INFORMARE PENTRU SALARIATII CFR

In beneficiul salariatilor CFR Calatori, FSTFR a luat legatura cu CAR Coeziunea Sociala unde am primit urmatoarele informatii …. (vezi aici) respectiv pe site-ul www.car-coeziuneasociala.blogspot.com. Aici aveti toate informatiile necesare, respectiv formularul pentru inscriere ( cere de inscriere ).

SHARE

240 Responses

  1. DOAR INFORMATIV pentru salariații SCRL Brașov SA – În dosarul nr. 22380/281/2013 înregistrat la data de 01.10.2013 la Judecătoria Ploiești, la termenul din 05.11.2013, s-a respins de către Instanță cererea de modificare acte constitutive persoane juridice și de înființare -grupe sindicale cu ștampilă și cont propriu pentru fiecare grupă sindicală în cadrul Sindicatului Național SOLIDARITATEA 2012 reprezentat prin împuternicit GHIȚĂ NICOLAE. Precizez că SINDICATUL NAȚIONAL SOLIDARITATEA 2012 este constituit din salariați ai SCRL Brașov SA .
    BAFTĂ LA APEL le doresc celor de la SINDICATUL NAȚIONAL SOLIDARITATEA 2012 !

  2. Situatia nesatisfacatoare a intregului sistem feroviar se mai datoreaza si “calitatilor managerilor privati de la Unitatile Feroviare de Stat”care se adaugă la lipsa de finantare si planificare a obiectivelor in directia urmata de statele UE …
    Să sperăm că evaluarea pe anul 2013 a managerilor privati de la Unitatile Feroviare de Stat se va face corect de către Doamna Ministru -Ramona Mănescu .Să nu uitați Doamnă Ministru -Ramona Mănescu când faceți evaluarea Managerului Privat de la SNTFC,,CFR Călători,,SA-domnul Valentin Dorobanțu că după ce au pățit în anul 2013 bieții călători, în momentul în care se vor uita pe Mersul de Tren pentru anul 2014, se vor întreba în fiecare zi pe bună dreptate dacă aztăzi o mai fi în circulație trenul cu care vrea să călătorească și de fiecare data se vor întreaba și oare mîine câte trenuri de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA vor mai circula????????

  3. Daca cuiva i-a placut raspunsurile doamnei ministru din acea emisiune,pe mine unul nu ma satisfacut, in loc sa discute despre moda a discutat despre cfr si altele unde nu a spus nimic concret,nu cred eu ca o lasa domnul prim ministru Liviu Dragnea sa se desfasoare cum trebuie pentru ca politic PSD trebuie sa traga in jos pe Antonescu si PNL sa le reduca sansele la prezidentiale.Iar evaluarile sunt facute tot de Liviu Dragnea si va dati singuri seama cum trebuie sa fie, asa ca nu ne mai ramane decat inca o revolutie.

  4. Acaru’ spune un mare ADEVĂR într-un comentariu al său, respectiv că : ,, se impune acum la sfârșit de an 2013 o dubla evaluare (si luarea unor decizii) cit mai repede. O evaluare facută de Doamna Ministru -Ramona Mănescu pentru Managerii privati din Unitățile Feroviare de Stat si o evaluare facută de către cei 40.000 de ceferisti (Marfa+Infra+Călători) care au mai ramas, altfel situatia devine si mai “nasoală”!
    Daca prima evaluare se va face corect de către Doamna Ministru -Ramona Mănescu , poate reusim (TREBUIE!) si noi sindicaliștii să o facem la fel de corect pe a noastra…pentru liderii de sindicat cocotati (a se citi numiti de aceeasi manageri privati) in functii de “specialisti relatii sociale” ! ,, etc.

  5. ,,Numai ca, dupa cum se sustine in mai multe denunturi, Valentin Dorobantiu ar fi bagat cele mai bune curse la cele mai nepotrivite ore.
    Tun dupa tun
    Asa ca le-a declarat apoi nerentabile si le-a vandut, pe nimic, operatorilor privati. A dat nenumarate astfel de tunuri, „scapand” compania pe care o conduce de zeci de rute. ,, conform :
    https://www.google.ro/search?q=ziarul+National+despre+Valentin+Dorobantu&biw=1366&bih=622&source=univ&tbm=nws&tbo=u&sa=X&ei=zgavUv7vFcqztAaT-YHgDQ&ved=0CCwQqAI

  6. ,, A smenuit mersul trenurilor!
    O schema similara a fost folosita si de catre „rivalul” de la conducerea CFR Calatori, numai ca Valentin Dorobantu s-a dovedit si mai diabolic in „pasarea” catre firmele de casa ale lui Fenechiu a rutelor de transport. Practic el a smenuit mersul trenurilor, pentru a putea astfel declara nerentabile anumite curse si a le transfera operatorilor privati, care acum scot bani frumosi de pe urma lor. ,, conform :
    https://www.google.ro/search?q=ziarul+National+despre+Valentin+Dorobantu&biw=1366&bih=622&source=univ&tbm=nws&tbo=u&sa=X&ei=zgavUv7vFcqztAaT-YHgDQ&ved=0CCwQqAI

  7. “A smenuit mersul trenurilor!
    Valentin Dorobantu s-a dovedit si mai diabolic in „pasarea” catre firmele de casa ale lui Fenechiu a rutelor de transport. Practic el a smenuit mersul trenurilor, pentru a putea astfel declara nerentabile anumite curse si a le transfera operatorilor privati, care acum scot bani frumosi de pe urma lor. ”

    cat de prost poti sa fii, crezand ca blocand accesul la presa, poti ascunde JAFUL ?
    dorobantuleeeeeeee, esti pe FARAS…fa-ti bagajele ( sa nu uiti periuta)
    http://www.enational.ro/dezvaluiri/schema-falimentarii-cfr-360134.html/

  8. Situatia “nasoala” a intregului sistem feroviar care pe linga lipsa de finantare si planificare a obiectivelor in directia urmata de statele UE se mai datoreaza si “calitatilor proaspetilor manageri privati”…
    Asteptarile sunt mari de la Doamna Ministru pentruca in primul rind este tinara (se presupune ca inca nu a avut timp sa se dedea la “fineturi/naravuri politice”), a lucrat prin UE si poate a vazut ce si cum e pe acolo cu transportul feroviar, poate veni cu idei si concepte noi si poate lasa in urma, ca si realizari, multe lucruri bune legate de numele domniei sale care in viitor sa-i fie si un solid bagaj/capital politic.
    Imi pare insa ca ori nu e lasata de cei “cu interese”, ori nu e sprijinita la cel mai inalt nivel de colegii guvernanti, ori inca nu are curaj sa sfarime “musuroiul sau cuibul” celor ghidati de “sforile papusarilor afaceristi sau al privatilor”!
    “Evaluarile” pot tine mult si bine, cu toate ca solutiile gresite si nerealizarile se vad cu “ochiul liber”, iar concluziile si masurile pot fi influentate de “sforari”. Ficare zi in care se amana decizii sau se aplica solutii vechi si gresite fac situatia mai grea, iar pretul e platit tot de simplii salariati si va vi si mai mare!
    Banuim ca e foarte greu pentru domnia sa in a face “curetenie” prin “ograda transportului feroviar pazita si administrata” de cetele de “specialisti politici si sindicali”. Cele doua cete, una manageriala si una sindicala, sunt “infratite” de mult timp (5-10 ani) si se sustin reciproc in apararea intereselor personale sau de grup, ambele cete tinind cu tot dinadinsul de “scaune si avantaje”.
    A plati manageri “privati” (in realitate numiti si sustinuti politic) cu salarii la nivel de privat, care se “cumetresc” cu liderii de sindicat cocotati (a se citi numiti de aceeasi manageri privati) in functii de “specialisti relatii sociale”, nu inseamna ca s-au gasit si aplicat solutii de redresare, ci se “motiveaza mai bine” tocmai infratirea cetelor!
    Din ceata managerilor fac parte tot mai putini specialisti (sau aia care mai sunt , sunt dati deoparte neavind sustineri politice) iar din ceata “specialistilor relatii sociale” fac parte toti cei care se autoproclama (permanent de 10-15 ani) reprezentanti ai salariatilor, dar sustin cu orice pret numai interesele lor si a celor din prima ceata!
    “Evaluarea” specialistilor relatii sociale nu poate fi facuta decit de catre noi, cei care platim si pretul incompetentelor manageriale “private”!
    Deci se impune o dubla evaluare (si luarea unor decizii) cit mai repede, una facuta de Doamna Ministru si una facuta de catre cei 40.000 de ceferisti (Marfa+Infra+Calatori) care au mai ramas, altfel situatia devine si mai “nasoala”!
    Daca prima evaluare se va face corect de catre domnia sa, poate (TREBUIE!) reusim si noi sa o facem la fel de corect pe a noastra!

  9. DOMNULE MANAGER PRIVAT VALENTIN DOROBANTU VA RUGAM SA NE SPUNETI CE REALIZARI ATI AVUT DE CIND ATI FOST INVESTIT?….

  10. Ministrul Transporturilor-doamna Ramona M[nescu a precizat ]n emisiunea de la PRO TV din 15.12.2013, dela ora 10.00, că: ,, în prezent, se desfăşoară controale la cele trei companii, urmând ca la finele anului să se decidă dacă managerii privaţi şi-au îndeplinit criteriile de performanţă.
    “Dacă le-au îndeplinit, bine, dacă nu, trebuie să lase locul persoanelor care pot face acest lucru. Dacă este vorba de reorganizare şi de o restructurare, putem începe de sus în jos”, a arătat Ministrul Transporturilor -doamna Ramona Mănescu.

  11. CUM POȚI TRECE DUNĂREA LA ROMÂNI. MOȘ SURPRIZĂ SPUNE CĂ SE VA PUTEA TRECE PRINTR-UN TUNEL PE SUB DUNĂRE CE SE VA CONSTRUI LA GALAȚI PESTE 2 ANI.
    PENTRU CĂ SUNT BĂTRÂNI RĂMAȘI PE DRUMURI. MOȘ SURPRIZĂ SPUNE CĂ SE FAC DEJA ADĂPOSTURI PENTRU BĂTRÂNI.
    PENTRU CĂ SALARIAȚII UNITĂȚILOR FEROVIARE DE STAT SUNT NEMULȚUMIȚI DE MANAGERII PRIVAȚI DIN UNITĂȚILE FEROVIARE DE STAT DIN ROMÂNIA, MOȘ SURPRIZĂ SPUNE CĂ LE VA ADUCE EVALUARI PENTRU ANUL 2013 ȘI SPERĂM SĂ RĂMÂNĂ ȘI EI PE DRUMURI ÎN 2014 …

  12. Cu managerul “smart” in frunte , vom avea victorii multe !
    Daca Dorobantu Valentin(impreuna cu echipa de slugarnici) nu v-a fi demis ajungem sigur la insolventa .

    “Mănescu: FMI a propus isolvența CFR Marfă și CFR Călători. M-am opus.
    Ministrul Transporturilor Ramona Mănescu susține că FMI a propus intrarea în insolvenţă a unor companii cu datorii, precum CFR Marfă şi CFR Călători, însă ea s-a opus”

  13. SIGUR MOS CRACIUN în anul 2013 VA TRIMITE DARURI ADEVARATE ADMINISTRATIEI PENTRU CĂ CEI DIN ADMINISTRAȚIE SUNT SINGURII CARE AU DE UNDE SĂ CHELTUIASCĂ PENTRU A AVEA SĂRBĂTORI FRUMOASE ȘI CARE SE POT BUCURA DE SĂRBĂTORILE DE LA SFÂRȘIT DE AN 2013 ……dar NUMAI PENTRU CEI CARE MAI SUNT ÎN FUNCȚIILE PE CARE LE AU ACUM și atunci CÂND VINE RÂNDUL SĂRBĂTORILOR DE LA SFÂRȘIT DE AN 2013 …

  14. SIGUR NICI MOS CRACIUN NU VA ADUCE DARURI ADEVARATE ADMINISTRATIEI…ISI VOR FACE EI SINGURI …… DAR …DUMNEZEU NU DOARME …SA AIBA PARTE DE TOT CE NE DORESC EI NOUA ..ATENTIE LA SIGURANTA CIRCULATIEI !!!!!!

  15. INTERESANT ESTE CA LA TECTURAREA LIVRETELOR PENTRU MERSUL DE TREN 2013/2014 AM OBSERVAT CA OPERATORUL NATIONAL ARE LA MAREA MAJORITATE A TRENURILOR REGIO OBSERVATIA ,,NU CIRCULA 6,7 SI SL” PE CAND CONCURENTA PRIVATA CIRCULA FARA RESTRICTII. IARASI VOM VEDEA DE SARBATORI TRENURILE LOR PLINE IAR NOI STAM ACASA…..DE CE ?

  16. RUSINE SA VA FIE DOMNULE ASA ZIS MANAGER PRIVAT LA JAFUL CARE LATI FACUT LA CFR CALATORI PRIN ANULAREA DE TRENURI RENTABILE ATAT PENTRU SOCIETATE CAT SI PENTRU CALATORI…..

  17. LA CFR CALATORI TOTUL ESTE IN ORDINE SI LEGAL ?
    CORPUL DE CONTROL AL PRIMULUI MINISTRU = ZERO
    CORPUL DE CONTROL AL MINISTRULUI TRANSPORTURILOR=ZERO
    CURTEA DE CONTURI=ZERO
    ANRMAP=ACOPERA APROAPE TOATE ACHIZITIILE FARA LICITATII PUBLICE DE SUTE DE MILIOANE DE EURO, TOT ZERO.
    CONCLUZIA = LIBER LA FURAT ?
    DOROBANTU VALENTIN = MANAGERUL”SMART” DE LA CFR CALATORI, NUMIT DE FENECHIU, SALARIU LUNAR PESTE 9000 DE EURO PLUS BONUSURI DE UNDE SE POATE , MAI MULT, DUPA NOUL MERS A ANULAT PESTE 200 DE TRENURI , MAI ADAUGATI SI 8 ZILE DE CONTRACT SUSPENDAT DE FIECARE SALARIAT SI MULTE ALTELE .
    SA TOT TRAIESTI !
    LA MULTI ANI STIMATI ANGAJATI AI ACESTEI SOCIETATI , DORMITI LINISTITI , DOROBANTU “LUCREAZA” PENTRU …EL !

  18. FELICITĂRI!!!!!! Domnule Dorobanțu, sunteți cu adevărat mare. Ați reușit cel mai bun mers de tren pe care l-a avut vreodată calea ferată (de fapt la acest lucru vă pricepeți cel mai bine). Îl felicit deasemenea pe fostul ministru al transporturilor Dl. Fenechiu că a găsit pe plaiul mioritic un așa mare MANAGER PRIVAT, în stare să eficientizeze societatea de călători printr-un număr așa de mare trenuri de călători zilnic (bravos, vă mai și lăudați pe la televiziuni), încăt bieții călători, în momentul în care se uită pe mersul de tren, se întrebă pe bună dreptate, oare mîine câte vor mai circula????????

  19. Va asigur ca domnul SMART are zilele numarate !!! Nu trece cu noi, CFR-istii, in noul an 2014 !!! Sa dea Dumnezeu sa nu aibe ce sa puna pe masa de sarbatori, cate drepturi ne-a taiat !!!

  20. Evaluarea pe care a primit-o mai de sus domnule presedinte nu se subintelege.

  21. Ma mai intreb de ce pentru dansul si pentru serviciul s.c. au gasit bani de prime grase (le-au ingrasat din sanctionarea personalului executant ) inseamna ca numai domnul manager si serviciul s.c. au adus beneficiu la cfr calatori restul sunt niste incompetenti care nu respecta instructiile de serviciu. Conform dreptului la libera exprimare propun ca macar pentru o zi sa aplicam cuvant cu cuvant instructiile de serviciu sa-i aratam macar domnului manager ca stim instructii si ca dumnealui nu este in stare sa asigure cadrul legal de respectare al acestora , poate asa domni de la s.c. nu ne mai fac mecanici prosti, iar cand vin in control sa sanctioneze problemele reale si care chiar pun in pericol siguranta circulatiei (nu ca revizorul de locomotiva nu a verificat trecerea orei la revizia PTH3 ) .

  22. Doamnă Ministru al Transporturilor -Ramona Mănescu aș vrea să vă transmit pe acestă cale reacția unui salariat ,,B,, al CFR Călători după ce a văzut emisiunea la care ați fost invitată din 15.12.2013 de la ora 10.00 de la PRO TV : După 20 de ani -România tot pe DRUM. Salariatul ,,B,, m-a sunat și mi-a spus următoarele : ,, Domnule Președinte dumneavoastră și doamna Ministru a Transporturilor-Ramona Mănescu cunoașteți că de la noul Mers de Tren pentru anul 2014 ce s-a pus în aplicare în 15.12.2013 pentru perioada 15.12.2013-31.12.2013 și pentru anul 2014 , o parte din trenurile de lung parcurs ale CFR Călători care ar fi fost rentabile pentru CFR Călători sunt fractionate pe anumite distanțe și surprinzător înaintea lor pleacă trenurile de călători private și care au trase directe ( nu indirecte ca ale CFR Călători) și care mai mult circulă în trase de Inter Regio dar la care călătorii plătesc tarife de Regio. Mai mult de atât Trenurile Inter Regio ale CFR Călători se procedează invers față de cele ale Privaților și astfel trenurile de călători Inter Regio ale CFR Călători opresc în toate stațiile și Haltele de Mișcare din parcurs ceea ce nu le deosebește de trenurile Regio decât la prețul Biletului de călătorie pe care îl plătesc călătorii. Aceste situații descrise mai sus duc la îndepărtarea călătorilor plătitori ai CFR Călători către Operatorii de Transport feroviar de călători privati. ,,. Salariatul CFR Călători mă întreba și îmi spunea că ar vrea să o întrebe și pe doamna Ministru Ramona Mănescu următoarele: ,, ce evaluare de sfârșit de an a Managerului Privat al CFR Călători mai trebuie făcută când Mersul de Tren pe 2014 pus în aplicare în 15.12.2013 arată diferența clară înre Managerii Privați de la Operatorii de Transport feroviar de călători privati și Managerul Privat de la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu ? ,, .

  23. Sa nu uitam ca domnul manager privat a fost investit in functie de catre un ministru penal, ce pretentie sa avem noi acum, domnul manager (si privata ) sa fie altfel decat seful sau ,nu , problema este alta pe care nu o inteleg, ca are discutii cu membri de sindicat este foarte bine ,este chiar constructiv pentru ca auzi nemultumirile oamenilor pe care ii conduci dar sa ajungi la a te dezbraca si hai sa ne batem nu mi se pare demn de un sef de companie (ma ofer eu in locul colegului provocat dar in ring si cu arbitru cu reguli de king boxing eventual se poate si paria, cu spectatori ) cu amenintari directe la Paval Marian ca-l da afara ,stiu ca dupa asa zisa revolutie am castigat dreptul de a ne exprima liber,de a ne exprima opiniile in mod liber . Nici un angajat al cfr calatori nu are semnat nici un acord de confidentialitate privind exprimarea publica si fata de colegi din contra domnul manager trebuie sa perceapa criticile la adresa munci sale ca pe un sfat conform proverbului: Daca un om iti spune ca esti beat nu-l crezi.Daca doi oameni iti spun ca esti beat intri la banuieli.Daca trei oameni iti spun ca esti beat te duci sa te culci. : ramane la aprecierea domnului manager ce trebuie sa faca daca ramane treaz sau se culca.

  24. La emisiunea din 15.12.2013 de la ora 10.00 de la PRO TV : ,,După 20 de ani -România tot pe DRUM,, doamna Ministru Ramona Mănescu afirma că dânsa personal a susținut la FMI că CFR Călători nu trebuie nici privatizată și nici băgată în insolvență și că se va eficientiza în anul 2014.
    Poate din această cauză Managerul Privat de la CFR Călători -domnul Valentin Dorobanțu a anulat 250 trenuri de călători ale CFR Călători în anul 2013 din Mersul de Tren pe 2013 aprobat de toți factorii decizionali , o parte mai mare la început de an 2013 și cealaltă parte la sfârșitul anului 2013 începând cu 15.12.2013.

  25. Mai sunt încă controale la UNITĂȚILE FEROVIARE de STAT și acum la sfârșit de an se va verifica dacă Managerii Privați și-au îndeplinit Mandatele și au îndeplinit criteriile de performanță pe care le aveau de îndeplinit pentru anul 2013 și se vor face evaluările anuale care vor decide care Managerii Privați de la UNITĂȚILE FEROVIARE de STAT vor rămâne Manageri Privați și în anul 2014 sau altfel spus evaluările anuale vor decide care Manageri Privați de la UNITĂȚILE FEROVIARE de STAT vor fi schimbați în anul 2014 conform celor ce a lăsat să se înțeleagă doamna Ministru Ramona Mănescu la Emisiunea din 15.12.2013 de la PRO TV : ,,După 20 de ani -România tot pe DRUM,, . Emisiunea a fost la PRO TV în 15.12.2013 de la 10.00 până la 11.00.
    După cum și-a derulat activitatea SNTFC,,CFR Călători,,SA în anul 2013 sub conducerea primului Manager Privat/Director General-domnul Valentin Dorobanțu, pe mine m-a făcut să nu doresc să mai aud vreodată de cuvintele: ,, Manageri Privați la Unități Feroviare de Stat ,, și de ,,Relu Fenechiu care a pus Managerii Privați la Unitățile Feroviare de Stat,, .
    Sper că s-a reținut și de Doamnă Ministru Ramona Mănescu ceea ce spunea un membru al nostru de sindicat , respectiv că : ,, Doamnă Ministru Ramona Mănescu faceți dumneavoastră ce trebuie să faceți la evaluările anuale ale Managerilor Privați de la Unitățile Feroviare de Stat ca Ministru al Transporturilor în situația de față ? Sau lăsați totul pe salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA ?
    Nu ne dezamăgiți și dumneavoastră doamnă Ministru al Transporturilor -Ramona Mănescu măcar acum când ați finalizat aproape verificarea și controlul activității Unităților Feroviare de Stat în anul 2013 și când veți dispune începerea evaluărilor anuale ale Managerilor Privați de la Unitățile Feroviare de Stat !!!!!…. ,, .

  26. Gara de Nord din București va avea în viitor mai multe terminale : unul pentru feroviar, unul pentru rutier etc conform celor afirmate de doamna Ministru Ramona Mănescu la Emisiunea de la PRO TV : ,,După 20 de ani -România tot pe DRUM,, . Emisiunea a fost de la 10.00 până la 11.00.

  27. DOMNULE MANAGER PRIVAT ESTE TIMPUL SA VA FACETI BAGAJELE PENTRU CA ACEST MANAGEMENT NU ESTE DE MINTEA DUMNEAVOASTRA PUTETI SA VA APUCATI TOTUSI DE IMOBILIARE VA SOLICITAM SA PLECATI PENTRU A NU SE AJUNGE LA ALCEVA ANU SE LUA CA O AMENINTARE SI MAI DEGRABA CA UN SFAT DEJA NE DERANJATI

  28. Ponta spunea ca nu stie nimic despre ceea ce s-a intamplat, in “martea neagra”, la Parlament (legea amnistiei si gratierii), in timp ce el nu se afla in tara. Ia uite ce spune colegu’ Antonescu…

    Crin Antonescu : “Am avut in USL… LUNI, o intalnire cu primul ministru la care a participat si domnul Dragnea si domnul Chitoiu, discutie care a vizat doua subiecte. 1.Legea amnistiei si 2.Legea minelor. (…) La cealalta lege, la celalalt proiect cu celalalt subiect, proiectul de lege privind amnistia si gratierea, i-am spus limpede primului ministru ca desi exista motive, ratiuni pentru a discuta serios despre o lege a amnistiei eu nu cred ca acest lucru trebuie facut in fuga in conditiile in care primul ministru nu e in tara si in conditiile in care nu exista un aviz al Ministerului Justitiei. Deci ori facem o lege care sa poata fi prezentata si aparata in fata opiniei publice, lege pe care sa ne-o asumam cu totii ori daca nu noi nu suntem de acord pentru ca exista riscul de a fi folsi propagandistic o astfel de lege este enorm avand in vedere ca printre posibilii beneficiari ai unei asemenea legi ar fi un Adrian Nastase, un Voiculescu, domnul Fenechiu de la noi, domnul Nichita, domnul Dragnea problema avand in vedere ca intră Voiculescu, Fenechiu de la noi, Dragnea si alții desi cu totii avem opiniile noastre despre cum acesti oameni au ajuns sa fie condamnati. Premierul a insistat pornind de la aceeasi idee cu care a insistat si in Cazul Rosia Montana, o idee stupida si anume ca se poate foarte bine ca domnia sa sa spuna ca nu e de acord, ca anumiti ministri sa spuna ca nu e bine, ca eu ca lider politic din anumite ratiuni nu sunt de acord, dar ce sa vezi in Parlament trece legea.”

    http://www.pesurse.ro/2013/12/14/exclusiv—crin-antonescu-sustine-ca-premierul-are/

  29. In comunicatul unde se fac comentarii în present se prezintă un CAR Coeziunea Sociala, care poate fi de anvergura si este o initiativa binevenita in aceste vremuri in care bancile ne jupoaie de bani!…
    Este foarte interesantă pentru salariații Depoului de Locomotive București Călători care au vizavi de Depoul de Locomotive București Călători un Punct de Lucru al CAR Coeziunea Sociala și în Palatul CFR vizavi de Gara de Nord un alt punct de lucru.
    Referitor la CAR se poate scoate la momentul solicitării de 3 ori suma depusă și trebuie să ai cel puțin 6 luni de vechime ca și cotizant al CAR Coeziunea Socială. La înscriere trebuie să ai cererea de înscriere completată, o copie după CI și dovada de pensionar ( talonul de pensie ) sau dovada de salariat (fluturaș de salariu sau Adeverință de salariat ). Taxa de înscriere este o singură data și este 0,5% din salariul net lunar. Cotizația lunară este 1 % din salariul net lunar, iar la retragere membrul cotizant își recuperează cotizația lunară plătită, precum și contribuția de 5 lei lunar ( sau de 60 lei/an ) ce este deci și ea rambursabilă în cazul retragerii din acest CAR Coeziunea Socială.
    Cred că puteți compara această variantă ( posibilitate ) cu alte variante (posibilități) și dacă o considerați mai bună și dacă vă interesează puteți să vă informați mai mult de pe http://www.car-coeziuneasocialablogspot.com.

  30. Nu cred că Pavăl Marian a spus ceva de familia Managerului Privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA-domnul Valentin Dorobanțu , însă cred că Managerul Privat-domnul Valentin Dorobanțu este în ,,TRENUL TIMPULUI,, în altă perioadă mult îndepărtată de cea din prezent și că acest Manager Privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA-domnul Valentin Dorobanțu face orice ca să ne provoace pe noi cei din FSTFR la revoltă pentru că în anul 2013 cred și eu ca și mulți alți salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA că a fost la SNTFC,,CFR Călători,,SA cel mai dezastruos management din toate timpurile pentru că cred și eu că managementul SNTFC,,CFR Călători,,SA din anul 2013 a fost îndreptat în anul 2013 doar spre distrugerea SNTFC,,CFR Călători,,SA.

  31. Nu cred că Manolescu Paul a instigat la executari silite , însă cred că Managerul Privat-domnul Valentin Dorobanțu este în ,,TRENUL TIMPULUI,, în altă perioadă mult îndepărtată de cea din prezent și că acest Manager Privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA-domnul Valentin Dorobanțu face orice ca să ne provoace pe noi cei din FSTFR la revoltă pentru că în anul 2013 cred și eu ca și mulți alți salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA că a fost la SNTFC,,CFR Călători,,SA cel mai dezastruos management din toate timpurile pentru că cred și eu că managementul SNTFC,,CFR Călători,,SA din anul 2013 a fost îndreptat în anul 2013 doar spre distrugerea SNTFC,,CFR Călători,,SA.

  32. La începutul anului 2013 mulți salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA (unde era Director General Domnul Valentin Dorobanțu) vroiau Manager Privat așa cum a dispus FMI, dar la puțin timp când Manager Privat la SNTFC,,CFR Călători,,SA a fost pus de domnul Ministru Relu Fenechiu tot Domnul Valentin Dorobanțu și mai ales la sfârșit an 2013 mulți salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA nu mai doresc să audă vreodată de cuvintele: ,, Manager Privat ,, și de ,,Relu Fenechiu,, .

  33. PAULE nu dezarma si in special daca poti …. ignoral, asta pentru sanatatea ta si linistea familiei tale, asemenea metode nu foloseau nici comunisti eventual inchizitia incearca sa te/ne distruga psihic eu iti recomand totusi sa consulti un avocat si un procuror bun ,cred ca ai destule motive si dovezi (ai avut inspiratia sa-l inregistrezi cind te-a amenintat ?). Din dormitoarele personalului de locomotiva au ales sa faca pensiuni,i hotel si camine de nefamilisti sau familisti.Domnul Director General inca nu a inteles sau nu vrea sa recunoasca importanta si valoarea mecanicului de locomotiva,veriga cu cea mai importanta functie la cfr .Dormitoare desfintate sau degradate ,lenjerii nespalate ,grupuri sanitare mizerabile,mecanici care stau pe banchete din lipsa de camere ,pana cand si pana unde vrei sa mergeti Domnule Director ?? Si in special pana cand mai suportam noi Domnilor colegi ??Ce si cand ne hotaram sa facem ceva concret pentru noi pentru ,locurile noastre de munca ,pentru conditiile noastre de lucru ,pentru sanatatea noastra si respectul pe care il merita mecanicul de locomotiva,ce asteptam domnilor colegi sa fim initati unul cate unul la ghilotina managerului ??sau ne ascundem fiecare in vizuina noastraa si ii lasam sa faca ce vor din si cu noi ,vreti sa ajungem sa le multumim respectuos pentru o pereche de salopete si o gamela cu laturi ,asta asteptam ???Daca Manolescu a instigat la executari silite eu instig la revolta pentru cel mai dezastruos menegement si pentru distrugerea cfr calatori.

Share:

Alte articole