la Transporturi a fost trimis în judecată de DNA în iunie 2012 alături de trei foști directori ai Sucursalei de Întreținere și Servicii Energetice Electrice Moldova. Procurorii anticorupție susțin că firmele lui Relu Fenechiu au vândut transformatoare vechi și uzate la prețul unora noi către SISEE Moldova.

      Prejudiciul total din acest dosar este de peste 7,5 milioane de lei. 99, 98% dintre produsele respective au rămas permanent în stocul SISEE Moldova, devenind, astfel, achiziţii de produse vechi, folosite fără justificare economică şi cauzatoare de prejudicii bugetului societăţii.

      La cinci ani de inchisoare au mai fost condamnati fratele ministrului Transporturilor, Lucian Fenechiu, si Mihai Bogdan Damian.
      La 9 decembrie 2013 , este urmatorul termen.

  2. Domnule Bogdan în comentariul dumneavoastră spuneți că Ministrul Transporturilor – doamna Ramona Mănescu deja a dat raspuns solicitarilor care vor fi facute la mitingul organizat de ALIANȚA NAȚIONALĂ SINDICALĂ FEROVIARĂ (ANSF) în data de 28.11.2013 între orele 11.00-13.00 în Parcul din fața Ministerului transporturilor.
    Aș vrea să reții că Ministrul Transporturilor – doamna Ramona Mănescu în urma actelor înaintate de FSTFR și ANSF și în urma verificărilor Corpului de Control al Ministrului Transporturilor – doamna Ramona Mănescu a făcut constatări și a afirmat că : ,,Managerii Privaţi numiţi la Căile Ferate Române pare că lucrează mai degrabă pentru companiile competitoare,,.
    Totuși trebuie să reținem că solicitarilor care vor fi facute la mitingul organizat de ALIANȚA NAȚIONALĂ SINDICALĂ FEROVIARĂ (ANSF) în data de 28.11.2013 între orele 11.00-13.00 în Parcul din fața Ministerului transporturilor, nu s-a răspuns decât partial de Ministrul Transporturilor – doamna Ramona Mănescu prin declarațiile date pe care le puteți citi pe :
    http://www.realitatea.net/ministrul-transporturilor-ramona-manescu-nemultumiri-fata-de-managerii-privati_1324068.html#ixzz2ldMV6XYI

  3. PROTESTAM în 28.11.2013 între orele 11.00-13..00 în parcul din fața Ministerului Transporturilor și pentru că ,,Managerii Privaţi numiţi la Căile Ferate Române pare că lucrează mai degrabă pentru companiile competitoare,, respectiv pentru operatorii de transport feroviar de călători privati și pentru operatorii de transport feroviar de mărfuri privați. Ministrul Transporturilor – doamna Ramona Mănescu ,, nu s-a sfiit să spună că managerii privaţi numiţi la Căile Ferate Române încheie contracte în mod preferenţial şi pare că lucrează mai degrabă pentru companiile competitoare. ,, .
    Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/ministrul-transporturilor-ramona-manescu-nemultumiri-fata-de-managerii-privati_1324068.html#ixzz2ldMV6XYI
    Follow us: @realitatea on Twitter

  4. CCM este 2012-2014, deci ce negocieri vor incepe in 2-3 luni.
    Ministra deja a dat raspuns solicitarilor care vor fi facute la miting :
    http://www.realitatea.net/ministrul-transporturilor-ramona-manescu-nemultumiri-fata-de-managerii-privati_1324068.html
    Acum intreb si eu :
    Daca ministra stie ce fac manageri, de ce nu a luat masuri?
    Daca ministra stie (a facut declaratii publice) si nu a luat masuri, nu se poate spune ca favorizeaza infractorul?
    Daca am chema ministra in judecata oare ar mai putea sa candideze si sa obtina un loc la parlamentarele pentru europene?

    1. Conform legii, negocierile incep cu 60 de zile inainte de expirarea (2 ani de la data inregistrarii la ITM). Este adevarat ca CCM este 2012/2014, in luna aprilie 2014 trebuie semnat altul. In sfirsitul lui februarie 2014 trebuie incepute discutiile, noi suntem in noimbrie si inseamna ca mai sunt 2-3 luni pina atunci, deci Leonidas are dreptate, se intra in linie dreapta!
      Raspunsurile date de doamna Ministra sunt de fapt confirmari a ceea ce s-a scris pe aici despre ce se intimpla cu adevarat la calea ferata. Daca ar fi fost raspunsuri se indentificau solutii…ori managerii sunt aceeasi, investitiile nu se prea regasesc prin bugetul pe 2014 ( cu exceptia celor “legate” de banii europeni)…iar acciza se duce tot la caile rutiere… despre salariile pauperizate ale ceferistilor ce sa mai vorbim!

  5. Un miting nu va rezolva problemele de la calea ferata, dar este un inceput care trebuie continuat. Problemele expuse si aflate pe agenda acestui miting sunt ale tuturor ceferistilor, iar in aceasta perioada guvernantii tocmai dezbat bugetul pe anul 2014 si se pare ca sistemul de transport feroviar , calea ferata, este din nou “copilul nedorit” al guvernantilor.
    Acest miting poate fi un inceput, obiectivele trebuie in continuare sustinute pe mai departe prin alte actiuni in urmatoarele luni, mai ales ca in 2-3 luni vor incepe negocierile de CCM si va fi perioada in care, daca vom fi hotariti si uniti, se poate decide stoparea declinului.
    Specialistii relatii sociale au ales calea sa “protesteze prin hirtii” (e bine si asa decit deloc) in fata celor care le ofera bonusurile si le “intocmesc ” fisa de post ( oare or avea?… sau inca nu indeplinesc conditiile CAEN-COR de studii necesare functiei de “specialist”?).
    ANSF/FSTF alege sa protesteze inca o data prin viu grai, prin participarea directa si cuvintul celor care le pasa de ce se intimpla.
    In 28.11.2013 alaturi de cei prezenti in Bucuresti e important ca si cei care nu pot participa, fiind de serviciu, sa demonstreze sustinerea si solidaritatea prin purtarea unei banderole albe (“greva japoneza”) in timpul programului de lucru din aceasta data!
    Orice forma de solidaritate si unitate manifestata consecvent este o cale de a creste sansele de reusita in demersul stoparii declinului sitemului feroviar si implicit al declinului conditiilor de trai (salarii, drepturi, conditii de munca,etc.) ale tuturor ceferistilor!
    Nu vremea, ce se anunta a fi capricioasa, ne poate impiedica sa reusim a duce pina la capat ce ne-am propus, ci nehotarirea-nepasarea-teama-servilismul-dezbinarea-inconsecventa sunt “relele” ce trebuie sa le infringem pentru a nu ne mai impiedica!

  6. Sa dea Dumnezeu sa iasa ceva din mitingul asta dar dupa cum vad toata conducerea este surda la toate doleantele noastre dar este foarte vocala in sanctiuni ,esalonari,controale, etc .

  7. PROTESTAM în 28.11.2013 între orele 11.00-13..00 în parcul din fața Ministerului Transporturilor și pentru că:
    – Drepturile noastre salariale sunt călcate în picioare de actuala conducere a SNTFC CFR CALATORI SA și a CNCF,,CFR,,SA cu îngăduința unora dintre liderii celorlalte organizații sindicale (are loc astfel DIMINUAREA arbitrară a salariului deși aceasta se face cu creșterea numărului de ore suplimentare NEPLATITE). Considerăm că nu poate exista micșorare normă de lucru și de salariu lunar la funcțiile unde sunt mii de ore suplimentare ;
    – Avem condiții rudimentare de munca din cauza infecienței manageriale a actualei conduceri a SNTFC CFR CALATORI SA, respectiv: conditii insalubre in locomotive si in dormitoarele personalului de locomotivă și de drum; neasigurarea pieselor de schimb pentru funcționarea normală a locomotivelor care sunt invechite si mari consumatoare de combustibili si energie electrică (Ex: lipsa bateriilor la locomotive fapt care duce la mentinerea acestora in stare de functionare permanaenta si implicit un consum mare de combustibil); lipsa investitiilor in parcul de material rulant, consecința imediată fiind anularea unor trenuri de călători;
    – Asistăm, considerăm noi, la sabotarea activității noastre prin diminuarea accentuată a locurilor de muncă ce va rezulta în urma anulărilor din prima jumătate a anului 2013 și din anul 2014 a unui număr mare de trenuri de călători (acestea fiind ulterior preluate de operatorii privați). Mai mult asistăm, considerăm noi,la denigrarea nejustificată a multor salariați ai CFR Călători de la funcțiile : mecanici de locomotivă, șefi tren și conductori de bilete. Vinovat: managementul privat al SNTFC CFR CALATORI SA , dar și îngăduința unor lideri sindicali;
    – Există o lipsa de transparență in deciziile luate de actuala conducere a SNTFC CFR CALATORI SA (neinformarea salariaților in privința masurilor de micșorare a prestației companiei);
    – Managementul a introdus un regim “POLIȚIENESC” în relațiile de muncă și profesionale cu salariații societății (controale NEJUSTIFICATE SI ABUZIVE ) etc .

    1. DL. MAXIM , CATA DREPTATE AVETI SI INCA NU ATI SPUS TOT…
      PENTRU MANAGERUL PRIVAT SI PENTRU AJUTOARELE LUI DE LA CFR CALATORI NU EXISTA LEGE , EL SE LAUDA PESTE TOT CA ARE “SPATE” SI CA NIMENI NU SE POATE ATINGE DE EL , ASTA ESTE SI MOTIVUL PENTRU CARE FACE ATATEA ABUZURI CONTRA ANGAJATILOR.
      CHIAR ASA SA FIE , MAI VEDEM ?!

  8. Trenurile de călători anulate din mersul de tren pe 2013 în vigoare pe 2013 și modificările de trase din cauza lucrărilor la infrastructura feroviară fac ca Mersul de Tren pe 2013 cumpărat de călători să fie doar orientativ pentru aceștia. Citiți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCwQFjAA&url=http%3A%2F%2Fph-online.ro%2Factualitate%2Fitem%2F37265-cfr-c%25C4%2583l%25C4%2583tori-modific%25C4%2583-temporar-circula%25C5%25A3ia-unor-trenuri-vezi-rutele-afectate&ei=ftyQUqehBcWYtAaKtYHYBw&usg=AFQjCNG1_w0QL6vxQFF7v8qsyZ1ehOqJIg&bvm=bv.57127890,bs.1,d.Yms

  9. Cimitirul trenurilor de călători anulate ale CFR Călători este din nou gol , pentru că operatorii de transport feroviar de călători privati le învie pe toate pentru ei și pentru ele ei primesc ,,subvenții,, și chiar și alte trenuri de călători în plus cu ,,subvenția corespunzătoare ,, în plus ca bonus că CFR Călători are un cimitir al trenurilor de călători anulate de CFR Călători care se golește imediat cum CFR Călători îl umple… Va fi Miting al ceferiștilor organizat de ANSF în data de 28.11.2013 între orele 11.00-13.00 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că nu mai vrem să se anuleze și în 2014 alte trenuri de călători ale CFR Călători care să treacă și ele prin Cimitirul trenurilor de călători anulate ale CFR Călători și ulterior să reînvie la operatorii de transport feroviar de călători privati , împreună cu ,subvențile aferente,, …Va fi Miting al ceferiștilor organizat de ANSF în data de 28.11.2013 între orele 11.00-13.00 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru ca să se ia măsuri de înlocuire din funcțiile de conducere a tuturor celor care dispun sau care contribuie la anularea de noi trenuri de călători ale CFR Călători în anul 2014…

  10. În anul 2013 CFR Călători a anualt circa 150 trenuri de călători din Mersul de tren pe 2013 aprobat la sfârșitul anului 2012 pentru anul 2013 atât de CFR Călători, cât și de Ministerul Transporturilor, dar și de Guvernul României. Citiți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=4&cad=rja&ved=0CEQQFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.ziuanews.ro%2Fdezvaluiri-investigatii%2Fpeste-150-de-trenuri-rentabile-desfiintate-de-valentin-dorobantu-si-cedate-operatorilor-privati-104280&ei=LNWQUvlfw9qzBvHHgMAM&usg=AFQjCNHYsdIUiix5rFWV43sB0Q6Gz619FQ&bvm=bv.56988011,bs.1,d.bGE
    Va fi Miting al ceferiștilor organizat de ANSF în data de 28.11.2013 între orele 11.00-13.00 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că nu mai vrem să se anuleze și în 2014 alte trenuri de călători ale CFR Călători și pentru ca să se ia măsuri de înlocuire din funcțiile de conducere a tuturor celor care dispun sau care contribuie la anularea de noi trenuri de călători ale CFR Călători în anul 2014.

  11. Pe Antena 3 la știrile de la ora 18.00 a fost și știrea că va fi Grevă de avertisment în spitale, luni 25.11.2013 și în 28.11.2013 medicii vor putea intra în Grevă Generală…
    CFR-iștii vor fi și ei prezenți la Mitingul de Protest din 28.11.2013 .
    Premierul Chinez-al 4-lea cel mai important om de pe planetă- va sosi la București în 25.11.2013 cu o delegație chineză . Asta înseamnă că săptămâna viitoare este o săptămână cu mai multe evenimente importante pentru România.

  12. Condițiile de trafic pe timp de iarnă trebuie avute în vedere de cei care vin din țară în București cu mașinile proprietate personală la Mitingul organizat de ANSF din 28.11.2013 între 11.00-13.00 în parcul din fața Ministerului Transporturilor . De asemenea vor trebui să se îmbrace mai gros cei care vor să participe la Mitingul organizat de ANSF din 28.11.2013 între 11.00-13.00 în parcul din fața Ministerului Transporturilor .

  13. A-și băga capul in nisip ca struțul dacă aș fi liber în programul de lucru lunar al lunii noiembrie 2013 și dacă în această situație nu aș fi prezent la Mitingul organizat de ANSF din 28.11.2013 între 11.00-13.00 în parcul din fața Ministerului Transporturilor .

  14. Un coleg spunea în comentariul său că Federațile sindicale din calea ferată încep să se miște. Eu cred că ANSF și AFTF, precum și toate Federațile sindicale din calea ferată încep să se miște. Îmi pare bine să observ însă că același coleg avea dreptate când sublinia și faptul că FSTRF și ANSF sunt „vârf de lance” în mișcarea sindicală din Calea Ferată Română.

  15. CFR Electrificare are stâlpi și dacă se vor impozita toți stâlpii de pe infrastructura feroviară de stat atunci costurile SNTFC,,CFR Călători,,SA, CNCF,,CFR,,SA și SNTFM,,CFR Marfă,,SA vor crește din nou. Va fi la fel ca și pentru acciza la motorină pe care SNTFC,,CFR Călători,,SA și SNTFM,,CFR Marfă,,SA o plătesc deși acestea au material rulant care circulă pe infrastructura feroviară de stat și nu pe infrastructura rutieră și acestea sunt costuri nejustificate pentru Calea Ferată Română. Guvernul României și Ministerul Transporturilor trebuie să-și întoarcă atenția și spre Calea Ferată Română și pentru aceasta Alianța Națională Sindicală Feroviară ( ANSF ) și Fedrația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România ( FSTFR ) vor protesta în timpul Mitingului organizat de ANSF în 28.11.2013 între 11.00-13.00 în parcul din fața Ministerului Transporturilor.

  16. Ne interesează cum se scrie istoria despre SNTFC,,CFR Călători,,SA, despre CNCF,,CFR,,SA și despre CNCF,,CFR,,SA și FSTFR și ANSF protestează din nou în data de 28.11.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că trebuie spus și adus la cunoștință opiniei publice adevărul despre funcționarea în prezent a SNTFC,,CFR Călători,,SA, despre CNCF,,CFR,,SA și despre SNTFM,,CFR Marfă,,SA .Va fi Miting al ceferiștilor în data de 28.11.2013 între orele 11.00-13.00 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că nu există dialog Social între toate organizațiile sindicale și conducerile SNTFC,,CFR Călători,,SA, CNCF,,CFR,,SA , SNTFM,,CFR Marfă,,SA și Ministerul Transporturilor și pentru că conducerile SNTFC,,CFR Călători,,SA, CNCF,,CFR,,SA și SNTFM,,CFR Marfă,,SA fac ce vor fără să consulte măcar în deciziile pe care le iau cu implicații sociale asupra salariaților ceferiști pe toate organizațiile sindicale din care salariații fac parte ca membrii de sindicat . Ce este cel mai grav pentru salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA, CNCF,,CFR,,SA și SNTFM,,CFR Marfă,,SA este faptul că nivelul de trai al salariaților este în continuă degradare în timp ce Unitățile Feroviare de Stat : SNTFC,,CFR Călători,,SA, CNCF,,CFR,,SA și SNTFM,,CFR Marfă,,SA nu se redresează financiar pentru că Ministerul Transporturilor și Guvernul României nu investesc în infrastructura feroviară de stat și în materialul rulant al operatorilor de transport feroviar de călători de stat și din această cauză costurile de transport ale SNTFC,,CFR Călători,,SA și ale SNTFM,,CFR Marfă,,SA sunt foarte mari.

  17. FSTFR și ANSF protestează din nou în data de 28.11.2013 în Parcul din fața Ministerului Transporturilor pentru că nu sunt de acord să aibă nici un membru de sindicat pe nici una din listele de concedierile colective despre care se vorbește că se vor face la unitățile de transport feroviar de stat în anul 2014 . FSTFR și ANSF avertizează că deja numărul salariaților din România este mult mai mic decât numărul pensionarilor și al șomerilor și deja o mare parte din populaţia României este dependentă de pensii, ajutoare sociale etc care nu vor mai putea fi asigurate în viitor dacă singura măsură pentru eficientizare care se ia în toate guvernările de după REVOLUȚIE este cea de concedieri colective successive…

  18. Citind comentariul domnului Lucian în care sublinia că : ,, Un lucru bun se întâmplă la calea ferată. Federațile sindicale din calea ferată încep să se miște. FSTFR și ANSF sunt „vârf de lance”. ,,. Am verificat și am observant că și celelalte Federatii Sindicale din Transporturile Feroviare au dat un COMUNICAT precum că : ,, Federatiile sindicale din transporturile feroviare protestează din cauza gestionării dezastruoase a sistemului feroviar din România sub actuala guvernare… ,, .
    Să nu uităm că și FSTFR a organizat două Mitinguri de protest în anul 2013, dar tot la fel de adevărat este că au organizat și participat la Mitinguri de protest în anul 2013 și FMLR și FNFMC și FNDF etc.

  19. Un lucru bun se întâmplă la calea ferată. Federațile sindicale din calea ferată încep să se miște. FSTRF și ANSF sunt „vârf de lance”. De câte ori anunțăm câte o mișcare sindicală( acte/documente către instituțile statului, mitinguri, etc.), celelalte federații sindicale se mișcă și ele. Nu trebuie să fiți de acord cu mine dar urmăriți data la care sunt postate de FSTFR si/sau ANSF și data la care celelalte federații aleg să riposteze și ele. Ori nu mai au idei, ori FSTFR îi obligă la mișcări sindicale. Oricum ar fi este bine. Trebuie să luăm atitudine față de nepăsarea guvernului, a politicienilor, față de calea ferată. Până la urmă locurile noastre de muncă și viitorul acestei țări.
    Părerea mea contează. A dumneavoastră?

  20. Pentru cine-și mai amintește, trecut -prezent:
    „De ce o ducem, în general, mai rău În primul rând, trebuie menţionat faptul că în anii ’80 aproximativ opt milioane de români erau angajaţi şi realizau venituri considerate decente. Acum, există o foarte mare discrepanţă între populaţie, unii au un trai foarte bun, în timp ce alţii trăiesc în sărăcie, iar media pe economie este mai puţin relevantă faţă de cea din 1985. Acum, o mare parte din populaţie este dependentă de ajutoare sociale, numărul şomerilor şi al pensionarilor este semnificativ mai mare.”
    http://adevarul.ro/economie/bani/revolutie-1_526a657fc7b855ff567bcaed/index.html

  21. Puțul gândirii ministeriale a secat. Soluțiile care nu au fost nici căutate la timp, nici (cu atât mai mult!) găsite, se răzbună în această toamnă târzie, printr-n șir de proteste masive. Ele vin din partea sistemului sanitar și a sistemului feroviar, ambele lovite îndelung și insistent de incompetența ministerelor tutelare și a guvernului în integralitatea sa. Ceea ce nu a înțeles guvernul României (și nu înțelege nici acum) este faptul că s-a ajuns la fundul sacului și nicio scamatorie politică nu mai ține. S-a ajuns la fundul sacului și în ceea ce privește răbdarea oamenilor. Dovadă protestele împotriva proiectului RMGC și a exploatării gazelor de șist prin fracturare hidraulică. Care continuă, iată, cu mitingul Alianței Naționale Sindicale Feroviare și greva din Sănătate:
    MITING DE PROTEST
    ÎN DATA DE 28. 11.2013

    ALIANȚA NAȚIONALĂ SINDICALĂ FEROVIARĂ vă face cunoscut faptul ca s-a înregistrat Adresa cu intenția de organizare a unui MITING în data de 28.11.2013, între orele 11:00 – 13:00 în Bucuresti, în parcul din fata Ministerului Transporturilor, miting organizat de către A.N.S.F.
    Precizam ca întrunirea grupului de manifestanti se va face in Piata Garii de Nord, între ora 10.30 si ora 11:00.
    Membrilor de sindicat participanți la manifestarea din data de 28.11.2013 le sunt interzise acțiuni care să tulbure organizarea adunării, pentru ca aceasta să se poată desfășura în condiții pașnice, civilizate și să nu degenereze în acte de violență.

    Scopul manifestarii îl constituie exprimarea protestului fata de:
    (Citiți mai departe)
    http://www.certitudinea.ro/articole/modelul-de-Tara/view/a-ajuns-funia-la-par-proteste-in-cfr-sanatate-si-educatie-se-apropie-luna-caderii-guvernelor

  22. Membrii de sindicat ai Alianței Naționale Sindicale Feroviare ( ANSF ) vor să protesteze pe 28 noiembrie 2013 pentru că observă că salariaților unităților feroviare (și mă refer la cei de execuție ) le scade permanent nivelul de trai și li se înrăutățesc permanent condițiile de muncă și mai accentuat în anul 2013. Vreau să precizez că am observant că nemulțumiți sunt și marea majoritate a liderilor de sindicat din celelalte organizații sindicale feroviare ce nu sunt afiliate la ANSF, precum și membrii de sindicat ai acestora pentru că și lor le scade permanent nivelul de trai și li se înrăutățesc permanent condițiile de muncă și mai accentuat în anul 2013.
    Să nu uităm că și FSTFR a organizat două Mitinguri de protest în anul 2013, dar tot la fel de adevărat este că au organizat și participat la Mitinguri de protest în anul 2013 și FMLR și FNFMC și FNDF etc. Sper ca fiecare organizație sindicală feroviară prin acțiunile și demersurile pe care le-au făcut în anul 2013, dar și în anii anteriori, să demonstreze în timp membrilor lor de sindicat precum și celorlalți salariați ceferiști că au făcut ceva esential pentru viitorul Căii Ferate Române și în special pentru adevărata eficientizare a Unităților Feroviare Române. Sper ca în viitor să putem ajunge din nou la un adevărat Dialog Social și cu Conducerile Unităților Feroviare de Stat, precum și cu Ministerul Transporturilor, dar până atunci vom protesta când cu FSTFR, când cu ANSF, dar și cu oricare altă organizație sindicală feroviară FMLR, FNFMC, FNDF etc care ne va invita să participăm la orice Miting de protest pe care îl va (vor) organiza pentru un viitor mai bun al salariaților unităților feroviare de stat, precum și pentru un viitor mai bun pentru unitățile feroviare de stat…

  23. Membrii de sindicat ai Alianței Naționale Sindicale Feroviare ( ANSF ) vor să protesteze pe 28 noiembrie 2013 pentru că observă că pe măsură ce trece timpul s-a ajuns ca de fiecare data când se schimbă o conducere a unei unități feroviare să regretăm fosta conducere a unității respective pentru că salariaților unităților feroviare ( mă refer la cei de execuție ) le scade permanent nivelul de trai și li se înrăutățesc permanent condițiile de muncă și pentru că nu ne vine să credem că am ajuns să regretăm de fiecare data pe fostele conduceri ale Unităților Feroviare și că am ajuns de fiecare data să regretăm pe foștii Miniștri ai Transporturilor…

  24. La Mitingul de protest organizat de ANSF în data de 28.11.2013, între orele 11.00-13.00 în București, în locația din Parcul din fața Ministerului Transporturilor, ne vom exprima protestul contra strategiilor Unităților Feroviare de Stat ce sunt neadecvate la necesitățile de transport ale călătorilor și ale mărfurilor și față de lipsa investiților în ultimii ani în Infrastructura Feroviară de Stat și față de lipsa investiților în automotoare și rame electrice la SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru că toate acestea fac să nu se mai facă auzit glasul roților de tren de către vechii călători ai trenurilor de călători ale CFR Călători ce s-au reorientat sau se reorientează spre alte mijloace de transport de călători. Citiți :
    http://adevarul.ro/news/societate/glasul-rotilor-tren-1_5229cb29c7b855ff5652143c/index.html

  25. Citeam pe :
    http://www.ziuanews.ro/editorial/calugarita-transporturilor-106942
    următoarea concluzie a unui ziarist :
    ,,Aşa că, ceferiştilor nu le mai rămâne decât să roage la Duhul Sfânt şi să se uite smeriţi cum “călugăriţa” Ramona Mănescu propăvăduieşte prohodul Ministerului Transporturilor şi al căilor ferate româneşti.,, .
    Alianța Națională Sindicală Feroviară ( A.N.S.F.) în data de 15.11.2013 a făcut cunoscut autorităților că intenționează să organizeze un Miting de protest în data de 28.11.2013, între orele 11.00-13.00 în București, în locația din Parcul din fața Ministerului Transporturilor

  26. HOTARARE nr. 871/2013 pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata

    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 164 alin. (1) din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1

    (1) Incepand cu data de 1 ianuarie 2014, salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata se stabileste la 850 lei lunar, pentru un program complet de lucru de 168 de ore in medie pe luna in anul 2014, reprezentand 5,059 lei/ora.

    (2) Incepand cu data de 1 iulie 2014, salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata se stabileste la 900 lei lunar, pentru un program complet de lucru de 168 de ore in medie pe luna in anul 2014, reprezentand 5,357 lei/ora.

  27. Alianța Națională Sindicală Feroviară ( A.N.S.F.) în data de 15.11.2013 a făcut cunoscut autorităților că intenționează să organizeze un Miting de protest în data de 28.11.2013, între orele 11.00-13.00 în București, în locația din Parcul din fața Ministerului Transporturilor la care vor participa circa 400 de personae, manifestanții grupându-se în zona Parcului din fața Ministerului Transporturilor începând cu ora 10.30 și vor manifesta de la ora 11.00 până la ora 13.00 și-și vor exprima protestul datorită strategiilor Unităților Feroviare de Stat neadecvate la necesitățile de transport ale călătorilor și ale mărfurilor . Citiți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=5&cad=rja&ved=0CEIQFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.ziarelive.ro%2Fstiri%2Fceferistii-anunta-un-miting-la-ministerul-transporturilor-pe-28-noiembrie.html&ei=VByNUo67HYnkswavmYCQBQ&usg=AFQjCNF8ihKK0z7XoKnDanY1aNoM1mn_vA&bvm=bv.56643336,d.Yms

Share:

Alte articole