DREPTUL LA REPLICA

Pe site-ul www.fml.ro apare o stire de “ultima ora”…“Federația Sindicatelor Transportatorilor din România (FSTFR) a inițiat o serie de procese în justiție împotriva Alianței Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF), organizație din care FSTFR a făcut parte pînă în vara anului trecut. Procesul prin care FSTFR solicita instituirea unei ordonanțe președințiale prin care să fie repus în drepturile pierdute o dată cu excluderea din AFTF a fost soluționat definitiv de Curtea de Apel București în defavoarea FSTFR.”… Aici aveti hotararea de pe site-ul Curtii de apel Bucuresti… www.portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000309815&id_inst=2

Trageti singuri concluzii. Ce este Ordonanta presedintiala?…
Definitie: In domeniul procedurii civile, instanta va putea sa ordone masuri vremelnice in cazuri grabnice, pentru pastrarea unui drept care s-ar pagubi prin intarziere, pentru prevenirea unei pagube iminente si care nu s-ar putea repara, precum si pentru inlaturarea piedicilor ce s-ar ivi cu prilejul unei executari. Cererea de ordonanta presedintiala se va introduce la instanta competenta sa se pronunte asupra fondului dreptului. Ordonanta va putea fi data si fara citarea partilor si chiar atunci cand exista judecata asupra fondului. Judecata se face de urgenta si cu precadere. Pronuntarea se poate amana cu cel mult 24 de ore, iar motivarea ordonantei se face in cel mult 48 de ore de la pronuntare. Ordonanta este vremelnica si executorie. Instanta va putea hotari ca executarea sa se faca fara somatie sau fara trecerea unui termen.

De curiozitate mai cititi si aici… www.portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000543865&id_inst=3 , respectiv aici    www.portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000549557&id_inst=3 …

Initial nu ne face placere sa spalam rufele in public, dar pentru o informare corecta a membrilor de sindicat, respectiv a salariatilor CFR-isti in general, am fost nevoiti a veni cu dreptul la replica.

SHARE

312 Responses

  1. Negocierea noilor Contracte Colective de Muncă la nivelul Unităților Feroviare de Stat ce se desfasoară în prezent pe un fond de nemultumire generală a angajatilor feroviari, nemultumire acumulată în decursul ultimilor ani si datorita modului de desfasurare al negocierilor CCM-urilor respective, după acelasi tipar ca cele din ultimii ani când s-au tot pierdut multe drepturi salariale ale salariaților ceferiști, s-a pierdut astfel încrederea multor salariati ceferiști în modul în care se face negocierea noilor CCM-uri de la nivelul Unităților Feroviare de Stat, negocieri ce sunt astfel afectate de neîncrederea multor salariați ceferiști în ele si care pot genera, așa cum spun pe la colțuri din ce în ce mai mulți salariați ceferiști, conflicte de munca colective sau individuale, precum si stări sociale tensionate.
    ,,Ne punem întrebarea ce face în acest timp partea sindicală semnatară de CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2012-2014, respectiv Federația Națională Feroviară Mișcare Comercial (FNFMC ) și Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare ( AFTF ) în afară să lupte împreună împotriva Alianței Naționale Sindicale Feroviară ( ANSF ) reprezentată legal de Președinte Maxim Rodrigo Gabriel , ANSF ce este o altă organizație sindicală reprezentativă la nivel de Sector de Activitate Transporturi Terestre și Servicii Conexe , respectiv ne punem întrebarea ce fac în acest timp când sunt negocieri ale CCM-urilor la nivel de Unități Feroviare de Stat cele două organizații sindicale feroviare FNFMC și AFTF reprezentative și ele la nivel de Sector de Activitate Transporturi Terestre și Servicii Conexe și se pune întrebarea de ce nu se ocupă de negocieri și de ce se ocupă în această perioadă de negocieri ale CCM-urilor la nivel de Unități Feroviare de Stat , de atacarea reprezentativității ANSF ??? ,, .

  2. -la ora 22 , antena 3, Sinteza zilei, emisiune despre CFR Calatori ,nu ratati, dezvaluiri incendiare

  3. În emisiunea de pe Antena 3 din 22.03.2014 de la ora 22.00, la care a fost invitat Ministrul Transporturilor , după ce am văzut emisiunea am constatat că fost invitat la emisiune ,, Ministrul Autostrăzilor și Drumurilor,, pentru că Ministrul Transporturilor nu a spus în emisiunea respective nici un cuvânt de Calea Ferată Română.
    ,,Ne punem întrebarea ce face în acest timp partea sindicală semnatară de CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2012-2014, respectiv Federația Națională Feroviară Mișcare Comercial (FNFMC ) și Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare ( AFTF ) în afară să se lupte împreună împotriva Alianței Naționale Sindicale Feroviară ( ANSF ) reprezentată legal de Președinte Maxim Rodrigo Gabriel , ANSF ce este o altă organizație sindicală representativă la nivel de Sector de Activitate Transporturi Terestre și Servicii Conexe , respectiv ne punem întrebarea ce fac în acest timp când sunt negocieri ale CCM-urilor la nivel de Unități Feroviare cele două organizații sindicale feroviare FNFMC și AFTF reprezentative și ele la nivel de Sector de Activitate Transporturi Terestre și Servicii Conexe ,de ce nu se ocupă de negocieri și de ce se ocupă în această perioadă de negocieri ale CCM-urilor la nivel de Unități Feroviare de Stat , de atacarea reprezentativității ANSF ??? și de ce nu se ocupă de măsuri prin care să atragă atenția Poporului Român că în România doar proiectele de infrastructură rutieră sunt analizate din perspectiva atragerii numarului de vehicule, în timp ce proiectele de infrastructură feroviare sunt analizate din perspectiva costului serviciului final și astfel nu se pune in discutie atragerea de noi investitori si noi trenuri de călători pe Calea Ferată Română ???

  4. În emisiunea de pe Antena 3 din 22.03.2014 de la ora 22.00, la care a fost invitat Ministrul Transporturilor , după ce am văzut emisiunea am constatat că fost invitat la emisiune ,, Ministrul Autostrăzilor și Drumurilor,, pentru că Ministrul Transporturilor nu a spus în emisiunea respective nici un cuvânt de Calea Ferată Română. Nu in ultimul rand trebuie subliniat că și din această emisiune și din toate celelalte documente existente se constată încă odată dubla măsură – proiectele de infrastructură rutieră ce sunt analizate din perspectiva atragerii numarului de vehicule, în timp ce cele feroviare sunt analizate din perspectiva costului serviciului final și astfel nu se pune in discutie atragerea de noi investitori si noi trenuri de călători pe Calea Ferată Română.Ne întrebăm de ce Ministrul Transporturilor în emisiunea menționată nu a vorbit măcar de Proiectul de modernizare a Coridorului IX rutier ce este analizat foarte bine si correct și unde s-a luat în calcul si volumele feroviare de pe acea rută, rezultand o rata de beneficiu ridicata și ne întrebăm de ce domnul Ministru al Transporturilor nu a spus în emisiunea menționată ,măcar că pentru transportul feroviar de călători se trateaza superficial până și ruta Bucuresti-Predeal, fără a se evalua impactul de coridor si fără a se prezenta fișa de analiza cost-beneficiu.

  5. În emisiunea de pe Antena 3, la care a fost invitat Ministrul Transporturilor(ministrul autostrăzilor și drumurilor) nu s-a spus un cuvânt de calea ferată. De aici putem trage concluzia (că):Cale Ferată pentru trecutul, actualul și viitorul Guvern(indiferent de culoare) NU MAI EXISTĂ.
    Ce facem fraților? Trebuie să luăm exemplu de la angajații Dacia și să ieșim în stradă, să cerem politicienilor să se uite și spre calea ferată(din *90 în coace nimeni nu a investit în CFR,în infrastructura CFR), spre locurile noastre de muncă, spre transportul săracilor, ptr. că unii din noi nici bicicletă nu avem iar acesta este singurul mijloc de transport pe care tot săracul și-l mai permite. Trebuie să-i tragem de mânecă și pe liderii noștri de la Federații, să mai lase interesele lor meschine de-oparte, să le atragem atenția că dacă pierdem noi vor pierde și ei, vor pierde din banii cotizanților(adică a fraierilor fraieriți), ptr. că nu vor mai fii cine să le cotizeze.(asta-i roade cel mai mult).
    Părerea mea conteză.

  6. Se pare ca in aceasta perioada atentia unora si cand spun” unora ” o spun pentru ca nu -i pot numii domni ,pentru ca nu merita ,deci atentia lor este sa inventeze tot felul de siretlicuri pentru a scoate ANSF-ul de la actualele negocieri desii rolul lor de mari specialist este sa apere drepturile si interesele membrilor de sindicat .MANTESCULE tu esti in masura sa contesti reprezentativitatea ANSF.. TUUUU…rusine ….tu care ai 1000 de membrii la calatori te compari cu RODRIGO carea are 3000 de membri .Fratica ,Mantescu ,Bolos,si restul negociatorilor voi toti trebuie sa va aflati de partea membrilor de sindicat nu de partea administratiei ,si incercati sa va rezolvati neintelegerile cu ANSF-ul dupa ce ati semnat un CCM in sprijinul si interesul membrilor de sindicat ,membrii care au votat si au avut incredere in voi ,insa se pare ca sunteti o dezamagire totala pentru ei ,in cazul in care vreti sa ma contraziceti ,chiar va rog sa va laudati (asta in cazul in care aveti cu ce),cu tot ce ati facut .Da Bolos ”eu ala de la Petrosani” mai spun inca o data sa plecati la pensie ,cu cat stati mai mult cu atat mai mult rau faceti ,da eu ala de la Petrosani sunt Lider Zonal VEST din partea FSTF si nu amenint membrii de sindicat ca tine ,nu stau la tura dep Timisoara sa amenint mecanicii de locomotive si sa incerc sa dezbin sindicate ,nu ma laud in stinga si in dreapta ca sunt prieten cu Vali Dorobantu pentru a intimida ,si alte si alte mizerii grave pe care am sa le postez la momentul oportun .Domnule RODRIGO daca tot de vorbeste de reprezentativitate in prima sedinta va rog sa-i cereti lui Bolos si Chirita sa puna la dispozitia intrgii comisii de negociere documentele necesare prin care sunt indreptatiti sa detina functia de specialist relatii sociale I. Domnilor Maxim Rodrigo ,Paduret Lucian ,Grab Liviu ,va rugam sa respectati mandatul dat de membrii de sindicat pe care ii reprezentati si nu numai ,iar noi vom fi alaturi de voi ,si va multumim ca nu lustruiti si voi bocancii administratiei.

  7. Domnul Ministru Dan Șova spune că Traian Băsescu a avut patru mandate și șapte ani de Ministru al Transporturilor și că a fost primul ministru care a pus acciza(Taxa de Drumuri).
    Domnul Ministru Dan Șova spune că acciza la motorină și benzină ce se va percepe de la 1 aprilie 2014 va fi pentru investiții în infrastructură rutieră.
    Domnul Ministru Dan Șova spune că Portul Constanța este beneficiar de fonduri europene.
    Conform Ministrului Transporturilor referitor la Portul Constanța în acest moment Ministerul Transporturilor are 60% din acțiuni și urmează ca Ministerul Transporturilor să aibe în final 33% din acțiuni la fel ca și Primăria din Constanța tot 33 % și 34% în mediul privat.
    Despre Autostrada Pitești-Sibiu se încep lucrările în 2015 și se va finaliza până în 2020 cu ajutorul banilor europeni.
    Despre Autostrada Comarnic -Brașov se va începe probabil în iulie 2014.
    Ministrul Dan-Șova vrea ca Ministru cât mai multe Autostrăzi.
    Domnule Ministru Dan Șova de ce nu ați spus în emisiune nici un cuvânt despre CFR în emisiunea 22.03.2014 de la ora 22.00 de pe Antena 3 ? Chiar nu există Calea Ferată Română pentru dumneavoastră ?

  8. Federatiile sindicale feroviare : FNFMC, FDF, AFTF si ANSF care au reprezentativitate la nivel de sector de activitate sunt implicate in negocieri la toate unitatile feroviare.
    Se cunoaste de catre toti liderii acestor organizatii sindicale federative situatia nemultumirilor salariatilor feroviari, situatia lipsei de finantare si interes a guvernantilor fata de sectorul feroviar, situatii care nu sunt de ieri sau de azi ci treneaza de ani buni.
    Cu toate astea, uni dintre acesti lideri cum sunt cei de la FNFMC si AFTF-FML, considera ca solutia la problemele respective se gaseste in atacul spre desfintare sau eliminare a unei alte organizatii sindicale federative , cum este FSTFR -ANSF.
    Pentru acest atac, considerat scopul primordial al existentei lor, mobilizeaza resurse financiare si logistice importante fara a se gindi vreun moment ca si-au stabilit un scop fals, care aduce atingere tocmai rolului lor cu adevarat primordial:
    APARAREA LOCURILOR DE MUNCA
    SI A DREPTURILOR SALARIATILOR !
    Au alocat resurse financiare pentru avocati pusi sa se zbata pentru un scop fals, in loc sa puna avocatii (sau experti daca pe ei nu-i duce tartacuta) sa gaseasca solutii pentru stoparea (prin justitie daca e cazul sau prin orice alte forme legale :mass media, guvern, comisii parlamentare, etc), pierderilor de locuri de munca prin predarea de sectii neinteropreabile fara logica si spre prosperitatea unor operatori privati.
    FSTFR a facut de una singura in cursul anului 2012-2013 multe astfel de demersuri si a reusit sa stavileasca partial asemenea fenomene.
    Probabil au primit indicatii de le prietenii din administratiile companiilor sa tina cit mai mult ocupata FSTFR-ANSF pentru a nu se observa modificarile de HG prin care sectii, nu lipsite de profit, iau calea fiefurilor particulare.
    Probabil domnii lideri de la FMC si FML nu au avut timp sa se orienteze fata de pierderea sectiei Timisoara – Jimbolia, fiind ocupati cu “devorarea” ANSF, iar avocatii nu puteau fi platiti din bani cotizantilor si pentru astfel de “bagatele” nesesizate de liderii respectivi.
    Nu conteaza, ei stiu ce au de facut in urma indicatiilor primite (care le consolideaza avantajele de specialitati si bonusuri):
    1. sa ramina singuri la negocieri ca sa poata pierde coeficientii de ierarhizare ( sau mai nou se gindesc sa-i micsoreze pina aproape de zero ca sa nu zica cotizantul ca nu au facut ceva)
    2. sa evite prevederi de salarii compensatorii (ca doar au promisiuni de la cei care le dau indicatii ca nu se concediaza..oare?) si
    3. sa -i faca pe cotizanti sa uite sa se mai plimbe cu trenul pe gratis, sa mai stea si pe acasa si sa mai cistige un ban (ca din salariu vor cistiga cind va ajunge salariul minim pe economie la 2500 lei)
    Cele trei obiective trasate acestor lideri se pot atinge numai daca reusesc sa anihileze FSTFR- ANSF.
    Uita un lucru: sunt liderii unor cotizanti nemultumiti si care s-au cam saturat de prosteli!

  9. Azi 22.03.2014, la ora 22.00 puteți să urmăriți pe Ministrul Transporturilor pe Antena 3.

  10. Domnule “Mircea cel Bătrân” am văzut că solicitați ca : ,, Dl. Ministru Dan Sova,să stopeze urgent abuzurile Managerului Privat de la CFR Calatori-Domnul Valentin Dorobanțu ,, și am înțeles acum din comentariul dumneavoastră că și în administrația SNTFC,,CFR Călători,,SA este aceeași situație ca și la sindicate , respectiv că Managerul Privat -Domnul Valentin Dorobanțu consideră că salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA începând de la mecanicul de locomotivă și automotor până la Directorul de STFC, trebuie să fie sancționați disciplinar…
    Oare Domnule “Mircea cel Bătrân” ne întrebați dacă nu credem că organizațiile sindicale care sunt singurele care ar putea dacă ar fi unite, ar trebui să lupte împreună pentru drepturile salariaților și nu să lupte unele împotriva altora ?
    Oare Domnule “Mircea cel Bătrân” ne întrebați dacă nu credem că adminstrația SNTFC,,CFR Călători,,SA și Managerul Privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA-Domnul Valentin Dorobanțu ar trebui să aibă mai mare încredere în proprii salariați ai societății pe care o conduce și că ar trebui să înțeleagă că nu salariații au anulat trenurile de călători ale SNTFC,,CFR Călători,,SA ?
    Vă rugăm Domnule “Mircea cel Bătrân” să înțelegeți că nu am putut reda pe site-ul http://www.fstf.ro , tot textul pe care l-ați avut pentru comentariul dumneavoastră deoarece este foarte dur și conține unele expresii ce depășesc rugămintea administratorului site-ului http://www.fstf.ro și rugămintea Președintelui FSTFR de a comenta în termeni politicoși pe site-ul http://www.fstf.ro , dar prin completarea adusă prin comentariul meu cred că am redat tot ce ați precizat în comentariul dumneavoastră .

    1. Dl. Rodrigo , pe langa faptul ca managerul CFR Calatori a anulat trenuri cu implicatii grave in ponderea veniturilor la acesta societate si nu numai , a reusit intr-un interval relativ scurt sa bulverseze activitatea CFR Calatori prin masurile(experimentele) dispuse , ajungand acum sa dea vina pe directorii regionali pentru “esecurile” sale.
      Mai devreme sau mai tarziu adevarul v-a iesi la suprafata , garantat.

  11. Pe site-ul http://www.fml.ro apare o stire de “ultima ora”…“Federația Sindicatelor Transportatorilor din România (FSTFR) a inițiat o serie de procese în justiție împotriva Alianței Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF), organizație din care FSTFR a făcut parte pînă în vara anului trecut. ,, .
    În realitate pentru că Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare ( AFTF ) la propunerea Federației Mecanicilor de Locomotivă din România a exclus ilegal pe FSTFR din AFTF și imediat după excluderea ilegală a anunțat în scris SNTFC,,CFR Călători,,SA că FSTFR nu mai face parte din AFTF semnatară de CCM la nivel de CFR Călători pe 2012-2014, Federația Sindicatelor Transportatorilor din România (FSTFR) pentru a demonstra că excluderea sa din AFTF a fost ilegală ,a inițiat o serie de procese în justiție împotriva Alianței Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF).
    Acum după ce AFTF reprezentată legal de domnul Președinte Măntescu Iulică a exclus FSTFR illegal din AFTF, aceeași AFTF a făcut CERERE de INTERVENȚIE ACCESORIE în interesul Federației Naționale Feroviare Mișcare Comercial (FNFMC) unde precizează că Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare ( AFTF ) : ,, În realizarea scopului evocat, vă învederăm că venim în sprijinul Federației Naționale Feroviare Mișcare Comercial, prin însușirea și susținerea în totalitate a motivelor de fapt și de drept pentru care s-a formulat cererea de contestare a reprezentativității ANSF, potrivit dispozițiilor art. 222, alin (1), din Legea nr. 62/2011. ,, .
    Ne punem întrebarea ce face în acest timp partea sindicală semnatară de CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2012-2014, respectiv Federația Națională Feroviară Mișcare Comercial (FNFMC ) și Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare ( AFTF ) în afară să se lupte împreună împotriva Alianței Naționale Sindicale Feroviară ( ANSF ) reprezentată legal de Președinte Maxim Rodrigo Gabriel , ANSF ce este o altă organizație sindicală representativă la nivel de Sector de Activitate Transporturi Terestre și Servicii Conexe , respectiv ne punem întrebarea ce fac în acest timp când sunt negocieri ale CCM-urilor la nivel de Unități Feroviare cele două organizații sindicale feroviare FNFMC și AFTF representative și ele la nivel de Sector de Activitate Transporturi Terestre și Servicii Conexe , se ocupă de negocieri sau se ocupă de atacarea reprezentativității ANSF ???

  12. Dl. Dan Sova, stopati urgent abuzurile de la CFR Calatori .
    …………………………………………………

  13. Din cate stiu menirea Liderilor de sindicat este de a apara de nedreptati salariatii.din pacate unii asa zis Lideri au alta preocupare sa conteste in instanta dreptul la negocierea CCM a sin dicatelor care nu stau capra .Mai bine a-ti pleca la pensie ca si asa nu a-ti facut nimic bun in CFR ,sa ales praful de tot .

  14. Domnule Mecanic (i)responsabil ai perfectă dreptate că FNFMC, FSRV, FMLR și FSTFR,atunci când sunt față în față și în aceeași ședință de negociere a CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA se respectă și își vorbesc foarte frumos, dar când nu sunt împreună este valabilă constatarea din ,, Puterea ,, , respectiv cea pe care o puteți citi pe:
    http://www.puterea.ro/economie/sindicatele-din-cfr-se-autodevoreaza-87990.html
    Părerea mea contează.

  15. Domnule Leonidas și eu sunt de aceeași părere cu tine , în sensul că: ,, Nu contează adevărul pentru Președinții FNFMC și FMLR, nu contează situația în care se află salariații feroviari care sunt si membrii federațiilor conduse de cei care în timpul negocierii noilor CCM-uri de la Unitățile Feroviare de Stat acționează în instanțele de judecată pentru a contesta Reprezentativitatea altei Organizații Sindicale, respectiv a Alianței Naționale Sindicale Feroviare ( ANSF ), nu contează că Președinții FNFMC și FMLR nu au mandat de la membrii lor de sindicat să se războiască prin instanțe si să cheltuie banii din cotizații pe acțiuni în instanță care nu le aduce membrilor lor de sindicat nici un drept salarial în plus în timp ce dacă se concentrau pe negocierile colective atât FNFMC și FMLR din AFTF,cât și FSTFR din ANSF puteau obține mai multe drepturi salariale pentru membrii lor de sindicat, nu contează nimic altceva pentru acesti Președinți de Federații Sindicale Feroviare : FNFMC si FMLR .,, .

  16. Se spune că până și FMI și Comisia Europeană analizează cum se face operarea rețelei feroviare în România și dacă va fi nevoie de o combinație între măsuri de creștere a eficienței și de reducere a rețelei feroviare din România.
    Ce face Ministerul Transporturilor în acest timp când realitatea arată că există o imagine deformata a Romaniei astfel construită pentru a se creea ideea de ineficienta a Sistemului Feroviar Român ??? Ce fac în acest timp Federațiile Sindicale Feroviare și Alianțele Sindicale Feroviare în afară să se lupte între ele , respectiv în afară ca FNFMC și AFTF să atace reprezentativitatea ANSF ???
    

  17. Vorba unui coleg: “ce ne mai dam dupa cires…”!
    Este clar interesul liderilor de la FNFMC si AFTF (FML), adica Fratica si Mantescu & gasca lor, care interes nu este decit cirdasia cu administratiile de cale ferata pentru a-si proteja interesele.
    Gasca sa-si pastreze privilegiile (scrise si nescrise) iar interesul administratiei este ca nu vrea sa recunoasca nivelul mizer al salariilor si nu indraznesc sa faca nimic in sensul normalizarii ca sa sa nu supere guvernantii care ai numesc pe functii.
    Normalizarea salariilor nu implica practic decit o recunoastere si o aplicare a unor drepturi existente pina acum 1-5 ani!
    Cum sa lupte Fratica, Mantescu si altii ca ei pentru recunoasterea si aplicarea acestor drepturi, cind stiu ca tocmai ei sunt cei care au renuntat la ele, an de an, in schimbul avantajelor oferite de administratie.
    In loc sa lupte pentru asta, lupta prin instante cu avocati platiti din cotizatiile membrilor lor pentru a anihila pe cei care le tulbura intelegerile facute cu administratiile.
    Isi dau seama ca adevarul e de partea ANSF dar nici macar nu pot sa-si inchipuie sa piarda avantajele oferite cu care s-au invatat de atita timp.
    Nu conteaza adevarul , nu conteaza situatia in care se afla salariatii feroviari
    care sunt si membrii federatiilor conduse de ei, nu conteaza ca nu au mandat de la acestia sa se rasbioasca prin instante si sa cheltuie banii din cotizatii, nu conteaza nimic altceva, pentru acesti presedinti (FNMC si FML).
    CONTEAZA NUMAI AVANTAJELE LOR SI NUMAI CE VOR PENTRU SINE SI PENTRU GASTILE DIN JURUL LOR!
    ANSF – FSTFR si-a asumat public si a dovedit ca nu este interesata de avantajele iubite de liderii mentionati mai sus, fiind interesata numai de apararea drepturilor salariatilor feroviari de la Calatori si Infrastructura.
    Daca pentru asta ANSF – FSTFR va trebui sa se apare prin instante, va trebui sa lupte sindical (actiuni de protest sau greve) o va face pe toate caile legale daca va fi sustinuta de membrii sai si de alti salariati feroviari care s-au saturat de 4-5 ani sa fie mintiti si sa fie singurii platitori de cotizatii si impozite, fara drepturi si cu salarii mizere, in timp ce altii huzuresc si acumuleaza averi pe spatele si munca lor.
    Vorba lui Aurica de mai sus: “…sa vina deratizarea”!

  18. PENTRU FNFMC si AFTF stim ca va puneti rubedeniile la adapost, dar daca tot vati nascut negociatori sa incercati sa negociati si nevoile nostre, dar nu pe spatele si in numele membrilor de sindicat pe care ati reusit sa-i disperati de viata.DAR SA NU UITATI VA VENI SI VREMEA LUI (OPINCA) 1907.BOBILNA.

  19. Domnule “Acaru” nu sunteti un nimeni aveti locul dumneavoastra in structura CFR , nu aveti nici mai putina carte decat domni lideri din AFTF (FNFMC unde nici dumnealor nu au prea multa (ca dovada ca nu-i da inteligenta afara din casa ) ,dumneavoastra nu aveti un consatean care este director la SNTFC nu au ajuns acolo prin inteligenta ,tocmai de aceia fac cea-ce fac , dar adevarata putere sta in omul de rand care daca are curaj ii zboara pe acesti lideri impusi de nu se vad dar dupa cum vad acesta lipseste. Conform zicalei “Tiganul cand se vede imparat intai pe masa si pe tacsu ii omoara ” asa si tovarasi de mai sus ,toata lumea stie ca sunt dobitoci dar ei vor sa para altfel in ochi conduceri pupandurile dosurile eventual dand si cu limba. Domnule “Acaru” nu trebuie decat sa aveti curaj , la asta se rezuma totul.

  20. Negociatorilor din FNFMC si AFTF le solicitam sa negocieze CCM-urile asa cum se cuvine, respectiv cu drepturi si pentru noi, nu doar cu avantaje pentru ei, lasati actiunile in instanta pentru a scoate ANSF de la negocieri, membrii de sindicat vor ca macar in al 12 ceas sa negociati drepturile noaste, nu numai nevoile voastre, a rudelor si prietenilor vostri.

  21. Se vorbește tot mai mult că din analiza documentelor din ultima perioadă se observă că continua filosofia de restrângere a activitatii feroviare , fiind luat in considerare un scenariu de reducere a retelei la 54% din cea actuala, cu efecte catastrofale asupra dezvoltarii economice a Romaniei (intre altele izolarea feroviara a Nord-Vestului si Nord-Estului tarii dar si distrugerea retelei feroviare din Banat). Ce face Ministerul Transporturilor în acest timp când realitatea arată că există o imagine deformata a Romaniei astfel construită pentru a se creea ideea de ineficienta a Sistemului Feroviar Român ??? Ce fac în acest timp Federațiile Sindicale Feroviare și Alianțele Sindicale Feroviare în afară să se lupte între ele , respectiv în afară ca FNFMC și AFTF să atace reprezentativitatea ANSF ???

  22. Alianța Fedrațiilor Tehnice Feroviare considerată de mulți ,,partea minoritară a mecanicilor de locomotivă și automotor de la SNTFC CFR Călători SA ,, vrea cu disperare să nu fie la negocierea CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2014-2016 , tocmai Alianța Națională Sindicală Feroviară poate pentru că ANSF are în componenta sa partea majoritară a mecanicilor de locomotivă și automotor de la SNTFC CFR Călători SA …Vorbim oare din nou de oameni cu interese ???

  23. Trebuie să vedem ce vor face la negocieri pentru mecanicii locomotive-automotor care deservesc fără mecanic ajutor , următoarele tipuri de locomotive/automotoare: locomotive electrice,rame electrice , locomotive diesel electrice , automotoare Desiro, automotoare ADH 11 , această Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare ( AFTF ) care a introdus la instantă CEREREA de INTERVENȚIE ACCESORIE în interesul Federației Naționale Feroviare Mișcare Comercial (FNFMC) și împotriva Alianței Naționale Sindicale Feroviare (ANSF), în această perioadă când ne aflăm în timpul negocierilor CCM de la CFR Călători pe anii 2014-2016. Consider că AFTF(unii din reprezentanții FMLR din AFTF) ce reprezintă partea minoritară a mecanicilor de locomotivă și automotor de la SNTFC CFR Călători SA sunt invidioși pe ANSF ( și chiar și pe FSTFR din ANSF ) pentru că FSTFR din Alianța Națională Sindicală Feroviară au în componenta lor partea majoritară a mecanicilor de locomotivă și automotor de la SNTFC CFR Călători SA . Este inexplicapil pentru salariați de ce AFTF și ANSF nu reprezintă o unire a intereselor mecanicilor de locomotivă și automotor de la CFR Călători măcar pe timpul negocierilor și este inexplicabil de ce AFTF(FMLR din AFTF) ce reprezintă partea minoritară a mecanicilor de locomotivă și automotor de la SNTFC CFR Călători SA au solicitat excluderea FSTFR din AFTF ținând cont că FSTFR reprezintă partea majoritară a mecanicilor de locomotivă de la CFR Călători și este inexplicabil cum AFTF (FMLR din AFTF ) au exclus FSTFR din AFTF ținând cont că instanta de fond a hotărât că FSTFR face parte din AFTF. Explicația asupra comportamentului AFTF și al FMLR din AFTF să fie oare invidia pe ANSF ( și chiar și pe FSTFR din ANSF ) pentru că FSTFR din Alianța Națională Sindicală Feroviară și pentru că ANSF au în componenta lor partea majoritară a mecanicilor de locomotivă și automotor de la SNTFC CFR Călători SA ???

  24. ADEVARATA FATA A LIDERILOR DE LA FNFMC SI AFTF.
    Domnule Mantescu si domnule Fratica contestati reprezentativitatea ANSF dupa ce s-a incercat exluderea FSTFR.
    Va intreb DE CE?
    Sa intelegem ca ANSF si FSTFR nu sustin interesele angajatilor feroviari si fac blat cu angajatorul?
    Sa intelegem ca FSTFR si ANSF sunt impotriva revendicarilor salariatilor ceferisti membrii ai FNFMC si AFTF?
    SAU:
    Sa intelegem ca ANSF si FSTFR vor si ele specialisti, masini, bani si putere la fel ca dumneavoastra si nu merita sau nu sunt indreptatite ca si dumneavoastra?
    VA SOMEZ PUBLIC SA RASPUNDETI DOMNILOR PRESEDINTI,
    eu un amarit de acar la calea ferata, absolvent se scoala profesionala CFR, cu 26 de ani vechime la CFR, familist cu trei copi (din care 2 studenti) avind in grija unul din parinti si o sotie cu salariu de bugetar (900 de lei).
    Sunt un nimeni pe linga marimile dumneavoastra, dar va somez sa raspundeti pentruca am dreptul sa stiu cine si de ce hotareste sa am bani mai putini pentru familia mea!

  25. Domnule Maxim Rodrigo Gabriel vă readuc aminte; „În ajunul Crăciunului trecut, Federaţia Naţională Feroviară Mişcare Comercial a contestat la Tribunalul Bucureşti reprezentativitatea Alianţei Naţionale Sindicale Feroviare (ANSF), parte în negocierile pentru CCM, din motive rămase încă necunoscute(OARE?). Până în prezent, nu se ştie dacă liderii Federaţiei Mişcare Comercial au avut mandat din partea membrilor de sindicat pentru această acţiune în instanţă şi nici care e scopul acestei manevre. Reprezentanţiilor ANSF cred că singura motivaţie a contestatarilor este aceea de a fi singurii reprezentanţi ai ceferiştilor la negocierile CCM pe 2014, pentru a-şi putea păstra toate privilegiile cuprinse în Capitolul IX din contract, respectiv venituri salariale consistente, birouri, telefoane şi maşini puse la dispoziţie de administraţie.”
    Domnilor sindicaliști: ADEVĂRAT SAU FALS?
    http://www.puterea.ro/economie/sindicatele-din-cfr-se-autodevoreaza-87990.html
    Părerea mea contează.

  26. Vax interesul legii, e interesul ciolanului!
    Se unesc intre ei sa-si apere ciolanul din ce in ce mai fara de carne la care tot rontaie (ca niste sobolani) de ani de zile.
    In restul timpului sunt dezbinati si fiecare se lupta fiecare pentru sine sa rupa cite o bucata mai mare fara sa se sature.
    Cind vine deratizarea se unesc sa-si apere ciolanul lasat in voia lor cu buna stiinta de conducerea companiilor feroviare (care nu sunt deranjate de rontaitori decit cind se amesteca ciolanele).
    Nu e vina lor ca au ajuns asa, e vina celor ca noi care muncim ca sa le dam ciolane de ros.
    Daca lasam ANSF (care vrea sa deratizeze) fara sustinerea noastra, inseamna ca dupa ce termina cu ciolanul (scheletul) companiilor trec la osuarul nostru.
    Sustineti deratizarea ANSF si poate raminem cu ciolanele noastre (tot mai subrezite in ultimii ani) nerontaite de FMC si FML!
    Altfel ajungem ca ciolanul Marfii care e rontait pe sfirsite tot de aceiasi rontaitori!

  27. GREU, FOARTE GREU, domnule Maxim Rodrigo Gabriel, de digerat de liderii AFTF (Iulică Măntescu & compania) faptul că au pierdut procesul cu ANSF, iar acum în ceasul al XII-lea în loc să lupte pentru drepturile propriilor membrii ei se alătură FMFMC, în lupta fratricidă a acestei federații cu ANSF, care se pare a rămas ultima alianță feroviară care înțelege să lupte pentru drepturile TUTUROR FEROVIARILOR și nu pentru interesele conducerii alianței. Din păcate liderii AFTF nu au învățat nimic din propriile greșeli și cred că sunt blestemați să le repete la infinit……

  28. Domnule Mecanic (i)responsabil referitor la Dosarul nr. 41357/3/2013 de la Tribunalul București -Secția a III-a Civilă , trebuie să mai spun că Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare ( AFTF ) în CEREREA de INTERVENȚIE ACCESORIE în interesul Federației Naționale Feroviare Mișcare Comercial (FNFMC) precizează că Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare ( AFTF ) : ,, În realizarea scopului evocat, vă învederăm că venim în sprijinul Federației Naționale Feroviare Mișcare Comercial, prin însușirea și susținerea în totalitate a motivelor de fapt și de drept pentru care s-a formulat cererea de contestare a reprezentativității ANSF, potrivit dispozițiilor art. 222, alin (1), din Legea nr. 62/2011. ,, .

  29. Domnule Mecanic (i)responsabil referitor la Dosarul nr. 41357/3/2013 de la Tribunalul București -Secția a III-a Civilă în care Federația Națională Feroviară Mișcare Comercial (FNFMC) a contestat reprezentativitatea Alianței Naționale Sindicale Feroviare (ANSF) la primul termen din 21.03.2014 am mai avut o surpriză în sensul că pe lângă cei doi avocați ai FNFMC a mai venit și avocata Alianței Federațiilor Tehnice Feroviare ( AFTF ) împreună cu Secretarul General al AFTF-domnul Radmilo Felix care au depus și ei CERERE de INTERVENȚIE ACCESORIE în interesul Federației Naționale Feroviare Mișcare Comercial (FNFMC) prin care Alianța Federațiilor Tehnice Feroviare ( AFTF ) înțelege să susțină cererea FNFMC privind constatarea de către instanta de judecată a faptului că Alianța Națională Sindicală Feroviară ( ANSF ) reprezentată legal de Președinte Maxim Rodrigo Gabriel, nu mai îndeplinește condițiile de reprezentativitate prevăzute de Legea nr. 62/2011. AFTF precizează că ,,Referitor la interesulAFTF de a intervene în cauză, acesta rezidă în însăși textul de lege … și având în vedere că termenul de expirare a Contractului Colectiv de Muncă pe anii 2012-2014 este de 20 martie 2014 și aflându-ne în imposibilitatea de a solicita renegocierea Contractului până la încetarea acestuia, considerăm justificatinteresul potrivit căruia se impune preîntâmpinarea renegocierii generate de participarea în nelegalitate a ANSF, la negocierea Contractului Colectiv de Muncă pe anii 2014-2015. ,, .

  30. AFTF si FNFMC sunt in aceasta perioada participante la negocieri de CCM la companiile de Infrastructura, Marfa si Calatori.
    In loc sa-si concentreze activitatea pentru recistigarea drepturilor, pierdute tot de ei in ultimii ani prin aceste CCM-uri, se unesc sa excluda singura organizatie sindicala FSTFR – ANSF care dovedeste ca se opune bascaliei de negociere pe care o simuleaza maestrii de la FNFMC si AFTF.
    Scopul e clar ca ziua senina – PROSTIREA COTIZANTILOR ANGAJATI LA COMPANIILE RESPECTIVE!
    In schimbul acestei prosteli ANGAJATORUL LE ADUCE RASPLATA prin functii,masini, imobile, aranjamente si sustinere in realizarea procesului de prosteala.
    Ce fac salariatii? Se lasa prostiti in continuare in loc sa ia atitudine si sa vina alaturi de liderii FSTFR -ANSF , singurele organizatii care se mai opun pierderilor de drepturi salariale.
    Daca asta e solutia, mai bine lipsa! Maestrii vor milita pentru multumirea cotizantilor cu o indexare de 2-5-7 %… adioa coeficienti, formula sau salariu minim, iar salarii compensatorii la calendele grecesti!
    FSTFR-ANSF, liderii si membrii lor, VOR MERGE PE CAI LEGALE PINA LA CAPAT, indiferent de matrapalzicurile puse la cale de maestrii sindicali de la FNFMC si AFTF si indiferent de marimea armatei de avocati platita din banii cotizantilor pentru atacuri prin instante contra ANSF.
    Cotizantii poate si-ar dori mai bine sa fie platite armatele de avocati pentru consultari in vederea incheierii unor CCM-uri in favoarea salariatilor, spre binele cotizantilor! Uitasem, parerea lor nu conteaza pentru…maestrii!

  31. Alianța Națională Sindicală Feroviară(ANSF) este o forță de luat în seamă și este luată în seamă. Este luată în seamă de SNTFC, pentru că MANAGERUL PRIVAT a încercat anularea reprezentativității Alianței. NU A REUȘIT.
    Acum a venit rândul Federației Mișcare Comercial să atace reprezentativitatea ANSF [Nr. unic (nr. format vechi) : 41357/3/2013]. Dacă ne vor anula reprezentativitatea rămâne de văzut. Și mai tragic (comic),după ce ne-a scos din AFTF, total nelegal ,lucru dovedit de instanța de judecată, înțeleg că la acest proces s-a aliat și AFTF-ul(Alință condusă de dl. Măntescu). „ domnilor multă baftă” și să vedem DACĂ VEȚI REUȘII.
    Domnilor Președinți de Federații Sindicale, aceste încercări ale dumneavoastră de a elimina(oare la ordinul cui și de ce?) FSTFR-ul și ANSF-ul de la negocierile Contractelor Colective de Muncă, se vor întoarce împotriva dumneavoastră ca un bumerang. Trebuie să aveți în vedere că oamenii, membrii de sindicat de la toate unitățile feroviare, s-au săturat de aiurelile( am folosit un termen ușor…) dumneavoastră.
    Timpul îmi va da dreptate sau nu. Nu cred că mai trebuie să comentez absolut nimic.
    Părerea mea contează. Vă rog să o spuneți și pe a dumneavoastră.

  32. In 18.03.2014 a avut loc a doua sedinta de negocieri CCM la CNCF CFR SA.
    Aflandu-ne (inca) sub incidenta unei reguli de confidentialitate fata de persoane din afara CNCF( acest site chiar daca este FSTF-ANSF, accesul este public) va rugam sa intelegeti ca nu va putem informa deocamdata aici decat despre opinia si pozitia ANSF cat mai succint
    ANSF considera ca participarea la negocierea de la CNCF CFR SA a caror finalitate se rezuma prin a semna orice, oricum si in orice conditii, nu mai poate fi acceptata.
    In 19.03.2014 s-a inregistrat la CNCFR SA actul cu sesizarea premiselor conflictului de interese, aducandu-se totodata la cunostinta si REVENDICARILE MEMBRILOR ANSF avute in vedere pentru negocierea noului CCM.

  33. Toti membrii de sindicat solicita la unison greva generala in situatia in care nu vor obtine solicitarile facute pentru noul CCM,sunt foarte hotarati si pe buna dreptate mai mult de atata nu mai au ce pierde ,vom juca ultima carte ,si sunt convins ca in hora noastra se vor prinde si membrii de sindicat din celelalte federatii pentru ca si ei au foarte multe nemultumiri si neajunsuri .

  34. Domnule CFR-ist Etic referitor la stadiul negocierilor pot să fac următoarele precizări:
    -la CNCF,,CFR,,SA am fost anunțat de Comisia de Negocieri a ANSF că au întocmit un act pe care mi-l vor aduce să-l semnez , act prin care ANSF sesizează în scris CNCF,,CFR,,SA că există premisele declanșării unui conflict de interese la CNCF,,CFR,,SA;
    – la SNTFC,,CFR Călători,,SA ne apropiem cu negocierea de Anexele la noul CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2014-2016 și numai în timpul negocierii de către organizațiile sindicale și a acestor Anexe, Comisia de Negociere a ANSF și salariații CFR Călători ce sunt membrii de sindicat ai ANSF vor putea trage concluzii dacă se va obține un convenabil CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2014-2016 și pentru salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA sau dacă va fi cazul ca ANSF să sesizeze în scris și SNTFC,,CFR Călători,,SA că există premisele declanșării unui conflict de interese și la SNTFC,,CFR Călători,,SA.

  35. Conform anumitor legi din codul munci privitoate la necocierile CCM (pe care multa lume din “plantatie” nu le intelege, si pe buna dreptate) unele stadii ale negocierilor CCM se considera confidentiale, conform intelegerilor dintre administratie si sindicate.
    Ca atare emisiunea “surprize surprize” va rog sa o urmariti luna viitoare cand trebuie sa se finalizeze negocierile la noul CCM. Ca sa incheiem intro nota optimista, dupa umila mea parere, greva este o solutie tot mai de luat in calcul. Descondiderarea celor care mai incearca sa faca ceva la calea ferata este un fel de etalon la negocieri. Alte informatii le aflati din gura’n gura.
    Ca asta este democratia pentru care o parte din noi am luptat in ’89.

  36. Ma intereseaza stadiul negocierilor nu AFER sau spitale, deocamdata maieul este mai aproape de corp,asa ca va rog sa explicati care este stadiul negocierilor.

  37. Îmi spuneau membrii Comisiei de Negociere din partea ANSF a noului CCM la nivel de CNCF,,CFR,,SA și citeam și în Puterea că : ,,Primele discuţii dintre reprezentanţii sindicatelor din CN CF CFR SA şi managementul companiei pe tema noului contract colectiv de muncă (CCM) au rămas „ca în gară”. Şi asta nu din cauză că administraţia nu a fost receptivă, ci fiindcă sindicatele, în loc să facă front comun pentru a semna un contract cât mai avantajos pentru ceferişti, au ales să se „autodevoreze”. ,, .
    Cred că reprezentanții organizațiilor sindicale feroviare de la negocierea noului CCM la nivel de CNCF,,CFR,,SA în final vor lăsa deoparte diversele neînțelegeri și vor proceda la fel ca și reprezentanții organizațiilor sindicale ce participă la negocierea noului CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA, respectiv ca : FNFMC, AFTF și ai ANSF ce au lăsat deoparte diversele neînțelegeri și au încercat până acum să negocieze un CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe perioada 2014-2016 cât mai bun și care să convină partial atât SNTFC,,CFR Călători,,SA cât și salariaților SNTFC,,CFR Călători,,SA.

  38. Vreau să precizez că Federația Sindicatelor Transportatorilor din România (FSTFR) nu a acționat în instantă alte Federații Sindicale Feroviare sau alte Alianțe Sindicale Feroviare decât în situațiile în care a trebuit să-și apere libertatea, demnitatea , structura sa organizatorică, interesele membrilor săi de sindicat etc.
    Vreau să precizez și faptul că Federația Sindicatelor Transportatorilor din România (FSTFR) dorește ca împreună cu celelalte organizații sindicale să găsească o formă legală și convenabilă de unire măcar a acțiunilor sindicale pentru început.

  39. Știrea de pe site-ul http://www.fml.ro precum că :,,Federația Sindicatelor Transportatorilor din România (FSTFR) a inițiat o serie de procese în justiție împotriva Alianței Federațiilor Tehnice Feroviare (AFTF), organizație din care FSTFR a făcut parte pînă în vara anului trecut. ,, precum și articolul din ziar referitor la faptul că : ,, sindicatele din CFR se autodevorează ,, nu fac bine mișcării sindicale feroviare.
    Cred că trebuie lămurită situația care din punctual de vedere al FSTFR stă astfel: FMLR a solicitat Consiliului AFTF la care nu au fost invitați și reprezentanții Comitetului Director al FSTFR să excludă FSTFR din AFTF și astfel AFTF ce la SNTFC,,CFR Călători,,SA are circa 1000 de membrii de sindicat ai FMLR ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA au rămas să reprezinte forțat și după placul lor pe cei peste 3000 de membrii de sindicat ai FSTFR ce sunt salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA în a doua parte a anului 2013 și în prima parte a anului 2014 și nu s-a înțeles încă de FSTFR reprezentată legal de Președinte Maxim Rodrigo Gabriel cum a răspuns AFTF reprezentată legal de domnul Președinte Măntescu Iulian la solicitarea SNTFC,,CFR Călători,,SA către AFTF de a răspunde în scris dacă AFTF din care face(a) parte și FSTFR susține solicitarea FSTFR pentru întrunirea Comisiei Mixte Patronat Sindicate la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru că nu s-a respectat prevederea CCM 2012-2014 prin care se prevedea negocierea salariului lunar pe anul 2013 până la sfârșitul lunii martie 2013. Referitor la faptul că pe lângă solicitarea din 2013 a FMLR din AFTF de excludere a FSTFR din AFTF a urmat și faptul că FNFMC a atacat la început de an 2014 în instantă reprezentativitatea ANSF din care FSTFR face parte în prezent rezultă că : ,, sindicatele din CFR se autodevorează ,, în opinia mass-media, dar și în opinia multor salariați CEFERIȘTI care știu că organizațiile sindicale dacă ar fi unite ar reprezenta singura lor variantă reală de existentă și prosperitate. Mai mult să nu uităm că în anul 2013 și Recursul SNTFC,,CFR Călători,,SA prin care se ataca reprezentativitatea ANSF a fost respins de Curtea de Apel București.
    Dacă toate părțile semnatare de CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2012-2014 au atacat reprezentativitatea FSTFR din AFTF sau reprezentativitatea ANSF din care face parte FSTFR, consider însă că măcar pe perioada negocierii CCM-urilor de la Unitățile Feroviare se fac și se vor face eforturi din partea tuturor organizațiilor sindicale feroviare să fie unite și să negocieze cât mai bine împreună noile CCM-uri astfel încât salariaților feroviari să le crească din nou încrederea în organizațiile sindicale feroviare.
    Țin să precizez că pe perioada scursă din 19.02.2013 și până în present la negocierea noului CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA atât reprezentanții SNTFC,,CFR Călători,,SA cât și reprezentanții FNFMC, AFTF și ai ANSF au lăsat deoparte diversele neînțelegeri și au încercat să negocieze un CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe perioada 2014-2016 cât mai bun și care să convină partial atât SNTFC,,CFR Călători,,SA cât și salariaților SNTFC,,CFR Călători,,SA.
    Ne apropiem cu negocierea de Anexele la noul CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2014-2016 și numai după negocierea de către organizațiile sindicale și a acestor Anexe, salariații CFR Călători vor putea trage concluzii la cât de unite au fost organizațiile sindicale la această negociere de nou CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2014-2016, pentru că numai unite FNFMC, AFTF și ANSF se va putea obține un convenabil CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA pe anii 2014-2016 și pentru salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA.

  40. “In 2014 încă 10 secţii de circulaţie au fost scoase din infrastructura interoperabilă şi trecute în cadrul infrastructurii neinteroperabile.

    Să le vedem, clasificate pe Regionale:
    Sucursala Regionala de Căi Ferate Bucureşti:
    Ploieşti Sud – Armăşeşti
    Sucursala Regionala de Căi Ferate Craiova:
    Bradu de Sus – Bradu Rafinărie – Pârvu
    Sucursala Regionala de Căi Ferate Timişoara:
    Timişoara Nord – Jimbolia
    Timişoara Nord – Timişoara Vest
    Sucursala Regionala de Căi Ferate Iaşi:
    Zorleni – Fălciu Nord
    Piatra Neamţ – Bicaz
    Sucursala Regionala de Căi Ferate Galaţi:
    Făurei – Urziceni
    Sucursala Regionala de Căi Ferate Constanţa:
    Slobozia Veche – Ţăndărei
    Medgidia – Tulcea Oraş
    Medgidia – Negru Vodă

    Singurele Regionale care au rămas “neciuntite” sunt Clujul şi Braşovul.
    De acum începe spectacolul: cine îşi va adjudeca secţiile grase, cum ar fi Piatra Neamţ – Bicaz? O va închiria cel pentru cine s-a pregătit, sau sau cel care se va nimeri?
    Vom vedea cine a tras sforile în funcţie de cine va “câştiga” licitaţia noilor secţii…”

  41. In lupta lor pentru apararea drepturilor consacrate numai alesilor, liderii specialisti reprezentativi si semnatari de CCM-uri din ultimii ani se folosesc de “tot armamentul din dotare” care sa-i scape de “tracasarea incomozilor”, inclusiv de arma contestarii prin instante (in care au devenit specialisti pe bune).
    In loc sa se gindeasca la sarbatorile de iarna si la perioada grea de dupa ele cind trebuie sa recistige drepturile pierdute, in ajun de Craciun, s-au gindit sa-si pregateasca terenul pentru negocieri linistite!
    Cititi:
    http://www.puterea.ro/economie/sindicatele-din-cfr-se-autodevoreaza-87990.html

Share:

Alte articole