COMUNICAT DE PRESA

Vezi aici COMUNICAT DE PRESA al FSTFR referitor la mitingul din 26 iulie 2013.

SHARE

180 Responses

  1. Vreau să vă aduc la cunoștință că în data de 19.08.2013 Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România a făcut Plângere la Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar prin care solicita să analizeze dacă modul de alocare al subvenţiilor (compensațiilor) acordate operatorilor privaţi de transport feroviar de călători de Ministerul Transporturilor respectă prevederile Uniunii Europene privind subvenţionarea transportului feroviar de călători.

  2. Vreau să vă aduc la cunoștință că în data de 19.08.2013 Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România a făcut Plângere la Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar pentru de la intrarea în vigoare, la 9 decembrie 2013, a noului mers al trenurilor şi până în prezent, SNTFC ,,CFR Călători, SA, prin reprezentantul legal Managerul Privat- domnul Valentin Dorobanţu, a desfiinţat un număr de 150 trenuri de călători (număr de care avem noi cunoștință )…

  3. Vreau să vă aduc la cunoștință că în data de 19.08.2013 Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România a făcut Plângere la Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar pentru că Guvernul României și Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători,,CFR Călători,,SA intenţionează şi pentru anul viitor printr-un nou Proiect de Ordonanță, adică și în anul 2014, limitarea gratuităţilor la transportul feroviar de călători pentru angajaţii SNTFC,,CFR Călători,,SA, deși acordarea autorizațiilor gratuite de călătorie propriilor angajați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA nu ar aduce costuri suplimentare companiei, iar pentru ceilalți angajați ai Unităților Feroviare ar aduce chiar venituri suplimentare pentru companie . Federaţia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România roagă Consiliul de Supraveghere din Domeniul Feroviar să analizeze dacă această măsură este sau nu este abuzivă şi dacă se perturbă astfel activitatea personalului feroviar, ținând cont că foarte mulți CFR-iști fac naveta între serviciu și domiciliu sau se deplasează în interes de serviciu pentru activitățile pe care le desfășoară în cadrul serviciului.

  4. Membrii de sindicat ai FSTFR susțin că nu vor recunoaste si nu vor semna nici un act adițional la Contractele Individuale de Muncă care nu are precizat că din cotizația de 1 % din salariu reținută pe ștatul de plată, partea de 80% merge către sindicatul din care este membru de sindicat și partea de 20% din cotizația ce îi este reținută se virează la federația din care face parte, respective la FSTFR . Membrii de sindicat ai FSTFR susțin că nu vor semna Actul Adițional la Contractul Individual de Muncă în care se menționează că cotă parte din cotizația de membru de sindicat se va reține și vira la alte federații sindicale feroviare profesionale semnatare ale Contractului colectiv de munca, respectiv FNFMC sau AFTF după caz, dupa cum vor stabili Consiliile de Conducere ale acestora.

  5. Ce părere aveți referitor la faptul că Guvernul României ,conform unui Proiect de Ordonanţă, va limita în continuare şi în anul viitor gratuităţile la transportul feroviar de călători, potrivit MEDIAFAX.
    Astfel, Guvernul României, conform unui Proiect de Ordonanţă, va limita şi anul viitor gratuităţile la transportul feroviar de călători în limita a trei călătorii dus-întors ,respectiv a șase călătorii simple…

  6. turma goagăl spune că : ,,Nu se mai respecta nicio lege/CCM/cod al muncii, etc ,ei merg inainte pe MOSIA lor,aplicand cu sfintenie politica pumnului în gura” și aș continua cu faptul că MANAGERUL PRIVAT VALENTIN DOROBANȚU de la CFR CĂLĂTORI devine MODEL pentru ceilalți ca EL…

  7. turma goagăl.. tot ceea ce ai scris este perfect adevărat dar dacă n-ar fi găsit pământ tropice nu făceau și fac tot ce ai scris. Deci, societatea în care trăim, dă posibilitatea nulităților să se desfășoare și să prospere.
    „Pentru ca răul să triumfe, oamenii buni trebuie să nu facă nimic”
    DEȘTEAPTĂTE CFR-istule, oriunde te-ai afla.

  8. Au fost promovati in functii toate nulitatile sustinute de cei interesati de afacerile cu statul , niste habarnisti “smecheri” cu care administratia isi face “treaba” pentru care a fost unsa . Nu se mai respecta nicio lege/CCM/cod al muncii, etc ,ei merg inainte pe MOSIA lor,aplicand cu sfintenie “politica pumnului in gura” dupa MODELUL managementului “performant”.
    Acesti intrusi nu se vor alatura niciodata nimanui, ei traiesc in lumea lor bolnava plina de metastaze ,dupa legile lor, dupa modele mediocre pline de frustrare ,niste loseri ai societatii.
    Se vede de departe ca resursa lor umana reprezinta incompetenta maxima, nesimtire ,minciuna , prostie combinată cu aroganţă, niste neica nimeni.
    Criteriile pile/relatii/ aliante sunt o regula de bază pentru ei .
    In secolul XXI, mai sunt indivizi care cred tot ce li se spune şi execută la comandă, orice tâmpenie/ilegalitate, fără să se gândească, măcar cu o secundă înainte, la CONSECINTE .
    DICTATURA sau PROSTIE ???
    Aroganța, incompetența, frustrarea, interesul propriu și prostia guvernează azi România. Prostia ar trebui impozitată, dacă nu doare măcar să coste.
    “ TREBUIE SA FII FOARTE DESTEPT CA SA-TI DAI SEAMA CAT DE PROST ESTI”…

  9. FSTFR este foarte hulită și înjurată de administrație și oamenii de casă a celor 2 federații semnatare a CCM, tocmai de aceea face din ea o federație mai puternică și mai credibilă. Este o amenințare reală pentru cei care vor ca SNTFC-ul să dispară.
    Vocile critice fac numai bine, deoarece numai așa poate rămâne FSTFR-ul cu picioarele pe pământ și să nu derapeze de la principile ei.

  10. Toate funcțiile din cadrdul CFR Călători, recunosc deschis, că le-a mers bine când mecanicii de locomotivă aveau inițiativa, ca sindicat vorbesc.
    Acum, datorită conjuncturi , forța mecanicului de locomotivă a fost diminuată de acțiunile și interesele administrației. Pentru că a avut „teren fertil” administrația a profitat și profită de slăbiciunea (nu dezvolt; ar fi prea mult de spus, cunoașteți mai multe ca mine) anumitor oameni (vezi cazul Costache Marin) și mai grav, dorește să pună „pumnul în gură” acestor mecanici, acestor lucrători de la calea ferată, în special celor de la Călători. Dar FSTFR, prin vocea Președintelui Maxim Rodrigo, nu se lasă intimidată de acțiunile administrației, în special a Managerului Privat Valentin Dorobanțu.
    FSTFR, prin sindicatele afiliate vor și continuă lupta pentru a aduce CFR Călători acolo unde îi este locul, adică ca principal operator feroviar de călători. Continuă să lupte pentru locurile de muncă, condiții de nuncă mai bune, pentru a se investii în locomotive, vagoane, RE, automotoare și nu în ultimul rând pentru o salarizare corespunzătoare fiecărei funcții din SNTFC. Toate acestea în condițile în care prin „bunăvoința” administrației, în cârdășie cu M/C și FML-ul, au reușit să ia toate drepturile sindicale provenite din CCM, acestei federații. Chiar dacă o face în timpul liber munca sindicală, liderii din FSTFR nu se opresc, nu tac și nu fac înțelegeri cu managerul privat.
    LUPTA CONTINUĂ, cu cât vom fi mai mulți, cu atât mai repede vom avea sorți de izbândă.

  11. Cum spuneam mai sus, să nu ne așteptăm la creșteri salariale nici la anul dar nici la autorizații sau drumuri mai multe ptr. membrii familiei(permise) și nici chiar ptr. alte categorii sociale.
    Asta este, guvernul, acest guvern care chiar crede că are suținerea a 70% din populația acestei țări, face și desface în numele nostru. Dar de fapt ce face? Nu face decât să ia de la săraci, adică de la cei care muncesc cinstit și dă la moguli, la afaceriști de casă ai USL. Vedem că pe zi ce trece, acest guvern ne pune noi și noi, biruri,taxe, impozite, etc. Ce face? Ne bagă mâna-n buzunar, și pentru ce? să ne meargă nouă mai bine? Nu să le meargă LOR mai bine.
    Ceea ce este și mai rău, este că în această țară nu mai există opoziție. O opoziție de care să se teamă partidul la putere. Și actualii guvernanți ne-au mințit, ne mint și ne vor minții, atâta timp cât noi tăcem și nu luăm atitudine.

    La fel este și la Sindicate. Sindicate ca FNFMC și FML, care sunt conduse de oameni cu interese numai în favoarea lor. Uită că forța acestora este dată de numărul membrilor sau sunt conștienți? Înclin să cred că sunt conștienți și tocmai de aceea doresc înlăturarea FSTFR-ului. Un FSTFR care în fiecare zi se luptă, se zbate, se înverăunează să redea membrului de sindicat statutul și puterea care-a avut-o odinioară. Cine vrea să înțeleagă, să-nțeleagă, cine nu, nu.
    De ce credeți că cele două federații se tem de FSTFR?
    -Părerea mea, că este formată în majoritate din mecanici de locomotivă și care de-a lungul celor 23 de ani de democrație și luptă sindicală, nu s-au lăsat călcați în picioare și nici nu au pus„botul” la promisiunile unora sau altora. Au avut, au și vor avea întotdeauna coloană vertebrală( nu se vor încovoia în fața nimănui). Cine ni se alătură?

    1. Toti angajatii CFR Calatori ar trebui sa se alature FSTFR , nu poti cere minimul necesar pentru supravietuire si sa fi in barca acelor lideri de sindicat care isi vad numai de interesele personale, adica ,numai lor sa le fie bine.
      Incet dar sigur cfr-istii vor realiza acest lucru .

  12. Filipan să ști că este adevărat că : ,,FSTFR a avut și are disponibilitate si diplomatie în a negocia cu administratia CFR Călători . ,, …

Share:

Alte articole