În urma articolului CFR Călători a revenit în „era Necolaiciuc” din ziarul ZIUANEWS, SNTFC „CFR Călători” S.A. solicită dreptul la replică – vezi aici…
SĂRBĂTORI PASCALE BINECUVÂNTATE!
Sfânta Sărbătoare a Învierii Domnului să vă aducă, armonie, linişte şi speranţă în suflet pentru un viitor mai bun!
432 Responses
,,Deşi nu s-a remarcat prin mari realizări profesionale în trecut, Dorobanţu are legături puternice…”,dar nu cu cresterea prestatiei, respective cu cresterea numarului de trenuri de calatori/zi ale CFR Calatori…
Doamnelor, domnilor, vă rog să citiți cu răbdare și atenție următoarea mea PROPUNERE. Mai întâi doresc să vă fac propunerea și numai după acea am să fac MOTIVAȚIA.
PROPUNERE:
Propun membrilor de sindicat, din sindicatele afiliate la FSTFR, să-și scrie punctele de vedere, părerile sau propunerile pe acest SITE sau pe o adresă de EMAIL deschisă de către Conducerea FSTFR și adusă la cunoștința membrilor FSTFR prin Lideri sau cum consideră că este mai bine.
-MOTIVAȚIA : această idee mi-a venit când d-l Marian mă certa (sau supăra?), că acest site :,, pe saitul nostru ideia a fost sa ascultam si sa centralizam noi cei de la FSTF ideile si punctele dureroase ale noi conduceri MTI si SNTFC CALATORI care ne afecteaza pe toti CFR -sti ,, Deci noi să venim cu punctele de vedere iar FSTFR-ul să centralizeze și să le pună pe hârtie.
După cum am observat (sper că bine) Președintele FSTFR, Maxim Rodrigo, a și început să NE implice în decizile pe care le va lua în viitor, prin a ne cere puncte de vedere la Ordinele nr.. A/1/2/194/2013 și nr. 1/718 din 30.01.2013 (într-un cuvânt să ne asculte și pe noi). Tocmai pentru a nu mai da vina pe Sindicate, Federație, Președinți de Sindicate, Președintele FSTFR (sindicatul suntem noi și conducerile sindicatelor alese de noi, vor trebui să țină seama de propunerile noastre) și întrucât tehnologia a avansat așa de mult. Acum printr-un singur CLIC, putem influența toate Decizile pe care le vor lua la nivel de Conducere, Federația, binențeles dacă suntem luați în seamă și părerea mea este că vom fii. Cu cît vor fii mai multe idei, puncte de vedere, cu atât le va fii mai greu Conducăreților noștri să ne ,,ducă cu preșul,,.
Eu unul, doresc ca Federația să deschidă o adresă de email, unde să pot trimite în scris punctul meu de vedere, dar numai dacă am și informația corectă și la timp. Doresc ca și părerea mea să conteze.
PS. Domnule Rodrigo am să mă descurc și cu tehnologia, întrucât cel care și-a luat ,,catrafusele,, îmi dă tot concursul iar identitatea mea chiar nu contează, CONTEAZĂ DOAR ca tot cea ce faceți, intreprindeți la nivel de federație să-mi facă viața mai bună (dar nu SĂ TRĂIȚI BINE), iar eu să fiu împăcat că fac cea ce trebuie ptr. viitorul copiilor mei. Scuzațimi gramatica dar nu sunt profesor de Română. LA BUNĂ VEDERE.
” Ministrul Transporturilor: FMI nu are incredere in Romania
Ministrul Transporturilor, liberalul Relu Fenechiu, a declarat ca Fondul Monetar International nu are incredere in promisiunile guvernelor din Romania. ”
Unul din motive poate fi chiar “sifonarea” banilor din societatile CFR unde se mimeaza privatizarea si managementul privat.
Atentie, CFR Calatori !!!
referitor la modificarile care se preconizeaza a se face in fisa postului la mec. loc . rugam conducerea SNTFC CFR CALATORI sa achizitioneze cate un aparat ICL petru fiecare MEC. LOC.casa il poarte in geanta de serviciu in loc de hrana necesara la drum, pentru ca coraborate cu DISP 18 si cu excesul de zel al celor de la SC o sa avem loc destul in geanta, pentru ca bani sa procuram hrana no sa mai avem. si oricum nu ne mai mira nimic la actuala conducere, care ei nu dorm nici vara ,iarna,toamna si mai putin primavara cand ies din hibernare si cand ai meneger care in continuare anuleaza trenuri la cererea ,SNTFC. DIRECTIA EXPLOATARE SERVICIUL, DISPECERAT Nr OP/24/3/183/26.03.2013 pentru TR 1822-1/1821-2 se limiteaza la BUC-NORD si numai circula CONSTANTA conf disp. NR 212/27-03-2013 DIRECTIA MERS TREN inca o lovitura adusa mec.loc. care cu greu isi facea norma de ore. MULTUMIM CELOR MAI SUS MENTIONATI”””” pentru ca ne da posibilitatea sa TRAIM BINE !!! !!!! in atentia tuturor mec.loc este loc si de mai bine””””
Punctul de vedere al Sindicatului Salariatilor din Depoul de Locomotive Bucuresti Calatori este identic cu Punctul de vedere al FSTFR înregistrat la SNTFC,,CFR Călători,,SA cu nr. 574/27.03.2013 la Nota nr. A11/2/194/2013 a SNTFC,,CFR Călători,,SA pe care doar reprezentanții din partea Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România din cadrul Alianței Federaților Tehnice Feroviare nu au semnat-o , în timp ce reprezentanții Federației Naționale Feroviare Mișcare Comercial și cei de la Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare din partea Federației Mecanicilor Locomotivă din România au semnat-o… Vorbim de Nota privind stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013, ca zile libere, ceea ce considerăm că nu este ceva rău, dar vrem să fim înțeleși nu agreăm forma, conținutul etc , ci doar rezultatul ,,stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013, ca zile libere,, respectiv că vom avea libere pe 01,02,03,04 și 05 mai 2013 și la SNTFC,,CFR Călători,, SA. Vrem libere și este bine să se compenseze ziua de 02.05.2013 pe 23.04.2013 pentru că s-a modificat Nota initială și pentru personalul care lucrează în regim de tură sau turnus și care în ziua de 23 Aprilie 2013 a fost de serviciu, această zi se plătește conform prevederi CCM de la CFR Călători pe 2012-2014 , pentru ziua de liber din 03 mai 2013 am fi vrut să se recupereze și ea într-o sâmbătă și să nu fie ziua din luna mai de activitate redusă pentru întreg personalul societății pentru că foarte mulți salariați ne-au comunicat că vor să introducă acțiuni în instanță pentru că nu sunt de acord cu actul nr. 1/718/30.01.2013 al CFR Călători privind reducerea activității fiecărui salariat pentru una zi pe lună în perioada februarie-iunie 2013 și vor să nu se înțeleagă greșit că membrii de sindicat dacă sunt de acord cu Nota nr. A11/2/194/2013 a CFR Călători privind stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013 ca zile libere, ar fi de accord și cu actul nr. 1/718/30.01.2013 al CFR Călători privind reducerea activității fiecărui salariat pentru una zi pe lună în perioada februarie-iunie 2013 , dar dacă reprezentanții celorlalte Organizații sindicale semnatare de CCM consideră că Nota nr. A11/2/194/2013 a CFR Călători este numai pentru stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013 ca zile libere și în consecință au semnat-o , Sindicatului Salariatilor din Depoul de Locomotive Bucuresti Calatori propune să o semnăm și noi în această situație considerând că Nota nr. A11/2/194/2013 a CFR Călători este numai pentru stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013 ca zile libere așa cum au considerat și reprezentanții celorlalte Organizații sindicale semnatare de CCM , mai puțin cei ai sindicatelor afiliate la FSTFR și FSTFR .
Punctul de vedere al Sindicatului Tehnic Feroviar Regional de Calatori este identic cu Punctul de vedere al FSTFR înregistrat la SNTFC,,CFR Călători,,SA cu nr. 574/27.03.2013 la Nota nr. A11/2/194/2013 a SNTFC,,CFR Călători,,SA pe care doar reprezentanții din partea Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România din cadrul Alianței Federaților Tehnice Feroviare nu au semnat-o , în timp ce reprezentanții Federației Naționale Feroviare Mișcare Comercial și cei de la Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare din partea Federației Mecanicilor Locomotivă din România au semnat-o… Vorbim de Nota privind stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013, ca zile libere, ceea ce considerăm că nu este ceva rău, dar vrem să fim înțeleși nu agreăm forma, conținutul etc , ci doar rezultatul ,,stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013, ca zile libere,, respectiv că vom avea libere pe 01,02,03,04 și 05 mai 2013 și la SNTFC,,CFR Călători,, SA. Vrem libere și este bine să se compenseze ziua de 02.05.2013 pe 23.04.2013 pentru că s-a modificat Nota initială și pentru personalul care lucrează în regim de tură sau turnus și care în ziua de 23 Aprilie 2013 a fost de serviciu, această zi se plătește conform prevederi CCM de la CFR Călători pe 2012-2014 , pentru ziua de liber din 03 mai 2013 am fi vrut să se recupereze și ea într-o sâmbătă și să nu fie ziua din luna mai de activitate redusă pentru întreg personalul societății pentru că foarte mulți salariați ne-au comunicat că vor să introducă acțiuni în instanță pentru că nu sunt de acord cu actul nr. 1/718/30.01.2013 al CFR Călători privind reducerea activității fiecărui salariat pentru una zi pe lună în perioada februarie-iunie 2013 și vor să nu se înțeleagă greșit că membrii de sindicat dacă sunt de acord cu Nota nr. A11/2/194/2013 a CFR Călători privind stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013 ca zile libere, ar fi de accord și cu actul nr. 1/718/30.01.2013 al CFR Călători privind reducerea activității fiecărui salariat pentru una zi pe lună în perioada februarie-iunie 2013 , dar dacă reprezentanții celorlalte Organizații sindicale semnatare de CCM consideră că Nota nr. A11/2/194/2013 a CFR Călători este numai pentru stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013 ca zile libere și în consecință au semnat-o , Sindicatului Tehnic Feroviar Regional de Calatori propune să o semnăm și noi în această situație considerând că Nota nr. A11/2/194/2013 a CFR Călători este numai pentru stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013 ca zile libere așa cum au considerat și reprezentanții celorlalte Organizații sindicale semnatare de CCM , mai puțin cei ai sindicatelor afiliate la FSTFR și FSTFR .
Punctul de vedere al Sindicatului Tehnic Feroviar Regional de Calatori este identic cu Punctul de vedere al FSTFR înregistrat la SNTFC,,CFR Călători,,SA cu nr. 574/27.03.2013 la Nota nr. A11/2/194/2013 a SNTFC,,CFR Călători,,SA pe care doar reprezentanții din partea Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România din cadrul Alianței Federaților Tehnice Feroviare nu au semnat-o , în timp ce reprezentanții Federației Naționale Feroviare Mișcare Comercial și cei de la Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare din partea Federației Mecanicilor Locomotivă din România au semnat-o… Vorbim de Nota privind stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013, ca zile libere, ceea ce considerăm că nu este ceva rău, dar vrem să fim înțeleși nu agreăm forma, conținutul etc , ci doar rezultatul ,,stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013, ca zile libere,, respectiv că vom avea libere pe 01,02,03,04 și 05 mai 2013 și la SNTFC,,CFR Călători,, SA. Vrem libere și este bine să se compenseze ziua de 02.05.2013 pe 23.04.2013 pentru că s-a modificat Nota initială și pentru personalul care lucrează în regim de tură sau turnus și care în ziua de 23 Aprilie 2013 a fost de serviciu, această zi se plătește conform prevederi CCM de la CFR Călători pe 2012-2014 , pentru ziua de liber din 03 mai 2013 am fi vrut să se recupereze și ea într-o sâmbătă și să nu fie ziua din luna mai de activitate redusă pentru întreg personalul societății pentru că foarte mulți salariați ne-au comunicat că vor să introducă acțiuni în instanță pentru că nu sunt de acord cu actul nr. 1/718/30.01.2013 al CFR Călători privind reducerea activității fiecărui salariat pentru una zi pe lună în perioada februarie-iunie 2013 și vor să nu se înțeleagă greșit că membrii de sindicat dacă sunt de acord cu Nota nr. A11/2/194/2013 a CFR Călători privind stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013 ca zile libere, ar fi de accord și cu actul nr. 1/718/30.01.2013 al CFR Călători privind reducerea activității fiecărui salariat pentru una zi pe lună în perioada februarie-iunie 2013 , dar dacă reprezentanții celorlalte Organizații sindicale semnatare de CCM consideră că Nota nr. A11/2/194/2013 a CFR Călători este numai pentru stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013 ca zile libere și în consecință au semnat-o , Sindicatului Tehnic Feroviar Regional de Calatori propune să o semnăm și noi în această situație considerând că Nota nr. A11/2/194/2013 a CFR Călători este numai pentru stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013 ca zile libere așa cum au considerat și reprezentanții celorlalte Organizații sindicale semnatare de CCM , mai puțin cei ai sindicatelor afiliate la FSTFR și FSTFR .
punctul meu de vedere este ca in actul care vi l-am trimis anterior (daca mai conteaza) odata ce celelalte federati fac jocul ADMINISTRATIEI.
Punctul de vedere al Sindicatului Locomotiva Bacău este identic cu Punctul de vedere al FSTFR înregistrat la SNTFC,,CFR Călători,,SA cu nr. 574/27.03.2013 la Nota nr. A11/2/194/2013 a SNTFC,,CFR Călători,,SA pe care doar reprezentanții din partea Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România din cadrul Alianței Federaților Tehnice Feroviare nu au semnat-o , în timp ce reprezentanții Federației Naționale Feroviare Mișcare Comercial și cei de la Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare din partea Federației Mecanicilor Locomotivă din România au semnat-o… Vorbim de Nota privind stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013, ca zile libere, ceea ce considerăm că nu este ceva rău, dar vrem să fim înțeleși nu agreăm forma, conținutul etc , ci doar rezultatul ,,stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013, ca zile libere,, respectiv că vom avea libere pe 01,02,03,04 și 05 mai 2013 și la SNTFC,,CFR Călători,, SA. Vrem libere și este bine să se compenseze ziua de 02.05.2013 pe 23.04.2013 pentru că s-a modificat Nota initială și pentru personalul care lucrează în regim de tură sau turnus și care în ziua de 23 Aprilie 2013 a fost de serviciu, această zi se plătește conform prevederi CCM de la CFR Călători pe 2012-2014 , pentru ziua de liber din 03 mai 2013 am fi vrut să se recupereze și ea într-o sâmbătă și să nu fie ziua din luna mai de activitate redusă pentru întreg personalul societății pentru că foarte mulți salariați ne-au comunicat că vor să introducă acțiuni în instanță pentru că nu sunt de acord cu actul nr. 1/718/30.01.2013 al CFR Călători privind reducerea activității fiecărui salariat pentru una zi pe lună în perioada februarie-iunie 2013 și vor să nu se înțeleagă greșit că membrii de sindicat dacă sunt de acord cu Nota nr. A11/2/194/2013 a CFR Călători privind stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013 ca zile libere, ar fi de accord și cu actul nr. 1/718/30.01.2013 al CFR Călători privind reducerea activității fiecărui salariat pentru una zi pe lună în perioada februarie-iunie 2013 , dar dacă reprezentanții celorlalte Organizații sindicale semnatare de CCM consideră că Nota nr. A11/2/194/2013 a CFR Călători este numai pentru stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013 ca zile libere și în consecință au semnat-o , Sindicatul Locomotiva Bacău propune să o semnăm și noi în această situație considerând că Nota nr. A11/2/194/2013 a CFR Călători este numai pentru stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013 ca zile libere așa cum au considerat și reprezentanții celorlalte Organizații sindicale semnatare de CCM , mai puțin cei ai sindicatelor affiliate la FSTFR și FSTFR .
Părerea mea este să nu semnaţi actul deoarece aceasta implică de fapt că suntem de acord cu suspendarea contractului conform actului 1/718/30.01.2013.
Punctul meu de vedere : act nr.A/2/194/2013 a SNTFC Calatori SA privind recuperarea zilelor de 02-05-2013 in data de 23-04-2013 si 03-05-2013 intr-o sambata cu program redus.
,,Ce fel de lume ni s-a dat, cu milioane de bogati și miliarde de saraci!? ,, Cu Punct de vedere al FSTFR înregistrat la SNTFC,,CFR Călători,,SA cu nr. 574/27.03.2013 la Nota nr. A11/2/194/2013 a SNTFC,,CFR Călători,,SA pe care doar de reprezentanții din partea Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România din cadrul Alianței Federaților Tehnice Feroviare nu au semnat-o , în timp ce reprezentanții Federației Naționale Feroviare Mișcare Comercial și cei de la Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare din partea Federației Mecanicilor Locomotivă din România au semnat-o… Vorbim de Nota privind stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013, ca zile libere, ceea ce considerăm că nu este ceva rău, dar vrem să fim înțeleși nu agreăm forma, conținutul etc , ci doar rezultatul ,,stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013, ca zile libere,, respectiv că vom avea libere pe 01,02,03,04 și 05 mai 2013 și la SNTFC,,CFR Călători,, SA. Vrem libere și este bine să se compenseze ziua de 02.05.2013 pe 23.04.2013 pentru că s-a modificat Nota initială și pentru personalul care lucrează în regim de tură sau turnus și care în ziua de 23 Aprilie 2013 a fost de serviciu, această zi se plătește conform prevederi CCM de la CFR Călători pe 2012-2014 , pentru ziua de liber din 03 mai 2013 am fi vrut să se recupereze și ea într-o sâmbătă și să nu fie ziua din luna mai de activitate redusă pentru întreg personalul societății pentru că foarte mulți salariați ne-au comunicat că vor să introducă acțiuni în instanță pentru că nu sunt de acord cu actul nr. 1/718/30.01.2013 al CFR Călători privind reducerea activității fiecărui salariat pentru una zi pe lună în perioada februarie-iunie 2013 și vor să nu îi încurce Nota nr. A11/2/194/2013 a CFR Călători privind stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013 ca zile libere, dar dacă reprezentanții celorlalte Organizații sindicale semnatare de CCM consideră că Nota nr. A11/2/194/2013 a CFR Călători este numai pentru stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013 ca zile libere și în consecință au semnat-o, dumneavostră ce propuneți ? , Să o semnăm și noi pentru că Nota nr. A11/2/194/2013 a CFR Călători este numai pentru stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013 ca zile libere sau s-au păcălit reprezentanții celorlalte Organizații sindicale semnatare de CCM , mai puțin cei ai FSTFR?…
parerea administratiei este ca daca nu circula trenurile nu sunt cheltuieli cu t.u.i.-ul,cu personalul deci ;pauzele lungi si dese cheia marilor succese; uram multe ;succesuri;operatorului privat
Dupa umila mea parere FSTF,SDLBC si care mai sunteti VA LUPTATI CU MORILE DE VINT dragi colegi!!! SISTEMUL FUNCTIONEAZA, dar ca de fiecare data binele va invinge raul .Domnule manager….domnule manager…DOROBANTU nu faci bine domnule manager.!!!!!
DOMNULE PRESEDINTE semnati,daca situatia o impune dar oricum noi vom actiona in instanta asa cum am fost obijnuiti pentru a ne castiga drepturile de care am fost vaduviti de atatia amar de ani. Norocul nostru este ca dumneavoastra sunteti si avocat cea ce multi poate nu o stiu.
Sa ne uitam in urma si sa vedem de cine am fost condusi in ultimul deceniu, unii au ajuns la puscarii ( si acum sunt liberi ), altii directori sau presedinti de companii private. Ati mai auzit de un domn Nicolaiciuc???? Stupoare!!!! A aparut dinou in persoana domnului Dorobantu Valentin, care face toate eforturile sa distruga CFR Calatori SA, folosindu-se de oameni corupti si incompetenti. Lucrurile stau cam asa: domnul ministru Fenechiu, la recomandarea “‘ cuiva ” interesat, il numeste pe omul potrivit la locul potrivit, adica pe domnul manager Dorobantu. Acesta la randul sau, barbat fiind, inlatura din prima zi toti oamenii capabili si incomozi, sub pretextul, daca esti barbat da-ti demisia. Prima mutare fiind facuta, apar in scena coruptii si incompetentii, care impreuna cu managerul au promise probabil posturi bune dupa privatizare ( vezi CFR Marfa ). Seful serviciului SC ( spaga si coruptie ), corupt pana in maduva oaselor, pretinde si primeste de la bani , pana la gresie, faianta, zugraveli, si multe altele pe care le voi arata si dovedii la momentul potrivit. Oamenii sefului de serviciu, asa zisii revizori SC ( tot spaga si coruptia-i caracterizeza ), incompetenti, care nu fac diferenta dintre dinastarterul unei locomotive si un butoi, si care prin incompetenta lor, dupa citirea eronata a unor ICL-uri acuza pe nedrept 200 de salariati care concura la adevarata siguranta a circulatiei atentand astfel grav la ceva ce ei ar trebui sa previna, siguranta circulatiei. Prin actiunile lor, domnii spaga si coruptie, vor sa distruga SNTFC CFR Calatori SA.
“La vremuri noi, tot noi! CFR Călători: șef la stat, bun și ca manager privat
Fostul director general interimar al companiei, Valentin Dorobanțu, a fost numit zilele trecute manager privat. Acesta a fost susținut și în trecut de ministrul Relu Fenechiu
Compania de stat are 14.000 de angajați
Noul director general al CFR Calatori, Valentin Dorobanţu, are ştate vechi în companie. Anterior acestei numiri el a ocupat aceeaşi funcţie, interimar, după ce ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, l-a demis pe Stefan Roseanu, în urma protestelor ceferiştilor, din ianuarie. Cel mai important post deţinut de Dorobanţu până la această numire a fost de director general adjunct, responsabil cu producţia.
Deşi nu s-a remarcat prin mari realizări profesionale în trecut, Dorobanţu are legături puternice…”
Cu cine , oare, tragem si noi in sfarsit niste concluzii ???
STIMATI COLEGI. Datorita nenumaratelor probleme care ne macina zi de zi ajungand sa venim la serviciu din obligatie si nu din placere asa cum o faceau fosti nostri colegi nu putem ramine indiferenti la tot ce se intampla in jurul nostru. Dupa o vechime de 30 de ani la calea(furata) am schimbat N sefii,directori etc,uni mai buni alti mai putini buni dar o asemenea situatie in care ne aflam nu am crezut ca va fi la calea ferata. Fratilor trecem prin clipe grele, trebuie sa ne unim fortele sa facem ceva pentru oameni pe care ii reprezentam. Activitatea sindicala nu inseamna numai sedinte de sindicat, dar nici stare in care se afla calea ferata nu este din cauza sindicatelor(asa cum cred uni salariati) ci din cauza celor care au furato(stim noi cine sunt aia). MAMA LOR DE HOTII. Domnule presedinte MAXIM RODRIGO aveti toata increderea si sprijinul din partea salariatilor SELC-BASARAB pe care ii reprezint ca o sa va fim alaturi in toate activitatile pe care le veti intreprinde. PE IEI FRATILOR CA NU SE MAI POATE.
Referitor la Punctul de vedere al FSTFR înregistrat la SNTFC,,CFR Călători,,SA cu nr. 574/27.03.2013 vă informam că ni s-a comunicat verbal că reprezentanții Federației Naționale Feroviare Mișcare Comercial și de la Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare din partea Federației Mecanicilor Locomotivă din România s-a semnat (a mai rămas nesemnată Nota nr. A11/2/194/2013 a SNTFC,,CFR Călători,,SA doar de reprezentanții din partea Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România din cadrul Alianței Federaților Tehnice Feroviare ) și că în consecință se așteaptă doar pînă în 28.03.2013 (pînă joi 28.03.2013) să semneze și reprezentantul FSTFR-Maxim Rodrigo Gabriel… Aștept urgent puncte de vedere la această rubric de comentarii pentru a afla poziția dumneavoastră și pentru a decide în funcție de poziția dumneavoastră exprimată în data de 27.03.2013 pe site-ul https://www.fstf.ro sau/și prin acte scrise întocmite în data de 27.03.2013 și transmise prin FAX către FSTFR de la sindicatele afiliate la FSTFR…
DUMNEZEU SĂ-L IERTE , ODIHNEȘTETE ÎN PACE și SINCERE CONDOLEANȚE familiei domnului mecanic de locomotivă Kiraly, membru de sindicat la SELC Teiuș.
Domnilor mecanici de locomotivă, este al 2-lea MECANIC, ÎN INTERVAL DE O (1) LUNĂ, care cade răpus de această meserie grea pe care o practicăm, de aceste condiții grele de muncă în care lucrăm, de acest stres continuu în care lucrăm , de nervii pe care îi ,,mâncăm,, la fiecare tură de servici, de lipsurile zilnice pe care le îndurăm (materiale, financiare etc.) și nu în ultimul rând, umilința la care suntem supuși de actuala Conducere a SNTFC CFR Călători. Vedem clar cum această conducere lovește în noi, în noi spun ca și Tracțiune. Dacă luăm și numai ultimele 2 dispoziții, vedem clar cum d-l Dorobanțu dorește să ne ,,îngenunchieze,, să ne umilească și toate astea ptr. ce ? Pentru că suntem singurii care încă mai avem COLOANĂ VERTEBRALĂ, coloană care nu s-a încovoiat încă.
CÂT MAI LĂSĂM ACTUALA CONDUCERE SĂ-ȘI FACĂ DE CAP????
Dacă mai așteptăm mult, d-l Dorobanțu nu trebuie să facă disponibilizări la ramura Tracțiune, ne Disponibilizăm pe cale naturală.
Încă o dată, DUMNEZEU SĂ-L IERTE , ODIHNEȘTETE ÎN PACE și SINCERE CONDOLEANȚE.
Să vă spun despre negocierile CCM pe anul 2013-2014 la nivel de CNCF,,CFR,,SA:
-în data de 26.03.2013 se preciza în Procesul Verbal de Ședință că termenul limită de aplicabilitate a CCM pe anul 2013-2014 la nivel de CNCF,,CFR,,SA este 23 aprilie 2013 și că FNFMC, FNDF și AFTF își exprimă disponibilitatea de a încheia un act aditional la CCM în timp util (fără ANSF),motiv pentru care propun ca ședințele de negociere să se desfășoare zilnic, iar următoarea Ședință să aibă loc în data de 27 martie 2013;
-în data de 27.03.2013 se preciza în Procesul Verbal de Ședință că ,,De comun accord părțile stabilesc ca următoarea întâlnire de negociere să fie în data de 11.04.2013. ,,.
Interesant este faptul că în data de 18.03.2013 se preciza în Procesul Verbal de Ședință că reprezentanții AFTF având în vedere propunerea structurilor sindicale semnatare ale CCM în vigoare la CNCF,,CFR,,SA pentru prelungirea cu cel mult 12 luni prin act aditional a prezentului CCM, solicit administrației CNCF,,CFR,,SA să fie de accord ca discuțiile și negocierile privind încheierea și înregistrarea actului additional să fie purtate doar cu Federația Națională Drum de Fier, Federația Națională Feroviară Mișcare Comercial și Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare, fără Alianța Națională Sindicală Feroviară care și-a luat reprezentativitatea după ce a fost încheiat CCM la nivel de CNCF,,CFR,,SA 2012-2013 și dacă este act aditional atunci negocierea trebuie făcută fără Alianța Națională Sindicală Feroviară unde președinte în urma alegerilor este acum Maxim Rodrigo Gabriel…Ce părere aveți de ce le este frică la Federația Națională Drum de Fier, Federația Națională Feroviară Mișcare Comercial și Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare să fie la negocieri de CCM sau act additional de CCM la nivel de CNCF,,CFR,,SA alături de Alianța Națională Sindicală Feroviară unde președinte în urma alegerilor este acum Maxim Rodrigo Gabriel…
Vorbim de Nota privind stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013, ca zile libere, ceea ce considerăm că nu este ceva rău, dar vrem să fim înțeleși nu agreăm forma, conținutul etc , ci doar rezultatul ,,stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013, ca zile libere,, respectiv că vom avea libere pe 01,02,03,04 și 05 mai 2013 Călători. Apropo, pentru că vorbim de Nota privind stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013, ca zile libere, ar trebui să știm că mai este o Notă aprobată de Directorul General al SNTFC,,CFR Călători,,SA prin care se dispune unui Șef Depou de Locomotive de Călători ,, Actualizarea Fișelor de Post ale Mecanicilor de Locomotivă, în sensul completării cu prevederi care să-i facă responsabili de apariția de consumuri anormale sau nejustificate înregistrate de instalația ICL de la locomotive și să-i oblige la respectarea Dispoziției nr. 18 a Directorului General al SNTFC,,CFr Călători,,SA ,, …
Nota privind stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013, ca zile libere s-a modificat și în urma propunerii FSTFR, în sensul că s-a precizat că pentru Personalul din categoriile enumerate la care nu se aplică prevederile Notei nr. A11/2/194/2013 a SNTFC,,CFR Călători,,SA (respectiv personalului care lucrează în regim de tură sau turnus, la locurile de muncă în care activitatea nu poate fi întreruptă datorită specificului ei; etc.) care în ziua de 23 aprilie 2013 a fost la serviciu, această zi este considerată zi festivă și se plătește în conformitate cu prevederile CCM al CFR Călători pe anii 2012-2014. Referitor la Punctul de vedere al FSTFR înregistrat la SNTFC,,CFR Călători,,SA cu nr. 574/27.03.2013 ni s-a comunicat verbal că FNFMC și de la AFTF din partea FMLR s-a semnat (a mai rămas doar din partea FSTFR din cadrul Alianței Federaților Tehnice Feroviare nesemnată Nota nr. A11/2/194/2013 a SNTFC,,CFR Călători,,SA )și că în consecință se așteaptă doar pînă în 28.03.2013 (pînă joi 28.03.2013) să semneze și reprezentantul FSTFR-Maxim Rodrigo Gabriel… Aștept urgent puncte de vedere la comentarii pentru a afla poziția dumneavoastră și pentru a decide în funcție de poziția dumneavoastră exprimată în data de 27.03.2013 pe site-ul http://www.fstf.ro sau/și prin acte scrise întocmite în data de 27.03.2013 și transmise prin FAX către FSTFR de la sindicatele afiliate la FSTFR…
Pote spun o prostie, dar eu sugerez ca urmatoarele procese in instanta
sa nu mai fie indreptate inpotriva Companiei,ci inpotriva celor care
au luat aceste decizi, cu nume si pronume, poate asa Ii determinam pe
sefii nostri vremelnici sa fie mai atenti cand propun anumite dispozitii,
unele dintre ele discutabile.Rog pe cineva cu pregatire juridica sa
analizeze aceasta posibilitate.
Aici ma refer in special la actul nr. 1/718/30.01.2013.
PAVAL MARIAN LIDER ZONAL SUD AL FSTF ROMANIA says:
19/03/2013 at 07:09
dupa cum a sesizat si ADRIAN si LUCIAN fratilor statutul personalului feroviar este facut tot de colegi de partid ai lui PNL+PSD =USL care au considerat ca trebue sa opreasca si sa distruga ce a mai ramas din munca sindicala pentru a putea sa faca tot ce doresc cu toata CALEA FERATA DIN ROMANIA ce a mai ramas din ia iar daca nu au numit inca meneger se datoreaza faptului ca mai au de lucru la distrugerea CFR-lui
Un ziar concluziona ,,CFR Calatori,, a revenit in ERA Nicolaeciuc pe timpul Directorului General Valentin Dorobantu… Un prieten concluziona si el ,,Pentru dispoziția transmisă în teritoriu, cu actul nr. 1/718/30.01.2013, privind reducerea activității fiecărui salariat pentru 1 (una) zi pe lună în perioada februarie-iunie 2013, am rugămintea de a vă asuma prostia și nu încercați să aruncați incompentența d-tră ptr. redresarea SNTFC-ului în spinarea sindicatelor ,, . Eu va spun ,, ati distrus sarbatoarea de Paste la multi salariati ai CFR Calatori,, …
DIN CE IN CE MAI BINE…LA CFR CALATORI.
“CFR Călători estimează pierderi în urcare cu 44% în acest an
CFR Călători se aşteaptă să încheie acest an cu pierderi de 427,2 milioane lei, mai mari cu 44% faţă de rezultatul negativ bugetat pentru 2012, de 296 milioane lei, transmite Mediafax.ro.
Potrivit proiectului de buget pentru 2013, transportatorul feroviar de călători estimează venituri de 1,97 miliarde lei şi cheltuieli de 2,39 miliarde lei.
Bugetul pentru anul trecut, aprobat în aprilie 2012, prevedea venituri mai mari cu 17%, de 2,32 miliarde lei şi cheltuieli similare cu cele programate în acest an, de 2,43 miliarde lei.
Potrivit datelor raportate la Ministerul de Finanţe, compania de stat a avut un profit net de 1,5 milioane lei în 2011, după pierderi totale de peste 690 milioane lei în intervalul 2007 – 2010.
CFR Călători a programat pentru acest an cheltuieli cu bunurile şi serviciile de 821,8 milioane lei şi de 660,3 milioane lei cu personalul. Cele din urmă includ, printre altele, cheltuieli cu salariile de 434,4 milioane lei, bonusuri de 3 milioane lei şi suma 90.000 lei aferentă contractului de mandat. Proiectul de buget nu prevede nicio sumă pentru cheltuieli cu plăţi compensatorii aferente unor disponibilizări de personal.
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a anunţat săptămâna trecută managementul privat numit la CFR Călători, din care fac parte Valentin Dorobanţu, fostul director interimar, precum şi alte persoane care au avut funcţii de conducere la CFR, preşedintele CA fiind fostul consilier prezidenţial Alexandrina Gătej.”
Puchii spuneai ,,De-acum o să scriu mai rar dar nu că mi-ar fi teamă, doar pentru că liderul meu și-a luat,,catrafusele,, și-a plecat din sindicat, iar eu nu dispun de tehnologia necesară(sunt copil sărac). ,, . Astept sa imi spui cine esti si credema ca voi verifica prin modul prin care scrii si vom vedea ulterior cum vom rezolva din punct de vedere legal sa dispui de tehnologia necesara pentru ca consider ca ai caracter de lider de sindicat si ca in viitor vei putea face foarte mult pentru miscarea sindicala de la CFR Calatori si pentru salariatii de la CFR Calatori, dar asta numai atunci cind iti vei dezvalui si numele pentru ca eu si prin acest seite si prin diverse alte forme caut sa-mi gasesc colaboratori in scopul principal de a determina peManagerul Privat- Domnul Valentin Dorobantu sa mearga cu CFR Calatori in sensul in care merg si Tarile Europene si sa faca din CFR Calatori un simbol national…
Domnule Manager Privat Valetin Dorobantu stiu ca cei pe care ii cheama Valentin sunt si isteti si destepti si frumosi, dar cind sunt si manageri privati si spun in preajma sarbatorilor de Paste ca ,,Dispozițiile transmise cu actul nr. 1/718/30.01.2013, privind reducerea activității fiecărui salariat pentru 1 (una) zi pe lună în perioada februarie-iunie 2013, rămân în vigoare,, si cind mecanicii de locomotiva , sefii de tren, conductorii etc care fac ore suplimentare si care nu putem schimba pe acest seite diverse pareri datorita ca muncesc prea mult si fac ore suplimentare si nu au timp de atita munca si totusi li se reduce salariul lunar timp de 5 luni consecutiv… ,,Dispozițiile transmise cu actul nr. 1/718/30.01.2013, privind reducerea activității fiecărui salariat pentru 1 (una) zi pe lună în perioada februarie-iunie 2013, rămân în vigoare,, chiar daca este un atribut al SNTFC CFR Călători SA, trebuie retinut ca nu exista un accord scris al salariaților în acest sens sau al sindicatelor afiliate FSTFR si consider ca neexistenta unui acord scris cu salariatii sau cu sindicatele afiliate la FSTFR ar trebui sa-i dea de gindit Managerului Privat Valentin Dorobantu…
A/2/194/2013 a SNTFC Calatori SA privind recuperarea zilelor de 02-05-2013 in data de 23-04 si 03-05-2013 intr-o sambata cu program redus.
D-l Dorobamțu încearcă. D-l dir. gen. cine va sfătuit, nu va sfătuit rău dar am rugămintea de a nu ne crede creduli. Pentru dispoziția transmisă în teritoriu, cu actul nr. 1/718/30.01.2013, privind reducerea activității fiecărui salariat pentru 1 (una) zi pe lună în perioada februarie-iunie 2013, am rugămintea de a vă asuma prostia și nu încercați să aruncați incompentența d-tră ptr. redresarea SNTFC-ului în ,,spinarea sindicatelor.
D-le Costache sunt întrutotul de acord cu d-tră, în cea ce privește mecanici de locomotiva, care sunt nemultumiti de actuala situatie dar nu fac nimic s-o schimbe , mai mult caută vinovați, neuitânduse la iei înseși.
Punctul de vedere la cei mai mulți Lideri de sindicat si la foarte multi membrii de sindicat de la sindicatele afiliate la FSTFR asupra Notei nr. A/2/194/2013 a SNTFC,,CFR Călători,, SA privind stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013 ca zile libere este ca Nota nr. A/2/194/2013 a SNTFC,,CFR Călători,, SA este ca trebuie sa fie completata la fraza care precizeaza ca ,, ziua de 02.05.2013 se va recupera în ziua de 23 aprilie 2013,, , în timp ce ,, ziua de 03.05.2013 va fi considerată zi de activitate redusă pentru întreg personalul societății la care se aplică prevederile Notei menționate,, si s-a cerut să se completeze astfel :,, ziua de 02.05.2013 se va recupera în ziua de 23 aprilie 2013 si ziua de 03.05.2013 va fi considerată zi de activitate redusă pentru întreg personalul societății la care se aplică prevederile Notei menționate numai dacă există solicitare scrisă în acest sens a salariaților și numai pentru cei care au făcut solicitare scrisă în acest sens. Pentru ceilalți salariați se va satabili ziua de 13.04.2013 si ziua de 20.04.2013, respective 2 zile de sâmbătă pentru recuperare.,, iar la precizarea că ,,Dispozițiile transmise cu actul nr. 1/718/30.01.2013, privind reducerea activității fiecărui salariat pentru 1 (una) zi pe lună în perioada februarie-iunie 2013, rămân în vigoare,, s-a cerut să se completeze astfel ,,Dispozițiile transmise cu actul nr. 1/718/30.01.2013, privind reducerea activității fiecărui salariat pentru 1 (una) zi pe lună în perioada februarie-iunie 2013, rămân în vigoare, fiind un atribut al SNTFC CFR Călători SA, nefiind un accord scris al salariaților în acest sens sau al sindicatelor afiliate FSTFR cu SNTFC CFR Calatori SA ,,.
In consecinta Punctul de vedere al FSTFR privind stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013 ca zile libere este pentru acordare libere in 2.05.2013 si in 3.05.2013, dar sa se compenseze in zilele de simbata, tinind cont ca si HG nr 79 din o6.03.2013 prevede ca ,, Pentru zilele stabilite ca zile libere institutiile publice îsi vor desfasura activitatea în regim de program normal în zilele de 13 aprilie 2013, respectiv 20 aprilie 2013 sau vor prelungi corespunzator timpul de lucru, pâna la data de 30 aprilie 2013, potrivit planificarilor stabilite. ,, si ca si reglementare interna se poate prevede la fel si la SNTFC,,CFR Calatori,,SA .
Va rugam scrieti-ne pe site-ul http://www.fstf.ro daca sunteti de accord cu acest punct de vedere, pentru ca in data de 27.03.2013 vom da raspunsul din partea FSTFR si am dori sa tinem cont de toate punctele de vedere dupa care FSTFR isi va formula un punct de vedere final…
Este bine sa fie liber si 2 si 3.05.2013, dar sa se compenseze in zile de simbata, pentru ca multi salariati vor sa actioneze in instanta pentru zilele de activitate redusă pentru întreg personalul societății in perioada februarie-iunie 2013…
Solicit ca in Nota nr. A/2/194/2013 a SNTFC,,CFR Călători,, SA privind stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013 ca zile libere să se completeze si sa arate astfel :,, ziua de 03.05.2013 va fi considerată zi de activitate redusă pentru întreg personalul societății la care se aplică prevederile Notei menționate mai sus numai dacă există solicitare scrisă în acest sens a salariaților și numai pentru cei care au făcut solicitare scrisă în acest sens. Pentru ceilalți salariați se va satabili o zi de sâmbătă pentru recuperare.,,
Si eu cred ca in Nota nr. A/2/194/2013 a SNTFC,,CFR Călători,, SA privind stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013 ca zile libere prevederea ca ,,Dispozițiile transmise cu actul nr. 1/718/30.01.2013, privind reducerea activității fiecărui salariat pentru 1 (una) zi pe lună în perioada februarie-iunie 2013, rămân în vigoare,, trebuie să se completeze si sa arate astfel ,,Dispozițiile transmise cu actul nr. 1/718/30.01.2013, privind reducerea activității fiecărui salariat pentru 1 (una) zi pe lună în perioada februarie-iunie 2013, rămân în vigoare, fiind un atribut al SNTFC CFR Călători SA nefiind un accord scris al salariaților în acest sens sau al sindicatelor affiliate FSTFR,,.
Eu cred ca generatia de astazi de CFR-isti si-au pierdut spiritul de luptatori si de solidaritate, fac aceasta afirmatie deoarece discut si ma uit la colegi mei toti mecanici de locomotiva cat sunt de nemultumiti de actuala situatie dar nu fac nimic sa schimbe acest lucru. Mai mult decat atat dupa ce alergam pe la tribunale sa le obtinem drepturile(tot ce s-a castigat, s-a castigat prin judecata) daca au ceva de reprosat o fac la adresa sindicatului si nu la adresa SNTFC-CFR Calatori. SA care ne strang cu cusa din ce in ce mai mult. Haideti sa fim uniti sa facem front comun, sa convingem si alti CFR-isti de la alte ramuri sa vina alaturi de noi si cu un lider pregatit si bine intentionat ca Maxim Rodrigo Gabriel si echipa lui putem face lucruri bune pentru toti membri de sindicat. Fiti alaturi de FSTFR respectiv SDLBC afiliat al acestuia pentru ca doar ei va vor sprijini in lupta pentru drepturile voastre.
PS: Foarte importanta A/2/194/2013 a SNTFC Calatori SA privind recuperarea zilelor de 02-05-2013 in data de 23-04 si 03-05-2013 intr-o sambata cu program redus. Cu privire la aceasta nota asteptam si punctul dumneavoastra de vedere.
Zona de Est este de acord cu aplicarea Hotararii nr. 79/2013 de catre CFR Calatori in forma prevazuta de aceasta Hotarare pentru zilele libere 2 si 3 mai, cu recuperarea acestora in cursul lunii aprilie.
In traducere: zilele libere de 2 si 3 mai se recupereaza astfel:
—> ziua de 2 mai se recupereaza in data de 23 aprilie pentru tot poporul;
—> iar pentru ziua de 3 mai omul de rand are 2 variante:
1. ori face solicitare SCRISA pentru ca in ziua de 3 mai , sa fie in CS (contract suspendat).
2. ori ramane la latitudinea SNTFC in ce zi de sambata se recupereaza.
deci liber 1- 6 mai, mini vacanta-DE ACORD.
nu ne strica cateva zile de odihna dupa stresul si cosmarul de zi de zi,daca nu ne-o disponibiliza pana atunci manageru.
Nu suntem de acord cu formularea notei nr. A/1/2/194/2013 care amesteca HG nr. 79/2013 cu Actul nr. 1/718 din 30.01.2013 privind reducerea activitatii fiecarui salariat cu 1 zi pe luna.
De fapt Dispozitia nr. 1/718/2013 a fost impusa fiecarui salariat in perioada fabruarie-iulie 2013.
Sindicalistul intelege ca “partenerul social”, de fapt, isi pune samnatura pe un act care-l condamna sa i se reduca o zi de lucru pe luna, deci la mai putini bani de incasat din luna februarie pana cel putin luna iunie.
Cititi cu atentie Nota (referitoare la zilele de 2 si 3 Mai) fiti foarte atenti la detali si trimiteti urgent punct de vedere la FSTFR . O dupa amiaza plecuta tuturor .
Vă precizez că punctul de vedere la cei mai mulți Lideri de sindicat de la sindicatele afiliate la FSTFR asupra Notei nr. A/2/194/2013 a SNTFC,,CFR Călători,, SA privind stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013 ca zile libere care se va recupera în ziua de 23 aprilie 2013 pentru 02.05.2013, în timp ce ,, ziua de 03.05.2013 va fi considerată zi de activitate redusă pentru întreg personalul societății la care se aplică prevederile Notei menționate,, s-a cerut să se completeze astfel :,, ziua de 03.05.2013 va fi considerată zi de activitate redusă pentru întreg personalul societății la care se aplică prevederile Notei menționate numai dacă există solicitare scrisă în acest sens a salariaților și numai pentru cei care au făcut solicitare scrisă în acest sens. Pentru ceilalți salariați se va satabili o zi de sâmbătă pentru recuperare.,, iar la precizarea că ,,Dispozițiile transmise cu actul nr. 1/718/30.01.2013, privind reducerea activității fiecărui salariat pentru 1 (una) zi pe lună în perioada februarie-iunie 2013, rămân în vigoare,, să se completeze astfel ,,Dispozițiile transmise cu actul nr. 1/718/30.01.2013, privind reducerea activității fiecărui salariat pentru 1 (una) zi pe lună în perioada februarie-iunie 2013, rămân în vigoare, fiind un atribut al SNTFC CFR Călători SA nefiind un accord scris al salariaților în acest sens sau al sindicatelor affiliate FSTFR,,. Vă solicităm urgent și punctual dumneavoastră de vedere pentru că trebuie ca și FSTFR să-și pună un punct de vedere și să semneze acea Notă dacă este de accord și pentru că este foarte importantă și părerea dumneavoastră.
Vă rog pe salariații CFR Călători să ne scrieți un punct de vedere și asupra Notei nr. A/2/194/2013 a SNTFC,,CFR Călători,, SA privind stabilirea zilelor de 02 și 03 mai 2013 ca zile libere care se va recupera în ziua de 23 aprilie 2013 pentru 02.05.2013
în timp ce ziua de 03.05.2013 va fi considerate zi de activitate redusă pentru întreg personalul societății la care se aplică prevederile Notei menționate, cu precizarea că ,,Dispozițiile transmise cu actul nr. 1/718/30.01.2013, privind reducerea activității fiecărui salariat pentru 1 (una) zi pe lună în perioada februarie-iunie 2013, rămân în vigoare,, pentru că trebuie ca și FSTFR să-și pună un punct de vedere și să semneze acea Notă dacă este de accord.
Dle.Puchi,nu trebuie sa accesati mai rar acest site ,chiar va rog respectuos sa va spuneti ofurile care de altfel sunt comune la nivel de SNTFC,AVEM NOI CEI CARE VREM SA DOVEDIM CA SUNTEM ALATURI DE VOI TOTI MARE NEVOIE DE COMUNICAREA PE ACEASTA CALE.Deci nu faceti gestul de a posta mai rar pentru ca nu asa putem lupta impotriva celor care nu au demnitate.
Domnule Rodrigo, am deosebita plăcere de-a vă aduce la cunoștință, că pe unde remizez, aud cuvinte de laude la adresa d-tră. Prin aceste rânduri doresc să vă rog, întrucât ne punem speranța în d-tră, să nu ne dezamăgiți. Înconjurațivă de oameni buni, loiali, dornici de muncă în slujba celor care i-au ales și dați deoparte pe cei care nu știu altceva decât să vorbească, să dezbine, gen Matei etc., numai pentru avantajele lor sau a apropiaților lor.
Da, cunosc realizările Federației dar și nerealizările. Cunosc munca pe care o desfășurați, datorită celui care ne reprezintă sau ne-a reprezentat cu cinste și onestitate. Din tot cea ce a-ți făcut pentru fiecare sindicat afiliat, pentru fiecare membru de sindicat în parte (este un adevăr pe care nu-l poate contesta nici cel mai cârcotaș dintre noi) și nu a contat pentru dumneavoastră, cine era, ce-a făcut, ce n-a făcut etc. Nu mai lăsați liderii de sindicat să-și asume meritele d-tră, acțiunile pe care le-ați intreprins în numele membrilor de sindicat de la anumite sindicate afiliate și unde liderii se laudă(când nu sunteți de față, cred), vezi Doamne cât a muncit el. Știați că: MODESTIA ESTE APANAJUL PROȘTILOR?
NU ESTE ODĂ PREȘEDINTELUI, ESTE ADEVĂRUL (văzut de mine).
Și ptr. că m-a interesat și mă intersează activitatea FSTFR, d-le ,,unitate,, nu știu numărul exact al sindicatelor din FSTFR, dar eu văd pe acest site, numai câțiva lideri care au curajul sau respectul pentru membrii de sindicat, să comunice cu noi prin intermediul acestui site. Liderul tău este unul dintre ei (cu o floare nu faci Primăvară). Mă supără faptul că ceilalți tac, sau nu îi interesează sindicaliști, sau site-ul, sau ne consideră inferiori lor, sau sunt prea mândri, sau nu cunosc tehnologia( calculatoare cu care am auzit că au fost dotați toți liderii FSTFR, ptr.ca informația să circule repede și riposta către MTI și SNTFC urgentă). Pot număra pe degetele de la o mână câți Lideri scriu pe site , foarte puțini în raport cu așteptările noatre și cu,, foamea,, noastră ptr. informație. Informații care ne sunt esențiale ptr. supraviețuirea ca angajați SNTFC.
Domnule Marian, eu NU fac conversție pe acest site, conversația o fac pe FaceBuche, aici spun RĂSPICAT și cu cuvintele mele cea ce mă doare, cea ce gândesc( ptr. că VIAȚA BATE FILMUL). Din cauza unora ca tine, membrilor de sindicat le este teamă să mai spună ceva. Dacă citeai cu atenție, cea ce nu cred că iești capabil, criticile erau constructive. Nu știu cu ce a greșit Președintele Federației, de s-a ales cu oameni ca tine. Nu suporți criticile? Las-o baltă.
PS. De-acum o să scriu mai rar dar nu că mi-ar fi teamă, doar pentru că liderul meu și-a luat,,catrafusele,, și-a plecat din sindicat, iar eu nu dispun de tehnologia necesară(sunt copil sărac). La bunăvedere.
PENTRU familia DOMNULUI DUCU SINCERE CONDOLEANTE si SA SE ODIHNEASCA IN PACE FAM;PAVAL MARIAN si GABRIELA
DOMNULE Puchi pentru inceput de conversatie pe saitul nostru ideia a fost sa ascultam si sa centralizam noi cei de la FSTF ideile si punctele dureroase ale noi conduceri MTI si SNTFC CALATORI care ne afecteaza pe toti CFR -sti nu sa criticam activitatea omului pe care lati ales sa va reprezinte la nivel de organizatie sindicala locala si la nivel FEDERATIV, ide este ca trebuie sa stringem rindurile si dupa cum sti sa formam un singur sindicat national in interiorul FSTF care iti garantez eu ca va face dreptate .EU nu promit ca voi aduce noi membri in FSTF ,dar iti garantez ca daca stringem rindurile linga FSTF noi cei din CD+BP +MAXIM RODRIGO GABRIEL vom aprinde flacara sperantei in sufletul multor CFR-sti, stiu ca multi lideri nu se bucura de prea mult respect din parte menbrilor de sindicat pentru ca ,sa inventat mai multe categori de sindicalisti (ZVONACI ,RASPINDACI si CREDULI) care cred ca un singur om se poate impotrivi CORUPTILOR si CORUPTIEI din cadrul SNTFC .si totusi am convigerea ca daca il spijinim pe acest om si vom forma mai mult de 50%+1 vom reusi cu respect pentru toti cititori acestui saite si nu numai MECANIC LOCOMOTIVA si AUTOMOTOR PAVAL MARIAN!! PS: PENTRU TOTI LIDERI FSTF TREZITIVA TRBUIE SA PLECAM LA TREABA
,,Unitate,, spunea ,, 39 de sindicate de la CFR Calatori afiliate FSTFR. cati lideri sunt, tot 39 ? cati de buna credinta ? pe cati dintre ei ii intereseaza ce SE INTIMPLA CU SALARIATII, cate umilinte si nedreptati suporta ? ce fac si unde sunt LIDERII atator sindicate ? acum cand in fruntea calatorilor avem un “smart” manager privat ??? care va continua jihadul.,, Da , azi critic ,,Unitate,, are dreptate, Liderii de sindicate trebuie sa dea exemple personale si membrii de sindicat trebuie sa le fie alaturi…Cum sa fi la nivelul lui “smart” manager privat ??? ,daca nu poti comunica macar cu toti liderii de sindicat si cu majoritatea membrilor de sindicat ai FSTFR pe site-ul http://www.fstf.ro ? Unii din Liderii de sindicat de la Ramura Tractiune Calatori din CFR Calatori si unii membrii de sindicat din aceasta Ramura Tractiune pentru ca majoritatea mecanicilor de locomotive si automotor sunt membrii de sindicat ai FSTFR si-au luat deja angajamentul sa convinga mai multi salariati de la Ramura Comercial Calatori si de la Ramura Vagoane Calatori sa se adere la sindicate afiliate la FSTFR, dar unde sunt Liderii de la Ramura Comercial din FSTFR si membrii lor de sindicat si unde sunt Liderii de la Ramura Vagoane din FSTFR si membrii lor de sindicat, oare de ce ei nu-si iau nici un angajament in a convinge colegi de-ai lor sa adere la sindicatele de comercial si la sindicatele de vagoane din FSTFR sau/si de ce Liderii de la Ramura Comercial din FSTFR si Liderii de la Ramura Vagoane din FSTFR de ce nu-si iau angajamentul ca vor convinge Sindicate de commercial calatori si Sindicate de Vagoane calatori sa se afilieze la FSTFR, oare pentru ca in a doua parte a lunii aprilie 2013 vor avea alegeri pe Uniunea din cadrul FSTFR in care sunt Sindicate de commercial calatori si Sindicate de Vagoane calatori … Dragi colegi de la Comercial si de la Vagoane din FSTFR veti fi puternici daca sunteti mai multi si daca aveti de unde sa alegeti pe cel mai bun, spuneti ca aveti alegeri si ca daca sindicatele adera la FSTFR inainte de alegerile de la Uniunea din cadrul FSTFR vor putea avea candidati in functiile de conducere ale Uniunii si mai spuneti ca Uniunea din cadrul FSTFR are in Comitetul Director al FSTFR pe cei doi Primvicepresedinti ai FSTFR, unul pe Ramura Comercial si unul pe Ramura Vagoane si mai spuneti ca la FSTFR alegerile se fac tot in functie de numarul de membrii de sindicat si daca Ramura Comercial sau Ramura Vagoane devin numeric apropiate cu cei din Ramura Tractiune atunci va exista posibilitatea ca la viitoarele alegeri ale Comitetului Director al FSTFR sa aveti de unde alege pe cei mai buni, pentru ca existind mai multi membrii de sindicat exista si mai multe variante ale conducerii FSTFR, spuneti ca la FSTFR se practica competitia si cine sunt mai buni sa faca parte din Conducerea Uniunii si la alegerile CD al FSTFR cine sunt mai buni sa faca parte din aceasta conducere…pentru a fi la nivelul lui “smart” manager privat…asa cum si-au exprimat dorinta multi dintre cititorii site-ului http://www.fstf.ro …
39 de sindicate afiliate FSTF. cati lideri ? cati de buna credinta ? pe cati dintre ei ii intereseaza ce SE INTIMPLA CU SALARIATII, cate umilinte si nedreptati suporta ? ce fac si unde sunt LIDERII atator sindicate ? acum cand in fruntea calatorilor avem un “smart” manager privat ??? care va continua jihadul. UNITATE domnilor, nu mai frecati tastatura in a va gratula unii pe altii si treceti la treaba. lasati deoparte INTERESELE si ALIANTELE NESANATOASE , daca vreti sa va atrageti oamenii !!! cainii latra, dorobantu trece. va intereseaza,sau nu ? Domnule Maxim, va recomand sa taiati in carne vie si sa nu admiteti niciun fel de compromis daca vreti sa deveniti o federatie ADEVARATA si CREDIBILA in fata oamenilor, pentru-ca oamenii simpli nu mai au incredere in nimeni si taxeaza ORICE derapaj. Nu e usor sa te lupti cu un sistem corupt, dar inconjurati-va de OAMENI si LIDERI adevarati, destupati la minte, curajosi, nu de oameni care mimeaza lupta sindicala in interesul lor . Nu zic ca nu aveti si oameni adevarati, dar sunt prea putini…la ceea ce urmeaza.
… astea toate, in conditiile in care vreti CU ADEVARAT SA SE FACA DREPTATE !
Dl Manolescu Paul, toata stima!
cred ca a venit momentul in care politica pumnului in gura si aranjamentele mizerabile sa ia sfarsit.
Domnule Puchi, grijă mare să nu devii toxic ptr. acest site, pe care la-ți confiscat! Nu știu cum a-ți reușit, dar eu nu văd decât aceleași nume. Văd un site citit dar prea pițini care să-și facă curaj ptr. a scrie, ptr. a-și spune punctele de vedere. Pentru noi, cum bine ai remarcat acest site este un barometru. Nu contează că ne criticați sau lăudați ( astea sunt foarte puține, dar înțeleg de ce), contează să vedem cum gândiți, cum reacționați și cel mai important dacă ne putem baza pe dumneavoastră (membri de sindicat), pentru acțiunile viitoare pe care le gândim și pregătim în viitorul apropiat. Astea nu ptr. TESA sau altcineva, ptr. care am fost și suntem acuzați( uneori nedrept). Toate acțiunile viitoare, vor fii îndreptate împotriva celor care ne vor cu salarile micșorate, ciuntite dea dreptul, fără permisele și autorizațile de călătorie, fără a respecta minimul condiților de muncă. Muncim mai greu și în condiți în care nu credeam că voi ajunge, în secolul vitezei, în sec.XXI.
Mecanicul de locomotivă a ajuns paria SNTFC-ului. Acest meneger privat, fost dir.gen.(cu litere mici, că altfel încă nu merită) de câte ori are ocazia-și o are tot timpul- nu știe decât să taie, de parcă ar fi chirurg și nu ing., taie din bani, taie din orele lucrate, taie din festive, taie, taie și iar taie(nu ie bine d-le Meneger, nu ie bine), în fiecare zi găsește ceva de tăiat.
D-le Matei te salut și îmi pare bine că ai găsit site fstf.ro. Așa ceva n-ai să găsești la fnfmc sau alte Federații. Nouă nu ne este teamă să ne expunem memrilor de sindicat ca…. .
In atentia membrilor si viitorilor membrii de sindicat SDLBC:
SDLBC s-a implicat in imbunatatirea conditiilor de odihna la capat de sectie a mecanicilor de locomotiva in statia Giurgiu Oras si anume: au fost montate ferestre si usi de termopan, aer conditionat si din lipsa de apa a fost forat un put pentru ca mecanicii sa poata sa ia odihna in conditii normale. De asemenea, comitetul de conducere al SDLBC sa nu mai acorde de Paste si Craciun ‘” fabuloasa”” suma de 50 ron si in schimbul acesteia sa ofere un sejur de 6 nopti pentru recuperare si tratament, conform CCM, acest lucru fiind posibil o data pe an, in perioada concediului de odihna. Totodata, in decurs de aproape un an de la schimbarea vechiului comitet de conducere, noul comitet a acordat ajutoare sociale pentru operatii si decese de gradul 1 si 2, in valoare de 40000 ron ( 400 milioane lei ).
Domnilor Lideri, se pare că am devenit ţinta predilectă a comentarilor dumneavoastră. Dar n-am să dezarmez. Ba din contră, voi fi şi mai virulent. Adică, am să vă critic mult mai des, dacă binenţeles nu faceţi tot cea ce vă stă în putinţă, pentru a ne merge mult mai bine decât ,,ne este acum,,
D-le Marian, dacă îmi era frică- aşa cum greşit sugerezi- nu mă apucam de scris pe site-ul nostru( pentru că l-am confiscat), ci mă apucam de PokerStar. Chiar îmi pare rău că toţi Liderii care au CURAJ să scrie pe site, m-au înţeles greşit.Întrebarea mea pertinentă este: Ceilalţi Lideri din FSTFR, unde se ascund? Nu ştiu scrie? Nu au curaj? sau ,,nu doresc să se implice,,
Aşa cum nu mă înţelegi tu, aşa nu mă înţelege nici actualul meu lider, care chiar crede că aş avea ceva cu el. Îmi pare nespus de rău de cea ce credeţi d-tră despre mine!!!!!
A critica constructiv pe cineva, nu-i acelaşi lucru cu,, a arunca cu noroi,,.
D-le Rodrigo, termină te rog cu laudele şi felicitările, ptr. că toţi cei care fac apeluri(disperate le-aşi spune) nu-şi fac decât datoria. Dealtfel puteau să înceapă de acum câţiva ani cu apelurile şi federaţia ajungea la un 50+1 de mult. Va intreb si pe dv.unde sunt ceilalţi lideri ?
D-le Popa,sa ştii că nu eşti singurul ,,revolutionar,, de la CFR . Au fost şi vor fii si alţi.Cum ai fost dumneata a fost şi subsemnatul.
Decat sa va impartiti OILE mai bine va-ti da seama ca oile nu mai sunt dobitoace ,hai mai bine sa ne lasam loc de buna ziua si sa facem front comun sa ne fie bine la toti.Ce mecanicii de locomotiva sau alte functii de la SNTFC din orice zona a Tarii nu aceleasi drepturi?Nu vedeti ca daca va certati sufera salariatii?De cate ori a-ti auzit indemnul la dezbinare la FSTFR ?????.IMPARTITI BUNURILE VOASTRE PERSONALE ,dar nu nu va bateti joc de asteptarile salariatilor SNTFC,care vau girat sai reprezentati in fata Administratiei.Va rog.Paul
Și eu voi convinge cel puțin 10 salariați de la CFR Călători de la Ramurile Comercial și Vagoane să vină ca membrii de sindicat ai SDLBC sindicat ce este afiliat la FSTFR…
Fac apel la toți colegii mei din Comitetul Director al FSTFR si din Consiliul National de Conducere să convinga citi mai multi salariati de la CFR Calatori sa devina membrii de sindicat ai sindicatelor afiliate la FSTFR si cit mai multe sindicate sa se afilieze la FSTFR si sa devenim impreuna o forta la CFR Calatori.
Popa te-ai gindit sa convingi mecanicii de locomotiva de la STFC Timisoara sa treaca la FSTFR?
Popa te rog sa nu convingi mecanicii de locomotiva de la SELC Craiova sa revina la FSTFR…
Domnule MATEI ne-am cunoscut si nu i-mi pare rau,dar ce a-ti dublat cumva salariile la STFC Craiova din lupta sindicala si noi la FSTFR le-am injumatatit,hai sa fim seriosi,te rog frumos ca simplu OM ,credeti ca se mai uita lumea la alba -neagra,hai la treaba ,asta este indemnul,meu,nu abuzati de tacerea salariatilor,asta ar trebui sa va puna pe ganduri.