Monthly Archives: octombrie 2019

ÎN SFÂRȘIT PROIECTUL DE LEGE PRIVIND STATUTUL PERSONALULUI FEROVIAR A FOST ADOPTAT DE PLENUL SENATULUI

Astăzi 21 octombrie 2019 în ședința plenului din Senatul României, proiectul de lege privind Statutul Personalului Feroviar a fost adoptat în forma inițială cu o majoritate de voturi, 8 voturi împotrivă și o abținere. În continuare acest proiect de lege va fi trimis Camerei Deputaților ce este for decizional…!

Video

STATUTUL PERSONALULUI FEROVIAR MAI ARE DE AŞTEPTAT…

Aşa cum ne-am obişnuit deja, de fiecare dată când s-a ajuns la votarea în plenul Senatului a legii privind Statutul Personalului Feroviar, acestuia i se spune ”PAS”…  Luni 14 octombrie 2019 pe ordinea de zi a şedinţei din plenul Senatului României a fost prevăzut spre dezbatere şi adoptare Statutul Personalului Feroviar, care a avut aceeaşi soartă ca şi la ultimele două şedinţe când a fost pe ordinea de zi.  Mai jos vă redăm cum au decurs discuţiile şi dezbaterile  în  şedinţa din plenul Senatului României pe această lege privind Statutul Personalului Feroviar, lege mult aşteptată de către toţi feroviarii…

Aici aveţi înregistrarea întregii şedinţe din plenul Senatului României…. https://www.senat.ro/live.aspx

Mai jos sunt imagini extrase strict pe discuţiile privind Statutul personalului Feroviar…

 

 

OPERATORII FEROVIARI ROMÂNI – FĂRĂ AUTOMOTOARE ȘI RAME ELECTRICE CUMPĂRATE PE FONDURI EUROPENE!!!

Se pare că cei din UE sau/și ARF nu vor ca noi românii să avem material rulant nou și performant, astfel că ALSTOM și SIEMENS ce sunt producătoare și ele de material rulant, au contestat la Consiliul Naționla de Soluționare a Contestațiilor raportul procedurii organizate de ARF pentru achiziționarea atât de mult așteptate Rame Electrice Regionale. În concluzie, aceste dispute între acești producători de material rulant care vor să acapareze doar ei piața cu material rulant, respectiv piața de transport public de călători, pun piedici statului român astfel ca la liberalizarea pieței de transport public de călători din anul 2023, operatorii de transport feroviar de călători români (în special operatorul național de transport de călători-SNTFC CFR Călători) să rămână fără material rulant competitiv și să nu poată participa la această licitație…

Articol preluat de la CLUB FEROVIAR

“Alstom și Siemens contestă la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) raportul procedurii organizate de Autoritatea pentru Reformă Feroviară pentru achiziția de Rame Electrice Regionale (REM).

Contestațiile au fost depuse în data de 27 septembrie (Alstom) și 30 septembrie (Siemens). Potrivit documentelor depuse în SICAP – Sistemul Electronic de Achiziții Publice, Alstom cere respingerea ambelor oferte pe considerente invocate în cuprinsul contestației, în timp ce Siemens are obiecții privind celelalte două oferte.

Alstom cere CNSC să anuleze procesul verbal al ședinței de evaluare și să constate inadmisibilitatea ofertelor CRRC și Siemens în timp ce Siemens cere CNSC reevaluarea ofertelor prin prisma aspectelor criticate.

Ca și cum cele două contestații nu ar fi suficiente pentru a întârzia procedura, SICAP prezintă zilele acestea numeroase blocaje, fapt care a împiedicat unii dintre participanții la licitație să depună documentele necesare în licitație, după ce ofertele lor tehnice și financiare au fost declarate admisibile…..