MICII CÂȘTIGĂTORI, POT FI OARE UNITĂȚILE FEROVIARE???

“Guvernul a aprobat, pe 28 iulie, prima rectificare bugetară pe anul în curs, în forma propusă de Ministerul de Finanțe. Executivul a luat în calcul o creștere economică de 3,3% anul acesta, în creștere de la 2,5%, cât se estima la elaborarea bugetului de stat pe anul 2015, potrivit proiectului de rectificare bugetară postat pe site-ul Ministerului Finanțelor Publice, citat de agerpres.ro.”
“Liderii PSD, UNPR și ALDE s-au întâlnit, în secret, la Vila Lac pentru a pune la punct planul rectificării bugetare ce va fi aprobat, vineri 23 septembrie 2015, într-o şedinţă specială de Guvern. Sănătatea, agricultura şi autorităţile locale sunt marii cîştigători, până în acest moment, ai celei de a doua rectificări bugetare din acest an, potrivit Realitatea TV. Cert este că datele aferente lunii septembrie arată că bugetul se află pe excedent, fiind colectate cu 6,5 miliarde de de lei mai mult decât era estimat inițial”

Citeste mai mult pe :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CBwQqQIwAGoVChMI-ame5JbUyAIVpg9yCh0JpgiO&url=http%3A%2F%2Fwww.realitatea.net%2Fcoalitia-edin-a-secreta-pe-tema-rectificarii-bugetare_1814421.html&usg=AFQjCNF3tuotcVJTkByhGXZITMCtticVoQ&bvm=bv.105454873,d.bGQ

SHARE

44 Responses

  1. Citiți din M. Of. Partea I nr. 806 din 29 octombrie 2015
    Guvernul Romaniei, Ordonanta de urgenta nr. 47 din 23 octombrie 2015 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2015 si unele masuri bugetare
    ,, Art. 29. — (1) Cu suma de 542.274 mii lei, prevăzută în bugetul Ministerului Transporturilor la capitolul 84.01 „Transporturi”, titlul 72 „Active financiare”, articolul 72.01 „Active financiare”, alineatul 72.01.01 „Participare la capitalul social al societăţilor comerciale”, se majorează contribuţia statului la capitalul social al Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.” — S.A.
    (2) Suma prevăzută la alin. (1) se virează într-un cont distinct deschis la Trezoreria Statului şi se utilizează de Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R.” — S.A. pentru achitarea către Ministerul Transporturilor a taxei pe valoarea adăugată deduse pentru realizarea obiectivelor proprii de investiţii finanţate de la bugetul de stat şi neutilizată până la finele anului bugetar, aferentă perioadei 2000—2010 şi nevirate la bugetul de stat, precum şi dobânzile şi penalităţile de întârziere aferente acesteia.
    (3) Suma primită potrivit alin. (2) într-un cont de disponibil se virează de către Ministerul Transporturilor la venituri ale bugetului de stat, în termen de 5 zile.
    (4) Din sumele aprobate pentru Ministerul Transporturilor, la titlul 55 „Alte transferuri”, alineatul 55.01.12 „Investiţii ale agenţilor economici cu capital de stat”, se va plăti suma de 29.119,65 mii lei în contul Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. Călători” — S.A., conform Deciziei irevocabile nr. 263 din 23 ianuarie 2014, sumă ce a fost utilizată de Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. Călători” — S.A. pentru achitarea din surse proprii a datoriilor restante către furnizorii de investiţii şi a majorărilor de întârziere aferente.(5) Cu suma de 55.000 mii lei, prevăzută în bugetul Ministerului Transporturilor la capitolul 84.01 „Transporturi”, titlul 72 „Active financiare”, articolul 72.01 „Active financiare”, alineatul 72.01.01 „Participare la capitalul social al societăților comerciale”, se majorează contribuția statului la capitalul social al Societății Comerciale de Transport cu Metroul București
    „Metrorex” – S.A.
    (6) Suma prevăzută la alin. (5) se încasează de Societatea Comercială de Transport cu Metroul București „Metrorex” –
    S.A. într-un cont de disponibil deschis la Trezoreria Statului și se utilizează pentru acoperirea ratei aferente anului 2015, la creditul comercial contractat de la CEC Bank, având ca obiect plata prestațiilor cu mentenanța materialului rulant din perioada 2009-2010.
    (7) Cu suma de 126.000 mii lei, prevăzută în bugetul Ministerului Transporturilor la capitolul 84.01 „Transporturi”, titlul 72 „Active financiare”, articolul 72.01 „Active financiare”, alineatul 72.01.01 „Participare la capitalul social al societăților comerciale”, se majorează contribuția statului la capitalul social al Societății Naționale de Transport Feroviar de Călători „C.F.R. Călători” – S.A.
    (8) Suma prevăzută la alin. (7) reprezintă subcompensarea, de la bugetul de stat, a pachetului minim social aferent serviciului public de transport feroviar de călători aferent anilor 2008-2014, se încasează într-un cont de disponibil deschis la Trezoreria Statului și se utilizează cu condiția ca Ministerul Transporturilor să își asume subcompensarea aferentă acestei perioade, iar suma alocată să se încadreze în cuantumul compensării calculat potrivit legislației în vigoare.
    Art. 30.
    (1) În bugetul Ministerului Transporturilor, la capitolul 84.01 „Transporturi”, titlul 59 „Alte cheltuieli”, alineatul 59.17 „Despăgubiri civile”, este cuprinsă suma de 12.559 mii lei, destinată achitării hotărârilor judecătorești definitive și irevocabile stabilite în sarcina Ministerului Transporturilor, după cum urmează:
    a) suma de 2.078 mii lei pentru plata Sentinței civile nr. 6.934/2012, rămasă irevocabilă prin Decizia Curții de apel București nr. 1.772/2014;
    b) suma de 2.783 mii lei pentru plata Sentinței civile nr. 2.272/2013, rămasă irevocabilă prin Decizia I.C.C.J. din 4 iunie 2014;
    c) suma de 7.698 mii lei pentru plata Sentinței arbitrale nr. 138 din 22 decembrie 2014, pronunțată de Curtea de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă C.C.I.R.
    (2) Din suma prevăzută în bugetul Ministerului Transporturilor pe anul 2015, la capitolul 84.01 „Transporturi”, titlul 71 „Active nefinanciare”, suma de 2.838 mii lei se repartizează Școlii Superioare de Aviație Civilă.
    Art. 31.
    Se autorizează Ministerul Transporturilor, în anexa nr. 3/24/21 „Fișa proiectului cu finanțare din fonduri externe nerambursabile de preaderare, alți donatori și din alte facilități postaderare”, la sursa 08 „Finanțare externă nerambursabilă”, să suplimenteze creditele de angajament la proiectul 5993 „Infrastructura transfrontalieră infrastructura de comunicații între România și Republica Moldova”, cu suma de 4.694 mii lei la titlul 56 „Proiecte cu finanțare din fonduri externe nerambursabile (FEN) postaderare”, alineatul 56.08.02 „Finanțare externă nerambursabilă ,, .

  2. Citiți : M. Of. Partea I nr. 806 din 29 octombrie 2015
    Guvernul Romaniei
    Ordonanta de urgenta nr. 47 din 23 octombrie 2015 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2015 si unele masuri bugetare

  3. ,, Ministrul Iulian Matache acuzat că pune umărul si la falimentarea CFR Călători
    ……………………………………………………………………………………………………
    Totodata, liderul sindical Maxim Rodrigo Gabriel il acuza pe ministrul Iulian Matache ca tolereaza pe acei operatori feroviari privati de transport persoane care au iesit de pe cele 29 de sectii de circulatie feroviara neinteroperabile fara sa plateasca vreo despagubire Ministerului Transporturilor. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/aranjament-girat-de-conducerea-ministerului-transporturilor-pentru-falimentarea-cfr-marfa-331110

  4. ,, Ministrul Iulian Matache acuzat că pune umărul si la falimentarea CFR Călători
    Presedintele Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din Romania (FSTFR)- Maxim Rodrigo Gabriel, il acuza pe Ministrul Transporturilor- Iulian Matache ca tergiverseaza cu buna stiinta acordarea sumelor de bani alocate companiei CFR Calatori in urma celor doua rectificari de buget din 28 iulie si 23 octombrie 2015. In adresa sindicalistilor catre ministrul Iuilian Matache (vezi documentul in facsimil) se mentioneaza ca demnitarul din fruntea Ministerului Transporturilor refuza sa faca publica suma ce revine din rectificariile bugetare catre CFR Calatori, fapt ce a facut ca la CFR Calatori sa nu se incheie inca Contract Colectiv de Munca pentru ca nu exista la companie BVC-ul rectificat pe anul 2015″. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/aranjament-girat-de-conducerea-ministerului-transporturilor-pentru-falimentarea-cfr-marfa-331110

  5. ,, Ministrul Iulian Matache acuzat că pune umărul si la falimentarea CFR Călători
    Presedintele Federatiei Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din Romania (FSTFR)- Maxim Rodrigo Gabriel, il acuza pe ministrul Transporturilor- Iulian Matache ca tergiverseaza cu buna stiinta acordarea sumelor de bani alocate companiei CFR Calatori in urma celor doua rectificari de buget din 28 iulie si 23 octombrie 2015. In adresa sindicalistilor catre ministrul Iuilian Matache (vezi documentul in facsimil) se mentioneaza ca demnitarul din fruntea Ministerului Transporturilor refuza sa faca publica suma ce revine din rectificariile bugetare catre CFR Calatori, fapt ce a facut ca la CFR Calatori sa nu se incheie inca Contract Colectiv de Munca pentru ca nu exista la companie BVC-ul rectificat pe anul 2015″. Totodata, liderul sindical Maxim Rodrigo Gabriel il acuza pe ministrul Iulian Matache ca tolereaza pe acei operatori feroviari privati de transport persoane care au iesit de pe cele 29 de sectii de circulatie feroviara neinteroperabile fara sa plateasca vreo despagubire Ministrului Transporturilor. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/aranjament-girat-de-conducerea-ministerului-transporturilor-pentru-falimentarea-cfr-marfa-331110

  6. Sorynaccio când îți aduce adminstrația SNTFC,,CFR Călători,,SA noul Act Adițional la CIM să îl semnezi , nu îl mai semna dacă nu este trecută clasa de salarizare la care ai dreptul , pentru că orice Act Adițional la CIM -ul tău înseamnă negociere individuală și dacă Sorynaccio îl semnează, nu mai are ce să-i facă nici un sindicat/federație/alianță … Mai poți să înregistrezi singur și solicitarea ta scrisă de acordare a unei clase de salarizare adresată către administrație și știință către sindicatul din care faci parte … Negocierea individuală este a salariatului , nu a sindicatului din care faci parte …Sindicatul poate să intervină când îl sesizezi în scris că ți s-a încălcat dreptul la negociere individuală …

  7. Liviu referitor la M. Of. Partea I nr. 806 din 29 octombrie 2015 ce demonstrează că Guvernul Romaniei s-a ținut de cuvânt în primă fază și la faptul asteptam pana dupa modificarea BVC-urilor la cele trei unitati feroviare(SNTFC CFR Calatori, CNCF CFR SA si SNTFM CFR Marfa) si aparitia lor in Monitorul Oficial, pentru a ne da seama daca se va tine de cuvant și Ministerul Transporturilor împreună cu SNTFC,,CFR Călători,,SA și cu CN CF ,,CFR,, SA pana la capat si cu acordarea cresterii salariele de 10% din 01.11.2015 si acordarea mai departe a tichetelor de masa, respectiv prima de vacanta/vouchere din 01.01.2016…

  8. În final domn BACTERU vreau să ști că în afară de faptul că sunt mândru că fac parte din Sindicatul pentru Unitatea Salariaților CFR Călători ( S.U.S. CFR Călători ) , în plus mai cred că acest sindicat va fi viitorul mișcării sindicale feroviare …

  9. Domn BACTERU vreau să ști că sunt mândru că fac parte din Sindicatul pentru Unitatea Salariaților CFR Călători ( S.U.S. CFR Călători ) ce este un sindicat de 2 ori mai mare decât Federația Mecanicilor de Locomotivă din România ( decât FMLR ) și care are mecanici de locomotivă și automotor de călători mai mult decât numărul de membrii de sindicat ai Federației Mecanicilor de Locomotivă din România (ai FMLR ) și care are de câteva ori mai mulți mecanici de locomotivă decât Federația Mecanicilor de Locomotivă din România ( decât FMLR ) …

  10. Domn BACTERU ar trebui să ști că nu a fost trecut în procesul verbal de negociere Acord pentru perioada 29 octombrie-26 noiembrie 2015 treaba cu creșterea de 10 % deoarece această mențiune se va face așa cum s-a solicitat prin revendicările organizaților sindicale ( ANSF, FNFMC și AFTF )la negocierea noului CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru perioada 27 noiembrie 2015 – 26 noiembrie 2016 …
    Domn BACTERU la întrebarea dumneavoastră referitoare la: ,, DE CE nu este trecut în Acord faptul că cică se vor da tichetele din octombrie ,ca prime în decembrie ? de ce se dezinformează ? ,, pot să vă spun că părerea mea este pentru că Acordul semnat este pentru perioada 29 octombrie-26 noiembrie 2015 și nu produce efecte după data de 26 noiembrie 2015 . Mai mult trebuie să reții că ADMINISTRAȚIA SOCIETĂȚII nu a afirmat în timpul negocierii Acordului niciodată că : ,, se vor da tichetele din octombrie ,ca prime în decembrie ? ,, .
    Totuși domn BACTERU s-ar putea să nu fie dezinformare că : ,, se vor da prime de crăciun în contul tichetelor de masă din octombrie 2015,, deoarece din câte știu eu există dorința SINDICATELOR , FEDERAȚILOR și ALIANȚELOR SINDICALE care negociază să nu piardă nici un tichet de masă care este trecut în BVC-ul SNTFC,,CFR Călători,,SA a se acorda salariaților acestei societăți. Și din câte știu aceeași situație este și cu organizațiile sindicale care negociază la CN CF ,,CFR,, SA …
    Și acum am și eu câteva întrebări : Cine crezi că te dezinformează ? De ce nu mai speri că poate fi adevărat ce se aude ? Ști că foarte mulți salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA cred că există o șansă pentru această societate și din această cauză au devenit membrii de sindicat ai Sindicatului pentru Unitatea Salariaților CFR Călători ( S.U.S. CFR Călători ) ce este un sindicat national cu peste 2300 membrii de sindicat ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA ? Adică vreau să întreb dacă ști că Sindicatul pentru Unitatea Salariaților CFR Călători ( S.U.S. CFR Călători ) este un sindicat de 2 ori mai mare decât Federația Mecanicilor de Locomotivă din România ( decât FMLR ) și care are mecanici de locomotivă și automotor de călători mai mult decât numărul de membrii de sindicat ai Federației Mecanicilor de Locomotivă din România (ai FMLR ) și care are de câteva ori mai mulți mecanici de locomotive decât Federația Mecanicilor de Locomotivă din România ( decât FMLR ) ? Domn Bacteru în final mai am o întrebare : Ști că Sindicatul pentru Unitatea Salariaților CFR Călători ( S.U.S. CFR Călători ) este un sindicat afiliat la Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România ( din FSTFR ) ?

    1. http://www.fedafer.ro/social/443-acord-acceptat-de-sindicatele-feroviare.html ,eu sunt un simplu membru ,dar eu cred că experții în relații sociale de aceea sunt plătiți cu cls 45,46 ca să informeze sau mă înșel ,eu ca simplu membru îmi plătesc cotizația ,ca și ce-i 2300 de membrii datoria noastră este să plătim cotizația ,iar liderii și experții în relații sociale să se lupte în numele nostru și să ne informeze corect ,ne-am săturat de minciuni ,cls 25 la șefii de tren de exemplu ,vă întreb câți șefi de tren primesc această clasă 25 în țara asta ? prevăzută în accord ?

  11. Și pentru CFR Călători și CN CF ,,CFR,,SA, Guvernul României oferă promisiuni…
    ,,Guvernul pare, însă, că trăieşte în lumea lui. Oferă tuturor câte ceva. Salarii, pensii, norme speciale de hrană, alocaţii sociale, scăderi de taxe şi impozite. Totul este ca dărnicia să nu se întoarcă, peste un timp, împotriva celor care se bucură astăzi. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CBwQqQIwAGoVChMI6Omp4vPlyAIViphyCh3oNwo3&url=http%3A%2F%2Fwww.rfi.ro%2Feconomia-reala-82359-rectificare-bugetara-pozitiva-si-dincolo-de-lege&usg=AFQjCNFUYzSHGDe-Jr43yhs-Go9l0mvNWA

  12. Referitor la negocierea CCM 2015-2016 la nivel de unitate SNTFC,,CFR Călători,,SA și la conflictul de muncă declanșat de Federațiile Sindicale și de Alianța Națională Sindicală Feroviară la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA , s-a semnat un accord pe perioada 29 octombrie 2015-26 noiembrie 2015 deoarece sunt promisiuni că se fac demersuri ale Guvernului României, Ministerului Transportului și ale SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru soluționarea favorabilă a revendicărilor până în a treia decadă a lunii noiembrie 2015, perioadă în care Inspectoratul Teritorial de Muncă București își menține punctul de vedere că procedura declanșării unui conflict colectiv de muncă poate fi demarată doar de către sindicatul reprezentativ la nivelul Societății Naționale de Transport Feroviar de Călători și nu de Federații Sindicale/Alianțe Sindicale reprezentative la nivel de Sector de Activitate Transporturi și Servicii Conexe ce au îndeplinite condițiile negocierii CCM la nivel de Unitate Feroviară , conform art. 135 alin 1 lit A din Legea nr. 62/2011 .
    Cu alte cuvinte trebuie să luăm urgent reprezentativitatea Sindicatului pentru Unitatea Salariaților CFR Călători ( S.U.S. CFR Călători ) pentru că numai astfel putem declanșa conflictul de muncă la nivelul SNTFC,,CFR Călători,,SA …Trebuie să reținem că Sindicatul pentru Unitatea Salariaților CFR Călători ( S.U.S. CFR Călători ) are deja 2310 membrii de sindicat ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA și cuprinde : mecanici de locomotivă și automotor , șefi tură , revizori de locomotive, șefi tren, conductori, casieri , revizori tehnici de vagoane , TESA etc.

      1. În noiembrie 2015 va fi un tichet de masă pe zi lucrătoare și salariat la CFR Călători .

          1. M. Of. Partea I nr. 806 din 29 octombrie 2015
            Guvernul Romaniei
            Ordonanta de urgenta nr. 47 din 23 octombrie 2015 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2015 si unele masuri bugetare

            Deci pana aici s-au tinut de cuvant. Asteptam pana dupa modificarea BVC-urilor la cele trei unitati feroviare(SNTFC CFR Calatori, CNCF CFR SA si SNTFM CFR Marfa) si aparitia lor in Monitorul Oficial, cand ne vom da seama daca se vor tine de cuvant pana la capat si cu acordarea cresterii salariele de 10% din 01.11.2015 si acordarea mai departe a tichetelor de masa, respectiv prima de vacanta/vouchere din 01.01.2016…

          2. DE CE nu a fost trecut în procesul verbal ,treaba cu creșterea de 10 % ? respectiv DE CE nu este trecut faptul că cică se vor da tichetele din octombrie ,ca prime în decembrie ? de ce se dezinformează ?

      2. La CN CF ,,CFR,,SA în noiembrie 2015 va fi un tichet pe zi și salariat în prima decadă și în continuare vom mai vedea ce va mai fi …

    1. Clasa maxima se va da cumva si celor care au drum 1 de 9 ani fara nici o abatere in toata activitatea ? Sau va va deranja din nou ca scrie prea marunt si nu puteti duce cererea in halul asta la conducere .Oricum a fost un lucru ciudat ca cei care bat la manevra au primit ,cei cu abateri si evenimente la fel iar singurul fara nici o abatere nu.Au ajuns oameni care nici macar nu aveau scoala de mecanici facuta cand eu alergam singur cu rapidele ,sa aiba clasa maxima si eu nu .Probabil din cauza ca nu am fost nicodata pupincuristul nimanui.Vreau ca sa stiu daca se mai merita sa raman in sindicatul asta care vad ca nu prea isi apara membrii corespunzator.

  13. 29 oct. 2015

    La intalnirea dintre Administratie si organizatiile sindicale, desfasurata in data de 28.10.2015 la sediul CNCF CFR SA, s-a incercat dezamorsarea conflictului de munca existent la CNCF CFR SA.
    Spre deosebire de intentiile organizațiilor sindicale care doreau asigurarea platii integrale a drepturilor salariale pentru luna octombrie 2015 printr-un acord, completat în prima saptămână a lunii noiembrie cu un act adițional care să prevadă acordarea a 1 tichet de masă / zi lucrată și a unei creșteri salariale de 10 %, Administrația și-a arătat disponibilitatea încheierii unui CCM valabil pe 1 an de zile sau a unui acord pe 30 de zile, conform condițiilor bugetare actuale respectiv fără tichete și fără creștere salarială.
    În locul dezamorsării stării de conflict, oferta administrației este departe de solicitările organizațiilor sindicale si nu face altceva decat sa genereze o stare de nervozitate continuă în rândul membrilor de sindicat
    Administrația a precizat faptul că în condițiile încheierii unui acord, poate asigura acordarea pe luna octombrie a maximum 3 tichete de masă / salariat, iar pe luna noiembrie a 4 tichete / salariat.
    Cele două proiecte de rectificare a BVC 2015 la CNCF CFR SA pregătite sunt:
    1. Alocarea sumelor necesare pentru tichetele de masă și creșterea fondului de salarii pentru cei cca. 600 de salariați preluați de la Regiotrans, înaintat deja pe circuitul de aprobare;
    2. În baza ultimei rectificări a bugetului de stat, CFR SA va elabora și propune pe circuitul de aprobare un nou BVC în vederea asigurării condițiilor necesare negocierii și semnării unui CCM.
    La intalnirea avuta, organizațiile sindicale au solicitat încheierea unui acord până la data de 26 noiembrie 2015 (în 25 noiembrie fiind programată ultima ședință de guvern din noiembrie, ședință în care se speră că va fi aprobat cel de-al doilea proiect de BVC), acord care să asigure plata integrală a drepturilor prevăzute în vechiul acord începând cu data de 1 octombrie și acordarea a 1 tichet de masă / zi lucrătoare începând cu 1 noiembrie 2015.
    Pentru încheierea Contractului Colectiv de Muncă se mențin revendicările exprimate anterior.
    În aceste condiții organizațiile sindicale au refuzat încheierea unui acord.
    Următoare intalnire va avea loc in 29.10.2015 la ora 11:00, însă este de așteptat ca oferta administrației să rămână neschimbată.

  14. Guvernul oferă tuturor câte ceva: ,, salarii, pensii, norme speciale de hrană, alocaţii sociale, scăderi de taxe şi impozite. ,, .
    La ceferiști Guvernul spune că oferă câte ceva , dar Ministerul Transporturilor temporizează și Unitățile Feroviare de Stat așteaptă să treacă anul 2015 …

  15. ,,Guvernul pare, însă, că trăieşte în lumea lui. Oferă tuturor câte ceva. Salarii, pensii, norme speciale de hrană, alocaţii sociale, scăderi de taxe şi impozite. Totul este ca dărnicia să nu se întoarcă, peste un timp, împotriva celor care se bucură astăzi. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CBwQqQIwAGoVChMI6Omp4vPlyAIViphyCh3oNwo3&url=http%3A%2F%2Fwww.rfi.ro%2Feconomia-reala-82359-rectificare-bugetara-pozitiva-si-dincolo-de-lege&usg=AFQjCNFUYzSHGDe-Jr43yhs-Go9l0mvNWA

  16. ,, A doua rectificare bugetară de anul acesta este la fel ca prima. Pozitivă, în opinia premierului Victor Ponta şi în afara legii, în opinia Consiliului fiscal. Sau mai exact o rectificare făcută cu derogare de la lege. Mai clar, este vorba despre faptul că se încălca prevederi legale care impun respectarea unor plafoane bugetare şi pe cele care interzic majorarea cheltuielilor de personal şi a cheltuielilor totale pe parcursul anului. ,, .
    …………………………………………………………………………………………………..
    ,, Aşadar, la fel ca şi Fondul Monetar Internaţional, Consiliul fiscal atrage atenţia asupra pericolului de creştere a deficitului bugetar. Guvernul pare, însă, că trăieşte în lumea lui. Oferă tuturor câte ceva. Salarii, pensii, norme speciale de hrană, alocaţii sociale, scăderi de taxe şi impozite. Totul este ca dărnicia să nu se întoarcă, peste un timp, împotriva celor care se bucură astăzi. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CBwQqQIwAGoVChMI6Omp4vPlyAIViphyCh3oNwo3&url=http%3A%2F%2Fwww.rfi.ro%2Feconomia-reala-82359-rectificare-bugetara-pozitiva-si-dincolo-de-lege&usg=AFQjCNFUYzSHGDe-Jr43yhs-Go9l0mvNWA

  17. sa semnat ceva ? că nu comunicați în teritoriu și circulă zvonuri că Marfa a semnat ,că sindicatul libertatea a semnat un accord pe o lună ,știți ceva ?????

  18. Mecanic (i)responsabil într-un comentariu al său spune că ,,O greva, ar duce la pierderi care s-ar putea sa acopere toata suma alocata SNTFC pentru facilitatile de calatorie, ceea ce desigur nu ne dorim. Dorim o intelegere amiabila, dorim sa muncim, dorim un CCM, dorim conditii de calatorie ptr. calatorii pe care-i transportam. Nu ne dorim sa facem greva, dar daca altfel nu se poate sa ne obtinem drepturile ,suntem hotarati sa o facem . ,, .
    Ca să meargă CFR Călători bine trebuie ca CFR Infra ( CN CF CFR SA ) să investească în infrastructura feroviară și să ridice viteza comercială a trenurilor de călători. Deci CFR Infrastructură trebuie să investească în infrastructura feroviară, nu să facă profit , trebuie să se renunțe la indicatorii actuali și la solicitări de a se face profit de către gestionarul de infrastructură feroviară …Și mai trebuie și ca CFR Călători să acceseze fonduri europene și să achiziționeze material rulant nou: automotoare și rame electrice, vagoane etc.
    Soluția pentru CFR o reprezintă investițiile …

  19. Bacteru trebuie să ști că toți membrii de sindicat ai FSTFR din anul 2009 au în Actele Adiționale la CIM-uri trecute toate drepturile salariale , ceea ce înseamnă că aceștia ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA vor fi plătiți ca și până acum până la semnarea noului CCM … S-a promis că se va aproba 10% așa cum sa cerut ,iar dacă vom constata că este așa nu vom mai facem grevă, însă suntem cu conflictul declanșat la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA și la nivel de CN CF ,,CFR,,SA până ne convingem că salariul minim brut pe economie nu ne prinde salariul nostru din urmă și/sau că salariul nostru nu va fi depăsit de salariul minim brut pe economie…
    Mai trebuie să verificăm dacă și la noii membrii de sindicat ai FSTFR din ultimul an sunt trecute în Actele lor Adiționale la CIM-uri toate drepturile salariale , pentru că la aceștia nu am făcut încă verificările necesare…

    1. la noi membrii ? asta înseamnă din ce an încoace ? noi suntem din 2013 la acest sindicat ,

  20. cum e cu CIM ? ,cum vor fi plătiți oameni până la semnarea noului CIM ? mai facem grevă sau sa aprobat 10% așa cum sa cerut ?

  21. “Din perspectiva impactului concurenţial şi asupra mediului de afaceri, reforma în domeniul achiziţiilor publice va permite implementarea unui mecanism de cooperare instituţională între autorităţi, pentru prevenirea şi combaterea practicilor coluzive între ofertanţi. În plus, flexibilizarea procedurilor, reducerea sarcinilor administrative în pregătirea ofertelor, introducerea consultărilor cu piaţa, vor genera o mai mare competiţie şi o participare mai activă a IMM-urilor în cadrul procedurilor de atribuire. Din punctul de vedere al impactului social, scopul reformării achiziţiilor publice nu se va rezuma doar la realizarea de economii, ci vor putea fi utilizate ca un instrument pentru implementarea de politici în domeniile mediului, social sau al eficienţei energetice. Conform studiilor de impact la nivel european, 70% din anunţurile publicate includ în cadrul criteriilor de atribuire aspecte de mediu, eficienţă energetică sau aspecte sociale. Conform statisticilor publicate în România, pentru sectorul achiziţiilor publice aproximativ 94% din procedurile publicate utilizează ca şi criteriu de atribuire “preţul cel mai scăzut“”, se mai arată în comunicat.
    http://www.mediafax.ro/politic/strategia-privind-domeniul-achizitiilor-publice-a-fost-aprobata-de-guvern-14860261

  22. Ceea ce era valabil în 2007, este și în 2015.
    Articol din ziarul Gândul 2007.
    ,,La intrarea în schimb, „Mareşalul” e verificat ca un infractor, dar nu se simte câtuşi de puţin jignit. Şeful de tură de la Depoul CFR Marfă Bucureşti îl pune să sufle în fiolă, îl măsoară cu privirea vreme de-un clipit de ochi şi-i pune întrebarea: „te-ai odihnit acasă, mă?”. Dacă dibuie vreun mecanic nedormit, cu faţa buhăită şi tot cearcăne la ochi, şeful începe: „Iar necazuri cu femeia în casă?”, „A! Tatătu-i la pat?”.

    Pe zurbagii îi ia din prima: „Mă, iar ai fost ieri la crâşmă?”, „… Zi tu că nu-i aşa”. După spovedania la popa depoului, „Mareşalul”, mecanic fără păcate grele, ia cheia din cui şi cu geanta pe umăr merge pe locomotiva lui.

    Acum, vara, speră să fie chemat din zori: „Când iei locomotiva de dimineaţă, apuci să te obişnuieşti cu ea. Tabla se încinge treptat şi parcă ţi-e mai uşor să înduri aerul din cabină fără să te sufoci”. Dacă ai bafta să vii la 3 după-amiază pe locomotivă, povestea-i alta: „Soarele încinge tabla şi nu-i fier de 0.3 mm ca la Dacie; e o tablă mai groasă de 1 milimetru, care strânge-n ea dogoarea ca un calorifer”. În cabină „senzaţia e ca atunci când vă duceţi în Gara de Nord şi vă urcaţi într-un vagon de tren fără aer condiţionat care-a zăcut toată după-amiaza în soare. Peste tot frige, efectiv nu poţi să pui mâna pe nimic”. În cifre: „50-60°C”.

    Locomotivele de manevră, dieselurile care fâţâie de pe-o linie pe alta vagoanele prin depou au alt principiu constructiv, din anii ’60: „Transmisia cu reductorul inversor e situată fix sub picioarele mecanicului şi se-ncinge la peste100°C, încălzind podeaua până îţi frige tălpile. Laşi geamurile deschise, cât te mai mişti mai faci ceva vânt, ceva ventilaţie”. Temperatura scade la 70°C, dar numai apa stinge focul care face să sfârâie saliva în gâtlej. „De 4 ani am câştigat dreptul ăsta, să primim un bidon de apă minerală la ieşirea pe traseu”.

    După ce ajutorul de mecanic Dumitru Popescu a murit în locomotivă, de la căldura de săptămâna trecută, şefii de la CFR Marfă s-au gândit să rezolve problema, tot cu apă. „M-a sunat Voicu Marinică, Şeful de Divizie de pe Craiova, speriat. Zice: «Domne, uite, m-am înţeles cu liderii. Le dau 4 kilograme de apă». Zic: «Domnule, eşti copil elegant, bine intenţionat. Degeaba le dai 4 kilograme de apă pe o locomotivă care are 60°C în cabină, dacă nu are frigider. Apa aia în două ore e leşie şi mecanicul n-o mai poate bea»”, spune Sala Voicu, liderul Federaţiei Naţionale a Mecanicilor de Locomotivă.

    Frigidere, după şeful Serviciului Locomotive al CFR Marfă, Radu Costel, ar trebui să aibă 40% dintre cele 960 de locomotive „în floarea vârstei” (media e de 28,7 ani), însă obidiţii din teritoriu spun altceva. Liderul sindicatului mecanicilor din Depoul CFR Marfă Timişoara, Alexandru Jebeleanu: „Din cele 21 de locomotive ale parcului Timişoara, două au frigidere montate şi una are climă care funcţionează rău, în sensul că porneşte clima, funcţionează 5 minute şi pe urmă decuplează. Frigiderele au fost date jos de pe locomotive astă-toamnă, duse la reparat la Cluj, aduse înapoi reparate şi la ora asta zac grămadă în magaziile din Caransebeş, în condiţiile în care la Timişoara sunt azi (marţi – n.n.) 38°C şi mecanicii se coc”.

    Dacă la locomotivele electrice „frigiderul nu congelează, dar măcar ţine apa şi mâncarea la un nivel rece, deşi n-are puterea să răcească prea mult”, pe cele diesel hidraulice frigiderele se pun de mântuială, „pentru că frigiderul funcţionează doar atâta timp cât bârâie motorul, şi-n rest stă la odihnit. Pe aşa locomotivă, nu găseşti nici măcar un loc unde să pui frigiderele ca să spui că-s mai ferite de căldură şi să poată funcţiona la parametri optimi. Îl pui în sala maşinilor – se-ncinge de la motor, îl pui în cabină – cedează căldură şi de la motor, şi de la transmisie şi tot în condiţii anormale funcţionează. Indiferent cât ar fi de performant, merge o lună, două, trei, după care îşi dă duhul”, e necăjit instructorul mecanic Văduva Marian.

    Apa are şi o parte rea. Se cheamă „pipi”, fiindcă pe locomotivă „nu există toaletă. Nici nemţii nu au. Mecanicul face la plecare şi mai face la sosire, după 7-8 ore pe traseu. E fiziologic reglată chestia asta. Ca şi ceasul biologic. Înainte de-a pleca la drum îţi forţezi scaunul ca să ai linişte pe drum”. Dacă inevitabilul te apucă prin absurd pe traseu, „desfaci chiuveţica aia în care te speli pe mâini şi faci pişu-n ea. Dacă-i treabă mare şi nu mai poţi s-o ţii, opreşti trenul unde te-apucă”, spune Sala Voicu, dar asta se întâmplă rar, spune Mareşalul: „Sunt doar 1-2 cazuri într-un an pe tot Depoul CFR Marfă Bucureşti. Opreşti, notezi în fişa de parcurs «staţionare necesităţi fiziologice», faci treaba şi dai drumul la tren. La noi, la Marfă, nu-i chiar ca la Călători, unde omul stă pe peron cu valiza în mână şi-aşteaptă trenul cu ochii pe ceas”. E ceva mai relaxat, putând chiar, uneori, să-ţi faci nevoia informal: „Nu mai completez hârtii. Doar cer prin staţie permisiunea ca să opresc”.
    Un mecanic e împlinit când ajunge să lucreze în condiţii de om, adică pe-o electrică chituită şi dotată cu aer condiţionat, cum e cazul „Mareşalului”, pentru care cei 4 m² de cabină reprezintă cartierul general de unde comandă o uzină de 7300 de cai putere, capabilă să tragă un tren de 750 de metri prin Câmpia Română fluierând. Dar tocmai aura de putere e cea care-i dă fiori. Mai precis „cei 27.000 de volţi care-mi trec la 30 de centimetri de cap. Nu simt nimic, dar curentul lucrează şi, cu timpul, asta te uzează. Speranţa noastră de viaţă e de numai 56-57 de ani, faţă de mecanicii de acum 40 de ani, care fiindcă au lucrat pe locomotive cu abur, în mediu sănătos, au prins şi 70-80 de ani”. Şeful Serviciului de Locomotive al CFR Marfă, Radu Costel, consideră asemenea temeri fantezii de domnişoară: “Curentul electric, despre intensitate e vorba, n-a fost demonstrat ştiinţific că influenţează negativ.

    „Mai uşor de măsurat e efectul timpului petrecut departe de casă, pe locomotivă şi prin dormitoarele muncitoreşti de la capăt de linie: „Se îndepărtează de cei dragi şi aproape jumătate din personal e trecut printr-un divorţ. În lipsa lor, sunt alţii care «au grijă» de familie”, spune vicepreşedintele sindicatului mecanicilor Iulian Măntescu. Şi mai e o problemă: monstrul de fier îi urmăreşte şi-n vis. „Soţia îmi spune că noaptea, în somn, dau din picior ca şi cum aş apăsa pedala de control. Îţi intră în reflex, pentru că pe locomotivă dacă nu-i dai impuls la 30 secunde înseamnă că nu eşti la post şi locomotiva frânează automat. Apăsăm pedala ca şi croitoresele la maşina de cusut. Vă daţi seama câte costume aş putea să fac pe ruta Suceava-Bucureşti?”.

    Fază mortală: Trenul de marfă numărul 92306 care circula acum 8 zile pe relaţia Piatra Olt-Piteşti opreşte ca de obicei în staţia Costeşti pentru a face cruce cu trenul intercity Săgeata Albastră la ora 13.32. Afară temperatura e de peste 38°C. În cabină sare de 50°C. La un sfert de oră de la sosire, mecanicul ajutor Dumitru Popescu îi spune mecanicului şef Săndulescu Irinel: „Nea Iri, mă cam doare aici în capul pieptului”. Asta e prima simptomă. Zice: „Eu ies un pic la geam”. Deschide geamul la cabina de conducere a locomotivei şi, după 2-3 minute de stat cu capul pe geam să respire aer de-afară, mecanicul se pomeneşte cu el jos, căzut pe spate în cabină. A crăpat inima-n el de la căldură şi a murit. * Anghel Gheoroae, lider local în sindicatul mecanicilor de locomotivă

    „Pe un soare din ăsta, în situaţia în care nu există aer condiţionat, locomotivele au ventilator, care oarecum îndulceşte, nu ştiu cât de mult, suferinţa, dacă-i putem spune aşa, a mecanicului de locomotivă”, spune şeful Serviciului de Locomotive al CFR Marfă, Radu Costel. Liderul sindical Sala Voicu îl contrazice: „Sunt jalnice condiţiile de pe locomotive. Sub 10% dintre locomotivele CFR Marfă au aer condiţionat şi 3% ventilatoare”.

    Austriecii şi-au schimbat tot parcul de locomotive, achiziţionând dintr-un foc 500 de locomotive de la Siemens. Mai la est, ungurii, o ţărişoară de 3 ori mai mică ca România, şi-au cumpărat vreo 10-15. Noi ne înnoim cârpind locomotive de 20-30 de ani: „Prima locomotivă diesel hidraulică recondiţionată a fost dusă la expoziţie săptămâna trecută, în Gara de Nord. E prima dintr-un număr de 8, fiind dotată cu aer condiţionat şi de motorizata.

      1. Era vorbă de condițiile de muncă ale mecanicilor, nu de persoane neapărat.

  23. Veste buna, s-au alocat restul de banii ptr. plata facilităților la transportul pe calea ferată pe anul 2015.
    Un punct in plus pentru FSTFR /ANSF,presedintelui si comisiei de negociere . FSTFR a fost singura federatie care s-a zbatut, comform proceselor verbale de negociere si a tuturor actelor transmise MT, pentru obtinerea acestor fonduri cuvenite SNTFC-ului.
    Intrucat conflictul de munca este deschis (saptamana viitoare urmand concilierea la ITMB), SNTFC-ul ar cam trebui sa se grabeasca cu imbunatatirea conditilor de munca si odihna a personalului de locomotiva si de tren, deoarece dupa cum putem observa (fiecare angajat) sunt intreprinse masuri foarte timide in acest sens. Cateva scaune reconditionate, din posturile de conducere, nu inseamna conditii de munca. Conditii de munca inseamna, pregatirea de iarna a locomotivelor, iluminarea posturilor de conducere, a pupitrelor, a salii masinilor(lipsa becurilor), schimbarea geamurilor frontale crepate, dotarea cu oglinzi retrovizoare, completarea cu covoare de cauciuc(electroizolante) a salii masinilor, eliminarea pirderilor de ulei de la compresoare, curatenia din posturi (lipsa firmelor de curatenie) si nu in ultimul rand, piesele de schimb, atat de necesare bunei functionari a locomotivelor, etc. La dormitoare, lipsa firmelor de curatenie (ex. Depoul Brasov-Teius-Ciceu), cazarmamentului deteliorat, care necesita schimbarea lui pe alocuri, caldurii (totusi traim in secolul XXI), etc.
    O alta doleanta a membrilor FSTFR/ANSF, este salarizarea. Veniturile membrilor de sindicat ai FSTFR/ANSF au tot scazut din 2010 incoace. O majorare a salarilor cu 10%, bonurilor de masa si a vaucerelor de vacanta, dupa parerea mea, este este o cerere rezonabila (daca nu chiar mica), tinand cont de importanta cai ferate si mai ales a functilor pe care le reprezentam, a conditilor de munca in care lucram,etc. Pentru salarii, SNTFC ,MT , trebuie sa faca o rectificare a BVC-ului iar guvernul sa o aprobe print-o ordonanta de urgenta. Fonduri sunt ,dupa cu precizeaza toata presa, nu mai trebuie decat vointa politica si ”miscare,,din partea MT.
    Dupa cum spunea un coleg de-al nostru: ,, Dacă între timp până la concilierea pe care o va face Inspectoratul de Muncă București la conflictul de muncă la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA declanșat de Alianța Națională Feroviară Sindicală reprezentată prin Președinte Maxim Rodrigo Gabriel se rezolvă favorabil de către SNTFC,,CFR Călători,,SA revendicările solicitate de membrii de sindicat ai ANSF ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA atunci nu va mai fi grevă de avertisment și grevă generală la SNTFC,,CFR Călători,,SA , dar este posibil din nou să nu putem consuma banii alcați suplimentar la cele două rectificări bugetare din anul 2015 dacă apare BVC-ul rectificat al SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anul 2015 la jumătatea lunii noiembrie 2015, adică prea târziu ca să se mai poată rezolva favorabil și revendicarea condiții de muncă ale salariaților SNTFC,,CFR Călători,,SA, respectiv: înbunătățirea condițiilor de muncă din posturile de conducere ale locomotivelor, automotoarelor și ramelor electrice, înbunătățirea condiților de odihnă de la dormitoarele de la capetele de secție etc,,
    O greva, ar duce la pierderi care s-ar putea sa acopere toata suma alocata SNTFC pentru facilitatile de calatorie, ceea ce desigur nu ne dorim. Dorim o intelegere amiabila, dorim sa muncim, dorim un CCM, dorim conditii de calatorie ptr. calatorii pe care-i transportam.
    Nu ne dorim sa facem greva, dar daca altfel nu se poate sa ne obtinem drepturile ,suntem hotarati sa o facem .

  24. La cea de a doua rectificare bugetară din anul 2015 ce a fost aprobată astăzi 23 septembrie 2015 într-o şedinţă specială de Guvern ,, s-a alocat o sumă de 597,3 milioane lei pentru capitalizarea Companiei Naționale de Căi Ferate ‘CFR’ — SA pentru plata restanțelor către minister reprezentând TVA dedus și nevirat la bugetul de stat la termenele stabilite în normele de închidere a exercițiului bugetar. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=11&cad=rja&uact=8&ved=0CE8QFjAKahUKEwj9p4nk4tjIAhWEkSwKHbenDVQ&url=http%3A%2F%2Fwww.romaniatv.net%2Fo-noua-rectificare-bugetara-discutata-vineri-in-guvern_252447.html&usg=AFQjCNEM_-NvjYhrBeL5F9UdMXMPuYHYFw

  25. La cea de a doua rectificare bugetară din anul 2015 ce a fost aprobată astăzi 23 septembrie 2015 într-o şedinţă specială de Guvern s-au alocat : ,,265,3 milioane lei pentru plata facilităților la transportul pe calea ferată, metrou, rutier, de care beneficiază anumite categorii sociale ,, ( din care 215 milioane lei la CFR Călători pentru plata facilităților de călătorie din anul 2015) și ,, 126,2 milioane lei subvenții în principal pentru asigurarea serviciului public de transport feroviar de călători. ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=11&cad=rja&uact=8&ved=0CE8QFjAKahUKEwj9p4nk4tjIAhWEkSwKHbenDVQ&url=http%3A%2F%2Fwww.romaniatv.net%2Fo-noua-rectificare-bugetara-discutata-vineri-in-guvern_252447.html&usg=AFQjCNEM_-NvjYhrBeL5F9UdMXMPuYHYFw

  26. Dacă între timp până la concilierea pe care o va face Inspectoratul de Muncă București la conflictul de muncă la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA declanșat de Alianța Națională Feroviară Sindicală reprezentată prin Președinte Maxim Rodrigo Gabriel se rezolvă favorabil de către SNTFC,,CFR Călători,,SA revendicările solicitate de membrii de sindicat ai ANSF ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA atunci nu va mai fi grevă de avertisment și grevă generală la SNTFC,,CFR Călători,,SA , dar este posibil din nou să nu putem consuma banii alcați suplimentar la cele două rectificări bugetare din anul 2015 dacă apare BVC-ul rectificat al SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anul 2015 la jumătatea lunii noiembrie 2015, adică prea târziu ca să se mai poată rezolva favorabil și revendicarea condiții de muncă ale salariaților SNTFC,,CFR Călători,,SA, respectiv: înbunătățirea condițiilor de muncă din posturile de conducere ale locomotivelor, automotoarelor și ramelor electrice, înbunătățirea condiților de odihnă de la dormitoarele de la capetele de secție etc Aceeași situație este și la CN CF ,,CFR,,SA urmărind declarația domnului Florin Dobrescu, președintele Federației „Drum de fier” , respective următoarea declaratie :
    ,, …Când noi, dimpotrivă, trebuie să facem cheltuieli pentru investiții. Dar ne aprobă an de an prea târziu bugetele, așa că nu mai avem timp de investiții. Ca să vă dați seama, acum, după nouă luni din an, am consumat doar 15% din bugetul pentru investiții”, a declarat pentru EVZ Florin Dobrescu, președintele Federației „Drum de fier” . ,, .
    Citiți mai mult pe :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB0QFjAAahUKEwi92OuG7djIAhVBsRQKHYE4D7U&url=http%3A%2F%2Fwww.evz.ro%2Fgreva-cfr-istilor-angajatii-satui-de-patru-ani-de-management-privat.html&usg=AFQjCNHAhftf9hYsTvgKZwX2QAyfOHiT1A&bvm=bv.105841590,d.bGQ

  27. În perioada cât Ministerul Transporturilor promovează o singură Hotărâre de Guvern pentru suplimentarea BVC-ului ( pentru un BVC rectificat ) la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anul 2015 cu sumele alocate la cele două rectificări bugetare din anul 2015 , Alianța Națională Sindicală Feroviară ( ANSF ) a declanșat conflictul de muncă și a anunțat ITM București pentru concilierea conflictului de muncă la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA și pentru concilierea conflictului de muncă la nivel de CN CF ,,CFR,,SA , iar dacă între timp până la conciliere se rezolvă favorabil de către SNTFC,,CFR Călători,,SA și de către CN CF ,,CFR,,SA revendicările solicitate de membrii de sindicat ai ANSF ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA și ai CN CF ,,CFR,,SA atunci nu va mai fi grevă de avertisment și grevă generală nici la SNTFC,,CFR Călători,,SA și nici la CN CF ,,CFR,,SA și atunci vom avea CCM-uri pe 2015-2016 atât la SNTFC,,CFR Călători,,SA cât și la CN CF ,,CFR,,SA …

  28. Și la prima rectificare bugetară din 28 iulie 2015 și la cea de a doua rectificare bugetară din 23 octombrie 2015 Guvernul României se pare că a rectificat situația astfel încât să se elimine discriminarea ce se făcea SNTFC,,CFR Călători,,SA în favoarea operatorilor de transport feroviar de călători private. Totuși Ministerul Transporturilor nu a promovat o Hotărâre de Guvern pentru suplimentarea BVC-ului ( pentru un BVC rectificat ) la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anul 2015 cu sumele allocate la prima rectificare bugetară din 28 iulie 2015 … Pentru a doua rectificare bugetară din 23 octombrie 2015 cât îi va trebui Ministerului Transporturilor să promoveze o Hotărâre de Guvern pentru suplimentarea BVC-ului ( pentru un BVC rectificat ) la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anul 2015 cu sumele allocate la cea de-a doua rectificare bugetară din 23 octombrie 2015 ? … Sau poate Ministerul Transporturilor a așteptat să se facă și a doua rectificare bugetară ca să promoveze o singură Hotărâre de Guvern pentru suplimentarea BVC-ului ( pentru un BVC rectificat ) la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anul 2015 cu sumele alocate la cele două rectificări bugetare din anul 2015 ? …

  29. La cea de a doua rectificare bugetară se pare că se rectifică situația astfel încât să se elimine discriminarea ce se făcea SNTFC,,CFR Călători,,SA și în sfârșit I se dă cei 126,2 milioane lei subvenții în principal pentru asigurarea serviciului public de transport feroviar de călători și cei 215 milioane lei pentru plata facilităților la transportul pe calea ferată din anul 2015 ce nu s-au dat SNTFC,,CFR Călători,,SA până în data de 23 octombrie 2015 …
    Atenție ! La rectificarea bugetară din 23 octombrie 2015 banii despre care vorbim s-au dat la Ministerul Transporturilor care trebuie să promoveze o altă Hotărâre de Guvern pentru suplimentarea BVC-ului ( pentru un BVC rectificat ) la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anul 2015 …

  30. ,, Pe de altă parte, diminuări ale bugetelor ordonatorilor principali de credite, vor fi, în principal, la Ministerul Transporturilor, cu 1,613 miliarde de lei, dar s-a alocat o sumă de 597,3 milioane lei pentru capitalizarea Companiei Naționale de Căi Ferate ‘CFR’ — SA pentru plata restanțelor către minister reprezentând TVA dedus și nevirat la bugetul de stat la termenele stabilite în normele de închidere a exercițiului bugetar. Pentru capitalizarea Metrorex s-a alocat suma de 55 de milioane de lei pentru plata ratei aferentă unui credit comercial, 141,98 milioane lei la titlul ‘Transferuri între unități ale administrației publice’, în principal pentru întreținerea infrastructurii rutiere, 265,3 milioane lei pentru plata facilităților la transportul pe calea ferată, metrou, rutier, de care beneficiază anumite categorii sociale și 126,2 milioane lei subvenții în principal pentru asigurarea serviciului public de transport feroviar de călători. ,, .
    Citiți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=11&cad=rja&uact=8&ved=0CE8QFjAKahUKEwj9p4nk4tjIAhWEkSwKHbenDVQ&url=http%3A%2F%2Fwww.romaniatv.net%2Fo-noua-rectificare-bugetara-discutata-vineri-in-guvern_252447.html&usg=AFQjCNEM_-NvjYhrBeL5F9UdMXMPuYHYFw

  31. La cea de a doua rectificare bugetară din anul 2015 ce a fost aprobat astăzi 23 septembrie 2015 într-o şedinţă specială de Guvern :
    ,, Pentru plata in avans a titlurilor executorii pe 2015 si 2016, Guvernul a alocat la rectificare 1,2 miliarde de lei, iar CFR primeste 120 de milioane de lei. ,, .
    Citiți :
    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CBwQqQIwAGoVChMI2O-DnODYyAIVZ_RyCh0xRAYn&url=http%3A%2F%2Fstirileprotv.ro%2Fstiri%2Ffinanciar%2Fguvernul-a-aprobat-a-doua-rectificare-bugetara-din-2015-institutiile-publice-au-primit-3-miliarde-de-lei-in-plus.html&usg=AFQjCNERpghN3E9wxgxcyl7LPt1Ackvz8g&bvm=bv.105841590,d.bGQ