Pe site-ul www.fml.ro apare o stire de “ultima ora”…“Federația Sindicatelor Transportatorilor din România (FSTFR) a inițiat o serie de procese în justiție împotriva Alianței Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF), organizație din care FSTFR a făcut parte pînă în vara anului trecut. Procesul prin care FSTFR solicita instituirea unei ordonanțe președințiale prin care să fie repus în drepturile pierdute o dată cu excluderea din AFTF a fost soluționat definitiv de Curtea de Apel București în defavoarea FSTFR.”… Aici aveti hotararea de pe site-ul Curtii de apel Bucuresti… www.portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000309815&id_inst=2
Trageti singuri concluzii. Ce este Ordonanta presedintiala?…
Definitie: In domeniul procedurii civile, instanta va putea sa ordone masuri vremelnice in cazuri grabnice, pentru pastrarea unui drept care s-ar pagubi prin intarziere, pentru prevenirea unei pagube iminente si care nu s-ar putea repara, precum si pentru inlaturarea piedicilor ce s-ar ivi cu prilejul unei executari. Cererea de ordonanta presedintiala se va introduce la instanta competenta sa se pronunte asupra fondului dreptului. Ordonanta va putea fi data si fara citarea partilor si chiar atunci cand exista judecata asupra fondului. Judecata se face de urgenta si cu precadere. Pronuntarea se poate amana cu cel mult 24 de ore, iar motivarea ordonantei se face in cel mult 48 de ore de la pronuntare. Ordonanta este vremelnica si executorie. Instanta va putea hotari ca executarea sa se faca fara somatie sau fara trecerea unui termen.
De curiozitate mai cititi si aici… www.portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000543865&id_inst=3 , respectiv aici www.portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000549557&id_inst=3 …
Initial nu ne face placere sa spalam rufele in public, dar pentru o informare corecta a membrilor de sindicat, respectiv a salariatilor CFR-isti in general, am fost nevoiti a veni cu dreptul la replica.
312 Responses
http://www.realitatea.net/jocurideputere.html
Sova da inapoi la transportatori auto 4 euro-centi pentru ca au sindicate puternice stiu sa negocieze ,sunt o forta ca sindicat la un singur semn ies in strada zeci de mii de camioane,noi cfr-isti cu indulgenta am scos o mie de oameni, am mai spus si in comentariile anterioare ,un lider de sindicat si un sindicat dintr-o anumita ramura este luat in considerare de catre putere in functie de cati menbri sunt in sindicatul respectiv iar un lider de cati oameni scoate in strada. La CFR cel mai mare sindicat daca numara 5 000 de menbri dar are lideri aserviti conduceri, concluziile le puteti trage singuri. Luati in calcul si cazul in care lideri de sindicat din CFR scot in strada macar 10 000 de oameni ,puterea nu se uita la tine decat daca poti disloca mase mari de oameni si implicit a convinge masa mare de oameni sa voteze un anume partid cea-ce la CFR nu este posibil in viitorul apropiat. Sper ca macar la negocieri sa fim pe aceias lungime de unda pentru ca astfel nu ne ramane decat sa punen asfalt pe calea ferata dupa cum spunea un distins ministru.
Citiți :
http://www.puterea.ro/economie/ceferistii-cer-si-ei-returnarea-partiala-a-noii-accize-la-carburanti-89445.html
CFR Calatori arde si Ministrul Transporturilor o da dupa cires?
“Dan Șova a declarat, miercuri seara, că știe despre anchetele care îl vizează pe Valentin Dorobanțu, dar nu poate să îl dea afară, până când nu se începe urmărirea penală în cazul său.
“La ZIUAnews sunt 5 anchete cu privire la domnul Dorobanțu, le-am citit pe toate, cu mare atenție, vreau să zic că eu nu pot lua decizii în baza unor anchete jurnalistice, oricât de bine au fost făcute. Eu verific. Eu trebuie să am faptă, document constatator, sancțiune, măsură. Toate aceste companii care au management privat sunt urmărite, nu putem să dăm afară pentru că vrem noi. Merge Corpul de Control acolo și verifică tot. Domnul Dorobanțu nu este numit de ministru, îl alege consultantul. Ca să îl dai afară, trebuie să îl dai afară respectiv o ordonanță de urgenă. Trebuie să existe începerea urmării penale. Am cerut informație în scris, încă nu am primit răspuns.
CFR Marfă se află pe Ordonanța de Urgență 109, eu nu pot numi decât pe cel propus de consultant. La CFR Infrastructură, toți membrii CA au demisionat, nu aveam un director numit. Era domnul Voicu delegat, am numit interimar și CA a încetat delegarea domnului Voicu și a delegat un alt director adjunct, dar nu vor sta decât două – trei luni. La CFR Călători are o componență bună – se află Alex Petrescu și Alex Gătej, foarte bine pregătiți. Am patru oameni din 5 buni la CFR Călători”, a declarat ministrul Transporturilor, Dan Șova, la Realitatea Tv.”
Cititi:
http://www.ziuanews.ro/stiri/dan-sova-la-ziuanews-sunt-cinci-anchete-cu-privire-la-domnul-dorobantu-le-am-citit-pe-toate-118230
De ce numai transportatorilor rutieri? De ce trebuie sa sustina SNTFC-ul autostrazile? Noi nu circulam cu trenurile pe sosea. De ce trebuie sa platim noi aciza? Noi nu circulam cu trenurile pe sosea.ETC.
http://www.puterea.ro/economie/ceferistii-cer-si-ei-returnarea-partiala-a-noii-accize-la-carburanti-89445.html
Parerea mea conteaza.
Ne punem întrebarea : De ce la transportatori când recuperează 4 cenți din acciza la combustibil nu sunt trecuți și operatorii de transport feroviar de călători , precum și cei de marfă??? Și ne mai întrebăm de ce operatorii de transport feroviar de călători , precum și cei de marfă , plătesc aciza la motorină când aceștia circulă pe infrastructura feroviară ???
În concluzie dacă operatorii de transport feroviar de călători , precum și cei de marfă, sunt obligați să plătească acciză la motorină, de ce nu sunt trecuți și operatorii de transport feroviar de călători , precum și cei de marfă, să recupereaze 4 cenți din acciza la combustibil ???
Citiți:
http://www.puterea.ro/economie/guvernul-aproba-oug-prin-care-transportatorii-recupereaza-4-centi-din-acciza-la-combustibil-89388.html
Citiți:
http://www.puterea.ro/economie/fmi-vanzarea-cfr-marfa-preconizata-in-luna-mai-2015-89384.html
Citiți:
http://www.puterea.ro/economie/sova-acciza-este-pentru-drumuri-parlamentul-si-guvernul-decid-anual-proiectele-89373.html
Iata ce am vazut pe site-ul FNFMC…. http://www.fnfmc.ro/Document_Files/Noutati-stiri-comunicate_List/00000151/s5qi6_Adresa%20MT%20federatii%20sindicale.pdf
Daca acu in al 12-lea ceas nu suntem impreuna, fara sa ne dam le “gioale”, putem sa ne luam adio de la miscarea sindicala, drepturi salariale etc.
Problema este ca daca stam nepasatori fara sa ne implicam si noi salariatii, fara sa fim uniti si noi in actiunile noastre…adio drepturi, recuperari drepturi pierdute, o sa ajungem niste sclavi……..
Nu este o veste buna.BVC – putea fi aprobat pana acum dar inteb …oare… sa dorit acest lucru.
Tensiuni sunt zilnic nu se aude decat :
-ce sa facut la negocieri ?
-ne-a mai dat ceva ?
Va fi greu sa poti spune ca nu avem contract dupa 20 …
Un sindicat nu este o bagheta magica. Sindicatul este puternic doar in masura in care muncitorii sunt uniti.
Sindicatul ramane insa singurul mijloc de a asigura existenta unui loc de munca, functionand pe baze democratice.
Referitor la urarea de ,,SUCCES LA NEGOCIERI !,, vă pot spune că la SNTFC,,CFR Călători,,SA și CNCF,,CFR,,SA pentru a putea continua negocierile și pe partea referitoare la salarii și la celelalte drepturi salariale, trebuie mai întâi aprobate Bugetele de Venituri și Cheltuieli pe anul 2014 pentru SNTFC,,CFR Călători,,SA și pentru CNCF,,CFR,,SA cât mai urgent de Ministerul Transporturilor și de Guvernul României astfel încât să se poată negocia și înregistra noile CCM-uri la SNTFC,,CFR Călători,,SA până în 19 aprilie 2014 și CNCF,,CFR,,SA până în 22 aprilie 2014, deci mai exact cred că până cel târziu în 10 aprilie 2014 trebuie aprobat de Ministerul Transporturilor și de Guvernul României Bugetul de Venituri și Cheltuieli pe anul 2014 atât la SNTFC,,CFR Călători,,SA cât și la CNCF,,CFR,,SA astfel încât de exemplu să se poată negocia și semna noul CCM la SNTFC,,CFR Călători,,SA până în 11 aprilie 2014 și pentru a se putea înregistra la ITM București noul CCM al SNTFC,,CFR Călători,,SA până vineri 18 aprilie 2014 ținând cont că durează câteva zile și verificarea de către ITM București și consider ca de altfel toți ceilalți membrii de sindicat ai Alianței Naționale Sindicale Feroviare și ai Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România că BVC-ul SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anul 2014 ar trebui să conțină și recuperarea pierderilor date de diminuările drepturilor salariale din ultimii ani și ar trebui ca BVC-ul ce se va aproba să fie conform solicitării organizațiilor sindicale feroviare reprezentative și ar trebui foarte urgent aprobat de Ministerul Transporturilor și de Guvernul României pentru că numai astfel se va putea negocia și înregistra noul CCM la SNTFC,,CFR Călători,,SA până vineri 18 aprilie 2014 pentru că altfel există posibilitatea creșterii nemulțumirilor salariaților feroviari care vor face presiuni din ce în ce mai mari pe organizațiile sindicale feroviare reprezentative negociatoare ale noului CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA.
SUCCES LA NEGOCIERI !
Citiți:
http://www.puterea.ro/dezvaluiri/sef-de-tren-batut-cu-cruzime-89296.html
Citiți:
http://www.fedafer.ro/feroviar/306-ministrul-sova-respecta-inelegerea-cu-fmi.html
avem un nou Revizor General la CFR Calatori in persoana domnului NICOLAE PETRISOR, fost sef serviciu SC pe STFC Bucuresti. D-ul POP trece consilier.
http://www.feroviarul.ro/comunicate-de-presa/negocieri-sindicate-administratie-2014.html
Părerea mea contează.
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/mai-multi-directori-ai-cfr-marfa-cercetati-de-politie-pentru-favorizarea-unei-firme-a-lui-gruia-stoica-117842
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/gruia-stoica-a-ratat-preluarea-companiei-cfr-marfa-desi-a-beneficiat-din-partea-ministerului-transporturilor-de-facilitati-pe-care-orice-investitor-si-le-ar-fi-dorit-117855
Companiile CFR vaci de muls ptr. băieții deștepți. E cazul să ne trezim. Alo… au trecut 24 de ani. Deșteptarea. CFR-iști din toată țara uniți-vă(am mai auzit undeva sloganul acesta?… este adevărat.)
Părerea mea contează.
,, Nu lăsa totul doar pe seama organizaţiei sindicale care te reprezintă.
Sindicatul te poate ajuta, dar nu te poate înlocui în toate situaţiile. În majoritatea cazurilor, angajatorii profită de teama salariaţilor de a-şi revendica personal drepturile şi consideră că sindicatele nu ar trebui să reclame ceea ce salariatul însuşi nu reclamă. ”
SA AUZIM NUMAI DE BINE
“Toată parada cu trenul de mare viteză construit integral de chinezi este un pur circ electoral. Cel puţin la ora actuală, trenul de mare viteză nu se justifică din punct de vedere economic.
În concluzie, aceste promisiuni nu au absolut niciun fel de fundament economic, fiind doar o justificare a numeroaselor vizite ale guvernanţilor către acea parte a lumii şi, bineînţeles, o mare gogoriţă electorală, aruncată credulilor şi prezentată cu fast, pentru a se încadra în zicală: dacă minţi cu seriozitate şi insistenţă, vei fi crezut, indiferent de cât de absurd e ceea ce spui”
Vrabia malai viseaza. Liviu Dragnea intr-adevar nu face decat sa justifice vizitele prin China, eventual micile afaceri ascunse de ochii lumi, incheiate de altii. Un tren de mare viteza implica costuri enorme nesuportabile de Romania la ora aceasta dar sa nu uitam si intretinerea acestei linii. Intretinere cum sa realizat pe magistrala 8 prin numeroasele furturi de componente SCB.
In plus, Chinezii au importat tehnologie si nu numai de la marile companii feroviare europene si de la cei care sustin aceste companii : Alstom, Siemens, Bombardier and Kawasaki Heavy Industries.
Nu mai credeti gogosile astora, cand era mai aproape sa colaboram direct cu marile companii europene, daca vroiam sa realizam aceasta linie.
Cititi aici despre China si trenurile lor.
http://en.wikipedia.org/wiki/High-speed_rail_in_China#Acquisition_of_foreign_technology
Buna dimineata ,
Ne puteti spune care este stadiul negocierilor pana in momentul de fata ?
Va multumesc
Cu respect Bogdan
Nimic nou pe “frontul de vest”!
De luni incepe greul…
http://ceicunoi.wordpress.com/2013/01/23/ce-inseamna-un-trai-decent-ce-ar-trebui-sa-avem-daca-muncim-drepturile-romanilor-sclavi-muncitori-fara-bunastare-pol100/
Cu toate ca organizatiile sindicale difera intre ele in functie de specificul muncii si de numarul de muncitori, exista cateva caracteristici comune pe care le impartasesc toate sindicatele democratice. Acestea sunt:
1. Caracterul democratic
Un sindicat democratic este condus de muncitori. Muncitorii sunt cei care isi aleg reprezentantii si tot ei sunt cei care ii pot da jos. Muncitorii decid prin vot daca aproba sau nu acordul colectiv de munca.
Muncitorii participa in toate deciziile care afecteaza sindicatul.
2.Caracterul autonom
Un sindicat democratic este unica organizatie care reprezinta exclusiv interesele muncitorilor. El este independent atat fata de partidele politice, cat si fata de guvern si patronat, care-si apara propriile interese.
3.Caracterul deschis
Toti membrii unui sindicat democratic au deplin acces la adunarile,la corespondenta si la arhiva sindicatului.
CE ZICETI DOMNILOR SPECIALISTI ???
Asa este era sa fiu sanctionat ca am oprit 6 min. pentru necesitati fiziologice cu avertizment si plata minutelor, exista o prigoana a mecanicilor de locomotiva si nu numai pentru ca exista un ordin al tovarasului Dorobantu care spune ” Una din metodele de reducere a fondului de salarii este sanctionarea personalului ” sper ca am citat corect. !!!!! La sanctiuni inainte domnilor colegi . Sa nu-i sanctionam noi pe ei .
Ai mare dreptate. Tinand cont ca suntem OAMENI nu roboti, probleme fiziologice pot aparea oricand, in orice moment chiar si cand suntem in circulatie. Nu am auzit in cei 20 si ceva de ani in CFR , ca un mecanic sa fie sanctionat pentru ca si-a facut nevoia urgenta. Daca pe D-nul Dorobantu sau adjunctii sai il trec nevoile, ce fac ? Raman in continuare la birou sau …parasesc locul de munca ? Din cate vad,abuzul de functie si putere, este in plina forta la CFR !
Nu am pus decat o intrebare ,fara sa vreau sa creez polemici chiar daca asa ar parea la o prima vedere.Nici nu am spus ca as fi impotriva acordarii de clase de salarizare anumitor functii,dar,in cadrul aceleeasi companii ,cand luam de la unii si dam la altii ,inseamna ca le recunoastem anumite merite ,sau le rasplatim volumul de munca mai mare ,sau mai stiu eu ce,in schimb ce la ceilalti ,daca ar fi sa le luam ,si vorbesc aici de mecanicii de locomotiva,inseamna ca li s-a simplificat intr-atat si munca si raspunderea,incat nu mai e nevoie sa primeasca acei bani pe care ii primeau pentru ca suplineau un post, practic.Ca sa nu mai vorbesc,ca,in ultimul timp si ma puteti contrazice daca nu e asa, e vanatoare de mecanici de locomotiva,se cauta orice motiv pentru sanctionare. In alta ordine de idei,normal ca nu e bine sa dam crezare zvonurilor,dar cam astea ajung la noi ,doar zvonurile si,cum noi romanii avem o vorba ,,nu iese fum fara foc” ,ingrijorarea e mare.
Aveti dreptate. Mecanicii de locomotiva sunt vinati pentru a fi sanctionati, mai ales daca au alte optiuni sindicale sau indraznesc sa-si manifeste nemultumirile privind pierderile sau incalcarile de drepturi.
La fel se intimpla si la alte functii de la alte companii feroviare, dupa aceleasi criterii aplicate de prietenii liderilor specialisti semnatari de CCM -uri in ultimii ani.
Pentru a nu indrazni sa spunem ca am pierdut in 5 ani peste 40% la salariu si am cheltuit cu 17% mai mult ca sa traim, sunt folosite fel de fel de tertipuri puse la cale de liderii specialisti.
Unul din tertipurile folosite este intoxicarea cu zvonuri pentru a crea situatii de conflict pe care numai liderii specialisti le pot rezolva, justificindu-si astfel specialitatea.
Pentru adevaratele probleme se aplica tehnica ultimilor ani: “…asta e situatia grea, hai sa luam ce ne dau de la administratie, indiferent cit si cum, sa semnam si mai ales fara discutii pe cap.IX drepturile noastre garantate…” .
Capitolul IX este cel mai important pentru ei intrucit le protejeaza (de inflatie si saracie) drepturile ca lideri reprezentativi specialisti semnatari si prin care tin in sah (cu sprijiul administratiei) alte organizatii sindicale sau alti membrii de sindicat care au alte pareri decit ale lor.
Le iese jocul de fiecare data, sutinuti de prietenii din administratie si profitind de dezinteresul, lasitatea, frica sau interesele de moment ale cotizantilor.
Probabil le vor iesi jocurile (intelegerile) si acum, pentruca situatia e aceeasi in ceea ce priveste starea si interesul cotizantilor care sunt singurii inselati cu 40% la salariu si mai saraci cu 17% fata de anul 2010.
E posibil. Macar ei sa beneficieze de clase, ca doar in fruntea celei mai mari si pasnice federatii (FNMC) au un presedinte din breasla lor.
Pentru ailalti sa astepte. Pentru eventuale mariri salariale in urmatorii zece ani propun ca rezolvare alegerea anuala a cite unui presedinte din fiecare functie de la calea ferata, alta decit cea precedenta.
Glumeam. Serios vorbind, nu ar fi o problema obtinerea unor clase de unii dintre colegii nostrii.
Insa inainte de toate trebuie sa tinem seama de urmatoarele:
1. Daca s-ar fi aplicat in mod corect coeficientii si formula de calcul Anexa 1 la salariul minim brut pe economie AR FI REZULTAT CRESTEREA VALORICA A FIECAREI CLASE CU 41%.
2. In loc sa se aplice punctul unu a trebuit sa suportam o serie de scumpiri (inflatie) la toate produsele si serviciile in medie de peste 17% februarie 2014 fata de februarie 2010.
3. In loc sa ne creasca veniturile cu 40% ne-a scazut puterea de cumparare cu 17%, deci trebuie sa le multumim liderilor negociatori pentru pierderi de venituri de aproximativ 60%.
4.Cind le multumim trebuie sa tinem seama ca in aceeasi perioada liderii negociatori s-au bucurat si se bucura de compensatii si bonusuri: la salariu in 2010-2011 cu 50% mai mult, iar din 2012 devin specialisti relatii sociale cu salarii duble, bonusurile ramin constante; masini, carburant, deplasari;
5. Toata lumea, mai ales liderii negociatori specialisti, se incred in angajator cind spune ce nu vor fi disponibilizari, deci nu au nici un interes sa prevada in CCM masuri de protectie prin salarii compensatorii de cel putin 20 de salarii. Introducerea prevederii nu ar costa nimic, bineinteles daca angajatorul isi respecta afirmatiile de acum.
6. Despre drepturile la calatorie, aceiasi lideri specialisti, se zbat ca pestele pe uscat acum in loc s-o fi facut cind trebuia, zbatutul se face insa cu atentie sa nu supere angajatorul, ei fiind liderii unor federatii pasnice. De parca federatiile se pot impartii in pasnice si razboinice.
8. Cind nu sunt preocupati de altceva (liderii specialisti al federatiilor pasnice) isi fac timp in perioada negocierilor sa mai atace prin instante alte federatii catalogate de ei razboinice, chiar daca liderii acestora nu-si doresc specialitati si bonusuri. Sau poate tocmai asta o fi motivul.
Toate bune si frumoase dupa cite se vede, intrucit ceferistilor (indiferent de federatii pasnice sau nu) nu le pasa de punctele 1-8 de mai sus si isi sustin
liderii specialisti si semnatari in continuare, cuminti si sirguinciosi isi achita cotizatiile si muncesc pe bani mai putini.
Domnule Leonidas, te rog sa-mi dai voie sa nu fiu de acord cu afirmatia dumitale:”(indiferent de federatii pasnice sau nu)…. sau NU. FSTFR si ANSF sunt “sau NU” si nu ne complacem in jocurile de culise ale specialistior relatii sociale. FSTFR s-a dus la negocieri cu un mandat din partea mecanicilor de locomotiva si nu vor dezamagii aceasta categorie socio-profesionala.
Cu stadiul negocierilor suntem foarte bine informati de catre liderii nostri si nu ne lasam dusi in eroare de diversiunile(dezinfomarea)administratiei sau a altor federatii.
Parerea mea conteaza.
Tocmai asta am vrut si eu sa spun. Federatiile, intregul grup de cotizanti, nu ar trebui sa fie “pasnice” atunci cind liderii acestora pun in discutie drepturile salariatilor membrii de sindicat care-i reprezinta (sau ar trebui sa-i reprezinte).
Problema se pune pentru membrii de sindicat (foarte numerosi) care din indiferenta, lasitate, frica sau pentru interese meschine ramin alaturi de (sau sustin) liderii specialisti care promoveaza “pasnic” numai propriile interese sub masca sustinerii intereselor companiilor feroviare.
Din pacate, in afara liderilor FSTFR si ANSF, liderii specialisti negociatori si semnatari de la FNFMC si AFTF sunt “pasnici” cu reprezentantii angajatorului si se metamorfozeaza in “razboinici” tocmai prin actiuni impotriva FSTFR si ANSF, adica a angajatiilor.
Ma intreb daca asta e mandatul lor?
Cit despre membrii FSTFR si ANSF, acestia au dat un mandat liderilor si trebuie sa faca dovada in continuare ca isi vor sustine liderii spre a-l duce la indeplinire.
Oare toti membrii FSTFR si ANSF sunt hotariti sa nu se mai complaca in “jocurile de culise ale specialistilor relatii sociale” de la alte organizatii sindicale sau printre ei mai sunt si nehotariti?
Sper din toata inima ca la FSTFR si ANSF cei hotariti sa-si apere drepturile sa fie cit mai multi.
In curind se va vedea daca speranta e aproape de adevar.
Daca tot deschidem o cutie a Pandorei, ar fi bine sa dam si numele acelor lideri “cuminti” care negociaza in numele a sute sau mi de salariati. Ar fi indicat sa vedem si ce activitate profeseaza sau sunt deja pensionari. Daca sunt pensionari, eu unul nu mai vad interesul colectiv pentru care s-ar batea.
Cine vrea respect, sa ofere respect !
o intrebare :cat adevar este in zvonurile de ultima ora ,cum ca deja s-ar fi acceptat renuntarea la plata pentru serviciul simplificat al mecanicului de locomotiva ,in schimb sefii de tren ar primi 2 clase de salarizare in plus ,pentru cumul de functii?
Daca vreti sa fiti informata corect despre stadiul negocierilor, intrebati-va liderul de sindicat. Pentru a primi raspuns personal din partea federatiei, dati-va adresa de mail corecta si nu una fictiva!!!
http://www.certitudinea.ro/articole/emisiuni-tv/view/a-doua-armata-a-tarii-la-trezeste-te-gheorghe-trezeste-te-ioane
frumos interviu. sa speram ca se va face treaba si pentru CFR-isti de rand nu doar aia cu salar de la 1800 de lei in sus.
Urmăriți vă rog și alceva;altceva înafară de de ceea ce vor să ne arate guvernanții și televiziunile aservite politic. Cineva încearcă să ne deschidă ochii și depinde de noi ce și dacă vrem să-i deschidem.
http://www.certitudinea.ro/articole/emisiuni-tv/view/a-doua-armata-a-tarii-la-trezeste-te-gheorghe-trezeste-te-ioane
Părerea mea contează. A ….?
Citiți:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Felenatomaxxl.blogspot.com%2F2014%2F02%2Fconstantin-cojocaru-constitutia.html&ei=aZMxU6vOG4LOygO2qYLoDQ&usg=AFQjCNFiaJyjuEGXFiARA5mziIHaHp8bKQ&bvm=bv.63587204,d.bGQ
Citiți :
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCsQFjAA&url=http%3A%2F%2Fconstitutiacetatenilor.blogspot.com%2F&ei=aZIxU6TCFoOwywPL64KABw&usg=AFQjCNFe_wxd1YzpzYO2p26fX3omznrZ8w
START LA JAF
Şova anunţă reluarea privatizării CFR Marfă
Se reia privatizarea CFR Marfă, dar mi-e greu să vă spun când, ca termen, dacă se reia într-o lună sau în două. Ce pot să vă spun e că privatizarea nu va mai fi făcută la Ministerul Transporturilor, ci de către noul Departament de Privatizare care se înființează în subordinea Ministerului Economiei și care va avea atribuții de instituție publică implicată, deci fără a prelua atribuțiile de acționar. Se creează astfel o unitate specializată de oameni care se pricep la privatizare. În Ministerul Transporturilor nu sunt oameni specializați în privatizare (…) Anul acesta va fi reluată privatizarea CFR Marfă (…) Cred că ar trebui mers cu strategia de privatizare a CFR Marfă și în CSAT, ținând cont de faptul că este o instituție strategică’, a spus Șova.”
http://www.stiripesurse.ro/sova-anunta-reluarea-privatizarii-cfr-marfa/
http://www.enational.ro/dezvaluiri/dan-sova-prins-in-operatiunea-%E2%80%9Ecandid-camera%E2%80%9D-387210.html/#comment-21044
Jaful pe banii publici de la CFR
http://www.antena3.ro/romania/dezvaluiri-la-sinteza-zilei-jaful-pe-banii-publici-de-la-cfr-248019.html
PAULICA ……
PLEACA AI NOSTRI VIN AI NOSTRI …NOI RAMANEM TOT .. CA INAINTE
GREVA, GREVA , GREVA, RAZBOI TOTAL ,CARE PE CARE, SA INCEAPA JIHADUL.
Vreau si eu 10 000 de Euro salariu compensator , si ii las pe domnul Dorobantu si pe domni Mantescu si Fratica sa fac dansi ce vor cu calea ferata, daca nu inteleg ca la serviciu se vine pentru bunastarea fiecarui individ , sa o duca mai bine ,sa poata omul sa traiasca mai bine, sa-si creeze un rost in viata , sa creeze plus valoare sa plateasca impozite. Daca vine la serviciu numai sa munceasca si atat ,iar domni manageri sa faca jucariile mari ,sa te mai si sanctioneze, in cazul asta fac ceva pe el de serviciu acordami 10 000 de euro compensare si poate domnul Dorobantu sa-si angajeze cati sclavi vrea dumnealui pentru ca oricum muncesc moca . Daca nu frate ati vrut europa vreau salarii ca-n europa nu numai salariu de meneger european , daca nu frate sa facem GREVA este dreptul nostru sa ne aparam drepturile salariale, conditiile de munca etc
http://www.antena3.ro/romania/dezvaluiri-la-sinteza-zilei-jaful-pe-banii-publici-de-la-cfr-248019.html
AM SCHIMBAT GUVERNE,AM SCHIMBAT MINISTRII,DIRECTORII,SAU ORGANIZAT MITINGURI SI NIMIC IN INTERESUL SALARIATILOR.LIDERII PE VIATA SUNT OK; NOI????
Ce poti spune cand in loc de solidaritate vedem actiuni in instanta. ce ascund aceste tertipuni ? ce doriti domnilor (autointitulati) presedinti (pe viata) de federatii reprezentative dezbinare ..noi cotizanti care va facem buzunarele pline dorim NEGOCIERI pentru obtinerea unei majorari salariale si respectare drepturilor castigate anterior, nu actiuni in instanta pentru a putea avea ce : mai multe masini, mai multi specialisti ….
LASATI PROSTIILE SI RESPECTATIVA PENTRU A PUTEA FI RESPECTATI, DATI DOVADA CA FACETI DOAR MUNCA SINDICALA, NU ARAMJAMENTE PE COLTUL MESEI…
POATE VETI FI TRASI LA RASPUNDERE DE CINEVA
Speranta moare ultima, asa ca poate bunul Dumnezeu o sa ne scape de ,,liderii alesi pe viata”.
Cred acest lucru pentru ca a ramas Mitica fara liga poate va ramane vor ramane si anumite fedratii fara autoproclamatii regi imparati sau ….cine mai stie .
Sunt bilete la statiune pentru persoanele care se incadreaza la pensie…aviz celor interesati .
Cei care negociaza CCM 2014-2016 din partea SNTFC ,,CFR CALATORI”S.A.au impresia ca pentru locomotivele LDE si LE care au unele imbunatatiri ( aer conditionat care nu merge, calculator care nu tine loc de mecanic ajutor, comutatoare pentru izolarea MT din postul de conducere in cazul in care nu trebuie sa intri in sala masinilor pentru o izolare a MT,etc.) mecanicul de locomotiva nu mai trebuie sa primeasca sporul de conducere simplificata! Domnilor mecanicul de locomotiva urmareste singur fara nici un alt ajutor indicatia semnalelor prin geamurile frontale (care sunt fisurate, nu au stergatoare, nu au rezistenta de incalzire), pe timp de ceata sau ploaie nu are pe display afisata indicatia semnalelor, locomotivele din constructie sunt prevazute cu doua scaune ceea ce inseamna ca nu au fost proiectate pentru conducere simplificata, in cazul in care are probleme cu aceasta uzina pe roti in parcurs intervine pentru a remedia defectul sau defectele( in cazul in care nu se descurca este anchetat si poate chiar sanctionat). Credeti cumva ca aceste locomotive vechi de peste 40 de ani la care sau facut mici imbunatatiri asigura mecanicului de locomotiva conditii de munca pentru simplificat? Putem sa facem o comparatie intre locomotivele care sunt in parcul CFR si locomotivele care sunt in parcul colegilor din Ungaria ? Locomotivele BOMBARDIER TRAXX sunt pentru conducere simplificata. Infrastructura ar trebui sa asigure conditii pentru introducerea programului de citire a indicatiei semnalelor pe display-ul din postul de conducere a locomotivei. Pana cand aceste conditii si nu numai nu sunt indeplinite consider ca nu se poate scoate sporul de conducere simplificata pentru mecanicii de locomotiva indiferent de tipul de locomotiva pe care il deserveste. Totodata consider ca in aceste momente importante pentru salariatii CFR indiferent de ramura unde isi desfasoara activitatea liderii de sindicat ai federatiilor semnatare de contract ar trebui sa lase orgoliile personale sau de grup si sa lupte pentru drepturile oamenilor pe care ii reprezinta deoarece se implinesc 6 ani de cand salariatii CFR nu au primit nici o marire de salariu, in schimb au pierdut drepturi. In ritmul acesta vom ajunge sa avem salariul minim pe economie, dar in acelasi timp raspunderea va fi la fel ca atunci cand CFR-isti erau respectati si munca lor era apreciata.
-la ora 22 , antena 3, Sinteza zilei, emisiune despre CFR Calatori ,nu ratati, dezvaluiri incendiare,
Citez dintr-un mesaj primit de la alt coleg ceferist :
,, “Quid prodest”- “cui foloseste” atacul liderilor FNFMC si AFTF impotriva ANSF, intrebarea inteleptilor din Roma antica ar trebui sa si-o adreseze totii salariatii feroviari, iar daca fiecare afla raspunsul corect se impune, pentru a indrepta lucrurile cit se mai poate spre normalitate, sa ia decizia in consecinta si fara aminari de prisos.
Raspunsul ANSF e doar unul: in niciun caz nu foloseste salariatilor feroviari, iar daca nu foloseste salariatilor, cei care actioneaza astfel nu se mai pot bucura de increderea membrilor care i-au votat si care cotizeaza pentru cu totul altceva. ,, .
În data de 24.03.2014 la Postul de Televiziune ,,Nașul TV,, între 10.30-12.oo la Emisiunea ,,Trezeștete Gheorghe,Trezeștete Ioane,, este invitat Președintele Alianței Naționale Sindicale Feroviare (ANSF)-Domnul Maxim Rodrigo Gabriel.
Ca să vă edificați asupra caracterului și mesajului emisiunii accesați acest link :
http://www.certitudinea.ro/articole/emisiuni-tv
În data de 24.03.2014 la Postul de Televiziune ,,Nașul TV,, între 10.30-12.oo la Emisiunea ,,Trezeștete Gheorghe,Trezeștete Ioane,, este invitat Președintele Alianței Naționale Sindicale Feroviare (ANSF)-Domnul Maxim Rodrigo Gabriel.
Cred că asteptările salariaților ceferiști sunt trecute în plan secund de către unii dintre liderii organizatiilor sindicale reprezentative la nivel de Sector de Activitate Terestru și Servicii Conexe, care în loc să-și canalizeze toate energiile si resursele pentru obtinerea unor rezultate bune pentru salariații ceferiști la negocierile noilor CCM-uri la nivelul Unităților Feroviare de Stat, îsi risipesc forțele în a contesta prin instanțe partenerii sindicali de negocieri.
Este cazul FNFMC reprezentată legal de Presedinte Frățică Gheorghe si AFTF reprezentată legal de Președinte Măntescu Iulică care împreună contestă reprezentativitatea ANSF reprezentată legal de Presedinte Maxim Rodrigo Gabriel.
Emisiunea la care a particpat domnul Ministru Sova a fost urmarita si de multi feroviari. Majoritatea sunt dezamagiti de lipsa de interes manifestata in continuare fata de calea ferata demonstrata prin lipsa celei mai mici sau scurte discutii despre sistemul feroviar pe parcursul intregii emisiuni.
Concluziile le tragem singuri, iar la acestea adaugati modul cum lideri importanti de federatii sindicale (FNFMC si AFTF), in timpul unor negocieri de CCM, isi tirasc prin instante partenerii de negocieri (ANSF).
Avem astfel un tablou clar definit la ceea ce se intimpla si la ce ne asteapta pe noi, feroviarii de rind nu pe specialistii semnatari, in urmatoarea perioada.
Citiți:
http://www.puterea.ro/economie/sindicatele-din-cfr-se-autodevoreaza-87990.html
și
http://www.puterea.ro/economie/exclusiv-oligarhia-sindicatelor-la-cfr-87410.html
http://www.ziuanews.ro/stiri/dan-ova-traian-basescu-a-fost-cel-mai-longeviv-ministru-al-transporturilor-si-nu-a-facut-nici-un-kilometru-de-autostrada-117356
Să vedem ce reușiți dumneavoastră?
Pentru început ați putea majora salarile angajaților( dorim să nii se plătească doar munca) din CFR, deoarece de 5 ani muncim mai mult dar pe aceleași salarii, chiar micșorate datorită tertipurilor găsite de managerii privați.
Părerea mea contează.