In beneficiul salariatilor CFR Calatori, FSTFR a luat legatura cu CAR Coeziunea Sociala unde am primit urmatoarele informatii …. (vezi aici) respectiv pe site-ul www.car-coeziuneasociala.blogspot.com. Aici aveti toate informatiile necesare, respectiv formularul pentru inscriere ( cere de inscriere ).
SĂRBĂTORI PASCALE BINECUVÂNTATE!
Sfânta Sărbătoare a Învierii Domnului să vă aducă, armonie, linişte şi speranţă în suflet pentru un viitor mai bun!
240 Responses
Mecanic (i)responsabil analizând anul 2013 comentează :
,, Este șfârșit de an. Dacă ne uităm la realizările acestui an, oare suntem mulțumiți? Eu unul, Nu. Pe plan profesional, vă pot spune că anul acesta a fost unul din cei mai grei ani, de când sunt la calea ferată. ,, și
,, De ce? Pentru că mecanicul de locomotivă de la CFR Călători în anul 2013 a mișcat roata, trenul de călători a circulat și a transportat călătorii, toți salariații și-au luat însă bani mai puțini, dar dacă mecanicul de locomotivă de la CFR Călători nu mișca roata erau bașca bani . Mecanicul de locomotivă de la CFR Călători în anul 2013 a muncit în niște condiții de muncă de neimaginat pentru că în posturile de conducere este : iarna frig și vara cald, sunt murdare pentru că nu există contract cu firmă de curățat locomotivele, nu sunt dotate cel puțin locomotivele cu materiale de curățat să ne putem face singuri curat pe locomotive și locomotivele sunt neiluminate pentru că nu există nici banalele becuri , scaunele mecanicilor de locomotivă sunt degradate și de multe ori cădem de pe ele fiind pericol de accidentare, locomotivele sunt neetanșe și este pe locomotivă curent mai mare ca afară. Din punct de vedere ethnic: locomotivele, Ramele Electrice,Automotoarele Desiro , ADH etc. sunt deplorabile, mecanicul fiind nevoit să stea mai mult în sala mașinilor ptr. reparații comform ghidurilor și nu numai pentru că știți foarte bine câte artificii sunt nevoiți mecanicii de locomotivă să facă pe răspunderea lor pentru ca trenul de călători să ajungă la destinație și să nu se găsească și alte motive tehnice ca să nu fie anulat de acești mari șefi ai noștri; Mai nou dacă locomotive este defectă se dispune anularea trenului de călători,iar piesele defecte se repară cum se repară nefiind bani ptr. piese de schimb noi. Din punct de vedere SC, știți cum este infrastructura CFR. Linile sunt cum sunt, semnalizarea același lucru, numai noi știm cum circulăm să putem duce călătorii la destinație — toate cele menționate mai sus, sunt un factor de STRES pe care nimeni nu dorește să-l ia în cosiderare și pe care noi îl plătim cu sănătatea noastră. ,, .
Da domnule Mecanic (i)responsabil cred și eu că atât pe plan profesional cât și pe plan financiar că anul acesta a fost unul din cei mai grei ani de când suntem la calea ferată.
Citiți :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCwQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.ziare.com%2Farticole%2Fdisponibilizari%2Bcfr%2Bcalatori&ei=jcS3UqCWF-ezywO5j4CYBQ&usg=AFQjCNHQtILYyOxAHjxSCkLykI5cD56hpQ
Citiți :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&ved=0CDQQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.mediafax.ro%2Fsocial%2Fvesti-bune-de-la-cfr-calatori-cum-vor-circula-trenurile-in-perioada-sarbatorilor-de-iarna-11795523&ei=RcS3UpuOIKL9ygOqwIAo&usg=AFQjCNGq3MVRLRfEeE6719RuLVkfmhoRvg&bvm=bv.58187178,d.bGQ
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CDAQqQIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.mediafax.ro%2Feconomic%2Fcfr-calatori-estimeaza-pierderi-de-395-milioane-de-lei-in-2013-ca-a-propus-un-buget-fara-pierderi-in-2014-11778299&ei=5MK3UtaEOuGlyAPDi4CoDQ&usg=AFQjCNGYJWBBv9-qkGXpqy94mB-sT9a5vQ&bvm=bv.58187178,d.bGQ
,,Sacrificiul celor care s-au jertfit la Revoluţie a însemnat despărţirea definitivă de un trecut sumbru. Le datorăm martirilor eroi respectul și recunoștința noastră pentru că au avut curajul de a ne schimba destinul. Nu avem voie și nu avem dreptul să îi uităm, indiferent de greutăţile prezentului sau de provocările viitorului!”, a spus Crin Antonescu.
Citiți:
http://www.ziuanews.ro/politica/crin-antonescu-la-24-de-ani-de-la-revolutie-suntem-ceea-se-suntem-pentru-ca-unii-au-avut-curajul-sa-creada-in-schimbare-110625
,,Sacrificiul celor care s-au jertfit la Revoluţie a însemnat despărţirea definitivă de un trecut sumbru. Le datorăm martirilor eroi respectul și recunoștința noastră pentru că au avut curajul de a ne schimba destinul. Nu avem voie și nu avem dreptul să îi uităm, indiferent de greutăţile prezentului sau de provocările viitorului!”, a spus Crin Antonescu.
Este șfârșit de an. Dacă ne uităm la realizările acestui an, oare suntem mulțumiți?
Eu unul, Nu.
Pe plan profesional, vă pot spune că anul acesta a fost unul din cei mai grei ani, de când sunt la calea ferată. De ce? Pentru că de la începutul anului, adică din luna ianuarie mai exact, de când a fost numit (ptr. că nu și-a câștigat locul prin concurs, cum ar fi fost normal) actualul și sper trecutul director general, manager privat al SNTFC-ului, a început o prigonire a mecanicului de locomotivă și nu numai, dar mai accentuat a fost pe acesta. Și pentru ce? Numai pentru că este singurul care mai muncește și răspunde ptr. ceea ce muncește și face în timpul serviciului comandat. Pentru că asigură bunul mers al trenului, al SNTFC-ului (mișcă roata, toată lumea își ia banii, nu mișcă bașca bani), în niște condiții de inimaginat–în posturile de conducere: iarna frig și vara cald, murdare (ptr. că managerul nu mai dorește contract cu firmă de curățat locomotivele, nu dotează cel puțin locom. cu materiale de curățat să ne putem face singuri), neiluminate (banalele becuri se aduc numai cu țârâita, „nu facem stoc”), scaune degradate (cădem de pe ele, fiind pericol de accidentare), neetanșe ( curent mai mare ca afară). Din punct de vedere tehnic, locomotivele, RE, Desiro, ADH, sunt deplorabile, mecanicul fiind nevoit să stea mai mult în sala mașinilor ptr. reparații comform ghidurilor și nu numai( știți foarte bine câte artificii suntem nevoiți să facem pe răspunderea noastră, ca trenul să ajungă la destinație, să nu fie anulat de acești mari șefii ai noștri; defectă: anulați trenul), piesele defecte se repară cum se repară, nefiind bani ptr. piese de schimb noi; până când cred șefii noștri că vor mai ține aceste piese reparate? Eu spun că nu mai țin. Din punct de vedere SC, știți cum este infrastructura CFR. Linile sunt cum sunt, semnalizarea, același lucru, numai noi știm cum circulăm să putem duce călătorii la destinație — toate cele menționate mai sus, sunt un factor de STRES pe care nimeni nu dorește să-l ia în cosiderare și pe care noi îl plătim cu sănătatea noastră. Iar sănătatea o plătim cu banii aștia puțini, pe care am ajuns să-i câștigăm datorită tăierilor salariale (zile de CS, vânătorii de sancțiuni care se lasă de cele mai multe ori cu 10-15% din salariu, neplătirea festivelor peste normă, orelor suplimentare,etc). Se spune că „sănătatea” este gratuită. Nu vă doresc să ajungeți să vedeți cât este de gratuită. Plătim la sănătate o „căruță” de bani și când ajungi să te îmbolnăvești, constați că trebuie să-ți cumperi și banala aspirină.
După 24 ani de democrație,în loc să progresăm, ne-am întors înapoi în timp, adică de acolo de unde am plecat, în 1989.
De mersul de tren 2013-2014, ce să mai spun? O bătaie de joc, în primul rând față de cetățenii acestei țări, în al doi-lea rând, de angajații CFR iar în al trei-lea, față de personalul de tren (vă las pe dumneavoastră să dezvoltați).
Și pentru că urmează SĂRBĂTORILE de IARNĂ, vă doresc tuturor cititorilor și comentatorilor acestui site, SĂRBĂTORI CU ADEVĂRAT FERICITE , un călduros LA MULȚI ANI, fie ca anul ce urmează să vă aducă numai bucurii și mai ales sănătate (că-i mai bună decât toate).
Părerea mea contează.
DUPA “CHEFUL” DE LA EUROHOTEL A REZULTAT ,DUPA SPUSELE CARCOTASILOR, CA DOROBANTU VALENTIN ESTE UN FRUSTRAT PENIBIL !
NU NE MAI MIRA NIMIC.
Crede cineva ca o sa auda doamna ministru doleantele C.F.R.-istilor ,nu observati ca femeia asta este pusa acolo ca marioneta , sa fie cineva acolo ca in rest fiecare face ce stie ,ce se inpune de baroni politici. Nu vedti ca sa ales prafu de controalele corpului de control, toata presa vuieste de ingineriile financiare de la CFR si ce masuri sa luat.Eu unu nu astept nimic de la actuala conducere in 2014 mai degraba astept ca FSTFR sa-si intensifice lupta sindicala si anume sa puna in practica forma de protest ;excesul de zel prin respectarea instructiilor de serviciu fara nici o abatere de la acestea; asta astept de la 2014 sa aratam actualei conduceri ca stim si noi sa facem serviciu ca la carte.
MECANIC LOCOMOTIVĂ INSTRUCȚIONAL, MECANIC LOCOMOTIVĂ STRESAT, Mecanic locomotivă (i)responsabil, Mecanic locomotivă responsabil , ,,tic tac,tic tac,, etc și fiecare în felul lor prin comentarile pe care le fac îi sugerează MANAGERULUI PRIVAT de la CFR CĂLĂTORI și unora din cei pe care acesta i-a numit pe diverse funcții în jurul său ori să considere un moment ,,zero,, și să înceapă să respecte legislația în vigoare ori să-și dea demisia pentru a nu deveni mai târziu penali pentru că consideră ei sunt prea multe abuzuri în funcție și sunt prea multe nerespectări ale legilor în vigoare și foarte multe din ele pentru a nu nerespecta HOTĂRÂRILE SENTINȚELOR CIVILE rămase definitive și irevocabile prin DECIZII CIVILE, HOTĂRÂRI ale INSTANȚELOR de JUDECATĂ ce au dat dreptate salariaților SNTFC,,CFR Călători,,SA și pe care SNTFC,,CFR Călători,,SA le interpretează în stilul characteristic și dispun unilateral eșalonări forțate pe mulți ani de zile, iar dreptul salarial al salariaților și obțiunea lor nu contează în ce privește eșalonarea sau nu sau în ce privește negocierea lungimii perioadei de eșalonare etc …
,,Paranoia a atins apogeul-dnă ministru SE IMPUNE să luați măsuri.,, Citiți:
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/directorii-de-la-cfr-calatori-au-chefuit-in-hotelul-elenei-udrea-110543
LA MULTI ANI tuturor cu ocazia sarbătorilor de iarnă . Cu surprizele mele sper să fac sărbători fericite și la unii CEFERIȘTI …
Celui mai tare Director General de la Calea Ferată pe care nimeni nu îl poate schimba pentru că așa cum se spune că spune Managerul Privat-domnul Valentin Dorobanțu : “sunt susţinut până în pânzele albe de actuala guvernare şi chiar de opoziţie” îi dorim în anul 2014 să nu fie perceput de nici un salariat al CFR Călători ca fiind ,,omul privaților,, …
DOAMNEI MINISTRU-RAMONA MĂNESCU ODATA CU TRECEREA IN NOUL AN ÎI UREZ LA MULTI ANI ȘI ÎI UREZ SĂ NU AJUNGĂ ÎN ANUL 2014 SĂ FIE PERCEPUTĂ DE SALARIAȚII CFR CĂLĂTORI CA FIIND FĂRĂ PUTERE ȘI NEIMPORTANTĂ !
ÎN MOD SIGUR VA FI UN MOMENT ,,ZERO,, ÎN ANUL 2014 ȘI ÎN CONCLUZIE : NU VĂ PIERDEȚI SPERANȚA IN NOUL AN 2014 TOTUL VA INTRA ÎN NORMAL …
DOAMNA MINISTRU O DATA CU TRECEREA IN NOUL AN VA UREZ LA MULTI ANI SI VA RUGAM SA LUATI MASURI ASUPRA ASA ZISULUI MANAGER PRIVAT VALENTIN DOROBANTU UN DIRECTOR FOARTE CUMINTE CARE IN ACEST AN NU A FACUT NIMIC BUN PENTRU CFR CALATORI
dsfs
” Directorii de la CFR Călători au chefuit în hotelul Elenei Udrea.În toiul petrecerii , Valentin Dorobanţu le-a transmis invitaţilor mai apropiaţi de el că este cel tare director de la calea ferată şi nimeni nu îl poate schimba pentru că “sunt susţinut până în pânzele albe de actuala guvernare şi chiar de opoziţie”.
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/directorii-de-la-cfr-calatori-au-chefuit-in-hotelul-elenei-udrea-110543
paranoia a atins apogeul…dna ministru SE IMPUNE sa luati masuri
https://ziaruldeinvestigatii.ro/blog/posts/cfr-a-dat-2-7-milioane-lei-pentru-cativa-metri-de-cale-ferata
Pentu inceput vreau sa urez un sincer LA MULTI ANI tuturor colegilor cu ocazia sarbatorilor de iarna ,i-mi aduc aminte cu nostalgie de vremurile in care eram copil si asteptam cu nerabdare sa vina tatal meu cu cadoul (punga de craciun ) de la serviciu acesta fiind si el cfr -ist . Rusine conducerii SNTFC pentru ca nici macar atat nu mai sunt in stare (sau nu mai vor ) sa ofere copiilor nostrii ,fata de alte societati de stat care acorda si prime si cadouri .Astept un an 2014 mai bun si sper ca se va schimba ceva in bine .Mi-as dori ca toti liderii de sindicate sa fie mai intelepti, sa mai lase orgoliile si sa se uneasca pentru ca numai uniti putem deveni o adevarata forta sindicala in lupta cu abuzurile si nedreptatile la care suntem supusi .
Pentru cei 7 .. asa este …naveta se face pentru ca a-ti avut tupeul sa aderati la o organizatie sindicala neaservita administratiei … FNMC prin puterea pe care o are dicteaza ce trebuie facut …..NU VA PIERDETI SPERANTA IN CURAND TOTUL VA INTRA IN NORMAL …
http://www.evz.ro/detalii/stiri/jaful-de-la-cfr-nimeni-nu-stie-cate-vagoane-are-pe-sine-cfr-marfa-1073053.html
Valentin Dorobantu a pompat banii din CFR Calatori in contul din Panama!
http://www.enational.ro/dezvaluiri/valentin-dorobantu-a-pompat-banii-din-cfr-calatori-in-contul-din-panama-361597.html/
DEMISIA PENALILOR !
http://www.enational.ro/dezvaluiri/valentin-dorobantu-a-pompat-banii-din-cfr-calatori-in-contul-din-panama-361597.html/
Noi cei din Drobeta Turnu Severin facem navetă neplătită mai mult decât orele de serviciu pe locomotivă.Avem prezentarea și remizarea la Craiova deși se putea ca și până acum să avem prezentarea și remizarea la Drobeta Turnu Severin și să nu mai facem navetă neplătită la peste 100 Km . Am fost puși să facem cereri că vrem prezentarea și remizarea la Craiova pentru o lună, două , nu pentru mai mulți ani de zile. Nu înțelegem de ce SNTFC,,CFR Călători,,SA dorește să-și bată joc de noi. Mai mult decât atât avem în programul de lucru lunar PTH07 și PTH19 cam 6 pe lună , iar Craiovenii lucrând în 47 o lună prind UN PTH și altă lună nu prind nici UN PTH . De ce SNTFC,,CFR Călători ,, SA dorește să facă un tren de călători (1591/1590) cu 3 mecanici de locomotivă de Craiova și nu dorește să facă trenul de călători cu un singur mecanic de locomotivă de Drobta Turnu Severin ? Nu se dorește oare să se facă economie și astfel să se înbunătățească și condițiile de muncă eliminându-se astfel naveta neplătită ? De ce și care sunt interesele SNTFC,,CFR Călători,,SA ne întrebăm ?
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CDAQqQIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.capital.ro%2Fdetalii-articole%2Fstiri%2F190099.html&ei=4e-yUvG4HMHSywPivICwCg&usg=AFQjCNG6FUNtrZWUHZ_d1Al9eDz5yeiEWw&bvm=bv.58187178,d.Yms
Cititi :
http://www.enational.ro/dezvaluiri/jaf-din-banii-publici-la-cfr-calatori-o-singura-licitatie-la-152-de-contracte-361190.html/#ixzz2nvLYecpw
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&ved=0CDIQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.evz.ro%2Fdetalii%2Fstiri%2Fla-vremuri-noi-tot-noi-cfr-calatori-sef-la-stat-bun-si-ca-manager-privat-1029323.html&ei=HO6yUrv5N8ayyAPh9IHgAQ&usg=AFQjCNHZvNtkca-s7OxxtLfHT_GP88_WdQ
„National” susține că : ,,procurorii anticoruptie sunt pe cale sa confirme ca managerul de la CFR Calatori a reusit un adevarat record absolut, greu de egalat pana si de ceilalti colegi din „caracatita Fenechiu”, ca George Micu sau Cristian Ghibu. Iar ancheta privind acordarea contractelor de catre Valentin Dorobantu este de-abia la inceput, astfel ca performanta poate fi chiar mult mai mare. Deocamdata se verifica un lot de 152 de contracte semnate de catre managerul CFR Calatori si prin care compania de stat s-a obligat la plati consistente aproape exclusiv pentru unul si acelasi beneficiar. Iar dintre cele 152 de contracte doar unul singur a fost acordat prin organizarea unei licitatii cum scrie la carte! ,, .
Citiți :
http://www.enational.ro/dezvaluiri/jaf-din-banii-publici-la-cfr-calatori-o-singura-licitatie-la-152-de-contracte-361190.html/#ixzz2nvOXnleA
„National” ,,a dezvaluit schema falimentarii fortate a CFR Calatori, prin care cele mai bune rute aflate de ani de zile in portofoliul CFR Calatori au fost abandonate pentru a putea fi preluate din mers de catre unii operatori privati. Care au impuscat astfel doi iepuri dintr-o lovitura, pe langa cursele oricum extrem de profitabile, ei devenind automat si beneficiarii generoaselor subventii acordate de catre Ministerul Transporturilor pentru segmentul feroviar. ,, .
Cititi :
http://www.enational.ro/dezvaluiri/jaf-din-banii-publici-la-cfr-calatori-o-singura-licitatie-la-152-de-contracte-361190.html/#ixzz2nvLYecpw
Inca un tun marca Dorobantu ?
“Se schimbă cărțile pentru Săgeata Albastră? Licitație cu probleme.
Este o mare bătălie de acum acolo. Și mult stres. Nu a mai fost nicio licitație serioasă în zona de CFR Călători în ultimii doi ani. Inclusiv gigantul Alstom a intrat în joc“, adaugă sursele citate. De altfel, reprezentanții Alstom declarau că sunt interesați să participe la orice licitație care se organizează în România pe acest segment. Și nu e de mirare: potențialul pentru investiții al CFR Călători este între 50 și 100 milioane de euro pe an, în următorii zece ani. Iar pentru reparații, undeva la 20 milioane de euro anual. Cel puțin așa reiese din datele companiilor de profil. Așa că licitația pentru asigurarea serviciilor de reparaţii şi mentenanţă a automotoarelor Desiro, montate pe trenuri Săgeata Albastră, ar putea să se transforme „într-o luptă lungă între companiile interesate“.
AVETI DREPTATE DOMNILOR COLEGI EU POT SA UREZ DOMNULUI MANAGER PRIVAT VALENTIN DOROBANTU SA INCASEZE ANUL CE VA VENI UN SALARIU DE MECANIC DE LOCOMOTIVA IN CARE SA FIE INCLUSA SI ZIUA CU CONTRACT SUSPENDAT DE MUNCA
“Jaf din banii publici la CFR Calatori: O singura licitatie la 152 de contracte!
Mai mult ca sigur, Valentin Dorobantu stie ca nu va putea spolia la nesfarsit bugetul CFR Calatori. Si asta pentru simplul motiv ca, in ritmul acesta, cat de curand nu va mai fi nimic de dat la firmele de casa care dau tun dupa tun in detrimentul companiei de stat.
Iata insa ca procurorii anticoruptie sunt pe cale sa confirme ca managerul de la CFR Calatori a reusit un adevarat record absolut, greu de egalat pana si de ceilalti colegi din „caracatita Fenechiu”, ca George Micu sau Cristian Ghibu. Iar ancheta privind acordarea contractelor de catre Valentin Dorobantu este de-abia la inceput, astfel ca performanta poate fi chiar mult mai mare. Deocamdata se verifica un lot de 152 de contracte semnate de catre managerul CFR Calatori si prin care compania de stat s-a obligat la plati consistente aproape exclusiv pentru unul si acelasi beneficiar. Iar dintre cele 152 de contracte doar unul singur a fost acordat prin organizarea unei licitatii cum scrie la carte…”
Sa mai spuneti ca nu sunt bani la CFR Calatori , nu sunt pentru salariati , sunt pentru managerul “performant” si pentru gasca de slugarnici ca sa nu le spunem altfel.
Furnizorii, reparatorii, salubrizatorii , etc. s-au imbogatit in urma achizitiilor efectuate de CFR Calatori IN ANUL 2013 “in totalitate legale” fara sa faca mai nimic, iar platile catre acestia se fac preferential , functie de “parandarat”
Mai mult, stam si ne intrebam pentru ce mai exista si Reparatii Locomotive Brasov(SCRL BRASOV) gaura neagra a CFR Calatori , cu datorii imense la furnizori , pentru cine lucreaza , de ce este mentinuta in viata si ce “sifoneaza” , o intrebare la care managerul”smart” nu a raspuns nici pana in ziua de azi ?
DNA confirma: record absolut
http://www.enational.ro/dezvaluiri/jaf-din-banii-publici-la-cfr-calatori-o-singura-licitatie-la-152-de-contracte-361190.html/
LA MULTI ANI !…
În ajun de Sărbătoare
Bate vântul, bate tare
Pe la noi prin buzunare
Că Moșul
Bani nu are.
La Mulți Ani Conducerii SNTFC,,CFR Călători,,SA !
La Mulți Ani Managerului Privat , sănătate și
În anul 2014 un salariu lunar de mecanic de locomotivă !
In ziarul “NATIONAL” de maine vom citi despre modalitatea incredibila prin care Dorobantu acorda contractele pe bani publici clientilor politici, parca in ciuda DNA !
Adaugati si marile contractele (de milioane de euro) pentru salubrizare vagoane si spatii acordate in 2013 numai firmelor de casa ale CFR Calatori si “tacamul” poate fi complet .
Citiți :
http://www.cdep.ro/comisii/munca/pdf/2013/rs717_11.pdf
Dupa cum sigur puteti observa, Federatia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din Romania, este singura federatie care se mai „bate” pentru drepturile tuturor membrilor de sindicat din SNTFC, indiferent ca sunt de la FSTFR, FNFMC sau FML.
Daca si sigur urmariti si site-urile FNFMC,FML, puteti observa cum aceste federatii „reprezentative” ii doare numai de salariatii de la infra si marfa. De salariatii de la SNTFC ii doare-n „cot”. Sa se descurce fiecare cum poate dar sa dea cotizatia. Alt interes nu au, decat sa ia cotizatia si sa faca intelegeri numai ptr. drepturile lor(imi asum aceasta afirmatie si drept dovada stau site-urile dumnealor) cu directorul general SNTFC.
Dupa cum singuri si sigur stiti, urmarind site-ul fstf.ro si totodata comentand pe acest site, FSTFR este singurul„bastion” necucerit de directorul general Valentin Dorobantu. Si nu-l va putea cucerii niciodata, atata timp cat la conducerea acestei federatii vor sta oameni corecti(cat se poate in timpurile noastre,sunt realist) si cinstiti. Oameni carora le pasa de SNTFC, de locurile de munca, de membrii lor de sindicat(și nu numai). Acesti oameni au inteles ca in tara asta trebuie sa se respecte legea si legile( vezi 62/2011, 53/2011,CCM) si mai ales omul. Daca nu era FSTFR-ul la conducerea careia este Presedintele Maxim Rodrigo Gabriel (nu-l ridic in slavi, este realitatea vazuta de mine. Combatetima…), de acum 3 (trei) ani se ajungea la situatia de fapt (care exista in prezent-cu mult mai putine trenuri ). Acesti oameni nu se pun contra numai de dragul de a se afla in treaba, acesti oameni chiar au vazut de ceva timp, incotro se vrea a se ajunge cu aceasta Societate de transport feroviar(SNTFC). Si tocmai de aceea face ceea ce trebuie sa faca un sindicat, adica: sa apere interesele membrilor lor de sindicat, sa arate toate neregulile infaptuite sau in curs de infaptuire de cei care vremelnic sunt la conducerea SNTFC-ului si care prin decizile lor duc la cedare de sectii de circuatie, la scurtare si cedare de trase, la cedare de trenuri in favoarea operatorilor de transport privati si intr-un sfirsit la INSOLVENTA și falimentarea SNTFC-ului, adica pierderea locurilor noastre de munca (daca asta doriti, ramaneti membrii FNFMC si FML, nu stiu cat o minoritate se mai poate lupta ptr. o majoritate).
Pentru a aduce dovezi in cele afirmate de mine va pot aduce aminte de cateva actiuni intreprinse de FSTFR:
1. 3 mitinguri de protest, numai in anul acesta, aratand societatii romanesti toate neregulile de la SNTFC(presa a si luat atitudine).
2. Acte catre toate forurile competente si nu au fost putine(min. Muncii, min. de Finante, Consiliul Concurentei, etc.)
3. Procese deschise(unele incheiate) impotriva decizilor loate de conducerea SNTFC-ului, care afectau locurile de munca si ptr. drepturi salariale neacordate comform legilor.
4. Cereri si intalniri cu factorii de decizie din Min. Transporturilor(ptr. a le aduce la cunostinta si verbal de toate neregulile de la SNTFC)
5. Etc.
Am constatat ca sunt tot mai multi cei care citesc si mai ales comenteaza(isi spun of-urile) pe site-ul acesta si acest fapt ma bucura si-mi da speranta intr-un viitor mai bun al SNTFC-ului. Trebuie sa luam atitudine si sigur ne va fi mai bine in 2014.
Drumuri bune, servici usor. Parerea mea conteaza.
,, Valentin Dorobantu s-a dovedit si mai diabolic in „pasarea” catre firmele de casa ale lui Fenechiu a rutelor de transport. Practic el a smenuit mersul trenurilor, pentru a putea astfel declara nerentabile anumite curse si a le transfera operatorilor privati, care acum scot bani frumosi de pe urma lor.,,.
Citatul de mai sus îl regăsiți citind :
http://www.enational.ro/dezvaluiri/schema-falimentarii-cfr-360134.html/#ixzz2noEzNzUb
,,National” ,, continua dezvaluirile incendiare cu privire la schema falimentarii fortate a CFR Calatori. In acelasi timp, „sageata” lui Fenechiu, care trebuie sa transpuna in practica planul de preluare de catre firmele de casa ale „baronului de Iasi” ale celor mai rentabile curse feroviare ale companiei, nu a gasit alta solutie de aparare decat interzicerea accesarii site-ului http://www.enational.ro de pe toate computerele institutiei. ,, . Citiți:
http://www.enational.ro/dezvaluiri/valentin-dorobantu-a-scos-cfr-calatori-pe-taraba-360944.html/#ixzz2noA9mXZq
”Nimic nu este mai periculos pentru un stat ce voieşte a se organiza, decît a da frânele guvernului în mâinile parveniţilor, meniţi din concepţie a fi slugi şi educaţi într-un mod cum să poată scoate lapte din piatră cu orice preţ! (…) Ciocoiul este totdauna şi în orice ţară un om venal, ipocrit, laş, orgolios, lacom, brutal până la barbarie şi dotat de o ambiţie nemărginită, care eclată ca o bombă pe dată ce şi-a ajuns ţinta aspiraţiunilor sale (…)
Ciocoiul, dar, îşi începe uneori cariera de la postul de rândaş, iar alteori de la lacheu ce se pune în coada trăsurei boierului; devine cu încetul sofragiu, apoi vătaf de curte, iar mai pe urmă se face şi el boier; şi cu toate că unii-alţii îi zic în deriziune boier făcut, copiii lui însă devin borieri şi fii de boieri. În timpul pe cînd ciocoiul îmblă după trăsura boierului,el află toate slăbiciunile stăpânului său şi-l ajută cît poate ca să şi le împlinească în paguba lui şi în folosul său. Se întâmplă, însă, de multe ori ca stăpânul ciocoiului să aibă şi virtuţi, dar aceste lucruri pătrate nu pot să intre în capul şi-n inima cea triunghiulară şi îngustă a ciocoiului plecat pe drumul de a deveni om mare cu orice preţ. Ca sofragiu se obicinuieşte atât de mult cu mâncările delicate, încât nu mai poate să trăiască fără friptură de fazan, brânză de Parma, salami de Verona, icre moi, conserve de Francia şi vinuri din cele mai celebre dealuri ale Europei. Astfel dar, când ciocoiul ajunge la gradul de vătaf, este corupt moraliceşte şi fiziceşte până la măduva oaselor. Înălţat la acest din urmă şi mai suprem grad al slugăriei, ciocoiul devine prevăzător ca un prezident de cabinet… din Evropa. Ideea de-l preocupă ziua şi noaptea este de a afla metodul prin care să-şi facă stare. Diferite planuri i se prezintă în imaginaţiune, unul mai întunecos decît cellalt; le studiază pe toate şi, găsindu-le realizabile, le pune în lucrare fără mustrare de conştiinţă (…)
Ciocoiul sau puiul de ciocoi, ajuns om de stat, se deosebeşte de omul onest prin mai multe fapte, iar mai cu seamă prin purtarea sa. El nu se pronunţă definitiv pentru nici o doctrină politică, nu se face adept credincios al nici unui partit, nu doară că are spiritul drept şi nepărtinitor, ci ca să poată exploata deodată toate doctrinele şi partitele în folosul său. Amorul de patrie, libertatea, egalitatea şi devotamentul sunt vorbele sacramentale ale ciocoiului, pe care le rosteşte prin adunări publice şi private; dar aceste virtuţi cetăţeneşti, de care face atâta pompă, nu sunt decât treptele scării pe care voieşte a se sui la putere şi uneori, când ele nu-i servă de ajuns, el aleargă la străini şi primeşte de la dânşii posturi în ţara sa. Ajuns la gradul de mărire pentru care a comis toate umilinţile şi a declamat, fără de a le simţi, toate virtuţile din lume, ciocoiul îşi ridică masca ipocriziei de la ochi şi se arată lumei în mizerabila şi uricioasa nuditate a sufletului său celui mic. Inima lui, asprită de suferinţele, umilirile şi înjosirile prin care a trecut, devine incapabilă de orice simţământ frumos şi uman.
Libertatea presei îl supără, căci descoperă inichităţile vieţei sale şi nu-l lasă să despoaie de averi de stat şi pe particolari; funcţiunile statului le împarte la ciocoi cu cea mai mare prodigalitate şi, ca să se poată folosi mai bine de orânduirile de servicie, îşi recrutează un ciocoi tot de calibrul său şi speculează printr-însul pânea nenorociţilor funcţionari. Iată tipul ciocoiului din toate ţările şi mai cu seamă din ţara noastră, unde lumina adevăratei civilizaţiuni n-a răsipit încă norii cei grei ai ignoranţei şi ai depravaţiunei. Iată tipul ce ne propunem a urmări în deosebitele faze prin care el a trecut în secolul nostru, de la ciocoiul cu anteriu şi cu călămări la brâu al timpilor fanariotici, până la ciocoiul cu frac şi cu mănuşi albe din zilele noastre”.
De Lelia Munteanu,senior editor ziarul Gandul,adaptat dupa ”Prolog”al lui Nicolae Filimon-Ciocoii vechi si noi,stranie asemanare cu situatiunea zilelor noastre.
Valentin Dorobantu a scos CFR Calatori pe taraba !
http://www.enational.ro/dezvaluiri/valentin-dorobantu-a-scos-cfr-calatori-pe-taraba-360944.html/
dorobantuleeeeee, iti suna ceasul
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/eurobarometru-transportul-feroviar-si-gradul-de-multumire-in-europa.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Noutati-Feroviare+%28Noutati+feroviare%29&utm_content=FaceBook
Vicepreședintele Comisiei Siim Kallas, responsabil cu transporturile, a declarat:
….De exemplu, este inacceptabil faptul că în unele țări este atât de complicat să cumperi bilete de tren……
Vax. Vino d-le în Romania si ai sa vezi ce usor cumperi un bilet. Te sui in tren si nasu gata, tia si taiat biletul(?).
Sub amenintarea restructurarii “de sus in jos”, CFR Calatori bugeteaza zero pierderi in 2014.
Ministrul Transporturilor, Ramona Mănescu, a declarat recent că a respins propunerea FMI de intrare în insolvenţă a unor companii cu datorii, precum CFR Marfă şi CFR Călători, că aşteaptă bani de la buget , dar şi măsuri de rentabilizare de la manageri , în caz contrar restructurarea urmând să fie “de sus în jos”. Un prim efect se face deja simtit: Consiliul de Administratie a propus un buget fără pierderi în 2014 .
Vise , pentru Consiliul de Administratie, vise , totul dar absolut totul se va rasfrange asupra salariatilor, trebuie facut ceva , asa nu se mai poate.
https://ziaruldeinvestigatii.ro/blog/posts/cfr-calatori-estimeaza-pierderi-de-395-milioane-de-lei-in-2013-ca-a-propus-un-buget-fara-pierderi-in-2014
De unde credeti ca va taia managerul ca sa nu iasa pe pierdere?
Asta ne pune pe butuci.
https://ziaruldeinvestigatii.ro/blog/posts/cfr-calatori-va-renunta-la-casele-de-bilete-unde-vom-plati-calatoria-cu-trenul
Asa NU:
http://www.enational.ro/dezvaluiri/%E2%80%9Enational%E2%80%9D-interzis-la-cfr-360533.html/
“Se schimbă cărțile pentru Săgeata Albastră?
Licitație cu probleme.
Iată că s-au găsit bani pentru reparații la trenurile CFR Călători, dar au apărut „mici“ probleme.
Companiile „se luptă“ pentru câștigarea proiectului. Miza este mare. Cine va pierde?
Câștigătorul licitației pentru reparaţia şi mentenanţa trenurilor Săgeata Albastră, ieșite din garanție, ar fi trebuit decis la 5 decembrie.
Dar nu s-a întâmplat așa. „Licitația organizată de CFR Călători se va transforma, probabil, într-una dintre cele mai lungi licitații.
Acum, motivul întârzierii este legat de Remarul 16 Februarie, care, probabil, va contesta în instanță achiziția“, spun surse din industria feroviară.
Pe înțelesul tuturor, Astra Vagoane Călători Arad, aflată în proprietatea omului de afaceri Valer Blidar, Grupul Grampet deținut de Gruia Stoica și concernul francez Alstom, care are o filială în România, s-au calificat în etapa finală a licitației”
Si tot pe intelesul tuturor, stim si noi cum te poti califica in etapa finala atunci cand este vorba de achizitii la CFR Calatori , nu mai este niciun secret.
Stam si ne intrebam cum de s-a facut licitatie pentru ca modelul de achizitii la CFR Calatori este de negociere cu sau fara publicare “in totalitate legale” oare ANRMAP nu a mai girat acest lucru ?
Interesant !
Sute de milioane de lei noi , pierderi la CFR Calatori in anul 2013, asa manager “smart” si “performant” nu a mai existat la caile ferate , dna.RAMONA MANESCU cat il mai rabdati pe Dorobantu Valentin , face de rusine pe toata lumea.
DEMISIA !
http://www.enational.ro/dezvaluiri/cum-a-sifonat-directorul-cfr-calatori-subventiile-de-la-stat-360539.html/
dorobantule,te oftici ?
MOȘ SURPRIZĂ, surprindene cu un cadou la CFR CĂLĂTORI. Dăruieștene de crăciun un nou director general (fie el și privat) și dacă acesta o să refacă mersul de tren la 57 milioane trenkm o să-ți mulțumim mult moșule, iar dacă cumva reușești să-l cheme și Roșeanu o să te pomenim până la adânci bătrîneți. Oricum îți mulțumim anticipat MOȘULE!!!!!!!!!!
D-na Ministru al Transporturilor actualul mers al trenurilor(2013-2014) va aduce noi abandonuri scolare, deoarece trenurile de naveta ptr. Scolarii proventi din mediul rural, sunt puse(prin bunavointa managerului privat) la ore inadegvate. Daca cursurile sunt de la ora 8.00 la ora13-14.00, trenurile sosesc cu 1-2 ore, inainte de inceperea cursurilor si pleaca 1-2 ore dupa terminarea cursurilor. Probabil s- a gindit SNTFC-ul sa dea timp elevilor ptr.meditatii.Deci un copil va fi plecat de acasa in jur de 12-13 ore.Restul va las pe d-tra sa trageti concluzile.