CADOUL CONDUCERII CFR CALATORI LA SFARSIT DE AN = REDUCEREA SALARIULUI PE ULTIMELE TREI LUNI!!!

Managerul Privat/Directorul General al SNTFC CFR Călători SA – domnul Valentin Dorobanțu nu dă importanță majorității mecanicilor de locomotivă și automotor,  a multor șefi de tren , conductori de bilete, revizori tehnici de vagoane , salariați TESA etc., și credem că sunt nesemnificativi pentru dânsul și  Societate, în condițiile în care nu a consultat FSTFR, organizația sindicală care îi reprezintă!!!!! Astfel pe lunile octombrie, noiembrie si decembrie 2013,  conform actului înaintat in teritoriu, programul de lucru al salariaților se va reduce cu o zi pentru fiecare lună din intervalul 01.10.2013 – 31.12.2013 cu reducerea corespunzătoare a salariului.

SHARE

334 Responses

  1. Domnule Podina Cristian ar trebui si altii sa faca la fel și să-și ceară drepturile salariale care li se cuvin și atunci poate ne vom face auziți de Conducerea Privată a SNTFC,,CFR Călători,,SA și în consecință ar exista și dialog social între salariați și aceasta și poate așa se vor rezolva și din probemele salariaților SNTFC,,CFR Călători,,SA .

    1. dar am nevoie de sprijinul sindicatului,de sustinere , cred ca maine voi renunta la cerere am negociat in prezenta liderului local si sa promis ca din 50 de ore voi recupera 25 in noembrie si 25 in decembrie ,ce am ajuns sa negociem C.C.M ca scrie clar acolo!!!!! dar mi sa spus clar ca daca nu renunt din cauza mea vor renunta la trenuri (comanda Satu Mare) si nu cred ca e normal!!!!!!!!!!!

  2. Domnul Popescu Ion-Președintele Confederației Sindicale Naționale Meridian vorbind prin telefon în 20.10.2013 pe B1 TV la în intervalul de timp 21.00-22.00 despre protestatarii din Piața Universității a pus în discuție legalitatea protestelor din Piața Universității pentru că spune dânsul nu se respectă legea și nu există autorizații de la Primăria Capitalei pentru aceste proteste. Domnul Remus Cernea -deputat Partidul Verde prin telefon precizează și dânsul că în Piața Universității este un Miting de protest spontan pașnic al mai multor cetățeni de diverse categorii care nu au lideri și atunci consideră că acest protest spontan este legal atâta timp cât nu există lideri și nu există organizatori ai protestelor și atât timp cât aceste proteste spontane sunt pașnice și atâta timp cât acestea înseamnă redeșteptarea societății civile aceste proteste sunt beneficii și consideră dânsul că legea în prezent este incompletă și din această cauză Mitingul de protest spontan din Piața Universității nu este o încălcare a legii. Părerile celor din platou de la emisiunea de la B1 TV sunt împărțite și invitații emisiunii respective s-au întrebat dacă protestele respective înseamnă ,,ANARHIE sau DEMOCRAȚIE ,, . Domnul Remus Cernea -deputat Partidul Verde precizează că EXISTĂ DECIZII ale CURȚII EUROPENE ale DREPTURILOR OMULUI când pentru mișcări de protest spontane pentru care protestatarii au fost sancționați în țările lor Curtea Europeană a Drepturilor Omului a dat câștig de cauză celor care au participat la mișcări de protest spontane pașnice, mișcări de protest care au apărut brusc și pe neașteptate și pentru care oamenii care au ieșit în stradă să protesteze și nu au avut autorizații de protest și au fost sancționați disciplinar în țările lor pentru acțiunile de protest spontane și pașnice, au câștigat la CEDO și li s-au anulat sancțiunile primite în țările lor. Trebuie precizat că în protestele din Piața Universității nu există lideri și nici un participant nu este legitimat de participanți să fie lider al mișcării de protest din Piața Universității și în acest context nici un participant la mișcarea de protest din Piața Universității nu poate fi organizator de protest spontan și în consecință nici un participant la protestele spontane din Piața Universității nu este legitimat de manifestanți să solicite autorizație de la Primăria Capitalei pentru protestele din Piața Universității. Așa am înțeles eu din emisiunea TV amintită și vă propun să o vedeți și dumneavoastră prin intermediul INTERNETULUI și ulterior să mai discutăm pe această temă și prin dialog să vedem dacă am înțeles eu bine , dacă toți înțelegem la fel sau dacă este nevoie să dialogăm în continuare pe acest subiect și să discutăm dacă considerați că au fost unele interese din partea Domnului Popescu Ion-Președintele Confederației Sindicale Naționale Meridian sau pur și simplu a solicitat respectarea legilor în vigoare când acesta vorbea prin telefon în 20.10.2013 pe B1 TV în intervalul de timp 21.00-22.00 despre protestatarii din Piața Universității și când a pus în discuție legalitatea protestelor din Piața Universității pentru că spunea dânsul nu se respectă legea și nu există autorizații de la Primăria Capitalei pentru aceste proteste ?

  3. În această săptămână au comentat majoritatea membrilor din Comitetul Director al FSTFR și alți mulți membrii din Consiliul Național de Conducere al FSTFR , LIDERI ai sindicatelor din FSTFR care au făcut apel la unitate și solidaritate între toți membrii de sindicat ai FSTFR .
    Să spunem că unitatea și solidaritatea între toți membrii de sindicat ai FSTFR este foarte importantă și să nu uităm că imediat cum Conducerea Privată a SNTFC,,CFR Călători,,SA a reușit să dezbine prin emiterea unei Adrese(notă) semnată de Director Exploatare-domnul Robert Niță și aprobată de Director General-domnul Valentin Dorobanțu pe mecanicii de locomotivă din activitatea de manevră din stația București Grivița ce erau toți membrii de sindicat ai Sindicatului Salariaților din Depoul de Locomotive București Călători ( SDLBC ) și astfel a fost posibil apariția a încă unui sindicat în Depoul de Locomotive BC cel are Președinte pe domnul Costache Marin. Prin divizarea SDLBC în două sindicate în Depoul de Locomotive București Călători, în partea activității de manevră gestionată de noul Sindicat care susține că are membrii de sindicat pe majoritatea salariaților de la activitatea de manevră din stația București Grivița, Conducerea Privată a SNTFC,,CFR Călători,,SA a reușit să micșoreze semnificativ activitatea de manevră , respectiv să reducă numărul locomotivelor de manevră și să reducă astfel și numărul mecanicilor de locomotivă din activitatea de manevră din stația București Grivița.
    Astfel : La începutul anului 2013 erau în stația București Grivița 11 locomotive de manevră ( 8 de manevră și 3 de împins ), iar în prezent avem următoarea situație:
    – 10 locomotive de manevră în stația București Grivița pe timp de zi ;
    – 8 locomotive de manevră în stația București Grivița pe timp de noapte în nopțile de D/L , L/Ma. Ma/Mi. Mi/J și J/V ;
    – 7 locomotive de manevră + o jumătate de locomotivă de manevră în stația București Grivița pe timp de noapte în nopțile de V/S și S/D .
    Mai mult situația de mai sus a permis ca din 01.11.2013 Conducerea Privată a SNTFC,,CFR Călători,,SA să dispună cedarea de prestație de la Depoul de Locomotive București Călători începând cu 01.11.2013, astfel :
    – tr. 1595/1594 la Tracțiunea de pe raza STFC Craiova;
    -tr. 1745/1746 la Tracțiunea de pe raza STFC Brașov.
    Trebuie să nu uităm că în Depoul de Locomotive București Călători pe lângă faptul că acesta a pierdut prestație atât în cea ce privește numărul zilnic al trenurilor de călători remorcate de locomotivele și personalul de locomotive al Depoului BC, cât și la activitatea de manevră prin micșorarea numărului zilnic al locomotivelor de manevră, avem în ultimile 3 luni ale anului 2013 și că :
    salariul lunar se va reduce și prin compensările primite ,dar și prin sancțiunile disciplinare pentru mulți inventate, precum și prin pierderea din salariu lunar prin acordarea reducerii normei de lucru și corespunzător și a salariului lunar al tuturor mecanicilor de locomotive.
    În concluzie dacă nu există unitatea și solidaritatea între toți salariații unei subunități de tracțiune atunci se va ajunge în situația de mai sus sau chiar și mai rău.
    Aș vrea să rețineți că tocmai pentru ca să nu mai avem situații ca cea prezentată mai sus, în această săptămână au comentat majoritatea membrilor din Comitetul Director al FSTFR și alți mulți membrii din Consiliul Național de Conducere al FSTFR care au făcut apel la unitate și solidaritate între toți membrii de sindicat ai FSTFR .

  4. Dar domnule Johnyro dacă în prezent nu sunteți membru de sindicat al FSTFR și/sau ANSF și în trecut tot în anul 2013 și pentru foarte scurt timp ( în anul 2013 ați aderat și vați retras rapid din FSTFR fără ca SINDICATUL NATIONAL FEROVIAR AL PERSONALULUI DIN SECTORUL COMERCIAL să apară măcar o lună cu toți membrii săi de sindicat cu cotizația de membru de sindicat plătită către FSTFR)
    nu înțeleg de ce este de vină Președintele FSTFR/ Președintele ANSF-Maxim Rodrigo Gabriel pentru situația în care te afli ca salariat în cadrul SNTFC,,CFR Călători,,SA și pentru că Federația Sindicală Feroviară din care ați facut parte și cea din care faceți parte în prezent nu vă apară interesele ?
    Aș dori totuși să rețineți că în continuare FSTFR va tine cont de orice părere și de orice propunere constructivă a SINDICATULUI NATIONAL FEROVIAR AL PERSONALULUI DIN SECTORUL COMERCIAL care este în scopul eficientizării adevărate a SNTFC,,CFR Călători,,SA și că , de asemenea, mulți membrii de sindicat ai FSTFR vorbesc ca și dumneavoastră de oprirea spontană a activității pentru că au ajuns la limita răbdării lor, dar cu toate acestea FSTFR nu poate legal lua la nivel de organizație sindicală decât decizii de respectare a prevederilor legislației în vigoare din România și din această cauză LIDERII de sindicat din FSTFR sunt din ce în ce mai reținuți în a face comentarii , dar rețineți că în această săptămână au comentat majoritatea membrilor din Comitetul Director al FSTFR și alți mulți membrii din Consiliul Național de Conducere al FSTFR care au făcut apel la unitate și solidaritate între toți membrii de sindicat ai FSTFR .

  5. Domnul Johnyro prin comentariul său : ,,in urma cu 4-5 luni impreuna cu alti colegi de la st.Buc.Griv.ne-am retras de la vechiul sindicat si am infiintat SINDICATUL NATIONAL FEROVIAR AL PERSONALULUI DIN SECTORUL COMERCIAL care s-a afiliat la FSTFR,, ar trebui să completeze -și motivul adevărat îl știu doar unii -că la scurt timp după aderarea SINDICATULUI NATIONAL FEROVIAR AL PERSONALULUI DIN SECTORUL COMERCIAL la FSTFR a urmat solicitarea de retragere a SINDICATUL NATIONAL FEROVIAR AL PERSONALULUI DIN SECTORUL COMERCIAL din FSTFR și în prezent SINDICATUL NATIONAL FEROVIAR AL PERSONALULUI DIN SECTORUL COMERCIAL nu mai face parte din FSTFR , dar rețineți în continuare FSTFR va tine cont de orice părere și de orice propunere constructivă a SINDICATUL NATIONAL FEROVIAR AL PERSONALULUI DIN SECTORUL COMERCIAL care să fie în scopul eficientizării adevărate a SNTFC,,CFR Călători,,SA și că , de asemenea, mulți membrii de sindicat ai FSTFR vorbesc ca și dumneavoastră de oprirea spontană a activității datorată de faptul că au ajuns la limita răbdării lor, dar cu toate acestea FSTFR nu poate legal lua la nivel de organizație sindicală decât decizii de respectare a prevederilor legislației în vigoare din România și din această cauză LIDERII de sindicat din FSTFR sunt din ce în ce mai reținuți în a face comentarii , dar rețineți că în această săptămână au comentat majoritatea membrilor din Comitetul Director al FSTFR și alți mulți membrii din Consiliul Național de Conducere al FSTFR care au făcut apel la unitate și solidaritate între toți membrii de sindicat ai FSTFR .

  6. Domnul Johnyro prin comentariul său : ,,dar vedeti d-le Rodrigo că mai sunt unii care vorbesc de ceva mai concret,oprirea lucrului spontan, greva,la aia nu le raspundeti măcar dar să-i mai și felicitați . ,, a oprit și seria comentarilor LIDERILOR de sindicat din FSTFR și asta pentru că aceștora le este frică să vorbească ei ca lideri despre oprirea lucrului spontan , grevă etc pentru că dacă ar face acest lucru ,salariații CFR Călători s-ar opri spontan ,consideră ei, în condițiile în care majoritatea salariaților de la SNTFC,,CFR Călători,,SA sunt foarte nemulțumiți de faptul că singura diferență în bine care se vede la SNTFC CFR Călători SA în comparația dintre foștii Directori Generali și actualul Manager Privat este diferența enormă de salariu lunar în favoarea Managerului Privat -domnul Valentin Dorobanțu, iar ca diferențe în rău la SNTFC CFR Călători SA în comparația dintre foștii Directori Generali și actualul Manager Privat-domnul Valentin Dorobanțu sunt fără număr, începând de cea rezultată din anularea repetată a trenurilor de călători ale CFR Călători în anul 2013 din Mersul de Tren pe 2013, micșorarea ulterioară a numărului locomotivelor de manevră ca urmare a manevrei mai puține datorată micșorării numărului trenurilor de călători/zi, micșorarea ulterioară a subunităților de tracțiune și a numărului de personal de tracțiune ( întâi prin pensionări și necompletare posturi de mecanici de locomotivă și automotor și ulterior dacă se continua așa prin concedieri colective ), micșorarea timp de 8 luni din 12 luni ale anului 2013 a normei de lucru lunară și a salariului lunar corespunzător la toți salariații CFR Călători datorată în mare parte și micșorării numărului trenurilor de călători/zi ale CFR Călători, degradării imaginii CFR Călători ce este considerată nejustificat o gaură neagră de foarte mulți pentru că este pe pierderi provocate în realitate de compensarea insuficientă a prestației și de managementul managerului privat care denigrează de foarte multe ori pe foarte mulți salariați din funcțiile esențiale ale CFR Călători de la Comercial și de la Tracțiune pentru că îi consideră hoți și pe FSTFR apărătoare de hoți etc.
    Domnul Johnyro și încă ceva Managerul Privat de la SNTFC,,CFR Călători,,SA-domnul Valentin Dorobanțu nu are încredere în FSTFR, dar ce este cel mai important este că FSTFR nu a avut niciodată încredere în Managerul Privat de la SNTFC,,CFR Călători,,SA-domnul Valentin Dorobanțu și în prezent este și foarte dezamăgită de Managerul Privat de la SNTFC,,CFR Călători,,SA-domnul Valentin Dorobanțu și din această cauză FSTFR înțelege foarte bine nemulțumirile în continuă creștere a membrilor săi de sindicat și a celorlalți salariați ai SNTFC,,CFR Călători,,SA , dar cu toate acestea nu poate lua la nivel de organizație sindicală decât decizii de respectare a prevederilor legislației în vigoare din România și din această cauză LIDERII de sindicat din FSTFR sunt din ce în ce mai reținuți în a face comentarii , dar rețineți că în această săptămână au comentat majoritatea membrilor din Comitetul Director al FSTFR și alți mulți membrii din Consiliul Național de Conducere al FSTFR care au făcut apel la unitate și solidaritate între toți membrii de sindicat ai FSTFR și în acest moment sunt în perioada în care cumulează toate solicitările de la fiecare membru de sindicat în parte pentru a le pune în discuție în Ședința Consiliului Național de Conducere al FSTFR din luna noiembrie 2013 .

  7. Domnul Johnyro referitor la comentariul său : ,,dar vedeti d-le Rodrigo că mai sunt unii care vorbesc de ceva mai concret,oprirea lucrului spontan, greva,la aia nu le raspundeti măcar dar să-i mai și felicitați,, îmi multumește pentru răspuns , dar precizează că :
    – ,,nu mă multumeste , mai am Concediu Medical pîna pe 15.11.2013 , apoi trebuie sa mă prezint la locul de muncă si să semnez DCM-ul care mă asteaptă. ,, și ,, voi pleca din țară d-le Rodrigo,cum au făcut mulți alții, și chiar dacă voi cîștiga în instanță nu mă voi mai întoarce la CFR , și asta va fi și din cauza dumneavoastră d-le Rodrigo ,fiindcă în țara mea nu sunt dorit și nu sunt apărat de nimeni. ,, .
    Domnule Johnyro din comentariile tale înțeleg că nu ești membru de sindicat al FSTFR și/sau al ANSF pentru că dacă ai fi membru de sindicat al FSTFR și/sau ANSF atunci ai fi știut că la începutul lunii Noiembrie 2013 va avea loc și Consiliul Național al Alianței Naționale Sindicale Feroviare(ANSF) și Consiliul Național de Conducere al FSTFR când factorii decidenți din cele două organizații sindicale

  8. Domnul Johnyro referitor la comentariul său : ,,dar vedeti d-le Rodrigo că mai sunt unii care vorbesc de ceva mai concret,oprirea lucrului spontan, greva,la aia nu le răspundeti măcar ,dar să-i mai și felicitați,, îmi multumește pentru răspuns , dar precizează că :
    – ,,nu mă multumeste , mai am Concediu Medical pîna pe 15.11.2013 , apoi trebuie sa mă prezint la locul de muncă si să semnez DCM-ul care mă asteaptă. ,, și ,, voi pleca din țară d-le Rodrigo,cum au făcut mulți alții, și chiar dacă voi cîștiga în instanță nu mă voi mai întoarce la CFR , și asta va fi și din cauza dumneavoastră d-le Rodrigo ,fiindcă în țara mea nu sunt dorit și nu sunt apărat de nimeni. ,, .
    Domnule Johnyro din comentariile tale înțeleg că nu ești membru de sindicat al FSTFR și/sau al ANSF pentru că dacă ai fi membru de sindicat al FSTFR și/sau ANSF atunci ai fi știut că la începutul lunii Noiembrie 2013 va avea loc și Consiliul Național al Alianței Naționale Sindicale Feroviare(CN-ul ANSF) și Consiliul Național de Conducere al Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România ( CNC-ul FSTFR) când factorii decidenți din cele două organizații sindicale vor avea pe ordinea de zi toate solicitările de protest ale membrilor lor de sindicat, respectiv: pichetări, miting de protest, cum trebuie să procedeze FSTFR și/sau ANSF în cazul opririi spontane (de către salariații ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR și/sau ANSF) a activității la SNTFC CFR Călători SA sau la SNTFC,, CFR Călători,, SA împreună cu CN CF CFR SA etc.
    Dar domnule Johnyro dacă nu ești membru de sindicat al FSTFR și/sau ANSF nu înțeleg de ce este de vină Președintele FSTFR/ Președintele ANSF-Maxim Rodrigo Gabriel pentru situația în care te afli ca salariat în cadrul SNTFC,,CFR Călători,,SA și pentru că Federația Sindicală Feroviară din care faceți parte nu vă apară interesele ?

    1. -ati inteles gresit d-le Rodrigo
      – n-ati inteles ca nu-mi convine sa cistig niste drepturi salariale stipulate in CCM in instanta dupa citiva ani ,si apoi esalonate dupa inca 2-3 ani
      -n-ati inteles ca nu-mi place purtarea dumneavoastra ,,cu manusi” fata de administratie ,adica legala, in timp ce administratia foloseste impotriva noastra metode ilegale, fapt demonstrat de cistigarea drepturilor salariale restante in instanta de catre noi
      -normal era ca , pe linga cistigarea drepturilor salariale sa cistigam si despagubiri morale in valoare de 2-3 ori suma drepturilor salariale,si pedepsirea celor vinovati,retroactiv
      -in urma cu 4-5 luni impreuna cu alti colegi de la st.Buc.Griv.ne-am retras de la vechiul sindicat si am infiintat SINDICATUL NATIONAL FEROVIAR AL PERSONALULUI DIN SECTORUL COMERCIAL care s-a afiliat la FSTFR
      -personal am participat la mitingul organizat în data de 26.07.2013 în Parcul Gării de Nord la care ma asteptam sa fie mult mai multi participanti
      -asa ca nu stiu de unde ati inteles ca nu sunt membru FSTFR , oricum asta nu conteaza prea mult
      -mentionez ca sunt in a 6-sea luna de CM , ultima actiune LIVE sindicala a fost mitingul din 26.07.2013
      -din aceea data singura legatura cu FSTFR a fost prin intermediul acestui site ,si daca nu am știut că la începutul lunii Noiembrie 2013 va avea loc și s și Consiliul Național de Conducere al Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România ( CNC-ul FSTFR) când factorii decidenți din cele două organizații sindicale vor avea pe ordinea de zi toate solicitările de protest ale membrilor lor de sindicat, respectiv: pichetări, miting de protest, cum trebuie să procedeze FSTFR și/sau ANSF în cazul opririi spontane (de către salariații ce sunt membrii de sindicat ai FSTFR și/sau ANSF) a activității la SNTFC CFR Călători SA sau la SNTFC,, CFR Călători,, SA împreună cu CN CF CFR SA etc, nu cred ca am vreo vina ca n-am stiut , daca afisati pe site stiam daca n-ati afisat n-am stiut,recunosc,si nu cred ca sunt singurul care n-am stiut
      -si dupa acest Consiliul Național al Alianței Naționale Sindicale Feroviare(CN-ul ANSF) mai stam de vorba , sa dea Dumnezeu sa se rezolve ceva concret nu doar vorbe si promisiuni si felicitari de gen felicit liderul cutare , din zona cutare……
      -la cum o duce cfr-ul la ora actuala nu ar trebui sa existe felicitari sindicale,din contra sindicatul ar trebui sa actioneze in umbra , sau in ilegalitate cum facea odata PCR ,care chiar daca nu credeti dar avea metode mult mai eficiente de lupta sindicala cu administratia
      -si in incheiere ar trebui sa afisati pe acest site toti cfr-istii care au aderat la FSTFR si apoi au suferit din cauza asta diferite sanctiuni inclusiv DCM , asta asa ca pentru aducere aminte , chiar daca vor reveni peste citeva luni sau ani
      -asa sa ne ajute Dumnezeu

  9. “ROMÂNIA e o ţară jefuită e o ţară prădată!
    E o haită de lupi şi dinăuntrul ţării şi din afară care în complicitate fură tot ce se poate în România.
    Eu mă întreb cum de România mai există ? ” spunea OCTAVIAN PALER .

    Cat despre CFR CALATORI si managerul acestei societati, Dorobantu Valentin , va lasam pe voi toti sa faceti asocierea cu ceia ce scrie mai sus.

  10. Felicitări domnului Leonidas pentru comentariul : ,,Ce fac cei care la-au ales pe liderul de sindicat? Unii strîng rîndurile in jurul acestuia (putini), altii privesc neincrezatori si uneori chiar indiferenti la “răzbel” (o mare parte), iar unii se retrag in “carapace” atenti la “spiritul de conservare” (o parte mai mica). Toti ar trebui sa nu uite un lucru: daca l-au ales si liderul nu e vinzatorul drepturilor lor, au o datorie fata de el si fata de ei insasi! Ne suntem datori sa actionam prin el si alaturi de el pentru a ne asigura un trai decent, pentru a ne fi rasplatită munca, pentru recistigarea mîndriei de ceferist, pentru a nu ne rusina de meseria noastra nici in fata copiiilor nostri (prin salariile micsorate constant care le creeza neajunsuri) si nici in fata prietenilor care călătoresc cu trenul (si se intreabă dacă nu le era mai bine cu bicicleta..). Vede altcineva vreo sansa ca toate astea sa se întîmple fără implicarea sindicatului si a unor lideri corecti, alesi si sutinuti de cât mai multi dintre noi? Spera cineva ca, din marinimie apostolica, va veni vreun manager si va oferi drepturile de calatorie, coeficentii, sporurile sau conditiile de pensionare avute anterior? Eu unul sunt convins ca numai prin sindicat si prin adevaratii lideri ai acestor sindicate se poate oprii tavalugul saraciei noastre. Cu doua contiditii : 1. sa ne unim cu incredere numai in jurul liderilor “nespecialisti” cum sunt cei de la FSTF si ANSF ; 2 sa ne stringem cit mai multi si mai hotariti, discutind intre noi corect si barbateste, pentru a sustine si a apara ce sustinem! ,, .

  11. Felicitări membrilor Consiliului Național de Conducere al FSTFR ce reprezintă Zona de Nord a Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România ( FSTFR ), respectiv Vicepreședintelui FSTFR-domnul Borza Dorin care în 14.10.2013 a spus că : ,, Vom hotărâ la CNC-ul FSTFR din Noiembrie 2013 ce vom face în continuare…,, și felicitări Liderului Zonal-domnul Croitoru Tiberiu care la cele două Mitinguri de Protest organizate de FSTFR în anul 2013 a fost prezent și foarte activ cu circa 150 de membrii de sindicat de pe Zona de Nord a FSTFR la fiecare din cele două Mitinguri de protest , precum și Liderului Regional al FSTFR- domnul Pădureț Lucian ( ce este și Primvicepreședinte ANSF ) , dar și membrului Consiliului Național de Conducere al FSTFR -domnul Ceușan Dănel care în comentariile lor vorbesc despre necesara unitate a membrilor de sindicat din FSTFR, dar și despre necesara unitate a tuturor sindicatelor din Calea Ferată Română astfel încât toți membrii de sindicat să luăm parte la actiunile pe care le organizeaza sindicatele .

  12. Domnule Malamen Mihai vă asigur că voi face toate demersurile la toți factorii decidenți pentru a primi un răspuns la întrebările:
    ,, 1.) Care este motivul scoaterii dumneavoastră la recunoaștere pe secțiile Pitești și Galați în luna octombrie 2013 când aveați un program lunar afișat pentru întreaga lună octombrie 2013 în situația când Depoul de Locomotive București Călători se înregistrează cu ore suplimentare atât la mecanicii de locomotive de drum cât și la mecanicii de locomotive de manevră ?
    2. ) Știți că se invocă că pentru această situație trebuie să se mai dea trenuri de călători de la Depoul de Locomotive București Călători la alte Depouri pe motivul că Depoul de Locomotive București Călători se înregistrează cu ore suplimentare atât la mecanicii de locomotive de drum cât și la mecanicii de locomotive de manevră ?
    3.) De ce sunt la mecanicii de locomotive de manevră din Depoul de Locomotive București Călători 2200 ore suplimentare ? Știți că la manevră în Depoul de Locomotive București Călători unde sunt normați și sunt și ființă numărul necesar de mecanici de locomotivă nu au mai existat ore suplimentare până să avem Manager Privat la CFR Călători ?
    4.) Oare se dau trenuri de călători de la Depoul de Locomotive București Călători la alte Depouri pentru a avea mecanici de drum care să fie trecuți în programul de compensări de la manevră ca să poată să fie și aceștia anchetați pentru supraconsumuri de motorină sau pentru a ascunde managementul ce a dus la efectuarea de ore suplimentare la manevră în Depoul de Locomotive București Călători ? ,, .

  13. „În trecut, oamenii se jertfeau pentru țară, era ceva normal să-și dea viața pentru ea. Acum, pe zi ce trece, constat cu mâhnire că acest sentiment se diminuează. Trebuie să nu uităm că pe acest pământ nu suntem veșnici și tot ce facem trebuie făcut cu multă responsabilitate și dăruire ca să nu fim disprețuiți de generațiile viitoare” – este una din ultimele lecții ale profesorului Ion Radu, un fost deținut politic, care a îndurat 11 ani și 7 luni de exterminatoare detenție.

  14. Johnyro a propus liderilor de sindicate din Calea Ferată Română : ,, Dacă vă este frică d-lor lideri aveti o singura solutie : DEMISIA si lăsati pe altii care au curaj si care iau in calcul toate variantele pentru binele membrilor de sindicat inclusiv GREVA . ,, și a precizat : ,, sper să nu vă supărati prea rău pentru cele spuse mai sus,am cele mai bune intentii si nu le-am spus cu răutate sau special la adresa cuiva ,, .
    Felicitări domnule Johnyro pentru că ști ce vrei și pentru că faci ce gândești că trebuie să faci .

    1. -multumesc pentru raspuns d-le Rodrigo , dar nu ma multumeste , mai am CM pina pe 15.11.2013 , apoi trebuie sa ma prezint la locul de munca si sa semnez DCM-ul care ma asteapta
      -bineinteles ca urmeaza sa contest in instanta DCM -ul ,voi cistiga sigur fiindca am consultat deja un avocat , dar nici asta nu ma multumeste fiindca dureaza cel putin 1 an , si eu si familia mea in timpul asta cu ce traim?
      -cu ajutorul de somaj?
      -voi pleca din tara d-le Rodrigo,cum au facut multi altii, si chiar daca voi cistiga nu ma voi intoarce la cfr , si asta va fi si din cauza dumneavoastra , d-le Rodrigo ,fiindca in tara mea nu sunt dorit si nu sunt aparat de nimeni
      -legile nu sunt pentru noi sunt pentru ei

  15. -sper sa nu va suparati prea rau pentru cele spuse mai sus,am cele mai bune intentii si nu le-am spus cu rautate sau special la adresa cuiva

    1. Ba mă simt vizat. Dar nu am de ce să mă supăr, ai spus numai ce gândești și ce vrei să faci. Ar trebui să fie toți cei 14000-1(cel cu 10000 E) angajați la fel ca tine și atunci SNTFC-ul va redevenii ceeia ce trebuie să fie, adică un operator feroviar de călători modern.

  16. Foarte corect comentariu domnului Leonidas.asa vad si eu lucrurile.

  17. În ultimul timp am observat că tot mai multă lume și-a luat inima-n dinți și scrie pe acest site, ceea ce dovedește încă o dată (dacă mai era nevoie), că unitatea FSTFR nu este pusă în pericol (precum dorea managerul privat, care o și vedea destrămată), dimpotrivă în loc să se destrame tot mai multe sindicate aderă la această federație, la cererea propriilor membrii tot mai nemulțumiți de conducerilor federațiilor la care au fost afiliați anterior. Felicit pe toți cei care scriu pe acest site și dovedesc că nu le este frică. Cred că le-a ajuns cuțitul la os și nu sunt dispuși să mai facă compromisuri și să fie tratați ca sclavi. Dl. Dorobanțu apelează din nou la înțelegerea noastră pentru a ne eșalona drepturile în sume de 300 lei lunar pentru a salva societatea, mă întreb, oare domnia sa ce sacrificiu face pentru a salva societatea pe care o conduce????????

  18. Domnul Johnyro ai dreptate când spui în comentariul tău că ,, Domnule Rodrigo îi felicitați pe unii care vorbesc de unitate,este corect,dar vedeti că mai sunt unii care vorbesc de ceva mai concret,respectiv despre oprirea lucrului spontan,grevă etc,la aceia nu le răspundeți măcar dar sa-i mai și felicitate ,,. Cred că ar trebui să reții domnule Johnyro că întâi trebuie să dăm dovadă de unitate și de solidaritate toți membrii de sindicat ai FSTFR și ulterior în viitorul foarte apropiat prezentului și uniți și solidari toți membrii de sindicat ai FSTFR să aplicăm lozinca ,, Toți pentru unul și unul pentru toți ,, și atunci nu vom mai vorbi despre ceva mai concret și vom face ceva mai concret și sigur vor exista și felicitări și rezultate…

  19. Lucian în comentariul său afirma că : ,,Se pare că tot mai mulți salariați CFR-iști ,aderă la singura federație (FSTFR) care se mai luptă pentru drepturile membrilor săi de sindicat ce sunt salariați CFR-iști. Cu cât Managerul Privat de la CFR Călători-domnul Valentin Dorobanțu ne prigonește mai mult pe noi membrii de sindicat ai FSTFR, cu atât mai mulți salariați de la CFR Călători vin lângă noi. Dintr-o minoritate, vom ajunge cât de curând o majoritate.,, .
    Eu vă spun că de obicei la noi la Români cine sapă groapa altuia pică în ea. În concluzie vă spun să nu vă fie frică pentru că cine sapă groapa altuia pică în ea.

  20. Cum proceda un fost ministru…”comunist”, care stia ce inseamna calea ferata si ce importanta avea aceasta, respectiv respectul pentru salariatii sai…” O data pe luna, organiza o intalnire cu sotiile mecanicilor de locomotiva pentru a se interesa daca exista probleme in familie. Era un bun psiholog si nu lasa pe nimeni sa munceasca daca avea o problema personala. Era dedicat in intregime si a stiut sa nu faca jocurile in functie de culorile politice. A reusit sa faca in fiecare gara puncte medicale, care acum s-au privatizat si s-au transformat in cabinete pentru medici de familie. A facut din fonduri proprii locuinte pentru angajati, chiar daca noi locuiam in trei camere”, a mai spus dr. Rodica Waszkiewicz. “
    http://www.bzi.ro/mostenirea-uriasa-a-unui-ministru-iesean-ea-este-singura-femeie-care-l-a-cunoscut-cu-adevarat—foto-396211

    La altii se poate, la noi…caruta si “SUB MARIN” …
    http://www.ziare.com/magazin/inedit/principala-vineri-dimineata-trenuri-la-superlativ-cele-mai-rapide-din-lume-galerie-foto-1262331?utm_source=www.libertatea.ro&utm_medium=Articole-Ziare-Libertatea-HP_Trenuri%20la%20superlativ%20-%20cele%20mai%20rapide%20din%20lume%20Galerie%20foto_1262331&utm_campaign=Articole-Ziare-Libertatea

  21. FSTFR exista și va exista în continuare. FSTFR isi reprezintă membrii de sindicat in toate actiunile fată de SNTFC CFR Calatori SA și le reprezintă toate interesele membrilor săi de sindicat conform legislației în vigoare.
    CFR-istii știu că orice si oricine incearca să destrame Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR) nu face altceva decât să ne unească mai mult și nu face altceva decât să ne crească numărul membrilor de sindicat ai Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR).Consider și eu că este nevoie de solidaritate intre toti sindicalistii din SNTFC,,CFR Călători,,SA pentru că numai uniti ne vom putea impune puctul de vedere.

  22. Domnule agi’p eu care sunt pe zona de vest a FSTFR stiu cine este acel boss si in cea ce ma priveste nu m-am temut si nu ma tem de el cu toate ca am deranjat extrem de mult ca am venit la FSTFR, si a incercat de nenumarate ori sa-mi bage bete-n roate ,acel boss in prezent consilier de imagine ,va dati seama ce imagine ,ei domnilor acel boss se numeste B…… si da am auzit si eu ca are 3 capete de acuzare in dosar ,poate tu esti informat mai bine .Dar stati linistiti cu el vor urma si altii ,baietii de la timisoara nu-i iarta si bine fac .

  23. Domnule Președinte Maxim Rodrigo Gabriel vă rog să faceți toate demersurile pentru a primi un răspuns la următoarele întrebări:
    1.) Care este motivul scoaterii mele la recunoaștere pe secțiile Pitești și Galați în luna octombrie 2013 având un program lunar afișat pentru întreaga lună octombrie 2013 în situația când Depoul de Locomotive București Călători se înregistrează cu ore suplimentare atât la mecanicii de locomotive de drum cât și la mecanicii de locomotive de manevră ?
    2. ) Știți că se invocă că pentru această situație trebuie să se mai dea trenuri de călători de la Depoul de Locomotive București Călători la alte Depouri pe motivul că Depoul de Locomotive București Călători se înregistrează cu ore suplimentare atât la mecanicii de locomotive de drum cât și la mecanicii de locomotive de manevră ?
    3.) De ce sunt la mecanicii de locomotive de manevră din Depoul de Locomotive București Călători 2200 ore suplimentare ? Știți că la manevră în Depoul de Locomotive București Călători unde sunt normați și sunt și ființă numărul necesar de mecanici de locomotivă nu au mai existat ore suplimentare până să avem Manager Privat la CFR Călători ?
    4.) Oare se dau trenuri de călători de la Depoul de Locomotive București Călători la alte Depouri pentru a avea mecanici de drum care să fie trecuți în programul de compensări de la manevră ca să poată să fie și aceștia anchetați pentru supraconsumuri de motorină sau pentru a ascunde managementul ce a dus la efectuarea de ore suplimentare la manevră în Depoul de Locomotive București Călători ?

  24. Unirea sindicatelor pentru a forma o forta in recistigarea drepturilor pierdute ale ceferistilor (vindute de unii lideri) este o actiune pe cit de necesara pe atit de nedorita, atit de administratie (indiferent de care companie vorbim) cit si de liderii de virf ai sindicatelor, rasplatiti (pentru vinzare) cu functii de “specialisti” platite bine si cu bonusuri aferente. Pierderea drepturilor (cu stiinta si acordul negociatorilor transformati in specialisti) din ultimii ani a dus la neincrederea generala a salariatilor in miscarea sindicala in general si in liderii de sindicat in special. Administratiile companiilor de la calea ferata si-au atins scopul de a reduce cit mai mult cheltuielile cu “munca vie” in interesul unei asazise rentabilizari/redresari economice, dar in realitate s-au vazut ca economiile au fost “vinturate” pe contracte sau comenzi cel putin dubioase, redresarea mult trimbitata lasindu-se inca asteptata.
    Reorganizarile/restructurarile repetate, in interesul aceluiasi asazis scop al rentabilizarii, facute cu stiinta si acordul acelorasi negociatori/specialisti, au fost folosite si sunt si in continuare (mai ales) folosite pentru a scapa de oameni incomozi, de a promova “rubedenii” sau indivizi obedienti politic sau sindical, si cel mai important pentru a pastra un regim de supunere al salariatilor ramasi in sistem pentru acceptarea tuturor pierderilor de drepturi. Deci administratiile de la calea ferata au stiut sa-si “joace cartea” folosinduse cind de “prajiturica” pentru liderii/negociatori/specialisti (tot mai nesatuli si dedulciti) sau de “bici” pentru cei care au indrazinit sa comenteze sau sa ia atitudine impotriva “rentabilizarii” prin concedieri sau prin saracire a ceferistilor. Stim cu toti cite s-au pierdut, ca situatia este gestionata tot mai prost, ca singurii care platesc sunt salariatii, dar cu toate astea sunt acceptati si chiar sustinuti in continuare aceeasi lideri de “top” , negociatori semnatari si “reprezentativi”, care sunt “consultati” de administratie cind se reduce salariul prin zile de CFS impuse, prin pierderi de coeficienti de iararhizare sau de sporuri.
    De ce oare cei afectati tac si sustin asemenea lideri?
    De frica concedierilor, reorganizarilor,cercetarilor abuzive si invinuirilor inventate, pe care administratia prin diverse cozi de topor le practica tocmai la solicitarea (comanda) “amiabila” a unora dintre acesti specialisti!
    Cum sa nu dea administratia “o mina de ajutor” prietenilor lideri specialisti atunci cind dau de “greu in munca sindicala” cu vre-un “catir” de salariat?
    “Catirul” (iertata-mi fie figura de stil!) trebuie sa care samarul cit ma greu si cit mai mare, iar daca se incapatineaza vede biciul si se pune si un bolovan in samar si se taie si din ratia de fin! Unde mai gasim increderea in lideri, cind acestia primesc functii si bonusuri si mai ales “biciul” de la administratie? Nu stiu pina cind va mai merge asa, odata tot se va rupe samarul sau va muri catirul! Cine-si doreste sa moara “catirul”?
    Noroc ca printre reprezentantii administratiei se mai gasesc si MESERIASI si OAMENI DE CARACTER! Tot mai putini, ce-i drept, pe zi ce trece- si se imputineaza si mai mult daca nu au sau nu-si schimba”coloratura politica” la moda in momentul respectiv! Cum sa se uneasca sindicatele daca liderii de “top” fac totul tocmai impotriva acestui deziderat? Cind se gaseste cite un lider care nu uita ca el exista tocmai datorita “catirilor”, au grija “specialistii” sa gaseasca tot felul de metode de a porni “razbelul” iar administratia e incintata sa dea o mina de ajutor, mai ales cind acesta demonstreaza hibele “manegementului profesionist”! Cind acesta nu sa lasa cumparat cu “fonctii si onoruri” atunci administratia “stringe surubul”, doar l-o ingenunchea!
    Ce fac cei care la-au ales pe acest lider? Unii string rindurile in jurul acestuia (putini), altii privesc neincrezatori si uneori chiar indiferenti la “razbel” (o mare parte), iar unii se retrag in “carapace” atenti la “spiritul de conservare” (o parte mai mica). Toti ar trebui sa nu uite un lucru: daca l-au ales si liderul nu e vinzatorul drepturilor lor, au o datorie fata de el si fata de ei insasi! Ne suntem datori sa actionam prin el si alaturi de el pentru a ne asigura un trai decent, pentru a ne fi rasplatita munca, pentru recistigarea mindriei de ceferist, pentru a nu ne rusina de meseria noastra nici in fata copiiilor nostri (prin salariile micsorate constant care le creeza neajunsuri) si nici in fata prietenilor care calatoresc cu trenul (si se intreaba daca nu le era mai bine cu bicicleta..). Vede altcineva vreo sansa ca toate astea sa se intimple fara implicarea sindicatului si a unor lideri corecti, alesi si sutinuti de cit mai multi dintre noi? Spera cineva ca, din marinimie apostolica, va veni vreun manager si va oferi drepturile de calatorie, coeficentii, sporurile sau conditiile de pensionare avute anterior? Eu unul sunt convins ca numai prin sindicat si prin adevaratii lideri ai acestor sindicate se poate oprii tavalugul saraciei noastre. Cu doua contiditii : 1. sa ne unim cu incredere numai in jurul liderilor “nespecialisti” cum sunt cei de la FSTF si ANSF ; 2 sa ne stringem cit mai multi si mai hotariti, discutind intre noi corect si barbateste, pentru a sustine si a apara ce sustinem!
    Timpul trece, negocierile se apropie, “catirii” trebuie sa-si “scuture coama si colbul” pentru a arata ca de fapt ereau “roibi pur-singe”!…iar pentru “bici” …avem “copite potcovite in otel”!

    1. Bun comentariul. Îmi place și subscriu în totalitate la cele scrise.
      La mai multe d-le Leonidas.

    2. Capul plecat de frica sau interese meschine nu ofera garantia ca scapi de decimare, dar ofera certitudinea ca se va trai din rau in mai rau! Dreptate are Leonidas cind zice lucrurilor pe nume, daca n-ar fi fost vinzatorii de drepturi n-am fi ajuns aici. Continuarea drumului alaturi si condusi de asemenea indivizi nu va face decit rau. Lupul isi schimba parul , nu si naravul! Cei care sustin asemenea caractere nu au dreptul sa se vaite sau sa comenteze de starea in care ne aflam! Corect Leonidas!

  25. Domnilor colegi de la revizia de vagoane Constanța și Ploiești, nu vă lăsați impresionați de mizerile care vi le face acest (pentru moment) manager privat. Asta știe, asta face. Pentru că nu știe să conducă o societate ca SNTFC-ul, se ocupă numai cu presiuni asupra salariaților care își văd de treabă corect , își văd de servici( ca să-și ieie el cei 10000 Euro lunar) și mai ales a membrilor de sindicat ai FSTFR. Așa că nu sunteți singuri domnilor, mecanicilor de locomotivă le face asemeni vouă, de când a fost numit ca manger privat(10000).
    Întrebarea zilei este: cît are să se mai joace cu „focul” acest manager privat?
    Se pare că tot mai mulți salariați ,aderă la singura federație(FSTFR) care se mai luptă pentru drepturile membrilor de sindicat. Cu cât managerul privat ne prigonește mai mult, cu atât mai mulți salariați vin lângă noi. Dintr-o minoritate, v-om ajunge cât de curând o majoritate.

  26. Felicitări membrilor Comitetului Director al FSTFR ce reprezintă Zona de Sud a Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România ( FSTFR ), respectiv Vicepreședintelui FSTFR-domnul Manolescu Paul și Liderului Zonal-domnul Pavăl Marian, precum și Secretarului General al FSTFR- domnul Marinescu Ștefan , dar și Secretarului General al SDLBC -domnul Ilea Mircea care în comentariile lor din 17.10.2013 vorbesc despre necesara unitate a membrilor de sindicat din FSTFR, dar și despre necesara unitate a tuturor sindicatelor din Calea Ferată Română astfel încât toți membrii de sindicat să luăm parte la actiunile pe care le organizeaza sindicatele .
    Ramane valabila propunerea Zonei de Sud a FSTFR catre toate sindicatele de la CFR Calatori care vor sa fie reprezentate cu demnitate pentru recastigarea drepturilor pierdute sa vina sub ANSF sau sa se afilieze la FSTFR pentru ca acesta este viitorul miscarii sindicale din transporturi.

    1. -ii felicitati pe unii care vorbesc de unitate,corect,dar vedeti ca mai sunt unii care vorbesc de ceva mai concret,oprirea lucrului,greva,la aia nu le raspundeti macar dar sa-i mai felicitati

      1. johnyro, ca salariat al SNTFC-ului sunt de acord cu încetarea lucrului voluntară, pentru că mi-a ajuns cuțitul la os(iar acum îl mai și rotește), dar ca lider nu pot fi de acord cu tine, pentru că aș încălca legea și… . Probabil aceleași motive le au și alții de nu-ți răspund.

        1. -din cauza asta o ducem prost :,,ca salariat al SNTFC-ului sunt de acord cu încetarea lucrului voluntară, pentru că mi-a ajuns cuțitul la os(iar acum îl mai și rotește), dar ca lider nu pot fi de acord cu tine, pentru că aș încălca legea și… .”
          -….si probabil vei fi concediat d-le lider
          -asa gindesc toti liderii de sindicat din ziua de azi
          -si din cauza lor o ducem noi rau,astia care nu sintem lideri ci simpli membri de sindicat platitori de cotizatii
          -nu ma incalzeste cu nimic faptul ca am cistigat in instanta drepturile salariale de acum nu stiu citi ani si urmeaza sa le incasez esalonat peste nu siu citi ani
          -si din cauza ca nu am acceptat plata esalonata , si ca m-am retras de la vechiul sindicat , am DCM-ul pe masa cind ma intorc din CM in care am intrat tot din cauza administratiei si a onoratilor lideri de sindicat care prefera varianta legala si lejera si nu varianta urgenta si normala , incetarea lucrului si recistigarea tuturor drepturilor luate abuziv de administratie
          -daca va e frica d-lor lideri aveti o singura solutie : DEMISIA si lasati pe altii care au curaj si care iau in calcul toate variantele pentru binele membrilor de sindicat iclusiv GREVA
          -aveti un exemplu de lider de sindicat care nu i-a fost teama Virgil Săhleanu
          -daca la cfr ar fi existat un singur Virgil Săhleanu nu mai eram in situatia de astazi
          -va rog sa raspunde-ti d-lor lideri
          -si inca ceva , eu cred ca nu dorobantu e de vina , ci voi liderii pentru ca sinteti slabi

          -daca la cfr ar fi existat macar un singur Virgil Săhleanu

  27. Vreau să vă anunț că pe zi ce trece Managerul Privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA -domnul Valentin Dorobanțu mă uimește cât de mult se preocupă de mine și câtă atenție îmi acordă.Dau două exemple:
    1) Îmi trimite un înscris că dacă nu sunt convigător îmi face plângere penală dar se pare că am fost convigător;
    2)Azi am primit o Întâmpinare a SNTFC CFR Călători SA la Recursul declarat de FSTFR împotriva unei Sentințe Civile în care SNTFC CFR Călători SA referitor la FSTFR și la reprezentantul legal al acestei organizații sindicale- Maxim Rodrigo Gabriel, preciza că : ,, De altfel, având în vedere că reprezentantul recurentei semnatară a prezentei cereri de recurs, este licentiată în drept, …., rugăm instanta să facă aplicarea prevederilor art. 108 alin. (1) lit. a) din Codul de Procedură Civilă și să dispună sancționarea recurentei cu amendă. ,, .
    Văzând cât timp are pentru mine întreb și eu : Domnule Valentin Dorobanțu -Manager Privat al SNTFC,,CFR Călători,,SA considerați că vă ocupați de SNTFC,,CFR Călători,,SA în așa fel încât și salariații SNTFC,,CFR Călători,,SA să creadă că de când sunteți la conducerea SNTFC,,CFR Călători,,SA și până în prezent ați făcut ceva și pentru înbunătățirea situației financiare atât a SNTFC CFR Călători SA cât și a lor ?

  28. FSTFR exista,lucreaza,isi reprezinta membrii de sindicat in toate actiunile fata de CFR Calatori.Poate unii nu ne vor, le incurcam socotelile,dar in asta sta puterea FSTFR in UNITATE, in sustinerea membrilor de sindicat a conducerii Federatiei. Vin cu propunerea catre toate sindicatele de la CFR Calatori care vor sa fie reprezentate cu demnitate pentru recastigarea drepturilor pierdute sa vina sub ANFS sau sa se afilieze la FSTFR. Acesta este viitorul miscarii sindicale din transporturi.

  29. Este foarte bine,ca au inceput oamenii sa vada ca totusi FSTFR exista si mai ales rezista tuturor nedreptatilor.Dragilor CFR-isti orice si oricine incearca sa ne destrame,nu face altceva decat sa ne uneasca mai multsi sa ne aparam LIDERUL MAXIM RODRIGO,pentru noi este mai important sa ne recastigam drepturile si demnitatea si nu putem altfel decat sa fim uniti.

  30. Trecem printr-o perioada foarte grea, perioada care sper sa se termine cat mai repede cu un succes al salariatilor membrii de sindicat ai FSTFR. Tot ceea ce sa intamplat anul acesta ne arata ca daca nu suntem uniti nu reusim sa ne aparam drepturile castigate de inaintasii nostrii. Politica actuala este de a dezimforma salariatii cu privire la lupta sindicala dusa de FSTFR. Da domnilor colegi FSTFR exista, se lupta pentru drepturile membrilor sai de sindicat si in curand va deveni o forta care va trebui luata in seama dar numai cu ajutorul dumneavoastra si impreuna cu dumneavoastra. Nu mai plecati urechea la tot ceea ce se incearca sa vi se spuna referitor la FSTFR ( ca nu mai are reprezentivitate, ca nu mai apara membrii sai de sindicat, ca in curand nu va mai exista). Salariati ai SNTFC ,,CFR CALATORI” S.A. indiferent de ramura unde va desfasurati activitatea, haideti sa ne unim intr-o singura federatie care sa poata sa ne apere drepturile si sa ne recastige demnitatea pierduta in ultimul timp. FSTFR incearca sa tina piept tuturor presiunilor, dar cu cat suntem mai multi in aceasta federatie cu atat sansele de victorie sunt mai mari. Glasul rotilor de tren trebuie sa dainuie in viitor.

    1. Da Domnule Mircea, trecem printr-o perioada grea, dar sa vezi prin ce perioada trec altii…Se zvoneste ca un mare boss de la un anumit sindicat feroviar din partea de vest a tarii a fost invitat la DNA spre a i se aduce la cunostiinta cele cinci capete de acuzare din propriul dosar dobandit cu multa truda. Gurile rele mai spun ca bossul trebuia la ora actuala sa se plimbe printr-un cunoscut parc din vestul tarii cu nepotul de mana, pe cand el o sa se plimbe pe la Rahova prima data (ca-i de tranzit) si dupa condamnare pe la Jilava (cica-i finala) cu un alt cunoscut sindicalist (nu se stie daca de mana, sa nu fim carcotasi).Ei bossu-le, spune lumea, de ce nu te-ai retras tu odata cu bunul tau preten fost sef serviciu cand a fost momentul? Mai erau niste diurne de mancat? Aceasta stire poate fi considerata un pamflet si orice asemanare cu persoanele si faptele reale este pur intamplatoare.. inafara de Rahova si Jilava care sunt foarte reale.

Share:

Alte articole