CADOUL CONDUCERII CFR CALATORI LA SFARSIT DE AN = REDUCEREA SALARIULUI PE ULTIMELE TREI LUNI!!!

Managerul Privat/Directorul General al SNTFC CFR Călători SA – domnul Valentin Dorobanțu nu dă importanță majorității mecanicilor de locomotivă și automotor,  a multor șefi de tren , conductori de bilete, revizori tehnici de vagoane , salariați TESA etc., și credem că sunt nesemnificativi pentru dânsul și  Societate, în condițiile în care nu a consultat FSTFR, organizația sindicală care îi reprezintă!!!!! Astfel pe lunile octombrie, noiembrie si decembrie 2013,  conform actului înaintat in teritoriu, programul de lucru al salariaților se va reduce cu o zi pentru fiecare lună din intervalul 01.10.2013 – 31.12.2013 cu reducerea corespunzătoare a salariului.

SHARE

334 Responses

  1. Situatie asemanatoare cu cea de la ReviziaConstanta , este si la Revizia de Vagoane Ploiesti Sud, unde dupa ce am fost reincadrati dupa hotararea judecatoreasca ,si am lucrat 2 luni la tura, am fost dati la program de zi, pentru ca suntem membri ai FSTFR.
    Asta a fost dispozitia data de Conducerea SNTFC CALATORI SA. , in urma sasizarii ( INVIDIEI) liderului de la Sindicatul Ramurii Vagoane care sa dus cu jalba’n protap la sefii FSTRV, si cu totii la Manager.

  2. Nu ma prea pricep la pshihologia umana, nu am facut studii in domeniu,
    dar asta nu ma opreste sa ma intreb ce-o fi-n sufletul si-n mintea unora? Ne indeamna niste caserite sa facem greva, fie ia si spontana, sustinand ca noi (mecanici de locomotiva) suntem singuri care mai putem face ceva la CFR Calatori, ca sindicatul lor nu ia nicio masura si nu face nimic. “Bine, am zis, facem greve si spontane si nespontane dar cu sustinerea cum ramane?. Veniti cu noi, lasati sindicatul care nu va mai reprezinta si faceti adeziune la FSTF”. Raspunsul lor scurt si la subiect “nu putem, ne ameninta ca ne dau afara, sau ne gasesc ei ceva….”.
    Daca nu cunosteam niste cazuri in care, cateva caserite si cativa sefi de tren si-au depus adeziunile la alt sindicat, iar dupa doua zile si le-au retras datorita unor presiuni, atunci ma miram de raspuns.
    Dar altfel m-as gamdi- ce bine este sa scoti castanele din foc cu mana altuia! Ce ma mira foarte tare este faptul ca si membrilor de sindicat angajati ai CFR Calatori care fac parte din FNFMC si FML li sa redus programul de lucrru cu o zi pentru fiecare luna si reducerea corespunzatoare a salariului, ei fiind totusi de acord cu aceasta masura? Sau ne-am gasit numai noi de la FSTF sa facem galagie si sa nu fim de acord cu aceasta SOLUTIE, chit ca managerul privat o sa ne multumeasca frumos prin ianuarie?. Ca oricum din februarie o sa o repete SOLUTIA, ca tine.

  3. Domnilor colegi si Liderul Zonal de Sud este intrutotul deacord cu colegi din celelalte zone numai”” UNIREA”” tuturor sindicatelor in FSTF. Daca ceilalti lideri vor intelege ca numai impreuna vom reusi .Neau umilit destul !!Neau batjocorit cum li sa dictat,Neau redus salarile ,Neau luat toate drepturile. Dar un singur drept nu poate sa nil ia DREPTUL DE A FI UNITII iar conducerea FSTF le vom face un cadou de sarbatori celor de la SNTFC, din partea menbrilor de sindicat.Pe aceasta cale tin sa le aduc salutarii tuturor utilizatorilor acestui site si colegilor din FSTF iar cuvintul de incheiere este”” UNITATE””.

  4. De când am devenit membru de sindicat al FSTFR ,conducerea REVIZIEI VAGOANE CONSTANȚA CĂLĂTORI face presiuni asupra mea și sunt puș și eu să fac cumul de funcții neplătite și sunt schimbat din programul de lucru lunar în aceeași lună de mai multe ori.
    PTE-ul Stației Constanța Oraș este făcut astfel încât să contravină Instrucției nr. 250, de exemplu: legarea și dezlegarea la și de la tren es face prin dispoziție de revizorul ethnic de vagoane , deși există manevrant de pilotare, alt exemplu este obligația de a pune dispozitiv suplimentar de frânare la ultimul vagon , deși stația Constanța nu este stație cu linii înfundate, alt exemplu este cel prin care poarta de acces a personalului muncitor în unitate este închisă și sudată, salariații intrând în incinta unității pe liniile Căii Ferate dând astfel posibilitatea apariției diverselor accidente etc.

  5. De când am devenit membru de sindicat al FSTFR ,conducerea REVIZIEI VAGOANE CONSTANȚA CĂLĂTORI face presiuni asupra mea și îmi fracționează concediul de odihnă, îmi anulează liberele pe motiv de lipsă personal fără a mă înregistra cu ore suplimentare, iar când sunt în concediul de odihnă mă cheamă sâmbăta și duminica la serviciu fracționându-mi din nou concediul de odihnă, motivând că colegii care au executat silit societatea pentru drepturile salariale castigate în instantă definitive și irevocabil, nu au dreptul să lucreze sâmbăta și duminica și astfel în decembrie 2013 noi vom lucre toate sărbătorile legale și toate sâmbetele și duminicile și nu înțeleg de ce suntem noi vinovați că alți colegi ai noștrii au făcut executare silită. Concluzia este că și noi trebuie să executăm silit ca să fim și noi liberi sâmbăta și duminica și de sărbători legale.

  6. De când am devenit membru de sindicat al FSTFR ,conducerea REVIZIEI VAGOANE CONSTANȚA CĂLĂTORI face presiuni asupra mea și mă obligă să fac patru funcții, astfel : responsabil de tură fără a fi plătit pentru aceasta, CTC salubrizare vagoane , interior predare și primire vagoane și repararea lor la interior fără a fi plătit pentru aceasta și siguranța circulației la roată-funcția de revizor tehnic vagoane și în plus mă plimbă de la un loc de muncă la altul fără motiv. Precizez că nu ne plătește pentru cumulul de funcții, dar sancțiunile disciplinare le dau și pentru serviciul efectuat pe funcțiile care nu ne plătesc.

  7. De când am devenit membru de sindicat al FSTFR ,conducerea REVIZIEI VAGOANE CONSTANȚA CĂLĂTORI face presiuni asupra mea să semnez în alb o Convenție prin care sunt de accord să mi se plătească drepturile salariale castigate în instant eșalonat așa cum vrea administrația. De asemenea la noi revizorii tehnici de vagoane ni s-a dat pe scris să luăm în primire locomotivele și automotoarele să le păzim și să răspundem de cantitatea de motorină și să citim ICL-ul de la acestea etc.

  8. De când am devenit membru de sindicat al FSTFR, atât eu cât și colegii mei ce au devenit și ei membrii de sindicat ai FSTFR, conducerea REVIZIEI VAGOANE CONSTANȚA CĂLĂTORI face presiuni asupra noastră schimbându-ne turele de serviciu fără motiv și la fel ne schimbă locul de muncă fără motiv întemeiat.

  9. Felicitări celor doi membrii ai Comitetului Director al FSTFR ce reprezintă Zona de Vest a Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România ( FSTFR ), respectiv Vicepreședintelui FSTFR-domnul Popa Constantin și Liderului Zonal-domnul Proca Aurelian care în comentariile lor din 16.10.2013 vorbesc despre necesara unitate a membrilor de sindicat din FSTFR, dar și despre necesara unitate a tuturor sindicatelor din Calea Ferată Română astfel încât toți membrii de sindicat să luăm parte la actiunile pe care le organizeaza sindicatele și care precizează că ,, Unde sunt multi puterea creste, uniti si cu vointa putem misca si muntii din loc ,doar asa ne putem castiga drepturile pierdute si respectul de mecanic de locomotiva,idm,sef tren ,revizor….. avute candva ,nu noi suntem cei care trebuie să stăm cu capul plecat, nu noi cei care muncim cu credintă ,nu … noi trebuie să fim cei respectati . ,, .
    Felicitări celor doi membrii ai Comitetului Director al FSTFR ce reprezintă Zona de Vest a FSTFR pentru rugămintea adresată membrilor de sindicat ai FSTFR de a întreprinde diverse acțiuni sindicale care să dea credibilitate din nou sindicatelor din Calea Ferată Română și pentru precizarea că : ,,Este nevoie de solidaritate intre toti sindicalistii SNTFC CFR Călători SA pentru că numai uniti ne vom putea impune puctul de vedere.Nu dorim decât să fim lăsați să muncim decent si să fim platiti decent.
    Aștept și reprezentanții celorlalte Zone ale FSTFR din Comitetul Director al FSTFR să preia exemplul reprezentanților Zonei de Est și să comenteze pe site-ul https://www.fstf.ro în aceeași zi: Vicepreședintele și Liderul Zonal și împreună să transmită mesajele membrilor lor de sindicat pe care aceștia doresc a fi transmise mai departe .

  10. Se vorbește prin Depoul de Locomotive București Călători că Mecanicul de locomotivă Malamen Mihai pentru că a refuzat să devină membru de sindicat al altui sindicat ce nu face parte din FSTFR, va fi scos din noiembrie 2013 la recunoaștere pe alte secții de circulație decât cele pe care efectuează serviciu în prezent.
    Mor de ciudă unii că SDLBC și FSTFR sunt din ce în ce mai puternice ca organizații sindicale și că membrii lor de sindicat sunt ca număr în creștere deși acest fapt nu este pe placul la unii care fac tot ce le stă în putere să se amestece în organizarea și funcționarea acestor două puternice organizații sindicale … Le transmit pe această cale că nimeni nu va reuși să ne sperie membrii de sindicat , ci din contra prin acțiunile lor îi va uni și mai mult…

  11. Este nevoie de solidaritate intre toti sindicalisti ai SNTFC ,numai uniti ne vom putea impune puctul de vedere.Nu dorim decat sa fim lasati sa muncim decent si sa fim platiti decent.Daca astazi sar renunta la orgolii personale maine sigur ne-ar fi mai bine.Fiti mai aproape de lideri,incercati sa intelegeti ca sindicatele nu sunt persoane (1,2..3)ci un intreg care se formeaza foarte greu si se destrama foarte usor.Si este demn de retinut ca ,,CINE A TRADAT O DATA VA TRADA SI A DOUA OARA” . IMPREUNA VOM INVINGE

  12. Da domnule Stefan Ion dar haideti sa le zicem pe nume ”oameni gen…..”(daca pot fi numiti oameni).. S….,M….,P….,M….,F…. toti cei care au folosit sindicatul in interes personal.

  13. Pana nu scapam de acesti inpostori care cu ajutorul conduceri CFR au ajuns in postura de lideri si au facut cam ce a vrut cu lupta sindicala, oameni gen …..,……,…….. si alti care de grija menbrilor de sindicat nu mai stiu numarul banilor din conturi si numarul vilelor,trebuie sa o spunem aceste functii sunt privite ca niste uriase surse de venit ,functii care daca sti sa te aliezi cu cine trebuie ai sanse mari sa intri in politica mare si apoi sa te ti nas pe sus. De aceia suntem unde suntem ca lideri alesi de noi sa ne apere drepturile au facut pact cu DIAVOLUL ,de aceia acum mai mult ca niciodata cand in sfarsit am reusit ca FSTF sa aiba la varf o echipa care incearca sa darame acest mit si incearca cu puterile pe care le are sa-si apere menbri de sindicat, si vreau sa-i propun domnului presedinte Rodrigo sa incerce o afiliere cu toti transportatori ,RATB,METROU ,SINDICATUL SOFERILOR ,si crearea unei Aliante Nationale a FSTF numai asa putem scapa de lideri conpromisi care la drept vorbind practica un joc de putere,adica a venit FSTF sa le ia lor prajitura de la gura.

    1. Punct ochit, punct lovit. Î-mi place d-le Ștefan.

  14. Unde-s multi puterea creste, uniti si cu vointa putem misca si muntii din loc ,doar asa ne putem castiga drepturile pierdute si respectul de mecanic de locomotiva,idm,sef tren ,revizor….. avute candva ,nu noi suntem cei care trebe sa stam cu capul plecat, nu noi cei care muncim cu credinta ,nu … noi trebe sa fim cei respectati Datorita unor lideri corupti si aserviti administratiei miscarea sindicala a pierdut mult increderea membrilor de sindicat ,FSTFR si ANSF doreste sa readuca increderea in sindicat si liderii care reprezinta membrii de sindicat ,insa pentru a putea castiga aceasta lupta care nu va fi deloc usoara trbuie sa fim uniti si cat mai multi. Inca nu este tarziu sa putem schimba soarta CFR Calatori,sa schimbam soarta noastra a familiilor noastre ,viitorul copiilor nostri ,dar asta implica curaj ,vointa si incredere in cei care ne reprezinta si cel mai important unitate in aceasta lupta sindicala .FSTFR si ANSF lupta pentru drepturile tuturor membrilor de sindicat .

  15. Sindicatele trebuie să se alieze pentru ca salariatii să nu lupte unii impotriva altora, ci să lupte împreună pentru un salariu decent la Calea Ferată Română ,fără reduceri de norme lunare , fără salarii lunare reduse și pentru a nu se mai anula trenuri de călători ale CFR Călători din pachetul minim social anual.

  16. Reducerea normei lunare și corespunzător a salariului lunar 8 luni din cele 12 luni ale anului 2013 la personalul de Tracțiune de la CFR Călători – Depoul de Locomotive București Călători consider și eu că nu se justifică și că este abuzivă.

  17. Felicitări celor doi membrii ai Comitetului Director al FSTFR ce reprezintă Zona de Est a Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România ( FSTFR ), respectiv Vicepreședintelui FSTFR-domnul Liviu Grab și Liderului Zonal-domnul Zăbavă Dumitru care în comentariile lor din 15.10.2013 vorbesc despre necesara unitate a membrilor de sindicat din FSTFR, dar și despre necesara unitate a tuturor sindicatelor din Calea Ferată Română astfel încât toți membrii de sindicat să luăm parte la actiunile pe care le organizeaza sindicatele învățând de la colegii nostrii de la METROU pentru că din pozitia de spectatori nu realizam nimic.
    Felicitări celor doi membrii ai Comitetului Director al FSTFR ce reprezintă Zona de Est a FSTFR pentru rugămintea adresată membrilor de sindicat ai FSTFR de a întreprinde diverse acțiuni sindicale care să dea credibilitate din nou sindicatelor din Calea Ferată Română și la rugămintea adresată cititorilor site-ului http://www.fstf.ro ca pe acest site să comenteze cât mai mulți și cu solicitarea de a argumenta afirmațiile pe care le fac în comentarii , cu respectarea legislației în vigoare și sub o formă cât mai civilizată pentru a avea credibilitate.
    Aștept și reprezentanții celorlalte Zone ale FSTFR din Comitetul Director al FSTFR să preia exemplul reprezentanților Zonei de Est și să comenteze pe site-ul http://www.fstf.ro în aceeași zi: Vicepreședintele și Liderul Zonal și împreună să transmită mesajele membrilor lor de sindicat pe care aceștia doresc a fi transmise mai departe .

    1. Pentru a avea credibilitate, cum spune d-l Zăbavă( Liderului Zonal), trebuie să fac ce..? să laud actuala administrație? să mă aplec până la pământ? Vă rog dezvoltați, acest cuvânt „CREDIBILITATE”.
      Adică, dacă î-mi spun „of-urile”, frustrările, necazurile, ce țin de meseria asta frumoasă( de care managerul proivat î-și bate joc), înseamnă că mint? înseamnă că nu sunt credibil? Apăi atunci… .

  18. Sindicatele dezbinate, salariatii lupta unii impotriva altora… Cum vrem sa avem castig de cauza pentru negocierea unui venit decent, cand noi luptam unii impotriva altora?… Daca inaintea intereselor salariatilor primeaza orgoliile si interesele noastre personale, cei multi vom avea de pierdut. Daca nu vom fi uniti in miscarea sindicala, nu vom sprijini liderii pe care i-am ales (NU SA STAM PE LA COLTURI SI SA BARFIM) astfel sa luam parte la actiunile pe care le organizeaza (vezi colegii nostrii de la METROU)… din pozitia de spectator nu realizam nimic. Prietenii stiu de ce!!!!

  19. Referitor la reducerea normei lunare și corespunzător a salariului lunar 8 luni din cele 12 luni ale anului 2013 la personalul de Tracțiune de la CFR Călători consider și eu că nu se justifică și că este abuzivă. Nu-mi explic de ce la acordarea micșorării normei lunare și corespunzător a salariului lunar pe perioada octombrie-decembrie 2013 nu a fost consultată de către SNTFC,,CFR Călători,,SA și Alianța Națională Sindicală Feroviară ce este o organizație sindicală reprezentativă.

  20. Consider că este necesară unitatea sindicală în jurul FSTFR . Orice material scris pe care sindicatele afiliate la FSTFR îl fac pentru informarea FSTFR trebuie să fie bine argumentat și cu respectarea legislației în vigoare pentru a avea credibilitate. Același aspect consider că este valabil și pentru cei ce scriu pe site-ul http://www.fstf.ro.

  21. Conduceri C.F.R. ii lpace sa fie pupata in fund , de aceia incearca eliminarea FSTF sa ramana pe piata numai lingai si pupincuristi.Arunca pe piata tot felul de dezinformari ,infiintarea de noi sindicate favorizate de conducere,tot felu de ordine verbale catre conducerile de subunitati de sanctionare a personalului( din aceasta cauza a demisionat unul din profesionisti C.F. care stia ce inseamna mecanicul de locomotiva) incearca crearea unei dictaturi pentru a avea slugi credincioase.

  22. Domnule Podina Cristian trebuie să fi aflat că asistăm acum la o campanie de dezinformare fără precedent făcută în teritoriu despre FSTFR despre care s-a ajuns până la a se afirma că nu mai există nici Președintele FSTFR-Maxim Rodrigo Gabriel etc.
    Vă precizez pe această cale că Președintele FSTFR-Maxim Rodrigo Gabriel există și că FSTFR se dezvoltă devenind pe zi ce trece o organizație sindicală din ce în ce mai puternică.

    1. da bine ,poi e normal urmeaza negocierea c.c .m si nu vor sa negocieze . totusi o nelamurire la art 52 alin3) In cazul reducerii temporare a activitatii, pentru motive economice, tehnologice, structurale sau similare, pe perioade care depasesc 30 de zile lucratoare, angajatorul va avea posibilitatea reducerii programului de lucru de la 5 zile la 4 zile pe saptamana, cu reducerea corespunzatoare a salariului, pana la remedierea situatiei care a cauzat reducerea programului, dupa consultarea prealabila a sindicatului reprezentativ de la nivelul unitatii sau a reprezentantilor salariatilor, dupa caz. UNDE ESTE REDUCEREA TEMPORARA,,????ca muncim tot atita iar S.C.I.M se da in ziua libera o fiecarui angajat si se fac ore suplimentare.care dupa c.c,m art42 alin 8 in urmatoarele 60 de zile calendaristice daca nu se pot compensa cu tim p liber ar trebui platite de ce nu se intimpla acest lucru?d-n rodrigo nu se poate face nimic??? stam si ne plingem ??? unde sa ne adresam??//la cine ??/

      1. eu astazi 28 10 2013 am depus o cerere catre conducere in care solicit plata orelor suplimentare ca au trecut cele 60 de zile ,da am facut-o din proprie initiativa fara o indrumare un sprijin ,acuma sa vedem ,urmarile .poate ar trebui si altii sa faca la fel nu stiu daca am facut bine ………

        1. La ITM. După câte știu eu deja s-a și făcut act către ITM, de către ANSF.

  23. Lămuriri pentru Domnul Podina Cristian: La începutul anului 2013 FSTFR făcea parte din cele două Alianțe Sindicale Feroviare cu reprezentativitate la nivel de Sector de activitate Terestru și Servicii Conexe și cu drept de negociere a CCM la nivel de SNTFC,,CFR Călători,,SA , CN CF ,,CFR,, SA și SNTFM,,CFR Marfă,,SA.
    Datorită faptului că FSTFR este o voce critică la adresa Conducerilor din Calea Ferată Română, SNTFC,,CFR Călători ,,SA a introdus Recurs la REPREZENTATIVITATEA ALIANȚEI NAȚIONALE SINDICALE FEROVIARE (ANSF) , RECURS CE I-A FOST RESPINS DE CURTEA DE APEL BUCUREȘTI și deci ANSF are reprezentativitate în continuare.
    Președintele ANSF-Maxim Rodrigo Gabriel își reprezintă în continuare membrii de sindicat ai ALIANȚEI NAȚIONALE SINDICALE FEROVIARE (ANSF). Trebuie reținut că FSTFR era afiliată și la Alianța Federaților Tehnice Feroviare (AFTF) unde era afiliată și FMLR și la solicitarea FMLR de a exclude FSTFR din această AFTF, în 26 iunie 2013 , FSTFR a fost exclusă considerăm noi illegal din AFTF, fapt pentru care FSTFR a acționat AFTF în instantă și urmează judecata care va stabili dacă suntem reprezentativi și cu AFTF sau dacă rămânem reprezentativi numai prin ANSF.

  24. Deci suntem in continuare reprezentati de dv nu? Că nu înteleg? La noi s-a afișat la Satu Mare un act de la Guvern semnat cred de domnul Buică(Ministru Secretar de Stat) că nu ne puteti reprezenta.

  25. Este evident că există Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF) şi nu ştiu cine poate să nu țină cont de această organizație sindicală reprezentativă . După părerea mea FEDERAȚIA SINDICATELOR TRANSPORTATORILOR FEROVIARI DIN ROMÂNIA(FSTFR) are un rol foarte interesant în Alianța Națională Sindicală Feroviară (ANSF).
    Managerul Privat/Directorul General al SNTFC CFR Călători SA – domnul Valentin Dorobanțu va da până la urmă importanța cuvenită majorității mecanicilor de locomotivă și automotor, a multor șefi de tren , conductori de bilete, revizori tehnici de vagoane , salariați TESA etc. ce sunt membrii de sindicat ai ANSF. Până atunci FSTFR și ANSF vor tine legătura cu toți factorii decizionali din România , precum și cu Presa și Televiziunile …

  26. TRAIASCA PRIVATIZAREA CFR MARFA ….E ..MARFA !!!!!!ROMANIA TE IUBESC

  27. Nici eu nu pot gândi că cineva a putut dispune la mecanicii de locomotivă și automotor de călători reducerea normei de lucru lunară deși aceștia și-au depășit norma redusă și s-au înregistrat cu ore suplimentare ? Mai mult pentru perioada octombrie -decembrie 2013 ANSF ( FSTFR din cadrul ANSF) nu a fost consultată. Vom hotărâ la CNC-ul FSTFR din Noiembrie 2013 ce vom face în continuare…

  28. Poate gândi cineva că atunci când se dă la mecanicii de locomotivă și automotor de călători reducerea normei de lucru lunară aceștia își depășesc norma redusă și se înregistrează cu ore suplimentare ?
    ,, Managerul Privat/Directorul General al SNTFC CFR Călători SA – domnul Valentin Dorobanțu nu dă importanță majorității mecanicilor de locomotivă și automotor, a multor șefi de tren , conductori de bilete, revizori tehnici de vagoane , salariați TESA etc., și credem că sunt nesemnificativi pentru dânsul și Societate, în condițiile în care nu a consultat ANSF (sau FSTFR din cadrul ANSF), organizațiile sindicale care îi reprezintă!!!!! Deși a făcut Recurs la reprezentativitatea ANSF și a pierdut, SNTFC CFR Călători SA a continuat să nu țină cont de ANSF și să nu consulte ANSF când a dispus din nou reducerea normei lunare pentru perioada octombrie-decembrie 2013, deși știa că ANSF este reprezentativă și la nivel de SNTFC CFR Călători SA!!!!!! Astfel pe lunile octombrie, noiembrie si decembrie 2013, conform actului înaintat in teritoriu, programul de lucru al salariaților se va reduce din nou cu o zi pentru fiecare lună din intervalul 01.10.2013 – 31.12.2013 cu reducerea corespunzătoare a salariului.,, .

  29. Situația Orelor suplimentare a Mecanicilor de locomotivă și automotor de drum din Depoul de Locomotive București Călători care sunt la litera B , în lunile februarie-iunie 2013 când s-a acordat reducere normă lunară :
    -Balcanu Dorel Martie +3 ore, Aprilie +16 ore ,Iunie +12 ore;
    -Băluță N. Ion Februarie + 5 ore, Aprilie +3 ore ,Iunie +10 ore;
    -Bărăgău Marian Iunie + 8 ore;
    -Băsălău Ion Februarie + 10 ore, Martie +1 oră ;
    -Borcan Vasile Martie +5 ore, Aprilie +15 ore ,Mai +6 ore, Iunie + 2 ore;
    -Bragadireanu Lucian Martie +12 ore, Aprilie +1 oră ,Mai +32 ore ;
    -Bratu Georgică Februarie + 16 ore, Martie +17 ore, Iunie +26 ore;
    -Butaru Viorel Februarie + 11 ore, Martie +23 ore, Aprilie +11 ore ,Mai +1 oră;
    -Buturugeanu Marinică Martie +7 ore, Mai +3 ore, Iunie 1 oră.

    1. Domnule coleg Salariat din depoul B C, de unde aveti situatia orelor suplimentare a mec. de loc. si cu ce drept publicati aceste date? Asta-i “protectia datelor”?

  30. Situația Orelor suplimentare a Mecanicilor de locomotivă și automotor de drum din Depoul de Locomotive București Călători care sunt la litera A , în lunile februarie-iunie 2013 când s-a acordat reducere normă lunară :
    -Ailuțoaie Vasile Februarie +19 ore, Mai +9 ore , Iunie +13 ore;
    -Albu Doru Martie +21 ore, Aprilie +9 ore , Iunie +18 ore;
    -Aldea Ion Martie +12 ore;
    -Alecu I Constantin pe norma redusă ;
    -Alexe Ion Februarie +1 oră, Martie +3 ore, Aprilie +23 ore , Iunie +13 ore;
    -Amuzescu Daniel Iunie +26 ore;
    -Armeanu Nicolae Februarie + 11 ore, Martie +23 ore, Aprilie +11 ore ,Mai +1 oră.

Share:

Alte articole